ادرس اداره ناجا تهران

دوره مقدماتی php
ادرس اداره ناجا تهران
ادرس اداره ناجا تهران

سوالات مرتبط با وظيفه عمومي را مي توانيد از طريق مشاوره خدمات وظيفه عمومي مطرح نماييد اين آدرس الكترونيكي صرفاً جهت ارتباط سازمانها ،نهادها ، افراد حقوقي مي باشد

 

khedmat-moghaddas@police.ir

 اخبار و مطالب فرهنگی  خود را برای درج در پایگاه فرهنگی سرباز به پست الکترونیک    info@vazifeh.ir ارسال نمایید .

ادرس اداره ناجا تهران

دوره مقدماتی php

 

كارشناسان سامانه تلفن گويا به شماره 096480 در طول ايام هفته  آماده ارائه مشاوره به شما متقاضيان محترم در زمينه قوانين و مقررات خدمت وظيفه عمومي مي باشند .

ساعات پذیرش مراجع کننده گان به سازمان وظیفه عمومی ناجا  به شرح ذیل می باشد .

از شنبه تا چهارشنبه 7:30 الی  13:00

تهران ، میدان سپاه ، سازمان وظیفه عمومی ناجا

 

كليه حقوق اين پایگاه متعلق به سازمان وظیفه ی عمومی ناجا مي‌باشد.

Copyright © 2014 Vazifeh.Police.ir – All rights reserved.

دهه فجر مبارک باد

برای استفاده بهتر از پرتال از مرورگرهای کروم و یا فایر فاکس استفاده نمایید

پیوند ها

سایت های زیر مجموعه پرتال شهرداری منطقه 3

اقدامات شاخص

ادرس اداره ناجا تهران

تور های مجازی شهرداری منطقه 3

گالری منطقه

گالری تصاویر منطقه 3

خدمات الکترونیکی

آدرس دفاتر خدمات الکترونیکی موجود در منطقه

مزایده و مناقصه

اطلاع رسانی مناقصات و مزایده های منطقه

پرتال نواحی و محلات

پرتال نواحی و محلات

پرتال محلات

نواحی

چشم انداز منطقه

منطقه 3 شهرداری تهران ، منطقه ای است متعالی ، پایبند به استاندارد های تخصصی مبتنی بر آرمان های ذیل:

ملاقات با شهردار منطقه دوشنبه هرهفته با تعیین وقت قبلی از اداره روابط عمومی


شهردار منطقه 3 تهران


مصطفی سلیمی

چهلمین جلسه ملاقات مردمی سلیمی شهردار منطقه برگزار شد

بازدید مدیرکل هماهنکی و امور مناطق شهرداری تهران از پروژه های در دست اجرای …

جلسه نظارت ستادی نواحی ششگانه منطقه 3

“سه شنبه های بدون خودرو” با حضور سلیمی شهردار منطقه 3


اخبار مهم

پروژه دور برگردان مدرس – نلسون ماندلا و تونل آرش -اسفندیار به بهره برداری رسیده است

امامزاده قاضی الصابر

دوربرگردان مدرس آفریقا

ساختمان شهرداری ناحیه پنج

مجموعه ورزشی آبشار

مسجد الزهرا

مسجد حضرت خدیجه (بهشت مادران)

مسجد ولایت (مدرسه رازی)

تونل آرش _اسفندیار

مخاطبین خاص منطقه

تعیین سن آغاز پیری کار دشورای است . بعضی آن را از چهل سالگی می دانند و گروهی دیگر از هفتاد سالگی به بعد را سالمند می گویند.عده ای نیز به طور کلی پیری را امری نسبی ، درونی ، روانی ، اجتماعی و جسمی می دانند و می گویند یک شخص ممکن است در80 سالگی هم تحرک و جنب و جوش و فعالیت کافی داشته باشد و سیمایش چنان باشد که آثار پیری بر آن غالب نباشد در حالی که فرد دیگری که در سن 40 تا 50 سالگی احساس ضعف و سستی و پیری نماید با این اوصاف پیری زمانی آغاز می شود که فعالیت قوای انسانی نظیر توان عضلانی ، دستگاه عصبی و سایر دستگاه های حیاتی خارج از علل بیماری کاهش چشم گیر پیدا کند یعنی پیری وابسته به ارگانیسم هر فرد است.به هر حال تحولات دوران جوانی به پیری آن چنان تدریجی است که حتی ممکن خود شخص اصلا متوجه نشود و خود را در مقایسه با افراد مسن تر نه تنها پیر حس نکرده که حتی جوان هم می دانسته است همواره سالمند از دیدگاه اطرافیان آشکار تر از چیزی است که به نظر خود شخص می آید .”سالمندی به عنوان روند طبیعی عمر بشر در اكثر كشورهای دنیا از سن ۶۰ و یا ۶۵ سالگی آغاز می شود”.

راه‌های نگهداری از سالمندان را بیاموزیم

سالمندان را کودک ندانید

درست است که دوران سالمندی به لحاظ ناتوانی و ضعف آنها شباهت‌های زیادی به دوران کودکی دارد، اما یادمان باشد هر گز نباید با سالمندان‌مان چون کودک رفتار کنیم. برخی از ما در ارتباط با آنها اصلا مراقب به خطر افتادن‌شان و مرتبه‌شان نیستیم. گویی فراموش کرده‌ایم سالمند ناتوانی که با آن مواجه هستیم‌شان و مرتبه خاصی دارد، امر و نهی می‌کنیم، انجام کارهایشان را مدام متذکر می‌شویم و… گاهی نگرش مراقبت ما کاملا متضاد با سن والدین‌مان است، همان‌طور که از فرزندانمان مراقبت می‌کنیم با آنها نیز چنین برخورد می‌کنیم، انگار نمی‌دانیم ما هرگز نمی‌توانیم والد پدر و مادر خود باشیم و مواظبت از آنها نیازمند مهارت خاصی است. این مهارت‌ها آموختنی است و صرفا نمی‌توان با مهر و محبت این مهارت‌ها را در خود به وجود آورد.

ادرس اداره ناجا تهران

در همه حال به سالمندان احترام بگذارید

حرمت گذاشتن به سالمندان نشانه قدرشناسی از زحمات بی‌دریغ آنان در یک عمر زندگی پربرکت‌شان است. وقتی پدر و مادر یا یکی از بستگان به پیری می‌رسند، هم به مراقبت بیشتری نیازمندند و هم متوقع‌اند که در این سنین علاوه‌بر برخورداری از احترام بیشتر، جایگاه‌شان نیز در خانواده محفوظ بماند. بسیاری از سالمندان حساسیت‌های بیش از حد و زودرنجی‌های سریع دارند، در این سن و سال، باید بیشتر به آنان توجه و محبت نشان داد تا احساس زیادی بودن یا سربار بودن نکنند. خوب است اگر برای هزارمین بار هم داستان‌های تکراری زندگی‌شان را می‌شنوید، خم به ابرو نیاورید و هر بار چون نخستین بار شنوای حرف‌هایشان باشید، با آنها مشورت کنید و در صورت لزوم از تجارب‌شان استفاده کنید، چرا که به قول قدیمی‌ترها آنچه جوان در آیینه می‌بیند، پیر در خشت خام مشاهده می‌کند.

به استقلال‌شان احترام بگذارید

نبود استقلال و سلب قدرت و اختیارات مدیریت خانه، یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های فکری و روانی بسیاری از سالمندان است که به واسطه بیماری یا زندگی کردن در خانه فرزندان مجبورند از آن چشم بپوشند. اگر اطرافیان هم فراموش کرده باشند آنان خود‌ بخوبی می‌دانند و به یاد می‌آورند که روزی رئیس و مدیر و همه‌کاره خانه‌شان بوده‌اند. این امر در حقیقت برای آنان به مثابه فقدان شخصیت، احترام و استقلال معنا می‌شود. سلب قدرت و اختیارات از یک پدر و مادر فرمانده 70 یا 80 ساله خانواده، چون ضربه کاری است که روح و روان آنها را ‌ یکباره در هم می‌پیچید، زیرا اینان به چشم خود می‌بینند که دیگر هیچ‌گونه اختیار، قدرت و استقلالی در جریان امور خانه و زندگی ندارند و این نه‌تنها در روحیه پدر بزرگ‌ها و مادربزرگ‌های سالمند و از کار افتاده‌ تاثیر سوئی می‌گذارد، بلکه ممکن است آنان را به تقابل و جبهه‌گیری وا دارد که به موجب آن نیز‌ با فرزندان دچار اختلاف می‌شوند. بنابراین بزرگ‌ترین خدمتی که می‌توانیم به سالمندان کنیم این است که آنان را تا جایی که می‌شود، وابسته به دیگران نکنیم. به تعبیری دیگر، استقلال‌شان را نگیریم و آنها را برای انجام ساده‌ترین کارها یا تصمیم گیری‌ها، وابسته به خود نکنیم، چون کرامت و حرمت انسانی در پرتو استقلال محقق می‌شود. برای مواجهه با این امر توصیه می‌کنیم حتی‌المقدور اجازه دهید سالمندتان، خود‌ به کارهایش رسیدگی کند و فقط زمانی به کمک به او بشتابید که تقاضای کمک می‌کند و در صورت عدم توانایی افراطی و نیازمندی مدام به شما، با کلام شیرین و نگاه محبت آمیز به آنها تفهیم کنید که منتی برایشان نیست و از این که کنار آنها هستید احساس لذت و شادی می‌کنید.

خلقیات سالمندان را مراعات کنید

سالمندان به موازات پیر شدن، تغییرات روانی و جسمی متفاوتی را تجربه می‌کنند که کاملا با احوال دوران میانسالی و جوانی‌شان متفاوت است و این جزء لاینفک زندگی هر فرد و طبیعت تکاملی بشر است. ممکن است سالمندی در جوانی‌اش بسیار بی‌باک و جسور بوده باشد، اما امروز در کنج عافیت و محافظه‌کاری نشسته باشد. شما به‌عنوان اطرافیان سالمندان، باید حواستان باشد وضعیت امروز و تقاوت آن با روزگار گذشته را یادآور نشوید یا با طنز و کنایه آن را به رخ‌شان نکشید. حتی شایسته است به هنگام روایت گذشته‌شان، فقط به سخنانشان گوش دهید و با تائید حرف‌هایشان متذکر این مطلب شوید که همگان به زمان پیری وضعیتی بمانند او تجربه می‌کنند، اما مهم این است که توانسته‌اند آن روزها را تجربه کنند و امروز به خوشی از آن یاد کنند و این آیا جای سپاس ندارد؟

حس مفید بودن سالمند را تقویت کنید

معمولا بسیاری از سالمندان با وجود ضعف قوای جسمانی و آسیب‌پذیری در برابر بیماری‌ها‌ همواره در تلاشند که به خود و دیگران نشان دهند که هنوز هم مانند گذشته فردی موثر هستند. حال اگر اطرافیان بتوانند به طرق مختلف، به سالمندانشان کمک کنند که از نظر ذهنی حس موثر و مفید بودن را داشته باشند باعث می‌شوند نه‌تنها آنان جایگاهشان را مخاطره‌آمیز نبینند، بلکه کمتر احساس اضطراب کرده و دچار کاهش اعتماد به نفس شوند. مثلا می‌توانید در تربیت فرزندان از آنها طلب مساعدت کنید یا در حوزه‌های مختلف، نظر آنها را بخواهید. بی‌تردید اکثر سالمندان توانمندی‌های خاصی دارند که اگر به آنها فرصت و موقعیت اجرا دهید و در رفتارها‌یتان نیز حضور آنها را در پیشبرد فعالیت‌تان حتمی قلمداد کنید، نه‌تنها آنان احساس سرباربودن و غیرموثر بودن نخواهند کرد، بلکه به موجب آن بسیاری از مسائل و مشکلات‌‌مان هم حل خواهد شد.

‌به اندازه محبت کنید

درست است که شما به‌عنوان فرزند وظیفه‌تان است از والدین کهنسالتان مراقبت کنید اما افراط و تفریط در این امر هرگز پسندیده نیست. از سر دلسوزی یا محبت زیاد، هرگز انجام امور شخصی سالمندان را به‌‌عهده نگیرید، رسیدگی‌های بدون ضرورت گاهی نتایج معکوس به بار می‌آورد. رفتارهای محبت‌آمیز افراطی اگر چه در ظاهر مثبت است، اما در باطن خیانتی بزرگ در حق والدین سالمند محسوب می‌شوند. چرا که ممکن است با این انجام این نوع کارها، حس پیری و زود ازکارافتادگی پیش از موعد مقرر به آنان تلقین و تزریق شود. از سوی دیگر، اگر نیازمندی آنان به شما محرز است بهتر است یک تنه مسئولیت مراقبت از آنان را برعهده نگیرید، شما هم به مانند دیگران باید زندگی کنید و اجازه ندهید نگهداری شبانه‌روزی از سالمند بیمارتان، شما را از پا در بیاورد یا از زندگی خانوادگی و شغلی دورتان کند. در چنین شرایطی بهتر است متوجه موقعیت و شرایط امروز زندگی‌تان باشید و برای حل این مساله هم شده، هرگز مشکلی به مشکلاتتان اضافه نکنید. بنابراین توصیه می‌کنیم از دیگر خواهران و برادران خود در انجام این امر مساعدت بخواهید و با یکدیگر برای ساعات حضور خود در کنار سالمند هماهنگ باشید. تاکید می‌کنیم این هماهنگی‌ها را به دور از چشم سالمند انجام دهید، چه بسا مشاهده این اوضاع برای ایشان ناخوشایند خواهد بود و حس استیصال و درماندگی مفرطی را به آنها القاء خواهد کرد. همچنین بهتر است مراقبی را بر بالین سالمند بیمار بنشانید که خود از سلامت جسمی و روحی مساعدی برخوردار باشد، چه بسا مراقبی که بیمار است، عصبی یا وسواسی است، به شکل افراطی از بیمار حمایت می‌کند یا او را به حال خودش رها می‌کند و… قطعا دردسرساز می‌شود.

گوش دل شنوای سالمندی که خوب نمی‌شنود

در نظر گرفتن شرایط و مشکلات جسمانی و تندرستی سالمندان در برقراری ارتباط و تعامل بهینه با آنان نقش بسزایی دارد. برخی از سالمندان مشکل شنیدن دارند و برخی نیز، در صحبت کردن یا تفهیم صحبت‌هایشان به دیگران تحت فشار هستند، بی‌شک این عوامل تعامل را دشوار می‌کنند. اگر چنین سالمندی در منزل دارید، پیشنهاد می‌کنیم در برقراری ارتباط با آنان به نکات زیر توجه کنید: * هنگام تعامل با سالمندان به شرایط محیط گفت‌وگو مثل وجود عوامل مزاحم برای شنیدن یا حرف زدن توجه داشته باشید. آیا سروصدای مزاحم وجود دارد؟ صدای تلویزیون یا رادیو بلند است؟ آیا تعداد زیادی در این فضا در حال صحبت با هم هستند؟ و… اگر احساس می‌کنید فضا به اندازه کافی مناسب نیست، سعی کنید با حذف اصوات مزاحم، محیط را مهیا و مساعد برای گفت‌وگو کنید. * اگر سالمند شما مشکل شنوایی دارد، ضمن حفظ تماس چشمی، واضح و شمرده حرف بزنید. روبه‌روی او و چهره به چهره با وی ارتباط برقرار کنید، کلمات را تندتند یا بریده بریده بیان نکنید. حتی‌المقدور با زبان سالمند با وی سخن بگویید، چه بسا استفاده از کلمات عامیانه یا تکیه‌کلام‌های نسل جدید، گفتار را مبهم و نامفهوم می‌کند. * در گفت‌وگو با افراد سالخورده‌ای که حافظه کوتاه‌مدت یا مشکل شنوایی دارند، هرگز از جملات و سوالات مبهم و غیرواضح استفاده نکنید، حتی‌المقدور زبان صریح و روشنی داشته باشید چرا که فهم آن آسان‌تر است. اگر درک و فهم سوال یا جملات شما برای سالمندتان دشوار است، اصراری بر تکرار چندین باره نداشته باشید. همچنین بهتر است تن صدای‌تان را نیز مناسب کنید. بین بلند حرف زدن و روشن و واضح حرف زدن تفاوت بسیار است، هرگز با صدای بلند فریاد نزنید، بهتر است نزدیک گوشی که شنوایی بهتری دارد، با او صحبت کنید. * سعی کنید عبارات و نظرات خود را به طور منطقی و معقول و با نگاه مستقیم در چشمان سالمند مطرح کنید، حواستان باشد از درهم آمیختن مطالب و موضوعات مختلف، به‌شدت خودداری کنید، چرا که اگر چند مساله متفاوت را با هم ترکیب کنید، ممکن است فهم آن برای سالمند سخت و دشوار شود. در هر ارتباط تلاش کنید فقط یک منظور را به فرد سالخورده انتقال دهید، مثلا نگویید: «اول غذایتان را بخورید بعد صدایم کنید شماره خاله را بگیرم تا با او صحبت کنید»؛ بلکه بگویید: «غذایت را بخور»، سپس بعد از انجام این کار بگویید: «حالا وقت آن است که شماره بگیرم تا با خاله احوالپرسی کنید.» سلامت نیوز: راه‌های نگهداری از سالمندان را بیاموزیم

بدون شک یکی از مهمترین و موثرترین دوران زندگی آدمی دوران کودکی است. دورانی که در آن شخصیت (Personality) فرد پایه‌ریزی شده و شکل می‌گیرد. امروزه این حقیقت انکارناپذیر به اثبات رسیده است که کودکان در سنین پایین (طفولیت) فقط به توجه و مراقبت جسمانی نیاز ندارند، بلکه این توجه باید همه ابعاد وجودی آنها شامل رشد اجتماعی ، عاطفی ، شخصیتی و هوشی را دربر گیرد. این ابعاد عوامل تعیین کننده و اساسی یک انسان هستند که از دوران کودکی پایه‌گذاری و شکل می‌گیرند. روان شناسی کودک اهمیت خود را از کودک می‌گیرد، چرا که دوران کودکی انسان اهمیت فوق‌العاده‌ای دارد. شاید نگاهی به دوران کودکی انسان و توانائیهای نوزاد انسان در مقایسه با سایر موجودات اهمیت این دوران را آشکارتر ‌سازد. نوزاد انسان در میان سایر موجودات عالم طولانی‌ترین زمان را نیاز دارد که قابلیت‌ها و توانائیهای خود را پرورش و آشکار سازد. در واقع انسان حدود 18 سال اول زندگی خود را در حال رشد و تکامل در ابعاد مختلف است و این زمان طولانی و با‌ اهمیتی در زندگی انسان است. از طرف دیگر ، نوزاد انسان با کمترین توانایی‌ها و امکانات (نظیر بازتابها) به دنیا می‌آید و به مراقبت زیاد و شدیدی نسبت به سایر موجودات نیاز دارد (برای مثال در نظر بگیرید که چگونه گوساله گاو پس از به دنیا آمدن روی پای خود می‌ایستد، ولی نوزاد انسان حتی نمی‌تواند سر خود را راست نگه دارد). ابن مراقبت توسط پدر و مادر در وهله اول و توسط اطرافیان و جامعه در وهله دوم اعمال می‌شود، ولی این مراقبت بدون آگاهی ، دانش و آموزش شیوه‌های فرزند‌پروری صحیح امکان ندارد و اهمیت روان شناسی کودک نیز از این دو موضوع (زمان طولانی رشد کودکی و شیوه‌های صحیح فرزند‌پروری) ناشی می‌شود.

کتاب قصه

کتاب قصه

کتاب قصه

کتاب قصه

کتاب قصه

کتاب قصه

اگر شما هم جزو خانم های خانه دار هستید ولی می خواهید درآمدی داشته باشید, ما به شما شغل خانگی مخصوص خانم های خانه دار پیشنهاد می کنیم با این شغل ها می توانید در خانه تان کسب درآمد داشته باشید همه ما دنبال کسب و کار و داشتن درآمد هستیم،من هم زمانی مثل شما به این فکر میکردم که شغلی داشته باشم که هم در محیط خانه باشد و هم وقت کافی برای بودن با خانواده و نگهداری از فرزندانم داشته باشم.پس شروع به خواندن کتاب های زیاد و تحقیق های اینترنتی کردم اما سخت ترین جای اینکار شروع به آن بود یعنی من به عنوان کارآفرین و رییس خودم دوست دارم چه کاری انجام دهم که هم درآمد داشته باشم و هم تفریح .مساله اینجاست که ما بسیاری از موقعیت هایی که در اطرافمان وجود دارد را نمی بینیم و بی توجه به آن ها از کنارشان می گذریم. شغل خانگی خانم های خانه دار این روزها در سراسر جهان طرفداران خاص خودشان را دارند، از زنان خانه دار که دوست دارند اوقات بیشتری را در کنار همسر و فرزندانشان بگذرانند تا افرادی که دوست ندارند برای دیگران کار کنند همه به دنبال شغل خانگی و پردرآمدند ما حاصل تحقیقاتم را در لیستی برای شما تهیه کردم تا شاید شغلی که دوست دارید را در میان آن ها پیدا کنید. اگر شما هم یک خانم خانه‌‌دار هستید و دوست دارید در خانه در کنار وظایف زنانه‌تان شغلی داشته باشید، به پیشنهاداتی که در اینجا به شما ارائه می‌کنیم توجه کنید:

پیشنهاد شغل خانگی برای خانم های خانه دار

قنادی خانگی

اولین شغل خانگی خانم های خانه دار که بسیار پولساز میباشد را معرفی میکنیم . عاشق کیک و شیرینی و پخت و پز هستید ؟؟کیک های شکلاتی شما زبانزد همه هست و راز آن را به کسی نمی گویید؟؟وقت آن شده که کار و کسب خودتان را راه بی اندازید و کاری که دوست دارید انجام دهید و این شور و شوقتان را برای پختن کیک عروسی ،تولد و فارغ التحصیلی و هزاران مناسبت دیگر پیاده کنید.

نویسندگی

آیا طبع لطیف و شاعرانه یا قدرت تخیل بالایی دارید و نویسنده خوبی هستید؟؟؟ جی .کی رولینگ و استفانی میلر نمونه های خوبی از زنان خانه داری هستند که کارشان را با نویسندگی در خانه شروع کردند.می توانید هرچیز که می خواهید بنویسید از کتاب کودکان تا کتاب آشپزی.

مدیر برنامه

بسیاری از ناشران به یک دستیار برای برنامه ریزی و مدیریت کارهایشان نیاز دارند تا تقویم کاری آن ها را تنظیم کرده و در صورت نیاز امور کارها را به دست بگیرد.اگر شما هم توانایی بازاریابی دارید پس این شغل گزینه خوبی برای شما است.

تبلیغات

آیا شما در تبلیغات رسانه ای سررشته دارید؟؟؟سایتی برای تبلیغ محصولات مختلف طراحی کنید و بسته به بازدید از سایتتان در رتبه بندی گوگل بالا می آید و کمپانی های همچون BlogHer, Real Girls Media, و رسانه های محلی شما را میبینند و جذب می کنند.ساده ترین راه برای کسب درآمد از این راه مقایسه کردن سایت های مشابه با سایت خودتان و کسب اطلاعات ازآن ها است.تبلیغات جذابتری بسازید بازدیدکننده بیتشری هم دارید.

کمک یار کودک

پنجمین شغل خانگی خانم های دار میتوان به کمک یار کودک نام برد . اگر دیوانه و مجذوب کودکان هستید یک کمک یار کودک شوید.کمک یار کودک یا برنامه ریز کودک فردی است که به خانواده هایی که به تازگی بچه دار شده اند در نگهداری و مراقبت از نوزادان و بچه های سنین بالاتر کمک میکند.بارزترین نمونه این شغل برنامه تلوزیونی پرستار خوب من است که از سال ۲۰۰۸ در بریتانا پخش می شود.کمک یار کودک طیف وسیعی از کمک ها را از پیش از تولد تا سنین ابتدایی ارائه می دهد.شرکت های محلی بسته به نیاز خانواده پرستار و کمک یار را به کمک این خالنواده ها میفرستند.

مراقبت محیطی کودک

آیا توانایی تشخیص شرایط خطرناک برای بچه ها رادارید؟؟؟یک مراقب شوید.آن ها محیط خانه و بیرون را برای کودکان با نصب وسایل مخصوصی امن می کنند تا خطری کودکان را تهدید نکند.مثل نصب حفاظ پله و یا در گیر ها برای اینکه در را باز نکنند یا سیم های حفاظت شده.

هنرمند

آیا به هنری های دستی و تجسمی مثل نقاشی و مجسمه سازی علاقه دارید و درآن ها استعداد خاصی دارید؟؟؟با استفاده از خلاقیت و استعدادتان چیزهایی بسازید و در نشیمن خانه تان استفاده کنید تا بقیه با کارهایتان آشنا شده و شاید سفارش دهند.برای ایده های خلاقانه بیشتر به سایت هایی مثل oDesk وAQUENT سربزنید.

برنامه ریز جشن تولد

اگر عاشق برنامه ریزی برای مهمانی ها و شاد کردن دیگران هستید به پدر و مادر ها کمک کنید تا بهترین روز تولد را برای بچه هایشان بسازند.فضا را طراحی کنید غذا را سفارش دهید و کلا مهمانی که دوست دارید به سلیقه خود و والدین بگیرید.

وبلاگ نویس

آیا از نوشتن لذت می برید؟؟؟با نوشتن پست های جذاب در وبلاگ شخصی خودتان یا کمپانی های دیگر درآمد زایی کنید.مردم همیشه در اینترنت به دنبال مطالب جدید و جذاب هستند.راه مناسبی برای کسب درآمد در خانه است.

حسابدار

اگر عاشق کار کردن با اعداد هستید حسابدار شوید. توجهی که به جزییات دارید به شما کمک می کند که با سازماندهی امور مالی و هزینه های کارفرمایان و شرکت ها در آمد زایی کنید.

تبلیغات

راهنمای مراجعین

کسب و پیشه

اخذ گواهی زمین

اخذ مفاصاحساب نوسازی

پایان کار ساختمانی

عدم خلاف و بلامانع

پاسخ استعلام کسبی

اجرای احکام

اجرای احکام

اجرای احکام

گردش کار حفاری

تاییدیه پلاک آبی خانه

تاییدیه پلاک آبی مغازه

مجوز تابلو

راهنمای مراجعین حفاری

راهنمای مراجعین حفاری


پرداخت الکترونیکی عوارض

برندگان خوش حسابی

با همیاری شهروندان دغدغه مند ، شهری قابل زیستن برای آیندگان خواهیم گذاشت

خدمات عوارض خودرو

با همیاری شهروندان دغدغه مند ، شهری قابل زیستن برای آیندگان خواهیم گذاشت

درخواست مفاصاحساب نوسازی

با همیاری شهروندان دغدغه مند ، شهری قابل زیستن برای آیندگان خواهیم گذاشت

استعلام لحظه ای قبوض

با همیاری شهروندان دغدغه مند ، شهری قابل زیستن برای آیندگان خواهیم گذاشت

کاربر گرامی برای نمایش نقشه در این قسمت از اتصال خود به اینترنت مطمئن شوید

کاوشگر منطقه

کلیه حقوق این سایت متعلق به شهرداری منطقه 3 می باشد

آدرس و شماره تماس

راهنمای طبقاتی ساختمان منطقه

راهنمای طبقاتی ساختمان شماره یک

معاونت شهرسازی

معاونت برنامه ریزی

معاونت مالی

راهنمای طبقاتی ساختمان شماره دو

معاونت حمل و نقل و ترافیک

طبقه سوم

معاونت اجتماعی و فرهنگی

معاونت فنی و عمرانی

معاونت امور شهری و محیظ زیست


ارتقاء امنیت وب با وف بومی

بسیاری از افراد برای رفتن به کشورهای دیگر جهت مسافرت یا مهاجرت به گذرنامه نیاز دارند و برای دریافت آن باید به اداره پلیس مهاجرت و گذرنامه مراجعه کنند. سایت آسمونی در این مقاله ادرس و شماره تلفن پلیس مهاجرت و گذرنامه به  همراه اطلاعاتی در مورد این ارگان برای شما عزیزان تهیه کرده است که در ادامه می خوانید.

پلیس مهاجرت و گذرنامه نیروی انتظامی

تلفن: 02188800000

نشانی: خیابان ولی عصر(عج) – نرسیده به سه راه دكتر فاطمی- دست راست -نبش كوچه پرستو

اداره كل گذرنامه

ادرس اداره ناجا تهران

زمینه فعالیت : سازمان ها و ادارات

نشانی : تهران – تهران – خ. ستارخان – خ. شهرآرا – نرسیده به كلیسای آشوری – پ. 33

تلفن : ۶۶۹۳۵۰۵۸, ۸~۶۶۹۱۹۵۹۷, ۶۶۹۳۹۵۹۵, ۶۶۹۳۶۵۵۵

صندوق پستی : ۱۴۴۳۷

ويزای کانادا آنلاين

پلیس مهاجرت و اتباع خارجی    Police Immigration and Aliens

پلیس مهاجرت و اتباع خارجی ، یکی از پلیس های تخصصی تابع پلیس اطلاعات و امنیت عمومی ناجا است ، که وظیفه آن ، تائید صلاحیت وصدور مجوزبه اتباع خارجی ورود و اقامت و اشتغال به کار و خروج از کشور و اعمال کنترل و نظارت بر مراحل فوق می باشد .

درماده ۱۱ قانون نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران که ، راجع به شرح وظایف این نیرو در باره ورود و اقامت و خروج اتباع خارجی آمده است : « اجرای قوانین و مقررات مربوط به گذرنامه (به جز گذرنامهٔ ، سیاسی و خدمت) و ورود و اقامت اتباع خارجی (با هماهنگی وزارت امور خارجه در مورد اتباع خارجی تحت پوشش دیپلماتیک) با هماهنگی وزارت اطلاعات (در مورد ورود و خروج و اقامت اتباع خارجی و صدور گذرنامه) ».

قانون راجع به ورود و اقامت اتباع خارجه در ایران  در 19 اردیبهشت ماه 1310 شمسی در 23 ماده به تصویب رسیده است . 

به لحاظ ساختاری پلیس مهاجرت و اتباع خارجی یک نهاد امنیتی است که وظیفه اش بررسی صلاحیت اتباع خارجی برای ورود ، اقامت ، اشتغال و خروج از کشور می باشد و با استفاده از شش اداره تخصصی ، یعنی : اداره اقامت ، اداره امور مرزها ، اداره تابعیت و امور پناهندگان ، اداره بررسی صلاحیت و تخلفات ، اداره حراست ویژه و اداره اسناد ، در کلیه امور قانونی مربوط به اتباع خارجی رادر حدود وظایف نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، انجام می دهند .

پلیس مهاجرت و اتباع خارجی ، به عنوان یک هماهنگ کننده بین نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و سایر سازمان ها وارگان های ذی ربط درامور مربوط به اتباع خارجی مثل : وزارت کشور ، وزارت اطلاعات ، وزارت امور خارجه ، وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ،وزارت کاروامور اجتماعی ،وزارت آموزش و پرورش ، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر مبادی دیگر عمل می نماید.

طرح جامع پلیس مهاجرت و اتباع خارجی ، برای بازرسی مسافران در یک محل و پرهیز از کنترل دو مرحله ای آنان با ایجاد شبکه مشترک ناول (  Novell) یا شبکه مشترک دایره گذرنامه ناجا با نهاد ریاست جمهوری مستقر در مبادی ورودی و خروجی کشور مثل :فرودگاه ها و سایر مبادی دیگرطراحی و به کار گرفته شده است.

اهداف این طرح عبارتند از :

ویژگی های طرح جامع پلیس مهاجرت و اتباع خارجی عبارتند از :

به طور کلی ، وظایف ماموران پلیس مهاجرت و اتباع خارجی در دفاتر کنترل گذرنامه درمرزهای کشور در سه بخش اعمال قوانین و مقررات ، نظارت و کنترل بر ورود و خروج اتباع خارجی وتردد ایرانیان از مبادی مرزی ، هماهنگی و همکاری با سایر ارگان های کشوری و لشگری از قبیل جمع آوری گذرنامه سیاسی و خدمت در زمان ورود ماموران سیاسی به کشور و غیره ، گسترده است و شامل کنترل و نظارت بر تردد مسافران اعم از ایرانی و یا خارجی در هنگام ورود و یا خروج و دقت و توجه به اعتبار و اصالت گذرنامه و تطبیق آن با مسافر ، ملاحظه اجازه ورود به کشور یا خروج از کشور ، استعلام فهرست اسامی ویژه افراد ممنوع الخروج و ممنوع الورود ، درج مهر ورود و یا خروج در مدارک مسافرتی ، تشکیل پرونده مقدماتی و اعزام متهمان و مظنونین به مراجع ذی صلاح و بالاخره صدور روادید می گردد .

سلام عرض ادب و احترام دارم به تمام مسئولین محترم اداره پلیس وگذرنامه بنده از اتباع افغانستان هستم باویزا ۳ماهه از افغانستان اومدم الان ۲ماه از اعتبارویزا ام گذشته درطول ۲ماه پاسپورت گم کردم اما کپی تمام صفحه اش گرفته بودم دارم الان چطور میتوانم پاسپورت جدید اخذ نمایم باید چکار کنم لطفا رهنمایی کند خدا نگهدار

سلام من يه ازمون مهم در استانبول دارم يكشنبه صبح باير اونجا باشم امشب متوجه شدم پاسپورتم ١ماه بيشتر اعتبار ندارهخودمم ساكن رشت هستم به نظرتون ميتونم ١،٢ روزه تمديد كنم لطفا راهنماييم كنيد

کاش اونجا کار مردمو راه مینداخت مرز مهر نزده من باید اسیر بشم دطفا فقط درست کار کنید

سلام .من هم مادر ایرانی وپدر افغانی هستم الان 27 سال سن دارم خسته شدم از بلا تکلیفی . منکه از همون 18 سالگی اقدام کردم ولی تا به حال شناسنامه نگرفتم.افغانستان امنیت نداره من چجوری برم نامه ترک تابعیت بگیرم توروخدا بگید من چیکارکنم

شما نباید خودتون مراجعه کنید به افغانستان،از سفارت افغانستان درخواست ترک تابعیت بدید،یک وکیل در کابل بگیرید تا پیگیر کارتان باشه،زمانی هم میتونید این درخواست رو بدید که نامه احراز تابعیت ایران بهتون داده بشه.پروسه ترک تابعیت تو افغانستان ممکنه دوسه سال طول بکشه.باید صبور باشید

سلام من شنبه یعنی پنج روز پیش برای گذرنامه وویزا اقدام کردم گفتند سه روز کاری وقت می بره یعنی دوشنبه من امروز ساعت چها رکاروانم حرکت داره امروز چهار شنبه هستش باید چه کار کنم به کجا شکایت کنم

سلام خسته نباشی میخواستم ببینم ممنوع الخروج هستیم یا نه 4449734467

https://www.asemooni.com/info/people/exit-ban

سلام من خروجی از اصفهان گرفتم اما مجوز خروجی رو به کیش نفرستادن ایا مشکلی برام پیشش میاد برا تمدیدش یا نه ؟؟ و اداره گذرنامع کیش هم ازم تعهد گرفت

در رابطه با فرزندانی که مادر ایرانی و پدر افغانی دارند که سن آنها از هجده سالگی رد شده اند برای شناسنامه چه باید کرد؟ ما الان پنج فرزند هستیم که سه فرزند اول دارای شناسنامه میباشند و دو نفر آخر که دوقلوه میباشند فاقد شناسنامه میباشد تا الان هم که حدود 30سال سن داریم بخاطر شناسنامه و موقعیت بلاتکلیفی ما از سن ازدواج و تحصیلات و غیره… عقب موندیم من از شما اساتید محترم میخوام به این موضوع بلاتکلیفی جوانان خاتمه بدید بخصوص مادرانی که چشم انتظارند این کابوس به پایان برسه و یک شب رو بخوبی بخوابه….باتشکر…

محدوده سنی برای اقدام برای دریافت شناسنامه 18 تا 25 سال هست

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

بهترین قالیشویی های تهران

بهترین تابلوسازی های تهران

ادرس اداره ناجا تهران

بهترین اتوبار و باربری های تهران

بهترین مشاورین املاک در تهران

بهترین آموزشگاه های آرایشگری زنانه در تهران

بهترین سالن های عقد و ازدواج در تهران

بهترین تالارهای پذیرایی در تهران

بهترین مراکز تاتو بدن در تهران

بهترین دفاتر وکالت و موسسات حقوقی در تهران

بهترین مراکز دريافت وام به ازای طلا در تهران

فروشندگان درب و پنجره آلومینیومی و UPVC در تهران

بهترین شرکت های فروش درب ضد سرقت در تهران

بهترین شرکت های فروش درب ضد سرقت در تهران

بهترین شرکت های طراحی، نظارت و اجرای پروژه ساختمانی در تهران

بهترین شرکت های ایزوگام و عایق های رطوبتی در تهران

بهترین فروشندگان لوازم اداری و تجاری، تجهیزات و مبلمان دفاتر در تهران

بهترین آژانس های مسافرتی در تهران

تبلیغات در آسمونی:

021-22072529

asemooni.com/advertising

سیمرغ طلایی پرواز

مجری ویزا و تور کانادا

www.goldensimurgh.com

جذابیت

طراحی سایت و سئو

www.jazabiyat.com

تهران تاتو

آموزش تاتو با مدرک بین المللی

www.tehrantattoo.com

نام شما

محل تبلیغات

لینک سایت شما

ادرس اداره ناجا تهران
ادرس اداره ناجا تهران
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *