اخر داستان سریال دلدادگان فصل دوم

دوره مقدماتی php
اخر داستان سریال دلدادگان فصل دوم
اخر داستان سریال دلدادگان فصل دوم

دانلود رایگان قسمت پایانی و پانزدهم 15 – 11 مهر 1397 – فصل دوم مجموعه تلویزیونی «دلدادگان Deldadegan» به کارگردانی منوچهر هادی، طی دو فصل در ژانر اجتماعی، خانوادگی، ملودرام هرشب از شبکه سه سیما پخش می شود. مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، سیامک صفاریان، ملیکا شریفی نیا، سانیا سالاری، پانته آ بهرام، لیندا کیانی، سمیرا حسن پور، مسعود دلخواه، حمید گودرزی و … بازیگران هستن

فیلم انزوا داستان پرویز است که پس از شش سال حبس با ضمانت رییس زندان بر…

قسمت پایانی فصل دوم مجموعه دلدادگان | کارگردان: منوچهر هادی | ژانر: اجتماعی، خانوادگی، ملودرام | انتشار: تابستان 1397 | بازیگران: مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، ملیکا شریفی نیا، پانته آ بهرام، لیندا کیانی، حمید گودرزی و… | خلاصه: دلدادگان در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده ها هستند.

مرتضی که در گاراژ کار می کند و به مناسبت سالگرد نامزدی اش از گاراژ ماش…

قسمت پایانی فصل دوم مجموعه دلدادگان | کارگردان: منوچهر هادی | ژانر: اجتماعی، خانوادگی، ملودرام | انتشار: تابستان 1397 | بازیگران: مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی، شاهرخ استخری، ملیکا شریفی نیا، پانته آ بهرام، لیندا کیانی، حمید گودرزی و… | خلاصه: دلدادگان در دو فصل گذشته و حال، داستان رویارویی دو خانواده را نشان می دهد که قربانیانش، فرزندان آن خانواده ها هستند.

مرتضی که در گاراژ کار می کند و به مناسبت سالگرد نامزدی اش از گاراژ ماش…

دوره مقدماتی php

فصل سوم سریال پرطرفدار دلدادگان شب گذشته به پایان راه خود رسید. اولین واکنش حاشیه ساز به پایان این فصل پست اینستاگرامی پانته آ بهرام بازیگر نقش افسانه در این سریال بود.

پانته آ بهرام در اینستاگرام خود با انتشار سکانسی از سریال دلدادگان پایان این سریال را زیر سوال برد.

 پانته آ بهرام در اینستاگرام خود نوشت: 

پایان افسانه این نبود، اگر بدقولی صداو سیما نبود!!

افسانه برای نجات پسرش، توسط هاتف کشته میشد و …..

اخر داستان سریال دلدادگان فصل دوم

منوچهر هادی کارگردان موفق سریال دلدادگان در خصوص شایعه سانسور قسمت آخر فصل سوم دلدادگان با انتشار پستی در اینستاگرام اینگونه نوشت:

#دلدادگان

#منوچهرهادی

بینهایت از اینهمه استقبال و دقت در جزئیات کار از شما مخاطبین و هواداران سریال سپاسگزارم.

ولی چند سوال شما را باید پاسخ بدهم.

اول اینکه ارغوان راننده اتومبیل بوده و چرا در صندلی عقب افتاده. واقعا باید روی امیر می افتاد ولی ببخشید که امکانش نبود. مثل اینکه تمام خانمهای بازیگر با حجاب کامل در منزل هستند و دلیل آن کاملا واضح و مشخصه. دوم اینکه چرا مامورین نرسیدن به محل حادثه ولی افسانه رو لب مرز گرفتن. صحنه ای که مالک پشت به دوربین گریه میکنه گذر زمان رو قبلش داریم اون صحنه میتونه هفت هشت ساعته بعد باشه و افسانه با اولین پرواز به یک شهر مرزی در کمتر از دوساعت میرسه و قطعا مامورین هم رسیدن که دیگر دلیلی بر نشان دادن صحنه مامورین وجود ندارد.عده ای از شما عزیزان از پایان باز صحبت کردین. تعجب می کنم!!!. امیر پسر افسانه شد. ارغوان دختر مالک و مرضیه. هاتف در صحنه تصادف کشته شد. عنایت پدر هاتف دستگیر شد.

افسانه هم در مرز در حین فرار از کشور دستگیر شد. ارغوان هم در کماست که اگر به هوش می آمد عده ای معترض می شدند پایانش هندیه در هرحال این کجاش بازه من نمیدونم.

نکته بعدی اینکه صدا و سیما هیچ دخالت و سانسوری در قسمت های پایانی نداشته. حتی یک فریم. یکی از بازیگران اصلی ما در فینال کار با ما همراه نشد. که دلیل آن را تهیه کننده توضیح خواهند داد. و تلاش من و نویسنده هم موثر واقع نشد. ایشان را قضاوت نمیکنم ولی ما مجبور شدیم فیلمنامه رو تغییر دهیم و در نبود ایشان بهترین فینالی که می شد نویسنده کار بنویسه و ما بگیریم همین بود. بی نهایت از بازی بازیگرانم راضی ام. ایکاش این بازیگر توانا و مستعد کار رو ترک نمی کرد و ما نیز فینال بهتری رو تقدیم میکردیم. اینکه افسانه باید با امیر روبرو میشد. در نسخه اصلی فیلمنامه موجوده و ابتدایی ترین اصل در داستان ما تقابل این دو کاراکتر بوده که در نبود بازیگر مذکور امکانش میسر نبوده .

درنهایت ممنونیم از همراهی شما عزیزان. به شخصه از مخاطبین عزیز و فرهیخته که احیانا فینال کار آنچنان که باید مورد پسندشان نبود. عذرخواهی میکنم ولی بدانید که من و تمام عوامل در نبود این بازیگر تمام تلاشمان راکردیم.

حتما این بازیگر محترم هم دلایلش برای ترک کار از نظر خودشون کافی بوده ولی کلیه عوامل فیلم با شرایط خیلی سخت تر از ایشان با عشق و علاقه و تعصب به کارشون ایستادند در کنار هم و کارشونو ترک نکردند و به اتمام رسوندند. 

بابک کایدان عزیز و مهدی محمد نژادیان نازنین من ممنون شما هستم وامیدوارم خیلی زود با قلم توانای شما کار دیگری رو جلوی دوربین ببرم.

منوچهر هادی در اینستاگرام خود عکسی از حضور بازیگران و عوامل فصل سوم سریال دلدادگان برای تماشای قسمت آخر این سریال در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

منوچهر هادی با انتشار عکس بالا در اینستاگرام نوشت: 

دورهمی با بچه ها برای دیدن قسمت پایانی.ممنون از همه.

سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی از اواسط مردادماه روی آنتن رفت و توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند. این سریال که در سه فصل روایتگر داستانی خانوادگی بود در دو فصل حال و یک فصل گذشته به روایت داستانی پرداخت که توانست نظر بسیاری از مخاطبان را جلب کند اما پخش آخرین قسمت آن با حواشی زیادی همراه بود.

بلافاصله بعد از اتمام پخش سریال دلدادگان پانته آ بهرام با انتشار پستی به پایان بندی این سریال واکنش نشان داد و در پی آن شاهرخ استخری و منوچهر هادی کارگردان دلدادگان با انتشار

پست هایی به خانم بازیگر پاسخ دادند و به شفاف سازی قسمت پایانی سریال پرداختند.

در حالی که پانته آ بهرام صدا و سیما را مقصر این پایان بندی ضعیف سریال دلدادگان معرفی کرد ، منوچهر هادی و شاهرخ استخری عدم حضور خانم بهرام در قسمت پایانی را علت تغییر در فیلمنامه عنوان کردند.

شاهرخ استخری با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :

ارغوان نباید تیر میخورد ،خانم بهرام نازنین درست میگن ، یه سه تا نقطه هم آخر جملشون گذاشتن که اگه اجازه بدین یکی از اون نقطه ها رو هم من بگم، بله قرار بود افسانه توسط هاتف کشته بشه ولی ٢ تا صدای شلیک شنیده میشد که یکیش گلوله نا قابلی بود که افسانه به هاتف میزد.. قضاوت نمیکنم شمارو خانم بهرام ، ای کاش میموندین و همه ی تیم با هم پایان بهتری رو برای سریالی که مردم دوست داشتن رقم میزدیم، احساس کردم مردم حق دارن بدونن این پایان، سلیقه تیم دلدادگان و حتی سازمان صدا و سیما نبود.

بعد از انتشار این پست ها ماجرا به اینجا ختم نشد و ملیکا شریفی نیا بازیگر نقش حدیث با انتشار پستی از فیلمنامه قسمت آخر سریال دلدادگان قبل از تغییر رونمایی کرد.

ملیکا شریفی نیا با انتشار عکس هایی در اینستاگرامش نوشت :

سلام عزیزانم …. مرسی که تا آخرین قسمت دلدادگان با ما همراه بودین …. این پست رو در جواب انتقاداتی که به قسمت آخر دلدادگان داشتید گذاشتم که متوجه بشید دلیل این پایان چی بوده و همچنین پایان اصلی فیلمنامه رو خودتون شخصا بخونید .امیدوارم با مطالعه ی این نوشته ها جواب سوالاتتون رو بگیرید و دلایل این اتفاقات رو درک کنید ….

سامان صفاری بازیگر نقش امیر بعد از اتمام سریال دلدادگان با انتشار این عکس نوشت :

مرسی از اعتمادت مرد….

اخر داستان سریال دلدادگان فصل دوم

سانیا سالاری بازیگر نقش ارغوان با انتشار این عکس نوشت :

خداحافظ ارغوان من

خداحافظ تکه ای از وجودم

خداحافظ ارغوانم….

لیندا کیانی با انتشار این عکس نوشت :

خداحافظ فرزانه ی دلدادگان….

حمید گودرزی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت :

دلدادگان تموم شد … مرسی از همه …

خب حداقل بگید چرا هاتف مثل میگ میگ ماشین بهش زد مرد؟؟؟؟خخخخخخ

وااااااااقعن همیییینو بگو چند ماه سریال قشنگ بعد یهو شد هندی اونم خنده دار خدای من

میگ میگ عالیترین توصیف بود

مثل ماشین تصادف کرده لب شد خخخخخخخ دلمون خنک شد

برای اینکه حقش بود بمیره

ولی آخرش بد بود

افتضاح بود فقط می خواستند یه جوری 60 قسمت رو تموم کنن

خب مهتاب راست میگه .حداقل میتونستن اخرش رو جوری منوشتن که هاتف بعد کشتن ارغوان ی تیرم میزد تو کله خودش .خیلی قشنگتر میشد تا اینکه کپن بیمه اون بابا رو هم نابود کنه????????????????????

خیلی مزخرف به پایان رسید اصلا فیلمای ایرونی پایانی خوبی ندارن

ایقد منتظر بودیم همه داستان خودشون رو بفهمن و واکنششون رو بیینیم اما یه جوری بدی خلاصه ش کردن

من اگرجای هرکارگردانی باشم دیگربرای شبکه 3 سریال نمی سازم . ما شبکه ورزش داریم ! چه معنی دارد ورزشهای آنلاین از شبکه 3 پخش شود ؟

وای مردم ازخنده ،منم ازصحنه تصادف هاتف شگفت زده دم هم کلی خندیدم واقعا مسخره س چطور اینا این سریال رااینقدر افتضاح سروتهش روهم آوردن متاسفم

چرا ارغوان همه چیز را به امیر گفت و بعد به مادرش گفت که همه چیز رو گفته

اصلا آخر سریال یه طرف این ماشین زدن هاتف یه طرف…

فیلمنامه قشنگ بود ولی خود فیلم نعمت زشت بود نع قشنگ ولی خنده دار بود

سلام سریال دلدادگان خیلی زیبا تمام نشد اما فکر میکنم ارغوان و امیر نقش شون را خیلی عالی انجام داده اند

والا مردم رو مسخره کردن 60 قسمت پشت سر هم بعد یه دفعه آخر سریال فقط آب بندی کردند

اصلا بلد نیستن فیلم بسازن .بعد مثلا ۳ ساله دارن این فیلم میسازن

تازه معلوم نشد ارغوان زندهست مردست اسم خودشون گذاشتن بازیگر من كه فقط از شعرش خوشم اومد

بدک نبود ولی ای کاش ارغوان نمیرفت توی کما باید پایانش را خوب نشون میدادن

امیرو ارغوان به شدت نقششونو عالی بازی کردند ولی هاتف چرا مثل میگ میگ مرد؟فیلم عالی بود

عالی بود اما مرگ هاتف مسخره بود . میگ میگ . معلوم بود کامپیوتریه

عالی بود تو رو خدا مثل همین فیلم نامه رو بسازین مردم دارن دیوانه میشن مخصوصا خودم

آخه چرا اینجوری تمومش کردید اولش خیلی زیبا بود بعد آخرش این شد

فقط میتونم بگم قسمت آخرش افتضاح بود????

ب نظرم اخرش خوب بود ولی اگ ارغوان زنده میموند بهتر بود.فرزانه لحظه ای ک هاتف خاست امیر و ارغوانو بزنه از پشت هاتفو میزد .اینجوری به نطرم قشنگتر بود

به نظرم قسمت آخرش افتضاح بود ؟؟؟؟۰

سانیاسالاری خیلی بیمزه وخنک بود.بایدمیمرداخرفیلم.امیرزنده میموند.افسانه هم هاتف ومیکشت.اماارغوان بایدمیمردوقتی تیرخورده …پایان خوبی نداشت

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

روزنامه هفت صبح – مرجان فاطمی: سریال دلدادگان پنجشنبه شب بدون هیچ مقدمه ای وارد فصل سوم شد. با اینکه معمولا رسم بر این است که در فاصله میان پخش یک سریال تا شروع فصل دیگر خلاصه ای از آنچه تا به حال پخش شده روی آنتن میرود اما قسمت اول از فصل سوم دلدادگان خیلی بی مقدمه پخش شد.

این در حالی است که معمولا در چنین شرایطی شبکه ها خلاصه ای از آنچه در طول هفته پخش شده بود را روی آنتن میفرستند. واقعا معلوم نیست چرا مدیران شبکه سه اصرار دارند این سریال را با این سرعت به پایان برسانند.

همانطور که می دانید داستان فصل سوم دلدادگان در ادامه فصل اول است و بسیاری از مخاطبان به خاطر وقفه ایجاد شده، خیلی از شخصیت ها و خرده داستان های فصل یک را به یاد نمی‌آورند. شبکه سه طبیعتا باید آخر هفته مروری از آنچه را در فصل اول و دوم روی آنتن رفته بود پخش میکرد و از شنبه سراغ فصل جدید میرفت. در حال حاضر دلدادگان تنها سریال مهم تلویزیون است و اهمیت زیادی برای مخاطبان دارد. دلایل اهمیت این سریال را مرور میکنیم.

جذابیت داستان

اخر داستان سریال دلدادگان فصل دوم

یکی از مهم ترین ویژگی های دلداگان که آن را از سایر سریال هایی که در حال حاضر روی آنتن هستند متمایز میکند، جذابیت داستان است. داستان در فصل اول با یک عشق نامتعارف شروع میشود و دو جوان از دو طبقه اجتماعی متفاوت را در یک رابطه عمیق عاطفی نشان میدهد؛ رابطه ای که طبق برنامه ریزی قبلی و کاملا عمدی شروع شده و سررشته اش به انتقامی میرسد که ریشه در گذشته های دور دارد.

فصل دوم هم باز هم روایت عشق و عاشقی و هجران و شکست است. این بار در برهه ای کاملا متفاوت از تاریخ، شکست روحی و عاطفی یک زن از نامزد سابق و دوست صمیمی اش را میبینیم که او را واردار میکند تحت هر شرایطی به دنبال انتقام باشد و حالا نقشه هایش را در فصل سوم عملی میکند.

اگر پای موارد مختلفی که در بخش های بعدی درباره اش صحبت میکنیم به میان نمی آمد و فصل اول، خیلی خوب و درست توسط مخاطبان دیده میشد، خیلی راحت تر میتوانستیم درباره جذابیت داستان آن صحبت کنیم چون خیلی ها تازه از فصل دوم به جذابیت سریال پی بردند و داستان را دنبال کردند.

جذابیت از فصل دوم

دلداگان از فصل اول زیاد دیده نشد و خیلی ها تازه از نیمه های فصل اول و حتی فصل دوم آن را تماشا کردند و به اهمیت آن پی بردند. داستان سریال که از همان ابتدا جذاب بود، کارگردان و فیلمنامه نویس هم از ابتدا هیچ تغییری نکردند و ریتم داستان هم در هر دو فصل یکسان پیش میرفت پس دلیل اصلی چه بود؟اشتباه مهم منوچهر هادی در فصل اول دلدادگان این بود که روی بازیگران جوان و تازه کاری دست گذاشت که تبحر چندانی در بازیگری نداشتند. سریال ضربه اصلی را از بازی تصنعی این دو جوان خورد.

بخش اصلی داستان فصل اول در ارتباط با دو نقش امیر و ارغوان پیش میرفت و با اینکه در کنار آنها بازیگران با تجربه زیادی حضور داشتند اما نهایتا این انتخاب های اشتباه، عملا راه به چشم آمدن سریال را بستند.

برخلاف فصل اول، بازیگران فصل دوم، بسیار درست و بجا انتخاب شده بودند. کل سریال در اختیار چند بازیگر کاربلد بود و حتی بازیگران تازه کار مثل بازیگر نقش افسانه، خواهر فرزانه هم به خوبی از پس نقششان بر می آمدند.

استفاده درست از سوژه تکراری

کل داستان انتقام در دلدادگان حول یک سوژه تکراری رخ میدهد که پیش از این نظیرش را در سریال های مختلف دیده ایم. اینکه شخصیت اصلی به هر دلیلی اعم از سوختگی صورتش را از دست میدهد و با عمل جراحی به شکل و شمایل دیگری در می آید.

نمونه ای که همه ما به خاطر داریم سریال تولدی دیگر است. فریبا متخصص در یک تصادف رانندگی میسوزد و بعد از عمل جراحی تبدیل به لعیا زنگنه میشود. یا در سریال فوق سری بازیگر نقش رضا پاپتی با چند عمل جراحی خودش را شبیه به سرهنگ نیروی انتظامی با بازی مهدی فخیم زاده میکند.

دلدادگان با اینکه روی الگوی همین سریال هایی که موضوعشان فس آف بوده پیش میرود اما اصلا تکراری به نظر نمیرسد. این بار با زنی روبرو هستیم که با وجود سوختگی صورتش فقط برای تغییر هویت دست به عمل جراحی میزند.

فرزانه بدون عمل جراحی هم میتواند با همان صورت به زندگی ادامه دهد اما ترجیح میدهد برای رسیدن به هدف اصلی اش یعنی انتقام، تغییر هویت دهد. انتخاب لیندا کیانی و پانته آ بهرام برای این منظور کاملا هوشمندانه است.

نوآوری در ساخت

یکی از مهم ترین ویژگی های سریال، ساختار سه فصلی آن است. طبیعتا کارگردان سریال میتوانست کل داستان را در یک فصل پیش ببرد و با استفاده از یک فلش بک، یکی یکی ماجرا ها را توضیح دهد و شخصیت ها را معرفی کند.

درست مثل اتفاقی که همین چند وقت پیش در سریال آنام با آن روبرو بودیم اما ترجیح داده به جای آشفته کردن ذهن مخاطبان، از ساختار سه فصلی استفاده کند.

در واقع منوچهر هادی، درست وسط ماجرای اصلی سریالش یک پرانتز باز کرده تحت عنوان فصل دوم، پیشینه کاراکتر ها و گذشته داستان هرکدام را برای ما تعریف کرده. هادی می دانسته استفاده از فلاش بک در یک سریال میتواند مخاطبان را خسته کند یا منظورش را به طور کامل به آنها نرساند.

البته همانطور که در بخش پیش‌در‌آمد اشاره شد، نیاز بود تا برای برقراری اتصال میان فصل دوم و سوم، شبکه سه تمهیدی می اندیشید و یکبار دیگر کل اتفاق های فصل اول و دوم را به طور خلاصه مرور میکرد چون همانطور که گفتیم خیلی از مخاطبان تازه از فصل دوم به این سریال پیوسته اند و حالا یک مقدار گیج شده اند.

پیش بینی ها

بعد از پایان فصل دوم سریال و مشخص شدن هویت ارغوان، حالا دیگر همه میدانند با بازی انتقام فرزانه از مالک و مرضیه رو به رو هستند و انگار منتظرند باز هم غافلگیر بشوند. پنجشنبه شب بلافاصله بعد از پخش قسمت اول فصل سوم، صفحه اینستاگرام سریال دلدادگان، محل انتشار گمانه زنی های زیادی درباره هویت امیر شد.

خیلی از مخاطبان معتقدند که سهیل، پسر فرزانه و نادر، در آن آتش سوزی نمرده و مالک و مرضیه او را پیش خودشان نگه داشته اند و حالا امیر، همان سهیل است.

البته خیلی ها نوشته‌اند وقتی فرزانه تا این حد روی زندگی مالک و مرضیه تمرکز داشته، چطور نفهمیده آنها پسری بزرگتر از ارغوان ندارند و به این مسئله شک نکرده! صحبت های مالک و مرضیه درباره اینکه امیر فرزند خودشان نیست در قسمت اول فصل سوم به این گمانه زنی ها دامن زده.

البته خیلی ها کماکان معتقدند امیر فرزند خود مالک و مرضیه است و ارغوان و امیر حالا خواهر و برادرند برای همین هم فرزانه تلاش میکند تا آنها رابطه عاطفی با هم برقرار نکنند.

دلدادگان (با نام پیشین: پاهای بی‌قرار) نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است. ساخت این سریال در تابستان ۱۳۹۶ انجام شد و قرار بود این سریال پس از تولید از شبکه پنج پخش شود اما بعد از مدتی این تصمیم تغییر کرد و پخش سریال را شبکه سه به عهده گرفت و هم‌اکنون پخش آن به پایان رسیده‌است.[۱][۲]

این سریال داستان زندگی یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز به نام فرزانه (لیندا کیانی) است که ابتدا عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک (آرش مجیدی) می‌شود. در ادامه داستان، مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر (حمید گودرزی) که ظاهراً صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد. نادر برای به دست آوردن فرزانه، مالک را لو می‌دهد و او پس از دستگیری به سیستان تبعید می‌شود. فرزانه که از بازگشت مالک ناامید است برای ارضای جاه‌طلبی‌های خود از مالک دست می‌کشد و به عشق نادر جواب مثبت می‌دهد و با او ازدواج می‌کند. از طرف دیگر مرضیه (سمیرا حسن‌پور) دوست فرزانه که در ابتدا از شخصیت جاهل و بز، بعد از اینکه متوجه انقلابی بودن او می‌شود، کم‌کم به او علاقمند شده و با او ازدواج می‌کند. کینه اولیه فرزانه از مرضیه از همین‌جا شکل می‌گیرد که یکی از پایه‌های اصلی روند قصه در سریال است. نادر هم که بعد از انقلاب سعی دارد با زرنگی خود را انقلابی جا بزند موفق نمی‌شود و سوابق امنیتی و قاچاق او توسط دوستان سپاهی مالک برملا می‌شود. در جریان اقدام به دستگیری نادر، خانه او آتش می‌گیرد و چند نفر از اعضای خانواده فرزانه به همراه پسر کوچکشان در آتش می‌سوزند اما فرزانه و نادر فرار می‌کنند. نادر در جریان فرار با یک پست ایست بازرسی مواجه شده و دستگیر می‌شود و پس از مدتی در جریان فرار از زندان هدف تیر قرار می‌گیرد و کشته می‌شود. کینه دوم فرزانه به مالک هم از همین‌جا شکل می‌گیرد که پایه دوم قصه را تشکیل می‌دهد. از آن پس تصمیم فرزانه برای انتقام از مرضیه و مالک سیر اصلی داستان را تا آخر تشکیل می‌دهد. انتقام فرزانه متوجه فرزندان مالک و مرضیه می‌شود و برای هر کدام نقشه شیطانی جداگانه ای می‌کشد. … این سریال سه دوره انقلاب، جنگ تحمیلی و زمان حال را در قالب سه فصل مختلف روایت می‌کند.

داستان فصل یک رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم رگه‌هایی از این سریال است فصل اول و سوم داستان خانواده مالک و مرضیه است که فرزانه با نام و شخصیتی دیگر سعی در از هم پاشیدن کانون این خانواده دارد و این در حالی است که هر کدام از اعضای خانواده مالک با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند امیر پسر بزرگ خانواده درگیر یه جدال عشقی، حدیث تک دختر خانواده و درگیر یک رابطه سخت با نامزد عقدی اش پارسا و یک بارداری ناخواسته و حامد پسر کوچک و نخبه خانواده که درگیر اعتیاد به قرص‌های روانگردان می‌شود و تمام این‌ها گوشه ای از بازی فرزانه برای انتقام زخمی دیرینه است.

فیلم نامه قسمت آخر سریال به دلیل همکاری نکردن پانته آ بهرام بازیگر نقش افسانه مشکات تغییر پیدا کرد که با موجی از انتقادات تماشاگران روبه رو شد.[۳] در صفحه اینستاگرام منتسب به پانته آ بهرام دلیل حواشی پایان این مجموعه مسائل مالی عنوان شده‌است.[۴]

دلدادگان (با نام پیشین: پاهای بی‌قرار) نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است. ساخت این سریال در تابستان ۱۳۹۶ انجام شد و قرار بود این سریال پس از تولید از شبکه پنج پخش شود اما بعد از مدتی این تصمیم تغییر کرد و پخش سریال را شبکه سه به عهده گرفت و هم‌اکنون پخش آن به پایان رسیده‌است.[۱][۲]

این سریال داستان زندگی یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز به نام فرزانه (لیندا کیانی) است که ابتدا عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک (آرش مجیدی) می‌شود. در ادامه داستان، مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر (حمید گودرزی) که ظاهراً صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد. نادر برای به دست آوردن فرزانه، مالک را لو می‌دهد و او پس از دستگیری به سیستان تبعید می‌شود. فرزانه که از بازگشت مالک ناامید است برای ارضای جاه‌طلبی‌های خود از مالک دست می‌کشد و به عشق نادر جواب مثبت می‌دهد و با او ازدواج می‌کند. از طرف دیگر مرضیه (سمیرا حسن‌پور) دوست فرزانه که در ابتدا از شخصیت جاهل و بز، بعد از اینکه متوجه انقلابی بودن او می‌شود، کم‌کم به او علاقمند شده و با او ازدواج می‌کند. کینه اولیه فرزانه از مرضیه از همین‌جا شکل می‌گیرد که یکی از پایه‌های اصلی روند قصه در سریال است. نادر هم که بعد از انقلاب سعی دارد با زرنگی خود را انقلابی جا بزند موفق نمی‌شود و سوابق امنیتی و قاچاق او توسط دوستان سپاهی مالک برملا می‌شود. در جریان اقدام به دستگیری نادر، خانه او آتش می‌گیرد و چند نفر از اعضای خانواده فرزانه به همراه پسر کوچکشان در آتش می‌سوزند اما فرزانه و نادر فرار می‌کنند. نادر در جریان فرار با یک پست ایست بازرسی مواجه شده و دستگیر می‌شود و پس از مدتی در جریان فرار از زندان هدف تیر قرار می‌گیرد و کشته می‌شود. کینه دوم فرزانه به مالک هم از همین‌جا شکل می‌گیرد که پایه دوم قصه را تشکیل می‌دهد. از آن پس تصمیم فرزانه برای انتقام از مرضیه و مالک سیر اصلی داستان را تا آخر تشکیل می‌دهد. انتقام فرزانه متوجه فرزندان مالک و مرضیه می‌شود و برای هر کدام نقشه شیطانی جداگانه ای می‌کشد. … این سریال سه دوره انقلاب، جنگ تحمیلی و زمان حال را در قالب سه فصل مختلف روایت می‌کند.

داستان فصل یک رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم رگه‌هایی از این سریال است فصل اول و سوم داستان خانواده مالک و مرضیه است که فرزانه با نام و شخصیتی دیگر سعی در از هم پاشیدن کانون این خانواده دارد و این در حالی است که هر کدام از اعضای خانواده مالک با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند امیر پسر بزرگ خانواده درگیر یه جدال عشقی، حدیث تک دختر خانواده و درگیر یک رابطه سخت با نامزد عقدی اش پارسا و یک بارداری ناخواسته و حامد پسر کوچک و نخبه خانواده که درگیر اعتیاد به قرص‌های روانگردان می‌شود و تمام این‌ها گوشه ای از بازی فرزانه برای انتقام زخمی دیرینه است.

فیلم نامه قسمت آخر سریال به دلیل همکاری نکردن پانته آ بهرام بازیگر نقش افسانه مشکات تغییر پیدا کرد که با موجی از انتقادات تماشاگران روبه رو شد.[۳] در صفحه اینستاگرام منتسب به پانته آ بهرام دلیل حواشی پایان این مجموعه مسائل مالی عنوان شده‌است.[۴]

دلدادگان (با نام پیشین: پاهای بی‌قرار) نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است. ساخت این سریال در تابستان ۱۳۹۶ انجام شد و قرار بود این سریال پس از تولید از شبکه پنج پخش شود اما بعد از مدتی این تصمیم تغییر کرد و پخش سریال را شبکه سه به عهده گرفت و هم‌اکنون پخش آن به پایان رسیده‌است.[۱][۲]

این سریال داستان زندگی یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز به نام فرزانه (لیندا کیانی) است که ابتدا عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک (آرش مجیدی) می‌شود. در ادامه داستان، مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر (حمید گودرزی) که ظاهراً صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد. نادر برای به دست آوردن فرزانه، مالک را لو می‌دهد و او پس از دستگیری به سیستان تبعید می‌شود. فرزانه که از بازگشت مالک ناامید است برای ارضای جاه‌طلبی‌های خود از مالک دست می‌کشد و به عشق نادر جواب مثبت می‌دهد و با او ازدواج می‌کند. از طرف دیگر مرضیه (سمیرا حسن‌پور) دوست فرزانه که در ابتدا از شخصیت جاهل و بز، بعد از اینکه متوجه انقلابی بودن او می‌شود، کم‌کم به او علاقمند شده و با او ازدواج می‌کند. کینه اولیه فرزانه از مرضیه از همین‌جا شکل می‌گیرد که یکی از پایه‌های اصلی روند قصه در سریال است. نادر هم که بعد از انقلاب سعی دارد با زرنگی خود را انقلابی جا بزند موفق نمی‌شود و سوابق امنیتی و قاچاق او توسط دوستان سپاهی مالک برملا می‌شود. در جریان اقدام به دستگیری نادر، خانه او آتش می‌گیرد و چند نفر از اعضای خانواده فرزانه به همراه پسر کوچکشان در آتش می‌سوزند اما فرزانه و نادر فرار می‌کنند. نادر در جریان فرار با یک پست ایست بازرسی مواجه شده و دستگیر می‌شود و پس از مدتی در جریان فرار از زندان هدف تیر قرار می‌گیرد و کشته می‌شود. کینه دوم فرزانه به مالک هم از همین‌جا شکل می‌گیرد که پایه دوم قصه را تشکیل می‌دهد. از آن پس تصمیم فرزانه برای انتقام از مرضیه و مالک سیر اصلی داستان را تا آخر تشکیل می‌دهد. انتقام فرزانه متوجه فرزندان مالک و مرضیه می‌شود و برای هر کدام نقشه شیطانی جداگانه ای می‌کشد. … این سریال سه دوره انقلاب، جنگ تحمیلی و زمان حال را در قالب سه فصل مختلف روایت می‌کند.

داستان فصل یک رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم رگه‌هایی از این سریال است فصل اول و سوم داستان خانواده مالک و مرضیه است که فرزانه با نام و شخصیتی دیگر سعی در از هم پاشیدن کانون این خانواده دارد و این در حالی است که هر کدام از اعضای خانواده مالک با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند امیر پسر بزرگ خانواده درگیر یه جدال عشقی، حدیث تک دختر خانواده و درگیر یک رابطه سخت با نامزد عقدی اش پارسا و یک بارداری ناخواسته و حامد پسر کوچک و نخبه خانواده که درگیر اعتیاد به قرص‌های روانگردان می‌شود و تمام این‌ها گوشه ای از بازی فرزانه برای انتقام زخمی دیرینه است.

فیلم نامه قسمت آخر سریال به دلیل همکاری نکردن پانته آ بهرام بازیگر نقش افسانه مشکات تغییر پیدا کرد که با موجی از انتقادات تماشاگران روبه رو شد.[۳] در صفحه اینستاگرام منتسب به پانته آ بهرام دلیل حواشی پایان این مجموعه مسائل مالی عنوان شده‌است.[۴]

دلدادگان (با نام پیشین: پاهای بی‌قرار) نام یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی منوچهر هادی و تهیه‌کنندگی ایرج محمدی است. ساخت این سریال در تابستان ۱۳۹۶ انجام شد و قرار بود این سریال پس از تولید از شبکه پنج پخش شود اما بعد از مدتی این تصمیم تغییر کرد و پخش سریال را شبکه سه به عهده گرفت و هم‌اکنون پخش آن به پایان رسیده‌است.[۱][۲]

این سریال داستان زندگی یک دختر جاه‌طلب و پر از آرزوهای دور و دراز به نام فرزانه (لیندا کیانی) است که ابتدا عاشق یک جوان ساده و جاهل مسلک بنام مالک (آرش مجیدی) می‌شود. در ادامه داستان، مالک به‌طور اتفاقی با یک گروه انقلابی آشنا می‌شود و با آن‌ها همکاری می‌کند. در همین زمان جوان دیگری به نام نادر (حمید گودرزی) که ظاهراً صاحب یک شیرینی‌فروشی است اما در اصل یک عنصر امنیتی و وابسته به ساواک است وارد این محل می‌شود و به فرزانه دل می‌بندد. نادر برای به دست آوردن فرزانه، مالک را لو می‌دهد و او پس از دستگیری به سیستان تبعید می‌شود. فرزانه که از بازگشت مالک ناامید است برای ارضای جاه‌طلبی‌های خود از مالک دست می‌کشد و به عشق نادر جواب مثبت می‌دهد و با او ازدواج می‌کند. از طرف دیگر مرضیه (سمیرا حسن‌پور) دوست فرزانه که در ابتدا از شخصیت جاهل و بز، بعد از اینکه متوجه انقلابی بودن او می‌شود، کم‌کم به او علاقمند شده و با او ازدواج می‌کند. کینه اولیه فرزانه از مرضیه از همین‌جا شکل می‌گیرد که یکی از پایه‌های اصلی روند قصه در سریال است. نادر هم که بعد از انقلاب سعی دارد با زرنگی خود را انقلابی جا بزند موفق نمی‌شود و سوابق امنیتی و قاچاق او توسط دوستان سپاهی مالک برملا می‌شود. در جریان اقدام به دستگیری نادر، خانه او آتش می‌گیرد و چند نفر از اعضای خانواده فرزانه به همراه پسر کوچکشان در آتش می‌سوزند اما فرزانه و نادر فرار می‌کنند. نادر در جریان فرار با یک پست ایست بازرسی مواجه شده و دستگیر می‌شود و پس از مدتی در جریان فرار از زندان هدف تیر قرار می‌گیرد و کشته می‌شود. کینه دوم فرزانه به مالک هم از همین‌جا شکل می‌گیرد که پایه دوم قصه را تشکیل می‌دهد. از آن پس تصمیم فرزانه برای انتقام از مرضیه و مالک سیر اصلی داستان را تا آخر تشکیل می‌دهد. انتقام فرزانه متوجه فرزندان مالک و مرضیه می‌شود و برای هر کدام نقشه شیطانی جداگانه ای می‌کشد. … این سریال سه دوره انقلاب، جنگ تحمیلی و زمان حال را در قالب سه فصل مختلف روایت می‌کند.

داستان فصل یک رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد و قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم رگه‌هایی از این سریال است فصل اول و سوم داستان خانواده مالک و مرضیه است که فرزانه با نام و شخصیتی دیگر سعی در از هم پاشیدن کانون این خانواده دارد و این در حالی است که هر کدام از اعضای خانواده مالک با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنند امیر پسر بزرگ خانواده درگیر یه جدال عشقی، حدیث تک دختر خانواده و درگیر یک رابطه سخت با نامزد عقدی اش پارسا و یک بارداری ناخواسته و حامد پسر کوچک و نخبه خانواده که درگیر اعتیاد به قرص‌های روانگردان می‌شود و تمام این‌ها گوشه ای از بازی فرزانه برای انتقام زخمی دیرینه است.

فیلم نامه قسمت آخر سریال به دلیل همکاری نکردن پانته آ بهرام بازیگر نقش افسانه مشکات تغییر پیدا کرد که با موجی از انتقادات تماشاگران روبه رو شد.[۳] در صفحه اینستاگرام منتسب به پانته آ بهرام دلیل حواشی پایان این مجموعه مسائل مالی عنوان شده‌است.[۴]

دوات آنلاین-فصل اول سریال دلدادگان به پایان رسید اما داستان هنوز ناتمام مانده است و از فردا شنبه 17 شهریور فصل دوم این سریال آغاز می‌شود.

 

به گفته سانیا سالاری این فصل 15 قسمت است. سالاری درباره فصل دوم و سوم سریال دلدادگان در اینستاگرام خود نوشت: دوستان عزیز قسمت بیست و پنجم مجموعه ی دلدادگان پنجشنبه پخش میشه و فصل اول به پایان میرسه. در فصل دوم کار به سالهای ۵۶تا ۶۴ میرویم و گذشته کاراکترها رو در اون زمان دنبال میکنیم در ۱۵ قسمت.

 

مجددا در بیست قسمت پایانی به زمان حال بر میگردیم و ادامه کار را خواهیم دید.

اخر داستان سریال دلدادگان فصل دوم

حالا باید دید فصل دوم این سریال تا چه حد می‌تواند ابهامات و گره‌های موجود را رفع و مخاطبان را با خودش همراه کند.

 

در همین حال یک منتقد تلویزیونی با اشاره به کیفیت تولید سریال دلدادگان معتقد است که فصل اول این سریال قابل قبول‌تر از فصل دو آن به تصویر کشیده شده است.

 

«طهماسب صلح‌جو» منتقد تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با فارس، درباره سریال دلدادگان به کارگردانی منوجهر هادی که این شب‌ها از شبکه سه سیما پخش می‌شود، گفت: سریال سازی و فیلم‌سازی تفاوت‌های بسیاری با هم دارند، از این جهت که در دیدن سریال مخاطب در کنار زندگی شبانه خود سریال هم تماشا می‌کند و داستان باید طوری پیش برود که اگر وقفه‌ای در تماشای سریال افتاد تماشاگر احساس نکند چیزی را از دست داده، بنابراین لازم است که سریال با درنگ و تاکید مکرر روی اتفاق‌ها پیش برود و ما این را در دلدادگان می‌بینیم، طوریکه وقتی سریال شروع می‌شود ۱۰ قسمت طول می‌کشد تا وارد ماجراهای اصلی و خط اصلی داستان شویم.

 

وی ادامه داد: در ابتدای این سریال تا زمانی‌که نقطه عطف‌های داستانی شکل بگیرد زمان زیادی صرف می‌شود و نه می‌شود گفت این خوب است و نه می‌توان گفت بد. باید دید تماشاگر تا چه میزان با آن ارتباط برقرار می‌کند. آنچه در این سریال مهم است ماجرا و روابط آدم‌ها است.

 

این منتقد در ادامه بیان داشت: «دلدادگان» سریالی شخصیت محور است و حوادثی که برای آدم‌ها می‌افتد به فراخور شخصیت‌پردازی و کشمکش‌هایی که با هم دارند جذابیت‌هایی را ایجاد می‌کند.

 

وی با اشاره به ورود سریال به ماجرای انقلاب و جنگ ایران و عراق، گفت: در این دو قسمت که به ماجرای جنگ و بعد از انقلاب رسیدیم به نظر می‌آید که ورود کاراکترها به روستا و درگیری با عراقی‌ها سطحی و ساده انگارانه بوده و جذابیت دراماتیک ندارد و اتفاق‌ها سرسری و ساده رخ می‌دهند و فکرمی‌کنم مخاطب از این اتفاق‌ها استقبال نکند.

 

صلح‌جو درباره پرش زمانی و سردرگمی مخاطب بالاخص در فصل گذشته بیان داشت: تصورم این است که بخش‌هایی که خالی گذاشته و پرسش‌هایی که ایجاد کرده (نشان دادن تصویر مبهمی از انقلاب، پرش زمانی از میانه جنگ ایران و عراق به بارداری فرزانه و نشان دادن یکباره زندگی مشترک مالک و مرضیه) را باید در آینده به صورت فلاش بک جواب دهد و چگونگی این برش زمانی را توضیح خواهد داد و اگر همین روال تا پایان پیش رود و فلاش بک در کار نباشد باید گفت که خلاصه شده جلو می‌رود. درباره دیدار مالک و افسانه در زمان حال هم ابهاماتی وجود دارد که چرا این دو همدیگر را نشناخته‌اند؟! که انشاله در آینده پاسخ داده شود.

 

این منتقد درباره محاسبه زمانی که قصه در آن روایت می‌شود و مطابقت آن با سن تمامی بازیگران افزود: زمان حال دهه ۹۰ را نشان می‌دهد و ماجرای ازدواج و باردار شدن مرضیه و فرزانه به ۴۰ سال پیش برمی‌گردد اما فرزندان آنها نهایت ۲۵ سال دارند و از نظر سنی و زمانی این دو با یکدیگر همخوانی ندارد!

 

وی کیفیت تولید فصل اول «دلدادگان» را از فصل دوم آن بهتر ارزیابی کرد و گفت: با دیدن قسمت‌های فصل دو فکر می‌کنم فصل یک بهتر از فصل دو آن است. منوچهر هادی کارگردان خوبی است و فیلم‌ها و سریال‌هایی که قبلا از او دیدیم سرشار از ذوق حرفه‌ای بوده است، اما بخش گذشته سریال بسیاری ساده انگارانه پرداخت شده است و حس می‌شود که اجرای ضعیفی داشته، در حالیکه هادی فیلم سازی با توانایی‌های حرفه‌ای است و ساختار و فرم فصل دوم به خصوص در زمان جنگ و ورود به روستا حرفه‌ای نیست.

 

این منتقد در ادامه درباره بازی بازیگران در فصل اول «دلدادگان» افزود: زمانی بازیگر می‌تواند جذابیتی در ذهن تماشاگر ایجاد کند که شخصیت‌ها به خوبی پرداخته شده و هویت داشته باشند. اگر شما نقطه ضعفی در بازی‌ها دیدید به شخصیت‌پردازی برمی‌گردد.

 

صلح جو درباره ساختار کلی سریال و جدا بودن دو فصل یک و دو نیز گفت:  ساختار جدید و خوبی است. اما اینها فرم‌هایی در روایت است که بیشتر در سریال‌ها و فیلم‌های امریکایی و اروپایی تجربه شده و از این تکنیک استفاده می‌کنند و تماشاگر را با کات کردن بخشی و ورود به بخش دیگر با خود همراه می‌کنند. بخش اول سریال در جایی تمام می‌شود که تماشاگر می‌خواهد به نتیجه برسد و در فصل دوم به دنبال این نتیجه‌ها است.

 

وی با اشاره به میزانسن و دکور در فصل دو این سریال نیز بیان داشت: میزانسن و دکور بخشی از فرم هستند و اثر نمایشی باید فرمی جذاب و باورپذیر داشته باشد. مخصوصا برای من که در آن دوره جوان بودم و کمابیش در خاطر دارم، دیدن این تصاویر زیاد آشنا نبوده و باور پذیر نیست.

 

این منتقد در پایان افزود: در مورد همه سریال هایی که تلویزیون پخش می‌کند باید بگویم این سریال‌ها برای مخاطب عام ساخته می‌شود، مردمی که خسته از کار روزانه و در این بحران‌ها و کشمکش‌ها که روز به روز هم بدتر می‌شود، وقتی به خانه می‌آیند نیاز به استراحت و سرگرمی دارند که از فضایی که در طول روز با آن درگیر بوده دور شود. اگر سریالی را مخاطب پسند کرد و دنبال کرد یعنی که این امتیازی است اما وقتی چیزی را بسازند و سرمای‌ای را هدر دهند که نه تماشاگر و نه غیر تماشاگر با آن ارتباط برقرار نکند، جای تأسف است و باید دید استقبال مردم از این سریال در چه حد است. معیار تلویزیون باید روی پسند مخاطب باشد.

 

حتما بخوانید: نویسنده سریال دلدادگان : داستان سریال در فصل دوم به اوج خودش می‌رسد

 

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

سریال دلدادگان قسمت 11

سریال دلدادگان قسمت 39 سی و نهم

سریال دلدادگان قسمت 40 چهل فصل دوم 11 مهر 97

قسمت آخر فصل دوم سریال دلدادگان

سریال دلدادگان قسمت 41 فصل سوم

اخر داستان سریال دلدادگان فصل دوم

سریال دلدادگان فصل سوم قسمت 42 چهل و دوم

سریال دلدادگان قسمت 43 فصل سوم

سریال دلدادگان قسمت 43 فصل 3

سریال دلدادگان قسمت 44 فصل 3

دانلود سریال دلدادگان قسمت 44 فصل سوم

سریال دلدادگان قسمت 45 فصل 3

سریال دلدادگان قسمت 46 فصل 3

سریال دلدادگان قسمت 47 فصل 3

سریال دلدادگان قسمت 48 فصل 3

سریال دلدادگان قسمت 49 چهل و نهم فصل 3

سریال دلدادگان قسمت 50 پنجاهم فصل 3

سریال دلدادگان قسمت 51 فصل 3

سریال دلدادگان قسمت 52 فصل 3

سریال دلدادگان قسمت 53 فصل 3

سریال دلدادگان قسمت 54 فصل 3

قسمت 10 دلدادگان فصل 3 و قسمت 50 سریال دلدادگان

سریال دلدادگان قسمت 55 فصل 3

سریال دلدادگان قسمت 56 فصل 3

دانلود سریال دلدادگان قسمت 57 فصل 3

دانلود سریال دلدادگان قسمت 58 فصل 3

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

می پسندم

سریال دلدادگان قسمت آخر فصل دوم پخش شده چهارشنبه 11 مهر 1397 از شبکه سوم سیما به کارگردانی منوچهر هادی و بازی حمید گودرزی، دانلود قسمت آخر فصل دوم سریال دلدادگان.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

اخر داستان سریال دلدادگان فصل دوم
اخر داستان سریال دلدادگان فصل دوم
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *