آدرس دفتر سهام عدالت مشهد

دوره مقدماتی php
آدرس دفتر سهام عدالت مشهد
آدرس دفتر سهام عدالت مشهد

با موافقت وزير محترم امور
اقتصادي و دارايي و بنا به درخواست سازمان خصوصي سازي، امكان ثبت شماره
شباي مشمولان سهام عدالت در سامانه سهم عدالت از امروز (11 دي …

)چگونه می توان اطلاع حاصل نمود که شخص متوفی مشمول طرح سهام عدالت بوده است یا خیر؟

پاسخ: وراث قانونی می توانند جهت اطلاع از وضعیت سهام عدالت متوفیان به نشانی …

گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی به نقل از پایگاه خبری بازار سرمایه (سنا)، پوری حسینی با بیان این که برای دومین سال متوالی سود سهام عدالت از شرکت …

امکان ثبت شماره شبای بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت تنها تا پایان مهرماه میسر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، دریافت شماره شبای بانکی مشمولان جهت واریز سود …

دوره مقدماتی php

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، دریافت شماره شبای بانکی مشمولان جهت واریز سود سال مالی 1395 شرکتهای سرمایه پذیر به حساب مشمولان در حالی از 30 فروردین ماه …آدرس دفتر سهام عدالت مشهد

جهانگيري معاون اول رييس جمهور در جلسه شوراي عالي اجراي سياست هاي كلي اصل ٤٤ قانون اساسي بر اهميت تقويت بخش خصوصي در كشور تاكيد كرد.

به گزارش روابط عمومي سازمان …

مشمولان سهام عدالت که تا کنون اقدام به ثبت شماره شبای بانکی خود در سامانه سهام عدالت جهت دریافت سود این سهام نکرده‌اند، تنها تا ۱۵ مردادماه امسال فرصت …

با موافقت وزير محترم امور
اقتصادي و دارايي و بنا …

)چگونه می توان اطلاع حاصل نمود که شخص متوفی مشمول …

گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی به نقل از پایگاه …

امکان ثبت شماره شبای بانکی مشمولان در سامانه سهام عدالت …

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، دریافت شماره شبای …

جهانگيري معاون اول رييس جمهور در جلسه شوراي عالي اجراي …


مشمولان سهام عدالت که تا کنون اقدام به ثبت …

به گزارش روابط عمومی سازمان خصوصی سازی، دریافت شماره شبای …

سازمان خصوصی سازی هیچگونه تماس تلفنی یا تقاضای پرداخت پول …

در راستای ترویج فرهنگ بیمه ای و با توجه به اخذ نمایندگی های بیمه دانا و تعاون به استحضار سهامداران محترم سهام عدالت می رساند :

صدور انواع بیمه های اتومبیل ، مسئولیت ، آتش سوزی ، عمر و حادثه ، عمر و پس انداز و …

۱ . صدور بیمه نامه شخص ثالث اتومبیل و موتور سیکلت به صورت اقساط بلند مدت بدون سود (در صورت پرداخت نقدی با ۱۰ درصد تخفیف).

۲ . صدور بیمه نامه بدنه اتومبیل تا ۷۰% تخفیف به صورت اقساط بدون سود .آدرس دفتر سهام عدالت مشهد

۳ .صدور بیمه نامه آتش سوزی منازل مسکونی خطرات حریق ، صاعقه ، انفجار با حق بیمه اندک ۳٫۲۴۰ تومان سالیانه (پوشش تا ۳۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ریال) .

۴ . صدور بیمه نامه حوادث با حق بیمه اندک ۵٫۰۰۰ تومان . (پوشش فوت ، نقص عضو ، از کار افتادگی و هزینه پزشکی).

و …

خدمات رفاهی و تفریحی برای سهامداران و اعضاء محترم :

۱ . با دریافت معرفی نامه از شرکت تعاونی ، هنگام خرید محصولات چینی مقصود از تخفیف ۱۶ درصد بهره مند شوید.

۲ . با دریافت معرفی نامه از شرکت تعاونی ، هنگام خرید لوازم خانگی از شرکت تعاونی فروشندگان لوازم خانگی به قیمت عمده فروشی و اقساط بهره مند شوید.

۳ . خرید فرش آرا به قیمت مصوب کارخانه با شرایط اقساط ویژه ۸ ماهه بدون کارمزد .

۴ . بلیط مجموعه آبی ارمغان با قیمت ۹۰۰۰ تومان .

۵ . بلیط مجموعه آبی هشتم با قیمت ۶۰۰۰ تومان .

۶ . بلیط مجموعه آبی سجاد ۶۵۰۰ تومان

آدرس شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان مشهد :تقاطع بلوار خیام شمالی – بلوار عبدالمطلب ۴۵ قائم ۱۲ پلاک ۱۳

تلفن واحد بیمه : ۳۷۵۳۸۰۹۳

مالی اداری : ۳۷۵۲۱۶۳۷

www.sahamedalat-mashad.ir



نام ( الزامی )


ایمیل ( الزامی )


سایت

استاد علوم سیاسی دانشگاه فردوسی مشهد گفت: نادیده گرفتن رشته علوم سیاسی آینده کشور را به خطر می‌اندازد.

رئیس دادگستری خراسان رضوی گفت: قوانین دستگاه قضا متناسب با زمان نیست، قوانین دست و پا گیر زیادی در آیین دادرسی کیفری داریم و زمانی که قانون به روز نباشد، اشکالاتی ایجاد می‌کند که نتیجه آن اطاله دادرسی، عقیم ماندن اقدامات دستگاه‌های قضایی و ناکارآمد بودن است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوزه‌ی پژوهش در این 40 سال اتفاقات بسیار زیادی در دانشگاه‌ها رخ داده است؛ پژوهش تا قبل از انقلاب اسلامی وجود نداشته و در طی این سال‌ها به‌وجود آمده است.

آیین بهره‌برداری و کلنگزنی پروژه‌های گاز رسانی در تربت حیدریه امروز 13 بهمن ماه  با حضورعلیرضا رزم حسینی استاندار خراسان…

عضو شورای مرکزی موتلفه حزب موتلفه اسلامی گفت: ما نیازمند انقلاب سوم در عرصه اداره کشور هستیم که باید همه ساختار دولت را به…آدرس دفتر سهام عدالت مشهد

فرماندار تربت‌حیدریه گفت: همزمان با دومین روز از دهه فجر بهره‌برداری از خط انتقال 77 کیلومتری گاز از این شهرستان به کاشمر…

رییس اتحادیه صنف تولیدکنندگان و فروشندگان پوشاک گفت: در آستانه عید هیچگونه کمبود و افزایش قیمتی در بخش پوشاک نخواهیم داشت.

دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی روز یکشنبه ۲۱ بهمن ماه را تعطیل اعلام کرد.

در دومین روز از شانزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، پنج مجموعه سینمایی هویزه، سیمرغ، اطلس، گلشن و ویلاژتوریست به اکران فیلم‌های جشنواره می‌پردازند.

عضو هیأت علمی گروه اقتصاد دانشگاه فردوسی مشهد گفت: من بودجه را در تهیه و تنظیم، فنداسیون‌ها، اجرا و همچنین در نتایج نهایی که سیستم شهری می‌خواهد به آن برسد، کاملا اسیر بوروکراسی می‌دانم.

در دومین روز از شانزدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد، 12 فیلم اکران خواهد شد.

طبق گزارش اداره‌کل هواشناسی خراسان رضوی، از فردا شاهد باران و برف و بارندگی تا صبح چهارشنبه خواهیم بود.

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده اعلام کرد: وی بزرگ‌ترین بازنده تاریخ است و هیچ سود مالی از این منصب کسب نکرده است.

یک روانشناس و استاد دانشگاه گفت: اگر افراد به هویت‌یابی نرسیده باشند، هر انتخابی که برای ازدواج انجام دهند، اشتباه است؛ در شرایط کنونی جامعه که سن هویت‌یابی افزایش یافته است سن ازدواج نیز باید افزایش یابد.

قائم مقام موسسه آموزش عالی وحدت گفت: عدم هماهنگی دانشگاه‌های شهرستان تربت‌جام برای درخواست کد رشته‌های جدید از مهم‌ترین چالش‌های حوزه آموزش عالی این شهرستان است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان رضوی گفت: تاکنون 31 هزار و 454کیلومتر شبکه گازرسانی در این استان ایجاد شده که در مقایسه با شبکه کشور دارای رتبه نخست این بخش هستیم.

رییس کمیسیون برنامه و بودجه دوره چهارم شورای اسلامی شهر مشهد عنوان کرد: مدیریت شهری باید در ابتدا مشخص کند که با چه مسایلی روبه‌روست؛ در حالی‌که نقص اصلی در بودجه 96، 97 و طبیعتاً تا حدی در بودجه 98 فقدان رویکرد مساله‌محور است.

استاد زبان و ادبیات عرب دانشکده مطالعات اسلامی عربی دانشگاه ناپل گفت: اعتقاد به خدا زمینه مشترک برای گفتگوی مذاهب را ایجاد کرده است و ما باید در بحث امت واحده کار کنیم چرا که در گذشته روی این مهم کار نشده اما این همایش می.

عضو هیئت علمی معاونت آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: آبرو وجه معنوی انسان است که از حالت نسبی و جایگاه فرد در جامعه به دست می‌آید و آبرو امر معنوی‌ است که رتبه و جایگاه انسان را در جامعه مشخص می‌کند.

محققان دریافتند که گرم شدن آب و هوا می‌تواند خطر ابتلا به بیماری مادرزادی قلبی را افزایش دهد.

شهردار تایباد گفت: عدم انتقال سند، درآمد کم و ارزش پایین مبلغ عوارض در موتور سیکلت‌ها از مهم‌ترین عوامل عدم پرداخت 80 درصد صاحبان این وسیله نقلیه در تایباد شده است.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی گفت: استفاده از پارکینگ‌های زیرگذر حرم مطهر تا زمان ایجاد جایگزین مناسب ادامه خواهد داشت.

نتایج مطالعات نشان می‌دهد که افراد در سن 12 سالگی تحت تاثیرات اجتماعی قرار می‌گیرند.


مشمولین مرحله اول که عبارتند از:‏‏

1- مشمولان طرح شهید رجایی و عائله تحت تکفل آنها‎‎

‏2- مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره)‏

آدرس دفتر سهام عدالت مشهد

‏3- کودکان و زنان بی سرپرست تحت حمایت معیشتی ‏مستمر سازمان بهزیستی کشور

‏4- کودکان بدسرپرست تحت حمایت معیشتی مستمر سازمان بهزیستی کشور

‏5- معلولان تحت حمایت معیشتی مستمر ‏سازمان بهزیستی کشور

‏6- رزمندگان و خانواده های تحت تکفل فاقد شغل و درآمد

مشمولان مرحله دوم طرح واگذاری سهام عدالت عبارتند از:‏

الف :

کلیه افراد سرپرست خانوار فاقد شغل و بیکار،کارگر ساده و فصلی (مانند میوه چین، دروگر غلات، وجین کار، تنک ‏کار، نهر کش ‏و مرز بند، بیل زن، نشا کار،حرس کن وامثال ایشان) چوپان، کشاورز خوش نشین و امثال آنها و عائله تحت تکفل ‏ایشان به شرط آنکه ‏سر‌پرست و افراد خانوار ساکن در روستا یا جزء عشایر بوده، فاقد هر گونه دارایی یا منابع در آمد مانند ‏زمین، باغ، دام، ماشی آلات کشاورزی ‏‏(تراکتور، کمباین، وامثال آن) ، وسایل حمل ونقل در آمدزا (مانند وانت کامیون مینی ‏بوس وامثال آن) سرمایه‌گذاری، اجاره اموال منقول و غیر منقول و منابع در ‏آمد مشابه بوده، حقوق بگیر یا مستمری بگیر ‏ثابت بخش دولتی، بخش عمومی غیر دولتی، بخش تعاون و بخش خصوصی نبوده و جزء مرحله اول واگذاری سهام ‏عدالت ‏نباشند دارائی‌های بسیار اندک از قبیل زمین، باغ، دام و موارد مشابه که فقط برای مصرف خانوار استفاده می‌شود و در آمد ‏زایی ندارد مشمول بند‌های الف و ‏ب این ماده قرار نمی‌گیرند. در هرصورت در آمد ماهیانه خانوار از مجموع در آمدی نباید ‏بیش از دو ملیون ریال (200 هزار تومان) باشد.

‏ب :

 کلیه از کار افتادگان و افراد خانواده‌های فاقد سرپرست یا دارای سرپرست زن خانه دار در روستا یا عشایر که دارای ‏شرایط مشابه ‏خانواده‌های مذکور در بند الف بوده و به دلایل مختلف از حمایت معیشتی مستمر کمیته امداد امام خمینی و ‏سازمان بهزیستی کشور محروم مانده و جزء ‏مشمولان مرحله اول واگذاری سهام عدالت نباشند.‏

مشمولان مرحله سوم طرح توزیع سهام عدالت عبارتند از:‏

‏1- شاغلین دستگاه‌های اجرائی

‏2- بازنشستگان کشوری، لشکری و تأمین اجتماعی ‏وافراد خانوار تحت تکفل آنان و افراد باقی مانده تحت پوشش نهادهای ‏حمایتی (مشمولان مرحله اول) ، افراد باقی مانده جمعیت روستائی و عشایر ‏کشور (مشمولان مرحله دوم)‏

‏3- مشمولان طرح واگذاری سهام عدالت به ایثارگران

‏4- ایثارگران موضوع این دستورالعمل به شرح زیر تعریف می‌شوند:

‏شهید- والدین شهید- همسر شهید- فرزند شهید- جانباز- ‏آزاده‏مشمولان این مرحله از طرح واگذاری سهام عدالت عبارتند از:1- والدین شهید2- همسر شهید (اعم از اینکه پس از ‏شهادت همسر ازدواج مجدد نموده یا ‏ننموده اند) وافراد تحت تکفل قانونی وی.3- فرزند شهید و افراد تحت تکفل وی. ‏آزاده و افراد تحت تکفل وی.‏

بنیاد شهید و امور ایثارگران موظف ‏است، دستورالعمل نحوه فراخوان، تکمیل، بازبینی و اعاده فرم‌های تکمیل شده به دبیر ‏خانه ستادهای استانی سهام عدالت را تنظیم وپس از هماهنگی و تأیید ‏دبیرخانه ستاد مرکزی توزیع سهام عدالت جهت ‏اجرا به واحد‌های استانی بنیاد شهید و امور ایثارگران، اعلام نماید .

‏ مشمولان مرحله  پنجم طرح واگذاری سهام عدالت عبارتند از:

 زنان کارگر سرپرست خانوار :

‏زنان کارگر سرپرست خانوار به آن ‏دسته از زنانی اطلاق می‌شود که در واحدهای مشمول قانون کار اشتغال داشته و سر‌پرستی خود و سایر افراد تحت ‏تکل را به ‏عهده دارند.‏

مشمولان این مرحله از طرح واگذاری سهام عدالت عبارتند از:‏‏

‏1.‏ دختران کارگر مجرد سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل آنان.‏‏

‏2.‏ زنان کارگر سرپرست خانوار و افراد تحت تکفل آنان که همسرانشان از کار افتاده، زندانی، یا معتاد به مواد مخدر بوده و ‏در مراکز نگهداری ‏معتادان به‌سر‌می‌برند و یا بیماری اعصاب و روان داشته باشند.‏‏

‏3.‏ زنان کارگری که از همسران خود طلاق گرفته (مطلقه) یا همسرانشان فوت کرده یا مفقودالاثر باشند و افراد تحت تکفل ‏آنان

‏‏4.‏ زنان کارگر سرپرست خانوار که بر اساس فهرست مورد تأیید سازمان تأمین اجتماعی مقرری بیمه بیکاری دریافت ‏می‌نمایند و افراد تحت تکفل آنان.‏‏

                            مشمولان سایر مراحل  طرح واگذاری سهام عدالت عبارتند از:‏‏

6- خدام مساجد، حسینیه‌ها و امام زاده‌ها،

۷- طلاب حوزه‌های علمیه۸- بیماران خاص (هموفیلی، ام اس،‌تالاسمی و دیالیزی)۹- کارکنان ستاد‌های نماز جمعه۱۰- خبرنگارانگروه‌های عمومی۱۱- کارکنان نهاد‌های دست اندکار امر شناسایی و واگذاری سهام عدالت۱۲- قالیبافان۱۳- فعالان قرآنی۱۴- مددجویان تحت پوشش مراکز مراقبت از زندانیان آزاد شده۱۵- زنان سرپرست خانوار بی بضاعت۱۶- مددجویان و کارکنان موسسات خیریه۱۷- کارگران ساختمانی تحت پوشش انجمن‌های کارگری۱۸- تاکسیران و اتوبوسران شهری۱۹- افراد کم در آمد دیگر که در مراحل قبل مشمول دریافت سهام عدالت نشده‌اند از جمله خود اظهارات و درخواست‌های مردمی.

                            سهام عدالت در ‏شهرستانهای استان خراسان رضوی:

‏در خصوص وضعیت استان خراسان رضوی به اطلاع می رسانیم که از ‏بدو ابلاغ مصوبه ی هیأت محترم وزیران به مسؤلین استانی، با تلاش مضاعف مسؤلین ‏به طور جدّ وارد کارهای اجرائی شدند ‏و آدرس دفتر سهام عدالت مشهد

استاندار محترم خراسان رضوی به عنوان مقام متناظر رئیس جمهور

و رئیس محترم سازمان امور اقتصاد و دارائی ‏استان ‏خراسان رضوی به عنوان دبیر ستاد استان و

مدیر کل محترم اداره کل تعاون استان خراسان رضوی

با کمک نهادهای حمایتی ‏استانی همچون ‏کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج مقاومت استان خراسان رضوی، بهزیستی استان خراسان رضوی و ‏همیاری بی دریغ مشمولین مرحله اول طرح ‏واگذاری سهام عدالت موفق گردیدند در کلیه شهرستان های استان خراسان ‏رضوی شرکت های تعاونی سهام عدالت را تشکیل داده و به ثبت ‏برسانند .

 هم اینک شهرستانهای بردسکن، تایباد، تربت ‏جام، تربت حیدریه، چناران، خواف، درگز، رشتخوار، سبزوار، سرخس، فریمان، قوچان، کاشمر، ‏کلات، خلیل آباد، گناباد، ‏نیشابور، مه ولات و مشهد دارای شرکتهای تعاونی سهام عدالت فعال هستند.‏

مرحله اول واگذاری سهام عدالت با ‏موفقیت به پایان رسیده و در حال توزیع سهام عدالت افراد مشمول مراحل دوم و سوم هستند و همچنین ‏شرکت های ‏تعاونی سهام عدالت خراسان رضوی موفق به تشکیل شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استانی (سهامی خاص) ‏گردیدند.

‏علاوه بر این اتحادیه شرکت های تعاونی سهام عدالت استان خراسان رضوی در مرکز استان خراسان ‏رضوی شهرستان مشهد تاسیس گردیده ‏و تمامی تعاونیهای سهام عدالت 19 شهرستان عضو اتحادیه فوق شدند‏‎

 

لیست دفاتر پیشخوان خدمات دولت واجد شرایط؛ اخذ شده از کانون دفاتر خدمات پیشخوان دولت تا تاریخ {{update.update}}

تلفن: 83338 نمابر:88085667

پست الکترونیکی: edalat@samanese.ir

بازدید امروز : 0

کل بازدید :

آدرس دفتر سهام عدالت مشهد

بازدیدکنندگان آنلاين : 7

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به

می باشد.

آدرس دفتر سهام عدالت مشهد
آدرس دفتر سهام عدالت مشهد
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *