معجزه زردچوبه برای پوست

دوره مقدماتی php
معجزه زردچوبه برای پوست
معجزه زردچوبه برای پوست

گروه مقاله: آرایشی زیبایی

معجزه زردچوبه برای پوست

دکتر محمد صادق کرمانی متخصص تغذیه و رژیم درمانی: زردچوبه قرن‌هاست در فرهنگ‌های مختلف برای کاهش التهاب و دیگر استفاده‌های درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ریشه آن خشک و سپس خرد می‌شود تا پودری به رنگ نارنجی روشن به‌دست بیاید. برای استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی روی این پودر روغن‌های طبیعی چکانده می‌شود.

زردچوبه ضد‌باکتری و ضد‌عفونی‌کننده است و دارای خواص ضد‌التهابی است. به‌دلیل حضور کورکومین فعالیت آنتی‌اکسیدانی بسیار قوی دارد.
در پوست‌های چرب خمیر زردچوبه به کنترل تولید چربی کمک می‌کند که تاثیر بسیاری روی بهبود آکنه دارد.
همچنین می‌توان از زردچوبه برای بهبود سریع سوختگی و جراحات استفاده کرد. درست مانند اسطو‌خودوس، زردچوبه نیز به رشد سلول‌های جدید کمک می‌کند. زردچوبه در ترکیبات غلیظ‌تر می‌تواند به حذف سلول‌های مرده از روی پوست کمک کند.
اگر به‌دنبال لایه‌بردار هستید زردچوبه، ادویه مناسبی برای اضافه کردن به موادتان است، اما به‌عنوان اضافه‌کننده رنگ به‌خاطر داشته باشید هرچه کمتر، بهتر چون مقدار زیاد آن می‌تواند روی پوست‌تان لکه ایجاد کند.
در صنعت نیز از زردچوبه به‌عنوان یک منبع طبیعی رنگ در صابون‌ها استفاده می شود. همچنین اضافه کردن زردچوبه به صابون خاصیت ضد‌التهابی و محافظتی آن را نیز بالا می‌برد تنها یک مقدار اندک کارساز است، چون تنها در مقداری از آن مزایای فراوانی نهفته است.
اینها تنها چند خاصیت کوچک بودند. ترکیب زردچوبه با دیگر مواد مغذی و ترکیبات سرشار از آنزیم مانند شیر کامل یا ماست آن را تبدیل به ماسک صورت یا کرم شب فوق‌العاده می‌کند.

ماسک صورت
یک‌چهارم یا یک‌دوم قاشق چای‌خوری پودر زردچوبه را با ماست ساده مخلوط کنید. روی صورت خود بمالید. اجازه دهید 15تا 20دقیقه روی پوست بماند سپس با آب سرد صورت‌تان را بشویید.
از موادی چون ژل آلوئه‌ورا، آب خیار، روغن‌زیتون یا روغن‌بادام شیرین نیز به جای زردچوبه می توانید استفاده کنید. همچنین برای حس بهتر و لطافت بیشتر می توان از روغن طبیعی زردچوبه به مقدار کم استفاده کرد.

کرم شب
یک‌چهارم یا یک‌دوم قاشق چای‌خوری زردچوبه را با 56‌گرم کرم صورت مخلوط کنید تا کاملا یک دست شود سپس روی صورت‌تان ماساژ دهید. می‌توان با ترکیب زردچوبه و شیر کامل یا ماست می‌توان اگزما، پسوریازیس و بثورات عفونی درمان کرد. شیر را کمی گرم کنید. چند قاشق چای‌خوری زردچوبه اضافه کنید و اجازه دهید 20تا 30دقیقه بماند. مقداری از مخلوط آماده شده را به محل مورد نظر زده و اجازه دهید خشک شود. از نتایج این درمان شگفت‌زده خواهید شد.

دوره مقدماتی php

رکنا: ماسک زردچوبه و آبلیمو پوست را شفاف می کند.

هرچند که ماسک‌های زیبایی خانگی و طبیعی سالیان سال است که در سراسر جهان شناخته شده‌اند و مورد استفاده قرار می‌گیرند، اما مدتی می‌شود که ماسک زردچوبه به عنوان یک طوفان زیبایی برای پوست شناخته شده است. محققان دریافته‌اند که این ادویه خوشرنگ، ناجی پوست ما در برابر بسیاری از مشکلاتی است که با آن‌ها دست‌وپنجه نرم می‌کند. در این گزارش با مهم‌ترین خواص زردچوبه برای پوست و بهترین ماسک‌های آن آشنا می‌شوید.

خواص زردچوبه برای پوست

اگر از آن دسته افرادی باشید که غذا‌های پرادویه را دوست دارید، حتماً خواص خوراکی فوق‌العاده زردچوبه را هم می‌شناسید. به گفته محققین علوم زیستی، زردچوبه سرشار مواد آنتی‌اکسیدان از جمله کورکومین (Curcumin) است که خاصیت ضدالتهابی موثری دارد. از این گذشته زردچوبه به دلیل وجود همین آنتی‌اکسیدان‌های قوی، توانایی به تعویق انداختن فرآیند پیر شدن پوست را هم دارد. استفاده از ماسک‌های زردچوبه می‌تواند در یک دوره کوتاه بسیاری از ناراحتی‌های پوستی شما را درمان کند. در ادامه با انواعی از این ماسک‌های شگفت‌انگیز آشنا می‌شوید.

معجزه زردچوبه برای پوست

زردچوبه

ماسک زردچوبه و آبلیمو

زردچوبه و آبلیمو هر دو به عنوان مواد آنتی‌اکسیدان می‌توانند عوامل پاک‌کننده سلول از مولکول‌ها و باکتری‌های مخرب آن باشند. اگر پوستتان چرب و جوش‌دار است یا به طور مرتب در معرض مواد شیمیایی یا پرتو‌های مضر خورشید هستید ماسک آبلیمو و زردچوبه چاره این مشکلات است. این ماسک پوست را از عوامل مخرب پاکسازی می‌کند و التهاب و قرمزی آن را هم تسکین می‌بخشد. آبلیمو با داشتن ویتامین C. باعث افزایش خاصیت کلاژن‌سازی پوست هم می‌شود. این ماسک را به روش زیر تهیه کنید:

۱ قاشق زردچوبه

۱ یا ۲ قاشق آبلیمو طبیعی

۱ قاشق آب مقطر

این مواد را ترکیب کنید تا به صورت یک خمیر یکنواخت درآید. سپس با یک برس نرم و تمیز روی پوست پخش کنید. اجازه دهید این ماسک ۲۰ دقیقه روی پوست بماند. سپس با آب سرد آبکشی کنید. پس از استفاده از ماسک‌های آبلیمو پوست نسبت به نور خورشید حساس می‌شود بنابراین ضدآفتاب را به هیچ وجه از یاد نبرید. ماسک زردچوبه و آبلیمو راز جوانی و شفافیت پوست است. همچنین باعث روشن شدن و از بین رفتن لکه‌های صورت هم می‌شود. برای رسیدن به نتایج دلخواه دوبار در هفته از این ماسک استفاده کنید.

ماسک زردچوبه و آبلیمو

ماسک زردچوبه و روغن زیتون

روغن زیتون سرشار از ویتامین E. و امگا است. این مواد موجب نرمی و لطافت پوست شده و به پوست قدرت ترمیم بافت‌های تخریب‌شده را می‌دهند. اگر خشکی پوست شما را آزار می‌دهد و هنوز هیچ راه حل موثری پیدا نکرده‌اید ماسک زردچوبه و روغن زیتون را هم امتحان کنید. درمان جای جوش‌ها، لکه‌ها و خشکی پوست با ماسک زیتون و زردچوبه به خوبی انجام می‌شود. البته توجه داشته باشید که اگر هنوز هم جوش‌های فعال دارید روغن زیتون موجب تشدید جوش‌ها می‌شود و برای شما مناسب نیست. این ماسک به این روش تهیه می‌شود:

۱ قاشق زردچوبه

۱ قاشق روغن زیتون خالص

۱ قاشق آب یا آبلیمو

این مواد را ترکیب کنید و با یک برس نرم و تمیز روی پوست پخش کنید. پس از ۲۰ دقیقه با فوم شستشوی صورت و آب سرد پوست را بشویید. برای رفع خشکی پوست هفته‌ای یکبار از این ماسک استفاده کنید و شاهد تغییرات باشید.

ماسک زردچوبه و روغن زیتون

ماسک زردچوبه برای سفیدی و روشن شدن پوست

همانطور که اشاره شد زردچوبه با خاصیت ضدالتهابی موجب از بین رفتن قرمزی پوست شده و به همین ترتیب موجب درمان خستگی و آفتاب‌سوختگی پوست هم می‌شود. از طرفی ویتامین C. خاصیت روشن‌کنندگی پوست را داشته و با ترکیب این دو ماده یک ماسک روشن‌کننده فوق‌العاده بدست می‌آید. عسل هم به عنوان یک ماده روشن‌کننده و ترمیم‌کننده شناخته می‌شود و می‌تواند قدرت بازسازی و ترمیم بافت‌های تخریب شده را در پوست تقویت کند. با ترکیب این مواد ماسک زردچوبه و آبلیمو و عسل بسازید که روشن‌کننده و بسیار موثر است:

۱ قاشق زردچوبه

۲ قاشق عسل

۱ یا ۲ قاشق آبلیمو

در صورت دلخواه ۱ قاشق آرد ذرت یا آرد برنج

این مواد را ترکیب کنید تا یک خمیر منسجم تشکیل شود. سپس با یک برس نرم و تمیز روی پوست پخش کنید. اجازه دهید ماسک به مدت ۳۰ دقیقه روی پوست بماند. سپس با آب سرد آبکشی کنید. برای رسیدن به نتایج دلخواه، به مدت سه ماه هفته‌ای یکبار از این ماسک استفاده کنید.

ماسک زردچوبه برای جوش

یک ماسک روشن‌کننده دیگر؛ ماسک گوجه و زردچوبه

حتماً شما هم با خواص آنتی‌اکسیدان و ضدسرطان گوجه فرنگی آشنا هستید. گوجه همچنین سرشار از عناصر آلی و معدنی مختلف است که به تغذیه و آبرسانی پوست کمک شایانی می‌کند. از طرفی ترکیب گوجه و زردچوبه یک ماسک روشن‌کننده فوق‌العاده بدست می‌دهد. اگر پوست شما چرب و جوش‌دار است این ماسک برایتان یک ماسک چند منظوره است. ماسک گوجه و زردچوبه به روش زیر تهیه می‌شود:

۲ قاشق آب گوجه

۱ قاشق زردچوبه

۱ قاشق عسل

مواد را ترکیب کنید و با یک برس نرم و تمیز روی پوست پخش کنید. اجازه دهید ماسک ۲۰ دقیقه روی پوست بماند و سپس با آب سرد آبکشی کنید. اگر پوستتان جوش‌های فعال دارد عسل را از ترکیب حذف کنید. اگر پوست شما خشک است می‌توانید کمی روغن نارگیل به دستور بالا اضافه کنید. همچنین توجه داشته باشید که اگر به گوجه فرنگی حساسیت دارید به هیچ وجه این ماسک را استفاده نکنید. تأثیر ماسک گوجه برای درمان جوش‌ها و روشن شدن پوست را پس از هفته‌ای دوبار استفاده از این ماسک مشاهده خواهید کرد.

ماسک زردچوبه و گوجه

ماسک زردچوبه برای جوش صورت

جوش صورت معمولاً بر اثر فعالیت بیش از حد غدد سبوم یا وجود باکتری‌های مولد جوش ایجاد می‌شود. ماسک زردچوبه و آبلیمو علاوه و بر تنظیم و تعدیل چربی پوست می‌تواند فعالیت باکتری‌ها را هم متوقف کند. با اضافه کردن سفیده تخم مرغ به این ترکیب می‌توانید عناصر مورد نیاز و مغذی سلول‌های پوستی را هم تأمین کنید. این ماسک را با روش زیر تهیه و استفاده کنید:

۱ قاشق زردچوبه

۱ عدد سفیده تخم مرغ

۱ یا ۲ قاشق آبلیمو

معجزه زردچوبه برای پوست

این مواد را به خوبی ترکیب کنید تا مخلوطی یکدست ایجاد شود. با یک برس تمیز ماسک را روی صورت پخش کنید و با یک لایه دستمال کاغذی هر ناحیه از صورت را بپوشانید. می‌توانید ماسک را به صورت چندلایه روی پوست پخش کنید. اجازه دهید تا ماسک روی صورت کاملاً خشک شود. پس از ۲۰ یا ۳۰ دقیقه ماسک را از روی صورت جدا کنید و با آب سرد آبکشی کنید.

ماسک زردچوبه و تخم مرغ

ممکن است پس از استفاده از ماسک‌های زردچوبه، تا مدتی رنگ زرد این ادویه روی پوست باقی بماند. در این صورت با کمک شیر یا ماست ترش، می‌توانید رنگ را از روی پوست پاک کنید. البته این رنگ پس از گذشت چند ساعت از روی پوست پاک می‌شود. همچنین مقداری سوزش و خارش هنگام استفاده از ماسک، طبیعی است. شما هم می‌توانید پیشنهادات و سوالات خود را درباره ماسک زردچوبه در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

 


حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

رکنا: این ماسک های گیاهی و خانگی در روشن کردن پوست صورت بی نظیر عمل می کنند.

رکنا:به جای مصرف غذاهای سرشار از چربی اشباع مانند گوشت قرمز، مواد غذایی سرخ شده، غذاهای…

رکنا: شستشوی مناسب و به موقع قلم موهای آرایشی یکی از روش های مهم جلوگیری از آسیب میکاپ…

رکنا: ماسک جو دارای ارزش غذایی بالایی است و در شفافیت پوست بی نظیر عمل می کند.

موضوعات داغ

با اشتراک در خبرنامه رکنامهمترین و جدیدترین اخبار روز را در ایمیل خود داشته باشید:

سایت اینترنتی رکنا

کلیه حقوق متعلق به

سایت اینترنتی رکنا

است

دوست عزیز اگر راهنمایی میخوای برای دریافت برنامه ورزشی و بدنسازی میتونی

0

0

سلام کاربر میهمان

ورود و عضویت

معجزه زردچوبه برای پوست

زردچوبه سال هاست که در مناطق مختلف برای کاهش التهاب و دیگر موارد درمانی مورد استفاده قرار می گیرد. ریشه آن خشک و سپس خرد می شود تا پورد نارنجی رنگ بدست بیاید. برای استفاده در لوازم آرایشی و بهداشتی روی این پودر روغن های طبیعی چکانده می شود.

زردچوبه انواع مختلفی دارد از زرد روشن گرفته تا نارنجی تیره، تفاوت رنگ آن بسته به محیط و شرایط رشد آن دارد. سایت های و مراجع مراقبت از پوست و هومیوپاتی نیز زردچوبه را به عنوان یک جایگزین مناسب برای رنگ موهای روشن و براق معرفی می کنند. این رنگ دهنده طبیعی یکی از مواد شایع مورد استفاده در نساجی ها، رنگ سازی ها و دیگر صنایع مربوط به رنگ است.

یکی از نتایج فوق العاده مهم که بررسی ها بر روی زردچوبه نشان داده تاثیر این ماده در درمان سرطان روده بزرگ توسط کورکومین است. کورکومین یکی از ترکیبات فعال و مفید درون زردچوبه است. این ترکیب در واقع با مهار پروتئین های پیام رسان و بستن راه رشد سلول های تومور مانع رشد و تکثیر سرطان می شود.

از زردچوبه به عنوان یک منبع طبیعی رنگ در صابون ها استفاده می شود. تنها یک مقدار اندک کافیست است، چون تنها در مقداری از آن مزایای فراوانی نهفته است. اگر به دنبال لایه بردار هستید زردچوبه ادویه مناسب برای اضافه کردن به موادتان است، اما به عنوان اضافه کننده رنگ به خاطر داشته باشید هرچه کمتر بهتر، مقدار زیاد آن می تواند روی پوستتان لکه ایجاد کند. اضافه کردن زردچوبه به صابون خاصیت ضد التهابی و محافظتی آن را نیز بالا می برد.

اینها تنها چند خاصیت کوچک بودند، ترکیب زردچوبه با دیگر مواد مغذی، و ترکیبات سرشار از آنزیم مانند شیر کامل یا ماست آن را تبدیل به ماسک صورت و یا کرم شب فوق العاده ای می کند.

با یکی از روش هایی که در ادامه به شما آموزش می دهیم می توانید زردچوبه را روی پوست خود تست کنید.

یک چهارم یا یک دوم قاشق چای خوری پودر زردچوبه را با ماست یونانی ترکیب کنید. با حرکات رو به بالا روی صورت خود بمالید. صبر کنید ۱۵ تا ۲۰ دقیقه روی پوست بماند، و سپس با آب سرد صورتتان را بشویید. به جای ماست می توانید از ژل آلوئه ورا، آب خیار، روغن زیتون یا روغن بادام شیرین استفاده کنید. روغن طبیعی زردچوبه را اگر به همین مواد اضافه کنید حس لطیف تری می دهد اما تنها مقدار اندکی از آن کافیست.

یک چهارم یا یک دوم قاشق چای خوری زردچوبه را با ۵۶ گرم کرم صورت ترکیب کنید. به خوبی مخلوطش کنید و روی صورتتان ماساژ دهید.

اگزما، پسوریازیس، و بثورات عفونی را می توان با ترکیب زردچوبه و شیر یا ماست به طور کامل درمان کرد. شیر را کمی گرم کنید ( به جوش نیاید ) چند قاشق چای خوری زردچوبه اضافه کنید و اجازه دهید ۲۰ تا ۳۰ دقیقه بماند. مقداری از ترکیبی که درست کردید را به محل مورد نظر بمالید و اجازه دهید خشک شود. از نتایج این درمان شگفت زده خواهید شد.

ما اینجا نیامده ایم که یک کار وقت گیر دیگر به لیست روزانه شما اضافه کنیم، اما اطلاعاتی به شما خواهیم داد که تشویق شوید برای مراقبت از پوست خود …

مراقبت از پوست دغدغه افراد بسیاری است. هیچ‌کس دوست ندارد شاهد چروک‌ها یا خطوط صورتش باشد. به همین منظور یکی از بزرگ‌ترین سرمایه‌های زیبایی، داشتن پوستی شفاف و زیبا است. …

احتمالاً در مورد نوع پوست خود تحقیق کرده‌اید و درباره پوست‌های نرمال، چرب، خشک، ترکیبی یا پوست‌های حساس مقاله‌های فراوانی دیده یا شنیده‌اید؛ حالا می‌دانید که دقیقاً چه نوع پوستی …

اکثر خانم‌ها انواع کرم‌ها و لوسیون‌ها را برای روشن شدن صورتشان امتحان کرده‌اند، اما آیا روش‌های دیگری هم برای روشن شدن پوست وجود دارد؟ همه ما از فواید ورزش منظم …

ماساژ ورزشی یکی از انواع ماساژهای شناخته شده و پرطرفداری است که تقریباً بیش از ۳۰۰۰ سال تاریخچه دارد. این نوع از ماساژ جزئی جدایی ناپذیر از ورزش شناخته شده …

امروزه جوانان مشتریان اصلی تتو هستند و باتوجه به گسترش رفتارهای نمایشگرانه، این اقدامات بیشتر جای خود را در بین جوانان باز کرده است. همه انسان‌ها زیبایی را دوست دارند …

ارتباط بین مصرف لبنیات و آکنه و جوش در نوجوانان همیشه مورد بحث بوده است؛ همین مسئله باعث شد تا گروه فیتامین در مقاله ای چند قسمتی، به بررسی این …

سفت‌شدن پوست باعث خواهد شد تا احساس کنید که دوران کاهش وزنتان را به‌خوبی به پایان رسانده‌اید. کاهش مقدار زیادی از وزن، دستاوردی است که به‌طور قابل توجهی خطر ابتلا …

تا به‌حال چندبار به‌خاطر مشکلات پوستی به متخصص پوست و مو  مراجعه کرده‌اید؟ خانم‌ها برای حفظ زیبایی خود از روش‌های مختلفی ازجمله تجربه‌های دیگران استفاده می‌کنند؛ البته در خیلی از …

آیا تاکنون به این فکر کرده‌اید که ورزش‌های صورت هم می‌تواند جایگزین خوبی به جای تزریق بوتاکس باشد؟ با بالا رفتن سن، آرام آرام خط و خطوطِ تجربه، روی پیشانی …

شاید رشد سریع مو و آرزوی داشتنِ موهای بلند، تبدیل به خواسته‌ای دست‌نیافتنی برای شما شده است. بعضی وقت‌ها علاقه به موی بلند و نارضایتی از کوتاه بودنِ موها تا …

فرقی نمی کند که خانم یا آقا باشید، در هر صورت همه دنبال پوست شفاف تر هستیم و می خواهیم شفافیت از دست رفته پوست خود را بازگردانیم. زیرا با …

چنانچه دیدگاهی توهین آمیز باشد و متوجه اشخاص مدیر، نویسندگان و سایر کاربران باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاه شما جنبه ی تبلیغاتی داشته باشد تایید نخواهد شد.

چنانچه از لینک سایر وبسایت ها و یا وبسایت خود در دیدگاه استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه در دیدگاه خود از شماره تماس، ایمیل و آیدی تلگرام استفاده کرده باشید تایید نخواهد شد.

چنانچه دیدگاهی بی ارتباط با موضوع آموزش مطرح شود تایید نخواهد شد.

باسلام ممنون از پست خوبتون.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

معجزه زردچوبه برای پوست

021-22863760

025-32143

info@Fitamin.ir

شما برای این‌که به کاهش وزن و تناسب اندام برسید، باید دور کم‌تحرکی را خط بکشید. گروه ورزشی فیتامین با ارائه برنامه ورزشی اصولی و کاملاً شخصی، تناسب اندام، سلامتی، شادابی و نشاط، کاهش وزن و خوش‌فرم‌شدن شما را تضمین خواهد کرد.

© کليه حقوق محتوای اين سایت متعلق به فیتامین ( بخش ورزشی دکترکرمانی ) می‌باشد

با عضویت در خبرنامه ویژه سیگما پلاس از آخرین جشنواره های سایت باخبر شوید!

زردچوبه از ریشه گیاه کورکومه لونگا مشتق پیدا کرده است. زردچوبه به دلیل مزایایش بخشی جدایی ناپذیر از فرهنگ هند است.آیا تا به حال تعجب نکردید که چرا بسیاری از غذاهای هندی حاوی زردچوبه هستند؟ به خاطر دارایی ضد انعقادی اش می باشد ؛ زردچوبه بدن شما را از درون محافظت می کند و تمام اعضای بدن را حفظ می کند و همچنین در روزهای خوب به عنوان یک محصول آرایشی استفاده می شود به همین دلیل عروس ها در هند قبل از مراسم عروسی از ماسک زردچوبه استفاده می کنند.

هنگامی که برای صورت و بدن استفاده می شود، می تواند پوست را روشن تر، شفاف تر و بی عیب و نقص کند پس اجازه دهید در این بخش از سلامت پوست نمناک نگاهی به این ماسک های شگفت انگیز زردچوبه بیندازیم و بهترین آنها را برای انواع جنس پوست معرفی کنیم.

پوست خشک همیشه مستلزم رطوبت رسانی و هیدراتاسیون اضافی ، بدون توجه به شرایط آب و هوا است ، وضعیت در زمستان و تابستان های شدید بدتر می شود. ماسک های صورت متن زیر رطوبت طبیعی را به پوست ارائه می دهند و زردچوبه به صورت درخشش می دهد.

معجزه زردچوبه برای پوست

مواد لازم:

مراحل:

مواد لازم:

مراحل :

مواد اولیه:

مراحل :

اگر آکنه دارید احساس ناراحتی خواهید داشت، مخصوصا زمانی که از چندین درمان، تونر ها و لوسیون ها استفاده می کنید و هیچ کدام تاثیری نداشتند ؛ زمان آن است که از مواد شیمیایی به مواد طبیعی تغییر کنید که اغلب توسط اجداد ما استفاده می شدند.

این یکی از بهترین ماسک های زردچوبه برای پوست های چرب است. باکتری هایش به تسکین پوست و جلوگیری از شکست و پیری و چروک کمک می کنند.

مواد لازم:

مراحل :

مقدار زیادی سبوم و روغن توسط غدد چربی پوست تولید می شود و بدین ترتیب، با تمیز کردن آن به طور مرتب، صورت را از روغنی بودن زیاد محافظت کنید. زردچوبه به منظور تنظیم میزان تولید سبوم استفاده می شود و بنابراین برای پوست های چرب مفید است.

ماسک چوب صندل و زردچوبه هرگونه چربی اضافی را جذب می کند و پوست شما را صاف و غیر چرب می کند.

مواد اولیه:

مراحل :

مواد لازم:

مراحل:

نگهداری پوست حساس بسیار دشوار است چرا که به بسیاری از محصولات آرایشی حساس است ؛ قرمزی، التهاب و خارش بعضی از نشانه های قابل مشاهده و شایع پوست های حساس هستند. زردچوبه و آلوئه ورا برای پوست های حساس بسیار مفید هستند زیرا باعث آرامش پوست می شوند و التهاب را کاهش می دهند.

مواد لازم:

مراحل :

مواد لازم:

مراحل :

آلودگی و اشعه های مضر خورشید برای پوست ما، به خصوص پوست روی صورت ما، بسیار مضر است ؛ در این بخش از سلامت پوست در نمناک چند پک صورت وجود دارد که به شما کمک می کند تا درخشش طبیعی پوستتان حفظ شود.

مواد لازم:

بر اساس این که آیا پوست روغنی یا خشک دارید، می توانید مواد زیر را انتخاب کنید:

معجزه زردچوبه برای پوست

مراحل :

آیا چهره شما بی روح و کسل است؟ جستجو شما به پایان رسیده، پس انرژی خود را ذخیره کنید و زردچوبه را به بهترین نحو انجام دهید – یک شفاست ؛ زردچوبه دارای خواص ضد عفونی کننده ای است که سلول های مرده و آسیب دیده پوست شما را می شکنند و درخشندگی پوستی که به دنبالش بودید را می دهد.

این ماسک صورت بسیار مفید است. این پک شامل همه چیزهایی است که باعث. درخشش و حس تازه پوست شما می شود.

مواد لازم :

مراحل :

 

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

امروزه زیبایی امری مهم در زنان و مردان به شمار می رود و زندگی در این هوای آلوده امکان خراب شدن پوست شما را چندین برابر می کند هزاران دلیل طبیعی و غیر طبیعی وجود دارد که می تواند مانع زیبایی شما شود اما ما در اینجا به شما برای مقابله با این عوامل ماسک ماست و زرد چوبه را پیشنهاد می کنیم، برای داشتن پوستی زیبا ما را در ادامه مطلب دنبال کنید.

امروزه دلایل زیادی همچون آلودگی هوا تا بخار غذاها در آشپزخانه برای خراب شدن پوست صورت وجود دارد برای داشتن یک پوست روشن و شفاف ماسک ماست و زرد چوبه را امتحان کنید در ادامه مطلب به معرفی این ماسک شگفت آور می پردازیم.

برای تهیه ماسک ماست و زردچوبه به مواد زیر نیاز دارید:

زرد چوبه دارای خواص آنتی اکسیدان و ضد التهاب است و قرمزی پوست و آکنه را برطرف می کند، و چربی پوست را اندازه می کند. این ماده جای جوش را کاملا از بین می برد و استفاده از آن برای چین و چروک صورت عالی است محافل تیره زیر چشم را درمان می کند، و نیز علاوه بر کاهش موهای زائد صورت با زرد چوبه، این ماده شگفت آور به درمان جای زخم هم کمک می کند، همچنین بهبود قابلیت ارتجاعی پوست این ماسک برای تحریک رشد سلول های پوستی جدید بسیار موثر است.

معجزه زردچوبه برای پوست

ماست سرشار از اسید لاکتیک است و به عنوان یک کرم لایه بردار ملایم عمل می کند و بسیار خنک است، لکه برداری پوست صورت را به ماست بسپارید، ماست تسکین آفتاب سوختگی نیز دارد، ماست برای لب های ترک خورده نیز بسیار مفید است، از ماسک ماست به عنوان پاک کننده آرایش طبیعی استفاده کنید. عسل یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست است. ماسک ماست و زرد چوبه را به مدت 30 دقیقه روی پوست صورت خود نگه دارید و سپس بشوید.

با خواص تک تک مواد تشکیل دهنده این ماسک ماست و زرد چوبه آشنا شدیم حالا شما ببینید با ترکیب این مواد با داشتن این خواص شما معجزه ای را بر پوست خود می بینید پوستی زیبا به دور از چین و چروک های مزاحم به دور از جوش ها و لکه های آن این ماسک یکی از شگفت آور ترین ماسک های طبیعی است که در اختیار شما قرار دارد آن را به صورت لایه ای نازک بر پوست خود بکشید و بعد از 30 دقیقه به آرامی بشویید استفاده از این ماسک بی شک شما را جوان تر و زیبا تر می سازد.

ماسک زرد چوبه و ماست از مواد قابل دسترسی به وجود می آید پس حتما آن را امتحان کنید و از زیبای پوست صورت خود لذت ببرید و این ماسک مفید و شگفت انگیز را به کسانی که دوست دارید هم پیشنهاد کنید تا بتواند از پوستی زیبا بهره مند شود داشتن یک پوست صاف و شفاف به شما اعتماد به نفس می دهد.

در این مقاله ما شما را با ماسک ماست و زرد چوبه و فواید معجزه آور این ماسک آشنا کردیم امید است از آن استفاده کنید نهایت لذت را از زیبای خود ببرید.

منبع : آرگا



موهاتو ابریشمی کن !



روغن خراطین و خواص شگفت انگیز آن !


انواع کمد لباس شیک و کاربردی با قیمت های مناسب را اینجا ببینید



چطور ارزان به آنتالیا سفر کنیم؟


مدل ساعت های لوکس زنانه و مردانه با استایل های جذاب



تخفیفات مناسبتی جذاب برای خانم های خوش پوش


خرید ایرفون بی سیم تک گوشی مدل i7 با قیمت استثنایی


وقتی مردها عصبانی می شوند چه اقدامی انجام دهیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سبد خرید شما خالی است.

سبد خرید شما خالی است.

9 دروغ بزرگ در مورد عسل طبیعی که باید بدانید

برای دریافت آموزش ایمیل خود را وارد کنید 

معجزه زردچوبه برای پوست

.به ایمیل خود مراجعه کنید تا آموزش را دریافت کنید

ماسک زردچوبه و عسل را می‌خواهیم خیلی ساده توضیح دهیم برای مثال ماسک زردچوبه و عسل برای لک صورت و ماسک زردچوبه و عسل برای روشن شدن پوست و ترکیب ماسک زردچوبه و عسل و آبلیمو را در این مقاله بیان می‌کنیم و راهکارهایی عملی که به شما برای سلامتی پوست صورت و از بین بردن جوش صورت کمک می‌کند.

این ماسک بی نظیر به شما برای رفع جای جوش، چین و چروک پوست و لک های قهوه‌ای که روی صورت هست موثر است.

برای اینکه راحت باشید یک ظرف نسبتا کوچیک انتخاب کنید و عسل طبیعی و زردچوبه را داخل را بریزید و کاملا مخلوط بکنید طوری که عسل و زردچوبه یک دست شود. اگر ترکیب تان خشک شد می توانید چند قطره آب تمیز به آن اضافه بکنید.

بعد از آن یکبار صورت خود را تمیز بشورید. لباس مناسب بپوشید که اگر ماسک روی لباس ریخت ناراحت نشوید. با انگشت‌تان ماسک را روی صورت بمالید.

حدود بیست دقیقه صبر کنید تا اثر ماسک روی پوست صورت بشیند. با آب ولرم صورت را بشورید. اگر پوست کمی خشک شد می توانید با کمی کرم رطوبت پوست را برگردانید.

بهترین روش استفاده از ۲ تا ابر گرد کوچک است. ابرها را خیس بکنید و با آن صورت خود را تمیز بکنید. اگر بخواهید با دست این کار را انجام دهید احتمال اینکه لباس شما کثیف شود زیاد هست.

یکی از دلایل بسیار مهم این هست که خیلی از مردم از جوش صورت رنج می برید. یا اینکه از لکه هایی که روی صورت هست یا پف زیر چشم که اکثر خانم ها دارند از این بابت ناراحت هستند. به همین دلیل از این ماسک استفاده می کنیم.

می‌دونید بعضی چیزها برای خوردن وقتی با هم ترکیب می‌شوند خیلی با حال میشن. مثل چیپس و سس گوجه فرنگی یا توت فرنگی با خامه این‌ها با هم می‌چسبند. حالا این وسط می خوام یه ترکیب دیگه معرفی بکنم که ترکیبش معرکه است. زردچوبه و عسل کاربرد سلامتی پوست دارد در واقع پوست صورت ما با زردچوبه و عسل خیلی حال می کنه.

اولین کاربرد ماسک زردچوبه و عسل و آبلیمو برای جای جوش می باشد. این ترکیب ۳ تایی باید به مقدار لازم استفاده شود. این ترکیب و خواص عسل و آبلیمو به صاف کردن پوست صورت مشهور است.

لکه روی صورت خیلی بد هست مخصوصا برای خانم هایی که به صورت خودشان اهمیت بیشتری می دهند تا آقایان دوستان خوبم شاید شما برای از بین بردن لکه صورت خود خیلی کارها انجام داده باشید اما نتیجه بخش نبوده.

پیشنهاد می کنم از ماسک عسل و زردچوبه حتما استفاده بکنید و انتظار بهبود سریع نداشته باشید. مثلا اگر کلا ۳ بار این ماسک را روی صورت خود قرار بدید و انتظار داشته باشید که لکه صورت رفته باشد. به نتیجه خاصی نمی رسید.

یکی از رفتارهایی که می توانه به شما کمک بکنه پیوستگی در گذاشتن ماسک زردچوبه و عسل هست. شما هیچ وقت از پیوستگی ضرر نمی کنید. پس مدام طبق برنامه مثلا هفته ای ۳ بار این ماسک را روی صورت قرار دهید.

نکته مهم اینجاست که حتما از عسل طبیعی (که می توانید همینجا به صورت آنلاین خرید کنید) استفاده بکنید. و از زردچوبه هندی که بهترین زردچوبه در دنیا است. زردچوبه هندی در استان یزد پیدا می شود. اگر زردچوبه هندی هم نبود از یک ادویه مرغوب استفاده بکنید.

پیشنهاد می‌کنم کمی لیمو را به ترکیب ماسک عسل و زردچوبه خودتان اضافه بکنید تا اثر بیشتری داشته باشد.

یکی از دلایل اینکه ماسک زردچوبه و عسل به روشن شدن پوست کمک می کند وجود آنتی اکسیدان و کورکومین در زردچوبه و عسل هست. دلیل روشن شدن پوست کم شدن سطح ملانین در پوست و بدن است.

همچنین زردچوبه و عسل خواص ضد میکروبی دارند که برای روشنی پوست و سفیدی آن موثر است.

عسل یک با ضمانت بازگشت وجه عسل طبیعی ارائه می دهد.

تماس با : ۰۹۱۲۰۶۴۱۰۱۴            ۶۳۱۵۷۷۲ – ۰۲۶۳

یکی از بهترین خواص زردچوبه ضد التهابی یعنی اگر پوست دچار صدمه از جمله کبود شدن، جای جوش بزرگ باشه باشد به رفع آن کمک می کند.

کورکومین یک ماده بی نظیر زردچوبه است که باعث پدید آمدن رنگ زردچوبه می‌شود. همین ماده باعث ضد التهابی بودن هست. البته به آرتوروز و بیماری های مفصلی و گرفتگی عضلات کمک زیادی می‌کند.

این خواص را گفتیم که به پوست برسیم! التهاب فقط در بیرون پوست رخ نمی‌دهد. در داخل بدن مثل روده و معده هم رخ می دهد. زردچوبه می تواند التهابات داخلی را هم درمان بکند.

دلایل التهابات هر چیزی که باشد می توانید روی کمک ماسک زردچوبه و عسل حساب باز بکنید.

هر ماده ای که بخواهد چین و چروک را از بین ببرد باید سرشار از ویتامین‌ها و مواد معدنی باشد. خب زردچوبه پر از ویتامین و مواد معدنی است که می تواند چین و چروک صورت را تا حد خوبی بهبود بدهد. دلیل به وجود آمدن چین چروک سریع تغذیه نشدن سطح پوست از ویتامین است.

یکی از کمک کننده های خوب برای بهبود زخم های روی صورت زردچوبه است. اگر صورت شما به هر دلیل دچار زخم شد از زردچوبه استفاده بکنید. کاربرد دیگر زردچوبه برای بهبود جای زخم ناشی از جراحی سزارین است. پزشک‌ها زردچوبه را به خانم هایی که سزارین کردند پیشنهاد می دهند.

یکی از دلایل ایجاد جوش روی صورت چربی زیاد است. زیر پوست صورت غدد چربی هست که از خشکی پوست جلوگیری می کند. وقتی این فعالیت غدد بیشتر شود باعث ایجاد چربی زیاد و جوش می‌شود. زردچوبه می تواند تعادلی بین این غدد ایجاد بکند. البته از کرم زردچوبه استفاده بکنید تا میزان چربی روی صورت کاهش یابد.

عسل با خواص ضد باکتری و ضد قارچ بودن خود می تواند پوست را از هر باکتری و بیماری قارچی دور کند. عسل یک مرطوب کننده عالی سطح پوست است. خشکی پوست را می توانید با مصرف عسل برطرف بکنید. همچنین از خواص عسل برای تمیز کردن منافذ پوست کمک بگیرید طوری که هیچ بیماری پوستی به آنجا نفوذ نکند.

نکته مهم

حتما قبل از استفاده از ماسک زردچوبه و عسل مقدار خیلی کمی روی پوست دست خود بمالید و ۲۰ دقیقه صبر کنید تا مطمئن شوید به این ماسک حساسیت نداشته باشید. اگر حساسیت فصلی دارید از گرده گل کمک بگیرید.

برخی کاربران در گوگل به دنبال درمان عفونت رحم با عسل هستند که می خواهیم[…]

معجزه زردچوبه برای پوست

خواص شیر و عسل را می خواهیم در یک مقاله با هم بررسی بکنیم تا[…]

در این مقاله می خواهیم در مورد خواص سیر و عسل با شما اطلاعات مفید[…]

شاید اینطور به نظر می آید که عسل یک مواد غذایی کامل و طبیعی است[…]

همه ی ما این موضوع را خوب می دانیم که عسل طبیعی از شهد گل[…]

در این مقاله می خواهیم خواص عسل و خوردن عسل در بارداری را با هم[…]

عسل آویشن

عسل کنار (سدر)

عسل لعل کوهستان

برای اینکه بتوانیم در خدمت کسانی باشم که به سلامتی خودشان اهمیت می دهند این وب سایت را راه اندازی کرده ایم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

                                 

۶۳۱۵۷۷۲ ۰۲۶۳

پر فروش ترین محصول عسل یک 

عسل لعل کوهستان می باشد.

تمام مشتریان از طعم و عطر آن راضی بودند.

عسل یک یکی از بزرگ ترین فروشگاه اینترنتی عسل کشور از سال ۹۷ شروع به فعالیت کرده است. و با انواع محصولات متنوع برای تمام افراد جامعه یک تجریه شیرین و لذت بخش خرید عسل را فراهم نموده ایم. «ارسال سریع»،«قیمت مناسب»و«گارانتی بازگشت وجه» سه اصل اساسی که عسل یک از اولین روز شروع فعالیت به آن پایبند است. و هر سال به منظور ارتقای محصولاتمان خدمات جدیدی ارائه می کنیم. ارائه کننده انواع عسل طبیعی و دارویی موجود در سراسر ایران می باشد. عسل یک تمام محصولات خود را به صورت رایگان ارسال می کند.

به دلیل سفارشات بالای مشتریان عزیز عسل یک، اگر خطوط تلفن شلوغ بود یا نتوانستیم پاسخگوی شما باشیم حتما عسل یک با شما تماس خواهد گرفت.

کسانی که سفارش خودتان را ثبت کردید ما شناسه پستی مرسوله را براتون ارسال خواهیم کرد و به زودی سفارش تان می رسد لطفا کمی شکیبا باشید.

سپاس از همراهی مشتریان وفادار عسل یک


نام کاربری یا آدرس ایمیل *


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

متن نوحه خداوندا علمدارم نیامد

شستن مو با تاید ضرر دارد یا خوب است؟

عکسهای جشن تولد ۳۴ سالگی پریناز ایزدیار

عکسهای فرشته حسینی در بیست و یکمین جشن خانه سینما

پلیس ضد شورش چیست + تجهیزات پلیس ضد شورش

معجزه زردچوبه برای پوست

بازیگری که برای مسابقه بوکس موهایش را تراشید! / عکس

بهترین سایت های سرگرمی جهان کدامند؟

بهترین بیزنس در ایران چه نوع بیزنسی است؟

با بزرگترین زلزله های ایران آشنا شوید

عناوین روزنامه های امروز سه شنبه ۱۲ شهریور ۹۸ + تصویر

عکسهای زیبای الناز شاکردوست در اکران شبی که ماه کامل شد

اولین عکس از دختر رویا نونهالی در جشن حافظ ۹۸

لباس عجیب سحر قریشی در اکران نیوکاسل / ۶ عکس

عکسهای شیلا خداداد در مراسم رونمایی کتابش

عکس علی صادقی کنار پدر و مادر و خواهرش

استایل متفاوت مهناز افشار با شلوار قرمز

عکسهای بازیگران در اکران خصوصی سریال مانکن (۱۸ عکس)

عکسهای نازنین بیاتی در اکران خصوصی مانکن

سلفی شبنم قلی خانی و مربی بدنسازی اش

عکسهای جذاب پریناز ایزدیار در جشن خانه سینما

خانه » سلامت » معجزه ماسک زردچوبه برای پوست

طرز تهیه ماسک زردچوبه و نکاتی در مورد خواص ماسک زردچوبه برای پوست را در ادامه عنوان می کنیم.

معمولا در این شرایط اکثر افراد رو به مصرف کرم‌های شیمیایی و لیزر و پیلینگ می‌آورند اما روش‌های طبیعی بسیار موثری برای این منظور وجود دارد. به عنوان مثال ماسک زردچوبه می‌تواند سبب درخشان شدن و کاهش التهاب و قرمزی پوست شود. همچنین لک‌های تیره را از بین می‌برد و برطرف‌کننده موهای زاید است. پوست را نرم و لطیف کرده و یک ترکیب ضد پیری موثر است. برای تهیه ماسک زردچوبه به یک قاشق غذاخوری آرد نخودچی، ۲ قاشق چایخوری زردچوبه، ۲ قاشق غذاخوری ماست و یک قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید. این مواد را با هم مخلوط کرده و در صورت نیاز کمی آب بیافزایید تا خمیری نرم به دست آید و آن را روی صورت بمالید. این خمیر نباید با مناطقی که موهای صورت رشد کرده مثل ابرو، مژه و موهای پیشانی در ارتباط باشد. زیرا سبب ریزش آنها می‌شود. این ماسک را به مدت ۳۰ دقیقه روی پوسستان نگه دارید و بعد با آب ولرم بشویید. می‌توانید برای پاک کردن کامل از ژل شستشو و بعد از کرم مرطوب کننده استفاده کنید. این ماسک را سه بار در هفته امتحان کنید.

شستن مو با تاید ضرر دارد یا خوب است؟

قرص مادوپار چیست + موارد مصرف و عوارض قرص مادوپار

شستن صورت با گلاب چه فایده ای دارد؟

سامانه پیام داروساز (استعلام قیمت دارو)

آدرس مطب دکتر روازاده

دمنوش مثلثی چیست + انواع دمنوش مثلثی

روش های خانگی و طبیعی برای از بین بردن بوی بد پا

قرص ملوکسیفار ۷/۵ برای چیست + موارد مصرف و عوارض قرص ملوکسیفار

آدرس مطب دکتر خیراندیش (متخصص طب سنتی)

روغن بادام تلخ برای مو خوب است یا بد!

متن نوحه خداوندا علمدارم نیامد …

شستن مو با تاید ضرر دارد یا خوب است؟ …

پلیس ضد شورش چیست + تجهیزات پلیس ضد شورش …

بهترین سایت های سرگرمی جهان کدامند؟ …

بهترین بیزنس در ایران چه نوع بیزنسی است؟ …

قیمت روز گوشی موبایل ۱۲ شهریور ۹۸ ، قیمت …

معجزه زردچوبه برای پوست

قرص مادوپار چیست + موارد مصرف و عوارض قر …

تاریخچه هواپیما و نحوه به وجود آمدن آن …

معرفی بهترین مزون عروس در تهران …

شستن صورت با گلاب چه فایده ای دارد؟ …

شیک ترین و لوکس ترین قطارهای جهان …

کتاب صدای انسان تنها نوشته سوتلانا آلکسی …

آموزش انتخاب بهترین آرایشگاه داماد …

معرفی انواع دوربین مداربسته و ویژگی های …

جاذبه های گردشگری ونکوور + راهنمای سفر ب …

معرفی موثرترین و بهترین روش های تبلیغاتی …

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

عکسهای زیبای الناز شاکردوست در اکران شبی …

اولین عکس از دختر رویا نونهالی در جشن حا …

لباس عجیب سحر قریشی در اکران نیوکاسل / ۶ …

عکسهای شیلا خداداد در مراسم رونمایی کتاب …

عکس علی صادقی کنار پدر و مادر و خواهرش …

استایل متفاوت مهناز افشار با شلوار قرمز …

عکسهای بازیگران در اکران خصوصی سریال مان …

عکسهای نازنین بیاتی در اکران خصوصی مانکن …

سلفی شبنم قلی خانی و مربی بدنسازی اش …

عکسهای جذاب پریناز ایزدیار در جشن خانه س …

عکسهای جشن تولد ۳۴ سالگی پریناز ایزدیار …

عکسهای فرشته حسینی در بیست و یکمین جشن خ …

پلیس ضد شورش چیست + تجهیزات پلیس ضد شورش …

بازیگری که برای مسابقه بوکس موهایش را تر …

بهترین سایت های سرگرمی جهان کدامند؟ …

بهترین بیزنس در ایران چه نوع بیزنسی است؟ …

با بزرگترین زلزله های ایران آشنا شوید …

معجزه زردچوبه برای پوست
معجزه زردچوبه برای پوست
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *