عوارض مصرف زياد ميگو

دوره مقدماتی php
عوارض مصرف زياد ميگو
عوارض مصرف زياد ميگو

فال کارت یک فال جدید ، ارائه شده از سایت نیک صالحی می باشد و طرح ، شرح و  تعداد کارتها کاملا اختصاصی می باشد. این فال برای اولین بار  توسط سایت نیک صالحی تولید شده ، و هیچ ارتباطی به فالهای مشابه ندارد. فال کارت متشکل از ۶۰ کارت ، یعنی چهار گروه ۱۵ تایی می باشد که برای گرفتن فال  به طور تصادفی سه ، پنج الی هفت کارت را از میان آنها انتخاب میکنیم .

برای گرفتن فال کارت ابتدا به مدت چند ثانیه افکار خود را متمرکز کرده و به چیزی فکر نکنید .

در پایین صفحه ۶۰ کارت در چهار دسته ی پانزده تایی ، به پشت ، نمایش داده شده ، شما باید از بین آنها هفت کارت انتخاب کنید که بعد از انتخاب هر کارت در قسمت نتیجه ی فال ،  توضیحات آن  ظاهر میشود . (دقت  کنید که با هر کلیک فقط و فقط یک کارت ظاهر میشود  ، شما میتوانید تعبیر آن را یکی یکی و یا پس از پایان هفت انتخاب از قسمت نتیجه ی فال مطالع کنید .

عوارض مصرف زياد ميگو

دوره مقدماتی php

جهت گرفتن دوباره فال  روی دکمه فال مجدد ، در پایین همین صفحه کلیک کنید و  مراحل بالا را تکرار کنید .

 

بیننده گرامی ،  اعتقاد به فال و فالگیری چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست ، لطفا به این قسمت فقط و فقط به عنوان سرگرمی نگاه کنید. 

ضمنا سایت نیک صالحی ، هیچ گونه فعالیتی در زمینه گرفتن فال به صورت حضوری و تلفنی ندارد .

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

لوسیدوم گانودرما (Ganoderma lucidum) که به عنوان قارچ ری شی شناخته می شود قارچی تلخ است که هزاران سال است در طب سنتی چینی برای درمان بیماری های مختلف مورد استفاده قرار می گرفته است. کلاه و ساقه گانودرما حاوی ماده ای به نام بتا-گلوکان است که باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود. آیا با خواص دارویی و مزایای سلامتی این قارچ آشنایی دارید؟ در این مقاله از بخش داروهای گیاهی و طب سنتی دکتر سلام می خواهیم در مورد و مزایای این قارچ …

پوست مرغی شدن بدن یا کراتوزیس پیلاریس، یک بیماری رایج و شایع پوستی است که بر نوجوانان و بزرگسالان تاثیر می گذارد. پوست مرغی شدن بدن سبب بروز برآمدگی های کوچک، سفت و قهوه ای مایل به قرمز یا قرمز در اطراف فولیکول های مو بر روی سینه ها، ران ها، باسن و گونه ها می شود. پوست مرغی شدن بدن ظاهری مانند گوشت خوک یا پوست مرغ ایجاد می کند. این بیماری ممکن است در بیماران مبتلا به پوست خشک و درماتیت آتوپیک ظاهر …

در مورد رژیم کراس فیت چه می دانید؟ تمرینات انجام شده در باشگاه های ورزشی کراس فیت شدید و سریع است. این تمرینات به شکل روزانه تغییر می کنند و شامل مواردی مثل ژیمناستیک، وزنه برداری و تمریناتی برای قلب و عروق (مثلا دویدن و غواصی) می شوند. برای بهترین عملکرد، نیاز است تا انرژی کافی را داشته باشید. در واقع تغذیه به عنوان پایه و مبنای تمرینات کراس فیت می باشد و برای بهبود عملکرد بسیار مفید است. در ادامه این مقاله از بخش …

بازی درمانی یک نوع مشاوره یا روان درمانی است که از بازی برای ارزیابی، جلوگیری یا درمان چالش های روانی و اجتماعی استفاده می کند. گرچه بازی درمانی می تواند برای بزرگسالان نیز مورد استفاده قرار گیرد، اما بیشتر برای کودکان مورد استفاده قرار می گیرد. به نظر می رسد که این درمان، فقط سرگرم شدن با اسباب بازی ها است. با این حال، تحقیقات نشان می دهد که بازی تراپی در درمان بسیاری از مشکلات سلامت روان و اختلالات رفتاری موثر است. با این …

سرطان رکتوم سرطانی است که در سلول های راست روده ایجاد می شود. راست روده و روده بزرگ هر دو بخشی از سیستم گوارشی هستند، بنابراین سرطان های رکتوم و روده بزرگ اغلب در گروه به اصطلاح سرطان کولورکتال (روده بزرگ) قرار می گیرند. رکتوم در زیر روده حلقوی و بالای مقعد قرار دارد. در سرتاسر جهان، سرطان کولورکتال دومین و شایعترین سرطان در زنان و سومین سرطان رایج در مردان است. در این مقاله از بخش بیماری های دکتر سلام به بررسی این سرطان …

عوارض مصرف زياد ميگو

احساس فشردگی در گلو دارای علل بسیاری است. ممکن است ثابت یا متناوب باشد و می تواند از خفیف تا شدید تغییر کند. احساس فشردگی در گلو ممکن …

با علائم و نشانه های بیماری کوچک شدن کلیه یا کلیه آتروفیک آشنایی دارید؟ آیا می دانید چه رژیم غذایی برای این بیماری مناسب می باشد؟ راه های …

لوسیدوم گانودرما (Ganoderma lucidum) که به عنوان قارچ ری شی شناخته می شود قارچی تلخ است که هزاران سال است در طب سنتی چینی برای درمان بیماری های …

پوست مرغی شدن بدن یا کراتوزیس پیلاریس، یک بیماری رایج و شایع پوستی است که بر نوجوانان و بزرگسالان تاثیر می گذارد. پوست مرغی شدن بدن سبب بروز …

در مورد رژیم کراس فیت چه می دانید؟ تمرینات انجام شده در باشگاه های ورزشی کراس فیت شدید و سریع است. این تمرینات به شکل روزانه تغییر می …

در مورد مشکلات دوران بارداری چه می دانید؟ آیا زمانی که شاهد علائم و مشکلاتی در بارداری خود می شوید، حتما باید به پزشک …

احتمالا وحشتناک ترین کلمه ای که ممکن است مادران باردار با آن روبرو شوند، سقط جنین می باشد. این وضعیت تاسف انگیز و وحشتناک …

سرکه سیب برای خشک کردن زگیل ها و کشتن ویروس ها مفید است. خواص ضد میکروبی قوی دارد که در از بین بردن زگیل های تناسلی موثر است. اسید استیک موجود در سرکه سیب می تواند برخی از ویروس ها و باکتری ها را از بین ببرد.

روغن بابونه رومی یک ضد التهاب معروف است که هم برای انسان و هم برای سگ در صورت داشتن مشکلات پوستی مشابه مانند سوزش، سوختگی، جراحات، زخم یا اگزما بسیار عالی می باشد. این یک روغن بسیار ملایم است که به آرام کردن استرس سگ نیز کمک می کند.

روغن اسطوخودوس یک درمان مهم  موضعی برای مشکلات پوستی سگ مانند آلرژی و سوختگی است. این روغن  یک انتخاب رایج در بین روغن های ضروری  برای زخم ها و خارش پوست سگ می باشد.

برای درمان افسردگی و بد اخلاقی، صبح یک عدد موز بخورید. این میوه سروتونین مغز را افزایش داده و خوش اخلاقی بیشتر را برایتان به ارمغان می آورد.

برای افزایش سوخت و ساز بدن، ناشتا آب بنوشید. نوشیدن آب لیمو ناشتا، باعث چربی سوزی می شود و میل کردن آب هویج ناشتا، کبد چرب را درمان می کند. همچنین خوردن آب سیب ناشتا، باعث درمان جوش و آکنه می شود.

جوشانده شنبیله می تواند خارش پوست سر را درمان کند. برای این منظور کمی شنبیله را در آب در حال جوش ریخته و پس از 15 دقیقه آن را صاف کنید و موهای خود را با این مایع بشویید. شما همچنین شاهد خوش حالتی موهای خود خواهید بود.

اثبات شده است که رژیم پالئو برای بهبود عدم تحمل گلوکز مفید است و به طور خاص، رژیم غذایی پالئو بیش از یک رژیم غذایی مدیترانه ای به منظور بهبود تحمل گلوکز در افراد مبتلا به بیماری های قلبی اثر بخش بوده است.

هر دو رژیم غذایی اتکینز و پالئو، افراد را به مصرف تمام غذاهای مغذی، از جمله گوشت تازه، ماهی، غذاهای دریایی، سبزیجات تازه، چربی های سالم و … تشویق می کنند.

گزینه سالمی که برای مبتلایان به سرطان پروستات مناسب می باشد، خوردن گوجه فرنگی پخته است. گوجه فرنگی سرشار از آنتی اکسیدانی قوی به نام لیکوپن می باشد که زمانی که گوجه فرنگی پخته می شود، بدن به راحتی می تواند آن را جذب کند.

آلوئه ورا به علت خواص ضد باکتری و ضد التهابی، برای درمان زخم ها به طور طبیعی مفید است. همچنین باعث آبرسانی به پوست شده و چربی بیش از حد پوست را از بین می برد. علاوه بر این، یک نرم کننده طبیعی است که مرمت پوست آسیب دیده کمک می کند.

ورزش کگل به عنوان تمرین کف لگن شناخته می شود و شامل انقباض و استراحت مکرر عضلات کف لگنی است و گاهی اوقات به طور …

فعالیت جسمی و ورزش در سنین کودکی و نوجوانی باعث رشد بهتر و تناسب اندام ایده آل برای کودک و نوجوان می شود،یکی از …

کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

خوش آمدید. به حساب کاربری خود وارد شوید.

آدرس ایمیلی که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد نمائید تا یک رمز عبور جدید برای شما ارسال شود.

بهتر زندگی کردن یاد گرفتنی است – مرجع فیلم آموزشی و مقالات آموزشی برای موفقیت و پیشرفت

میگو گونه‌ای از سخت‌پوستان است که در اکثر آب‌های جهان وجود دارد. میگو علی‌رغم ظاهر نه‌چندان جذابش، یکی از منابع غنی از آهن است و مصرف آن به افرادی که دچار کم خونی هستند، توصیه می‌شود. میگو همچنین یکی از خوراکی‌های سرشار از امگا ۳ است و به همین دلیل، به کنترل فشار خون نیز کمک می‌کند. میگو خوشمزه و بسیار لذیذ است و نسبت به سایر غذاهای دریایی کالری کمتری دارد. روش‌های متنوعی برای طبخ و پخت میگو وجود دارد اما برای بهره‌مندی از حداکثر خواص میگو بهتر است انواع میگو را کباب یا بخارپز کنید. همراه ما باشید، در مطلب زیر به حقایقی در مورد میگو و نیز مضرات و خواص میگو اشاره می‌کنیم که دانستن‌شان خالی از لطف نیست.

عوارض مصرف زياد ميگو

یکی از خواص میگو این است که این خوراکی جزو غذاهای کم کالری است. یک میگوی متوسط حدود ۷ کالری دارد، یعنی ۱۲ عدد از آن کمتر از ۸۵ کالری دارد؛ تقریبا ۱۵ کالری کمتر از یک سینه‌ی مرغ ۸۵ گرمی. یک میگوی جامبو (نوعی میگو که معمولا در کوکتل میگو سرو می‌شود) حدود ۱۴ کالری و یک قاشق چای‌خوری از سس کوکتل ۵ کالری دارد، بنابراین ۳ عدد میگوی جامبو، هرکدام با یک قاشق چای‌خوری سس کوکتل به‌عنوان پیش‌غذا، در کل ۶۰ کالری دارد؛ یعنی ۱۰ کالری کمتر از یک سوسیس انگشتی و ۲۰ کالری کمتر از دو عدد مینی امپانادا (گوشت یا میوه‌ی خردشده که در لایه‌ای از خمیر می‌پیچند و سرو می‌کنند) یا دو عدد مینی پای کیش (خوراک پنیر، گوشت و اسفناج که در لایه‌ای از خمیر ماکارونی پیچیده و طبخ می‌شود).

یکی دیگر از خواص میگو داشتن مقدار زیادی پروتئین است. میگوها علاوه بر آب، عمدتا از پروتئین تشکیل می‌شوند. ۸۵ گرم میگوی پخته یا کباب‌شده حدود ۲۰ گرم پروتئین فراهم می‌کند؛ یعنی فقط چند گرم کمتر از یک سینه‌ی مرغ ۸۵ گرمی. هر عدد میگوی جامبو حدود ۳ گرم پروتئین دارد و حاوی چربی و کربوهیدرات بسیار کمی است.

میگو به‌غیر از پروتئین حاوی مقدار قابل‌توجهی مواد مغذی است. ۱۲ گرم میگوی بخارپز بیش از ۱۰۰ درصد از نیاز روزانه‌ی بدن به سلنیوم، بیش از ۷۵ درصد از نیاز روزانه به ویتامین B12، بیش از ۵۰ درصد از فسفر و بیش از ۳۰ درصد از کولین، مس و یُد موردنیاز روزانه را فراهم می‌کند. ما معمولا پروتئین‌های حیوانی را به‌عنوان منابع آنتی اکسیدان درنظر نمی‌گیریم اما میگو دارای دو نوع آنتی‌اکسیدان است. سلنیوم علاوه بر آنکه یک ماده‌ی معدنی مفید برای افزایش ایمنی بدن و عملکرد بهتر غده‌ی تیروئید است، یک آنتی‌اکسیدان مهم نیز به‌شمار می‌آید که به مبارزه با ذرات زیان‌آوری به نام رادیکال آزاد کمک می‌کند.

رادیکال‌های آزاد به DNA و غشاهای سلولی آسیب می‌رسانند که این مسئله به پیری زودرس و بیماری منجر می‌شود. آنتی‌اکسیدان دیگر موجود در میگو، آستاکسانتین نام دارد. ثابت شده است این آنتی‌اکسیدان که رنگدانه‌ی رنگ اولیه‌ی میگو را فراهم می‌کند، به کاهش التهاب که یکی از عوامل مهم در پیری و ابتلا به بیماری است، کمک می‌کند.

میگو به‌عنوان یک عضو از خانواده‌ی سخت‌پوستان، در میان آلرژن‌های عمده‌ی غذایی قرار دارد. این آلرژن‌ها علاوه بر سخت‌پوستان عبارتند از شیر، تخم مرغ، ماهی، آجیل‌های درختی، بادام زمینی، گندم و سویا. مصرف میگو و گاهی‌اوقات حتی لمس آن توسط افرادی که به سخت‌پوستان آلرژی دارند، می‌تواند باعث واکنش شدید ازجمله آنافیلاکسی شود که بسیار خطرناک است. واکنش‌های خفیف‌تر می‌توانند شامل گرفتگی بینی، عطسه، خارش پوست، کهیر، سوزن‌سوزن شدن دهان، درد شکم و حالت تهوع باشد. آلرژی‌های غذایی می‌توانند در هر سنی ایجاد شوند. اگر فکر می‌کنید که ممکن است به میگو یا هر ماده‌ی غذایی دیگری حساسیت داشته باشید، به یک متخصص آلرژی مراجعه کنید تا با انجام تست‌های لازم، نوع آلرژی شما را تشخیص بدهد.

دستورالعمل‌های رژیمی فعلی مربوط به USDA (وزارت کشاورزی ایالات‌متحده) و انجمن قلب آمریکا می‌گویند که مصرف کلسترول رژیمی باید به کمتر از ۳۰۰ میلی‌گرم در روز محدود شود و ۸۵ گرم میگو حدود نصف آن مقدار را فراهم می‌کند. دو نوع کلسترول وجود دارد. اولی کلسترول رژیمی نامیده می‌شود که همان کلسترول موجود در مواد غذایی است. فقط غذاهای حیوانی حاوی کلسترول هستند، چون بدن حیوانات کلسترول تولید می‌کند. نوع دوم کلسترول، کلسترول خون یا سرُم است؛ این کلسترول‌ِ داخل بدن شماست. کلسترول خون توسط کبد شما تولید و به درون جریان خون‌تان ترشح می‌شود.

اگر شما غذاهای حیوانی مصرف کنید، کلسترولی که جذب می‌کنید نیز می‌تواند در کلسترول خون‌تان نقش داشته باشد. با‌این‌حال تأثیر کلسترول رژیمی روی کلسترول خون همچنان یکی از مباحث علمی بحث‌برانگیز است. تحقیقات نشان می‌دهد که مصرف بالای چربی اشباع‌شده و چربی‌ ترانس مصنوعی، بیشترین تأثیر را روی کلسترول خون می‌گذارد. میگو چربی اشباع بسیار کمی دارد، مگر آنکه سرخ شود یا به روشی طبخ گردد که به آن چربی ترانس اضافه شود. اما اگر کلسترول شما در حال حاضر بالاست، توصیه‌ی پزشک‌تان در مورد کلسترول رژیمی را رعایت کنید.

یک گزارش جدید از Oceana نشان داد که ۳۰ درصد از ۱۴۳ محصول میگوی تست‌شده از ۱۱۱ فروشنده و تولیدکننده‌ی میگو در سراسر آمریکا با عناوین تقلبی و ساختگی به فروش می‌رسند. به‌عنوان مثال میگوی پرورش‌یافته در مزرعه به‌عنوان میگوی وحشی یا خلیج فروخته می‌شد. این بدان معناست که ممکن است شما نادانسته میگوهای پرورش‌یافته در مزرعه را که در تولید آنها از آنتی بیوتیک ها، قارچ‌کش‌ها و سایر مواد شیمیایی مضر استفاده شده است، مصرف کنید و خبر بد این است که متأسفانه شما به‌عنوان یک خریدار نمی‌توانید کار زیادی در این رابطه انجام بدهید!

یک مطالعه‌ی جدید از دانشگاه ایالتی آریزونا به بررسی ۲۷ نمونه از غذاهای دریایی ازجمله میگو در ۱۱ کشور پرداخت. محققان مقادیر محسوسی از ۵ آنتی‌بیوتیک مختلف را در آن غذاهای دریایی و ازجمله میگوهای وحشی کشف کردند. این یک یافته‌ی مهم و قابل‌توجه است، زیرا استفاده از آنتی‌بیوتیک‌ها در تولید مواد غذایی در افزایش میزان باکتری‌های مقاوم به آنتی‌بیوتیک نقش دارد و این یک نگرانی عمده در سلامت عمومی است.

از نظر تغذیه‌ای، میگو هم ویژگی‌های مثبت دارد و هم منفی. اگر شما هم از علاقه‌مندان میگو هستید، بهترین توصیه آن است که از مضرات و خواص میگو آگاه شوید، آن را در حد اعتدال مصرف کنید و در هنگام خرید، سفارش، آماده کردن و پخت میگو، تا حد ممکن سالم‌ترین گزینه‌ها را انتخاب کنید.

(function(a){function c(){try{return 0===a(‘.single-container .post’).attr(‘class’).toString().split(‘ ‘).reduce(function(f,g){return 0<=g.indexOf('category-')

تغذیه مناسب، بهترین روش برای درمان و پیشگیری از بیماری‌هاست

10000تومان

5000تومان

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/js/chetor/article.v1.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

now = new Date();
var head = document.getElementsByTagName(‘head’)[0];
var script = document.createElement(‘script’);
script.type = ‘text/javascript’;
var script_address = ‘https://cdn.yektanet.com/template/bnrs/yn_bnr.min.js’;
script.src = script_address + ‘?v=’ + now.getFullYear().toString() + ‘0’ + now.getMonth() + ‘0’ + now.getDate() + ‘0’ + now.getHours();
head.appendChild(script);

کارشناس نرم‌افزار ، عاشق زبان انگلیسی. ترجمه واقعا برام لذت‌بخشه.

هر چی مفیده، طعمش خوب نیست!

سلیقه‌ها متفاوته دوست عزیز. اتفاق خیلی ها طعم میگو را می‌پسندند.

چه جالب. درهرصورت من میگو دوس ندارم.

شاید آگاهی از فواید میگو بتونه شما رو به مصرفش ترغیب کنه دوست گرامی.

خیلی گرسنه ام شد ممنون عالی و مفید

لطف داری دوست عزیز.

خواص خوراکی ها

خواص سیر برای مو و طرز تهیه ماسک موی سیر برای تقویت مو

عوارض مصرف زياد ميگو

خواص انجیر تازه و انجیر خشک برای سلامتی و زیبایی

خواص بادرنجبویه؛ ۹ دلیل قانع‌کننده برای مصرف دمنوش بادرنجبویه

۵ نوع چای لاغری برای چربی سوزی و لاغری شکم

۱۳ آنتی بیوتیک طبیعی که بدن شما را در مقابل باکتری‌ها مقاوم می‌سازد

آخرین مطالب

پرپشت شدن مژه ها با ۳ روش آسان خانگی

مبارزه با افکار وسواسی با ۵ راهکار کاربردی

ماینینگ چیست و ماینینگ بیت کوین چگونه انجام می‌شود؟

استرس و حالت تهوع؛ ۷ درمان حالت تهوع ناشی از اضطراب

۱۰ مشکل زناشویی که زوج درمانی به رفع آن‌ها کمک می‌کند

ترین های جهان

زیباترین شهرهای جهان که هر گردشگری را شیفته خود می‌کنند

بهترین فیلم های ترسناک دنیا که دلهره و ترس را به جان‌تان می‌اندازند

تمیزترین شهرهای جهان در کدام کشورها قرار دارند؟

عجیب ترین حیوانات دنیا که شما را حیرت‌زده می‌کنند

بهترین کشورها برای مهاجرت از طریق سرمایه‌ گذاری کدام‌اند؟


ثروتمندترین زنان جهان در سال ۲۰۱۸

۶۸ راه اثبات شده برایافزایـش قــدرت مــغـز

بهداشت سلامت | رژیم غذایی لاغری چاقی دکتر کرمانی

تهران – ایرنا – مطالعات جدید محققان دانشکده پزشکی ییل آمریکا نشان می دهد مصرف نمک یکی از عوامل موثر

پس از انتشار داستان مردی که در پی مصرف کپسول‌های مکمل چای سبز به پیوند کبد نیاز پیدا کرد، موضوع

آمار اخیر سخنگوی وزارت بهداشت، از مرگ و میر با قرص برنج در کشور، نگرانی ها از در دسترس بودن

آسیب‌های ناشی از انواع و اقسام مواد شیمیایی در دسترس بشر، امری است که بایستی به‌دقت مورد توجه قرار گیرد.

عوارض مصرف زياد ميگو

مطالعات نشان داده اند که دویدن می تواند سلامت مفاصل زانو را حفظ کرده و حتی شروع بیماری های انحطاط

یائسگی دوره‌ای از تغییر در سیستم بدن و سازگاری با شرایط جدید است که شدت و گستره علائم آن به

به گفته محققان، سبک زندگی سالم نه تنها با سلامت بهتر فیزیکی همراه است بلکه بر سلامت روان هم تاثیر

چاقی و دیابت، از امراض مزمنی هستند که بشر امروز را به‌سختی گرفتار خود کرده و پزشکان را به جستجوی

خواص میگو, کلسترول میگو, امگا3 میگو, فاسد شدن میگو, میگوی تب دار, میگو و اسپرم مردان, میگو و بیماری های قلبی, میگو و نقرس, میگو و چربی های خون, ماهی تن, غذاهای دریایی, سلنیوم میگو, فواید سلنیوم

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

مجله مثبت سبز – داروخانه آنلاین مثبت سبز


درمان های خانگی برای حساسیت دندانی


علت و راه های درمان لک ملاسما


درمان های خانگی برای دندان درد


فواید ماساژ جنسی در روابط زناشویی

عوارض مصرف زياد ميگو


علائم مهم و خجالت آور بدن

آیا می دانید روش تانترا عشق شما رو بیشتر می کند؟


کپسول ایزی آیرون نچرال ورلد


پماد کالاندولا دینه ضد التهاب پوستی

دکتر سیامک صدیقی جراح زیبایی و متخصص در لیپوماتیک


همه چیز درمورد مکمل غذایی


مکمل های درمان کننده آرتروز کدامند؟

مکمل های مولتی ویتامین چیست و چه فعالیتی در بدن انجام می دهند؟

اگه شما هم مثل نیمی از مردم جهان علاقه زیادی به خوردن غذاهای دریایی دارید، حتما بجز ماهی، در مورد خواص میگو هم اطلاعات زیادی دارید و اونها رو توی برنامه غذای تون جای می دید.

میگو در ایران طرفدار زیادی نداره اما به مرور زمان این خوراک بسیار مفید در حال شناخته شدنه. یکی از عادات خوبی که متخصصان تغذیه به اون تاکید دارن، خوردن هفتگی میگوست. این در حالیکه که برخی متخصصان بر این باورن که کلسترول زیاد در میگو باعث آسیب به سلامتی می شه…

با ما در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز همراه باشید با کلیاتی پیرامون عوارض و خواص میگو…

در دنیا چیزی در حدود 80 نوع میگو خوراکی وجود داره که در کل به سه گروه میگو سفید، میگو قهوه ای و میگو صورتی شناخته می شه.

در انواع میگوها، درصد وزن قسمت های مختلف بدن متفاوته. یعنی سر و سینه از 36 تا 50 درصد، بدن از 34 تا 41 درصد و پوسته از 17 تا 23 درصد وزن میگو رو تشکیل میده.

میگو سرشار از آهن و فسفر و امگا3، ویتامین D، سلنیوم، ویتامین B12 و پروتئینه.

همچنین باید بگیم که میگو به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی زیادی که داره در جلوگیری از بروز سرطان موثره و به کنترل فشارخون هم کمک می کنه.

همچنین مصرف میگو احتمال ابتلا به سرطان روده بزرگ رو کاهش میده با خاصیت ضد آلزایمری برای سالمندان بسیار مفیده.

برخلاف سایر فرآورده‌های دریایی، مصرف بیش از حد میگو می تونه باعث بالا رفتن کلسترول بشه. بنابراین افرادی که کلسترول بالا دارن و بیماران قلبی باید در مصرف این ماده اعتدال رو رعایت کنن.

میگوی سرخ یا سوخاری شده، میزان کالری دریافتی رو افزایش میده، در حالی که می شه با بخارپز کردن این منبع پروتئینی و استفاده از چاشنی مثل آب لیموترش تازه به اون، وعده غذایی کم کالری و خوش طعمی داشت.

یه نویسنده شاد اما حساسه، متولد قلب زمستون و کارشناسی ارشد اقتصاد داره، سال های زیادی تکواندو کار و البته معلم مقطع ابتدایی بوده و عاشق فوتباله! اون شاعره و اولین کتابش سال 83 چاپ شده، در ضمن اون عاشق حیوانات، کودکان و گیاهانه.

گوجه فرنگی میوه است یا سبزی؟

همه چیز درباره اسید فولیک

تاثیر شکر بر سلامت روانی

همه چیز درباره خواص و مضرات چای زنجبیل

برای نوشتن دیدگاه بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را در این مرورگر ذخیره کنید.

پر بازدید ترین ها


طریقه مصرف قرص ال آرژنین برای افزایش قد


کاربرد شیرخشک برای بزرگسالان و بدنسازان


مولتی ویتامین مینرال چیست؟

عوارض مصرف زياد ميگو

نحوه و میزان مصرف مکمل گینر چگونه باید باشد؟


طریقه مصرف مکمل آمینو

معرفی محصولات


معرفی کرم ناخن نووفن ACM

معرفی بالم بدن لیپیکار بوم ای پی پلاس لاروش پوزای


معرفی لوسیون مرطوب کننده آقایان سی گل


معرفی و خرید اینترنتی روغن دیواین کدلی

مصاحبه با پزشکان

دکتر سیامک صدیقی جراح زیبایی و متخصص در لیپوماتیک

مصاحبه اختصاصی با دکتر محمد کریم اسماعیلی جراح و متخصص چشم

مصاحبه اختصاصی با جناب آقای دکتر سید علی مومن زاده فوق تخصص…

مصاحبه با دکتر رضا منتظر پزشک محقق در طب ایرانی

مصاحبه اختصاصی با دکتر رضا منتظر پزشک محقق در طب ایرانی

رپورتاژ

تاریخچه برند سیکس (Six) و ایوناتورا (IoNatura)


تاریخچه برند بیوکلین


تاریخچه برند ریلاستیل


تاریخچه برند مای


تاریخچه شرکت اورال بی (Oral-B)


راه های درمان سرماخوردگی در پاییز


علائم شایع سرماخوردگی پاییزی


درمان های خانگی برای حساسیت دندانی

مجله مثبت سبز متشکل از تیمی متخصص، پر انرژی و جوان می باشد که علاقمند به تحقیق و پژوهش در مسیر دستیابی به اطلاعات معتبر و بروز دنیا بوده و مشتاقند هر آنچه سلامت و کیفیت زندگی فردی هر شخص را ارتقاء می‌بخشد، برای شما فراهم آورند. باعث افتخار است که خلاصه تحقیقات بدست آمده را با هموطنان خود به اشتراک گذاشته تا شاید سهمی کوچک در ارتقاء فرهنگ سلامتی کشور خود داشته باشیم.

#bsnp-1575755783.bs-newsletter-pack input.bsnp-input:focus{border-color: #dc1f1f !important}
#bsnp-1575755783.bs-newsletter-pack input.bsnp-input:focus + .bsnp-icon{ color: #dc1f1f !important}
#bsnp-1575755783.bs-newsletter-pack .bsnp-button { background-color: #dc1f1f !important}

عوارض مصرف زياد ميگو
عوارض مصرف زياد ميگو
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *