یک داستان سیندرلایی دیگر اگر کفشها اندازه باش

دوره مقدماتی php
یک داستان سیندرلایی دیگر اگر کفشها اندازه باش
یک داستان سیندرلایی دیگر اگر کفشها اندازه باش

یک داستان سیندرلایی: اگر کفش ها اندازه باشند (به انگلیسی: A Cinderella Story: If the Shoe Fits) یک فیلم کمدی موزیکال نوجوانان محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا است.[۱]
این فیلم چهارمین قسمت از مجموعه فیلم “یک داستان سیندرلایی” است و بر اساس داستان سیندرلا می باشد.[۲]

نسخه موزیکال از داستان کلاسیک سیندرلا که در آن دختر خوانده ایی امیدوار است که به رقابت در مسابقه موسیقی برای یک ستاره پاپ معروف شرکت کند تا …

A contemporary musical version of the classic Cinderella story in which the servant step daughter hope to compete in a musical competition for a famous pop star.

کيفيت: DVDRip

حجم: 400.00 MB

رزولوشن: 720×406

دوره مقدماتی php

یک داستان سیندرلایی دیگر اگر کفشها اندازه باش

انکودر: Ganool

سام دختر ۱۶ ساله ای است که پدرش مرده و او بهمراه مادرخوانده و دو دخترش زندگی می کند. مادرخوانده سام زن بدجنس و بی رحمی است و او را مجبور کرده که در اتاق زیر شیروانی زندگی کند. او که دختر تنهایی است، به سراغ اینترنت رفته و شروع…

پسری در یک مراسم با دختری ناشناس که ماسک بر چهره دارد می رقصد و عاشق او می شود، اما بعد از این مراسم او به دنبال این دختر می گردد در حالی که او را نمی شناسد، و تنها چیزی که از او دارد یک دستگاه پخش موسیقی می…

کتی ۱۷ ساله (لوسی هیل) بازیگر جوان و خوش چهره سینمای هالیوود نقش دختری را ایفا میکند که با نامادری خود زندگی میکند او همچنین یک خواهر ناتنی و یک برادر ناتنی کوچکتر از خود دارد…

برای ارسال نظر باید وارد حساب کاربریتان شوید یا عضو سایت شوید.

خانه درباره ما ارتباط با ما

شاید هرگز دوست ندارید كه اتومبیل، جواهرات و خانه‌ی خود را بفروشید تا گران‌قیمت‌ترین كفش دنیا را بخرید. ولی خوب اگر نگاه مختصری به این كفش‌ها بیاندازیم ضرری ندارد. شاید بتوان كفش را یكی از بزرگترین وسواس‌های ذهنی زنان در هر كجای دنیا دانست. مطمئنن برای شما بارها اتفاق افتاده كه برای خرید یك لباس از خانه بیرون رفته باشید ولی با یك جفت كفش بازگردید. فقط احساس می‌كنید كه دوست دارید همه‌ی رنگ‌ها، همه‌ی جنس‌ها و انواع سایز پاشنه‌ها را داشته باشید. خانم كری برادشو شخصیت فیلم شهر و جنس به همه‌ی زنان در هرجای دنیا نشان داد كه تا جایی كه از پس خرید آن برمی‌آیید، اشكالی ندارد فریفته‌ی كفش باشید.

گفته می‌شود كه همه‌ی لباس‌ها، جواهرات و كفش‌های دنیا هنوز هم برای دختران جهان كفاف نمی‌دهند. ممكن است قفسه‌های شما پر از صندل باشد ولی روزها وقتتان را صرف خرید یك جفت دیگر كنید. این رویای هر زنی است كه پاهایش را در محاصره‌ی الماس‌ها، و مروارید‌ها و جواهرات درخشان ببیند. اگر می‌خواهید كالایی را گران‌قیمت از آب دربیاورید كافی است كه آن را تا جایی كه فضای روی آن به شما اجازه می‌دهد با الماس متعدد بیارایید. این دقیقا همان كاری است كه طراحانی كه در مورد آن‌ها صحبت خواهیم كرد انجام داده‌اند. كفش‌‌های پاشنه نوك‌تیز جواهرنشانی كه آنان ساخته‌اند، کفش های فانتزی این ثروتمندان بسیار مرفه است.

یک داستان سیندرلایی دیگر اگر کفشها اندازه باش

شاید باارزش‌ترین کفشی كه می‌شناسید، صندل‌های كریستالی سیندرلا باشد كه نقش اساسی در افسانه‌ی آن بازی می‌كند. اگر او نیمه شب در بازگشت از جشن باله در حالی‌كه می‌دوید، آن را گم نمی‌كرد، شاهزاده‌اش هرگز او را نمی‌یافت. مطمئنن همه‌ی شما از این كه یكی از كفش‌های جواهرنشان زیر را به این ترتیب گم كنید بیم دارید. اگر الماس‌های درخشان شما را فریفته‌ی خویش می‌سازنند پس این تكه‌جواهرات خیره‌كننده كه بر آن پاشنه‌های بلند نصب شده‌اند دقیقا همان چیزی هستند كه شما می‌خواهید.

خانه‌ی بورگزی كارگاه مشهور جواهرات در بریتانیاست كه بنیانگذار آن طراح مشهور كریستوفر مایكل شلیس است. طراحی این كفش‌های نوك خنجری پاشنه بلند كه از طلا و الماس برآمده‌اند را خود شلیس انجام داده است. آن‌ها از طلای ناب، كه با 2200 قطعه الماس آراسته شده ساخته شده‌اند. اگر در مورد درخشش آن‌ها بخواهیم سخن بگوییم، لازم است ابتدا بدانیم كه ساخت هر جفت از این كفش‌ها بیش از 1000 ساعت كار برده و سه سال به طول انجامیده است. چرا كه هر یك از آن ها با دقت تمام با دست ساخته شده و هر قطعه الماس روی آن‌ها با دست نشانده شده‌اند. ضمانت 1000 ساله‌ی كفش‌ها این اطمینان را به شما می‌دهد كه می‌توانید آن‌ها را برای نسل‌های بعد از خود به میراث بگذارید. در چنین حالتی پولی كه پرداخت كرده‌اید سرمایه‌گذاری مناسبی به نظر می‌رسد.

استوارت ویتزمن كه طراح سنتی كفش است به دلیل ساخت كفش‌های نفیس و عجیب و غریب شهرت دارد. كفش‌های پاشنه‌بلند و نوك خنجری دست‌ساز وی كه به وسواس طراحی و ساخته شده‌اند، پاهای بسیاری از هنرمندان شهیر هالیوود را بر فرش قرمز اسكار تزیین كرده است. كفش‌های رویای الماس وی كه با 1420 الماس 30 قیراطی پوشانده شده‌اند و به الماس های درخشان كویتی خود می‌بالند، كاملا برازنده‌ی پاهای یك شاهزاده خانم است. این كفش‌ها بسیار ظریف، فریبنده و چشم‌نواز هستند. دو ردیف الماس كه دو دایره را تشكیل می‌دهند، از الگوی الماس‌های كویتی الهام گرفته و تا مچ پا را به زیبایی تزیین می‌كنند. در حالی‌كه پنجه‌ی پا كه از نقره ساخته شده به ردیف دیگری از این الماس‌ها مزین شده است. نخستین بار آنیكا نونی رُز در سال 2007 و در مراسم جایزه‌ی اسكار این كفش‌ها را به پا كرد.

اگر در كودكی كارتن جادوگر شهر اُز را با دقت دیده باشید، قطعا صندل‌های ظریف قرمزی را كه دوروتی ] شخصیت اول داستان[ به پا داشت به خاطر دارید. بسیاری از دخترها آرزو داشتند كه یك جفت از آن را برای خود داشته باشند. تنها سه جفت از صندل‌های اصیلی كه جودی گارل در فیلم‌های كلاسیك درهه‌ی 1940 به پا داشت باقی مانده است. برچسب قیمت این صندل‌ها به اندازه‌ی خود فیلم‌های آن دوران حیرت‌انگیز است. یك جفت از آن‌ها به قیمت 612.000 دلار به یك خریدار ناشناس در یك حراجی فروخته شد. دومین جفت شاید به دلیل قیمت پایه‌ی سرسام‌آور یك میلیون دلاری كه برای آن پیشنهاد شده بود به فروش نرسید و سومین جفت نیز در موزه‌ی ملی تاریخی اسمیت سونیان نگهداری می‌شود تا همگان بتوانند از آن بازدید كنند.

دیدن این كفش‌ها حتما لبخند را برچهره‌ی شما می‌نشاند. این كفش‌های پاشنه بلند میخی كه به رنگ طلایی روشن هستند، از آثار دهه‌ی 40 هالیوود الهام گرفته و دارای ساختار سنتی تی شكل هستند. در مركز كفش‌ها یك گل سرخ قرار دارد كه در نزدیكی پنجه‌ی پا قرار گرفته و از 1800 الماس كویتی با مجموع وزن 100 قیراط ساخته شده است. این كفش‌های درخشان با چرم طلایی در سایر بخش‌های خود نیز 400 قطعه الماس دیگر را بر چهره‌ی خود دارد. ویتزمن كودی دیابلو فیلم‌نامه نویس مشهور فیلم ژانو را برای پوشیدن این كفش‌ها در مراسم اسكار 2008 انتخاب كرد ولی وی با خودداری از پوشیدن این كفش‌های مسحور كننده‌ی بازرواج یافته در صدر اخبار و جنجال‌های حاشیه‌ای مراسم كه به دلیل نپوشیدن آن‌ها توسط وی درگرفت قرار گرفت.

جواهرات دوستان همیشگی یك دختر هستند و این كفش‌ها تجسم دوردست‌ترین رویاهای مارلین مونورو هستند. جواهرات سوارولوسكی تشكیل دهنده‌ی بخش مركزی این كفش‌های نوك خنجری پاشنه بلندند كه در قالب یك گل سرخ اطلسی ظریف درآمده‌اند. این كفش‌ها به منظوری خاص به نام مشهورترین بازیگر موطلایی هالیوود نام‌گذاری شدند. كفش‌ها با جواهراتی تزیین شده‌اند كه در واقع یك جفت از گوشواره‌های خود مارلین مونورو بوده‌اند و معنای دیگری به كاربرد جواهرات در تزئین کفش ها بخشیده‌اند. این كفش‌های نوك خنجری ارزشمند، باسلیقه و عریان پاهای خوش‌اقبال بازیگر شهیر هالیوود رجینا كینگ را در مراسم اسكار سال 2005 آراسته بودند. پس از مراسم اسكار این كفش‌های مسحور كننده در حراجی عمومی وسایل متعلق به هنرمندان مشهور به حراج گذاشته شدند كه به قیمت یك میلیون دلار به فروش رسیدند.

 

این كفش‌های ساقه‌بلند بندی چشم‌نواز مظهر كمال و زیبایی هستند و با 464 قطعه الماس كویتی كه با ظرافت تمام به شكل گلابی تراشیده شده‌اند تزئین یافته‌اند. شاید بتوان گفت كه تنها عیب آن‌ها برچسب قیمتی است كه قیمت سرسام‌اور بالای یك میلیون دلار بر آن نقش بسته است. نواری كه تا ساق پا را می‌پوشاند از یك گردن‌بند جواهرات الهام گرفته شده و چیزی كه بیش از این حیرت آور است این است كه ردیف‌های پرارزش جواهرات آن همچون یك گردن‌بند یا دست‌بند قابل پوشیدن یا درآوردن هستند. این كفش‌های جذاب با پاشنه‌های مدادی شكل را لورا هرینگ بازیگر خانم فیلم جاده‌ی مول‌هلند در مراسم اسكار سال 2002 در حالی به پا داشت كه سه نفر محافظ شخصی او را همراهی می‌كردند.

این طراح افسانه‌ای كفش‌ها ركوردها را یكی پس از دیگری می‌شكند. استوارت ویتزمن به دلیل استفاده از مواد اولیه‌ی بسیار ارزشمند كه منجر به قیمت حیرت‌آور كفش‌های دست ساز وی می‌شود، شناخته شده است. این صندل‌های سرخ‌فام پلاتینیومی كه به رنگ یاقوت سرخ‌اند همانطور كه حدس می‌زنید الهام گرفته از داستان جادوگر شهر اُز هستند. این كفش‌ها انتخابی بی‌نقص برای رفتن به یك مراسم شام عاشقانه هستند. چه كسی می‌تواند حیرت خود را از دیدن آن‌ها پنهان كند؟ این صندل‌ها كه با 123 قیراط الماس سرخ كه در آغوش بستری از پلاتینیوم با وزن یك پوند غنوده‌اند ساخته شده دربرگیرنده‌ی 642 قطعه الماس سرخ نایاب برمه‌ای هستند. انتظار می‌رفت كه این صندل‌های حیرت‌زا در مراسم اسكار 2003 بر فرش قرمز به نمایش درآیند ولی متاسفانه به دلیل آغاز جنگ عراق در همان زمان رونمایی از آن‌ها تا زمان برگزاری نمایشگاه جواهرات هارود در لندن كه در همان سال برگزار شد به تعویق افتاد.

تانزانیت نام یك دُر بسیار ارزشمند به رنگ آبی مخملی است كه توسط جواهر شناس مشهور تیفانی در تانزانیا كشف و استخراج شد. این كفش‌های نوك كشیده‌ی پاشنه بلند كه داشتن آن‌ها آرزوی هر زنی است توسط خود استیوارت ویتزمن با همكاری ادی فیان فرانسوی ساخته شد. پاشنه‌های بلند آن با 595 قیراط الماس كویتی پوشانده شده و بر بندهای آن نیز 28 قیراط دیگر از همین الماس‌ها كار شده است. 185 قیراط دُر تانزانیایی نیز در حلقه‌های ظریفی از نقره بر روی این كفش‌ها نشسته‌اند. این كفش‌های ویتزمن با آن رنگ آبی دُرهای تانزانیایی و درخشش الماس‌هایش آثار نفیس هنری هستند كه در قالبی از نقره‌ی درخشان جلوه‌نمایی می‌كنند. بندی كه از این كفش‌ها به دور ساق پا می‌پیچد، 16 قیراط دُر تانزانیایی آبی رنگ بر خود دارد و سطح پنجه‌ی آن‌ هم با الماس‌های درخشان تزئین یافته است.

ویتزمن در طراحی كفش‌های خود از بسیاری از افسانه‌ها بویژه از آثاری كه در دوران بین دو جنگ جهانی نگاشته شده‌اند، الهام گرفته است. صندل‌های كریستالی سیندرلا محبوب‌ترین شاهزاده‌ی آثار دیزنی را در این میان نمی‌توان نادیده گرفت. این صندل‌ها كه از بهترین نوع چرم ایتالیایی ساخته شده‌اند با بیش از 565 الماس درخشان كویتی كه در قاب نفیسی از پلاتینیوم قرار گرفته‌اند تزئین شده‌اند. بر روی هر كفش یك یراق زیبا دیده می شود كه در یك طراحی ظریف بر روی هركدام یك الماس نادر 5 قیراطی بادامی شكل قرار گرفته كه هریك به تنهایی بالای 1 میلیون دلار قیمت دارند. تنها نقطه‌ی رنگی بر روی صندل‌ها همین دو قطعه الماس‌اند. سیندرلای دشنه‌ای شكل با پاشنه‌ی 4 اینچی ستایش هواداران هر ستاره‌ی زن محبوبی را برمی‌انگیزد. تنها نقاط نورانی روی این كفش كه تقریبن شفاف بوده و گاهی چنان به نظر می‌رسد كه اصلا دیده نمی‌شود، همان دو قطعه الماسی است كه چون نورافكن می‌درخشند. چنان به نظر می‌رسد كه این صندل‌ها از شیشه ساخته شده‌اند، ولی این تنها یك تصور است كه به دلیل مهارت بیش از حد سازنده‌ چنین ساخته شده‌اند. نخستین بار آلیسون كراوس این آفریده‌ی پرتلالو و درخشان را در مراسم اسكار سال 2004 پوشیده شد.

نه این قسمت تكراری نیست بلكه سخن از كاری است كه در عین وفاداری به الگو‌ی اصلی، نمونه‌ی جدیدی را از كفش‌ها جادوگر شهر اُز بازآفرینی كرده است. تنها تفاوت این دو در آن است كه در این نمونه‌ی درخشان با 4600 یاقوت سرخ مواجهیم كه با وزن مجموع 1350 قیراط بر آن می‌درخشند و تازه این همه‌ی ماجرا نیست. بر این كفش‌ها 50 قیراط الماس نیز جلوه نمایی می‌كنند. الگوی جادوگر شهر اُز همچنان به الهام بخشی و فریبندگی خود ادامه می‌دهد. در سال 1989 در مراسم پنجاهمین سالگرد سینمای كلاسیك خانه‌ی هری وینستون از نمونه‌ی بازآفرینی شده‌ی صندل‌های مشهور یاقوتی جادوگر شهر اُز رونمایی كرد. دو ماه تمام كار طاقت فرسا و بی‌وقفه لازم بود تا مرحله‌ی نهایی آماده شدن این كفش‌های فریبا كه گران‌قیمت‌ترین كفش‌های دنیاست به اتمام برسد. پوشیده از جواهرات وصف كاملی برای این كفش‌ها نیست. باید گفت كه این كفش سرآغاز جدیدی برای آفرینش كفش‌های جواهراتی است. اگر پول كافی در حساب بانكی خود داشته باشید، می‌توانید به شرط پرداخت حداقل 3 میلیون دلار این كفش‌ها را داشته باشید.

 

وأي خيلي زيباهستند ما يك بار به موزه نگهداري آنان رفتيمم موزه ي كفش خانه ي هري وينستون در فلوريدا هست

شماره تماس: 88231286 (21) 98+

آدرس ایمیل: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت داریدdocument.getElementById(‘cloak8c804cf7b1d76f813606b27f9a15f41c’).innerHTML=”;var prefix=’ma’+’il’+’to’;var path=’hr’+’ef’+’=’;var addy8c804cf7b1d76f813606b27f9a15f41c=’info’+’@’;addy8c804cf7b1d76f813606b27f9a15f41c=addy8c804cf7b1d76f813606b27f9a15f41c+’iranluxe’+’.’+’com’;var addy_text8c804cf7b1d76f813606b27f9a15f41c=’info[at] iranluxe [dot] com’;document.getElementById(‘cloak8c804cf7b1d76f813606b27f9a15f41c’).innerHTML+=’‘+addy_text8c804cf7b1d76f813606b27f9a15f41c+’‘;

 

©کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت ایران لوکس محفوظ است.نقل مطالب سایت با ذکر منبع”ایران لوکس”مجاز می باشد.

معرفی لوکس ترین منابع برای زندگی لوکس ، اخبار دنیای لاکچری ، خرید و فروش کالاهای لوکس در ایران

این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.



کارتون ها و انیمیشن ها از محبوبیت زیادی میان کودکان و حتی بزرگسال ها برخوردار هستند و از سوی همه دنبال می شوند. دنیای فانتزی و رویایی که در این گونه آثار به تصویر کشیده می شود، هر کسی را شیفته خود می کند. شرکت های زیادی در زمینه تولید کارتون فعالیت دارند، اما به جرات می توان گفت که هیچ یک از آن ها به پای کمپانی والت دیزنی نمی رسند.

والت دیزنی چند دهه است که کار خود را آغاز نموده و تا به حال توانسته آثار محبوبی مانند «میکی موس»، «پری دریایی»، «دیو و دلبر» و «سیندرلا» را پیش روی چشمان علاقه مندان قرار دهد. علی رغم داستان جذاب و گیرایی که محصولات این شرکت دارند، اما برخی سکانس ها در آن ها به چشم می خورد که به شدت ذهن علاقه مندان را به هم ریخته و برای آن ها سوال ایجاد کرده اند.

ما در این مقاله قصد داریم ۱۹ مورد از آزار دهنده ترین صحنه هایی که در کارتون های والت دیزنی به نمایش درآمده را به شما نشان دهیم. تا پایان همراه باشید.

هنگامی که آریل در کارتون «پری دریایی کوچک» قرارداد اورسولا را امضا کرد، ما متوجه شدیم که او خواندن و نوشتن را بلد است. اما وقتی که او در ساحل شاهزاده اریک را ملاقات می نماید، نه به دنبال قلم و کاغذ می گردد و نه حتی سعی می کند پیغامش را روی ماسه ها بنویسد.

یک داستان سیندرلایی دیگر اگر کفشها اندازه باش

علی رغم آنکه بارها به بل گفته شد که به ضلع غربی قصر نرود، اما بل باز هم به این مکان مراجعه می کند و باعث می شود که دیو به شدت عصبانی گردد؛ در حالی که می دانسته چنین اتفاقی رخ می دهد.

گوفی و پلوتو هر دو سگ هستند، اما اولی لباس می پوشد، حرف می زند و راه می رود, در حالی که دومی روی چهار دست و پا حرکت نموده و پارس می کند.

هنگامی که تمام امکانات و لباس های سیندرلا پس از میهمانی به حال اول باز گشتند، این سوال مطرح می شود که چرا کفش های او چنین سرنوشتی پیدا نکردند؟

آیا واقعا مولان در پوشیدن لباس تا این حد مهارت داشته که بتواند تمام ارتش چین را فریب داده و خودش را جای یک مرد جا بزند؟ حتی پرنس شانگ نیز در این زمینه دچار اشتباه می شود.

همانطور که می دانید، پس از آنکه مولان زندگی شانگ و سرنوشت ارتش چین را نجات داد، شانگ وی را در برف ها رها کرد. این سوال پیش می آید که او واقعا به چه دلیلی چنین کار بدی را انجام داد؟

مورچه خوارها بومی آمریکای جنوبی و مرکزی هستند، در حالی که داستان کارتون شیر شاه و آوازهای آن در قاره آفریقا دنبال می شود.

چرا هنگامی که سیندرلا از جستجوی شاهزاده به دنبال خودش با خبر شد، کنترلش را از دست داد؟ اگر او چنین کاری را انجام نمی داد، مادر ناتنی اش وی را زندانی نمی کرد.

این سوال مطرح می شود که در کارتون سیندرلا، چرا شاهزاده برای پیدا کردن کسی که دوستش داشته، تمام شهر را می گردد و سعی دارد کفش را روی پای تمام دختران مجرد شهر امتحان نماید؟ در حالی که باید چهره، ظاهر و حتی رنگ موی سیندرلا را به یاد می آورده است.

سوال دیگری که درباره سیندرلا مطرح می گردد، این است که اگر کفش ها تا این حد اندازه او بوده اند، چگونه یکی از آن ها از پای وی در می آید؟

ظاهرا جادوی غول علاءالدین مقداری مشکل داشته. هنگامی که علاء الدین آرزو می کند به یک شاهزاده تبدیل شود، تنها لباس ها و ظاهر او چنین حالتی پیدا می کنند؛ در حای که آرزوی جعفر برای سلطان شدن، به صورت اهدای واقعی سلطنت تحقق می یابد.

چگونه مولان توانست تنها با یک حرکت ساده و توسط آستین خود، آرایشش را پاک کند؟

همانطور که می دانید، دیو هنگامی که جوان بوده (تقریبا ۱۱ سال) رانده و طرد می شود, در حالی که ما در قصر عکس جوانی و انسان بودن او را می بینیم.

قصر فاصله زیادی با دهکده محل زندگی بل ندارد. بنابراین چرا هیچ کدام از اهالی دهکده به مشکل پیدا کردن ساختمان طی چند سال توجه نکرده اند؟

اگر السا واقعا یک قصر تمام یخی ساخته، بنابراین تخت آن نیز تنها قطعه ای یخ بزرگ است. می توان گفت که تمام اجزا باید یخی باشند.

هنگامی که پادشاه غار آریل را مورد جستجو قرار می دهد، چرا در حالی که تمام اموال بار ارزش او را از بین می برد، به شدت عصبانی است؟

باز در انیمیشن داستان اسباب بازی، یک تکاور فضایی است، اما در زمان حضور انسان ها او نیز همانند سایر اسباب بازی ها سر جایش ثابت می ایستد.

این سوال پیش می آید که چرا سفید برفی از دست یک غریبه غذا می گیرد و آن را میل می کند؟ تقریبا همه این موضوع را می دانند و هیچکس چنین کاری را انجام نمی دهد.

شخصیت های کارتون های دینزی ماجراهای عجیب و غریب زیادی داشته اند. بنابراین چکونه برخی از آن ها پس از بهتر شناختن یکدیگر، با هم ازدواج می کنند؟

به نظرم “باز لایت یر” داستان اسباب بازی ها چون اسباب بازی بود مثل بقیه رفتار میکرد و من تناقضی توش نمیبینم. اصلا این چیزا برای بچه ها (زیر ۱۲) خیلی مهم نیست، بچه ها بیشتر محو جادوی رنگ ها و آهنگ فیلم میشن تا اینجور اشکالات فیلمنامه ای. شاید بعضی بزرگسال ها هم اینطور باشن. بعضی سوتیهاش انقدر کم رنگ اند که بعد از اینکه ۱۰ بار فیلم رو ببینی تازه به این چیزا توجه میکنی.

خو داداش اینا همینو میخوان اهنگ و چیزای فراماسونی ک توی کارتوناشون میزارن فقط باید هوشیار باشی

به جز فروزن بقیه انیمیشن ها خیلی قدیمی بودن. باید اعتراف کنیم که جدیدا دقت و ظرافتشون فوق العادست.

در مورد همشون موافقم به جز دوتا
اولی اینکه بل چون خیلی کنجکاو بوده ببینه چی تو قسمت غربی وجود داره که انقدر دیو روش حساسه رفته اونجا پس این نکته عجیب یا روی اعصاب نیست
دوم اینکه وقتی پری میخواد لباس سیندرلا رو کلا عوض کنه سیندرلا بهش میگه این لباس مادرمه میخوام وقتی اونجا برم مادرمو احساس کنم بنابراین پری فقط یک تغییراتی تو لباسش میده و همینطور موهاش ولی برای کفشاش کلا پری واسش یدونه میسازه یعنی تغییر نمیده و میسازه و وقتی ساعت از دوازده میگذره هر چیزی که تغییر کرده به حالت اول برمیگرده ولی ولی کفش برنمیگرده

به نظرم نمیشه بدون آگاهی و سواد لازم این قدر راحت این مطالب روگذاشت، رشته من انیمیشنه و تقریبا هیچ کدوم از این مواردی که گفته شده رو قبول ندارم، نباید روند داستانی و فیلمنامه انیمیشن رو که مزیت بزرگش فانتزی و خیالی بودن هست رو با سینمای رئال مقایسه کنیم…

چرت ترین مقاله ای بود که دیدم فقط مورد اولش شک برانگیزه به علاوه این توی همه فیلم و سریالا وجود داره که از نظر ما اشکال تو داستان هست ولی همس دیت نویسندس

به نظر من بهتره به جای پیدا کردن عیب ها به ویژگی های خوب انیمیشن که بیشتر مورد توجه بچه ها واقع میشه توجه کرد مثلا مهربانی که توی تمام شخصیت های مثبت والت دیزنی به وضوح دیده میشه

???????

سه تاش رو قبول نداشتم ۱ اینکه آریل بدون اینکه قرارداد رو بخونه امضاش میکنه چون قبلش اورسولا همه چیز رو بهش توضیح داده بود ۲ اینکه وقتی پادشاه ترایتن وسایل آریل رو نابود میکنه به خاطر این عصبانی بوده که آریل اون وسایل رو جمع کرده ۳ برای اینکه کفش سیندرلا افتاده این بود که پاش به یکی از پله ها خورده بوده

به نظر من بجز یکی یا دوتا همش منظقیه گوفی که در کارتون میکی موس بخاط جذاب تر کردنش اینطوری کردن اینجور زیاد یه بار در کارتون میکی خونش گربه میاد گربه رو بیرون میکنه السا هم کل قصرش یخیه ومولان هم بخاطر گول زدن ودروغ گفتن در راه ولش میکنن و….درکل منطقیه

دليل اينكه كفش هاي سيندرلا ثابت باقي موندند، -اگه توجه بيشتري مي كرديد- اين بود كه به حين اماده كردن سيندرلا فرشته مهربون همه لباسهاش رو “تغيير” داد اما كفش رو براش “خلق” كرد و اون كفش حاصل هيچ تغيير شكلي نبود كه بخواد به حالت اول خودش برگرده. افريده شده بود.

اخه شماها در سطحی هستین ک از دیزنی ایراد بگیرین ?

والا

اول از همه یه نکته مهم رو می گم که جواب چند تا از این سوال ها است. اکثر این انیمیشن ها داستان هایی بودن که برادران گریم از سراسر جهان جمع کردن و والت دیزنی فقط انیمیشن هاشون رو ساخته داستان از خود دیزنی نبوده.
شماره یک: داستان اصلی این انیمیشن رو هانس کریستین اندرسن نوشته، پری دریایی از نوشتن استفاده نمی کنه چون پایانی که اندرسن برای داستان درنظر داره یه پایان غمگینه که پری دریایی توش می میره، اگه از همون اول می نوشت و پرنس همه چی رو می فهمید دیگه پایان تلخ براش به وجود نمیومد، دیزنی ام تنها تغییری که ایجاد کرده توی پایانش هست که چون داشته انیمیشن برای بچه ها می ساخته خواسته غمگین نباشه، حالا دیگه هر مشکلی هست از خود اندرسن بپرسین.
شماره دو: اول چون بل کلا نترس و کنجکاوه، دوم اینکه درسته بهش هشدار داده شده ولی دقیقا نمی دونه اگه بره اونجا چه اتفاقی میفته، حالا شما فکر کن نمی رفت تا کی باید همین جوری توی قصر می نشست؟ دیدین که بعد از این بود که روابطشون با هم خوب شد، بالاخره داستان باید یه جوری پیش بره، عجب سوالایی می پرسینا.
شماره سه: ندیدم و نظری ندارم، اما احتمالا چون کارگردان و نویسنده اینجوری دوست داشتن.
شماره چهار: یه نفر دلیل خیلی خوبی رو براش نوشته و اینکه چون سیندرلا لباس تنش بود اما از اول کفش پاش نبود، پس لباسش برگشت به حالت اول اما کفش موند، چون قبلش کفشی نداشت که بخواد به اون حالت برگرده.
شماره پنج: اولا اینکه شانگ پرنس نبود، دوما اینکه مولان اصلا تو ارتش چین نبود، ارتش چین به اون بزرگی چجوری با این چهار نفر مقایسه می کنید؟ مولان توی یه گروهان کوچیک بود، این جور گروهان ها از ارتش اصلی جدا بودن، گروهان اینا ام که داشت زیر نظر شانگ آموزش می دید تا بعد به ارتش اصلی بپیونده.پس گول زدن این تعداد کم ممکن بوده.
شماره شش: کار بدی؟ مولان یه زن بود و طبق قوانین چین اگه زنی به میدان جنگ می رفت می کشتنش، شانگ ام گفت که چون مولان جونشو نجات داده از جونش می گذره، چه کار بدی کرد؟ دیگه چی کار باید می کرد اصلا؟
شماره هفت: ندیدم، نظری ندارم که اصلا داستان کجا می گذره.
شماره هشت: خب چون عاشق شده بود یعنی، بعدم اینکه خیلی مسخره می شد اگه میومدن خیلی راحت کفشو پاش می کردن می بردنش.
شماره نه: اولا که خود شاهزاده نرفت بگرده و وزیراعظم رفت. دوما که حکم سلطنتیشون این بود که هرکی کفش اندازه پاش بشه می تونه با شاهزاده ازدواج کنه، حالا به هر دلیلی که بود اشاره ای به ظاهر نکرده بود. اگه اینجوری بود که حکم می دادن هرکی بوده خودش پاشه بیاد قصر. بازم تکرار می کنم این داستانا مال خود دیزنی نیست، دیزنی فقط انیمیشنشو ساخته.
شماره ده: شما که نمی تونی ولی به یه دختر بگو با یه کفش بدون بند که روش به اندازه کفشای سیندرلا بازه رو پله ها بدوه، ببینید چی می شه اون وقت.
شماره یازده: تا اونجا که من می دونم غول هیچ مشکلی نداشته، علائدین می خواد که یه شاهزاده بشه، شاهزاده ام صاحب تاج و تخت نیست بلکه شاه صاحب تاج و تخته، جعفر آرزو می کنه سلطان بشه که مسلما باید صاحب تاج و تخت بشه، به علاوه اینکه جعفر می خواد سلطان اونجا بشه اما علائدین فقط می خواد شاهزاده بشه و هیچ جای خاصی رو هم ذکر نمی کنه که شاهزادش بشه، در نتیجه مسلما فقط ظاهرش تغییر می کنه و واقعا شاهزاده نمی شه.
شماره دوازده: چون وسط آهنگه و میخواد به معنی آهنگ اشاره کنه، دیگه وقت نیست بشینه با شیرپاک کن پاکشون کنه.
شماره سیزده: الان تو این عکسی که گذاشتین شاهزاده به نظر ۱۱ ساله می رسیده؟ من اصلا همچین چیزی رو هیچ جا نشنیدم، همه جا گفته شده و اشاره شده شاهزاده جوانی که پیرزنی به در قصرش میاد، نه شاهزاده ۱۱ ساله.
شماره چهارده: کی گفته نداره؟ مگه دو قدم راه بود؟ با اسب رفتنا، اصلا از توی دهکدشون قصر معلوم نبود، به علاوه اینکه تا اونجایی که یادم میاد، جزء طلسمشون بود که همه قصر و آدماش رو فراموش کنن. حالا اگه ام همین جور که شما میگید قصر نزدیک به دهکده بوده باشه، بازم به دلیل طلسم تو دید مردم نبوده و کسی ام یادش نبوده اصلا همچین قصری وجود داره که بخواد دنبالش بگرده.
شماره پانزده: اصلا به شب نکشید که السا بخواد فکر تخت باشه، همون روز هانس اومد بردش.
شماره شانزده: الان این واقعا سواله؟ به دلایل خیلی واضحی. خواهرای اریل به پدرشون گفتن که اریل عاشق شده، ترایتن ام دقیقا وقتی اریل رو پیدا می کنه که داره می گه مجسمه اریک خیلی جذابه، خب خنگ که نیست نفهمه جه خبره، دلیل دومشم اینه که مامان اریل توسط آدما کشته شده بوده( طبق یه سری تئوریا، توسط کاپیتان هوک) برای همین ترایتن کلا با همه چیزای مربوط به آدما مخالفه و اریل ام که یه غار پر از وسیله آدما داره پس طبیعیه که وقتی این وضعو می بینه عصبانی بشه، اصلا اگه عصبانی نشه چه دلیلی داره همه چیزو خراب کنه؟
شماره هفده: چون توی توهم اینه که یه تکاور فضاییه و نباید شناسایی بشه.
شماره هجده: یعنی شخصیت سفیدبرفی خیلی پاک و معصوم بوده و به علاوه فکر می کرده که این یه پیرزن بی آزاره و درکل نظر منفی نداشت نسبت بهش و دلیل مهمتر اینکه عاشق بود و نامادریش ام گفت این سیبو بخوری یه آرزو بکنی برآورده می شه، اونم خورد آرزو کرد پرنسو دوباره ببینه.
شماره نوزده: چون همون طور که همون اول گفتم خیلی از این انیمیشن ها از روی داستان هاشون ساخته شده که داستان هاشون هم مال خود دیزنی نیست، اون هایی هم که مال دیزنیه مدلاشون فرق داره چون کارگردان ها و نویسنده های هر انیمیشن با اون یکی فرق داره.
هیچ کدوم اینا نکات آزاردهنده نبودن، ایراد گیری بی خودی بودن و بس. یعنی در خودتون چی می بینید؟ فکر می کنید شما بودید چی می ساختین دقیقا؟

یک داستان سیندرلایی دیگر اگر کفشها اندازه باش

اسمش با خودشه (کارتون)واقعی که نیست!!
چرا ما همیشه میخوایم ایراد بگیریم واقعا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوستان عزیز اصلا تمامی حرف های شما قبول . ولی مخاطب های والت دیزنی انقدر به این موضوعات توجه نمیکنن یا حتی خیلی از اون ها مسائل شیطان پرستی رو نمیدونن و اگاهی ندارن. به خاطر همین تاثیری روی اون ها نداره. حتی بزرگ تر ها که کاملا رو موضوعات شیطان پرستی اگاهی دارند هم متوجه این مسائل نمیشن. پس نمیتونن صد درصد تاثیر قطعی بزارن. من زمانی که کوچیک تر بودم یکی از بهترین طرفدار های کارتون های والت دیزنی بودم و الان هم هستم. روی من که تاثیری نداشته و در حال حاضر چادری هم هستم. اگر بخوایم اینجوری به زندگی نگاه کنیم فیلم های خودمون هم مشکل دار هستن. پس به جای اینکه همش به جنبه منفی مسائل نگاه کنیم یکم سعی کنیم رو شخصیت های این کمپانی دقت کنیم که خیلی هاشون شخصیت های محبوب و پند آمیزی برای کودکان هستند.

دنبال زیر بغل مار میگردی نه؟؟؟این نکات ارزشمندی که فرمودی از نظر مخاطبینش که اکثراً کودکان زیر ۱۵ سال بودن و هستن ذره ای اهمیت نداره!!توصیه میکنم یه سر بزنی به فیلم های تولید داخل و سریال های ترکیه ای!!! تو هر کدوم از این فیلم و سریال ها خصوصاً از نوع ترکیش به اندازه کل تاریخ سینمای هالیوود سوتی و گاف هست!!!

در مورد قصر تو دیو و دلبر باید بگم که اگه فیلم این کارو ببینین که همین پارسال اومد بیرون متوجه میشین که قضیه چیه
جادوگر طوری اون صقر و اهالیشو طلسم کرد که کلا از یاد تمام انسانها و افراد اون منطقه پاک شدن اونا
و اون قصر یجورایی از دید همه مخفی موند و فراموش شد و تنها کسایی که به جستوجوش برن پیداش میکنن.

بیشتر انیمیشن های دیزنی توشون نماد شیطانی هست
ولی عالی بود

حرف شما درست.اما مخاطب های دیزنی به این حرف ها توجه نمیکنند

دیزنی مزخرفه بهتر بود راجب به جعفر که همان جعفر برمکی است اشاره ای بکنید توهین والت دیزنی به ایرانی ها شرکت انیمیشن وارنر برادرز کارتون هاش عالیه

من هیچ مشکلی تو این نوزده مورد نمیبینم،بهتر پیاز داغشو زیاد نکنین وبیخودی هم جو ندین

چرت ترین مقاله ای که تا بحال خونده بودم !

دلیلی اینکه مولان رو گذاشت و رفت برمیگرده به فرهنگ اون زمان چین که حضور زن در ارتش رو باعث بدشانسی و شکست میدونستن . و مجازاتش مرگ بوده همینکه گذاشته زنده بمونه خودش لطف بوده .

با کمال احترام باید بگم همش شرّ و ور بود

داغون ترین مقاله بود واقعا

دقیقا

اینا الان نقد بود ؟ ایراد بود؟ بهانه بود ؟ یا چی؟
ولی در کل دم ساقیتون گرم

به نظر من به تمام نکادی که نمی تونستیم اشاره شده واگر به گفته ی دوستان مگه قرار نبود طلسم سیندرلا۱۲شب تمام بشه پس چرا برای کفشش اتفاقی نیافتاد؟

چرت ترین انتقاد بود اگر نقد میکنید منصفانه باشد سفید برفی مولان و سیندرلا دیو دلبر و…داستان کهن هستند مهم‌اینکه مردم دوست شان دارند شما بگو ایران هم انمیشین موفق بسازند تا این حسادت بچه گانه در نقد تان

آقا شما که این چیز های مسخره رو رو نوشتی ، پیشنهاد میکنم بری دوتا کتاب بخونی. بعدش خب اگه میتونی خودت الان یه داستان بگو که توش هیچ چیز به قول خودتون آزار دهنده نداشته باشه الکی داستان های دیزنی رو خراب نکن.

این اشکالاتی که شماها از این انیمیشن های برتر دیزنی گرفتید ، درست نیست .
اولاً که شما خودتون دارید میگید ” انیمیشن ” انیمیشن ها بیشتر اوقات تخیلی هستن . خیلی تعداد کمی از اونها هستند که در اثر واقعیت ساخته شدند که اونم میشه مستند ، انیمیشن نمیشه گفت بهش ، که بهسش جداست
مثلا مولان شاهکاره .
از موسیقی متنش گرفته تا سکانس های جنگیش ، واقعا عالیه
یه سکانسش اینه که با آستین لباسش آرایش صورتش رو پاک میکنه
من دقیق نمیدونم که پاک میشه یا ولی فکر نمیکنم پاک شه ، به نظر من نیابد از اون سکانسش اشکال گرفت ، انیمیشن یعنی تخیل ، بنابراین همچی تو انمیشن ها ، ممکنه
بعدیش
شانگ چرا مولانو رو برف ها ول کرد؟
چون اون لحظه خیلی عصبی بود ، هرکی بود همین کارو میکرد ، و از طرف دیگه اگر ول نمیکرد از سرلشکرداری برکنار می شد ، چون خلاف قوانین سلطنتی عمل میکرد .
بعد تازه این همه نکات مثبت داره ، از شجاعت مولان چیزی نگفتید ، ولی از آرایش پاک کردنش ایراد گرفتید?
بیشتر از همه ی انیمیشن ها مولان رو دیده بودم ، بقیه رو کمتر دیدم اونم در دوران کودکی..
اما من مطمئنم این اشکالاتی که شما از این شاهاکار های والت دیزنی در آوردید ، نه تنها مولان بی شک همشون اشتباه هستن
تجدید نظر کنید.

دوستان دقت کنید
اینا کارتون هستند واقعی که نیست اگر واقعا بخواد مثل زندگی ما باشه که خیلی افتضاح میشه
مثلا اگر سفید برفی سیب رو نمی خورد شما چه ماجرای رو پیشنهاد می دی که یه کارتون زیبا در بیاد؟
کارتون ها تلفیقی از تخیل و رویاست. چیزی که تو دنیای واقعی نداریم. شما تو کارتون فروزن کل ماجرا رو ول کردی چسبیدی به تخت خواب السا!!?
یا تو مولان. وقتی شانگ ولش کرد خوب بالاخره تو هر داستان به قول شما یه نفر یه کار بد انجام میده.
اصلا شما فکر کن تو کارتون شخصیت اصلی به هر کی بخوره بهش مهربونی کنه خود شما بیننده خسته نمی شی؟؟یا آریل .بچه ۴ ساله که اصلا ندونه الفبا چیه بلد یه امضا کنه. همه چی که نباید بر وقف مراد شما و امثال شما باشه!! بنده کاملا با شما مخالفم و براتون و فکرتون متاسفم.
اخه برای چی به همه چی گیر میدین.ماها دل نداریم که بجای فیلمها و انیمیشن های مزخرف ایران،برای کشورهای پیشرفته خارجی رو نگاه کنیم؟
کسی تورو مجبور نکرده که بشینی اینارو نگاه کنی و برای خودت چرت و پرت بگی.

نظر شما واقعا درست
بعضیا واقعا با خودشون چی فکر میکنن

وقتی میویس ۲ روز بود به دنیا اومده بود مادرش مرد وقتی حامله شد باباش براش یه غذا اورد بعد میویس گفت وقتی بچه بودم همیشه مامانم برام درست میکرد
نویسنده ی این داستان خوب نوشته ولی بعضی از جاهاش گند زده

واقعا کارتون عالیه اگر اینا ب کارشون ادامه بدن نسلای بعدی ما داغون و داغون تر میشن همونطور ک دهه هفتادیا وهشتادیا اینقدر خراب شدن

خدا شفا بده! واقعا چی فکر کردی اینا رو نوشتی، بیشتر شبیه شوخی بود تا مقاله

هیچکدوم از موضوع ها قانع ام نکرد جز موضوع سگ ها..این کارتون ها در مواردی نکات اموزشی داره در مواردی نکات تحلیلی ..اینکه چرا سفید برفی چرا از دست غریبه سیب رو گرفت من اینجوری برداشت میکنم که به کودکان یاد بده که از دست غریبه چیزی نگیرن.. بعد در جواب به اون دوستمون که میگه اهنگ های فراماسونی پخش میشه باید هوشیار باشیم باید بگم که انقدر عقب افتاده و خرافی صحبت نکنیم .. ما تو موسیقی سبکی به نام فراماسونی نداریم ..بعد مگه شما موسییقی دانی که انقدر دقیق سبک یه اهنگ رو تشخیص بدی؟هنوز خیلی از مردم ایران سبک jazz رو با پاپ تشخیص نمیدن..یکم فرهنگ و دید مردم ایران باید رشد کنه که برا خودشون قصه نسازن.. با تشکر

واقعا موافقم

واقعا مقاله ی مزخرفی بود و من با نظر اون حسی که گفت کارش انیمیشن هست موافقم
خواندن این مقاله اتلاف وقت بود

باید بگم بیشتر کسانی که گفتن با این مثلا مقاله موافق هستند برن یک بار دیگه تمام این انیمیشن هارو ببینن دیگه از شخصی که نوشته نگم
شما نگاه کوته بینانه ایی دارین ، برید عینک دیدتون رو عوض کنید
و همش هم ، معذرت. می‌خوام اما چرت و احمقانه و چرند و کاملا اشتباه بود

داداش برو ساقیتو عوض کن.
هیچکس ذهنش در گیر این مسائل نبود جز خودت.
تازه اینا انیمیشنه مخصوص بچه هاست و دنیاش فانتزیه.فیلمای ساخت وطن که مخاطبش بلانسبت بزرگتران پر ایرادن برو اونا رو درست کن.

علاوه بر اینکه اکثرا عجیب نیستن و خیلی معمولین سگا پارس* نمیکنن واق واق میکنن دوست عزیز_ بیخودی فرهنگو زبانمونو زیر سوال نبریم!!

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ است.

Selfieus © 2019 All rights reserved.

یک داستان سیندرلایی دیگر اگر کفشها اندازه باش
یک داستان سیندرلایی دیگر اگر کفشها اندازه باش
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *