گل میخک مینیاتور

دوره مقدماتی php
گل میخک مینیاتور
گل میخک مینیاتور

گل میخک گیاهی چند ساله، نیمه مقاوم با ساقه های منشعب است. محل اتصال برگ ها به ساقه که در واقع همان گره است در میخک کاملا متورم و برجسته است. برخی از پژوهشگران بر این باورند که نام میخک از کلمه تاجگذاری یا تاج خورشید گرفته شده است زیرا این گل، یکی از گل هایی بود که در مراسم تاجگذاری پادشاهان یونان استفاده می شد. این گل، امروزه بیشتر نشانه عشق، افتخار، برتری و جذابیت می باشد.

ارتفاع گل میخک از ۱۵ سانتی ‌متر تا ۹۰ سانتی ‌متر و قطر گل ‌های میخک ۳ تا ۵ سانتی ‌متر است و یک گل معطر به شمار می ‌رود.

گل زیبای میخک دارای انواع مختلف میخک قرنفلی، گل میخک سفید، گل میخک مینیاتوری، میخک هندی، میخک صدپر و … می باشد و در رنگ‌ های متنوع شامل رنگ ‌های قرمز، سفید، صورتی، بنفش، زرد، نارنجی و دو رنگ در طبیعت وجود دارد. گل میخک بومی مناطق مدیترانه‌ ای و گیاهی یک تا دو ساله است و سمبلی از عشق، افتخار، برتری و جذابیت محسوب می‌شود.

گل میخک مینیاتوری بومی چین و ژاپن با ۲۰۰ گونه درختی و درختچه ای گیاهی همیشه سبز با رشدی کند و آهسته می باشد. چرخه‌ عمر این گیاه سالیانه بوده و اکثرا از آن در باغچه و گلدان استفاده می شود. ارتفاع این گل زیبا در گلدان، 15 الی 20 سانتی‌ متر، در باغچه 20 الی 25 سانتی‌ متر می باشد. میخک مینیاتوری دارای گل های پرپر وگلبرگ های زیادی بوده و کاربرد آن برای شاخه بریده بسیار مناسب است.گل میخک مینیاتور

گل میخک قرنفل یا میخک مینیاتوری را با نام های دیگر میخک چینی یا میخک گریس نیر می شناسند. میخک مینیاتوری به عنوان اولین گیاه از سری میخک چینی محسوب می‌ شود که دارای گلبرگ ‌های زیاد و قد کوتاه می ‌باشد. این گیاه نژاد خوبی برای تولید و پرورش در گلدان محسوب می ‌شود. شاخه ‌زنی این گیاه عمدتاً از پایه بوده و گلبرگ ‌ها با تراکم بسیار زیاد ظاهر می ‌شوند.

دوره مقدماتی php

برگ‌ های میخک مینیاتوری حالت چرمین و براق دارند که اکثرا سبز رنگ هستند اما نمونه‌ های ابلغ این گیاه با حاشیه‌ های کرم و سفید نیز وجود دارد. در صورت مساعد بودن شرایط محیطی در فصل بهار گل های سفید رنگی با عطر ملایم می‌دهد.

برای مراقبت صحیح از گل میخک مینیاتوری لازم است که به موارد زیر توجه کنید:

گل میخک نسبت به نوع خاک مقاوم است با این وجود در خاک ‌های شنی لومی حاصلخیز با زهکش کافی، بهترین رشد را دارد. ترکیب خاک مناسب شامل ۱۰ درصد رس، ۴۰ درصد ماسه و ۵۰ درصد پیت بهترین ترکیب خاک برای کاشت گل میخک در گلدان است.

میخک گیاهی نورپسند است و به نور کافی خورشید برای رشد نیاز دارد. بهترین مکان برای کاشت و نگهداری از گل میخک در منزل قرار دادن آن در بالکن یا پشت پنجره‌ های، آفتابگیر شرقی یا جنوبی است. در مکان‌ هایی که تابستان گرم با تابش مستقیم نورخورشید وجود دارد، لازم است گیاه در بعد از ظهر به محیط سایه منتقل شود.

نیاز آبی گل میخک متوسط است و توصیه می‌ شود سطح بستر کاشت آن همواره مرطوب و نه خیس باشد. تعیین زمان آبیاری این گل بستگی به شرایط نگهداری، دما، طول روز و بافت خاک دارد و لازم است از آبیاری بیش از حد گیاه پرهیز شود، زیرا باعث پوسیدگی ریشه خواهد شد. به طور کلی در فصل زمستان هر دو هفته یکبار و در تابستان هر دو الی سه روز یکبار آبیاری برای گیاه مناسب است.

ارقام مختلف میخک از نظر حساسیت به دما و نور نیاز‌های متفاوتی دارند. با این وجود دمای خنک همراه با طول روز بلند بهترین شرایط برای کاشت و نگهداری از گل میخک است. بهترین دمای پیشنهادی برای میخک به منظور تولید گل‌ های مرغوب، ۱۰ درجه در شب و ۱۸ تا ۲۲ درجه سانتی‌گراد در روز است.

یکی از گل ‌های زیبایی که می‌ توانید آن را هم در باغچه و هم در یک گلدان کوچک در محیط آپارتمان نگهداری کنید، گل میخک است. میخک در باغچه در تابستان گل می ‌دهد ولی با کاشت آن در گلدان، در تمام طول سال می ‌توانید از داشتن گلدانی پرگل لذت ببرید. میخک گیاهی مقاوم نسبت به آفت و بیماری است ولی ممکن است گاهی این گل زیبا، دچار بیماری و مشکلاتی شود، از جمله:

این بیماری خیلی رایج است و برای کنترل باید خاک را ضد عفونی کرد.

وقتی گل ها نامتقارنند و یک طرفه باز می شوند را با گرم کردن و رسیدن به دمای بهینه رفع می شود.

یک بیماری مهم است که باعث نامرغوبی گل می شود.

در این بیماری کاسبرگ شکافته و گلبرگ ها از طرفی به بیرون می زنند که به واسطه نوسانات دمایی، کودهی یا آبیاری نا منظم است و همچنین پتاسیم زیاد و کمبود بر و منیزیوم نیز به تشدید این موضوع کمک می کند.

شماره تمـاس:
66369000 – 021 (98+)
آدرس ایمیــل:
info@gol.gift

شماره همراه : 09126236210

ایمیل: info@bankgol.com

۱۰,۰۰۰ تومان ۴,۰۰۰ تومان

• گونه: مینیاتوری یا خوشه ای
• فصل رویش: اوایل فصل بهار
• بومی: اروپا (منطقه مدیترانه) و آسیا
• ماندگاری: بین 10 تا 12 روز
• عطر: ندارد
• شرایط بهینه نگهداری گل میخک تسینو: تعویض آب محل نگهداری به طور روزانه، مکان خنک، به دور از تابش مستقیم نور خورشید
برای دریافت اطلاعات کاملتر به بخش توضیحات مراجعه فرمایید.

نام علمی گل میخک Dianthus caryophyllus و از خانواده Caryophyllaceae می باشد. گل میخک تسینو از گونه ی مینیاتوری، اسپری یا خوشه ای (miniature carnation یا spray carnation) و نام انگلیسی آن Tessino می باشد. این نوع میخک، گیاهی نیمه مقاوم، با ساقه های منشعب است. شکل ظاهری این گل به صورت چند گل کوچک بر روی یک ساقه اصلی می باشد. میخک دارای برگ های خطی یا بیضی شکل است که به صورت متقارن قرار گرفته اند. خاستگاه گل میخک، قاره اروپا (بخصوص منطقه مدیترانه) و آسیا نام برده شده است.

جهت افزایش طول عمر گل میخک تسینو، بهتر است آن را در مکانی خنک (بین 18 تا 22 درجه سانتیگراد) و به دور از تابش مستقیم نور خورشید قرار داد، زیرا نور زیاد سبب خشکی و سوختگی گلبرگ ها می شود. همچنین این گل نباید در معرض گرما و سرما (نزدیک رادیاتور یا فن های خنک کننده) باشد. باید از قرار دادن میوه در کنار میخک تسینو پرهیز نمود، زیرا میوه از خود گاز اتیلن ساطع می کند و این عامل به شدت کاهش عمر گل را در پی خواهد داشت. پیشنهاد می شود آب محل نگهداری این گل هر روز تعویض شود و روزانه انتهای ساقه به اندازه 2 سانتیمتر به صورت مورب (با زاویه 45 درجه) و با تیغ یا قیچی تیز کوتاه گردد. این کار برای ورود آب به آوندهای ساقه بسیار حیاتی است.

درجه کیفی گل میخک تسینو در 5 مقیاس به شرح زیر می باشد:
فوق ممتاز (++A)، ممتاز (+A)، سوپر (A)، درجه یک (+B) و درجه دو (B)گل میخک مینیاتور

گل میخک تسینو در مناسبت های زیر کاربرد دارد:
دسته گل، باکس گل و سبد گل برای جشن ازدواج
جشن تولد، روز مادر، روز پدر، روز دختر، قدردانی
عیادت، اعیاد مذهبی، شب یلدا، کریسمس

Dianthus caryophyllus

Tessino

تسینو

دورنگ (ارغوانی با لبه گلبرگ سفید)

بین 50 تا 60 سانتیمتر

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

برای نمایش نوشته شما باید وارد شوید.

شماره همراه : 09126236210

ایمیل: info@bankgol.com

گل نرگس بسیار زیبا و عالی 🌹🌹🌹

Great content! Super high-quality! Keep it up! 🙂


سبد خرید شما در حال حاضر خالی است.

بازگشت به فروشگاه


نام کاربری یا آدرس ایمیل *

گل میخک مینیاتور


گذرواژه *

مرا به خاطر بسپار

ورود


گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

۱۵,۰۰۰ تومان

مناسب دسته گل

باکس گل، سبد گل

نام علمی: Dianthus

خانواده: Caryophyllaceae

 

نماد: عشق، خوش شانسی، احساسات عمیق

 

نحوه نگهداری:

میخک مینیاتوری به صورت حجمی دسته بندی می شود.

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ارسال روز

گل میخک شاخه‌ای چیتی

موجود نیست

گل داوودی بنفش سفید

موجود نیست

گل میخک مینیاتور

دسته گل داوودی

موجود نیست

دسته گل میخک در پکیج قابل حمل

برای دیدن عکس در سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید.

دسته گل میخک متوسط

برای دیدن عکس در سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید.

دسته گل میخک از نمای بالا

برای دیدن عکس در سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید.

گل ها در این باکس حمل می گردد

برای دیدن عکس در سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید.

نمونه کارت های نوشتن متن همراه گل

برای دیدن عکس در سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید.

تحویل در بازه‌‌های زمانی انجام می‌شود،از اینکه تقاضای تحویل راس یک ساعت خاص نمی‌فرمایید، سپاسگزاریم.

دسته گل میخک مینیاتوری سفید و صورتی با رنگ‌های ملیح و روشن خود می‌تواند حال هر کسی را خوب کند. این دسته گل، یک انتخاب عالی برای ایجاد حس آرامش در محیط منزل یا کار و همچنین برای هدیه دادن برای مناسبت‌های مختلف است.

گلدان نمایش داده شده در تصویر شامل سفارش نیست. می‌توانید گلدان مورد نظر خود را از قسمت محصولات افزودنی انتخاب کنید.

دسته گل سفیددسته گل فانتزی

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هفت روز هفته، شنبه تا جمعه ساعت 9 الی 19   |  واتس اپ 09120785191  |  تماس 88823690-021گل میخک مینیاتور

نوشتن نظر

استفاده از مطالب گل فروشی اینترنتی گُل‌سِتان تنها برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است. کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت ارزش آفرینان فردای روشن (گل فروشی آنلاین گُل‌ستان) است.

گل میخک با نام علمی دیانتوس (Dianthus) یکی از قدیمی‌ترین گل های شناخته شده‌ی دنیا است. تاریخچه‌ی این گل خوش رنگ و بو، به یونان باستان برمی گردد. در آن زمان گل بخش مهمی از هنر طراحی محسوب می شد و میخک در مراسم تاجگذاری پادشاهان یونان بسیار حضور پراهمیتی داشت. این گل جنبه مذهبی نیز دارد. مسیحیان معتقدند که غنچه‌ی آن اولین بار از اشک حضرت مریم در هنگام حمل صلیب توسط حضرت مسیح به زمین آمد.

ترجمه‌ی دقیق آن “گل خدا” یا “گل بهشتی” است. این گل بومی آسیای غربی است. میخک‌ها گل های شاد و پرانرژی هستند. شما می توانید سبد گل و یا دسته گل های میخک را همراه با تلفیقی از گل های دیگر درمراسمات و جشن های خود داشته باشید. اگر می خواهید برای خرید گل میخک اقدام کنید و احیانا حوصله پیاده روی تا اولین گل فروشی محله تان را ندارید، بین گل فروشی های آنلاین سری به به سایت گل باما بزنید. ما در این سایت تلاش کرده ایم تا خرید آنلاین گل برای ساکنان شهر تهران و کرج ساده تر شود.

میخک گل اسطوره ای است که با تحقیقی کوچک می توان رد آنرا در قصرهای یونان، در طراحی هنری رم کهن و کلیساهای بزرگ یافت. در اصل رنگ این گل صورتی کم رنگ است. اما امروزه طیف گسترده ای از رنگ های مختلف مانند زرد، قرمز، سفید، بنفش و سبز را شامل می شود.گل میخک مینیاتور

هر رنگ آن بیانگر نماد خاصی است؛ مثلا میخک صورتی نماد تحسین، رنگ قرمز آن نماد عشق، افتخار و جذابیت و میخک سفید نماد شانس است. با رنگ های دلربای این گل پرطرفدار می توانید سبد گل، باکس گل، دسته گل و حلقه گل برای شادباش تولد، ابراز عشق و حتی همدردی تدارک ببینید. این ها پیشنهادی ویژه برای کسانی است که می خواهند به نزدیکترین و عزیزترین فرد زندگی خود گلی زیبا و خاص هدیه دهند. 

سبدی از گل های جنگلی را تجسم کنید! سبدی که گل‌های لیلیوم، رز سفید، فریزیا، گل مومی و میخک سبز را در بر دارد. همه ی این گل ها مکمل یکدیگر هستند و سبد گل بی نظیری را خلق می کنند.

 غنچه های روشن و زیبای میخک، رز و ورونیکا ترکیبی فوق العاده است و یک هدیه ی دل فریب و رنگارنگ را تدارک می دهد.

 گل میخک جدا از این که به طور طبیعی طیف گسترده ای از رنگ های مختلف، مانند گل میخک قرمز و گل میخک بنفش را در بردارد، به راحتی هم می توان رنگ آن را توسط رنگ های خوراکی تغییر داد. با این ویژگی تم های مختلفی در میز رستوران ها و دسته گل های عروس می توان خلق کرد. میخک گیاهی خوردنی و معطر است. وجود آن هارمونی خوبی را به رنگ و بوی غذا می دهد. نوع معطر آن به نام قُرَنفُل معروف است. آن را خشک کرده و با ترکیب فلفل، دارچین و زرد چوبه برای تهیه‌ی پورد کاری استفاده می کنند. یکی از افتخارات این گل سرخ و زیبا این است که در قرن بیستم به گل رسمی روز مادر بدل شد.

در بین گونه های مختلف میخک، دو گونه ی آن با نام های میخک همیشه بهار، میخک پرچینی از سایر میخک‌ها رایج تر هستند. میخک همیشه بهار بنام قَرَنفُل تک گل، گل کوچک مخملی با پنج گلبرگ است؛ که بصورت چتر بر روی ساقه ی گیاه خودنمایی می کنند. این نوع میخک بسیار معطر و رنگ آن بین سفید، صورتی و بنفش متغیر است. میخک های سرخابی از گونه پرچینی، گونه با شکوه میخک است. معمولا دو گل می دهد و با 40 گلبرگ خود به سایر گل ها فخر می فروشد. اگر به دنبال گزینه ی مناسبی برای جشن می گردید یا اگر می خواهید سبد گل شما مرکز توجه واقع شود با این نوع میخک آنرا مزین کنید.

این گل خواص دارویی و درمانی بسیاری دارد. می توان برای کاهش استرس از دمنوش معجزه آسایش لذت برد. ماسک صورت گل میخک برای کاهش التهاب و درمان جوش توصیه می شود. استفاده رایج آن در خوش بو کردن دهان و بسیاری موارد دیگر. این گل پرخاصیت می تواند جایگزین ارگانیک مناسبی برای داروهای شیمیایی باشد. 

همچنین برای دندان درد نیز استفاده می‌شود، به این صورت که برای تسکین موضعی دندان درد، تا رسیدن به دندانپزشک در سریع‌ترین زمان، درد دندان را تسکین می‌بخشد. این گل حاوی ترکیباتی به نام اوژنول است که در دندانپزشکی سنتی، به عنوان مسکن موضعی کاربرد گسترده دارد. روغن میخک بهترین راه برای تسکین دندان درد است. معمولا این گل به سه صورت پودر، مایع و عصاره در بازار موجود است.

این گل یک گل نرینه مادینه است و به راحتی گل می دهد. نحوه ی گل دهی این گل می تواند بصورت تک شاخه باشد؛ به اینصورت که جوانه های زیر گل انتهایی را حذف کرده و تنها یک گل درشت به ثمر رسد و یا گل انتهایی را حذف کرده و جوانه ها را به صورت گل های مینیاتوری پرورش دهیم. پرچم میخک یک یا دو حلقه دارد که به روی تعداد گلبرگ های برابر یا گاهی دو برابر سوار هستند. گلبرگ های میخک دندانه دار و اغلب به هم پیچیده اند و ظاهر جذابی را به تصویر می کشند. برگ های این گیاه زیبا بسیار باریک و کشیده اند. جای شگفتی است که حتی برگ های این گل محبوب رنگارنگ هستند. سبز و خاکستری و گاهی هم بنفش. میخک ها انقدر گل می دهند که رضایت باغبان های خبره را جلب می کنند.

اگر مایلید به باغچه‌ی خود رنگ و طراوت ببخشید حتما میخک را پرورش دهید. آن ها به سرعت رشد می کنند. برخی گونه های آن حدودا تا 60 سانتی متر قد می کشند و قطر گل های آن به 8 سانتی متر هم می رسد. آنها را در پرچین یا گلدان بکارید. عطر مسحور کننده میخک همراه با رنگ های گرم آن توجه همه را به خود جلب می‌کند.

قلمه زدن این گل زیبا بهترین روش برای تکثیر آن است. بهتر است قلمه را از میخکی سالم، قوی و بدون آفت انتخاب کنید. هرچه قلمه نزدیک تر به ریشه باشد، احتمال موفقیت قوی تر است. هنگام پاییز یا زمستان قلمه را از گیاه جدا کنید. قلمه باید در شن کاشته شود سپس در گلدان قرار گیرد و تا بهار همانجا باقی بماند. در اوایل ادریبهشت دما عالی و خاک کاملا آماده کاشت این گل زیبا است. به محل کاشت گل دقت کنید چراکه این گیاه به نور زیاد و هوای خنک نیاز دارد. دقت کنید که درمعرض گرمای مستقیم آفتاب قرار نگیرد. این گل مرتب باید آبیاری شود تا جایی که رطوبت خاک قابل مشاهده باشد. اما حواستان باشد خاک ازآب اشباع نشود زیرا باعث زردی شاخ و برگ و فساد ریشه می گردد. برای بهبود رشد گیاه را مرتبا هرس و گل های پژمرده را جدا کنید.

میخک ها مانند هر گیاه دیگری مستعد آفت هستند. اگر می خواهید از میخک خود مراقبت کنید، لازم است بدانید باید انتظار چه چیزی را داشته باشید. اگر نقطه های بنفش روی برگ گیاه شما ظاهر شود و سپس به رنگ قهوه ای و زرد دربیاید، احتمالا میخک مبتلا به آفت شده است. برای حل این مشکل از قارچ کش استفاده کنید. نوعی دیگری از آفت که توسط شته ها رخ می دهد، پژمردگی تدریجی و توقف رشد گیاه است که با مرگ برگ ها نیز همراه می شود. نوع دیگری از آفت این گل سوختگی ناشی از بوتریتیس (نوعی قارچ) است که باعث قهوه ای شدن گلبرگ ها می شود و باید خیلی سریع قسمت های آلوده را از گیاه جدا کرد. آفت قارچی ساقه ظاهر آن را خشک و پژمرده و قهوه ای می کند.

گل باما تضمین میکند کالای درخواستی شما سر ساعت در محل مقرر تحویل شما گردد تا خیالتان از بابت این موضوع راحت باشد و به باقی امور برسید

ما خود را موظف میدانیم که با ارائه بهترین ها و با کیفیت ترین محصولات اعتماد شما را حفظ کنیم چرا که معتقدیم اعتماد شما بزرگترین سرمایه ی ماست

برای جلب رضایت شما عزیزان این امکان فراهم شده که پرداخت وجه پس از تحویل سفارش و اطمینان از کیفیت محصول انجام شود و در صورت عدم رضایت میتوانید سفارش خود را مرجوع نمایید

خیلی راحت سفارشت رو ثبت کن و به بقیه کارهایی که داری برس

تجربه‌‌ی خرید آسان گل همراه با خدماتی ویژه

تهران ، بازار گل شهید محلاتی ، انتهای سالن 2 شرقی

تهران ، بازار گل شهید بابایی ، غرفه شماره 1 شاخه ای فروشان

021-33686878 | 09120284787

گل میخک مینیاتور

تمامی فعالیت های حوزه آنلاین وب سایت گل باما تحت مدیریت و مالکیت مجموعه پارس سان است © 2017

 

منبع

 

گل میخک مینیاتور

به خاک دارای pH 6 نیاز دارد. این فرایند در دمای 21 الی 24 درجه‌ی سانتی‌گراد رخ می‌دهد. استفاده از کودهای مبتنی بر آمونیوم برای آن توصیه نمی‌شود. درعوض از کودهای مبتنی بر کلسیم استفاده نمایید.

مرحله‌ی 1: ظهور سرریشه

می‌توانید بذر را با مقدار کمی ورمیکولیت بپوشانید. ظاهرشدن سرریشه بین 2 الی 4 روز طول می‌کشد. خاک خود را مرطوب نگه دارید اما از آبیاری زیادی جلوگیری کنید. برای جوانه‌زنی وجود نور ضروری نیست. میخک در مراحل اول و دوم به میزان نمک زیاد حساسیت نشان می‌دهد.

مرحله‌ی 2: توسعه‌ی ساقه و لپه‌ها

خاک را مرطوب نگه دارید و دمای شب را به 18 درجه برسانید. در شرایطی که نورتان کم است، توصیه می‌شود از نور مکمل برای ارتقای رشد و ظهور جوانه‌های قوی بهره بگیرید.

مرحله‌ی 3: رشد اولین برگ‌های واقعی

خاک را مرطوب نگه داشته و دمای روز را بین 18 الی 20 درجه‌ی سانتی‌گراد نگه دارید. از تنظیم‌کننده‌های رشد نظیر سایکوکول (2/1 سی‌سی به ازای هر لیتر) و بونزی (5/0 سی‌سی به ازای هر لیتر) بهره بگیرید.

مرحله‌ی 4: پایان کار/مرحله‌ی نگه‌داری

دما می‌تواند تا 15 درجه هم افت کند. اگر دما بالاتر باشد، باید میزان بیشتری از تنظیم‌کننده‌ی رشد را استفاده کنید تا از کش‌آمدن جلوگیری شود. پس از 5-6 هفته، گیاهان را می‌توانید به مکان دیگری منتقل کنید. برای کاشتن در گلدان‌های 10 سانتی‌متری نیاز به 2 هفته‌ی بیشتر دارید. از یک خاک متخلخل و دارای زه‌کشی خوب استفاده کنید تا از ذخیره‌ی مقدار زیاد آب در آن جلوگیری شود. اجازه دهید که میان دو دوره‌ی آبیاری خاک کاملاً خشک شود. نگذارید که گیاهان خم و پژمرده شوند، زیرا این موضوع منجر به زردشدن برگ‌ها و توقف رشد می‌شود. می‌توانید میزان انرژی نور را افزایش دهید تا احتمال گل‌دهی زودهنگام بیشتر شود.

آفات

کنه‌های عنکبوتی، تریپس و مگس سفید

بیماری‌ها

مشخصات

فقط کاربران عضو شده می توانند عکس های محصول را بارگذاری کنند برای ورود اینجا کلیک کنید

هیچ عکسی بارگذاری نشده است

با ثبت نام در خبرنامه بذرکو ، اولین نفری باشید که از آخرین فروش های ویژه و جدیدترین بذرهای فروشگاه مطلع می شوید

فروشگاه اینترنتی و برند تخصصی بذرکو در زمینه بذر در سال 1393 افتتاح شد . هم اکنون بذرکو یک تیم چند نفره می باشد که فعالیت اصلی آن واردات بذر از کشورهای مطرح اروپایی، جنوب شرق آسیا و آمریکایی از برندهای معتبر دنیا اعم از پان آمریکن، ساکاتا،  تاکی، گلداسمیت سینجنتا، بناری، کوئرس و سایر سایتهای معتبر تولید کننده بذر می باشد و شاخه های فعالیت خود را از بذرهای گلهای زینتی  به شاخه های بذر کاکتوس، بذر گیاهان دارویی، بذر درخت، بذر گیاهان آبزی و آکواریومی، بذر چمن، بذر ساکولنت، بذر غلات، بذر سبزی، بذر صیفی ، پیاز گل ، بذر گیاهان گوشتخوار ، بذر گیاهان کمیاب و نایاب و خصوصا” بذر ارگانیک محصولات خود را در فروشگاه بذر گسترش داده ایم . یک سری از محصولات ما نیز داخلی بوده و با خرید از تولید کننده ها و کشاورزان داخلی و بعد از تست برای خریداران در سایت قرار داده می شود ، این کار باعث ایجاد کارآفرینی بصورت مستقیم و غیر مستقیم برای کشاورزان داخل کشور نیز شده است . شعار اصلی ما در فروشگاه بذرکو، صداقت در کار ، کیفیت خوب محصولات، خدمات سریع و مطلوب برای تمامی مشتریان عزیزمان می باشد

لطفا ابتدا وارد شوید.

یک حساب کاربری رایگان برای استفاده از لیست علاقه مندی ها ایجاد کنید.

این محصول یک شاخه گل میخک مینیاتوری صورتی ممتاز و به صورت چند گل کوچک بر روی یک ساقه اصلی می باشد.

 

میخک، رایحه ای شیرین و بیگانه را در ذهن یادآور می شود. باغچه یا بالکن را با عطر منحصر به فرد خود افسون می کند. میخک از چندین و چند رنگ زیبا و چشم نواز تشکیل می شود و هر باغچه یا باغچه ای را طراوت می بخشد. افزون بر این، شاخه گل میخک نیز به خوبی اتاق های پذیرایی را تزئین می کند. اگر از آن به خوبی مراقبت کنید، لذتی شگرف برایتان به ارمغان می آورد. میخک ها علاوه بر زیبایی، خاصیت درمانی و مسکن نیز دارند.

این گل، برگ هایی دارد که شبیه نوعی نقاشی با قلمو به نظر می رسند و رنگ ها به صورت پخش، نقطه نقطه و یا ضربه زده، روی آن به چشم می خورند. میخک صورتی به خوبی در محیط خانه رشد می کند و به رطوبت نیز علاقه دارد.گل میخک مینیاتور

گل میخک نیازی به مراقبت زیاد ندارد. اما رعایت چند نکته ساده، زمینه را برای رشد و ماندگاری بهتر این گل فراهم می کند. محل نگهداری میخک باید آفتابی و دور از وزش باد باشد. رعایت این مسئله موجب رشد و تقویت بیشتر رایحه­ ی گل می شود. اگر قصد کاشتن میخک را دارید به کیفیت خاک توجه کنید.

 

بیشتر میخک ها از نم زیاد گریزان هستند و به خوبی در خشکی دوام می آورند. به همین دلیل آبدهی باید در حد اعتدال صورت گیرد.

دیدگاه شما برای ما مهم است.

دیدگاه خود را بنویسید

امتیاز شما به : یک شاخه گل میخک مینیاتوری صورتی کمرنگ ممتاز مسیحا

۱۶۶,۷۰۰
تومان

۱۰۰,۰۲۰
تومان

۱۹۰,۵۰۰
تومان

۱۱۴,۳۰۰
تومان

برای جلوگیری از رشد قارچ ها و باکتری ها شما می توانید آب گلدان را به صورت روزانه عوض کنید زیرا در صورتی که آب گلدان عوض نشود بستر رشد قارچ و باکتری ها فراهم می شود و رشد آنها باعث با عث از بین رفتن آوند های موجود در ساقه و در نتیجه جذب نشدن آب توسط ساقه می شود. برای جلوگیری از رشد قارچ ها و باکتری ها می توانید چند قطر محلول تقویت کننده به آب گلدان اضافه کنید (این محلول ها در گلخانه ها به فروش میرسند)

( در صورتی که گلهای شما دراخل اسفنج یا فوم قرار دارند بهتر است روی اسفنج را نیز آب بگیرد )

برای نگه داری بهتر گلها بهتر است آنها را در معرض تابش مستقیم خورشید قرار ندهید بهتر است محیط گلها خنک باشد.

بهترین دما برای نگه داری گل ها بین دمای ۱۸ درجه سانتی گردا و ۲۲ درجه سانتی گردا است در صورتی که دمای محیط شما گرم است می توانید به آب گلدان چند تکه یخ اضافه کنید.

گلدان گل ها را در معرض میوه های رسیده قرار ندهید، میوه های رسیده از خود گازی به نام اتلین از خود انتشار می دهند که باعث پژمره شدن گله می شود.گل میخک مینیاتور

قبل از قرار دادن گل ها در گلدان بهتر است تمامی برگ ها و گلبرگ های آسیب دیده را از گل جدا کنید.

برگ های که زیر آب قرار میگیرند را نیز از شاخه جدا کنید.

ساقه ی گل ها را به صورت مورب با یک قیچی و یا چاقو تیز برش بزننین که به ساقه گل ها آسیبی وارد نشود ( بهتر است این کار را هر چند روز یکبار تکرار کنید تا آب به راحتی از آوند ها بالا رود)

تیم گل آف تحویل به موقع سفارش شما را تضمین می کند.

با سفارش گل آنلاین از گل آف، شما می توانید با فرستادن سفارشتان به محل مورد نظرتان گیرنده ی گل را سورپرایز کنید.

تیم گل آف این امکام را برای شما در نظر گرفته است که شما بتوانید براحتی بازه ی زمان تحویل سفارش خود را تعیین کنید.

تمامی سفارشات گل توسط حمل کنندگان متخصص ارسال می گردنداما از آنجا که رضایت مشتری برای تیم گل آف در درجه اول اهمیت قرار دارد، تمامی خسارات به مشتری در صورت عدم دریافت سفارش پرداخت میشود هر چند تاکنون این مسئله پیش نیامده است.

کاربران گرامی هنگام سفارش اینترنتی گل  توجه داشته باشند به دلیل اینکه تزئین و چیدمان گلها توسط انسان صورت می گیرد ممکن است گاه تزئین و چیدمان گل ها با عکسی که شما از آن در سایت دیده اید بسته به شرایط و فصل کمی فرق داشته باشد و گل آف در این زمینه مسئولیتی ندارد.

با توجه به اینکه ممکن است در بعضی از فصول برخی از گلها و یا تزیینات موجود نباشد تیم گل آف چند گل جایگزین برای شما در نظر گرفته است که شما می توانید از میان گل های جایگزین انتخاب کنید.

تیم فروشگاه اینترنتی گل آف امکان پرداخت نقدی در محل را برای مشتریان خود فراهم آورده است.

از آنجا که تعداد دستگاه‏‏‌های کارت خوان سیار (POS) محدود می باشد، لطفا هنگام ثبت سفارش نیاز به دستگاه کارت خوان را انتخاب نمایید.

با سفارش آنلاین گل از سایت گل آف می‌توانید مبلغ سفارش خود را با استفاده از همه کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب پرداخت کنید.

گل میخک مینیاتور
گل میخک مینیاتور
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *