گل ختمی سفید برای شپش

دوره مقدماتی php
گل ختمی سفید برای شپش
گل ختمی سفید برای شپش

برای نمایش فیلم لطفا جاوا اسکریپت را فعال و یا مرورگر خود را ارتقا دهید.

برای نمایش فیلم لطفا جاوا اسکریپت را فعال و یا مرورگر خود را ارتقا دهید.

روش استفاده از گل ختمی:

گل ختمی را آسیاب کنید و یک ساعت در آب گرم بگذارید و سپس با یک پارچه صاف نمایید و سر یا بدن خود را با آن بشویید. حتی المقدور به صورت روزانه و تازه تهیه شود تا تاثیر بیشتری داشته باشد.

فواید استفاده از گل ختمی سفید به صورت شامپو:

گل ختمی سفید برای شپش

نکته: جهت تاثیرگذار بودن باید حداقل هفته ای یک الی دو بار سر را با این شامپو شسته و بر این کار مداومت نمایید.

دوره مقدماتی php

احادیث مربوطه:

امام کاظم علیه السلام: شستن سر با ختمی ، روزی را جلب میکند.

منبع: دراسه فی طب الرسول المصطفی ، جلد سوم العلاج اخلاص و الوقایه آیت الله تبریزیان

ممنون. عالی بود
پایین سایتتون نوشته: کلیه مطالب سایت جهت ترویج فرهنگ اسلامی با ذکر صلوات قابل انتشار است.
از تصویر شما در مقاله سایتم استفاده میکنم و در عوض سایت شما رو در ۵ تا از سایت هام به مدت ۱ ماه لینک میکنم

سلام گل ختمی رو به صورت خشک استفاده کنیم؟

۱- خیسانده ریشه ختمی : ۱۰ گرم ریشه ختمی را پوست کنده و خرد کرده و در یک لیتر آب سرد خیس کنید و پس از ۸ ساعت آنرا صاف کرده و نگهدری کنید این مایع در رفع اسهال خونی بسیار موثر است .

۲-دم کرده ختیم : در حدود ۲۰ گرم ریشه ختمی را تمیز کرده و خرد کنید و آنرا در یک لیتر آب جوش بریزید و بگذارید بماند تا سرد شود سپس آنرا صاف کرده و با عسل مخلوط کنید .

۳-دم کرده گل ختمی : ۲۰ گرم گل خشک شده ختمی را در یک لیتر آب جوش بریزید و بگذارید بماند تا سرد شود سپس آنرا با قند یا عسل شیرین بکنید .

۴-محلول شست وشوی چشم : نیم گرم گل خشک ختمی را در ۱۵۰ گرم آب ریخته و به مدت ۵ دقیقه بگذارید بجوشد سپس آنرا سرد کنید و ۵ قطره الکل کامفه در آن بریزید.

من دوبار تا هنوز استفاده کردم ازش ، شوره و خارش سر را ازبین میبره.

تاثیر گذار بود ممنون

عالی!!

 × 
4
 = 
16

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

  درمان شپش در طب اسلامی شستن سر و بدن با لعاب گل ختمی است که فواید بسیاری دارد و بسیار سفارش شده است. راه کار های دیگر: کوتاه کردن مو مالیدن نوره رقیق شده در حمام و شستن فوری موها در کمتر از ۲ دقیقه. شستن با آب تنباکو شستن با پودر لباسشویی دستی شستن با سرکه شستن با سس مایونز دود اسفند دادن و آب جوشانده اسفند دور کردن حیوانات خانگی مثل سگ خانگی، گربه خانگی که متاسفانه جدیدا بی فرهنگی غرب در برخی رشد کرده است، و حتی در رختخواب و اتومبیل همنشین تک فرزندها شده است.…


نتایج بیشتر…

این سایت با استفاده از سخنان اساتید طب اسلامی و طب سنتی سامان یافته و قدمی در جهت ترویج فرهنگ تغذیه و درمان برای فارسی زبانان می‌باشد.

هدف ما معرفی طبی جدید نیست، هدف ما هدیه دادن سلامتی پایدار به شماست… گل ختمی سفید برای شپش

مشاور تلفنی:



نتایج بیشتر…

یکی از چالش های امروزی مخصوصا بین دانش آموزان، درمان سریع شپش سر است. در این مقاله یاربانو چندین راهکار از طب سنتی برای درمان شپش بیان می کنیم.

روش اول: شپش شستن با گل ختمی سفید است . ختمی باعث کشته شدن شپش ها میشود.

روش دوم:  یکی دیگر از درمان های بسیار موثر برای از بین بردن شپش استفاده از آب برگ چغندر است. برگ چغندر خاصیت دارویی زیادی دارد و در روایات نیز بسیار به آن تاکیده شده است.گل ختمی سفید برای شپش

روش سوم: اسپند یک راه کار ساده و بی ضرر برای شپش

راهکار عجیب و بسیار ساده ای که کاملا بیضرر وحتی سالانه درماه مهر…زمان تکثیر این موجود بهتره که حتی روی موی بچه هایی که مبتلا نیستن هم انجام بشه…محض پیشگیری…

طرز استفاده از اسپند برای درمان شپش

مواد لازم

۱ قاشق غذاخوری پر اسپند آسیاب شده  به ۱ لیوان آبجوش برای موهای کوتاه…و
۲قاشق و۲لیوان برای موهای بلند
اسپندرا آسیاب کرده بمدت۱۵دقیقه با آبجوش روی کتری دم کنید… سپس کل موها را با آن آغشته کرده و ۴۵  دقیقه با کلاه پلاستیکی یا کیسه پلاستیکی موها را پوشش دهید سپس با آب رقیق بدون هیچ شوینده ای موها را آبکشی کنید.
 
توجه : هر کدام از نسخه ها ممکن است حتی با یک بار استفاده شپش را از بین ببرد اما به دلیل مقاومت تخم شپش بهتر است تا ۱۰ روز نسخه را انجام دهید. تخم شپش،‌ رشک نام دارد و بیضی شکل و سفید رنگ و به اندازه ته سنجاق می باشد و به ساقه مو و درز لباسها می چسبد

روش چهارم: با نوره اسلامی(واجبی) به جنگ شپش ها بروید!

مالیدن نوره رقیق شده در حمام و شستن فوری موها در کمتر از ۲ دقیقه – برای استفاده باید نوره را کاملا آب دوغی و رقیق کنید  و روی سر بریزید این روش نیز بسیار مجرب است و سریع جواب میدهید دقت کنید نوره سفت و خمیری نباشد و و رقیق و آبکی درست کنید و در کمتر از دو دقیقه بشویید. مواظب باشید وارد چشم نشود.اگر این دو مورد را رعایت نکنید باعث ریزش مو می شود.(هر دو روز یکبار تا سه مرتبه)

 نکته: درمان را حداقل تا ۱۰ روز ادامه دهید

مقالات و مطالب این سایت تنها برای اطلاع رسانی و سرگرمی در این سایت قرار گرفته اند و به هیچ وجه توصیه پزشکی تلقی نمی شوند لذا نباید آنها را به هیچ وجه جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست .


تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است . نشر هر بخش یا کل مطلب تنها با دربافت اجازه کتبی از صاحب امتیاز سایت و لینک فعال به سایت یاربانو می باشد.

گل ختمی از جمله گیاهانی است که برای جلوگیری از ریزش مو و شست و شوی بدن بسیار مفید است. گل ختمی بهترین شامپو گیاهی برای پوست و مو و جایگزین شامپوهای شیمیایی برای جلوگیری از ریزش مو و پیشگیری از کچل شدن، خواص گل ختمی شامپوی طبیعی برای درمان موثر ریزش و خارش و شوره سر

گل ختمی به ارتفاع دو متر گل های صورتی، قرمز وسفید دارد که برای روکش داروها استفاده می شود. جنس بزرگی از گیاهان گلدار دارای 200-220 گونه از نهان دانگان می باشد. بومی مناطق گرم، زیر گرمسیری استوایی و نواحی گرمسیری بین دو مدار شمال و جنوب استوا در جهان می باشد. گل ختمی در درمان امراض کبدی و جوش صورت اثر سودمندی دارد و یکی از بهترین شامپو های طبیعی برای پوست و مو است.

غسل الرأس‌ بالخطمى‌ يوم الجمعة من السنة يدر الرزق و يصرف الفقر و يحسن الشعر و البشر و هو امان من الصداع. (مسند الامام الکاظم، عزیزالله عطاردی، ج3، ص19.)

شستن سر با گل ختمی در روز جمعه از سنت است روزی را زیاد می‌کند و فقر را دور می‌کند و موها و پوست را زیبا می‌کند و ایمنی از میگرن است. گل ختمی سفید برای شپش

افرادی که میگرن دارند سر خود را با گل خطمی بشورند زیرا ایمنی از میگرن و سردرد است.

إِنَّ مِنْ أَجْمَلِ الْجَمَالِ الشَّعْرَ الْحَسَنَ‌ وَ نَغْمَةَ الصَّوْتِ الْحَسَنِ‌. (الکافی، کلینی، ج2، ص615، ط اسلامیه.)

یعنی از زیباترین زیبایی ها موی زیبا است و صدای خوب هم به زیبایی فرد اضافه می‌کند.

اگر خانم زیبا باشد ولی صدای مردانه داشته باشد، ترسناک می‌شود.

برای تمییز نگه داشتن مو، شستن سر با گل ختمی است.

روش اول: گل ختمی را آسیاب کرده و به صورت خشک سرخود را بشویید. این روش معمولا برای کسانی که موی بلند ندارند کاربرد دارد. (ترجیحا گل ختمی سفید باشد اگر نبود از نوع های دیگری هم میتوان استفاده کرد)

روش دوم: گل ختمی را آسیاب کرده به مدت نیم الی یک ساعت داخل آب ولرم قرار دهید و بعد مایع را از صافی عبور دهید محلول حاصل از این ترکیب را درون ظرفی بریزید و از آن استفاده کنید محلول بدست آمده بهترین شامپوی طبیعی است ، این روش بهترین روش مورد استفاده است.

امروزه شامپو های شیمیایی موجود در بازار ضرر و زیان های زیادی دارد که بعد از استفاده از آنها متوجه آسیب های وارد شده به موهای خود هستیم.

اثرات مخرب شامپو های شیمیایی که میتوان به آن اشاره کرد: موخوره ،کم پشت شدن موها ،ریزش موها ، نازک شدن موها،خارش سرو… است،برای داشتن موهای بلندوجذاب وزیبا باید از شامپوهای طبیعی استفاده کرد.

گل ختمی بهترین شامپوی طبیعی است که فواید زیادی برای پوست و مو دارد وبرای درمان بسیاری از بیماری ها مناسب است.

بهترین نوع گل ختمی به رنگ سفید است که باید برای تهییه شامپو های گیاهی از این نوع استفاده کرد اگر رنگ سفید نبود میتوان از نوع های دیگر گل ختمی استفاده کرد.

این شامپو طبیعی است و چون مواد نگهدارنده در آن وجود ندارد نمیتوان به مدت طولانی نگهداری کرد و حداکثر زمان قابل نگهداری سه روز است و باید دریخچال قرار بگیرد.

برای رفع موخوره میتوان موها را با استفاده از جوشانده گل ختمی شست و شو داد.

اگر بعداز حمام موهایتان پف کرده باشد میتوانید از ترکیب « گل ختمی + حنا » استفاده کنید.

اگر دوست ندارید موهایتان رنگ شود از حنای بی رنگ استفاده کنید.

سال‌هاست که انسانها از گیاهان دارویی برای تقویت پوست سر و رشد موها یشان استفاده می کنند. گل ختمی دارای ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی است که به نوعی می تواند در تقویت پوست و موی سر تاثیر گذار باشد.

شکوفه های تازه گل ختمی را با روغن نارگیل ترکیب کنید و خمیر نرمی را به وجود آورید و ترکیب را روی پوست سر بگذارید و بعد از یک الی دو ساعت سرخود را بشویید. این ترکیب را ماهی 4-3 بار تکرار کنید و بعد از مدتی باعث افزایش رشد موهایتان می شود.

ماسک گل ختمی برای جوش:

یک قاشق غذا خوری گل ختمی را داخل یک فنجان آب سرد ریخته و خوب به هم بزنید سپس به مدت 15 دقیقه در یخچال بگذارید. اجازه دهید که ختمی ها کاملا خیس شوند و رنگ آب بنفش شود، سپس آن را از صافی رد کرده، آب آن را بنوشید و مواد صاف شده را بر روی پوست صورت، به ویژه روی جوش های صورت خود بمالید، پس از 10 دقیقه صورت خود را با آب ولرم بشویید.

اگر این کار را روزی یک بار انجام دهید حتما تاثیر آن را بر روی پوست‌ صورت خود، به خصوص بر طرف شدن تورم جوش های صورت و از بین رفتن جای جوش خواهید دید.

ماسک گل ختمی برای پوست های خشک:

یک قاشق غذاخوری گل ختمی را با نصف قاشق غذاخوری نشاسته آسیاب کنید، سپس مقداری شیر پر چرب به آن اصافه کنید تا به صورت خمیر نرم شود. ترکیبات مخلوط شده را به صورت خود بمالید و بعد از 20 دقیقه صورت خود را با آب ولرم شستشو دهید. این ماسک تاثیر زیادی در نرمی و لطافت پوست های خشک دارد.

ماسک گل ختمی و بابونه:

گل ختمی سفید برای شپش

یک قاشق غذاخوری گل ختمی و یک قاشق غذاخوری گل بابونه را در یک لیوان آب ریخته و بجوشانید، سپس با یک پارچه تمیز آن را صاف کرده، چند تکه پنبه را در آن خیس کرده و به مدت 10 دقیقه روی صورت قرا دهید و سپس با آب ولرم صورت خود را بشویید. این ماسک برای برطرف کردن و درمان جوش‌های صورت بسیار مفید است.

ماسک گل ختمی و ماست:

برای تهیه این ماسک، ماست را با مقداری آویشن ، نعناع ، و گل ختمی مخلوط کنید و مخلوط به دست آمده را به صورت خود بمالید و به مدت 20 دقیقه بر روی صورت خود قرار دهید. دقت داشته باشید چنانچه از گیاهان تازه برای تهیه ماسک استفاده میکنید، ترکیب ماست با آنها به تنهایی کافی است، اما اگر از خشک شده گیاهان استفاده کردید، باید مقداری آب لیمو به مواد ماسک اضافه کنید. استفاده از این ماسک برای پوست های مختلط و خشک مفید است و باعث شادابی پوست می شود.

بخور صورت با گل ختمی:

بخور صورت با گل ختمی، یکی از بهترین روش ها برای برطرف کردن جوش های سرسیاه صورت و پاکسازی صورت می باشد. برای تهیه این بخور، ابتدا پوست را با آب ولرم و صابون شستشو کرده، مقداری بابونه و گل ختمی را مانند چای دم کرده و با آن پوست صورت خود را بخور دهید.

گل ختمی در بسیاری از کشورها به عنوان داروی گیاهی شناخته شده است. ختمی، گیاه بومی اروپا، آفریقا و آسیا می باشد و حتی اکثر مردم آن از این گیاه برای طعم دادن به غذا استفاده می کنند.

گل ختمی رنگ های متنوعی از سفید، قرمز و بنفش داشته و ریشه و برگ های آنها نیز خواص دارویی فراوانی دارد.

چای این گل از قدیم به عنوان تسکین دهنده درد، ملین و ادرارآور شناخته شده که تأثیر بسزایی در بهبود اختلالات گوارشی دارد. تانین، فنولیک اسید، فلاونوئید و روغن های فرار چای گل ختمی، التهاب دهان، التهاب ریه و سرفه های مزمن را در دوران سرماخوردگی بهبود می بخشد و کمک زیادی به درمان آسم می کند.

اغلب اختلالات هضمی مانند کولیت، التهاب معده و زخم آن با استفاده از مصرف روزانه دم کرده گل ختمی بهبود می یابد.

  • عکسهای شیطان پرستی ایرانی
  • برای تهیه این چای، مقداری برگ و گل ختمی در یک فنجان آب مخلوط کرده و آن را به مدت 10 دقیقه دم کنید. سنگ کلیه را دفع می کند و تأثیر زیادی در درمان عفونت کلیه و مجاری ادراری دارد. مخلوط 25 گرم ریشه گل ختمی در یک لیتر آب و جوشاندن آن نیز نوع دیگری چای است که خواص ذکر شده فوق را داشته و علاوه بر این ریفلاکس معده به مری را بهبود می بخشد.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    این سایت حاصل تلاش شبانه روزی سیدرضا بازیار می باشد که بدون وابستگی مادی و معنوی به هیچ سازمان و نهاد و حزب و گروه سیاسی فعالیت خود را ابتدا بر اساس قانون الهی و سپس قانون اساسی ایران بنا نهاده است. کلیه هزینه های این سایت با هزینه شخصی پرداخت می شود که امیدوارم از این پس از طریق تبلیغات تامین شود و همواره سعی می کنم تا مطالب آموزشی جدید و خواندنی را برای شما به ارمغان بیاورم.

    كلیه حقوق این سایت متعلق به سیدرضا بازیار می باشد. کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب سایت تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است

    عوارض متفورمین
    ده عارضه کورتن ها
    بهار قرآن در خزان کرونا
    دلایل تاریخی پذیرش طب استعماری غرب به جای طب سنتی و اسلامی
    کرونا، سرماخوردگی ساده یا بیماری کشنده؟
    از تحقیر ده هزار جلد کتاب طب اسلامی و سنتی، تا آب نمک غرغره کردن به توصیه خانم مرکل !!
    ام الفسادی به نام آپارتمان بخش سوم
    ام الفسادی به نام آپارتمان بخش دوم
    نقد و تحلیل سوزاندن کتاب هاریسون

     

    پیش از استفاده از درمان ها باید بدانید که کوتاه کردن کامل سر برای رفع کامل شپش الزامی است و الا رشک و تخم های آن دوباره بوجود خواهند آمد

    همجنین نیاز به تکرار درمان وجود دارد

    ملحفه ، بالش و لباس ها باید با آب جوش ضد عفونی شوندگل ختمی سفید برای شپش

    موها را  با شانه آغشته به سرکه شانه کنید

    درمان اول شپش شستن با گل ختمی سفید است . ختمی باعث کشته شدن شپش ها میشود جهت اطلاع از طرز تهیه و استفاده از لعاب گل ختمی به عنوان شامپو و خواص بسیار آن به غیر از کشتن شپش می توانید به این پست مراجعه کنید: ختمی و خواص آن

    درمان دوم:  یکی دیگر از درمان های بسیار موثر برای از بین بردن شپش استفاده از آب برگ چغندر است. برگ چغندر خاصیت دارویی زیادی دارد و در روایات نیز بسیار به آن تاکیده شده است من جمله کشتن شپش جهت اطلاعات بیشتر راجع به برگ چغندر این مطلب را بخوانید:  خواص عالی و فراموش شده برگ چغندر

     

    راهکار عجیب و بسیار ساده ای که کاملا بیضرر وحتی سالانه درماه مهر…زمان تکثیر این موجود بهتره که حتی روی موی بچه هایی که مبتلا نیستن هم انجام بشه…محض پیشگیری…

    مواد لازم

    ۱ قاشق غذاخوری پر اسپند آسیاب شده  به ۱ لیوان آبجوش برای موهای کوتاه…و

    ۲قاشق و۲لیوان برای موهای بلند

    اسپندرا آسیاب کرده بمدت۱۵دقیقه با آبجوش روی کتری دم کنید… سپس کل موها را با آن آغشته کرده و ۴۵  دقیقه با کلاه پلاستیکی یا کیسه پلاستیکی موها را پوشش دهید سپس با آب رقیق بدون هیچ شوینده ای موها را آبکشی کنید.

    بهمین سادگی …چون تو همون یک بارشپش ها رو ریشه کن میکند.

     

    توجه : هر کدام از نسخه ها ممکن است حتی با یک بار استفاده شپش را از بین ببرد اما به دلیل مقاومت تخم شپش بهتر است تا ۱۰ روز نسخه را انجام دهید. تخم شپش،‌ رشک نام دارد و بیضی شکل و سفید رنگ و به اندازه ته سنجاق می باشد و به ساقه مو و درز لباسها می چسبد

     

    مالیدن نوره رقیق شده در حمام و شستن فوری موها در کمتر از ۲ دقیقه – برای استفاده باید نوره را کاملا آب دوغی و رقیق کنید  و روی سر بریزید این روش نیز بسیار مجرب است و سریع جواب میدهید دقت کنید نوره سفت و خمیری نباشد و و رقیق و آبکی درست کنید و در کمتر از دو دقیقه بشویید. اگر این دو مورد را رعایت نکنید باعث ریزش مو می شود.

     نکته: درمان را حداقل تا ۱۰ روز ادامه دهید

     

    نسخه ترکیبی قوی:

    اسپند + سرکه  انگور +کمی هندوانه ابوجهل را بجوشانید سپس سدر ، مورد ، حنا و ختمی  و روغن زیتون به آن اضافه کنید و خمیر درست کنید و  ب روی سر خضاب کنید نیم ساعت بماند. روزی یک بار تکرار شود . ۱۰ روز الی دو هفته  / استاد ابن علیان

     

    پی نوشت: روش های دیگری نیز وجود دارد اما به دلیل احتمال برخی عوارض فقط این درمان های برتر را مطرح کردیم

    مثلا استفاده از سرکه خالی که در برخی افراد ممکن است باعث سردرد و ضعف حافظه شود – یا روغن بادام تلخ که خیلی گرم است و ممکن است در افراد گرم باعث گیجی و بی حالی یا ریزش می شود

    سلام.
    علاوه بر راهها. بالا یه راه دیگه هم که از اطرافیان بنده امتحان کردن و جواب داد.
    استفاده از سس مایونز است. به موها سس مایونز بزنند و دو سه ساعت بزارن بمونه.
    دوبار این کار رو امتحان کنن از بین میرود

    سس نیز مشکلاتی ممکن است ایجاد کند همانند آنهایی که برای سرکه گفتیم

    ببخشید این راه کار اسپند چقدر جواب میده؟ یکنفر دوسه بار زده اما هنوز هستن !..

    باید اسپند رو داغ زد یا سردبشه بعد بزنیم؟؟ تفاله هاش رو هم باید زد ؟گل ختمی سفید برای شپش

    عذر میخوام یه سوال دیگه هم داشتم خواهشا جواب بدید
    …. اگه چند تا راهکار رو باهم انجام بدیم اشکال نداره ؟ مثلا هر روز هم سرکه بزنیم هم پودر دستی هم اسپند؟!؟؟!؟

    سلام نه من خودم اسپند امتحان کردم و موثر بود کل شپش ها از بین رفت فقط نمیدونم تا چ زمانی باید استفاده کنم ک دیگه شپش نیاد

    تجربه هاب من برای درمان شپش:
    ۱- حرارت خیلی در کشتن شپش هر روز ریشه موها مو ها رو با یک شسوار قوی ( تاکید میکنم قوی ) سشوار کنید و یکبار کل موها رو اتو بکشید
    ۲- حتی الامکان تخمها رو با دست جدا کنید
    ۳- وقتی این دو تا کار را کردید یک روز در میان یا دو روز در میان آب و سرکه به موها اسپری کنید
    بعد از خوب شدن هم حد اقل هفته ای یکی دوبار تا دو ماه آب و اسپری رو ادامه بدید که اگه احیانا تخمی جامونده هم از بین بره

    باید موهارو بتراشید وسلام من همه کار کردم نشد از ته زدم دخترم هستم خیلیم خوشکله

    سلام دوستان این موجود پلید چطوری بوجود میاد اخه اگه فقط میتونه رو سر ادما زنده بمونه یعنی از همون جا نشات گرفته

    سلام پلید برای چی؟ موجود زنده خدا -هزار خاصیت دارد

    سلام
    اینکه چطور بوجود میاد رو من نمی دونم ولی در جایی خوندم که یکی از نتایج همنشینی انسان و سگ همین نمونه شپش سگی هست که همین الان هم خبر شیوعش در مناطق بالا شهر تهران در مدارس و امادگی ها گزارش شده

    Currently you have JavaScript disabled. In order to post comments, please make sure JavaScript and Cookies are enabled, and reload the page. Click here for instructions on how to enable JavaScript in your browser.

    16000 تومان

    خواص:

    *** خرید بیشتر ، تخفیف بیشتر*** 5 عدد  … 15 درصد 20 عدد …… 35 درصد 100 عدد ……… 40 درصد 1000 عدد ………… 45 درصد *** تخفیف 45 درصدی بالای 1000 عدد برای خریداران عمده ***

    غسل الرأس‌ بالخطمى‌ یوم الجمعه من السنه یدر الرزق و یصرف الفقر و یحسن الشعر و البشر و هو امان من الصداع. (مسند الامام الکاظم، عزیزالله عطاردی، ج۳، ص۱۹.)

    شستن سر با گل ختمی در روز جمعه از سنت است روزی را زیاد می‌کند و فقر را دور می‌کند و موها و پوست را زیبا می‌کند و ایمنی از میگرن است.گل ختمی سفید برای شپش

    افرادی که میگرن دارند سر خود را با گل خطمی بشورند زیرا ایمنی از میگرن و سردرد است.

    إِنَّ مِنْ أَجْمَلِ الْجَمَالِ الشَّعْرَ الْحَسَنَ‌ وَ نَغْمَهَ الصَّوْتِ الْحَسَنِ‌. (الکافی، کلینی، ج۲، ص۶۱۵، ط اسلامیه.)

    یعنی از زیباترین زیبایی ها موی زیبا است و صدای خوب هم به زیبایی فرد اضافه می‌کند.

    اگر خانم زیبا باشد ولی صدای مردانه داشته باشد، ترسناک می‌شود.

    برای تمییز نگه داشتن مو، شستن سر با گل ختمی است.

    روش اول: گل ختمی را آسیاب کرده و به صورت خشک سرخود را بشویید. این روش معمولا برای کسانی که موی بلند ندارند کاربرد دارد. (ترجیحا گل ختمی سفید باشد اگر نبود از نوع های دیگری هم میتوان استفاده کرد)

    روش دوم: گل ختمی را آسیاب کرده به مدت نیم الی یک ساعت داخل آب ولرم قرار دهید و بعد مایع را از صافی عبور دهید محلول حاصل از این ترکیب را درون ظرفی بریزید و از آن استفاده کنید محلول بدست آمده بهترین شامپوی طبیعی است ، این روش بهترین روش مورد استفاده است.

    امروزه شامپو های شیمیایی موجود در بازار ضرر و زیان های زیادی دارد که بعد از استفاده از آنها متوجه آسیب های وارد شده به موهای خود هستیم.

    اثرات مخرب شامپو های شیمیایی که میتوان به آن اشاره کرد: موخوره ،کم پشت شدن موها ،ریزش موها ، نازک شدن موها،خارش سرو… است،برای داشتن موهای بلندوجذاب وزیبا باید از شامپوهای طبیعی استفاده کرد.

    گل ختمی بهترین شامپوی طبیعی است که فواید زیادی برای پوست و مو دارد وبرای درمان بسیاری از بیماری ها مناسب است.

    بهترین نوع گل ختمی به رنگ سفید است که باید برای تهییه شامپو های گیاهی از این نوع استفاده کرد اگر رنگ سفید نبود میتوان از نوع های دیگر گل ختمی استفاده کرد.

    این شامپو طبیعی است و چون مواد نگهدارنده در آن وجود ندارد نمیتوان به مدت طولانی نگهداری کرد و حداکثر زمان قابل نگهداری سه روز است و باید دریخچال قرار بگیرد.

    برای رفع موخوره میتوان موها را با استفاده از جوشانده گل ختمی شست و شو داد.

    اگر بعداز حمام موهایتان پف کرده باشد میتوانید از ترکیب « گل ختمی + حنا » استفاده کنید.

    اگر دوست ندارید موهایتان رنگ شود از حنای بی رنگ استفاده کنید.

    سال‌هاست که انسانها از گیاهان دارویی برای تقویت پوست سر و رشد موها یشان استفاده می کنند. گل ختمی دارای ویتامین ها و آنتی اکسیدان هایی است که به نوعی می تواند در تقویت پوست و موی سر تاثیر گذار باشد.

    شکوفه های تازه گل ختمی را با روغن نارگیل ترکیب کنید و خمیر نرمی را به وجود آورید و ترکیب را روی پوست سر بگذارید و بعد از یک الی دو ساعت سرخود را بشویید. این ترکیب را ماهی ۴-۳ بار تکرار کنید و بعد از مدتی باعث افزایش رشد موهایتان می شود.

    Rating

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نام *

    ایمیل *

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.گل ختمی سفید برای شپش

    دیدگاه شما *

    آدرس: ایران-مشهد

    تلفن: ۹۱۹۳ ۶۲۴ ۹۳۶ ۹۸+

    پست الکترونیک: info@Bojno.ir

     تمامی حقوق مادی و معنوی برای سایت بجنو محفوظ است.

    خرید اینترنتی شامپو گل ختمی با خواص فوق العاده می تواند بسیاری از مشکلات مو همچون شپش مو خوره ریزش مو خشکی و شکنندگی مو ها را رفع نمایید و این محصول با برند های مختلف در مراکز فروش معتبر و داروخانه ارائه می شود.

    یکی از بهترین شامپو های طبیعی برای شستن مو ها شامپو ختمی می باشد که در روایات ائمه هم به شستشوی موی سر با گل ختمی تأکید فراوانی شده است.
    برای درمان بسیاری از مشکلات مو مانند خشکی، زبری، خارش و شوره سر شامپو گل ختمی مفید می باشد.
    همچنین شامپو ختمی برای رشد مو و جلوگیری از ریزش آن نیز استفاده می گردد.
    شامپو های گل ختمی شرکتی در فروشگاه های مواد بهداشتی موجود می باشند. همچنین می توان شامپو گل ختمی را در منزل تهیه کرد.
    برای تهیه گل ختمی خشک کرده را آسیاب کرده تا نرم شود و سپس با آب گرم مخلوط کرده  و چند دقیقه می گذاریم تا به حالت لعابی تبدیل شود.
    سپس آن را از صافی عبور داده تا مایعی یکدست حاصل شود.

    شامپو های شیمیایی که برای موی سر در بازار موجود می باشند خالی از ضرر نیستند.
    و در صورت استفاده مداوم حتماٌ به ریشه مو آسیب وارد می کنند و سبب ریزش و کم پشتی مو ها می شوند.
    بنابراین بهتر است انواع شامپو های برگرفته از مواد طبیعی و گیاهی را جایگزین شامپو های شیمیایی کنیم.
    تا علاوه بر تمیزی مو از خواص درمانی آن ها نیز بهره ببریم.
    با خرید شامپوی گل ختمی به انتخابی خوب و مطمئن دست یافته اید.
    که با استفاده از آن علاوه بر کف فراوان و تمیزی بیشتر، موها صاف و براق شده و ریشه موها نیز تقویت می یابند.
    برای خرید شامپو گل ختمی می توانید به داروخانه ها یا مراکز فروش مواد بهداشتی در سراسر کشور مراجعه و شامپویی با برند معتبر انتخاب کنید.
    در صورت در دسترس نبودن فروشگاه های آنلاینی نیز وجود دارد که انواع محصولات بهداشتی از جمله شامپو گل ختمی را به صورت غیر حضوری به فروش می رسانند.گل ختمی سفید برای شپش

    شپش یک حشره بسیار کوچک می باشد که محل زندگی آن لا به لای مو ها می باشد و از خون سر تغذیه می کند.
    افرادی که به شپش دچار هستند خارش شدید سر آن ها را اذیت می کند.
    تکثیر شپش خیلی به سرعت صورت می گیرد و در صورت دچار یکی از افراد خانواده به تمام خانواده نیز سرایت می کند.
    بچه ها حتی در مدرسه نیز از همکلاسان خود می توانند دچار شپش شوند.
    از بین بردن شپش کار سختی است و در مقابل بیشتر روش های درمانی مقاوم است و تخم آن(رشک) در سر از بین نمی رود.
    یکی از راهکارهایی که در طب سنتی ارائه شده است استفاده از گل ختمی برای شپش و رفع آن می باشد.
    شستن سر با لعاب گل ختمی سفید باعث از بین رفتن شپش ها می شود و با دو یا سه بار استفاده از این گیاه می توان به راحتی از شر شپش در سر خلاص شد.

    ختمی از گیاهان چند ساله و خودرو می باشد که گل های آن رنگ صورتی، سفید یا قرمز می باشد.
    قسمت های گوناگون گیاه ختمی از جمله ریشه، برگ و گل آن خواص دارویی و درمانی زیادی دارد.
    ختمی ملین است، خلط آور است و سرفه های خشک را درمان می کند.
    برای رفع گلو درد و بیماری های تنفسی مفید است، تب را درمان می کند، گل ختمی برای مو خوبه.
    شستن مو با گل ختمی مو ها را نرم و صاف می کند و می تواند به عنوان نرم کننده طبیعی برای مو ها استفاده شود.
    به وسیله جوشانده گل ختمی نیز می توان گره های مو را باز کرد و حالت وزی مو را از بین برد.
    روغن گل ختمی نیز ریشه مو ها را تقویت کرده و از ریزش مو جلوگیری می کند.
    در مجموع با استفاده از گل ختمی برای مو ها می توان موهایی صاف و با ظاهری زیبا داشت و از خشکی و شکنندگی مو ها خلاص شد.

    بهترین شامپوی گیاهی شامپویی است که در ترکیب آن خبری از مواد شیمیایی نباشد، ملایم بوده و بتواند پاک کنندگی و تمیز کردن مو را به خوبی انجام دهد.
    همچنین شامپو گیاهی باید حاوی ویتامین ها و مواد معدنی باشد و فولیکول های مو را تغذیه نماید.
    همه افراد از یک شامپوی گیاهی انتظار دارند که با مصرف آن موها براق و ابریشمی گردد و ظاهری زیبا به آن ببخشد.
    همچنین شامپویی مورد پسند مردم می باشد که آبرسانی به مو ها را به خوبی انجام داده و باعث از دست دادن رطوبت و خشکی مو نشود.
    شامپوی گیاهی باید با تقویت پیاز مو ها از ریزش آن جلوگیری کند و باعث پر پشت و ضخیم شدن مو ها گردد.
    همچنین سبب بروز موخوره و شوره سر نگردد و از به وجود آمدن این مشکلات برای مو پیشگیری نماید.
    برخی از شامپوها مو را زبر و خشن کرده و بعد از آن ها حتما باید شامپوی نرم کننده استفاده شود.
    اما بهترین شامپو شامپویی است که به طور طبیعی مو ها را نرم و صاف نماید تا شانه پذیری آسانی داشته باشد.

    ختمی یکی از گیاهان خودرو می باشد که از گل، میوه و ریشه آن به عنوان داروی گیاهی استفاده می شود.
    گل های زیبای ختمی به رنگ های قرمز، سفید و صورتی می باشند.
    گل ختمی برای درمان بیماری هایی مانند گلودرد، مشکلات تنفسی، زخم معده و سوء هاضمه مؤثر می باشد.
    همچنین گل ختمی برای پوست و مو بسیار مفید می باشد.
    گل ختمی می تواند از ریزش مو ها جلوگیری کند و چربی پوست را نیز تنظیم نماید.
    همچنین ختمی باعث درمان خارش سر و پیشگیری از شوره سر می گردد.
    گفته می شود گل ختمی برای از بین بردن شپش سر نیز مفید می باشد و با مصرف چند باز از این گل برای مو از شر این حشره موذی خلاص خواهید شد.
    همچنین گل ختمی تسکین دهنده سر درد های میگرنی نیز می باشد.
    با این همه خواص و ویژگی هایی که گل ختمی برای مو دارد از آن شامپو تهیه کرده و برای شستشو از آن استفاده می نمایند.
    آیا شما تابه حال شامپو گل ختمی را تجربه کرده اید؟

    همان طور که بیان شد شامپو ختمی یکی از شوینده های طبیعی مو می باشد که در عین اینکه مو ها را تمیز کرده و از آلودگی ها پاک می نماید، باعث افزایش رشد مو ها و تقویت آن می گردد.
    این خواص شامپو گل ختمی باعث می شود از آن به جای شامپو های شیمیایی استفاده شود و چون مواد شیمیایی هم در آن وجود ندارد بدون عوارض بوده و آسیبی به مو نرساند.
    شامپو گل ختمی برای مو های چرب بسیار مفید بوده و به خوبی می تواند چربی موی سر را تعدیل نماید و در حدی نیز چربی موی سر را از بین نمی برد که مو ها خشک و شکننده شود.
    گفته می شود گل ختمی سفید برای مو ها بسیار مفید می باشد.
    اما رنگ های دیگر این گل نیز دارای خواص بی شماری برای مو هستند و از آن می توان برای تهیه شامپو استفاده نمود.

    برای تهیه شامپو ختمی در منزل باید گل ختمی را خشک کرده و سپس آسیاب و الک نمود.
    بعد یک قاشق از گل ساییده شده را داخل یک لیوان آب جوش ریخته و صبر می کنیم تا به طور کامل لعاب دهد.
    سپس آن را در پارچه ای تمیز ریخته و صاف می نماییم. محلول صاف شده آماده برای مصرف می باشد و به دلیل اینکه فاقد مواد نگهدارنده می باشد، تا چند روز بیشتر قابل استفاده نیست.
    شامپو گل ختمی برای مو بسیار مفید می باشد و با انواع مو سازگار است.
    این شامپو چربی پوست سر و Ph آن را تنظیم می نماید.
    از خواص دیگر این شامپو ترمیم ساقه مو و مو های آسیب دیده می باشد و برای موی سر خانم ها که در اثر رنگ کردن دچار آسیب دیدگی شده است بسیار مفید می باشد.
    گل ختمی باعث می گردد خون رسانی به کف سر افزایش پیدا کند، بنابراین از ریزش مو جلوگیری کرده و باعث تحریک رشد مجدد موها می گردد.

    با توجه به خواص بی نظیر گل ختمی برای مو ها و توصیه های طب سنتی و اسلامی به استفاده از شامپو های گیاهی و طبیعی از جمله شامپو ختمی شرکت های متعددی شامپو گل ختمی را تولید نموده و در اختیار مردم قرار داده اند.
    این شامپو به دلیل ارگانیک و طبیعی بودن با استقبال بسیاری از سوی مردم نیز مواجه شده است.قیمت شامپو ختمی به برند و نوع بسته بندی آن بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی از آن ارائه نمود.
    اما به طور کلی قیمت این محصول نسبت به برخی شامپو های شیمیایی که دارای عوارض نیز می باشند کمتر است و خرید آن علاوه بر خواص درمانی صرفه اقتصادی نیز دارد.
    شامپو ختمی نرم کننده طبیعی موی سر می باشد و بنابراین لازم نیست بعد از مصرف شامپوی نرم کننده نیز مصرف شود و این مورد نیز توجیه اقتصادی برای این محصول می باشد که مجبور به خرید دو نوع شامپو نمی باشید.

    شامپوی ارگانیک به شامپویی گفته می شود که در آن از ترکیبات طبیعی و مواد گیاهی استفاده شده باشد و به دنبال مصرف آن عوارضی برای موها پدید نیاید.
    امروزه با آشنایی مردم با خواص شامپو های ارگانیک و طبیعی و جایگزین کردن این ها به جای شامپو های شیمیایی تولید و عرضه این شامپو ها پیشرفت چشمگیری داشته است، تا جایی که علاوه بر فروش حضوری این محصولات فروش اینترنتی آن ها نیز آغاز شده است.
    برای خرید اینترنتی شامپو ارگانیک اصل به سایت فروش معتبر مراجعه نموده و در آن جا تصویر انواع شامپو های طبیعی را به همراه مشخصات و خواص آن ها مشاهده نمایید.
    در صورتی که محصولی را انتخاب کرده و قصد خرید آن را دارید، تعداد لازم را درج نموده و آن محصول را به سبد خرید خود اضافه نمایید، وجه آن را به طور آنلاین پرداخت و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

    Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

    گل ختمی سفید برای شپش
    گل ختمی سفید برای شپش
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *