گانودرما و سرطان

دوره مقدماتی php
گانودرما و سرطان
گانودرما و سرطان

مبحث گانودرما و سرطان، یکی از مباحثی است که محققان اخیراً به آن دست یافته اند و برای درمان سرطان به قارچی به نام گانودرما متوسل شده اند. گانودرما به دلیل داشتن ترکیبات خاص و پیچیده، در درمان سرطان بسیار موثر است. همچنین گانودرما که امروزه به عنوان قوی ترین آنتی اکسیدان در جهان شناخته می­ شود و می ­تواند تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری و عدم ابتلا به سرطان داشته باشد و کمک بسیار زیادی به روند درمانی مبتلایان به سرطان بکند.

سرطان نامی است که به مجموعه بیماری‌هایی اطلاق می‌شود که از تکثیر مهارنشده سلول ها پدید می‌آیند؛ علت دقیق این پدیده همچنان نامشخص است ولی احتمال دارد عوامل ژنتیکی یا مواردی که موجب اختلال در فعالیت سلول‌ها می‌شوند در هسته سلول اشکال وارد کنند. از جمله­ ی این موارد می‌توان از مواد رادیو اکتیو، مواد شیمیایی و سمی یا تابش بیش از حد اشعه‌هایی مانند نور آفتاب نام برد.

سرطان شامل انواع تومورهای بدخیم می‌شود که در پزشکی آن‌ها را بیشتر با نام نئوپلاسم می‌شناسند. این اتفاق زمانی می افتد که یکی از سلول‌های بدن، در اثر عوامل مختلف، دچار رشد غیرطبیعی سلول‌های دیگر می‌شود. این فرایند در نهایت منجر به تولید تومور می‌شود که آن قسمت را از کار می‌اندازد و به قسمت‌های دیگر نیز سرایت می‌کند.

تومورها خود به دو دسته بدخیم و خوش خیم تقسیم می‌شوند که نوع بدخیم آن‌ها می‌تواند با گسترش زیادی به قسمت‌های دیگر بدن سرایت کند. این تومور توسط سیستم لنفاوی و گردش خون در بدن جابه جا شده تا بقیه­ی قسمت‌ها را درگیر خود کند. سرطان با این نوع تومور گاهی بدون جراحی قابل درمان نخواهد بود. تومور خوش خیم برخلاف بدخیم نمی‌تواند دیگر قسمت‌های بدن را از خود پر کند. گاهی اوقات این تومور می‌تواند بسیار بزرگ باشد. البته نباید ناگفته بماند که تومورهای خوش خیم مغزی می‌توانند منجر به مرگ شوند به همین علت درمان این نوع از تومور خوش خیم بسیار اهمیت دارد.

گانودرما و سرطان

دوره مقدماتی php

احتمال بروز سرطان در سنین مختلف وجود دارد ولی با افزایش سن احتمال ابتلا به سرطان زیادتر می‌شود.

سرطان تنها ویژه انسان نیست و همه جانوران و گیاهان پرسلولی نیز ممکن است به سرطان دچار شوند. سرطان بیماری پیش رونده است و گفته می‌شود ۷۰ درصد مرگ‌های ناشی از سرطان در کشورهای در حال توسعه رخ می‌دهد. این در حالی است که مرگ و میر در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته که روند افزایشی را طی کرده‌اند به خوبی تحت کنترل درآمده ‌است.

 

پنج تا ۱۰ درصد عوامل مؤثر در سرطان، ارثی است و ۹۰ درصد عوامل مؤثر در آن محیطی است و به سبک زندگی اعم از تغذیه نامناسب، عوامل استرس زا، آلودگی و تحرک نداشتن بر می‌گردد. سه علت اصلی سرطان در ایران افزایش امید به زندگی، سبک زندگی نادرست مانند رژیم غذایی نامناسب و عدم ورزش کردن و همچنین محیط زیست است.

تغییرات طولانی مدت در نظم و دفع مدفوع، هر نوع خونریزی از نواحی مختلف بدن، پیدایش هرگونه توده در بدن و سو هاضمه در سن بالا علائم هشدار دهنده‌ای هستند که باید آنها را جدی بگیرید.

همچنین توصیه می شود افرادی که سابقه سرطان در خانواده دارند باید سطح اگاهی بیشتری نسبت به این بیماری داشته باشند و نسبت به آزمایشات غربالگری سالانه اقدام کنند.

 

گانودرما حاوی ژرمانیوم ارگانیک، پلی ساکارید و تری تروپن است که می تواند ترکیب سلولهای لنفوسیت ها و ماکروفاژها را به صورت جداگانه تقویت کند تا فاکتوز، نکروز، تومور و اینترفرون آلفا و گاما ترشح کند تا سلولهای سرطانی از بین بروند.

گانودرما به دلیل دارا بودن ترکیبات منحصر بفرد و کم یابی که دارد، در درمان سرطان بسیار موثر است.

 

طبق آخرین مطالعات و پژوهش های انجام شده در چین بر روی ۴۰۰ نفر سرطانی، ۲۰۰ نفر از آنها که گانودرما مصرف کردند، روند بهبودی در آنها ۸/۱ برابر افزایش یافت.

در مطالعات دیگری مشخص شد که عصاره های مختلف جدا شده از گانودرما لوسیدوم از رشد تومورها از طریق فعال کردن پاسخ ایمنی و تحریک تولید سیتوکینین ها جلوگیری می­ کند و این مواد می توانند اینترکولین ۲ را زیاد کرده و به فعال نمودن سیستم ایمنی کمک کنند. طبق تحقیقات دیگری فعالیت آنتی توموری گانودرما لوسیدوم، به تحریک مرگ برنامه ریزی شده توسط TFN_ϒ آزاد شده از لنفوسیت ها مرتبط داشته اند.

همچنین مصرف گانودرما همراه با شیمی درمانی برای بیمارانی که جراحی های سرطانی انجام داده اند، نتایج قابل توجهی را به همراه داشته است. استفاده از گانودرما مانع از رشد و تکثیر سلول­ های سرطانی می شود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

آیا حساب کاربری ندارید؟

سال پیش خیلی اتفاقی وارد این صنعت شدم و همیشه دوست داشتم چیز جدیدی را یاد بگیرم و هنوز هم باید خودم را دانشجوی این رشته بدانم و دوست دارم هر انچه را در این 15 سال یادگرفته ام به علاقه مندان یاد بدهم و به نظرم اگه با هم پیشرفت کنیم موفق تریم.

گانودرما و سرطان

برای زگیل مقعدی هم استفاده از این قهوه قارچ گانودرما توصیه م…

بسیار عالی است حتما قارچ خام بصورت دمنوش مصرف شود…

باید دم کرده مصرف شود یعنی عصاره خود را پس دهد و در محلول سو…

آیا حساب کاربری ندارید؟

قارچ گانودرما لوسیدوم به دلیل خواصی که دارد بر روی درمان سرطان تاثیر بسزایی می گذارد و از همین جهت مصرف آن بسیار توصیه می شود. در این مقاله می خواهیم به تاثیر قارچ گانودرما بر روی سرطان بپردازیم.

قارچ گانودرما از گیاهان دارویی شفابخش و معجزه آسایی است که در طب سنتی کشورهای آسیای شرقی بسیار به آن توجه شده است. این قارچ به دلیل خواصی که از آن برخوردار است، با نام گیاه جاودانگی شهرت دارد. قارچ گانودرما لوسیدوم از میزان قابل توجهی پلی ساکارید های ویژه و گروه خاصی از مواد به نام بتاگون و اسید گانوریک برخوردار است. این گیاه به صورت های مختلفی همچون قارچ گانودرما سالم، پودر و عصاره ارائه می شود تا این امکان برای مصرف کنندگان فراهم آورده شود که بتوانند با توجه به نیاز خود برای تهیه این محصول اقدام کنند.

سرطان نتیجه ی رشد و تکثیر غیر طبیعی سلول هاست که در اثر بروز عدم تعادل در بدن و وجود رادیکال های آزاد در سلول ها ایجاد می شود. این رشد غیر نرمال که در پزشکی نئوپلاسم نامیده می شود، همان تومور های بدخیم در بدن هستند. متاسفانه تومورهای بدخیم توسط جریان خون و غدد لنفاوی در بدن از جایی به جای دیگر منتقل می شوند. حتی گاهی تومورهای خوش خیم هم می توانند خطرناک باشند به ویژه اگر در ناحیه مغز باشند. سرطان از بیماری هایی است که امروزه در سراسر جهان افراد زیادی به آن دچار می شوند. این بیماری از بزرگترین علل مرگ و میر در بسیاری از جمعیت هاست.

عوامل مختلفی در به وجود آمدن انواع سرطان دخیل هستند. ارث، شرایط زندگی، آب و هوایی و رژیم غذایی نامناسب، قرار گرفتن مداوم در معرض نور خورشید و امواج رادیویی، استرس و مصرف داروهای شیمیایی مختلف را می توان از این عوامل نام برد.

افرادی که بیماری سرطان آنها تشخیص داده می شود، برای مبارزه با این بیماری باید داروهای بسیاری را مورد استفاده قرار دهند و پس از آن مراحل شیمی درمانی و پرتو درمانی را انجام دهند. داروهای سرطان و همچنین شیمی درمانی و پرتو درمانی هریک تاثیرات مخربی بر روی بدن خواهند داشت.

گانودرما و سرطان

مطابق با تحقیقات صورت گرفته بر روی گانودرما لوسیدوم می توان دریافت که ترکیبات این محصول به نوعی سم سلولی برای سلول های سرطانی به شمار می آید و باعث می شود تا تکثیر سلول های سرطانی متوقف شود. این قارچ علاوه بر آنکه موجب پیشگیری از روند پیشرفت و همچنین درمان سرطان می شود، سبب می گردد تا بسیاری از آثار مخربی که شیمی درمانی و پرتو درمانی بر بدن می گذارد نیز از بین برود.

همانطور که در بالا اشاره شد در گانودرما اجزای فعال بسیاری همچون آدنوزین، پلی ساکارید، بتاگلوکان و اسیدهای گانودریک وجود دارد. بیش از ۱۰۰ نوع پلی ساکارید از بخش های مختلف قارچ گانودرما استخراج شده است که همگی خواص آنتی اکسیدانی، ضد ویروسی، ضد باکتریایی و محافظتی در برابر انواع اشعه ها را در قارچ گانودرما ایجاد می کنند و موجب متوقف شدن رشد سلول های سرطانی می شوند. پروتئین های متصل به این پلی ساکاریدها خواص ضد توموری و ضد دیابتی دارند.

ژرمانیوم ارگانیک سیستم ایمنی بدن را که شامل لنفوسیت ها و ماکروفژها هستند، تقویت می کند. سوپر اکسید دیسموتاز باعث از بین رفتن سوپر اکسیدها در سلول شده، به جوان سازی سلول ها کمک می کند. تری ترپن های موجود در قارچ گانودرما خواص ضد توموری دارند و پلی ساکاریدهای کیتین و کتیوسان در بهبود عملکرد کبد، روده و کلیه تاثیر زیادی دارند. از طرفی گانودرما موجب ترشح موادی مانند فاکتوز، نکروز و اینترفرون آلفا و گاما در بدن است که موجب مرگ سلول های سرطانی می شوند.

به صورت طبیعی پلی ساکارید، بتاگلوکان تولید می کند و مصرف آن می تواند موجب افزایش سلول های ایمنی بدن شود. بتاگلوکان باعث ایجاد فعالیت در سلول های قاتل طبیعی می شود که می توانند سلول های تشکیل دهند یک تومور را مورد هدف قرار داده و از بین ببرند. اسید گانودریک خاصیت ضد التهابی دارد و آزمایشات انجام شده بر روی آن نشان می دهد که از توانایی از بین بردن سلول های سرطانی برخوردار است.

بسیاری از تحقیقات و مطالعات انجام شده بر روی تاثیرات این قارچ حاکی از آن است که با مصرف قارچ گانودرما می توان از پیشرفت سرطان جلوگیری کرد. افرادی که به سرطان مبتلا هستند، باید به صورت روزانه ۱۸۰۰ میلی گرم از قارچ گانودرما را مورد استفاده قرار دهند تا سیستم ایمنی بدن آن ها در برابر عوامل سرطان زا مقاوم شود. همچنین باید اضافه کرد که با مصرف این قارچ سطح آنتی اکسیدان پلاسما خون افزایش پیدا می کند و از فعالیت رادیکال های آزاد جلوگیری به عمل می آورد.

طی مطالعات انجام شده عصاره ی قارچ گانودرما لوسیدوم محرک تولید سیتوکینین است و واکنش های سیستم ایمنی را به تومور ها فعال می کند. همچنین مصرف گانودرما به مرگ برنامه ریزی شده ی سلول ها کمک می کند و این باعث می شود نه تنها سلول های سرطانی از بین بروند بلکه سلول هایی که برای سرطانی شدن مستعد هستند مجال رشد و تکثیر پیدا نکنند.

همچنین مصرف قارچ گانودرما می تواند عوارض ناشی از مصرف دارو های شیمی درمانی و پرتو درمانی را کنترل کند. به عنوان مثال تهوع ناشی از داروی سیس پلاتین توسط مصرف گانودرما از بین می رود.

نکته ای که از اهمیت بالایی برخوردار است، این است که مصرف قارچ گانودرما لوسیدوم به تنهایی کافی نیست و فرد بیمار باید همراه با مراحل شیمی درمانی خود این گیاه را مورد استفاده قرار دهد.

با مصرف این قارچ می توان موجب کاهش دردهای پس از شیمی درمانی نیز گردید و به بهبود کیفیت خواب کمک شایانی کرد. افرادی که دچار بیماری سرطان هستند و همگام با مراحلی شیمی درمانی و پرتو درمانی خود از قارچ گانودرما استفاده می کنند، از کیفیت زندگی مطلوب تری برخوردار هستند.

بیماران سرطانی می توانند با توجه به در دسترس بودن این قارچ انواع آن را مورد استفاده قرار دهند و از این طریق با این بیماری طاقت فرسا بجنگند. با استفاده از قارچ گانودرما طول درمان سرطان نیز به میزان قابل توجهی کاهش می یابد و فرد می تواند به زندگی عادی خود باز گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

قارچ گانودرما لوسیدوم از قارچ هایی است که در سراسر جهان یافت می شود. این قارچ هم به عنوان… ادامه مطلب

معرفی قارچ گانودرما تلاش های زیادی در جهت اثبات عدم کارآیی طب سنتی چینی انجام شده است. هم چنین تحقیقات زیادی… ادامه مطلب

قارچ گانودرما قارچ قرمز رنگی است که به دلیل خواص و ویژگی هایش تاریخچه مصرف آن به سال های… ادامه مطلب

گانودرما لوسیدوم قارچ دارویی محبوبی است که به دلیل اثراتی که بر سلامتی و طول عمر دارد در طب… ادامه مطلب

پیش از آنکه به بررسی تأثیر گانودرما در پیشگیری از بیماری‌های واگیردار بپردازیم بهتر است ابتدا اطلاعاتی در مورد… ادامه مطلب

قارچ گانودرما لوسیدوم که معمولا با عنوان قارچ ریشی یا قارچ گانودرما هم شناخته می شود یکی از قارچ… ادامه مطلب

فواید قارچ گانودرما برای درمان حساسیت های فصلی البته که قارچ ها یکی از مواد غذایی بسیار خوشمزه هستند اما… ادامه مطلب

قارچ گانودرما برای درمان بیماری های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله، برای اولین بار عملکرد… ادامه مطلب

جای بحث دارد که آیا قارچ گانودرما یک مکمل غذایی برای حفظ سلامت است یا یک “داروی” درمانی برای… ادامه مطلب

قارچ گانودرما لوسیدوم از مواد غذایی بسیار مفید و مغذی محسوب می شود که مصرف آن فواید بسیار زیادی… ادامه مطلب

گانودرما و سرطان

درباره ما

تماس با ما

سوالات متداول

نظرات مشتریان ما

نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج

سایت مرجع : www.nootriment.comترجمه : مریم آریاپوراین مطلب توسط تیم تخصصی اکسیر ترجمه و گردآوری شده است و تمام حقوق مادی و معنوی این مقاله متعلق به مجله اکسیر میباشد.هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ( www.eksir.net ) و درج لینک مطالب غیرقانونی بوده و مورد پیگرد قرار میگیرد.

 

 

 

گانودرما و سرطان

همه خانم های زیبا برای زیبایی خود راز مشتركی دارند. شما می توانید با كمی همت و دقت، زیبایی خود را صد چندان كنید.

“یوگای صورت” ورزش فوق العاده برای از بین بردن چین و چروک صوررت اکسیر راز زیبایی و جوانی www.eksir.net

برنامه هفتگی ماساژ موی سر، که باعث ضخامت و تقویت موهای شما میشود.

ماساژ شگفت انگیز صورت برای سلامتی و زیبایی سایت اکسیر راز زیبایی و جوانی

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

لطفاً پیش از استفاده از سایت صفحه “قوانین و مقررات” را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت بدان معناست که شما قبلاً صفحه “قوانین و مقررات” را مطالعه کرده و به مفاد آن واقفید.
نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است.


اکســــیر |
ارتباط با ما |
نقشه سایت

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به اکسیر دات نت می باشد.

                                                       2016 © – All Rights Reserved For Eksir.net


×


 

مقدمه:

گانودرما یا همان قارچ جان افزا قارچ بومی چین، کره و ژاپن است. در طب سنتی چینی گانودرما را نماد زندگی شاد، طول عمر و حتی جاودانگی می دانند. این قارچ را بصورت کپسول، شربت و پماد عرضه می کنند.

با افزایش شهرت قارچ گانودرما خیلی از مطالعات روی ترکیب، پرورش و اثرات این قارچ در دست انجام است و اطلاعاتی وجود دارد که از اثرات مثبت این قارچ بر سلامتی (اثرات ضد سرطانی، تنظیم قند خون، اثرات آنتی اکسیدانی، ضد باکتری و ضد ویروس و محافظت در برابر آسیب های کبد ومعده) حمایت می کند. اما تا کنون اغلب مطالعات روی حیوانات انجام شده است و مطالعات انسانی کوچک بوده و همیشه موید نتایج خوب مطالعات آزمایشگاهی نبوده است. اکنون زمان است که با توجه به اینهمه اثرات خوب مورد ادعا مطالعات انسانی با طراحی خوب انجام شود تا معلوم شود آیا این ادعا ها صحیح و با ارزش است یا نه؟.

گانودرما و سرطان

تحقیقات نشان داده است که این قارچ در محیط آزمایشگاه توانسته است تکثیر سلول های سرطان پروستات، سارکوما و سینه را کند نماید. اما تاثیر قارچ گانودرما بر سرطان پروستات و سینه در خارج از محیط آزمایشگاه و بر بدن انسان مشخص نیست. به همین دلیل اگر چه عوارض جانبی گزارش شده اندک و خفیف بوده اما در حال حاضر مصرف گانودرما برای درمان سرطان توصیه نمی شود.

 

نتیجه:

تا انجام مطالعات بیشتر بدلیل تداخل احتمالی با داروهای شیمی درمانی حداقل در دوران شیمی درمانی از این قارچ استفاده نکنید.

گانودرما نام قارچی با زادگاه چینی است که به دلیل خواص فراوان و ترکیبات منحصربفردی که دارد از زمانهای دور تا کنون مورد توجه افراد بسیار و جوامع مختلفی قرار گرفته است که به شکلهای مختلف شروع به فرآوری و مصرف آن نموده اند. خواص دارویی بی نظیر و ارزش غذایی بالایی که قارچ گانودرما دارد باعث شده تا این گیاه ارزشمند در سبک زندگی و رژیم غذایی بسیاری از مردم دنیا جایگاه ویژه ای پیدا کرده و این قارچ به یکی از معروف ترین گیاه دارویی جهان تبدیل شود. در ادامه به بررسی گانودرما و سرطان خواهیم پرداخت. جهت مطالعه بیشتر: گانودرما چیست؟

اگر بخواهیم به زبان ساده سرطان را تعریف کنیم و بفهمیم که بیماری سرطان چیست باید بگوییم که سرطان، تکثیر غیر عادی سلولهای بدن است که به علت بهم خوردن نظم و تعادل بدن در اثر عوامل شیمیایی و سموم وارد شده به بدن (موجود در غذا و آب و هوا) و به وجود اومدن اکسیدان یا رادیکال آزاد در بدن (بر اثر واکنشها و فعل و انفعالاتی که در بدن رخ میدهد و شرایط اقلیمی نامناسب) اتفاق میفتد.

شایع ترین نوع سرطان در بین زنان سرطان سینه و در بین مردان سرطان معده میباشد که کشنده ترین نوع سرطان در بین مردان و زنان ایرانی به حساب می آید. سرطان مری، پانکراس، پروستات، مثانه و پوست از جمله سرطانهای شایع در ایران می باشد که تمامی آنها در ایران به خصوص در چند سال اخیر رشدی صعودی داشته اند.

عبارت ” گانودرما و سرطان ” شاید مناسب ترین واژه برای بیان کلیدی ترین ویژگی گانودرما یعنی خاصیت ضد سرطانی آن باشد.

همه اینها عواملی است که امروزه باعث افزایش رشد سرطان در کشورمان شده است.

گانودرما و سرطان

طبق تحقیقات به عمل اومده در ایران از هر صد هزار نفر ۱۵۰ نفر به سرطان مبتلا هستند و سالانه ۹۰ هزار مورد جدید بیماری سرطان در ایران گزارش میشود که با سرعت بسیار زیادی در حال افزایش است و بالاترین سرعت رشد در دنیا رو به خودش اختصاص داده.

درمان و کنترل سرطان با گانودرما چیز دور از انتظاری از این قارچ شگفت انگیز نیست. خواص گانودرما و مؤلفه های کم نظیری که دارد از جمله :

میتواند از رشد و تکثیر سلولها ی سرطانی جلوگیری کند و  مانع از بوجود آمدن تومورهای سرطانی در بدن شود.

همچنین گانودرما که امروزه به عنوان قوی ترین آنتی اکسیدان در جهان شناخته میشود میتواند تاثیر بسیار زیادی در پیشگیری و عدم ابتلا به سرطان داشته باشد و کمک بسیار زیادی به روند درمانی مبتلایان به سرطان بکند.

لینک یکی از مقاله های بین المللی درباره تاثیر گانودرما بر سرطان:

درمان سرطان با گانودرما

حال که با تاثیر گانودرما و سرطان آشنا شدیم لازم است بدانیم که گانودرما به صورت های مختلفی مانند پودر، قارچ خشک شده، کپسول، شامپو، صابون و قهوه موجود است. همچنین قارچ گانودرما گونه های مختلفی دارد که همه ی آنها خواصی که داخل این سایت گفته شده را ندارند. بهترین و با ارزش ترین گونه گانودرما که خواص یاد شده را داشته باشد، گونه ی گانودرما لوسیدوم نام دارد.

پودر قارچ گانودرما که به صورت کپسول نیز موجود است و قارچ خشک شده گانودرما در ایران به صورت آزاد و فاقد مجوز به فروش می رسد و در دو درجه کیفی ۱ و ۲ با قیمت گرمی ۱ الی ۲ هزار تومان عرضه می شود.نکات مهم درباره ی خرید فرآورده های گانودرما را از طریق صفحه خرید گانودرما دنبال کنید.

در ایران تنها گانودرما اصل و تایید شده فقط در محصولات گانودرما دکتر بیز موجود است.

قهوه به دلیل دارا بودن کافئین طبیعی و همچنین خواص منحصر بفرد دیگری که دارد به عنوان مکمل در کنار گانودرما عمل می کند و خواص جدید و مضاعفی را بوجود آورده که باعث افزایش تاثیرات مثبت گانودرما شده است.

در کشور ما در حال حاضر شرکت دکتر بیز، اولین و تنها کمپانی عرضه کننده ی فرآورده های گانودرما میباشد که کاملا استاندارد و آکادمیک اقدام به تولید و توزیع محصولات حاوی گانودرما از جمله قهوه گانودرما ، صابون گانودرما و شامپو گانودرما زیر نظر سازمان غذا و دارو و با اخذ تمامی مجوزهای داخلی و خارجی کرده است.

خرید قهوه گانودرما

شرکت دکتر بیز یک قدم جلوتر رفته و گانودرما را با دو گیاه دارویی و پرخاصیت دیگر به نام های جینسینگ و خرنوب ترکیب کرده است و محصول ارزشمندی با نام قهوه سوپریم گانودرما را عرضه کرده است. جهت خرید قهوه سوپریم می توانید بر روی لینک زیر کلیک فرمایید:

خرید قهوه سوپریم

خواص بی نظیر گانودرما صرفا به سرطان محدود نمی شود، بلکه با دارا بودن مواد آنتی اکسیدانی و ترکیبات ویژه ی خود در پیشگیری، کنترل و درمان طیف وسیعی از بیماری ها موثر است. در زیر به چند مورد از آنها اشاره می کنیم برای مشاهده لیست بزرگتر به مجله گانودرما مراجعه فرمایید.

درود و عرض ادب و احترام من بیماری معده و زخم دیواره معده دوازدهه اینا دارم قهوه کافئین دار گانودرما برای من ضرر نداره؟

باید ببینید که معدتون نسبت به کافئین حساسیت داره یا خیر به صورت کلی برای مشکلات گوارشی و معده کافه لاته میل شود بهتر است

سلام. دوتا سوال؟ ۱_لیست نمایندگی فروش محصولات بیز در شهر اصفهان رو بفرمایین ۲-توضیحات تون در رابطه با سرطان و محصولات گانودرما خیلی کلی هست. من به عنوان یک بیمار سرطانی متوجه نشدم بلاخره بخرم این محصولات رو یانه؟ ممنونم

نمایندگی فروش در اصفهان وجود ندارد. افرادی هم که ادعا میکنند نماینده ی شرکت بیز هستن افراد مستقلی هستند که گانودرما رو از خود ما تهیه میکنند و عرضه میکنند. جهت مشاوره تخصصی لطفا با شماره های قرار داده شده داخل سایت تماس بگیرید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

گانودرما و سرطان

شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

گانودرما و سرطان
گانودرما و سرطان
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *