گانودرما و اچ پی وی

دوره مقدماتی php
گانودرما و اچ پی وی
گانودرما و اچ پی وی

ویروس HPV و زگیل تناسلی به یکی از شایع‌ترین مشکلات این روزهای بسیاری از مردم تبدیل شده است. قارچ گانودرما و قارچ شیتاکه تاثیر بسیار خوبی بر روی بهبود این بیماری دارند و در مقالات علمی بسیار زیادی این موضوع مطرح و تایید شده است. در این ویدئو نحوه تاثیرگذاری این قارچها بر روی این عارضه و نحوه مصرف آن‌ها را بیان کرده‌ایم.

حتما بسیار در مورد قارچ گانودرما مطلب خوانده اید و نام آن را شنیده اید. این گیاه معجزه آسا، در کشورها آسیایی به خوبی رشد می کند. تاثیر قارچ گانودرما بر HPV را باید به صورت کلی و مفصل بررسی نمایید. این قارچ چه ماده ای دارد که این چنین در درمان بیماری های مختلف تاثیر گذار است؟

این سوالی است که بسیاری از کسانی که با قارچ گانودرما آشنا هستند، از خود بپرسند. بسیاری از محققین بر روی تاثیر قارچ گانودرما بر HPV تحقیقات انجام داده اند. نه تنها قارچ گانودرما، که دیگر قارچ ها نیز قادر هستند به خوبی با ویروس های مختلف بدن مبارزه کنند. این قارچ دارویی، پس از این که مورد توجه دنیا قرار گرفت، به صورت عمده ای شروع به کشت آن نمودند.

قارچ گانودرما در کشور ما شناخته شده تر هست اما برای بیماری HPV یا زگیل تناسلی قارچ شیتاکه تاثیر بسیار بیشتری نسبت به قارچ گانودرما دارد. و پیشنهاد ما این است که قارچ شیتاکه مصرف شود و در کنار آن و برای تاثیرگذاری بیشتر گانودرما هم استفاده نمایید. با این حال ما در این مقاله مطالعات انجام شده در مورد خواص این دو قارچ بر روی HPV یا زگیل تناسلی به صورت مجزا بیان میکنیم. در ابتدا در مورد قارچ گانودرما و سپس در مورد قارچ شیتاکه 

ویروس پاپیلوما، یکی از ویروس هایی است که انسانهای زیادی در دنیا به آن مبتلا شده اند. باید بگوییم در یک سال بیش از ۱۴ میلیون نفر در آمریکا به این ویروس آلوده شدند. از این رو دانشمندان و پزشکان به دنبال راهی برای درمان این ویروس بر آمدند.

گانودرما و اچ پی وی

دوره مقدماتی php

پس از مدتی تحقیق تاثیر قارچ گانودرما بر HPV را دریافتند. این ویروس از طریق رابطه جنسی به مردان و زنان منتقل می شود. که به زگیل تناسلی نیز شهرت دارد. اما خطر این ویروس آنقدر زیاد است، که میتواند انسان را از پای درآورد.

باید بیان نماییم که مرکز آمار و کنترل بیماری های امریکا بیان نموده است، که این ویروس بین ۴۰ تا ۱۰۰ نوع متنوع دارد، که به راحتی قابل انتقال هستند. که برخی از این نوع ویروس ها منجر به بروز سرطان رحم می شوند. استفاده از قارچ گانودرما بدون تردید می تواند روشی پیشگیرانه برای ابتلا به این ویروس باشد.

تاثیر قارچ گانودرما بر HPV منجر شد تا بیش از ۹۰ درصد عفونت اچ پی وی، در طی دو سال برطرف شود. اما همان ده درصد باقی مانده از این ویروس در بدن نیز می توانست منجر به بروز سرطان دهانه رحم شود. البته در برخی از خانم ها این ویروس بروز سرطان پروستات را نیز در پی داشت.

 دانشگاه علوم پزشکی تگزاس در مورد قارچ های دارویی به تحقیق پرداخت. تا این که موفق شد تاثیر قارچ گانودرما بر HPV را کشف کند. این قارچ با داشتن عصاره AHCC به راحتی بیماری زگیل تناسلی را درمان نمود.

دکتر اسمیت در آغاز مطالعات خود در زمینه تاثیر قارچ گانودرما بر HPV تحقیقات خود را بر روی موش های آزمایشگاهی که به این ویروس مبتلا بودند، انجام داد. پس از آن نیز این تحقیقات و آزمایش های خود را بر روی زنانی که به این بیماری مبتلا شده بودند، آزمایش نمود.

تا این که متوجه تاثیر قارچ گانودرما بر HPV گردید. از میان ۱۰ خانمی که به صورت آزمایشی حاضر به استفاده از این دارو شدند، پس از طی دوره درمان، ۸ نفرشان از بیماری زگیل تناسلی خلاص شدند. این درمان به مدت ۶ ماه ادامه داشت.

۲ نفر باقی مانده نیز همچنان به استفاده از این دارو ادامه دادند. دکتر اسمیت برای این که از نتیجه و تاثیر قارچ گانودرما بر HPV مطمئن شود، ۶ ماه دیگر به این دو نفر پرداخت و بر روی آنها آزمایش خود را ادامه داد. تا این که متوجه شد، انها هم پس از مدت مشخص از این بیماری رها شدند.

این آزمایش منجر شد تا دنیا در مورد تاثیر قارچ گانودرما بر HPV اطمینان کسب نمایید. از آن پس افراد بسیاری برای درمان زگیل تناسلی خود اقدام به استفاده از این قارچ دارویی نمودند.

موسسه ملی بهداشت عمومی در کشور مکزیک نیز اقدام به انجام تحقیقاتی بر روی تاثیر قارچ گانودرما بر HPV نمود. تا بتواند آزمایش های انجام شده توسط دکتر اسمیت را در تگزاس، تایید کند. آنها از میان ۶۱ بیماری که به زگیل تناسلی مبتلا بودند را به صورت تصادفی انتخاب کردند.

پس از آن با قارچ دارویی Laetiporus sulphureus  تحت درمان ازمایشی قرار دادند. به ۴۱ بیمار دیگر ترکیبی از قارچ دم بوقلمون و گانودرما داده شد. پس از دوماه آزمایش و بررسی، محققین دریافتند تاثیر قارچ گانودرما بر HPV در میان ۴۱ بیمار، ۸۸ درصد بوده است.

اما گروه دیگر تنها ۵ درصد بهبود به همراه داشتند. پس از آن تمامی دنیا را با خواص بی نظیر قارچ گانودرما آشنا کردند. به نوعی که امروزه این گیاه دارویی، به عنوان معجزه گر قرن شناخته شده است.

با این که تاثیر قارچ گانودرما بر HPV محرز شده است، اما بهتر است برای درمان این بیماری حتما به پزشک مراجعه نمایید. می توانید در کنار راه های درمانی پزشک خود، استفاده از این گیاه دارویی را نیز در نظر قرار دهید.

این قارچ طعمی تقریباً تلخ مزه دارد. برای مصرف راحتتر می توانید آن را دم کنید و با چیزی ترکیب کنید و میل نمایید.

اگر قصد دارید تاثیر قارچ گانودرما بر HPV را شاهد باشید، بهتر است این قارچ را دم کنید و مصرف نمایید. می توانید به صورت روزانه یک فنجان دمنوش گانودرما را میل نمایید. یا از روش های دیگر برای استفاده از قارچ گانودرما بهره مند شوید. جهت آشنایی کامل میتوانید مقاله نحوه مصرف قارچ گانودرما را مطالعه نمایید.

با استفاده از این قارچ گیاهی، به سرعت تمامی سیستم بدنی خودتان را تقویت نموده و از دست بیماری زگیل تناسلی خلاص می شوید. همانطور که بیان نمودیم تاثیر قارچ گانودرما بر HPV توسط پزشکان و متخصصین بسیاری در دنیا مورد آزمایش قرار گرفته است.

پس می توانید با اطمینان خاطر از این گیاه دارویی استفاده کنید. حتی استفاده از قارچ گانودرما، بدن شما را از بیماریهای دیگری همچون پارکینسون، آلزایمر و… نیز رها می کند. این گیاه معجزه آسا خواص بیشماری دارد که باید به صورت مفصل در مورد آنها توضیح داده شود.

قبل از اینکه به تاثیر قارچ شیتاکه بر روی HPV و زگیل تناسلی بپردازیم ابتدا باید شناختی مختصر راجع به آن داشته باشیم.زگیل تناسلی نوعی زائده پوستی است که اغلب در اطراف واژن و یا مقعد و نیز کشاله ران به وجود می آید. این نوع زگیل گاه به صورت توده تورمی به شکل خوشه کوچک گل کلم و گاها به صورت لک های سفید صاف مشاهده می شود.

البته گاها ابعاد ان به حدی ریز می شود که با چشم دیده نمی شود.مطالعات اخیر از تاثیر قارچ شیتاکه بر زگیل تناسلی، که شایع ترین بیماری آمیزشی جنسی و ویروسی است که عامل انتقال آن ویروسHPV(Human Papilloma Virus)  یا پاپیلوم انسانی می باشد، خبر می دهند. پاپیلوما به برجستگی و تورم و زائده پوستی مانند تبخال و زگیل اطلاق می گردد.

ویروس HPV از نوع ویروس های DNA دار می باشد. یا به عبارتی دیگر ژنوم یا ماده ژنتیکی ان از دی ان ای تشکیل شده است. این ویروس علاوه بر زگیل تناسلی می تواند عامل سرطان دهانه رحم نیز باشد. در آزمایش انسانی انجام شده با موضوع تاثیر قارچ شیتاکه بر زگیل تناسلی و ویروس HPV در نود درصد افراد ویروس از بین رفت.

این ویروس اغلب از طریق آمیزش واژینال و یا حتی اورال و مقعدی فرد ناقل با فرد سالم انتقال می یابد. زگیل تناسلی با بیماری تبخال تناسلی با وجود شباهت های بسیار، متفاوت می باشد. ویروس انتقال تبخال تناسلی HSV بوده که هم می تواند تبخال تناسلی و هم تبخال دهانی را موجب شود که البته اثر این قارچ روی HSV مشابه به تاثیر قارچ شیتاکه بر روی HPV است.

تبخال تناسلی مانند تبخال دهانی بوده و معمولا به صورت تاول دیده می شود. ویروس اچ پی وی حدود صد گونه بوده که اغلب این گونه ها در ناحیه تناسلی موجب بیماری می شوند که گاها بدون هیچ علائمی بوده و فرد از بیماری خود بی اطلاع می باشد. گونه های شش و یازده این ویروس در بیشتر مواقع عامل ایجاد زگیل هستند. در ادامه بیشتر به تاثیر قارچ شیتاکه بر روی HPV و زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.

تحقیقات بالینی انجام شده در زمینه تاثیر قارچ شیتاکه بر زگیل تناسلی و ویروس HPV اولین بار توسط پژوهشگری از دانشگاه علوم پزشکی تگزاس و مرکز علمی UT، دکتر Judith smith انجام گرفت. دکتر اسمیت عصاره حاصل از میسلیوم قارچ شیتاکه و قارچ های دارویی دیگر ترکیبی شیمیایی بدست آوردند بنام AHCC( Active Hexose Correlated Compound) که عامل تاثیر قارچ شیتاکه بر روی HPV و زگیل تناسلی می باشد. 

میسلیوم همچون ریشه های قارچ هستند که در کشت خاک یا عصاره برنج رشد می کنند. در نوع وحشی میسلیوم زائده های ریز آن تا کیلومترها رشد می کند. تیم دکتر اسمیت با تحقیقات آزمایشگاهی تاثیر قارچ شیتاکه بر روی HPV و زگیل تناسلی و موش های مبتلا به این ویروس به نتایج امیدوار کننده ای دست یافتند و زمینه برای مطالعه انسانی و آزمایش تاثیر قارچ شیتاکه بر روی بر روی زنان مبتلا به HPV فراهم شد.

برای این منظور به ده خانم آلوده به ویروس روزانه سه گرم از عصاره میسلیوم قارچ شیتاکه(AHCC) به مدت شش ماه داده شد. بعد از مدت مذکور هشت نفر از ده نفر مورد آزمایش HPV را منفی نشان دادند که در سه نفر بعد از قطع درمان با AHCC ویروس از بین رفت. تحقیقات تیم دکتر اسمیت در مورد تاثیر قارچ شیتاکه بر HPV و زگیل تناسلی همچنان ادامه داشته وارد فاز دوم خواهد شد. نتایج آزمایش و تحقیق  در مورد تاثیر قارچ شیتاکه بر HPV و زگیل تناسلی در یازدهمین کنفرانس بین المللی طب فراگیر در سرطان در شهر هیوستون ارائه شد. بر اساس نظریات دکتر اسمیت درمان با AHCC، که یک مکمل غذایی بدون هیچ عوارض جانبی است، بازه زمانی سه تا شش ماه نیاز دارد. این تحقیق مهر تاییدی بر نتایج پیش بالینی و آزمایشگاهی تیم دکتر اسمیت در مورد  تاثیر قارچ شیتاکه بر HPV و زگیل تناسلی می زند.

دکتر اسمیت و همکارانش قبل از اقدام به آزمایش انسانی در مورد تاثیر قارچ شیتاکه بر HPV و زگیل تناسلی آزمایش بر روی سلول ها و موش های آلوده به ویروس HPV نوع شانزده و هجده را انجام دادند. در طی آن به مدت حدود سه ماه روزانه پنجاه میلی گرم از AHCC به موش های آلوده داده شد سپس به مدت یک ماه کار پیگیری و مقایسه موش های آلوده به ویروس و موش های سالم انجام گرفت. 

گانودرما و اچ پی وی

نتایج به دست آمده نمایانگر تاثیر قارچ شیتاکه بر HPV بود که در محیط آزمایشگاهی سلول های آلوده به HPV با هفت روز درمان با AHCC و هفت روز عدم درمان، HPV در این سلول ها از بین رفته است. در مورد موش ها نیز با نود روز درمان و سی روز عدم درمان علاوه بر از بین رفتن ویروس سرکوب تومور سرطانی نیز مشاهده گردید. یعنی علاوه بر تاثیر قارچ شیتاکه بر HPV و زگیل تناسلی در درمان سرطان نیز موثر است. تحقیقات مشابه دیگر بر روی تاثیر قارچ شیتاکه و قارچ های دیگر بر روی HPV انجام شده که نتایج مشابهی نیز داده است.

 از این جمله می توان به مطالعات انجمن اطلاعات پزشکی فرانسه در مورد تاثیر قارچ های شیتاکه و دم بوقلمون و گانودرما بر HPV اشاره کرد که حدود هشتاد درصد افراد آلوده به ویروس پس از درمان با این قارچ ها درمان شدند. تاثیر صد سرطانی و ضد ویروس پاپیلومای برخی قارچ ها در تحقیقات و مطالعات دانشگاهها و موسسات علمی مختلف در دنیا به اثبات رسیده است که علاوه بر دو مورد مذکور فوق مطالعه موسسه ملی بهداشت عمومی مکزیک و دانشگاه مستقل ملی مکزیک و دانشگاه Xinjiang چین در مورد تاثیر برخی از انواع قارچ خوراکی در درمان ویروس پاپیلومای انسانی و سرطان اندام تناسلی همچون سرطان دهانه رحم نتایج امیدوار کننده و حاکی از تاثیر درمانی و صد سرطانی برخی قارچها چون شیتاکه دارد. زگیل تناسلی شایع ترین بیماری مقاربتی بوده و اثر قارچ شیتاکه بر HPV و زگیل تناسلی ارزش این قارچ خوراکی را به عنوان دارو نمایان می کند.

علاوه بر اثر قارچ شیتاکه بر روی HPV و زگیل تناسلی این قارچ دارای ویتامین D، فیبر، روی، مس، منیزیم، ویتامین های گروه B (B5,B6 B9,B12 B2,B3) و سلنیم می باشد. این قارچ از نوع قارچ های دکمه ای محدب و به رنگ قهوه ای می باشد. این قارچ اولین بار در جنگل های چین و از تنه افتاده درختانی چون بلوط در بهار و یا پائیز جمع آوری شده و سپس توسط بومیان چین پرورش داده شد. 

اما کشاورزان ژاپنی بعد از آموختن پرورش این قارچ از چینیان، اقدام به کشت و پرورش این قارچ در مقیاس وسیع کرده و نام آن را شی تاکه گذاشتند که “شی” در زبان ژاپنی قطعه درخت بلوط و “تاکه” به معنی قارچ می باشد. به این ترتیب این قارچ به اسم ژاپن ثبت و قارچ بومی ژاپن شناخته شد. این قارچ با تجزیه چوب از آن استفاده می کند. چوب یا کنده درخت بلوط بهترین چوب برای پرورش قارچ شیتاکه می باشد. کشت صنعتی قارچ شیتاکه به هشتاد سال قبل، که تکنولوژی تلقیح کشت قارچ در حال گسترش بود، برمی گردد.

 قارچ شیتاکه در کشورهای آسیای میانه همچون چین، ژاپن، تایلند و …از چند هزار سال قبل تا حال از پرطرفدارترین قارچ های خوراکی بوده و جایگاه ویژه ای در آشپزی بودایی دارد. خواص این قارچ و خصوصاً اثر قارچ شیتاکه بر روی HPV و زگیل تناسلی موجب گسترش کشت آن در خیلی از کشورها از جمله ایران عزیز گردید.

برای آشنایی بیشتر در مورد HPV و تاثیراتی که قارچ گانودرما بر روی آن دارد می‌توانید در ساعات کاری با ما تماس بگیرید و سوالات خود را از کارشناسان با کارشناسان ما در میان بگذارید.

اگر به مشاوره رایگان نیاز دارید شماره تماس خود را وارد کنید تا مشاوران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و پاسخگوی سوالات شما باشند

سلام وقت بخیر بنده جوشی بالا الت تناسی دارم ک خیلی وقته هستش و رنگش هر از گاهی عوض میشه به رنگ های سیاه ویا سفید انگار یه جوش زیر پوستی هست الانم چند وقتیه ک پاهام خارش گرفته وقتی میخوارمش انگار مورچه یا پشه نیش زده باشه ورم میکنه و بعد مدتی به حالت عادی برمیگرده این علایم نشانه چیست میتوانید راهنمایی کنید

درود دوست عزیز.بنظر نمیاد اون جوش مشکل خاصی باشه ولی خارش در قسمت پا بنظر حساسیت میاد.برای مشاوره تکمیلی میتونین با شماره ۰۲۶-۹۱۰۱۱۳۹۰ تماس بگیرین

سلام برای تبخال تناسلی چی باید استفاده کنم؟ که کامل دیگه از بدنم خارج بشه و برنگرده

  • دسر ساده با شیر و بیسکویت
  • سلام دوست عزیز برای تبخال تناسلی قارچ شیتاکه تاثیر بسیار خوبی دارد.

    سلام. به چه صورت میتونم قارچ رو تهیه کنم.

    سلام دوست عزیز شما میتونید هم از طریق سایت سفارش خودتون رو ثبت کنید و هم میتونید با دفتر فروش ما تماس بگیرید و سفارش خودتون رو ثبت کنید. شماره تماس دفتر: ۰۲۶۹۱۰۱۱۳۹۰

    قارچ گانودرما هایی که شما پخش میکنی دست سازه؟؟ کودم شرکت نمایندگی این قارچ داره؟؟ سیب سلامت داره محصول؟؟

    سلام دوست عزیز قارچ گانودرما پرورش خودمون هست و ما خودمون دفتر مرکزی هستیم – قارچ گانودرمای ما زیر نظر جهاد کشاورزی کشت میشه و محصول کشاورزیه مثل میوه و سبزیجات و هیچ فرآوری ای روش ضورت نگرفته نیازی به سیب سلامت نداره

    سلام برا درمان زیگیل تناسلی فقط قارچ گانودرما یا شیتاکه کافیه یا همراه استفاده اینها دارو هم استفاده شود؟؟واینکه این قارچ ها برا زیگیل های نوع خطرناک مثله ۱۸ هم تاثیر گذاره؟

    درود دوست عزیز.توصیه ما استفاده از هر دو قارچ به صورت همزمانه-و قارچ های دارویی مکمل درمان هستند-لطفا درمان پزشکیتون رو انجام بدین و در کنارش گانودرما و شیتاکه مصرف کنین-این قارچها با تقویت سیستم دفاعی بدن میتونه هر تایپی از ویروس رو تحت تاثیر قرار بده

    ادرسی در شهر اراک هستش که بتونیم این دارو را تهیه کنیم اگه هست محبت کنید آدرسشا بگید برای زیگیل الت تناسلی میخوام.

    درود دوست عزیز-متاسفانه ما در اراک نمایندگی نداریم-شما میتونین قارچهای مورد نیاز برای کمک به درمان زگیل تناسلی رو از سایت ما تهیه کنین.یا با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرین. ۰۲۶-۹۱۰۱۱۳۹۰

    سلام شیراز نمایندگی دارین .درصورت نداشتن سفارش بدیم چند روز به دستمون میرسه ؟ قیمت شیتاکه وگانودرما چند هست ؟ باتشکر

    گانودرما و اچ پی وی

    درود دوست عزیز. شیراز نمایندگی نداریم ولی به سراسر ایران پست میکنیم.هر بسته ۱۵۰ تومن.

    سلام من درحتل مصرف قارچ گانودرما و جنسینگ هستم. این رو روی جعبه نوشته. اینهم تاثیرگذارهستبر زگیل تناسلی ؟ من دچارش شدم و بی نهایت دارم اذیت میشم از نظر روانیش بیشتر ، چون بهم گفتن خیلی خطرناکه و درمانی نداره و تا خر عمرت هم هست ، تروخدا میشه راهنمایی کنید که کدوم بهتره و فرقشون چبه

    درود دوست عزیز-برای hpv توصیه ما مصرف همزمان قارچ گانودرما و شیتاکه است طبق نتایج و تجربه ای که ما داشتیم مصرف همزمان این دو قارچ تاثیر فوق العاده ای روی hpv داشته دو قارچ متفاوت هستند هردو باعث تقویت سیستم ایمنی میشن اما اولویت برای hpv مصرف شیتاکه است

    سلام من رشت هستم و این زگیل تناسلی رو دارم نمایندگی در رشت ندارید برای تهیه قارچ شیتاکی ؟ قیمتها رو هم بفرمایید و اینکه عوارضی نداره؟ و آیا بعد از مصرف و درمان در طول دوره آیا بعدها برگشت پذیری داره مثل درمان های دیگر ؟

    درود دوست عزیز، خیر رشت نمایندگی نداریم میتونید از طریق سایت ثبت سفارش کنید یا با شماره های ثبت شده در سایت تماس بگیرید،قیمت هر بسته ۱۵۰/۰۰۰تومان-قارچ ها خالص هستند و عوارضی ندارند- توصیه میکنیم حداقل ۷-۵ ماه مرتب استفاده کنید دوستانی که استفاده کردند خوسبختانه بعد از ۵-۴ ماه بهبود یافتند و برگشتی نداشته

    سلام قارچی ک شما دارید چه فرقی با قرص پاورفیت ک قارچ شیتاکه داره؟ من پاپیلوماتوز حنجره دارم تا این ساعت شش بار عمل شدم از یک سالگی عود می‌کرد آخرین بار دو هفته پیش عمل شدم دکتر میگه درمان نداره میگه این همون نوع زگیل تناسلی هست اما برای من داخل تار صوتی میزنه هر بار میزنه تنگ نفس شدید و کلا لال میشم و اورژانسی عمل جراحی. گفتن قهوه چایی نسکافه غذای تند ضرر هست. آیا تو این بسته های شما کافئین داره؟

    درود دوست عزیز.قارچ شیتاکه ما خالصه-از اونجایی که شیتاکه قارچ خوراکیه شما میتونین داخل برنامه غذایی روزانتون بگنجانین.داخل قرص پاور فیت علاوه بر سایر ترکیبات یک مقداری عصاره شیتاکه هست.و لازم به ذکره که عرض کنم محصولات ما هیچگونه ناخالصی نداره.ما خود قارچ رو براتون ارسال میکنیم.

    سلام برای زگیل تناسلی در خانم ها اگه مراجعه نکنم دکتر و فقط از قارچ گانودرما و شیتاکه استفاده کنم جواب میده برام یا مصرف این قارچ ها حتما باید همراه با مصرف داروهای پزشک میده باشه؟ بعد میشه لطف کنین بگین هر بسته قارچ که ۱۵۰ تومن هست چقدر قارچ توش هست و برای چه مدت میشه مصرف کرد هر بسته رو؟

    درود دوست عزیز.این قارچ ها مکمل درمان هستن.توصیه ما اینه که کنار توصیه های پزشکتون برای تقویت سیستم ایمنی بدن این قارچ هارو مصرف کنین.مقدار مصرف و روش مصرف روی بسته ها نوشته شده.هر بسته ۱۰۰گرمه که شیتاکه برای تقریبا یکماه شما کافیه و گانودرما برای دوماه.

    من زگیل تناسلی دارم و یکسال ک لیزر میکنم ولی مجدد باز زگیل زدم بیش از ۱۰ بار لیزر کردم قرص پاورفیت هم یک بار استفاده کردم اگر میدونید محصولات شما روی من تاثیر داره منو راهنمایی کنید دیگه رسیدم ب حد خودکشی

    درود دوست عزیز.لیزر فقط زائده ها رو به طور موضعی از بین میبره ولی همچنان ویروس داخل بدن شما فعاله.شما باید با تقویت سیستم دفاعی بدنتون این ویروس رو غیر فعال کنین.قارچ شیتاکه به همراه گانودرما تاثیر بسزایی در افزایش ایمنی بدن شما داره-خوشبختانه دوستانی که به مدت حداقل ۴ماه از این دو قارچ استفاده کردن نتایج خوبی گرفتن.توصیه ما اینه که حتما تهیه کنین و شروع کنین به مصرف.

    سلام وقت بخیر من یک ماهه که قهوه گانودرما مصرف میکنم زگیل ها بزرگ تر شدند و من نگران تر … گانودرما باعث رفع شدن این ویروس از بدن میشه و باعث از بین رفتن این زایئه ها ممکنه کمکم کنید !! تا چه مدت باید مصرف شه تا جواب بده🥺

    درود دوست عزیز.برای بیماری hpv توصیه ما استفاده از قارچ شیتاکه و قارچ گانودرما به صورت همزمان هست نه قهوه-خداروشکر دوستانی که حداقل به مدت ۴ماه هر دو نوع قارچ استفاده کردن نتایج خیلی خوبی گرفتن.

    سلام من از دبستان همیشه زگیل داشتم روی دستم وقتی هفده سالم شد ناپدید شدن ولی الان که بیست سالمه باز همشون از نو دارن درمیان خیلی بده واسه یه دختر خیلی به روحیه آسیب میزنه وقتی بچه بودم دکتر رفتم ولی یبار درشون آورد چون تعدادشون زیاد بود ۱۲….۱۳ تا بودولی خوب نشد و دوباره پیدا شدن الان هم ۴تا زده دستم ک باز دارن بیشتر میشن خواهش میکنم کمکم کنید برای یه دختر تو سن من خیلی وحشتناکه کاملا روحیمو از دست دادم مدام گریه میکنم شما بگید من چیکار باید بکنم

    درود بزرگوار.شما حتما به یه متخصص پوست مراجعه بفرمایید و اینکه مصرف این قارچها تاثیرات زیادی روی ویروس پاپیلومای انسانی داشته.با مصرف این قارچها کنار درمان پزشکیتون انشالا که نتایج خوبی میگیرین.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    قارچ گانودرما لوسیدوم با دارا بودن پیشینه ای چندین هزار ساله در درمان بیماری های مختلف، امروزه حتی به… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما برای درمان بیماری های متعددی مورد استفاده قرار می گیرد. در این مقاله، برای اولین بار عملکرد… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما از محصولات غذایی بسیار محبوبی است که با یادگیری نحوه پرورش و کشت آن می توان سود… ادامه مطلب

    گانودرما قارچی ست که به دلیل خواص معجزه آسایی که بر سلامتی می گذارد شهرت یافته است، از تاثیر… ادامه مطلب

    پیش از آنکه به بررسی حالت قرص گانودرما بپردازیم بهتر است در مورد این قارچ شگفت انگیز بیشتر بدانیم…. ادامه مطلب

    قارچ گانودرما دارای فواید بسیار زیادی است. در این متن به بررسی اثرات قارچ گانودرما بر سیستم ایمنی افراد… ادامه مطلب

    خواص قارچ گانودرما در جلوگیری از پیری زودرس مانند بسیاری از بیماری ها و عوارض جسمی و روحی به… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما چیست ؟ گانودرما لوسیدوم ،نوعی قارچ است که در کشورهای آسیای شرقی، مثل  چین و ژاپن  می… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما به عنوان یک قارچ کاربردی در بسیاری از کشورهای آسیایی مورد استفاده قرار می گیرد. این قارچ… ادامه مطلب

    همه ما صحبت های زیادی درباره قارچ ها شنیده‌ایم اما چقدر در مورد اینکه قارچ های مختلفی در سرتاسر… ادامه مطلب

    درباره ما

    تماس با ما

    سوالات متداول

    نظرات مشتریان ما

    نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج

    خانه » بیماری های جنسی » زگیل تناسلی » نقش عصاره قارچ شیتک در درمان HPV

    به گزارش ایرنا از هلث، ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) ، یک عفونت مشترک و به شدت مسری است که بر پوست و غشاهای مرطوب بدن به عنوان مثال، در دهانه رحم، دهان و گلو اثر می گذارد.

    اچ.پی.وی از طریق تماس جنسی گسترش می یابد و باعث ابتلا به سرطان گلو، سرطان گردن رحم در زنان و سرطان مردان می شود.

    قارچ های شیتک قرن ها است که به صورت دارویی برای شرق آسیا مورد استفاده قرار گرفته اند.

    گانودرما و اچ پی وی

    این قارچ ها حاوی یک ماده شیمیایی منحصر به فرد به نام AHCC بوده که مخلوطی از آمینو اسیدها، پلی ساکاریدها و مواد معدنی است.

    این تحقیق جدید نشان می دهد که عصاره ای کشف شده از قارچ شیتک (Shiitake) می تواند در پیشگیری از ابتلا به سرطان هایی که ویروس اچ.پی.وی عامل آنها است کمک کند.

    آنها می گویند: این قارچ ژاپنی می تواند درمان قطعی برای از بین بردن ویروسی باشد که عامل سرطان دهانه رحم است.

    اکنون هیچ دارو یا مکمل غذایی وجود ندارد که بتواند اچ.پی.وی را درمان کند؛ ویروسی که عامل 99 درصد از موارد سرطان دهانه رحم است.

    در این مطالعه به 10 زن مبتلا به ویروس اچ.پی.وی برای مدت شش ماه هر روز یک مرتبه از عصاره این قارچ داده شده است که از این تعداد 8 نفر از آنها به درمان پاسخ دادند.

    اکنون این درمان آزمایشی آماده است تا به طور گسترده و برای تعداد زیادی از بیماران عرضه شود.

    پروفسور «جودیث اسمیت» از دانشگاه تگزاس می گوید: نتایج بسیار دلگرم کننده بود؛ طبق محاسبه ما، یک دوره درمانی سه ماهه و در برخی موارد شش ماهه لازم است.

    وی افزود: AHCC یک مکمل غذایی است و هیچ نوع عوارض جانبی و یا دیگر مزایای تعدیل بر سیستم ایمنی بدن ندارد.

    تحقیقات قبلی نشان داده اند که AHCC سطح ایمنی بدن را با افزایش تعداد سلول هایی که به دفاع بدن در برابر عفونت و جلوگیری از رشد تومور کمک می کنند، بالا می برد.

    سوال پزشکی دارید ؟!؟

    جهت آسایش و حفظ سلامتی شما بیماران عزیز از اول فروردین ماه، سیستم ویزیت آنلاین در این سایت فعال شده است. شما می توانید به جای پرسش از دکتر و یا مراجعه حضوری، به صورت تلفنی با پزشک متخصص صحبت کنید. برای این کار روی ویزیت تلفنی کلیک کنید:

    ویزیت تلفنی

    سلام در صورت صلاحدید عکس واضح از زائده ها بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.

    سلامدر عکس مشکوک هستند بهتره معاینه شوید و اگر بازهم مشکوک بود نمونه برداری کنید

    سلام در صورت صلاحدید عکس واضح بفرستید تا بتوانم کمک تان کنم.

    سلامممکنه هنوز ویروس را داشته باشید ولی آزمایش دقیقی برای تشخیص آن وجود ندارد لذا توصیه می شود هم شما و هم همسر آینده تان قبل از هر تماس جنسی واکسن بزنید.

    سلام

    لیزر کنید با لیزر بعیده در همان ناحیه عود کند

    قاعدتا اگر از ریشه درآمده باشه نباید عود کند با اینحال اگر تمایل داشتید می توانید معاینه شوید با معاینه و رویت ضایعات بهتر میشه نظر داد و راهنمایی تان کرد.

    مرا بخاطر بسپار

    نتایج بیشتر …

    گانودرما و اچ پی وی

    در این مقاله به بررسی تاثیر گانودرما روی زگیل تناسلی می پردازیم:

    ویروس پاپیلوما انسانی میلیون ها نفر در سراسر جهان را تحت تاثیر قرار می دهد. حدود ۱۴ میلیون نفر سالانه در ایالت متحده امریکا به سرطان دهانه رحم آلوده می شوند. این ویروس هم در مردان و هم زنان شیوع دارد اما در خانم های جوان پس از فعالیت جنسی شیوع بالاتری دارد. زگیل های تناسلی جزو مهمترین علائم آن ها محسوب می شود اما زگیل در سایر قسمت های بدن هم می تواند وجود داشته باشد. با توجه به آمار مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های ایالات متحده، بین ۱۰۰-۴۰ نوع از این ویروس وجود دارد که معمولا قابل انتقال هستند. در این میان، نوع ۱۶ و ۱۸ آن بیشترین احتمال ابتلا به سرطان رحم را به دنبال دارند.

    یکی از شایع ترین بیماری های عفونی زگیل تناسلی (HPV) می باشد که امروزه بسیار همه گیر شده است و افراد زیادی به آن مبتلا شده اند , این بیماری بیشتر در بانوان شایع و مرسوم می باشد و تا به حال بانوان بسیاری به آن دچار شده اند و بسیاری از آن ها نیز بعد از مبتلا شدن بسیار نگران درمان آن می باشند و بسیاری نیز اعتقاد دارند این بیماری درمانی ندارد و بسیار خطرناک می باشد اما این یک تفکر بسیار اشتباه می باشد و این بیماری درمان های بسیاری دارد که افراد می توانند با استفاده از آن ها به بهبود این بیماری بپردازند.

    این بیماری درمان های بسیاری از جمله روغن درخت چای , چای سبز , سیر , سرکه سیب , سبزیجات , فولات و استفاده از رژیم غذایی سالم و مهم تر از همه آن ها استفاده از قارچ گانودرما دارد که افراد می توانند از آن جهت بهبود وضع خود استفاده کنند.

    همانطور که گفتیم استفاده از گانودرما نیز یکی از موارد و راه حل هایی می باشد که می تواند بسیار در بهبود زگیل تناسلی مفید باشد.در واقع گانودرما قارچ های خوراکی محبوبی می باشند که برای ارتقا عمومی سلامت و افزایش طول عمر بسیار مفید و کاربردی می باشند که استفاده بسیاری نیز در آسیا مخصوصا آسیای شرقی دارد و همچنین در گذشته نیز در آسیای شرقی از این قارچ برای درمان بیماری های بسیاری استفاده می شد و بسیار نیز در آن زمان محبوب بود امروزه نیز به تازگی تحقیقات نشان داده اند که این ماده می تواند تاثیر بسیار مثبتی بر سرطان داشته باشد و آن را بهبود ببخشد.این قارچ مزایای بسیاری دارد که از جمله مزایای آن تقویت سیستم ایمنی بدن و افزایش قدرت بدن در مبارزه با سرطان ها خصوصا سرطان دهانه رحم می باشد.این قارچ در واقع دارای 80 گونه مختلف می باشد که همانطور که گفته شد دارای سابقه درخشانی در منطقه شرقی آسیا مخوصا چین و ژاپن می باشد.

    اچ پی وی (HPV) نوعی ویروس می باشد که در هنگام به وجود آمدن می تواند به دو دسته تقسیم شود  که درمان این دو نوع اچ پی وی (HPV) از اهمیت بسیاری برخوردار می باشد که شما می توانید با استفاده از گانودرما به بهبود هر دو مورد بپردازید. زگیل تناسلی نوعی ضایعه گوشتی می باشد که در ناحیه اندام تناسلی و مقعد رشد می کنند و در برخی موارد دارای علائم و نشانه های آشکار هستند که با چشم قابل دیدن است و در برخی موارد نیز تشخیص آن ها با چشم ممکن نمی باشد که تشخیص آن فقط از طریق پزشک امکان پذیر می باشد.همانطور که گفتیم زگیل تناسلی راه های درمانی بسیاری دارد اما برای انتخاب راه درمان آن حتما باید با پزشک مشورت کرد زیرا ممکن است در بعضی مواقع نیز با راهکار های خانگی بهبود نیابد و نیاز به جراحی و کار های دیگری باشد به همین دلیل حتما توصیه می شود برای انتخاب راه بهبود آن با پزشک مشورت شود.ما در ادامه می خواهیم به شما اطلاعاتی درباره گانودرما , اچ پی وی (HPV) و زگیل تناسلی و انواع آن بدهیم و سپس بهترین راه درمان آن که در واقع گانودرما مخصوصا قهوه گانودرما می باشد را به شما معرفی کنیم.

    درمان زگیل تناسلی با قارچ شیتاکه با توجه به مطالعات علمی، قارچ های دارویی قادر به مبارزه با عفونت حاصل از ویروس پاپیلوما انسانی هستند. در یک مطالعه انسانی، عصاره قارچ توانست این ویروس را در ۹۰ درصد افراد مورد آزمایش از بین ببرد. طبق مطالعات صورت گرفته، قارچ ها همچنین می توانند سرطان های مرتبط با HPV را مهار کنند. قارچ های متعددی با تقویت سیستم ایمنی، قادر به از بین بردن یا کاهش عوارض ناشی از این ویروس هستند. بیایید نگاهی به عملکرد قارچ ها در نابودی این ویروس کنیم.

    انجمن اطلاعات پزشکی فرانسه، مطالعه ای بر روی ۴۷۲ بیمار مبتلا به التهاب لثه انجام دادند که از نظر ویروس پاپیلومای انسانی مورد ارزیابی قرار گرفتند. آن ها دریافتند ۶۱ بیمار از لحاظ HPV16 یا HPV18 مثبت بودند. ۲۰ نفر از بیماران HPV مثبت به صورت تصادفی انتخاب شده و با قارچ دارویی Laetiporus sulphureus تحت درمان قرار گرفتند. به ۴۱ بیمار دیگر از قارچ دم بوقلمون و گانودرما (گانودرما لوسیدوم) داده شد. بعد از دو ماه، محققان دریافتند که ۸۸ درصد از ۴۱ بیمار تحت درمان با دم بوقلمون و گانودرما از لحاظ HPV منفی شدند. در گروه دیگر، ۵ درصد HPV منفی را نشان دادند. قارچ ها توانایی های ضد ویروسی خود را در سایر تحقیقات هم نشان دادند.

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25271984

    این مطالعه توسط موسسه ملی بهداشت عمومی مکزیک و دانشگاه مستقل ملی مکزیک انجام شده و توسط مطالعه دیگری مورد تایید قرار گرفت. در این مطالعه سلول های دهانه رحم انسانی آلوده به ویروس پاپیلومای انسانی به همراه سلول های سرطانی دهانه رحم مورد آزمایش قرار گرفتند. سلول ها با غلظت های مختلف عصاره آبی قارچ گانودرما لوسیدوم به صورت هر ۲۴ ساعت مورد بررسی قرار گرفتند. منابع مختلف قارچ گانودرما لوسیدوم مورد آزمایش قرار گرفتند که یک منبع از چین و دو منبع از مکزیک انتخاب شد. پس از شکست DNA هسته، محققان دریافتند که سه عصاره قارچ گانودرما لوسیدوم رشد سلول های سرطانی و آلودگی HPV بین سلول ها را متوقف کردند.

    در این مطالعه ، اثر عصاره های آبی قارچ دارویی Lingzhi یا Reishi ، Ganoderma lucidum را که از سه نقطه جهان (چین ؛ و مورلوس و میکوآکان ، مکزیک) به دست آمده است بر سلولهای دهانه رحم تغییر یافته توسط ویروس پاپیلومای انسانی (HeLa و SiHa) و C بررسی کردیم.

    نتایج نشان داد که عصاره آبی G. lucidum به دست آمده از سه محل تولید تاثیر مهارکنندگی روی تکثیر سلولهای آلوده اچ پی وی دارد. آنها همچنین در سلولهای سرطانی HeLa ، SiHa و C-33A باعث آپوپتوز و توقف چرخه سلولی شدند.

    بنابراین ، مشخص شد که عصاره های آبی G. lucidum به دست آمده از سه مکان مختلف ، اثر مهاری بر روی سلول های سرطانی ایجاد می کنند و ممکن است دارای یک روش درمانی بالقوه برای پیشگیری و درمان این بیماری باشند.

    In this study, we investigated the effects of the aqueous extracts of Lingzhi or Reishi medicinal mushroom, Ganoderma lucidum, obtained from three localities (China; and Morelos and Michoacan, Mexico) on cervical cells transformed by human papillomavirus (HeLa and SiHa) and C-33A cancer cells.

    The cells were plated in DMEM medium supplemented, and were incubated in the presence of different concentrations of G. lucidum for 24 h. Cell proliferation was determined by MTT colorimetric assay and viability by trypan blue assay. Inhibitory dose was determined (IC50) of the three different extracts of G. lucidum in the culture cell lines mentioned above. The apoptosis process was confirmed by nuclear DNA fragmentation and the cell cycle was determined by flow cytometry.

    The results showed that aqueous extracts G. lucidum obtained from three localities produced inhibition in the proliferation of VPH transformed cells; they also induced apoptosis and cell cycle arrest in HeLa, SiHa, and C-33A cancer cells.

    Therefore, it was found that aqueous extracts G. lucidum obtained from three different locations produced inhibitory effect on cancer cells and may have a potential therapeutic use for the prevention and treatment of this disease.

    http://www.dl.begellhouse.com/journals/708ae68d64b17c52,3fd456332214676c,029d31540328ce6b.html

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24941039

    سرطان گردن رحم  در سراسر جهان در رده دوم در جمع جمعیتی سرطانهای  زنان قرار دارد. ویروس پاپیلومای انسانی (HPV) نوع 16 یکی از مهمترین عوامل ایجاد کننده سرطان دهانه رحم است. ناحیه E6 ژنوم HPV 16 برای آنکوپروتئین مسئول  بیماری زایی آن است.

    انکوپروتئین E6 در سرطان دهانه رحم و رده های سلولی ناشی از سرطان گردن رحم فراوان است.

    قارچ گانودرما مدتهاست كه به عنوان سنتی به عنوان یك داروی سیستم ایمنی و ضد توموری مورد استفاده قرار می گیرد ، با مطالعات اخیر ، استفاده از آن در شیمی درمانی به اثبات رسیده است.

    با توجه به اهمیت انکوپروتئین E6 در سرطان زایی سرطان دهانه رحم ، این مطالعه با هدف غربالگری عصاره های دیکلرومتانن خام ، اتانول ، آب و پلی ساکاریدهای گانودرما لوسییدوم برای توانایی سرکوب بیان HPV 16 E6 و ارزیابی ثانویه انجام شد.

    متابولیت های موجود در عصاره خام سلولهای CaSki با عصاره های خام تحت درمان قرار گرفتند و سپس تحت پروتکل ایمونوسیتوشیمی قرار گرفتند. تمام عصاره های  G. lucidum سبب سرکوب HPV 16 E6 شدند.  عصاره دی کلرومتان در مقایسه با سایر عصاره ها فعال ترین است. عصاره دیکلرومتان سپس برای ارزیابی متابولیت ثانویه موجود در معرض کروماتوگرافی با لایه نازک قرار گرفت.

    مطالعه حاضر نشان می دهد که عصاره دی کلرومتان G. lucidum دارای فلاونوئیدها ، ترپنوئیدها ، فنولیک ها و آلکالوئیدها است. کار جداسازی بیشتر روی عصاره دی کلرومتان G. lucidum می تواند ما را به سمت ترکیبات با فعالیت ضد HPV 16 E6 امیدوار کند.

    گانودرما و اچ پی وی

    Cancer of the cervix ranks second in the demographics of cancers affecting women worldwide. Human papillomavirus (HPV) type 16 is one of the major causative agents for cervical cancer. The E6 region of the HPV 16 genome encodes for an oncoprotein responsible for the pathogenesis of the disease.

    The E6 oncoprotein is abundant in cervical cancer and cervical cancer-derived cell lines. Mushrooms of the genus Ganoderma have long been used traditionally as an immunomodulating and antitumor agent, with recent studies validating its use in chemotherapeutics.

    Due to the importance of the E6 oncoprotein in the carcinogenesis of cervical cancer, this study was undertaken to screen the crude dichloromethane, ethanol, water, and polysaccharide extracts of Ganoderma lucidum for the ability to suppress the expression of HPV 16 E6 and to evaluate secondary metabolite classes present in the active crude extract. CaSki cells were treated with the crude extracts and were then subjected to immunocytochemistry protocols. All crude extracts of G. lucidum presented HPV 16 E6 suppression, with the dichloromethane extract being the most active compared to the other crude extracts. The crude dichloromethane extract was then subjected to thin-layer chromatography to evaluate the secondary metabolite classes present.

    The present study shows that the crude dichloromethane extract of G. lucidum possesses flavonoids, terpenoids, phenolics, and alkaloids. Further isolation work on the dichloromethane extract of G. lucidum could direct us to lead compounds with promising anti-HPV 16 E6 activity.

    http://www.dl.begellhouse.com/journals/708ae68d64b17c52,2da9c44d295f30f8,66dacb6a13294e23.html

    در دانشگاه Xinjiang چین در سال ۲۰۱۶، دانشمندان تاثیر عصاره قارچ شاه صدف یا بومی آن یعنی کما (Pleurotus ferulae) را بر سرطان دهانه رحم HPV مورد بررسی قرار دادند. آن ها دریافتند عصاره قارچ سبب تقویت پاسخ ایمنی در برابر سلول های سرطانی HPV شده و رشد سلول های سرطانی را متوقف کردند.

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/30427754

    مطالعات دکتر Judith Smith از دانشگاه علوم پزشکی تگزاس و مرکز علمی UT، عصاره یک قارچ دارویی تحت عنوان AHCC را مورد بررسی قرار داد. دکتر Smith در زمینه استفاده از درمان های طبیعی در زنان مطالعاتی را انجام داد. AHCC مخفف “ترکیبات مرتبط با هگزوز فعال” می باشد. این ترکیب عصاره حاصل از میسلیوم قارچ شیتاکه (Lentinula edodes) در کنار سایر قارچ های دارویی می باشد.

    دکتر Smith و همکارانش در ابتدا مطالعاتی بر روی HPV در محیط آزمایشگاهی انجام دادند، سپس تحقیقاتی بر روی موش های مبتلا به این ویروس و به دنبال آن در مورد زنان مبتلا به HPV صورت گرفت. نتایج این مطالعات در یازدهمین کنفرانس بین المللی طب فراگیر در سرطان در شهر هیوستون ارائه شد. در مطالعه انسانی، ۱۰ خانمی که از نظر HPV مثبت بودند، تحت درمان با عصاره میسلیوم قارچ تحت عنوان AHCC قرار گرفتند. به بیماران ۳ گرم (۳۰۰۰ میلی گرم) از AHCC یک بار در روز به مدت حداقل ۶ ماه داده شد. طی این دوره، ۸ نفر از بیماران HPV منفی را نشان دادند که در ۳ مورد از آن ها پس از قطع درمان با AHCC، ویروس از بین رفت. ۲ بیمار دیگر به درمان خود ادامه دادند.

  • داستان لگو 2 دوبله فارسی کامل
  • دکتر Smith اعلام کرد که AHCC وارد کارآزمایی بالینی فاز ۲ خواهد شد. همچنین در مورد خانم های مبتلا به HPV اظهار داشت: “ما تعیین کردیم حداقل ۳ ماه درمان برای این بیماران ضروری است، اما در برخی موارد تا ۶ ماه هم باید تمدید شود. از آنجایی که AHCC یک مکمل تغذیه ای بدون هیچ عوارض جانبی بوده و دارای ویژگی های تعدیل کنندگی سیستم ایمنی می باشد، ما تصمیم داریم به مدت ۶ ماه از این ترکیب در کارآزمایی بالینی فاز ۲ استفاده کنیم. این مطالعه، نتایج تحقیقات پیش بالینی ما را تایید می کند.”

    تحقیقات پیش بالینی دکتر Smith به مطالعات انجام شده بر سلول ها در محیط آزمایشگاهی و موش ها اشاره دارد. محققان ۵۰ میلی گرم/کیلوگرم AHCC به موش های آلوده به HPV16/18 به مدت ۹۰ روز دادند و سپس به مدت ۳۰ روز پیگیری کرده و با موش های درمان نشده، مقایسه کردند. نتایج این مطالعه بر روی سلول ها نشان داد که ۷ روز درمان با AHCC و سپس ۷ روز عدم درمان، سبب نابودی HPV گردید. در موش ها هم ۹۰ روز درمان و به دنبال آن ۳۰ روز عدم درمان، موجب از بین رفتن HPV شد. در موش های آلوده به ویروسی که تحت درمان قرار گرفتند، سرکوب تومور به طور قابل توجهی مشاهده شد.

    Objective: There is currently no effective medicine or supplement for clearance of high risk- human papillomavirus (HR-HPV) infections. We have taken a systematic approach evaluating the potential use of AHCC supplementation to support clearance of HR-HPV infections. The primary objective of this research was to evaluate AHCC supplementation to modulation of the host immune system to clear HR-HPV infections from bench to bedside.

    Methods: Cervical cancer cells, CaSki (HPV16+), HeLa(HPV18+), SiHa(HPV16/18+), and C-33A(HPV−), were treated in vitro with AHCC 0.42 mg/mL daily x7 days then observed x7 days with daily sample collection. A confirmatory study in cervical cancer mouse models, SiHa(HPV16/18+) and C-33A(HPV−), was conducted: mice were divided into three groups per cell line then dosed with AHCC 50 mg/kg/d (N = 10), or vehicle alone (N = 10), or no supplementation (N = 10) for a total of 90 days followed by 30 days of observation. Tumors were measured 3x/week and blood samples collected bi-weekly to evaluate interferon (IFN) alpha(α), beta(β), and gamma(γ) and immunoglobulin G(IgG) by immunoassays. Tumors were evaluated for HR-HPV expression by PCR. Two pilot studies of 10 patients each were conducted in women with confirmed persistent HR-HPV+ infections. The 1st study evaluated AHCC 3g from 5 weeks up to 6 months and 2nd study evaluated AHCC 1g < 8 months. HR-HPV DNA status and the immune panel were monitored at each visit.

    Results: HR–HPV clearance was observed in vitro and confirmed in the animal studies as a durable response. Four of six (66.7%) patients had confirmed HR-HPV clearance after 3–6 months of AHCC 3g. Similarly, 4 of 9 (44%) patients had confirmed HR-HPV clearance after 7 months of AHCC 1g. Suppression of IFNβ <25 pg/mL was observed in those clearing the HR-HPV infection.

    Conclusion: Pre-clinical in vitro and in vivo studies demonstrated durable clearance of HR-HPV infections. The preliminary data from the two pilot studies suggested that AHCC supplementation supports the host immune system for successful clearance of HR-HPV infections. A confirmatory phase II randomized, double-blinded, placebo-controlled study is ongoing.

    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC6435520/

    خرید قارچ شیتاکه،‌ ارسال رایگان قارچ شیتاکه، شیتاکه از کجا بخرم، فروش قارچ شیتاکه تهران، محل فروش قارچ شیتاکه، محل فروش قارچ گانودرما، گانودرما از کجا بخریم، قهوه گانودرما را از کجا بخریم،

    تاثیر شیتاکه روی زگیل، تاثیر گانودرما روی زگیل، تاثیر ترکی تیل روی زگیل، تاثیر لبنیات روی زگیل، تاثیر قارچ روی زگیل، تاثیر سیگار روی زگیل،

    گانودرما و اچ پی وی

    درمان زگیل تناسلی، درمان قطعی زگیل تناسلی، درمان قطعی زگیل تناسلی با گانودرما، درمان قطعی زگیل تناسلی با شیتاکه، گانودرما برای درمان تبخال تناسلی، درمان قطعی تبخال تناسلی در جهان،‌ جدیدترین درمان تبخال تناسلی، فواید قارچ گانودرما در تبخال تناسلی،‌ قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي،‌

    شرکت تولید قارچ گانودرما در ایران، روش تهیه کرم گانودرما، نمایندگی قارچ گانودرما، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج، کلاهبرداری گانودرما، مرکز خرید گانودرما اصل، شرکت تولید قارچ گانودرما در کرج، شرکت تولید قارچ گانودرما در تهران

    فروش گانودرما، خرید قارچ گانودرما، خرید گانودرما، فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما تازه، خرید شیتاکه، فروش شیتاکه ، خرید قارچ شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه،‌ کپسول گانودرما، گنودرمای اصل، محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما در ایران،

    محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما، خرید کپسول گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ قیمت قهوه گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ پرورش و فروش مستقیم قارچ گانودرما لوسیدوم و انواع قارچ‌های دارویی زیر نظر جهاد کشاورزی و با مجوز رسمی، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در ایران، بزرگترین عرضه کننده قارچ گانودرما لوسیدوم در ایران، تاثیر گانودرما روی میل جنسی،‌ تاثیر گانودرما روی روح و روان،‌

    برنامه غذایی برای زگیل تناسلی،‌ درمان زگیل تناسلی، کنترل زگیل تناسلی با قارچ، زگیل تناسلی با ماشمیکس، درمان زگیل تناسلی با گنومیکس،

    راهنمای جامع خرید گانودرما و قهوه گانودرما، گانودرمای اصل و دارای مجوز را از کجا تهیه کنیم؟، روش مصرف گانودرما و عوارض آن چیست؟ ، شامپو و صابون گانودرماچیست؟، خرید اینترنتی گانودرما لوسیدوم، تولید و عرضه قارچ گانودرما لوسیدوم زیر نظر متخصصان مجرب،‌ قارچ خالص گانودرما لوسیدوم پرورشی مطمئن‌ترین و به صرفه‌ترین نوع گانودرما،‌ مرغوب ترین کیفیت قارچ گانودرما ، فروش پستی و اینترنتی قارچ گانودرما لوسیدوم با قیمت مناسب در تهران و کرج، گانودرما برای فشار خون، گانودرما برای درمان زگیل تناسلی،

    مرکز فروش و مشاوره رایگان تمامی محصولات اصلی قهوه و قارچ گانودرما در تهران، خرید قارچ گانودرمادیجی کالا، مرغوب ترین کیفیت قارچ گانودرما ،‌ خرید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز،  خرید  اینترنتی قارچ گانودرما لوسیدوم،

    قارچ گانودرما برای مصارف درمانی، فروش قارچ گانودرما لوسیدوم ارسال به سراسر کشور، فروش و پخش قارچ گانودرما (صد درصد خالص) پخش در تمامی استان های کشور،‌ قارچ دارویی گانودرمابا کافه موکا، خرید قارچ گانودرما لوسیدوم خالص ، خرید پودر قارچ گانودرما لوسیدوم خالص،‌ نماینده رسمی فروش قارچ گانودرما (اصل و با تائیدیه سازمان غذا و دارو کشور )، فروش کپسول گانودرما، فروش کپسول قارچ گانودرما،

    خرید قارچ ریشی، خرید ریشی،‌ فروش ریشی، پودر گانودرما، پودر گنودرما فروش ویژه انواع قارچ های دارویی، گانودرما، شیتاکه، قیمت قارچ گانودرما در ایران، قیمت کپسول قارچ گانودرما،‌

    فروش عصاره گانودرما. پودر گانودرما، اسلایس گانودرما، گانودرما تازه، درمان زگیل تناسلی، خرید قرص گانودرما، خرید گانودرما در اصفهان، خرید گانودرما در شیراز، خرید گانودرما در یزد، خرید گانودرما در کرج، قیمت کپسول گانودرما،‌مضرات قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران، خرید قهوه گانودرما، طبع گانودرما، گانودرمای ژاپنی، گانودرمای اصل،

    گنودرمای اصل، محل فروش قارچ گانودرما،‌ خرید قارچ گانودرما در ایران با بهترین قیمت،‌ پادشاه گیاهان، گیاه پادشاهان،‌ نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی،

    بزرگترین پرورش دهنده و عرضه کننده قارچ گانودرما در کشور،‌ قارچ گانودرما لوسیدوم، فروش و پخش قارچ گانودرما (صد درصد خالص)،‌ عرضه مستقیم شربت قارچ کامبوجا درجه یک و با کیفیت عالی،‌ نحوه مصرف قهوه گانودرما،‌ قهوه گانودرما دکتر بیز، روش های مصرف گانودرما،  فشار خون،  کاهش فشار خون،

    کاهش فشار خون با قارچ،‌ کاهش فشار خون با گانودرما، شیتاکه دکتر مهدیزاده، عصاره گانودرما،  گانودرما دکتر مهدیزاده،  گانودرمای جنگلی، قهوه گانودرما، گانودرمای اصل،  گیاه جاودانگی،  انواع گانودرما، خرید گانودرما، خرید گانودرما در تهران، خرید گانودرما در مشهد، داروی جاودانگی، درمان سرطان، عصاره گانودرما، فیلم روش مصرف گانودرما،‌ فروش قرص گانودرما، فروش کپسول گانودرما، فروش گانودرما، قرص گانودرما، کپسول گانودرما، گیاه ضد سرطان،‌ قرص ضد سرطان، داروی ضد پیری،

    خواص شیتاکه، خرید شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه، فروش شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه،‌ شیتاکه،درمان زگیل تناسلی با قارچ شیتاکه، خرید قارچ شیتاکه در تهران، قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي، خرید قارچ ریشی، خرید ریشی،‌ فروش ریشی، خرید گنودرما، فروش گنودرما، پودر شیتاکه، پودر گنودرما فروش ویژه انواع قارچ های دارویی، شیتاکه، شیتاکه. فروش عصاره شیتاکه، پودر شیتاکه، اسلایس شیتاکه،شیتاکه تازه، خرید شیتاکه، خرید شیتاکه، فروش قارچ شیتاکه تهران، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه تهران، قارچ شیتاکه را از کجا تهیه کنیم، قارچ شیتاکه ایران زمین، قیمت قارچ شیتاکه، قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي، طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌

    درمان زگیل تناسلی، شیتاکه دکتر مهدیزاده، عصاره شیتاکه، شیتاکه دکتر مهدیزاده، شیتاکی، شیتاکه، شیتاکی اصل، گیاه جاودانگی، انواع شیتاکه، تقویت سیستم ایمنی بدن، قارچ قوی تر از شیتاکه برای درمان اچ پی وی، کپسول ahcc پلاتینیوم،‌ فروش قرص های ahcc پلاتینیوم،‌ قیمت کپسول ahcc، فروش قرص ahcc در ایران،‌ خرید کپسول ahcc،‌ قیمت قرص ahcc در ایران،‌ قرص پاورفیت،‌ نحوه خرید قرص ahcc،‌ نحوه خرید قرص ahcc،

    فروش کپسول گانودرما، خرید کپسول گانودرما، خرید کپسول گانودرمادر تهران، پخش کپسول گانودرما، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل گانودرما، قرص گانودرما، قرص گنودرما، قرص اصلی گانودرما، خرید کپسول گانودرما در ایران، داروخانه کپسول گانودرما،

    فروش کپسول ماشمیکس، خرید کپسول ماشمیکس، خرید کپسول ماشمیکس در تهران، پخش کپسول ماشمیکس، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل ماشمیکس، قرص ماشمیکس، قرص گنودرما، قرص اصلی ماشمیکس، خرید کپسول ماشمیکس در ایران، داروخانه کپسول ماشمیکس،

    فروش کپسول شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه در تهران، پخش کپسول شیتاکه، خرید و فروش کپسول گنودرما، کپسول اصل شیتاکه، قرص شیتاکه، قرص گنودرما، قرص اصلی شیتاکه، خرید کپسول شیتاکه در ایران، داروخانه کپسول شیتاکه، قرص Shiitake،

    فروش  ماشمیکس، خرید  ماشمیکس، خرید ماشمیکس در تهران، پخش ماشمیکس، خرید و فروش گانودرما، اصل ماشمیکس، قرص ماشمیکس، قرص گنودرما، قرص اصلی ماشمیکس، خرید ماشمیکس در ایران، داروخانه ماشمیکس،

    خرید و قیمت قارچ ترکی تیل (دم بوقلمون)،‌ خرید اینترنتی قارچ ترکی تیل، خرید ترکی تیل،‌ فروش قارچ دم بوقلمون (ترکی تیل)،‌ ترکی تیل، خرید قارچ ترکی تیل، قارچ دم بوقلمونی،‌ خرید و مصرف قارچ ترکی تیل، قارچ ترکی تیل، اصل قارچ ترکی تیل کیفیت بسیار بالا قیمت مناسب،‌ نمایندگی فروش قارچ دم بوقلمون (ترکی تیل)،‌

    قارچ دم بوقلمون (ترکی تیل یا ترامتس ورسی کالر)،‌ نحوه مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ قیمت قارچ دم بوقلمون،‌ قارچ دم بوقلمون، ترامتس، ترمیت، Trametes ،‌ ترامتس خشک طبیعی، نحوه مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ درمان سرطان پرستات،‌ درمان پرستات، داروی طبیعی درمان پرستات، درمان تکرر ادرار،

    خرید ترکی تیل، خرید دم بوغلمون، فروش ترکی تیل، ترکی تیل اصل، خواص ترکی تیل، قارچ ترکی تیل، دم بوقلمون، فروش دم بوقلمون، دم بوقلمون اصل، خواص دم بوقلمون، دم بوقلمون ایرانی، درمان پروستات، سرطان پرستات، درمان سرطان پروستات،

    خرید شاه صدف، فروش شاه صدف، خرید قارچ شاه صدف، فروش قارچ شاه صدف،‌ خرید ارینجی، فروش ارینجی ، خرید قارچ ارینجی، فروش قارچ ارینجی،‌ کپسول شاه صدف، گنودرمای اصل، محل فروش قارچ شاه صدف،‌ خرید قارچ شاه صدف در ایران،

    زمان مصرف قارچ گانودرما،  بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما، طریقه مصرف قارچ گانودرما برای دیابت،‌ تاثیر گانودرما روی کچلی، تاثیر گانودرما روی بی خوابی،‌ تاثیر گانودرما روی خودکشی، تاثیر گانودرما روی افسردگی،

    نحوه مصرف قهوه گانودرما،‌ مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز،‌ طریقه مصرف گانودرما برای پیسی،‌ طريقه استفاده قارچ گانودرما،‌  طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌ طریقه مصرف قارچ گانودرما برای زگیل تناسلی،‌

    نحوه مصرف قهوه گانودرما برای زگیل تناسلی،‌ قیمت گانودرمابرای زگیل تناسلی،‌ درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما،‌ فیلم نحوه مصرف قارچ گانودرما،‌  نحوه مصرف قهوه گانودرما دکتر بیز،‌  بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما،‌ درمان قطعی زگیل با پودر گانودرما،‌ قارچ شيتاكه و زگيل تناسلي،‌

    بهترین زمان مصرف قارچ گانودرما،‌ بهترین روش مصرف گانودرما،‌ عوارض قهوه گانودرما،‌ اطلاعات قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری،‌ طرز مصرف گانودرما، قهوه گانودرما را از کجا تهیه کنیم، خرید قهوه گانودرما

    خرید قهوه گانودرما دیجی کالا،‌ خرید قهوه گانودرما در مشهد،‌ خرید قهوه گانودرما در اصفهان، قیمت قهوه گانودرما بیز،‌ قیمت قهوه گانودرما در بازار،‌ نمایندگی قهوه گانودرما، قیمت گانودرما در ایران،‌ قهوه گانودرما را از کجا تهیه کنیم،‌

    قیمت پودر قارچ گانودرما،‌ قیمت+قارچ+دارویی+گانودرما،‌ مرکز فروش قارچ گانودرما،‌ قیمت گانودرما در ایران،‌ خرید قارچ گانودرما در تهران،‌ قیمت قارچ گانودرما،‌ قیمت قارچ گانودرما در ایران،‌ قیمت کپسول قارچ گانودرما،‌

    اطریقه مصرف قارچ گانودرما برای دیابت،  مقدار مصرف قهوه گانودرما در روز، طریقه مصرف گانودرما برای پیسی، بهترین زمان مصرف قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف گانودرما برای زگیل تناسلی،‌ طرز تهیه قهوه گانودرما،‌ طریقه مصرف قهوه گانودرما برای لاغری،‌ فیلم نحوه مصرف قارچ گانودرما،

    کپسول شیتاکه پلانتا، قرص شیتاکه داروکده، قرص شیتاکه پاورفیت، قرص Shiitake،  قرص گانودرما داروکده،‌  کپسول shiitake،‌

    قارچ شیتاکه از کجا تهیه کنیم، قیمت کپسول ahcc

    درمان کرونا، پیشگیری از کرونا، ویروس کرونا،‌ داروی کرونا،‌ واکسن کرونا، کرونا کی تموم میشه، پایان کروناویروس، درمان کویید۱۹

    خرید قارچ شیتاکه در شیراز، خرید قارچ شیتاکه در اصفهان، خرید قارچ شیتاکه در تبریز، خرید قارچ شیتاکه در مشهد، خرید قارچ شیتاکه در کرمان، خرید قارچ شیتاکه در یزد،‌ خرید قارچ شیتاکه در همدان،‌ خرید قارچ شیتاکه در کرج،‌ خرید قارچ شیتاکه در تهران،‌ خرید قارچ شیتاکه در رشت،‌ خرید قارچ شیتاکه در ساری،‌ خرید قارچ شیتاکه در گرگان،‌ خرید قارچ شیتاکه در شیراز،‌ خرید قارچ شیتاکه در یزد،‌ خرید قارچ شیتاکه در اهواز،‌

    فروش قارچ شیتاکه در شیراز، فروش قارچ شیتاکه در اصفهان، فروش قارچ شیتاکه در تبریز، فروش قارچ شیتاکه در مشهد، فروش قارچ شیتاکه در کرمان، فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ فروش قارچ شیتاکه در همدان،‌ فروش قارچ شیتاکه در کرج،‌ فروش قارچ شیتاکه در تهران،‌ فروش قارچ شیتاکه در رشت،‌ فروش قارچ شیتاکه در ساری،‌ فروش قارچ شیتاکه در گرگان،‌ فروش قارچ شیتاکه در شیراز،‌ فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ فروش قارچ شیتاکه در اهواز،‌

    فروش قارچ گانودرما در شیراز، فروش قارچ گانودرما در اصفهان، فروش قارچ گانودرما در تبریز، فروش قارچ گانودرما در مشهد، فروش قارچ گانودرما در کرمان، فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ فروش قارچ گانودرما در همدان،‌ فروش قارچ گانودرما در کرج،‌ فروش قارچ گانودرما در تهران،‌ فروش قارچ گانودرما در رشت،‌ فروش قارچ گانودرما در ساری،‌ فروش قارچ گانودرما در گرگان،‌ فروش قارچ گانودرما در شیراز،‌ فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ فروش قارچ گانودرما در اهواز،‌

    خرید قارچ گانودرما در شیراز، خرید قارچ گانودرما در اصفهان، خرید قارچ گانودرما در تبریز، خرید قارچ گانودرما در مشهد، خرید قارچ گانودرما در کرمان، خرید قارچ گانودرما در یزد،‌ خرید قارچ گانودرما در همدان،‌ خرید قارچ گانودرما در کرج،‌ خرید قارچ گانودرما در تهران،‌ خرید قارچ گانودرما در رشت،‌ خرید قارچ گانودرما در ساری،‌ خرید قارچ گانودرما در گرگان،‌ خرید قارچ گانودرما در شیراز،‌ خرید قارچ گانودرما در یزد،‌ خرید قارچ گانودرما در اهواز،‌

    فروش قارچ شی تاکه در شیراز، فروش قارچ شی تاکه در اصفهان، فروش قارچ شی تاکه در تبریز، فروش قارچ شی تاکه در مشهد، فروش قارچ شی تاکه در کرمان، فروش قارچ شی تاکه در یزد،‌ فروش قارچ شی تاکه در همدان،‌ فروش قارچ شی تاکه در کرج،‌ فروش قارچ شی تاکه در تهران،‌ فروش قارچ شی تاکه در رشت،‌ فروش قارچ شی تاکه در ساری،‌ فروش قارچ شی تاکه در گرگان،‌ فروش قارچ شی تاکه در شیراز،‌ فروش قارچ شی تاکه در یزد،‌ فروش قارچ شی تاکه در اهواز،‌

    خرید قارچ شی تاکه در شیراز، خرید قارچ شی تاکه در اصفهان، خرید قارچ شی تاکه در تبریز، خرید قارچ شی تاکه در مشهد، خرید قارچ شی تاکه در کرمان، خرید قارچ شی تاکه در یزد،‌ خرید قارچ شی تاکه در همدان،‌ خرید قارچ شی تاکه در کرج،‌ خرید قارچ شی تاکه در تهران،‌ خرید قارچ شی تاکه در رشت،‌ خرید قارچ شی تاکه در ساری،‌ خرید قارچ شی تاکه در گرگان،‌ خرید قارچ شی تاکه در شیراز،‌ خرید قارچ شی تاکه در یزد،‌ خرید قارچ شی تاکه در اهواز،‌

    چگونه قارچ شیتاکه را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ گانودرما را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ شی تاکه را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ شاه صدف را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ ترکی تیل را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ دم بوقلمون را مصرف کنیم؟، چگونه قارچ شیتاکه را مصرف کنیم؟

    عوارض مصرف قارچ شیتاکه، عوارض مصرف قارچ شی تاکه، عوارض مصرف قارچ شیتاک، عوارض مصرف قارچ گانودرما، عوارض مصرف قارچ گنودرما، عوارض مصرف قارچ ترکی تیل، ٰ ٰ عوارض مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ عوارض مصرف قارچ بادام،

    مضرات مصرف قارچ شیتاکه، مضرات مصرف قارچ شی تاکه، مضرات مصرف قارچ شیتاک، مضرات مصرف قارچ گانودرما، مضرات مصرف قارچ گنودرما، مضرات مصرف قارچ ترکی تیل، ٰ ٰ مضرات مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ مضرات مصرف قارچ بادام،

    مزایای مصرف قارچ شیتاکه، مزایای مصرف قارچ شی تاکه، مزایای مصرف قارچ شیتاک، مزایای مصرف قارچ گانودرما، مزایای مصرف قارچ گنودرما، مزایای مصرف قارچ ترکی تیل، ٰ ٰ مزایای مصرف قارچ دم بوقلمون،‌ مزایای مصرف قارچ بادام،

    خواص قارچ شیتاکه، خواص قارچ شی تاکه، خواص قارچ شیتاک، خواص قارچ گانودرما، خواص قارچ گنودرما، خواص قارچ ترکی تیل، ٰ ٰ خواص قارچ دم بوقلمون،‌ خواص قارچ بادام،

    قیمت قارچ شیتاکه در شیراز، قیمت قارچ شیتاکه در اصفهان، قیمت قارچ شیتاکه در تبریز، قیمت قارچ شیتاکه در مشهد، قیمت قارچ شیتاکه در کرمان، قیمت قارچ شیتاکه در یزد،‌ قیمت قارچ شیتاکه در همدان،‌ قیمت قارچ شیتاکه در کرج،‌ قیمت قارچ شیتاکه در تهران،‌ قیمت قارچ شیتاکه در رشت،‌ قیمت قارچ شیتاکه در ساری،‌ قیمت قارچ شیتاکه در گرگان،‌ قیمت قارچ شیتاکه در شیراز،‌ قیمت قارچ شیتاکه در یزد،‌ قیمت قارچ شیتاکه در اهواز،‌

    قیمت قارچ گانودرما در شیراز، قیمت قارچ گانودرما در اصفهان، قیمت قارچ گانودرما در تبریز، قیمت قارچ گانودرما در مشهد، قیمت قارچ گانودرما در کرمان، قیمت قارچ گانودرما در یزد،‌ قیمت قارچ گانودرما در همدان،‌ قیمت قارچ گانودرما در کرج،‌ قیمت قارچ گانودرما در تهران،‌ قیمت قارچ گانودرما در رشت،‌ قیمت قارچ گانودرما در ساری،‌ قیمت قارچ گانودرما در گرگان،‌ قیمت قارچ گانودرما در شیراز،‌ قیمت قارچ گانودرما در یزد،‌ قیمت قارچ گانودرما در اهواز،‌

    درمان زگیل تناسلی با قارچ شیتاکه، درمان زگیل تناسلی با قارچ شی تاکه، درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما ، درمان زگیل تناسلی با قارچ بادام، درمان زگیل تناسلی با قارچ ترکی تیل، درمان زگیل تناسلی با قارچ ریشی، درمان زگیل تناسلی با قارچ گنودرما، درمان زگیل تناسلی با قارچ گانادرما، درمان زگیل تناسلی با قارچ گندرما، درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما،

    نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در شیراز، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در اصفهان، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در تبریز، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در مشهد، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در کرمان، نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در همدان،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در کرج،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در تهران،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در رشت،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در ساری،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در گرگان،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در شیراز،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ شیتاکه در اهواز،‌

    نمایندگی فروش قارچ گانودرما در شیراز، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در اصفهان، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در تبریز، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در مشهد، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرمان، نمایندگی فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در همدان،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در تهران،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در رشت،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در ساری،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در گرگان،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در شیراز،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در یزد،‌ نمایندگی فروش قارچ گانودرما در اهواز،‌

    فروش قارچ گانودرما در ایران، فروش قارچ شیتاکه در ایران، فروش قارچ شی تاکه در ایران،‌ فروش قارچ ترکی تیل در ایران،‌ فروش قارچ بادام  در ایران، فروش قارچ دم بوقلمون در ایران،‌

    قارچ شیتاکه hpv، قارچ گانودرما hpv،‌

    قارچ شاه صدف از کجا تهیه کنیم، قارچ شاه صدفی از کجا تهیه کنیم، قارچ ترکی تیل از کجا تهیه کنیم،‌قارچ دم  بوقلمون از کجا تهیه کنیم، قارچ بادام از کجا تهیه کنیم، قارچ دکمه از کجا تهیه کنیم، قارچ شیتاکه تازه از کجا تهیه کنیم، قارچ ریشی از کجا تهیه کنیم، قارچ گنودرما از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ گنودرما لوسیدم از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ گنودرما اصل از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ شیتاکه اصل از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ شی تاکه از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ شی تاکی از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ Shitake از کجا تهیه کنیم،‌ قارچ Shiitake از کجا تهیه کنیم،

    سوالات رایج در مورد زگیل تناسلی، پرسش و پاسخ درباره زگیل تناسلی، سوال و جواب هایی در مورد زگیل تناسلی، زگیل تناسلی در مردان و زنان چگونه درمان می شود؟، سوالات متداول در مورد زگیل تناسلی، پرسش و پاسخ های کاربردی درباره زگیل تناسلی، درمان زگیل تناسلی زنان، هر آنچه باید در رابطه با زگیل تناسلی بدانید،‌ درمان جدید زگیل تناسلی،‌ واکسن جدید زگیل تناسلی،‌ یافته های جدید در مورد زگیل تناسلی،‌ زگیل تناسلی در دختران باکره چگونه درمان، بهترين درمان زگیل تناسلی، آیا زگیل تناسلی راه ابتلا غیرجنسی هم دارد؟، سوالات رایج در مورد واکسن پاپیلوما ویروس انسانی(HPV)، از کجا بفهمیم آیا به زگیل تناسلی دچار شدیم یا نه؟، متخصص درمان زگیل تناسلی، چگونگی پیشگیری از ابتلا به زگیل تناسلی، انواع روش های درمان زگیل تناسلی، موثرترین روش درمان زگیل تناسلی چیست؟،‌ درمان قطعی زگیل تناسلی در زنان کمتر از چند دقیقه، بهترین درمان قطعی بیماری زگیل تناسلی،  روش موثر در درمان خانگی زگیل تناسلی، درمان زگیل تناسلی، درمان خانگی زگیل تناسلی، درمان قطعی زگیل تناسلی، عکس واضح از زگیل تناسلی زنان، زگیل تناسلی مردان، تشخیص زگیل تناسلی، زگیل تناسلی در زنان، شکل زگیل تناسلی، زگیل تناسلی خفیف،

    سوالات رایج در مورد HPV، پرسش و پاسخ درباره HPV، سوال و جواب هایی در مورد HPV، HPV در مردان و زنان چگونه درمان می شود؟، سوالات متداول در مورد HPV، پرسش و پاسخ های کاربردی درباره HPV، درمان HPV زنان، هر آنچه باید در رابطه با HPV بدانید،‌ درمان جدید HPV،‌ واکسن جدید HPV،‌ یافته های جدید در مورد HPV،‌ HPV در دختران باکره چگونه درمان، بهترين درمان HPV، آیا HPV راه ابتلا غیرجنسی هم دارد؟، سوالات رایج در مورد واکسن پاپیلوما ویروس انسانی(HPV)، از کجا بفهمیم آیا به HPV دچار شدیم یا نه؟، متخصص درمان HPV، چگونگی پیشگیری از ابتلا به HPV، انواع روش های درمان HPV، موثرترین روش درمان HPV چیست؟،‌ درمان قطعی HPV در زنان کمتر از چند دقیقه، بهترین درمان قطعی بیماری HPV،  روش موثر در درمان خانگی HPV، درمان HPV، درمان خانگی HPV، درمان قطعی HPV، عکس واضح از HPV زنان، HPV مردان، تشخیص HPV، HPV در زنان، شکل HPV، HPV خفیف،

    سوالات رایج در مورد اچ پی وی، پرسش و پاسخ درباره اچ پی وی، سوال و جواب هایی در مورد اچ پی وی، اچ پی وی در مردان و زنان چگونه درمان می شود؟، سوالات متداول در مورد اچ پی وی، پرسش و پاسخ های کاربردی درباره اچ پی وی، درمان اچ پی وی زنان، هر آنچه باید در رابطه با اچ پی وی بدانید،‌ درمان جدید اچ پی وی،‌ واکسن جدید اچ پی وی،‌ یافته های جدید در مورد اچ پی وی،‌ اچ پی وی در دختران باکره چگونه درمان، بهترين درمان اچ پی وی، آیا اچ پی وی راه ابتلا غیرجنسی هم دارد؟، سوالات رایج در مورد واکسن پاپیلوما ویروس انسانی(اچ پی وی)، از کجا بفهمیم آیا به اچ پی وی دچار شدیم یا نه؟، متخصص درمان اچ پی وی، چگونگی پیشگیری از ابتلا به اچ پی وی، انواع روش های درمان اچ پی وی، موثرترین روش درمان اچ پی وی چیست؟،‌ درمان قطعی اچ پی وی در زنان کمتر از چند دقیقه، بهترین درمان قطعی بیماری اچ پی وی،  روش موثر در درمان خانگی اچ پی وی، درمان اچ پی وی، درمان خانگی اچ پی وی، درمان قطعی اچ پی وی، عکس واضح از اچ پی وی زنان، اچ پی وی مردان، تشخیص اچ پی وی، اچ پی وی در زنان، شکل اچ پی وی، اچ پی وی خفیف،

    تاثیر گانودرما روی پرستات،‌ تاثیر گانودرما روی پروستات، تاثیر گانودرما روی Prostate، تاثیر گانودرما روی سرطان پرستات،‌تاثیر گانودرما روی عفونت پرستات،

    درمان زگیل تناسلی،‌درمان زگیل تناسلی با قارچ، درمان زگیل تناسلی با شیتاکه، درمان زگیل تناسلی با ماشمیکس، درمان زگیل تناسلی با گانودرما،

    مرکز فروش قارچ گانودرما،‌ قیمت پودر قارچ گانودرما،‌ قیمت گانودرما در ایران،‌ قارچ گانودرما را از کجا تهیه کنیم،

    تاثیر گانودرما روی بیماری های کلیه، تاثیر گانودرما روی سنگ کلیه، تاثیر گانودرما روی عفونت کلیه، تاثیر گانودرما روی دفع پروتین کلیه، تاثیر گانودرما در افزایش طول عمر، تاثیر گانودرما روی پیری، تاثیر گنودرما در افزایش طول عمر،‌تاثیر شیتاکه در افزایش طول عمر،

    چه قارچ هایی در درمان یبوست مفیدند؟،‌ درمان یبوست با قارچ، درمان یبوست با شیتاکه، درمان یبوست با قارچ صدفی، درمان یبوست با یال شیر،

    تاثیر گانودرما روی ویتیلیگو،‌‌ تاثیر گنومیکس روی ویتیلیگو، تاثیر ماشمیکس روی ویتیلیگو، تاثیر قارچ روی ویتیلیگو،‌ تاثیر گانودرما روی پیسی،

    درمان دیر انزالی به کمک ارینجی، درمان دیر انزالی به کمک ماشمیکس، درمان دیر انزالی به کمک قارچها،‌ درمان دیر انزالی به کمک کومبوجا،‌ درمان دیر انزالی به کمک شاه صدف، درمان دیر انزالی به کمک ارینجی،

     

    تاثیر گانودرما روی میل جنسی،‌تاثیر ریشی روی میل جنسی، تاثیر گانودرما روی تمایل جنسی، تاثیر گانودرما روی شهوت، تقویت میل جنسی با کمک قارچ گانودرما،  داروی طبیعی برای تقویت میل جنسی،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ ها،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ کامبوچا،  تقویت میل جنسی با کمک قارچ گنودرما،‌تاثیر گانودرما روی شهوت،

    تاثیر قارچ ها روی سردرد،‌تاثیر قارچ ها روی سر درد،‌تاثیر قارچ ها روی میگرن،‌ تاثیر قارچ ها روی درد سر، تاثیر قارچ ها روی سینوزیت، تاثیر قارچ ها روی درد، تاثیر گانودرما روی کبد،‌ تاثیر گنودرما روی کبد،‌ تاثیر ریشی روی کبد،‌ تاثیر قارچ جاودانگی روی کبد، تاثیر قارچ های دارویی روی کبد، تاثیر قارچ روی liver،

    تاثیر قارچ ها روی سرطان پروستات،‌ تاثیر ترکی تیل روی سرطان Prostate،‌ تاثیر ماشمیکس روی سرطان پروستات، تاثیر دم بوقلمون روی سرطان پروستات، تاثیر گانودرما روی سرطان پروستات، تاثیر قارچ ها روی سرطان مثانه، تاثیر میتاکه روی سرطان مثانه، تاثیر گانودرما روی سرطان مثانه، تاثیر قارچ ها روی سرطان bladder، تاثیر قارچ ها روی مثانه،

    تاثیر قارچ ها روی تبخال تناسلی،‌ تاثیر ماشمیکس روی تبخال تناسلی،‌ تاثیر گانودرما روی تبخال تناسلی، تاثیر شیتاکه روی تبخال تناسلی، درمان طبیعی تبخال تناسلی،

    گانودرما لوسیدوم، قارچ گانودرما لوسیدوم چیست،‌ طریقه مصرف قارچ گانودرما، قارچ گانودرما را کجا بفروشیم، فروش عمده قارچ گانودرما،

    نام، ایمیل و وبسایت من را برای دفعه بعد در مرورگر ذخیره کنید.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره مصرف، راهنمای مصرف و ثبت سفارش به صورت تلگرامی (بدون ثبت سفارش در وبسایت) به شماره 09120700851 (کارمند یک ) در تلگرام یا واتساپ (ترجیحا تلگرام) پیام دهید. ضمنا این شماره قادر به پاسخگویی تلفنی نیست و تنها پیامک های شما در تلگرام را پاسخ خواهد داد.

    تماس تلفنی فقط در شرایط اضطرار (هر ساعت) و یا جهت مشاوره مصرف (ساعت ۸ تا ۱۱ شب): 09128431824 دکتر مهدیزاده

    عکس های موجود در کانال و بخش مقالات وبسایت به صورت اریجینال و بدون تگ قرار داده شده است. استفاده از آنها بدون ذکر منبع در صورت فرستادن یک صلوات به ازای هر عکس بلامانع است.

    ۷ روز هفته، ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم.

    09120700851

    پیگیری سفارش

    راهنمایی و مشاوره خرید

    خرید / ثبت سفارش

    پاسخ به پرسشهای متداول

    وب سایت محصولات دکتر مهدیزاده فروشگاه انواع قارچ های دارویی و محصولات وابسته می باشد. کلیه محصولات زیر نظر فوق دکتری قارچ های خوراکی و دارویی و پرورش در مجهزترین و پیشرفته‌ترین سالن‌های کشت قارچ تولید شده است. چنانچه در انتخاب محصول نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید، قبل از خرید با ما در ارتباط باشید.

    تمامی حقوق برای برند محصولات دکتر مهدیزاده محفوظ است. هر گونه کپی برداری از محتوی و مطالب این سایت بدون اجازه ممنوع می باشد.

    Copyright 2020 Dr.Mahdizadeh. All rights reserved.

    مشاهده سبد خرید صفحه پرداخت

    به وجود آمدن زائده های جوش و زگیل مانند که گاه با خارش و سوزش پوست نیز همراه است آن هم در یکی از حساسترین نقاط قسمت بدن یعنی در اطراف ناحیه ی تناسلی شاید یکی از اعصاب خرد کن ترین اتفاقاتی باشد که میتواند برای یک فرد بیفتد چرا که علاوه بر زیبایی ظاهری پوست بدن میتواند بسیاری از نیازهای دیگر فرد از جمله روابط جنسی او را هم تحت تاثیر قرار دهد که این اتفاق میتواند منجر به تبعات بدتر دیگری در زندگی اجتماعی و زناشویی فرد مبتلا شود. از طرفی در بسیاری از افراد مبتلا به زگیل تناسلی اقدام به درمان با نتایج مطلوب همراه نمیشود و بعد از مدتی دوباره سر و کله ی زگیلهای ریز و درشت بر روی پوست فرد پیدا میشود و این موضوع شاید باعث به وجود آمدن استرسهای بیشتر در فرد بیمار نیز بشود در ادامه به بررسی گانودرما و زگیل تناسلی پرداخته و بیشتر با ماهیت این بیماری و تاثیر قارچ گانودرما بر روی آن آشنا میشویم.

    گانودرما نام یک قارچ با خواص فراوان و ترکیبات شیمیایی کم یاب و منحصر به فرد است که به دلیل ارزش غذایی بالای آن از گذشته تاکنون همواره در کانون توجه بوده و از آن برای مصارف مختلفی استفاده می شده است. طبق تحقیقات به عمل آمده خواص قارچ گانودرما میتواند در پیشگیری و کمک به درمان برخی از بیماری ها و اختلالات مختلف نقش موثری داشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر: گانودرما چیست و چه خواصی دارد؟

    زگیل تناسلی نام یک بیماری پوستی عفونی می باشد که از جمله بیماری های آمیزشی یا SDT به حساب می آید که بر اثر رابطه ی جنسی با فرد مبتلا و همچنین تماس پوست فرد سالم به پوست فرد آلوده منتقل می شود. عامل اصلی به وجود آورنده ی زگیل تناسلی، ویروسی تحت عنوان ویروس HPV میباشد که از جمله ویروس های سرسخت بوده و نیز ریشه در DNA دارد. نام دیگر آن ویروس پاپیلومای انسانی میباشد.

    جالب است بدانید که تا کنون ۱۰۰ نوع از این ویروس شناسایی شده است که یک فرد میتواند حتی به بیش از یک نوع ویروس HPV مبتلا شود که برخی از آنها هیچ نشانه ای نداشته و به خودی خود از بین میروند و برخی دیگر میتوانند باعث به وجود آمدن زائده های زگیل در ناحیه ی تناسلی در مردان و زنان وحتی  منجر به ایجاد سرطان دهانه ی رحم در زنان شود. از شایعترین گونه های ویروس HPV انواع ۶، ۱۱، ۱۶ و ۱۸ آن میباشد که نوع ۶ و ۱۱ آن منجر به ایجاد زگیل در نواحی تناسلی و مقعدی می کند و نوع ۱۶ و ۱۸ آن منجر به سرطان میشود. در بسیاری از موارد اندازه ی زگیلها به قدری کوچک است که با چشم غیر مسلح دیده نمیشود و خود این موضوع دلیلیست که باعث میشود خیلی ها از وجود این بیماری در خود بی اطلاع باشند. پدیدار شدن زگیل عمدتا درد یا خارش به همراه ندارد و در موارد بسیار نادری درد و خارش گزارش میشود. اصلی ترین نقاط بدن برای مبتلایان به HPV، آلت تناسلی به خصوص در اطراف آن، مقعد و کشاله ی ران می باشد. در بخش بعد به بررسی تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.

    گانودرما و اچ پی وی

    هرچند که بسیاری از منابع علمی مدت زمان درمان این بیماری و دفع این ویروس از بدن را بین ۲ الی ۳ سال در نظر میگیرند. و افراد بسیاری هم با گذشت این زمان سلامتی خود را به دست آورده اند اما در بسیاری از موارد زگیل تناسلی درمان قطعی ندارد و اکثر روشهای درمانی که برای آن وجود دارند موقتی بوده و میتوانند ظاهر پوست را تحت تاثیر قرار دهند و از شدت زگیل ها بکاهد. البته برای پیشگیر از ابتلا به ویروس HPV و زگیل تناسلی میتوان از واکسن مخصوص آن که با نام گارداسیل شناخته میشود استفاده کرد. ولی همان طور که قبل تر اشاره کردیم امروزه نزدیک به ۱۰۰ نوع ویروس HPV در دنیا شناخته شده است که واکسن نمیتواند مانع از ابتلا به تمامی این ۱۰۰ نوع بشود پس مناسب ترین راه رعایت بهداشت فردی در کنار داشتن رابطه ی جنسی محافظت شده می باشد. جالب است بدانید که اصلی ترین روش برای بهبود زگیل تناسلی تقویت سیستم ایمنی بدن میباشد تا بدن فرد مبتلا به صورت طبیعی به مبارزه با ویروس پرداخته و نسبت به ضعیف و غیر فعال کردن آن اقدام کند.

    در لینک زیر می توانید یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی در زمینه گانودرما و زگیل تناسلی را مشاهده فرمایید:

    کنترل HPV با قارچ گانودرما

    قارچ گانودرما به دلیل دارا بودن مقادیر قابل توجه پلی ساکارید و بسیاری از ترکیبات سودمند دیگری که دارد اگر به صورت منظم و روزانه مصرف شود میتواند به خوبی باعث تقویت و تنظیم سیستم ایمنی بدن شود. دقیقا همان کاری که خیلی از داروهای شیمیایی تجویز شده برای بیماران مبتلا به HPV میکند با این تفاوت که قارچ گانودرما به صورتی کاملا طبیعی و بیولوژیک این کار را میکند. البته لازم به ذکر است که گانودرما دارو نیست. قارچ گانودرما همچنین با تقویت اینترفرون ها در سیستم ایمنی میتواند باعث بهبود عملکرد این سیستم در بدن افراد شود. همچنین قارچ گانودرما منبع خوبی از آنتی اکسیدان می باشد که میتواند در بازیابی و بازسازی سلولی نقش مهمی ایفا کند.

    قارچ گانودرما دارای گونه های مختلفی میباشد که از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم آن است که ارزشمند بوده و دارای همه ی خواص فراوان یاد شده آن میباشد. کم یاب بودن گانودرما لوسیدوم باعث شده تا متاسفانه افراد بسیاری اقدام به فروش گونه های بی کیفیت و فاقد ارزش این قارچ بکنند و حتی در کشور خودمون ایران هم افراد سود جوی بسیاری شروع به تبلیغ و توزیع گونه های بی کیفیت گانودرما به شکل پودر شده کرده اند که نه تنها هیچ تاثیر مثبتی بر روی بدن ندارد بلکه مصرف آن میتواند آسیب های جدی نیز به بدن وارد بکند. خوشبختانه در ایران و برای اولین بار شرکت دکتر بیز اقدام به فرآوری و توزیع قارچ گانودرما لوسیدوم آن هم به شکلی کاملا استاندارد و به صورتی کاملا علمی کرده است و در حال حاضر تنها کمپانی ایرانی میباشد که این قارچ را با اخذ تمامی مجوزهای قانونی گانودرما و به شکلی کاملا حرفه ای عرضه میکند.

    خرید محصولات گانودرما

    خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. زیرا کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود. و از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواند به اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.

    خرید قهوه گانودرما دکتر بیز

    مصرف کافه سوپریم گانودرما که ترکیبی از قهوه، قارچ گانودرما لوسیدوم و جینسینگ میباشد که در حال حاضر قویترین نوشیدنی گانودرما به حساب می آید و منجر به ایجاد تعادل و تقویت در سیستم ایمنی بدن میشود که میتواند باعث کنترل بیماری زگیل تناسلی شده و سرعت بهبودی آن را افزایش دهد.

    خرید قهوه سوپریم گانودرما

    شامپو بدن گانودرما با دارا بودن عصاره ی طبیعی قارچ گانودرما لوسیدوم علاوه بر نرم کردن پوست بدن و دادن خاصیت ابریشمی به پوست میتواند در کنار مصرف قهوه گانودرما، در بهبود التهابات پوستی ناشی از بیماری هم موثر باشد.

    حال که موضوع گانودرما و زگیل تناسلی را به خوبی بررسی کردیم لازم است بدانیم کهگانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی میباشد که به طور طبیعی، خواص فراوان و متنوع و مواد لازم برای بدن را در خود جای داده است. که فقط بخش کوچکی از آنها میتواند باعث پیشگیری و کنترل بیماری شما شود و مصرف آن میتواند در کنار سایر فعالیتهایی که فرد مبتلا برای درمان بیماری خود انجام میدهد بسیار کمک کننده باشد و منجر به کاهش عوارض بیماری، افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری شود. شما با مصرف گانودرما در کنار تاثیر آن بر بیماری تان، از خواص فراوان و متنوع دیگری نیز بهره مند خواهید شد که منجر به ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها می شود. لازم به ذکر است که مصرف گانودرما فقط مخصوص افراد دارای بیماری و یا اختلالی خاص نیست و کلیه افراد جامعه (البته به غیر از موارد منع مصرف) میتوانند از آن استفاده کرده و از تمام خواص گانودرما برای ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها بهره مند شوند.

    تاثیر گانودرما بر زگیل تناسلی محدود نمی شود بلکه مصرف قارچ گانودرما به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی باعث ارتقای سطح سلامتی و منجر به پیشگیری و کمک به درمان بیماریها و اختلالات گوناگونی شود که در زیر به تعدادی از آنها اشاره میکنیم:

    سایت تخصصی ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

    همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه، سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید. برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی ganuderma.ir :

    و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

    اطلاعات خوبی گذاشتید درمورد عوارضشم بنویسیدمرسی

    گانودرما به صورت خالی و فرآوری نشده اگر مصرف بشود میتواند به کبد و سایر اندامهای حیاتی بدن آسیب جدی وارد بکند. ولی به صورت فرآوری شده که بهترین نوع فرآوری آن ترکیب با قهوه و کاکائو می باشد میتواند تاثیرات مثبت زیادی از جمله سمزدایی و تقویت سیستم ایمنی بدن را به همراه داشته باشد. البته لازم به ذکر است که به دلیل خاصیت سمزدایی گانودرما بعد از مصرف افراد با برون ریزی هایی از جمله خلت، تعریق، حالت تهوع، خارش و التهابات پوستی، جوش و … مواجه بشوند که در افراد مختلف متفاوت بوده و نمیتوان آنها را عوارض مصرف تلقی کرد بلکه نشونه هایی از سمزدایی و پاکسازی بدن می باشند

    سلام من یک هفته صبح وعصر استفاده کردم عوارض اینجا نوشتید نداشتم خوشبختانه این یعنی چه یاقهوه من اصلی نبوده یا من سموم نداشتم البته من برای کاهش وزن گرفتم هنوز کاهش وزن چشمگیری پیدا نکردم ولی مزه خوب وتلخی قابل تحملش خیلی نظرم جلب کرد اشتهام کمتر شده ومیل به پرخوریم هم فکرمیکنم کمتر شده

    گانودرما به عنوان یک سمزدای قوی عمل میکنه که مصرف اون باعث برون ریزی های ناشی از سمزدایی میشه که این برون ریزی ها در افراد مختلف به شکلهای متفاوتی نمایان میشه از جمله جوش، خلط، حالت تهوع، تعریق و یا از طریق ادرار و مدفوع میتونه دفع بشه

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    گانودرما و اچ پی وی

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    داروی زگیل و تبخال تناسلی.مشاوره : 911757530.1 و 901410278.6

    توجه : رعایت رژیم غذایی , بسیار مهم بوده لذا در صورت عدم رعایت آن بهبودی حاصل نخواهد شد . ..رژیم غذایی :_ خوردن تمامی گوشت حیوانات ممنوع است و فقط می توانید از گوشت ماهی و میگو و غ…

    به نظر شما آیا گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟ در یک آزمایش بالینی روی انسان، مشخص شد که عصاره ی قارچی می تواند عفونت اچ پی وی را درمان کند. این آزمایش پیشرفت بالقوه ای در درمان ویروس پاپیلوم انسانی بوده است. زیرا این ویروس درمان شناخته شده ایی ندارد و هر کسی را ممکن است مبتلا کند.

    ویروس اچ پی وی بیش از 100 نوع مختلف دارد. بسیاری از مردان و زنانی که به آن مبتلا هستند از این بیماری خود اطلاعی ندارند. اما در برخی از موارد این ویروس می تواند در نقاطی از بدن ایجاد توده یا زگیل کند. این ویروس عامل ابتلا به سرطان دهانه رحم در زنان نیز به شمار می رود و از طریق تماس پوستی منتقل می گردد. در ادامه به این موضوع می پردازیم که آیا گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟

    احتمالا باید بدانید که قارچ گانودرما چه نوع خواص دارویی دارد؟ قارچ گانودرما در طب سنتی چین جایگاه ویژه ای دارد. این قارچ می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. خاصیت ضد سرطانی دارد. می تواند افسردگی و خستگی را از بین ببرد. گفته می شود گانودرما قابلیت درمان ام اس را نیز دارد. سبب سلامت قلب می شود. قند خون را کاهش می دهد و کبد چرب را درمان می کند. به تازگی آزمایش ها نشان داده اند که گانودرما قابلیت درمان زگیل ها را نیز دارد.

    پژوهشی در خصوص موضوع « ایا گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟ » انجام گرفته است. این پژوهش را جودیت اسمیت داروساز و استاد دانشگاه علوم بهداشتی تگزاس در دانشکده پزشکی هوستون به انجام رسانده است. نتایج این پژوهش نشان داده اند که ترکیبات فعال مرتبط با هگزوز می تواند ویروس اچ پی وی را درمان کند.

    عصاره ی قارچی مورد استفاده در این پژوهش را از قارچ های ژاپنی به دست آورده اند تا بتوانند درمانی ایمن برای ویروس اچ پی وی پیدا کنند. این ویروس خطرناک تا کنون هیچ درمان موثری نداشته است.

    گانودرما و اچ پی وی

    در آزمایش بالینی انجام شده، 10 زن مبتلا به اچ پی وی در بازه ی زمانی شش ماهه از عصاره ی قارچی حاوی ترکیبات فعال مرتبط با هگزوز استفاده کردند. پس از شش ماه مشخص شد که این ویروس در بدن 5 نفر از آن ها دیگر وجود ندارد و درمان شده است. دو نفر دیگر با مصرف شش ماه بیشتر درمان شوند و برای سه نفر درمان ضعیف عمل کرد.

    آزمایش انجام شده نشان می دهد که درصد زیادی از بیماران مبتلا به اچ پی وی در بازه زمانی سه تا شش ماهه قابل درمان هستند.

    عصاره ی قارچی می تواند به عنوان مکمل غذایی مورد استفاده قرار بگیرد. گرچه سازمان غذا و دارو در ایلات متحده آمریکا این قارچ را به عنوان دارو هنوز تایید نکرده است، هزاران سال است که در آسیای شرقی از آن به عنوان داروی گیاهی برای درمان بسیاری از بیماری ها بهره می برند.

    با ادامه ی پژوهش ها باید منتظر بود تا به صحت اثبات شود که ایا گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    وب‌ سایت

    دیدگاه

    هدف از ایجاد “سی سلامتی” ، آموزش و آگاهی عموم مردم در راستای آشنایی با محصولات ارگانیک و سوق دادن به مصرف مواد غذایی طبیعی برای سلامتی بیشتر در جهت جلوگیری از بروز انواع بیماری‌ها و کسر هزینه‌های درمانی در درازمدت خواهد بود.

    در این راستا ، ما افتخار داریم تا به عنوان نماینده مستقل عرضه محصولات سلامت محور به مردم ارائه خدمت کنیم.

    لذا در این هدف صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده ایم

    بیشتر بدانید…

    دریافت مشاوره

     

    شاید این سوال در ذهن شما باشد که آیا گانودرما اچ پی وی را درمان می کند ؟ ما در این نوشته قصد داریم به طور مشروح به این سوال پاسخ بدهیم. درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما دغدغه ی افراد مبتلاست. قارچ های دارویی حاوی ماده ای به نام AHCC (ترکیبات هگزوز فعال) هستند که مخلوطی از آمینو اسید ها، پلی ساکارید های منحصر به فرد و مواد معدنی است. این ترکیبات دارویی بر درمان ویروس هایی نظیر اچ پی وی اثر گذارند.

    پیش از پرداختن به نحوه ی مصرف این قارچ برای درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما با هم بررسی می کنیم که زگیل تناسلی چیست؟ عامل ایجاد زگیل تناسلی ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV است. این ویروس عفونی شدیداً واگیردار است و پوست و غشا های مرطوب بدن از جمله ناحیه تناسلی، دهانه رحم، دهان و گلو را درگیر می کند. این ویروی از طریق رابطه جنسی منتقل می شود و عاملی برای ابتلا به سرطان دهانه رحم، سرطان گلو و دهان است.

    برای درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما محصولات متنوعی وجود دارد. قهوه گانودرما، هات چاکلت گانودرما، قهوه سوپریم از جمله محصولات متنوع گانودرما هستند. برای درمان زگیل تناسلی مصرف قهوه سوپریم گانودرما توصیه می شود. در این بین افرادی وجود دارند که به دلیل بیماری های قلبی نمی توانند قهوه مصرف کنند و به آن ها سوپریم پیشنهاد می شود.

    نشانه ها و علائم زگیل تناسلی و راه درمان آن

    زگیل های تناسلی در ابتدای بروزشان اندازه ی بسیار کوچکی دارند و با چشم غیر مسلح دیده نمی شوند ولی با گسترش عفونت و رشد حالت تو پر و گوشتی پیدا کرده و حتی شکل گل کلم و خوشه ای نیز پیدا می کنند. با رشد زگیل ها علائمی همچون درد سوزش و خارش نیز بروز پیدا می کنند و ممکن است مجاری ادراری را نیز مسدود کنند. درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما می تواند این علائم را درمان کند.

    گانودرما و اچ پی وی

    زگیل تناسلی تنها یک برآمدگی و ضایعه ی پوستی ساده نیست. زگیل تناسلی ناشی از عفونت ویروسی است و همین عامل می تواند در بدن افراد منجر به جهش ژنی سلول ها شده و در دهانه رحم زنان سرطان ایجاد کند. سرطان دهانه رحم یکی از دردناک ترین انواع سرطان است. این بیماری زندگی جنسی فرد را دچار اختلال می کند و به دلیل واگیر دار بودن فرد را محدود خواهد کرد. زگیل تناسلی در مجاری ادراری سبب انسداد و حتی ایجاد خونریزی می شوند. درمان این بیماری سخت و دشوار است و به همین دلیل افراد مبتلا به دنبال درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما هستند.

    به جز درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما از این قارچ برای درمان بیماری های مختلفی توصیه می شود و از هزاران سال پیش مورد استفاده قرار می گرفته است. خواص دارویی قارچ گانودرما برای جوانسازی و پیشگیری از بیماری های مزمن، درمان بیماری های التهابی، درمان ریزش مو، درمان پیسی، درمان افسردگی و اضطراب، درمان بیماری های کبدی، درمان انواع بیماری های عفونی و … شناخته شده است.

    باید به  نحوه ی مصرف صحیح برای درمان زگیل تناسلی با قارچ گانودرما توجه داشت. برای اینکه از تمام خواص گانودرما بهره ببرید باید به نحوه مصرف قارچ گانودرما توجه داشته باشید. محصولاتی مانند قهوه سوپریم استفاده از این قارچ را بسیار آسان کرده اند. می توانید به محتویات هر ساشه آب جوش اضافه کرده، آن را هم بزنید و میل کنید. بهترین زمان مصرف این قارچ دارویی صبح ناشتا است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    وب‌ سایت

    دیدگاه

    هدف از ایجاد “سی سلامتی” ، آموزش و آگاهی عموم مردم در راستای آشنایی با محصولات ارگانیک و سوق دادن به مصرف مواد غذایی طبیعی برای سلامتی بیشتر در جهت جلوگیری از بروز انواع بیماری‌ها و کسر هزینه‌های درمانی در درازمدت خواهد بود.

    در این راستا ، ما افتخار داریم تا به عنوان نماینده مستقل عرضه محصولات سلامت محور به مردم ارائه خدمت کنیم.

    لذا در این هدف صداقت را سرلوحه کار خود قرار داده ایم

    بیشتر بدانید…

    دریافت مشاوره

     

    گانودرما و اچ پی وی
    گانودرما و اچ پی وی
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *