کیک تولد پسرانه ساده خانگی

دوره مقدماتی php
کیک تولد پسرانه ساده خانگی
کیک تولد پسرانه ساده خانگی

کدبانوها به پختن کیک های متنوع علاقه مند هستند و بعد از پخت کیک دغدغه تزیین آن را دارند. در این مطلب قصد داریم تا شما را با مدل های تزیین کیک ساده آشنا سازیم. می توانید با الگوبرداری از این روش های خانگی و ساده تزیین فوق العاده ای برای کیک های خانگی داشته باشید.

روش ها و ایده ها متفاوتی برای تزیین کیک وجود دارد و شما می توانید از روش هایی نظیر تزیین کیک با ژله و تزیین کیک با خمیر فوندانت و … برای تزیین کردن کیک استفاده نمایید. به طور کلی تزیین انواع کیک ها نیازمند مهارت و استعداد است و اگر شما در زمینه تزیین کیک مهارت خاصی ندارید می توانید از روش ها و ایده های تزیین کیک ساده استفاده کنید.

استفاده از انواع مدل تزیین کیک ساده ایده بسیار خوبی برای تزیین کیک های اسفنجی است در این بخش انواع مدل های تزیین کردن کیک با روش های ساده را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم با کمک این روش ها بتوانید تزیین کیک خانگی متفاوت و ایده آلی داشته باشید.

یکی از پرکاربرد ترین روش ها برای تزیین کیک استفاده از خامه فرم گرفته است شما می توانید با یادگیری فوت و فن های تهیه خامه فرم گرفته ,خامه را در منزل خودتان تهیه کنید و یا خامه را از بازار خریداری کنید. ترکیب رنگ های متنوع خامه با یکدیگر زیبایی و جذابیت کیک های خانگی را بیشتر می کند.

کیک تولد پسرانه ساده خانگی

دوره مقدماتی php

تزیین ساده کیک تولد با میوه و خامه فرم گرفته و شکلات های رنگی و …. امکان پذیر است. یکی از ساده ترین روش ها برای تزیین کیک تولد استفاده از برش های میوه و شکلات های رنگی است شما می توانید با کمک خامه سطح روی کیک را پوشش دهید و سپس برش های میوه و یا انواع شکلات های رنگی را بر روی کیک قرار دهید.

در ادامه این بخش انواع مدل تزیین کیک تولد ساده را با ایده ها و روش های خانگی جالب در اختیار شما کدبانوهای عزیز قرار می دهیم که امیدواریم از دیدن این تصاویر نهایت لذت را ببرید.

یکی از زیباترین مدل های تزیین ساده کیک استفاده از مدل گل رز است این مدل گرچه به ظاهر سخت به نظر می رسد ولی شما می توانید با رعایت کردن نکاتی کیک های خانگی را با این روش ساده به زیبایی تزیین کنید. روش تزیین کیک به شکل گل رز به این ترتیب است که ابتدا باید ماسوره ها ستاره نیمه باز و باز را تهیه کنید سپس از مرکز کیک شروع کنید و اولین گل رز را در مرکز کیک بزنید و سپس رز بعدی را با فاصله مناسبی از اولین گل رز شده بر روی کیک بزنید و به همین ترتیب ادامه دهید تا همه سطح کیک تزیین شود. برای فاصله های خالی در بین رز ها می توانید از انواع مروارید های رنگی خوراکی و شکوفه های رنگی خوراکی استفاده نمایید. اگر ترجیح می دهید روی سطح کیک ساده باشد می توانید گل های رز در قسمت های پایین کیک به روشی که گفته شد بزنید.

تزیین کیک با کاپ کیک های زیبا هم می تواند ایده جالبی باشد شما می توانید کاپ کیک ها را تهیه کنید و آن ها را به زیبایی تزیین کنید و در اطراف قالب کیک قرار دهید.  تزیین کاپ های کیک هم با روش ها ساده امکان پذیر است.

تزیین کیک های خانگی ساده با کمک مخلوطی از شکلات های رنگی و شکوفه های خوراکی و خامه فرم گرفته از بهترین روش ها برای تزیین کردن کیک است و شما می توانید در مدت زمان کوتاهی کیک را با کمک این روش های ساده تزیین کنید.

در تصاویر این مطلب انواع ایده های جدید و جالب برای تزیین کیک ساده را ملاحظه کردید شما می توانید به راحتی از این روش ها الهام بگیرید و در منزل کیک های خانگی را که به مناسبت های خاص تهیه کرده اید تزیین کنید. در صورت تمایل می توانید برای مشاهده انواع روش های تزیین کردن کیک به بخش تزیین کیک مراجعه کنید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



چگونه اشتهای کودکان را افزایش دهیم؟



ایده های جذاب برای طراحی ناخن در نوروز 98


دتاکس واتر چیست؟ چگونه دتاکس واترهای مفید درست کنیم؟



معرفی انواع غذاهای رژیمی برای کاهش وزن

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

کیک تولد پسرانه ساده خانگی

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


در دسته بندی

سایت تفریحی نمکستان » برای این پست آموزش طرز تهیه کیک تولد خوشمزه و خانگی را آماده کرده ایم ، برای مشاهده این این پست را دنبال کنید.

کیک تولد پسرانه ساده خانگی

با آموزش طرز تهیه کیک تولد ساده از سری آموزش های شیرینی پزی سایت نمکستان در خدمتتون هستیم. برای تهیه کیک تولد ابتدا فر را از 15 دقیقه قبل روشن کنید.ابتدا تخم مرغ را کمی میزنیم که زرده با سفیده مخلوط شود.

بعد از آن شکر و وانیل را به تخم مرغ ها اضافه کرده و با همزن دستی یا برقی کمی می زنیم.آب یا آب کمپوتی را به مواد بالا اضافه کرده.آرد و بکینگ پودر را با هم در ظرفی جداگانه مخلوط میکنیم و بعد از آن کم کم به مواد بالا اضافه کرده و با چنگال مواد را مخلوط میکنیم

قالب را چرب کنید و کمی آرد بپاشید.مایه کیک را در قالب 28 سانتی متری گرد میریزیم و به مدت 15 الی 20 دقیقه با حرارت 175 سانتی گراد یا 347 درجه فارنهایت و طبقه وسط.در حین پختن در فر را باز نکنید چون پف کیک میخوابد.

در آخر یک چنگال یا چاقو را در کیک فرو کنید اگر چیزی به کیک نچسبد یعنی کیک شما پخته است. وقتی که کیک شما کاملا خنک شد،آن را درون ظرفی که میخواهد کیکتان را بگذارید،بگذارید و خامه را روی یکی از کیکها بمالید و موزها را حلقه حلقه کرد

و روی سطح کیک بچیند و بعد هم آناناس را به اندازه بند انگشت خرد کرده و بچیینید و در آخر هم گردوهای خرد شده را روی موز و آناناسها بریزید و بعد کیک بعدی که کاملا اون هم خنک شده را خامه میمالیم و روی آناناس ها و موزها و گردوها میگذاریم

و فقط این کار را کمی با دقت انجام دهید که کیک شما خراب نشود و بعد از آن با خامه اول تمام دور کیک را بپوشانید و صاف کنید و بعد روی کیک را و بعد هر مدلی که دوست دارید روی آن را تزئین کنید ولی اگر از چیزهای رنگی مثل اسمارتیز و گلوله های رنگی برای تزئین کیک تولد میخواهید استفاده کنید

روز بعد 1 ساعت مانده به اینکه کیک را میخواهید بیاورید روی آن را با آنها تزئین کنید ،چون اگر از شب قبل تزئین کنید،رنگش به کیک پس میدهد بهتر است کیک تولد را از شب قبل یا 9 ساعت قبل درست کرده و در یخچال بگذارید تا خامه کمی بخورد کیک برود

ولی حتما روی کیک را با یک پوشش مناسب بپوشانید که کیک تولد شما خشک نشود و بعد داخل یخچال بگذارید،ولی پوشش شما باید طوری باشد که خامه ها به آن نچسبد و تزئین کیک تان خراب نشود.

برای تهیه ی خامه کیک تولد،خامه, پودرقند,سفت کننده خامه و وانیل را در ظرفی ریخته و با همزن برقی 3 تا 4 دقیقه میزنیم و بعد از آن در یخچال به مدت 1 تا 2 ساعت میگذاریم و در پرف خامه را هم میگذاریم،تا خنک شود  و بعد از آن از یخچال خارج میکنیم و با دور تند میزنیم تا خامه سفت شود

اگر خامه را زیاد بزنید زود میبرد و تبدیل به کره میشود.تا خامه سفت شود ، طوری که روی خامه خط های همزن بیفتد. یا خامه را از قبل بگذارید در یخچال تا خنک شود و بعد با سفت کننده خامه و وانیل مخلوط کنید و با همزن بزنید تا فرم بگیرید . برای اینکار پنج یا شش دقیقه هم زدن خامه کافیست .

قبل از آماده کردن مواد کیک تولد ، فر را روشن کنید تا گرم شود..آرد کیک را قبل از استفاده 3 تا 4 مرتبه الک کنید تا هوا بگیرد و کیک خوب پف کند. بکینگ پودر را در یخچال نگهداری کنید تا خاصیت خود را از دست ندهد

و موقع پختن کیک تولد آن را با آرد مخلوط و الک کنید و بعد از اضافه کردن آن ها، مخلوط را زیاد هم نزنید. اگر کمی آرد یا چند قطره آبلیمو به سفیده اضافه کنید، هنگام هم زدن با هم زن دستی زودتر سفت می شود.

هیچ گاه کیک داغ را از قالب جدا نکنید تا خرد نشود. اگر کیک تولد شما سوخت اجازه دهید تا به طور کامل سرد شود سپس قسمت های سوخته را با چاقو بتراشید و روی آن را با خاکه قند و دارچین، خامه یا مربا پوشش دهید.

اگر برای تزئین کیک از خامه استفاده میکنید،همیشه وقتی کیک کاملا خنک شد،روی آن خامه بمالید،چون اگر کیک کمی هم حرارت داشته باشد،خامه بخورد کیک میرود و خامه آب میشود و کیک شما خراب میشود.

اگر می خواهید از خامه رنگی برای کیک تولدتان استفاده نمایید باید حداکثر یک ساعت قبل از شروع مراسم تولد خامه رنگی را به کیک اضافه کنید زیرا احتمال اینکه خامه رنگی به خامه سفید رنگ بدهد زیاد است و زیبای کیک را می یگرد.

نکات : فیلدهای الزامی علامت گذاری شده اند. *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

خرید بلیط هواپیما | خرید بک لینک | آهنگ های شاد جدید | چت روم | دانلود آهنگ جدید

اشتراک گذاری

دانلود

گزارش

دیدگاه

نمی پسندم

کیک تولد پسرانه ساده خانگی

می پسندم

طرز تهیه کیک تولد شکلاتی طرز تهیه کیک تولد خامه ای طرز تهیه کیک تولد خانگی با تزیین طرز تهیه خامه کیک تولد تزیین کیک تولد با ژله کیک تولد عکس کیک تولد مردانه تزیین کیک تولد خانگی با خامه دستور پخت کیک تولد طرز تهیه كیك اسفنجی طرز تهیه کیک ساده
آموزشی بسیار جالب برای خانم های خانه دار

تا کنون برای این ویدئو دیدگاهی نوشته نشده است.

اشتراک گذاری ویدئو

در دیدستان شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید

با دریافت اپلیکیشن اندرویدی دیدستان، در هر زمان، هر مکان و با هر سرعت اینترنت، از تماشای آنلاین ویدئو بر روی گوشی یا تبلت خود لذت ببرید.

کیک تولد

کیک تولد یکی از مهم ترین کیک ها در سراسر جهان است و به همین دلیل از جایگاه مهمی برخوردار است. تقریبا تمام کیک های تولد با پایه کیک اسفنجی ساده تهیه می شوند و با خامه ، انواع میوه ها ، ژله ها تزیین می شوند.

با مقدار موادی که در این دستور شیرینی پزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر کیک تولد تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری کیک تولد تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با دستور شیرینی پزی کیک تولد با پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

کیک تولد پسرانه ساده خانگی

دستور پخت

برای تهیه کیک تولد ساده ابتدا کیک اسفنجی را که از روز قبل پخته ایم را از ارتفاع آن به ۳ قسمت مساوی تقسیم می کنیم و با کارد برش می زنیم و لایه های برش زده را در سینی قرار می دهیم و لایه زیرین کیک را روی تخته قرار می دهیم

و یک سوم از شربت پرتقال را روی ان می ریزیم. بهتر است این کار را با یک کفتگیر که روی آن سوراخ است انجام دهیم که شربت از روی کفتگیر به همه جای کیک نفوذ کند و مرطوب شود.بعد خامه فرم گرفته روی سطح کیک می ریزیم

و آن را روی کیک پخش می کنیم تا تمامی قسمت های کیک از خامه پوشیده شود و نصف مغز گردو و شکلات خرد شده را روی خامه می ریزیم به صورتی که همه جای کیک از گردو و شکلات پخش شده باشد و موز را ورقه ورقه برش می دهیم

و نصف آن را نیز روی کیک می چینیم و لایه دوم کیک را مجددا مثل لایه قبلی کیک با آب پرتقال مرطوب می کنیم و آرام روی لایه قبلی قرار می دهیم و خامه روی آن می کشیم و مغز گردو شکلات و موز های حلقه شده روی آن می چینیم

و در آخر لایه سوم را نیز با شربت پرتقال مرطوب می کنیم و ارام روی لایه دوم قرار می دهیم و با لیستک یا کارد روی آن را با خامه کاملا می پوشانیم و آسترکشی می کنیم تا تمام سطح کیک به طور یکدست صاف شود.

حالا ما یک کیک ساده داریم اگر تمایل داشتید می توانید روی آن را با شکلات یا میوه تزئین کنید و یا باقی مانده خامه را رنگ غذا قرمز بزنید و داخل قیف بریزید و روی کیک را با گل های ریز یا درشت تزئین ویژه تری کنید. نوش جان

کیک تولد پسرانه ساده خانگی
کیک تولد پسرانه ساده خانگی
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *