کیک تولد پسرانه زمین فوتبال

دوره مقدماتی php
کیک تولد پسرانه زمین فوتبال
کیک تولد پسرانه زمین فوتبال

 

 

 

مواد لازم برای کیک:

شکر                                                 1پیمانهکیک تولد پسرانه زمین فوتبال

آرد                                                   1پیمانه

دوره مقدماتی php

تخم مرغ                                             3عدد

وانیل                                                  1/4 قاشق چایخوری

بکینگ پودر                                          1قاشق چای خوری

نمک                                                   1 پنس

پودر بادام                                             50گرم

آب جوش                                             1/2 پیمانه

گردو                                                  1/2 پیمانه

خامه قنادی                                           1کیلو

موز                                                   1عدد

رنگ خوراکی سبز                                  چند قطره

طرز تهیه :

جونم براتون بگه من برا کیک تولد از این دستور کیک استفاده میکنم که بعد با خامه که ترکیب میشه خیلی خوب در میاد بهتون پیشنهاد میکنم برا یکبار هم که شده از این دستور استفاده کنید مطمینم که عاشقش میشید .راستش این کیک رو برا تولد خواهر زاده ام درستیدم البته سفارش خودش بوده که حتما شکل زمین فوتبال باشه واز این حرفا …خلاصه بریم سراغ کیکمون

اول  زرده تخم مرغ ها رو با شکر ونمک وبکینگ پودر وآب جوش وپودر بادام مخلوط میکنیم بعد آرد الک شده رو بهش کم کم اضافه می کنیم حالا سفیده ها رو که خوب زدیم وپف کرده رو اضافه میکنیم وخیلی کم مخلوط میکنیم  مایه این کیک کمی رقیق هستش اصلا نترسید مایه رو توی قالب مود نظر که چرب و آرد پاشی شده بریزید و حدود 20 دقیقه توی فر از قبل گرم شده با درجه 180بزارید فقط حواستون باشه که تا 2/3 زمان پخت در فروباز نکنید که پفش حسابی میخابه .حالا کیکتون تست کنید با کارد یا خلال دندان ببینید پخته یا نه اگه پخته بود بزارید تا خوب خنک بشه بعد از قالب جداش کنید.

با عرض پوزش من چون عجله داشتم اصلا از مراحل عکسم نگرفتم .

حالا کیک خنک شده رو با چاقو حتما اره ای از وسط ببرید و قسمت زیر کارو یه ردیف کیک بشکل مستطیل بچینید البته اینو بگم من مواد مو دوبرابر کردم چون کیکمو میخاستم بزرگ تر باشه.خوب حالا ردیف زیر کارو بایه کوچو لو از شهد هر مربایی که دوست دارید مرطوب کنید و چند تا قاشق خامه فرم گرفته هم روشو بکشید وصاف کنید(من از قنادی خامه فرم گرفته شده خریدم)حالا پودر گردو ووموز حلقه شده رو روی کیکتون بپاشید ولی مرتب باشه چون کیکتون خراب میشه وسطحش صاف صاف نمیشه ومقداری از اضافه های کیک رو هم خرد کنید وبزارید روی کیک برای حجم دادن به کیک خیلی راه خوبیه حالا اون طرف کیک رو هم دوباره شهد وخامه بزنید وبزارید روی این طرف وبا دست فشارش بدید .حالا با خامه شروع کنید روشو زیر کار بزنید من با طلق خامه رو صاف میکنم روی کیک بعداز این مرحله یک ساعتی کیکتونو بزارید یخچال تا خودشو بهتر بگیره.

حالا مقداری ازخامه رو با رنگ سبز مخلوط میکنیم ودوباره میکشیم روی کیک .من خامه رو برای این که یکدست باشه روی کیک میریزم توی یه قیف بدون ماسوره وردیفی میرم جلو وآخر بار با یه طلق که اندازه سطح کیکم باشه چند بار روش میکشم خیلی راحت صاف و یکدست میشه دوباره کیکو میزاریم یخچال تا یکم خودشو بگیره بعد از خامه سفید میریزیم توی قیف بدون ماسوره و خط های زمین فوتبالو میکشیم بهیمن راحتی پسر خاهرم که خیلی خوشش اومده بود هم از زمین فوتبال هم از طعم کیکش .راستی من از این ست روی کیکا هر جا رفتم گیرم نیومد بهیمن خاطر خاهرم برام درست کرد البته اینا هم خیلی بد نشده بود تازه داورم داشت.

 

 



به فروشگاه آنلاین شادی بار خوش آمدید

02146014568 – 02146014581

کیک تولد پسرانه زمین فوتبال

شادی بار شادی بخش جشن های شما!

شادی بار فروشنده لوازم تولد، انواع بادکنک های هلیومی، انواع بادکنک های فویلی، گل های کاغذی، آویزهای فویلی و … می باشد.تخصص اصلی شادی بار بادکنک آرایی جشن ها و مراسم ها می باشد که توسط تیم حرفه ای و جوان شادی بار انجام می شود.

 

لطفا چند لحظه صبر کنید

کیک تولد پسرانه زمین فوتبال

تم تولد رئال مادرید از دسته تم های جذاب مخصوص آقا پسرانی است که عاشق و طرفدار فوتبال هستند. مخصوصاً اگر هوادار تیم رئال مادرید باشند. در ادامه ایده های جذابی از این تم تولد برای شما علاقه مندان قرار داده ایم.

تم تولد رئال مادرید به سبب شهرت تیم رئال بسیار حائز اهمیت است. استفاده از این تم ها مخصوصاً یرای فوتبال دوستان الویت دارد. خوشبختانه تم های فوتبالی به گونه ای طراحی می شوند که می توان برای تزیین میز، وسایل و… از آن ها استفاده کرد.

همان طور که می دانید رئال مادرید یکی از تیم های معروف و پرطرفدار در سطح جهان است که با بازی کریستیانو رونالدو، محبوب تر نیز شده است. بسیاری از علاقه مندان و هوداران رونالدو، طرفدار رئال مادرید نیز هستند. این تم تولد از رنگ های سفید به میزان بیشتر در کنار رنگ آبی استفاده می کند. با چنین طرحی می توان ایده های خلاقانه زیادی را به کار بست. زمین چمن فوتبال همیشه یکی از ایده های تزئین میز تولد برای تم تولد فوتبالی است.

تم تولد رئال مادرید

تزیین کیک با تم تولد فوتبالی

کیک تولد پسرانه زمین فوتبال

تزیین میز تولد با تم رئال مادرید

تزیین فوق العاده میز با تم جذاب فوتبالی

تزیین کیک تولد با تم فوتبالی رئال مادرید

تزیین میز تولد با طراحی تم رئال مادرید

طراحی جذاب کیک با طرح فوتبالی رئال مادرید

طراحی زیبای میز تولد با تم رئال مادرید و بارسلونا

تزیین جذاب تولد با تم تولد رئال مادرید

این تم یک تم تولد پسرانه است و با ترکیب همین دو رنگ نیز بسیار جذاب به نظر می رسد. برای تزیین اتاق تولد از بادکنک های آبی و سفید در کنار یکدیگر استفاده می شود. در چنین مراسمی همیشه از یک طرح فوتبالی مانند توپ، تور و چمن برای طراحی و تزیین کیک استفاده می کنند. این تم نیز مانند تم تولد بارسلونا یک نگاه طرفدارانه برای پسرهای نوجوان و جوان است.

تم زیبای جشن تولد پسرانه

تم زیبای تولد پسرانه

طراحی فوق العاده میز با تم تولد پسرانه

تم جذاب فوتبالی و پسرانه برای طراحی میز تولد

میز تولد با طراحی ایده آل

تم متفاوت و فوتبالی رئال مادرید

طراحی زیبا و فوق العاده کیک با تم رئال مادرید

طراحی زیبای میز تولد با تم جذاب رئال مادرید

تزیین فوق العاده جشن تولد با تم رئال مادرید

اشتراکی بودن این تم بین کودکان و بزرگسالان از مزیت های مهم آن محسوب می شود. در واقع کسانی که این تم را برای تزیین جشن تولد انتخاب کرده اند، بیشتر هواداری خود را نسبت به تیم مورد علاقه خود نشان داده اند. با انتخاب این تم، فرصت زیادی را به نوجوان و کودک خود برای ابراز احساسات داده اید و این بسیار قابل ستایش و توجه است.

امیدواریم ایده های ارائه شده تم تولد فوتبالی رئال مادرید مورد پسند شما علاقه مندان قرار گرفته باشد و به کمک این ایده ها بتوانید دست به یک تزیین و طراحی خلاقانه بزنید و از طراحی خود لذت ببرید.

منبع : آرگا



چگونه اندام های کوچک مانده بدن را بزرگ کنیم؟



چگونه چین و چروک پوست را از بین ببریم ؟



انواع مدل جلوی مو جذاب برای زیر شال و روسری


مردان زیبا چه ویژگی هایی دارند؟ (معیارهای زیبایی از دید خانم ها)



نحوه درست کردن اسموتی هندوانه با 4 طعم معرکه


ایده های دوست داشتنی برای تزیین منزل با وسایل دور ریز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کیک تولد پسرانه زمین فوتبال

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

کیک تولد پسرانه زمین فوتبال
کیک تولد پسرانه زمین فوتبال
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *