کرم پودر آلوئه ورا

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی :

فروشگاه محصولات پرفروش آرایشی ، بهداشتی و خانگی

کرم پودر حاوی عصاره ی آلوورا ، ویتامین C ، ویتامین E و اسانس سفیدکننده‌ی طبیعی – ضد آب

کرم پودر آلوورا کیس بیوتی kiss beautyبه رنگ بژ روشن   مشخصات اصلی :نوعکرم پودربرندکیس بیوتی Kiss Beautyوزن50 گرمتاریخ مصرف11/2020مناسب برایپوست های سفید یا گندمی خیلی روشنتوضیحات محصول :کرم پودر حاوی عصاره ی آلوورا ، ویتامین C ، ویتامین E و اسانس سفیدکننده‌ی طبیعی – همراه با خاصیت ضد آفتاب (  spf 15) – این کرم پودر بر مبنای سفیدکننده‌ی نامرئی و ضدآب است و برای رساندن تغذیه و رطوبت ، مقابله با سلول های ملانین غیرطبیعی و برای از بین بردن لک ها و نقاط سمج ، همچنان برای سفید و روشن‌تر ساختن صورت می تواند به پوست جذب شود. استفاده‌ی ممتد از این کرم، پوست را قوی ساخته و سلامتی و درخشانی را به پوست برمی گرداند. کرم پودر آلوورا کیس بیوتی بسیار عالی جذب پوست می‌شود و پوست را بسیار شفاف و صاف نمایان می کند.می توان در روزهای زمستانی از کرم پودر کیس بیوتی به عنوان ضدآفتاب استفاده کرد. در فواصل دیگر بر روی ضدآفتاب با spf مناسب ، از آن استفاده شود. bazarparsi.ir


سالهاست که اثرات ضدالتهابی آلوئه ورا بر روی پوست به اثبات رسیده است. یکی از نمونه‌های معروف و مستند تاریخی، استفاده از آن در ترمیم سوختگی‌ها و التهابات پوستی در بمبارانهای اتمی‌ژاپن در جنگ جهانی دوم است.

امروزه، تحقیقات ثابت نموده که آلوئه ورا به عنوان یک گیاه معجزه گر، دارای خواص سودمند بیشماری مانند اثرات ترمیم کنندگی، احیاکنندگی، نرم کنندگی، مرطوب کنندگی، ضدعفونی کنندگی، ضد التهابی و ضد خارش بوده و همچنین با کمک به ساخته شدن کلاژن و الاستین، موجب انعطاف پذیری بیشتر پوست و کاهش چین و چروک می‌گردد. ضمن اینکه در کاهش تولید رنگدانه‌های پوست نیز نقش آفرینی نموده و در نتیجه از پیدایش لک‌های پوستی ناشی از افزایش سن نیز جلوگیری می‌نماید.

دوره مقدماتی php

ویتامین E  نیز در فرمول این کرم، به عنوان یک آنتی آکسیدان قوی با اثر ضد تخریب سلولهای پوست، وجود دارد.

کرم آلوئه ورا MY، یک نرم کننده و مرطوب کننده ایده آل بوده، ضمن اینکه با اثرات ضد خارش و قی و ضدالتهابی فوق العاده عالی برای پوستهای خشک و آسیب دیده، در درمان اگزمای پوستی و همچنین در تحریکات ناشی از پوشک نوزادان نیز، بسیار مؤثر است.

کرم آلوئه ورا، به لحاظ قابلیت اختلاط و سازگاری خوبی که با کرم‌ها و پمادهای موضعی و پودرهای دارویی دارد، پایه بسیار مناسبی برای ساخت داروهای ترکیبی در داروخانه‌ها محسوب می‌گردد.

نحوه استفاده : به دفعات مورد نیاز در طول روز، بر روی پوست تمیز استفاده شود.

پوست خشک، پوست معمولي

تیوپی

پلاستیک

دارد ، ویتامین E

1291453973758711

مرطوب کننده و نرم کننده بهبود دهنده خاصیت کشسانی پوست

هیچ ی برای این محصول نوشته نشده است.

 


کرم بی رنگ آلوئه ورا بی بی سونیا با درجه ضد آفتاب (SPF 20 – فاکتور حفاظت در برابر نور خورشید)، توسط شرکت فلاولس سونیا به انحصار شرکت فوراور لیوینگ جهت مرطوب کردن، جوانسازی و محافظت در برابر نور خورشید طراحی شده است که پوست را نرم و درخشان کرده و به آن ظاهری طبیعی و بی نقص می بخشد.عصاره گیاهی موجود در آن به سفت شدن و ظاهر نرم پوست کمک می کند. همچنین پودرهای تولید شده با تکنولوژی پیشرفته، خطوط کوچک و نقوص پوست را بر طرف می کنند.عصاره برگ زیتون پوست را روشن تر می کند. با استفاده مرتب از این محصول، رنگ پوست یک دست تر شده و بافت پوست نرم تر می شود.


کرم بی بی آلوئه ورا سونیا پوست را به طور یکنواخت نرم و انعطاف پذیر کرده و به پوست ظاهری بی نقص می بخشد.کرم آلوئه ورا بی بی سونیا می تواند به طرق مختلف مورد استفاده قرار گیرد، بنابراین می توانید آن را همان طور که دوست دارید استفاده کنید.

 

 


چطور از محصول کرم بی رنگ آلوئه بی بی aloe BB crème – Nude استفاده کنیم؟
کرم آلوئه بی بی سونیا بی رنگ را به اندازه دلخواه روی پوست تمیز خود بمالید و بلافاصله باعث یک نواخت شدن و نرمی رنگ پوست صورت شده و ظاهر پوست خود را بی نقص احساس می کنید.کرم آلوئه بی بی بی رنگ همچنین می تواند به عنوان پایه و زیر سازی آرایش شما باشد. برای یک آرایش ترکیبی از فاوندیشن یا پودر زیرساز مورد استفاده قرار بگیرد،پس از استفاده از کرم آلوئه ورا بی بی بر روی پوست، می توان از کرم فلاولس سونیا flawless by Sonya™ به عنوان پودر فاوندیشن Cream to Powder Foundation یا Mineral Makeup بر روی آن استفاده کرد.قلم موی کرم پودر در مجموعه محصولات قلم موهای فلاولس سونیا گزینه ای بسیار مناسب برای استفاده می باشد.
محصولات مناسب دیگر:
• کرم پودر فلاولس سونیا flawless by Sonya™ Cream to Powder Foundation
• محصولات آرایشی معدنی فلاولس سونیا flawless by Sonya™ Mineral Makeup
• پودر دلیکیت فینیشینگ فلاولس سونیا flawless by Sonya™ Delicate Finishing Powder
• بریلیانت بلاش فلاولس سونیا   flawless by Sonya™ Brilliant Blush

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لونگان میوه x بخوانید...