چیکار کنم که پسری عاشقم بشه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم که پسری عاشقم بشه
چیکار کنم که پسری عاشقم بشه

چیکار کنم عاشقم بشه-مقاله ای بر اساس تکنیک های nlp عشق همه ما روزی احساس عاشقی را تجربه کردیم بعضی از ما در اینترنت سوال های مانند: چیکار کنم عاشقم بشه من عاشق یه دختر شدم چیکار کنم؟ چگونه فردی را عاشق خود کنیم عاشق شدم چيكار كنم چگونه دوست پسرمان را به خود وابسته کنیم من عاشق یک پسر شدم من عاشق پسری شدم که خودش خبر نداره چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم؟ من عاشق دختری شدم که خودش خبر نداره را جستجو کردیم. در این مقاله تصمیم داریم به تعدادی از راه کار های عاشق کردن افراد مغرور  بپردازیم.

در باور عمومی فکر می کنند و قتی پسر یا مرد عاشق یک دختر میشود باید سریع احساسات خود را به آن دختر بگوید و یا مدام به او هدیه بدهد همیشه در دسترسش باشد هر کاری که دختر میخواهد انجام دهد، اما اینگونه رفتار باعث بوجود آمدن حالت ارباب و برده می شود. قطعا هیچ اربابی عاشق برده خیش نخواهد شد پس در روابط خود نقش یک برده را بازی نکنید. پس چیکار کنم عاشقم بشه؟ سوالی که پیش می آید من عاشق یه دختر شدم چیکار کنم؟ آیا جواب سوال من عاشق یه دختر شدم چیکار کنم؟ چیکار کنم عاشقم بشه برطرف کردن تمام نیاز های عشقمان است؟ پاسخ قطعا منفی می باشد! شما می توانید با سیاست رفتاری کاری کنید که حتی طرف مقابل شما به دنبال راهی برای دیوانه و شیفته کردن شما باشد.

برای عاشق کردن یک فرد باید نیازهای ناخودآگاه وی را تشخیص داد و این نیازها را برطرف کرد نه نیاز های خودآگاه فرد. شما باید با عشقتان معاشرت کنید، اما نباید بصورت مستقیم به او ابراز علاقه کنید. نتایج تحقیقات روانشناسی نشان داده است که در معرض دید بودن و معاشرت با افراد تاثیر زیادی در وابسته کردن دیگران دارد. اما نه به این معنی که شما همیشه یک حضور ثابت داشته باشید، بلکه باید رفتارتون دوگانه باشد و باعث بوجود آمدن ناهماهنگی شناختی بشوید، یعنی مدتی در معرض دید باشید و معاشرت کنید سپس کمی فاصله بگیرید.

همیشه برای او کار های دلپسند انجام ندهید! شما نباید تمام نیاز ها و علایق فرد مقابل را برطرف کنید در واقع باید شرایطی رو بوجود بیارید که عشقتان بصورت ناخود اگاه متقاعد به انجام کار هایی برای شما بشود. وقتی این اتفاق رخ بدهد و ما باعث بشویم که عشقمان برای ما کار مفیدی انجام بدهد و سپس از انجام گرفتن این کار اعلام رضایت و خرسندی کنیم عمل متقاعد کردن ناخود آگاه صورت گرفته است. ناخود آگاه عشق ما برنامه ریزی میشود که با انجام یک کار برای ما احسا لذت و موفقیت را تجربه کند.

برای عاشق کردن دوست پسر یا دوست دختر باید به نکته ای خاص و دارای اهمیت توجه کنیم، عاشق کردن یک نفر فقط درباره این نیست که روی همان فرد تاثیر بذاریم و تمام تکنیک های nlp را روی عشقمان اجرا کنیم. در واقع وقتی شما به دنبال پاسخ سوال چیکار کنم عاشقم بشه هستید باید این نکته را درنظر بگیرید که دیگران (دوستان عشقمان خانواده او اطرافیان دوستان مشترک) تاثیر زیادی در عاشق کردن عشقمان دارند.چیکار کنم که پسری عاشقم بشه

جذب دیگران چگونه پاسخ سوال چیکار کنم عاشقم بشه را ارائه می دهد. بصورت ساده و خلاصه عرض کنم، مثلا در دانشگاه فردی را توجه کنید که مورد توجه همه همکلاسی ها و یا اساتید است. همه دوست دارن با این شخص ارتباط برقرار کنند زیرا او خوب حرف میزند قدرت بیان دارد و جذاب است پس ناخودآگاه ما این فرد را فردی جذاب و با اهمیت درنظر می گیرد، دیگران همیشه راجب این شخص صحبت می کنند از اینکه او زیبا است جذاب است و بسیار دوست داشتنی است. وقتی نظر همه راجب شخصی مثبت باشد ما نیز راجب این فرد احساس مثبتی پیدا می کنیم. تصور کنید همه از شما پیش عشقتان تعریف می کنند عشقتان متوجه میشود که شما فردی جذاب هستید پس او نیز علاقه مند می شود که با یک فرد جذاب رابطه عاطفی داشته باشد تا جذابیت خودش را به شما و دیگران اثبات کند.

دوره مقدماتی php

اگر شرایط شما این است که من عاشق پسری شدم که خودش خبر نداره  یا من عاشق دختری شدم که خودش خبر نداره باید این نکته را بدانید که عاشق کردن پسر یا دختری که شما عاشق او شدید و خودش خبر نداره اینگونه نیست که یک دفه و بی مقدمه به او بگوید که من عاشق شما شدم. پس چیکار کنم عاشقم بشه … شما باید با کمک تکنیک های nlp احساس عشق رو در ایشون ایجاد کنید مراحل جذب مثل نزدیک شدن و فاصله گرفتن رو انجام بدید و زمانی که ایشون رو از نظر عاطفی علاقه مند کردید سپس احساس خودتون رو بیان کنید.

هیچ گاه در اوایل ایجاد ارتباط نباید بصورت مستقیم اعلام کنید که شما عاشق او شدید، چیکار کنم عاشقم بشه ؟ همان طور که قبلا هم عرض کردم شما باید تاثیر گذاری خودتون رو روی ناخودآگاه طرف مقابل افزایش بدید. فقط با نفوذ به ضمیر ناخودآگاه است که می توان بدون از دست دادن طرف مقابل او را عاشق خود کنیم.

در صورت علاقه مندی به آموزش مراحل و تکنیک های ان ال پی و جذب برای ترمیم رابطه از دست رفته می توانید به شماره زیر از طریق تلگرام، واتس آپ پیام ارسال کنید و سوالات خودتون رو بصورت رایگان مطرح کنید. پاسخگویی در اسرع وقت انجام می گیرد.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد:

تلگرام telegram

واتس آپ Whatsapp

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

مقالات مرتبط:                              ارتباط با ما

چگونه عشقم را عاشق خود کنم

قانون جذب عشق از دست رفته

چگونه رابطه از دست رفته را ترمیم کنیم

زبان بدن در عشق

دینامیک های مرد و زن

چگونه با اعتماد بنفس باشیم

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

صفحه اصلی

لینک کانال تلگرام: https://t.me/sarbargetaze

سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

سلام علیکم خدمت تیم خوب سربرگ تازه. واقعا فکر میکردم عاشق کردن کسی با هدیه دادن و پول خرج کردنه اما شما بهم یاد دادید که کاملا برعکسه و تازه طرف اصلا باهات راه نمیاد. زبق فرمایشات جناب دکتر و علم ان ال پی و بنظر من که یه پسرم هرچقدر مغرور ترو مردونه تر باشی بیشتر میتونی طرف و جذب کنی نه اینکه هی در دسترسش باشی و التماس کنی که باهات باشه.

در پاسخ به سهیل عابدنیا برای موفقیت در یک رابطه باید با تکنیک های نفوذ به ناخودآگاه و مهارت های ارتباطی آشنایی کامل داشت

سلام، من چطوری از نا خودآگاه کسی ک دوسش دارم با خبر بشم؟

در پاسخ به Matin شما باید رفتار ایشان را بر اساس الگوریتم های روانشناسی تحلیل کنید تا نیاز های ناخودگاه و معیار های ناخودآگاه شخص را بشناسید

در پاسخ به صابر سفیدگر سلام عرض شد هیچ شکی بدون دلیل نیست یا ایک اتفاق باعث ایجاد شک میشه یا اینکه شخص در ناخودآگاه با ترس هایی مواجه است که در طول زندگی برای او ایجاد شده. هر چیزی یک منبع و منشاء دارد برای حل یک مشکل ابتدا منبع آن را پیدا کنیم تا بتوانیم با یک برنامه ریزی صحیح با آن مقابله کنیم

بنظر من آدمایی که از ته ته ته دلشون همو بخوان هیچ وقت از هم زده و سرد نمیشن نمونش منو اون آقایی که دوسم داشتن مثلا اوایل رابطه که انگار رابطه دست من بودو همش اون پیگیر بود اما الان جامون عوض شده نمیدونم چرا خیلیا ابراز دلتنگی میکنن و مدام میخوان پیگیر باشن منم دلم میخواد ولی خب اینطوری ک داره پیش میره و فک میکنه میتونه منو عاشقتر کنه اشتباه فک کرده چون من دیگه اون علاقه و میل سابق رو بهش ندارم درصورتی که اگه همون علاقه اولی که بود الانم بود مطمئنم من عاشقتر بودم اما الان پیش خودش فک میکنه ک منو وابسته خودش کرده درصورتی ک این کارا ی بار جواب میده چندبار که تکرار شه دیگه مزخرف میشه و طرفتون مثل من ب فکر تموم کردن این رابطه میفته پس آقایون حواستون باشه بخدا هیچ احدی چ زن چ مرد از محبت و مهربونی و پیگیر بودن بدش نمیاد فقط بعضیا مشکل دارن فک میکنن تو ی عیبی ایرادی داری ک اینقد بهشون محبت میکنی

سلام من مطالبتونوخوندم ولي نتيجه اي نگرفتم من يكيو خيلي دوست دارم خودشم ميدونه ولي ازم دوري ميكنه منم نميتونم فراموشش كنم خيليااومدن ورفتن ولي ته دلم بازم اونو ميخام احساس ميكنم هيچكي مثل اون نميشه الان من بايد چيكاركنم

در پاسخ به فاطمه سلام عرض شد مطالبی که شما در این مقاله مطالعه کردید ۱ درصد از مراحل بازگشت است و توضیحاتی است برای آشنایی باشرایطی که در آن قرار دارید و اشتباهاتی که نباید بکنید قطعا با انجام ندادن اشتباهات قرار نیست رابطه برگرده دست روی دست گذاشتن و کاری نکردن هیچ وقت توی هیچ ما را به هدف نمیرسونه. برای پرسش پاسخ میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید: ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

چیکار کنم که پسری عاشقم بشه

در پاسخ به …. سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از طریق…

در پاسخ به Nazanin سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از…

سلام ببخشید چه جوری با نظریه شش درجه و روش جذب غیرمستقیم غیر…

سلام من عاشق یه فردی هستم ک اون اول پیشقدم شد ک همو بیشتر بش…

واقعا عالی بود ممنونم…

09129305020

شاید سوال هایی مانند: چیکار کنم عشقم عاشقم بشه  آشتي كردن با دوست پسر میخوام دوست پسرم برگرده قهر با دوست پسر چگونه با دوستم آشتی کنم  راه های آشتی با مردان راه هاي آشتي كردن با دوست چگونه با شوهرم آشتی کنم من عاشق یه دختر شدم چیکار کنم؟ من عاشق دختری شدم که خودش خبر نداره من عاشق پسری شدم که خودش خبر نداره  چیکار کنم عشقم عاشقم بشه عاشق شدم چيكار كنم من عاشق یک پسر شدم چگونه به دختری بگوییم دوستش داریم چیکار کنم عشقم عاشقم بشه  چیکار کنم عشقم عاشقم بشه چگونه فردی را عاشق خود کنیم چیکار کنم عشقم عاشقم بشه چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم؟ شما را به این صفحه از تیم سربرگ تازه هدایت کرده.

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا حال روحی مناسبی ندارید چون رابطه خود را از دست داده اید یا طرف مقابل شما بسیار سرد شده است و شما احساس خطر می کنید. بهتر است قبل از اینکه مدام این سوال رو در ذهن خود تکرار کنید که چیکار کنم عشقم عاشقم بشه، با اشتباهات خود روبرو بشید و دست از اشتباهاتی که باعث می شود طرف مقابل تان سریعتر ازشما جدا شود یا شما را برای همیشه ترک کند بردارید.

اکثرافراد وقتی در رابطه دچار مشکل م یشوند یا طرف مقابلشان رابطه را تمام می کند، در اینترنت ویا در اطرافیان خود بدنبال پاسخی برای چیکار کنم عشقم عاشقم بشه هستند. زمانی که پاسخ مناسب یا راهی نتیجه بخش را یافت نمی کنند بصورت ناخودآگاه دست به انجام یکسری اشتباهات خطرناک میزنند.

چگونه با دوست پسرم اشتی کنم ? دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال چگونه با دوست پسرم اشتی کنم؟ تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود وعزت نفستان را فراموش می کنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام می دید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.

اگر هنوز در رابطه هستید و عشقتان از ده تماس شما یکی را پاسخ می دهد و به ندرت پیام ها را جواب می دهد کارهایش راتوضیح نمی دهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشقتان بصورت کامل باشما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار می تواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه ازبین ببرد، این اشتباهات اعبارتند از:تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها وعکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،…چیکار کنم که پسری عاشقم بشه

این نوع فعالیت ها نه تنها هیچ کمکی به ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه ازدست رفته نمی کند بلکه باعث می شود شخص شما را فردی ضعیف و بدون اعتماد به نفس تشخیص دهد، این موضوع را هم خودتان می دانید هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف و بدون اعتماد به نفس نمی شود.

چگونه فردی را عاشق خود کنیم سوال جالبی است. ابتدا باید دلیل عاشق شدن رو درک کنید سپس سوال چگونه فردی را عاشق خود کنیم را برای خودتون مطرح کنید و به جواب چگونه فردی را عاشق خود کنیم برسید.

سالها تحقیق بر روی زمین محقق های روانشناسی را به این نتیجه رسانده که عاشق شدن هیچ دلیلی ندارد و تمام احساساتی که یک شخص به یک شخص دیگر پیدا می کند تماما بر اساس ناخودآگاه و نیازهای ناخودآگاه است. مثلا یک شخصی را تصور کنید که مشکل صحبت کردن در جمع را دارد، یعنی عدم توانایی برقراری ارتباط در مکان های پرجمعیت، مهارت ارتباطی ضعیف و ترس از مورد توجه قرار نگرفتن. حال فردی با این مشکل بصورت ناخودآگاه جذب فردی می شود که نقطه مقابل او باشد یعنی مهارت های ارتباطی قوی. با توجه به این نکات شما می تونید هر شخصی را شیفته خود کنید.

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه اورا تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟ همانطور که گفتیم اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون وابسته به یک شخص می شوند پس ما باید این نیازها رو در خودمون بوجود بیاوریم تا بتونیم بصورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛ یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت، حال ما باید این نیاز را در خودمون بوجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا میکند بصورت ناخودآگاه شرطی میشود(یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر میگیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد). حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم. اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟ اگر سوال شما یکی از سوال های چگونه با دوست پسرم اشتی کنم، (چگونه با دوست پسرم اشتی کنم بهتر است) می باشد دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که قبلا عرض کردم بردارید.

برگرداندن عشق از دست رفته توی شش حرکت علمی انجام پذیره.

۱٫مرحله اول قطع ارتباط بصورت کامل (نباید پیام ارسال کنید، تماس نگیرید، واسطه نفرستید، در شبکه های مجازی ابراز احساسات نکنید پست ها و عکس های غمگین نذارید)

قطع ارتباط برای بازگشت به رابطه اولین قدم است. میپرسید چرا؟ خب توجه داشته باشید ادامه دادن به این روند فقط تنش ها را افزایش می دهد و شما و عشقتان دورتر می شوید، انجام این اشتباهات باعث می شود چهره که از شما وجود دارد تخریب شود وبه عنوان یه فرد ضعیف دیده بشوید هیچ کس عاشق فردی ضعیف نخواهد شد حتی خود ما.

۲٫مرحله دوم باید شخصیت طرف مقابلتون تحلیل و برسی بشه که از چه نوع تیپ شخصیتی هستند.(هر نوع تیپ شخصیتی نیاز مند برخورد های متفاوتی است شما نمی توانید با یک فرد مغرورهمانطور رفتار کنید که با یک فرد حساس رفتار می کنید)

۳٫مرحله سوم شناخت نیاز های ناخودآگاه (در این مرحله شما باید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتون رو بر اساس تیپ شخصیتی ایشون تشخیص بدید و با بصورت غیر مستقیم این نیازها رو از طریق تکنیک های ان ال پی و جذب برآورده کنید)

۴٫مرحله چهارم در این مرحله شما باید براساس قانون جذب تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم کلامی رو اجرا کنید.(اثر پروانه ای، نظریه ۶ درجه، شبکه های اجتماعی فعالیت ها، افزایش امتیازات، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه اطرافیان)

۵٫مرحله پنجم در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم رو به ارتباط مستقیم کلامی و ارتباط مستقیم غیر کلامی تبدیل کنید (برقراری ارتباط از طریق تکنیک های ان ال پی، نفوذ و برنامه ریزی عصبی کلامی مرحله آخر قانون جذب، ارتباط پیامی و برنامه ریزی عصبی نوشتاری طرف مقابل)

در صورت علاقه مندی به آموزش مراحل و تکنیک های ان ال پی و جذب برای ترمیم رابطه از دست رفته میتوانید به شماره زیر از طریق تلگرام، واتس آپ ارسال کنید و سوالات خودتون رو بصورت رایگان مطرح کنید. پاسخگویی در اسرع وقت انجام می گیرد.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد :

تلگرام telegram

واتس آپ Whatsapp

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

مقالات مرتبط:

اعتماد بنفس چیست؟

ضمیر ناخودآگاه چیست؟

زبان بدن در افراد عاشق

صفحه اصلی

لینک کانال تلگرام: https://t.me/sarbargetaze

سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

در پاسخ به …. سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از طریق…

در پاسخ به Nazanin سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از…

سلام ببخشید چه جوری با نظریه شش درجه و روش جذب غیرمستقیم غیر…چیکار کنم که پسری عاشقم بشه

سلام من عاشق یه فردی هستم ک اون اول پیشقدم شد ک همو بیشتر بش…

واقعا عالی بود ممنونم…

09129305020

پورتال جوانان ایرانی

روش عاشق کردن : چطور کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم؟ برخـی افراد ممکن است با خواندن این مقاله پیشنهادات من را غیر اخلاقی و غیر منـصـفانـه تلقی کنـنـد. بـه بـازی گرفتن احساسات دیگران کار نـا پـسـندی است بـخـصوص کسانی که بسیار دوستتان دارند. خیلی خوب میشد هر کسـی را کـه خـواهان او بـودیـد سـهـل و آسـان بـه دست میاوردید بدون آنکه نیاز به نقش بازی کردن داشته باشید. اما متاسفانه دنیای واقعی همیشه اینگونه عمل نـمـیکند.  بعضی وقتها شما به امید بدست آوردن فرد خاصی ماهها خود را به آب و آتش میزنید به عشق او زنـدگی میکنـید و  حسرت داشتنش را میکشید و عاقبت بدون ثمر و نتـیجـه ناکام می مانید. و آنـجاسـت کـه راهـکـارهـای ذیل ناگهان همچون موهبتی آسمـانـی جـلـوه گـر خـواهند شد. البته توصیه های من سحر و جادو نبوده و آنگونه نیز نمیـبـاشـد که شخصی را برغم خواست و میل باطنی و با بکارگیری این تکنیکها وادار بـه آن کند که دلباخته و عاشق شما گردد. کاری که این تکنـیـکها انجام می دهند شـانـس و اقـبـال را بمقدار زیادی به سود شما افزایش می دهند. آیا این کار شرورانه و نادرست است؟ من اینطور فکر نمیکنم بنابراین به مطالعه خود ادامه دهید.

زیاد معاشرت کنید… سپس غیر قابل دسترس گردید

هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این را دیوید لیدمن متخصص رفتار انسانها بیان می کند. در واقع حق با اوسـت. چندین مطالعه دیگر نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مند تر می گرداند. (تنها زمانی این نظریه صدق نمی کنـد کـه واکنش اولیه ما به آن محرک منفی باشد). بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره گیـر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبـال بهانه های فراوان برای آنکه وقت خود را با وی بگذرانید باشید.چیکار کنم که پسری عاشقم بشه

اکنون حواستان را کاملا جمع کنید چون این مرحله زیرکانه بوده و احتیاج به مهارت دارد. درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته اید به تدریج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گیرید و این کـار را تـا زمانی کـه وی دیگر شما را دیگر ملاقات نکرده و نبینـد ادامه دهید. شـما هم اکنون “قانون کمـیابی” را بطور مؤثر بکار گماردید. همه ما واقف هستیم که: مردم خـواهـان چیزهایی هستـند که نمیتوانند داشته باشند. و همیشه در دسترس بودن شـما سبب کاهـش ارزش و شـان شما می گردد. برای مثال هـرگـاه پـایتان را از در خانه بیرون بگذارید و با توده عظیمی از الماس بروی زمین روبرو گردید، کم کم برایتان عادی شده و دیگر آنها را بچشم سنگهای گرانبها و ارزشمند نخواهید نگریست. این قانون کمیابی است که سبب میشـود بـیشتر طالب آنها گردید. با آنان باشید و سپس کمیاب گردید و مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید. ما مرتبا در مورد مسایلی چون شور و اشتیاق، جـاذبـه جـنـسـی و عـشـق صحبت به میان میاوریم اما به “شباهت ها” اشاره ای نمیکنیم . بـایـد آگـاه باشیم افراد با خصوصیات متضاد در بلـنـد مـدت جـذب یـکدیـگر نـمی شوند. ما همواره در جستجوی شباهتها میان خود و شریک زندگیمان می بـاشیم. اغـلب ما بـا گـشـتـن و مـعـاشرت با دوستانی که مورد علاقه امان نمی باشند ترس داریـم پس چـرا با مـعشـوق خود چنین کنیم؟ علاقمند بودن و دوست داشتن کسی بسیار مهم تر از آن است که ما عاشق آن فرد باشیم. تنـها شباهت های اخلاقی و شخصیتی ما نیست که حائز اهمیت میباشد. هرگاه شما با فردی کـه از لـحاظ ظاهـر شبـیـه شـما باشد آشنا گردید، احتمال آنکه وی شیفته و دلباخته شما گردد ۴ برابر بیشتر میباشد.

کار دلپسندی برایش انجام ندهید…. بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد

هرگاه شما کار پـسـنـدیـده ای بـرای شـخـصی انجام دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت: احـساس خـوشـنودی از خـودتان و صمیمیت با فردی که شما اندکی با عملتان لوسش کرده اید. ما معمولا بمنظور توجیه زحمات و یا هزینه هایی که صرف فرد مورد نظر کرده ایم در شایستگی و استحقاق وی مبالغه وخیالپردازی میکنیم. سـرانجام آنکه:ما آن فرد را بیشتر دوست خواهیم داشت.هرگاه شخصی برای ما کار پسندیده ای انجام میدهد، خوشنود میگردیم. اما در کنار آن احساسات ناخوشایند دیگری نیز تظاهر خواهند کرد. گاه غرق در هیجانات میشویم. در تـنگنا قرار می گیریم که مانند همان فرد بامعرفت که آن لطف را در حق شما کرده عمل نماییم یعنی آنکه لطفش را جبران کنیم. و حتی زمانیکه آن عمـل نـیک از سوی شخصی صورت می گـیـرد کـه شـما علاقه وافری به وی داشته اما نسبت به احساسش نسبت به خودتان مردد هستید، مسئله بسیار بغرنج تر میگردد. متوجه منظورم می شـوید؟ هنگامی که ما شیفته و شیدای شخصی می شویم، ناگزیریم برای او کارهای لطف آمیزی انجام دهیم.اما بهتر آنست اجازه دهید او شما را لوس کند.

 به او نگاه کنید…

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند. و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند. اهمیت مقیاس روبین واضح میباشد: احتمال آنکه بگوییم دو فرد تا چه میزان عاشـق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می تـوان بـا انـدازه گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می زنند تخمین زد. برخـی روانـکاوان از آن در حین مشاوره برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. هـمچنین این موضوع اطلاعات سودمند زیادی را بـرای آنـکه بـخواهید شخصی دلباخته شما گردد در اختیارتان قرار میدهد. اینگونه که: هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب میـدهید. مـغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود. در نتیجه این طـور  مـی انـدیـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند. ایـن مـاده از خانواده آمفی تامین ها میباشند که توسط سیستم عصبی ترشح میگردد.هنگامی که ما عاشق میشویم PEA همان عاملی است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود.هر چه شخصی که شما خواهانش میباشد PEA بیشتری بدرون جریان خونش جاری گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزایـش میـیابد. زمانی که شما نمی توانید صادقانه فردی فرد بی رغبـتـی را وابسته خود کنید، بکارگیری این تکنیک تولید PEA را کاملا میسر خواهد نمود. امتحان کنید.مطمئن هستم از نتیجه کار خود شگفت زده خواهید شد. زمـانـی کـه بـا شخصی هستید به وی حس عاشق بودن را القا کنید و اینکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زیاد بطول نخواهد انجامید.

روی برنگردانید…

دیـگر یـافته های تعیین کننده در تحقیقات روبین: اگر فردی بـه زن و شوهری که در حـال گفتگو هستند، ملحق گردد، مدت زمان زیادی طول می کـشـد تـا نگاه آن زوج از یکدیگر منحرف شده و به نفر سوم  برگردانده شود. باز هرگاه این عمل را با شـخصـی کـه هنوز دلباخته شما نگشته بکار بندید، به او طوری القا میکنید کـه گویی دلبـاخته شماست و باعث سرازیر گشتن مقدار بـیـشـتـری PEA داخـل جریان خونش می شـوید. لئیل لونـز، مـتخصص روابط انسانها، این تکنیک را “چشمان آب نباتی” نـام نـهـاده. چشمانتان را به چشمان فردی که دوستش می دارید قفل نموده و ثابت در همان حالت نگه دارید. حتی زمانی که او صحبتـش پـایـان یـافـت و یا آنکه شخص دیـگـری به شما مـلـحـق شد، روی برنگردانید. وقتی سرانجام خـواسـتـیـد چشمانتان را از چشمانش برگردانید (پس از ۴-۳ ثانیه) آن کار را با بی میلی و آهستگی انجام دهید دقیقا مانند آنکه توسط یک آب نبات به یکدیگر چسبیده اید. شاید این تکنیک زیاد سودمند به نظر نرسد ولی باور کنید هرگاه بطور صحیح صورت گیرد از تعجب نفس شما را بند خواهد آورد. اگرآنقدر کمرو و خجالتی می باشید که قادر نیستید مستقیما به چشمها خیره شـویـد از تکنیک آب نـبـات صـرف نظر کرده و از این روش استفاده نمایید.بفردی که وارد گفتگوی شما شده روی برگردانده اما به محض آنکه سخنان آن فرد پایان یافت، بـه سرعت چشمانتان را به سمت شخص مورد علاقه خود بازگردانید. این یک حرکت بررسی کنـنده است. شما میـخواهید واکنش وی را از آنچه گوینده بیان داشته مورد بررسی قرار داده و بـه وی تفهیم کنید که بیش از آن فرد به او علاقه مند هستید.

از علم مردمک سنجی کمک بگیرید…

ما هـمگی با حالت چشمها پیش از خواب آشنا هستیم وقتی بـه آنها مینگریم نگاهـی خمارآلود است. شما تنها به یک چیز برای ایجاد حالت چشمان پیش از خواب نیاز دارید: مردمک های بزرگ و متسع. بر طبق علم مردمک سنجی این عاملی اسـت کـه هـمه ما به آن پاسخ می دهیـم. شـما قادر نیستید مردمک چشم خود را آگاهانه کنترل کنید (به همین خاطر است که می گویند چشمها هیچگاه دروغ نمیگویند). اما شما میتوانـیـد با ایجاد شرایط مناسب حالت مردمک منبسط را پدید آورده و به نتیجه دلخواه بـرسید. ابتدا نور را کاهش دهید. هـرگاه میـزان روشـنـایـی و نـور مـحیـط کاهـش یابد مردمک چشمها متسع میگردند. به همین خاطر است که استفاده از نور شمع و یا کلیدهای کاهنده نور چراغها در رستورانهای رمانتیک ضروری میباشد. تنها با ملایم کردن و کاهش نور نیست که چهره ما جذاب تر بنظر میرسند، مردمکهای منبسط نیز سودمند هستند.

دانشمندان ۲ تصویر از یک زن را به مردان نشان دادند. هر دو تصویر یکسان و مشابه بود یکی از دو تصویر طوری دستکاری شده بود که مـردمک چشـمـها بـزرگـتـر بـنـظر بـرسنـد. زمانی که تصویر دستکاری شده را نشان مردان دادند، آنهـا زن را در تـصـویـر دسـتـکاری شده، ۲ برابر جذابتر از تصویر واقـعـیـش تـشـخیـص دادنـد. بـروی چهره مردان نیز آزمایش مـشـابـهـی صـورت گـرفـت و بـه زنـان نـشـان داده شـد و نـتایج مشابهی حاصل گشت. همچنین هنگامی که ما به چیزی علاقه داریم و دوستش می داریم می نگریم، مـردمک چشمانمان باز بزرگتر و متسع می شوند. این را نیز می تـوان تـوسـط تـصـاویـر به اثبات رساند. این بار پژوهشگران تصویر یک زن زیبا را میـان تـعداد زیـادی از تـصـاویر معمولی و پیش پا افتاده قرار دادند سپس تغییر اندازه مـردمـک چـشمهای مردان حین مشاهده آن تصاویر را مورد بررسی قرار دادند. بدون اسـتـثـنـا مـردمـک چـشـمهـای مردان بروی تصویر مورد نظر منبسط می گشت. این یعنی که هرگـاه شـمـا شـدیدا مجذوب شخصی شده باشید باید تا حالا مردمک چشمانتان مانند حفره های سیاه متسع و بزرگ شده باشد!

برچسب ها : چطور کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیمچطور یک دختر را عاشق خود کنیمچطوری کسی را عاشق کنیمچطوری یک پسر را عاشق خود کنیمروش عاشق کردنمردمان

۲۸ اسفند, ۱۳۹۰

۵ خرداد, ۱۳۸۷

۳۰ تیر, ۱۳۸۷

دیگه خسته شدم از تلاش های بی نتیجه
مگه میشه یکی صدها کیلومتر ازت دور باشه، هیچ احساسی نسبت به تو نداشته باشه و تو بی دلیل خودتو براش به کشتن بدی؟
هر روز آرزوی مرگ میکنم(لحظه ی مرگ ترسناکه ولی بعدش…)
جدا از عشق مشکلات خیلی زیادی دارم و جدا از این مشکلات یه مشکل خیلی بزرگ که نمیتونم توضیح بدم…

تو چقد شبيه منيواقعا چرااااا اينجوريه؟!!!!

تحمل کن ای روزا هم میگذره

تحمل کن ای
روزا هم میگذره
در هر صورت ریدم بع ای زندگی
شیراز سیتی

من از بچگی عاشق پسریم و از خیلی وقته اون ندیدم دوست خانوادگیمون هستن بعد چند سال دیدمش ازم خواهش کرد شمارمو بهش بدم منم شمارمو دادم ولی اون ی عشق داره و منو ب عنوان ی آلجی حساب میکنه واقعا نمیدونم چیکار کنم

بهش بگو

من چجوری احساسم بهش بگم، خیلی سخته، خیلی دوستش دارم اما اصلا نمیدونم چیکار کنم. یا اصلا اون منو دوست داره، عذاب وجدان گرفتم خواهش میکنم کمکم کنید.

این چیزا توی ایران اثر نداره. مردم ما فقط روزمره زندگی میکنن. اصلا نه عشقی هست نه احترامی

واقعا روش های قشنگی ندارین ، میگن هرجوری شده رابطه رو قطع نکنین حالا شما میگین هر وقت علاقه زیاد شد طرف رو کمتر ببینین و حتی ولش کنین واقعا خودتون باور دارین حرفتون رو ؟ اگر یه نفر اینکارو با شما بکنه واقعا قشنگه ؟؟!

من از بچه گیم عاشق یه دخترم اون منو فقط دوست خودش میدونه عشق هم داره چیکار کنم میگه تورو یه درصد از عشقم کمتر دوست دارم اما من میخوام عاشقم باشهدچیکار کنم کمک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

دنبال کردن

ازدواج و خانواده

۵ روش واداشتن مردان برای بیان احساست درونی

چیکار کنم که پسری عاشقم بشه

۵ خرداد, ۱۳۸۷

سلامتی و بهداشت

ماسک صورت و نحوه بخار دادن به پوست

۲۲ خرداد, ۱۳۸۷

سلامتی و بهداشت

علائم و نشانه های تومر مغزی

۱۴ اسفند, ۱۳۸۹

سلامتی و بهداشت

چطور ناف خود را تمیز کنید

۱۹ دی, ۱۳۹۲

ازدواج و خانواده

درباره چه چیزهایی صحبت کنیم؟

۲۹ اردیبهشت, ۱۳۸۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

۱۸ دلیل برای این‌که به همسرتان وفادار باشید

۱۴ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

رابطه جنسی ضربدری : آثار زیان‌بار و مخرب آن

۸ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

بایدها و نبایدها بعد از ناراحت کردن همسر

۱ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور زندگی تکراری را برای خودمان لذت‌بخش‌تر کنیم

۱ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ روش برای خواندن درس‌های تحلیلی و دشوار

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۸ روش ساده برای اینکه کتاب خواندن جزئی از عادات روزمره‌تان شود

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم‌ترین وسایلی که قبل از سفر به شهر ساحلی باید به همراه داشته باشید

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

انواع محیط کاری و لباس‌هایی که مناسب آن‌هاست

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور در مهمانی لباس خود را با فرزندتان ست کنید

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ نکته شگفت انگیز برای پذیرایی از مهمان‌ها

۲۶ دی, ۱۳۹۷

تغذیه و تناسب اندام

۹ نکته برای داشتن رژیم غذایی سالم و تناسب اندام

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ روش برای این‌که زندگی کسِ دیگری را زندگی نکنید

۱۵ دی, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

zibaandishi – در سایت زیبا اندیشی می آموزیم چگونه با جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم و یک ازدواج عاشقانه داشته باشیم، با زیبا اندیشی شما می توانید زندگی خود را متحول کنید !

با راه جذب مردان برای ازدواج آشنا شوید؟ چیکار کنم عاشقم بشه ؟ خیلی وقت ها به دنبال راهکارهایی هستید تا بتوانید مرد مورد علاقه تان را مجذوب خود و آشنایی تان را به ازدواجی پایدار تبدیل کنید.

ممکن است در همان ابتدای رابطه بتوانید نظر طرف مقابل را به خود جلب کنید اما بعد از مدتی مرد نسبت به شما آن شور و عشق اولیه را ندارد.

شما از خود می پرسید: علت این دلسردی چیست؟ چیکار کنم عشقم عاشقم بشه ؟ بهترین راه جذب مردان برای ازدواج کدام است؟ 

یکی از تکنیک ها اهمیت دادن به غرور مرد است. شاید این جمله را بارها شنیده باشید اما آیا واقعا به آن عمل می‌کنید؟چیکار کنم که پسری عاشقم بشه

شرایط زندگی جامعه مدرن به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک خانم از آقا بالاتر است.

این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از مردان لذتبخش هم هست که در آینده همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در ارتباط دونفره‌تان، مردهمچنان این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست.

چیکار کنم عاشقم شه ؟ به هزار و یک دلیل مردان دوست دارند قوی و محکم ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر هم برای آنها این است، دختری که دوستش دارند آنها را قوی، پشتیبان و حمایت کننده بداند.

راه جذب مردان برای ازدواج چیست؟

مرد می خواهد او را دست کم نگیرید. بنابراین همیشه این حس را به او بدهید که در نهایت به شانه‌های او تکیه خواهید کرد.

تحت هیچ شرایطی چه درمورد مسائل مالی، مسائل احساسی و … غرور او را نشکنید. وقتی مرد احساس کند که مورد پذیرش شما قرار دارد، عمیقاً عاشق و شیفته تان خواهد شد.

یکی از دوستانم به عنوان کارمند بخش فروش در شرکتی مشغول بود. در محل کارش با دختری آشنا شده بود که مدیر فروش بود و در آن شرکت مقام بالاتری نسبت به او داشت. او تعریف می کرد می خواهم به ارتباطم با او را خاتمه دهم.

وقتی علت را از او جویا شدم گفت: «در محل کار او مقام بالاتری نسبت به من دارد و این مسئله باعث شده او در بیرون از شرکت هم نسبت به من احساس برتری کند. فکر می کند چون سر کار زیر دست او هستم در بیرون از آنجا هم باید به من حکمفرمایی کند. آخر من مرد هستم و دوست ندارم همسر آینده ام، کسی که می خواهم سالیان سال با او زندگی کنم مرا کوچک و ضعیف بداند. من می خواهم او به من تکیه کند و مرا پشتیبان خود ببیند، نه اینکه من به او تکیه کنم.»

چیکارکنم عاشقم بشه

آقای دیگری هم تعریف می کرد: «سطح تحصیلات من تا دیپلم هست و خانمم فوق لیسانس دارد. قبل از ازدواج به او گفتم که با این تفاوت تحصیلی مشکلی ندارید؟ ایشان گفتند که نه فقط خودت برای من مهم هستی.

اما بعد از ازدواج هر گاه اشتباهی از من سر می زند یا در مسئله ای بر سر حرف خودم پافشاری می کنم فورا می گوید: حرف من درسته، هر چه باشه من تحصیلاتم از توبیشتره، بیشتر از تو می فهمم، این کار رو بکنی درست تره، من چهار تا کتاب بیشتر از تو خوندم و … دیگر از سرکوفت های او خسته شدم کاش قبل از ازدواج این را می دانستم و هرگز با دختری که از نظر تحصیلات از من بالاتر بود ازدواج نمی کردم.» 

چیکار کنم یه پسر عاشقم بشه

راه جذب مردان برای ازدواج چیست؟ دختر خانم عزیز، برای تاثیر گذاشتن روی مرد مورد علاقه تان باید به خیلی از موارد دیگر هم توجه کنید که عدم توجه به این موارد مرد را نسبت به شما دلسرد و از ازدواج منصرف می کند.

بارها و بارها در مشاوره هایم دختر خانم ها از من می پرسند:

ما قبلا یک رابطه عاطفی داشتیم. اوایل همه چیز خوب بود و قرار بود با هم ازدواج کنیم اما بعد از مدتی پسر سرد شد و رابطه را به هم زد مشکل چیست؟ من چکار باید بکنم؟

مشکل این دختر خانم ها این است: زمانی که با یک مرد رابطه دارند خیلی از موارد را رعایت نکردند و نمی دانند که مردان چه رفتارهایی را دوست ندارند در طرف مقابل خود ببینند.

شما دختر خانم عزیز که می خواهید با مرد دلخواهتان ازدواج کنید باید از اسرار مردان آگاه باشید، راه جذب مردان برای ازدواج را بدانید، یک مرد چه رفتارها، نوع لحن و گفتگوهایی را می پسندد و از چه رفتارها و جملاتی متنفر است؟ 

شما باید یاد بگیرید دنیا را از نگاه پسران ببینید. پس بهتر هست مثل هر کاری دیگری در این راه آموزش ببینید.

شاید پیش خود بگویید مگر این چیزها هم نیاز به آموزش دارد؟

بله، شما باید روانشناسی پسرها را یاد بگیرید

باید راههای جذب مردان برای ازدواج را یاد بگیرید؟

موارد بسیاری هست که اگر آنها را بیاموزید می توانید پسری را عاشق و شیفته خود و او را به ازدواج ترغیب کنید.

جذب پسر مورد علاقه از راه دور -چکار کنید مرد در رابطه از راه…

نشانه های مردی که قصد ازدواج ندارد -10 رفتار که نشان میدهد…

نوع برخورد شما با طرف مقابل خیلی مهم است. اهمیت این مسئله به حدی است که در تصمیم گیری برای ادامه ارتباط و از همه مهم تر پیشقدم شدن او برای ازدواج بسیار به چشم می خورد.

شما خودتان را جای طرف مقابل بگذارید اگر رفتارهایی از او ببینید که نمی پسندید و خوشتان نمی آید آیا باز هم با او ازدواج می کنید؟

این اصول و قوانین مهم را از کجا بیاموزید؟

من یاسر مهدویان نویسنده، مشاور و مدرس دوره های شخصیت شناسی و ایجاد روابط موثر و مدیر و موسس سایت زیبا اندیشی

به عنوان فردی که ۱۶ سال مطالعه و تحقیق در زمینه های مختلف از جمله روانشناسی دختران و پسران دارم و به پسرها و دخترهای زیادی مشاوره دادم، پای درد دل آنها نشسته ام و با طرز تفکر آنها آشنایی بسیاری دارم،

کلیه مواردی که لازم هست شما در یک ارتباط با پسر رعایت کنید را در این بسته آموزشی آماده کرده ام.

نویسنده، مدرس، سخنران و مربی دوره های ارتباطات موثر و استفاده از نیروی ذهن

جذب پسر مورد علاقه از راه دور -چکار کنید مرد در رابطه از راه دور دلش برایتان تنگ شود-…

نشانه های مردی که قصد ازدواج ندارد -10 رفتار که نشان میدهد مردی قصد ازدواج ندارد-زیبا…

زندگی بعد از طلاق برای زن – زندگی زن بعد از طلاق چگونه خواهد بود؟ – زیبا…

چگونه محبوب دلها شویم – 4 کلید طلایی برای نفوذ در دلها – زیبا اندیشی

چیکار کنم که پسری عاشقم بشه

برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را ذخیره کنید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

برای دانلود رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید

You have successfully joined our subscriber list.

.

.

.

.

.

.

خوش آمدید, وارد حساب کاربری خود شدید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

سلام به همه ی دوستان.امیدوارم حالتون خوب باشه
یه سوالی هست که ذهنمو مشغول کرده.شاید شما هم اطرافتون دیدین کسایی که خیلی عاشق و دلباخته دارن.به عنوان یه دختر همیشه دلم میخواست یه پسری خودش از من خوشش بیاد و خواستگاری کنه ولی هیچ وقت همچین چیزی نشد.خواستگار خیلی زیاد دارم و خداروشکر میکنم ولی همه ی موارد اول مادر پسر منو دیدن و سنتی بوده. اینو اضافه کنم که تا حالا دوست پسر نداشتم چون خوشم نمیاد
می‌خوام بپرسم بعضی دخترا چیکار میکنن که انقدرعاشق دارن

برای پاسخ به سؤالات‌، لازم است که عضو سایت بوده و وارد سایت شده باشید.

 
دوست عزیزم سلام
من به تجربه به شما میگم
تنها و تنها علتش اینه که اون دختر خانمها اولویت اول خودشان هستند
عاشق خودشان هستند
و هر عمل و رفتاری که ازشون سر میزند حتی اگر اشتباه همونو دوست دارند
مربوط به عزت نفس و احساس لیاقت است و این خودخواهی بازی نیست بلکه باور است!!
 
من به دستای خدا خیره شدم معجزه کرد….

سلام دوست عزیز شما اگر میخواهید دیگران عاشق شما باشند اول باید خودتون عاشق خودتون باشید اگر شما خودتون را دوست داشته باشید دیگران هم شما را دوست خواهند داشت روی اعتماد به نفس خودتون کار کنید  و اگر براتون مقدور محصول عزت نفس را از سایت تهیه کنید و همچنین فایل رایگان اعتماد به نفس رو از سایت تهیه کنید و استفاده کنید همچنین محصول عشق و مودت و قسمت ۹ قانون آفرینش را استفاده کنید 

با سلام 
بهترین راه جذب روابط خوب اینه که شما روی عزت نفستون تا میتونید کار کنید. علاوه بر اینکه شما باید احساس لیاقت و ارزشمندی رو در خودتون تقویت کنید بلکه باید یکسری رفتارهایی رو که عزت نفس شما رو در ضمیر ناخودآگاهتون پایین میارن انجام ندید و برعکس کارهایی رو انجام بدید که احساس لیاقت و ارزشمندی رو در ضمیر ناخودآگاهتون بالا ببره. هر چه ذهنتون بیشتر باور کنه که شما خودتون رو عمیقا دوست دارید بیشتر این احساس رو در شما ایجاد میکنه و بیشتر فرکانس احساس ارزشمندی رو به کائنات ارسال میکنه. دیگران زمانی به سوی ما جذب می‌شوند و زمانی عمیقا به ما احترام می‌گذارند که ما هم عمیقا خودمون رو دوست داشته باشیم و به خودمون اعتماد داشته باشیم. تجربه من برای افزایش عزت نفس مطالعه کامنتهای دوستان در زیر محصول عزت نفس استاد بود. من هم تمریناتی رو که دوستان انجام میدادند انجام میدم. و واقعا روابط خوبی در هر زمینه‌ای چه همکار، چه دوست جذب میکنم. به ادارات میرم احترام زیادی دریافت میکنم و کارم زودتر راه میندازند. در تاکسی و مترو و خیابان با افراد خنده رو، مهربان و پرانرژی برخورد میکنم که اونا هم واقعا از من خوششون میاد.چیکار کنم که پسری عاشقم بشه

دوست عزیز کسایی که بقیه عاشقشون میشن اول خودشون عاشق خودشونن، با خودشون هماهنگن ، با خودشون در صلحن ، اعتماد به نفس دارن ، به خودشون عشق می ورزن و تمام این احساسات خوب رو متقابلا از جهان دریافت میکنن، این قانونه جهانه

شما در سوالتون مطرح کردید که من دوست بسر ندارم چون خوشم نمیاد خوب وقتی خوشتون نمیاد بس بسر هایم خوششون نمیاد   دوم هر دختری که بسر دورش زیاد معنیش این نیست که بسر ها عاشقش هستنند هزار دلیل دیگر میتواند داشته باشد عاشق واقعی خیلی کم است       دوم اینکه شما به این موضوعچسبیده اید رهایش کنید

باسلام خدمت شما
دوست عزیزم اگر به فایلهای نهم و دهم دوره قانون آفرینش گوش بدید کاملا متوجه این تفاوت میشید که چرا برخی افراد بی آنکه هیچ ویژگی خاصی در ظاهرشون داشته باشن انقدر مورد توجه هستن ..پاسخ فقط یک جملست:
-اونها با خود مقدسشون در هماهنگی کامل هستن وبرای همین همیشه دراحساس خوب بسرمیبرن..دیگران این ارتعاش خوب رو دریافت میکنن و علاقمند میشن که بااین شخص بهرطریقی رابطه دوستی برقرارکنن وقانونش همینه.
شادو پیروزباشید

سلام فاطمه
دوست دارم یکبار دیگه پاسخ بدم چون فکر میکنم روند تکاملیم رو بیشتر از قبل طی کردم و میتونم پاسخ بهتری بدم.
دوست من، جهان مبتنی بر قوانین کاملا مشخصی اداره میشه و اگه افرادی هستن که عاق و دلباخته زیادی دارن نشون میده اونها دارن از قانون درست استفاده میکنن و به همین دلیل شما هم اگه از قانون درست استفاده کنی بادقت ۱۰۰٪‌میتونی بارها و بارها بیشتر از اونها عشاق و دلباخته داشته باشی 🙂
قانون جهان اینه که جهان مبتنی بر افکار و احساساتی که داری بهت واکنش نشون میده. یعنی افکار و احساسات ما هستن که اتفاقات و شرایط و .. رو وارد زندگیمون میکنن به شرط اینکه ما بتونیم اونها رو به شیوه ای که میخوایم به کار بگیریم.
برای این کار نیاز هست تمرین کنیم و بهای تغییر افکارمون رو بپردازیمو این کار رو تا جایی ادامه بدیم که تبدیل به باور بشه و خود به خود انجام بشه.
قانونی که اون دختر ها ازش استفاده میکنن، هماهنگی با خودشونه. قانون طلایی روابط اینه که اگه میخوای روابط عالی رو تجربه کنی باید با خودت هماهنگ باشی. رابطت اول باید با خودت عالی بشه تا رابطت با بقیه هم عالی بشه و این کار توسط نیرویی به نام الله انجام میشه. همون نیرویی که ملیون ها میلیون کاهشکان رو داره مدیریت میکنه میگه اگه با خود وجودیت که من هستم هماهنگ بشی و رابطت با خودت و روحت عالی بشه، من رابطتت با بقیه رو عالی میکنم. داستان همینه.
حالا شاید بگی چطوری؟ خیلی سادست، با تمرکز و توجه به نکات مثبت زندگی. هر چی بیشتر به نکات مثبت زندگیت و خودت و جهان اطرافت و هستی توجه کنی و بابتش به احساس سپاس گذاری برسی با خودت هماهنگ تر میشی و نشانه هماهنگی با خودت آرامش درونی هست که احساس میکنی و در این ارتباط عالی که روز به روز با تمرین بیشتر میشه همون نیرو ارتباطات زندگیت رو هم بهتر و بهتر میکنه..

سلام به تو دوست خوبم
شما فقط کافیه که باورهاتونو در این زمینه درست کنید و نیازی نیست که کار خاصی کنید.
اون افراد خودشون رو لایق اون عشق میدونن. باور دارن که میتونن به اون عشق برسن. اعتماد به نفس و عزت نفس دارن. با خودشون هماهنگن.
شما ویژگی همسری رو که میخوای یادداشت کن و همش در موردش با خودت و خدای خودت و افرادی که مشوق تو هستن صحبت کن و اون خواستگاری که میخوای رو تجسم کن مطمئن باش که بهش میرسی.
و یادت باشه که وابستگی رو با عشق واقعی یکی ندونی
در جلسه ۹ و ۱۰ قانون آفرینش در این باره کامل توضیح داده شده.
شاد و پیروز باشید

سلام دوست عزیزم♥️
فاطمه جان  وقتی خودت با خودت در صلح باشی خودت عاشق خودت باشی خودت، خودت رو زیبا ببینی وقتی خودت رو لایق تجربه ی بهترین رابطه ی عاشقانه بدونی و وقتی باورهای مناسبی رو در خودت ایجاد کنی و خواسته هات رو از یک رابطه ی ایده آل بنویسی با جزییات و از خداوند درخواست کنی، خدا میفرماید: به درون سینه های شما آگاهیم و اون وقت خدا اون فرد رو با درون تو هماهنگ میکنه.
دنبال این نباش که چی کار کنم که کسی عاشقم بشه، دنبال این باش که چه باورهایی رو در خودت ایجاد کنی که در مدار بالاتر قرار بگیری که رابطه ات با خودت با خدای خودت برات زیباترین  رابطه بشود و اون وقت خداوند بهترین فردی که هم فرکانس با تو و مطابق با خواسته هات هست رو وارد زندگیت میکنه از روشهایی که تو الان هیییییچ تصوری ازش نداری.
پس کار، کار عملی نیست. فقط کار ذهنی هست و کار کردن روی باورهات.
همیشه بدون که بهترینی و لاااااااااایق تجربه ی بهترین روابط. 
در پناه خدا♥️

سلام دوست عزیزمهمترین کاری که بایدانجام بدی اینه که خودت خودتودوست داشته باشی تابقیه هم دوست داشته باشن جلسه۹قانون افرینش استادتوضیح دادن یعنی برای خودت ارزش قائل باش حالا چجوری؟هرروزصبح ۱۰موردازنکات مثبت خودتوبنویس مثلامعرفتت یاپوست زیبات یاهرخصوصیت خوبی که داری اینجوری احساس ارزشمندی میکنی ودوست من ازتنهاییت لذت ببروخداروشکرکن وتوجه کن به نعمتهایی که درزندگیت داری وسپاسگزارشون باش تاتوجهت بره سمت خواسته هات تااحساست خوب بشه تابه هماهنگی برسی واگراین کارهایی که گفتموانجام بدی بعدقدرت قانونومیفهمی وبعدمیبینی برای بدست اوردنت جون میدن چه برسه عاشقت بشن

سلام بر شما دوست عزیز
و گل باران ?????? باد نام زیبایتان
(( فاطمه ?)) 
و درود بر متانتون ک ب بیانیه خودتون دوست پسر نداشتین ? این یعنی عااااالی
خوب بیائیم از این کلمات شروع کنیم
ک من خودم را دوست دارم
(( من خودم را دوست دارم )) 
عاااااشق خودت باش
از خودت و حرکاتت لذت ببر
از زیبایی و وقار خودت لذت ببر
از اخلاق و زیبایی خودت لذت ببر
از بودن با خودت لذت ببر 
از گفتار و کلامت لذت ببر 
برای خودت گل بخر و ب خودت هدیه بده
برای خودت کادو بخر و ب خودت هدیه بده 
و در کل عااااااااااشق خودت باش و از تمام زیبایی هایی ک خداوند بر تو عنایت کرده سپااااسگذارش باش 
و چ بسیارند کسانی ک عااااشق شما شوند و دوستت بدارن 
در پناه پروردگار جهانیان شااااااد ، خوشبخت و ثروتمند باشید 
 

سلام دوست عزیزم
قبل از هر چیزی مهمه که به خواستت نچسبی و وابسته ش نباشی یعنی نگی تا این نباشه من حسم خوب نمی شه تا این اتفاق نی افته من حسم خوب نمی شه و ..
برای رسیدن به خواستتون باید عاشق خودت باشی و احترام زیادی برای خودت قائل باشی
احساس لیاقت کنی و خودتو لایق بدونی
از دریچه احساسی با بقیه برخورد کنی نه از دریچه عمل با احساسات منفی ( یعنی به دیگران عشق بورزی و اونارو هرچه هستن دوس بداری و روی نکات مثبتشون تمرکز کنی نخوای با کارای عملی خیلی عجیب اونارو به سمت خودت جذب کنی که غیرممکنه )
خواستت رو مشخص کنی و بدونی که دقیقا چه خصوصیاتی از فرد مورد علاقه ت می خوای و فقط روی همون خصوصیات تمرکز کنی و تجسمشون کنی.
تحسین، تحسین و تحسین باید به شدت روابط عاشقانه ای که دوس داری رو تحسین کنی و ازش لذت ببری و با دیدنش براشون آرزوی بهترین ها رو بکنی.
بعد از اینکه به فرد مورد علاقه رسیدید هم به هیچ وجه بهش تکیه نکنید و وابسته ش نشید فقط به الله تکیه کنید و اون شخص رو فردی بدونید که خداوند از اون طریق
می خواد به شما محبت کنه.
 
 

با سلام
وقتی خودش عاضق خودتی همه بهت جذب میشنو
من ی دوستی (ن دوست دختر)داشتم تو دوران ارشد این خانم خیلی باحال بود. کلا شخصیتی داشت خیلی خاکی ک همیشه هم شاد بود و هست هنوزم ک ادم کنارش کیف میکرد. این ادم همیشه اینجوری بود. البته خب مشکلات هم داشتا اما حداقل پیش ما عالی بود همیشه موارد. خب بی نهیات دوست و اشنا داره که همشونم اینجورین. خدارو ۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰ هزار مرتبه شکرا الانم اراشگاه داره و کارش گرفته و تازم چند هفته پیش باهاش صحبت میکردم بم گفت ب سلامتیب بعد ماه رمضون عقدشه و جای همتون خالی منم دعوتم (:
چون تمرکزش روی خواستش بود و همیشه شاد و البته فیلم بازی نمیکنه. خاکیه. چمیدونم یعنی منظورم اینه وقتی خودت خودت رو دوست داشته باشی و از زندگیت لذت ببری زندگیتم اینجروی عالی پیش میره. اصلا فایل تولد استاد رو گوش کن بهتر متوجه میشی
شاد باشید (: 

سلام خدمت شما دوست عزیز 
یکی از مهمترین اقداماتی که باید انجام بدین اینه که صادقانه وعاشقانه خودتون رو دوست داشته باشید . عاشق خودتون باشید و عشق رو به اطرافیانتون هدیه بدهید . مدام جلوی آینه از خودتون تعریف کنید . برای خودتون هدیه بخرید . خودتون رو به سینما دعوت کنید . وقتی که خودتون رو واقعاً دوست داشته باشید مطمئن باشید که دیگران هم شما رو واقعاً دوست خواهند داشت . به این دخترایی که زیاد دور و برشون کسی رو دارن توجه نکنید چون همه اون عشقا ، عشقای زودگذره و هیچ کدوم ماندگار نیست . و اگه کسی و دیدین که عاشقانه کسی دوستش داره و می میره براش مطمئن باشید که از طرف خودت دختره است یعنی خودش عاشق خودش هست که دیگران رو جذب خودش کرده و همه دوسش دارن . روی اعتماد به نفست بیشتر کار کن انشاالله نتیجه می گیری.
در پناه حق شاد و موفق باشید . 

سلام عزیزم
هنوز کامنت بچه ها رو نخوندم ولی نظرمو میگم و کارایی که خودم انجام دادم و میدم ونتیجه هم داشته
۱-باید عاشق خودت باشی
۲-باید روی باور لیاقت گار کنی
۳-روی نکات مثبت خودت و اطرافیان تمرکز کنی و بنویسی
۴-لذت ببری از تک تک لحظه هات
۵-صحبت و یا نوشتن در مورد رابطه ای که دوس داری
۶-وابسته ی خواسته ت نشی
۷-تایید و تحسین روابط عاشقانه دیگران(بدون حسادت.چ.ن خود من تایید میکردم ولی ته دلم یه حس حسادت بود که باعث میشد به نبود خواسته توجه کنم)
موفق باشی عزیزم

سلام دوست عزیز
قطعا شما ویژگیهای خیلی خاص و منحصر به فردی دارید مثل همه آدمهای دیگه ، اما اول از همه ما باید روی عزت نفس خودمون کار کنیم و وقتی حالمون با خودمون و چیزهایی که داریم خوب باشه و با خودمون در صلح و ارامش باشیم قطعا اتفاقات خوب یکی بعد از دیگری برامون پیش میاد به قول استاد که در قانون آفرینش هم اشاره می کنن ” تو روی خودت کار کن ملت عاشق شما میشن ، و دیگه نمیدونی کدوم رو انتخاب کنی اینقدر که زیاد میشه ” و پیشنهادم به شما اگر میتونید دوره عزت نفس است واگر نه دوره قانون آفرینش حداقل دو تا از دوره هاش رو تهیه کنید 
ولی هر روز جلوی آیینه بیاستید و از خودتون تعریف کنید ، قربون صدقه خودتون برید و به خودتون یاداوری کنید که چه ویژگیهایی دارید و شاکر خداوند باشید برای تک تک ویژگیهایی که دارید که خیلی میتونه کمک کنه 
پاینده باشید

دوست خوبم برای رسیدن به هررر خواسته ای باید باورهای مناسب رو براش بسازی.
این که دوست داری که پسری خودش تو رو ببینه و عاشقت باشه یه خواسته است . پس باور مناسب رو در موردش بساز. و با ایمان و تکرار وارد زندگیت کن.
البته اینو بگم که برای تجربه یه رابطه زیبا باید اول خودت با خودت در صلح و اشتی باشی. خودت خودت رو دوست داشته باشی و از زندگی با خودت لذت ببری. و روی باورهات کار کنی. مثلا این  باور که که چقدر زیادن پسرهای فوق العاده ای که خواهان یه رابطه مناسب با من هستن و خودشون بهم این پیشنهاد رو میدن.باور کنی که هستن تا ببینیشون. دخترهایی رو ببین که به قول خودت کلی عاشق دارن و توی دلت تحسینشون کن . روی عزت نفست کا کن و تمرکزت رو ار ناحواسته هات بردار( ازدواج سنتی) و بذار روی خواسته ات ( اشنا شدن با پسر دلخواهت) و باور کن که خداوند از هزاران راهی که ممکنه به ذهن تو هم نرسه میتونه تو رو به خواستت برسونه. 

بانام خداوسلام 
وقتی ما یاد بگیریم عاشق و شیفته خودمون باشیم البته عاشق هرآنچه که هستیم تمام وجودمون، یعنی همه جوره خودمون رو دوست داشته باشیم، حتی اگه فقط خودمون توی دنیا تنها باشیم بازم خودمون رو بخوایم برای خودمون نه برای دیگران، اونوقت فرکانسی از عشق به دنیا میفرستیم فرکانسی که مارو در مدار لذت و عشق قرار میده و بالطبع درون مدار عاشقهای واقعی مثل خودمون درش قرار دارن قرار میگیریم که بدون اینکه کاری انجام بدیم تا دیگران عاشقمون بشن با افرادی روبرو میشیم که میتونیم با توجه به شرایط دلخواهمون با فردی مناسب و عاشق روبرو میشیم،،،، دوست من ما باید عاشق باشیم بجای اینکه در جستجوی عشق باشیم
شاد و پیروز باشید  

سلام فاطمه عزیز…. آیا شما مطمئن هستی که اون بعضی ها واقعا عاشق هستن ؟!………….
شما هیچ وقت نمیتونید روی اشخاص دیگه تاثیر بذارید چون اونها خودشون فکر میکنند و احساس میکنند در نتیجه در مدار خاص خودشون قرار میگیرن تنها کاری که میتونید انجام بدین این هست که شما اول عاشق خودتون باشین با تمام خصوصیاتی که دارین …
درضمن من فکر میکنم انتخاب همسر مناسب (که اون هم برنامه و آداب خاص خودش رو داره) و به تدریج عاشق شدن ارزشمند تر هست از یکباره عاشق شدن و بعد هم فارغ شدن …..

سلام دوست عزیز 
دوست من شما اگر خود عاشق خود باشی ، اگر خودت خودن همینجوری که هستی بپذیری اگر عزت نفس و اعتماد به نفس بالایی داشته باشی همه ادم ها هم عاشقت میشن ، در واقع هر فکری در مورد خودت بکنی بقیه هم همون طوری شما رو می بینن ….پس احتمالا اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی داری که این اتفاق نیفتاده یا یک باوری در وجودت بوده که مانع این اتفاق شده 
موفق وشاد باشی 

سلام دوست عزیز 
برای جذب یک رابطه ی خوب باید اول خودتو دوست داشته باشی و با خودت در صلح باشی تا یک رابطه ی خوب جذب کنی
اصلا نیازی نیست رفتار یا ظاهر خاصی داشته باشی تا بقیه ازت خوششون بیاد 
جذب رابطه ی خوب هیچ ربطی به ظاهر – وضعیت مالی و خانوادگی نداره 
بعضی افراد یک باور غلط دارن که میگن چون سطح خانوادگی ما پایینه شخص خوبی با من ازدواج نمیکنه . توی فامیل خود ما یک دختری بود وضعیت مالیشون بسیار بد بود و در نهایت با یک پزشک ثروتمند ازدواج کرد پس میخوام بگم اینها هیچ تاثیری نداره
فقط باید با خودت در صلح باشی و احساس کمبود نکنی که چرا من یک رابطه ی خوب ندارم و غصه بخوری چون باعث میشه رابطه ایی که دوست داریو جذب نکنی
ویژگی های همسر دلخواهت را با جذییات بنویس . مثلا اخلاقش – ظاهرش و احساساتش و … چطوری باشن و هر چیز دیگه ایی که میخوایو بنویس 
این تمرینو انجام بده تا رابطه ی دلخواهت را اونجوری که دوست داری جذب کنی
بهت پیشنهاد میکنم جلسه ی ۹-۱۰ قانون آفریتش را تهیه کنی و ببینی چون استاد توی این ۲ جلسه که در مورد ارتباطات هست به صورت کامل این موضوعو باز کردن و تمریناتی دادن تا بتونیم به روابط دلخواهمون برسیم.
موفق باشی

سلام فاطمه
اسمت زیباست ^_^
یادت باشه که وقتی چیزی که میخوای و دوست داری و میبینی اگر احساس خوبی نداری یعنی باور ناهماهنگ با خواسته ات رو داری ولی اگه اون شرایط دلخواهت رو میبینی و احساس میکنی تو هم لایقش هستی و احساس میکنی اگه دیگران چنین شرایطی رو دارن منم میتونم داشته باشم چون رب من وهابه و از خداوند به خاطر شرایط فعلیت به احساس سپاس گذاری میرسی و خواسته را از خداوند میخواهی همانطور که باقی خواسته هایت را بهت داده این رو هم میده، به خواسته ات نزدیک میشوی.

محصولات استاد عباس منش فقط در این سایت عرضه می شود.
تمام محصولات گروه تحقیقاتی عباس منش فقط مخصوص فرد و خانواده فردی است که بهای آن را به سایت abasmanesh.com (همین سایت) پرداخته است. در غیر این صورت استاد عباس منش هیچگونه رضایتی ندارند و استفاده از محصولات قانوناً و شرعاً غیر مجاز و حرام می باشد و متخلفان توسط وکلای این گروه تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

شماره حساب بانک پارسیان به نام سید حسین عباس منش:      ۲۰۳۲۷۰۰۳۰۴۲۳۳۱۸۰۰۳

شماره کارت بانک پارسیان به نام سید حسین عباس منش:      ۶۲۲۱۰۶۱۰۶۷۷۰۶۸۵۵

موبایل: ۰۹۱۲۹۳۱۴۷۶۳ (فقط در ساعات اداری و روزهای کاری)
ایمیل: sales[at]abasmanesh.com
مسائل فنی مربوط به سایت را فقط به ایمیل فوق ارسال نمایید.

طراحی و توسعه این سایت توسط گروه تحقیقاتی عباس منش انجام گرفته است.
کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به سید حسین عباس منش می باشد.

تنها کانال های تلگرام گروه تحقیقاتی عباس منش
@abasmanesh_com

@abasmanesh

چیکار کنم که پسری عاشقم بشه
چیکار کنم که پسری عاشقم بشه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *