چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه

دوره مقدماتی php
چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه
چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه

zibaandishi – در سایت زیبا اندیشی می آموزیم چگونه با جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم و یک ازدواج عاشقانه داشته باشیم، با زیبا اندیشی شما می توانید زندگی خود را متحول کنید !

با راه جذب مردان برای ازدواج آشنا شوید؟ چیکار کنم عاشقم بشه ؟ خیلی وقت ها به دنبال راهکارهایی هستید تا بتوانید مرد مورد علاقه تان را مجذوب خود و آشنایی تان را به ازدواجی پایدار تبدیل کنید.

ممکن است در همان ابتدای رابطه بتوانید نظر طرف مقابل را به خود جلب کنید اما بعد از مدتی مرد نسبت به شما آن شور و عشق اولیه را ندارد.

شما از خود می پرسید: علت این دلسردی چیست؟ چیکار کنم عشقم عاشقم بشه ؟ بهترین راه جذب مردان برای ازدواج کدام است؟ 

یکی از تکنیک ها اهمیت دادن به غرور مرد است. شاید این جمله را بارها شنیده باشید اما آیا واقعا به آن عمل می‌کنید؟چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه

شرایط زندگی جامعه مدرن به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک خانم از آقا بالاتر است.

دوره مقدماتی php

این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از مردان لذتبخش هم هست که در آینده همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در ارتباط دونفره‌تان، مردهمچنان این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست.

چیکار کنم عاشقم شه ؟ به هزار و یک دلیل مردان دوست دارند قوی و محکم ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر هم برای آنها این است، دختری که دوستش دارند آنها را قوی، پشتیبان و حمایت کننده بداند.

راه جذب مردان برای ازدواج چیست؟

مرد می خواهد او را دست کم نگیرید. بنابراین همیشه این حس را به او بدهید که در نهایت به شانه‌های او تکیه خواهید کرد.

تحت هیچ شرایطی چه درمورد مسائل مالی، مسائل احساسی و … غرور او را نشکنید. وقتی مرد احساس کند که مورد پذیرش شما قرار دارد، عمیقاً عاشق و شیفته تان خواهد شد.

یکی از دوستانم به عنوان کارمند بخش فروش در شرکتی مشغول بود. در محل کارش با دختری آشنا شده بود که مدیر فروش بود و در آن شرکت مقام بالاتری نسبت به او داشت. او تعریف می کرد می خواهم به ارتباطم با او را خاتمه دهم.

وقتی علت را از او جویا شدم گفت: «در محل کار او مقام بالاتری نسبت به من دارد و این مسئله باعث شده او در بیرون از شرکت هم نسبت به من احساس برتری کند. فکر می کند چون سر کار زیر دست او هستم در بیرون از آنجا هم باید به من حکمفرمایی کند. آخر من مرد هستم و دوست ندارم همسر آینده ام، کسی که می خواهم سالیان سال با او زندگی کنم مرا کوچک و ضعیف بداند. من می خواهم او به من تکیه کند و مرا پشتیبان خود ببیند، نه اینکه من به او تکیه کنم.»

چیکارکنم عاشقم بشه

آقای دیگری هم تعریف می کرد: «سطح تحصیلات من تا دیپلم هست و خانمم فوق لیسانس دارد. قبل از ازدواج به او گفتم که با این تفاوت تحصیلی مشکلی ندارید؟ ایشان گفتند که نه فقط خودت برای من مهم هستی.

اما بعد از ازدواج هر گاه اشتباهی از من سر می زند یا در مسئله ای بر سر حرف خودم پافشاری می کنم فورا می گوید: حرف من درسته، هر چه باشه من تحصیلاتم از توبیشتره، بیشتر از تو می فهمم، این کار رو بکنی درست تره، من چهار تا کتاب بیشتر از تو خوندم و … دیگر از سرکوفت های او خسته شدم کاش قبل از ازدواج این را می دانستم و هرگز با دختری که از نظر تحصیلات از من بالاتر بود ازدواج نمی کردم.» 

چیکار کنم یه پسر عاشقم بشه

راه جذب مردان برای ازدواج چیست؟ دختر خانم عزیز، برای تاثیر گذاشتن روی مرد مورد علاقه تان باید به خیلی از موارد دیگر هم توجه کنید که عدم توجه به این موارد مرد را نسبت به شما دلسرد و از ازدواج منصرف می کند.

بارها و بارها در مشاوره هایم دختر خانم ها از من می پرسند:

ما قبلا یک رابطه عاطفی داشتیم. اوایل همه چیز خوب بود و قرار بود با هم ازدواج کنیم اما بعد از مدتی پسر سرد شد و رابطه را به هم زد مشکل چیست؟ من چکار باید بکنم؟

مشکل این دختر خانم ها این است: زمانی که با یک مرد رابطه دارند خیلی از موارد را رعایت نکردند و نمی دانند که مردان چه رفتارهایی را دوست ندارند در طرف مقابل خود ببینند.

شما دختر خانم عزیز که می خواهید با مرد دلخواهتان ازدواج کنید باید از اسرار مردان آگاه باشید، راه جذب مردان برای ازدواج را بدانید، یک مرد چه رفتارها، نوع لحن و گفتگوهایی را می پسندد و از چه رفتارها و جملاتی متنفر است؟ 

شما باید یاد بگیرید دنیا را از نگاه پسران ببینید. پس بهتر هست مثل هر کاری دیگری در این راه آموزش ببینید.

شاید پیش خود بگویید مگر این چیزها هم نیاز به آموزش دارد؟

بله، شما باید روانشناسی پسرها را یاد بگیرید

باید راههای جذب مردان برای ازدواج را یاد بگیرید؟

موارد بسیاری هست که اگر آنها را بیاموزید می توانید پسری را عاشق و شیفته خود و او را به ازدواج ترغیب کنید.

جذب پسر مورد علاقه از راه دور -چکار کنید مرد در رابطه از راه…

نشانه های مردی که قصد ازدواج ندارد -10 رفتار که نشان میدهد…

نوع برخورد شما با طرف مقابل خیلی مهم است. اهمیت این مسئله به حدی است که در تصمیم گیری برای ادامه ارتباط و از همه مهم تر پیشقدم شدن او برای ازدواج بسیار به چشم می خورد.

شما خودتان را جای طرف مقابل بگذارید اگر رفتارهایی از او ببینید که نمی پسندید و خوشتان نمی آید آیا باز هم با او ازدواج می کنید؟

این اصول و قوانین مهم را از کجا بیاموزید؟

من یاسر مهدویان نویسنده، مشاور و مدرس دوره های شخصیت شناسی و ایجاد روابط موثر و مدیر و موسس سایت زیبا اندیشی

به عنوان فردی که ۱۶ سال مطالعه و تحقیق در زمینه های مختلف از جمله روانشناسی دختران و پسران دارم و به پسرها و دخترهای زیادی مشاوره دادم، پای درد دل آنها نشسته ام و با طرز تفکر آنها آشنایی بسیاری دارم،

کلیه مواردی که لازم هست شما در یک ارتباط با پسر رعایت کنید را در این بسته آموزشی آماده کرده ام.

نویسنده، مدرس، سخنران و مربی دوره های ارتباطات موثر و استفاده از نیروی ذهن

جذب پسر مورد علاقه از راه دور -چکار کنید مرد در رابطه از راه دور دلش برایتان تنگ شود-…

نشانه های مردی که قصد ازدواج ندارد -10 رفتار که نشان میدهد مردی قصد ازدواج ندارد-زیبا…

زندگی بعد از طلاق برای زن – زندگی زن بعد از طلاق چگونه خواهد بود؟ – زیبا…

چگونه محبوب دلها شویم – 4 کلید طلایی برای نفوذ در دلها – زیبا اندیشی

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه

برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را ذخیره کنید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

برای دانلود رایگان لطفا فرم زیر را پر کنید

You have successfully joined our subscriber list.

.

.

.

.

.

.

خوش آمدید, وارد حساب کاربری خود شدید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

شاید سوال هایی مانند: چیکار کنم عشقم عاشقم بشه  آشتي كردن با دوست پسر میخوام دوست پسرم برگرده قهر با دوست پسر چگونه با دوستم آشتی کنم  راه های آشتی با مردان راه هاي آشتي كردن با دوست چگونه با شوهرم آشتی کنم من عاشق یه دختر شدم چیکار کنم؟ من عاشق دختری شدم که خودش خبر نداره من عاشق پسری شدم که خودش خبر نداره  چیکار کنم عشقم عاشقم بشه عاشق شدم چيكار كنم من عاشق یک پسر شدم چگونه به دختری بگوییم دوستش داریم چیکار کنم عشقم عاشقم بشه  چیکار کنم عشقم عاشقم بشه چگونه فردی را عاشق خود کنیم چیکار کنم عشقم عاشقم بشه چگونه به یک پسر بفهمانیم که دوستش داریم؟ شما را به این صفحه از تیم سربرگ تازه هدایت کرده.

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید قطعا حال روحی مناسبی ندارید چون رابطه خود را از دست داده اید یا طرف مقابل شما بسیار سرد شده است و شما احساس خطر می کنید. بهتر است قبل از اینکه مدام این سوال رو در ذهن خود تکرار کنید که چیکار کنم عشقم عاشقم بشه، با اشتباهات خود روبرو بشید و دست از اشتباهاتی که باعث می شود طرف مقابل تان سریعتر ازشما جدا شود یا شما را برای همیشه ترک کند بردارید.

اکثرافراد وقتی در رابطه دچار مشکل م یشوند یا طرف مقابلشان رابطه را تمام می کند، در اینترنت ویا در اطرافیان خود بدنبال پاسخی برای چیکار کنم عشقم عاشقم بشه هستند. زمانی که پاسخ مناسب یا راهی نتیجه بخش را یافت نمی کنند بصورت ناخودآگاه دست به انجام یکسری اشتباهات خطرناک میزنند.

چگونه با دوست پسرم اشتی کنم ? دلیل مناسبی نیست برای تخریب شخصیت شما و از دست دادن اعتبارتون، وقتی سوال چگونه با دوست پسرم اشتی کنم؟ تمام چیزی باشد که بدنبال آن هستید قطعا خود وعزت نفستان را فراموش می کنید و بجای ترمیم رابطه اشتباهاتی رو انجام می دید که باعث میشه عشق شما برای همیشه شما رو ترک کنه.

اگر هنوز در رابطه هستید و عشقتان از ده تماس شما یکی را پاسخ می دهد و به ندرت پیام ها را جواب می دهد کارهایش راتوضیح نمی دهد مدام بهانه های مختلفی میاورد یا اینکه عشقتان بصورت کامل باشما قطع رابطه کرده است باید بدانید که انجام چند کار می تواند به سادگی تمام پل های شما و موقعیت های بازگشت به رابطه را برای همیشه ازبین ببرد، این اشتباهات اعبارتند از:تماس گرفتن و ارسال مداوم پیام، در دسترس بودن و برآورده کردن تمام خواسته های بجا و نابجا طرف مقابل، التماس کردن و اصرار به بازگشت به رابطه، ارسال واسطه و خواهش از دوستان مشترک برای ترمیم رابطه، پست ها وعکس های غمگین در فضا های مجازی، تهدید کردن، ابراز احساسات و علاقه مندی، ایجاد احساس ترحم و دلسوزی،…چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه

این نوع فعالیت ها نه تنها هیچ کمکی به ترمیم رابطه و بازگشت به رابطه ازدست رفته نمی کند بلکه باعث می شود شخص شما را فردی ضعیف و بدون اعتماد به نفس تشخیص دهد، این موضوع را هم خودتان می دانید هیچ کس عاشق یک فرد ضعیف و بدون اعتماد به نفس نمی شود.

چگونه فردی را عاشق خود کنیم سوال جالبی است. ابتدا باید دلیل عاشق شدن رو درک کنید سپس سوال چگونه فردی را عاشق خود کنیم را برای خودتون مطرح کنید و به جواب چگونه فردی را عاشق خود کنیم برسید.

سالها تحقیق بر روی زمین محقق های روانشناسی را به این نتیجه رسانده که عاشق شدن هیچ دلیلی ندارد و تمام احساساتی که یک شخص به یک شخص دیگر پیدا می کند تماما بر اساس ناخودآگاه و نیازهای ناخودآگاه است. مثلا یک شخصی را تصور کنید که مشکل صحبت کردن در جمع را دارد، یعنی عدم توانایی برقراری ارتباط در مکان های پرجمعیت، مهارت ارتباطی ضعیف و ترس از مورد توجه قرار نگرفتن. حال فردی با این مشکل بصورت ناخودآگاه جذب فردی می شود که نقطه مقابل او باشد یعنی مهارت های ارتباطی قوی. با توجه به این نکات شما می تونید هر شخصی را شیفته خود کنید.

خب اگر ما عاشق کسی شده باشیم و نیازهای ناخودآگاه اورا تشخیص بدیم ولی در برآورده کردن این نیازها موفق نباشیم باید چه کاری انجام بدیم؟ همانطور که گفتیم اشخاص براساس نیازهای ناخودآگاه خودشون وابسته به یک شخص می شوند پس ما باید این نیازها رو در خودمون بوجود بیاوریم تا بتونیم بصورت غیر مستقیم روی ناخودآگاه طرف مقابل خود نفوذ پیدا کنیم، به عنوان مثال شما یک فرد ترسو را تصور کنید؛ یعنی نیاز ناخودآگاه شجاعت، حال ما باید این نیاز را در خودمون بوجود بیاوریم تا باعث جلب توجه بشویم.

وقتی فرد ترسو نیاز خود که شجاعت است را در ما پیدا میکند بصورت ناخودآگاه شرطی میشود(یعنی ناخودآگاه وی این موضوع را همیشه در نظر میگیرد که برای برطرف شدن نیازش و پیدا کردن احساس امنیت به ما نیاز دارد). حال ما با ایجاد کردن این نیاز توانستیم توجه شخص را جلب کنیم. اما آیا این کار به تنهایی کافی است؟ اگر سوال شما یکی از سوال های چگونه با دوست پسرم اشتی کنم، (چگونه با دوست پسرم اشتی کنم بهتر است) می باشد دقت داشته باشید که اول باید دست از انجام اشتباهاتی که قبلا عرض کردم بردارید.

برگرداندن عشق از دست رفته توی شش حرکت علمی انجام پذیره.

۱٫مرحله اول قطع ارتباط بصورت کامل (نباید پیام ارسال کنید، تماس نگیرید، واسطه نفرستید، در شبکه های مجازی ابراز احساسات نکنید پست ها و عکس های غمگین نذارید)

قطع ارتباط برای بازگشت به رابطه اولین قدم است. میپرسید چرا؟ خب توجه داشته باشید ادامه دادن به این روند فقط تنش ها را افزایش می دهد و شما و عشقتان دورتر می شوید، انجام این اشتباهات باعث می شود چهره که از شما وجود دارد تخریب شود وبه عنوان یه فرد ضعیف دیده بشوید هیچ کس عاشق فردی ضعیف نخواهد شد حتی خود ما.

۲٫مرحله دوم باید شخصیت طرف مقابلتون تحلیل و برسی بشه که از چه نوع تیپ شخصیتی هستند.(هر نوع تیپ شخصیتی نیاز مند برخورد های متفاوتی است شما نمی توانید با یک فرد مغرورهمانطور رفتار کنید که با یک فرد حساس رفتار می کنید)

۳٫مرحله سوم شناخت نیاز های ناخودآگاه (در این مرحله شما باید نیازهای ناخودآگاه طرف مقابلتون رو بر اساس تیپ شخصیتی ایشون تشخیص بدید و با بصورت غیر مستقیم این نیازها رو از طریق تکنیک های ان ال پی و جذب برآورده کنید)

۴٫مرحله چهارم در این مرحله شما باید براساس قانون جذب تکنیک های ان ال پی ارتباط غیر مستقیم کلامی رو اجرا کنید.(اثر پروانه ای، نظریه ۶ درجه، شبکه های اجتماعی فعالیت ها، افزایش امتیازات، نفوذ و برنامه ریزی ناخودآگاه اطرافیان)

۵٫مرحله پنجم در این مرحله شما باید ارتباط غیر مستقیم رو به ارتباط مستقیم کلامی و ارتباط مستقیم غیر کلامی تبدیل کنید (برقراری ارتباط از طریق تکنیک های ان ال پی، نفوذ و برنامه ریزی عصبی کلامی مرحله آخر قانون جذب، ارتباط پیامی و برنامه ریزی عصبی نوشتاری طرف مقابل)

در صورت علاقه مندی به آموزش مراحل و تکنیک های ان ال پی و جذب برای ترمیم رابطه از دست رفته میتوانید به شماره زیر از طریق تلگرام، واتس آپ ارسال کنید و سوالات خودتون رو بصورت رایگان مطرح کنید. پاسخگویی در اسرع وقت انجام می گیرد.

پاسخگویی فقط به روش های زیر و از طریق این نرم افزار ها صورت می گیرد :

تلگرام telegram

واتس آپ Whatsapp

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

مقالات مرتبط:

اعتماد بنفس چیست؟

ضمیر ناخودآگاه چیست؟

زبان بدن در افراد عاشق

صفحه اصلی

لینک کانال تلگرام: https://t.me/sarbargetaze

سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

در پاسخ به …. سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از طریق…

در پاسخ به Nazanin سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از…

سلام ببخشید چه جوری با نظریه شش درجه و روش جذب غیرمستقیم غیر…چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه

سلام من عاشق یه فردی هستم ک اون اول پیشقدم شد ک همو بیشتر بش…

واقعا عالی بود ممنونم…

09129305020

اکثر مراجعه کنندگان بنده سوال هایی مشابه میپرسند!

چگونه دوست پسر خود را عاشق خود کنیم یا چگونه یک مرد مغرور را عاشق خود کنیم و یا چگونه دیگران را عاشق خود کنیم. روابط عاطفی تبدیل به یکی از دغدغه های مهم نسل های جدید شده است که متاسفانه به شکل کارشناسانه ای راجب آن صحبت نمی شود و به آن پرداخته نشده است. آموزش جوانان در مقابل چالش های عاطفی نیاز جامعه است که در صورت نادیده گرفته شدند مشکلات زیادی بوجود می آید. من حسین رجب پور مدرس تکنیک های ان ال پی و قانون جذب هستم هدف موسسه سربرگ تازه از نشر این آثار بهبود مهارت های ارتباطی جوانان و اصلاح روابط است تا این روابط به ازدواج های پایدار و همیشگی تبدیل شوند.

متاسفانه با کاوشی که در اینترنت انجام دادم متوجه موضوعی شدم که من را به نوشتن این مقاله ترغیب کرد، اکثر توصیه هایی که میتوان پیدا کرد راه حل های غلط برای جذب مردان یا عاشق کردن می باشد، یک وجه اشتراک که در تمام راه حل های عمومی که در همه جا میتوان جست، بود تشویق زنان و دخترن برای نزدیک شدن بیش از حد به سمت مردان بود گویی این وبسایت ها راهی را جز تخریب شخصیت و همیشه در دسترس بودن نمی شناسند هر کسی با کمی فکر و تامل به راحتی میتواند به این نتیجه برسد که برای بدست آوردن شخصی نباید بیش از اندازه به طرف مقابل نزدیک شد و خطر عادی شدن و یا کم ارزش شدن را به جان خرید. نگاهی بکنید به تکنیک های عاشق کردن

می دانم اکنون سوال هایی برای شما مطرح شده است!!

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه

قبل از اینکه روش های عاشق کردن پسران را به شما آموزش بدهم بهتر هست کمی راجب کار های که نباید انجام بدید اطلاعات بدست بیاورید. زمانی در روابط خود موفق خواهید بود که رفتار با تمام تیپ های شخصیتی را بدانید بخصوص راه های عاشق کردن یک فرد مغرور.

باور قالب در ذهن ما این است که باید مدام در نزدیکی عشقم باشم تا او به من توجه کند، باید برای او کار های خاصی انجام بدم که متوجه علاقه من نسبت به خودش بشود، برای اینکه پسر مغرور را عاشق خودم کنم باید همیشه در دسترس و نزدیک او باشم، باید برای عشقم کادو بگیرم! باید به او بگویم که چقدر دوستش دارم یا حداقل از طریق رفتار هایم اورا مطلع کنم.

متاسفا اکثر افراد این اشتباه را می کنند، هیچ چیز جالبی در شخصی که همیشه در صحنه حضور دارد نیست یک مثال جالب! بازیگری که در همه سریال ها بازی میکند و طی چند سال همیشه در سریال ها حضور دارد دوست داشتنی تر هست یا بازیگری که با فاصله زمانی مختلف اورا مشاهده میکنیم کدام خوانده را دوست دارید خواننده ای که هفته ای یک اهنگ منتشر میکند یا خواننده ای که سالی یک آلبوم زیبا از او میشنویم. افراد پر کار درواقع به نوعی تمام هنر خود را خرج میکنند و همه کارهایشان شبیه هم میشود و جذابیتی نخواهد داشت، این شرایط در زندگی و روابط شخصی ما هم کاملا صدق میکند. همیشه حضور داشتن و در دسترس بودن کار پسندیده ای نیست! آشنایی با اشتباهات رایج در مقاله قانون جذب عشق.

برای اینکه طرف مقابلتان عاشق شما بشود و شما بتوانید دوست پسرتان را جذب کنید باید اینکار را بصورت کاملا غیر مستقیم انجام بدهید، تا بتوانید به این مهارت برسید که هر پسری را دیوانه خود کنید همانطور که اشاره کردم راه حل اینکار همیشه در دسترس بودن و توجه بیش از حد به پسر مورد علاقه نیست.

برای اینکه یک شخص را جذب خود کنید باید این باور را در ناخود آگاه فرد بوجود بیاورید که شما جذاب هستید، این امر چگونه دست یافتنی میشود؟

شما باید در جمع دوستان مشترک محیط کار تحصیل شبکه های اجتماعی یا هر میحطی که بینتان مشترک هست روی اطرافیان تاثیر بگذارید و دیگران را جذب کنید در واقع باید روی جذب دیگر اشخاص کار کنید تا پسر مورد علاقه خود! وقتی دیگران به سمت شما جذب شوند مدام از شما خواهند گفت به نکات جذاب شما اشاره خواهند کرد این اتفاق سبب میشود که طرف مقابل شمارا فردی جذاب تصور کنید و قطعا تحریک میشود که شما را بدست بیاورد،

برای جذب پسر مورد علاقه خود نباید به ایشان بیش از حد توجه کنید نباید بصورت مستقیم ابراز علاقه کنید در صورت جذب اطرافیان شما موفق میشوید با طرف مقابل خود وارد یک رابطه بشوید.

مرد ها جذب زنانی میشوند که استقلال شخصیتی داشته باشن، دارای اعتماد بنفس باشند ظاهری آراسته برای خود انتخاب کنند، انسان میوه های دور از دسترس را دوست دارد اگر مدام در دسترس باشید دیگر چیز جدیدی راجب شما وجود نخواهد داشت. در صحبت کردن با اعتماد بنفس باشید در هنگام صحبت توجه اطرافیان را کامل به خود جذب کنید با اطرافیان ارتباط چشمی برقرار کنید.

بعد از اینکه وارد رابطه شدید اگر نیت شما ازدواج با مرد مورد علاقه تان هست نباید رابطه شما بیشتر از ۶ ماه طول بکشد چون وقتی این ارتباط بیشتر از ۶ ماه شود ممکن هست رابطه شما دچار روز مرگی و تنش ها شود.

برای اینکه مردان را متقاعد به ازدواج کنید بصورت مستقیم درخواست ازدواج نکنید، از استفاده جملاتی مانند تکلیف مرا روشن کن، آینده چه خواهد شد، اگر تصمیم به ازدواج نداری جدا شویم و … دوری کنید نباید برای ترغیب مردان به ازدواج سر این موضوع بحث کرد شما باید بصورت غیر مستقیم اینکار را انجام بدهید با شناخت نیاز های ناخود آگاهشان، باید بصورت غیر مستقیم اقداماتی را انجام بدید به عنوان مثال:

۱٫سعی کنید با نفوذ به ناخود آگاه مرد مورد علاقه خود ایشان را مجاب کنید تا شما را با دوستان صمیمی و خانواده خود آشنا کند اینکار باعث میشود در ناخود آگاه ایشان این تصور ایجاد شود که در میان دوستان و آشنایان کنار اسم ایشان اسم شما هم برده میشود، وقتی دوستان صمیمی و افراد خانواده با شما آشنا باشن راجب شما صحبت میکنند به نکات مثبت شما اشاره میکنند، و بصورت غیر مستقیم شما باعث افزایش صمیمیت خود با شخص مورد علاقه خواهید شد و یک قدم دیگر به ازدواج نزدیک میشوید.

ممکن هست طرف مقابل شما بصورت زبانی به شما قول های برای ازدواج بدهد این قول و قرار ها در مکالمات اتفاق می افتد از آنجایی که انسان ها بر اساس احساساتشان صحبت میکنند این قول و قرار ها بر اساس احساسات هست و ممکن هست احساس هر فرد تغییر کند پس از این بحث ها دوری کنید از طرف مقابل قول نگیرید. ۳٫ سپری کردن وقت بیشتر هرچقدر طرف مقابل شما زمان بیشتری برای شما اختصاص دهد و تماس های بیشتر با شما برقرار کند پس احتمال پایداری و ازدواج شما نیز افزایش پیدا می کند. برقراری روابط جنسی در زمان نادرست روابط جنسی در واقع نشان دهنده ی اوج صمیمیت است و تنها زمانی باید اتفاق بیفتند که قطعیت پایداری رابطه ی شما ثابت شده باشد و ازدواج صورت گرفته باشد. در غیر اینصورت انگیزه ای برای کشف بیشتر شما و رسیدن به شما وجود نخواهد داشت. به همین دلیل است که دین مبین اسلاام نیز در این باره همیشه تو صیه می کند که از برقراری روابط جنسی قبل از ازدواج پرهیز کنیم.  (با کلیک اینجا راجب متقاعد کردن مردان به ازدواج بیشتر مطالعه کنید)

به او نگاه کنید

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند. و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند. وابسته کردن مردان به خود اصولی دارد که موفقیت را تضمین می کند.

اهمیت مقیاس روبین واضح می باشد : احتمال آنکه بگوییم دو فرد تا چه میزان عاشقق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می تـوان بـا انـدازه گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می زنند تخمین زد. برخـی روانـکاوان از آن در حین مشاوره برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. هـمچنین این موضوع اطلاعات سودمند زیادی را بـرای آنـکه بـخواهید شخصی دلباخته شما گردد در اختیارتان قرار میدهد. اینگونه که: هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب میـدهید. مـغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود. بهترین راه ممکنی که برای عاشق کردن دوست خود می توان ارئه کرد استفاده از راه های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه دیگران است، با استفاده از تکنیک ها و مهارت های ارتباطی که در مقاله چگونه دیگران را عاشق خود کنیم سلامت رابطه و موفقیت تضمین خواهد بود.

در نتیجه این طـور مـی انـدیـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند. ایـن مـاده از خانواده آمفی تامین ها میباشند که توسط سیستم عصبی ترشح میگردد.هنگامی که ما عاشق میشویم PEA همان عاملی است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود.هر چه شخصی که شما خواهانش میباشد PEA بیشتری بدرون جریان خونش جاری گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزایـش میـیابد. زمانی که شما نمی توانید صادقانه فردی فرد بی رغبـتـی را وابسته خود کنید، بکارگیری این تکنیک تولید PEA را کاملا میسر خواهد نمود. امتحان کنید.مطمئن هستم از نتیجه کار خود شگفت زده خواهید شد. زمـانـی کـه بـا شخصی هستید به وی حس عاشق بودن را القا کنید و اینکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زیاد بطول نخواهد انجامید. امروزه از تکنیک های nlp عشق در سراسر دنیا و در بهترین مراکز روانشناسی برای ایجاد روابط قوی استفاده می شود، این روش مطرح ترین و جامع ترین دست آورد علم روانشناسی نوین است.

در صورت تمایل به  آشنایی بیشتر با این مراحل و تکنیک به شماره ی زیر ( فقط از طریق تلگرام) پیام ارسال کنید  تا ادامه ی مقالات برای تان ارسال شود.

همچنین می توانید پرسش های خود را به صورت رایگان در مورد این مراحل ارسال کنید تا در اسرع وقت پاسخ تان ارسال شود.

تماس فقط از طریق تلگرام یا واتس آپ :

لینک تلگرام: sarbargetaze

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

مقالات مرتبط:                                         ارتباط با ما

چگونه یک رابطه شکست خورده را برگردانیم

چگونه رابطه دوستی را به ازدواج ختم کنیم

چیکار کنم عاشقم بشه

چگونه دوست پسرمان را عاشق خود کنیم

دینامیک های مرد و زن در روابط عاشقانه

چگونه عشقمان را عاشق خود کنیم

لینک کانال تلگرام: sarbargetaze

سربرگ تازه یک سایت خسته کننده و بی هدف نیست، سربرگ تازه یک سایت تخصصی در زمینه ان ال پی و قانون جذب می باشد. من حسین رجب پور نویسنده مقالات سایت و محقق در زمینه قانون جذب و ان ال پی هستم.

من پسری رو دوست دارم ویژگی هاش=مغروره .خیلی کم میاد تو جمع .شکست عشقی خورده و هنوز منتظره. ویژگی های من=خجالتی.ترسو.یه ویژگیخاصی دارم بعضی وقتا با دیگران خیلی خوبم ولی دفعه بعدی از کیفیتش کاسته میشه .بستگی به روحیم داره تو جمع باشه اگ خوب باشم میگم و میخندم ولی اگه روحیم خوب نباشه انزوا میگیرم و حرف نمیزنم خب کلا ما شاید سالی دو بار همیدگیرو بببینم شایدم بیشتر ولی اون سریع از تو جمع میره منظورم با پسرای فامیله خب حالا ک شکست خورده نمیدونم آیا وارد رابطه بشم چجوری ؟چجوری واقعا؟چکار کنم؟ راستی شمارشم دارم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام عزیزم . ببین اصلا خودتو چوری نشون نده ک خاطرشو میخوای من الان ۵ سال هست ک با یک نفر هستم وو تامون فوق العاده عاشق همدیگه هستیم ولی حس میکنم چون من زیادی خاکی هستم و خیلی خاطرشو خواستم داره سرد میشه در صورتی که قبل دوستی حتی ۱ سال کامل اون دنبال من بود و من بهش پا نمیدادم زمونه طوری شده پسرا عاشق دخترای مغرور میشن نباید مهربون و خوش رو بود باهاشون

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

بنظرم اگه مطمئنی میتونی دلشو بدست بیاری با رفتارات بصورت ناشناس بهش پیام بده مثلا بهش بگو باید دوباره زندگیشو شروع کنه ی فرصت دوباره چیزایی بگو ک بهشون علاقه داره ازش تعریف کن مثلا نگو از قیافت خوشم میاد بگو استایلتو دوس دارم چون قیافشو خودش انتخاب نکرده اما استایلشو چرا کاری کن بهت اعتماد کنه و وابستت شه وقتی مطمئن شدی ازت خوشش اومده بهش بگو کی هستی??چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه

سلام من عاشق پسریم ک از بچگی هم بازی بودیم ۳ سال از هم دور شدیم بعد ۳ سال دیگ نمیشناسمش دوسم داره ولی خیلی اذیتم میکنه کارایی میکنه ک میدونه عصبی میشم نمیدونم چیکار کنم نه میتونم ازش بگذرم ن میتونم رفتاراشو تحمل کنم

سلام خسته نباشید من دختری هستم ۱۹ ساله با تمامی معیارهای خوب به عنوان دختر از چهره و تحصیل و خانواده و غیره گرفته تا شخصیت برای این که دختری باشم دست نیافتنی تا الان هیچ دوست پسری نداشتم و به هیچ کسی رو نمیدادم تا اینکه عاشق پسری ۱۸ ساله شدم و ما وارد رابطه شدیم رابطه قوی با حضور خانواده ها ولی بعد از این که تو رابطه ما کمی مسایل جنسی قاطی شد ایشون شروع کردن به سرد شدن من در وضع فعلی چی کار میتونم بکنم پ ن:منظورم از کمی مسایل جنسی بوسه زدن و بغل کردن و عملا لمس شدن هستش

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام من بایه پسری اشناشدم اصن نمیدونم درمورد چی حرف بزنم خودم خیلی پرحرفم ولی چون اون کم حرف هس منم حرفم نمیاد??

سلام من با دوسام ک فامیلمونم هسن همش دورهمی میگیریم تویکی ازدورهمی ها داداش دوسم از من خوشش اومد و ناباهم دوس شدیم اولا خوب بودش ولی بعد یه هفته پیعمامو میخونه جواب نمیده یا جوابم میده خیلی سرد من مطمعنم ک دوس دختر دیگه ای هم داره ولی میخام اونو مال خودم کنم الان ۲هفتس ک رفیقیم و خانوادشم میدونن خیلی باخانوادش راحتم و میشه گف همش خونشونم بادوسام وقتی میرم خونشون رفتارش خوبه ولی وقتی پیشش نیسم سرده میشه کمکم کنید ک باید چیکارکنم

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام عرض شد برای حل مشکل و پرسش و پاسخ از طریق شما ره ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰ در تلگرام یا واتس آپ پیام بدید مدیر روابط عمومی موسسه خانم گلرویی پاسختون رو میدن و به مشکلتون رسیدگی میکنن ارادت مند شما حسین رجب پور

سلام.من الان حدودا ۵ ماهه با پسری رابطه عاطفی دارم و خودشم میدونه که دوستش دارم.با هم بیرون میریم،بغلم می کنه،نوازشم میکنه و خیلی با هم خوبیم.اما مشکل اینجاست که با دخترای فامیل خیلی گرم میگیره و حتی بغلشون هم میکنه.منم از غرورم بهش نمیگم.دوستیمون خیلی خیلی جدی نیستش اما میدونم اونم منو دوست داره.فقط میترسم لاشی باشه و قلبش یه جا دیگه گیر باشه.آهااا راستی تا من بهش زنگ نزنم یا pm ندم اصن زنگ نمیزنه

سلام عرض شد خدمت شما تیم سربرگ تازه. پسرا رو اگر زیاد محل بزاری حتی اگه واسه ازدواج تو رو خواسته باشه بیخیالت میشه و میر سراغ یکی دیگه تروخدا دخترا یکم تحمل داشته باشین و پیش برید مراحلو اگه طاقت نداشته باشید که اصلا هیچی بدردتون نمیخوره. استاد رجب پور عزیز مرد دانشمند و پر بار عزیزمون واقعا ازتون ممنونم شما خیلی کمک کردید خداراشکر میکنم توی دورتون شرکت کردم و همچنین از خودم ممنونم که تونستم تحمل کنم و به حرفتون گوش بدم همچین برگشت این پسر که بخدا دیگه دوسش ندارم وقتی یادم میفته چیکارا باهام کرده ولی خوب به آرامش رسیدم حداقل.

خانمای عزیز اگه میخواین دوست پسرتون عاشقتون بشه بهش محل نزارین کلا اگه بهشون پا بدین زود ازتون خسته میشه هر چی تشنه تر بزارینشون بیشتر دنبالت میان تجربه بهم ثابت کرده

سلام من حدود ۷ سال پسری رو که باهاش روابط خانوادگی داشتیم رو دوست دارم و بعد از ۷ سال تازه فهمیدم که ایشون هم ۵ سالی هست که منو دوست داره و حدود یه سال دنبال شماره ی من از جانب دختر خاله ی من بوده..همش متوجه کاراش میشدم که میخواست یه جوری توجه منو به خودش جلب کنه چون ما با هم خیلی جنگ داشتیم و اون فکر میکرد من دوسش ندارم..روزی ایشون شروع کرد به گیر دادن به تیپ من و منم میگفتم که به تو ربطی نداره..ایشون اون شب شروع کرد به حرص دادن من طوری که وقتی رفتیم خونه سریع رفتم بهش پیام دادم و شروع کردم با حرص باهاش دعوا کردن..من شمارشو داشتم…که اون اونشب با من جنگ نکرد و به من گفت که دوسم داره..ما الان ۵ ماهی هست که با همیم و ایشون به خاطر خیانتی که از زمان گذشته بهشون وارد شده دیگه نمیتونه به کسی راحت اعتماد کنه و بعضی مواقع هم که از چیزی شک میکنه شروع میکنه به متهم کردن من به خیانت ولی بعدش با گریه ازم معذرت خواهی میکنه و میگه که کسیو به غیر از من نداره که درکش کنه…اخه پدر و مادرش خیلی اذیتش میکنن و تنها کسی که باهاش خوب رفتار میکنه منم…ما با هم نزدیکی هم داشتیم ببخشید رک صحبت میکنما ولی نه در اون حدی که من زن بشم..میخواستم بپرسم که من باید چیکار کنم همش میترسم منو به خاطر نزدیکی میخواد ولی هرموقه بهش میگم میگه تا تو نخوایی من هیچکاری نمیکنم…قصدشم جدیه برای ازدواج کل خانوادش میدونن که ما با هم هستیم..وقتی که کاراشو میبینن اصلن این فکرا از سرم میپره ولی وقتی مقاله ها و پیامارو میخونم میترسم لطفا کمکم کنید

در پاسخ به SAHEL جهت تحلیل شرایط و ارائه راهکار مناسب میتوانید به تیم پشتیبانی از طریق تلگرام یا واتس آپ پیام ارسال کنید. ۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پسرا بیشتر عاشق دخترایی میشن ک مغرورن و خاص هستند برای جذب کردن پسرا همین که مغرور باشی کافیه ولی وقتی وارد رابطه میشید دیگ نباید خیلی سرد باشین اگ میخایید رابطع ادامه پیدا کنه معمولی باشید اگ مهربون شد شمام مهربون شین ^^

در پاسخ به Hadis کاملا از ریشه غلط است برای همین توی روابطتون مشکل دارید و در حال مطالعه این مقالات هستید پسر یا دختر تفاوتی نداره انسان عاشق کسی میشه که فاکتور های لازم برای جذب رو داشته باشه نه مغرور بودن نه خاص بودن میتونید یک انسان خیلی معمولی باشید اصلا هم مغرور نباشید ولی همه رو به سمت خودتون جذب کنید.

آشنایی بیشتر در لینک زیر:

https://www.sarbargetaze.com/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%AF%DB%8C%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%82-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

در پاسخ به …. سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از طریق…

در پاسخ به Nazanin سلام عرض شد برای پرسش سوالات میتوانید از…

سلام ببخشید چه جوری با نظریه شش درجه و روش جذب غیرمستقیم غیر…

سلام من عاشق یه فردی هستم ک اون اول پیشقدم شد ک همو بیشتر بش…

واقعا عالی بود ممنونم…

09129305020

پورتال جوانان ایرانی

روش عاشق کردن : چطور کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم؟ برخـی افراد ممکن است با خواندن این مقاله پیشنهادات من را غیر اخلاقی و غیر منـصـفانـه تلقی کنـنـد. بـه بـازی گرفتن احساسات دیگران کار نـا پـسـندی است بـخـصوص کسانی که بسیار دوستتان دارند. خیلی خوب میشد هر کسـی را کـه خـواهان او بـودیـد سـهـل و آسـان بـه دست میاوردید بدون آنکه نیاز به نقش بازی کردن داشته باشید. اما متاسفانه دنیای واقعی همیشه اینگونه عمل نـمـیکند.  بعضی وقتها شما به امید بدست آوردن فرد خاصی ماهها خود را به آب و آتش میزنید به عشق او زنـدگی میکنـید و  حسرت داشتنش را میکشید و عاقبت بدون ثمر و نتـیجـه ناکام می مانید. و آنـجاسـت کـه راهـکـارهـای ذیل ناگهان همچون موهبتی آسمـانـی جـلـوه گـر خـواهند شد. البته توصیه های من سحر و جادو نبوده و آنگونه نیز نمیـبـاشـد که شخصی را برغم خواست و میل باطنی و با بکارگیری این تکنیکها وادار بـه آن کند که دلباخته و عاشق شما گردد. کاری که این تکنـیـکها انجام می دهند شـانـس و اقـبـال را بمقدار زیادی به سود شما افزایش می دهند. آیا این کار شرورانه و نادرست است؟ من اینطور فکر نمیکنم بنابراین به مطالعه خود ادامه دهید.

زیاد معاشرت کنید… سپس غیر قابل دسترس گردید

هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. این را دیوید لیدمن متخصص رفتار انسانها بیان می کند. در واقع حق با اوسـت. چندین مطالعه دیگر نشان داده کـه در مـعـرض قـرار گـرفـتن مکرر با هر محرک خاص ما را نسبت به آن محرک علاقه مند تر می گرداند. (تنها زمانی این نظریه صدق نمی کنـد کـه واکنش اولیه ما به آن محرک منفی باشد). بنابراین در ابتدای آشنایی از آنکه کناره گیـر، گریزان و غیر قابل دسترس باشید، پرهیز کنید. در عوض به دنبـال بهانه های فراوان برای آنکه وقت خود را با وی بگذرانید باشید.چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه

اکنون حواستان را کاملا جمع کنید چون این مرحله زیرکانه بوده و احتیاج به مهارت دارد. درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده و محبوب گشته اید به تدریج معاشرت خود را کاهش داده و کمتر در دسترس قرار گیرید و این کـار را تـا زمانی کـه وی دیگر شما را دیگر ملاقات نکرده و نبینـد ادامه دهید. شـما هم اکنون “قانون کمـیابی” را بطور مؤثر بکار گماردید. همه ما واقف هستیم که: مردم خـواهـان چیزهایی هستـند که نمیتوانند داشته باشند. و همیشه در دسترس بودن شـما سبب کاهـش ارزش و شـان شما می گردد. برای مثال هـرگـاه پـایتان را از در خانه بیرون بگذارید و با توده عظیمی از الماس بروی زمین روبرو گردید، کم کم برایتان عادی شده و دیگر آنها را بچشم سنگهای گرانبها و ارزشمند نخواهید نگریست. این قانون کمیابی است که سبب میشـود بـیشتر طالب آنها گردید. با آنان باشید و سپس کمیاب گردید و مشاهده خواهید کرد محبوب تر می شوید. ما مرتبا در مورد مسایلی چون شور و اشتیاق، جـاذبـه جـنـسـی و عـشـق صحبت به میان میاوریم اما به “شباهت ها” اشاره ای نمیکنیم . بـایـد آگـاه باشیم افراد با خصوصیات متضاد در بلـنـد مـدت جـذب یـکدیـگر نـمی شوند. ما همواره در جستجوی شباهتها میان خود و شریک زندگیمان می بـاشیم. اغـلب ما بـا گـشـتـن و مـعـاشرت با دوستانی که مورد علاقه امان نمی باشند ترس داریـم پس چـرا با مـعشـوق خود چنین کنیم؟ علاقمند بودن و دوست داشتن کسی بسیار مهم تر از آن است که ما عاشق آن فرد باشیم. تنـها شباهت های اخلاقی و شخصیتی ما نیست که حائز اهمیت میباشد. هرگاه شما با فردی کـه از لـحاظ ظاهـر شبـیـه شـما باشد آشنا گردید، احتمال آنکه وی شیفته و دلباخته شما گردد ۴ برابر بیشتر میباشد.

کار دلپسندی برایش انجام ندهید…. بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد

هرگاه شما کار پـسـنـدیـده ای بـرای شـخـصی انجام دهید، از دو جهت احساس خوبی خواهید داشت: احـساس خـوشـنودی از خـودتان و صمیمیت با فردی که شما اندکی با عملتان لوسش کرده اید. ما معمولا بمنظور توجیه زحمات و یا هزینه هایی که صرف فرد مورد نظر کرده ایم در شایستگی و استحقاق وی مبالغه وخیالپردازی میکنیم. سـرانجام آنکه:ما آن فرد را بیشتر دوست خواهیم داشت.هرگاه شخصی برای ما کار پسندیده ای انجام میدهد، خوشنود میگردیم. اما در کنار آن احساسات ناخوشایند دیگری نیز تظاهر خواهند کرد. گاه غرق در هیجانات میشویم. در تـنگنا قرار می گیریم که مانند همان فرد بامعرفت که آن لطف را در حق شما کرده عمل نماییم یعنی آنکه لطفش را جبران کنیم. و حتی زمانیکه آن عمـل نـیک از سوی شخصی صورت می گـیـرد کـه شـما علاقه وافری به وی داشته اما نسبت به احساسش نسبت به خودتان مردد هستید، مسئله بسیار بغرنج تر میگردد. متوجه منظورم می شـوید؟ هنگامی که ما شیفته و شیدای شخصی می شویم، ناگزیریم برای او کارهای لطف آمیزی انجام دهیم.اما بهتر آنست اجازه دهید او شما را لوس کند.

 به او نگاه کنید…

زیـک روبیـن روانـشـنـاس دانشگاه هاروارد مطالعه ای را صورت داد تا دریابد آیا قادر است عشق را بطور علمی توسط ضبط مدت زمانی که دو عاشق بیکدیگر چشم دوختـه انـد، مورد اندازه گیری قرار دهد. وی دریافت که دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر می بـاشند ۷۵ درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به همدیگر نگاه می کنند. و هـنـگـامی که فرد ناخوانده ای به میان صحبتشان وارد میگردد آهسته تر روی از یکدیگر برمی گـردانـنـد. در گـفـتـگوهـای معمولی افراد ۳۰ تا ۶۰ درصد از وقت را به نگاه کردن به یـکدیـگر اخـتـصـاص می دهند. اهمیت مقیاس روبین واضح میباشد: احتمال آنکه بگوییم دو فرد تا چه میزان عاشـق و دلبـاخته یـکدیـگر هستند را می تـوان بـا انـدازه گیـری مـدت زمـانـی کـه آن دو عاشقانه به یکدیگر زل می زنند تخمین زد. برخـی روانـکاوان از آن در حین مشاوره برای آنکه دریابند تا چه اندازه زوجین به یکدیگر علاقه و عشق دارند سود می برند. هـمچنین این موضوع اطلاعات سودمند زیادی را بـرای آنـکه بـخواهید شخصی دلباخته شما گردد در اختیارتان قرار میدهد. اینگونه که: هرگاه به شخصی که دوسـتـش می دارید در حین گفتگو ۷۵ درصد از زمان به وی نگاه کنید. با این کار مغز آن فرد را فریب میـدهید. مـغز آن شخص آخرین باری که فردی تا این اندازه به او نـگـاه کـرده را بـخاطر آورده و تـحلـیـلش از این نگاه طولانی، وجود عشق و علاقه خواهد بود. در نتیجه این طـور  مـی انـدیـشد که عاشق شما است و مغزش شروع به ترشح فنیل اتیلامین (PEA) می کند. ایـن مـاده از خانواده آمفی تامین ها میباشند که توسط سیستم عصبی ترشح میگردد.هنگامی که ما عاشق میشویم PEA همان عاملی است که سبب تعریق کف دستان، احساس دل آشوبی، و افزایش ضربان قلب میشود.هر چه شخصی که شما خواهانش میباشد PEA بیشتری بدرون جریان خونش جاری گردد احتمال آنکه او دلـبـاخـتـه شـمـا گـردد افـزایـش میـیابد. زمانی که شما نمی توانید صادقانه فردی فرد بی رغبـتـی را وابسته خود کنید، بکارگیری این تکنیک تولید PEA را کاملا میسر خواهد نمود. امتحان کنید.مطمئن هستم از نتیجه کار خود شگفت زده خواهید شد. زمـانـی کـه بـا شخصی هستید به وی حس عاشق بودن را القا کنید و اینکه او سـرانـجـام بـاورش شـود که عاشق شما است، زیاد بطول نخواهد انجامید.

روی برنگردانید…

دیـگر یـافته های تعیین کننده در تحقیقات روبین: اگر فردی بـه زن و شوهری که در حـال گفتگو هستند، ملحق گردد، مدت زمان زیادی طول می کـشـد تـا نگاه آن زوج از یکدیگر منحرف شده و به نفر سوم  برگردانده شود. باز هرگاه این عمل را با شـخصـی کـه هنوز دلباخته شما نگشته بکار بندید، به او طوری القا میکنید کـه گویی دلبـاخته شماست و باعث سرازیر گشتن مقدار بـیـشـتـری PEA داخـل جریان خونش می شـوید. لئیل لونـز، مـتخصص روابط انسانها، این تکنیک را “چشمان آب نباتی” نـام نـهـاده. چشمانتان را به چشمان فردی که دوستش می دارید قفل نموده و ثابت در همان حالت نگه دارید. حتی زمانی که او صحبتـش پـایـان یـافـت و یا آنکه شخص دیـگـری به شما مـلـحـق شد، روی برنگردانید. وقتی سرانجام خـواسـتـیـد چشمانتان را از چشمانش برگردانید (پس از ۴-۳ ثانیه) آن کار را با بی میلی و آهستگی انجام دهید دقیقا مانند آنکه توسط یک آب نبات به یکدیگر چسبیده اید. شاید این تکنیک زیاد سودمند به نظر نرسد ولی باور کنید هرگاه بطور صحیح صورت گیرد از تعجب نفس شما را بند خواهد آورد. اگرآنقدر کمرو و خجالتی می باشید که قادر نیستید مستقیما به چشمها خیره شـویـد از تکنیک آب نـبـات صـرف نظر کرده و از این روش استفاده نمایید.بفردی که وارد گفتگوی شما شده روی برگردانده اما به محض آنکه سخنان آن فرد پایان یافت، بـه سرعت چشمانتان را به سمت شخص مورد علاقه خود بازگردانید. این یک حرکت بررسی کنـنده است. شما میـخواهید واکنش وی را از آنچه گوینده بیان داشته مورد بررسی قرار داده و بـه وی تفهیم کنید که بیش از آن فرد به او علاقه مند هستید.

از علم مردمک سنجی کمک بگیرید…

ما هـمگی با حالت چشمها پیش از خواب آشنا هستیم وقتی بـه آنها مینگریم نگاهـی خمارآلود است. شما تنها به یک چیز برای ایجاد حالت چشمان پیش از خواب نیاز دارید: مردمک های بزرگ و متسع. بر طبق علم مردمک سنجی این عاملی اسـت کـه هـمه ما به آن پاسخ می دهیـم. شـما قادر نیستید مردمک چشم خود را آگاهانه کنترل کنید (به همین خاطر است که می گویند چشمها هیچگاه دروغ نمیگویند). اما شما میتوانـیـد با ایجاد شرایط مناسب حالت مردمک منبسط را پدید آورده و به نتیجه دلخواه بـرسید. ابتدا نور را کاهش دهید. هـرگاه میـزان روشـنـایـی و نـور مـحیـط کاهـش یابد مردمک چشمها متسع میگردند. به همین خاطر است که استفاده از نور شمع و یا کلیدهای کاهنده نور چراغها در رستورانهای رمانتیک ضروری میباشد. تنها با ملایم کردن و کاهش نور نیست که چهره ما جذاب تر بنظر میرسند، مردمکهای منبسط نیز سودمند هستند.

دانشمندان ۲ تصویر از یک زن را به مردان نشان دادند. هر دو تصویر یکسان و مشابه بود یکی از دو تصویر طوری دستکاری شده بود که مـردمک چشـمـها بـزرگـتـر بـنـظر بـرسنـد. زمانی که تصویر دستکاری شده را نشان مردان دادند، آنهـا زن را در تـصـویـر دسـتـکاری شده، ۲ برابر جذابتر از تصویر واقـعـیـش تـشـخیـص دادنـد. بـروی چهره مردان نیز آزمایش مـشـابـهـی صـورت گـرفـت و بـه زنـان نـشـان داده شـد و نـتایج مشابهی حاصل گشت. همچنین هنگامی که ما به چیزی علاقه داریم و دوستش می داریم می نگریم، مـردمک چشمانمان باز بزرگتر و متسع می شوند. این را نیز می تـوان تـوسـط تـصـاویـر به اثبات رساند. این بار پژوهشگران تصویر یک زن زیبا را میـان تـعداد زیـادی از تـصـاویر معمولی و پیش پا افتاده قرار دادند سپس تغییر اندازه مـردمـک چـشمهای مردان حین مشاهده آن تصاویر را مورد بررسی قرار دادند. بدون اسـتـثـنـا مـردمـک چـشـمهـای مردان بروی تصویر مورد نظر منبسط می گشت. این یعنی که هرگـاه شـمـا شـدیدا مجذوب شخصی شده باشید باید تا حالا مردمک چشمانتان مانند حفره های سیاه متسع و بزرگ شده باشد!

برچسب ها : چطور کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیمچطور یک دختر را عاشق خود کنیمچطوری کسی را عاشق کنیمچطوری یک پسر را عاشق خود کنیمروش عاشق کردنمردمان

۱۳ آبان, ۱۳۹۰

۳۰ تیر, ۱۳۸۹

۲ خرداد, ۱۳۸۷

دیگه خسته شدم از تلاش های بی نتیجه
مگه میشه یکی صدها کیلومتر ازت دور باشه، هیچ احساسی نسبت به تو نداشته باشه و تو بی دلیل خودتو براش به کشتن بدی؟
هر روز آرزوی مرگ میکنم(لحظه ی مرگ ترسناکه ولی بعدش…)
جدا از عشق مشکلات خیلی زیادی دارم و جدا از این مشکلات یه مشکل خیلی بزرگ که نمیتونم توضیح بدم…

تو چقد شبيه منيواقعا چرااااا اينجوريه؟!!!!

تحمل کن ای روزا هم میگذره

تحمل کن ای
روزا هم میگذره
در هر صورت ریدم بع ای زندگی
شیراز سیتی

من از بچگی عاشق پسریم و از خیلی وقته اون ندیدم دوست خانوادگیمون هستن بعد چند سال دیدمش ازم خواهش کرد شمارمو بهش بدم منم شمارمو دادم ولی اون ی عشق داره و منو ب عنوان ی آلجی حساب میکنه واقعا نمیدونم چیکار کنم

بهش بگو

من چجوری احساسم بهش بگم، خیلی سخته، خیلی دوستش دارم اما اصلا نمیدونم چیکار کنم. یا اصلا اون منو دوست داره، عذاب وجدان گرفتم خواهش میکنم کمکم کنید.

این چیزا توی ایران اثر نداره. مردم ما فقط روزمره زندگی میکنن. اصلا نه عشقی هست نه احترامی

واقعا روش های قشنگی ندارین ، میگن هرجوری شده رابطه رو قطع نکنین حالا شما میگین هر وقت علاقه زیاد شد طرف رو کمتر ببینین و حتی ولش کنین واقعا خودتون باور دارین حرفتون رو ؟ اگر یه نفر اینکارو با شما بکنه واقعا قشنگه ؟؟!

من از بچه گیم عاشق یه دخترم اون منو فقط دوست خودش میدونه عشق هم داره چیکار کنم میگه تورو یه درصد از عشقم کمتر دوست دارم اما من میخوام عاشقم باشهدچیکار کنم کمک کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

دنبال کردن

روشهای موفقیت

نحوه برنامه ریزی و مدیریت جهت رسیدن به اهداف

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه

۲۵ خرداد, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

آشنایی با محصولات ضد آفتاب و برنزه کننده

۲۹ خرداد, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

اسرار زندگی موفق: زندگی کردن می‌‌تواند راحت باشد!

۱۰ فروردین, ۱۳۹۰

ازدواج و خانواده

۷ پرسش و پاسخ: اشتیاق و شور جنسی در ازدواج

۲ خرداد, ۱۳۸۷

مد و مسائل زندگی

نقش دولت ها در رشد اقتصادی

۷ آبان, ۱۳۹۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

مد و مسائل زندگی

۶ توصیه جالب برای گذراندن یک تعطیلات تابستانی فراموش نشدنی

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

مد و مسائل زندگی

۸ دلیلی که به شما می گوید چرا انسان ها به شعر احتیاج دارند

۲۷ فروردین, ۱۳۹۸

سلامتی و بهداشت

علائم گردن درد، روش های خانگی درمان گردن درد

۳۰ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

کاربردی‌ترین لباس‌هایی که در هر فصلی از سال به آن نیاز دارید

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ ترفند طلایی که به رشد کسب و کار شما کمک خواهد کرد

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مواد لازم برای داشتن یک استایل خاص و متفاوت مردانه در فصل زمستان

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم ترین اصول قبل از گرفتن جشن تولد برای دختر بچه‌ها

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

روشهای موفقیت

۱۰ گام ساده برای خودشناسی و موفقیت در زندگی فردی

۲۷ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

۱۸ دلیل برای این‌که به همسرتان وفادار باشید

۱۴ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

رابطه جنسی ضربدری : آثار زیان‌بار و مخرب آن

۸ بهمن, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

بایدها و نبایدها بعد از ناراحت کردن همسر

۱ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور زندگی تکراری را برای خودمان لذت‌بخش‌تر کنیم

۱ بهمن, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ روش برای خواندن درس‌های تحلیلی و دشوار

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۸ روش ساده برای اینکه کتاب خواندن جزئی از عادات روزمره‌تان شود

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهم‌ترین وسایلی که قبل از سفر به شهر ساحلی باید به همراه داشته باشید

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

انواع محیط کاری و لباس‌هایی که مناسب آن‌هاست

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور در مهمانی لباس خود را با فرزندتان ست کنید

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ نکته شگفت انگیز برای پذیرایی از مهمان‌ها

۲۶ دی, ۱۳۹۷

تغذیه و تناسب اندام

۹ نکته برای داشتن رژیم غذایی سالم و تناسب اندام

۲۶ دی, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۹ روش برای این‌که زندگی کسِ دیگری را زندگی نکنید

۱۵ دی, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.

آیا فیلم های عاشقانه ای را تماشا می کنید که در آن مرد شیفته و فریفته زن می شود؟ آیا دوست دارید که عشقتان شیفته و فریفته شما شود و دیوانه وار دوستتان داشته باشد؟ در این مقاله قصد داریم چند ترفند ساده ارائه دهیم تا دوست پسرتان بیشتر مجذوب و شیفته شما شود. با مجله دلگرم همراه باشید.

من از تجربیاتی که بدست آورده ام صحبت می کنم و فکر می کنم بهترین راهنمایی هایی برای شما باشد تا بتوانید یک مرد را بیشتر مجذوب خود کنید.



1-اسم او را صدا بزنید.

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه

این ممکن است برایتان یکم عجیب و غریب به نظر برسد، اما واقعا تاثیر گذار است. اگر سعی کنید هنگام صحبت کردن با دوست پسرتان اسمش را بر زبان بیاورید، او متوجه می شود که شما او را در ذهن خود جای داده اید. این کار به او کمک می کند تا او نیز شما را در ذهنش حفظ کند. طبق تجربیات خودم این کار حتی در محیط های اداری و یا سازمانی تاثیر گذار بوده است. شما فامیل یک شخص را بیان می کنید مثلا می گویید جناب آقای… یا سرکار خانم… بلافاصله متوجه می شوید که به شما بیشتر توجه می شود. اما باید گفت که شاید در همه شرایط موثر نباشد. برای اینکه دوست پسرتان را شیفته خود کنید، باید اسمش را با حالتی جذاب و وسوسه انگیز و عاشقانه بیان کنید.

در واقع یکی از راه های جذب افراد، صدا کردن اسم آن هاست، زیرا هر کسی دوست دارد که اسمش در خاطرها بماند، پس سعی کنید با عناوین احترام آمیز و عاشقانه اسم دوست پسرتان را صدا بزنید.


2-همه جزئیات زندگی تان را نگویید. کمتر حرف بزنید

بعضی دختران ریز به ریز گزارش روزانه شان را به دوست پسرشان با پیامک یا تلفنی می گویند، شاید روزهای اول آشنایی این کار شیرین باشد، اما کم کم این کار برای یک پسر خسته کننده می شود. لازم نیست که همه جزئیات زندگی را برایش بگویید زیرا باعث حساسیت بیشتر دوست پسرتان می شود. در ضمن اگر همه چیز را از همان اوایل و زود به او بگویید هیجان کشف و پی بردن به زندگی تان در او کم رنگ تر می شود. پس بهتر است یک کمی زندگی تان را اسرار آمیز نگه دارید تا عشقتان برای پی بردن به زندگی شما بیشتر علاقه مند شود و بیشتر تمرکز کند. به هر حال من منظورم این است که درباره خودتان و کارهایتان به او بگویید اما چند تا چیز را اسرار آمیز نگه دارید. مثلا نگویید که یکشنبه با پدر بزرگ و نوه های دیگرش بازی بولینگ رفتیم. کمی زندگی تان را رمزآلود کنید. یعنی گاهی اوقات برای دوست پسرتان مرموز باشید اینجوری ذهن دوست پسرتان بیشتر به سمت شما کشیده می شود. باور کنید مردها بیشتر از اینکه عاشق ظاهر خانم ها شوند، عاشق اسرارآمیز بودن آن ها می شوند.


3-تغییرات کوچکی را ایجاد کنید

گاهی اوقات تغییرات کوچک نه تنها به حفظ توجه و علاقه دوست پسرتان کمک می کند، بلکه باعث می شود که او بیشتر از قبل شما را بخواهد. به عنوان مثال، با تغییر رنگ مو.



4-از او تعریف و تمجید کنید.

مردان اصولا به تایید شدن نیاز دارند. زمانی که عشق تان برایتان کاری انجام داد، از عشقتان تعریف و تشکر و قدردانی کردید او می فهمد که شما به او توجه دارید. پس اگر زمان بعد قرار است برایتان کاری انجام دهد مثلا اگر ماشین تان استارت نمی خورد و کمک تان کرد و با دستکاری استارت زد و راه افتاد، از او قدردانی کنید و اگر می دانید که دوست پسرتان اهل ورزش است از اندام ورزیده اش تعریف کنید. به او بگویید که بازوان ورزیده و عضله ای اش را دوست دارید.


5-خاطرات عاشقانه گذشته را تعریف کنید.

یکی از بهترین راه های جذب و علاقه مندی دوست پسرتان، این است که خاطرات به یاد ماندنی گذشته که با هم داشته اید را یادآوری کنید،مثلا این که چطوری و چه روزی و کجا با هم آشنا شدید، اولین روز دیدارتان، روزی که با هم به سفر رفتید و یا هر خاطره دیگری که حس می کنید تاثیر گذار باشد را یادآوری کنید. گاهی اوقات استرس های زندگی روزمره باعث می شود این خاطرات زیبا فراموش شوند. با این کار شما به عشقتان کمک می کنید که خاطرات خوب گذشته را به یاد آورد و تحت تاثیر قرار گیرد.


6-سعی کنید خودتان باشید و ظاهرتان طبیعی باشد.

اگر چه آراستگی ظاهر و آرایش کردن مهم است ، اما واقعا پسرها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند، پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید و از جلب توجه زیادی دوری کنید. نیازی نیست که یک زن هر روز صبح، قبل از بیدار شدن همسرش از رختخواب، چهره اش را آرایش کند و موهایش را سشوار بزند. همسرِ من یکبار بمن گفت که او همیشه لحظات خوشی که در تعطیلات که با هم گذارنیده ایم به یاد می آورد. بخصوص این که همسرم به من گفت موهای فرِ طبیعی ام و صورت بدون آرایشم را به یاد می آورد و حتی بمن گفت که خیلی جذاب و دلربا نبودم اما او من را با همان ظاهر طبیعی دوست داشته است.



7-برای تسخیر قلب دوست پسرتان زیاد سعی نکنید.

درست است که مردان نیاز به محبت دارند و باید به مرد محبت کنید، اما اگر بیش از حد تلاش کنید تا توجه او را جلب کنید، ممکن است برخلاف تصور شما اتفاق بیفتد. برای بدست آوردن قلب دوست پسرتان گریه نکنید، التماس نکنید و دنبالش نیفتید. هرچه بیشتر دنبال او بیفتید، او را از خودتان دورتر می کنید. به او زمان و آرامش بدهید. او باید نبود شما را در زندگیش احساس کند. هر چه شما دست نیافتنی تر باشید دوست پسرتون برای بدست آوردنتون بیشتر تلاش می کند و هر چه سهل الوصول تر باشید انگیزه کمتر می شود.

8-برای تماس تلفنی همیشه شما پیشقدم و نفر اول نباشید.

پسرها عاشق تعقیب وجستجو هستند، این در ذات و طبیعت آن ها است که به همین دلیل است که شما باید اجازه دهید دوست پسرتان اولین کسی باشد که تماس می گیرد. سعی کنید راحت قابل دسترس نباشید و اولین نفر برای تماس گرفتن نباشید. کمی خود را برای پسر مورد علاقه تان دست نیافتنی کنید. اگر اول شما به او زنگ بزنید، شانس جستجو را از او می گیرید و دست یافتن به شما برایش آسان می شود. بگذارید او کسی باشد که در جستجوی شما باشد و برای بدست آوردنتان تلاش کند و به شما نشان دهد چقدر شما را می خواهد. در اولین قدم لازم است تا تعداد تماس ها، قرارها و بطور کلی مکالمات تلفنی را به حد قابل توجهی کاهش بدهید یعنی کار به جایی بکشد که فقط منتظر این باشید تا دوست پسرتان از شما سراغی بگیرد نه اینکه مدام شما زنگ بزنید، اس بدهید و در تلگرام شبانه روز آنلاین باشید، اگر می خواهید معجزه کنید کافیست دوست پسرتون را تشنه بگذارید. اجازه دهید دلش برایتان تنگ شود، اگر برایتان سخت و غیرممکن بود این کار را بصورت تدریجی انجام دهید و نه یکباره.

وقتی فیلم های عاشقانه را تماشا می کنید، همیشه مردی را می بینید که دختری را تعقیب می کند، زیرا دختر خودش را برای آن پسر دست نیافتنی ساخته است.


9-با دوستانش، دوست و مهربان باشید

من مطمئن هستم که شما دوستانی دارید که بسیار برایتان مهم و باارزش هستند، بنابراین شما باید درک کنید که دوستانِ دوست پسرتان نیز برایش مهم هستند. همانطور که شما دلتان می خواهد که دوست پسرتان با دوستان شما خوش برخورد باشد و احترام قائل شود. او نیز چنین انتظاری از شما خواهد داشت. اگر با دوستانش مهربان و سازگار باشید و احترام بگذارید، دوست پسرتون بیشتر شیفته شما خواهد شد.



10-دوست دختر حسود نباشید.

حسادت اصلا جذابیت ندارد، بنابراین دوست دختر مضطرب و حسود نباشید. اگر هر بار بخواهید مانع ارتباط دوست پسرتان و دوستانش شوید و یا با کنجکاوی از طریق گوشی تلفن اش وارد حریم خصوصی اش شوید، او شما را ترک خواهد کرد.داشتن حسادت در یک رابطه تاحدی می‌تواند سالم باشد اما متاسفانه وقتی این حسادت تا جایی پیش ‌رود که روابط مرد با اجتماع اطرافش دچار مشکل شود، او از زن زندگی‌اش دورتر می‌شود.


11-خودتان را دوست داشته باشید.

زمانی که شما خودتان را دوست داشته باشید و بتوانید ریلکس و شاد باشید و بخندید. سرشار از انرژی مثبت خواهید بود در اینصورت نه تنها جذاب تر و شیرین تر خواهید بود، بلکه می توانید انرژی مثبت را به پسر مورد علاقه تان انتقال دهید. هر مردی جدا از جذابیت های ظاهری زن، عاشق زیبایی درون و صفات نیکوی زن نیز می شود، زیرا مرد دوست دارد در کنار همسرش آرامش داشته باشد و نیازهای عاطفی اش مرتفع شود.

12-بـگذاریـد او برایتان کارهای دلپسندی انجام دهد.

هرگاه شما شیفته و شیدای کسی می شوید دوست دارید کار پـسـنـدیـده ای بـرایش انجام دهید. با هدیه دادن و کار پسندیده انجام دادن هم خودتان احساس خوبی خواهید داشت و هم صمیمیت بیشتری وارد رابطه کرده اید. اما آیا می دانید که با انجام کار پسندیده برای دوست پسرتان او را لوس خواهید کرد. نکته مهم این است که او دوست بدارید اما لوس نکنید. پس بهتر است اجازه دهید دوست پسرتان برای شما کارهای پسندیده انجام دهد. بگذارید او شما را لوس کند و قلبتان را بدست آورد.

دوستان عزیز از این که با مجله دلگرم همراه بودید، سپاسگزاریم. می توانید نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.


در این رابطه بخوانید:


دانستنیهایی درباره ی چگونگی عاشق شدن آقایان


راز و رمزهاي عاشق شدن !!



چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه



ترجمه و گردآوری


سهیلا مقصودی


بخش نکات روانشناسی زناشویی مجله دلگرم

 

© تمامی حقوق این سایت برای شرکت آرادپرداز محفوظ است ؛ هر گونه استفاده از مطالب دلگرم با رعایت شرایط بازنشر امکان پذیر است.

دوسال بود که پسری که باتحصیلات ومتشخص که فکرشم نمیکردم دنبالم بود ولی من از متنفربودم وعلاقه به دوستی باهاش نداشتم اما با لجاجت پشتکار اون برای دوستی باهاش دوست شدم والان عاشقش شدم اما اون کلاقصدازدواج نداره ولی میدونم خیلی دوسم داره
چیکارکنم راضی بشه

چشم متشکل از سلول های رنگ دانه ای است که وظیفه ی رنگبندی چشم را برعهده دارد،نام این سلول ها ملانین میباشد…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه


Current ye@r *


Leave this field empty

????

من ۸ ماهه که با یه نفر وارد رابطه شدم و خیلیییی عاشقشم ولی اون هی ول میکنه هی بر میگرده ولی میدونم دوسم داره چکار کنم دیگه نره ؟

چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه
چیکار کنم دوست پسرم عاشقم شه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *