چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

دوره مقدماتی php
چیکار کنم خیلی زود لاغر شم
چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

دائماً در حال کنترل رژیم غذایی خود هستید اما به محض آنکه کمی سهل انگاری می کنید، به سرعت وزن از دست داده شده، جایگزین می شود و حتی در مقایسه با گذشته کمی بالاتر هم می رود۱. نمی دانید که چگونه با این پدیده برخورد کنید. مایلید که وزنتان مجدداً به تعادل پایداری برسد. نکات زیر به شما کمک می کنند که با یک روش صحیح وزن خود را کاهش دهید.

BMR که فرم مختصر شده Basal Metabolic Rate است، کالری مورد نیاز روزانه شما است. برای محاسبه BMR (برحسب کیلوکالری) به روش زیر عمل کنید:

BMR = وزن (kg) x 33 + فعالیت فیزیکی ملایم (min/day) x 3.5

از مقدار به دست آمده در فرمول فوق ۵۰۰ کیلو کالری کم کنید (برای کاهش وزن) تا میزان کالری مجاز در عرض ۲۴ ساعت به دست آید. برای مثال اگر وزن فردی ۶۳ کیلوگرم بوده و هر روز ۲۰ دقیقه فعالیت فیزیکی ملایم (همچون پیاده روی) داشته باشد، BMR وی برابر است با

BMR = (63 x 33) + (20 x 3.5) = 2149 kcal

چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

با کسر ۵۰۰ کیلوکالری از عدد ۲۱۴۹، مقدار ۱۶۵۰ کیلوکالری به دست می آید. در این مثال اگر فرد مورد نظر مقدار کالری تامین شده از رژیم غذائیش را به ۱۶۵۰ کیلوکالری محدود کند، هر هفته موفق خواهد شد، تقریباً ۵۰۰ گرم از وزن خود بکاهد.

دوره مقدماتی php

میوه ها و سبزیجات دارای مقدار زیادی فیبر، ویتامین و آنتی اکسیدان هستند. این مواد معده شما را پر می کنند که به شما احساس سیری کاذب می دهد. میوه و سبزیجات کالری کمی دارند و به شما امکان می دهند که میزان کالری مصرفی خود را پائین نگه دارید.

یک وعده برنج به معنی نصف پیمانه است. اما وعده غذایی غالبی که در اداره یا رستوران سرو می شود بیش از این مقدار است. هیچ دلیلی ندارد که شما تمام غذایی را که برایتان می کشند در یک وعده مصرف کنید. شما می توانید [بدون آنکه خجالت بکشید] غذای باقیمانده را برای وعده های دیگر نگه دارید.

مصرف غذا به مقدار کم ولی مستمر، ضمن آنکه کالری مورد نیاز شما را تامین می کند باعث می شود که سطح قند خون در حد نرمال باقی بماند. به جای سه وعده غذای مفصّل، در هر شبانه روز ۵ تا ۶ وعده غذای مختصر میل کنید.

حتی المقدور غذاهای سالم و خانگی مصرف کنید و از مصرف غذاهای آماده و بسته بندی شده همچون فست فودها دوری کنید. غذاهای بسته بندی شده و فست فودها اغلب دارای درصد سدیم و چربی بالایی هستند. بسیاری از مردم از کشف این حقیقت که تنها با مصرف غذای خانگی می توانند از وزن خود بکاهند، شگفت زده می شوند.

همه ما دارای علاقمندیهای خاص خودمان هستیم. بعضی اوقات می توانید به خودتان اجازه زیاده روی بدهید، اما این کار را با چشم باز و در نظر گرفتن کمیت و کیفیت انجام دهید. اگر هر از گاهی به خودتان اجازه بدهید که کمی زیاده روی کنید، این می تواند در مقام جایزه باعث ایجاد انگیزه و مداومت در نگهداری رژیم غذایی شود. در صورتیکه تقیّد بیش از حد می تواند خیلی زود باعث خستگی و سرخوردگی شود.

وجود برچسب “بدون چربی” روی یک ماده غذایی لزوماً به معنی کم کالری بودن آن نیست. همینطور وجود برچسب “بدون قند” نیز نمی تواند به معنی کم کالری بودن یک محصول باشد. بنابراین همیشه برچسب روی مواد غذایی را با دقت بخوانید و سپس آنرا مصرف کنید.

آب میوه ها، شیر و شکری که به داخل چای و قهوه خود می ریزید و … همه می تواند دارای کالری زیادی باشند. سعی کنید در طول روز حداقل ۸ لیوان آب بنوشید تا ضمن تامین آب مورد نیاز بدن، احساس گرسنگی را نیز اندکی تعدیل نماید.

چنانچه خوراکیهایی را که در طول روز مصرف می کنید، ثبت نمائید، به تدریج قادر خواهید بود که عادات غذایی خود را شناسایی کنید و سپس در صورت نیاز آنها را تغییر دهید. در صورت امکان برنامه رژیم غذایی خود را به یک متخصص تغذیه نشان بدهید و از وی راهنمایی بگیرید.

اغلب گفته می شود که ۳۰ تا ۶۰ دقیقه فعالیت فیزیکی در روز باعث حفظ سلامت و تندرستی می شود. همچنین هر هفته حداقل دو بار ورزشهایی را انجام دهید که شما را وادار به راه رفتن و دویدن می کنند. ورزش کردن مقداری از کالری اضافی شما را می سوزاند.

۱– به این پدیده yo-yo dieting نیز اتلاق می شود که به معنی کاهش و افزایش متناوب وزن در پی گرفتن رژیم غذایی است. این اصطلاح اولین بار توسط دکتر برو

اینا که گفتید خوبن اما اگه یک لیست میدادید که میزان کالری مواد و میگفت خیلی خوب میشد اینطوری دقیق میشد میزان کالری مورد نیازو طبق اون فرمول به بدن رسوند من هرجا گشتم وزدم این لیستو پیدا نکردم

نرم افزار کالری۲ رو از بازار دانلود کن به دردت میخوره

من ۱۱ سالمه ولی ۷۶ کیلو وزن دارم دوست دارم بشم باربی ۴۸ کیلو ولی می دونم غیر مم کنه

من وزنم ۷۲٫۲ هستش.اصلا نمی تونم لاغر کنم. برعکس وقتی ۱ کیلو کم میکنم بعد از فعالیت زیاد دوست دارم حداقل نیم کیلو لاغر کنم ولی دوبار وزنم بالا می ره.لطفا کمکم کنید.

man 10 kilo ezafe vazn daram be khatere hamin kheyli negaranam toro khoda ye kari konid

عسل عاشقتم بااین طرز حرف زدنت اون قسمت ماشالا رو کلی خندیدممممم :))))
بیخیال مردم بابا
چشم ندارن ببینن
خیلیم خوبی
ورزشکاری خوبه بابا استرس نداشته باش
پس لاغر مردنی خوبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

دوستان من یه سوال دارم
من قدم ۱۷۵ و وزنم ۶۴ هست. البته یه مدت طولانی ۶۱ بودم ولی امسال ۳ کیلو اضافه وزن داشتم. بااینکه الان هم اضافه وزن ندارم ولی میخام به ۶۱ کیلو برگردم
سوال من اینجاس که طبق فرمول بالا اگر بخام هفته ای ۵۰۰ گرم کم کنم BMR من ۱۷۰۰ هست حالا با توجه به جدول کالری ها چطوری باید کالری چیزایی که میخورمو حساب کنم. من حساب میکنم شما بگید درسته یا نه
به عنوان مثال یک روز من اینطوریه
صبح: چای + شکر + سه تا ۴ عدد بیسکویت= ۲۵۰k + 40K= کالری صبحانه ۲۹۰
نهار: یک تکه استیک بدون چربی + سبزیجات (کدو، لوبیا سبز، قارچ)= ۱۰۰k + 10K= کالری نهار ۱۱۰
میان وعده: ۲تا خرما + چای= ۳۰K
شام: خورشت قیمه + پلو یک کفگیر= ۲۵۰ + حدودا برای خورشت قیمه ۳۰۰= مجموعه کالری شام حداکثر ۶۰۰
مجموعه کالری روزانه= ۲۹۰+۱۱۰+۳۰+۶۰۰= ۱۰۳۰
یعنی با توجه به اینکه کلی پرخوری کردم ۱۰۳۰ کالری مصرف کردم و تازه ۷۰۰ تا هم جا دارم
عمرا اینطوری لاغر نمیشم. حساب کتابم درسته آیا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
دوستانی که اضافه وزن دارن
۱٫غذا رو کمش کن
۲٫فعالیتتو زیاد کن
وقتی بیشتر از مواد غذای مصرفیت بخوای فعالیت کنی بدنت از چربی های اضافت استفاده میکنه و لاغر میشی
من درست و غلطش رو نمیدونم اما سرخود و با تجربه بقیه و سرچ ها یی که کردم واسه لاغریم این کارارو میکنم
من قدم ۱۶۰ و وزنم ۶۷
هر روز بیش از ۵۰۰ طناب میزنم (واسه خانوما خوب نیس چون باعث افتادگی اندام هاشون میشه.ولی من اینو به چاقی ترجیح میدم)
حدود ۱ ریع میرقصم
عادت ندارم صبحانه بخورم
نهار و شام هر غذایی داریم به اندازه ۵ قاشق میخورم
و بعد از هر وعده ۱ کاسه اندازه کف دست ماست و پودر زیره و فلفل(چربی سوز هستند) و گل محمدی(باعث میشه دچار یبوست نشید) و گوجه و خیار و کلم رو همشو قاطی میکنم میخورم (خیلیم میچسبه)
تا گرسنمم میشه اب میخورم احساس سیری میکنم
بعدم هر کاری که دارید میکنید در حینش هرجوری که میتونید حرکت بدید بدنتون رو
مثلا الان که دارید اینارو میخونید پاهاتونو تکون بدید

راستی یادم رفت بگم من میدونم که چاق نیستم ولی چند کیلو اضافه وزن دارم واصلا اندام قشنگی ندارم واین موضوع توی روحیه ام تاثیر گذاشته وهرکس میرسه سعی میکنه طرزفکر منو عوض کنه هرچند سایزکمر خودشون ۳۶ وکافیه ۱کیلو وزن اضافه کنن خودشونو میکشن
کاش یکیبتونه راهنماییم کنه من ازشر این چند کیلو چربی راحت بشم

من ۱۶۰قدو۶۲کیلو وزن دارمواز بچکی لاغری رو دوست داشتم ولی از ۱۳ سالگی وزن اضافه کردم سالهاست که کارهای زیادی برای لاغر شدذن انجام دادم ولی هیچ تاثیری روی بدنم نداشته ازرژیم تحت نظر متخصص گرفته تاورزش ورژیمهای ساده فردی هیچکدوم جواب ندادن حتی به جراحی های لاغری هم فکر کردم ولی هم هزینه هاشون بالاست هم عوارضشون کم نیست آزمایشات تیروئیدم هم نرمال بوده با چند تادکترهم حرف زدم ولی ناامیدم کردن زیبایی اندام برای من یه رویای محال شده
کاش یکی پیدا بشه مشکل منو بفهمه
توروخدابچه ها هرچی میگید نگید دیوونه ام یا مغزم مشکل داره چون رویای خودمو توواقعیت زیاد دیدم

راستش منم مشکل تورو دارم بدون هیچ دلیل من روزانه شاید د حد۱۳۰۰ کالری میخورم اما چاق میشم این دیگه مسخره و دیوونه کنندس تیروییدم ندارم.

مطالبی داشت که باخواندن ان روم تاثیر گذاشت بسیار ممنون

سلام چاقالوهای دوست داشتنی خیلی افکار بامزه ی دارید اما من نمیتونم مثل شما انقد راحت با این موضوع کنار بیام آخه نه اینکه قرطی تشریف دارم با هر ۱کیلو اضافه وزن خون میخورم به امید لاغر شدن شما چاقالوهای کپل خدا کمکتون کنه.

من وزنم ۵۸ و قدم ۱۵۰ هست .حدود ۸کیلو اضافه وزن دارم.خوراکم زیاد نیست.وروزی حدود ۵۰۰ تا طناب میزنم.اما وزنم کم نشده نمی دونم چیکار کنم.فکر کم کردن وزنم خیلی عذابم میده میشه راهمایی ام کنید.

با سلام من ١١۶ کیلو بودم و الان ٨۶ کیلو هستم
این شش مورد رو رعایت کنید
١:برنج
٢: نان
٣:ماکارونی
۴:شیرینی
۵:نوشابه
۶:شکر
حتماً شام بخورید سالاد کلم و یا کاهو به همراه مرغ ابپز ومقداری مواد طعم دهنده
مثل زیره یا ریحان و یا سرکه سفیدو …. ولی سس سفید نه
نهار هم ترجیحاً اب پز
صبحانه کامل بدون خامه و کره و شکر
تخم مرغ هم نه
مطمعن باشید که از نخوردن کسی نمرده تا حالا
میوه فراوون بخورید
ولی موز و هندوانه و اناناس و نارگیل نه
شیر و ماست کم چرب
شبها میتونیدجای سالاد ماست و شیوید خشک بخورید عالیه
موفق باشید.

ممنون،عزیزم مفید بود

من ۱۶ سالم است قدم ۱۵۷هستش ووزنم ۵۸٫۵ هست حدود ۱۰ کیلو اضافه وزن دارم چه کار کنم هر دفعه به خودم قول دادم وزن کم کنم ولی ادامه نتونستم بدم چه کار کنم اراده ندارم لطفا به من کمک کنید.باتشکر.

سعی نکن وزن کم کنی منم ۱۶ سالمه.و رژیم گرفتم مامانم میخواست بکشتم

سلام واقعا مطالب باحالی داشتین ممنونم من خودم ۶۰ kgبودم قدم هم ۱۶۶ الان ۱ هفته هس که دارم با دی وی دی های zumba fittnes وزن کم میکنم با بشم ۵۰ یا ۴۸ اینا توی این ۱ هفته ۳ کیلو کم کردم با روزی ۱ ساعت رقصیدن با این دی وی دی ها بره من که موثر بوده یادتون باشه هیچ چیز مثل رقص موثر نیس البته با یه رژیم خوب و اینکه اراده داشته باشین و صبر این روش رو هم امتحان کنید باحاله
موفق باشید

اون مدتی که رژیم گرفتم شدم ۶۷ یعنییی نهایت لاغری من بود طوری که نفس میکشیدم دنده هام میزد بیرون! یعنی اینقدرررررر استخونای من سنگینن! وقتی بدنیا اومدم ۵٫۵ بودم. آخه این چه وضعیه؟
یعنی اثر داشته؟
تغذیه تمام عمرم چیزای مقوی مثل لبنیات خرما گوشت و اینا اما به اندازه! لب به فست فود نمیزنم!
اما میخوام بدونم یکی مثل خواهر من که همش میخخخوووورهههه چرا این همه مانکنه؟ کمکم کنید. پیش دکتر تغذیه رفتم رژیم الکی داد اصلا اثر نکرد . آخه من خودم رشتم اینه. ولییییییی برای کم کردن ۵ کیلووووو زندگیم به هم ریخته.

سلام . من عاشق اندام باریکم . اما متاسفانه هیکلم اصلا ظریف نیست. رشته تحصیلی من تربیت بدنی هست . از دوم ابتدای عضو تیم والیبال بودم و تمام عمرمو شنا کردم . الان ۳ ساله به طور مداوم هفته ای۴ ساعت شنا میکنم (بعلاوه تحرکای زیادی که دارم) استخون بندیم دشته سرشونم بخاطر ورزش پهن شده. گاهی حس میکنم هیکلم مردونس ? قدم ۱۷۱ و وزنم ۷۱ . از هیکلم بدم میاد . با وجود این همه ورزش… بدنم خیلی قویه. میتونم ۱ ساعت بدون هیچ ایستی مداوم بدووم
میخوام لاغر کنم طوری که حتی عضله هم آب شه. میشه؟ باور کنید من اندازه غذا میخورم… اما…
یه مدت رژیم گرفتم وزنم شد ۶۷ و واقعا قیافم تغییر کرد اما توان جسمییم کم شد طوری که مربیم منو مجبور کرد باز اضاف کنم.
روزو شب به هیکل فک میکنم . خسته شدم از بس تو خیابون رد شدم هی همه گفتن مااااااششششششاللللاااااااا آخه مشالا به چی؟ به گندگی؟
منم میخوام لباسای دخترونه بپوشم … همش اسپرت ….. کمکم کنید… تو شرایط بدیم … دارم از ورزش متنفر میشم… راست یادم رفت بگم . مامانم هم داوره. تقصیر اونه من از بچگییی…… کمککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک

من ۲۶سالم ۷۸کیلوهستم وقدم ۱۷۹ سانت چیکار کنم ۸کیلو کم کنم

سلام ای خداااااااااااااااااااااااااااااااااا باورکنید من اصلا هیچی غذانمیخورم ولی دروغ نباشه پفک و چیبس و….میخورم بخدا ن گوشتی ن برنجی ن جیگری ن هیچییییییییییییییییییی فوقش اینارو سالی یباربخورم ما ارثی چاقیم ولی من ازش دارم عذاب میکشم من بالاتنم کوچیکه پایین تنم بزرگ شکمم تا حدودی دارم ولی ضایع نیست دیگه خسته شدم میخوام لاغر شم اراده ندارم کمکم کنیدددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددددچیکار کنم خیلی زود لاغر شم

ای خدا منم همینطور هستم پس میخوریم تا بمیریم آدم شکم سیر از دنیا بره بهتره تا کشنه

سلام من ۱۷ سالمه قدم ۱۷۰ وزنم ۱۰۰ من غذام به شدت کمه نمیدونم باید چیکار کنم داداشم که ۱۱ سالشه بیشتر از من میخوره من که هیچی نمیخورم اینجورم ۳ سال بدنسازی کار کردم اما نتیجه نداشت خودمم خسته شدم اخه باید دیگه چیکار کنم ؟قرص لاغری خوردم فایده نداشت چاق ترم کرد خواهش میکنم کمکم کنید ممنونم

با سلام من وزنم ۱۰۸ کیلوگرم شش ماه دارم بدنسازی کار می کنم لطفا یه رژیم غذایی خوب به من بدید

نمیشه لاغر شد؟؟؟؟خیلی بده چیزی هم ادم نمی خوره چاق می شه مثلا دختر خلام اون از من چاق تر بی خودی هم بی چاره رون داره نمی دونم چرا؟؟؟؟شما می تونیین کمکش کنید؟؟
من خودم یکم شکیم دارم چی کار کنم؟؟؟؟؟
کمکمون کنید

من قدم ۱۵۶ ووزنم۷۸است هر کاری می کنم وزنم پا یین نمی اید حتی برنج ونان از برنامه غذایم حذف کردم مثلا صبح یک لیوان شیر نهار هرچی که باشد بدون برنج یا نان وحتی سرخ کردنیها شام هم اسفناج با ماست می خورم نه شیرینی نه شربت نه بستنی نه چیزهای دیگر استفاده نمی کنم ولی باز وزنم پا یین نمی اید لطفا من را راهنمای کنید که دیگر خسته شدم با تشکر از شما

باسلام.من قدم ۱۵۳هست ۶۰کیلو هم هستم چاقیم گلابی شکله هرچی رژیم میگیرم دوباره برمیگرده چاقیم.درضمن تیرویید کم کار هم دارم لطفا راهنماییم کنید

من بدبخت عالمم وزنم۱۱۲ قدم ۱۶۴

سلام خدمت دوستان.
من خودم با کم خوری ۱۵ کیلو وزن در ۶ ماه کم کردم بدون دکتربدون ورزش متاسفانه
اگر میتونید برنج رو حذف کنیدوشیرنی شکلات بستنی نخوری
شام اصلا نخورید نهایتایه چیزی مثل جگر مصرف کنید
حتما هویج بخورید چون کالری منفی داره و باعث سوخت چربی میشه واحساس سیری می کنید
در رابطه با ورزش اگر بخواهید چربی سوزی داشته باشید۱ساعت باشه پیاده روی خیلی خوبه.طناب زدن چربیهای شکم و پهلو رو آب می کنه .و همینطور کیسه بوکس.کار دیگهای که خیلی زود نتیجه می گیرید تنفس هست به این ترتیب که روزی ۱۰ دقیقه دمو باز دم داشته باشید۷ شماره نفس می گیرید ۴ شماره نگه می دارید و ۸ شماره با دهان بیرون میدیدمن یک بار با این کار شکمم بطور کامل آب شدالبته برای پوست هم مفیده

salam man 163 ghadame va vaznam 80 kilo shode yeho chagh shodam nemidonam chikar konam komakam konin

باسلام خدمت همه دوستان .
بانی اسپرت برنامه جالبی داره که کلاس تغذیه میزاره شما میتونید یه سری به اونجا بزنید وازمطالب ارسل شده برای شما کمال استفاده رو ببرید من خودم دارم این برنامه رو اجرامیکنم تاالان خیلی خوب بوده چون آدم رو محدود به خوردن غذای خاصی نمیکنه ولی بافرمول خاصی بهتون میگه طول روز چندکالری مصرف کنید وچقدرورض کنید که لاغربشید.همچنین بانوشتن کالری که ازموادغذایی میگیرید وکالری که ازورزش کردن ازدست میدید میتونیدکنترل خوبی بروزن خود داشته باشید

سلام من ۱۳ سالمه از وزنم ناراضی هستم وزنم ۷۵ کیلو قدم هم ۱۵۷ است می خواهم وزنم کم شود چه کار کنم

سلام

سلام من ۱۵ سالمه هم از قدم هم از وزنم ناراضی هستم خواهش میکنم جواب بدین خیلی لازمش دارم
قد:۱۵۳
وزن:۴۸
میخام قدم بلند و وزنم کم شود چکار کنم

سلام دوستان گلم من هر کاریکردملاغرنمی شوم من ۲۰سال دارم والان ۵۸کیلو دارم شمابگید چه طوری لاغر شوم

باسلام خدمت دوستان عزیز من ۱۸۴قد دارم و وزنم ۱۱۲بوده الان ۸۸ کیلومه چه ورزشی کنم که راحتر این اضافه وزن و بسوزنم .ایا بدن سازی خوبه

سلام.من ۲۱ سال سن دارم.قدم ۱٫۷۸ و وزنم ۶۰ کیلوگرم و هر روز باشگاه می رم.اضافه وزن ندارم(شاید کمبود وزن هم داشته باشم!)ولی می خوام تو مسابقات کشوری شرکت کنم و باید در دسته ی ۵۳ کیلوگرم شرکت کنم،یعنی ۷ کیلو در مدت ۴ ماه کم کنم و زورم هم کم نشه.آیا می شه؟

توی ماه رمضون نباید روزه می گرفتی

سلام بچه ها ، من امروز روز دوازدهمم بود
ولی فقط ۲ کیلو کم کردم نمی دونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اینهمه زحمت کشیدماااااااااااااااااااااا

های خیلی ممنون از اطلاعات خوبتان. میحواستم خواهش کنم اطلاعات رو کمی گشایش دهید.خیلی ممنون.بای

با سلام
من ۲۷ سال دارم و متاهل هستم. قدم ۱۶۴ و وزنم االان ۷۰ هست و چاقم ، میدونید مشکلم چیه ؟ همسرم اصلاَّ” زن چاق دوست نداره و خودش هم به اندامش خیلی توجه میکنه ، من مشکل اراده دارم، چند ماهی رژیم بودم تحت نظر متخصص تغذیه و ۹کیلو کم کردم ولی دوباره بیخیال شدم و همش برگشت و بیشتر هم شد ، الان یه مقدار هم دچار افسردگی شدم به خاطر چاقی ، خواهش میکنم راهنمائی کنید

سلام دوستای تپلوی خودم
من با ۱۵۵ قد ( خیلی کوتاهم یعنی خعل_______________ی )
با وزن ۶۳ کیلو
می دونم که چاقم ولی چه کنم که این شکم هیچ جوره بی خیال ما نمیشه
ولی من می تونم می دونم که میشه شما هم می تونین
من سومین روز رژیم کانادایی هستم
سه روز پیش ۶۳ کیلو بودم
الان ۶۱ونیم هستم
نمی دونم این جواب میده یا نه ولی این نشد یه رژیم دیگه .خسته نشین کم نیارین وایمان داشته باشین که می تونیم ما هم می تونیم خوش استیل باشیم
به خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
روزهای یعد هم میام می نویسم در چه مرحله ای هستم

هی من قدم از تو بدتره من ۱۵۰ سانتم و وزنم ۴۸ افسردگی وحشتناکی گرفتم بخاطر اندامم از همه بدتر مامانم خیلی بهم فشار میاره که لاغر نشی

salam dostane azizam chera hichkodom az shomaha be man nemigid ke rejime kanadaei chejori khahesh mikonam harki midone behem bege

سلام
من ۳ هفته پیش شروع کردم ب کم خوری وپیاده روی.وزن اولیم۶۵بودبعد۲هفته شدم۶۱ خورده ییوواماالان۲هفته گذشته ومن هیچی کم نمیکنم….لطفاراهنماییم کنید……..اگه درتوانتونه مطالبتونو به ایمیلم بفرسید.مرسی

پیاده روی باعث عضله سازی میشه؟

عالی بود به قول فاطمه محشر بود

سلام من ۸۶ وزنه ۱۶۲ قدم روزی ۶۰ دقیقه پیاده روی دارم که بر اساس فرمول شما میشه ۳۰۰۰کالری برای تثبی وزن یعنی ۱۵۰۰تا بگیرم روزانه هفته ای ۱٫۵ کم میکنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ارههههههههه

salam man 15 sal sen daram va daram miram aval dabirestan ghadam 1.64 va vaznam 65 halam az vaznam beham mikhore man madar zadi joseye doroshti daram va nemidonam chekar konam aya ghadam va vaznam monaseb hast

با سلام به دوستان گرامی
به نظرم برای لاغر شدن و رسیدن به تناسب وزن باید مدیریت خوردن خودتون را به دست بگیرین
به یک دکترای طب ورزش مراجعه کنین
که هم براساس دستگاه خاصی قد، وزن ، BMI BMR یعنی شاخص توده بدنی و مقدار آب بدن و خیلی از چیزهایی را که ما نمی دوینم برامون اندازه بگیره و بعد یه رژیم غذایی بهتون بده البته متناسب با شرایط زندگیتون یعنی اگر خانه داری با کارمندی و نمی تونی به موقع نهار یا شام بخوری براتون برنامه ریزی می کنه و هیچ مواد غذایی از رژیم غدایی براتون کم نمی شه من خودم این راه را رفتم نه اینکه چاق باشم اصلا خیلی هم مناسب هستم فقط خواستم مدیریت درست خوردن را یاد بگیرم با این وجود کمی وزن کم کردم خودم خواستم بازم تاکید می کنم نه اینکه چاق باشم خواستم مناسب تر باشم. ورزش در کنار رژیم غذایی باعث رسیدن به وزن نرمالتون می شه.
شاد باشید و شاد زندگی کنید.

منم دلم میخوادلاغر شم خب چکار کنم

سلام
من ۲۳ سالمه.۷۹ کیلو وزنم و ۱۶۳ قدمه…
دارم حرص میخورم از این اضافه وزن و کارم همش گریست
اعتماد به نفسم ۰ شده و از خونه بیرون نمیرم
تازه من ۸۹ کیلو بودم که با رژیم و ورزش توی ۳ ماه ۱۰ کیلو کم کردم
اما دیگه خسته شدم…
دلم میخواد مث بقیه باشم و زود به وزن ایده الم برسم
چیکا کنم

ای کارت توی این شکم و خانواده شکموی شوهرم بخوره که با این غذاهای رنگی و آخ وافشون من وادار به شکستن رژیم کردن حالا من ۳۰ کیلو اضافه وزن در مدت زمان یک سال ونیم بعد از ازدواجم پیدا کردم

سلام دختری هستم ۱۶ ساله با قد ۱۷۰ و وزن ۷۶ کیلو برای اینکه وزن کم کنم لطفا راهنماییم کنید می خوام بشم ۶۵ کیلو در مدت ۲ ماه باید چی کار کنم ؟

توسط
ملیکا بینا
·
منتشر شده ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
· بروز رسانی شده ۱۳۹۲/۰۶/۲۲


اگر به فکر کم کردن چند کیلو وزن اضافه خود هستید،به راحتی می توانید این کار را انجام دهید. رژیم های غذایی زیادی وجود دارد که در مدت زمان اندکی می توانند وزن زیادی را از شما کم کنند . اما در حقیقت بسیار از آنها ناسالم هستند و با پیروی زیاد از آنها، صدمات زیادی را به بدن شما وارد می کنند. پیروی از رژیمی مناسب می تواند وزن شما را کاهش داده و از برگشت دوباره شما جلوگیری کند. کم کردن هر مقداری از وزن نیازمند تغییر در نو ع زندگی و عادات زندگی است. غذاهایی وجود دارند که باید به طور کلی از رژیم غذائی حذف و یا کم شوند. ورزش را نیز باید در برنامه روزانه خود قرار دهید. تمام این کارها بسیار آسان است و شما به راحتی می توانید با گنجاندن آنها در برنامه روزانه خود به راحتی مقدار زیادی از وزن خود را کاهش دهید. از رژیم ها ی غذائی ناسالم و نامناسب خودداری کنید. عجله نکنید . چرا که با افزودن مواد غذائی حذف شده به رژیم غذائی خود،به راحتی به وزن سابق برمی گردید. وزنی که حالا دارید،می تواند تعیین کننده مقدار وزنی باشد که می خواهید کم شود.

معلوم است که فردی که وزن بالاتری دارد،در ابتدا مقدار بیشتری از وزن خود را کم خواهد کرد. بهترین راه برای کاهش وزن استفاده از همان راه قدیمی یعنی رژیم و ورزش است. همگی ما به دنبال راهی جادوئی هستیم . اما در حقیقت استفاده از قرص ها و یا راه های سریع نتیجه ای جز بیماری ندارد. در پائین راه هایی آمده است که به وسیله آن می توانید به راحتی مقدار زیادی از وزن خود را کم کنید:چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

۱-آب:

قبل از هر وعده غذائی تقریباً نیم لیتر آب بنوشید. این راه می تواند وزن شما را کاهش دهد چرا که باعث خوردن کمتر می شود. این روش همچنین کمک می کند که شما مقدار آب مورد نیاز بدن خود را نیز بنوشید و از خوردن مواد غذائی زیاد جلوگیری می کند.

۲-مقدار کالری که میخورید را از مقدار کالری مصرفی بدن کمتر کنید.

برای انکه وزن خود را کاهش بدهید، باید میزان کالری که مصرف می کنید از میزان کالری موجود در مواد غذائی بیشتر باشد. تمام لحظات زندگی حتی مواقعی که شما خواب هستید بدن شما در حال سوزاندن کالری است. می توانید با افزایش میزان فعالیت بدن و کاهش میزان کالری دریافتی بدن،به راحتی وزن خود را کاهش دهید. این روش بهترین روش کاهش وزن و سالم ماندن است. بنابراین غذاهای غیر مفید را از رژیم غذائی خود حذف کرده و جای آن از مواد غذائی سالم و پرخاصیت استفاده کنید.

۳-مصرف فیبر را افزایش دهید:

گنجاندن فیبردر رژیم غذائی می تواند باعث کاهش وزن شود. همه حبوبات، سبزیجات خام، سبزیجات نیم پز، میوه ها ،پاستاهای تهیه شده از آرد گندم ولوبیا منابع غنی فیبر هستند. اگر از ابتدای کار،مقدار زیادی مواد فیبر دار مصرف کنید احتمالاًدچار نفخ،اسهال و باد معده می شوید. بنابراین مواد فیبر دار را کم کم به رژیم غذای خود اضافه کنید. افزودن مقدار بیشتری آب به رژیم غذائی خود،کمک زیادی به حضم مواد غذائی فیبر دار می کنید.

۴-مصرف غذاهای شیرین را متوقف کنید.

با قطع مصرف شکر در رژیم غذائی،به راحتی می توانید مقدار زیادی از وزن خود را کاهش دهید. اگر می خواهید وزن خود را سریعاً کاهش دهید، از مصرف هرگونه مواد غذائی شیرین خودداری کنید. به این معنا است که هیچ شکری را با قهوه با چای خود نخورید،از مصرف صبحانه های شیرین خودداری کنیدو حتی نوشیدنی های شیرین را هم کنار بگذاید.

•مصرف کربوهیدرات ها را متوقف کنید. چرا که در بدن تبدیل به مواد قندی می شود و باعث چاقی و اضافه وزن می شود. حذف مواد غذائی حاوی کربوهیدرات می تواند باعث کاهش وزن شود . امروزه مواد غذائی زیادی وجود دارد که کربوهیدرات آنها حذف شده است . این مواد غذائی تست شده و مورد آزمایش قرار گرفته است.

•مواد فیبردار را در رژیم غذائی بگنجانید.

•از میوه و سبزیجات تازه بیشتر استفاده کنید.

•مطمئن شوید که تمام مواد مورد نیاز بدن خود را روزانه مصرف میکنید. حتی میتوانید از شیر و یا لبنیات کم چرب و یا بدون چربی استفاده کنید.

•وزن متناسب با قد خود را کنترل کنید.

۵-بسیاری از مردم اطلاع دقیقی از میزان مواد مصرفی مورد نیاز بدن خود ندارند.

در پایین نسبتهای مورد نیاز بدن آورده شده است:

حدود هشتاد گرم گوشت، ماهی و یا مرغ که برابر کف دست است.
بیست و پنج گرم پنیر و یا اندازه شصت دست.
یک قاشق چایخوری کره یا اندازه سر شصت دست.
دانستن میزان دقیق مواد غذایی مورد نیاز بدن می تواند کمک زیادی به کم کردن وزن شما کند.

•از مصرف غذاهای منجمد خودداری کنید.

•مقدار کالری مورد نیاز بدن خود را هنگامی که می خواهید وزن خود را کاهش دهید کنترل کنید. رژیم غذائی مناسبی را انتخاب کنید که متناسب میزان کالری دریافتی بدن شما باشد و با کاهش مقدار کالری دریافتی بدن،وزن خود را نیز کاهش دهید.

۶-ورزش کنید:

بسیاری از ما معتقدیم که در زندگی پرمشغله امروزه ،ما وقت کافی برای انجام تمرینات ورزشی را نداریم. تمام اینها فقط بهانه است . راه های زیادی برای انجام ورزش وجود دارد. برای مثال هنگامی که سر کار هستید،به جای استفاده از آسانسور از پله ها استفاده کنید و یا قدری دورتر پارک کنید تا بتوانید مسیر کوتاهی را پیاده روی کنید. به جای رفتن به سینما و نشستن روی صندلی می توانید به باشگاهی رفته و مشغول بازی هایی مانند بولینگ،تنیس و یا بازیهایی که به آنها علاقه دارید شوید.هرگونه ورزشی حتی کوچک می تواند برای شما مفید باشد. توجه داشته باشید که هرگونه رژیم غذایی که هیچ سختی نداشته باشد، برای شما بسیار مضر و بی فایده است. اکثر این رژیم ها افرادی را که فکر می کنند با معجزه می توانند لاغر شوند را گول زده و تولید کننده های این گونه رژیم ها را پولدار می کند. آنها به شما خیالاتی را می فروشند که پایان راه است.

۷-برای کم کردن وزن به فعالیت و تعهد نیاز دارید.

هنگامی که شما این تغییرات را در رژیم غذایی خود اعمال کردید،باید ورزشهای لازم را نیز در رژیم خود بگنجانید و مقاومت کنید. نتیجه چنین تغیراتی رسیدن به وزن دلخواه است. در این صورت دوستان و اطرافیان شما این پیشرفت ناگهانی شما را تحسین خواهند کرد.

۸-شما باید روی تغییرات مثبتی که کرده اید تمرکز داشته باشید

و هنگامی که روی یکی از تغییرات تمرکز کرده اید مطمئن باشید بهترین کاری را که می توانستید انجام دهید انجام داده اید و بدانید که بهترین کار است. روی مسایل مثبت تمرکز کنید و از مسایل منفی دوری کنید. بهتر است هر چند وقت یکبار یک روز به خودتان جایزه بدهید . این کار باعث می شود انگیزه شما بیشتر شود و تصمیم گیرنده خوبی خواهید شد.

منبع : نشریه آشنا

توجه:به دلیل مشکل بودن مدیریت نظرات و صحبت ها در صورت تمایل برای ادامه ی بحث به انجمن مراجعه کنید

برچسب‌ها اضافه وزنچاقیچگونه در عرض یک هفته پنج کیلو از وزن خودتان را کم کنید؟رژیمکاهش وزن


۱۳۹۰/۱۱/۱۱

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۰/۱۱/۱۱


۱۳۸۹/۱۰/۰۸

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۸۹/۱۰/۰۸
· Last modified ۱۳۹۲/۰۲/۱۳


۱۳۸۹/۱۱/۲۷

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۸۹/۱۱/۲۷

slm man 13salame,ghadam 170 e o 55 kilooam

vaaaaaaaay chikar konam mikham 50-52 sham

چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

koooooooooomakkkk!!!!

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ مهر ۲۸ام, ۱۳۹۲ ۰۸:۵۷:

ayda جان سلام . تو قد بسیار خوبی داری . برو ورزش والیبال یا بسکتبال . هم ورزش می کنی لذت می بری هم اینکه وزنت کم خواهد شد . تو سن شما بدن بیشتر آبکی است و زود میشه وزن کم کرد. چربی ندارید و بدن تون بسیار راحت وزن کم خواهد کرد. زیاد نگران نباش .ولی اگر صرفا می خواهی وزن کم کنی برو دو میدانی تو سالن ورزشی کار کن. اگر باز سوالی داشتی هستم. موفق باش.

[پاسخ]

چربی سوزی با خیار!!

[پاسخ]

سلام من کیارمند هستم و وقت ورزش ندارم . واقعا ندارم شاید بگی توجیه میکنی ولی به خدا توجیه نیست لطفا راهنمایی کنید سعی میکنم کارهایی که تو کامنت قبلی گفتین را انجام بدم . در ضمن حیاط نداریم یه جورهایی زندانی هستیم مشکل جوونهای امروزی – خوش به حال قدیمی ها

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ مهر ۱۳ام, ۱۳۹۲ ۰۸:۵۹:

منصوره جان سلام . خوب حیاط که نداری پس حداقل یک دوچرخه ثابت بخر تو خونه صبح عصر یا هر وقت تونستی کمی پدال بزن . حداقل بیست دقیقه ای . بعدش حرکات کششی و بعدش دراز نشست کار کن تا عضلات شکمت سفت شوند. باید وقت برای سلامتیت بگزاری. شما که تو اداره می نشینی حتما پایین تنت خیلی ضعیف و بد شکل میشه . از طرفی کمکم شکم در میاری . تنها راهش ورزش است. فراموش نکن. من دیدم خانم هایی که ورزش نمی کنند و کارمند هستند بعد از ۳۵ سالگی از وضع نامناسب ماهیچه های ران و شکم خودشون شدیدا شاکی و ناراضی می شوند . پس ورزش کنید و بعد ورزش هم حتما ماساژ را در برنامه تون داشته باشید از پا گرفته تا گردن و همه بدن. موفق باشید. در مورد نحوه ماساژ هم اگر خواستی در خدمتم.

[پاسخ]

من ۲۸ سالم و حدود ۶۵ کیلو وزنم و قدم هم ۱۶۱ یک سال پیش زایمان کردم و بعد از زایمان وزنم کم نشد راهنماییم کنید چکار کنم که وزن کم کنم لطفا

[پاسخ]

goli پاسخ در تاريخ مهر ۹ام, ۱۳۹۲ ۲۳:۱۵:

http://www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=2146

این لینک , لاغر کننده‌های گیاهی هستش

[پاسخ]

goli پاسخ در تاريخ مهر ۹ام, ۱۳۹۲ ۲۳:۱۹:

http://www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=2257

فوت و فن

[پاسخ]

goli پاسخ در تاريخ مهر ۹ام, ۱۳۹۲ ۲۳:۲۱:

http://www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=2224

چهار توصیه برای داشتن شکم صاف

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ مهر ۱۰ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۱:

منصوره جان سلام . قدم نورسیده مبارک باشد. البته یکسالی میشه ولی باز تبریک میگم. ولی در مورد وزنت باید بگم اگر خانه دار هستی و بچه را تو خونه نگهداری می کنی خوب برای اینکه پیش بچه باشی تبعا نمی توانی از خونه بیرون بری یا برات سخته برای همین بهت توصیه می کنم تو خونه ورزش کن . لباس گرم بپوش اگر خونتون حیاط داره تو حیاط کمی قدم بزن بعد حرکات کششی را یاد بگیر و انجام بده و بعدش کمی دراز نشست کار کن روی زمین به پشت دراز بکش پاهات را به صورت نیمه جمع بهم بچسپان دستها را جلو سینه به حالت مشت بگیر سر و بالا تنه خودت را تا بیست درجه بالا بیار و برگرد این کار را در سه ست بیست تای انجام بده. بتونی چند تا وزنه مثل دنبل ۲۵۰ گرمی یا نیم کیلویی بستگی به توان جسمیت بخر وزنه بزن البته با راهنمایی کسی که ورزشکار است. میتونی طناب هم بزنی بسیار در کاهش وزن موثر است. از ۲۰۰ تا در روز شروع کن و تا یک هفته به ۴۰۰ تا برسان . باز هم کاری داشتی بپریس برات توضیح بدم .چون شما جوان هستید خواهشا با ورزش وزنتو کم کن چون سایر روشها و داروها عوارض دارند . موفق باشی.

[پاسخ]

لیلا پاسخ در تاريخ آبان ۱۳ام, ۱۳۹۲ ۱۴:۱۹:

سلام .من خودم مربی بدن سازی ام و ۷ سال کارم ورزشه,استاد رضا چجوری داری راهنمائی میدی در حالی که هنوز نمیدونی وزنه بدنسازی دمبل هست نه دنبل؟

[پاسخ]

سلام من یکسالی میشه که ۱۰ کیلو ضافه وزن پیدا کردم از وقتی که کیست پیدا کردم چیکار کنم همه مسخرم میکنند؟

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ مهر ۹ام, ۱۳۹۲ ۰۸:۱۷:

سلام مهکامه جان. باید به شما دوست عزیز بگم . مریض شدن و ناراحتی جسمی ممکن است برای هرکسی پیش بیاید ولی مهم این است که در مقابل آن تسلیم نشویم و روحیه خودمون را حفظ کنیم. بهترین پزشک و بهترین مداوا برای هر انسان روح شخصی او است. شما باید برای سلامتی خودتون فعال باشید. باید تلاش کنید مشکل دو تا نشود. چون اضافه وزن خودش باعث بیماتریهای زیادی می شود پس ازتون دوستانه می خواهم اراده قوی داشته باش و به ورزش رو بیار . من مطمئن هستم معجزه خواهد کرد اگر با برنامه خوبی زندگی کنی و ورزش را در دستور کارت قرار دهی. با پیاده روی شروع کن و ادامه بده . منهم تا جایی که بتونم راهنمایی خواهم کرد . موفق باشی

[پاسخ]

slm man maryam hastam ghadam 175 ama vaznam 94 hast asan angize nadaram laghar bsham parsal 70 kilo bodam emsal 94 shodam hamash bkhater konkor o estresesh chikaaaaaar konam??

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ مهر ۷ام, ۱۳۹۲ ۱۰:۱۷:

سلام مریم جان. شما قدتون عال است ولی وزنتون زیاد است . البته زیاد زیاد هم نیست ولی اگر بتوانید در عرض یک سال ده کیلو کم کنید مطمئن باشید با ادامه فعالیت ورزشی به وزن ۷۰ کیلو خواهید رسید. بنابراین خواهش می کنم ازت اول حوصله داشته باش زیاد و زود توقع کم شدن وزن را نداشته باش . دوم اینکه با پیاده روی شروع کن . روزی حداقل یک ساعتی را پیاده روی کن . مثلا ۲۰ دقیقه پیاده روی استراحت پنج دقیقه ای و بعد دو باره بیست دقیقه پیاده روی . می توانی در حین پیاده روی آب بخوری . بعد از دو هفته احساس خواهی کرد می توانی کمی بدوی و این آغاز موفقیت تو خواهد بود . هرگز فراموش نکن با امید و ارده محکم می توانی بسیار زیبا و خوش ترکیب شویی . بعدا باز با هم صحبت می کنیم ولی قول بده از فردا شروع کنی با من در تماس باش. موفق باشی.

[پاسخ]

maryam پاسخ در تاريخ مهر ۷ام, ۱۳۹۲ ۱۸:۱۲:

mr30 dadashi az rahnamayiton,bashe ghol hatman,rasti tazegiya miram amadegi jesmani ?

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ مهر ۸ام, ۱۳۹۲ ۰۹:۴۳:

این عالیه . ادامه بده جتما نتیجه می گیری. نگاه کن من می خواهم یکی از محسنات ورزش را برات بگم . تو فیلمها دیدی کسانی هستند ورزشکار هستند و بعد مجروح شدن بلافاصله زخمشون خوب می شه . بهت بگم با آن سرعتی کع فیلمها نشون می دهند نیست ولی یک واقعیتی هست که انسانهای ورزشکار که هم از لحاظ روحی و هم از لحاظ جسمی خودشون را آماده می کنند می توانند بسیاری از زخمها را بسرعت در بدنشون ترمیم کنند . به عنوان مثال من هر وقت بدنم زخمی می شه با چاقدو یا تیغ البته خیلی عمیق نباشه با نگه داشتن فشار ۳ دقیقه روی زخم کلا خونریزیم قطع می شود یعنی بدن آماده است که بسرعت دفاع کند و ترمیم شود. خیلی مزایای دیگری دارد که بعدا سر فرصت برات می گم موفق باشی.

[پاسخ]

k11_85@yahoo.com پاسخ در تاريخ مهر ۸ام, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۷:

فیلم زیاد نگاه میکنی ها معلوم بود. مخصوصا در روابط ج که کاملا داشتی فیلم هارو تعریف میکردی.
.. اما هر آدم عاقلی میدونه اون مسئله بند اومدن خون ربطی به ورزش نداره. مربوط به انعقاد خون در افراد مختلف هستش. اون هم زخم های سطحی

[پاسخ]

k11_85 پاسخ در تاريخ مهر ۷ام, ۱۳۹۲ ۲۱:۰۵:

اقا حالا که اجازه دادی موقع پیاده روی اب بخوریم
میشه با تلفن هم حرف بزنیم چاقم که نمیکنه؟؟؟؟؟هاااااا

[پاسخ]

عالی عاااااااااااااااااااالییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووود.

[پاسخ]

ghadam164

[پاسخ]

salam man 32salame va ye bache daram ghadam264 vaznam56 mikha 49 besham 2hafteyi bad az bardari 31 kilo kam kardam va be49residam vali alan dg nemishe zemnan ghande khoonam hamishe payine be shirinijat ehsase niaz peda mikonam agar shirini nakhoram sar gije va zaf dara chi kar konam dobare 49 besham

[پاسخ]

اوه اوه
ای باتجربه ای استاد ای واقعا آقا.. دلت خوشه ها..اخه داغون مگه چه چیز واقعی و خاصی کامنت میزاری که اینقدر بهش افتخار میکنی..
اما خدایش اگه کامنت نذاری ناراحت میشم.// اصلا اگه تو نیایی من هم دیگه نمیام.

[پاسخ]

گلی عزیزم همه کامنتاش پر تناقضه و فک میکنه شعور دیگران ناقصه.با ایمیل های خودش هم میاد کلی از خودش تعریف میکنه.یه جا میگه نزدیک ۳۰ سنمه.بعد میگه ۶ ساله خانومم لولش رو بسته یعنی وقتی این آقا نزدیک ۲۴ داشته.قبلا که خانومم هم نمیگفت میگفت طرفم شریک جنسیم بعد گفت خب چیه مگه؟مگه مشکلات جنسی فقط مربوط به متاهل هاست؟لازم به ذکره این کامنتا تو پست مسائل جنسی در خانوادست گذاشته میشد.دیگه واقعا موندم تو حرفاش.دم به دقیقه هم میگه مانا تو ازم تشکر کردی حرفامو بکار بستی.یه تشکرمو نمونه بیار

[پاسخ]

تو رو خدا کمکم کنید قدم ۱۶۵و وزنم ۵۱ هست همش از چاقی میترسم مدام تو فکر رژیمم اول ۴۷ کیلو بودم از ماه رمضون وزنم بالا رفته ۲سانت به دور شکمم اضافه شده اول شکمم تخت بود دارم دیوونه میشم میدونم بی اشتهایی عصبی دارم و از چاقی وحشت دارم چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟دوست دارم زیر ۵۰ باشم

[پاسخ]

مانا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۲۲:۵۱:

واااااااااا.زیر ۵۰ که خیلی کمه باید ۵۷-۶۲ باشی

[پاسخ]

eli پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲ ۰۰:۴۵:

وا این دیگه بهش نمیگن منطق میگن وسواس !مائده تو که وزنت خیلی کمه از چی میترسی؟به قوله مانا واااا؟!

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲ ۰۹:۴۹:

MAEDE جان سلام . یک خواهشی ازت دارم به عنوان یک دوست. اولا از نگرانی حرف نزنید . چون خود نگرانی باعث میشه عوارضی در بدن ظاهر بشه . پس آرامش تو حفظ کن . به فکر راه حل منطقی باش . من نمی دونم سنت و نگفتی . ولی حتی اگر ۵۰ ساله هم باشی و یا ۱۶ ساله بهت می گفتم ورزش کن و سعی کن بدنت را با ورزش محکم و با کیفیت نگه داری . شما اگر با این شرایط فیزیکی قد حتی ۶۵ کیلو هم وزن داشته باشی تازه می رسی به وزن متعادل و طبیعی. فقط در این وسط می مونه کیفیت و قدرت بدنیت. که اون هم فقط با ورزش مرتب و با برنامه بدست می آید. حتما با توجه به علاقه به یک ورزش با تحرک خوب کنار بیا . موفق باشی.

[پاسخ]

سوگلی پاسخ در تاريخ مهر ۸ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۴:

ای بابا تازه وزنت باید یکم بیشتر شه خوشروم شی دختر لاغری زیاد خوب نیست

[پاسخ]

من در عرض ۱ ماه ۷ کیلو کم کردم البته بدون هیچ رژیم غذایی حتی هر روز صبح بادام و سویا هم میخوردم فقط کافیه در روز ۸ لیوان اب – ۲ لیوان شیر و یکساعت ورزش کنی اگر تو شب ورزش کنین خ بهتره چون بیشتر عرق میکنین.

[پاسخ]

محنا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۲۱:۳۰:

چند سالته شهره جان؟ و چه ورزشی می کردی؟

[پاسخ]

شهره پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲ ۰۰:۴۹:

۱۸ .ورزش خاصی نکردم عزیز فقط یکی از دوستام بهم یه پیشنهادی داده بود که موقع ورزش پلاستیک زباله رو به خودم وصل کنم تا بیشتر عرق کنم من فقط دور اتاقم اروم میدویدم و یکم حرکات کششی انجام میدادم .یه چیز دیگه ای هم که خیلی مهمه اینکه صبح از خواب پا میشی اول یه لیوان اب بخور و به جای صبحانه فقط یه سیب چند روز اول یکم شکمت روندگی پیدا میکنه اما بعدا عادی میشه الان من ۲ ساله هیچ ورزشی نمی کنم هنوز وزنم روی ۴۸ مونده و تغییر نمی کنه :)))

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲ ۰۹:۵۹:

سلام شهره باهوش و با برنامه . این را می گند کسی که با حداقل امکانات حداکثر استفاده را می کنه. ولی شهره جان کارت یک ایراد داره. از پلاستیک زباله استفاده کردی . چون از مواد سطح کیفی پایین و دست دوم ساخته می شوند و شیمیایی هستند احتمالا برات عوارض می تونه داشته باشه. می تونی از پلاستیک نازک شبیه کیسه فریزر که معمولا نان را داخلشون بسته بندی می کنند استفاده کنی که هم موادش بهتر است. هم جنسش نرمتر است استفاده کنی ولی اگر لباس ورزشی شمی یا بادگیر بتونی پیدا کنی و بپوشی خیلی بهتر از پلاستیک است . چون جنسشون پارچه است. موفق باشی

[پاسخ]

شهره پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۲:

مرسی ولی هیچ اسیبی به پوستم نزد یکماه مدت زمان زیادی نیس و من همیشه بعد از ورزش دوش میگرفتم .

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۴۴:

شهشهره جان دوباره سلام. باید بگم شما چون عرق می کنید و این عرق با پلاستیک تماس پیدا می کنه و احتمال جذب مواد بدش را دارد که از طریق منافذ پوستی می تونه جذب بشه که یا اثزات بعدی داشته باشه یا اینکه حساسیت هایی را ایجاد کند . شما نباید اینطوری فکر کنید که هر چی باید عوارضش همان لحظه مشخص بشه چیزهایی هستند اگر بصورت دراز مدت تکرار شوند عوارضشون بعدا مشخص می شوند. احتیاط شرط عقل است و شما باهوشید مطمئنا. موفق باشی

من وارد سایت شدم اما نمیدونم چه کار کنم

[پاسخ]

من اینجام نو کجای

[پاسخ]

goli پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۵:

http://www.zibasho.com/forum/showthread.php?tid=2146
این لینک لاغر کننده‌های گیاهی هستش امیدوارم بدردت بخوره

[پاسخ]

parisa پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۹:

من میخوام باهات دوس بشم

[پاسخ]

goli پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۵۴:

عزیزم شما میتونید عضو انجمن بشین اونجا میتونید با بقیه دوستان هم آشنا شین و با هم در ارتباط باشیم

انجمن اون قسمت بالای همین سایت هستش
http://www.zibasho.com/forum/index.php

[پاسخ]

goli پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۴:

شما باید در انجمن ثبت نام کنید

[پاسخ]

parisa پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۷:

من وارد سایت شدم ولی خطا داد

goli پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۰:

روی نوار آبی‌ نوشته ثبت نام اون رو بزنید و مراحل رو تکمیل کنید

اگر نام کاربریتون رو کسی‌ قبلاً باهاش ثبت نام کرده باشه شاید ارور بده یا یه اسم دیگه بذارید یا برای اسمتون پسوندی چیزی بذارید

من چه کار کنم میخوام در ارز ۲ ماه ۱۰ کیلو کم کنم

[پاسخ]

k11_85 پاسخ در تاريخ شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۲ ۲۰:۵۵:

عجب چیز غیر ممکنی میخواهی؟؟؟
اما برو سراغ رژیم کانادایی

[پاسخ]

parisa پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۰:

من چه جوری میتونم باهاتون در ارتباط باشم

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۰۹:۱۸:

پریسا جان سلام . وزنی که تو دو ماه ده کیلو کم میشه مطمئنا عوارض خواهد داشت. چون اصولا وزن کم کردن باید همراه با فعالیت بدنی و قویتر شدن عضلات باشه. با نخوردن غذا فقط بدنتون ضعیف میشه. پس سعی کنید اول ورزش کنید بعدش کمی از غذاهای پرچرب و نان و برنج و غذاهای پر حجم کم کنید . به میوه خوری رو بیاورید . گوشت قرمز کم مصرف کنید . ورزش دو و پیاده رویی را هرگز فراموش نکنید. موفق باشی.

[پاسخ]

من از ناحیه شکم و پهلو خیلی چاقم اگه میشه بگید چه کار کنم

[پاسخ]

goli پاسخ در تاريخ شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۲ ۱۹:۱۲:

شما میتونید تو خونه از حلقه براى آب کردن شکم و پهلو استفاده کنید

[پاسخ]

شیما پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۰۰:۵۰:

من حلقه میزنم ولی زیاد موثر نیست.چیکارکنم؟

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۰۹:۱۴:

سلام پریسا جان . برای الهام در کامنت پایین توضیح دادم انجام بده حتما نتیجه میگیری. موفق باشی.

[پاسخ]

اخه خیلی چاقم همه بهم میگن خیلی چاقی

[پاسخ]

salam
elham hastam 29 sale moteahel,ghaddam 171 va vaznam 70 kilu hast kheili chagh nistam ama shekame bozorgi daram harkari mikonam nemire tu,dar zemn mikham bache dar besham ama nemidunam in shekamo ghable bardari kuchikesh konam ya mokul konam be bade zayman,age rahnamayi befarmayid sepasgozaram

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۰۹:۰۹:

elham سلام . بدن ورزیده حتی تو دوران بارداری هم به خانم ها کمک می کند. بنابراین اگر عضلات شکم و پشت شما قوی باشند شما وزن ناشی از بارداری را راحتتر تحمل می کنید و به ستون فقرات شما هم کمتر فشار می آید. بنابراین بنظر بنده شما باید راه پیمایی مرتب هر روز حدو نیم ساعت داشته باشید و حدود ده دقیقه ای را بدوید. و بعدش حرکات کشش را انجام دهید و بعد سه ست ۲۰ تایی دراز نشست انجام دهید دراز نشست باید بطور صحیح تا بیست درجه بدنتون از زمین فاصله بگیرد وبه حالت دراز کش برگردید. بیشتر از بیست درجه به ستون فقرات شما آسیب جدی می رساند. موفق باشید.

[پاسخ]

سلام من پانزده سال دارم وزنم هفتاد هشت قدم صد وهفتاد باید چیکار کنم که وزنم شصد برسه خواهش میکنم زود جواب بدید

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۶:

karoجان سلام کامنتهای قبلی من را بخونید. موفق باشید.

[پاسخ]

مانا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۰۹:۴۵:

آقای دکتر یه سایت بزن و پست بذار ملت راحت شن هی دنبال کامنتی قبلیت نگردن

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۱:

سلام مانا جان . چطوری حالت خوبه. هرچی بگی قبولت دارم . ولی داری در مورد من اشتباه می کنی . به والله من آقا هستم .من دکتر نیستم. شاید سوادم بالا باشه ولی دکتر و پزشک نیستم . هیچ وقت هم چیزی که نیستم نخواهم بود. بعدش تو یکی نباید اینقدر به من ایراد بگیری. نمی گم ایراد نگیر ولی با طعنه حرف نزن چون فکر می کنم جو نا سالم گرفتت . باز متشکرم که نظر دادی . واقعا ارداتم به تو یکی کامل است. بدون.

[پاسخ]

مانا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۶:

وای مردم از خنده.خدا رو شکر سوادت بالاست.بعدش تو نه و شما.جو رو امثال شما ناسالم میکنید که با چندتا ایمیل و جنسیت های متفاوت کامنت میذارید

[پاسخ]

مانا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۱:

اگه آقا هستید چرا دچار خارش واژن شدید؟شما ک تند تند جواب میدی این سوال رو هم جواب بده

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۵۵:

مانا جان انصاف داشته باش من تا بحال چند تا سوال کردم که این یکی هم مال من باشه. تو خودت میدونی اولا چند تا آرزو دارند سوال می کنند .

مانا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۵ام, ۱۳۹۲ ۱۳:۰۰:

الان جواب ندادی که!یعنی انکار میکنی؟چرا شعور مردم رو زیر سوال میبری؟به نظرت درسته اشتباهی که کردی رو قبول نمکنی؟اگه قبول کنی و عذر خواهی کنی شاید بشه هضم کرد ولی این انکارای الکی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۹:

مانا جان سلام. اگه خیلی صادقی راستشو بگو . چیزهایی را که شما از کامنتهای من خوندی برات مفید بودند یا نه؟؟؟ البته انتظار ندارم توضیح بدی کدوم خوب بود کدوم متوسط و وو بلکه در حالت کلی؟ بنظرت چند در صدشون تخیلی بودند؟؟؟ چون تو حالا که فکر می کنی من آرمین یا آرزو یا نمی دونم کی هستم چطوری شد بیشتر کامنت های من را با تمام دقتت قبول داشتی؟؟ حالا از من سوال می کنی چه و چه ؟ ولی به روح بابام قسم می خورم من آقا هستم و تمام چیزهایی را که در کامنت رضا دیدید همش واقعی هستند و خواهند بود . حالا خود دانی هی گیر بده اله و بله.احتیاجی به عذر خواهی ندارم حتی اگر نتونم تو این سایت وارد بشم هم برام مهم نیست چون احتیاجی ندارم. ولی حیفم میاد برای کسانی که مشکلی دارند از تجربیات و راه حل های خوب چیزی نزارم که استفاده کنند. موفق باشید.

مانا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۲۴:

وایییییییییییییی بازم موجبات خنده منو فراهم کردی؟
خب بگو دیگه من کجا تاییدت کردم و ازت تشکر کردم؟نمونه بگو
خدایی خیلی بده هی مییگی من فلانم بیسارم آقا برای بار هزارم میگم من هیچ چیزی که تو گفتی رو بکار ببستم
کامنتات خنده داره
مثل اونی که میگی کاسه آب و یخ بذارید کنارتون
مثل اونی که میگی سرتونو از تخت بذارید پایین که تهش گردن باید فلج بشه و خیلی کامنتای دیگت

goli پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰:

مانا مگه نگفتی یه جا گفت خانومش لوله هاش رو بسته؟ تو قسمت آیا من باردارم اومده گفت۲-۳ سال طبیعی جلوگیری می‌کنه و خانومش باردار نمی‌شه

سلام من مهسا ام ۱۶سالمه قدم ۱۷۱هست وزنم ۶۴ اضافه هم ندارم ولی میخوام ۳ کیلو لاغر شم تروخدا کمکم کنید

[پاسخ]

دریا پاسخ در تاريخ شهریور ۲۱ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۱۳:

من دوست دارم تو ۱ هفته ۶ کیلو لاغر شم چیکار کنم

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۳۸:

مهسا جان سلام کامنتهای قبلی من در پاسخ به دوستان را بخونید در مورد لاغر شدن.

[پاسخ]

سوگلی پاسخ در تاريخ شهریور ۲۶ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۴۴:

گلی جون نشنیدی میگن دروغگو کم حافظه س

[پاسخ]

سلام شما در روز دوبار از حلقه هایی که حاشیه داره و سنگینه استفاده کنین ممکنه یکم شکمتون کبود بشه ولش موثره.روغن زیتون رو با سرکه سیب مخلوط کنید جواب میده.درضمن ورزش بیلاتس بسیار عالیه

[پاسخ]

سلام من پری هستم قدم ۱۶۸ وزنم ۷۲ من چه کار کنم تا وزنم برسه به ۶۰

[پاسخ]

ali-345346 پاسخ در تاريخ شهریور ۲۰ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۲:

پریسای عزیز. تو وزنت و قدت خوبه . ۲ کیلو وزن اضافه داری. چرا می خواهی ۶۰ کیلو بشی برات زیر وزن میشه ضرر داره. من کشتیگیر هستم سالها وزن کم کردم خیلی برام ضرر داشت . موفق باشی.ولی بخواهی کمکت می کنم.

[پاسخ]

parisa پاسخ در تاريخ شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۲ ۱۸:۵۰:

من دارم کم خوری میکنم ولی لاغر نمیشم

[پاسخ]

parisa پاسخ در تاريخ شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۲ ۱۹:۰۰:

من از ناحیه شکم و پهلو خیلی چاقم اگه میشه کمکم کنید

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۰۹:۱۲:

پریسا جان سلام . برای خانم الهام تو کامنت بالا توضیح دادم . حتما انجام بده. باز اگه موردی بود توضیح بدم. موفق باشی

[پاسخ]

جوابمو ندادین

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۳ام, ۱۳۹۲ ۱۳:۵۲:

پریسا جان سلام . وزن کم کردن همیشه خوب نیست . شما که وزن زیادی ندارید. برای همین توصیه می کنم برای کم کردن بیش از حد وزن حتما عوارضشو در نظر بگیرید . عوارضششامل ۱- بیحالی ۲- کم شدن روحیه جوانی.۳- بیماری های مسری مثل سرماخوردگی ۴- خواب زیاد. وووو ولی برای اینکه همیشه و هر روز احساس کنید فرم بدنی قشنگ و سر حالی دارید پیاده روی کنید . نرمش های کششی را کامل انجام دهید بیست دقیقه ای نرم بدوید . و بعد ورزش حتما دوش بگیرید. بفکر کاهش وزن بیش از چهار کیلو از وزن حاضرتون هم نباشید. موفق باشی .

[پاسخ]

parisa پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۹:

من کم خوری میکنم ولی تعصیری نداره

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۱۰:۴۶:

پریسا جان لطفا کم خوری نکنید بلکه ورزش کنید. نگاه کن ورزش کردن امکانات زیادی نمی خواهد . می تونی اگر کار می کنی صبح زود بیدار شی تا اداره یا محل کارت دو مسیر را پیاده بری. به محل کار که رسیدی رو صندلی که نشستی می توانی حرکات کشش را انجام بدی . وقت برگشت به خونه هم می تونی پیاده روی کنی . رسیدی خونه کمی کششی کار کن بعدش دراز نشست حداقل ۳ ست ۲۰ تایی. موفق باشی

[پاسخ]

parisa پاسخ در تاريخ شهریور ۲۴ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۰:

حتی دکتر رفتم اما کم نمیکنم

[پاسخ]

با سلام من پریسا هستم من قدم۱۶۸ وزنم۷۲ من چه کار کنم که وزنم بشه ۶۰

[پاسخ]

سلام من پریسا هستم من قدم۱۶۸ وزنم۷۲ من چه کار کنم که وزنم برسه به ۶۰

[پاسخ]

دوباره سلام آخه خودم یکم ازاندامم ناراضیم هیچ مشکلی ندارم بجزاینکه یکم شکم وپهلوآوردم واصلا هم وقت وزش کردن ندارم اگه میشه راهنماییم کنید لطفا……….

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۳۴:

صدف جان چند سالته مگه ؟چرا ورزش را دوست نداری؟ نگاه کن برات خیلی صریح و روشن بگم در تمام دنیای پیشرفته شما نگاه کنید تمام انسانهایی که خوب و منطقی و به آینده نگرش قشنگی دارند بلااستثناء ورزش را در برنامه روزمره قرار داده اند و همانند غذا خوردن و استراحت باید در برنامه زندگی باشه . یادم رفت بپرسم متاهلی یا مجرد؟ اگر مجرد هستید مطمئن باشید در زندگی و تصمیمات و اعتماد بنفس شما ورزش بی اندازه تاثیر گزار خواهد بود. دوما بعد ازدواج مزیتش برات صد چنان خواهد شد که اینجا نمیشه توضیح داد. سوما بهترین تفریح سالم و پر فایده در جامعه ما ورزش است. حالا من مطمئن هستم تو باید ورزش را شروع کنی از پیاده رویی شروع کن . بعد کمی نرمش و حرکات کششی . و کم کم خودت علاقمند میشی بیشتر و بهترش کنی. برای پهلو و شکمت چون وزن زیادی نداری باید با دراز نشست و شنا و دو بدنت را به فرم ایدال در بیاری هر جا هم توضیح در مورد ی نیاز داشتی در خدمتم.

[پاسخ]

k11_85 پاسخ در تاريخ شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۰۶:

یعنی تو بینظیری ارزو جون
معلومه که اصلا به کامنت های خودت و دیگران توجه نداری فقط مثل طوطی حرف میزنی.
همین کامنت پائین گفته ۱۶ ساله؟؟؟

[پاسخ]

k11_85 پاسخ در تاريخ شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۱:

بلاخره تو هر کامنتی که میزاری یه چیزی باید بگی واسه خودت..
تو همه جور حرفی اینجا میزنی واسه خودت سوال طرح میکنی . جواب میدی..
حالا بگو این تاثیر ورزش برای خانم ها متاهل چیه.؟؟؟؟؟

[پاسخ]

سلام من۱۶سالمه قدم۱۶۳ ووزنم۶۴ هستش خیلی نگرانم میشه بگیدچیکار کنم لطفا؟؟؟؟

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۱۹ام, ۱۳۹۲ ۱۰:۳۵:

سلام صدف جان برای چی نگرانی ؟ میشه توضیح بدی؟ من متوجه نشدم. شما مشخصاتت هیچ جای نگرانی نداره.

[پاسخ]

سلام من شانزده سالمه قدم ۱۶۰ وزنم ۵۸ هست فقط با شکم وپهلوهام مشکل دارم وچاقی موضعی دارم خواهش می کنم روشی برای آب کردن شکم وپهلوهام پیشنهاد کنید.

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۱۸ام, ۱۳۹۲ ۰۸:۴۶:

فاطمیا جان سلام . تو قد و وزنت متناسب است حتی می تونی وزنت را تا س کیلویی هم زیاد کنی . اضافه وزن نداری مطمئنا. چون ورزش نمی کنی بدنت شل هستش و ماهیچه های بدنت ضعیف هستند . شما برای اینکه ماهیچه هات سفت و قوی و فرم دار شوند باید ورزش کنی . وقتی میگم ورزش یعنی فعالیت ورزشی کامل . با دو آرام شروع کن ده دقیقه بدو بعد حرکات کششی دست و پا و بالا تنه و پایین تنه با مکس مناسب حداقل ۵ ثانیه هر حرکت. بعدش دراز نشست و طناب زدن و بارفیکس رفتن و حرکت پروانه و رقص پا وووو. برای پهلوهات میتونی در شرایط ایستاده پاهات را تا عرض شانه باز کنی و دستهات را هم بطرفین باز کنی درحالتی که پاهات ثابت هستند بنت را با حرکت دستهات به چپ و راست حرکت بدهی . این را ۲۰ با رد سه ست تکرار کن. موفق باشی

[پاسخ]

سلام.خسته نباشید.من ۲۴ سالمه ۱۶۳ قدم ولی ۷۰ کیلو ام.بالا تنم چاق هست.وقتی لاغر میکنم از قسمت پایین تنم لاغر میشم.این بیشتر عذابم میده.کارور پشتم گوشتیه و با شکم پهن هستم.تورو خدا کمکم کنین.عذابم میده.این هیکل

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۲ ۱۱:۰۶:

سلام هاله جان . شما حداقل ۵ تا ۶ کیلو تا وزن مناسب زیادی دارید. پس برای اینکه بالاتنه شما ضعیف تر بشه و بدنتون فرم ایدال بگیره باید ورزش کنی مثل بقیه. شکم را باید با دراز نشست محکم کنی . برای اینکه لاغر بشی باید دو و میدانی کار کنی . یعنی بدوی و پیاده روی کن. بعد پیاده روی نرمش های کششی و بعدش کمی بالاتنه را با بدنسازی با وزنه های سبک طبق نظر مربی بدنسازی کار کن.شنا هم در تناسب اندام خانم ها بسیار موثر است . حتما استخر و سونا و جکوزی برو. موفق باشی. ولی میگی کارور پشتت من متوجه نشدم منظورت باسن هست یا پهلوهات ؟؟؟

[پاسخ]

goli پاسخ در تاريخ شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۱۸:

mashala shoma ha be kasi forsat nemidin nazar bezare

[پاسخ]

goli پاسخ در تاريخ شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۲ ۱۲:۲۴:

سلام ها‌له جان
شما میتونید تو خونه از حلقه براى آب کردن شکم و پهلو استفاده کنید فکر می‌کنم مؤثر هستش … باز اگه خیلی‌ ناراحت هستید میتونید برید باشگاه اونجا مربی‌‌هایی‌ هستن که می‌تونن بهتون مشاوره بدن و کمکتون کنن

[پاسخ]

سلام من قدم ۱۵۹ وزنم ۵۶ تا ۵۷ کیلو هست .تو ۲ سال از وزن ۷۳ اومدم به ۵۶ .تحته نظر دکتر .میخوام ۲ کیلو دیگه کم کنم چکار کنم؟

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۲ ۰۹:۱۱:

سلام سعیده جان. تو وزنت خوبه . زیاد وزن کم کردن هم خوب نیست . ما باید سر وزن باشیم نه زیر وزن. یک آدم نرمال از لحاظ جسمی باید همیشه سر وزن باشه حتی یکی دو کیلو بالای وزن شکل بدنی قشنگی بهش می دهد بنابراین شما به وزن کم کردن فکر نکنید به ورزش و تناسب اندام زیبا فکر کنید. موفق باشید. ولی اگر بخواهی باز وزن کم کنی کامنت های قبلی را بخون جوابت را پیدا می کنی. موفق باشی.

[پاسخ]

سلام من ۱۸ سالمه قدم ۱۶۵ و وزنم ۷۳…
چیکنم تا در ۲ هفته بشم ۶۵ کیلو…
عجله زیادی دارم مهمه…

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۲ ۰۹:۲۹:

گلاب جان سلام تو وزنت ۶ کیلویی اضافه وزن داری . در کامنت های قبلی برای دوستان توضیح دادم می تونی بخونی باز لازم شد در خدمتت هستم.

[پاسخ]

سلام ببخشید من قدم ۱۷۰ و وزنم بین ۶۱الی۶۳ هست میانه تنم چاقتره چه کار کنم که کم شه هر کاری میکنم پایه ثابته مجلسه کشته منو آب نمیشه!!!!!!!البته اینم بگم استخوان لگنمم پهنه

[پاسخ]

reza پاسخ در تاريخ شهریور ۱۷ام, ۱۳۹۲ ۰۸:۳۴:

شادی جان تو چند سالته. تو وزنت خوبه نیاز به وزن کم کردن نداری . ولی بنظر من ورزش نمی کنی یا اینکه کم ورزش می کنی . بهت توصیه می کنم کمی دو آرام حدود ده دقیقه برو و بعدش حرکات کششی را برو . بعدش کمی دراز نشست کار کن تا عضلات شکم و پهلوت سفت بشوند. پهن بودن استخوان لگن خانم ها طبیعیه . ولی اگر عضلاتت را کمی سفت کنی اندامت قشنگتر دیده خواهند شد و شکمت جمع و جورتر خواهد شد با ورزش مخصوصا برات دراز نشست خوبه . البته بهت بگم دراز نشست را باید درست انجام بدی . درستش اینه روزمین به پشت بخواب . دستها رو سینه به صورت مشت پاها ت را کمی جمع کن تا کف پاهات رو زمین باشه . بالاتنه ات را تا بیست درجه بکش بالا بطرف پاهات و بعد دراز کش . این کار را در ۳ ست بیست تایی انجام بده . بعد هر ست کمی عضلاتت شکمت را ماساژ بده. و دوباره ست بعدی . اگر عضلاتت کمی تقویت شد بگو سختترش را هم برات بگم . فقط عجله نکن .

[پاسخ]

سلام . من قدم۱۵۷هست ووزنم۵۱کیلو ایاوزنم متاسب هست؟میخواستم لاغربشم . یعنی دارم شکم میزنم وهمین طور باسن باید چیکارکنم؟

[پاسخ]

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

[پاسخ]

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت


Current ye@r *


Leave this field empty

دنبال کردن

بیشتر

پوست

ماسک بوتاکس خانگی

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

پوست

درمان خانگی میخچه

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مو

پیشنهادهای عالی برای موهای خشک و وز

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

تغذیه

خواص روغن بادام

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

رموز همسرداری / روانشناسی

آیا ﺳﻮﺍﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ داریم؟!

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

آرایش / پرسش و پاسخ / مو

پاسخ به سوالات شما(رنگ مو)

۵ فروردین, ۱۳۹۰

زیبایی / سلامت

جراحی زیبایی بینی

۲۸ شهریور, ۱۳۸۹

آرایش / پرسش و پاسخ / زیبایی / مو

پرسش و پاسخ(رنگ مو)

۲۳ مهر, ۱۳۸۹

پوست / سلامت

روش‌های درمانی تعریق زیاد کف دست و پا

۲۴ فروردین, ۱۳۹۰

آرایش / زیبایی / مو

ترکیب رنگ ها و رنساژ مو

۱۸ مهر, ۱۳۸۹

زیباشو دات کام © 2019. حق کپی رایت محفوظ است

امروزه با درگیری های مختلفی که زنان شاغل و حتی خانه دار که فرزند دارن شاید خیلی وقت کافی برای لاغری و تناسب اندام نداشته باشن، برای همین یکسری دستورهای بسیار ساده و خودمونی که برای همه قابل اجرا هست…

امروزه با درگیری های مختلفی که زنان شاغل و حتی خانه دار که فرزند دارن شاید خیلی وقت کافی برای لاغری و تناسب اندام نداشته باشن، برای همین یکسری دستورهای بسیار ساده و خودمونی که برای همه قابل اجرا هست رو بهتون پیشنهاد میکنم تا بتونین یک الگوی صحیح و آسون برای تناسب اندام خودتون در پیش بگیرین.

چاقی

در این شکی نیست که باید غذاهای مقوی و با حجم کم رو در وعده های غذایی مون داشته باشیم اما باید کالری لازم رو هم بهش توجه کنیم، لیست های زیادی وجود دارن که از توی اونها میشه تخمین زد فعالیت های ما در روز به چه مقدار انرژی احتیاج داره و غذاهایی که میخوریم چه مقدار انرژی برای ما تولید میکنه. اینطوری اگر چربی زیادی برای سوزوندن داریم باید همیشه مقدار انرژی غذای مصرفیمون رو کمتر از انرژی لازم کارهامون تنظیم کنیم.

کالری دریافتی

چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

برای اینکه سرعت از دست دادن وزن ولاغر شدن  رو افزایش بدیم باید روزی دو لیتر و یا هشت لیوان آب بنوشید، این کار سرعت سوخت و ساز بدن رو افزایش و بر روی متابولیسم بدن تاثیر مثبت در جهت لاغری داره.

کارشناسان همیشه توصیه کردند که به صورت منظم ورزش کنید تا علاوه بر سوزاندن چربی ها برای لاغر شدن تمامی اعضای بدن رو در یک سطح آمادگی مناسب سلامت قرار بدین، پس حتما حتی روزی نیم ساعت درون منزل تمرینات خودتون رو پیگیری کنین.

رژیم و ورزش

میوه یک صبحانه لذیذ و یک میان وعده سبک حساب میشه، کارشناسان توصیه میکنن در صبح و در میان وعده هاتون حتما از میوه های تازه استفاده کنین، میوه کم ضررترین خوردنی ممکن برای تناسب اندام و لاغری حساب میشه که نه تنها منعی نداره بلکه همیشه توصیه شده. میوه های ویتامین های لازم بدنتون رو طبیعی تامین میکنن و شادی براتون به همراه میارن.

کاهش وزن

دانشمندان توصیه میکنند هرگز غذاهای با انرژی و کالری بالا را از وعده های غذایی تون حذف نکیند! بلکه باید اونها رو با خوردنی های مفیدتر متعادل یا در اصطلاح بالانس کنید. اشتباه رایجی که اکثر خانومها دارن و برنج رو از غذاهاشون به طور کامل حذف میکنند که کار خطرناکی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه


Current ye@r *


Leave this field empty

سلام دوستان منم خیلی دوست دارم لاغرشم ولی اراده ام خیلی ضعیفه نمیدونم بایدچکارکنم??

میخوام لاغر شم کمکم کنید و ممنون از سایت خوبتون دوستان بقول اقای مهاجری شاد و پیروز باشید

Mamnoom

همه شماهایی که کامنت گزاشتین قدتون بالای ۱۷۰ وزنتونم ایده آله
اره این زامبی های گامبو ام که تو خیابونن همشون منم

سلام ی برنامه غذایی لطف میکنین ممنونم

خیلی مطالب خوبی بود

سلام میخوام فقط پایین تنم لاغرشه چیکار کنم؟

چرا کسی جوابمو نمیده؟ 😥 🙁

سلام . من چهارده سالمه ۱۷۲قدو ۷۲کیلو وزن همه بهم میگن چاق هستی لطفا 😥 کمکم کنید می خوام بشم ۵۰کیلو

منم میخوام لاغر شم قدم 169وزنم 63سنمم13بگید چ کنم منه بد بخت همه هی میگن تو چاقی 😥 :unsure: 😥

سلام من15 سالمه وزنمم متناسب با سنمه ولی اگه بروم بدن سازی وزن پایین نمیاد یا هیکلم بد از ی مدت رو فرم میمونه؟ لطفا جواب بدید با تشکر

B-)

من فکر می کنم در ابتدا با کم خوردن و پیاده روی بهترین راه باشه -بعد از اینکه کم کردیم باید فقط مواظب تغذیه باشیم-حذف کردن تنقلات -من خودم همین طوری شروع کردم –
ابتدا یک شلوار تنگ پوشیدم -شروع به پیاده روی کردم و غذاما کنترل کردم-فقط مواظب باشید زیاده روی نکنید که دچار بیماری بی اشتهایی عصبی بشید -این بیماری خیلی خطرنامه

عالی بود ولی من لاغر نیشم

:yahoo: 😥 :wacko: :laugh :scratch: عالی من خوشم امد :rose: B-) :yahoo: 😀 :whistle: 😀 :encourag:

ممنون از رهنمای تون که برای ما همه چیز فراهم کردین

:laugh عالی

سلام من 8۶کیلو هستم قدم ۱۷۰ هست
می خوام یک ماه لاغره بشم کمک کنید 😥 😥

سلام..من که ازامروزشروع میکنم امیدوارم که موفق بشم..مرسی

کاهش ۳۰ کیلو در هر بازه‌ی زمانی، نسبتا هدف بزرگی است، اما انجام چنین کاری تنها در هشت هفته مانند آنچه در برنامه‌های محبوب تلویزیونی می‌بینید، میتواند کار پر خطری باشد! اما با کمک دکترتان، اگر سلامتی کلیتان در سطح خوبی باشد و به برنامه‌ی غذایی و تمرینات شدیدتان بچسبید، خواهید توانست به این هدف برسید. این اقدام، نیاز به تعهد دارد، پس نباید در مجموع برای طی کردن فرجه‌ی دو ماهه‌تان هیچگونه انحرافی در رژیم غذاییتان داشته باشید. اما خیالتان راحت باشد، این کار، شدنی است.

روزتان را با آهسته دویدن یا دوچرخه سواری آغاز کنید. در واقع هر فعالیت فیزیکی که عرقتان را در بیاورد جواب کار شما را خواهد داد، فقط با شدتی فعالیت کنید که بتوانید بمدت ۲۰ دقیقه ادامه‌اش دهید. این تمرین کالری خواهد سوزاند و اگر یک رژیم کم کالری داشته باشید، چربی هم خواهید سوزاند، که به کاهش وزن سریع خواهد انجامید.

هر روز صبح با تعیین زمانی برای مصرف یک وعده‌ی سالم و کوچک، صبحانه بخورید. سعی کنید صبحانه‌تان شامل چیزهایی مثل بلغور جو دوسر بهمراه میوه، ماست، یک میوه‌ی کامل یا تست نان گندم بهمراه آبمیوه باشد. صبحانه خوردن به سوخت و ساز بدنتان سرعت می‌دهد و بدنتان را تحریک می‌کند تا در طول روز بیشتر کالری بسوزاند.

آب را جایگزین نوشابه کنید. برای اینکار باید هر چه نوشابه در منزلتان هست را به انبار منتقل کنید و از آن به بعد بجای نوشابه آب بنوشید. نوشابه پر از کالری تهی است که بصورت شدیدی در توانایی کاهش وزن شما اختلال ایجاد می‌کند، اما آب کالری ندارد، بدنتان را هیدراته میکند، و کمک خواهد کرد تا شکمتان پر شود و از پرخوری جلوگیری کنید.

کاهش وزن سریع

چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

بمدت یک هفته از «وعده‌های جایگزین» استفاده کنید. «وعده‌های جایگزین» غذاهای یخ‌زده یا نوشیدنی‌هایی آماده هستند که آنها را جایگزین هر وعده‌تان می‌کنید. مصرف چنین مواد غذایی می‌تواند به شدت مصرف کالری شما را کاهش دهد و در کل میزان کاهش وزن شما زیاد کنند.

دو بار در روز و هر بار ۲۰ دقیقه ورزش کنید. دو برابر کردن زمان ورزش روزانه‌تان، انرژی بیشتری خواهد سوزاند و به شما کمک خواهد کرد تا زودتر وزن کم کنید. هم می‌توانید همان تمریناتی را که در دو هفته‌ی اول انجام می‌دادید اجرا کنید، هم می‌توانید تمریناتتان را تغییر دهید. دوباره اشاره می‌کنیم که تمرینات کاردیو در محیط باز موثرتر خواهند بود.

دقیقا قبل از اینکه غذا بخورید یک لیوان آب بنوشید. حدود ۱۰ دقیقه قبل از وعده‌ی غذاییتان باید یک لیوان ۸ اونسی آب بنوشید تا بخشی از شکمتان را پر کند. بدین ترتیب، هنگامی که غذا خوردنتان را شروع می‌کنید، خیلی زودتر سیر خواهید شد و نخواهید توانست زیاد غذا بخورید. بنابراین بدون اینکه گشنه بمانید مقدار کالری دریافتی‌تان کاهش پیدا خواهد کرد.

به مدت دو روز، رژیم تک خوری بگیرید! بدین شکل که فقط آبمیوه بنوشید. آب میوه‌های غیر مرکباتی مانند سیب بهترند. حتی اگر ابزارهای مورد نیاز را دارید، می‌توانید آب مخلوطی از چند نوع میوه را گرفته و میل کنید. هر زمانی که احساس گرسنگی کردید، یک لیوان آبمیوه بنوشید تا هم شکمتان پر شود و هم اینکه بدون مصرف کالری زیاد، به بدنتان مواد مغذی برسانید. از میوه‌هایی همچون پرتقال، لیمو و گریپ‌فروت دوری کنید، چرا که می‌توانند معده و سیستم گوارش شما را اذیت کنند. همچنین فقط و فقط این تک خوری را دو روز از یک بازه‌ی دو هفته‌ای اجرا کنید.

با اضافه کردن مقداری میوه و سبزی به هر وعده ی غذایی و کنار گذاشتن مواد گوشتی، به رژیمی سرشار از میوه و سبزیجات بچسبید. لازم نیست که گیاه‌خوار باشید، هرچه بیشتر سبزیجات بخورید، بیشتر احساس سیری خواهید کرد و کالری کمتری مصرف کرده‌اید.

هرگاه خانه را ترک کردید یک میوه بهراه خود ببرید تا بجای هله هوله مصرف نمایید. اگر شما مشتاق مصرف هله هوله‌ها هستید، بهمراه داشتن یک میوه به شما کمک خواهد کرد تا هوستان برطرف شده و احتمال انتخاب‌های ناسالمی مثل چیپس و کلوچه کاهش پیدا کند.

سریع وزن کم کردن

شدت و مدت تمریناتتان را از جلسات ۲۰ دقیقه‌ای در روز به دو جلسه‌ی ۳۰ دقیقه‌ای در هر روز افزایش دهید. حتی برای سوزاندن کالری بیشتر، فعالیت‌های تمرینی‌تان را از تند راه رفتن، به دویدن یا حرکات پیچیده‌تری در حین جلسات ایروبیک‌تان ارتقا دهید.

کربوهیدرات‌های پیچیده همچون نان غلات کامل مصرف کنید. کربوهیدرات‌های ساده مانند ماکارونی یا نان سفید نخورید. کربوهیدرات‌های ساده انرژی زیادی به بدن خواهند داد، بیش از آنچه که بتواند بسوزاند، که در نتیجه آنها را بعنوان چربی ذخیره خواهد کرد. پس مصرف آنها را قطع کنید و شانس کاهش وزنتان را زیاد کنید.

در صورت نیاز، با تجویز پزشکتان قرص‌های لاغری مصرف کنید تا به هدف کاهش وزنتان دست پیدا کنید. همین که به انتهای برنامه‌ی هشت هفته‌ای تان نزدیک می‌شوید، ممکن است به قرص‌های لاغری احتیاج پیدا کنید تا چند کیلوی باقیمانده را هم بسوزانید. فقط حواستان باشد که اگر از قرص‌های ضد اشتها استفاده کردید، حتما غذاهای سالم و مغذی استفاده نمایید. در غیر اینصورت دچار عدم تعادل تغذیه‌ای شدید خواهید شد.

پیش از اینکه هر رژیم غذایی یا برنامه‌ی ورزشی را آغاز کنید، حتما با پزشکتان مشورت نمایید. اگر شرایط پزشکی خاصی داشته باشید، محدود کردن شدید کالری و چسبیدن به یک برنامه‌ی ورزشی سنگین می تواند سلامتی شما را تهدید کند. این موضوع را دست کم نگیرید.

در حالیکه در برنامه‌ها و تبلیغات تلویزیونی کاهش وزن‌های رویایی نشان داده میشود، یک هدف واقع گرایانه برای برنامه‌ی کاهش وزن در خانه، نیم تا یک کلیو در هفته است. موفقیت در نگهداری وزن پس از کاهش آن، مخصوصا پس از یک رژیم غذایی سخت، نیازمند این است که سبک زندگیتان را تغییر دهید. با پزشک یا متخصص تغذیه‌تان مشورت کنید تا یک برنامه‌ی غذایی سالم برایتان تدوین کند.

در آخر توجه داشته باشید که عدم توانایی شما در کاهش ۳۰ کیلو از وزنتان در این زمان کوتاه، شکست به حساب نمی‌آید! اگر بتوانید وزنتان را نگهدارید، هر مقداری که وزن کم کرده باشید می‌تواند سطح سلامتیتان را افزایش دهد. پس از این دوره، با آرامش یک برنامه‌ی غذایی سالم و کم کالری و برنامه‌ی ورزشتان را ادامه دهید تا بقیه‌ی وزنتان هم به مرور کاسته شود.

سلام من 16 سالمه قدم 167 س و وزنم 80 کیلو گرم میخواستم ده کیلو وزن کم کنم اما نمیدونم چگونه اگر چیز های سرد مانند چای سبز بخورم قلبم تیر میکشد و اگر چیز های گرم بخورم بدنم جوش درمیاورد لطفا راهنمایی ام کنید ممنون

تنها راه برای لاغر کردن شما پیاده روی منظم بین 40تا80 دقیقه است.اگر گن لاغری هم هنگام پیاده روی بر تن داشته باشید تاثیر به سزاتری خواهد داشت.توجه داشته باشید وعده شام حتما باید بدون برنج و نان باشد

سلام خسته نباشید من 16 سالمه قدم 168س شش ماه دیگر عروسیم هست و الان 80 کیلو گرم وزن دارم میخواستم تا یک ماه دیگر حداقل ده کیلو وزن کم کنم چای سبز یا چیز های سر نمیتوانم بخورم چون قلبم تیر میکشد ینی فشارم پایین میرود و چیز های گرم چون در سن بلوغ هستم اگر بخورم بدنم جوش درنیاورد مانده ان چکار کنم لطفا راهنمایی ام کنید ممنون

ترو خدا عروسي نكن شما هنوز نوجواني

سلام شماروبه خداکمک کنیدمن قدم ۱۵۵وزنم ۸۸کیلوهست دوماه دیگه عروسیمه افسرده شدم کمکم کنید ایامیتونم سی کیلوکم کنم همه مسخرم میکنن من باشگاه میرفتم وزن کم میکردم ولش کردم وحشتناک چاق شدم الان ۳۲سالمه منتظر کمکتون هستم درضمن اشتهام زیادشده همش دل ضعفه ومعده درد شدید میگیرم ارادم شده صفررررر شدم یه دختراسترسی افسرده حالم ازخودم بهم میخوره

ایا کم خوردن باعث لاغری میشه مثلا صبح یک لیوان شیر کم چرب 3تا بیسکوییت
تو مدرسه ی ساندویچ کوچک و زنگ دوم بستگی داره میوه های خاص یا ی بسته کرانچی فلفلی (چون تنده بدنم گرم میشه)
ناهارمو تو ظرف کوچیک میخورم و دیگه هیچی نمیخورم تا شب ک چای با نان شیرمال میخورم بعدشم میوه فعالیتم زیاد نیست چون درس دارم و احساس کم خوابی دارم
شما چه راه حلی پیشنهاد میکنید؟

البته یادم رفت بگم ک چای سبز استفاده میکنم

الان اینا کمن؟ بنظرم کرانچی رو بیخیال میتونی رو غذات فلفل بزنی.میان وعده هم یا ساندویچ یا میوه نه هردوش(ساندویچت نباید سس مایونز یا پنیر یا کره داشته باشه)ورزش کن شده ۳بار درهفته هربار ۴۵دقیقه میتونی پیاده روی کنی.فقط درس نخون زندگی کن

سلام من ۱۷ سالمه و ۱۰۵کیلو وزنمه و قدم ۱۷۶ میخواستم بدونم چجوری ماهی ده کیلو وزن کم کنم خیلی می‌خوام وزنم کم سه همه میخرم میکنم و دیگه اعتماد نفسمو بکل از دست دادمو یجوری افسردگی گرفتم لطفا کمکم کنید

يعني تو ٢ ماه. حداقل ٢٥،٣٠ كم ميشيم لطفا پايخ بديد

به نظر من کاهش وزن سریع فقط در 1 صورت ممکنه : رژیم غذایی صحیح در کنار ورزش منظم حداقل 2 ساعت در روز.

ایا ژل لاغری در کاهش سایز موثر است

خیر.خودتو سرکار نذار اینجور چیزا تاثیر نداره.نمیتونی بخوری بخوابی بعد لاغر شی.زحمت داره.ورزش کن.اگر هم مشکل جسمی داری کم بخور

با سلام و وقت بخیر
من ۳۲ سال دارم و میخوام ۲۰ کیلو وزن کم کنم . تا الان خیلی از قرص ها و رژیم استفاده کردم ولی خیلی نتیجه نگرفتم . متاسفانه فرصت ورزش کردن هم ندارم . قدم ۱۶۳ و وزنم ۷۴ . لطفا راهنماییم کنید تا چطور در مدت زمان کوتاهی میتونم به نتیجه دلخواه برسم.
اگه شما هم رژیم خاصی دارید که میتونه بهم کمک کنه ممنون میشم بهم بگید.

سلام من الان باردارم ۷کیلو اضافه وزن دارم چجور میتونم کاری کنم که هم وزنم خیلی بالا نره هم به بچم آسیب نرسه درضمن ماه دوم بارداریم هستم

سلام
آراد هستم یکی از چاق های قدیمی
هیچ وقت یادم نمیره سال۱۳۹۱ لباس به زحمت واسم پیدا میشد حتی یادمه موقع خرید لباس گریه و زاری که حالا کجا باید برم لباس بخرم از این حرفا تا واقعا از چاقی خسته شدم چون نه توی تاکسی میتونستم بشینم نه تو مترو خلاصه برام شده بود ایینه دق هیچ کاری درست پیش نمیرفت تا به متخصص تغذیه مراجعه کردم تونستم ظرف مدت ۴ ماه وزن خودمو از ۱۱۷ کیلو به ۹۷ کیلو تغییر بدم چند سال گذشت برج۶ سال ۹۵ به اصرار دوستام دوباره رژیم گرفتم و دیدم وزنم رسیده به ۱۰۲ کیو الان ۲۸ برج۸ سال ۹۵ و من تونستم تقریبا تو ۱ ماه ۸ کیلو وزنمو کم کنم الان ۹۴ کیلو شدم ولی واقعا‌ دلیل اصلی چاقی بچه ها عادت های غذایی بدمونه که نمیدونیم چیو چجوری بخوریم .در ضمن هیچ وقت نا امید نشید. اگه سوال داشتین:
Tlgr:@aradhashemi

سلام من وزنم ۱۰۵ کیلو است و از چاقی خود بسیار زیاد رنج میبرم و تکلیف زانو دردی هم دارم و همچنان من را یک نوع افسردگی گرفته و از همه چیز نامید شده ام هیچ به آینده دل بند نیستم برایم همه چیز خسته کن شده است . کوشش می کننم در بعضی محفل ها نروم از این برایم لباس درست به سایز من یافت نمشود . کوشش می کننک که هیچ بازار نروم به خاطری که به مجردی کع دوکان دار من را ببیند می گویی به سایز خودت نداریم . این کلیمه برای بسیار رنج میدهد . و راستش عراده قویی ندارم بار ها قسم خوردیم وقتی خود را در آینه میبنم بسیار رنج میبرم . از زنده کی نامید شدیم . به یک شفاخانه مراحعه کردم گفتن چربی های تمام بدن تان را میکشیم اما فامیل اجازه نداد گفتن بعدا شاید مشکلات برایت پیدا شود .

سلام،اگه اینستاگرام دارین روی گوشی تون به این پیج سر بزنید،این خانوم در مدت شش ماه شصدوسه کیلو کم کردن،ازشون راهنمایی بگیری/mahsarad_official/

سلام من حدود۴۰کیلو اضافه وزن دارم اصلا نمیتونم لاغر کنم هر جور رژیمی ام که میگیرم تا آخر نمیتونم ادامه بدم.زندگیم خیلی افسرده شده بخاطر چاقی.لطفا بگید چیکار کتم؟آیا عمل جراحی جوای میده؟

سلام مي خواستم ازتون به خاطر پاسخ كامل به سوالات تشكر كنم چون واقعا به من كمك كرد مخصوصا تو دوره ي استپ وزنم
يه راهنمايي هم واسه ساير دوستان داشتم من اوايل ابان ماه با وزن ٨٥ و قد ١٦٩ شروع كردم چون واسه كنكور مي خونم فقط مي خواستم رژيمي بگيرم كه وزنم افزايش پيدا نكنه اما يهو ديدم بعد دو هفته ٤ كيلو كم كردم ديدم نه تنها جلوي درس خوندنمو نگرفت سرحال تر هم شده بودم روزي يك ساعت رقص هم به برنامم اضافه كردم و الان ٥٨ كيلو هستم اول كه رژيمو شروع كردم يه لباس شب با سايز دلخاهم گرفتم هر دو هفته ميپوشيدمش ببينم اندازم شده يا نه به خودم قول دادم وقتي اندازم شد بيام اين جا و از تجربياتم براي بقيه بگم مطمئنا براي منم زماني بوده كه رژيمم درست پيش نرفته ولي اين لباس تمام انگيزه ي من بود هر كاري ميكنين فقط اميدتونو از دست ندين

سلام من بعد از كاهش ١٥ كيلوگرم وزنم استپ كرده و با كم كردن غذا و نيم ساعت اضافه كردن به ورزش روزانه هم از استپ خارج نشد حتي سايز هم كم نكردم نزديك يك ماهه كه كلن همينجوريه البته من در حال حاضر چربي اضافي زيادي ندارم اما ترجيح ميدم لاغر تر باشم وزنم هم توي نمودار عادي بود ولي هنوز يكم شكم دارم چكار كنم كه از استپ خارج شم رژيم چند روزه بيسكويت ساقه طلايي خوبه ؟

سلام دوست عزیز،
در مورد رژیمی که پیشنهاد فرمودید توصیه نمی‌کنیم. رژیم‌های عجیب غریب نگیرید 🙂
پیشنهاد می‌کنیم که چند روزی به خودتان استراحت دهید و کمی هم در مورد رژیم غذایی‌تان ناپرهیزی کنید. اما فقط چند روز! بعد از آن، در برنامه‌ی غذایی و ورزشی که تا به الان دنبال می‌کردید تغییرات زیاد و قابل توجهی ایجاد کنید تا عادت بدنتان به شرایط موجود شکسته شود. بعنوان مثال اگر تا بحال کسری کالری زیادی در برنامه‌ی غذایی‌تان داشتید، حالا کسری کالری را به ۱۰۰ تا ۲۰۰ کالری کمتر از میزان مورد نیازتان افزایش دهید. یا اگر تا بحال با تناسب ۴۰ ۴۰ ۲۰ رژیم می‌گرفتید، حالا این تناسب را تغییر دهید. یا در مورد ورزش، می‌توانید خود ورزشتان، یا سیستم تمرینی‌تان را دستخوش تغییر کنید. مثلا اگر تا الان با تعداد ست بالا وزنه می‌زدید، حالا تعداد ست‌ها را کم و وزن را سنگین کنید. یا اگر ۳۰ دقیقه با سرعت یکسان روی تردمیل تمرین می‌کردید، حالا با سیستم اینتروال تمرینتان را ادامه دهید. حتی می‌توانید زمان تمرینتان را هم تغییر دهید.
موفق باشید، و ما را از پیشرفتتان بی خبر نگذارید :)چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

سلام من ١٩ سالمه و قد ١٦٨ و استخوان بندي درشتي هم دارم با رژيم و ورزش وزنمو از ٨٥ به ٧٠ رسوندم براي اندام ايده ال چقدر ديگه بايد كم كنم و ديگه چجوري به كاهش وزنم سرعت بدم اين اواخر سرعت كاهش وزنم كم شده اوايل خيلي خوب كم ميكردم ولي الان يكم كند شده يني تا يكي دو ماه اينده ميتونم كاملا لاغر شده باشم ؟

سلام دوست عزیز،
گاهی اوقات رسیدن به اندام ایده‌آل تا ماه‌ها یا حتی سال‌ها طول می‌کشد. بنابراین، حفظ انگیزه و صبوری جزو مهم‌ترین نیازمندی‌های مسیری است که قدم در آن گذاشته‌اید. ولی خوبی‌اش اینجاست که سخت‌ترین مرحله، شروع این مسیر بوده که آنرا پشت سر گذاشته‌اید. این که سرعت پیشرفتتان کند شده کاملا طبیعی است و جای نگرانی ندارد. پیشنهاد می‌کنیم که کماکان به برنامه‌ی رژیمی و تمرینی‌تان ادامه دهید، و هر ۴ تا ۵ هفته یکبار، در سیستم تغذیه و تمرینی‌تان تغییراتی ایجاد کنید تا بدنتان عادت نکند. اینکه چند ماه طول می‌کشد تا کاملا لاغر شده باشید، بستگی به این دارد که چه مقدار چربی اضافه دارید.

سلام من نزدیک دویست کیلو وزن کم و زیاد کردم و بهتر از هر کس دیگه میدونم چجوری بایدکم کرد روش من نخوردن مواد قندی نخوردن چیپس و پفک کم خوردن برنج وعده ی غذایی دو وعده در روز صبحانه و شام ساعت هشت شب یک بشقاب هرچی اما مسعله ی اصلی ورزش یک روز در میون دویدن در هوای ازاد به مرور زمان افزایش زمان دویدن و افزایش مسافت به مدت زمان مشخص رفتن دراز نشست و بشین پاشو با خسته شدن و از دست دادن کالری مشاهده خواهید کرد که بدنی استاندارد خواهید داشت.

سلام من سی پنج سال دارم وزنم نودوپنج کیلو افسردگی گرفتماصلا اراده ندارم که رژیم بگیرم یه هفته رژیم میگیرم ودوباره کنار میذارم قبلا خیلی خوب میتونستم رژیم بگیرم بعد از دو زایمان که به صد میرسیدم خودمو با رژیم به هفتاد میرسوندم ولی الان هر کاری میکنم نمیتونم ،شوهرم خیلی به ممن فشار روحیوارد میکنه حتی پدر ومادرم تو رو خدا بگین چی کار کنم میتونمتا اسفندبیستکیلو کم کنم؟

سلام سمیرای عزیز،
همانطور که اشاره کردید شروع یک رژیم غذایی به اراده‌ی قوی ای احتیاج دارد، و همیشه شرایط انسان برای ورود به این فرایند مهیا نیست. پیشنهاد می‌کنیم یک روال تمرینی ثابتی را در خانه برای خودتان آغاز کنید و روزانه حداقل ۳۰ تا ۴۵ دقیقه فعالیتی که بتوان به آن کلمه‌ی ورزش اطلاق کرد انجام دهید. در مورد تغذیه‌تان نیز سعی کنید مصرف کربوهیدرات را کنترل کرده، و غروب به بعد کربوهیدرات میل نکنید. مصرف پروتئین و فیبر را افزایش دهید، و از انواع نوشیدنی‌های کالری دار، قند و شکر، شیرینی‌جات و هله هوله ها بپرهیزید. همین که سبک زندگی‌تان را تصحیح کنید، طی چندین ماه تفاوت شگرفتی مشاهده خواهید کرد. این اصلاحات به تغییرات غذایی زیادی همچون شروع یک رژیم نیاز ندارند، اما به کاهش وزن شما بسیار کمک می‌کنند. پیشنهاد می‌کنیم که به اسفند ماه فکر نکنید، به تصحیح روال کلی سبک زندگی‌تان بیندیشید تا بتوانید وزنتان را کم کنید، و کم نگه دارید. موفق باشید و ما را از پیشرفتتان بی خبر نگذارید 🙂

سلام من نزديك دو ماهه كه ورزش ميكنم البته خودم تو خونه يا مي رقصم يا مي دوم يه ٣ ماه هس كه رژيم گرفتم و ١٥ كيلو هم كم كردم ولي به يه چند روزيه كه ورزش ميكنم درد شديدي تو قفسه سينم احساس ميكنم البته يه مدت استرس زيادي هم داشتم سابقه فشار خون اينا هم ندارم ٢٠ سالمم هس درمانش چيه بايد ورزشمو قطع كنم ؟

سلام مریم عزیز، اگر در تهران ساکن هستید، شاید بدلیل افزایش آلودگی هوا در این روزها و در عین حال سرما، به سیستم قلبی عروقی یا دستگاه‌های تنفسی‌تان فشار وارد آمده است. پیشنهاد می‌کنیم برای چند روزی برنامه‌ی تمرینی‌تان را به حداقل برسانید یا قطع کنید، و مجددا پس از اینکه احساس آمادگی کردید برنامه‌تان را از سر بگیرید. بهرحال، درد قفسه‌ی سینه هنگام تمرین، دلایل متعددی می‌تواند داشته باشید که بصورت خلاصه نمی‌توان آنها را مطرح کرد. اما حتما در طی همین یکی دو روز، مقاله‌ی جدیدی در این زمینه منتشر خواهیم کرد. لطفا مجددا به مجله سر بزنید 🙂

سلام من 17سالمه وقدم166و وزنم 69 هست.و ناحیه ی بازو و پلو نسبت به بقیه بدنم تپل تره باید چیکار کنم که این ناحیها لاغر بشه؟؟؟

سلام دوست عزیز،
هیچ راهی به غیر از روش‌های جراحی برای لاغری موضعی وجود ندارد. باید رژیم غذایی و تمرینات مستمر ورزشی را آغاز کنید تا با چربی سوزی کلی که در بدنتان اتفاق می‌افتد، به تدریج به تناسب اندام دست پیدا کنید. موفق باشید 🙂

لطفا لطفا به این نکته توجه داشته باشین من خواهش می کنم یه برنامه ای بریزین در هفته نیم یا 1 کیلو کم کنین و ورزش رو هم کنارش داشته باشین من قدم 170 و وزنم67 البته 71 بوده همش خواشتم با رژیم های محدود دو هفته ای یا ی ماهه یا چند روزه کاهش وزن آنچنانی داشته باشم و همش شکست می خوردم و این باعث میشد بعد شکست اون رژیم محدود هم بی انگیزه بشم و هم در کنارش به غذا حریص بشم و با ولع بیشتری غذا بخورم (البته انکار نمی کنم بعضی ها جواب گرفتن ولی بعد یه مدتی بر میگرده ) ولی آدم باید درست غذا خوردنو یاد بگیره که این کار باعث شد چندین سال این 10 یا 7 کیلو اضافه باهام باشه بهترین رژیم رژیم کالری شماریه و ورزش هم حداقل نیم ساعت در روز داشته باشین کلا (3 تا 5 روز ورزش 1 ساعته مثل ایروبیک و پیلاتس عالیه واسه کاهش وزن) کافیه تو اینترنت به انگلیسی سرچ کنین کلی ورزش به درد بخور تو یوتیوب هست که میتونین دانلود کنین ازش استفاده کننین
به امید اینکه منم تا عید 7 کیلو رو زمین بذارم موفق باشین دوستان

21سالمه 88 وزنمه خیلی چاقم میتونم لاغرشم

سلام مونای عزیز،
کلید اصلی این است که انگیزه‌ی قوی ای در خودتان بوجود بیاورید و آنرا حفظ کنید. پیشنهاد می‌کنیم حتما به کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام ما بپیوندید تا تصاویر و جملات انگیزشی به شما در این زمینه کمک کنند. همچنین، برای شروع، بجای وارد شدن به رژیم‌های غذایی سفت و سخت که بیشر آزارتان می‌دهند، کمی مراعات غذایی کنید. بدین ترتیب که میزان مصرف کربوهیدراتتان را به تدریج کاهش دهید، و مصرف پروتئین و فیبرتان را زیاد کنید. از کالری‌های تهی، یعنی غذاهایی که در کنار کالری زیاد مواد مغذی کمی دارند هم بپرهیزید. مثلا بجای اینکه یک لیوان آبمیوه بنوشید، یک عدد میوه میل کنید. ما را از پیشرفتتان بی خبر نگذارید، موفق باشید 🙂

اراده واسه لاغر شدن ندارم یا وسط راه ول میکنم همیشه مثلا توی رژیمم اما لاغر نمیشم خیلی ها هم مثل من هستن لطفا کمک کنید

سلام من دختر 15 ساله هستم قدم160 و وزنم 82 از امروز می خوام رژیم بگیرم و ورزش کنم اما به هر سایتی که مراجعه می کنم رژیم های غذایی درستی نیستند,لطفا کمکم کنید که من چطور بتونم در عرض سه ماه 20 کیلو کم کنم چون واقعا دارم افسرده میشم وقتی همسن و سالای خودمو میبینم,چه برنامه غذایی و ورزشی برام پیشنهاد میکنید که بتونم این معضل رو برطرف کنم ممنون از سایته خوبتون

سلام مي خواستم بدونم تو رژيم اگه يه روز از دستمون در رفت و خيلي هله هوله خورديم چه كار كنيم مثلا واسه دفعش بايد قرصي چيزي بخوريم

سلام مریم عزیز، بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که نگران نباشید و دوباره به روال قبلتان باز گردید 🙂
البته باید توجه داشته باشید که این نگران نشدن، باعث نشود تا به این روال ادامه دهید.

سلام من هفته پيش در مورد استپ وزنم پرسيدم و شما راهنماييم كردين من دوباره روال عادي رژيممو پيش گرفتم و نيم ساعت رقص هم به برنامم اضافه كردم اما بعد از يك هفته هم چنان وزنم ثابته با اين حال يك سانتي متر از دور كمرم كم شده مي خواستم بدونم اين عاديه يا وزنم ديگه كمتر نميشه و اين كه در هفته به طور ميانگين چه قدر از دور كمر بايد كم بشه
سايتتون هم عاليه و تنها سايتي كه جواب نظرات و كامل و دقيق ميده واقعا ممنون

سلام سارای عزیز،
در تناسب اندام وزن مهم نیست، بلکه سایز شما اهمیت پیدا می‌کنه. بله، این اتفاق طبیعیه. چرا که احتمالش هست شما در عین اینکه چربی سوزی کرده باشید، عضله هم ساخته باشید. در این صورت وزن شما تغییری نمی‌کنه، اما سایزتون کم میشه. از طرفی، یک هفته برای مشاهده‌ی تغییرات زمان کمی هست. پر قدرت به تمرینات و برنامه‌ی غذایی‌تون ادامه بدید و نگران هیچ چیز نباشید. میزان تغییرات شما در وزن یا سایز، کاملا بستگی به ژنتیک شما، میزان شدت تمریناتتون و شدت رژیم غذایی‌تون داره و موضوعی قابل پیشبینی نیست 🙂

سلام
من قدم ۱۵۷ و شصت و نه کیلو دارم و بخاطره اضافه وزنم جلوی همسرم احساسه خجالت میکنم بخاطره این موضوع واقعا افسرده ام و همینطور برنانه خوابم هم بهم خورده من ساعت هشت صبح میخوابم تا سه بعد از ظهر البته چونکه همسرم شبها دیروقت میاد متوجه نمیشه
این که خوابم هم به این صورته شرایط روحیمو بدتر میکنه حس میکنم نحوه ی غذا خوردنم بیشتر به اعتیاد به عذا شباهت داره لطفا کمکم کنید.ممنون

سلام باران عزیز،
تلاش کنید تا به تدریج روال خوابتان را منظم کنید. خواب، یکی از اصلی‌ترین مواردی است که باعث ایجاد آرامش در بدن و ذهن می‌شود. در صورتی که خواب انسان با اختلال مواجه باشد، بدن تحت استرس قرار می‌گیرد، و در شرایط استرسی امکان کاهش وزن وجود ندارد. چرا که بدن، از آنجایی که احساس شرایط اضطرار می‌کند، بصورت اتوماتیک چربی‌ها را ذخیره نگه می‌دارد. در مورد اضافه وزنتان هم نگران نباشید. بهرحال همسرتان شما را انتخاب کرده، نه شمای لاغر را 🙂
مادامی که برای منظم کردن خوابتان تلاش می‌کنید، به تدریج فعالیت بدنی‌تان را بیشتر کرده و ورزش مستمری را آغاز کنید. در مورد تغذیه‌تان هم سعی کنید تا کنترل را به دست بگیرید. اگر دچار مشکل غذا خوردن احساسی هستید، سعی کنید در چنین مواقعی از غذاهای کم کالری استفاده نمایید. میزان مصرف کربوهیدرات‌ها، هله هوله‌ها، و نوشیدنی‌های مایع را کاهش دهید. و از غروب به بعد هم اگر امکانش هست مصرف کربوهیدرات را قطع کنید. قطعا همسرتان زمانی که تلاش شما برای کاهش وزنتان را ببینید، بیش از پیش از همراه شما بودن لذت خواهد برد. موفق باشید 🙂

روزگارتون خوش .من 35 سالمه با 105 کیلو وزن.البته هر کس من رو میبینه فکر میکنه نهایتا 80 کیلو هستم. 2سال پیش زایمان داشتم .و اواخر بارداریم دیابت گرفتم که البته خدارو شکر رفع شد.میخوام قبل از بارداری بعدیم تا جای ممکن وزنم رو کم کنم. لطفا راهنمایی کنید

سلام سمیه عزیز،
ورزش مستمر + رژیم غذایی 🙂 اگر برای کاهش وزنتان زمان محدودی پیش رو دارید، پیشنهاد می‌کنیم به یک متخصص مراجعه کنید تا با بررسی دقیق شرایط بدنی و سبک زندگی‌تان برنامه‌ی دقیقی را برای رسیدن به هدفتان تدوین کند. در غیر اینصورت، می‌توانید میزان مصرف کربوهیدرات و چربی را کاهش دهید، و مقدار مصرف پروتئین و فیبر را افزایش دهید. از غروب به بعد هم مصرف کربوهیدرات را قطع کنید. در مورد ورزش هم، سعی کنید روزانه حداقل بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه فعالیت ورزشی داشته باشید. حتی شده یک پیاده روی ساده. اگر راهنمایی خاصی نیاز دارید حتما بفرمایید 🙂

من يه رژيمي گرفتم ٨ كيلو كم كردم راضي هم بودم اما واسه بالا بردن سرعت كاهش وزن غذامو كم كردم دو هفتس وزنم استپ كرده و تكون نمي خوره چه كار كنم يه سري از دوستان گفتن يه هفته بايد زياد بخوري بعد از اول شورو كني خواهش ميكنم زود جوابمو بدين خيلس فوريه

سلام سارای عزیز،
اگر بیش از اندازه‌ی عرف در برنامه‌های تمرینی و غذایی خودتان تغییر و محدودیت ایجاد کنید، به بدنتان بیش از اندازه فشار آمده و به حالت قحطی می‌رود. بدین معنی که چربی‌ها را ذخیره نگه می‌دارد برای روز مبادا! بنابراین، وضعیت غذایی‌تان را به حالت سابق برگردانید و صبور باشید. کاهش وزن، یک پروسه‌ی طولانی مدت است. به تمرین مستمر و رعایت‌های غذایی‌تان ادامه دهید و سعی کنید آنها را به سبک زندگی‌تان تبدیل کنید. کاهش کالی مصرفی نباید بیشتر از ۲۰۰ تا ۵۰۰ کالری در روز باشد. موفق باشید 🙂

با سلام من 25 سالم هست 63 کیلو گرم وزن دارم اگر میتونستم 10 کیلو کم کنم خیلی خوب میشد. ممنون از راهنمایی های ارزشمندتان .

سلام الهه‌ی عزیز، چرا نتوانید؟ از همین حالا تصمیم بگیرید و شروع اجرایی کردن تصمیمتان را هم به بعدا موکول نکنید. نیازی نیست کار خارق‌العاده ای هم انجام دهید، فقط مصرف کربوهیدرات و چربی‌ها را کم کنید. کالری‌های مایع مثل نوشابه و آبمیوه ها را قطع کنید. مصرف پروتئین و فیبر را بیشتر کنید. و روزی ۳۰ دقیقه ورزش کنید، هر ورزشی، حتی پیاده روی 🙂

باسلام واقعا ممنونم از راهنمایی خوبتون برای این رژیم باید اراده خوبی هم داشت باشیم

سلام من وزنم 43 کیلو گرم است یعنی آگه 30 کیلو کم کنم 13 میمونم?

سلام ممنون از راهنمایی هاتون من یه فوتبالیستم دوسال پیش پام شكست و مجبورشدم فوتبالو بزارم كنارهمین كارباعث شدوزنم زیاد شه الان كم كم تمریناتموشروع كردم من 18سالمه72كیلو وزنمه و170قدمه میخوام تا بهمن ماه٬25كیلووزن كم كنم اینم بگم ك پام الان كاملا خوبه و سخت ترین تمریناتو میكنم
فقط یه راه حلی میخواستم ك تو كمترین مدت بیشترین مقدار از وزنمو كم كن
ممنون میشم اگه راهنمایی كنین

سلام سیروس عزیز،
میزان پیشنهادی برای کاهش وزن، ۰.۵ تا ۱ کیلوگرم در هفته است. بنابراین کاهش بیش از ۶ تا ۱۲ کیلو در ۳ ماه را توصیه نمی‌کنیم. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه بتوانید روی کاهش وزنتان در ۳ ماه آینده حساب باز کنید، به سراغ یک متخصص تفذیه بروید، تا با بررسی دقیق کامپوزیشن بدن شما و میزان فعالیتتان، یک برنامه‌ی غذایی دقیق برایتان تدوین کند. راهنمایی کلی بدین ترتیب است که میزان مصرف کربوهیدرات و چربی‌ها را کاهش دهید، و مصرف پروتئین و فیبرها را بیفزایید. از غروب به بعد هم کروبیدرات را قطع کنید. بدین ترتیب، در کنار تمرین مستمر، کاهش وزن پایداری خواهید داشت.

سلام من ٣٣سال دارم و با قد ١٦٦و وزن ٦٣اصلا هم انگيزه ندارم راهنمايي بفرماييد.

سلام زهرای عزیز،
کاهش وزن مزایای بی‌شماری دارد. ولیکن آنچه بیشتر از باقی مزایا انگیزه می‌بخشد، تغییرات ظاهری است که در شما اتفاق خواهد افتاد.
شما پوست بهتری بدست خواهید آورد. خوش لباس‌تر خواهید شد. چهره‌ی جدید و خوش عکس‌تری پیدا خواهید کرد. به جین‌های اسلیم‌فیت، دامن‌های کوتاه، جوراب شلواری‌ها، مایوها و همه‌ی لباس‌های زیبایی فکر کنید که همیشه دوست داشتید بپوشید اما متناسب اندام شما نبودند.
از میان سلبریتی‌ها و یا مدل‌های تناسب اندام، تعدادی را بعنوان الگو برای خودتان انتخاب کنید، و سعی کنید تا همیشه تصاویر آنها را جلوی چشم‌هایتان قرار دهید. مثلا روی والپیپر موبایل یا لپ‌تاپتان. از همین فردا، حتی اگر هنوز کاملا انگیزه پیدا نکرده‌اید در یک باشگاه ثبت نام کنید، و برنامه‌ی غذایی ساده‌ای را آغاز کنید. و هدفتان را با تمام دوستانتان در میان بگذارید. حتی می‌توانید یک دوست تمرینی برای خودتان انتخاب کنید و همیشه به هوای او بر سر تمرین بروید. امیدواریم موفق باشید 🙂

سلام من نودوهفت کیلو بودم با قد صدوهفتاد با رژیم هفتصد کالری طی یک ماه هفت کیلو کم کردم متاسفانه الان روی نود و ششصد موندم کلی پیاده روی و ملاحظه غذایی دارم کم نمیشه شوک هم ایجاد کردم یک روز هزاروششصد کالری مصرف کردم بعد فرداش چهارصد کالری مصرف کردم با کلی ورزش لعنتی تکون نمی خوره اصلا چیکار کنم؟ من باید هفتاد بشم تا بهمن ماه?

سلام زهرای عزیز،
رژیم‌های هفتصد کالری و چهارصد کالری، جزو دسته رژیم‌های محدود کننده‌ی کالری هستند، و این دسته از رژیم‌ها، از آنجایی که بدن را تحت استرس قرار می‌دهند، باعث کند کردن سوخت و ساز بدن می‌شوند. لطفا BMR خود را از طریق ابزارهایی که در همین سایت در دسترس است مشخص کنید. با توجه به قد و وزن شما، و با توجه به اینکه تمرین هم می‌کنید، تقریبا حداقل به ۲۰۰۰ کالری در روز احتیاج دارید. بخش اعظم این کالری را از پروتئین‌ها تامین کنید، و به تناسب چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها کمتر. همچنین روی کاهش وزن تدریجی و آهسته تمرکز کنید. هفته‌ای نیم کیلو نهایتا 🙂 موفق باشی

سلام دوستای گلم من 19 سالمه از اصفهان تا دو سال پیش 95 کیلو بودم اما طی 6 ماه رژیم گرفتن تونستم 58 کیلو بشم الان هیکلم عالی شده 2سال پیش 95 کیلو بودم با قد 160 اما الان 58 کیلو با قد 166 دکترو اینا هم نرفتم فقط باید اراده کنید و به شکمتون نه بگید کار سختی نیست سعی کنید حتما میتونید خواستن توانستن یسری افراد میگن لاغری سخته و کسی که چاقه نمیتونه لاغر کنه اینا همش دروغه این انرژی های منفی رو دور کنید از خودتون و مطمئن باشید که موفق میشید فقط باید اراده کنید…. امیدوارم با این مطالبم تونسته باشم بهتون انرژی + بدم امیدوارم موفق بشید

تبریک میگیم هنگامه‌ی عزیز 🙂 حتما ورزشی رو که به اون علاقه دارید رو هم شروع کنید و به صورت مستمر و حرفه‌ای ادامه بدید. ما رو از موفقیت‌هاتون بی خبر نگذارید 🙂

سلام قدت چطور بلند شد ؟؟؟؟؟؟؟

میشه بگید رژیمتون چی بوده

سلام من ۳۱کیلو اضافه وزن دارم چطور میتونم کمش کنم خیلی اذیتم کمکم کنید

فرزانه‌ی عزیز، بزودی یک برنامه‌ی ورزشی منظم را آغاز کنید. حتی شده پیاده روی به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در روز. در کنار ورزش، باید برنامه‌ی غذایی منظمی هم داشته باشید، میزان مصرف کربوهیدرات و چربی ها را کاهش دهید، و بیشتر خودتان را با پروتئین‌ها و فیبرها سیر کنید 🙂

در روز حدودا چند كيلو كاري بايد به بدن برسه؟

سلام بیتای عزیز، با توجه به سن و قد و وزنتان متفاوت است. می‌توانید برای محاسبه‌ی میزان کالری مورد نیازتان، از ابزار محاسبه گر سوخت و ساز پایه که لینک دسترسی به آن در ستون کناری وب‌سایت قرار گرفته، استفاده نمایید.

نظرتان را اینجا بنویسید، دیدگاه شما برای ما ارزشمند است… لطفا منو راهنمایی کنید که اگر بخواهم 20کیلو وزن کم کنم چند کالری باید بدنم دریافت کنه

ببخشید تو یک ماه میشه حداقل 15 کیلو کم کرد؟؟

من میخوام تا ۵۰ روز ۳۰ کیلو کم کنم یعنی تا اول مدرسه ها لاغر باشم
چیکار کنم

چنین کاهش وزنی ممکن نیست دوست عزیز.

با سلام. من 17 سالمه و قدم 165 هستش و وزنم 80 و اینکه خیلی چاق هستم قبلا رژیم گرفتم اما در عرض 2 هفته 4 کیلو کم کردم خوب بود به نظر خودم و بدنم نتیجه خوبی در برابر رژیم نشون میده اما اراده ندارم .این رژیمی که شما گفتید عالیه یعنی من میتونیم تا شهریور اینقدر کم کنم بعد که دوستامو دیدم تعجب کنن .من تا 2 ساعت میتونم پیاده روی کنم اما من از شما میخوام که لطفا واسه ی من و امثال من این رژیم رو بازتر کنید یعنی اینکه بیشتر بگید چی بخورید حتی اگر روزهای هفته تکراری باشه اشکال نداره.ممنون لطفا تو رو خدا بهم کمک کنین

سلام.من یک تکواندو کار هستم و 13 کیلو اضافه وزن دارم..البته یعنی خودم میگم باید کم کنم.میشه 13 کیلو کم کنم؟؟؟ واقعا میشه ؟؟؟ البته الا ی رژیمی دارم ولی جواب نمیده مصرف کالری زیاده و اصلا کم نمیکنم …م 14سالمه لطفا جواب بدید

لطفا کمکم کنین ! من بخاطر چاق بودنم افسردگی گرفتم ! و اراده م ظعیف شده ….!
من 20 سالمه و 70 کیلو هستم

سلام ، من تازه میخوام شروع کنم ، اما ماه رمضان هس !! مشکلی پیش نمیاد؟

سلام من یک تکواندو کار هستم ، بااین برنامه ای که شما نوشتیت می توانم در مدت یک ماه ۱۰کیلو لاغر شوم ، ممنون می شم جواب بدهید

ببخشيد دقيقا منظور از غذاهاي جايگزين و نوشيدني هاي آماده چيه؟ممنون ميشم پاسخ بدين.

سلام الهه‌ی عزیز،
وعده‌های جایگزین یا «meal replacement» شامل غذاهای از پیش بسته بندی شده‌ی ساده همچون سوپ، شکلات بار، یا نوشیدنی هستند، که میزان کالری‌شان به دقت مشخص شده و جاگزین وعده‌های غذایی می‌شوند، و عمدتا هم برای برنامه‌های رژیمی خاصی مثل cambridge diet مورد استفاده قرار می‌گیرند.
اما متاسفانه این نوع مواد غذایی رژیمی در ایران یافت نمی‌شوند!
بجای آن مرحله می‌توانید وعده‌های غذایی‌تان را ساده و کاملا مشخص از نظر میزان انرژی کنید، و نسبت به میزان کالری‌هایی که در مراحل قبلی دریافت می‌کردید، کالری دریافتی‌تان را کاهش دهید.

من 14 سالمه و 80 وزنمه میخواستم مطمنشم چه قدر باید کم کنم

سلام خسته نباشید… ببخشید یه سوال توی این هشت هفته که ممکنه سی کیلو وزن کم کنیم آیا این باعث نازایی و مشکلات دیگه نمیشه؟ لطفا جواب بدین …
باتشکر…

سلام لطفا در مورد غذاهاي جايگزين توضيح بديد من در هفته اول اين ر‍‍ژيم هستم براي هفته سوم متوجه صحبت شما نشدم نوشيدني هاي اماده به كدام دسته از نوشيدني ها گفته مي شود

سلام خسته نباشيد
من هم متوجه غذاهاي جايگزين نشدم اگر ممكن بيشتر توضيح بدين
ممنون

Salam.vaghean 30 kg kam mishe to 2 mah?????

30 ke na vali shayad 20 kilo kam besheh

مریس خوب بود.البته اگه بشه.عالیه.من ولع زیادی نسبت به خوردن شکلات تلخ دارم اونو چیکارش کنم؟بعداظهرها اگه یکی نخورم میمیرم.

سلام، ببخشید من همیشه تو باشگاه موقع ورزش با خودم یه بطری هایپ می بردم و استفاده می کردم. یه جایی
خوندم که نباید این کار رو کرد و اصلا نوشابه های ورزشی یه چیز دیگس! این درسته؟ ممنون می شم راهنماییم کنین و اگه می شه یه مطلب درباره نوشیدنی ها موقع ورزش بزارید. ممنونم.

سلام مریم عزیز؛

بله، در اون مطلب درست توضیح داده شده.
نوشابه‌های انرژی‌زا نباید حین ورزش استفاده بشن، چرا که بعلت وجود کافئین می‌تونن باعث کم‌آبی شدید در بدن ورزشکار بشن.
این در حالیه که نوشابه‌های ورزشی، برعکس نوشابه‌های انرژی‌زا در خودشون محرکی ندارن، بلکه مواد از دست رفته توسط تعریق رو به بدن می‌رسونن تا عضلات کارایی خودشون رو از دست ندن.
حتما بزودی درباره‌ی این موضوع، راهنمایی منتشر می‌کنیم 🙂

کلیه حقوق مطالب برای مجله تناسب اندام محفوظ است؛ لطفاً در صورت استفاده ، لینک و نام مجله تناسب اندام را درج کنید. کانال بدنسازی

کاهش وزن موثر باید اصولی باشد، مواد مغذی و در عین حال کم‌کاری به بدن برساند تا نتیجه‌ای مطلوب داشته باشد.

رژیمی مغذی، خوش طعم و سالم که بتواند روزانه یک کیلو گرم وزن شما را کاهش دهد بهترین گزینه برای تناسب اندام است. کاهش وزن زمانی موثر انجام می‌شود که کالری کمتری وارد بدن شده و از آن طرف کالری بیشتری سوزانده شود. به همین دلیل علاوه بر پیروی از برنامه غذایی سالم و کم‌کالری، انجام فعالیت‌های بدنی نیز بسیار توصیه می‌شود. بهتر است خودتان در خانه ترکیبی را تهیه کنید و به مدت 7 روز میل کنید تا از اثرهای معجزه‌آسای آن بر سلامتی و کاهش وزنتان لذت ببرید. مواد مورد نیاز: یک لیتر آب 2 قاشق سوپ‌خوری آب لیمو ارگانیک و تازه یک قاشق چای‌خوری دارچین یک قاشق غذاخوری عسل ارگانیک 2 قاشق سوپ‌خوری سرکه سیب طرز تهیه: همه این مواد را با یکدیگر ترکیب کرده و در شیشه‌ای تمیز بریزید و در یخچال قرار دهید. هر صبح یک قاشق چای‌خوری از این ترکیب را میل کنید و در طول روز مقدار آب کافی حدود 7 لیوان به بدن خود برسانید. با انجام این کار علاوه بر کاهش وزن یک کیلو گرم در هر روز، از بدنتان سم‌زدایی می‌شود. / تست سئو: اخبار بیمه، tarikhema.org (2019.11.3)

خیلی دستور مسخره ای است.هر روز صبح یک قاشق چای خوری مصرف شود!!!!


الکیه چرته

چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

سلام جدأ تأثیر داره ؟؟؟عوارضی نداره؟؟؟؟


خخخخخخخخ


؟به به به


اگه جواب نداد چی؟؟

سلام من اینکارو کردم الان ۳روزه۵کیلوکم کرد


توی روز اصلا غذا نخریم


جان من ؟؟؟


واقعا میشه؟لطفا جواب بدید؟


اره انگار ميشه

شما که وزن کم کردین میشه یکم توضیح بدید؟


واقعا میشه

واقعامصرف ی ق غ خوری یک کیلو چربی میسوزونه؟؟؟؟؟؟

سلام میخواستم بپرسم توی روز فقط باید این محلول و 7 لیوان آب مصرف بشه ؟؟؟

واقعا تاثیر داره بگین منم درست کنم


عالیه حرف نداره


چرته

بد نیس خانما اقایون شعرایی که من میخونم واسه تموم ایران خخخخخخ اللللکککیییی تاسیر داره

من که دوروز. گرفتم هیچ تاثیری نداشته

سلام ببخشید منظورتون اینه تو یه روز کل غذامون این باشه

سلام وقتی توضیح دادند هر روز ( صبح ) یک قاشق چایخوری میل شود دیگه از این واضحتر امیدوارم همگی موفق شویم ممنون


یعنی چی بالاخره چی شد….!

بابا همه داریم یا درس میدیم یا میپرسیم
یکی بگه میشه یا نه !!!


یعنی یه روزکامل هیچی نخوریم


تورو خدا بگین تاثیر داره

یعنی تو یه روز فقط همین رو بخوریم اینکه نمی شه

بله داره دوستان به شرطی که انجام بدیم

یه ملت ساده رو گیر آورده بهشون بخنده امان از جهل جماعت

ببخشید میشه بگین هر روز چند ساعت ورزش کنیم


بدون خوردن هیچ غذایی بخوریم؟

در کنار این محلول باید غذای کم کالری بخورید

به نظرتون میشه 48 روزه 35 کیلو کم کرد؟

من

منم میخوام امتحان کنم خدا کنه جواب بده همه راه ها رو رفتم. جواب نگرفتم اینم روش


صبح ناشتا باید میل شود

بنطرم مسخرس.چیشد یه روز یه کیلو کم کنی چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

سلام
مشکل ما اینه دوست داریم لاغر باشیم ولی هیچ زحمتی به خودمون نمیدیم
اگه واقعا کم بخوریم ورزش کنیم و تحرک داشته باشیم وزن کم میکنیم ولی …

بنده بخاطرbmiدر عرض23روز11کیلو کم کردم.خوراکمم صبح3عددسفیده تخم مرغ.ناهارسینه مرغ و هویج اب پز.شام کاهو.روزانه40دقیه دویدن.خیلی راحت کم کردم.البته قندوشکر حذف.چربی روغن حذف.کربوهیدرات شامل نون و برنجو…….حذف


م

سلام. منم هرچقدر تلاش می کنم وزنم کم نمیشه لطفا کمکم کنید


نه این دستور اصلا مجوز داره؟

یکی هم نیست بگه واقعا تاثیر داره یا نه یکی میگه چرته یکی میگه الکیه یکی میگه واقعیه معلوم نیس اه


اخه واقعا تعصیر داره


سلام عالیه


واقعا لاغر کردم


جواب بده

سلام تو رو خدا یکی بگه جواب میده یا نه من چهارده سالمه هشتاد کیلو ام واقعا جواب میده

سلام تو رو خدا یکی بگه جواب میده یا نه من چهارده سالمه هشتاد کیلو ام واقعا جواب میده


من 13 سالمه قدمم 160 وزنم 45


واقعا ممکنه؟؟؟

خوشم میاد هیچکس جواب قطعی نمی ده???
آخه تو روز که نمیشه فقط همینو خورد.منا جان بهترین کار برای لاغری حذف کامل برنج از برنامه ی غذاییه.پسر خاله ی من برنج رو کامل گذاشته کنار و ورزش میکنه و غذای سبک و سالاد و شیر و آب زیادی میخوره.الانه 3 ماهه 18 کیلو وزن کم کرده.دیدمش نشناختمش

حذف کامل خیلی از چیز ها هم خوب نیست عزیزم مثلا همین برنج رو که حذف کنی به مرور زمان باعث ریزش شدید مو میشه که فکر نکنم خیلی خوشایندتون باشه ?


عالی به نظر میرسه

من ووشو کارم وزنم باید زیر 48 کیلو فیکس بمونه یعنی این جواب میده؟

بابا الکیه امان از آدم های نادانی که اینو نوشتن
خخخخ

واقعاتاثیری داره و زنم 47میخام40شم


خیلی مزخرفه


چگونه در 3 روز لاغر شویم


چرط

دوستان عزیز داره میگه مقدار آب توی روز 7 لیوان ینی علاوه بر چیز هایی که توی روز میخورید باید حداقل 7 لیوان هم آب بخورید

سلام
حتما باید سرکه سیب باشه ؟

دوستان من خودم ۲۰ کیلو لاغر کردم
تنها راهشم ورزش هوازی با حذف روغن و قندداز برنامه غذایی هرچی سختر بگیری زودتر ب نتیجه میرسی از قرص الکارنتینم حتمن استفاده خارجیش فقط یخورده گرونه ولی جواب میده بدون عوارضم هست من خودم جواب گرفتم

ن میتونی نوشابه بخوری ب جای سرکه سیب☺️??


کارساز ه

سلام لطفا بگین که چه جوری برنجو تو دستور غذایمون حذف کنیم ؟

سلام ،خداکنه جواب بده من چهارده سالمه هشتاد کیلو ام رژیم گرفتم اما تو ی ماه فقط نیم کیلوکم کردم اگه واقعا بعضیا ازاین نوشیدنی جوابی گرفتن بگن ممنون میشم مرسی

سلام منم مثل کیانا خانوم هستم چخارده شالمه و هشتاد کیلو هستم اگه این رژیم جواب بده عالی میشه

سلام من 16 سالمه و پنجاه کیلوام و قدم 165 چیکار کنم تا وزن کم کنم

شما که ۵۰ کیلویی و قد ۱۶۵ باید ۶۲ کیلو باشی ۱۲ کیلو کم داری اون وقت می خوای رژیم لا غری بگیری عزیز من نا پدید میشی نکن


سرکارید بنده های خدا

سلام من 3ساله. هستم 200کیلو هستم.


واقعی من امتحان کردم

درود.میخواستم ببینم خوردن سرکه سیب واجبه؟؟

سلام چرت هستش .شما تخم کتان رو بگیرید البته آسیاب شده شو توی ماست قاتی کنید 10دقیقه قبل از ناهار بخورید.جوابشم میبینید.

چی دارین میگین اخه ی باامتحان کنیدبعداظهارنظرفرمایید


جواب میده یانه؟؟؟

سلام من 17سالمه 100کیلو هستم.هر موقع رژیم میگیرم چند روز اول رعایت میکنم .بعد نمیتونم رعایت کنم .میتونید یه راحل حلی بگید که بتونم رعایت کنم .و این رژیم تاثیری داره یا نه؟

همه چی رو بخوریم ولی کم حذف کامل یک نوع غذا مخصوصا برنج عوارض زیادی داره شما می خوای لاغر بشید نه اینکه زشت بشید

سلام من ۱۳ سالم است قدم ۱۶۷ است و وطنم ۶۸ است می خواهم حداقل ۵ کیلو کم کنم آیا این نوشیدنی جواب می دهد

من 33 سال دارم و70 کیلوگرم هستم من می خواهم 7 کیلو وزن کم کنم این هیچ پخی نیست

سلام من ۲۱ سالمه قدم ۱۶۲ و ۷۰ کیلوام.چون از وزنم راضی نیستم و یه مدته بخاطر هیکلم تحت فشار بودم الان چهار روزه روزه ی اب گرفتم.یا همون ابدرمانی.باور کنید ک فقط روز اولش سخت بود.خودمو وزن نکردم چون میخوام یه دفه ای ورن کنم و خوشحال شم.اما همه میگن لاغر شدم.اگه میخواید این رژیمو بگیرید حتما درموردش تحقیق کنید از گوگل
مچکرم?


من دوازده سالمه مشکلی نداره

منم واقعا مشکلی نداره چون منم 12سالمه

من 1سالمه500کیلو ام????
همه چی بخورید کم بخورید
آب زیاد بخورید حداقل هشت لیوان
سبزیجات و فیبر زیاد بخورید
روغن و قند رو از برنامه غذاییتون حذف کنید
روزی حداقل 45دقیقه پیاده روی داشته باشید
آروم غذا بخورید
با چنگال غذا بخورید
میوه های آبدار بخورید
رژیم جنرال موتورز رو بهتون پیشنهاد میدم
من خودن 15سالمه با قد 175. 85کیلو بودم با رعایت این موارد 15کیلو کم کردم در دو ماه .
بعدش دیگه هیچکی منو نشناخت
البته یه هفته بعدش ول کردم نیم کیلو برگشت
بعدش یه تغذیه و ورزش مناسب رو پیش رو گرفتم و الان شیش ماهه روی هفتاد کیلو موندم
موفق باشید

سلام من تکواندو کارم برای لیگ کشور باید 2 کیلو کم کنم جواب میده

سلام من تکواندو کارم باید ا جمعه 13 مرداد 1 کیلو کم کنم ایا جواب میده

سلام من ١٥ سالمه ٨٠ كيلو هستم ٠ أيا بعد از ول كردن وزن بر نمى گرده ؟

چرا بابا .من پارسال از وزن ۶۲بارژیم رسیدم ب وزن۴۹.اما بعداز بکسال برگشت


واقعا می شه

من میخوام تازه شروع کنم یه بار امتحان کردم جواب داده بازم میخوام امتحانش کنم

توروخدا بگید تو طول روز میتونیم غذا بخوریم یا نه


من میخوام تازه. شروع کنم


من یازده سالمه عیبی نداره


میشه یا نه

اخه کامل تر بگین کنارش چیزی بخوریم یانه خب نمیشه روزی ۱قاشق?

خهخخخ عجب دستوری آره خب ی قاشق چایی خوری از این محلول بخوریم دیگه چیزی نخوریم یک کیلو که هیچی چند برابر کم میکنیم ههخ


خوبه یا نه

با سلام خدمت همه دوستان.این دستور غذایی تا حدودی منطقی هست چون اکثر چیزهایی که برای چربی سوزی لازم هست رو داره. البته بهتر بود نویسنده بگه که در طول روز چقد میتونید کالری مصرف کنید.بنظر من این ترکیب رو اول صب ناشتا بنوشید سپس یه وعده صبحانه کامل مصرف کنید و در عوض میزان ناهار و بخصوص شام رو تا اونجایی که براتون مقدور هست کاهش بدین.در ضمن اگر بتونید وعده های غذاییتون رو افزایش بدین و میزان هر وعده رو کاهش بدین دیگه عالیه. این ترکیب یه چیزی شبیه چربی سوز
عمل میکنه. در ضمن این نکته رو یادتون نره که افزایش فعالیت روزانه بخصوص ورزش و پیاده روی واقعی ترین روش کاهش وزن هست.


ینی همتچن چاقید الان*_*


رژیم بهتربگین


من ۱۱ سالمه قدم ۱۴۵ وزنم۳۷


خب که چی؟؟؟

این جواب نمیده من کشتی گیرم قهرمان جهانم فقط ورزش

سلام من ۱۵ سالمه قدم ۱۶۵وزنم ۵۷ میخوام ۷ کیلو کم کنم میشه کمکم کنید. ممنون.


اره

این محلول چربی سوزی بدن رو بالا میبره البته روزی یک استکان و غذای کم کالری در کنارش خورده بشه

اصلا مگه میشه؟اگه میشه خوب بگین

سلام من ۱۲ سالمه و۷۴ کیلو هستم خواهش می کنم یه روش بهم بگین


الکی

منکه امتحان کردم اصلا جواب نداد

من ۱۳ سالمه قدم ۱۶۴ و ۶۷ کیلو میخواهم ۷ کیلو کم کنم


ارگانیک چیه


عجب


.

سلامن16سالمه47کیلوم میخوام 5کیلو کم کنم ایا واقعا راسته؟؟؟

سلام به هم وطن ها
آیا این معجون درست هست و هیچ عوارضی ندارد
چون ممکن است به بعضی ها ناسازگار باشد
لطفا بیشتر تعقیق کنید
من ۱۶۵قد
وزن ۵۳
من می خوام ۱۰ کیلو کم کنم اگر حقیقت داره و مجهز هست به من بگید ممنون?

دختری ۱۶ ساله هستم می خوام ۶ کیلو وزن کم کنم چه کار کنم کمکم کنید تورو خدا دارم دیونه میشم ????

سلام.بنظرم برای وزن کم کردن فقط باید جلوس خودتونو بگیرین..مثلا من 1 هفته به خودم سختی دادم و 1ونیم ساعت صبح و 1ونیم ساعت شب ورزش میکردم اما ورزش کافی نیست..باید رژیمم داشته باشین .مثلا من طی این 1 هفته فقط صبحونه میخوردم..و واقعا میتونستم تحمل کنم..شما میتونید صبحونه و عصرونه بخوردید..
بعد از 1 هفته 8 کیلو کم کردم..و ورزشمو نصف کردم و غذامو هم کامل میخورم غیر از شب..
2کیلو اضاف داشتم ولی تو همین وزن خودمو نگه داشتم..
✋امیدا وارم موفق باشین

من قدم 160 وزن 74 باید کم کنم یا خوبه

من ۱۶سالمه ۱۷۵قدم دزن ۷۸بنظرتون باید رژیم بگیرم

سلام دوستان خسته نباشید . من این رژیمو گرفتم در یک هفته 6 کیلو کم کردم . اصلا باورم نمیشد .
اما من صبح ساعت 6 نصف لیوان از این معجونو خوردم و تا شب فقط آب خوردم .هر روز حدود 30 لیوان آب رو خوردم .
واسه من که عالی بود به آرزوی لاغری فقط در یک هفته رسیدم .تشکر میکنم از این سایت .

سلام من ١١ سالمه ٤٥ كيلو وزن دارم جواب ميده


فقط این رو بخوریم

من میخواستم ببینم چه جوری سیب بندازیم تو محلول بعد ایا جواب میدیه

سلام من قدم 180 هست ولی وزنم 93 کیلو هستش باید چند کیلو باشم ؟و اینکه این محلول رو بعد از صبحانه مصرف کنم یا قبلش؟؟؟؟مشکل معده هم دارم اسیبی که نمیزنه؟؟؟؟؟

من 15 سالمه 80 کیلو وزن دارم میخوام 25 کیلو وزن کم کنم واقعا جواب میده؟؟؟؟؟؟؟


این واقعیت داره یانه

من کنگ فو کارم دو روز دیگه مسابقه دارم باید یک کیلو کم کنم واقعا تعصیر داره ?

سلام بله دوستان واقعا عالیه من صبح ۱ قاشق ازش میخورم غذامم کم تر کردم توی ۲۰ روز ۵ کیلو کم کردم


خطر نداره


چرت

سلام من 17سالمه منکه تا حالا استفاده نکردم ولی خالم استفاده کرده میگه حقیقت داره ولی کنارش آب اونم قبل صبحانه ناهار شام دو لیوان و قبل از خواب دو لیوان روزی نیم ساعت ورزش حدقلش اون محلول رو هم قبل صبحانه بعد وقتی ک آب خوردید معدتون رو پر نگه میداره و اصلا دوست نداری غذا میل کنین همیشه سیر هستید ولی اینم بدونید کنار رژیم غذایی حتما ورزش داشته باشید چون فورم بدنتون رو بهم میریزه شول و ول میکنه

سلام ب هیچ وجه تخم کتان نخوریدو استفاده نکنید من برای لاغری استفاده کردم البته وقتی که مجرد بودم ولی الان که ازدواج کردم باردار نمیشم تخمدان هارو تنبل میکنه…..

این بی تاثیر نیست ولی رژیم غذایی باید رعایت کنین غذای سالم بخورین ،سرخ کردنی،شیرینی و کیک،فست فود حذف کنین برنج حتما در هفته پنج شش قاشق بخورین چون ریزش مو میگیرین .مغزها مثل گردوبادوم حتما بخورین ولی کم .ورزش حداقل روزی یه ساعت انجام بدین مثل ایروبیک،زومبا،وپیاده روی .من رژیم کالری سنجی دارم خیلی عالیه چون سالمخوری غذاهای مضر حذف میشه،گرسنگی نداره وزنم هم کم میشه ولی یه کم اراده و انگیزه میخواد .دوستم با این رژیم ۲۰کیلو کم کرده .کالری سوزیتون رو بیشتر از کالری مصرفی قرار بدین حتما وزن کم میکنین یک روز ،دوروز وزن کم نمیشه اگرم بشه بلافاصله برمیگرده.دنبال هیچی نباشین چی بخورین که وزن کم کنین فقط ورزش ،غذای سالم و کم .حداقل هفته ای یک کیلو کم میکنین بعضیا سایز کم میکنن بعد وزن

من این کارو انجام دادم پارسال ولی سرکا سیب نداشتم صبح ناشتا ی لیوان میخوردم شب هم موقع خواب وورزش زومبا هم میرفتم واقعا عالی شدم ۸۹ کیلو ۷۰۰بودم شدم ۷۳ بعدوفقط باید صبحانه خوب بخوری شام ک نمیخوردم فقط ناهارو شام خرما اونم کم ک سرم گیج نره تو باشگاهم بطریمو پر گلابو لیمو تازه و آب میکردم اونم ما بین ورزشم استفاده کردم هر کی میدید میگفت عالی شدی خودمم تعجب بودم چون اون شکم بسیار بزرگ و رونای آویزون و بد شکل خیلی خوش فرم و جذاب شده بود تمام چربی هام آب شد الان ک بعد ی سال ورزش نتونستم برم ۸۲ کیلو شدم الان ۴ روز از رژیم سیب و گرفتم عالیه و ب شما هم پیشنهاد میکنم کنار این محلول ک ناشتا هست ساعت ۱۰ صبح و ۴ بعد از ظهر چایی سبز هم بخورید وکسانی ک دارو و زتم معده دارم یا فشار و ناراحتی های دیگه این و اصلا پیشنهاد نمیکنم چون یکم سر گیجه ووبلاخره رژیم بسایر سختی هست


می خوام لاغر بشم


چه مسخرا خخخخخخخ

خیلی خوب بود من تو7 روز 6 کیلو لاغر شدم مرسی از دستورتان. اینو ادامه میدم.

آقا من تکواندو کارم باید تا پنجشنبه 3 کیلو کم کنم واقعا این تاثیر دارهههههه؟؟؟

سلام دوستان من نيلوفرم. اين دارو واقعا تاثير داره چون من صبح ها فقط نيم ليتر اب گرم و ليمو خوردم و بعد. سعي كردم تا ساعت پنج بعد از ظهر هيچي نخورم و تاثير داشت هر چند ك هر گز موفق نشدم تا ساعت بنج چيزي نخورم چون دانشگاه ميرم و بايد درس بخونم و بدنم ب غذا احتياج داشت. در هر صورت سعي كنيد تا جايي كه ميتونيد اب گرم بنوشيد حتي اگ شده بيشتر از هفت ليوان چون واقعا كمك ميكنه و سعي كنيد از ساعت شش به بعد هيچي نخوريد صبح ناشتا اب گرمو ليمو بخوريد ويك ساعت بعدش صبحانه ورزش كنيد اگه اينكارارو انجام بديد مطمئن باشيد ك لاغر ميشيد. و اگه ميتونيد تا ساعت پنج هيچي نخوريد و ساعت پنج تا شش هر چي خواستيد بخوريد اما زياده روي هم نكيند و اينكارو همش تكراركنيد خيلي زود جواب ميده اگ باشگاهم ميريد ك ديگه چ بهتر ?

خیلی رژیم سختیه غیر اون نباید چیز دیگه ای بخوری
ولی جواب میده …..

من ۱۵ سالمه قدم ۱۵۷ و وزنم ۵۶ میخوام لاغر شم تاثیر داره


سلام باید ناشتا بخوریم


29

واقعا درسته من درعرض دوهفته 5کیلو کم کردم ممنون

سلام اونی که میگه من خوردم تعصیر داشته یکم توضیح بده لطفا

اگر این معجون را میل کنیم تو دو ماه ۲۵کیلو لاغر میشویم


یعنی


مسخرست

ببخشید آغای ناشناس وشمادوستان که میگید چرته مسخرس باشه این چرت مسخره بازم شما یک بار نظرتونو گفتین کافیه نمخاد هی نظر بدین اون میتونست نظر نده ولی حالا کی داده یا انجام بدی یاندی کسی مجبورت نکرده

من ک هیکلم عالیه نیازی ب این آشغالا ندارم


افرین بهت که هیکلت عالیه

اگر جواب نداد چی؟؟ اگه حالمون بد شد چی


ممنون


وای تعثیر داره یا ن؟؟؟


میخوام 10 کلو کم کنم چطور

من 15 ساله قد 160 وزن 71تورو خدا چند روش برای لاغری بگین لطفاممنون


خودتان وزن کم کنید بهتره

سلام من میخوام ازفردا شروع کنم یک هفته بعد جوابش هرچی بود بهتون میگم


سلام جواب داده واسه کسی؟


لاغری دوسست

سلام من امتحان کردم هیچ نتیجه ای ندیدم بلکه بالاترم رفتم خواهشن اول خودتون امتحال کنین بعد واسه مردم تجویز کنین

واقعا جواب میده امتحان کنید بعد از ی هفته وزنم ۵کیلو و ۷۰۰کم شد

به نظر من که عالیه خیلی خوبه
اونایی که میگن در طول روز اینو خوردیم چیزی بخوریم یا نخوریم باید بگم بخورید وووولللیییی
چیزای کم کالری

سلام ، من 24 سالمه و قد 171 ، وزن 75 ، چکار کنم لاغر بشم در عرض حدود یک ماه؟


باید چکار کنیم که لاغر شویم

به نظر من اول نوشابه بعد شیرینی بعد غذاهای چرب را کم کم کنار بزاریم وروزی۲۰ دقیقه ورزش کنیم لاغر میشویم به همین سادگی?

هرروز صبح یه حبه سیر ناشتا قورت بدهید معجزه میکنه

سلام اثر داره غذا کم بخورین من امتحان کردم

سلام من ۱۱ سالمه و ۵۱ کیلو هستم چکار کنم در حدود ا ماه ۲۰ کیلو کم کنم


ههههه


فقط همین گرسنه نمیشیم


اگه جواب نداد چی


منظور از ارگانیک چیه


باید در طول روز هیچی نخوریم


باید فقط اب بخوریم


واقعی

سلام بهتر ازاینا من یه فرمول میدونم که لاغر میکنه هر روز ۱دونه کدو خام دوتا خیار و کمی شویید و با ماست کم چرب قاطی کنین بخورین صبحونتون هم به وقتش نهار به وقتش سعی کنین شام نخورین یاهم خوردین کم بخورین برنج اصلا نخورین از کم کالری ها استفاده کنین

این چیز ها را باید هر وهده بخریم یا روزی یک بار


واقعن اثر داره یا نه

من ۱۱ سالمه خیلی چاقم این جواب میده این می گم چون بچه ام

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

افرادی كه از رژیم‌های غذایی پیروی می‌كنند، معمولاً از احساس گرسنگی در طول روز شكایت دارند. خیلی‌ها هم به دلیل همین احساس گرسنگی، رژیم‌های خود را دنبال نمی‌كنند.

اما پزشكان معتقدند استفاده از برخی مواد غذایی به كاهش اشتها كمك كرده و با وجود حجم كم، معده را پر می‌كند.

اولین نوع این غذا‌ها سوپ است كه علاوه بر ایجاد احساس سیری، ویتامین هم دارد. تخم‌مرغ كه به منبع غنی پروتئین معروف است هم، در صورتی كه به عنوان صبحانه خورده شود تا 24 ساعت آینده به طور قابل ملاحظه‌ای اشتها را تحت كنترل در می‌آورد.

ماست كم چرب هم معجزه می‌كند. این نوع ماست نه تنها معده را پر می‌كند بلكه كلسیم موجود در آن به سوختن چربی‌های بدن كمك می‌كند. در مورد مصرف سالاد هم كه جای بحثی وجود ندارد. فیبر موجود در گیاهان، حجم قابل توجهی از معده را پر می‌كند و به این ترتیب اشتها به خوردن غذای پر كالری از بین می‌رود.چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

به گفته پزشكان، خوردن یك مشت بادام در روز بهترین راه كنترل اشتهاست. نگران چربی موجود در بادام هم نباشید، چون قسمت قابل توجهی از این چربی جذب نمی‌شود. لوبیای پخته هم از آن دسته مواد غذایی است كه جادو می‌كند و با آزاد كردن تدریجی انرژی در عین كم كالری بودن، گرسنگی فرد را از بین می‌برد.

آیا ورزش باعث بیشتر خوردن می شود؟

راه های افزایش سوخت و ساز بدن برای لاغر شدن

راه آسان برای کاهش وزن

برای لاغر شدن چه باید کرد؟

قبل از رژیم لاغری باید بدانید

توصیه هاى غذایى براى كاهش وزن

آرام تر بخورید تا چاق نشوید

عوارض چاقی چیست؟

روش های درمان چاقى

چگونه لاغر شویم؟

چرا بعد از مدتی رژیم گرفتن، دیگر وزن کاهش نمی یابد؟

رژیم یویو ، شما را چاق تر می كند

«بدن»، خود را با پرخوری تطبیق می دهد

دانستنیها ۱۷۰ دیدگاه 79,342 بازدید

علل پایین بودن متابولیسم بدن شامل موارد زیر است :

۱- گرسنگی

۲- رژیم غذایی کم کالری

۳- خوردن زیاد غذاهای شیرین مثل شیرینی ها، آب نبات، نوشابه، ژله و کیک ها در طی روز.چیکار کنم خیلی زود لاغر شم

۴- ورزش نکردن و کمبود فعالیت بدنی

۵- کم کاری تیروئید

حال ۷ راهکار برای افزایش متابولیسم بدن را برایتان ذکر می کنم :

۱- صبحانه را حتماً بخورید:

برای افزایش متابولیسم بدن، همیشه اول صبح، صبحانه را بخورید. اگر شما تا وسط صبح (یعنی حدود ساعت ۱۰) یا بعد از ظهر چیزی نخورید، متابولیسم بدنتان آهسته و کند می شود. خوردن صبحانه برای سوخت و ساز بدن شما مانند افزودن هیزم به اجاق است، یعنی همانطور که هیزم چوبی، اجاق را شعله ورتر می سازد، صبحانه نیز سرعت سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد.

۲- افزایش تعداد وعده های غذایی :

به جای ۳ وعده غذایی، ۴ تا ۶ وعده غذایی را با فاصله ی ۲ تا ۳ ساعت از یکدیگر بخورید. البته در این صورت باید حجم هر وعده غذایی کمتر از وعده های قبلی باشد، یعنی همان مقدار غذا را که در سه وعده می خوردید، باید در ۶ وعده بخورید نه اینکه بیشتر غذا بخورید. خوردن مقادیر کم غذا در وعده های متعدد، متابولیسم بدن را افزایش می دهد.

۳- خوردن غذاهای کم کالری :

سعی کنید از داروهای افزایش دهنده متابولیسم بدن استفاده نکنید. به جای آنها از مواد غذایی کم کالری یا چربی سوز مانند سبزی ها میوه ها و غلات سبوس دار استفاده کنید.

۴- ورزش کردن:

اگر شاغل هستید سعی کنید روزانه مقداری از مسیر کار خود را پیاده بروید. به جای استفاده از آسانسور، از پله ها استفاده کنید. به جای سوار شدن به ماشین، پیاده روی کنید. سعی کنید روزانه حداقل یک ساعت ورزش یا پیاده روی کنید تا انرژی بدنتان را بسوزانید. به جای اینکه پول خود را صرف خرید داروهای قلابی لاغری کنید ، هفته ای ۳ تا ۴ بار و هر بار به مدت ۳۰ تا ۴۰ دقیقه پیاده روی کنید. این کار بهترین راه برای افزایش متابولیسم است.

۵- هیچ وقت گرسنه نمانید:

اگر در حال اجرای رژیم لاغری هستید یا می خواهید لاغر شوید، سعی کنید هیچ وقت گرسنه نمانید، زیرا گرسنه ماندن باعث می شود متابولیسم بدنتان به سرعت پایین بیاید. هیچ وقت برای ۵ تا ۶ ساعت بین وعده های غذایی خود گرسنه نمایند.

۶- برنامه غذایی منظمی داشته باشید:

وعده های غذایی کم حجم خود را با فاصله ی زمانی مشخص از یکدیگر مصرف کنید. هیچ وقت، هیچ وعده ی غذایی را حذف نکنید و در یک وعده کمتر از مقدار مشخص شده، غذا نخورید، زیرا این کار باعث می شود برای رفع گرسنگی خود تنقلات پرکالری و بی فایده را مصرف کنید که باعث افزایش وزن شما می شوند.

۷- روزانه ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشید:

مصرف آب به مقدار کافی باعث می شود دستگاه گوارش بدن کار خود را به خوبی انجام دهد و هضم و جذب مواد غذایی به نحو موثر انجام شود. بنابراین از بروز یبوست و سایر اختلالات گوارشی جلوگیری می کند. همچنین باعث حفظ شادابی پوست می شود، زیرا ممکن است با رژیم گرفتن پوست کمی حالت طراوت خود را از دست بدهد.

برچسبچاقی رژیم غذایی سوخت ساز بدن لاغری

3 هفته پیش

۱۳۹۸-۰۲-۲۲

۱۳۹۸-۰۱-۲۹

سلام من ۱۳ سالمه قدم ۱۵۵ وزنم ۶۲ خیلی چاقم نمیدونم باید چیکار کنم مادرمم چاقه و قدش کوتاهه لطفا کمک کنید

سلام اقا من ۱۹ سالمه با قد ۱۹۵ و وزن ۱۳۷ خیلی دلم میخواد سریع لاغر بشم چه کنم

سلام. برخی از چاقی و لاغری ها به دلیل به هم ریختگی های مزاجی و مشکلات و بیماری های بدن هست . لازمه اصلاح مزاج صورت گیرد. جهت بررسی دقیق وضعیتتون،‌به تلگرام مشاوره پارسی طب به شماره ۰۹۱۲۹۱۷۵۳۴۰ پیام دهید..

سلام به همگی : من تا سه ماه پیش ۱۱۰ کیلو بودم یه روز به طور اتفاقی تو خیابان دوستم را دیدم که از من ۱۵ سال بزرگتره اینقدر لاغر و خوش هیکل و کمر باریک که نگو من از خودم و هیکلم متنفر شدم و تصمیم به رژیم گرفتم رژیم واقعی نه الکی . سرتان را درد نمیارم تا ازخودتان و هیکلتان متنفر نشوید نمی تونید وزن کم کنید تا زمانی که خودتان از داخل تکان نخورید نمی تونید وزن کم کنید من با دیدن دوستم یه دفعه به خودم اومدم منی که سالها کوه گوشت را با خودم جا به جا میکردم و چیزی برام نداشت جز زشتی و هیکل بد و بیماری الان ۹۰ کیلو هستم تحت نظر دکتر هستم و از وضعی که پیدا کردم خوشحال هستم همه چی میخورم زیادم میخورم ولی به قائده و اندازه همه چی حتی کیک و بستنی و ژله و کباب ولی به اندازه وقتی روش خوردن و مقدارشو بدانید دیگه چاق نمی شوید .

بهترین تجربه ای که من دارم اینکه وعده های کوچک کوچک بخورم واقعا تاثیرگذار بود. اصلا خودمم باورم نمی شد…!!

من ۶۵کیلو هستم قدم ۱۵۳هست باید چیکار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من ۴۰کیلوهستم میخوام لاغرشم باید چیکار کنم میخوام وعده های غذاییمو بدونم

بیخیال… وزنت از این کمتر بشه که چیزی ازت نمیمونه. موفق باشی

با سلام به دوستان من ۱۵ سالمه میخوام ۱۰یا۱۵ کیلو لاغر بشم میشه منو راهنمایی کنین؟ من ۶۵کیلو هستم خودشم قدم ۱۶۵ هست مرسی

سلام دوست عزیز. هم باید ورزش و تحرک مناسب داشته باشید و هم رژیم غذایی مناسب و صحیحی داشته باشید.

سلام علیکم خوبید عاغااا من ۱۵ سالمه الانم ۱۴ کیلو وزن کردم وزنم شده ایده آل ولی بعد یهو تو یه هفته ۳ کیلو چاق شدم. اولین باره که این حس رو دارم که با اینکه گشنم نیست ولی هی باید بخورم به نظرتون کجای کارم ایراد داره؟

خوب بود لاغر شدم ولی وقتیذچاق بودم خیلی سفید بودم اما الان که لاغر شدم سیاه شدم و نمیدونم چکار کنم به دادم برسین

من روزی ۵۰۰ کالری کم نمیکنم خیلی ورزش و رژیم میگیرم ولی اینارم رعایت میکنم چرا استوپ کرده بدنم

شما یه مدت شروع کن به خوردن غذا و بدون پرهیز و بدون ورزش کردن و باشگاه رفتن بعد دوباره ورزش کردن و کار ها رو انجام بده تا از استوپ در بیاد منم چنین مشکلی داشتم شکر حل شدچیکار کنم خیلی زود لاغر شم

من هرقسم میکنم وزنم کم نه میشود ورزش دوش هرکاری دیکر قدم١٨٣رزنم٨٠kg

افتضاح بود

ممنوووون ازکمکتووووووووووووون

خییییییییلیییی عاااااااااالیییییییییییی بووووووووووووود

من قدم ۱۵۲ است و الان ۵۳ کیلو و ۳۹ سالمه چگونه وزن خود را کاهش دهم این چاقی فقط در ناحیه شکم و بازوها می باشد

بنظر من احتمالا شما استرس زیادی داری…! پیشنهاد می کنم برای آرامش بیشتر و پاکسازی بدن، مصرف آب رو بیشتر کنی حتما مصرف شیرینی رو هم کم کنه. برات آرزوی موفقیت دارم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

“پارسی طب” یک وبگاه عمومی با موضوع سلامتی و پزشکی است. این وبگاه به شدت به طب سنتی و گیاهی اعتقاد داشته و از این موضوع حمایت میکنند. ما همواره در تلاشیم که اطلاعات مفیدی در اختیار بینندگان خود قرار داده و اسباب رضایت ایشان را جلب نماییم.

چیکار کنم خیلی زود لاغر شم
چیکار کنم خیلی زود لاغر شم
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *