چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

دوره مقدماتی php
چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره
چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

اکثریت ما روزانه به کار‌ها وفعالیت‌های مختلفی مانند رسیدگی به شغل، درس خواندن و کار‌های مورد علاقه یمان می‌پردازیم و برای آنها زمان خاصی را صرف می‌کنیم و برنامه‌ریزی داریم.

 باید گفت که زندگی زناشویی نیز در کنار همه برنامه‌های خاص زندگی به تلاش و تمرکز نیاز دارد و برای اینکه آن را به بهترین شکل بهبود و ارتقاء دهیم به از خود گذشتگی‌هایی از طرف هر دو نفر یعنی هم مرد و هم زن نیاز داریم. در این میان خیلی از زنان امروزه بابت زندگی زناشویی خود نگران هستند و مرتب با مقایسه کردن زندگی خود با اطرافیان و حتی اوایل زندگی خود احساس می‌کنند که جذابیت و محبوبیت سابق را نزد شوهرشان ندارند وممکن است بگویند چرا شوهرم کم محبت شده است.

از طرفی دیگر ممکن است اکثر زندگی‌ها بعد از مدتی دچار یکنواختی شود و یا اینکه ناملایمات و دشواری‌های زندگی و مسئولیت‌های سخت، خوشی و شادی قبلی را در زندگی‌ها خیلی کم‌ رنگ کند اما باز هم باید گفت که به طور کلی همه چیز به خودتان بستگی دارد و نگاه و عملکردتان در زندگی‌است که تعیین می‌کند تا چه اندازه از زندگی لذت ببرید و احساس شاد بودن بکنید.

ممکن است بار ها از خود پرسیدید <> البته هر زنی با ترفند خاص مربوط به خود با شوهرش رفتار کند و برخی از عادت‌هایش به طور ناخواسته و ناآگاهانه سبب شود که فاصله یا شکافی بین او و شوهرش ایجاد شود و با وجود این‌ها باز از خود بپرسد که چرا با وجود تمام تلاش شوهرم عاشق و شیفته من نمی‌شود و در عین حال با وجود محبت‌های فراوان و رسیدگی‌ به او باز هم در شیفته کردن او موفق نیستم با اینکه همیشه دوست دارم که شوهرم عاشقم باشد و حاضر شود برای من بمیرد و این به سان یک آرزو برای من شده استچیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

در این مقاله آموزشی سعی میکنیم تا در عین تفاوت‌های ذاتی، اخلاقی، رفتاری و غیره در اکثریت زنان و اخلاق منحصر به  فرد درهر کدام از شما زنان راه‌هایی را به شما معرفی کنیم که برای شیفته کردن و عاشق کردن شوهرتان عمومیت دارند و چون اکثر مردان دارای نقاط اشتراک زیادی هستند با به کار گرفتن این مهارت‌ها به راحتی کاری کنید که شوهرتان برای شما فداکاری کند و به قول خودمانی‌تر حاضر باشد برای شما بمیرد.

دوره مقدماتی php

 

سوالی که باید از خودتان بپرسید این است که، موضوعاتی که باید دائما هنگام صحبت با شوهرم به میان می آورم چیست؟
شما باید همیشه از یادآوری شکستها و چیزهایی که از دست داده است اجتناب کنید. مهمتر از این، باید مواظب باشید که به طور غیر عمد احساسات ناخوشایند درون او را تحریک نکنید.
به عنوان مثال، اگر زنی که نامزدش کتاب ناموفقی نوشته است دائما به او بگوید که کتاب رقیب یا نویسنده های دیگر چقدر خوب است، این مرد قطعا از این موضوع متنفر خواهد شد، زیرا این موضوع او را دائما به یاد شکستش میاندازد. بر عکس این قضیه هم درست است، هر چه بیشتر در مورد چیزهایی صحبت کنید که میتوانند درون نامزدتان احساسات مثبت به وجود بیاورند، او بیشتر به صحبت با شما علاقمند خواهد شد.

اگر شوهرتان در شغلش شکست خورد است، صحبت کردن در مورد اینکه فلانی چقدر در کارش موفق است قطعا باعث اضطراب او خواهد شد. در سمت دیگر ماجرا، صحبت کردن در مورد اینکه یک نفر چطور توانسته است از پس مشکلی مشابه بر بیاید میتواند به مرد شما تسلی و انگیزه شروع مجدد دهد.پس:

 باید هنگام انتخاب موضوع صحبت با شوهرم مراقب باشم تا او را با موضوعی که نمی خواهد بشنود یا ممکن است با شنیدنش از من متنفر شود، آشفته نکنم.

اگر او کاری میکند که باعث آزار یا ناراحتی شماست، نباید هر چند ساعت یک بار آن را به او یادآوری کنید. مطمئن شوید که همیشه حداقل پنج موضوع مثبت در برابر هر دو موضوع منفی برای صحبت کردن وجود دارند، اینطور شوهرتان حضور در کنار شما را با احساسات رنج آور مربوط نخواهد دانست.

 

دسته‌ای از زنان هستند که پس از ورود به زندگی مشترک و زمانی که با اخلاق و رفتاری برخورد می‌کنند که مطابق میلشان نیست تمام نگرانیشان در زندگی به این مربوط می‌شود که او را اصلاح و تغییردهند و رفتار و کردار او را تحت کنترل خود دربیاورند.

حال اگر شما نیز یکی از این زنان هستید و یا حتی قبل از ازدواج و در دوران عقد به این طریق فکر می‌کنید و می‌گویید که شوهرم را طبق میل خودم اصلاح می‌کنم باید بگوییم که سخت در اشتباه هستید چون به علت الگو‌های تربیت متفاوتی که هم برای او و هم برای شما وجود داشته است و چون گذشته متفاوتی از هم داشته‌اید بنابراین در هنگام روبرو شدن با این شرایط قطعا باید انتظار زیادی نداشته باشید و به جای سعی در تغییر دادن و اصلاح او تمام سعیتان را در راستای کنترل رفتار و اخلاقیات خود به کار گیرید و اگر شما از خودتان شروع کنید همسرتان نیز برای همراهی با شما تغییر خواهد کرد پس در یک جمله: باز هم به جای اصلاح و تغییر او سعی کنید که خودتان را کنترل کنید.

چون یکی از تر‌س‌ها و تجربه‌های تلخ برای اکثر مردان دوری از خانواده اولیه خودشان است پس اگر می‌خواهید او برای شما بمیرد و برایتان فداکاری کند پس هرگز سعی نکنید با ترفند‌هایی او را از خانواده‌اش جدا کنید و به جای این‌ کار سعی کنید به آن‌ها نزدیک شوید و به جای بدگویی از آنها سعی کنید رابطه‌ای صمیمانه برقرار کنید.

به عقیده بعضی از افراد اهمیت دادن و احترام گذاشتن به خود کاری خودخواهانه و همراه با غرور است اما باید گفت که این عقیده کاملا اشتباه است چون با احترام گذاشتن و توجه کردن به خودتان می‌توانید متقابلا احترام شوهرتان را نیز برانگیزید. اگر به خودتان احترام بگذارید قطعا عزت نفستان نیز بیشتر می‌شود و در جامعه ما متاسفانه افراد کمی وجود دارند که به این قضیه توجه کنند که چقدر حرمت خود را حفظ می‌کنند یا اینکه چقدر به خود توجه می‌کنند و احترام می‌گذارند.

مقاله مرتبط: این موریانه ها رابطه زن و شوهر ایرانی را به جدایی می کشانند!

و در صورتی که شما نیز سعی کنید خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، روابط سالمتان را تقویت کنید، مرز‌های سالمی برای خود داشته باشید و قدرت نه گفتن را داشته باشید در این صورت است که خودتان را به عنوان اولین اولویت پذیرفته‌اید و می‌توانید به خود بگویید که با انجام این امور لایق احترام شوهرم و محبت او هستم.

همواره سعی کنید علاوه بر ابراز محبتتان از راه‌های مختلف مانند انجام کار‌های مورد علاقه او و توجه به نیاز‌های او، محبت خود را از طریق گفتن کلمات محبت آمیز بیان کنید و فکر نکنید که این کار‌ها مختص مردان است مثلا به او بگویید که خیلی دوستش دارید یا در مقابل چشمان او بگویید شوهرم بهترین شوهر دنیاست.

چون مردان به تایید کردن نیاز دارند قطعا با شنیدن این کلمات از شما دیوانه‌وار به سمتتان می‌آیند. اگر شوهر شما هیچگونه ابراز محبت ندارد شما باید از ابراز محبت خودداری کنید و این موضوع را با یک مشاور درمیان بگذارید تا دقیق تر برسی شود.

ناز دادن و نوازش کردن به حدی حیاتی است که حتی طبق تحقیقات ثابت شده است اکثر مجرمانی که جنایت می‌کنند افرادی بوده‌اند که در هنگام کودکی خیلی کم نوازش و لمس شده‌اند و حتی کودکانی وجود داشتند که هیچ نوازش و محبتی به آن‌ها نمی‌شد و بعد از مدتی فوت کرده‌اند این در حالی است که بعضی از زنان می‌گویند که ناز کردن مختص من و نوازش کردن مختص شوهرم است اما بر عکس این تصور اشتباه حتی افراد فروشند‌ه‌ای نیز که با مشتریان خود دست داده‌اند و آنها را در آغوش گرفته‌اند؛ مشتریان وفادار‌تری داشته‌اند.

بنابراین سعی کنید نوازش کردن و بغل کردن شوهرتان را فراموش نکنید و همیشه انتظار نداشته باشید که او نیاز شما را بدهد اگر می‌خواهید او به معنای واقعی برایتان بمیرد او را در آغوش بگیرید و دستان او در دست خود به مدت چندین دقیقه یا بیشتر قرارد دهید و یا اینکه دستان او را ببوسید.

شاید این مسئله در ظاهر خیلی مهم جلوه نکند اما اگر خواهان دلبسته کردن یا جذب شوهرتان به سمت خود هستید از نگاه کردن بخصوص نگاه‌های عمیق و سرشار از محبت به او غافل نشوید و هنگامی که همسرتان با شما حرف می‌زند در عین اینکه سراپا گوش هستید و حواستان را به او داده‌اید؛ نگاه خود را از او برندارید و هنگام وارد شدن فردی دیگر میان صحبتتان نیز به آرامی روی خود را از او برگردانید.

شاید شما نیز جزو آن دسته از زنان باشید که فکر می‌کنید نیاز جنسی  یک نیاز مستقل از دوست داشتن است و مانند سایر نیاز‌ها صرفا نیازی است که به محض اینکه براورده شود هیچ احساساتی به همراه ندارد و به خود زمزمه کنید که شوهرم صرفا، فقط براورده شدن نیازش را می‌بیند و جهت رسیدگی به این نیاز با من ارتباط بر قرار می‌کند؛ اما این امری ثابت شده است و بسیاری از مردان اعتقاد دارند که آمیزش جز لذت بخش‌ترین لحظات آنهاست و به آن‌ها حس دوست داشتن می‌دهد و سعی می‌کنند آن را بازتاب دهند.

به طور کلی با انجام اعمال بالا سعی کنید شوهرتان را شیفته خود کنید و در ادامه نیز اعمال دیگری را به صورت خلاصه شده معرفی می‌کنیم که به کمک آن شوهرتان حاضر باشد برای شما فداکاری‌های زیادی را متقابلا از خود نشان دهد.

خیانت در زندگی نسبت به همسر حال خیانت زن به مرد باشد یا بالعکس به معنای شکستن پیمان و نقض تعهدی است که در زمان…

انسان‌ها موجوداتی ناشناخته با زوایا و ابعاد وجودی متفاوت هستند و همیشه در طول تاریخ تا هم اکنون ویژگی‌هایی مانند کمال‌گرایی بیش از حد یا…

بسیاری از زندگی‌های مشترک در اوایل و شروع آن یا حتی قبل‌تر و در دوران نامزدی و عقد با عشق و شور و شوق زیاد…

یکی از اهداف ازدواج و تشکیل خانواده رسیدن به آرامش است. آرامشی که یک زن یا مرد در کنار شریک زندگی خود به دست می‌آورد…

پادکست چگونه فقط با حرف زدن شوهر را جذب خواسته خود کنیم؟

پادکست: کاریزماتیک چیست؟ و 5 رازی که برای جذابیت باید بدانید

پادکست: چگونه با همسرم گفتگو صحیح داشته باشم؟

چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

با عضویت در خبرنامه از آخرین ، مطالب ، مقالات ، محصولات و تخفیف های ما خبر دار شوید

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

سلام

یه سوال دارم . چطور شوهرم رو به خودم وابسته کنم؟ این زن ها هستن که تا تب میکنن شوهرشون جزغاله میشه ! اینا که یه دقیقه  قهر کنن شوهره افسردگی میگیره و جونش رو میده تا آشتی کنه ! چرا شوهر من این جوری نیست ؟

چرا وابسته من نیست ؟ من اگه سه ماه قهر کنم باهاش نمیاد واسه آشتی . من اگه خودم رو تکه تکه کنم کاری بخوام انجام بده تا خودش نخواد راضی نمیشه . حرف حرف خودشه !

با اینکه آدم داغی هست و البته منم خیلی خوب پاسخ گوی اون هستم اما اگه یه ماه طرفش نرم و قهر کنم محاله طرفم بیاد ! دوستم داره ها ! میدونم اما نظر من اولویتی نداره براش !

بعضی ها یه چیزی دارن واسه دلخوشی گاهی ازش استفاده کنن ! یه جور سلاح مثلا ! من نه گریه نه دلبری نه س نه قهر نه عشق … ، هیچی ندارم در برابرش تا شاید بتونم یه کاری از پیش ببرم گاهی ! از زنیت خودم متنفرم کرده ! همه ی اطرافیانم شوهراشون همراهشونه ! چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

داداش هام اگه یه پنج شنبه شب زنشون رو نتونن ببرن تفریح و فست فود یه ماه عذاب وجدان میگیرن خودشون ! اما من سه ساله پیتزا نمیخورم چون شوهرم مخالفشه !

منم بوقم انگار

پاسخ به سوال :

سلام

سوال شما یه جواب بیشتر نداره ، شما نتونستید قلبش رو تسخیر کنید . نتونستید از لحاظ احساسی جای خاصی در دلش باز کنید . از طرف دیگه این طور که شما میگید یه نوع مقاومت کردن در رفتار شورتون دیده میشه . به نظر میرسه ایشون با بی تفاوتی نسبت به شما ، دقیقا هدفی مخالف شما رو دارن دنبال می کنن . یعنی می خواد نشون بده که به شما وابستگی نداره و نمی خواد هم داشته باشه . به نظر میرسه ایشون در مقابل شما یه سپر دفاعی تشکیل دادن  ! 

برای شکست این سپر دفاعی یه راهش اینه که عملکرد خودتون رو در خونه یه بازبینی بکنید . چقدر شوهرتون رو میشناسید ؟ انتظارات اون از شما چیه ؟ وقتی انتظارات رو برآورده کنید خواه ناخواه از لحاظ احساسی به شما نزدیک میشه .

راه دوم اینه که باید بفهمید منشا فکری و یا الگوی فکری شوهرتون چه کسی یا کسانی هستند . ممکنه ایشون دارن به راهنمایی های کسی عمل می کنن ! اگه بفهمید که این نوع طرز فکر رو از کجا کسب کردند میتونید برای خنثی کردن اون تفکرات چاره جویی کنید . 

نمیشه به شما توصیه های مشخصی کرد چون مردان با هم فرق دارن و هر کدوم ممکنه خواسته های متفاوتی داشته باشن . ولی میشه یه سری راهکار داد که معمولا عموم مردان از اونا استقبال می کنن . 

مردان از اقتدار خوش شون میاد ، یعنی می خوان رئیس و همه کاره ی خونه باشه ! در یک کلام می خوام مرد خونه باشن .

می خواید حس مرد بودن رو در شوهرتون تقویت کنید ؟ مردان کی احساس مرد بودن می کنن :

۱ – وقتی قدرت و صلابت اونا حفظ بشه . 

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 1 رو مطالعه بفرمائید .

۲ – وقتی با اونا مخالفت نشه .

۳ – وقتی با اونا کل کل نشه .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 2 رو مطالعه بفرمائید .

۴ – وقتی خانمش اون رو عاقل بدونه

۵ – وقتی خانمش ازش حرف شنوی داشته باشه .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 3 رو مطالعه بفرمائید .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 5 رو مطالعه بفرمائید .

7 – وقتی همسرش برای مخارج روزانه یا هر چیز دیگه ای ازش پول بخواد .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 6 رو مطالعه بفرمائید

8 – وقتی تصمیم گیر نهایی باشه .

9 – وقتی که از اونا انتقاد نشه .

پست تسخیر قلب احساسی شوهر 7 رو مطالعه بفرمائید.

به این نکته توجه داشته باشید که خواسته های شوهرتون با خواسته های شما متفاوته ، پس ممکنه بعضی از کارهای مورد پسند مردان از نظر شما کاملا بی اهمیت و یا حتی مسخره به نظر برسه ! پس در زندگی زناشویی گاهی باید برای راحتی و خشنودی طرف مقابل کاری رو بکنیم که از نظر ما ممکنه اهمیت چندانی نداره .

موفق باشید

بیشتر بخوانید … :

چطور شوهرمون رو وابسته و عاشق خودمون کنیم

شوهر بد اخلاقم رو عاشق خودم کردم

چکار کنم شوهرم عاشقانه تر باهام رفتار کنه ؟

در شرف عقد هستم، چه کار کنم شوهرم عاشقم بشه ؟

دعای وابستگی شدید شوهر به زن

چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

چون شوهرم بهم وابسته است خانواده ش داغونم کردن

تسخیر قلب احساسی شوهر به منظور عاشق کردن اون

مجموعه پست های مرتبط با شوهرداری

آموزش شیطنت های زناشویی:

میخوام این یه روز رو شیطون بشم اما بلد نیستم!

شیطنت های شوهرم از من یه آدم ترسو درست کرده

از شیطنت های غیر جنسی تون بگید

نکاتی برای شوهرداری – خانوم ها بخوانند

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

مجموعه پست های “تسخیر قلب احساسی شوهر”

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

راه های نازکردن واسه شوهر

رموز عشوه گری و تسخیر قلب شوهر

آموزش گرم کردن شوهر سرد شده !

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

چطور به تقاضای رابطه جنسی شوهرمون نه بگیم که ناراحت نشه؟

برنامه ریزی شوهرم به هم خورده، احساس می کنم منو مقصر میدونه

چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه ؟

نشانه های دوست داشتن خانم ها توسط شوهرشون

شوهرم منو دوست نداره که همش سرش توی گوشیه

از کجا بفهمم شوهرم زندگی با من رو دوست داره یا نه ؟

چکار کنم شوهرم رو مثل قبل دوست داشته باشم؟

دوست دارم بدونم روش درست رفتار با شوهر چطوریه؟

شوهرم دوستم نداره چه کار کنم ؟

نگرانم نتونم شوهرم رو در دوران عقد راضی نگه دارم

شوهر چقدر باید به زن محبت کنه ؟

مشکلات مالی برام هیچه اگه شوهرم بهم محبت کنه

چرا کلام شوهرم محبت آمیز نیست ؟

خلاء محبت شوهر با هیچ کلاس رفتن و ورزش کردنی پر نمیشه

چیکار کنم تا شوهرم محبت کلامی رو یاد بگیره ؟

نحوه ارتباط کلامی و محبت بین زن و شوهر

شوهرم ابراز محبت کلامی نمی کنه مگر اینکه خودم ازش بخوام

4 اصل برای افزایش محبت بین زن و شوهر

شوهرم با اخلاقه ولی نمی تونه محبت کنه

غر زدن، سرزنش کردن و منت گذاشتن اثر مثبتی روی شوهر نداره

چگونه شوهرداری کنیم ؟

چگونه باید شوهرداری کرد ؟

چگونه خوب شوهرداری کنیم ؟

 روش های خوب شوهرداری

روش های عالی شوهرداری

نکاتی برای شوهرداری – خانوم ها بخوانند

چطور شوهرم رو مجذوب خودم بکنم ؟

من نمیدونم چطور شوهرم رو مجذوب خودم کنم

چه کار کنم که برای شوهرم متنوع بشم ؟

چیکار کنم شوهرم بهم وابسته بشه ؟

چه جوری بلای شوهرم بشم ؟!

خانواده شوهرم یه درگیری رو با من شروع کردند

رابطه من با خانواده شوهرم چطور باید باشه ؟

چرا نباید بدی های خانواده شوهرمون رو به شوهرمون نگیم ؟

چکار کنم که در رابطه با خانواده شوهرم پر رو باشم ؟

از خانواده شوهر جز شر چیزی ندیدم

راهنمایی در مورد زندگی مسالمت آمیز با خانواده شوهر

چرا خانواده شوهرم نمیذارن باب میل خودمون زندگی کنیم ؟

خانواده شوهرم اصلا محبت های منو نمی بینن

من از دو رویی خانواده شوهرم واقعا خسته شدم

خانواده شوهرم دوست ندارن برم خونه شون

دعا برای دور شدن از خانواده شوهر

هیچیه هیچی ندارم در برابرش تا شاید بتونم یه کاری از پیش ببرم گاهی ! من اگه سه ماه قهر کنم باهاش نمیاد واسه اشتی .

شما زنا چرا فکر میکنید زندگی صحنه ی گرو کشیه ..!؟

ناز کردن با قهر کردن  دو عمل متفاوت هستن  ناز کردن یه معنی میده قهر کردن یه معنی دیگه …

زنی که قهر میکنه  دیگه هیچ وقت  مثل قبلا برای شوهرش عزیز نیست …

تا به حال چند بار سر مسائل جزئی و پیش پا افتاده که به اصطلاح میخواستین کاری از پیش ببرین قهر کردین ؟؟؟

http://mobahele.blogsky.com/1396/09/30/post-147/%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AD%D9%81%D8%A7%D8%B8%D8%AA-%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D8%A7%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A8%D9%88%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%B2-%D8%AE%D8%B7%D8%B1-%D8%B2%D9%84%D8%B2%D9%84%D9%87

همسرداری

چکار کنم شوهرم عاشقم بشه؟ چکار کنم شوهرم دوستم داشته باشه؟ چطوری شوهرمو جذب کنم؟ چه کار کنم شوهرم دلش برام تنگ بشه و عاشقانه دوستم داشته باشه؟چطور شوهرم عاشقم بمونه؟ چگونه خودمو تو دل شوهرم جا کنم؟ اگر میخواهید بدانید با ما همراه باشید

 

عشق خریدنی نیست ، فروختنی هم نمی تواند باشد پس نمی توان کسی را به راحتی عاشق کرد . همسر شما باید عشق واقعی شما باشد تا بتواند عاشق شما بماند. همسر عاشق داشتن نیاز به ایجاد محبت و علاقه ی واقعی است.همسر عاشقچیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

محبوبیت یک امر مادرزادی و ارثی نیست. در این مطلب می خواهیم از برخی رازهای محبوب شدن برای همسر پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را از همین حالا محکم بچینید که دیوارتان تا ثریا کج نرود.

چطوری شوهرم دوستم داشته باشه؟ این سوال پاسخ های مختلفی داره که اصلی ترین آن را بررسی میکنیم

همه همسران نیاز دارند در زندگی احساس امنیت کنند و در صورتی جذب طرف مقابل می شوند که چنین احساسی را به آنها بدهند. خود شما هم دوست دارید در لحظه ای که سکوت کرده اید و در لاک خودتان فرو رفته اید، همسرتان کنارتان بنشیند و در مورد حسی که در این لحظه دارید، با شما حرف بزند.

بیشتر افراد دوست دارند، شرایطی امن داشته باشند تا بتوانند نگرانی ها و استرس های خود را بیرون بریزند. راه پیدا کردن محبوبیت در دل همسر این است که به طرف مقابل نشان دهید می توانید این فضای امن را برایش مهیا کنید.

در دوران نامزدی و آشنایی به او نشان دهید که شما هیچ نمی خواهید شخصیتش را تغییر دهید، با این کار ثابت می شود که شما او را همان طور که هست، قبول دارید. با این کار به او حس آزادی می دهید. اصلا برای طرف مقابل محدودیت ایجاد نکنید. افراد از محدود شدن متنفر هستند بنابراین محدودیت ایجاد نکنید. با این کار او احساس بهتری نسبت به شما پیدا می کند.

بیشتر افراد در مواقع سختی به یک پشتیبان نیاز دارند. در صورتی که شما برای طرف مقابل نقش یک حامی را داشته باشید برایش رضایت بخش است و حس خوبی به او منتقل می کنید. نباید در برابر او بی تفاوت باشید پس از هرگونه کمکی دریغ نکنید. همچنین به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید.

دو فردی که عمیقا عاشق یکدیگر هستند، 75 درصد از زمانی را که گفتگو می کنند، به یکدیگر نگاه می کنند و هنگامی که فرد ناخوانده ای میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند.

در گفتگوهای معمولی، افراد 30 تا 60 درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می دهند.

تا آنجا که برایتان مقدور است از تشویق طرف مقابل خودداری نکنید چون وقتی او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوش بین می شود.

روشن تر بگوییم وقتی که مرتب از دیگران انتقاد کنید بالاخره به جایی می رسید که آنها را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی سرانجام به خود شما باز می گردد و به محبوبیت تان لطمه می زند. این طبیعت بشر است که از آدمی که به شدت از او انتقاد کند، خوشش نمی آید.

چگونه شوهرم عاشقم بشه؟ همسر عاشق و راه و روش های آن

داشتن همسر عاشق و افزایش محبت در زندگی مشترک

به او نشان دهید که می خواهید برایش بهترین باشید. به خودتان برسید و برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی خود وقت صرف کنید و او را تشویق کنید که در همین مسیر قدم بردارد. رسیدگی و توجه دقیق به پوشش، انضباط و آراستگی می تواند شما را خواستنی تر کند. اگر چه ما معتقدیم لباس شرافت نمی آورد ولی انضباط شرافت می آورد. حضرت نبی اکرم (ص) هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند، موهای خود را شانه و لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و سپس خارج می شدند. چرا که ظاهر زیبا و آراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است. زیبایی درون و آرامش و نظم درونی شما هم می تواند به همین میزان باعث محبوبیت شما شود.درباره اسرار طرف مقابل، عیب پوش و رازدار باشید. عیوب او را برای هیچ کس حتی والدین خود بیان نکنید. آیه قرآن می فرماید:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند. آنقدر باید در پوشش عیوب دقیق و حساس باشید که حتی اگر کسی قسم خورد که همسر شما فلان عیب را دارد شما هم قسم بخورید که خیر، از این عیب دور است و اینطور نیست.

مهربان باشید، محبت کنید. همه مردها مهربانی را دوست دارند. شاید فکر کنید مردی با ظاهر خشن و زبانی تند و تیز که بلد نیست کلام محبت‌آمیزی بگوید دوست ندارد کلام مهربانانه بشنود و مهربانی ببیند اما اشتباه نکنید، تمام مردها نیازمند محبت و مهربانی همسرشان هستند. مردان معمولا در گذر زندگی و در برخورد با مشکلات فرسوده می‌شوند و برای همین حتی ذره‌ای کوچک از مهربانی می‌تواند حال‌شان را خوب کند. باور کنید که اگر در مهربانی کردن پیش قدم شوید خواهید دید شوهر شما هم در زمان‌هایی که به مهربانی نیاز دارید مهربانی خواهد کرد. چطوری شوهرمو جذب کنم؟ به غرور همسرتان اهمیت دهید.

شرایط زندگی جامعه امروزی به گونه‌ای است که در آن بسیاری از مواقع سطح تحصیلات، درآمد و جایگاه اجتماعی یک خانم از همسرش بالاتر است، این هیچ عیبی ندارد و برای بسیاری از مردان افتخار هم هست که همسرانی موفق داشته باشند، اما به شرطی که در زندگی مشترک شوهر این حس را داشته باشد که نقطه اتکای شماست. مردان دوست دارند قوی ارزیابی شوند و از همه مهم‌تر این که همسرشان آنها را قوی بداند. همیشه این حس را به شوهرتان بدهید که او تکیه گاه شماست و تحت هیچ شرایطی چه درمورد مسائل مالی، چه درمورد مسائل احساسی و ارتباطی غرور او را نشکنید.

آشپزی کردن زن نوعی ابراز عشق به شوهر هم محسوب می شود. مسئله فقط سیرشدن مرد نیست. با نان و پنیر یا تخم ‌مرغ هم می‌شود سیر شد. اما مهم این است که برای شوهرتان غذا پختن نوعی ابراز علاقه و عشق است. می‌گویند راه ورود به قلب مرد، شکم او است. شاید شوهرتان دست پخت بدی نداشته باشد اما به‌هرحال شما زن خانه هستید و می‌ توانید با پختن آنچه او دوست دارد دلش را به دست بیاورید. باور کنید که پختن غذاهای مورد علاقه شوهرتان و نزدیک کردن دستپخت‌ تان به سلیقه او، یکی از ریزه ‌کاری‌هایی است که باعث می شود عشق او به شما چندین برابر شود. بنابراین کیک یا غذای مورد علاقه‌ اش را برایش بپزید. این باعث می‌شود او احساس خوبی داشته باشد، چون می‌داند شما به خاطر او این همه زحمت کشیده‌اید.

لطفا غر نزنید. بسیاری از زندگی‌ های مشترک از غرهای زنان سرد و از هم پاشیده می‌شود. این شکایت بسیاری از خانم‌هاست که «همیشه خسته است»، «هیچ‌ وقت حوصله ندارد» و «به حرف‌های من گوش نمی ‌دهد»، شاید حق با شما باشد و حرف هایتان درست و منطقی باشد. اما در زمان و نحوه بیان مطلب، اشکال است که باید شیوه دیگری در پیش بگیرید.

باور کنید که غر زدن‌ هیچ مشکلی را حل نمی‌ کند و فقط مشکل‌ها را بیشتر می‌کند. با سرزنش، غرولند، بداخلاقی و رنجورنمایی، فقط مرد را فراری می دهید. خانه، محل آسایش و آرامش همسر شماست. اگر همواره خطاهای او یا مشکلات خود را به رخش بکشید، عاقبت می گریزد و به جایی پناه می برد که از این مزاحمت به دور باشد. رگ خواب شوهرتان را به دست آورید؛ آن وقت همه چیز درست می شود. با گوشه و کنایه سخن گفتن و زخم زبان را از صحبت های خود حذف کنید. باور کنید که با مهربانی و عشق می‌توانید تاثیراتی بر شوهر خود بگذارید که با هزار سال غرزدن و نق زدن به آنها نخواهید رسید.

مطمئن باشید اگر روزی یک بار به شوهرتان بگویید که دوستش دارید او دیوانه وار عاشق شما خواهد بود و احساس بسیارخوبی در او ایجاد می شود. به او بگویید بهترین شوهر دنیاست، شوهر شما به تایید و تصویب شما نیاز دارد.

شوهرتان را تشویق کنید و وقتی برای رسیدن به هدف خاصی تلاش می کند، مشوق او باشید. اگر می توانید هر از گاهی از شوهرتان به خاطر تلاشی که برای موفقیت و آسایش در زندگی مشترک تان کرده است، قدردانی کنید و این قدردانی را به شیوه های مختلف همچون زبانی و دادن هدیه نشان دهید.

چجوری شوهرم عاشقم بشه؟ هیچ گاه او را با فردی دیگر مقایسه نکنید و توانایی های او را زیرسوال نبرید، زیرا انتقاد غیرمنطقی، دشمن شادی، صمیمیت و گرمی کانون خانواده است. در مقایسه های بین مردها، مسائلی به خصوص مثل عُرضه و لیاقت داشتن دیگری را نباید بر سر شوهرتان بکوبید. فرض کنید خانمی بعد از یک مهمانی، به همسرش می گوید: «من و دوستم، هر دو همزمان ازدواج کردیم، اما وضع زندگی آنها را ببین وضع زندگی ما را هم ببین».

چطوری دوست داشتن شوهر عشق

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

عاشق کردن افراد به سادگی امکان پذیر نیست زیرا عشق نه خریدنی است و نه فروختنی . برای عاشق کردن همسر نیاز به ایجاد محبت و علاقه ی واقعی است .

رازهای زیادی برای عاشق کردن همسر و بالا بردن محبوبیت تان نزد او وجود دارد که در این بخش از نمناک می خواهیم از برخی از این رازها پرده برداریم و به شما یاد دهیم چطور پایه های زندگی تان را محکم کنید.

به او نگاه کنید

افراد عاشق ، هنگام گفتگو با یکدیگر 75 درصد ارتباط چشمی زیادی با یکدیگر برقرار می کنند و زمانی که فرد دیگری میان صحبت شان وارد می شود، آهسته تر روی از یکدیگر برمی گردانند.

در صحبت های معمولی، افراد 30 تا 60 درصد از وقت را به نگاه کردن به یکدیگر اختصاص می دهند.چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

دادن حس خوب را فراموش نکنید

اگر می خواهید همسرتان جذب شما شود ، از محسنات همسرتان تعریف کنید زیرا اگر او را نسبت به خودش خوش بین می کنید او به شما نیز خوش بین می شود.

هنگامی که از همسرتان انتقاد کنید فقط او را نسبت به خودشان بدبین می کنید و این بدبینی به خود شما باز می گردد و به محبوبیت تان لطمه می زند. او از انتقاد کردن از دیگران ، خوشش نمی آید.

برایش بهترین باشید

برای ارتقای جسمی و روحی و اجتماعی وقت صرف کنید و به ظاهر خودتان برسید. ظاهر زیبا و آراسته جاذبه آفرین و محبوبیت آور است و رسیدگی و توجه دقیق به پوشش، انضباط و آراستگی شما را از دید دیگران خواستنی تر می کند.

همچنان که نبی مکرم اسلام بر روی نظافت و آراستگی توجه ویژه ای داشتند و هنگام خروج از منزل عطر مخصوص استفاده می کردند، موهای خود را شانه و لباس ها و عمامه خود را منظم کرده و سپس خارج می شدند. البته زیبایی درون و آرامش و نظم درونی نیز باعث محبوبیت می شود .

همسران باید رازدار باشند و عیوب یکدیگر را بپوشانند و اسرار طرف مقابل را برای هیچ کس حتی والدین خود بیان نکنند. قرآن می فرماید:«هن لباس لکم» یعنی زن ها باید پوشش مناسب برای عیوب مردان باشند.

سبک بیان احساسی همسرتان را بشناسید

شیوه بیان احساسات در زنان و مردان کاملاً متفاوت است. خانم ها احساسات خود را در قالب واژگان اما مردها با سکوت بروز می دهند. عدم درک این تفاوت ها سبب ناامیدی و برآورده نشدن انتظارات همسران از یکدیگر می شود.

پس با همسرتان بگذرانید و ببینید چه چیزهایی او را خوشحال می کند و چه مسائلی پریشانی او را به دنبال دارد.

امن باشید

همه افراد دوست دارند در زندگی احساس امنیت کنند و جذب افرادی می شوند که این حس را به آنها بدهد و شرایط امنی را برای آنها ایجاد کنند تا از نگرانی ها و استرس رهایی یابند .

اگر می خواهید همسرتان را جذب خود کنید هنگامی که سکوت کرده و در لاک خود فرو رفته است، کنارش بنشینید و در مورد احساستان با او حرف بزنید و نشان دهید که می توانید فضای امنی را برایش در آینده مهیا کنید.

به آزادی اش احترام بگذارید

اگر مایل هستید که همسرتان همیشه عاشق شما بماند ، او را همان طور که هست، دوست بدارید و برای تغییر دادن شخصیت او تلاش نکنید . شما با این کار با این کار به او حس آزادی می دهید . پس هیچ گاه او را محدود نکنید زیرا افراد از محدود شدن متنفر هستند.

به او احساس حمایت بدهید

همه افراد در زمان سختی نیاز به یک حامی و پشتیبان دارند . داشتن یک پشتیبان در همه موقعیت ها رضایت بخش است و حس خوبی را منتقل می کند. نسبت به همسرتان بی تفاوت نباشید و از هیچ کمکی به او دریغ نکنید و به او برای کسب انرژی دوباره و متعهد بودن در کارهایش فرصت دهید. 

 

توجه : ارسال پیام های توهین آمیز به هر شکل و با هر ادبیاتی با اخلاق و منش اسلامی ،ایرانی ما در تناقض است لذا از ارسال اینگونه پیام ها جدا خودداری فرمایید.

حتما ً قبـل خواب ببـوسیـدش حتی اگه با هم دعـوای بـدی کرده باشیـد .. ببـوسیـدش حتی اگه بهتـون گفته باشه از این زنـدگی ِکوفتـی خسته شـده .. ببـوسیـدش حتی اگه برچسـب ” بد اخـلاق ” بهـتون چسبـونده باشه .. ببـوسیـدش حتی اگه بهتـون گیر بیخـود داده باشه .. ببـوسیـدش … …

حتما ً قبـل خواب ببـوسیـدش
حتی اگه با هم دعـوای بـدی کرده باشیـد .. ببـوسیـدش
حتی اگه بهتـون گفته باشه از این زنـدگی ِکوفتـی خسته شـده .. ببـوسیـدش
حتی اگه برچسـب ” بد اخـلاق ” بهـتون چسبـونده باشه .. ببـوسیـدش
حتی اگه بهتـون گیر بیخـود داده باشه .. ببـوسیـدش
… گفته باشه از لباسـی که شما عاشقشین متنفـره
نفهمیـده باشه شما موهـاتون رو مِش کردین .. ببـوسیـدش
حتی اگه بـوی عرق و خستگی میـده .. ببـوسیـدش
حتی اگه یـادش میـره جواب سلام ِ شما رو بـده .. ببـوسیـدش
حتی اگه خیلی وقته براتـون گُـل نخـریده .. ببـوسیـدش
وقتی زیرپیـرهنی سفیـد حلقه ای پوشیـده و بـازوهای سفیـدش رو با اون پیـچ ِ ماهیچه ای مردونه انداخته وقتی صورتش ته ریش جذابی داره .. وقتی صداش خسته خوابه خمار ِ. ببـوسیـدش
حتی اگه شما رو رنجـونده و غـرورش نمیذاره دلجـویی کنه .. ببـوسیـدش
اگه گرسنه اس و با شما مثل آشپـز دربـارش حتی برخـورد می کنه .. ببـوسیـدش
حتی اگه یادش میـره ازتـون تشـکر کنه .. ببـوسیـدش
وقتی براتـون یه آهنگ ِ جدیـد میذاره و می گه اینـو برای تـو آوردم !
” وقتی تو چشـاش پـر خواستنه ..وقتی دست های ظریـف دختـرونه تـون میـون دستای زمخت و مردونه اش گم می شن .. ببـوسیـدش
حتی اگه از عصبانیت داریـد دیوونه می شید .. ببـوسیـدش
حتی اگه شما رو با مادرش مقایسه می کنه .. ببـوسیـدش
حتی اگه با حرص می خوایید از خونه بزنیـد بیـرون و اون محـکم بـازوهاش رو دورتـون حلقه می کنه و وسـط ِ جیـغ های شما با خنـده می گه : ” عزیـزم ؛ کجا می خـوای بـری این وقته شب ؟ .. ببـوسیـدش
وقتی ناغافلی لباسـی رو خریـده که هفته ی پیش ، پشت ویتریـن دیدین و فقـط یه کلمه گفتین این چه خوشگله
وقتی دست هاش پـر از خریـد خونه هست و در رو با پـاش می بنـده
وقتی با نگاهـی پـر از تحسین سر تا پاتـون رو برانـداز می کنه.. ببـوسیـدش
حتی اگه تـوی ِشرکـت پیـاز خورده و تار موهاش بـو میدن .. ببـوسیـدش
حتی اگه با دوست هاش تلفنـی یک ساعـت حرف می زنه و شامتـون سـرد شده
حتی اگه رو دنـده ی ” نه ” گفتن افتـاده .. ببـوسیـدش
وقتی شمـا رو وسـط ِ آرایش کردن می بوسه .. وقتی باهاتـون کُشتـی می گیـره و مثل پـَر از رو زمین بلنـدتون می کنه
وقتی تو دلتنگی هاتون داوطلبانه می بردتـون بیـرون و شما رو تو شهـر می گردونه .. ببـوسیـدش

حتماً قبـل خـواب ببـوسیـدش .. شایـد فـردایی نباشـه
شایـد شما فـردا نباشیـد !!!

چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

با سلام
من به عنوان یک مرد بهتون توصیه میکنم فقط بهش محبت کنید، آزار ندهید، کاری نکنید که ازشما زده بشه، مرد مغروره ولی این غرور توی خونه کاربردی نداره

سلام من چکارکنم تاشوهرم بامن خوش صحبت کنه اصلاهرچی میگم انگاردشمنش هستم

به نظر من همه کار هایی که گفتین خوبه من ۲سال دوس بودم و یه ساله که ازدواج کردم شوهرم هروقت منو بغل می کنه یه دنیای دیگه رو تجربه می کنم عاشقشم

حقیقت محض اینه که به مردها نباید رو داد. روزای اول فقط منتظر یه ثانیه فرصت بود تا منو ببوسه ولی از وقتی براش همه کار کردم باید یکساعت التماسش کنم تا بذاره یه ثانیه ببوسمش! حالا. قضاوت با خودتون

درود برهمه..ادما تجریبه هاشون رو بر حقیقت ترجیع میدن اما حقیقت اینه باید ظرفیت هر چیزی رو در خود ایجاد کنیم دوستان گلم کتاب بخونید سعی کنید خودتون رو خوب بشناسید و همان طور که هستید خودتون رو به همسرتون معروفی کنید ان وقت دیگه چیزی میاد وسط فراتر از ذهن تون انم احساس یکی شدن.هیچکاری نداره فقط همه دیگه رو بهم معرفی کنید بدون اغراق و بپذیرن تفاوت ها رو اگر این‌کار رو‌کردید دیگه متوجه میشن احساساتی ک زن و مرد دارند برمیگرده از اساس خلقتشون و ذاتی است کافیه بهش احترام بزاری و قبولشون کنی ..شناخت خودت بزرگترین کار دنیاس

سلام دوستان.دوستای گلم من یه عاشقم ازاون عشقایی ک ازخودم میگذرم ولی از عشقم نه.درمقابل عشقمم همینطوره.ولی متاسفانه خانواده هامون تو اولین جلسه خواستگاری شروع کردن به لجبازی و باهامون همکاری نمیکنن الان 3ساله ک ماعاشق همیم باتمام وجود ب دعاهای قشنگتون نیازدارم شاید بواسطه یه شمامشکلم حل شد .موفق باشید همگی

من شوهرمو دوس دارم یک ساله ک نامزدیم در همه شرایط من بوسیدمش بهش تا تونستم ومیتونم محبت میکنم شبا بعد هر دلخوری میبوسمش ولی دوس دخترای قبلی رندیم زهر کردن منی ک عاشقشم از همه مهمتر زشتم و اگ خدا بخواد مادر بچه هاش میشم
ایراد از مردا هستش نه زنا

منم ی داود نامی خیلی دوست دارم وهمیشه هم دوسش خواهم داشت ولی اون نه تنها دوسم نداره بلوه ارم متنفره…..

اول بدون اسمت چیه بعد کامنت بزار

سلام
ممنون مطالب خیلی خوب بود

سلام ب همگی.نظرات همه رو خوندم . جالب و پر از درد بود!!!!!!!اما ی اشتباه کوچولو دارین میکنین!!!!!!!!! تو حرفای همه بغضی بود ک نمدونن چ جوری باید رهاش کنن. واقعیت درمورد روابط دختر پسر اونطوری نیس ک فکر میکنین.ن پسرا خییییلی بدن و بی غیرت ن دخترا خیییییییییییلی احساسی و ساده.دختروپسر باخواست و ارادهی خودشون وارد روابط میشن پ چرا بعدش پشیمون میشن؟؟؟دختره با خواست واراده ی خودس خودشو ب هراج میذاره بعد میگه چرا باهم بازی میکنن ؟؟؟؟؟؟چرا خدا نیس ک صدامو بشنوه؟؟؟؟؟؟؟؟و هزارتا چرای دیگه. پسرا با خواست خودشون پا ب دوستی میزارن دختره ک خیانت کنه میگن دخترا هرزه ن میگن ما شانس نداریم. خدا بهشت داده در مقابلش جهنم/ فرشته داده در مقابلش شیطان/ احساس داده در مقابلش عقل.لطفا همه رو با هم ب کار بگیرین ک اینقد شکس نخورین. فراموش نکنین ک هیشکی اندازه حخوووووووووووووودت ارزش نداره. ارزش خودتو بدون ک بقیه ارزشتو بدونن!!!!!!!!بچه ها خدا کنارتون داره صداتون میزنه گوشارو تیز کنین.دوستون دارم ی عالمه هر چی بگم بازم کمه!!!!!!!!!بووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس از لپای نازتون!

سلام ب همگی.نظرات همه رو خوندم . جالب و پر از درد بود!!!!!!!اما ی اشتباه کوچولو دارین میکنین!!!!!!!!! تو حرفای همه بغضی بود ک نمدونن چ جوری باید رهاش کنن. واقعیت درمورد روابط دختر پسر اونطوری نیس ک فکر میکنین.ن پسرا خییییلی بدن و بی غیرت ن دخترا خیییییییییییلی احساسی و ساده.دختروپسر باخواست و ارادهی خودشون وارد روابط میشن پ چرا بعدش پشیمون میشن؟؟؟دختره با خواست واراده ی خودس خودشو ب هراج میذاره بعد میگه چرا باهم بازی میکنن ؟؟؟؟؟؟چرا خدا نیس ک صدامو بشنوه؟؟؟؟؟؟؟؟و هزارتا چرای دیگه. پسرا با خواست خودشون پا ب دوستی میزارن دختره ک خیانت کنه میگن دخترا هرزه ن میگن ما شانس نداریم. خدا بهشت داده در مقابلش جهنم/ فرشته داده در مقابلش شیطان/ احساس داده در مقابلش عقل.لطفا همه رو با هم ب کار بگیرین ک اینقد شکس نخورین. فراموش نکنین ک هیشکی اندازه حخوووووووووووووودت ارزش نداره. ارزش خودتو بدون ک بقیه ارزشتو بدونن!!!!!!!!بچه ها خدا کنارتون داره صداتون میزنه گوشارو تیز کنین.دوستون دارم ی عالمه هر چی بگم بازم کمه!!!!!!!!!بوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووس از لپای نازتون!

سلام سلام اينجا چرا اين جووريي شدههههههههه اين قدر به هم ريختست اتاق گفت و گو مي رم جاييي واسه كامنت زدن نيست كامتاي قبليم معلوم نيست كجائن يكي توضيح بدههههه

دلم میخواد فراموشش کنم

حتما داداش من

عزیزم مردا بعضیاشون خیلی نامردن. شوهرمن ازاین کارا نمیکنه. ولی بابعضی کاراش خیلی حرصمو درمیاره. یه عادتای بدی داره. همیشه به همه توذوقی میزنه. با همه نظرات مخالفه. فقط حرف خودش درسته. من دارم ازدستش دیوونه میشم.

یه حسی تو قلبم هست که نمیدونم خیلی دارم عذاب میکشم دیگه نمیتونم تحمل کنم واقعا سخته

الوووو سلام کسی هست؟

MIFAHMI CHI DARI MIGI 23 SAL BOZORGTARE BIKHIYAL SHO man b 10 sal bozogtar az khodam ru nemidam biyad khastegarin 23sal bozogtar YEKAM BISHTAR FK KN

ama nilu jun man asan nemitunam ta kasi kham nashe man omran vasash kham besham hata tu boos kardanam age un kuta nayad(albate alan un vujud nadare cho man marde royahamo peyda nakardam)man omran kuta biyam chika knam akhlagam ine az avalam in bud…..hame mishnasan k lajbaz oYE DANAM

کلیه حقوق مادی و معنوی اين سایت متعلق به میهن فال میباشد و هرگونه کپی برداری از آن بدون ذکر منبع حرام است. توسعه و پشتیبانی : پی ام گرافیک

یه ساله عقد  کردیم و هنوز تو دوره عقد به سر میبریم. شوهرم 29 ساله هست و من دو سالی ازش کوچکتر. دوروز پیش شوهرم به همراه پدرش رفتند جایی تا کاری تنجام دهند ،برای کمک به پدرش رفت. شب قبلش،براش اس دادم و صحبت کردیم قرار گذاشتیم غروب بعد کمک به پدرش بیاد منزل ما و با هم باشیم چون دو،سه روزی بود با هم نبودیم.منم دلتنگش بودم و بهش گفتم. اون روز ظهر زنگ زد که غروب میام پیشت.منم منتظر تــــــــــــــــــا غروب.اما دیدم ساعت نزدیک 9 شده و ازش خبری نیست. با ناراحتی اس دادم حالا که دیر شد دیگم لازم نیست بیای.همون برو خونه خودتون استراحت کن.اما ته دلم که میخواست بیاد ولی میدونمم شوهرم خسته و کوفته بود باز حوصله خونه مارو نداشت تو اون شرایط.شوهرم هم نیم ساعت بعد که اومد پیش گوشیش و اس منو خوند برام زنگ زد فقط گفت تازه کارامون تموم شد مجبور شدیم تا الان باشیم که کلا تموم شه. کیا خونتونن خوبن. سلام برسون خداحافظ!!!!!! منم دیدم نخیر حتی نگفت قرار بود من بیام الان میام یه ساعت بعد میام این همه زنم منتظر بود از دیشب تا الان ایراد نداره برم پیشش.هیچی پشت تلفن بهم نگفت. حتی به من نگفا عزیزم شرمنده اصلا خستم منو ببخش نمیتونم بیام!!!! اصلا به روی خودش نیاورد. من ازین سوختم و کلی ناراحت شدم!!!! و توی اس بهش گفتم کارش زشته و حتی به روی خودت نیاوردیو ازین حرفاو لااقل میگفتی میام عزیزم به خاطر ذلت. یا نه شرمنده نمیام…. اونم هیچی نگفت . تا صبح داشتم سکته میکردم. بصبح که از خواب پا شدم دوباره گوشیو برداشتم و تو اس هرچی تو دلم بود بهش گفتم.. اما اون هیچی اس نمیده این وقتا و آدمو کلافه میکنه. بیدار که شد زنگ زد . گفت آماده شو با پدرم اینا میخوایم بریم تفربح. منم که ازش دلخور بودم واقعا  گفتم نمیام. اونم گفت همیشه همینطوری بی حوصله ای و نمیای. مادرش زنگ زد که بی. .منم گفتم نه ممنونم.اونا خودشون رفتند. اما من موندمو یه ناراحتی که از شب قبل تو دله. بالای بیست تا پیام دادم تو اگه دیشب میومدی چی میشد. اگه لااقل میگفتی ببخش نشد بیام .. ازین حرفا. تو به من توجه نداری. حتی نگفتی این میگه لارم نیست بیای. اما من برم شادش کنم. یا حتی امروز صبح گفتی بیا تفریح گفم نه،دوباره رنگ میزدی اس میدادی بیا. نازمو میکشیدی.. مگه طرف مقابلتم من زنتم یکم برام احساس خرج کنیکم نازمو بخر.. تا بگم نمیام از خدا خواسته پیگیری نمیکنی..اونم باز اس نداد.فقط گقت میترسیدک بیام وقتی گفتی نیا دیگه لازم نیست گفام حتما حوصلمو نداری دیگه.اصلا ساکته ساکت. تا کلی بدوبیراه بهش گفتم و اونم تو اس بدوبیراه گفت. زنگ زدم روم قطع کرد وحرف مفت بهم زدیم…بعد گوشیشو خاموش کرد.انقد عصبیم کرد که من سریع هرچی طلا و حلقه و ساعن برام خریده بود رو  برداشتم تو پلاستیک کردم با یه آزانش رفتم دم خونشون. زنگ زدمو درو وا کرد تا منو دید انگار هیچی نشده نیشش باز بود و اومد تا منو به آغوش بکشه.. اما من یه جیغی کشیدم یه دادی زدم که گلوم گرفت سریع رفتم اون طلاعاهرو پرت کردم پیشش . پلاستیک گرفتم و تموم لباس هام که تو خونشون بود رو جمع کردم. حالا دعوا اساسی شده بود.به هم بدوبیراه میگفتیم .ایراد همدیگرو میگرفتیم.. اونم گفت برو.منم تهدیدش کردم. اونم هزارتاحرف به م زد.منم هزار تا حرف بهش. وسایلم که جمع شد دیدم میگه نرو ..حرف بزنیم چرا اینوطر شد .موضوع به این ساده چرا بزرک میکنی اما من ازین میسوزم این اتقد بیخیاله … تا یه چی بگم اصلا  نازمو نمیخرهو این همه منتظر بودم اما نه گفت ببخشید نمیام و نه گقت باشه عزیز میام پیشت. ناراحت نشو که دیر شده… خلاصه.. پدرش زنگ زد .و گفت تو که نیومدی تفریح برو پیش پسرم تا تنها نباشهومنم مگفتم اونجام گفتم باشه میرم.ناهار درست کردیم و خوردیم. اونم خوابید منم خوابیدم اما بازم از خونسردی و بی تفادوتیش داشتم روانی میشدم یادم نرفتت موصو. تا شب شد. و گفت بریم هوایی عوض کنیم. رفتیم پارک اونجام بستنی خوردیم و حرف زدیم. اما نه قهر بودیم نه خیلی آشتی. عادی بودیم باهم. من کلی حرف زدم و ازش خواستم چطور باشه اونم گوش کرد. و جاهاییشو قبول داشتو به من گفت تو ناز کن تو یه مردی خشنی مثل مرد میای وسایل جمع میکنی داد میکشی.منم گفتم تو توجه نداری به من.نازمو نمیخری که ناز کنم. من بالای ده باره تو این یه سال کفت با من مهربون باش نازمو بخر.اما اون اونطور نیست.مثل همیسن صبح تا گفتم نمیام بیخیال شد.همش بهش میگم ذلم میخواد مناسبت خاصی میشه به جا ساعت و عطر و فلان لااقل یه ساخه گل توش باشه.. صد بار گفتموفقط گوش میکنه.میگه باشه. اما هنوز نخرید. شب برگشتیم خونه. وقت خواب شد.اومد پیشم.مهربونی کنه.ا ما من هنوز که هنوز تو دلم بود خسته شدم از بس مثل یه مرد منو میدونه و باهام لطافت برخورد نمیکنه.زیاد به حرفاش و محبتش تو آخر شب جواب ندادم. و از روی حرص و عصبانیت که تو وجودم بود باز موضوع رو آوردم وسط و گفتم به دروغ که عکسای آتلیه جشن عقدو پلره کردم. .و اونم قبول کردو خیلی به هم خورد. گفتم میخوام ازت جدا شم اصلا. شنبه تکلیفمو مشخص میکنم. به بابات میگم ازین حرفا… یهو دیدم روانی شود شوهرم.عربده کشید داد زد اومد منو خفه مردودستاشو گذاشت رو گردنم و ول نمیکردو هولم داد. ..سه چهار بار خفم کرد.. میگفت تیکه تیکت میکنم میفرستم واس بابات.اتیشت میزنم.وحشتناک بود. از بس داد میکشیدیم.خونوادش اومدن تو اتاق ما. مارو جدا کردنوسرشو کوبوند به دیوارومنم تو حالت خفگی نفس میکشیدم.دوباره همه رفتم و ماتنها شدیم.اون گریه من گریه  و همدیگرو بغل کردیم که این چه اتفاقیه افتاده…. اما من کار شوهرم که تو این یه سال اولین بار بود دست رو من بلند کرد برام غیر قابل قبوله. هر چند دقیقه یاد دستاش می افتم که رو گلوم بود و خفم میکرد… اون معذرت خواهی کردهوو میگه اشتباه کردم.الان با هم خوبیم. اون اما بار اولش بود دارم شاخ در میارم.میخوام بار آخرشم باشه. ما خودمون همدیکرو انتخاب کردیم و با عقل و عشق ازدواج کردیم. شوهرم کارمند اداره دولتیه. خودمم همنیطور.هر دومونم فوق لیسانسیم.

————————————-

کاربران محترم مي‌توانيد در همين بحث و يا مباحث ديگر انجمن نيز شرکت داشته باشيد: http://www.welayatnet.com/fa/forums
همچنين مي‌توانيد سوالات جديد خود را از طريق اين آدرس ارسال کنيد: http://www.welayatnet.com/fa/node/add/forum
تمامي کاربران مي‌توانند با عضويت در سايت نظرات و سوالاتي را که ارسال ميکنند را به عنوان يک رزومه فعاليتي براي خود محفوظ نگه‌دارند و به آن استناد کنند و همچنين نظراتشان جهت نمايش، ديگر منتظر تاييد مديرانجمن نيز نباشد؛ براي عضويت در سايت به آدرس مقابل مراجعه فرمائيد: www.welayatnet.com/fa/user/register

اطلاعات بیشتر در مورد فرمت‌های متنی

سلام ابجی گلم من خودم مجردم ولی زندگی اینواونودیدم حتی برادرخودم بهترین اخلاق داره ولی یکم بیخیاله مثه شوهرت امابااینکه اززنداداشم کوچیکترم راهنماییش میکنم میگم درسته این ایرادداره امانبایدباهاش دعواکنی به چیزای دیگش فکرکن که خوش اخلاقه درکت میکنه به خصوصیاته مثبتش فک کن اماابجی توام نبایدزوددعواراه بندازی خب ازسرکاراومده خسته بوده نتونسته بیاد حتماابایداون لحظه قربون صدقت بره؟؟ روزبعدش باید باهاش تفریح میرفتی سرفرصت بهش بگوچرامعذرت خواهی نکردی عزیزم بالحن وروخوش بهش بگواونوقت ببن خودش شرمنده کارش میشه وبهت میگه عزیزم ببخشدوقت نشدبیام.سعی کن گذشت داشته باشی توزندگی براشوهرت ازغرورت بگذر چن فقط شوهرت هست که همیشه درکنارته  نه هی خانمها گذشت داشته باشن اقایون هم بایدبخاطرزنشون گذشت داشته باشن اینجورزندگی خیلی شیرین میشه  خوشبخت شیچیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

اوووووووه  همین که زنگ نزد تمام این کارارو کردی؟؟؟؟.میدونما خیلی حرص داره ادم میترکه اما بایداینجور وقتا غرور داشت و وا نداد.انقدر اس نمیدادی تاخودش خبربگیره اونوقت ناز میکردی وهی سنگین نی بودی خودت اس دادی دعواروشروع کردی خودت گفتی خودت شنیدی خب معلومه ککش نمیگزه.سیاست یعنی اینکه بدونی چه کاری رو کی انجام بدی.رفتن تفریح به درک نیومد دنبالت به جهنم توهم با خانواده خودت میرفتی.اینقد این مردارو گنده نکنید فکرمیکنن واقعا خبریه وچقددد دوست داشتنی هستن بذاریدبیفتن دنبالتون 

 

سلام عزیزم بیشتر ما به جز تعداد اندکی قصد راهنمایی تورو داریم نه محکوم کردن و توبیخ . 

من به عنوان یک دوست بهت می گم اگه زندگی سراسر ارامش روحداقل برای خودت می خوای بهتره از موضوعات به این کوچیکی گذشت کنی ودر بعضی مواقع هم شوهرت رو درک کنی خوبه خودت هم داری میگی که وقتی به شوهرت اس دادی گفته تازه کارش تموم شده پس این توقع بی جاییه که وسط کار بهت زنگ بزنه و عذر خواهی کنه که نمی یاد خونتون در ضمن بهت بر نخوره عزیزم ولی ادم نباید تحت هر شرایطی زنگی خصوصی خودش رو با دیگران ومخصوصا شبکه های مجازی در میون بزاره

امیدوارم زندگی شادی رو چه با شوهرت و چه با کس دیگه ای داشته باشی

 

 #

 

خانمها و آقایون محترم لطفا درک کنید که وقتی به کسی حرفی می زنید قاعدتا باید حالات درونیتون باشه و انتظار نداشته باشید یه آدم عاقل بخواد متقاعدتون کنه برخلاف حالات درونیتون رفتار کنید. نمی دونم ناز خریدن یعنی چی؟ فکر کنید وقتی می گید دلم بستی نمی خواد شوهرتون بره نازتون رو بکشه که بستنی بخور. یه وقتی می گید معده ام جا نداره بخواد نازتون روبخره و سه تا سیخ کباب بهتون بده شما هم تا دو روز بالا بیارین.

لطفا متوجه باشید نباید انتظار داشته باشید وقتی طلبکارانه با شوهرتون رفتار می کنید اون عاشقانه باهاتون رفتار کنه.

ای خدا شوهر منم خیلی تو زندگی مون سرده بامن با خانواده‌ی خودش خوبه

 

آخرش چی؟الان دلتون خنک شده؟؟ خب که چی بشه؟؟؟ بجای رفع مشکل و گرفتن مشاوره و راهنمایی درست از خانواده یک روش انتحاری رو انتخاب کردین که آخرش طلاقه پس بهتره ببینید مشکل از چی و کجاست؟ بعد برید برای اصلاحش اما اگر دنبال اذیت کردن و زجر دادن و زجر کشیدن هستید بهتره هرچه زودتر طلاق بگیرید تا هم خودت راحت بشی هم اون بیچاره! 

افرین , ادامه بدید

دقيقا مثه شوهر من،هيچ عشقي تو زندگيمون نيس،دقيقا اونم ميخواسته فقط مجرد نباشه،ولي ما يه بچه داريم اميدوارم بچم خوشبخت بشه

خیلی رک بهتون میگم و نمیخام تو دلتونو خالی کنم توکل خانوم عشق بین شما اصلا وجود نداره و فقط نامزدت میخاسته مجرد نباشه همین.اینکه مرد نباید به زنش محبت کنه واقعا حرف مفته من سه ساله با همسرم ازدواج کردم و هر روز عاشق تر از دیروزیم و به هم دیگه واقعا احترام میزاریم و برای هم مهم هستیم احساساتمم بروز میدم چون میدونم تکلیفم به همسرم چی هست واگر اینجور نباشه مرد مثل یه بوته خشکه واسه همسرش و زندگی کسل کننده میشه.تشویق به طلاق نمیکنم اما انسان یکبار زندگی میکنه چرا با کسی که عاشقش نیست ازدواج کنه.من هرجا که زندگی برام سخت میشه یا بهم فشار میاره بخدا قسم کافیه سه ثانیه به همسرم فکر کنم مگه میشه کسی عاشق زنش باشه و نازشو نکشه مرد باید بدونه که برای همسرش چه چیزایی مهمه حتی اگه اون چیز واقعا به ضرر مرد باشه باید انجامش بده من زن زلیل نیستم اما اگه همسرم بگه بمیر بخدا قسم تردید نمیکنم امیدوارم برداشت بد نکنین از حرفام 

در هر صورت در هرروز صورت مرد حق کتک زدن و دست بلند کردن نداره من بودم همچین زندگی رو تموم میکردم

حق مال شرایط طبیعیه وقتی خانم با تمام توان به شوهرش توهین کنه و فحاشی و داد بزنه مرد هم متعاقبا با تمام توان می زندش… حقی رو ضایع نکن تا حقی ازت ضایع نشه

عزیزم خب تو سیاست های زنانه نداری اصلا!
نامزد من هم اوایل همینجور بود اصلا ناز نمیکشید من هم دست اخر عصبانی میشدم داد میزدم
تو باید با سیاست ناراحتیت رو بیان کنی با سکون با بی محلی با صحبت نرم نه با دادو بیداد و یا با اسم مس جوری که گوشی رو مجبور بشه روت قط کنه!!
مردا اگه رفتار مردونه ببینن فکر میکنن ازونا قوی تری و باهات مردونه رفتار میکنن
پیشنهاد میکنم لینک زیر رو مطالعه کنی

http://mob.ninisite.com/discussion/thread.asp?threadID=1096660

عزيزم ببخشيدا ولي متنتو خوندم كلي خنديدم
ياد ديوونه بازي ها ودعواها وگريه هاي خودمو شوهرم افتادم البته نه به اين شدت!
عزيزم كلا مردا اينطورين تو خودتو بكشي به زمين بزني به هوا بزني عوض نميشن كه نميشن فقط بايد مثل خودش بيخيالي طي كني عزيزم
من خودم دوساله خودمو خفه كردم به شوهرم ميگم بابا چار تا اس بده انقد بيخيال نباش به يادم باش ي تكي زنگي اسي چيزي بده اين چيزا براي من خيلي مهمه ولي انگار نه انگار
بعد كلي دعوا(سر مسئله به اين كوچيكي!)وقول وقرار كه من درست ميشم واز اين حرفا الان اين بنده هستم كه تغيير كردم وترجيح دادم بيخيالي طي كنم پس توهم  ديگه دعوا نكن فقط بيخيال باش

وای خدای من !!
این کارا چی بود که با شوهرتون کردید، چون نیومده بگه معذرت میخوام و به خاطر این موضوع شما پای طلاق رو وسط کشیدید.

 

به نظرم اشتباه از خودت بود اخه برا مردا این موضوعات زیاد مهم نیست…کلا خونسردن…عشقو این چیزا نمی دونن….پس خودتو اونو اذیت نکن

دوست عزیز همونطور که خودتون گفتین اشتباه اصلی از شماست. این جملات را از زبان یک فرد با تجربه ازدواج میگم خدمتتون. توی زندگی قبل از هر چیز گذشت حرف اول رو میزنه. گذشت، گذشت، گذشت.
اما اینم بگه در کنار گذشت زیادتون از همین الان یک خط قرمزهای اساسی رو برای همسرتون مشخص کنید. دست بلند کردن یه خط قرمز اساسیه، تحت هر شرایطی، حتی اگر شما ایشون رو عصبانی کرده باشین و مقصر باشین، نباید این اجازه رو به خودش بده.نمی خوام تو دلت رو خالی کنم ولی راحت بهت بگم مردی که دوره عقد دست رو زنش بلند کنه بعد از عروسی به مراتب وضعیت بدتر میشه. من که تو 6 ماه عقدمون هر دو تو آسمونها بودیم و بالاتر از گل به هم نگفتیم الان توی 2-3 سال بعد از ازدواجمون 3-4 بار بهم حمله کرده توی عصبانیت و… . اگر به عقب برگردم اولین بار که دست روم بلند کرد یک واکنش بسیار جدی نشون میدادم که تا ابد حساب کار بیاد دستش و محدوده خط قرمز رو بشناسه. از من به شما نصیحت اشتباه من رو تکرار نکن. این رو به عنوان یک خواهر بزرگتر بهت میگم. صرفا به این دلیل که دلم برای همه زنهای مظلوم هموطنم میسوزه که در سر تاسر کشورم حتی در بالاترین سطوح اجتماعی در گوشه خونه هاشون با خشونت خانوادگی درگیرن و صرفا به خاطر آبروداری سکوت می کنن. 
براتون آرزوی خوشبختی دارم. در پناه خدا باشید

دست بلند کردن یه خط قرمز اساسیه، تحت هر شرایطی، حتی اگر شما ایشون رو عصبانی کرده باشین و مقصر باشین !!!!

خط قرمز آقایون رو نادیده می گیرید و می خواهید به خط قرمز هاتون عمل بشه. یه زن برنده ترین ابزارش ربانشه نه بازوش و یه مرد برنده ترین ابزارش بازوشه و نه زبانش… اگر با برنده ترین ابزارتون آزارش بدید با برنده ترین ابزارش آزارتون می ده…  این عین منطقه

آخه شديدترين واكنش قهره ديگه كه اونم تاثيري نداره

 

چه بی دلیل دعوا میکنید کاش بی دلیل بهم محبت میکردین.
مشکل شما اینجاست که فکر میکنید طرف مقابل باید دقیقا همون چیزی باشه که شما میخواین اتفاقا من میگم همین خونسردی شوهرته که شمارو بهش جذب میکنه کلا جاذبه ادما بخاطر تفاوتشونه والا هیچ ادم عاقلی با کپی خودش ازدواج نمیکنه. خیلی از پسرایی که اینجا شکست عشقی خوردن و داستانشونو شنیدیم به همین دلیل بوده که بی پروا علاقشونو به دختره میگفتن واسه همینم دختره نپذیرفتشون درحالیکه با غرور بیشتری برخورد میکردن احتمال موفقیتشون بیشتر بود.
شما بجای اینکه کلا ایراد بگیری از شوهرت اول نکات مثبتشو بگو روی اونا تاکید کن تا اعتماد بنفسش بیاد بالا مردی که احساس کنه زنشو نمیتونه راضی کنه کلا روحیش خرابه درحالیکه اگه احساس کنه همسرش از بودن کنارش لذت میبره خیلی بهتر به زن و زندگیش میرسه . بجای اینکه انتظار داشته باشی اون شرو کنه خودت شرو کن. نشون بده کنارش خوشحالی. بعد از اینکه تعریف میکنی ازش بگو اگه اینکارم بکنی خیلی بهتره من به این نیاز دارم. بعدشم شما اگه مردونه برخورد میکنه انتظار نداشته باش بهت خیلی محبت کنه .

مردی که یکبار دست بلند کرده اینو بدون که تازه اول کتک خوردن هاتونه

خراب اون خوش بینی ات نسبت به مردها و ازدواج هستم

ببخشید زیر کامنتتون نتونستم بنویسم 

بهتون تبریک میگن سالگرد عقدتون رو.

چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره

دوست عزیز خیلی خوبه که بهش محبت میکنی خوبه که ازش تعریف کنی شما بگو کدوم ادمی هست از تعریف بدش بیاد البته حواست باشه حالت تعادل داشته باشی.احترامشو جلو جمع داشته باش که اون هم احترامتو نگه داره. و یک نکته  دوست من هیچ وقت تاثیر نگاه و کلمات رو دست کم نگیر سعی کن نگاههای محبت امیز داشته باشی از روی خشم بهش نگاه نکن حتی بعضی اوقات اگر اون هم اشتباه کرد خواستی بفهمه اشتباه کرده سعی نکن با کلمات نشون بدی چون تو اون لحظه شاید حرفهایی بینتون رد و بدل بشه که بعدا پشیمون بشین. 

دوست عزیز بنظرم اگر خواستی بهش اشتباهشو بهش بگی اول از خودت شروع کن البته همون اول کار نه بذار یخورده زمان بگذره بعد هم خیلی اروم بدون اینکه حالت خشم تو جرهت و گفتارت داشته باشی بگو من زندگیمون رو دوست دارم و….. دیگه باقیشو خودت بلدی  [wink]

ببین دوست من میشه راحت یه خونه رو خراب کرد ولی ساختن سخته زندگی میدون جنگ نیست که جسارتت رو به شوهرت نشون بدی با دو کلمه حرف سریع قهر نکن اگر ناراحت شدی یجوری سرد باش که بفهمه باید بیاد سراغت دلتو بدست بیاره از خودش سوال کنه چی شده خانم خانما امروز با من سرسنگین شده. 

امیدوارم زندگی توام با آرامشی داشته باشید.

یاعلی

من یه دوستی دارم هروقت میخواد با شوهرش حرف بزنه و کاری کنه که همسرش به خواسته هاش توجه کنه کلی از نظر جنسی براش عشوه و ناز میاد و در حالتی که همسرش بهش مشتاقه خواسته هاشو با مهربانی میگه و جواب میگیره…. ناراحت نشو بهت گفتم دیوانه… یه جورایی فقط به نظرم اومد از منم دیوانه تری! منم قبلاً همینطوری خل بودم! کم کم آدم شدم! درست میشی…

آقا احسان ، دوست من موفقه چون غر نمیزنه به همسرش عشق میده… مردها با عشق نرم میشن یا با پرخاش? شما که دیگه خودتون مرد هستین. ما خانما خوب میدونیم وقتی به مردی پرخاش میکنیم وارد حیطه ای میشیم که اون مرد توش تخصص داره! درگیری….
مرد حالت دفاعی میگیره و ما رو برنمیتابه…
اما محبت و عشق همیشه جواب میده هم در مورد مرد هم زن..

به کجا کشیدنش رو فعلا کاری نداریم، چون ما از دورن زندگی مردم خبر نداریم.
عاشق هیچ وقت این کار رو نمیکنه. عاشق محبت میکنه ، عشق میورزه چون دوست داره طرفش رو. چون فقط خوشایندی معشوق رو دنبال میکنه. اینکه آدم برای نیل به خواسته دلبری کنه نشون میده تو عشقش یه گرهی هست.
اما راجع به اون قسمت که گفتین آدم خواسته ش رو درست مطرح کنه، این رو قبول دارم.

در کل، درست مطرح کردن با سو استفاده کردن فرق داره که من احساس میکنم شما اشتباها این دو تا رو قاطی کردین.
هدف، وسیله رو توجیه نمیکنه.
تصورش هم منزجر کننده ست.

با آرزوی خوشبختی برای همه،
یاعلی

نیوشا خانوم، کاری که دوست شما میکنه مثل اینکه کسی که سلاح نداره بهش با سلاح حمله کنی
چون تو اون لحظه شوهر دوستتون درگیر رابطه هست احتمالا هر چی بگه قبول میکنه
نامردیه

نه اونطوری که شما فکر میکنید . شاید من بد بیان کردم. منظورم این بود که از مهارت های زنانه ش خوب استفاده میکنه. حرفهاش و خواسته هاش رو با پرخاش نمیگه. به هیچ وجه. با محبت و عشق میگه. شوهرش رو نوازش میکنه و هنگام نوازش و محبت با منطق با شوهرش صحبت میکنه. وقتی خواسته ای حالا در هر رابطه ای با محبت بیان بشه 100% جواب میده. دوست من  گاهی هم فراتر میره و هنگام معاشقه هم خواسته هاش رو بیان میکنه. به نظر من کار لطیفیه.
مثلاً کار این خانم بهتره یا کار دوست من؟
دوست من هیچ وقت احتمال نداره رابطه ش به طلاق بکشه اما این خانم احتمالاً به طلاق میکشه اگر رویه ش رو عوض نکنه…
 

نهایت نامردیه.
مثل مرغ و خروس هاست.

نعمتی که باید جهت آرامش و عشق ورزی استفاده بشه، جهت نیل به مقاصد سو استفاده میشه.
من حای همچین شوهرای بودم دیگه به عشوه ی طبیعیش هم جواب نمیدادم.
اونوقت دوستتون خیلی هنر کرده، اومدخ برای شمام تعریف کرده!!!!! پناه بر خدا! شخصی ترین امور زندگی:((((((((

تو دیوانه ای عزیزم
🙂

به شما ربطی نداره

بی تربیت

سلام دوست عزیز، مطالبتو خوندم اما دلم میخواد صادقانه بهت بگم کارت اصلا درست نبوده:دی به قول قدیمیها قبل از گفتن هر حرفی اول آدم باید مزه مزه بکنه حرفو و به عواقب زدن اون حرف فک کنه مشکل شما از یک بی توجهی شوهرتون نسبت به اومدن به خونه شما شروع شده و ببین که در نهایت به چه چیزی ختمش کردی.یکم سعی کن روی کنترل خشمت کار کنی وقتی عصبانی هستی اصلا با همسرت صحبت نکن بزار یکم بگذره یه روز دو روز بعد موضوع عصبانیتتو با شوهرت در میون بزار. درسته اون کارش درست نبوده باید یه عذرخواهی میکرده ولی شما کارت خیلی بدتر بوده. شما زن و شوهر هستین باید با هم آرامش بگیرین نه مایه عذاب هم بشین، اگه به حرفت نمیکنه بهش بیشتر محبت کن و قربون صدقه اش بشو به قول آقای دهنوی قلب مرد شکمش نیس نیاز جنسی اش هست شما اول محبت و رابطه عاشقانه ات رو با همسرت درست کن، اون خود به خود اصلاح میشه، مگر ابنکه طرف نرمال نباشه و مشکلات روحی روانی داشته باشه.

من اینجا نیومدم که پیام بزارم و شماها آقایون و خانما بعضیاتون منو محکوم کنید. خودمم میدونم کارم اشتباهه. نه اینکه بعضی یاتون بازم یه طرفه برید و یه کار اشتباه منو بگین و حقو به شوهرم بدین. ریشه این مسئله مگه فقط حرفای من بوده.. بلد نیستید مشاوره بدین لااقل پیامم ندیم.

توکل عزیز وقتی موضوعی مطرح میشه و یک نفر مشکلاتشو با بقیه مطرح میکنه یکم باید انتظار شنیدن نظرهای منفی رو هم داشته باشه اینجا هر کی نظری رو میزاره واسه اینه که بتونه مشکلش رو بهتر حل کنه. پس ظرفیت انتقادی که ممکنه بشه رو باید در خودت به وجود بیاری. یکم باید روی کنترل خشمت بیشتر کار کنی. احساس میکنم نه تنها نسبت به همسرت بلکه نسبت به سایر افراد هم یکم تند برخورد میکنی.

به هر حال  گذشت فقط به این امید هستم  که دیگه تکرار نکنیم این اتفاقاتو. شوهرمم خیلی دوس دارم،اونم همینطور. امشبم اولین سالگرد عقدمون هست. میخوام براش کادو بخرم .همه حرفامو که بعد دعوا براش گفتم رو دوباره تکرار کنم. بگم که برام عزیزه و نمیزارم دیگه این اتفاقا بیافته… ازینکه اشک شوهرمو دیدم اون شب از خودم بدم اومد.. کاش اونم یکم توجه کنه.نمیتونه که منو بکشه باید منم راضی نگه داره و منم اونو.
خدایا به حق این ماه عزیز محبت بین منو همسرمو بیشتر کن.. من عاشق شوهرمم هنوز.

وای چ شبی
خوش بگذره

مبارکه سالگردتون 
شما که این کارارو کردید الان بهتره از ناحیه ضعف وارد نشی جشن دو نفره بگیر ولی یه حالته منت کشی نشه یه جورایی خیلی ریز سرد برخورد کن تا اون ازت بپرسه هنوز ناراحتی یا نه بعد اصلا شروع نکن که حرفاتو بزنی بهتره بذاری خودش سره حرفو باز کنه کامل حرفاشو 
بزنه اول اون حرفاشو بزنه اصلانم تو حرفاش نپر کامل سکوت کن ببین چی میگه وقتی که حرفاشو زد بگو الان با حرفات آروم شدم و بعدش بگو خب منم این توقعاتو دارم…خوش بگذره  
 

حالا واقعا داشت خفه میکرد?!??

نه اونجور که نزاره نفس بکشم. دستاشو آورد و یکم فشار داد.

توکل جون اثر “چــــــــــــشـــــــــــــم” گفتن به اقایون برابری میکنه با اثر “خـــــــــــــــانــــــــــــــــــمــــــــــــــم” گفتن آقایون به خانوماشون 
لامصب از صدتا آرامبخش اثرش بیشتره (میگن البت) 
مردها از زنشون زنانگی میخوان یعنی یه زن باشه نه یه مرد!!! قلدر و جسور و یکی به دو کن و از این چیزا
زنی رو میخان که اونا رو بعنوان تکیه گاه قبول داشته باشه و بهشون افتخار کنه با وجود داشتن عیب و نقص حتی ( هیچ کس کامل نیست مگر ذات احدیت)

کپی شده اینا??!

بسم الله و بذکر بقیه الله

دخترکم یه کلام میگم که بشه ختم کلام:

اگه میخای شوهرت عاشقانه دوست داشته باشه

اگه میخای تو رو بپرسته

اگه میخای خونه دلش شش دانگ با سند منگوله دار به اسم خودت باشه

بهش مــــــــــــــــــــــــــحـــــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت کن ( با همین غلظت)

 و به غـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرورش احترام بذار 

وقتی چپ و راست بهش غر میزنی و هی میگی چرا نازمو نمیخری چرا ال چرا بل داری بهش میگی فلانی تو بی عرضه ای (البته غیر مستقیم) اونم حس میکنه واقعا بلد نیست دل تو رو بدست بیاره و احساس میکنه ناتوانه و حس تامین کنندگی ای که باید داشته باشه ضعیف میشه وقتی این اتفاق میفته با جواب ندادن به تو و طفره رفتن یه جورایی میخاد موضوع فراموش شه و بهش یادآوری نشه که بلد نیست

دخترکم همه آدما بنده محبتند با محبت همسرت رو تسخیر کن با اخلاق خوب و با صـــــــــــــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــــــــــــــر

دوسش داری و دوست داره پس زندگی رو بکام هم تلخ نکنید باهاش صادقانه حرف بزن بگو هردومون اشتباه کردیم و برای حل این مشکل به یه نفر سوم باید مراجعه کنیم که همون مشاور میشه

زین پس هم بیشتر هوای آقای همسر رو داشته باشه

 

باریکلا به این نظر

وای چه خوب بلدی دلبری کنی

مسئله اول توقع هست (شما یه توقعاتی از شوهر تو ذهنت دارید شاید حداکثرش بحق باشه اما فانتزی و حالت ایده آل هست سعی کنید همسرتون رو بپذیرید و ضعف هایی هم رو با هم قبول کنید تو رفعش تلاش کنید) مسئله دوم اینه که شما اینقدر یه چیزی کوچیک و کش میدید و بزرگ میکنید یعنی هر باره که دارید بحث میکنید همه اتفاقات رو از اول براش شرح میده و تو سرش میزنید. یعنی شما سر یک مسئله ناز کردن طلاق رو پیش کشیدید! شما هنوز تو مشکلات زندگی نرفتید این حرکتت سر این مسئله خیلی توی این سن عجیبه هست. به نظر خودتون این حرکتتون خام نیست؟
ناز کردن برای شوهر شرایط داره. به فرض شوهرتون بدونه باید ناز زنونه بکشه هر نازی رو مگه میشه کشید؟ خوب اگه دلتون می خواست چرا صریح نمی گید اگه دلتون میخواست میگفتید شب بیاد.چرا ناز؟ بعد قهر کردن شرایط داره هر جایی هر تقی به توقی میخوره که آدم قهر نمی کنه.ببخشید غر و نق نزنید تو سرش نزنید به جاش  با هم صحبت کنید مثل دو تا آدم عاقل. نزارید روتون روی هم باز شه که متاسفانه این اتفاق افتاده شما در ذهن قبل اون جایگاه گذشته رو ندارید.
حتی المقدور با هم پیش مشاور برید.

خودمم میدونم حرمتامون شکسته شد و ازین به بعد هم پس میتونیم باز این مشکلا داشته باشیم چون داره برامون عادت میشه. دیگه از ذهن جفتمون پاک نمیشه.. نمیخوام تو زندگیم دعوا باشه… اما شد… تعجب میکنم 1 ساله عقد کردیم بالای 10 باره ازین دعواها………….. واقعا پشیمونم

شما اشتباه کردی باید قبول کنی مردا حوصله غر زدن زن رو ندارن باید تو فرصت مناسب بهش این چیزا رو میگفتی البته نه به شکل غر زدن بلکه اول خوبی هاشو یاداوری کن بعد بهش بگو خواسته ات به عنوان همسر چیه .شما دقیقا بدترین زمان روانتخاب کردین. خانوم محترم ماهم هم جنس خودتیم و درکی از محبت داریم ولی باید زمان شناس بود. مشخصه دختر عجولی هستی یکم صبر رو چاشنی زندگیت کن. نذار این دوران زیبا به جفتتون تلخ بشه. قدر این دوران رو بدونید الکی الکی خرابش نکنید. برای بالا بردن صبرت هم پیشنهاد میکنم کارهای هنری انجام بدی.

توکل جون اثر “چــــــــــــشـــــــــــــم” گفتن به اقایون برابری میکنه با اثر “خـــــــــــــــانــــــــــــــــــمــــــــــــــم” گفتن آقایون به خانوماشون 
لامصب از صدتا آرامبخش اثرش بیشتره (میگن البت) 
مردها از زنشون زنانگی میخوان یعنی یه زن باشه نه یه مرد!!! قلدر و جسور و یکی به دو کن و از این چیزا
زنی رو میخان که اونا رو بعنوان تکیه گاه قبول داشته باشه و بهشون افتخار کنه با وجود داشتن عیب و نقص حتی ( هیچ کس کامل نیست مگر ذات احدیت)

چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره
چیکار کنم تا شوهرم برام بمیره
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *