چگونه چشماني آبي داشته باشيم

دوره مقدماتی php
چگونه چشماني آبي داشته باشيم
چگونه چشماني آبي داشته باشيم

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

چشم ها نقش بسیار مهمی در زیبایی صورت به عهده دارند. چشمان درشت، چهره را زیباتر و بشاش تر نشان می دهند. اگر مایلید چشمان خود را زیباتر جلوه دهید، این مطلب برای شماست.


مژه های خود را ریمل بزنید

دوره مقدماتی php

ریمل یکی از بهترین انتخاب ها برای درشت جلوه دادن چشم ها است. برای اثر بخشی بیشتر، دو مرتبه به مژه های خود ریمل بزنید، بدین صورت که پس از خشک شدن ریمل در مرحله اول، مرحله دوم را آغاز کنید. برای اینکه مطمئن شوید همه مژه هایتان به ریمل آغشته شده، برس ریمل را بصورت زاویه دار و در جهت رویش مژه بکشید.


از فرمژه استفاده کنید

چگونه چشماني آبي داشته باشيم

فرمژه را در محل رویش مژه ها قرار داده و به آرامی سه مرتبه آن را باز و بسته کنید. می توانید فرمژه خود را بمدت ۱۰ ثانیه بوسیله سشوار گرم نموده و اثر بخشی آن را چندین برابر کنید. در این حالت فرمژه همانند بابلیس (اتو موی پیچی) عمل می کند.


سایه های چشم را امتحان کنید

با در نظر گرفتن رنگ چشمان خود، رنگ مناسب برای سایه را انتخاب کنید. رنگ های گرم، خاکی و بنفش برای چشمان سبز رنگ بسیار مناسبند. سایه های صورتی و طلایی، درخشندگی خاصی به چشمان قهوه ای می دهند. و همچنین سایه های قهوه ای و آبی زیبایی چشمان آبی را دوچندان می کند.


از کاور دور چشم استفاده کنید

حتی اگر علاقه ای به آرایش کردن چشمان خود ندارید، کاور دور چشم را هرگز فراموش نکنید. کاور چشم راه مناسبی برای پوشاندن پف، تیرگی و منافذ ریز اطراف چشم است. کاورهای به رنگ صورتی بهتر از رنگهای زرد عمل می کنند. ته رنگ نارنجی موجود در کاورهای صورتی، تیرگی ها و درجات رنگی آبی را از اطراف چشم محو می کند.


آرایش خود را محو کنید

برای زیباتر جلوه دادن چشمهای خود، آرایش چشمان خود را محو کنید تا طبیعی تر بنظر برسد. سایه ابروان خود را با قلمو به سمت بالا محو کنید و تا دنباله استخوان زیر ابرو ادامه دهید. با این کار چشمان خود را درشت تر و درخشان تر جلوه می دهید.


مژه مصنوعی را امتحان کنید

اگر می خواهید بی دردسر مژه های پُر تر و بلندتری داشته باشید، از مژه های مصنوعی استفاده کنید. استفاده از مژه های مصنوعی بسیار آسان است و تاثیر غیر قابل انکاری در درشت تر جلوه دادن چشمان دارند.


ابروهای خود را مرتب کنید

ابروانی مرتب و برداشته شده نقش بسزایی در زیبایی صورت دارند. ابروان خود را رو به بالا شانه زده و موهای اضافی را بچینید. هرچه ابروها نسبت به پلک ها بالاتر باشند، چشمها درشت تر بنظر می آیند.


خط چشم

پس از استفاده از ریمل، می توانید خط چشم را امتحان کنید. نقاط خالی بین مژه های خود را با خط چشم مایع پر کنید. این عمل مژه ها را پُر تر و چشمان شما را کشیده تر نشان می دهد.


بدرخشید

برای اینکه چشمان خود را درخشان تر نشان دهید، زیر چشمان خود سایه براق بزنید. سایه روشن هایی از رنگ های ملایم و روشن برای روز و رنگ های تیره برای شب، توصیه می شوند.


از رژلب های روشن استفاده کنید

شاید باور نکنید، اما استفاده از رژلب هایی با رنگ های روشن، چشمان را درشت تر نشان می دهد. در انتخاب رژ لب دقت فراوان داشته باشید و از رنگ های روشن غافل نشوید.

برگرفته از: ChaCha

خانه >> محصولات >> تغییر رنگ چشم آبی

–  کاهش تولید ملانین در عنبیه و روشن تر شدن رنگ چشم

–  ایجاد هاله ای آبی رنگ در چشم (نتیجه نهایی پس از طی دوره استفاده)

–  پاکسازی و زیباسازی سطح صلبیه (سفیدی چشم) از لکه ها و خون افتادگی

–  تقویت شادابی و جوانی چشم ها

چگونه چشماني آبي داشته باشيم

–  رفع تنش ها از عضلات چشم

خرید محصول توسط کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خرید از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب نیز امکان پذیر است.

۳۶,۰۰۰ تومان

فایل پیام های پنهان تغییررنگ چشم بهترین گزینه برای کمک به تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی می باشد و خیلی زود الگوی میزان تولید ملانین در چشم را تحت تاثیر قرار داده و آماده سازی مغزی و ذهنی لازم را برای روشن تر شدن عنبیه ایجاد می کند.

این سابلیمینال قدرتمند مقدار فعالیت ملانوسیت های عنبیه را تحت تاثیر قرار داده و میزان فعالیت و تولید ملانین زیاد را که موجب تیره شدن رنگ چشم فرد شده را کنترل و کمی کاهش می دهد.لذا فرد پس از مدتی به شکل مشهودی روشن تر شدن رنگ چشمانش را به شکلی کاملا متوازن ، هماهنگ و زیبا خواهد دید.

همانطور که می دانیم رنگ چشم های ما از چند هفته تا چند ماه پس از تولد شروع به شکل گیری می کند.

رنگ چشم ما بیشتر تحت تاثیر ژنتیک ماست و غالب الگوهای تولید ملانین در عنبیه از این متود استفاده می کنند.پس از بلوغ هر سال که می گذرد مقداری از ملانوسیت ها که سلول های تولید ملانین در عنبیه هستند متوقف می شوند و افراد به سمت داشتن چشمانی روشن تربا سرعتی بسیار کم در حرکتند.

رنگ چشم ها به غیر از ژنتیک به نوع مواد غذایی که ما غالب اوقات مصرف می کنیم هم بستگی دارد. افرادی که غلظت خون دارند معمولا چشم های کمی تیره تر دارند و مقدار تولید ملانین در عنبیه آن ها بیشتر است و حتی بیشتر این افراد رنگ پوستشان هم تیره تر است.

اما آیا متود دیگری هم هست که ما بتوانیم آگاهانه الگوی مغزی تولید ملانین در عنبیه را تحت تاثیر قرار دهیم و تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی را حداقل تا حدودی تجربه کنیم ؟

بله!

این راه فقط از طریق تلقیناتی  قوی که مغز را تحت تاثیر قرار می دهد به مرور زمان امکان پذیر است.

چشم های آبی رنگ در واقع میزان تولید ملانین کمتری دارند و به همین دلیل هر چه میزان تولید ملانین کمتر باشد چشم ها به سمت بازتاب رنگ آبی متمایل می شوند.

جالب است بدانید که تمامی نوزادان با چشمانی آبی و یا کاملا بی رنگ متولد می شوند و پس از آن که عنبیه شروع به تولید ملانین کرد رنگ چشم تیره می شود .افراد چشم آبی در واقع افرادی هستند که عنبیه آنها کمتر ملانین تولید می کند و اینطور نیست که در عنبیه مخلوطی از رنگها شکل گرفته باشد.

اطلاعات بیشتر :

دوره استفاده نهایتا تا 4 ماه خواهد بود و تنها باید روزانه به مقدار یک ساعت که می تواند به دو نیم ساعت تقسیم شود به فایل گوش کنید.توضیحات کامل در مورد نحوه استفاده در فایل توضیحات همراه در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

میزان تغییر ؟

تغییر رنگ چشم به صورت طبیعی در برخی افراد بیشتر و در برخی دیگر کمتر تاثیر می گذارد ولی غالب افراد روشن تر شدن آن را به مقادیر مختلف ولی محسوس تجربه خواهند کرد.

با استفاده از سابلیمینال تغییر رنگ چشم سابلیمیران زیبایی چشم های خود را افزایش دهید.

می توانید هر زمان که مایل بودید و مشغول فعالیتهای روزانه بدون تمرکز بالا هستید فایل را پلی کنید و احتیاجی به تمرکز و دقت در هنگام گوش دادن نیست و شما باید تنها در محیطی قرار بگیرید که این فایل در حال پلی شدن می باشد.

فایلهای پیام های پنهان طوری طراحی شده اند که شنوایی عادی ما تنها زمزمه هایی از یک سری جملات را حس می کند ولی ضمیر ناخودآگاه ما تمام آنها را به خوبی درک می کند و به عنوان واقعیت جدید جسمی یا ذهنی می پذیرد و شروع به پیاده سازی آن می کند.

ما به قدرت این محصول ایمان داریم .

حتما فایل توضیحات همراه را که در کنار فایل اصلی در اختیارتان قرار می گیرد دانلود کنید تا با اطلاعات بیشتر نتیجه بهتری بگیرید.

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تغییر رنگ چشم سبز کاملا طبیعی

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تغییر رنگ چشم خاکستری کاملا طبیعی

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تغییر رنگ چشم عسلی کاملا طبیعی

خرید محصول توسط کلیه کارت های عضو شتاب امکان پذیر است و بلافاصله پس از خرید، لینک دانلود محصول در اختیار شما قرار خواهد گرفت. خرید از طریق کارت به کارت و یا واریز به حساب نیز امکان پذیر است.

۳۶,۰۰۰ تومان

لطفا در حالت ریلکس گوش کنید تا این پیام ها که به طور پنهان در لا به لای صداهای طبیعت(آبشار) و به شکل نجوا هستند بهتر ضمیر ناخودآگاه شما را تحت تاثیر قرار دهند.

آلبوم های روابط سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال فوق العاده جذابیت مردانه

آلبوم های روابط سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال فوق العاده جذب همسر دلخواه (جذابیت زنانه)

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید محصول افزایش قد متناسب و زیبا

آلبوم های زیبایی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید سابلیمینال تقویت و بهبود زیبایی پوست

آلبوم های ذهنی و روانی سابلیمیران : همچنین ملاحظه کنید آلبوم فوق العاده برنامه ریزی ذهنی ثروتمند کننده با سابلیمینال ثروت

اگر بخواهیم خیلی ساده برایتان توضیح دهیم فایلهای پیام های پنهان نوعی تلقین کننده محسوب می شوند. یکی از کاربردهای هیپنوتیزم تلقین هست.

منتها تلقیناتی که توسط پیام های پنهان منتقل شوند میزان تاثیرگذاری آن ، قدرتش و سرعت انجام تغییرات القا شده ، خیلی بیشتر از تلقیناتی هست که در حالت عادی توسط خودمان و یا دیگران به ما می شود.

چگونه چشماني آبي داشته باشيم

درک و پیاده سازی تلقینات هم توسط ضمیر ناخودآگاه در جسم و روان ما راحت تر و قوی تر صورت می گیرد.

فرامین موجود در این فایل ها ضمیر خودآگاه را دور می زنند.آنها برای شنوایی خودآگاه و عادی ما چیزی شبیه به نجواهای آرام و کمی نامفهوم هستند اما ضمیر ناخودآگاه ما به راحتی آنها را درک می کند.

آنها مستقیما وارد مغز ناخودآگاه ما که مرکز مدیریتی جسم و روان ماست می شوند.بیشتر کنش ها و واکنش ها در بدن ما تحت کنترل ضمیر ناخودآگاه است. از تنظیم ضربان قلب ما در حین ورزش و یا استراحت ، تا واکنش ما به ترسها و … همگی تحت کنترل ضمیر ناخودآگاه است.

در تلقینات ساده اگر چند بار به خودتان بگویید که ” من سرم درد می کند ” با وجود اینکه ضمیر خودآگاه  نادرست بودن این جمله را می داند ولی با این حال ناخودآگاه که فاقد تجزیه و تحلیل یا منطق محیطی (Logic) هست شروع به کمی فعل و انفعالات در بدن می کند.

این فعل و انفعالات موجب احساس سنگینی و سردرد می شود  و در صورت تداوم کم کم شما احساس سنگینی در سر و کمی سردرد می کنید!

امیدواریم با این مثال ساده قدرت ضمیر ناخودآگاه را درک کرده باشید. هدف ما در سابلیمیران  استفاده  از این قدرت و تواناییست و کارکرد فایل های ما  در واقع برنامه ریزی مجدد این ضمیر به دلخواه و تحت کنترل ماست .

وجه تمایز مهم پیام های پنهان سابلیمیران در کنار کیفیت بالا و استفاده از پیام های کاملا سازگار با ضمیر ناخودآگاه این است که با کمی دقت متوجه فارسی بودن نجواها و اصالت محصول خواهید شد.

علت این امر این است که سابلیمیران با تهیه نرم افزارها و سخت افزار های مورد نیاز برای تهیه این فایل ها به شکلی کاملا تخصصی مشغول به تولید پیام های پنهان در زمینه های مختلف و یا به سفارش مشتری می باشد.

لطفا تمامی سوالات و نظرات خود را در قسمت دیدگاه ها برای ما بنویسید در سریع ترین زمان ممکن به شما پاسخ می دهیم.

احمد – 2017-12-18

ممممممممممممممممننننننننننننووووووووووووونم .

گل زیبا – 2017-12-19

سلام میشه در حالی که هدفون تو گوشمونه پلی کنیم این رو با کامپیوتر.آخه من اینجوری دوست دارم و با هدفون تو گوشم درس می خونم.ممنون میشم

سابلیمیران – 2017-12-19

سلام بله استفاده از هدفون اختیاری هست

سماواتی – 2017-12-19

ممنون از سایت خوبتون.یه سوال من موقع گوش دادن بعضی موقعها احساس خوب آلودگی بهم دست میده میدونین علتش چیه

سابلیمیران – 2017-12-19

سلام خدمت شما کاربر گرامی چون در هر لحظه ذهن شما تحت تاثیر تعداد زیادی از پیام هاست اگر کاری کنین که تمرکز بالا نیاز داشته باشه زود خسته می شین و احساس خواب آلودگی می کنین.لطفا در حالت ریلکس گوش کنید

سحر – 2018-02-27

سلام یه سوالی داشتم از خدمتتون اینکه تاحالا کسی بوده که با این فایل ها رنگ چشماش کلا آبی یا سبز شده باشه و اینکه چرا فایل چشم سبز رو شما نمیزارین؟ممنون

سابلیمیران – 2018-02-28

سلام خدمت شما کاربر گرامی سوال بسیار خوبی پرسیدین که جا داره توضیحات کاملی رو بگیم تا دوستان دیگر هم استفاده کنن. قدرت این متود فعلا در حدی هست که نهایتا یک هاله آبی به چشمان شما اضافه می کنه.حالا سوال دوتا شد که این هاله چه شکلی هست؟ دوست عزیز نمی دونیم تا به حال دقت کردین یا نه افرادی که چشمشون غیر از زاغ مشکی هست در بیشتر زمان ها یک هاله ای که کمی پر رنگ تر و یا کمی کمرنگ تر و یا حتی در بعضی اوقات با تفاوت زیاد از رنگ اصلی هست روی چشمشون میفته که شما احساس می کنید که انگار رنگ جشم فرد یه مقدار عوض شده. این فایل یک هاله آبی رنگ تقریبا ثابت رو روی عنبیه به وجود میاره. اما ایا رنگ سبز هم امکان پذیره ؟ در واقع ما باید ابتدا چشم هایمان را به سمت هاله آبی حرکت بدیم چون رنگ آبی چشم از کمتر شدن میزان تولید ملانین خود به خود به وجود میاد و تمام افراد یک چشم ابی در عنبیه شان دارند که بعد از تولد با افزایش تولید ملانین اون پوشیده می شه.شما هیچ وقت هیچ نوزادی رو نمی بینین که با چشمانی سبز متولد بشه چشمان سبز مثل چشمان قهوه ای و مشکی یا میشی و … از ماه دوم یا سوم به وجود میاد. محصول رنگ چشم سبز در حال تولید هست و به زودی قرار داده میشه و می تونین طبق سلیقه تون انتخاب کنید .اون آلبوم هم در ابتدا چشم رو روشن تر میکنه و سپس هاله سبز رنگ بزرگتر و کامل تر میشه.

Abbas – 2018-03-02

سلام چجوری میشه این بسته رو تهیه کرد؟

سابلیمیران – 2018-03-03

سلام.این آلبوم به شکل صوتی و قابل دانلود هست.در همین صفحه گزینه اضافه به سبد خرید رو بزنید و مراحل پرداخت و خرید رو طی کنید.اگر در دانلود و یا خرید مشکل داشتید می تونید با ما در تماس باشید. با تشکر

Reza – 2018-03-03

با سلام چه ضمانتی وجود داره که این محصول تاثیر گذار باشه؟ اگه رنگ چشم قهوه ای تیره باشه میتونه به آبی پر رنگ تبدیل کنه؟

سابلیمیران – 2018-03-05

سلام خدمت شما کاربر گرامی ابتدا در مورد سوال اولتون: تمامی افراد پس از طی دوره استفاده حداقل چشمانشان یک الی دو درجه روشن تر شده و و پس از آن به مرور هاله آبی رنگ را هم ملاحظه می کنند .

اما اینکه در مورد این آلبوم آیا ضمانتی هم هست باید صادقانه عرض کنیم خدمتتون که هیچ ضمانتی نیست و هر سایت دیگری که به شما تضمین می دهد سخن نادرستی گفته اما می توان با اطمینان گفت بیش از ۹۰ درصد نتایج رو خواهید دید. چون اساسا در جوابگیری از تلقینات ولو اینکه توسط پیام های پنهان به شکلی بسیار قوی تر باشد افراد میزان جوابگویی و تاثیرپذیری متفاوتی دارند و همچنین خود این فایل هم در گستره استفاده از پیام های پنهان محصول خاصی است.هر چقدر باورهای منفی دانسته یا ندانسته نسبت به قدرت تاثیر گذاری ضمیر ناخودآگاه در فرد کمتر باشد بهتر می تواند از پیام های پنهان در ابعاد مختلف استفاده کند و نتیجه فوق العاده بگیرد.

پاسخ سوال دوم : دوست عزیز ما با احتیاط زیاد سعی کردیم هیچ وقت این ادعا رو نکنیم که چشمان شما آبی می شود چه برسد به آبی پر رنگ!!! رنگ چشم ها چه به اصطلاح مشکی پر کلاغی باشد و چه قهوه ای تفاوتی نمی کند و تجربه ما نشان داده که همه افراد می توانند به نتایجی برسند . ضمن اینکه در کنار پروسه تغییر رنگ چشم بهبود شرایط بینایی و زیبایی و نشاط چشم هم از دیگر فواید استفاده است که خیلی زودتر خودش را نشان می دهد.

علی – 2018-03-10

سلام خوبین من نتیجه گرفتم خیلی هم زودتر از اون چیزی که میفرمودین .ممنونم خیلی خیلی زیاد

سابلیمیران – 2018-03-10

سلام خدمت شما تشکر می کنیم از شما.شاد و موفق باشین

سمانه – 2018-03-18

سلام تو بعضي سايت ها ميگن بايد اول هاله بيني بشيم تا مشخص بشه چاكراهامون بازه يا نه اگه باز نباشه در برابر تغيير مقاومت ميكنه نظر شما چيه؟

سابلیمیران – 2018-03-18

سلام.بحث پیام های پنهان بحث فیزیکی و کاملا علمی و با عملکرد عادی ذهن مطابق هست.مباحث متافیزیکی به این مسئله ارتباطی نداره.البته ما با همون سایتهایی که میفرمایین در این زمینه صحبت هایی داشتیم ولی ادلشون برای ما قانع کننده نبود.و این دو با هم ارتباطی ندارند برای اثر گذاری

Mohammad – 2018-04-10

باسلام خدمت سایت خوب وپراطلاعاتتون میخوام بدونم این فایل ها به هر صورتی که هست طبق الگویی طراحی شده که باعث تحریک و ازبین رفتن ملانین میشودورنگدانه بعد از مدتی که ازبین میره ازچشم دفع میشه؟ واینکه طبق چه الگوی علمی وبا چه تجهیزاتی این فایل ها ساخته شده؟ باتشکر

سابلیمیران – 2018-04-10

سلام و وقت بخیر بله یکی از مواردی که در فایل توضیحات همراه توضیح داده شده اینه که باید مصرف اب بالا باشه تا زودتر این تخلیه صورت بگیره. و اینکه برای اشنایی با متود تولید و مشاهده نمونه می تونین از صفحه آشنایی با پیام های پنهان استفاده کنین.البته به زودی علاوه بر نمونه تعدای آلبوم رایگان هم قرار داده میشه. با تشکر و اروزی بهترین ها برای شما

Hadi – 2018-04-12

سلام اگر بیش از یک بار از آلبوم استفاده بشه تتثیر بیشتری هم دارد؟ واینکه ضرر نداره بیشتر از یک بار؟

سابلیمیران – 2018-04-12

سلام. باید یک مدت روزانه به مقدار یک ساعت استفاده کنین .استفاده بیشتر احتمال درصد کمی سردرد یا چشم درد داره برای همون ما استفاده بیشتر رو در صورت نداشتن این مشکلات بلامانع می دونیم و صد در صد سرعت دریافت تغییرات رو بیشتر می کنه.

Sara – 2018-04-14

سلام ببخشيد چند تا سوْال داشتم يك اينكه اگر از اين كار نتيجه گرفتيم و چشممون آبي شد دوباره به قهوه اي بر نميگرده؟ دو :اين كار روي بينايي تأثير نداره يعني ممكن نيست چشمت ضعيف كنه؟ سه: براي چشم هاي ضعيف (٠/٧٥)هم تأثير داره؟ چهار: ميشه وقتي كه خوابيم بهش گوش بديم؟

سابلیمیران – 2018-04-14

سلام نه دائمی هست مگر اینکه سابلیمینالی برای تیره شدن رنگ چشم استفاده کنین. پیام هایی داخلش هست که نه تنها ضعیف نمیکنه بلکه تقویت هم می کنه .البته برای تقویت بینایی آلبوم قدرتمند مجزایی در دست تولید هست و تا هفته دیگه آپ می شه. در تاثیر پیام های پنهان در خواب تردید وجود داره.

M.h – 2018-04-16

سلام آیا نمیشه همینجوری بدون فایل یا عمل جراحی چشم یا عمل لیزر آن تولید ملانین در چشم رو کم کنیم مثلا زیر آفتاب نریم و محیط زندگیمون رو تغییر بدیم به یه جای خوش آب و هوا؟ وملانین چشم هم تغییری خواهد کرد؟ باتشکر

سابلیمیران – 2018-04-16

سلام .خیر تغییری نمی کنه

ملیکا – 2018-04-19

سلام خسته نباشین من تقریبا یه ماهی هس که گوش میدم فقط یه سوال داشتم در چه وضعیتی گوش بدم چشام باز باشه یا بسته ؟ ممنون از سایت خوبتون

سابلیمیران – 2018-04-19

سلام و وقت بخیر تفاوتی نمی کنه خانم مهم اینه که کاری با تمرکز بالا انجام ندین

SV – 2018-05-03

سلام ببخشید حداقل و حداکثر زمانی که ممکنه چشممون آبی بشه چقدره ؟

سابلیمیران – 2018-05-03

سلام از ماه اول تا ماه ۵ ام

fateme – 2018-06-11

سلام خیلی ممنونم از این سابلمینال عالی تون . من ابتدا که گوش میدادم متاسفانه توضیحات همراهتون رو درست مطالعه نکرده بودم و کلی وقتم تلف شد . مشکل من این بود کهموقعی که سابلیمینال تو گوشم بود کارامو می کردم میدونم که اشکالی نداشت ولی کارای من طراحی گرافیکی بود و تمرکز بالایی میخاست و این وقفه باعث شد که من نتیجه خوبی نگیرم .البته یه چیزای کوچیکی احساس می کردم ولی خیلی نمی تونستم مطمدن بگم که از این بوده. تا اینکه یه روز دوباره نشستم اتفاقی اون فایل توضیحات رو خوندم و متوجه شدم که چقدر اشتباه عمل می کردم و ناقص . الان که دوباره ۲ ماهه که دارم درست گوش میک نم واقعا چشمام روشنتر شده علاوه بر اون حتی سفیدی چشام هم خوشکل تر شده . من در زمان گوش دادن بعضی موقعها یکم چشام درد می گرفت.البته درد که نه بیشتر حالت خسته میشد منتها بعد از یکی دوساعت که میگذشت دیگه خوب می شدم. میخاستم ازتون تشکر کنم چون من در همین حد هم راضی بودم چون چشمای من و خواهرام همشون مشکی مشکی بود اما الان واسه من یه رنگ روشن قشنگی پیدا کرده مثل عسلی میشه تقریبا ولی خوشگله . هر روز کلی تو آینه نگا می کنم و منتظرم که چشام روشنتر بشه .البته می دنم که زیبایی آدما به خیلی چیزای دیگم هست ولی من اینو خیلی دوست دارم. ازتون سپاسگذارم که واقعا صادق بودین.من هیچ وقت فکر نمی کردم خیلی واقعیت داشته باشه .براتون آرزوی بهترین ها رو دارم .

سابلیمیران – 2018-06-11

سلام ممنون از شما . بله متاسفانه اکثر دوستان فایل توضیحات همراه رو کامل مطالعه نمی کنن.ممنونیم از کامنت زیبای شما .بسیار به ما انرژی مثبت دادین

nilo sahabi – 2018-06-30

سلام وقت بخیر فایل توضیحات همراه فایل کجایه سایت هست پیدا نمیکنم

سابلیمیران – 2018-07-01

سلام بعد از خرید به همراه فایل اصلی در اختیارتون قرار می گیره

محسن – 2018-07-02

چرا برای خرید آدرس نمیخواد؟ چندروز طول میکشه که بسته به دست ما برسه؟

سابلیمیران – 2018-07-03

سلام فایل صوتی هست و قابل دانلود و یا ارسال از طریق ارتباطات الکترونیک هست و نیازی به آدرس نیست. ممنون

erfancena92 – 2018-07-03

سلام و خسته نباشید به شما. تنها هدف من از این پیام تشویق و تحسین شما بخاطر این محصولات خلاقانه و فوق العاده هستش . خواهشی که از شما دارم این است که هرگز تولید سابلیمیران رو متوقف نکنید چون واقعا همه این محصولات در هر زمینه ای پاسخگو هستند و با استفاده از ضمیر ناخودآگاهمون برنامه ریزی بدنو تغییر میدن و به نتیجه دلخواهی که میخوایم میرسیم چه از لحاظ روانی و چه از لحاظ جسمانی. یک دنیا ممنون.

سابلیمیران – 2018-07-03

سلام و وقت بخیر خیلی خیلی سپاسگذاریم از شما . ان شااله تولید آلبوم ها همچنان ادامه خواهد داشت . با تشکر و آرزوی موفقیت برای شما

Behzad – 2018-07-03

سلام رنگ چشم من سبزه خیلی دوس دارم آبی بشه با این فایل سابلیمیران رنگ چشام آبی میشه؟؟؟

سابلیمیران – 2018-07-05

سلام خوشبختانه چشمان شما ملانین کمتری تولید میکنه و زودتر و راحتتر می تونی بهش برسین

حمید – 2018-07-04

فایل را چگونه تهیه کنیم ویا چگونه به دست ما میرسد

سابلیمیران – 2018-07-05

سلام در اواسط صفحه دکمه اضافه به سبد خرید موجود هست . دانلود میشه

فاطمه – 2018-07-12

سلام‌رنگ‌چشم‌من‌عسلی‌است‌.چند‌ماه‌‌طول‌می‌کشد‌تا‌رنگ‌‌چشم‌من‌آبی‌شود

سابلیمیران – 2018-07-13

سلام و وقت بخیر . زمان مشخصی نداره ولی بازه اش از هفته های اول تا ماه ۴ الی ۵ هست.

آرمین – 2018-07-14

از محصول خوبتون خیلی ممنون و سپاسگزارم ؛ قابل توجه سازنده محصول و همه کسانیکه دارن این نظرو میخونن من چشمام داره کم کم آبی میشه و خواستم جهت تشکر از کادر زحمت کش این سایت نظر بدم . یه توصیه به بقیه دارم ؛ اگه میخواین نتیجه بگیرین لطفا با نظم پیش برین ؛ یعنی هرچی به شما گفته میشه رو انجام بدین نه کمتر نه بیشتر ؛ این یه نعمت از طرف خداشت قدرشو بدونیم

سابلیمیران – 2018-07-15

سلام و وقت بخیر خدمت شما . تبریک می گیم خدمتتون. ممنون از کامنت پر مهرتون . بله به نکته خوبی اشاره کردید و این نکته بسیار مهم هست. با آرزوی موفقیت و سلامتی برای شما

مریم – 2018-07-17

سلام با هدفون باید گوش داد یا بدون هدفون یا فرقی نداره

سابلیمیران – 2018-07-17

سلام تقاوتی نداره

مهسا – 2018-07-22

سلام با تشکر از مطالب مفیدتون لطفا بیوکنزی چشم طوسی رو هم بزارین

mizbanfa – 2018-07-23

سلام ممکن هست در آینده تولید کنیم اما اگر زودتر مایل به استفاده اش باشین می تونین درخواست تولید سفارشی بدین .ممنون

Mm – 2018-07-22

سلام وقت بخیر ببخشید چشم طوسی رو داخل سایتتون پیدا نکردم !ندارید ؟

mizbanfa – 2018-07-23

سلام خیر نداریم . اگر مایل بودین می تونیم براتون تولید سفارشی کنیم .

مهدی – 2018-07-23

سلام. ببخشید من دانلود کردم دوتا فایل اومد برای دانلود یکیش به شکل زیپ بود که نمیاد !چیه ؟؟ ولی فایل صوتی باز میشه

mizbanfa – 2018-07-23

سلام اون فایل توضیحات همراه هست . می تونین از حالت فشرده درش بیارین وملاحظه کنین . اگر هم براتون مقدور نبود در تلگرام گیام بدین تا براتون فایل متنی ارسال بشه .

samira.gh74 – 2018-07-25

سلام .هنگام گوش کردن نباید به چیزی فکر کنیم .

سابلیمیران – 2018-07-25

خیر مهم نیست . نباید کار با تمرکز بالا انجام بدین

sahar – 2018-07-25

سلام.خسته نباشید.اگه روزی چند بار،هربار دو یا سه بار گوش بدیم مشکلی پیش نمیاد. موقع گوش دادن میشه به چشم آبی فک کنیم.یا اصلا به چیزی فک نکنیم.

سابلیمیران – 2018-07-25

سلام لطفا طبق توضیحات گوش کنین . بله میشه تجسم کنید بهتر هم هست و اهمیت زیادی هم داره .

اکرم – 2018-07-26

سلام خسته نباشید من الان ۲ روزه ک فایلتون رو تهیه کردم همسرم واسه گوش دادن فایل صوتی ممانعت میکنه ک گوش ندم ولی من خیلی اطمینان دارم ک جواب میده،اما خیلی دوسدارم بدونم اکثرأ از روزه چندم تغییرو متوجه شدن؟؟؟؟

سابلیمیران – 2018-07-26

سلام شروع نتایج بسیار متغیر بوده و به میزان رعایت دستور العملی که در فایل توضیحات همراه گفته شده می باشد.

hedye – 2018-07-26

سلام لدفا بگید که شده تاحالا کسی از تغیر رنگ چشمش ناراحت باشه و فک کنه که زشت شده ؟و اینکه ایا تغییر رنگ دائمی هس و سوال بعد اینکه ایا ب صورت طبیعی رنگی میشه؟

سابلیمیران – 2018-07-26

سلام . خیر . بله دائمی هست. به شکلی کاملا طبیعی

akiiii – 2018-07-26

سلام.من ۳ روزه ک فایل صوتیتون رو گوش میدم،خواستم بپرسم اصولأ از روز چندم روشن شدن چشم رو مشاهده میکنیم و اکثرأ کسایی ک امتحان کردن از روزچندم جواب گرفتن

سابلیمیران – 2018-07-26

سلام در فایل توضیحات همراه در مورد این مسائل توضیحات کافی داده شده. ضمنا به سوالات گذشته در این صفحه هم مراجعه کنید.

orakesmat – 2018-08-06

سلام. آیا میشه این فایل صوتی رو موقع خواب هم گوش داد و ضمیرناخودآگاه این پیامهارو در خواب هم دریافت میکنه؟

سابلیمیران – 2018-08-06

سلام بهتره که موقع بیداری گوش کنین تا مغز در زمان خواب بتونه استراحتش رو بکنه

Erfan – 2018-08-09

سلام خسته نباشید . عذر میخوام شما تو قسمت راهنمایی گفتید که فایل رو روزانه یک ساعت گوش کنید تا ضمیر ناخودآگاهتون رو تحت برنامه ریزی مجدد قرار دهید چون در استفاده کمتر و يا نامنظم تغييرات معمولا کندتر انجام میشه . منظوره از غیر منظم اینه که مثلا اگه یه روز ساعت ۱ تا ۳ بعد از ظهر گوش میکنم فرداش باید دقیقا همین ساعت گوش بدم دقیق ؟؟ یا اینکه غیر منظم یعنی یک روز گوش بدی بعد فرداش گوش ندی ؟؟

سابلیمیران – 2018-08-10

سلام منظور مورد دومی بود که فرمودین

دنیا – 2018-08-09

سلام چاکرا چیه

سابلیمیران – 2018-08-10

چاکرا ارتباطی با این سابلیمینال به هیچ شکل و فرمی نداره . برای باز شدن چاکراها در آینده نزدیک سابلیمینال هایی تولید خواهد شد

نوشین – 2018-08-11

سلام من در خلال زندگی روزانه بیش از سه ساعت به این فایلها با هدفون گوش میدمم و گاهی هم موقع خواب قطعش نمیکنم که ممکنه بیش از ۴ساعت تو خواب گوش بدم. خواستم بدونم این موضوع باعث تاثیر سریعتر میشه؟ ضرر نداره؟

سابلیمیران – 2018-08-12

سلام بهتره تو خواب گوش نکنین تا کیفیت خوابتون حفظ بشه

عرفان – 2018-08-15

سلام.عذر میخوام چند تا سوال داشتم . اول اینکه در کنار گوش دادن به این فایل ها میشه بیوکینزی یا سابلیمینال های چشم آبی که در سایت های دیگه هم هست همزمان استفاده کرد یا روند همدیگه رو کند میکنن؟ دوم اینکه اثر بخشی فایل های صوتی بیشتره یا تصویری؟ آخرین سوال هم اینکه شما نوشتید هاله آبی در آخر دوره ، امکانش هست با درست استفاده کردن در آخر دوره کل چشم آبی بشه؟

سابلیمیران – 2018-08-16

سلام و وقت بخیر . ۱ – نیازی نیست چون این فایل هم از سابلیمینال تشکیل شده و هم از امواجش . و همچنین امواجش هم کاملا بهینه و تست شده هست . متاسفانه در دیگر سایت ها این بیوکنزی ها بیشتر از سایت های خارجی که اکثرا هم نال هستند کپی میشن و افراد اینگونه تصور می کنند که سابلیمینال خارحی هست در صورتی که این فایل ها تنها امواج هستند و اکثرا هم پس از چند هفته گوش دادن به شدت گوش داخلی رو ملتهب می کنند ( در این مورد می توانید خودتان پس از چند هفته گوش دادن و مراجعه به متخصص گوش آزمایش کنید ) و به مرور شنوایی فرد ضعیف تر شده و تنها به فرکانس های قوی تر را می شنود و این روند اینقدر ادامه پیدا می کند که به مرور فرد در شنوایی در فرکانس صحبت کردن هم مشکل پیدا می کند . لذا بسیاری از دوستان از ما سوال می کنند که چگونه این سابلیمینال ها برای ما تاثیر گذارند در صورتی که کاملا انگلیسی هستند و مشخص هست که کپی شده اند ؟ جواب ما هم اینست که بله کاملا درست می فرمایید ولی اونها نه تنها برای شما بلکه برای یک فرد آفریقایی هم که به زبان انسان های اولیه سخن می گوید! هم تاثیر گذارند چون اساس اونها برا امواج تاثیر گذار بر مغز است و متاسفانه به همین دلیل بیوکنزی فعلا در دنیا به هیج عنوان مورد تایید نیست و تنها مراکز خاصی در دنیا آن را تولید می کنند و بر خلاف تبلیغات عده ای از سایت ها و کانال های داخلی به هیج عنوان افراد مطلع آن را توصیه نمی کنند . خطر دیگری که عزیزان رو متاسفانه تهدید می کنه وفور این بیوکنزی های اغلب رایگان و پر ادعا برای افراد کم سن و سال هست که عوارض شدیدی رو برای اونها با تاثیر بر امواج عصبی و مغزیشان فراهم میکنه. اکثر این بیوکنزی ها به مرور تداخلاتی رو در ارتباطات نورونی مغزشان به وجود خواهد آورد و بعضا افسردگی های شدید و بی علت و استرس و اضطراب های ناخودآگاه پس از مدتی استفاده را اغلب کسانی که بیش از چند هفته استفاده می کنند تجربه کرده اند . لذا ما مجبور شدیم برای اطمینان از سلامت این امواج که تنها در این فایل و دیگر سابلیمینال های تغییر رنپ چشم استفاده شده به شدت امواج را تضعیف و کنترل کنیم و همچنین دامنه فرکانسی را به فرکانس های زیر سطح شنوایی با دسیبل های متفاوت در عرض کانال برسانیم تا از امنیت کامل و حساب شده آن ها در عین دریافت تاثیرات احتمالی شان اطمینان یابیم . ۲- فایل های تصویری که در دیگر سایت ها مشاده می کنید کاملا کپی از همان بیوکنزی ها هستند و با اطمینان به شما عرض می کنیم که حتی در اروپا هم هنوز مرکز خاصی بیوکنزی تولید نمی کند و فقط برخی مراکز وابسته به دانشگاه های آمریکا در این زمینه مشغول تحقیقات هستند . ۳ – اکثر افراد مطلع کامل آگاه هستند که ابتدا سابلیمینال در دنیا به وجود آمد و سروصدایهای بسیار کرد و حتی در جنگ سربازان آمریکایی برای تخریب روحیه حریف از آن استفاده کردند. و کاملا تاییدیه وصلاحیت علمی دارد. ۴ اینکه سابلیمینال تصویری بهتر است یا صوتی . یقینا صوتی . چون امکان تداوم استفاده از آن بیشتر و راحت تر است . در سابلیمینال های تصویری شما باید تنها بر مانیتور ( آن هم نه گوشی یا .. ) که صفحه نمایش کافی دارد روزانه به مدت یک ساعت خیره شوید .. علاوه بر خستگی چشمان نشستن پای مانیتور آن هم به این مدت و هر روزه کار دشواری است و معمولا نظم استفاده را مختل می کند و فرد خیلی زود انگیزه اش را از دست می دهد. ولی در سابلیمینال های صوتی تولیدی سابلیمیران شما می توانید جتی در حین انجام فعالیته ای روزانه بدون تمرکز بالا از آن استفاده کنید . اینکه ما گفتیم در آخر هاله آبی حداقل نتیحه مورد انتظار بوده و افراد زیادی ممکن است نتایج بیشتر و یا کمتری از ان دریافت کنند که بستگی به نظم استفاده و نداشتن مقاومت ناخودآگاه شان دارد. با تشکر از شما بابت سوالات خوبتان

یاسمین – 2018-08-20

سلام خسته نباشید.من دو ماهه از این البوم استفاده میکنم قبلن چشمام قهوه ای بود الان نزدیک به عسلی شده خوشحالم دوست دارم زودتر ابی شه یه مدتیم هست از شتاب دهنده استفاده میکنم بنظرتون تا چند ماه دیگه ابی میشه؟و یه سوال دیگه داشتم تو یه سایت دیگه البوم چشم ابی هست که ادمین اصرار داره که البوم تغییر رنگ چشم باید صوتی تصویری باشه بنظورتون اشتباه میگه؟و اینکه میتونم اون البومم خریداری کنم همراه این البوم گوش بدم یا که ممکنه روندو کند کنه ممنون میشم جواب بدید من خیلی مشتاقم چشمام ابی بشه

سابلیمیران – 2018-08-20

سلام و وقت بحیر . خوشحالیم از نتایجتون. نمیشه دقیق گفت. مهم تلقین قوی ابه ناخودآگاه هست .صوتی و تصویری اش مهم نیست . صوتی راحت تر هستین و نیازی به خیره شدن طولانی مدت به مانیتور نیست . و میشه با گوشی هم استفاده کرد. خود شما هم که این نتایج رو گرفتید از صوتی استفاده کردید. ممنون

زینب – 2018-08-31

وقت بخیر , من سه روزه که فایلتونو تهیه کردم میخواستم بدونم که این فایل بر ژنتیک هم تاثیر میذاره ؟ و دوم اینکه اگر با درس خوندن گوش بدم(با توجه به اینکه گفتید نباید با تمرکز بالا فایلو گوش بدیم) اشکالی داره ؟ و سوم ایرادی نداره که با دقت ب فایل گوش ندیم , ینی اصلا توجهی بهش نداشته باشیم و فقط نجواها ب گوش برسن

سابلیمیران – 2018-09-01

سلام و وقت بخیر نیازی به توجه نیست . هنگام درس خواندن به علت تمرکز بالا ممکنه دچار سردرد بشین.

حسین – 2018-09-01

سلام میخواستم بپرسم اگر پس از دوره ۴الی ۵ماه رنگ چشمان ما ابی رنگ شد میتوانیم برای بهتر شدن رنگ ان و روشن تر شدن وشفاف تر شدن ان باز هم از این صوت ها استفاده کنیم ممنون از محصول خوبتون.

سابلیمیران – 2018-09-01

سلام و وقت بخیر بله مشکلی نداره و هر جقدر بیشتر استفاده کنید بهتر نتیجه می گیرید.

حسین – 2018-09-04

روی ژن تاثیر میذاره ؟؟

سابلیمیران – 2018-09-06

سلام . معمولا تغییرات پایدار در بدن روی ژن ها هم تاثیر می زارن . مثلا والدینی که قبل از آمیزش مدتهای مدیدی به ورزش مشغول بودن فرزندانشان از لحاظ بدنی سالمتر و قوی تر میباشند.

سهیل جهانگیری – 2018-09-10

سلام ،ببخشید امکان این هست هدفون بگذاریم تو گوشمون بعد بخوابیم ؟

سابلیمیران – 2018-09-13

سلام. گوش دادن در خواب کیفیت خواب رو کم می کنه و حتی ممکنه برای شما تاثیری نداشته باشه

حسین – 2018-09-21

سلام میخواستم بدونم میشه هنگام خواندن متن و دیدن فیلم گوش داد و اینکه میشه بدون اینکه رنگ چشم من قهوه ای روشن بشه شروع به ابی شدن بکنه من ۱۱روز استفاده میکنم روی چشمم یه خط ابی افتاده بالای چشمم این شروع تغییر ممنون

سابلیمیران – 2018-09-21

سلام و وقت بخیر . سعی کنید بدون تمرکز بالا باشه حداقل. بله به مرور اون لایه های آبی هم تشکلیل میشه و برای بعضی افراد زودتر دیده میشه

m – 2018-09-25

سلام. من چهارتا فایل از شما خریدم و همه را دارم هر روز و در یک دوره ۴ ماهه گوش میدهم . ایا مشکلی پیش می اید؟

سابلیمیران – 2018-09-26

سلام و وقت بخیر . خیر هیچ مشکلی نیست و هیچ تداخلی هم ندارند . هر کدام جداگانه روزی یک ساعت

Shiva – 2018-11-21

سلام، چشمهای من قهوه ای تیره هست میخوام رنگی بشن، رنگ ابی زودتر و بهتر جواب میده یا عسلی و یا طوسی ؟

سابلیمیران – 2018-11-21

سلام . تفاوتی ندارن

Mohadese – 2018-11-23

سلام ببخشید میخواستم بپرسم این تغییر رنگ چشم بعد از استفاده حالا طی ی مدت طولانی یا کم ک رنگ‌چشم ی هاله ی آبی پیدا کرد آبی تر و پررنگ تر مثل چشم های آبی و زیبای طبیعی بعضی افراد میشه یا ن فقط یه هاله ی آبی ک کمی مشخصه ایجاد میشه ؟منظورم اینه مث این عکسایی ک ابتدا گذاشتید میشه یا نه حالا طی استفاده بلند مدت …

سابلیمیران – 2018-11-23

سلام بله در صورت تدام و استفاده درست همراه با تجسم و نظم در استفاده هاله دائما بزرگتر و واضح تر میشه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه شما *

نام *

ایمیل *

کانال تلگرام سابلیمیران: sublimiran@

آیدی تلگرام ادمین:suplimir@

ایمیل: sublimiraninfo@gmail.com

برای ارتباط با ما از طریق روش ها و شبکه های اجتماعی دیگر لطفا به صفحه پشتیبانی و ارتباط با ما مراجعه کنید


۱ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۴:۳۱


توسط مینا کریمی

هیچ چیزی بهتر از داشتن یک جفت چشم زیبا و درخشان نمی تواند برای یک خانوم جذاب باشد اما متاسفانه گاهی اوقات طبیعت ما را در داشتن چنین چشمان ایده آل همراهی نمی کند. چگونه چشم درشت داشته باشیم؟ البته این اتفاق تنها با آرایش بوجود نمی آید. 

1- اگرچشمانی کوچک و ریز دارید از کشیدن خط چشم به تمامی دور چشم خودداری کنید. سعی کنید برای آرایش قسمت پایینی چشمانتان خط چشم را زیرمژه ها بکشید نه حاشیه درونی چشم، وحتما مراقب باشید که خط چشم پایین را تا گوشه چشم یا همان مجرای اشک ادامه ندهید.

چگونه چشماني آبي داشته باشيم

2- کشیدن خط چشم را تا گوشه بیرونی چشم ادامه دهید. این تکنیک اگر به خوبی انجام شود چشمان شما را درشت می کند و زیبایی خاصی به آنها می بخشد.

3- خط چشم یا سایه سفید رنگی را در گوشه داخلی چشم یا همان مجرای اشک بکشید، این تکنیک با زیرکی خاصی می تواند گیرایی زیادی به چشمانتان ببخشد.

4- ابروهایتان را تمیز کنید. ابروهای تمیز و زیبا به طور قابل ملاحظه ای چشم ها را برجسته نشان می دهد. اما این تصور که ابروهای نازک چشم ها را درشت تر نشان می دهد تصوری نادرست است و آن شیوه  تمیز کردن و حالت دادن ابروهاست که چشم ها را زیبا می کند.

5- مژه هایتان را با استفاده از فرمژه و ریمل حالت دهید.

6- سیاهی اطراف چشم را درمان کنید. این کار لزوما چشم ها را درشت نمی کند اما قطعا از زیبایی آنها می کاهد. پس سعی کنید با رژیم غذایی مناسب و مصرف کمتر نمک در مواد غذایی و خواب مناسب از این تیرگی ها دوری کنید.

7- اگر چشم درشت می خواهید از قاشق های سرد استفاده کنید. شب قبل از اینکه به رختخواب بروید دو عدد قاشق را درون فریزر قرار دهید تادر طول شب سرد بشوند. زمانی که بیدار می شوید آنها را به مدت1 دقیقه برروی چشم ها قرار دهید. این کار باعث می شود پف چشم بخوابد و در طول روز چشمانی درشت تر و شفاف تر داشته باشید.

مطالب مرتبط:

1- سایه چشم آبی، مد امسال تابستان

2- چگونه چشم ها را آرایش کنیم؟

3- چشم های پف کرده را چگونه آرایش کنیم؟

محبوبترین مطالب

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_75”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

 + 
3
 = 
ده

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

مطالب مرتبط

با عضویت در خبرنامه چی بپوشم میتونید از آخرین اخبار ما و تخفیفات فروشگاه ها مطلع شوید

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

This site is protected by wp-copyrightpro.com

با ثبت نام در آرایشگری دات کام می توانید از امکانات فوق العاده ای نظیر ایجاد فروشگاه، درج آگهی های زیبایی، معرفی کانال های تلگرام و دانلود اپلیکیشن های زیبایی استفاده کنید.

از آنجایی که قهوه ای رنگی خنثی است زنانی که دارای چشم های قهوه ای رنگ هستند ، باید در نوع آرایش چشم های خود دقت کافی داشته باشند . اما تمامی رنگ های قهوه ای با یکدیگر یکسان نیستند . هر کدام از این رنگ ها دارای سایه ی قهوه ای رنگ متفاوتی هستند….

از آنجایی که قهوه ای رنگی خنثی است  زنانی  که دارای چشم های قهوه ای رنگ  هستند ، باید در نوع آرایش چشم های خود دقت کافی داشته باشند . اما تمامی رنگ های قهوه ای با یکدیگر یکسان نیستند . هر کدام از این رنگ ها  دارای سایه ی قهوه ای رنگ متفاوتی هستند . برخی از آنها روشنتر و برخی دیگر تیره تر به نظر می رسند . برای انکه بتوانید به درستی رنگ چشمان خود را بهبود ببخشید ، حتما رنگ چشم را در نظر بگیرید و آرایش مخصوص آن را داشته باشید .  سایت آرایشگری در این مقاله راه حل های ویژه ای را ارائه می دهد.

ابتدا مطمئن شوید که چشمانتان سفید و روشن است . داشتن یک خواب مناسب و مراقبت کامل از بدن می تواند شما را برای رسیدن به این موضوع کمک کند  اما برای اینکه سریع تر به این موضوع دست یابید می توانید از قطره های چشمی مخصوصی که وجود دارد استفاده نمایید . البته باید  قبل از هر گونه مصرفی با یک چشم پزشک مشورت کنید .

همه ی افرادی که دارای رنگ قهوه ای در چشمان خود هستند ، رگه های یکسان رنگی در عنبیه خود ندارند . اگر چشمان  شما دارای رگه های رنگی قابل توجهی است می توانید روی آن تمرکز کنید. یک سایه و یا خط چشم که منطبق بر رنگ این رگه ها باشد استفاده کنید .

چگونه چشماني آبي داشته باشيم

اگر می خواهید آرایش ساده و طبیعی داشته باشید ، می توانید از رنگ های قهوه ای ، مسی و برنزی متوسط برای چشمان قهوه ای خود استفاده نمایید . چشمانی که دارای رنگ قهوه ای روشن هستند می توانند از خاکستری  ویا  استخوانی  برای آرایش استفاده نمایند.

افرادی که دوست دارند آرایش دراماتیک داشته باشند می توانند از سایه‌های سبز، بنفش و آبی استفاده کنند .  آبی کبالتی می تواند برای چشمان قهوه ای بسیار زیبا باشد .

 یک خط چشم سیاه اطراف لبه داخلی طیف چشم که می تواند بسیار زیبا باشد .البته شما می توانید از خط چشم های قهوه ای نیز برای چشمان خود استفاده کنید .

افرادی که دارای رنگ قهوه ای تیره هستند می توانند از هر ریملی استفاده نمایند . افرادی که رنگ چشمانشان قهوه ای روشن است،بهتر است از ریمل های خاکستری و سیاه برای مژه ها و ابروی خود استفاده کنند .

برای اینکه نظر افراد را به سمت چشمان قهوه ای خود جلب کنید می توانید از یک هایلایت در گوشه های داخلی چشم خود استفاده نمایید . همچنین می توانید با یک خط چشم سفید گوشه ها را هایلایت کنید .

اگر می خواهید همه بر روی رنگ چشمان شما تمرکز کنند، بهتر است سایر ویژگی های خود را به حداقل برسانید . به عنوان مثال، یک رژ لب قرمز تیره می تواند با چشمان قهوه ای شما به خوبی رقابت کند اما یک رژ لب با رنگ خنثی ، توجه افراد را به سمت رنگ چشمان شما معطوف خواهد کرد .

نام (اجباری)

ایمیل (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

مرا برای دیدگاه‌های بعدی به یاد بسپار



آموزش هاشور زدن ابرو با مداد: همیشه…


آشنایی با فیس براش (برس شستشو یا برس…


آموزش شینیون موی کوتاه در منزل: همان…


کاشت طبیعی ابرو: کاشت ابرو امروزه در…


شستن صورت با شامپو بچه دکتر ارریک…


سایه و ریمل ابرو: شما کاربران عزیز…


شینیون موی بلند نیمه باز: داشتن مدل…


شستن صورت با شامپو سر شستن صورت با…


رنگ کردن ابرو و عوارض جانبی آن: ابروها…


مدل جلوی موی دخترانه: همه خانم ها و…


روتین روزانه مراقبت از پوست قدم اول:…


پرپشت شدن ابرو و مژه : امروزه در همه…


آموزش گام به گام شستن صورت آیا می…


آموزش برداشتن ابرو به صورت حرفه ای: به…


مدل شینیون ساده و باز: شینیون های مو…


مراقبت از پوست خشک مراقبت از پوست و…


چگونگی ساخت ماسک های طبیعی در خانه آیا…


روش صحیح شستن صورت با صابون یکی از روش…


مدل شینیون شیک و ساده: اگر شما عزیزان…


لایه برداری یا اسکراب لب چطور لبتان را…


چه مدل ابرو برای چه صورتی؟ حالت های…


چرا ماسک برنج؟ ماسک برنج از بهترین…


سایت آرایشگری این امکان را برای شما…


شستشوی پوست چرب اصلی ترین اقدام برای…

چگونه چشماني آبي داشته باشيم


فیبروز ابرو: اصلا فیبروز ابرو چیست و…


پرپشت شدن ابرو با سیر: اگر شما عزیزان…


طراحی ناخن ساده و شیک : برای داشتن…


طراحی ناخن دخترانه: طراحی و دیزاین…


شستن صورت با گلاب گلاب علاوه بر عطر و…


آموزش آرایش ابرو: احتمالا شما کاربران…

فروشگاه آنلاین

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی ، طراحی سایت و سئو سایت توسط پونه مدیا

چگونه چشماني آبي داشته باشيم
چگونه چشماني آبي داشته باشيم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *