چگونه فيلم هاي يوتيوب را در موبايل دانلود کني

دوره مقدماتی php
چگونه فيلم هاي يوتيوب را در موبايل دانلود کني
چگونه فيلم هاي يوتيوب را در موبايل دانلود کني

Loading…

Loading…

دوره مقدماتی php

Loading…

Working…

Loading…

چگونه فيلم هاي يوتيوب را در موبايل دانلود کني

Working…

Loading…

Loading…

Working…

Loading…

Loading…

این‌روزها تلگرام بین کاربران ایرانی مورد توجه بسیار قرار گرفته است. آیا می‌دانید که می‌شود ویدئوهای یوتیوب را از طریق تلگرام دانلود کرد؟ کافی است ۶۰ ثانیه وقت بگذارید تا از چگونگی آن مطلع شوید.

Loading…

Loading…

Loading…

Loading…

Loading…

Working…

Loading playlists…

مختار منوچهرابادی

28 آبان 97 ساعت 12:30

دیدگاهتان را ثبت کنید

مطالعات جدید نشان داده است که در مناطق زلزله خیز که در زیر زمین قرار دارند، جایی که صفحات تکتونیکی به زیر یکدیگر فرو می روند، حجم عظیمی از آب در لایه های زیرین زمین به تله می افتد. در واقع زمین به بلعیدن آب …

م. معصوم‌پور

28 آبان 97 ساعت 11:35

دیدگاهتان را ثبت کنید

چگونه فيلم هاي يوتيوب را در موبايل دانلود کني

ایمالز یک پلتفرم جمع‌آوری و مقایسه‌کننده قیمت از فروشگاه‌های آنلاین است که در هفته‌های اخیر در راستای تشویق کاربران فعال خود اقدام به راه‌اندازی قرعه کشی برای کاربران اپلیکیشن خود کرده است.

معین کریمی

28 آبان 97 ساعت 11:20

دیدگاهتان را ثبت کنید

به دنبال خرید یک دوربین جدید هستید؟ ما در این مقاله به انتخاب بهترین دوربین به شما کمک خواهیم کرد. در این راهنمای خرید کوتاه، ما دو دسته‌ی عکاسان آماتور و حرفه‌ای را لحاظ کرده‌ایم.

ندیم نجم آبادی

28 آبان 97 ساعت 10:45

دیدگاهتان را ثبت کنید

اخترشناسان می‌گویند به شواهدی مبنی بر وجود یک ابر زمین (super-Earth) در اطراف ستاره مشهور «بارنارد» دست یافته‌اند؛ ستاره‌ای کوچک که یک کوتوله کم‌نور است و کمتر از 6 سال نوری با خورشید فاصله دارد.

معین کریمی

28 آبان 97 ساعت 09:35

دیدگاهتان را ثبت کنید

نسخه جهانی دستیار مجازی هواوی تا چندی دیگر عرضه می‌شود. هواوی این دستیار مجازی موبایلی را برای رقابت با الکسا و گوگل اسیستنت به گوشی‌های هواوی فروخته شده در خارج از چین خواهد برد.

ندیم نجم آبادی

28 آبان 97 ساعت 09:00

دیدگاهتان را ثبت کنید

هرساله اچ تی سی حداقل یک پرچمدار را به بازار موبایل معرفی می‌کرد که آخرین آن‌ها مدل +U12 بود. اما ظاهرا HTC U13 سال آینده راهی بازار نخواهد شد و شاید باید عمر گوشی های سری U این کمپانی را تمام شده بدانیم.

مختار منوچهرابادی

27 آبان 97 ساعت 21:55

۳ دیدگاه

در زیر صفحات عظیم یخ های قطب جنوب، بقایایی از قاره های کهن کشف شده و همین موضوع شگفتی پژوهشگران را در پی داشته است.

محمد قاسمی

27 آبان 97 ساعت 21:15

۴ دیدگاه

آتش سوزی کالیفرنیا که با نام کمپ فایر (Camp Fire) شناخته می‌شود، مخرب‌ترین آتش سوزی تاریخ این ایالت است. در این بخش، تصاویری از این آتش سوزی مهیب را با یکدیگر تماشا خواهیم کرد.

محمد قاسمی

27 آبان 97 ساعت 20:05

یک دیدگاه

نتایج تست باتری هواوی میت 20 (Huawei Mate 20) منتشر شد. گوشی میت ۲۰ هواوی با باتری قدرتمند خود، پرچمداران سامسونگ و اپل را به راحتی مغلوب می‌کند.

مصطفی معصوم‌پور

27 آبان 97 ساعت 19:03

یک دیدگاه

بارش شهابی اسدی (Leonid Meteor Shower) هر ساله در آخرین روزهای آبان‌ماه به اوج خود می‌رسد. در این مطلب قصد داریم با منشا، کانون بارشی، زمان و سایر جزئیات این شهاب باران معروف آشنا شویم.

محمد قاسمی

27 آبان 97 ساعت 18:20

۲ دیدگاه

تصاویر قاب نوکیا 9 پیور ویو (Nokia 9 PureView) در فضای مجازی منتشر شد. این عکس‌ها، بسیاری از اطلاعات قبلی از جمله دوربین 5 گانه پشتی را تایید می‌کنند.

حسین مرادی

27 آبان 97 ساعت 17:45

۸ دیدگاه

لیفان ایکس 70 (Lifan X70) که به زودی توسط شرکت بم خودرو در بازار ایران عرضه می‌شود، اکنون برای انجام تست‌های جاده‌ای وارد کشور شده است. در ادامه، زمان رونمایی و قیمت احتمالی خودرو لیفان X70 را بررسی می‌کنیم.


20 آبان 97 ساعت 18:55


19 آبان 97 ساعت 16:35


17 آبان 97 ساعت 17:10


15 آبان 97 ساعت 17:11


14 آبان 97 ساعت 20:40


11 آبان 97 ساعت 22:25


06 آبان 97 ساعت 22:00


05 آبان 97 ساعت 19:45

بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند با دانلود کردن فایل از یوتیوب مشکل دارند. ما در این قسمت نحوه کار با نرم افزار Tubemate را برای شما آورده ایم تا بتوانید به راحتی کلیپ ها مورد علاقه خود را از یوتیوب دانلود کنید.

کلیک- اگر یکی از کار های لذت بخشی که با گوشی تان انجام می دهد، تماشا کردن کلیپ های موجود در یوتیوب است، اما باید همیشه کنار وای فای باشید تا بتوانید کلیپ ها را تماشا کنید که این وضعیت بسیار خسته کننده است. پس باید کلیپ ها را دانلود کنید تا بتوانید بعدا به صورت افلاین آن ها را تماشا کنید.

دانلود کردن کلیپ های یوتیوب برای گوشی اندروید

مرحله اول

تعداد زیادی نرم افزار رایگان وجود دارد که امکان دانلود از سایت یوتیوب را برای شما فراهم می کند. ما به شما نرم افزار Tubemate را پیشنهاد می کنیم، منتها این نرم افزار در گوگل پلی موجود نیست و برای دریافت آن باید به وب سایت tubemate.net بروید و ورژن ۲٫۲٫۹ این نرم افزار را از طریق روش ها موجود دانلود و نصب کنید. ما از روش اول استفاده می کنیم، یعنی Android Freeware. لینک موجود شما را مستقیما به صفحه دانلود هدایت می کند. در این قسمت بر روی گزینه Install App کلیک کنید و هنگامی که دستگاه به شما هشدار داد که این نرم افزار ممکن است به گوشی شما آسیب برساند، OK را بزنید و خیال تان راحت باشد که همچین اتفاقی نمی افتد. چون هر نرم افزاری که از جایی به غیر از گوگل پلی نصب کنید این هشدار را می دهد.چگونه فيلم هاي يوتيوب را در موبايل دانلود کني

مرحله دوم

به صورت پیش فرض، اندروید اجازه نصب نرم افزار هایی را که خارج از گوگل پلی هستند به شما نمی دهد. برای حل این مشکل به بخش تنظیمات و Security گوشی خود بروید و گزینه Allow Installation From Other Sources را فعال کنید و گزینه Ok را بزنید.

مرحله سوم

اکنون فایل دانلود شده را پیدا کنید و نرم افزار Tubemate را نصب کنید.

مرحله چهارم

در این مرحله باید با شرایط استفاده از نرم افزار موافقت کنید تا نرم افزار نصب شود و پس از اتمام نصب بر روی گزینه Open کلیک کنید.

مرحله پنجم

هنگامی که برای اولین بار Tubemate را اجرا می کنید، مجموعه ای از ویدئو ها در قسمت Home نرم افزار به شما نشان داده شده است که می توانید آن ها را ببینید و یا خود تان ویدئو های جدیدی را از سایت یوتیوب دانلود کنید.

مرحله ششم

ویدئویی را که می خواهید دانلود کنید انتخاب کنید. بر روی فلش آبی رنگی که در قسمت بالای صفحه وجود دارد کلیک کنید تا انواع کیفیت های موجود برای دانلود را مشاهده کنید که با توجه به سرعت اینترنت و حافظه خالی گوشی تان یکی را انتخاب کنید. در این بخش گزینه ای برای دانلود ویدئو به صورت Mp3 وجود دارد که فقط صدا را برای شما دانلود می کند که بیشتر برای موزیک ویدئو ها استفاده می شود. گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنی و بر روی Download در پایین صفحه کلیک کنید.

مرحله هفتم

هنگامی که دانلود فایل به اتمام رسید، بالای گوشی شما صفحه ای ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن فایل دانلود شده پخش می شود. و اگر بخواهید زمان دیگری فایل را پخش کنید باید به بخش Download List موجود در نرم افزار بروید و در آن جا کلیپ مورد نظر را پخش کنید.

مرحله هشتم

اگر فایل خام ویدئو ها را می خواید، می توانید به گالری یا فایل منیجر گوشی خود رفته و در آن جا فایل ویدئویی را بیابید.


سلام من یوتوب دانلودر میخاهم قبلا داشتم توب قدیمی بود الان ویروس داره ممنون میشم اگه برام بفرستی

دوست عزیز در حال حاضر با اضافه کردن SS به اول سایت یوتیوب می‌تونید فیلم مورد نظرو دانلود کنید.
مثال: http://www.SSyoutube.comvideo

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

رسانه کلیک – این روزها افراد زیادی به دنبال ساده‌ترین‌ راه‌های استخراج و دریافت بیت کوین هستند….

کلیک | نبض فناوری و اطلاعات
دریچه ای به دنیای تکنولوژیچگونه فيلم هاي يوتيوب را در موبايل دانلود کني


با ما همراه باشید

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

click.ir © کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به رسانه کلیک است.

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

مای ترفند – آموزش و ترفند به زبان ساده – مای ترفند، آموزش و ترفند های ویندوز، اندروید، تلگرام، شبکه های اجتماعی، آیفون و iOS، اینستاگرام و… هر آن چه که نیاز دارید.

یوتیوب یکی از محبوب ترین شبکه‌های اشتراک گذاری ویدیو در جهان است که حدود ۱۰۰ میلیون ویدئو توسط کاربران در آن بارگذاری شده است که متاسفانه در کشور ما فیلتر است.

علاوه بر مشکل فیلتر بودن یوتیوب در ایران عدم امکان تماشای آفلاین ویدیو ها است و شما مجبور هستید با هر بار نیاز به ویدیو، اینترنت خود را فعال کنید و به اصطلاح مجددا ویدیو را بارگیری کنید. با توجه به هزینه زیاد اینترنت در ایران و سرعت پایین آن کاری غیر منطقی و بدون صرفه به نظر می رسد.

یک راه حل برای این مشکل وجود دارد، با یک سری ترفند می توانید ویدیو های موجود در یوتیوب را دانلود کنید و برای همیشه در کامپیوتر، موبایل و تبلت خود ذخیره کنید و بار ها بدون نیاز به دانلود مجدد ویدیو را مشاهده و آرشیو کنید.چگونه فيلم هاي يوتيوب را در موبايل دانلود کني

در این مقاله با ۲ روش دانلود فیلم از یوتیوب را با هم مرور می کنیم و به شما این اطمینان را می دهیم که با راه کار های زیر بدون هیچ مشکلی ویدئو را از YouTube دانلود کنید. با مای ترفند همراه باشید.

امروزه تعداد زیادی سایت وجود دارند که شما با به اشتراک گذاشتن لینک یوتیوب ویدیو در آن سایت ها می توانید ویدئو مد نظرتان را دانلود کنید.

اما چرا ما سایت savefrom را انتخاب کردیم؟ مهم ترین دلیل این است که این سایت در ایران قابل استفاده است و هم چنین شما می توانید در این سایت ویدیو خود را با فرمت ها و کیفیت های مختلف از این سایت دانلود کنید که امکان بسیار جالبی است.

در مرحله اول باید لینک ویدیویی که می خواهید دانلود کنید را address bar مرورگر خود کپی کنید، اگر از کاربران مرورگر کروم هستید با زدن کلید ترکیبی CTRL+L آدرس ویدیوتان را انتخاب و بعد از آن با زدن کلید ترکیبی CTRL+C آن را کپی کنید.

نکته: لینک ویدیو شما باید چیزی شبیه به https://www.youtube.com/watch?v=n-LmiaBxmzA باشد.

پس از انجام مراحل بالا وارد سایت savefrom.net شوید و آدرس ویدئو را در باکس «Just insert a link» جای گذاری کنید و منتظر بمانید.

پس از paste کردن آدرس ویدیو، سایت پیشنهاد می کند که اپلیکیشن آن ها را دانلود کنید ولی پیشنهاد ما این است که بر روی لینک «download video in browser» که با رنگ قرمز در تصویر بالا مشخص شده است کلیک کنید. با انتخاب این گزینه شما درخواست می کنید که لینک دانلود را درون همین صفحه در اختیار شما بگذارد.

با توجه به نیاز خود می توانید ویدیو را با کیفیت مد نظرتان را دانلود کنید. کافیست یکی از گزینه های موجود را انتخاب و سپس بر روی دکمه Download کلیک کنید.

خوشبختانه با وجود شبکه های اجتماعی مثل تلگرام کلی در وقت مردم صرفه جویی می شود به عنوان مثال شما می توانید به کمک ربات @SaveVideoBot ویدیوهای مد نظرتان را از یوتیوب در تلگرام دانلود کنید!

برای این کار ابتدا ربات SaveVideoBot را در تلگرام استارت کنید، برای این کار می توانید در ابتدا عینا کلمه @SaveVideoBot را به یکی از دوستان خود ارسال کنید و سپس بر روی آن کلیک کنید و وارد محیط ربات شوید.

لینک ویدیویی که می خواهید از یوتیوب دانلود شود را برای ربات ارسال کنید و منتظر باشید تا چیزی شبیه تصویر بالا برای شما نمایش داده شود. پس از دریافت پیام از ربات با توجه به نیاز خود بر روی کیفیتی که می خواهید کلیک کنید تا ویدیو برای شما ارسال شود.

نکته: این ربات ویدیوهایی که حجم آن ها کمتر از ۵۰ مگابایت باشد را برای شما ارسال می کند و اگر ویدیو بالای ۵۰ مگابایت باشد شما را به وب سایت ربات انتقال می دهد و باید روی لینک ویدیو کلیک کنید تا دانلود آن آغاز شود. البته این لازم به ذکر است که ما نتوانستیم از طریق سایت SaveVideoBot ویدیو ای دانلود کنیم ولی شما امتحان کنید شاید برای شما کار کرد و خوشحال می شویم تجربه خود را با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

با استفاده از روش هایی که در بالا گفتیم به راحتی می توانید ویدیو را از یوتیوب دانلود کنید و ذخیره کنید، حالا با روشی که در ادامه خدمتتان عرض می کنیم  می توانید فقط صدای ویدیو را از یوتیوب دانلود کنید! جالب است، نه؟ پس همراه ما باشید.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که در حال تماشای یک سخنرانی در یوتیوب هستید و یا یک موزیک ویدیو را در یوتیوب تماشا می کنید یا یک فایل آموزشی را تماشا می کنید که صدای آن مهم تر از تصویر آن است. به کمک این آموزش می توانید به جای دانلود آن فیلم از یوتیوب فقط صدای روی ویدیو را دانلود کنید.

ابتدا با کلیک بر روی listentoyoutube.com وارد سایت شوید و همانند آموزش های بالا لینک ویدیو یوتیوب را از Address Bar مرورگر خود کپی کنید و در باکس «Paste the YouTube URL here» جای گذاری کنید و بر روی دکمه Go کلیک کنید.

در ادامه منتظر باشید تا فرایند تبدیل ویدیو به صدا انجام شود و پس از پایان کار بر روی Click HERE to get your download link کلیک کنید تا لینک دانلود فایل شما آماده شود.

نکته: ممکن از با کلیک بر روی این لینک یک سری صفحات پاپ‌آپ تبلیغاتی مزاحم نیز باز شوند، پیشنهاد می شود بلافاصله بعد از باز شدن صفحات اضافه آن ها را ببندید.

در نهایت چیزی شبیه به تصویر پایین برای شما نمایان می شود و می توانید با کلیک بر روی دکمه Download MP3 فایل صوتی ویدیویی که در یوتیوب تماشا کرده بودید را دانلود کنید و در هر جایی که خواستید به آن گوش دهید.

خوشحالیم که با یکی دیگر از آموزش های سایت مای ترفند همراه ما بودید، اگر شما هم راه‌کار آسانی برای دانلود فیلم از YouTube دارید خوشحال می شویم با ما در بخش نظرات سایت به اشتراک بگذارید.

مطلب قبلی

چگونه مدل و شرکت سازنده مادربورد کامپیوتر یا لپ تاپ خود را تشخیص دهیم؟

مطلب بعدی

آموزش گرفتن لایو دو نفره اینستاگرام به همراه آموزش ویدیویی

چگونه می‌توانیم کالاها را زیر قیمت بازار و از ارزان‌ترین فروشگاه بخریم؟

آموزش نصب و راه‌اندازی گواهینامه SSL و پروتکل HTTPS روی سایت

آموزش اضافه کردن مخاطب جدید در نسخه وب واتس اپ

هر آنچه که درباره URL ها نیاز است بدانید

سلام ببخشید من سوال زیاد دارم میشهلطفا کمکم کنید؟مرسی چند وقتیه نت که میام تند تند حجم کم میشه اپدیت ویندوز و قطع کردم ولی فایده نداره انتی ویروسی که مثل کومودو فقط ویروسو حذف کنه نه فایلو چیه؟ نود نباشه کومودو هم نباشه از این فایروالها کدومش بهتره که فقط ویروسو حذف کنه. Filseclab Personal Firewall Professional Edition Agnitum Outpost Firewall Free Online Armor Free Ashampoo FireWall Free PC Tools Firewall Plus

ZoneAlarm Free Firewall

میگن نرم افزاری هست که ساعتشو تنظیم کنی واسه دانلود شبا که خسته کننده اس خودش دانلود میکنه خاموش میشه. اسم این نرم افزار چیه؟ برای ویندوز میخوام. فقط واسه لینکهای مستقیم خوبه؟ چجوری کار میکنه باید ادرس دانلودها رو یکی یکی توش بذارم بعد شب پاشم کامپیوترو روشن کنم تا شروع به دان کنه؟فقط به درد لینک مستقیم میخوره؟ من دانلودهام از یوتیوب و فیسبوک و اینستا هستش که افزونه و سایتای مخصوص میرم. بدرد اینا نمیخوره؟

یوتیوب فیسبوک توییتر تلگرام و… بدون فیلتر از طریق کامپیوتر لطفا بگید.

سلام آنتی‌ویروس فایل‌های مخرب رو حذف می‌کنه. در مورد فایروال‌ها اطلاعی ندارم. اینترنت دانلود منیجر یا همون IDM قابلیت زمان‌بندی داره.

همچنین می‌تونید سؤالاتتون رو در بخش استک بپرسید. http://mytarfand.com/stack/

آقا از طریق ربات خیلی عالی و آسون میشه دانلود کرد

مررررررررسی با ربات خیلی آسون دانلود میشه

چگونه فيلم هاي يوتيوب را در موبايل دانلود کني

سلام بی اندازه ممنونم ازتون من تونستم با استفاده از روش ربات از یوتیوب دانلودم رو انجام بدم مرسیییییی

سلام بی اندازه ممنونم ازتون من تونستم با استفاده از روش ربات از یوتیوب دانلودم رو انجام بدم

با سلام با این ربات هم میتونین صدای یه فیلم یوتوب رو داشته باشین :

@YTAudioBot @YTAudio_Bot

Salam. Vaghtetoun bekheyr. Kheyli mamnoun az ravesh’i ke pishnahad kardin.

سلام خواهش می‌کنم موفق باشید.

اخبار تکنولوژی

نگاهی به دوربین جدید iPhone XS

مقایسه دوربین Galaxy Note 9 و iPhone Xs Max و Pixel 2 XL

نسخه ی ۵.۰ تلگرام با قابلیت های جدید مهم و بهبود عملکرد برای ios منتشر…

فروش iPhone XS و iPhone XS Max در اواخر سال به دلیل قیمت ها به طور…

اینستاگرام به زودی به کاربران خود این امکان را می دهد که محتوای خود را…

پر بحث‌ترین مطالب

3 راهکار جدید برای حل خطای «متاسفانه برنامه متوقف شده است» اندروید

با تلگرام X سرعت نور را تجربه کنید؛ ویژگی های تلگرام X

تلگرام در آپدیت جدید خود پروکسی MTProto را معرفی کرد

آموزش رمز گذاشتن روی پوشه ها در ویندوز 10 بدون نیاز به برنامه

آموزش کامل استفاده از آیفون 10 پس از حذف دکمه Home [همراه با ویدیو]

سامسونگ AR Emoji را در گلکسی S9 بروزرسانی می کند

خوش آمدید

بازیابری رمز عبور

رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال شد.

چگونه فيلم هاي يوتيوب را در موبايل دانلود کني
چگونه فيلم هاي يوتيوب را در موبايل دانلود کني
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *