چگونه فيلم را دانلود کنم

دوره مقدماتی php
چگونه فيلم را دانلود کنم
چگونه فيلم را دانلود کنم

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

دوره مقدماتی php

مصطفی معصوم‌پور

20 آذر 97 ساعت 20:40

دیدگاهتان را ثبت کنید

امروزه با توجه به اطلاعات شخصی و حساسی که در گوشی های هوشمند نگهداری می‌شوند، موضوع امنیت بسیار مهم است. در این مطلب قصد داریم به معرفی ویژگی‌ها و قابلیت‌هایی بپردازیم که یک گوشی ایمن باید از آن برخوردار باشد.

معین کریمی

20 آذر 97 ساعت 20:25

دیدگاهتان را ثبت کنید

چگونه فيلم را دانلود کنم

رندر مفهومی گلکسی اس 10 لایت سامسونگ (Samsung Galaxy S10 Lite) منتشر شد. بر اساس این تصویر، نسخه لایت خانواده گلکسی اس 10 از طراحی تمام صفحه با یک حفره بر روی نمایشگر خود برخوردار است.

حسین مرادی

20 آذر 97 ساعت 20:05

دیدگاهتان را ثبت کنید

اخیرا رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو اعلام کرد ممنوعیت واردات خودرو همچنان ادامه دارد و بهتر است مشتریان، خودروهای وارداتی مدت‌دار نخرند. اما آیا خودروهای بیسو (BISU) نیز مشمول این ممنوعیت می‌شوند؟

م. معصوم‌پور

20 آذر 97 ساعت 19:45

دیدگاهتان را ثبت کنید

قیمت خودروهای داخلی در بازار ایران، مقداری افزایش یافته است. در ادامه می‌توانید جدول کامل قیمت روز ماشین های ایران خودرو، سایپا، پارس خودرو، کرمان موتور، مدیران خودرو و بهمن موتور را در روز 20 آذر 97 مشاهده کنید.

دانیال حجاری

20 آذر 97 ساعت 19:30

دیدگاهتان را ثبت کنید

نخستین تصاویر دوربین آنر ویو 20 هواوی (Huawei Honor View 20) منتشر شد. دوربین این گوشی قادر به ثبت تصاویری 48 مگاپیکسلی بوده و در زمره خود نخستین محسوب می‌شود.

محمد قاسمی

20 آذر 97 ساعت 18:55

دیدگاهتان را ثبت کنید

ویوو نکس دوال دیپسلی ادیشن (Vivo NEX Dual Display Edition) با دو نمایشگر سوپر آمولد و 10 گیگابایت رم معرفی شد. برای آشنایی با امکانات، قیمت و مشخصات نسل جدید گوشی ویوو نکس همراه گجت نیوز باشید.

دانیال حجاری

20 آذر 97 ساعت 18:20

دیدگاهتان را ثبت کنید

نسخه مک لارن وان پلاس 6 تی با 10 گیگابایت رم معرفی شد. یکی دیگر از ویژگی‌های مهم وان پلاس 6 تی مک لارن، پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 30 واتی جدید این وان پلاس است.

محمد قاسمی

20 آذر 97 ساعت 17:45

۲ دیدگاه

هواوی آنر مجیک 2 پرچمدار خوش‌ساخت و 6 دوربینه هواوی است که در گجت تی وی امروز، قصد جعبه گشایی و بررسی اولیه آن را داریم. آنر مجیک 2 با هوش مصنوعی، آخرین نسخه اندروید و 8 گیگابایت رم به فروش می‌رسد.

حسین مرادی

20 آذر 97 ساعت 17:10

۳ دیدگاه

طرح استفاده از کارت سوخت مجددا آغاز شده و حالا برای خیلی از مردم این سوال پیش آمده است که بعد از خرید و فروش خودرو، تکلیف کارت سوخت چه می‌شود؟ در ادامه این موضوع را بررسی می‌کنیم.

محمد قاسمی

20 آذر 97 ساعت 16:35

۳ دیدگاه

بعد از معرفی و بررسی قابلیت‌های مهم سامسونگ Galaxy A8s ، حالا گالری عکس و ویدیوی نگاه نزدیک به این گوشی جدید را آماده کرده‌ایم که در ادامه از شما دعوت به تماشای آن می‌کنیم.

محمد قاسمی

20 آذر 97 ساعت 16:35

۵ دیدگاه

اگرچه Galaxy A8s اولین گوشی دنیا با دوربین سلفی درون صفحه‌ای است، ولی امکانات این تلفن هوشمند به همین فناوری محدود نمی‌شود. با گجت نیوز همراه باشید تا برخی از جذاب‌ترین قابلیت های گلکسی ای 8 اس را بررسی کنیم.

دانیال حجاری

20 آذر 97 ساعت 16:00

یک دیدگاه

تازه‌ترین آمار فروش گوشی های نوکیا منتشر شد. این اعداد و ارقام نشان می‌دهند اچ ام دی گلوبال در حال بازگرداندن شکوه سابق برند نوکیا به آن است.

خرید هاست و دامنه از میزبان فا


20 آذر 97 ساعت 19:45


19 آذر 97 ساعت 10:45


15 آذر 97 ساعت 09:00


14 آذر 97 ساعت 18:20


13 آذر 97 ساعت 18:55


03 آذر 97 ساعت 21:50


02 آذر 97 ساعت 20:30


20 آبان 97 ساعت 18:55

به دلیل سوال های زیاد کاربران برای چگونگی دانلود ویدیوهای آموزش این آموزش ساده دانلود از آپارات رو برای شما تهیه کردم. در حال حاضر به دلیل مشکلاتی که در گذشته برای سرور سایت پیش اومد مجبور به برداشتن لینک دانلود مستقیم شدم و ویدیوهام رو به سرویس اشتراک ویدیو آپارات منتقل کردم.

البته به زودی این ویدیوها با حداکثر کیفیت به یک سرویس جدید منتقل میشن تا به راحتی بتونید اون هارو با بهترین کیفیت مشاهده و دانلود کنید. فعلا تا این انتقال صورت بگیره، در صورت نیاز از طریق آموزش زیر نحوه دانلود آموزش ها رو از سایت آپارات یاد بگیرید. در ادامه نظر شما را به مشاهده این ویدیوی 3 دقیقه ای جلب میکنم

حيلي هم ممنون

سلام من هر کار کردم نتونستم فیلم سایت خودتون را ببینم اگه میشه واسم توضیح بدید

کدوم فیلم؟

چگونه فيلم را دانلود کنم

,چرا وقتی فیلم ها رو از آپارات دانلود میکنیم تا چند ثانیه اول نشون میده بعد مینویسه مشکلی رخ داده. باید چیکار کنم خوب شه

سلام
این مشکل رو از طریق پشتیانی آپارات بررسی کنید!

لطفا راهنماییم کنید ویدیو رو پیدانکردم

کدوم ویدیو؟

سلام،برادرعزیز خواهش میکنم کمک کن به من بگو چطوری باید لینک ویدیو را از ویدیوهام در آپارات بردارم که کسی نتواند دانلود بکنه ویدیوهام را؟ چطوری لینک دانلود ویدیوهام را حذف بکنم؟

سلام
شما نمیتونید این کار رو بکنید!
اینترنت یعنی به اشتراک گذاری؛ اگه نمیخواین چیزی رو انتشار بدید اصلا رو اینترنت نگذاریدش!

آخه شمات نمیدونی چقدر از ویدیوهام کپی میشه! سر این موضوع خیلی درگیر شدم داخل آپارات!!شما برو آپارات کانال رسمی دید در شب را ببین که ویدیوهاش لینک دانلود نداره،لینک دانلود را برداشته،داداش به نظرت اگه به آپارات تلفن بزنم میتوانند کاری بکنند که لینک دانلود از ویدیوهام حذف بشه؟

ظاهرا کانال های رسمی دکمه دانلود ندارن ولی بازم فرقی نداره
با دانلودر ساده میشه فیلم هارو دانلود کرد.
اینترنت یعنی به اشتراک گذاری

لطفا بفرمایید از سایت آپارت چطوری میشه فیلم رو با کسفیت hd دانبود کرد لینک دانلود نداره دانلود منیجر هم لینک دانلودش میفته بالا ولی اجازه دانلود نمیده پس این سایتهای دیگه چطوری برنامه دید در شب رو به صورت hd در سایتشون گذاشتن و دانلود کردن خود سایت آپارت میگه از آپلیکیشن سایت آپارات استفاده کنید من نمیدونم این آپلیکشینش کجاست و منظورش چیه آیا پولی کردند دانلود رو یا خیر ممنون میشم پاسخ بدید.

برای بازنشر یک ویدیو نیاز به دانلود اون ندارید
در پایین ویدیو روی دکمه بیشتر زده و کد ویدیو رو انتخاب کنید.
حالا کد رو کپی کرده و در سایت یا وبلاگ خودتون قرار بدید. این کد چیزی شبیه به متن زیر هست.
iframe src=”http://www.aparat.com/video/video/embed/videohash/NjrEh/vt/frame” allowFullScreen=”true” webkitallowfullscreen=”true” mozallowfullscreen=”true” height=”360″ width=”640″ >

همچنین با استفاده از دانلود منیجر Internet Download Manager بالای ویدیو دکمه ای میاد که با کلیک روی اون میتونید بسته به نیاز کیفیت مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید تا فیلم با اون کیفیت دانلود بشه

درود بر شما
من دانلود منیجر دارم و سالهاست که با دانلود منیجر دانلود میکنم وقتی داخل صفحه میشم لوگو دانلود منیجر بالای فیلم می افتد مشکل اینجاست که وقتی فرمت مورد نظر انتخاب میشه و بعد اقدام به دانلود میخوام بکنم IDM اخطار میده که سایت مورد نظر جلوی دانلود رو گرفته شما خودتون میتونید امتحان کنید اینم عکس از اخطاری که دانلود منیجر میده در ضمن خیلی ها در زیر همون کلیپها گله میکنند که چرا نمیشه دانلود کرد ولی از طرف مدیران هیچ پاسخی داده نمیشه اینم عکس از اخطار دانلود منیجر

http://up98.ir/uploads/14500141726421.png

با درود من دانلود منیجر دارم و همیشه هم با دانلود منیجر دانلود میکنم منتها در سایت آپارات روی همون گزینه دانلود که بالای فیلم سمت راست میفته کلیک میکنم و فرمت دلخواه رو انتخاب میکنم اجازه دانلود داده نمیشه مینویسه این فیلم از نظر قانونی اجازه دانلود ندارد و…. میخواستم راهنمایی کنید چطوری با فرمت HD بتونم دانلود کنم شما خودتون هم برید امتحان کنید ببینید میتونید با فرمت HD دانلود کنید

این تغییر جدیدا اعمال شده. میتونید توی صفحه کلیک راست کرده و view source رو بزنید.
مقدار og:video:secure_url رو سرچ کنید. در خطوط اول اونو میبینید. آدرسی که توی content و بین دو کوتیشن نوشته شده لینک اصلی فایل هست که میتونید اون رو دانلود کنید. مثلا برای همون ویدیویی که فرستاده بودید مقدار زیر هست

حالا اگه مثلا کیفیت ۷۲۰ فیلم آپارات رو میخواید مقدار ۳۶۰ در آخر آدرس رو به ۷۲۰ تغییر بدید
http://as4.asset.aparat.com/aparat-video/98f56ae7cf05287fb1a46b1cb40a988e3510574-720p__93405.mp4

ممکنه بعد از انتشار این روش،‌ سایت آپارات اون رو تغییر بده ولی بدونید همیشه یک راهی هست!

نمی شه دانلود کرد از اپارت فقط پلی می زنی می شه ویدیو رو دید علامت اپارات پایین نیست که وارد لینگ دانلود شی اموزششش الکی مسخره است نمکی شه دانلود کرد سر کارم گذاشتین

الکی لوگوی اپارات پایین نیست واسه دانلود روش کلیک کنیم اح مزخرفه لینک دانلود برداشتن

سلام خسته نباشید من میخوام قسمتهای مختلف برنامه دید درشب رو دانلود کنم ولی‌نمیشه!لطفا راهنماییم کنید .ممنون

سلام دوست عزیز
من نمی‌تونم دانلو کنم ?

عزیز باعلم و باهنر
کارتون بسیار جالب بود اما در صورت صلاح دید هنگامی که درصدد توضیحات هستید بهتر است که چندین نفراز دوستان در یک چنین اموری دست یاری دهند و شما همانطور که علم و هنر رایانه را داشتید علم و هنر طریق استفاده از دوستان را هم داشته باشید مثال : میگفتید که در سمت راست صفحه آپارات این اطلاعات است و روی فلان کلیک نمائید اول انکه در صفحه اینجانب اصلان آنجه که شما گفتید نبود از اینرو هست که عرض میکنم دستان باید دست یاری دهند و شما از انان بخواهید تا متوجه شودید مثلا انها هم در صفحه شان انجه که شما دارید انان هم دارند و در توضیحات برای نشان دادن دقت بیشتر به ایکنی که اشاره میکنید یک اشاره کوچک به اینصورت خیلی کاملتر میکند که بفرمائید سومین یا چندمین ایکن از بالا به پائین عرض اخر بنده این است عزیزان گلی مثل شما حتما خوب میدانند بذل بی دریغ و سخاوتمندانه دانش اول کثرت ان را و بعد احترام و بزرگی برای خودتان می اورد. بارها به مکان هائی مراجعه کردم و میبنم چقدر خساست بخرج میدهند وز دادن اطلاعات دریغ میکنند بسیار متعحب میشوم و باخودم میگویم پس برای ا ین است که این بابا داره توی مغازه اش مگس می پراند . سخاوت همواره ارزشمند بوده و هست و خواهد بود . این بیان که او داره کاسبی میکنه اشتباه است مثل همان رانندگانی که در سر یک چهار راه یا اول یک خیابان انجا را مینوپول خودشان میکنند و به کسی اجازه سوار کردن مسافر نمیدهند این یک حماقت محض است مگر نه انکه خدا روزی دهند است و اقا ی محترم مگر این خیابان ملک پدر یا مادر شماست که اینطور لات بازی میکنی . اطلاعات هم همنطور مگر یاد دادن قیمت داره ؟ شما الان سواد خواندن و نوشتن دارید انکس که به شما اموزش خواندن و نوشتن داد هرگز در خاطر شما نیست ولی ایا او هرگز وجود نداشته ایا او بنیانگذار سواد خواندن ونوشتن در شما نبوده مگر اینها در مادر طبیعت گم میشود ؟ خیر هرگز گم نمیشود . خوب شما هم اگر چیزی به بنده بیاموزید من قدر ناشناسم و قدر شناسی نکردم اما واقعیت که محو نمیشود شما اول بزرگ این رابطه بودید که بمن اموختید عجر ان توسط پدر من بشما پرداخت میشود منظور از پدرم منظور از خالق من هست او بکار همه ما بیناست .. ای دوستان اهل معرفت ای دوستان اهل علم بیائیم دیدگاه خود را اصلاح و تغییر دهیم خساست اصلا زیبنده کسی نیست و سخاوت برازنده همه هست لیکن لیاقت خود را میخواهد مثل کت و شلوار یک دست کت و شلوار دارم ماندم به چه کسی بدهم خوب سایز ان ۴۸ است مسلم باید کسی بپوشد که سایزش باشد . سخاوت و سخاوتمندی در افراد با لیاقت پیدا میشود انان که سایزش را د ارند زیبنده انان است و این زیبائی برازنده شما بود . دوست عزیزاست در یاهو dostaizast@yahoo.com

مرسی دوست من
و اما نحوه دانلود
۱٫به قسمت سه نقطه در پایین ویدیو برید
۲٫لینک دانلود را در کادر پایین کپی کنید
۳٫و اآن را در یک adm downloader.پیست کنید
۴٫امیدوارم حالشو ببرید، به خصوص جواتیه خودمون

این نوشته در مطلبی با عنوان کليپ اپارات – دسرآ منتشر شده است

ویدیویی که گذاشتم رو نمیاره
مگه چند وقت طول می کشه تو آپارات ذخیره بشه؟

تورو خدا یه کاری کنید بشه دانلودکنیم!!??

باسلام وخسته نباشید بابت توضیحات تون .میخواستم به عرض برسانم اینهمه توضیح راجع به نحوه دانلود فرمودید ولی همانطور که اکثر نظرات رامشاهده نمودید متاسفانه شاکی از عدم عملکرد آیکن ها یا عدم وجود گزینه هایی که مطرح کردید داشت وبه قول کاربری بنام سعید در نشر علم نباید خساست داشت زیرا زکات علم نشر آن است ولی با اینهمه گله مند بودن کاربران چرا تاکنون رفع مشکل نکرده اید؟

۱سلام از تلگرام و موبوگرام دانلود کردم عکس برای ذخیره موسیقی روی ان ها نگه میدارم میزنه ذخیره در موسیقی ها ولی ذخیره نمی شود چرا
۲ چرا از admموسیقی دانلود میکنم در موسیقی ها سیو نمی شود لطفا سریع پاسخ دهید

نمیشه دانلود کرد .مردم را سر کار گذاشتین.خواهشا جمعش کنید خیال همه را راحت کنید.

سلام یه کلیپ کوتاه از یه فیلم دارم میشه فیلمش رو دانلود کرد

هیچ ایمیلی به من ارسال نکندر صورت پاسخ داده شدن به دیدگاه‌های من، از طریق ایمیل خبرم کندر صورت جدید، از طریق ایمیل خبرم کن

استفاده از مطالب عوض زاده دات کام فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع منعی ندارد.
Evazzadeh.com© 2011-2018

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

چگونه فيلم را دانلود کنم

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

این‌روزها تلگرام بین کاربران ایرانی مورد توجه بسیار قرار گرفته است. آیا می‌دانید که می‌شود ویدئوهای یوتیوب را از طریق تلگرام دانلود کرد؟ کافی است ۶۰ ثانیه وقت بگذارید تا از چگونگی آن مطلع شوید.

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

چگونه فيلم را دانلود کنم

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка…

Загрузка…

، اپلیکیشن “HD Video Downloader” مناسب برای دانلود ویدیو‌های یوتیوب و سایر ویدیو‌های موجود در وب‌سایت‌های دیگر است. شما با این اپلیکیشن امکان کلیه دانلود‌های موجود در سایت‌ها که قابلیت‌ دانلود را داشته باشند دارید. البته که این اپلیکیشن به جز دانلود ویدیو‌ها امکانات دیگری هم چون امکان دانلود فایل صوتی ویدیوی انتخابی، امکان دانلود و ذخیره ویدیو‌ به فرمت‌های مختلف (پشتیبانی از فرمت‌های مختلف) را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای دیدن مطالب بیشتر به وب‌سایت تواناتک بروید: وب سایت آموزشکده توانا:http://tavaana.org/faوب سایت توانا تک:http://tech.tavaana.orgفیس بوک آموزشکده توانا:https://www.facebook.com/tavaanaفیس بوک توانا تک:https://www.facebook.com/TavaanaTechتواناتک در تلگرام: https://telegram.me/tavaanatech

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Загрузка…

Обработка…

Загрузка плейлистов…

با کمی جست‌و‌جو در سایتهای فارسی زبان منایع زیادی را برای دانلود فیلم و سریال خواهید یافت ولی مشکل کار اینجاست که اکثر سایت‌ها برای اینکه به شما اجازه دانلود بدهند از شما مبالغی را برای حق عضویت طلب می‌کنند.

راه حل چیست؟

۱- با جست و جوی عبارت uTorrent در اینترنت، نرم افزار uTorrent را پیدا کنید و آن را دانلود کرده و سپس روی سیستم خود نصب کنید. می‌تواندی مستقیما به آدرس utorrent.com بروید و نرم افزار را دانلود کنید

۲- به یکی از سایت‌های تورنت بروید. لیست ۵ سایت محبوب تورنت:چگونه فيلم را دانلود کنم

نام فیلم مورد نظر را در کادر جست‌و‌جوی هرکدان از این سایت‌ها که خواستید وارد کنید تا نتایج جست‌و‌جو برای شما نمایش داده شود. به عنوان مثال ما فیلم تایتانیک را در کادر جست و جوی سایت thepiratebay.se وارد کردیم. نتایج زیر آمد

۳- به لیستی که برای شما نمایش اده می‌شود دقت کنید. سعی کنید گزینه‌ای را انتخاب کنید که تعداد Se های آن بیشتر باشد و تعداد Le ها کمتر. هرچه تعداد Seeder  ها بیشتر باشد سرعت دانلود شما هم بیشتر خواهد بود.

۴- روی گزینه‌ای که به نظر بهتر می‌اید کلیک کنید

۵- باید در این صفحه گزینه‌ای با عنوان Download یا Torrent Download ر ابیابید. توجه کنید که معمولا در این صفحات گزینه‌های تبلیغاتی زیادی برای دانلود وجود دارند. به این صورت که شما با کلیک کردن آن‌ها به صورت ناخودآگاه به جای فیلم، نرم افزار ها و یا چیزهای دیگری را دانلود خواهید کرد.

۶- روی دانلود کلیک کنید و سپس مشاهده می‌کنید پنجره‌ای به این شکل نمایان می‌شود.

همانطور که می‌بینید در این قسمت باید عنوان فیلم نوشته شده باشد. اگر این عنوان، عنوان دیگری بود دانلود را لفو کنید و دوباره به دنبال گزینه دانلود اصلی بگردید

۷- صبر کنید تا کار دانلود به پایان برسد

 

نظر شما

رایانامه (ایمیل) *

Website

تمامی حقوق نزد صاحب سایت چجوری محفوظ است. چه‌جوری

چگونه فيلم را دانلود کنم
چگونه فيلم را دانلود کنم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *