چگونه غش کنم

دوره مقدماتی php
چگونه غش کنم
چگونه غش کنم

فصل پاییز به خاطر سرما و کاهش رطویت هوا پوست دست و صورت خشک و پوسته پوسته می شود در این مطلب ما راهکارهای مناسب برای جلوگیری از خشک شدن پوست برای شما ارائه داده ایم که امیدواریم مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد

ترامادول نسبت به سایر داروهای تجویزی یا مواد مخدر از قبیل هروئین یا متادون ضعیف تر است. ولی باز هم می تواند منجر به اعتیاد شود.

در روزهای سرد پاییزی و زمستانی به خاطر کمبود رطوبت هوا و خشکی هوا پوست بیشتر در معرض خشکی قرار میگیرد در این مطلب راهکارهایی برای درمان خشکی پوست را به شما خواهیم گفت

اگر می خواهید از شر کبد چرب خلاص شوید باید اصول تغذیه ای مناسبی را در پیش بگیرید عوامل زیادی در چرب شدن یک کبد تاثیرگذار هستن اما مهمترین عامل را می توان به تغذیه نادرست و سبک زندگی اشتباه اشاره کرد

برای داشتن کبدی سالم در درجه اول باید سبک درستی از زندگی انتخاب کنید و تغذیه مناسبی را برگزینید در این مطلب به نکاتی از آن اشاره خواهیم کرد

چگونه غش کنم

دوره مقدماتی php

در فصل پاییز بهتر است که عادات غذایی ناسالم را کنار بگذارید و غذاهایی مانند انواع آش و سوپ را بیشتر استفاده کنید در این مطلب نکاتی درباره تغذیه صحیح فصل پاییز را برای شما آماده کرده ایم

اگر شما هم در روزهای سرد پاییزی دچار عارصه سرما خوردگی همراه با سرفه های عفونی و گلو درد هستید این مطلب را از دست ندهید

بهترین روش برای کوچک کردن شکم ترکیبی است از حرکات ورزشی متمرکز روی شکم و کمر و تلاش برای ثابت نگه داشتن قند خون زیرا ثابت بودن قند خون از چاق شدن شکم جلوگیری می کند.

Copyright (c) 2006-2018 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

نظر شما در مورد این مطلب چیست ؟

نام

آدرس ایمیل


Current ye@r *

چگونه غش کنم


Leave this field empty

پاسخ به سوالات پزشکی و جنسی شما ، در مجله دلگرم کلیک کنید…

© تمامی حقوق این سایت برای مجله اینترنتی دلگرم محفوظ است / هر گونه کپی جزئی و کلی از مطالب دلگرم تنها با کسب مجوز مکتوب امکان پذیر است.

افت قند خون، استرس و فشار عصبی، صرع و کم خونی و حمله ی صرع از علل اصلی بیهوشی هستند. در این مقاله آسمونی علل و روش های پیشگیری و درمان بیهوشی ناگهانی یا غش کردن ناگهانی و اقدامات مهمی که پس از به هوش آمدن باید انجام دادرا بررسی می کنیم.

علت بیهوشی ناگهانی یا غش کردن ناگهانی

افت میزان قند خون: با افت ناگهانی قند خون، فرد دچار بیهوشی می شود که اغلب در بیماران دیابتی دیده می شود. نخوردن برای مدت طولانی می تواند باعث افت قند در بیماران دیابتی شود.

گرما زدگی: گرما زدگی بر اثر قرار گرفتن طولانی مدت در معرض گرما و خشک شدن آب بدن رخ می دهد. بنابراین باید به فردی که بیهوش شده است، مخلوطی از قند، نمک و آب داده شود.

افزایش اسید معده: هنگام افزایش اسید معده، قفسه سینه دچار گرفتگی عضلانی شده و نفس کشیدن سخت می شود. در حالی که احساس خفگی می کنید، جریان خون به مغز به طور موقت قطع می شود و دچار بیهوشی می شوید.

چگونه غش کنم

حمله صرع: برخی افراد دچار حمله صرع یا بیماری عصبی می شوند.

دوران بارداری: در این دوران فرد مستعد به بیش فعالی هورمونی می شود که یکی از علل بیهوش شدن است. در دوران بارداری فرد دچار متابولیزم بالا نیز می شود. بنابراین اگر به اندازه کافی برای 2 نفر غذا نخورید، دچار افت فشار خون می شوید و از حال می روید.

مشکل گردش خون: اگر دچار مشکل گردش خون هستید و خون در پاها جمع می شود، خون رسانی به مغز قطع می شود؛ از این رو از حال می روید. این امر در رگ های خونی انسداد ایجاد می کند.

استرس و فشار عصبی: تغییر هورمون ها باعث بیهوشی می شود.

حمله قلبی: گاهی هنگام حمله قلبی فرد از حال می رود و گاهی نیز در این هنگام برای چند ثانیه قلب متوقف می شود.

کم خونی: اگر تعداد گلبول های قرمز خون در بدن که اکسیژن به مغز حمل می کند کم باشد، فرد به علت ضعف از حال می رود.این مشکل به علت کمبود آهن در زنان شایع است.

پیشگیری و درمان بیهوشی ناگهانی یا غش کردن ناگهانی

صرف نظر از علت غش کردن، کمک فوری به فردی که غش کرده است شامل انجام این موارد ضروری است:

اگر علائم غش عود کرد، مجددا به او اجازه بدهید که علائمش فروکش کند. اگر فرد بعد از چند دقیقه هوشیاری اش را به دست آورد، علت غش او احتمالا سنکوپ وازوواگال است ولی اگر مطمئن نیستید، حتما با اورژانس تماس بگیرید.

اگر در اثر غش کردن و زمین خوردن فرد دچار آسیب‌هایی شده، هر نوع کوفتگی، کبودی یا جراحت را مداوا کنید و اگر این صدمات جدی است از اورژانس تقاضای کمک کنید.

هر کدام از علائم مانند ضعف عضلانی یا خواب رفتگی اندام بیمار، می تواند نشانه ای از یک بیماری زمینه ای باشد که باید به دقت توسط متخصصان بررسی شود:

ممکن است نبض فرد ضعیف و کند باشد، بنابراین به دقت او را بررسی کنید:

برخورد با بیمار

هرچند این عارضه در اغلب موارد ممکن است دارای اهمیت پزشکی نباشد، اما در مواردی می‌تواند نشان از یک بیماری جدی در فرد نیز باشد.

دکتر صدرالاسلامی با بیان این که معمولاً در عرض یک دقیقه دراز کشیدن، جریان خون فرد غش کرده به حالت قبلی بازگشته و هوشیاری دوباره باز خواهد گشت، می‌گوید: بایستی بیمار در وضعیت درازکش قرار گرفته و پاها بالاتر از سر قرار گیرد تا جریان خون به سمت مغز برود. در صورتی که امکان دراز کشیدن نباشد، می‌توان سر بیمار را در حالت نشسته وسط دو زانو قرار داد.

می‌توان با پاشیدن کمی آب سرد به صورت بیمار یا وارد کردن محرکی به او باعث انقباض دوباره عروق بدن فرد و برگشت به حالت هوشیاری شد، اما اگر فرد به محرک‌ها پاسخ نداد، ارزیابی علائم حیاتی (نبض و تنفس) و در صورت لزوم، اقدامات اولیه چون احیای قلبی و ریوی تا رساندن بیمار به مراکز درمانی ضروری است.

اقدامات پس از به هوش آمدن

هرگز، یک باره از جا بلند نشوید. بهتر است که دراز بکشید یا بنشینید. با ایستادن، جریان خون رسانی به مغز افت می کند و احتمال زمین خوردن وجود دارد.

پس از به هوش آمدن بهترین ماده غذایی که فشار را به حالت عادی برمی گرداند، نمک است. کافی است کمی نمک زیر زبان فردی که به هوش آمده است قرار دهید، تا به حالت طبیعی برگردد.

جرعه جرعه آب بنوشید. ممکن است علت از حال رفتن کم آبی باشد؛ جرعه جرعه نوشیدن آب علاوه بر بهبود حال فرد، نفس کشیدن را نیز راحت می کند.

برای یک ساعت پس از به هوش آمدن، آب میوه مرکباتی مانند پرتقال، لیموترش، آناناس و… را بنوشید.

ذخیره نام شما جهت سهولت در نظرات بعدی.

تبلیغات شما در اینجا:

021-22072529

asemooni.com/advertising

چگونه غش کنم
چگونه غش کنم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *