چگونه رمز گوشي نوکيا ساده را بشکنيم

دوره مقدماتی php
چگونه رمز گوشي نوکيا ساده را بشکنيم
چگونه رمز گوشي نوکيا ساده را بشکنيم

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.

آی تی افزار حلال بخشی از مشکلات مرتبط با فناوری و تکنولوژی شمایی است که دارید این متن رو میخونید! بله، خود شما. در این صورت ما 2 سناریو متفاوت از سایت خواهیم داشت. سناریو اول شما یک خوره تکنولوژی مثل ما هستید و اینجایید برای دنبال کردن بسیاری از تکنولوژی ها و گجت های روز دنیا با اطلاعات کامل یا خواندن و تماشای آموزش های تخصصی در زمینه های مختلف مرتبط با فناوری. در سناریو دوم شما تمایلی خاصی به تکنولوژی روز و یا مباحث تخصصی ندارید و به دنبال راهکارها و ترفندهایی جدید و کاربردی در جهت استفاده بهتر از تکنولوژی های خانگی، نرم افزارها و اپلیکیشن ها یا هر ابزار و دیوایس دیگری هستید! عالیه… چون در 2 صورت جای درستی آمدید ? … آی تی افزار رسانه فناوری شما.

دوره مقدماتی php


درباره ما

تبلیغات

تماس با ما

© 2018 رسانه فناوری آی تی افزار
another Work from: Seovash



تبدیل تاریخ شمسی و میلادی

تبدیل کد HTML به Java, PHP, ASP

تبدیل واحد ها



آموزش باز کردن قفل گوشی نوکیا 1200


 

چگونه رمز گوشي نوکيا ساده را بشکنيم


 



 


 

گوشی Nokia 1200 را می‏توان یکی از قدیمی‏ ترین اما در عین حال ماندگارترین گوشی‏های ساخت شرکت نوکیا دانست. این گوشی به رغم داشتن امکانات جانبی محدود، هنوز طرفداران خاص خود را دارد که از این گوشی استفاده می‏کنند. طرفدارانی که بیش از هر چیز “مکالمه” برای‏شان اهمیت دارد.
 

گوشی نوکیا 1200 توانایی روشن ماندن بیش 390 ساعت و بیش از 7 ساعت مکالمه را داراست. یکی از امکانات این گوشی، امکان قرار دادن رمز عبور بر روی گوشی به هنگام رفتن به حالت قفل است. به این صورت که هنگامی که گوشی Lock می‏شود و یا هنگام روشن نمودن گوشی، بایستی پسوردی 5 رقمی را وارد نمود تا بتوان از از گوشی استفاده کرد.

اما این قفل را می‏توان با استفاده از ترفندی که هم اکنون قصد داریم برای شما بازگو کنیم دور زد تا بدون وارد کردن رمز عبور از گوشی استفاده نمود.

روش کار:

به هنگام درخواست پسورد، Back (بازگشت) را انتخاب کنید.

حال دکمه Unlock (باز کردن) را نگه دارید.

پس از 2 ثانیه پیغام * Now Press (حالا * را فشار دهید) بر روی صفحه ظاهر می‏شود.

دقت فراوان کنید این پیغام در کسری از ثانیه ناپدید می شود، در نتیجه شما باید سریع * را فشار داده و وارد گوشی شوید.

توجه : عبارات داخل پرانتز، مخصوص گوشی‏های 1200 است که از زبان فارسی استفاده میکنند.



 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (24)

سلام من يه گوشى نوكيا 1280دارم كدش يادم رفته. چجورى بازش كنم ممنون ميشم جواب سوالمو بديد


 

سلام این روشی که میگید من روی نوکیا 1200 امتحان کردم نشد. لطفا راه های دیگه ای نشون بدین واقعا نیاز دارم


 

گوشی نوکیا 1200 توانایی روشن ماندن بیش 390 ساعت و بیش از 7 ساعت مکالمه را داراست. یکی از امکانات این گوشی، امکان قرار دادن رمز عبور بر روی گوشی به هنگام رفتن به حالت قفل است. به این صورت که هنگامی که گوشی Lock می‏شود و یا هنگام روشن نمودن گوشی، بایستی پسوردی 5 رقمی را وارد نمود تا بتوان از از گوشی استفاده کرد. اما این قفل را می‏توان با استفاده از ترفندی که هم اکنون قصد داریم برای شما بازگو کنیم دور زد تا بدون وارد کردن رمز عبور از گوشی استفاده نمود.

روش کار: به هنگام درخواست پسورد، Back (بازگشت) را انتخاب کنید. حال دکمه Unlock (باز کردن) را نگه دارید. پس از 2 ثانیه پیغام * Now Press (حالا * را فشار دهید) بر روی صفحه ظاهر می‏شود. دقت فراوان کنید این پیغام در کسری از ثانیه ناپدید می شود، در نتیجه شما باید سریع * را فشار داده و وارد گوشی شوید. توجه : عبارات داخل پرانتز، مخصوص گوشی‏های 1200 است که از زبان فارسی استفاده میکنند.

سلام ممنون و سپاس از راه حل خوب شما. از تمام راه حل های این مسئله تو سایت های دیگه استفاده کردم ولی نشد. اما با این راه حل باز شد. بازم ممنون

سلام. یک گوشی قدیمی نوکیا 105 ساده دارم. پین کد براش گذاشتم الان یادم رفته. لطفا یه روش برای باز کردن گوشی بهم بگید. با تشکر

سلام. من یک گوشی نوکیا مدل105 دارم و کد حفاظتی رو فراموش کردم. لطفا راهنمایی کنید که چه کاری انجام بدم تا گوشی باز بشه. ممنونم

سلام خسته نباشید. ببخشید گوشی یکی از اقوام ما نوکیا 1200 است زمانی که روشن میشه کلمه انگلیسی local mode روی صفحه نشان داده میشه. چجوری میتونم درستش کنم . ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام خسته نباشید. من گوشی دارم قدیمی 2110 رمز گوشی را فراموش کردم. خواهشن راهنمایی کنید


 


سرزمین دانلود:


تنها راه این است که توسط تعمیرکار فلش شود.


در پاسخ به (مصطفی , چهارشنبه، 13 آبان ماه، 1394) :

سلام، خدا خیرت بده. این روش روی نوکیا 1203 جواب داد، قفلش باز شد، ممنونم.

با سلام و تشکر از سایت بسیار عالی تان. با راهنمایی خوب شما مشکل باز کردن قفل گوشی نوکیا 1280 من که رمز را فراموش کرده بودم حل شد. با تشکر

با سلام، گوشی من نوکیا 110 هستش. پسوردشو گم کردم. حالا هم هرکاری میکنم یادم نمیاد. میتونین کمکم کنین؟


 


سرزمین دانلود:

راه حل نرم افزاری برای این گوشی وجود ندارد. باید به تعمیرگاه ببرید و فلش کنید.

سلام. من گوشی نوکیا 1200 دارم. قبلا دست یه نفر دیگه بوده که روش کد امنیتی گذاشته بوده و حالا یادش رفته. الان که من میخوام برای تلفنم کد امنیتی بزارم میگه کد نادرست است (موقعی میگه کد نادرست است که من از توی تنظیمات تلفن میخوام کد امنیتی جدیدی بزارم)


 


سرزمین دانلود:

عبور از این کد امکان پذیر نیست و باید گوشی را توسط تعمیرگاه فلش کنید.چگونه رمز گوشي نوکيا ساده را بشکنيم

سلام. گوشی من نوکیا 1100 هست، رمز گذاشتم روش یادم رفته. چجوری میتونم رمزشو بردارم یا عوضش کنم؟ با *#2640* هم امتحان کردم جواب نداد.

آقای مصطفی… ممنون از کامنتی که گذاشتی و راه عملی ای که معرفی کردی. واقعا توی وضعیت وحشتناکی گوشیم هنگ کرده بود، به جز نت به هیچی دسترسی نداشتم و باید یه تلفن حیاتی می زدم… هیچ کدوم از روش ها و کدها هم جواب نداد. اما نگه داشتن همزمان *، سبز، قرمز و 3… و بعدش 12345 رو وارد کردن، عالی بود، بازم ممنونم

سلام روزتون بخیر. میخواستم بدونم چه جوری میشه یه سری از پیامک های گوشی 1200 رو به سیم کارت یا یه گوشی دیگه انتقال داد. بعضی از اون پیامک ها برام مهمه. اگر هم بخوام فوروارد کنم ساعت و زمان اش تغییر میکنه. لطفا راهنمایی ام کنید.


سپاس فراوان. ترفند بسیار خوبی بود.

با سلام. من یه گوشی نوکیا 101 دارم ولی هرکاری میکنم صفحش قفل نمیشه. یعنی قفل میشه ولی با ستاره بازه میشه. میرم تو قسمت تنظیماتش رمز واسش انتخاب میکنم ولی باز هم با ستاره باز میشه. لطفا کمک کنید. ممنون

با سلام و خسته نباشید. من گوشی نوکیا 108 دو سیم کارت دارم. روش رمز گذاشتم رمزش یادم رفته. آیا راهی برای باز کردن قفل گوشی وجود داره؟

یه روش هم واسه باز کردن قفل گوشی نوکیا 1280 بگین. ممنون


یه راه عملی برای باز کردن قفل نوکیا:

کلیدهای * – 3 – call و قطع تماس رو همزمان نگه دارید. بعد رمز گوشی رو 12345 وارد کنید. گوشی باز میشه.

سلام. گوشی 1200 نوکیا داشتم که در اثر سقوط از ارتفاع خاموش شده. بعد از نشان دادن به چند تعمیرکار موبایل از روشن شدن آن قطع امید کردند. آیا میتوان شماره های داخل آنرا استخراج نمود؟ و اگر امکان دارد لطفا روش آن را بگویید

باسلام. رمز گوشیم نوکیا 108 رو فراموش کردم. راه حلی داره تا خودم بازش کنم؟

با عرض سلام و خسته نباشید. من یه گوشی 1208 دارم که خودبخود خاموش شد و وقتی که خواستم روشن کنم کد امنیتی میخواد تاروشن شود.


 


سرزمین دانلود:

کدهای PUK1 و PUK2 که بر روی قاب سیم کارت تان نوشته شده است را امتحان کنید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود


تبدیل تاریخ شمسی و میلادی

تبدیل کد HTML به Java, PHP, ASP

تبدیل واحد ها


دانلود نرم افزار میکس آهنگ (برای ویندوز)


PCDJ DEX 3.12.0.3 Windows


 

چگونه رمز گوشي نوکيا ساده را بشکنيم


 



 


 

اگر به ساخت موسیقی و کارهای میکس آهنگ علاقه دارید و در این کار مبتدی هستید میتوانید با نرم افزار هایی شروع کنید که کار را برایتان آسان میکنند و نیاز به مهارت تخصصی ندارند.


 

نرم افزار PCDJ DEX یک جعبه ذخیره سازی بی نظیر دارد که به شما اجازه می دهد تا فایل های مالتی مدیا را وارد نمایید، ریمیکس بسازید، به جستجو در بین تمامی فایل های موسیقی بپردازید، و در نهایت نتیجه کار خود را منتشر کنید.


 

PCDJ DEX یک نرم افزار استاندارد و حرفه ای دی جی است و تمامی نیازهای شما را برای تبدیل شدن به یک دی جی حرفه ای فراهم میسازد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار تغییر نام دسته جمعی فایل ها (برای ویندوز)


Better File Rename 6.13 Windows


 


 



 


 

اگر میخواهید مجموعه ای از فایل ها را به صورت دسته جمعی تغییر نام دهید و به دنبال نرم افزاری هستید تا کار را برایتان راحت کند میتوانید از نرم افزار Better File Rename استفاده کنید.
 
نرم افزار Better File Rename امکانات فوق العاده ای برای تغییر نام فایل ها به صورت همزمان و گروهی در اختیار شما قرار میدهد.


 

توسط این نرم افزار علاوه بر امکان شماره دهی به فایل ها، میتوانید آنها را با حروف الفبا (A-Z) و همچنین بر اساس اسم فولدر آنها نام گذاری کنید.


 

مثلا 50 فولدر آهنگ دارید که داخل هر کدام 20 آهنگ از یک خواننده قرار دارد. اگر فولدر ها را از قبل به اسم هر خواننده نام گذاری کرده باشید، این نرم افزار میتواند فایل های داخل هر فولدر را به اسم همان فولدر تغییر نام داده و شماره گذاری کند.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار استخراج سریال برنامه های نصب شده در ویندوز


Nsasoft Product Key Explorer 4.0.8.0 Windows


 


 



 


 

به لطف عدم وجود قوانین کپی رایت جهانی در کشور، همه ما نرم افزارهای زیادی در ویندوز خود داریم! که همه آنها را نیز با سریال های غیر قانونی (یا کرک) نصب کرده ایم. از خود ویندوز بگیرید تا انواع نرم افزارهای کوچک و بزرگ!چگونه رمز گوشي نوکيا ساده را بشکنيم


 

ممکن است نرم افزارهای موجود در ویندوزتان را خودتان نصب کرده باشید، و یا ممکن است شخص دیگری برای شما این کار را انجام داده باشد. اما چیزی که مهم است این است که در صورت نصب مجدد ویندوز، نیاز به سریال این نرم افزارها خواهید داشت تا بتوانید آنها را دوباره نصب کنید.


 

یا در یک اتفاق عجیب و غیر معمول، ممکن است یک نرم افزار با سریال قانونی و مجاز داشته باشید که توسط خودتان یا شخص دیگری نصب شده است. و اکنون سریال آن را گم کرده اید. (مثلا برخی از لپتاپ ها دارای ویندوز یا چند نرم افزار اورجینال هستند که با سریال قانونی نصب شده اند)


 

در این مواقع، نرم افزار Nsasoft Product Key Explorer به کمک شما آمده و میتواند سریال برنامه های نصب شده را استخراج کند. این نرم افزار حتی قادر به استخراج و نمایش سریال ویندوز نصب شده بر روی سیستم است.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ترکیب فایل های پی دی اف (برای ویندوز)


CoolUtils PDF Combine 6.1.0.133 Windows


 


 



 


 

اگر از طریق اینترنت مقاله ای را دانلود کرده اید که مطالب آن به صورت چند فایل PDF میباشد، میتوانید با استفاده از نرم افزار CoolUtils PDF Combine آنها را به هم بچسبانید و به یک فایل PDF تبدیل کنید. 


 

همچنین با کمک نرم افزار CoolUtils PDF Combine میتوانید چند فایل PDF و یا چند صفحه از چندین فایل مختلف PDF را ترکیب کرده و به صورت واحد و پشت سر هم تبدیل به یک فایل جدید کنید.


 

این نرم افزار دارای ظاهری ساده و کاربردی میباشد و با استفاده از امکانات آن میتوانید تنظیمات بسیاری را بر روی فایل های خود انجام دهید. مثل درج تاریخ و شماره صفحه بر روی فایل های PDF. همچنین این نرم افزار دارای ابزارهای ساده برای ویرایش فایل های PDF میباشد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید و در صورت تمایل آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.

دانلود نرم افزار ایجاد و مدیریت رمز عبور (برای ویندوز)


Agilebits 1Password 7.2.581 Windows


 


 



 


 

حفظ کردن تمامی پسورد ها کار بسیار مشکلی است، نوشتن رمز ها بر روی کاغذ یا در دفترچه نیز از امنیت برخوردار نیست. همچنین اگر در سایت های مختلف دارای حساب های کاربری زیادی هستید، ممکن است شناسه و پسورد حساب های خود را فراموش کنید. اگر میخواهید دیگر نیازی به حفظ کردن پسوردهای متعدد نداشته باشید میتوانید از نرم افزار Agilebits 1Password استفاده کنید.


 

نرم افزار Agilebits 1Password یک نرم افزار مدیریت رمز عبور است که علاوه بر امکان ذخیره سازی رمزهای عبور، قابلیت یکپارچه سازی مستقیم با مرورگر وب شما را نیز دارد. این نرم افزار میتواند پسورد های قوی و منحصر به فرد برای شما ایجاد کند و به شما این امکان را میدهد تا پسوردهای سایت ها و نرم افزار های مختلف را ذخیره و مدیریت نمایید.


 

این نرم افزار قابلیت درج اتوماتیک شناسه و پسورد در مرورگر های مختلف اینترنتی را دارد. از دیگر امکانات این نرم افزار میتوان به پر کردن اتوماتیک فرم ها اشاره کرد. یعنی شما میتوانید به وسیله این نرم افزار فرم های اینترنتی مورد نیاز خود را به راحتی و با امنیت بالا پر کنید. این نرم افزار میتواند تمام رمز های شما (مثل کارت های اعتباری، رمز اکانت ها، رمز های فرم و …) را در خود ذخیره و در صورت نیاز آنها را برای استفاده شما آماده سازد.


 

در ادامه مطلب میتوانید تصاویری از محیط نرم افزار و ویژگی های آن را ببینید، و در صورت تمایل جدیدترین نسخه آن را از سایت سرزمین دانلود دریافت کنید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود


انتخاب سریع یک انجمن 

مشاهده قوانین انجمن

انتخاب سریع یک انجمن 

مشاهده قوانین انجمن

به کینگ آی تی خوش آمدید :

کینگ آی تی یک جامعه کاربری مجازی با محوریت موضوعات مرتبط با فناوری اطلاعات، نرم افزار، سخت افزار و سایر موضوعات مرتبط با این حوزه است و هدف اصلی آن اشتراک گزاری اطلاعات و آشنایی بیشتر فارسی ‌زبانان با مقولات فوق و افزایش سطح علمی و فنی کاربران فارسی زبان می‌باشد.

تولید محتوا در کینگ آی تی در قالب پرسش و پاسخ شکل میگیرد و اگر نیاز به طرح مطلبی به جز پرسش و پاسخ باشد در قالب یک نوشته ویکی منتشر می شود.

لطفا قبل از شروع فعالیت در این سامانه قوانین فعالیت در آن را مطالعه کنید.

هم چنین جهت کسب اطلاعات بیشتر پیرامون نحوه عملکرد کینگ آی تی می توانید قسمت درباره کینگ آی تی و راهنمای فعالیت در آن را مطالعه فرمایید.
چگونه رمز گوشي نوکيا ساده را بشکنيم


9,951 پرسش


10,470 پاسخ


14,578 نظر


13,983 کاربر

سلام منی گوشی نوکیا 1100 یا همون نوکیا ساده های خودمو دارم،رمزشو یادم رفته چیکار کنم؟

سلام

دوست عزیز منظورتون از رمز دقیقاً چیست؟ رمز عبور سیم کارت یا خود گوشی و صفحه کلید؟

سلام منم این مشکلو دارم ولی گوشیم نوکیا 1280 است البته من رمز عبور صفحه کلید رو یادم رفته

سلام

دوست عزیز برای اینکه کاربرای بیشتری سوال شما را ببینند و سریع تر به پاسختون برسید

این عنوان (نوکیا 1280) را به صورت یک پرسش به صورت مجزا در سایت مطرح کنید.

با تشکر

بله دوست گرامی،صفحه کلید قفل شده است.رمز خود تلفن رو فراموش کرده ام.

سلام

در این ترفند شما می تونین قفل صفحه کلید تمام 1100 های نوکیا رو در 3 ثانیه باز کنید:

هنگامی که صفحه کلید قفل است وپسورد دارد وشما آن را نمیدانید .

ابتدا دکمه وسط صفحه کلید (OK) را یک بار بزنید تا صفحه مانیتور روشن شود و صفحه ای که باید کلمه عبور را وارد کنید ظاهر شود سپس دکمه C را با یک انگشت نگه داشته سپس سریع دکمه بزرگ وسط یا همان (OK) را چند ثانیه نگه دارید درهمان لحظه نمایش داده می شود که دکمه * را بزنید وسریع این دکمه یا کلید را فشار می دهید.

قفل صفحه کلید باز است.

روش کلی برای گوشیهای نوکیا

با ورود به این سایت و وارد کردن IMEI گوشی تون که با زدن #06#* روی صفحه ظاهر میشه می توانید کد مادر یا Security Code اون رو پیدا کنید.

فقط نکته قابل توجه این است که باید گوشی شما سریال اصلی باشد.

منبع

موفق باشید.

دوستان کینگ آی تی :




خانه

موبایل

 

#06#*سریال نامبر گوشی نوکیا را نشان میدهد

چگونه رمز گوشي نوکيا ساده را بشکنيم

#92702689#*نمایش : سریال نامبر گوشی نوکیا ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.

#3370*با این کد شما از حالت EFR استفاده خواهید کرد که باعث میگردد از حداکثر کیفیت صدای گوشی نوکیا برخوردار شوید اما در عوض مصرف باطری شما کمی بالاتر خواهد رفت ؛ بر روی گوشی نوکیا 3310 آزمایش شد و عمل کرد)

#3370#حالت EFR را غیر فعال میسازد.

#4720#*گوشی را در حالت کیفیت صدای پائین قرار میدهد و در عوض مصرف باطری شما درحدود 30 درصد کاهش میابد.

#4720#*حالت قبل را غیر فعال میسازد.

#0000#* و یا #9999#*ورژن سیستم عامل گوشی نوکیا ، تاریخ ساخت نرم افزار ، و نوع فشرده سازی را نشان میدهد.

#30#*شماره های محرمانه گوشی نوکیا را نمایش میدهد.

#67705646#*در گوشیهای نوکیا مدل 3310 و 3330 لگوی شبکه را حذف میکند IR-TCI

#73#*تایمر گوشی و همچنین تمام امتیازات بدست آمده در بازیها را Reset میکند.

#746025625#*نمایش وضعیت سرعت clock سیمکارت گوشی نوکیا. اگر گوشی شما دارای حالت SIM Clock Stop Allowed باشد به این معنا خواهد بود که گوشی شما میتواند درحالت کمترین میزان مصرف باطری درحالت Standby قرار بگیرد.

#2640#*کد رمز فعلی گوشی نوکیا را نشان میدهد. کد رمز گوشی در حالت عادی 12345میباشد.

#7780#*RESET گوشی یا همان بازگشت به حالت تنظیمات کارخانه ای. مناسب برای زمانیکه گوشی قاطی کرده است . درواقع درایو C گوشی را ریست میکند (ریست گوشی بدون حذف برنامه ها) بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

#7370#*فرمت گوشی نوکیا. مناسب برای زمانیکه گوشی خیلی خیلی قاطی کرده است. درواقع این کد درایو C گوشی را فرمت میکند و البته تمامی برنامه ها و فایلهای موجود بر روی این درایو از بین خواهند رفت . بعد از وارد کردن این کد ، گوشی از شما تقاضای وارد کردن security code را خواهد داشت که اگر آنرا قبلا تغییر نداده باشید 12345 میباشد.)

روش مستقیم فرمت گوشی های اسمارت فون بدون نیاز به منوی گوشی:اگر پسوورد ( security code ) گوشی قبلا تغییر داده شده است و آنرا نمی دانید و همچنین گوشی شما از سیستم عامل سیمبین ورژن7 استفاده می کند ( مثل 6600 و 7610 و 6620 و 6260 و 9500 و 9300 ) ابتدا گوشی را خاموش کرده و در حالیکه سه دگمه سبز ، * ، 3 را همزمان نگه داشته اید گوشی را روشن کنید و آنها را آنقدر نگه دارید تا کار فرمت آغاز بشود. دراین حالت از شما دیگر پسوورد خواسته نخواهد شد و مستقیما گوشی فرمت خواهد شد.

#43#*کنترل حالت call waiting ( انتظار) گوشی.

#61#*کنترل شماره ای که به عنوان divert در صورتیکه به تلفن پاسخ داده نشود ، تعیین گردیده است.

#62#*کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه شبکه دچار اشکال باشد( آنتن نباشد) تعیین گردیده است.

#67#*کنترل شماره ای که به عنوان divert درصورتیکه گوشی اشغال باشد ، تعیین گردیده است.

#شماره*21**divert به شماره مورد نظر در هر حالتی.

#شماره*61**divert به شماره موردنظر در حالت عدم پاسخ گوئی ( no Reply )به تلفن زده شده.

#شماره*67**divert به شماره مورد نظر در حالت اشغال بودن گوشی ( on Busy )منبع:asandownload.com


فناوری و تکنولوژی روز

خمیر دندان ژله ایی + تخفیف

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

جدیدترین جواهرات زنانه و مردانه-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

کامل یک خانه مدرن + تصاویر-*-

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

چگونه رمز گوشي نوکيا ساده را بشکنيم
چگونه رمز گوشي نوکيا ساده را بشکنيم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *