چگونه در تلگرام دوست دختر پيدا کنم

دوره مقدماتی php
چگونه در تلگرام دوست دختر پيدا کنم
چگونه در تلگرام دوست دختر پيدا کنم

فضای دوستیابی در زندگی مدرن و دیجیتالی امروز کمی بسیار تغییر کرده است. اگر به جوانان نسل گذشته خود نگاه کنیم آنها باید با رد و بدل کردن شماره تلفن و یا قرارهای مخفیانه به برقراری ارتباط و شروع دوستی فکر می کردند اما امروز شما فقط کافی است از طریق پیام رسان های مختلفی مانند تلگرام و اینستاگرام به شخص مورد علاقه خود پیام دهید. اما چگونه به شکل موثری بتوانید مخ زدن را انجام دهید در این نوشته به شما آموزش می دهیم.

مخ زدن: این روزها، روش‌های دوست یابی به صورت آنلاین رواج زیادی پیدا کرده است و بسیاری از افراد برای برقراری ارتباط از تلگرام و دایرکت اینستاگرام استفاده می‌کنند. اما آیا با روش مخ زدن دختر در چت تلگرام یا اینستاگرام آشنایی دارید؟ در این مقاله به شما کمک می‌کنیم که این کار را به درستی با توجه به فرهنگ اسلامی-ایرانی انجام دهید.

در دنیای مدرن امروز توانایی دوست یابی به روش آنلاین یکی از توانمندی‌های مورد نیاز هر فرد است. در گذشته شما باید شماره تلفن کسی را می‌گرفتید و برای دوست شدن سوال می‌کردید و به صورت حضوری باید اینکار را انجام می‌دادید. اما در حال حاضر روش مخ زدن با تلگرام یا دایرکت اینستاگرام مرسوم تر شده است.

دیگر تاثیر گذاشتن در دیدار اول کمی کم رنگ تر شده است و باید برای مخ زدن کمی حوصله بخرج دهید. زیرا باید جذاب بودن خود را ابتدا بوسیله ارسال پیام در تلگرام و اینستاگرام به طرف مقابل خود اثبات کنید و سپس ارتباط دوستانه شما شکل کاملی به خود بگیرد.چگونه در تلگرام دوست دختر پيدا کنم

برای بعضی افراد مخ زدن در فضای مجازی بسیار سخت و نشدنی به نظر می‌رسد اما به شما می‌گوییم که اینگونه نیست و بسیاری از افراد از این طریق دوستان جدیدی پیدا می‌کنند. شاید افرادی که توانایی مخ زدن در فضای مجازی را دارند کار را برای این افراد سخت کرده اند و گوی سبقت را ربوده اند. بعضی افراد توانایی نشان دادن مهربانی خود از طریق چت و گفتگوی آنلاین را ندارند و سرگرم کننده هم به نظر نمی رسند اما در واقعیت آنها افرادی بسیار مهربان و سرگرم کننده هستند.

دوره مقدماتی php

اگر شما جزو این دسته از افراد هستید باید بگوییم که مشکل شما در عدم مهارت روش‌های مخ زدن در فضای مجازی است که در این نوشته به آن پرداخته ایم.

آیا واقعا می‌خواهید بهترین فردی که می‌شناسید را به سمت خود جذب کنید و دوستی خود را آغاز نمایید؟ قدم اول دوستی از طریق فضای مجازی هست و پس از آن ارتباط با تماس تلفنی و کم کم ارتباط عاطفی شما شکل خواهد گرفت. روش مخ زدن دختر بسیار سخت نیست و کمی یادگیری و مهارت نیاز دارد که ما اینجاییم تا به شما در این زمینه کمک کنیم.

یک چت درست و حسابی با دختر با استفاده بجا از شکلک‌ها بوجود می‌آید. اگر چت شما خالی از این شکلک‌ها باشد خیلی زود خسته کننده به نظر می‌آیید. استفاده از شکلک‌ها با چهره‌های مختلف مخ زدن را بسیار آسان می‌کند مخصوصا جاهایی که نمی دانید که طرف مقابل را بدرستی جذب کرده اید یا خیر.  مثلا فرستادن شکلک خنده به تعداد زیاد این حس را به طرف مقابل القا می‌کند که شما شخص خوش خنده ای هستید و بسیار کارآمد خواهد بود.

 

آموزش صفر تا صد مخ زدن دختران در اینستاگرام

 

یکی دیگر از راه‌های مخ زدن عالی استفاده از تصاویر گیف و متحرک هست. در تلگرام گیف‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید آنها را ذخیره کنید و در هنگام صحبت کردن برای طرف مقابل ارسال کنید.

مخصوصا زمانی که می‌خواهید به پیام‌های شخص مقابل واکنش نشان دهید استفاده از گیف‌های هیجان انگیز و جذاب توصیه می‌شود و بیشتر گیف‌هایی که حالت‌های چهره را نمایش می‌دهند جالب تر خواهند بود.

پرسیدن سوالات شخصی یکی از راه‌های مخ زدن در فضای مجازی است اما فقط زمانی این روش موثر هست که بدانید طرف مقابل شما از این موضوع خوشش می‌آید. درباره علایق طرف مقابل صحبت کنید.

مقاله مرتبط: 10 ویژگی افرادی که میتوانند رابطه عاشقانه جدید ایجاد کنند

برای این کار ابتدا درباره موضوعات مختلف و متعددی صحبت کنید و ببینید که جذب چه موضوعی می‌شود و آن را بیشتر ادامه دهید و دائما درباره یک موضوع که مورد علاقه خودتان هست صحبت نکنید. مثلا اگر طرف مقابل شما به فیلم و سریال علاقه مند هست و شما نمی دانید ابتدا سوالات مختلفی در رابطه با موسیقی، تفریح، درس خواندن و فیلم دیدن صحبت کنید و وقتی متوجه علاقه طرف مقابل به موضوع فیلم و سریال شدید در این بحث عمیق شوید. این یکی از اثبات شده ترین روش‌های مخ زدن در تلگرام و اینستاگرام است.

شوخی‌های بی مورد و نامودبانه بسیار حرکت اشتباهی در آغاز گفتگو و شروع آشنایی است. شاید اگر چنین کاری انجام دهید به طرف مقابل خود این حس را القا کنید که دوستی شما خالی از احساس واقعی هست و به خوبی پیش نخواهد رفت. شما به دوستی فراتر از این موارد احتیاج دارید و در مخ زدن خود این چنین ناشایست رفتار نکنید.

تعریف کردن یکی از روش‌های واضح برای مخ زدن هست اما باید بدانید که چگونه این کار را انجام دهید. شما با تعریف کردن از طرف مقابل مهربانی خود را به نمایش می‌گذارید اما همزمان خود را محتاج طرف مقابل نشان می‌دهید.

باید تعریف و تمجیدهای شما بسیار کم رنگ و در میان بحث‌های شما درباره ویژگی‌های شخص مقابل باشد. هرچند که منظور پیام شما واضح فهمیده می‌شود اما سعی کنید خیلی واضح و در یک جمله خلاصه نکنید.

از اینکه چند سوال درباره زندگی طرف مقابل بپرسید، نترسید. چند سوال شخصی بپرسید و البته پشت سرهم نباشد و درباره روابط قبلی طرف مقابل نیز نباشد.

مقاله مرتبط: راهکار های علمی برای عاشق کردن دختر ها و وابسته کردن آنان

بجای این موارد بهتر است درباره اخلاقیات و ارزش‌های شخصی او سوال کنید و بحث را به سمت پرسش و پاسخ‌های متعدد پیش ببرید.

یکی از بهترین راه‌های مخ زدن در تلگرام یا اینستاگرام این هست که طرف مقابل را بخندانید. مثلا جک‌ها و مطالب خنده دار برای او ارسال کنید و واکنش او را ارزیابی کنید و اگر متوجه شدید که از این موضوع خوشش آمده است در گفتگوهای مختلف این موضوع را ادامه دهید.

سر به سر گذاشتن یکی از روش‌های موفق مخ زدن در تلگرام و اینستاگرام هست. باید برای طرف مقابل شخصیتی مبهم و جذاب داشته باشید. هیچ گاه سوالاتی که از شما پرسیده می‌شود را همان ابتدا جواب درست و مستقیم ندهید. مثلا از شما می‌پرسد که چه شغلی داری؟ شما مثلا بجای اینکه بگویید برنامه نویس هستید بهتر است بگویید با کامپیوتر بازی میکنم پول میگیرم یا هر جواب گمراه کننده و بامزه ای که به ذهن تان خطور کرد مناسب خواهد بود. سر به سرگذاشتن بسیار موثر است و حتما امتحان کنید و باعث خندیدن طرف مقابل خواهید شد.

اینگونه جملات مستقیما مفهوم مخ زدن به شکل خوب را نمی رساند اما در طرف مقابل این تصور را ایجاد می‌کند که با شما بیرون بیاید و یا تصویر ذهنی از بودن با شما در ذهن خود ایجاد کند و فکر کند که بودن با شما چقدر خوش می‌گذرد قطعا مخ زدن شما جواب خواهد داد.

 

یکی از راه‌های برقراری ارتباط ارسال تصاویر بامزه با شکلک‌های خنده دار نرم افزار اسنپ چت هست. به این شکل واکنش چهره خود را به شکل بهتری می‌توانید به طرف مقابل نشان دهید و بانمک و جذاب خواهید بود.

البته توجه داشته باشید که این نوع تصاویر بهتر است بعد از آشنایی مختصر و شکل گیری رابطه باشد.

چگونه در تلگرام دوست دختر پيدا کنم

شاید به نظرتان عجیب بیاید اما باور کنید یکی از راه‌های عملی مخ زدن در اینترنت و فضای مجازی خواهد بود. شما بحث گرم و جالبی را به اوج خودش رسانده اید اما باید جذابیت خود را حفظ کنید و این احساس را تداوم ببخشید.

در زمانی که گفتگو در اوج خودش هست به طرف مقابل بگویید که باید بروید و مجبور هستید. جمله ای مانند «خیلی صحبت عالی با هم داشتیم اما مجبورم همین الان بروم و بعدا صحبت می‌کنیم.» به این صورت طرف مقابل به شما پیوسته فکر خواهد کرد تا اینکه مجددا به او پیام بدهید.

هیچ چیز جذاب تر از اینکه طرف مقابل فکر کند خودتان هستید در مخ زدن بهتر نیست و خیلی مهم است. حتی گاهی اوقات خودتان را برای سرگرم کننده بودن و بامزه بودن پایین تر نیز بیاورید و از خودتان بدگویی کنید و به طرف مقابل خود بگویید که شاید باور نکند اما شما آنقدرها هم خوب نیستید و این گونه طرف مقابل جذب صداقت بیش از حد شما خواهد شد و مخ زدن شما جواب خواهد داد.

دانستن اینکه چگونه بتوانید در تلگرام یا دایرکت اینستاگرام مخ بزنید نیاز به تجربه و شناخت از خودتان و طرف مقابل  دارد. البته این نکته را فراموش نکنید که اگر روی کسی جواب نداد براحتی از کنار موضوع بگذرید و آن شخص را رها کنید.

مقاله مرتبط: معنی «جاست فرند»چیست؟ آیا رابطه دوستی شما فراتر از آن هست؟

درست شبیه این هست که می‌خواهید وارد رستورانی شوید و اگر علامت رستوران تعطیل هست و یا غذا ندارد را ببینید چه می‌کنید؟ بله به سراغ رستوران دیگری می‌روید. در مخ زدن اگر طرف مقابل با شما ارتباط برقرار نکرد به سراغ شخص دیگری برای دوستی بروید و دوستی سرشار از صداقت و مهربانی و علاقه را به شخص مناسبی نشان دهید.

 

 

دوره ملکه باش تا برایت زانو بزند چیست؟

 

 

شما خواننده گرامی میتوانید از کارشناسان مجموعه تکامل من مشاوره رایگان دریافت کنید. لطفا سوالات و نظرات خود را در زیر همین مقاله ثبت کنید تا پاسخ داده شود.

 

یکی از مشکلاتی که ممکن است گریبان گیر رابطه شود این است که یکی از طرفین یا هر دوی آنها به دیگری خیانت کند. بنابراین…

برای بسیاری از ما باز کردن سر صحبت با دیگران ممکن است کار بسیار دشواری به نظر برسد و همین مشکل احتمالا باعث می شود…

توجه به ظاهر و جذابیت یکی از فاکتورهای مهم در دنیای امروز به حساب می رود و می توان گفت این مسئله به صورت مستقیم…

جدایی همیشه از نظر ما کلمه ای منفی و یادآور خاطرات تلخ است اما باید قبول کرد در برخی موارد زمانی که رابطه ای به…

جناب تمام این مراحلی که گفتین واسه زمانیه ک با طرف چت داشته باشی .. ولی زمانی که اصن هیچی نیس بینمون چجوری باید شروع کرد ؟؟؟ مثلا یه غریبه …

ممنون از توجهتون و سوال خیلی خوبی که پرسیدید.
دوست عزیز باید پل ارتباطی بین خودتان و فرد مورد نظر برقرار کنید.اگر اینستاگرام هست میتونید فالو کنید و ببینید فرد مورد نظر از چه چیزهایی بیشتر خوشش می آید. و سعی کنید گفت و گو رو با همین علایق مشترک شروع کنید. نترسید و خجالت هم نکشید چون بلاخره یک نفر باید شروع کننده باشه.
در اینستاگرام با دایرکت دادن میتونید شروع کنید.بهتر است در همان جلسه اول درخواست دوستی رابطه عاطفی نکنید. کاملا مودب باشید. و از شوخی های بی ادبی خود داری کنید.
در گروه های تلگرام هم همینطور با صحبت کردن در مورد علایق شروع کنید
کم کم اگر خود طرف خوشش بیاید نشانه های بیشتری به شما نشان خواهد داد.
درضمن یک نکته رو فراموش نکنید اگر در چند مورد اول موفق نبودید اصلا ناراحت نشید و ادامه بدید قطعا فرد مورد نظر خودتون رو پیدا خواهید کرد
موفق و پیروز باشید

سلام،ممنون از حرفاتون،فقط یه سوال،چیکارکم که دختر شدیدا به من وابسته بشه و تماما بطور دیوانه وار وابسته من بشه؟

سلام بر شما
آقای امیر حسین جان سوالتون کلی هست و نمیشه در یک کامنت کامل توزیح داد. ولی نکات مهم رو اشاره میکنم و حتما مقاله آموزشی در سایت قرار میدهیم.
هر دختر یا پسری وابسته به تیپ خاص شخصیتی که مد نظرش هست میشه. باید با روحیات و خلقیات طرف مقابل بیشتر آشنا بشید.
دختر ها در ابتدا رابطه سریع عاشق نمیشند و طول میکشه تا وابسته بشوند.پس عجله نکنید حواستون باشه وابستگی بیش از حد نشون ندید. شوخ طبع و خوش پوش باشید.
روی مهارت ارتباطی و اعتماد به نفس خودتون بیشتر کار کنید تا جذاب تر نشون داده بشید.
3 مقاله زیر میتونه به شما کمک کنه
چگونه عشق به دختر مورد علاقه خود را مثل یک جنتلمن ابراز کنید

پادکست: کاریزماتیک چیست؟ و ۵ رازی که برای جذابیت باید بدانید

۹ نکته فوق العاده کاربردی برای افزایش جذابیت در برابر کسانی که دوستشان دارید

سلام خسته نباشید
ببخشید اینکه میگن اگه به دختری کم محلی کنی بیشتر ازت خوشش میاد درسته؟

سلام بر شما دوست عزیز
ببینید کم محلی کردن نه میشه گفت خوبه و نه میشه گفت نادرسته.
همه چی بستگی به زمان و طرف مقابل شما دارد.
اگر در ابتدا رابطه و آشنایی هستید با بی محلی کردن مفرط عدم علاقه به ادامه رابطه رو نشون میدید و دختر مقابل اگر عزت نفس مناسب رو داشته باشد کم کم از شما دلسرد میشود.
اما اگر در رابطه طولانی مدت هستید با کم توجهی ناگهانی پیامد دلزدگی میفرستید(که من از رابطه خسته شدم)
طرف مقابل شما هم ممکنه دچار سو تعبیر بشه و این سو تعبیر به صورت مستقیم روی رابطه شما تاثیر میگذاره و چه بسا رابطه رو به سمت جدایی میکشونه.
شما آقا عزیز باید تعادل رو رعایت کنید.چت کردن ها- تماس ها- دیدار ها- هدیه خریدن ها و .. و هرگونه ابراز احساسات در ابتدا رابطه باید خیلی خیلی کم باشه و با عمیق تر شدن رابطه
تلاش بیشتری کنید. در تمامی مواردی که عرض کردم باید مساوات باشه یعنی همیشه شما شروع کننده چت ها نباشید. اگر اینطور هست ممکنه عشق شما یک طرفه باشه!!
خانم ها از مردی که همش در دسترس باشه و اصطلاحا آویزون باشه بیزار هستند.
شما خودتون رو بیکار نشون ندید. و تایم کاری و تفریحی داشته باشید.
اما از یک دیدگاه دیگه اینکه بخواید دختری رو به سمت خودتون بکشید یک مقدار نشونه ضعف در خودتون هست.
شما باید یک مرد مناسب باشید و نقطه ضعف خودتون رو برطرف کنید اگر دختر مناسب رو پیدا کرده باشید دلیلی برای ترک شما نخواهد داشت.
سعی کنید ببینید دختر مورد نظر شما علایقش چی هست؟ به علایقش نزدیک بشید(سلیقه هنری-سلیقه لباس پوشیدن-سلیقه رفتاری و آداب معاشرت)
با شناخت طرف مقابل و شناخت علایق میتونید بیشتر دختر مقابل رو به خودتون وابسته کنید
4 مقاله زیر میتونه به شما کمک کنه

۱۲ مورد از اشتباهات مخرب رابطه عاشقانه که نباید انجام بدهید
چگونه عشق به دختر مورد علاقه خود را مثل یک جنتلمن ابراز کنید
آیا میدانید داشتن اعتماد به نفس چگونه رابطه عاطفی شما را منحصر بفرد میکند؟
عزت نفس پایین و عوامل آن را می شناسید؟

دوست عزیز ممنون از جواب خوبتون .. اما زمانی ک چنباری با پیامای تبلیغی خواستم پیویشو داشته باشم وقتی میگه میشه نفرستی راهی ندارید که بتونم یکاری کنم یخش آب بشه و ی مقدار خونگرم بشه تا بعدا این پلیتیک هارو پیاده کنیم

و در واقع ما با اونها رفت آمد خانوادگی داریم .. چطور بگم درواقع دختره خودشو میگیره .. حالا چنباریم ب بهانه ی صحبت یا پیام های تبلیغاتی یا برنامه خواستن رفتم پیویش کاملا سردو قاطعانه جواب داده با همچین فردی راهکاری ندارید?

سلام مجدد به شما دوست خوبم.
وقتی شما گفتید پیام تبلیغاتی ارسال میکنم. یعنی خودتون دارید به دختر مورد نظر تحمیل میکنید. این کار بدترین کاری هست که میتونید انجام بدید. اصطلاحا شما آویزون شدید.
اگر ارتباط حضوری دارید خیلی بهتره. این یک امتیاز بزرگ هست برای شناخت بیشتر شما و اشنایی اولیه. بهتره اول با ارتباط حضوری احساس برقرار کنید.
اما نظر شخصی من اینه که دختر ها اگر بخوان وارد رابطه بشند.
کاری نمیکنند که پسر مورد نظر ازشون دور بشه.
ممکنه دختر مورد علاقه شما اصلا به شما حسی نداشته باشه. و شما فرد مورد نظرش نباشید!
خوب به زور که نمیشه کسی رو عاشق کرد. و رفتارش هم این حالت رو نشون میده. شاید هم دچار خودشیفتگی باشند.
پیشنهاد من اینه که از دادن پیام های بی ربط خود داری کنید. در ملاقات های حضوری در مورد کارهای مورد علاقش صحبت کنید و از این باب آشنایی و هم صحبتی وارد بشید.
اگر هم میبنید که همچنا سرد برخورد میکنن. بهتره که فاصله بگیرید و به دنبال فرد جدیدی باشید. دختر مورد نظر شما دلایل زیادی میتونه داشته باشه که نخواد وارد رابطه جدید بشند.
دوست من شما هیچ مشکلی ندارید به دنبال کس دیگری باشید قطعا رابطه بهتری انتظار شماست.

نشانه های فرد خودشیفته‌ای که شما عاشقش شده‌اید
چطور افراد خودشیفته را بشناسیم؟

سلام دوست عزیز وممنون از این راهکاراتون بایه کی تو دایرکت اینستا ارتباط برقرار کردم ابتدا بدلیل اماتور بودنم خیلی زود بهش ابراز علاقه کردم اما بلاک نکرد کم کم شروع به صحبت کردم الان تقریبا یخش بازشده ازراهکارای مفیدتونم استفاده کردم خوب جواب داده به نظرتون با اینکه دوسال ازم بزرگتره امیدی هست؟

سلام بر شما آقا مصطفی عزیز
خوشحالیم که از مقاله استفاده کردید و نتیجه مثبت بوده.
معمولا در عرف جامعه و حتی علم روانشناسی ازدواج بهتره مرد چند سالی بزرگتر باشند. اما همیشه استثنا وجود داره.
ملاک ازدواج باید آگاهی عقلی باشه. اگر هر دو طرف به آگاهی عقلی و سواد عاطفی رسیده باشید مشکلی وجود نداره
چه بسا ازدواج هایی داشتیم که آقا کوچکتر از خانم بودند و ازدواج خیلی موفقی داشتند.
قدم بعدی شما یک قرار برای آشنایی بیشتر باشه و بعد اگر هردو تصمیم به ازدواج داشتید برنامه های پیش از ازدواج رو باید طی کنید
برنامه های پیش از ازدواج به زودی بر روی سایت قرار میگرد.
با تشکر

سلام.خسته نباشید بابت این مقاله زیبا فقط سوال داشتم.با دختری که میخوام دوست شم یه مدت پیش از طرف یه پسری ضربه دیده و اصلا حرفی نمیزنه الانم صحبت نمیکنه هر چی اس میدم در این طور مواقع چه کار باید کرد؟ با تشکر

سلام بر شما دوست عزیز
دختر خانم ها وقتی شکست عشقی میخورند باید یک دوره نقاهت رو بگذرونند و بعد بتونند وارد رابطه جدیدی بشند.پسر ها هم همینطور ولی برای جنس مونث معمولا بیشتر طول میکشه.
اینکه دختر مورد نظر شما کی بخواد تصمیم به گرفتن رابطه جدید کنه بستگی به چند عامل هست:
1-مدت رابطه قبلی
2-شدت رابطه قبلی
3-تجربه تلخ که باعث دوری از جنس مخالف شود
اگر رابطه کمتر از 6 ماه بوده باشه معمولا 2 ماه طول میکشه برای فراموش کردن.
دوست عزیز شما بهتره خودتون رو نچسبونید و اگر هم حرفی نمیزنه بهش حق بدید. روی صلابت خودتون ایستادگی کنید.
بزارید از حالت شکست عشقی بیرون بیایند و بعد شروع کنید به ساخت یک رابطه جدید
موفق باشید

جناب شرمنده .. من منظورم از پیاپ تبلیغاتی این بود ک ی مدت میخواستم پیام های خیلی رسمی بفرستم و بعد ک دیدم چیزی نمیگه برم تو طنزو بعدا پیامای عشق عاشقی .. ولی با ی بار فرستادن پیام تبیلغاتی در مورد یکی پروفسور ها بود برگشت گفت میشه نفرستی .. بعدا شما تلگرامی چیزی ندارید بتونم بیشتر باهاتون صحبت کنم؟؟؟

با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز که این سایتو برای راهنمایی ما درست کردید
سوالی داشتم خدمت شما دوست عزیز که چجوری میتونم در تلگرام کاری کنم که دختر پی وی من بیاد و من بتونم مخشو بزنم چون اصلا خودم پی وی هیچ دختری نرفتم و ازشون درخواست دوستی نکردم چرا که خیلی بدم میاد و از لولم کم میشود
کلا میخام این سوالو بپرسم که چگونه به دختر در تلگرام به سوی پی وی من هدایت شود تا بتوانم با دانش و کار هایی که بلدم مخش را بزنم؟
لطفا پاسخ دهید
با تشکر از سایت خوب شما

سلام بر شما همراه عزیز. خوشحالم که رضایت دارید.
ببینید دوست عزیز خیلی کم پیش میاد که یک دختر غریبه به شما مسیج بده برای دوستی! مگر اینکه شخص معروف یا هنرپیشه باشید!
پس قدم اول رو شما باید بردارید. و از موضوعات مشترک شروع کنید به صحبت کردن مثلا اگر هنرمند هستند در مورد هرشون صحبت کنید و اگر سرگرمی خاصی انجام میدند
در مورد سرگرمی ابرازنظر مثبت کنید تا اصطلاحا یخ آشنایی آب بشه و بعد از مدتی اگر خودشون علاقه داشتند درخواست دوستی بدید.
در فضا مجازی باید حداقل ایده آل ها رو رعایت کنید. مثل عکس های پروفایل خوب و با کیفیت.

سلام، من تو یه گروه تلگرامی پروفایل یکی رو دیدم و انگار بهش یجورایی حس دارم، نمیدونم فکر میکنم عاشقش شدم، میخوام برم جلو، ولی همدیگرو نمی‌شناسیم، چجوری برم جلو، چه پیامی رو بعنوان اولین پبام براش بفرستم، حدودا همسن خودمه، بنظرتون تو اولین پیام ها بهش چی بگم؟

سلام بر شما
آقا مهدی عزیز اگر یهویی به ایشون پیام بدید و بگید از شما خوشم اومده بدون شک بدترین روش هست.
ابتدا باید یک دورانی رو در حد دوست معمولی با همدیگر آشنا بشید که آیا اصلا ایشون تمایل پیدا میکنند و یا نه؟ آیا اخلاقیات شما شبیه هست یا نه؟
اولین پیام شما باید با یک وجه مشترک باشه.یعنی چیزی که هم شما از اون اطلاعات دارید و هم اون دختر خانم. مثلا میتونه در مورد همون گروهی که هستید با هم صحبت کنید
سعی کنید گفتگو ها کوتاه باشه و کم کم زمان گفتگو بیشتر بشه.
عکس تلگرامتون حتما باید کیفیت خوبی داشته باشه. به عکس های خودتون دقت بیشتری کنید.

سلام از یه دختری تو اینستاگرام خوشم اومده که یه نسبت فامیلی دور هم داریم ام میترسم باهاش صحبت کنم چون میترسم فکر کنه دنبال مخ زنی هستم و بلاکم کنه آخه یه مورد هم قبلا داشتم که منجر به بلاک شدنم شدالان نمیدونم چجوری سر صحبت رو باز کنم و چجوری شروع کنم مشکل اصلیم ترس از نه شنیدن هست.ممنون از سایت خوبتون

درود بر شما
آقا مبین عزیز صحبت را باید دوستانه شروع کنید و ترس رو بزارید کنار.در مورد خود دختر زیاد صحبت نکنید وقتی در صحبت هاتون به خود دختر زیاد اشاره میکنید
باعث میشید دختر خانم فکر کنه که قصد رابطه دارید. در مورد نکات مشترک صحبت کنید ولی سوالاتی مثل هنوز مجردی؟عاشق شدی؟ قصد ازدواج نداری؟
و این گونه نپرسید

سلام قربان
من به یکی پیام دادم که رل داشت
من دیروز بهش پیام دادم که بلاکم کرد
همه این مطالب رو هم الان دارم می‌خونم
خواستم بگم دوباره بخوام برم بهش پیام بدم،چی باید بهش بگم؟
ممنون از سایتتون

سلام بر شما
دوست عزیز شما نباید به کسی در رابطه عاشقانه حضور دارد. پیام بدهید
خوب مشخص هست که قبول نمیکنه. و این کار درست نیست.
بهتره به دنبال فرد جدیدی باشید.
موفق باشید

سلام فقط میخواستم از سایتتون تشکر کنم

دورود بر شما
ممنون از انرژی مثبت و همراهی شما

یک دختر خانومی هست که دو سه بار همدیگه رو دیدیم و یه جوری میخواد نشون بده که از من خوشش میاد و من هم همینطور از اون خوشم میاد فقط مشکلی که هست اینه که با مادرش میاد مغازه و نمیتونم شماره بدم ولی شمارش رو خواهرم داره اگه من شماره اون رو بردارم و برم پی ویش حرکت ضایعی نیست که ابراز علاقه بکنم؟

سلام و درود
دو نکته: 1- اگر شماره رو از گوشی خواهرتون بردارید و مسیج بدید کار شدیدا اشتباهی هست و اصلا صورت جذابی نداره.
2- به فرض شماره رو از خودشون گرفتید. به هیچ عنوان نباید ابراز علاقه کنید. ابتدا باید به عنوان دوست با هم در ارتباط باشید و بعد از مدتی به صورت رسمی تقاضا
رابطه عاشقانه بدید. این خیلی شیک و جذاب تر هست و در ضمن شانس موفقیت شما بالا تر هست.

با سلام.
ممنون از راهنمایی عالی تون. من از یه پسری در اینستاگرام خوشم اومده و به نظرم شخص موجهی است برای ازدواج.. تو اینستاگرام هم خیلی مختصر صحبت کردیم در مورد محل سکونت شون و سن شون و شغلشون و اصالت شون . و شمارمو هم داره .البته هدف من ازدواجه ولی تا من پیام ندم چیزی نمیگه و من نمیدونم که چه طوری باید به سمت خودم جذبش کنم و بتونم یه ارتباط خوب باهاش داشته باشم . . ممنون میشم راهنماییم کنین

سلام و روز بخیر
تا مرحله خوبی پیش رفتید و از اینجا باید مهارت جذب و وابسته کردن مرد رو یاد بگیرید و اجرا کنید.
البته مهم ترین مهارت اینه که از پشت تلفن جذاب باشید یعنی بدونید که باید چطور جذاب چت کنید! چطور دلفریب صحبت کنید!
پیشنهاد من به شما دوره (ملکه باش تا برایت زانو بزند) هست.

دوره ملکه باش تا برایت زانو بزند

خوبه

بسیار کاربردی !!
خیلی بهم کمک کرد و تازه فهمیدم چه اشتباهات بزرگی کردم !

سلام ممنون از سايت خوبتون

پادکست چگونه فقط با حرف زدن شوهر را جذب خواسته خود کنیم؟

پادکست: کاریزماتیک چیست؟ و 5 رازی که برای جذابیت باید بدانید

پادکست: چگونه با همسرم گفتگو صحیح داشته باشم؟

با عضویت در خبرنامه از آخرین ، مطالب ، مقالات ، محصولات و تخفیف های ما خبر دار شوید

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

همانطور که میدانید تلگرام در نسخه های اولیه خود این امکان را به کاربران میداد تا به جستجوی نام کاربری سایر اعضا تلگرام بپردازند اما به دلیل آن چه که تلگرام از آن به عنوان “افزایش حریم خصوصی کاربران در تلگرام ” عنوان کرده است امکان جستجو افراد را در تلگرام مسدود کرده است و اکنون شما نمی توانید در بخش جستجوی تلگرام نام کاربری فردی را که شماره شما را ندارد جستجو کنید اما در ادامه ما در جوان موبایل دو راهکار را به شما معرفی خواهیم کرد که به وسیله آن می توانید هر فردی را در تلگرام پیدا کنید. با معرفی این دو ترفند با ما همراه باشید.

 

راهکار اول : به ابتدای نام کاربری فرد مورد نظر یک @ اضافه کنید (مثال: JM_COM@)، سپس آن را در چت برای یکی از دوستان خود بفرسید. با انجام این کار نام کاربری فرستاده شده لینک دار شده که با لمس کردن آن در چت، صفحه گفتگو با فرد مورد نظر باز می شود.چگونه در تلگرام دوست دختر پيدا کنم

 

راهکار دوم : در این روش کافیست در مرورگر خود به آدرس زیر مراجعه کنید:

نام کاربری/telegram.me

به عنوان مثال اگر نام کاربری فرد مورد نظر JM_COM بود به این آدرس مراجعه کنید:  telegram.me/JM_COM

سپس صفحه چت با فرد مورد نظر در تلگرام باز خواهد شد و شما می توانید به گفتگو بپردازید. در صورتی که از تلگرام ویندوز استفاده می کنید، پس از رفتن به آدرس بالا پنجره ای به اسم Launch Application باز خواهد شد که می بایست روی OK کلیک کنید تا صفحه چت با فرد مورد نظر باز شود.

 


نظرتان را برای ما بنویسید. برای نوشتن دیدگاه اینجا را کلیک کنید

سلام.یکی ب من پیم داد من حذف کردم.شمارشو ور نداشتم.نه آیدی نه شمارشو دارم.میتونم با اسم پیداش کنم؟

عرض سلام خسته نباشید خواهر عزیزم
بنده ناتان هستم و شهادت مولود کعبه حضرت علی علیه السلام را براتون تسلیت میگم و امیدوارم که یک بینش و نگرش درست از دین داشته باشید و برای گسترش آن از هر گونه تلاش دریغ ننماید.

سلام…….عید سعید تون مبارک….. نه متاسفانه مگر که این که اون اکانت یا آیدی که با @ شروع میشه رو از پروفایلش دیده باشین میتونین باهاش ارتباط برقراری در غیر اینصورت بیخیال بشین.

سلام مریم خانوم. نه نمیتونین مگر اینکه اکانت یا همون ایدی رو از پروفایلش دیده باشین و بزنین که با @ شروع میشه مثلا goharekamyaab@ بتونین پیداش کنین. در غیر اینصورت انشاالله وقتی دوباره خودش پی ام داد بهش دسترسی پیدا میکنین.

سلام با شماره ایدی چطور؟

من پی وی کسی رو دارم.با هم چت کردیم.ولی بلاک شدم
شماره تلفن و آیدی هم نداره.چطور میشه باهاش دوباره ارتباط برقرار کنم؟

امکان نداره بدون ای دی تگرام بتونه بهتون پی بده اقا مهران

یک اکانت جدید باز کن پیامشو فروارد کن به اون شماره جدیدت

با سلام
وقتی نام کاربری رو مینویسم نمیاره آخه
میگه همچین کاربری نیست

اول اسم کاربری یه @بزار

سلام یه نفر ناشناس به تلگرام من مرتب پیام میده ویه سری اطلاعات از من داره دنبال بقیش میگرده نگرانم کرده چطور میتونم بفهمم چه کسیه ممنون میشم کمکم کنید

علی دانشفرباعرض سلام منم مشکل شمارو دارشتم یه نفربودایجاد مزاحمت میکرده برام یه راه هست شمارشو گیربیارین شماره موبایلتون براش بفرستین اگه شمارتون ذخیره کنه شماره اون براتون میفته

سلام.من بشدت به شماره یکی نیاز دارم.شمارش پاک کردم.نمیتونم پیداش کنم تو تلگرام.آیدیشم ندارم.خواهش میکنم کمک کنید

من فقط اسم دارم ابید چه کار کنم

چگونه میتونم داخل تلگرام با استفاده از ایدی عضو گروه بشم

سلام..
من یکی از دوستای قدیمیم رو تو تلگرام گم کردم ن شمارشو دارم ن ایدیشو چیکار می تونم بکنم؟؟

تو اینترنت این کارا کنم

من شماره ی یه نفرو دارم ولی ایدیشو ندارم چطوری پیداش کنم؟؟

تو تلگرام قسمت contact گزینه ی new contact رو انتخاب و شمارشو سیو کن؛ اگر تلگرام داشته باشه صفحه اش برات نمایان میشه

شمارشو بزن خب

سلام ترخدا به این جواب بدین من یه شناسه کسیرو دارممی خوام بدونم چه جوری باید پیداش کنم؟

سلام.با کد کاربری چجوری ینفرو پیدا کنیم
مثلا کد کاربری من ۲۷۶۷۴۹۱۲ هست.این کد رو کجا بزنم گ ایدی و یوزرنیم اینام بیاد بالا.کلا پروفایلم بیاد بالا؟

سلام. من تو تلگرام یه نفرو گم کردم. نه شمارشو دارم و نه نام کاربری. چه طوری می تونم پیداش کنم؟

چگونه کسی که شماره وچیزی ازش ندارم رو تو تلگرام پیداکنم فقط اسمشو دارم

سلام چطور میتونم از طریق آی دی شماره تلفن کسیو پیدا کنم؟؟؟

سلام ‘ شماره یه دوست قدیمی و میخوام پیدا کنم ‘ فقط اسم و فامیلشو دارم ‘ لطفا راهنمایی کنید

میتوانیم با آیدی شماره پیدا کنیم یا نه؟

چگونه در تلگرام دوست دختر پيدا کنم

سلام امکان این هست که من بدون اینکه شماره یا ایدی از فرد مورد نظرم داشته باشم پیداش کنم و بتونم باهاش چت کنم؟

سلام دنبال کسی میگردم ولی نمیتونم پیداش کنم یعنی هیچ راهی نیس من فقط اسمش یادمه

مرا از دیدگاههای بعدی این مطلب باخبرکن

بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

خانه » موبایل و گجت » اندروید » پیدا کردن افراد، کانال و ربات در تلگرام

تلگرام دارای امکانات و گزینه های زیادی است یکی از این امکانات username یا همان id است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که بخواهید از روی id کسی با او ارتباط برقرار کنید یا بخواهید با افرادی از طریق تلگرام ارتباط برقرار کنید ولی دوست نداشته باشید که کسی شماره شما را داشته باشد. ولی راه حل چیست؟!


اول از همه باید مشخص کنید از کدام حالت تلگرام استفاده می کنید؟ ازنسخه رایانه؟ از نسخه موبایل؟ و یا از نسخه وب؟ اما در تمامی این روش ها باید آی دی کانال یا لینک کانال را داشته باشید.

ما در اینجا سه روش به شما معرفی میکنیم، اگر بر فرض محال روشی جواب نداد نا امید نشوید و روش بعدی را امتحان کنیدچگونه در تلگرام دوست دختر پيدا کنم

کافیست آی دی کانال مربوطه را جستجو کنید!! مثلا chijoori آی دی کانال وبسایت ما است و من آن را در تصویر زیر جستجو کرده ام:

نسحه وب:

ملاحضه می‌کنید که عبارت Chijoori را در قسمت های مختلف برنامه جستجو کرده و نتایج را به ما نشان داده است، در قسمت Global Search یک ربات و یک کانال پیدا کرد، شما به راحتی کانال مورد نظر خود را یافتید ، مکان جستجو کردن در باقی نسحه خای تلگرام نیز در تصویر زیر مشخص شده است:

در موبایل:

در نسخه رایانه:

در نسخه وب کافیست فقط شما به آدرس آن کانال در مرورگر رایانه یا موبایل خود مراجعه کنید! آدرس کانال تشکیل شده از فرمول زیر:

http://telegram.me/(id)

که به جای id باید آی دی آن کانال را وارد کرد. مرای مثال لینک کانال چی جوری:

http://telegram.me/chijoori

برخی از کانال ها هم لینک پرایوت دارند مثل لینک زیر که برای کانال چی جوری است :

https://telegram.me/joinchat/CFLy2zvcBkQxGBZ3vkRUnQ

با کلیک بر روی  لینک های بالا چه در گوشی موبایل و چه در رایانه وارد آن کانال خواهید شد…

 

اگر id را درست وارد کرده باشید، پس از چند لحظه یک صفحه باز می شود.

روی گزینه Send Massage بزنید تا وارد قسمت چت کسی که می خواهید بشوید.

در این روش می‌توانید وارد چت شخص یا گروهی شوید و id کاربر مرود نظر خود را در آن محل وارد کنید. یعنی به عنوان مثال واردصفحه چت با دوستان یا خانواده خود شوید و عبارت @ را وارد کرده و سپس آی دی کانال را وارد کنید و ارسال کنید، به عنوان مثال chijoori@ را راسال کنید، می بینید که پس از انجام این کار id همانند یک لینک فعال می شود و شما می توانید با ضربه زدن بر روی آن وارد چت شخصی کاربر شوید. به این نکته توجه کنید که باید در ابتدای id عبارت @ را بزنید و سپس آی دی را وارد کنید.

id@

chijoori@

نکته : آموزش بالا فقط برای ID کاربران در تلگرام نیست و شما از همین طریق می توانید بات ها یا کانال های مورد نظر خود را پیدا کنید.

 

 

 

برای آنچه که اعتقاد دارید،
ایستادگی کنید،حتی اگر هزینه اش تنها ایستادن باشد
>>آلبر کامو<<

سلام ،خسته نباشید ،ممنون از مطلب آموزنده تون،

سلام ببخشید با گوشی ایفون چجوری مستونسم افراد رو با ایدی پیدا کنیم

سلام چه جوری کانال تلگرامی سینما یعنی رو پیدا کنم

خیلی ممنون بابت این مطلب مفید

سلام.
چه جوری میتونیم یک آی دی رو توی کانال خودمون پیدا کنیم؟

تلگرم این قابلیت رو نداره
ببینید شاید نسخه های فرعی همچین گزینه ای داشته باشند

سلام اگر شخصی شماره ما رو نداشته باشه و فقط جز مخاطبین خودمون باشه و بعد واسش سکرت چت بفرستیم و سپس بلاکش کنیم ایا شماره ما واسش مشخص میشه ؟؟؟؟

عالی

چگونه در تلگرام دوست دختر پيدا کنم

سلام و خسته نباشید
من میخوام تو تلگرام یه گروه بافتنی که قبلا عضو بودم دوباره عضو بشم ولی هرچی جستجو میکنم پیدا نمیشه باید چکار کنم؟

باید از طریق لینک گروه واردش بشید

سلام چطور میتونم کسی ک ایدی قبلیشو دارم ولی ایدیشو عوض کرده رو پیدا کنم

اگر چت هاتون با اون شخص رو پاک نکرده باشید آیدی جدیدشو میتونید ببینید
در غیر اینصورت راهی نداره

سلام خسته نباشید میشه فوری جواب بدید مهمه؟
اگرهم آیدی وشماره کسی رو داشته باشیم وبخوایم بدونیم اون طرف کانال داره چجوری میشه فهمید؟

من راهی سراغ ندارم و فکر کنم راهی برای این قضیه وجود نداشته باشه

Ooh!

باید بریم پیش روانکاو اون حل میکنه

من رو تو برخی از کانالها عضو کردن!!یا پیام های کانال های مختلف رو میفرستن…
وقتی ک لفت میدم بازم به عنوان یکی از خوانندگان. هستم که زیر هر متنی تعداد خوانندگان درج میشه آیا صاحب کانال یا هر شخص دیگری هر شخصی امکان اینو داره از اون عدد به خود افراد و شماره ها و آی دی شپن برسه..
ممنون

سلام شخصی در تلگرام من رو تهدید کرده. ولی شماره اون فرد نامعلوم هست. راهی وجود داره بتونم از طریق آیدی شمارشو پیدا کنم. ممنون میشم پاسخگو باشید.

از طریق پلیس فتا پیگیری کنید

من یک کانال خصوصی یا همون کانال پرایویت ساختم که بعضی کتاب هارو بارگذاری کردم داخلش که بعدا که حافظه گوشیم درست شد دانلودشون کنم اما هربار میبینم که هفت یا هشت نفر اون مطلب رو دیدن.با اینکه کانال خصوصی و کسی داخلش نیست اما اون علامت چشم هربار زیادتر میشه.کسی هم امکان دسترسی ب کانال یا تلگرامم رو نداره.چجوری امکان داره آخه

سلام ادمین یک کانال هزار نفری عمومی هستم چگونه میتوانم یک نفر رو تو اون کانال پیدا کنم و حذفش کنم چون کانال فقط ۲۰۰ نفرو نشون میده

سلام
امکان اینکه بدونم دوستم تو چه گروه هایی در تلگرام عوض هست وجودداره؟
ممنون

خیر

سلام خسته نباشید چطور میتونم گروه های چتی شهر خودمو پیدا کنم؟ با اون رباط امتحان کردم ولی چون مپم خراب شده نمیتونستم موقعیتمو دراختیار بزارم و یه سوال دیگه اینکه میشه دونست که مثلا طرف تو چه گپی عضوه؟؟ممنون

سلام
عضو یه کانال هستم
آیدی هم مشخصه اما نمیتونم به ادمین پیام بدم تا در کانال مطلب بذاره. اصلا صفحه ی مسیج به ادمین باز نمیشه.
کمکم کنید لطفا

سلام ممنون تشکر مرسی از مطالب آموزنده زندباشی و پایدار

سلام من در قسمت سرچ تلگرام آدرس کانال رو وارد میکنم ولی در مکالمه هام جستجو میکنه و کانال مورد نظر رو نمیاره. قبلا اینطوری نبود. ممنون میشم راهنمایی کنید

اول یک @ بزنید و بعد نام کانال رو سرچ کنید

اگه شماره فردی رو نداشته باشیم.و اون فرد هم برای خودش username درست نکرده باشه.
ما میتونیم از طریق اون کد آیدی«چند عدد هست و برای همه کاربر ها متفاوت هست،مثلا
id:164885384 همچین کد های عددی منحصر بفردی ک وجود داره»
اون شخص رویرچ کنیم و پیداش کنیم؟
(گوشی موبایل)

با سلام
ببخشید بنده آیدی طرق رو دارم ولی میخوام شمارشو داشته باشم چجوری میتونم از طریق آیدی شماره طرفمو پیدا کنم؟؟؟؟؟
لطفا راهنمایی کنید…

از روی آیدی نمیشه شماره رو پیدا کرد و این کانال هایی که رباتی رو برای اینکار معرفی میکنن همشون دروغ میگن

سلام
ببخشید من چه جوری میتونم از شر کانالهایی که هر روز ادم میکنن خلاص شم پسرم کنترل اد گوشی ورایانه ام رو بسته ولی باز هر روز صبح میبینم که توی کانالهایی اد شدم با وجود ریپورت کردن لطفا راهنماییم کنید ممنو

آموزش زیر ریر رو مظالعه کنید
http://chijoori.ir/%d8%ac%d9%84%d9%88%da%af%db%8c%d8%b1%db%8c-%d8%a7%d8%b2-%d8%a7%d8%b6%d8%a7%d9%81%d9%87-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d8%a8%d9%87-%da%af%d8%b1%d9%88%d9%87-%d9%87%d8%a7-%d9%88-%da%a9%d8%a7%d9%86%d8%a7%d9%84/

من از یکی فقط اسم پیجشو میدونم اما نه شمارشو دارم نه ای دی داره.میتونم پیداش کنم؟

منظورت از پیج اینستاگرامه؟
در تلگرام برای پیدا کردن کسی یا باید شمارشو داشته باشید و یا آیدیشو

آیا میتوان باعکس ایدی طرف پیدا کنیم

خیر

سلام کانال راکه سرچ میکنم bot چیکار کنم

سلام از ادمین یه کانال خواستم واسم آگهی بذاره،
بعد از ایجاد مزاحمت بلاکش کردم، اطلاعات زیادی از تلگرام ندارم،نمیدونم چطوری دوباره پی ام داد با همون آی دی و تهدید کرد که تی دی مو میده یه یه سری…و بعد بلاکم کرد،آی دی مو عوض کنم،دیلیت اکنت کنم؟
چیکار کنم درد سر نشه لطفا راهنماییم کنید

باید هر دو پیام رو بررسی کنید و ببنید از یک نفر بوده یا خیر، روش رو ایمیل کردم

نظر خود را بنویسید

رایانامه *

وب سایت

تمام حقوق این سایت متعلق به چی جوری می باشد.

هرگونه کپی برداری تنها با ارائه لینک مستقیم به مطلب مربوطه مجاز می باشد.

چگونه در تلگرام دوست دختر پيدا کنم
چگونه در تلگرام دوست دختر پيدا کنم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *