چگونه ثروتمند شويم عباس منش

دوره مقدماتی php
چگونه ثروتمند شويم عباس منش
چگونه ثروتمند شويم عباس منش

3,800,000 تومان

استاد عباس منش معتقد است تغییر وضعیت مالی ما از نقطه ای شروع می شود که باور می کنیم هیچ اتفاقی بدون اجازه ی ما وارد زندگی مان نمی شود…

باور می کنیم وضعیت مالی ای  که اکنون داریم، میزان درآمدمان، میزان رضایتی که از این وضعیت مالی داریم و … را خودمان به وسیله فرکانس هایی بوجود آورده ایم که به جهان ارسال کرده ایم.

باور می کنیم که جهان فقط زبان فرکانس را می شناسد، به فرکانس های واکنش  و ما را در مداری هم جنس با فرکانس های مان قرار می دهد و باور می کنیم ، فرکانس های ما حاصل باورهایی است که سالها به وسیله دیده ها، شنیده ها و تجارب مان ساخته ایم.

نقطه شروع همه چیز از ایمان داشتن به تمام اینهاست.

چگونه ثروتمند شويم عباس منش

دوره مقدماتی php

زیرا ایمان و شناخت قوانین به ما نوید می دهد، اگر از وضعیتی که با باورهای مان برای خود ساخته ایم رضایت نداریم، می توانیم با تغییر فرکانس های مان، با تغییر کانون توجه مان و تغییر باورهای مان، از هر وضعیتی که داریم به سوی وضعیتی که می خواهیم، حرکت کنیم.

دوره روانشناسی ثروت۲، گنجینه ای است که به شما کمک می کند تا با تغییر باورهای تان، فرکانس های دلخواه را به جهان ارسال و وضعیت مالی دلخواه تان را تجربه کنید.

این دوره شامل  راهکارهایی است که لازمه درک شان، آشنایی با مفاهیم اصلی ثروت و تغییر باورها، در دوره روانشناسی ثروت۱ است… در طی این دوره، چگونگی تغییر مداری را می آموزید که اکنون در آن قرار دارید و فرمولی برای تغییر مدارهای بعدی در ذهن شما شکل می گیرد که کلید پیشرفت های آینده زندگی شماست…  زیرا اتفاقات جدید در زندگی وقتی از راه می رسد که مدار شما تغییر می کند… زیرا تمام خواسته هایی که هنوز به آنها نرسیده اید، در مداری دیگر منتظر شما هستند.

در دوره روانشناسی ثروت۲ می آموزید که چگونه به ثبات در مداری برسید که در آن هستید، سپس چگونگی تغییر مدار را می آموزید. زیرا تغییر مدار زمانی صورت می گیرد که شما در مدار کنونی خود به درجه ای از ثبات رسیده باشید که بتوانید از آن بگذرید و وارد مدار جدیدی شوید. در یک کلام، تکامل تان را طی کنید.

مهم ترین قانون جهان، “قانون فرکانس” است، این قانون، موثرترین عامل در تعیین مدار، چگونگی ثبات مدار و چگونگی ارتقأ مدار است.

دوره روانشناسی ثروت۲، فایل تصویری یک جلسه خصوصی دو روزه است. جلسه خصوصی استاد عباس منش در کشور امارات متحده عربی در هتل روتانای شهر دبی با افرادی  که در حال مدیریت یک کسب و کار موفق اند و تصمیم به ارتقاء کسب و کار و درآمدشان گرفته اند…

در روند این جلسات دو روزه، استاد عباس منش تجاربی از زندگی و کسب و کار خود را در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهد که در کمتر جایی آنها را عنوان نموده است. تجاربی که موجب تغییر مدار او و رسیدن به موفقیت های مالی بیشتر او شده است.

دومین آپدیت دوره روانشناسی ثروت۲ در پروفایل دوستانی که این دوره را تهیه کرده اند، قرار داده شد. می توانید وارد پروفایل تان شده و از “سربرگ دانلودها” در پروفایل تان، این فایل را دانلود نمایید.

 

3,800,000 تومان

پانزده درصد از مبلغی که از طریق درگاه بانک، برای خرید این محصول استفاده می‌کنید، به کیف پول شما اضافه می‌شود.

شما میتوانید برای خرید های بعدی خود از آن مبلغ استفاده نمایید.

چرا ضروری است قبل از استفاده از این دوره، “دوره روانشناسی ثروت۱” را حتماً بگذرانید

این سوال افرادی زیادی است که می پرسند: برای ثروتمند شدن باید چکار کنم؟!

اما سوال درست این است که بپرسیم: برای ثروتمند شدن باید چه باوری ایجاد کنم؟!

ثروت یک انرژی است. یک فرکانس است و به جایی می رود که اساس آن فرکانس وجود دارد. تنها زمانی می توانی اساس فرکانس ثروت را در خود بسازی که اول به این قانون ایمان بیاوری:

دلیل هر اتفاقی در زندگی ات فقط و فقط باورهای توست، نه هیچ عاملی بیرون از تو!

باید ایمان بیاوری که جهان فقط به فرکانس های تو پاسخ می دهد.

باید درک کنی خداوند یک انرژی است که به آنچه در ذهنت می سازی، شکل می دهد. باید بدانی تنها چیزهایی را در ذهنت می سازی که هم جنس با باورهای توست.

جهان ساخته های ذهنت را از طریق فرکانس هایت دریافت و اتفاقاتی همجنس با آنها را وارد زندگی ات می کند. این داستان همه اتفاقاتی است که تا کنون تجربه کرده ای!

تغییر از پذیرش این موضوع شروع می شود، زیرا وقتی می پذیری که جهان به فرکانس هایت واکنش نشان می دهد، مصمم می شوی آگاهانه فرکانس های دلخواهت را به جهان ارسال کنی تا نتیجه دلخواهت را بگیری.

حتما می پرسی، چگونه فرکانس های دلخواهم را ارسال کنم؟

پاسخ این است که اساس فرکانس های تو، باورهایت است. وقتی به دنیا می آیی، هیچ باوری در ناخودآگاه ات نداری. کم کم دیده ها، شنیده ها و تجربه هایی که از پدر و مادر، جامعه، دوستان و… در زندگی ات می بینی را باور می کنی و این باورها تجاربی برایت رقم می زند و این تجارب موجب تثبیت بیشتر آن نوع نگاه و باور در ناخودآگاه ات می گردد ( !خواه در جهت مثبت— خواه در جهت منفی!)

پس اگر می خواهی فرکانس های مناسب به جهان ارسال کنی باید این دو قدم را بردارید:

اساس کارِ دوره روانشناسی ثروت۱، انجام این دو قدم است… یعنی در اولین جلسه از این دوره، شما تست شناسایی باورهای موجود در ضمیر ناخودآگاه را انجام داده و به شناختی نسبی از خودت و باورهایت می رسی

سپس در ادامه جلسات، باورهای قدرتمند کننده در هر مورد از موضوع ثروت به شما معرفی و چگونگی ایجاد آنها در ناخودآگاه، آموزش داده می شود

افراد در دوره پایه روانشناسی ثروت، بلافاصله پس از انجام تست شناسایی باورهای موجود در ضمیر ناخود آگاه و بررسی جواب‌های صحیحِ تست، به مشکلات کاملاً واضح و مشخص در باورهای خود پی برده و فوراً دلایل عدم پیشرفت مالی‌شان را شناخته و با انجام تمرینات، شروع به اصلاح باورهای تضعیف کننده می‌نمایند.

به همین دلیل در ماه‌های اول پیشرفتهای عالی داشته و حتی به درآمدی حدود ۱۰۰۰ درصدی دست یافته‌اند. دلیل این امر این است که دوره پایه روانشناسی ثروت به مسائل اساسی، کلیدی و مهم در مبحث ثروت و چگونگی تغییر باور می پردازد پرداخته شده است…

وقتی تغییر باور انجام می شود، فرکانس شما تغییر می کند و از آنجا که قانون جهان این است که فقط به فرکانسهای شما در هر لحظه پاسخ دهد، فرکانس های جدیدت، نتایج جدیدی برای شما رقم می زند… به همین دلیل به شدت توصیه می کنم  قبل از تهیه دوره روانشناسی ثروت۲، حتما دوره روانشناسی ثروت۱ را بگذرانید تا این مفاهیم پایه ای را در خود بسازید…

آخرین جلسه خصوصی استاد عباس منش “درباره قوانین ثروت” با افراد موفق ایرانی در کشور امارات

تقریبا آخرین روزهای سکونت در ایران را می گذراندم و قرار بود سفری طولانی به سایر نقاط جهان را شروع و سپس در خارج از ایران ساکن شوم که تصمیم گرفتم آخرین کارگاه حضوری با هم وطنان ایرانی ام را بصورت یک جلسه خصوصی در کشور امارات،شهر دبی برگزار کنم…

این جلسه خصوصی چند امتیاز ویژه داشت:

اولا قرار شد تنها افرادی در این جلسه شرکت کنند که دوره روانشناسی ثروت۱ را گذرانده و از آن نتیجه گرفته اند… زیرا قرار بود در مورد مباحثی در این جلسه با هم صحبت کنیم که لازمه آن، شناخت کافی از مبحث چگونگی تغییر باورها و نیز تجربه تغییر باورها و تجربه نتایج جدیدی بود که بواسطه تغییر باورها رخ داده بود. یعنی لازم بود بنا به مصداق این بیت از شعر حافظ، افراد هم فرکانس در این موضوع در جمع قرار داده شوند:

تا نگردی آشنا زین پرده رمزی نشنوی   گوش نامحرم نباشد جای پیغام سروش

از آنجا که افراد این جمع صمیمی و کوچک، به این موضوع اشراف کافی داشتند، امکان بسط این موضوع و پرداختن به سایر جنبه های آن وجود داشت.

چگونه ثروتمند شويم عباس منش

ثانیا در روند تولید دوره روانشناسی ثروت۱ که حاصل چندین سال برگزاری کارگاههای حضوریِ متعدد سالانه روانشناسی ثروت در شمالِ کشور بود، هم نتایج شخصی خودم و هم بازخوردهای افراد شرکت کننده و نتایجی که پس از کارگاه ها گرفته بودند، به دیدی وسیع تر و ریزبینانه تر به موضوع چگونگی تغییر مدار رسیدم… که این موضوع، اساس اصلی دوره روانشناسی ثروت۲ را تشکیل داد و پاسخ های قطعی و همیشگی برای سوال “چگونه ثروتمند شویم و بدون توقف، آن را گسترش دهیم؟” داده است…

ثالثا، خصوصی بودن این جلسه و حضور در جایی خارج از ایران، جوی را بوجود آورد که بتوانم ناگفته هایی از تجارب زندگی ام و نتیجه تحقیقاتم در موضوع ثروت را مطرح نمایم که واقعا امکان مطرح شدن آن در کارگاه های حضوری و عمومی تر در داخل کشور، وجود نداشت.

یعنی اگر از روانشناسی ثروت استفاده و آموزه‌هایش را اجرا می‌کنید باید همواره افزایش درآمد داشته باشید! زیرا این دوره مانند یک چراغ، شما را در این مسیر که چگونه ثروتمند شویم، هدایت می کند.

بازخورهایی که از شرکت کنندگاه در دوره روانشناسی ثروت۱ گرفته ایم به ما نشان داد  برخی افراد با وجود چندبرابر شدن درآمدشان در ماههای اول، چندین ماه است که در همان درآمد متوقف مانده‌اند.

کلید معما این است: تا زمانیکه در مدار صحیح هستید، باید روندتان صعودی باشد. اگر روندتان صعودی نیست، اگر در جایی متوقف شده اید، یعنی یک باور تضعیف کننده مانع  شماست.

شناسایی این مانع، نیاز به ریزبینی بیشتری دارد. یعنی به راحتی شناسایی باورهایی که قبلا آنها را تغییر داده اید و موجب نتایجی عالی شده اید، نیستند.

دقیقا مانند ابن مثال ایت که مب توان به راحتی با یک جارو برقی در چند لحظه کوتاه از شر زباله های قابل مشاهده در محیط راحت شد اما برای شناسایی و سر به نیس کردن باکتری ها، نیاز به ابزاری ریزبینانه تر مثل میکروسکوپ داریم

محصول روانشناسیِ ثروت ۲ در حکم همان میکروسکوپ است که چشمان شما را مسلح نموده و شما را قادر به دیدن و شناختن و بیرون کشیدن باورهای مخفی و تله‌هایی می‌نماید که سد راه موفقیت هاتان شده است. یکی از این تله‌های بسیار بزرگ در سر راه ثروتمند شدن، ” عجله و طی نکردن دوره تکامل به درستی است”. این دام  فرد را حتی تا مرز ورشکستگی پیش می برد. و تنها راه چاره اش درک مفهوم مدارها و چگونگی تثبیت در یک مدار است.

در محصول روانشناسی ثروتِ ۲ به این موضوع دقیقا پاسخ داده شده است که ثروت و موفقیت مالی حاصل چه فرکانسی است.

چه فرکانسی ما را در مدار استقلال مالی دلخواه مان قرار می دهد؟  

چگونه دوره تکاملی خود را در آن مدار طی کنیم؟

چگونه در آن مدار به ثبات برسیم و سپس مدارمان را تغییر دهیم. به گونه ای که  نه تنها برگشت به عقب ندارد بلکه همواره رو به جلو است…

و در یک کلام چگونه ثروتمند شویم…

یادآوری قانونی مهم “در اولین آپدیت دوره روانشناسی ثروت۲”

وقتی مشغول مطالعه زندگینامه استیو جابز بودم، موضوعی توجه ام را جلب کرد…  مطلبی از زبان جابز گفته شده بود که چنین مضمونی داشت:

“وقتی به توانایی های درونم پی بردم، تمامِ نگرانی های من در مورد پول برطرف شد. چون خودم را شناختم و فهمیدم توانایی دارم که می توانم به ثروت برسم، دیگر هرگز در تمام زندگی ام نگران پول نبودم… حتی زمانیکه هنوز ثروتمند نشده بودم. حتی زمانیکه هنوز اپل نامی شناخته شده نبود… فکر می کنم نگران نبودن درباره پول، یکی از مهم ترین دلایلِ موفقیت  مالی من بود “

این طرزِ نگاه جابز، مرا یاد گذشته ی خودم انداخت. من نیز وقتی قوانین جهان را شناختم و فهیمدم که موفقیت قوانینی دارد، تصمیم گرفتم فقط بر طبق آن قوانین عمل کنم.

یادم می آید اولین اقدام من، شناسایی چیزهایی بود که دوست داشتم در زندگی ام تجربه کنم: از ماشین دلخواه، خانه دلخواه، کشور دلخواه و تمامی چیزهایی که دوست داشتم در زندگی ام داشته باشم را بدون در نظر گرفتن وضعیت آن روزهایم،شناسایی و برای آن یک dream board تهیه کردم. برخی از آنها اصلاً آرزوهای کوچکی نبودند … شاید بیش از یک سال، هر روز به محض بیدار شدن و هر شب قبل از خواب، به این dream board نگاه می کردم و خودم را در آن فضا تجسم و صاحب آن آرزوها می دانستم…

امروز نگاهی به dream board ام انداختم. متوجه شدم، در کمتر از ۸ سال، بسیار فراتر از آنها را دارم. هرچند اکنون نیز آروزهای دیگری برای آینده ام دارم…

وقتی به روند رسیدن به آرزوهایم و روندِ تغییر و ایجاد باورهایم فکر می کنم، می بینم پر رنگ ترین تغییر زندگی من، آرامش و لذتی بود که من پس از یاد گرفتن قانون، در هر لحظه از زندگی ام تجربه می کردم…

به قول استیو جابز، من پس از یادگرفتن قانون، دیگر نگران وضعیت بی پولی ام نبودم، چون ایمان داشتم که بالاخره موفق خواهم شد… حتی زمانهایی که اوضاع به شدت سخت می شد…

من یاد گرفتم که لذت بردن از هر لحظه را مهم ترین اولویت زندگی ام بدانم.

یاد گرفتم مثل یک کاوشگر طلا نباشم که در رودخانه ای زیبا واقع در منظقه ای بسیار رویایی مشغول یافتن طلاست… هر روز پرنده های زیبایی در کنار درختان ترانه می سرایند… ماهی های شگفت انگیزی از کنار او می گذرند… نسیمی ملایم عطری گلهای آن اطراف را به سمت او می آورد… صدای جریان رودخانه بر روی سنگهای بزرگ، روح را آرامشی دو چندان می بخشد… دختران زیبایی هر روز بر لب رود می آیند… آهوانی زیبا از آنجا عبور می کنند، اما این کاوش گر بدون کمترین توجهی به تمام این زیبایی ها و نعمت ها، فقط مدام چشمانش را به الکی دوخته که پر از شن های رودخانه است و می گوید: پس آن طلا کجاست؟!… کی پیدایش می شود؟!… چرا آنرا نمی یابم؟!

نه نوای پرنده ای را شنیده، نه ماهیان جویبار را می شناسد، نه آهویی دیده، نه گلی، نه درختی، نه لذتی و نه دختر زیبایی…

من به خود یاد دادم با نادیه گرفتن مشکلات مالی، توجه ام را بر آرامشی بگذارم که در درونم ساخته شده، رابطه ای که توانسته ام با خدا ایجاد کنم، دوستان خوبی که داشتم، سلامتی ام و نعمت های بی شماری که  پس از درک قوانین کیهانی و اجرای آنها، در زندگی من پدیدار  و هر روز افزایش می یافتند و یاد گرفتم به خاطر آنها سپاس گزار باشم…

زیرا نمی شود که به نکات مثبت زندگی توجه کنیم و نگرانِ آینده هم بشویم…

نمی شود سپاس گزار نعمت های زندگی مان باشیم، اما آرام نشویم

نمی شود که پر از آرامش باشیم اما فرکانس مناسبی ارسال نکنیم

نمی شود در فرکانس های مناسبی مثل توجه به نکات مثبت زندگی و سپاس گزاری بخاطر آنها و آرامش حاصل از این نوع نگاه باشیم، اما در مدار اتفاقات و شرایطِ مناسب، قرار داده نشویم.

می خواهم بگویم اگر پس از شروع تمرینات و آموزش های خودتان، آرامش واقعی را تجربه می کنید، یعنی راه را درست رفته اید… یعنی باید این راه را ادامه دهید و آنقدر خودتان را در این آرامش و احساس سپاس گزاری نگه دارید تا سر و کله ی سایر نتایج نیز پیدایشان شود…

اما یادتان باشد بدون نیاز به نتایج، سپاس گزار باشید… بدون نیاز به نتایج، در آرامش بمانید. زیرا قانون این است که نمی توانید مثل آن کاوشگر طلا بگویید :

خوب من منتظر می مانم تا آن ثروت، آن موفقیت مالی یا آن استقلال مالی دلخواهم را ببینم و بعداً سپاس گزار خواهم بود. وقتی نیازمند خواسته تان هستید، یعنی به ناخواسته تان توجه می کنید، یعنی فرکانس ناخواسته تان را می فرستید پس ناخواسته های بیشتری دریافت می کنید

وقتی بخاطر نعمت ها سپاس گزار هستید یعنی فرکانس بی نیازی ارسال می کنید و جهان با قرار دادنِ شما در شرایط نعمت و ثروت بیشتر، شما را به احساس بی نیازی بیشتری می رساند…

این همان راز بزرگ انجام تمرینِ “فانونس دریایی” است…

تمرین فانون دریایی، که من در این دوره بسیار به آن تاًکید دارم، همان چیزی است که اساس زندگی من را تغییر داد زیرا نگرانی های مرا از بین برد زیرا اساس فرکانس های من و در نهایت مدار مرا تغییر داد… قرار است شما در این دوره با “انجام تمرین فانوس دریایی” قبل از آغاز هر روز، فرکانس تان را تنظیم و خودتان را در مدار مناسبی قرار دهید که تا پایان روز فقط لذت و شادی را تجربه کنید…

دومین آپدیت با عنوان “عمل به الهامات”

مردی از دوستش خواست با او به کوهستانی برود که خدا در آنجا خانه دارد تا به او ثابت کند که خداوند فقط بلد است از ما چیزی بخواهد، درحالیکه خودش هیچ کاری برای سبک کردن بارِ زندگی ما انجام نمی‌دهد.

دوستش گفت: من فقط می‌آیم تا ایمانم را نشان دهم. وقتی به قله کوه رسیدند، در تاریکی شب، نوایی آمد که سنگ‌های روی زمین را بر پشت اسبانتان بگذارید. مرد رو به دوستش گفت: دیدی حق با من است… بعد از اینهمه کوهنوردی، فقط از ما می‌خواهد بار سنگین‌تری را با خود حمل کنیم. من که اطاعت نمی‌کنم.

دوست مرد به دستور آوا، سنگ‌ها را در خورجین اسبش گذاشت. وقتی به دامنه کوه رسیدند دیگر سپیده شده بود. وقتی درون خورجین را نگاه کردند، دیدند چیزی جز الماس ناب نیست!!!

افرادی زیادی مثل مرد داستان ما فقط می گویند:

“چرا من نتیجه‌ای نگرفته‌ام با اینکه روی باورهایم کار کرده‌ام؟! پس کی آن نتایج می‌آید؟”

وپاسخ این است: آیا آنچه به شما الهام می‌شود را باور و اجرا می‌کنی؟

جهان سیستم خودش را دارد و البته این به سود افرادی است که خود را با برنامه این سیستم، همگام می‌کنند. طبق این سیستم، این نوید را به تو می‌دهم:

وقتی روی باورهایت کار می‌کنی، وقتی آن ایمان را ایجاد می‌کنی، ایده‌هایی الهام می‌شود. امکان ندارد این ایده‌ها به تو الهام نشود زیرا وقتی باور ساخته می‌شود، جهان چاره‌ای جز ورود نعمت‌های بیشتر به زندگی‌ات ندارد.

جواب سوالی که می‌پرسی آن نتایج کی می‌آید!، پاسخی است که به این سؤال می‌دهی:

آیا به آنچه به شما گفته می‌شود، عمل می‌کنی؟!… آیا می‌توانی ایمانت را به نتیجه‌ای که هنوز دیده نمی‌شود، به غیب، نشان دهی؟!

یا بخاطر ترس‌ها و نجواهای شیطان، مانند مرد داستان ما، آن ایده‌های الماس گونه را مانند سنگ بی ارزشی می دانی که فقط آمده تا بارت را سنگین‌تر کند؟!!

موفقیت تو، به اندازه‌ی ایمانی است که از خود در برابر این الهام نشان می‌دهی. به همان اندازه که این الهامات را جدی می‌گیری، اجرا می‌کنی و برایشان قدم بر می‌داری، ایمان داری. وگرنه ایمانی که عمل نیاورد، فقط خودفریبی است.

ایده‌های الهام گونه، جنسی از یقین دارند که درونت را احاطه کرده وفریاد می‌زنند “فقط همین حالا انجامش بده”.

اگر همان لحظه انجامش دهی، دستان خداوند را خواهی دید که به یاری‌ات می‌شتابند و اگر تعلل کنی، نجواهای شیطان و ترس‌هایت تو را احاطه و با استدلال‌های منطقی تو را از انجام کاری منصرف می‌کنند که قرار بود برکات زیادی در همه جنبه‌های زندگی‌ات به بار آورد و البته در ۹۰ درصد مواقع این شیطان است که موفق می‌شود.

و آن ۱۰ درصد افرادی‌اند که مانند مرد داستان ما، آمده‌اند که فقط ایمانشان را درباره ندایی نشان دهند که ممکن است دیگران آن را مسخره و احمقانه پنداشته و طبق تجاربشان، تضمین دهند که مانند قصه ما، آن ایده‌ها، فقط سنگ‌هایی است که بارت را سنگین‌تر می‌کند.

اگر سوالت این است که نتایج چگونه می‌آید، پاسخ این است: زمانی که ایمانی از جنس مرد دوم داستان بسازی تا بتوانی، آنچه را دیگران سنگ می‌بینند، برکت ببینی و به نتیجه‌ای اعتماد کنی که هیچ اثری از آن نیست و فقط آنچه به تو گفته می‌شود را اجرا کنی.

در این فایل، راهی را به تو نشان می‌دهم که بارها رفته‌ام. در شرایطی این جنس از ایده‌ها را جدی و ایمانم را نشان دادم، که نه تنها سرمایه‌ای نداشتم بلکه مملو از بدهی بودم. به الهاماتی عمل کردم که دیگران حتی جرأت تصورِ انجامش را هم نداشتند زیرا مانند مرد اول داستان، نمی‌توانستند باور کنند آنچه زیر پایشان است، ممکن است خلاف تصور آنها، الماس باشد نه سنگ. اما من قوانین جهان و سخاوت و برکت جهان را باور داشتم… یقتین داشتم همانگونه که خداوند این ایده را فرستاده، مقدمات انجامش را نیز مهیا کرده، یقین داشتم که خداوند در زمان مناسب، امدادش را از طریق دستان بسیارش می‌فرستد.

به الهاماتی عمل کرده‌ام که تمام باتجربه‌های بازارِ آن کار، شکست آن ایده را تضمین می‌کردند اما چیزی در درونم می‌گفت:

باید ایمانت را نشان دهی، باید پای در راه بنهی و هیچ نگویی و اجازه بدهی تا راه تو را هدایت کند.

باید مانند نوح زمانی که هیچ خبری از باران نبود، کشتی‌اش را ساخت، تو نیز ایده‌ات را عملی کنی حتی اگر انجامش مسخره به نظر برسد یا مثل ابراهیم که به ندای درونش اعتماد و همسر و فرزندش را در بیابان رها کرد، آنچه احساس کرده‌ای را باور کنی حتی اگر هیچ نشانه‌ی ظاهری‌ای از موفقیت در آن نباشد.

باید همزمان که روی باورهایت کار می‌کنی، آنچه گفته می‌شود را قدم به قدم انجام دهی و من انجامش دادم. در هر مرحله دستان خداوند در قالب راه کارها و آدمهایی وارد زندگی‌ام می‌شد که حتی تصور وجودشان هم غیر ممکن بود. حتی خبره‌ترین برنامه ریزان نیز قادر به چیدن چنین نظم دقیقی برای اجرای یک ایده نبودند و خداوند به من نشان داده که استاد برنامه ریزی‌هاست. که نداهایش اسرار آمیز اما سودمند و پر ثمر است…

من این دستها و این نتایج را می‌دیدم، آن‌ها را تأیید و تکرار می‌کردم و اجازه نمی‌دادم نتایج هر چند کوچک، برایم بدیهی شود.

همواره زمانی را به خودم یادآور می‌شدم که پر از مشکل بودم اما باورهایم الهاماتی را به سویم آورد و ایمانم کمک کرد تا با اجرای آنها، از آن موقعیت بد، به موقعیت بهتر، هدایت شوم. انجام همین کار به ظاهر ساده، در نهایت، میلیاردها تومان ثروت وارد زندگی‌ام کرد.

این کاری است که تو هم باید انجام دهی. باید موفقیت‌های کوچکی را تایید کنی، که با اجرای هر قدم سراغت می‌آید، نعمت‌های زندگی‌ات را ببینی و به خود بگویی:

من همانی بودم که مستأجر بود اما الان خانه خودم را دارم. من همانی بود که بیمار بود اما الان سالم هستم. من همانی بودم که مقروض بود اما الان هیچ بدهی ندارم… باید با یادآوری این برکات، اجازه ندهی نعمت‌ها برایت بدیهی شود. اجازه ندهی نجوای شیطان موفقیت‌هایت را نادیده بگیرد و بگوید: خوب که چی!! این را که همه دارند!

تاکید می‌کنم، اگر سوالت این است که روی باورهایم کار کنم یا یک اقدام عملی انجام دهم، پاسخ این است که:

روی باورهایت کار کن و آنچه به تو الهام می‌شود را اجرا کن حتی اگر مضحک، غیر منطقی و حتی حماقت محض به نظر برسد.

لازم است همه چیز را نادیده و به نوای درونت که جنسی از آرامش، ایمان، یقین و صلابت دارد و در وجودت فریاد می زند:

همین حالا انجامش بده، عمل کنی…

سید حسین عباس منش

محتوای آموزش های دوره روانشناسی ثروت۲

“فانوس دریایی”، تکنیکی بسیار قوی در تنظیم فرکانس های روزانه

فایل صوتی و تصویری دو روز اول کارگاه ثروت در دبی

اولین آپدیت به مدت: ۴۰ دقیقه

دومین آپدین به مدت: ۱ ساعت

مدت زمان محصول: بیش از ۱۰ ساعت

فایل های رایگان مرتبط با مطالب دوره روانشناسی ثروت۲

می خواهی بدانی چندمین ثروتمند جهان هستی؟

مأموریت روانشناسی ثروت ۲

 توضیحات استاد عباس منش در مورد محصول روانشناسی ثروت۲ 

  چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم (قسمت اول)

  چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم (قسمت دوم)

چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم (قسمت سوم)

من می توانم آینده مالی شما را پیشگویی نمایم (قسمت چهارم)

مصاحبه با استاد عباس منش در مورد روانشناسی ثروت

نابرابری ثروت در جهان (مسابقه قسمت اول)

نابرابری ثروت در جهان (مسابقه قسمت دوم)

نابرابری ثروت در جهان (قسمت سوم)

 

3,800,000 تومان

فقط دوستانی که محصول دوره روانشناسی ثروت ۲ | چگونه ثروتمند شویم را از طریق سایت خریده اند، می توانند در قسمت نظرات، مشارکت کنند. اگر این محصول را خریده اید با همان ایمیل و رمز عبور از اینجا وارد سایت شوید.

علیرضا فتاحی (مالک تایید شده) – 16 آبان 1397

استاد عباس منش عزیزم با سلام این محصول بینظیره واقعا و بینظیر بخدا امروز چند بار پشت سرهم آپدیت دومی رو که روی این محصول گذاشتید داشتم مرور میکردم بخدا بارها فایل رو متوقف کردم و اشک از چشمام جاری شد چقدر زیبا استاد این موضوع عمل به الهامات رو در این فایل زیبا توضیح دادیچقدر این فایل بخدا همین یه فایل شما درس داره چقدر آموزندس از گوش دادنش سیر نمیشم استاد انگار خدا داشت از زبونتون باهام حرف میزد. تو این آپدیت مفهوم ایمان رو خیلی خوب باز کردی استاد و البته تک تک فایلاتون خدا رو شکر میکنم که تو این مسیرم و خدا رو شکر میکنم که من هم میخام مثه شما تسلیم باشم تسلیم مطلق و بی چون و چرای نیروی هدایت گری که پاسخ همه چیز رو میدونه میخام تسلیم باشم مثل ابراهیم خلیل الله ، میخام تسلیم باشم مثل مادر موسی ، میخام تسلیم باشم مثل نوح ، میخام تسلیم باشم مثل موسی آره میخام تسلیم باشم استاد مثه خود شما. میخام عمل کنم استاد به این جمله نه فقط بگم عمل کنم که : تو پای در راه بنه و هیچ مپرس خود راه بگویدت که چون باید کرد آره استاد میخام حرکت کنم مثل شما که حرکت کردید بدون اینکه نتیجه رو بدونین بدون اینکه فرش قرمزی براتون پهن کرده باشن ، و بدون اینکه کسی به شما وعده ای داده باشه. و میخام با خدا ، با رب ، با فرمانروای جهان پیمان دوباره ای ببندم. استاد ممنونم ازت ممنونم بخاطر احساس خوبم و آرامشی که در قلبم با شنیدن کلام شما ایجاد میشه خدا رو شکر

مریم ایزانلو (مالک تایید شده) – 8 تیر 1397

سید حسین سلام خانواده عزیزم سلام

عید نوروز امسال تو تخفیف تولدتون میخواستم این محصول رو خرید کنم،هربار که اقدام به خرید کردم یه موردی پیش میومد نمیشد تا اینکه من آخرین مهلتش رو هم از دست دادم،که خیلی ناراحت شدم.بعد از نصف روزی که تو خودم بودم به این نتیجه رسیدم که من تو فرکانسش نبودم،پس لزومی نداره ناراحت باشم،چون همیشه در بهترین مکان و بهترین زمان، لازمترین و بهترین آگاهی هارو خدا در اختیار من قرار داده و میده. تخفیف30%ای عید فطر رو گذاشتین ومن هییییچ پولی نداشتم و حساب و کتاب که کردم دیدم حقوقم رو هم تا 31ام نمیدن که من بخوام،ثروت 2رو بخرم. یه قرعه کشی بین همکارا شرکت کردم که ماه دوم قرعه کشی به اسم من در اومد و 3تیر پول رو به من دادن،گفتم زمان تخفیف گذشته و من نمیتونستم بخرمش و داشتم برا پولم برنامه ریزی میکردم و حتی از دوستان در دوره جهانبینی هم نظر خواسته بودم و همه شون گفته بودن به الهاماتت توجه کن،مدااام این سوال تو ذهن من بود که چجوری؟آخه چی باید بگم؟چی باید بخوام؟اصلا از کجا باید بفهمم؟ یه شب گفتم خدایا من با این عقل ناقصم با پولم چکار کنم؟آخه چجوری باید سرمایه گذاری کنم؟منی که از بازار و درآمد و این چیزا اصلا سر در نمیارم چیکار کنم؟خوابیدم،روز بعد تو کامنت بچه ها دوره جهانبینی متوجه شدم که من دارم عجله میکنم،همون روز دیگه آروم شدم و شروع کردم به پرداخت بدهیام ،اقساطُ ،10درصد پولُ،هزینه کلاس طهوراوُ پول لباسایی که از خواهر شوهرم گرفتم،حتی فطریه رو هم فراموش کرده بودیم.الان دیگه هیچ بدهی ای نداشتم. و دیروز یهو یادم اومد که چند روزیه مصاحبه5استاد رو سایت قرار گرفته و من هنوز موفق به دیدنش نشدم،رفتم تو صفحه مورد نظر که دانلودش کنم دیدم زده بدلیل مشکل درگاه بانک،یه هفته دیگه تخفیف30%ای بمناسبت عید فطر تمدید شده!!!!!!یا خدااااا??و فردا آخرین مهلتشههههه!!!!!!??? رفتم تماااام پیش نوشته هاشو خوندم و یه آپدیت هم داره بنام «عمل به الهامات» و یقییییین پیدا کردم که بااااید این دوره رو داشته باشم،چون مشکل من همین الهاماتمه!!!!! و من همون لحظه خریدمش،تمامش رو دانلود کردم و گفتم همییین الان میشینم تمااام جلساتش رو یکجا میبینم

خدا همه چیز میشود همه کس را به شرط باور به شرط پاکی دل

با آرزوی ثروتمندی در مکان و زمان

دنیای آرامش (مالک تایید شده) – 11 فروردین 1397

سلام خانم شبخیز عزیزو عزیزو دوست داشتنی ….خدا رو هزاران مرتبه شکر که شاهد پیشرفتتون هستم خداشاهده خیلی از موفقیتهاتون خوشحال میشم ….خیلی کامنتهای شما انگیزه منو بیشتر می کنه ….خدایی منم تا حالا احساس نکردم که نه تنها یک دوره حتی یک جلسه استاد تکراری باشه ….و دقیقا این ارزوی منه که همه دوره های استادو داشته باشم …بعضی وقتها ارزو میکنم انقدر دوره های استاد گرونتر از درامدم باشه که مجبور بشم برای تهیه دوره های استاد هم درامد خودمو بالا ببرم هم به دوره های استااد برسم چون واقعا این دوره ها و این سخنان ارزشمند مثل یه گنجه که به دست اوردنشون به من انگیزه میده ….من دوره ثروت دو رو حدود یه ساله و بیشترم تهیه کردم اما هنوز نتونستم نگاش کنم …و مبدونم که 100%در فرکانسش نیستم دلیلشم اینه که فعلا روی ثروت یک کار میکنم و ان شالله اواخر اردیبهشت میام اینجا … خواستم یه مطلبیم بگم در رابطه با تجربه خودم از دوره های استاد … من اولین بار که جلسه اول افرینشو دیدم واقعا روم تاثیر داشت عجییییییییب حالمو خوب کرد و به سرعت همه جلساتو تهیه کردم و.بعد از چهار ماه تونستم یه ملکیو بخرم …و بعدش هر وقت که یه تخفیفی میخورد دوره های استاد سریع تهیش میکردم حتی همین دوره ثروت دو رو هم تو زمان تخفیف تهیه کردم جون مطمبن بودم یه روزی حتما تهیش میکنم پس چه بهتر که همین الان با تخفیف تهیش کنم…از همون روز اول مثل روز بذام روشن بود که همه دوره های استاد بدون شک تهیش میکنم و انقققققققدر هول بودم تو گوش دادن به دوره های استاد تا یه دوره ی جدیدو تهیه میکردم میرفتم دو سه جلسه از اونو گوش میدادم و تمرکزم از دوره قبلی که روش کار میکردم کم میشو.بعضی وقتهام کلا اون دوره قبلیو کلا دیگه بهش گوش نمیدادم ینی دقیقا من یک سال اول رو که عضو سایت بودم از دانلودهای رایگان گرفته تا کتابهای استاد تا دوره های استاد از این شاخه به اون شاخه میپریدم دقیقا با شروع سال 96تصمیم گرفتم ارررررررررااااااام باشم چوووون قانون اینه که فرکانس ما اراااام اراااام تغیییر میکنه …و سه ماه سه ما تقسیم کردم مجددا با عزت نفس شروع کردم و بعد سه ماه دوم بهار روابط و بعد دوره هدف گذاری و بعد ثروت یک و خییییییلی واقعا دیگه سال گذشته رو با رضایت و ارامش خاطر به لطف خدای مهربان سپری کردم …البته ثروت یک چون خییییییییلی واقعا مهمه خییییلی خوب دارم روش کار میکنم و قبل از سال 96نتتونستم تمومش کنم اما مهم خودمم که راضی ام …. ان شالله که دوره های دیگه روو هم امسال بتونم گوش بدم و بتونم عاااااالی روو باورهام کار کنم ..فقط تو.رسیدن به خواسته هاتون خواهشششا عجله ای نداشته باشین چوون خواسته های شما در درسترینو بهترین زمان و مکان بهتون داده میششششه در پناه الله شادو موفقو سالم و ثروتمند و سعادتمند در دنبا و اخرت باشبد … خانم شبخیز راسی میدونبن من عاششششقتونم اگه نمیدونین بدونین خخخخخ?????????????????????????????????

لیلا شب خیز (مالک تایید شده) – 8 فروردین 1397

استاد عزیزم و دوستان مهربانم سلام وقت همگی شما به خیر و شادی ????? یادم هست چندین بار از دوستانی که در عضو سایت استاد عباس منش بودند پرسیدم که من ثروت 1و 3 ، استاد عباس منش را دارم آیا شما که ثروت دو را هم دارید، نیاز هست که من هم ثروت دو را داشته باشم ، و آن ها یک جواب مشترک دادند که به نظر ما تمام مطالب در دوره ی روانشناسی ثروت یک و ثروت سه گفته شده ، نیازی ندارید به روانشناسی ثروت دو من هم هر بار دست نگه می داشتم ، چندی گذشت و این همیشه معمای ذهن من بود تا به لطف خداوند روانشناسی ثروت 2 را نیز به دست آوردم

و امروز به جرات و قدرت می گویم وقتی مدار ما تغییر کرد ، جمله جمله استاد را بهتر می فهمیم ، حالا اگر استاد هزاران محصول نیز تولید کنند از خداوند می خواهم که توفیق خرید آنان را به من عطا کند همین طرز نگرش باعث شد درآمد من چهل برابر قبل شود اعتراف می کنم ، هیچ کدام از محصولات استاد شبیه به هم نیست و در عجب می مانم از افرادی که چنین طرز تفکری دارند ، چون هنوز متوجه نشدند که استاد از زوایای مختلف به یک موضوع نگاه می کند ، مثل درست کردن یک نمونه خورشت که طرز پخت آن در شهرهای مختلف متفاوت است از خداوند سپاسگزارم بابت خرید محصول ثروت دو ، چون واقعاً دریچه ای تازه را در زندگی من باز کرد و لذت بردم از بیان شیوای استاد حالا که می نویسم ، فروردین سال 97 ، هست ، قول می دهم و با خداوند تا پای جانم متعهد می شوم ، که تا سال آینده در همین ماه یعنی فروردین ، چنان از نظر مالی رشد کنم که همه متحیر بمانند ، به دوستان توصیه می کنم که اگر ثروت دو را ندارند ، ابتدا ثروت یک را خریداری کنند ، سپس با ثروت دو مطالب را بهتر درک کنند و بفهمند و با ثروت سه ، زندگیشان را چنان متحول کنند که در خواب هم هم اکنون نمی بینند

و از این تفکر که محصولات استاد شبیه به هم هست بیرون بیایید زیرا باید با اعتماد به نفس بگویم که اگر چنین دیدگاهی دارید باید حسابی روی باورهای تان کار کنید ، چون من که تمام محصولات استاد را دارم و بارها به همه ی آن ها گوش دادم هیچ وقت چنین حسی نداشتم ، چون هر بار مطالبی را از استاد آموختم که فوق العاده جدید و زیبا بود من روزی در حسرت خرید یک جلسه از قانون آفرینش استاد عباس منش بودم و حالا تمام محصولات استاد عزیزم عباس منش را دارم این سندی هست که هم اکنون برای ارائه روی میز دارم دوستانی که نظرات بنده را در سایت مطالعه می کنند می دانند من از هیچ به همه چیز رسیدم که خدا همه چیز می شود همه را ، به شرط باور ، به شرط پاکی دل و به شرط اخلاص

استاد مهربانم بسیار سپاسگزارم از این محصول منحصر به فرد شما ، بسیار انگیزه گرفتم و لذت بردم چه قدر عالی بود سخنان شما در این محصول این متن را امروز با قدرت در اینجا نوشتم ، تا انشالله سال دیگر مجدد در همین جا بنویسم روانشناسی ثروت 2 ، چه قدر زندگی مرا متحول کرد همگی شما را به خداوند بلند مرتبه می سپارم در خدا شاد و پیروز باشید

طراحی و توسعه این سایت توسط گروه تحقیقاتی عباس منش انجام گرفته است. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تحقیقاتی عباس منش می باشد. موبایل: 09129314763 ایمیل: sales[at]abasmanesh.com مسائل فنی مربوط به سایت و یا اپلیکیشن های موبایل را فقط از طریق قسمت “پشتیبانی” (منوی بالای سایت) ارسال نمایید.

محصولات استاد عباس منش فقط در این سایت عرضه می شود. تمام محصولات گروه تحقیقاتی عباس منش فقط مخصوص فرد و خانواده فردی است که بهای آن را به گروه تحقیقاتی عباس منش پرداخته است. در غیر این صورت استفاده از محصولات قانوناً و شرعاً غیر مجاز و حرام می باشد و متخلفان توسط وکلای این گروه تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

آیا تا به حال این سؤال را از خودتان پرسیده‌اید که: چگونه پولدار شویم؟ پول یکی از مهم‌ترین موضوعات در زندگی هر فرد است. تمام نیازهای جسمانی و حتی بیشتر نیازهای روحی با پول برطرف می‌شود و این غیر قابل انکار است. پول آزادی بیشتری به ما می‌دهد زیرا هرچه ثروت بیشتری داشته باشیم، بیشتر می‌توانیم آنطور که می‌خواهیم زندگی کنیم، به جای رفتن به سرِ کاری که دوستش نداریم، به علائقمان بپردازیم یا به مکانی که دوست داریم سفر کنیم و در یک کلام آزادانه‌تر زندگی کرده و سبک زندگی خودمان را داشته باشیم! از آنجا که در ذهن ما پول مساوی با آزادی است و بشر فطرتاً آزادی را دوست دارد، پاسخ این سؤال که: چگونه پولدار شویم؟ نیز نه تنها برایش بسیار مهم است بلکه مرتباً به دنبال راهکارهایی است که پاسخ سوال “چگونه پولدار شویم؟” باشد.

یکی از چالش‌های زندگی من نیز همین بود. بیاد دارم که از ۱۵ سالگی وارد بازار کار شده و کارهای متعددی را امتحان کردم به امید اینکه بدانم، چگونه پولدار شویم. اما هرچه بیشتر تلاش می‌کردم، نتایج نا امیدکننده‌تر بود.

سال‌ها طول کشید تا من با مطالعه، تحقیق و تجربه دریافتم که کار طاقت فرسا و تلاشِ شدید فیزیکی، نه تنها راهِ رسیدن به این موضوع که چگونه پولدار شویم، نیست، بلکه هرگز ما را به ثروتی که آروزیش را داشتیم، نمی‌رساند.

من با ظرافت تمام، زندگی ثروتمندانِ زیادی را در ایران و سایر نقاط جهان بررسی نمودم، تا بتوانم به فرمولی دقیق و غیرقابل نقض برسم تا جوابی برای این سؤال که چگونه پولدار شویم، باشد!

برای تکمیل تحقیقاتم به مطالعه قرآن نیز پرداختم. پاسخ‌های این کتاب یقین مرا به آنچه که از تحقیقات به آن رسیده بودم، بیشتر و بیشتر کرد.

چگونه ثروتمند شويم عباس منش

مهم از تر از همه، وقتی این فرمول را در زندگی خودم به کارگرفتم یا به افراد شرکت کننده در کارگاه‌هایم آموزش دادم، نتایجِ زندگی من و آن‌ها، نه تنها به من ثابت کرد که این فرمول درست است، بلکه مرا به قانونی دقیق در مورد ثروت رسانید!

تئوری سطل آب به من کمک کرد تا بتوانم با زبانی بسیار ساده و ملموس ثروت موجود در جهان را به شما توضیح دهم. این تئوری نه تنها درک کاملی از قانون ثروت به شما می‌دهد، بلکه شما را به دیدگاهی بهتر در مورد این موضوع که چگونه پولدار شویم، می‌رساند!

تمام جهان را مانند زمین پهناوری درنظر بگیرید که ابرهایی بی نهایت باران زا آسمانِ این زمین را پوشانده‌اند. بارانی همیشگی در حال باریدن بر این زمین است و شدتِ این باران در تمام نقاط این زمین یکسان!

افرادی با سطل‌هایی با شکل و اندازه‌های متفاوت در دست، زیر این باران ایستاده‌اند! در تئوری سطل آب، بارانِ همیشگی، نمادِ ثروتِ موجود در این جهان است که به یک میزان در اختیار همه قرار گرفته است!

چیزی که تعیین می‌کند، افراد چه مقدار از این ثروت را در اختیار داشته باشند، سطلِ هر فرد است! یعنی هر فرد فقط به اندازه‌ی سطلِ خود (باور) ثروت را دریافت می‌کند و نه بیشتر! من در تئوری سطل آب، به بررسی عواملی پرداخته‌ام که تعیین کننده نوع و شکل سطلی است که شما در اختیار دارید و رفتارهایی را توضیح داده‌ام که هر فرد در زیر این بارانِ ثروت دارد!

تئوری سطل آب شما را به این آگاهی در مورد خودتان می‌رساند که:

اگر شما نیز در زندگی به این سؤال برخورده‌اید که چگونه پولدار شویم، تئوری سطل آب، پاسخ‌هایی دقیق و قطعی برای این سوالتان دارد…

می خواهی بدانی چندمین ثروتمند جهان هستی؟

 

فقط اعضای سایت (که با ایمیل و رمز عبور خود وارد سایت شده اند) می توانند این فایل را مشاهده و دانلود نمایند.

دانلود فقط مخصوص اعضا است. خوشحال می شویم، اگر عضو هستید، از قسمت ورود و اگر هنوز عضو نشده اید، از ثبت نام استفاده کنید.

این فایل تا مدت محدودی به صورت رایگان قابل استفاده است. در صورت نیاز آن را دانلود کرده و روی سیستم خود ذخیره نمایید.

با امتياز دادن به ديگر نظرات، آنها را محبوب كنيد

اگر علاقه به درج دیدگاه خود در این صفحه داری، باید عضو سایت شوی و اگر عضو هستی می توانی با ایمیل و رمز عبورت از اینجا وارد سایت شوی.

سلام خدا رو شکر میگم که با استاد آشنا شدم و مدتی هست که تعهد دادم و تصمیم گرفتم که ثروتممد بشم و ثروتمند بمونم و ثروتمند بمیرم. من توی خانواده مذهبی به دنیا اومدم و در خانواده پرجمعیت و فقیر که پدر خانواده احساس بدی نسبت به افراد ثروتند داشت و مدادم بمن میگفت افراد ثروتمند دزد و …. هستند و هیچوقت دلیل یا مدرکی برای اثبات حرفهایش نداشت فقط بخاطر شنیده هایش این حرفها رو میگفت. باورهای من از زمان بچگی درمورد ثروتمندان بد بود و همیشه مثل پدرم فقیر و بی پول بودم ولی همیشه میدونستم که یک جای کار میلنگه. بعضی وقتا حقوق و درآمد خوب داشتم و بعضی وقتها بیکار بودم بهرحال وجود خدا رو تو زندگیم حس میکردم و در مواقع بی پولی یه جوری به دادم میرسید و زندگیم سپری میشد ولی وقتی بچه دومم به دنیا اومد تصمیم گرفتم ریشه یابی کنم و ببینم عیب از کجاست که من و پدرم نمی تونیم پولدار بشیم ولی تمام همسایه های ما پولدار و ثروتمند شدن و حتی کسانی که تا چندماه پیش از ما هم فقیرتر بودن الان وضع خوبی دارن و ما همچنان فقیر موندیم. از حدود تقریبا دوسال پیش شروع کردم به خوندن کتاب های رونشانی و ثروت و سال پیش با سایت شما آشنا شدم و تقریبا از دوماه پیش مرتب پیگیری میکنم و حس خوبی دارم و افکار و خیلی از باورهامو تغییر دادم و الان مثل افراد ثروتمند فکر میکنم و میدونم معجزها هر روز اتفاق می افتن و به لطف خدای بزرگ من هم بزودی ثروتمند میشم. انقد ایمانم قوی شده که الان ثروت رو حس میکنم و با وجود اینکه حقوقم افزایش پیدا نکرده ولی تمام افکارم مثل ثروتمندها شده و اینو مدیون خداوند و استاد عباسمنش هستم. امروز فایل تئوری سطل آب رو گوش دادم و بعد مثل معجزه در جایی که بودم یک آدم ثروتمند و دوست داشتنی پیشمون اومد و به خیلی از سوالاتم جواب داد و معجزه فرکانس ثروت و فرآنی رو به عینه دیدم. استاد عزیز من روز به روز به لطف خدای بزرگ و به لطف آشنایی با شما بیشتر به مدار ثروت نزدیکتر میشم و حرفهای شما تو زندگیم آشکار میشن. ازت ممنونم و بابت این آشنایی خداوند بزرگ رو هزاران بار شکر میگم. دعاتون میکنم. خداقوت. سلامت باشید و ثروتمند. یا حق

بسیارمطالب جالب ودولت داشتنی اما بااینکه مدتهاست پیگیر این موضوعات هستم ولی تغییری تو زندگیم ایجادکرده ام نتونستم

سلام برادر گرامی باید به مسیرتون ادامه بدید چون من با شما یا شما باافراد دیگه فرق دارین وبه هیچ عنوان خودتون ومقایسه نکنین من فقط چند روز دارم مطالب سایت استاد ودنبال میکنم ولی آبان سال 96 دارم روی خودم کارمیکنم وتازه الان دارم نشانه هاشو دیدم هیچ وقت حسمو بد نکردم موقعی که هیچ نشانه ای نداشتم همیشه به خودم میگفتم اگه بقیه رسیدن منم میرسم پس شک هایی که برام پیش میومد ودور مینداختم من همین ماه درآمدم سه برابر شد ولی این نتیجه ی ادامه دادنم هست هی کم کم مدارت عوض میشه الان میفهمم که کار درستی کردم چون یکدفگی روی مدار ثروت وسلامتی نمیری باید کار کنی واصلا ناامید نشی

باسلام به استادعزیز و اعضای محترم تیم تحقیقاتی. همه چیز بسیارعالیست. استادیک سوال داشتم اینکه فرمودید پول باید دربانک گذاشته نشود بلکه سرمایه گذاری درکار یا طرحی . من مثلا ده میلیون دارم چگونه درکاری بگذارم که سودی برایم داشته باشد.باسپاس از توضیحات شما

با سلام من هم مثل دوستان گرامی منتها در 50 سالگی جویای موفقیت و استقلال مالی و توانمندی و رسیدن به آزادی هستم اکثر فایلهای رایگان را ضمن تشکر و سپاسگزاری استفاده کرده ام نمیدونم دقیقا از کجا شروع کنم لطفا در صورت امکان دوستان موفق راهنمایی کنند بی نهایت سپاسگزارم.

سلام بر شما جناب معتمدی عزیز … اول از همه ب شما خوش آمد میگم ک تصمیم ب تعئیر و تحول زندگیتان گرفتین و ب جم دوستان عزیز و این خانواده گرم ک صمیمی پیوستید … ب گفته استاد عزیزمان… از هر کجا ک دوست دارید شروع کنید… فایلهای رایگان رو دانلود کنید و گوش کنید تا باورهاتون قوی بشه و مقاومت هاتون کمتر بشه … و حال ک فایلهای رایگان رو استفاده کردین ببنید کدوم باورتون ِ ک شما رو از ثروت ، سلامتی و خوشبختی دور کرده … و میتونید فایلهای 1،2،3 درآمد خود را در عرض یک سال سه برابر کنید رو دانلود کنید خیلی میتونه بهتون کمک کنه … موفق و سالم و ثروتمند باشید … در پناه خداوند یکتا

با احترام و سپاس از راهنماییتون و بامید موفقیت

لطفا راهنمایی بفرمایید فایلهای 1،2،3 درآمد خود را در عرض یک سال سه برابر کنید رو از کدام قسمت میتوانم دانلود کنم با سپاس

با تشکر پیداشون کردم

بله بروی چشم … شما میتوانید از کانال تلگرام ک استاد عزیز چندین مرحله اونجا فایلهارو ب اشتراک گذاشتن دانلود کنید … و هم میتوانید از بخش عقل کل هم از دوستان بپرسید و شما رو بیشتر راهنمایی میکنند … موفق و ثروتمند باشید … در پناه پروردگار یکتا

با سپاس و آرزوی موفقیت روز افزون

بی نظیره این فایل خیلی کمک کنندس

این ویدئو را باید صدها بار دید یا بهتر است بگویم هر چند وقت یکبار باید دیده شود

سلام وقتتون عالی ….من به لطف دوستی عزیز با این سایت آشنا شدم …و تو این چند وقت کم کلی نتیجه گرفتم و به امید ثروت و آرامش بیشتر برای همه انسانها تمرینات رو انجام میدم

سلام دوست عزیز … ب جمع این خانواده گرم و صمیمی خوش آمدید … فوق العاده عااالیه ک کلی نتیجه گرفتید بهتون تبریگ میگم و بهترین آرزوها رو براتون آرزومندم . موفق ، شاااااد و ثروتمند در پناه پروردگار یکتا

از زمانی که با سایت عباس منش آشنا شدم حدود یک سالی می گذرد و خب من هم تصمیم گرفتم با گوش کردن به فایل ها و تمرینات مداوم درآمد را حداقل 3 برابر کنم اما تا الان که یک سال شده البته بهتر بود فرصت بیشتری می دادم به خودم چون اوایل نمی شد انتظار داشت سریع نتیجه بگیریم اما خب تا الان توانستم درامدم را 1٫7 برابر کنم . هر چند شاید باید بیشتر کار کنم یا از محصولات استفاده کنم . به هر حال این نتیجه تلاش ذهنی و عملی من در این مدت یک سال یوده که دقیقا حسابش کردم.

این خیلی خوب بوده دوست عزیز … ک رو باورهاتون کار کردین و نتیجه گرفتین … سعی کنید بیشتر از فایلها استفاده کنید و دائما اونها رو گوش بدین تا باورهاتون قوی بشه و مقاومت هاتون کمتر بشه و در مدار درست قرار بگیرید و انشاااالله ک امسال درآمدتون ب ده برابر بیشتر افزایش پیدا کنه … موفق و ثروتمند در پناه الله

سلام و عرض ادب خدمت شما استاد گرامی .خیلی خوشحالم که من هم عضو این گروه شده ام .البته سه دیدگاه نوشتم ولی تازه موفق شدم پیام خوش امدگویی استاد را بشنوم خیلی ذوق کردم .و حس اینکه من به این سمت هدایت شده ام مرا شگفت زده کرد .از لطف پروردگارم وشما استاد عزیز سپاسگذارم .از همه دوستانی هم که تجربه های موفقیت امیز و مثبت خود را ارسال میکنند سپاس گذارم .شادو پیروز باشید

سلام دوست گرامی … الهی ک همیشه پرخنده و شاااااد باشید … و اتفاقهای عاااالی براتون در جریان باشه .. بهتریها رو برایت آرزومندم … شاااااااد و سربلند باشید .

چگونه ثروتمند شويم عباس منش

سلام خانم فاطمه گرامی .سپاسگذارم از دعای خیرتان و منم امیدوارم که شما هم همیشه شاد وسلامت وثروتمند باشید

باتشکر از مهربانیتان … خداوند پشت و پناهتان … شاد ، سالم و پرپول باشید

طراحی و توسعه این سایت توسط گروه تحقیقاتی عباس منش انجام گرفته است. کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تحقیقاتی عباس منش می باشد. موبایل: 09129314763 ایمیل: sales[at]abasmanesh.com مسائل فنی مربوط به سایت و یا اپلیکیشن های موبایل را فقط از طریق قسمت “پشتیبانی” (منوی بالای سایت) ارسال نمایید.

محصولات استاد عباس منش فقط در این سایت عرضه می شود. تمام محصولات گروه تحقیقاتی عباس منش فقط مخصوص فرد و خانواده فردی است که بهای آن را به گروه تحقیقاتی عباس منش پرداخته است. در غیر این صورت استفاده از محصولات قانوناً و شرعاً غیر مجاز و حرام می باشد و متخلفان توسط وکلای این گروه تحت پیگرد قانونی قرار می گیرند.

Loading…

Loading…

Loading…

Working…

Loading…

چگونه ثروتمند شويم عباس منش

Working…

Loading…

Loading…

Working…

Loading…

Loading…

استاد سید حسین عباس منش در این برنامه توضیح می دهد:از زمانی که خودم را شناختم شغل‌های متعددی را انجام ‌دادم و روزهای خوب و بد زیادی را تجربه کردم. به خاطر مشکلات شدید مالی به بندرعباس مهاجرت کردم، از کارگری در کشتی سازی تا راننده تاکسی بودن را تجربه کردم.برای رسیدن به استقلال مالی هر کاری توانستم را انجام دادم ولی در نهایت متوجه شدم فارغ از اینکه چقدر تلاش می‌کنم، نتیجه مناسبی حاصل نمی‌شود.این مسئله باعث شد مطالعاتی جامع درباره ثروتمند شدن و علم ثروتمندی انجام دهم. برای شروع تمام کتب این حوزه را مورد تحقیق و مطالعه قرار دادم.پس از مطالعه‌ی کتاب‌ها و بررسی زندگی افراد ثروتمند جای جای جهان، متوجه ویژگی‌هایی شدم که در تمام ثروتمندان اقصی نقاط جهان فارغ از هر شغل، ‌مذهب،‌ ملیت و… ،‌مثل یک اصل مشترک بود و آن طرز فکر و ذهنیت شان در مورد ثروت بود، این در حالی بود که ذهن من برای فقر برنامه‌ریزی ‌شده بود و تلاش‌های فیزیکی من هرگز قادر به تغییر برنامه‌ریزی ذهنم و رساندن من به ثروت نبود. به همین دلیل هرقدر تلاش می‌کردم در زمینه مالی هیچ موفقیتی کسب نمی‌کردم. بعد از آگاهی از این موضوع تصمیم جدی گرفتم تا برنامه‌ریزی ذهنی‌ام را تغییر بدهم و بعد از تلاش بسیار ذهنی، شرایطی برایم به وجود آمد که درآمد ماهیانه مرا در عرض 3 سال بیش از 150 برابر افزایش پیدا کرد.

Loading…

Loading…

Loading…

Loading…

Loading…

Working…

Loading playlists…

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.


“آینده در دستان شماست

زیبایی هایی که هنوز ندیده اید

میکس فوق العاده زیبا از آهنگ دل را ببین با صدای علیرضا افتخاری و سفر های مقام معظم رهبری به شهر های مخطلف کشور (زاهدان-زنجان-بم) که چیز پر مغز و قشنگی از آب در آمده حتماً ببینید…

چگونه ثروتمند شويم عباس منش

موسسه تدوین آثار و نشر اخلاقیات شهدای شهرستان زرند

مداحی مهدی اکبری کاش بودی کرببلا برادر بی حرمم حسن جان

در آپارات شما قادر خواهید بود ویدئوهای خود را با دیگران به اشتراک بگذارید و از اخبار رویدادها اطلاع پیدا کنید.

آرشیو هزاران فیلم وسریال ایرانی و خارجی

آرشیو انیمیشن و فیلم های مناسب برای کودکان

مسئولیت محتوای ویدئوها و هرگونه پاسخگویی به ادعاهای مطروحه توسط اشخاص حقیقی
و حقوقی با منتشر کننده است و آپارات هیچگونه مسئولیتی نسبت به آن ندارد.




خانه

موبایل

مصاحبه با استاد عباس منش در مورد روانشناسی ثروت

روانشناسی ثروت

چگونه ثروتمند شويم عباس منش

سؤال: شما در یکی از سخنرانی‌هایتان گفتید که می‌توانید آینده مالی افراد را پیش بینی کنید؟ می‌توانید بیشتر در مورد این موضوع توضیح بدهید.

 

پاسخ: بله. اینکه چرا من می‌توانم چنین کاری را انجام بدهم دلیلش این است که جهان دارای قوانین ثابتی است که به راحتی می‌شود با درک این قوانین آینده‌ی خودمان و هر شخصی را پیش بینی کرد. این موضوع اصلاً مسئله‌ی عجیبی نیست و کاملاً بدیهی است. همانطور که با درک قوانین جهان هستی می‌توان پیش بینی کرد فضاپیمای پرتاب شده در چه مداری قرار می گیرد یا در چه زمانی بر کره‌ی ماه می‌نشیند، می توان خیلی از مسائل دیگر را هم پیش بینی کرد.

هر کدام از ما باورهایی در ضمیر ناخودآگاه در مورد پول و ثروت داریم که این باورها مشخص می‌کند در چه جایگاهی قرار می‌گیریم، چقدر ثروتمند و چقدر فقیر و چقدر سرمایه گذار هستیم.  من این باورها را شناسایی کردم و تعدادی سوال و جمله مطرح کردم که وقتی افراد به آن‌ها پاسخ می‌دهند می‌توانیم باورهای پنهان در لایه های زیرین ضمیر ناخودآگاهشان را شناسایی کنیم و متوجه شویم که با این طرز فکر فعلی‌شان در آینده چقدر ثروتمند و یا فقیر خواهند شد و حتی می توانیم با اطمینان بگوییم در گذشته در چه وضعیتی بوده اند. البته می‌توانیم این باورها را تغییر بدهیم و آینده‌ی را به دلخواه خود بسازیم.آینده را می‌توانیم با تغییر باورها تغییر بدهیم. من معتقدم که تنها عاملی که انسان‌ها را در فقر نگه داشته است، باورهایی است که در ضمیر ناخودآگاه شخص وجود دارد. نگاهی که ما به پول داریم

 

مثلاً:پول بد و کثیف استپول باعث می‌شود انسان بدی بشوم و من را از خداوند دور می‌کندپول باعث می‌شود کبر و غرور بر من حاکم شود و ایمانم را از دست بدهمفقر معنوی استثروتمندان انسان‌هایی هستند که به روش‌های نادرست ثروتمند شده‌اندو ….باعث می شود فقیر و یا ثروتمند شویممن حدود 141 جمله و سوال را در طی تحقیقاتم توانستم شناسایی کنم و با پاسخ به آنها می‌توان با اطمینان گفت که فرد پاسخ دهنده در چه جایگاهی است و در ادامه به چه شرایطی از لحاظ موفقیت مالی خواهد رسید. البته می‌توانم به او راهکارهایی را آموزش بدهم که باورهایش را تغییر بدهد و شرایط مالی اش به طور قابل توجهی تغییر کند.سؤال: آیا خودتان بعد از درک این قوانین، تغییری در زندگی‌تان ایجاد شده است؟

پاسخ: بله. من خودم سال‌ها در فضای نامناسب و در فقر و بدبختی زندگی می‌کردم. در شهر بندرعباس در هوای بسیار گرم، کارگری و مسافرکشی انجام می‌دادم. در خانه ای نامناسب که حدود 20 نفر در آن زندگی می‌کردند یک اتاق داشتیم که فقط داخلش می‌توانستیم زنده بمانیم. وقتی که اکثریت کتب موفقیت که تا آن زمان به چاپ رسیده بود را مطالعه کردم، متوجه شدم کسب ثروت یک بازی کاملاً ذهنی است و ربطی به مقدار تلاش فیزیکی من ندارد. من برای فقر برنامه ریزی شده بودم و با تغییر باورهایم جریانی از ثروت به زندگی‌ام وارد شد.در مدت 2 الی 3 سال درآمدم بیش از 200 برابر افزایش یافت و این نتایج بیشتر به من اثبات کرد تمام شرایط زندگی افراد به علت نوع نگرش و نگاهشان است. این قانون فقط در مورد ثروت نیست. شرایط سلامتی، ارتباطی و.. نیز شامل آن می شود. به طور مثال بنده در حدود 8 سال است که حتی یکبار هم بیمار نشدم و همیشه سالم بودم و هیچ دارویی مصرف نکرده‌ام. در حالیکه در گذشته هر دو یا سه ماه دچار سرماخوردگی سخت می‌شدم و باید زیر سرم می رفتم.وقتی انسان، خداوند و قوانینش را درک کند همه چیز تغییر خواهد کرد. من برای اینکه این قوانین را در قرآن پیدا کنم سالهاست که در حال مطالعه کلمه به کلمه و آیه به آیه آن هستم. من تمام این قوانین را در کتاب قرآن پیدا کردم و در این زمینه در حال نوشتن کتابی فوق العاده هستم.موضوعی که خیلی در زندگی به من کمک کرد این بود که هر قدر روی باورها کار می‌کنیم جریان نعمت به زندگی مان اضافه می‌شود و انتهایی برای این داستان وجود ندارد. انسان می‌تواند تا بینهایت روی باورهایش کار کند تا جائیکه اصلاً نمی توانیم بگوئیم تا کجا می تواند پیشرفت کند. البته منظور از تغییر باورها این نیست که در گوشه ای بنشینیم و منتظر باشیم تا یک کیسه پول از آسمان بر ما نازل گردد. به هیچ عنوان اینطور نیست حتماً باید تلاش و اقدام کرد. خود من خیلی وقتها می‌شود که تا دیروقت در دفتر کارم می مانم، اما می‌خواهم بگویم که قبلاً خیلی بیش از الان کار و فعالیت می‌کردم و شبانه روز سر کار بودم اما این نتیجه حاصل نمی‌شد. درست است که باید کار کرد اما کار داریم تا کار.تلاش فیزیکی با یک باور ثروتمندانه، نتیجه خیلی فوق العاده ای ایجاد می‌کند تا باور فقیرانه. ذهن فقیر هر قدر تلاش فیزیکی انجام بدهد نتیجه ی خاصی نخواهد گرفت.من یک بسته آموزشی ای را آماده کردم که اگر هر فردی از آن استفاده کند، در مدت یک سال درآمدش تا حداقل 3 برابر افزایش پیدا می‌کند و آنقدر به این بسته ایمان دارم که این محصول را تضمین می‌کنم:اگر فردی با مطالعه و انجام تمرینات درون این بسته آموزشی در مدت یک سال درآمدش حداقل سه برابر افزایش پیدا نکرد کل هزینه‌اش را عودت خواهم داد. بازخوردی که در سمینارها و همایش‌هایم به صورت حضوری و ایمیل از شرکت کنندگان دریافت کردم نشان دهنده این است که این برنامه آموزشی، نتایج بسیار خوبی برایشان به ارمغان آورده است که باعث تعجب خود آنها نیز شده است.برای شما و تمامی دوستان سعادت و خوشبختی در دنیا و آخرت را از الله مهربان آرزومندم.با سپاس از شما استاد عباس منش عزیز که وقتتان را در اختیار ما قرار دادید.دانلود رایگان : فایل تصویری چگونه در عرض یک سال درآمد خود را سه برابر کنیم. 


مطالب بیشتر برای زندگی بهتر

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

چگونه ثروتمند شويم عباس منش
چگونه ثروتمند شويم عباس منش
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *