چگونه تلخی خورشت کرفس را بگیریم

دوره مقدماتی php
چگونه تلخی خورشت کرفس را بگیریم
چگونه تلخی خورشت کرفس را بگیریم



سال نو رو شیرین تر از همیشه جشن بگیرید.

تجربه ی بافت و طعمی متفاوت

هدیه ای جذاب و دوست داشتنی

یلدا رو با این دسر خوشمزه جذابتر کنید.

دوره مقدماتی php

چگونه تلخی خورشت کرفس را بگیریم

غذای ساده و زیبا فقط با کمی حوصله

مزه ی خوب سلامتی

دسر فرانسوی با طعم رویایی

جشن رنگها و طعم ها با چاشنی عشق

بافت و طعمی که تک و عالیه.

یه روش ساده و خونگی

اگر مايليد که مطالب اين سايت را درون ايميل خود دريافت کنيد، آدرس خود را وارد کرده و بر روي دکمه ي عضويت کليک کنيد. ایمیل شما نزد ما محفوظ است و استفاده دیگری از آن نمی شود.

چگونه تلخی غذا را بگیریم ؟ آیا تا به حال این مورد برای شما پیش آمده که غذایی را آماده کرده اید ولی تلخ شده باشد و برایتان سوال باشد که چگونه تلخی غذا را بگیریم ؟ شاید در این شرایط با خودتان فکر کنید که دیگر نمی توانید کاری برای غذایتان بکنید و مجبور هستید غذایتان را دور بریزید با اینکه برای پخت آن زحمت کشیده اید. اگر با این مشکل روبرو شده اید می توانید از راهکار زیر استفاده کنید.

چگونه تلخی غذا را بگیریم ؟ یکی از اصلی ترین راهکارهای که شما می توانید از آن استفاده کنید این است که عاملی که سبب شده غذای شما تلخ شود را از بین ببرید مثلا اگر در خورشت های که درست می کنید از لیمو عمانی استفاده می کنید می توانید پیش از اینکه غذایتان را درست کنید پوست و تخم های آن را جدا نمایید. شما می توانید لیمو عمانی را پیش از طبخ بخیسانید و بعد از مدتی در زمان پخت آنها را خارج کنید تا بتوانید از تلخ شدن غذایتان پیشگیری کنید.

اگر غذایتان تلخ شده می توانید از آبلیموه استفاده کنید ؛ ابلیموه در بسیاری از غذاها سبب می شود که تلخی از بین برود و اگر می دانید که سبزی موجود سبب تلخ شدن شده است می توانید بروی آنها از سبزیجات استفاده نمایید.

نکته) گاهی اوقات سوختگی در غذا تلخی را به وجود می آورد مثلا اگر شما پیاز داغ را زیادی از حد سرخ کرده باشید و سوخته باشد پس از پختن غذا ممکن است تلخی به وجود بیاورد.

نمک از دسته عواملی ست که سبب می شود مواد تلخ بر روی زبان جذب نشوند . مثلا می توان مزه تند کیوی یا مزه تلخ قهوه را با کمی ریختن نمک داخل قهوه یا در زمان سرو کیوی از بین برد.

چگونه تلخی خورشت کرفس را بگیریم

کاربران عزیز به نظر شما چگونه تلخی غذا را بگیریم ؟ 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌سایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_72”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.
سه
 + 

 = 
هشت

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!

چگونه تلخی خورشت کرفس را بگیریم

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

برخی ازعوامل مانند سوختن پیازداغ، برخی از لیمو امانی ها و … می تواند باعث تلخ شدن غذاهای تان بشود. در این مقاله به شما راه هایی را برای از بین بردن تلخی غذاهای تان معرفی می کنیم

عوامل مختلفی باعث تلخی غذاها می‌شود. در برخی موارد بهترین راه برای برطرف کردن تلخی غذا حذف یا به حداقل رساندن عامل تلخ کننده است. مثلا اگر لیموی عمانی زیاد در خورشت بماند، باعث تلخ شدن مزه آن می‌شود. برخی غذاها هم باید تازه مصرف شود. ماندن در یخچال باعث تغییر ساختار برخی غذاها می شود و مزه تلخی در آن ایجاد می‎کند.

بیشتر بدانید : اصول آشپزی آسان را یاد بگیرید!!

همان طور که گفته شد یکی از کلی‌ترین راه‎ها، حذف عامل تلخ کننده است، مثلا اگر خورشتی درست می‌کنید که در آن از لیمو عمانی استفاده می‌شود، پوست و دانه آن را قبل از ریختن داخل خورشت جدا کنید و با خیس کردن لیمو عمانی قبل از طبخ و سپس خارج کردن آن مدتی پس از پخت، از تولید مزه تلخ آن جلوگیری کنید.یکی دیگر از عواملی که باعث جذب نشدن مواد تلخ روی زبان می‌شود، نمک است. مثلا مزه تلخ قهوه یا مزه تند کیوی را می توان با ریختن مقداری نمک در درون قهوه یا سرو کیوی به همراه مقداری نمک روی آن برطرف کرد.دیگر عامل مهمی که باعث تلخی غذاها می‌شود، سوخت سطحی آن است؛ مثلا پیاز داغ اگر زیاد سرخ شود و سطح آن بسوزد، مزه تلخی در آن احساس می‌شود. از آب لیمو هم می‌توانید برای از بین بردن مزه تلخ بسیاری از غذاها استفاده کنید. حتما شما هم در زمینه خوردن سبزی هایی که مزه تلخی دارد، تجربه دارید . ریختن آب لیمو روی این سبزی ها مزه تلخ آن ها را برطرف می‌کند.

بیشتر بدانید : 10 راز یک زرشک پلو خوش طعم که سرآشپزها نمی گویند

چگونه تلخی خورشت کرفس را بگیریم

بیشتر بدانید : توصیه هایی برای آشپزی با باربکیو

بیشتر بدانید : 8 ریزه کاری مهم در آشپزی

بیشتر بدانید : ترفندهای آشپزهای حرفه ای برای خوشمزه شدن غذاهای شان را اینجا بخوانید

بیشتر بدانید : رایج ترین اشتباهاتی که در آشپزی انجام می دهیم

بیشتر بدانید : رفع شوری غذا با 4 روش ساده

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : khorasannews.com

نام (اجباری)

آدرس پست الکترونیکی (اجباری است اما نمایش داده نمی‌شود)

تصویر امنیتی جدید

برخی افراد در زندگی مان وجود دارند که سوالات بسیار خصوصی از شما می کنند. با خواندن این مطلب پاسخ‌های دندان‌شکنی برای جواب دادن به این سوالات یاد می‌گیرید

رنگ مو قهوه ای یکی از پر طرفدارترین رنگ مو ها در بین تمام خانم ها است. برای یک رنگ مو قهوه ای زیبا چه رنگ ها یی را باید با هم ترکیب کنیم؟

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

آشپزی, ترفند و تجربه آشپزی ثبت دیدگاه

اگر به دنبال راه حل برای شور شدن ، ترش شدن ، تلخ شدن یا تند شدن غذا و خورشتت می گردی. درست اومدی. در ادامه برای هر گدام از آن ها راهکارهایی رو می بینی که میتوانند بهت کمک کنند.

امیدوارم با این ترفند ها بتونی غذات رو از شوری ، تلخی ، تندی یا ترشی در بیاری.

برای رفع ترش شدن غذا شما می‌توانید؛ به خورشت خود یک تیکه نبات یا شکر و کمی زعفران با توجه به میزان خورشت خود اضافه کنید. برای ترش شدن قرمه سبزی تنها از شکر استفاده کنید.

توجه: برای اضافه کردن شکر به خورشت کم کم اینکار را انجام دهید. اجازه دهید شکری که به خورشت اضافه کردید خوب در خورشت حل شود آن را بچشید اگر بازهم نیاز بود شکر اضافه کنید.

چگونه تلخی خورشت کرفس را بگیریم

حتماً بخوانید: ۵ راز خوشمزه شدن قرمه سبزی

برای از بین بردن شوری غذا با توجه به نوع غذای خود یکی را راه حل زیر را انتخاب کنید.

۱- یک قاشق نوشابه داخل غذا بریزید.

۲- یا برای رفع شوری غذا از سیب زمینی استفاده کنید. سیب زمینی را پوست بکنید به چند تیکه بزرگ برش بزنید و داخل خورشت بندازید و بعد از حدود نیم ساعت آنها را از خورشت خارج کنید.

۳- همچنین می‌توانید مقداری خمیر با آرد گندم درست کنید. آن را به شکل گلوله‌هایی به اندازه گردو درآورید و داخل خورشت خود بیندازید. و بعد از نیم ساعت که داخل خورشت جوشیدند آن‌ها را از خورشت خارج کنید.

۴- برای برنج هم اگر بعد از دم کش کردن متوجه شوری آن شدید خورشتتان را بدون نمک درست کنید. اگر هنوز آن را دم کش نکردید؛ روی آن آب بگیرید تا شوری آن برود.

۵- راه دیگری که می توانید برای اکثر غذاهایی که شور شده استفاده کنید این است که: غذا را دوباره درست کنید، اما به آن نمک نزنید و غذای شور شده را با آن قاطی کنید .اینجوری دیگر غذاها اصراف نمی‌شود و شوری غذا از بین می رود. زیادی غذا را می توانید در یخچال قرار دهید و در وعده های دیگر استفاده کنید. اگر غذای آبکی هست می توان کمی از آب آن را بریزید و دوباره آب و ادویه اضافه کنید.

۶- اضافه کردن کمی آبلیمو یا سرکه برای رفع شور شدن غذا نیز مؤثر است.

۷- برای گرفتن شوری ترشی آب آن را بریزید و بجای آن آب جوشیده سرد به ترشی اضافه کنید. همچنین کلم و هویچ، ذرت به ترشی شوری آن را کم می کند.

۸- برای گرفتن شوری خیار شور آب آن را بریزد و به آن آب جوشیده سرد اضافه کنید. یا موقع مصرف آن حدود نیم ساعت آن را در آب قرار دهید تا شوری آن برود.

حتماً بخوانید: ۲ نکته برای خوشمزه شدن خورشت قیمه

برای رفع تندی غذا کافی است: با توجه به میزان غذا و تندی غذای خود، کمی آبلیمو ترش یا سرکه را به غذا اضافه کنید. بهتر است کم کم اینکار را انجام دهید تا غذا ترش نشود. اجازه دهید آبلیمو یا سرکه‌ای که اضافه کردید یک دقیقه داخل خورشت بجوشد؛ بعد خورشت را بچشید. اگر بازهم نیاز بود دوباره آبلیمو اضافه کنید. با این روش خیلی سریع تندی غذا از بین می رود.

برای رفع تلخی غذا می‌توانید؛ سیب زمینی رنده شده به خورشت بزنید. یا مقداری زعفران همراه شکر یا قند دم کنید و به خورشت خود اضافه کنید.

همانطور که در بالا گفتیم برای رفع شوری، ترشی ، تندی و تلخی غذاهایی که آبدار هستند، مثل انواع خورشت ها راه‌های ساده‌‌ای وجود دارد. که به بعضی از این روش ها اشاره کردیم. اما اگر غذاهای بدون آب بدمزه شدند، خیلی سخت یا حتی غیرممکن است که بتوانید مزه آنها را تغییر دهید. می توانید از سر آن غذا با ادویه کم دوباره درست کنید و آنها را باهم قاطی کنید، تا غذایی که درست کردید اصراف نشود و مجبور نباشید آن را دور بریزید.

اگر برای رفع شور شدن ، ترش شدن ، تلخ شدن و تند شدن غذا راهی می شناسی که در اینجا نوشته نشده. تجربه خودت رو بنویس.

احتمالاً این مطالب را هم دوست داری بخونی:

برچسب هاآبلیمو تجربه ترفند خورشت سرکه سیب زمینی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وقتی دیدگاهم تایید شد من را از طریق ایمیل باخبر کن

میتونی ایمیلت رو وارد کنی تا تازه‌ترین مطالب چاره‌دان رو از دست ندی و هر وقت خواستی از ایمیلت بخونی

چگونه تلخی خورشت کرفس را بگیریم
چگونه تلخی خورشت کرفس را بگیریم
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *