چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم

دوره مقدماتی php
چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم
چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم




خانه

موبایل

دوره مقدماتی php

آموزش ارضا شدن و درمان انزال زودرس

 

چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم

چگونه دیر ارضا شویم – راه های درمان انزال زودرس

فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن دیر ارضا شود یا به عبارتی از انزال زودرس جلوگیری به عمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد! انزال زودرس شایع‌ ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد. اغلب کسانی که دچار بیماری زودانزالی هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع می‌کنند.

 

آموزش ارضا شدن و چگونه دیر ارضا شویم:

 

استفاده از متد ماستر و جانسون از دیگر راههای دیر ارضا شدن مرد است:این شیوه شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است که منجر به ارگاسم می شود. این روش از دیر ارضا شدن نیاز به اراده و تمرین دارد ولی بسیار موثر است. ماستر و جانسون، شامل تحریک سکسی توسط خود فرد یا زوج جنسی می باشد. انجام تحریک تا رسیدن به نزدیکی قله (ارگاسم) و متوقف کردن آن است.

 

این کار در چند نوبت و اوقات مختلف انجام می شود و به تدریج زمان هر تحریک افزایش می یابد تا فرد احساس می کند زمان طولانی تری را صرف هر بار تحریک می نماید پس از چند نوبت و چند روز تمرین انجام نزدیکی شروع می شود. مرد به پشت می خوابد و به آرامی کار نزدیکی انجام می شود. به محض اینکه تحریک به قله نزدیک می شود با علامت دادن به زن (پارتنر) مدتی حالت ریلکس به خود گرفته و مجددا نزدیکی شروع می شود.

 

squeeze technique تکنیک فشردن، راهی برای دیر ارضا شدن :

روش فشردن در دهه ی ۶۰ میلادی توسط مسترز و جانسون ارائه شد. در این متد فرد و یا شریک جنسی وی را از لحاظ جنسی به آرامی تحریک می کند، سپس هنگامی که فرد به نزدیک لحظهء انزال رسید، با انگشتهای نشانه و شصت حلقه ای به دور آلت درست میکند و محکم آنرا می فشارد تا وقتی که فشار جنسی فروکش کند. سپس مجددا مراحل بالا را برای سه بار تکرار می کنند و دفعهء سوم اجازهء انزال را می دهند. با تکرار این کار ۱ تا ۲ مرتبه در هفته کنترل جنسی آنها بالا میرود و زمان نزدیکی را می توانند افزایش دهند.

 

چگونگی دیر ارضا شدن مردان و جلوگیری از زودانزالی:

مصرف بعضی از داروها باعث بروز انزال زودرس مي‌ شود

 

البته آنچه مسلم است، اين است كه زنان معمولا ديرتر از مردان ارضا مي‌شوند و عدم آگاهي زوجين از چگونگي ايجاد تطابق، زمان طولاني ارضا شدن زوجه و زمان كوتاه‌تر زوج، باعث نمود بيشتر و عذاب آورتر اين مشكل مي‌شود. در حالي كه مي‌توان با يك آموزش درست در اين زمينه از احساس نارضايتي زوجين جلوگيري كرد.

 

مشكلات رواني كه به اشكال مختلف مي‌توانند باعث ايجاد انزال زودرس شوند زيادند. مثلا اضطراب، هيجان و استرس‌هاي رواني كه فرد در زندگي روزمره خود دچار آنها مي شود در بروز بيماري انزال زودرس نقش مهمي ايفا مي‌كنند.

 

معمولا اين هيجانات و استرس‌ها باعث مي‌شوند تا فرد در حين نزديكي توانايي خود را در راحتي و تمركز روي رابطه جنسي از دست داده و انزال زودرس رخ دهد. يكي ديگر از مسايلي كه از طريق ايجاد مشكل رواني باعث بروز انزال زودرس مي‌شود، ترس از بروز اختلا‌ل نعوظ است. در واقع ترسي كه فرد نسبت به از دست دادن نعوظ دارد باعث مي‌شود تا به صورت ناخود آگاه انزال زودتر از موعد رخ دهد. البته در موارد نادري هم مصرف برخي داروها مثل بعضي از دارو هاي اعصاب باعث بروز انزال زودرس مي‌ شود.

 

 

با تمرين و تکرار سعي کنيد آستانه انزال را در خودتان معين کنيد و سپس تلاش کنيد تا بر روي کنترل آن اجحاف کامل پيدا کنيد تا بواسطه ي آن قادر شويد مدت زمان رابطه جنسی را افزايش دهيد. سعي کنيد زمانيکه به آستانه انزال نزديک مي شويد کاري کنيد تا برانگيختگي کمتر شود. هميشه خودتان را پايين تر از حدي نگه داريد که انزال اجباري صورت پذيرد. هرگاه که احساس کرديد در حال نزديک شدن به مرحله ي انزال هستيد، حرکت دادن بدن را متوقف کنيد، چند ثانيه به خود فرصت بدهيد تا آرام شويد و زمانيکه تحريک اندکي کمتر شد، مجدداً به کار خود ادامه دهيد.

 گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

منابع :

delgarm.comtanzimekhanevadeh.com


دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم

جدیدترین جواهرات زنانه و مردانه-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم



چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

 

 

زود انزالی (انـزال زودرس) بـه انـزالی غیر قابل کنترل گفته می‌شود که قـبـل از دخول و یا بلافاصله مدت کوتاهی پـس از آن انـجـام گیـرد. معمولا انزال زود رس بین ۳۰ ثانیه تا ۲ دقیقه بعد از شروع دخول صورت می‌گیرد.

زود انزالی یکی از مسایلی است که هم برای مرد و هم برای زن می تواند مشکل سازبوده وآنها را از رسیدن به احساس لذت جنسی محروم سازد و موجب عدم رضایت زوجین از کیفیت رابطه جنسی و زندگی زناشویی شده که البته افزایش اضطراب را نیز به همراه دارد. البته در صورتیکه این مشکل همیشگی نباشد جای نگرانی نیست و فقط زمانیکه زود انزالی همیشگی بوده و قبل از اینکه رابطه جنسی را شروع کنید و یا زمانیکه تازه رابطه جنسی را شروع کرده‌اید، رخ دهد، می‌شود به آن زود انزالی گفت.

به گفته متخصصان متاسفانه مشکل زود انزالی در کشور ما بسیار بیشتر از سایر کشور هاست. دلیل زود انزالی بیشتر مربوط به مسائل روانی و آمادگی ذهنی و جسمی فرد هنگام آمیزش جنسی است.

زمانی که مرد قبل از انکه ارضا شود دچار انزال شده و از او منی خارج شود، گویند که مرد دچار انزال زودرس است. گاهی انزال زودرس طبیعی بوده و بر اثر پرهیز طولانی از مسایل جنسی به وجود می اید. انزال زودرس دائمی، مشکلی جدی بوده و به عدم رضایت همسر و ناتوانی منجر می شود. 

 به طور طبیعی مدت زمان لازم برای اینکه یک مرد به ارگاسم برسد بین 5 تا 10 دقیقه است . هر چند بیشتر آقایان تمایل دارند مدت زمان بیشتری تا رسیدن به ارگاسم داشته باشند ولی زمان ارگاسم اصلاً مهم نبوده و کیفیت ارگاسم بویژه همزمانی ارگاسم طرفین از اهمیت برخوردار است. به گفته پژوهشگران انزال در مبتلایلان به زود انزالی در کمتر از 118 ثانیه از شروع مقاربت صورت میگیرد.

 

زنان معمولا دیرتر از مردان ارضا می شوند و عدم آگاهی زوجین از چگونگی ایجاد تطابق، زمان طولانی ارضا شدن زوجه و زمان کوتاه تر زوج، باعث نمود بیشتر و عذاب آورتر این مشکل می شود. در حالی که می توان با یک آموزش درست در این زمینه از احساس نارضایتی زوجین جلوگیری کرد. معمولا بیشتر افرادی که انزال زود رس دارند به علت های متفاوت از رفتن به پزشک سر باز می زنند اما اگر بیماری زودانزالی درمان نشود ، فرد می تواند به مرحله دیر ارضا شدن برسد . در ادامه سعی داریم به روش هایی اشاره کنیم که با استفاده از آنها مشکل انزال زودرس درمان شده و فرد بتواند به صورت طبیعی یک رابطه جنسی سالم و طولانی و لذت بخش را تجربه کند.

برای افزایش زمان نزدیکی و کنترل انزال زودرس روشی موثر توسط مسترز و جانسون در دهه ی 60 میلادی ارائه شد که در آن فرد زمان نزدیک شدن به ارگاسم باید با انگشتهای نشانه و شصت حلقه ای به دور آلت درست کند و به آن فشار آورد تا زمانی که تحریک جنسی او به پایان رسد. این کار باید سه مرتبه تکرار گردد و در مرتبه سوم انزال صورت پذیرد . تکنیک فشردن باعث رهایی از زود انزالی می شود و با تکرار این روش 1 تا 2 مرتبه در هفته می توانید توانایی کنترل انزال را به دست آورید و از لذت جنسی بیشتری برخوردار شوید.

 

در این روش فرد توسط خود یا زوج جنسی تحریک می شود و هنگامی که به اوج هیجان جنسی رسید باید این کار را متوقف سازد .افرادی که به زود انزالی دچار هستند باید این روش را در نوبت و اوقات مختلف انجام دهند تا در هر نزدیکی توانایی بیشتری در کنترل انزال به دست آورند ویا به عبارتی زمان هر نزدیکی بالاتر رود.

در این شیوه که شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است ، مرد به پشت می خوابد و به آرامی رابطه را شروع می کند ولی به محض رسیدن به ارگاسم مدتی حالت ریلکس به خود گرفته و دوباره نزدیکی را آغاز می کند.

 

چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم

 

بسیاری از مشکلات در زندگی وجود دارد که در روابط جنسی ما تاثیر گذار است .

شما می توانید با این تکنیک ها آستانه انزال را در خودتان بالاتر ببرید و انزال را کنترل کنید و مدت رابطه جنسی خود را بالا ببرید تا شریک جنسیتان از شما راضی باشد.

 

در ادامه ۲۳ روش درمان زود انزالی آمده است. این درمان ها به دو بخش غیر غذایی و غذایی تقسیم می شوند. ابتدا به بخش غیر غذایی که بسیار آسان و در دسترس است پرداخته می شود و سپس نوبت به غذاها و خوراکی ها  می رسد.

تمرین کیگل را برای به تأخیر انداختن ارگاسم انجام بدهید. کیگیل زمانی مفید است که انزال نزدیک است و می‌تواند کمک کند تا انزال به تاخیر بیفتد. خیلی راحت تمرینات کیگل را در گوگل جست‌وجو کنید تا شیوه‌ی انجام آن را یاد بگیرید. این تمرینات به ایجاد عضلات در کف لگن کمک می‌کنند و به این ترتیب سبب می‌شوند که کنترل بهتری روی انزال تان داشته باشید.

در یک مطالعه‌ی کنترل شده که در سال ۲۰۱۲ روی انزال زودهنگام صورت گرفت، مردانی که قبل از انزال حتی یک دقیقه هم رابطه‌ی جنسی‌شان طول نمی‌کشید، یک دوره‌ی ۱۲ هفته‌ای تمرینات کف لگن را انجام دادند. نتایج این مطالعه نشان داد که زمان واکنش انزال آنها از ۳۱.۷ ثانیه به ۱۴۶.۲ ثانیه افزایش یافت.

 

استفاده از کاندوم نیز در به تأخیر انداختن انزال کمک می‌کند. کاندوم با کاهش حساسیت در هنگام مقاربت تاثیر خود را می‌گذارد و سبب می‌شود که مشکل زود انزالی تا حدی حل شود. فقط از یک برند خوب استفاده کنید: اگر می‌توانید از لاتکس استفاده کنید، کاندوم‌های برند تروجان برای این هدف عالی عمل می‌کنند. اگر کاندوم های معمولی جواب ندادند می توانید از کاندوم های آغشته به محلول های تاخیری استفاده کنید.

استفاده از “دوره‌ی مقاوم‌سازی” پس از انزال را امتحان کنید. بعد از انزال چه‌قدر طول می‌کشد که دوباره به انزال برسید؟ چه مدت طول می‌کشد که برای بار دوم انگیختگی قبل از انزال رخ بدهد؟ بسیاری از مردان در طول مرحله‌ی نعوظ حساسیت کم‌تری را در طول انگیختگی دوم تجربه می‌کنند و اغلب درمان مناسب برای انزال زودهنگام، این است که فرد یک بار به انزال برسد (شاید در طی مقاربت) و سپس به ارضاء شریک جنسی خود بپردازد تا دوباره دچار انگیختگی شود، و سپس از مرحله‌ی دوم انزال برای داشتن یک رابطه‌ی جنسی طولانی‌تر استفاده کند. اگر چه بعضی از زوج‌ها در ابتدا از این ایده ایراد می‌گیرند، اما حقیقتا برای بسیاری از زوج‌ها این روش بسیار موثر بوده‌است.

کرم‌های موضعی حاوی لیدوکائین یا یک عامل بی‌حس‌کننده‌ی مشابه باعث کاهش حساسیت می‌شوند، اگرچه از سوی سازمان غذا و داروی آمریکا برای این کار تایید نشده‌اند. یا کرم روان‌کننده‌ای را امتحان کنید که با مواد اولیه‌ی حساسیت‌زدا ساخته شده است و برای کمک به تجربه‌ی جنسی طولانی‌مدت طراحی شده باشد. با این حال، دکتر گلدستین در این‌باره هشداری می‌دهد: ” اگر قرار است از یک عامل بی‌حس‌کننده استفاده کنید، باید از کاندوم استفاده کنید در غیر این صورت اثرات بی‌حس‌کننده به شریک‌تان هم منتقل می‌شود.” هم‌چنین پیشنهاد می‌شود که قبل از شروع رابطه‌ی جنسی عامل بی‌حس‌کننده را پاک کنید. کاهش اصطکاک ممکن است به شما کمک کند تا مدت زمان رابطه‌تان بیش‌تر طول بکشد و انزال دیرتر رخ بدهد.

اگر در عرض ۲۴ ساعت پس از رابطه‌ی جنسی با شریک زندگی‌تان به اوج لذت جنسی نرسیده‌اید، انزال سریع‌تر رخ می‌دهد. مردانی که در هنگام صبح خودارضائی می‌کنند و پس از آن شب‌هنگام با شریک زندگی‌شان رابطه‌ی جنسی دارند، مدت زمان بیش‌تری طول می‌کشد که به انزال برسند، زیرا قبلا در همان روز ارگاسم داشته‌اند. شما همچنین می‌توانید هنگام شب خودارضائی کنید و صبح روز بعد با شریک زندگی‌تان مقاربت کنید، نتیجه این خواهد بود که باز هم دیر به انزال می‌رسید.

قبل از شروع مقاربت چه‌قدر پیش‌نوازش برای تحریک متقابل داشته‌اید؟ مدت زمان پیش‌نوازش را بیش‌تر یا کم‌تر کنید، یا انواع متفاوتی از آن را امتحان کنید. سعی کنید تمرکزتان روی آلت تناسلی را کمابیش تغییر بدهید تا سطح تحریک شدن را تحت کنترل خودتان دربیاورید. اگر قبل از تلاش برای دخول (آلت تناسلی را وارد مهبل کردن) به میزان ۸.۵ درجه تحریک شده باشید، پس به طرز اجتناب‌ناپذیری ۹ انزال است، بنابراین دخول را زمانی انجام بدهید که در درجه‌ی ۶ یا ۷ تحریک هستید. هرگز یک چوب کبریت روشن را به یک کارخانه‌ی دینامیت نبرید! گاهی اوقات پیش‌نوازش می‌تواند به حل مشکل زودانزالی کمک کند، زیرا به فرد اجازه می‌دهد تا بر اضطراب خود غلبه کند، و به جای عجله کردن که می‌تواند اضطراب او را تقویت کند و منجر به انزال زودرس شود، آرام‌تر می‌شود.

برخی داروهای خوراکی نیز که برای درمان شرایط دیگری طراحی شده‌اند، به دلیل اثرات جانبی جنسی‌شان (غیرعمد و ناخواسته) در درمان زودانزالی موثر بوده‌اند. برای مثال، بازدارنده‌های بازجذب سروتونین (اس‌اس‌آر‌آی)، که به طور گسترده‌ای به عنوان یک ضدافسردگی استفاده می‌شوند، می‌توانند برای به تاخیر انداختن ارگاسم استفاده شوند. دکتر گلدستین توضیح می‌دهد ” بازدارنده‌های بازجذب سروتونین، سطح سروتونین را بالا می‌برند که یک بازدارنده‌ی فعالیت جنسی است، و یکی از اثرات جانبی آن دشواری در انزال است”. با این حال، بازدارنده‌های بازجذب سروتونین برای مردانی که هرروز آن‌ها را مصرف می‌کنند، بهتر عمل می‌کنند؛ اگر آن‌ها را بلافاصله قبل از رابطه‌ی جنسی مصرف کنید، تاثیری نخواهند داشت. این قرص‌ها هم چنین، اثر جانبی ناخواسته‌ی دیگری دارند ـ از دست دادن میل جنسی ـ پس مهم است درباره‌ی مزایا و معایب این گزینه با پزشک‌تان مشورت کنید.

قرص مسکن ترامادول هم می‌تواند ارگاسم را به تاخیر بیندازد و جلوی زود انزالی را بگیرد. دکتر گلدستین می‌گوید “می‌توانید آن را درست پیش از رابطه‌ی جنسی مصرف کنید و اثرات آن بر مغز در نهایت منجر به انزال طولانی‌مدت می‌شود. “سایر اثرات جانبی نه چندان مطلوب ترامادول شامل تهوع، استفراغ، سوءهاضمه، خواب‌آلودگی، خشکی دهان، لرز، تعریق، سردرد، و غیره است. دکتر شارلیپ نیز هشدار مي‌دهد که این قرص می‌تواند اعتیادآور باشد.

این تکنیک به این صورت است که انسان در حال داشتن مقاربت است و زمانی که احساس می‌کند انزال نزدیک است، آلت تناسلی را خارج می‌کند و سر آن را یعنی همان جایی را که در آن به شافت (بدنه‌ی آلت یا قسمت استوانه‌ای شکل) متصل است فشار می‌دهد و بنابراین یک “احساس توقف” ایجاد می‌شود و به او کمک می‌کند که قادر باشد میل به ارگاسم شدن را خفه کند. وقتی به این حس برسد که “نقطه‌ی احساس بدون بازگشت” از بین رفته است، دوباره دخول می‌کند و دوباره به رابطه‌ی جنسی ادامه می‌دهد و تاحدی مشکل زود انزالی رفع می شود. او می‌تواند از روش” فشردن” هر چند بار که می‌خواهد استفاده کند قبل از این‌که در نهایت به اوج لذت برسد.

برخی افراد مشغله‌ی ذهنی را برای به تاخیر انداختن چیزها مفید می‌دانند پس این راه می‌تواند برای درمان زود انزالی نیز مفید باشد. ایده‌ی اصلی آن است که به چیزی کاملا بی‌ارتباط به شریک‌تان ـ و مشخصا غیرجنسی ـ فکر کنید. برخی آقایان تصور می‌کنند در یک مسابقه‌ی فوتبال حضور دارند یا در ذهنشان مسائل ریاضی حل می‌کنند.

 

خرما ما را به یاد کشورهای عربی می‌اندازد چرا که از هزاران سال پیش، خرما در کشورهای عربی محبوب بود و روی سکه‌ها و نقاشی‌های دیواری به تصویر کشیده شده‌است. این ماده‌ی خوراکی می‌تواند به رفع مشکلات مختلف مربوط به سلامتی مانند مشکلات قلبی، یبوست، کم‌خونی، اسهال خفیف و سرطان معده کمک کند. خرما همچنین می‌تواند برای اضافه کردن وزن استفاده شود. بعضی از متخصصان تغذیه معتقدند که خوردن دو عدد خرما در روز می تواند به یک رژیم غذایی سالم و متعادل منجر شود.

مرحله‌ی ۱: قبل از رفتن به خواب یا برای صبحانه خرما همراه با شیر مصرف کنید.

مرحله‌ی ۲: آن‌ها را در تهیه‌ی رسپی‌های شیرین به کار ببرید.

این میوه غنی از فیبر، مواد معدنی و ویتامین‌ها است، که اختلالاتی مانند اسهال، یبوست، اختلال در عملکرد جنسی ( زود انزالی ) و مشکلات معده را درمان می‌کنند. ترکیبات دارویی که به درمان زود انزالی کمک می‌کنند، عبارتند از فلاونوئیدها و استرادیول که می‌توانند کیفیت اسپرم را بهبود دهند، و سبب بیش‌تر شدن وزن تخمک‌ها و تحرک اسپرم شوند. یکی از ترکیبات موجود در خرما، قند است که برای مدت طولانی در طول رابطه‌ی جنسی به انرژی فیزیکی تبدیل می‌شود.

با توجه به سنت‌های باستانی، نوشیدنی تهیه شده از خرما، شیر، عسل، و هل می‌تواند استقامت جنسی را افزایش دهد. قند موجود در همتاهای خرما عبارت است از: ساکارز، فروکتوز و گلوکز. خوردن خرما می‌تواند منجر به بالا رفتن سریع انرژی شود. برای جلوگیری از انزال زودرس، عملکرد مناسب عصب‌ها نیز ضرورت دارد، که با استفاده از مواد مغذی موجود در خرما این مورد هم قابل دستیابی است. پتاسیم، این ماده‌ی معدنی، باعث بهبود عملکرد سیستم عصبی و همچنین هوشیاری مغز انسان می‌شود.

– اگر به عدم تحمل فروکتوز مبتلا باشید. در این صورت ممکن است از اسهال، گاز معده، درد شکم و سایر مشکلات رنج ببرید.
– دیابتی هستید سطح قند خون باید تحت نظارت یک پزشک باشد.

مهم‌ترین فایده‌ی هندوانه این است که می‌تواند عروق خونی را آرام کند، بدون این‌که هیچ گونه عوارض جانبی داشته باشد. برای غلبه بر مشکل زودانزالی ، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله‌ی ۱: هندوانه را به صورت تکه‌های کوچک برش بزنید.
مرحله‌ی ۲: مقداری پودر زنجبیل و نمک روی تکه‌های هندوانه بپاشید.
مرحله‌ی ۳: خوراکی خوش طعم و مزه‌ی شما آماده است. می‌توانید چاشنی را با توجه به ذائقه‌ی خودتان تغییر دهید. شما همچنین می‌توانید این هندوانه‌های مزه‌دار شده را به هر سالاد میوه‌ای اضافه کنید.

هندوانه چگونه چنین تاثیری دارد؟

مولفه اصلی ایجادکننده‌ی تغییر ماده‌ای مغذی است که به عنوان سیترولین شناخته شده‌است. این ترکیب می‌تواند میل جنسی هر فردی را افزایش دهد!

 

زعفران یک تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی است و از این رو می‌تواند برای درمان زودانزالی مورد استفاده قرار بگیرد.

مرحله‌ی ۱: ۱۰ مغز بادام را شب تا صبح داخل آب خیس بگذارید.
مرحله‌ی ۲: صبح روز بعد پوست بادام‌ها را جدا کنید و آن‌ها را با یک فنجان شیر گاو توسط میکسر مخلوط کنید.
مرحله‌ی ۳: کمی زعفران، زنجبیل و هل را به ترکیب بالا اضافه کنید. ترکیب حاصل را هر روز صبح بنوشید.

زعفران دارای کاروتنوئیدهای زیادی در قالب لیکوپن، بتاکاروتن، آلفاکاروتین و زآگزانتین است. این مواد به عنوان آنتی‌اکسیدان عمل می‌کنند، که می‌تواند در جلوگیری از ابتلا به بیماری‌هایی مانند عفونت، سرطان و اختلالات سیستم ایمنی بدن تاثیر زیادی داشته باشد.

برای درمان زودانزالی، بدن شما به برخی مواد معدنی ضروری مانند روی، فسفر، منگنز، آهن، سلنیوم، که همگی در زعفران موجود هستند، نیاز دارد. پتاسیم جزء مهمی از بدن و مایعات سلولی است. این ماده‌ی معدنی فشار خون و ضربان قلب را تنظیم می‌کند. آهن برای تولید گلبول قرمز و بسیاری از آنزیم‌های بدن مورد نیاز است.

برای داشتن یک زندگی جنسی شاد، بدن شما باید فشار خون طبیعی داشته باشد و برای حفظ آن باید از مصرف بیش از حد سدیم اجتناب کنید. از آن‌جایی که بادام به طور طبیعی سدیم کمی دارد، این روش درمانی را امتحان کنید. بادام دارای مواد شیمیایی مانند ال-کارنیتین، ریبوفلاوین و فنیل‌آلانین است که می‌تواند حافظه و عملکرد عصبی را بهبود بخشد.

ترکیبات اصلی ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی موجود در زنجبیل عبارتند از کورکومین، سالیسیلات، اسید کافئیک، کپسایسین، بتا کاروتن و جینگجرول. مواد معدنی که می‌توانند از زودانزالی جلوگیری کنند عبارتند از: روی، فسفر، منیزیم، پتاسیم و آهن.

هل منبع ارزشمندی از مواد معدنی مانند منیزیم، كلسیم و پتاسیم است. پتاسیم برای کنترل ضربان قلب، فشار خون و مس برای تولید گلبول­های قرمز ضرورت دارد. مواد معدنی مانند آهن، منگنز، روی، فسفر، منیزیم و غیره نیز در هل موجود است.

– می‌خواهید وزن کم کنید مصرف بیش از حد بادام باعث می‌شود تا وزن‌تان افزایش پیدا کند. شما همچنین ممکن است از یبوست و نفخ رنج ببرید.

دارچین از پوست درخت دارچین تهیه می‌شود. این پوست معمولا برای سرماخوردگی، مشکلات معده، اسهال و ناراحتی‌های دستگاه گوارش (GI) استفاده می‌شود. در واقع، روغن دارچین به طور گسترده‌ای در محلول‌های مخصوص غرغره، لوسیون، صابون، خمیر دندان، لوازم آرایشی و محصولات دارویی مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این حال، تعداد بسیار کمی از آدم‌ها می‌دانند که دارچین می‌تواند اشتها را تحریک کند، گرفتگی‌های قاعدگی را درمان کند، و به درمان زودانزالی کمک کند و عفونت‌های ناشی از کرم‌های انگلی و باکتری را درمان کند.

مرحله‌ی ۱: دو قاشق غذا خوری پودر دارچین ارگانیک و پنج قاشق غذاخوری آب را آماده کنید.

مرحله‌ی ۲: این دو را با هم مخلوط و در نهایت مصرف کنید.

خواص دارویی دارچین مربوط به سه ترکیب موجود در آن (سینامیل استات، سینامیل الکل و سینامالدهید) و سایر مواد فرار است. خواص ضد التهابی آن مسئول سطوح پایین اسید آراشیدونیک (از غشای سلولی) هستند.

روغن‌های فرار موجود در دارچین می‌تواند باعث از بین رفتن گاز معده شود. این ماده جریان خون را افزایش می‌دهد و بنابراین متابولیسم سریع‌تر می‌شود و به این ترتیب اشتها را تحریک می‌کند. خواص قابض دارچین به ترکیبات دارویی شناخته شده به عنوان تانن مربوط هستند، که از اسهال نیز جلوگیری می‌کنند. این درمان تاثیر بیش‌تری خواهد داشت اگر به علت مشکلات گوارشی ساده از زود انزالی  رنج می‌برید.

– دیابتی هستید. ممکن است از هیپوگلیسمی (پایین بودن قند خون) رنج ببرید. بنابراین، سطح قند خون خود را با دقت کنترل کنید. داروهای ضد دیابتی نیز احتمالا با پوست دارچین تداخل نشان خواهند داد.
– اگر قرار است که یک عمل جراحی انجام بدهید یا به تازگی عمل داشته‌اید، سطح قند خون‌تان ممکن است تحت تاثیر قرار بگیرد. لطفا دو هفته قبل یا بعد از جراحی دارچین مصرف نکنید.

اجداد ما همیشه بر استفاده از میوه‌ها و سبزیجات تأکید داشته‌اند. گرچه علم در قرن بیستم پیشرفت نکرده بود، اما آن‌ها می‌دانستند که خوردن مواد غذایی طبیعی موجب تقویت قدرت ایمنی و جلوگیری از بروز بیماری‌های ساده می‌شود.

زنجبیل یکی از ادویه‌ها و گیاهان پرطرفدار در بسیاری از دستور‌العمل‌ها است. این ریشه‌ی دارویی برای درمان بیماری‌های ساده مانند اسهال، کولیک و آرتریت استفاده شده‌است. زنجبیل همچنین به دلیل توانایی که برای درمان مشکلات جنسی مانند زود انزالی دارد، به عنوان یک داروی تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی شناخته شده‌است. ثابت شده‌است که ترکیب زنجبیل و عسل میل جنسی، عملکرد جنسی و احساسات شهوانی را افزایش می‌دهد.

مرحله‌ی ۱: یک قاشق غذاخوری زنجبیل را رنده کنید و بعد آن را با عسل مخلوط کنید.
مرحله‌ی ۲: ترکیب حاصل را به مدت یک ماه مصرف کنید و می‌توانید تفاوت را احساس کنید.

خواص ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی زنجبیل به دلیل وجود اسید کافئیک، سالی‌سیلات، کورکومین، کپسایسین، بتا کاروتن، جینجرول و شوگاول است. خواص دارویی این ریشه‌ی خوراکی می‌تواند باعث کاهش تحریک‌پذیری دستگاه گوارش شود، و بزاق و تولید صفرا را در صورت نیاز افزایش دهد.

نوشیدن چای زنجبیل می‌تواند سبب شود که بدن‌تان واکنش‌های خود را تغییر دهد. در واقع، ضربان قلب سریع‌تر می‌شود. این نوشیدنی همچنین، گردش خون را بهبود می‌دهد و به سم‌زدایی و پاکسازی بدن کمک می‌کند. افزایش جریان خون منجر به حل مشکلات نعوظ می‌شود. عسل، در مناطق مختلف، می‌تواند طعم‌ها و خواص دارویی متفاوتی داشته باشد.

عسل بهترین منبع انرژی است. کربوهیدرات‌های موجود در این ماده‌ی خوراکی می‌توانند به راحتی در طی هضم تجزیه شوند. بهترین مواد معدنی موجود در عسل عبارتند از آهن، کلسیم و ویتامین C.

– سابقه‌ی سنگ کلیه دارید. مصرف بیش از حد این ترکیب می‌تواند منجر به تشکیل سنگ کلیه شود.
– اگر به گرده و کرفس حساسیت دارید یا دچار سایر حساسیت‌های مرتبط با زنبور عسل هستید، نباید عسل بخورید. همچنین یادتان باشد که از عسل ارگانیک برای اهداف دارویی استفاده کنید.
– دیابتی هستید. سطح قند خون باید توسط یک پزشک کنترل شود.

بذر پیازچه برای کاهش دادن علائم زود انزالی به کار رفته‌است. مزیت پیازچه این است که می‌تواند در هر شرایط آب و هوایی رشد کند. این گیاه را می‌توان به عنوان مرحله‌ی زودهنگام در چرخه‌ی زندگی یک پیاز به حساب آورد. بنابراين، دارای بهترین خواص تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی برای درمان زود انزالی است.

مرحله‌ی ۱: برگ‌های خارجی را تمیز کنید و قسمت‌های سبز را که کم‌کم پلاسیده شدن را شروع کرده‌اند، جدا کنید.

مرحله‌ی ۲: سطح بیرونی باید پوست کنده شود تا قسمت تازه و ترد پیاز را به دست بیاورید.

مرحله‌ی ۳: شما می‌توانید آن‌ها را خرد کنید و در رسپی‌ها مورد استفاده قرار بدهید یا به عنوان مخلفات کنار غذا آن‌ها استفاده کنید.

مرحله‌ی ۱: بذر را له کنید و پنج قاشق چایخوری آب آماده کنید.

مرحله‌ی ۲: اجازه بدهید پودر به مدت ۳ ساعت در آب خیس بخورد.

مرحله‌ی ۳: قبل از غذا این ترکیب را مصرف کنید تا مشکل زود انزالی‌تان را از بین برود.

مانند پیاز معمولی، پیازچه و بذر پیازچه نیز مزایای متعددی برای سلامتی دارد. کوئرستین آنتی‌اکسیدانی است که دارای خواص ضد التهابی و آنتی‌هیستامین است. کروم موجود در پیاز سبز به بدن کمک می‌کند که مواد مغذی را ذخیره کند و گلوکز و فرایند متابولیسم بدن را نیز مدیریت کند.

ویتامین C موجود در این گیاه خوراکی با مشکلات چشم مبارزه می‌کند و چین و چروک پوست را کاهش می‌دهد. دیگر مواد معدنی حیاتی موجود در پیازچه عبارتند از پتاسیم، مس، منگنز و فیبر. پتاسیم به تنظیم قلب کمک می‌کند در حالی که ویتامین C باعث افزایش تعداد اسپرم‌ها می‌شود، فشار خون را حفظ می‌کند، و گردش خون را برای نزدیکی جنسی درست و سالم بهبود می‌دهد. و به این ترتیب، به رفع مشکل زود انزالی کمک می‌کند.

کوئرستین در واقع یک فلاونوئید است که می‌تواند اثر رادیکال‌های آزاد و سلول‌های سرطانی را که می‌توانند باعث آسیب به DNA شوند، تحت تاثیر قرار دهد. مولکول گوگرد موجود در آن‌ها نقش مهمی در تقویت فعالیت‌های سیستم ایمنی بدن ایفا می‌کند. فیتوکمیکال‌هایی که در پیازچه موجود هستند عبارتند از سپانین، وینیل‌دیتینز، دی‌سولفایدز و تری‌سولفایدز، که دارای خواص ضد میکروبی و ضد سرطانی هستند.

– سوزش معده دارید. این مشکل می‌تواند به موقعیت‌های بدتر منجر شود.
– بیماری رفلاکس معده دارید. در این صورت ممکن است دچار حالت‌های نامتعادل خلق و خوی و افکار و احساسات منفی شوید.

 

 

تخمه‌ی کدو تنبل نیز می‌تواند عملکرد شما را در تخت‌خواب و مشکل زود انزالی را بهبود دهد. یکی از مزایای عمده‌ی تخمه‌ی کدو این است که منیزیم دارد، ماده‌ای معدنی که به وارد شدن تستوسترون در جریان خون کمک می‌کند. برای استفاده از این ماده‌ی خوراکی روش زیر را امتحان کنید:

مرحله‌ی ۱: تخمه‌ها را به درستی تمیز کنید. سپس آن‌ها را در آفتاب پخش کنید تا خشک شوند.

مرحله‌ی ۲: با روغن زیتون آن‌ها را تفت بدهید و سپس برای مصرف با نمک و فلفل مخلوط کنید.

چربی‌های غیر اشباع دارای ترکیباتی هستند که برای جریان خون و قلب مفید هستند و می‌توانند به کنترل احساسات شما و جلوگیری از زود انزالی یا اختلال نعوظ کمک کنند.

امیدوارم که این مطلب مفید باشد و یک دیدگاه کلی در زمینه‌ی پیشگیری از انزال زودهنگام و همچنین علل و درمان آن ارائه داده باشد.

آووکادو دارای خواص دارویی زیادی است. آووکادو برای غلبه بر مشکل زود انزالی بسیار مفید است.

مرحله‌ی ۱: با مقداری میوه‌ی تازه سالاد میوه آماده کنید.

مرحله‌ی ۲: یک کاسه گوجه‌فرنگی خرد شده، پیاز، آووکادو، آب لیمو و غیره آماده کنید.

مرحله‌ی ۳: آب پرتقال، نعناع تازه و تخم رازیانه را با هم مخلوط کنید.

مرحله‌ی ۴: خوب مواد را هم بزنید و ترکیب حاصل را مصرف کنید.

این میوه مقدار زیادی آنتی‌اکسیدان (گلوتاتیون) و مواد معدنی دارد. ویتامین E موجود در آن به مردان کمک می‌کند که رابطه‌ی جنسی بهتری داشته باشند. مواد معدنی موجود در آووکادو عبارتند از روی، ویتامین A، تیامین، ریبوفلاوین، نیاسین، آهن، فسفر و غیره. یکی از از مهم‌ترین ماده‌ی معدنی پتاسیم است که به حفظ الکترولیت‌ها در عملکردهای حیاتی بدن کمک می‌کند. لوتئین و زآگزانتین، آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که از بروز دژنراسیون ماکولا و همچنین آب مروارید جلوگیری می‌کنند.

اگر آووکادو را در یک سالاد  مصرف می‌کنید، دقت کنید که تمام مواد مغذی محلول در چربی جذب می‌شود. این میوه‌ی مغذی همچنین حاوی چربی تک غیراشباع (چربی خوب) است. خواص ضد التهابی آووکادو به کاتچین‌ها، پروسیانیدین‌ها (فلاونوئیدها) و غیره مرتبط است. ویتامین E موجود در آووکادو باعث شدت ارگاسم در طول رابطه می‌شود.

– آووکادویی را انتخاب کنید که روی آن ترک و لکه‌های تیره وجود دارد و به صورت طبیعی نرم است. اگر گردن این میوه باریک باشد، رسیده است.
– از حساسیت لاتکس رنج می‌برید. ممکن است شما با مصرف سیب‌زمینی، گوجه‌فرنگی، پاپایا، موز، شاه بلوط، و کیوی نیز از همین مشکل رنج ببرید.

 

این موجودات خوشمزه از دل اقیانوس یا آب شور، از قدیم‌الایام به عنوان تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی شناخته شده‌اند. مطابق با تاریخ این ماده‌ی خوراکی از قرن دوم میلادی به همین منظور مورد استفاده قرار گرفته‌است. صدف ها را می توان در خوراک‌ها و رسپی‌ّهای دیگر استفاده کرد.

مرحله‌ی ۱: صدف را از بازار تهیه کنید. سایر مواد برای تهیه‌ی این غذا عبارتند از یک بطری شیر، کره (دو قاشق غذاخوری)، نمک (یک قاشق چایخوری)، فلفل سفید (یک چهارم قاشق چایخوری).

مرحله‌ی ۲: صدف را همراه با مقداری آب داخل یک ظرف بریزید و آن‌ها را بجوشانید تا باد کنند.

مرحله‌ی ۳: اجازه دهید خنک شود و سپس ترکیب را صاف کنید.

مرحله‌ی ۴: در عین حال، شیر را آماده کنید (شما باید شیر را بجوشانید).

مرحله‌ی ۵: پس از جوشیدن شیر، کره، فلفل و نمک را اضافه کنید.

مرحله‌ی ۶: اکنون، مایع صاف شده را به آن اضافه کنید. اجازه بدهید ترکیب به جوش برسد.

مرحله‌ی ۷: صدف را که در مرحله‌ی ۲ آماده کرده بودید، اضافه کنید.

مرحله‌ی ۸: قبل از مصرف اجازه بدهید ترکیب خنک شود.

روی موجود در صدف مسئول حفظ تعداد مناسبی از اسپرم و هورمون مردانه‌ی تستوسترون است (۱۵۰۰ درصد از نیاز روزانه‌ی یک فرد را به روی ارائه می‌دهد). روی می‌تواند قوه‌ی جنسی فرد را تقویت کند.

سایر مولفه‌های اصلی این ماده‌‌ی خوراکی عبارتند از ویتامین B۱۲، مس، آهن، ویتامین D، سلنیوم، ریبوفلاوین، ویتامین C، سدیم، پتاسیم، منگنز و تیامین. جنبه‌های سلامتی این موجودات عمدتا به دلیل وجود آنتی‌اکسیدان‌ها، آب، اسیدهای چرب امگا ۳ و کلسترول خوب است.

ویتامین B۱۲ برای عملکرد درست سیستم عصبی ضروری است و از رشد سرطان جلوگیری می‌کند. صدف همچنین دارای پروتئین‌های طبیعی است که متابولیسم را بهبود می‌دهند، عضلات را تقویت می‌کنند و به بهبود روند رشد سلولی و ترمیم بافت‌ها نیز کمک می‌کنند.

همچنین توجه داشته باشید که صدف مقدار کافی آهن دارد که برای گلبول‌های قرمز بدن ضروری است. داشتن RBC خوب می‌تواند به درمان کم‌خونی کمک کند (ضعف در عضلات). سلول‌ها نیز به اندازه‌ی کافی اکسیژن دریافت می‌کنند تا به ارگان‌ها کمک کنند که عملکرد خود را به درستی انجام بدهند، و به این ترتیب اوضاع سلامتی شما بهبود می‌یابد.

– نمی‌توانید صدف را از جای قابل اعتمادی خریداری کنید. این ارگانیسم می‌تواند آلاینده‌ها و سموم محیطی را در خود نگه دارد.
– سطح آهن خون‌تان بالا است. آهن بیش از حد در بدن می‌تواند باعث بروز هموکروماتوز شود.
– اختلال قلب دارید. با توجه به محتوای زیاد سدیمی که دارد، ممکن است دچار مشکلاتی شوید.
– شما به صدف آلرژی دارید. در این صورت ممکن است از عوارض جانبی مانند تهوع، درد شکم، یبوست، گاز، نفخ و غیره رنج ببرید.

 

 

جوز هندی یکی از ادویه‌های معروف موجود در خانه‌ّهای اندونزی است که برای درمان بیماری‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. خواص تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی که این ادویه دارد سبب شده به عنوان بهترین درمان خانگی برای درمان زود انزالی پذیرفته شود.

خواص دارویی جوز هندی سبب شده که در کشورهایی مانند کشورهای عربی و مالزی مورد استفاده قرار بگیرد. این ادویه با مجموعه‌ای از مزایای بهداشتی همراه است، از جمله کمک به تسکین درد، رفع مشکلات گوارشی، درمان زود انزالی، کمک به سم زدایی بدن، بهبود بیماری‌های دهان و گردش خون در تمام قسمت‌های بدن. شما می‌توانید پودر جوز هندی را به سوسیس، غذاهای آبکی، سوپ کدو تنبل و غیره اضافه کنید.

مرحله‌ی ۱: یک و نیم لیتر آب، چند عدد تخمه‌ی کدو تنبل، ۲ سیب‌زمینی کوچک رنده شده و ۵ حبه سیر را آماده کنید.

مرحله‌ی ۲: آب را بجوشانید.

مرحله‌ی ۳: باقی مواد را به آب جوش اضافه کنید.

مرحله‌ی ۴: اجازه بدهید ترکیب به مدت ۱۰ دقیقه بجوشد، سپس درب ظرف را ببندید. بررسی کنید که آیا سیب‌زمینی و سیر نرم شده‌اند یا خیر.

مرحله‌ی ۵: سوپ را مصرف کنید.

روغن‌های فرار (المیسین، اوژنول، سافرول، میریستیسین) موجود در جوز هندی مسئول عطر و طعم آن هستند. روغن‌های دیگر که این گروه را تشکیل می‌دهند، عبارتند از ترپینئول، سابینن، سینئول، پینن، کامفن و لینالول است. وقتی که پای مواد معدنی به میان می‌آید، جوز هندی دارای ترکیبات قدرتمندی است مانند منگنز، روی، منیزیم، مس، پتاسیم و آهن.

در مورد جنبه‌های بهداشتی این مواد معدنی باید بگوییم که پتاسیم برای تنظیم ضربان قلب و همچنین فشار خون (یک جزء حیاتی از مایعات بدن و سلول) مورد نیاز است. مس و منگنز برای تولید آنزیم سوپر اکسید دیسموتاز استفاده می‌شود که نوعی آنتی‌اکسیدان است. روی توانایی جنسی فرد را بهبود می‌دهد.

دیگر ترکیبات مهم عبارتند از میریستیسین و ماکلینگان. هر دوی این‌ها به جلوگیری از تخریب مسیرهای مغز کمک می‌کنند. بنابراین، از ما در برابر بیماری آلزایمر و زوال عقل محافظت می‌کنند. همه‌ی این عوامل به جلوگیری از بروز مشکل زود انزالی کمک می‌کنند.

– بیش از حد آن را مصرف کنید. شما ممکن است از عوارض جانبی مانند توهم، تشنج، استفراغ و ضربان قلب نامنظم رنج ببرید.

مارچوبه متعلق به خانواده‌ی سوسنیان است و برای خواص دارویی که دارد بسیار تحسین می‌شود. درست مانند برخی از گیاهان، تقریبا همه‌ی قسمت‌های مارچوبه دارای خواص دارویی است. این گیاه به رنگ بنفش، سبز و سفید وجود دارد.

مرحله‌ی ۱: دو قاشق چایخوری از مارچوبه‌ی هندی (پودر ریز) و یک فنجان شیر را آماده کنید.
مرحله‌ی ۲: مخلوط را روی اجاق گاز بجوشانید.
مرحله‌ی ۳: درب ظرف را بپوشانید و بگذارید ترکیب به مدت ۱۵ دقیقه بجوشد.
مرحله‌ی ۴: ترکیب حاصل را صاف کنید و سه بار در روز آن را بنوشید.

مارچوبه به عنوان منبع خوبی از ویتامین‌ها، پروتئین‌ها و مواد معدنی ضروری شناخته شده‌است. این گیاه غنی از ویتامین A، تیامین (B۱)، ریبوفلاوین (B۲)، پانتوتنیک اسید (B۵)، نیاسین (B3)، فولات، B6، ویتامین C، E، و K است. مواد معدنی موجود در مارچوبه عبارتند از فسفر، پتاسیم، سلنیوم، روی، منگنز. این گیاه کالری کم و فیبر غذایی فراوانی دارد.

مقدار روی موجود در بدن برای تولید تستوسترون ضرورت دارد. ویتامین A برای تنظیم هورمون جنسی، پروژسترون و یک مزیت دیگر – تولید تستوسترون- مورد نیاز است.

به خوبی ثابت شده‌است که اگر متابولیسم بدن خوب باشد، تمام عملکردهای بدن نیز به درستی انجام می‌شود. ترکیبات ضد التهابی این گیاه عبارتند از پروتودیوسین، دیوسگنین، آسپارانین، سارساساپوگنین، ایزورامنتین. برخی از فلاونوئیدهای موجود در مارچوبه عبارتند از ایزورامنتین، کائمفرول و آسپارانین. برای حفظ سلامتی، لازم است که بدن‌تان تمام مواد مغذی را از غذایی که می‌خورید جذب کند. کربوهیدرات‌های پیچیده هضم نمی‌شوند تا زمانی که به روده‌ی بزرگ برسند.

مزایای شیر هم برای سلامتی به خوبی شناخته شده‌است. این نوشیدنی لبنی پوست را تغذیه می‌کند، سبب بهبودی سیستم ایمنی بدن می‌شود، و می‌تواند با برخی از بیماری‌ها مانند پوسیدگی دندان، مشکلات تنفسی، پوکی استخوان، چاقی و برخی از انواع سرطان مبارزه کند. شیر حاوی کلسیم است، عنصر اصلی موجود در استخوان‌ها، و مواد معدنی‌ای مانند ریبوفلاوین، روی، پروتئین، منیزیم، سلنیوم، و کربوهیدرات. ترکیب عالی مارچوبه و شیر یکی از بهترین درمان‌های زودانزالی است.

– متابولیسم کندی دارید. کربوهیدرات، پرالترین باید با تخمیر هضم شود. در طول این روند، نفخ ممکن است رخ دهد و مشکلات معده ممکن است پیش بیاید.
– به پیاز، تره فرنگی و دیگر اعضای خانواده‌ی سوسنیان آلرژی دارید.
– به شیر آلرژی دارید. این اختلال نامطلوب عدم تحمل لاکتوز نامیده می‌شود. در صورت ابتلا به این اختلال ممکن است از اسهال، درد معده و سوء هاضمه رنج ببرید.

برگ گیاه شابانک صاف و نرم است و طعمی تند و تیز دارد (طعم خردل). در دوران باستان، رومی‌ها و یونانیان از قرن اول میلادی از این گیاه دارویی برای بهبود عملکرد جنسی و میل جنسی خود استفاده می‌کردند. اعراب نیز از این سبزی به همین منظور استفاده می‌کنند. تحقیقات انجام شده در دانشگاه النهرین (سال – ۲۰۱۳) اثرات مثبت گیاه شابانک را در افزایش تولید اسپرم و همچنین سطح هورمون تستوسترون در موش‌ها نشان داد.

شابانک متعلق به خانواده‌‌ی سبزیجات چلیپایی مانند کلم، کلم کالی و کلم بروکسل است. برگ‌های این گیاه ترد هستند و طعم و مزه‌ی آن‌ها شبیه به خردل است. منشاء شابانک منطقه مدیترانه است و حتی امروزه این گیاه به عنوان یک تقویت‌کننده‌ی قوای جنسی شناخته می‌شود.

اکثر مواد مغذی که این گیاه دارویی دارد، از ریشه‌های خانواده‌اش حاصل می‌شود. مواد معدنی موجود در این گیاه عبارتند از کلسیم، منیزیم، پتاسیم، منگنز، آهن و فولات. ویتامین‌های موجود در شابانک نیز عبارتند از ویتامین B6، ریبوفلاوین، تیامین و اسید پانتوتنیک. این فلاونوئیدها در محافظت از بدن در برابر بیماری‌های ساده موثر هستند چرا که جریان خون را به تمام قسمت‌های بدن افزایش می‌دهند، باعث کاهش التهاب در اندام‌های حیاتی می‌شوند، عملکرد عروق خونی را بهبود می‌دهند و از چسبیدن کلسترول به عروق جلوگیری می‌کنند.

این گیاه به خانواده‌ی کلم‌ها متعلق است و فیتوکمیکال‌هایی دارد در طیف تیوسیانات، ایندول، سولفورافان و همچنین ایزوتیوسیانات. اثرات ضد بیماری این گیاه دارویی در مقابل بیماری‌هایی مانند سرطان کولون، پستان و پروستات از شما محافظت می‌کند. در این گیاه نیز مانند کلم کالی، ویتامین A در مقادیر زیادی یافت می‌شود و از بروز بیماری‌هایی مانند سرطان حفره‌ی دهان، ریه و سرطان پوست جلوگیری می‌کند.

–  آن را به درستی طبخ نکرده‌اید. مدت زمان پخت و پز باید کامل باشد در غیر این صورت، مواد مغذی آن هدر می‌رود و توسط بدن جذب نمی‌شود.
– نمی‌توانید این گیاه را به درستی ذخیره کنید. این گیاه باید در جای خشک و سرد نگهداری شود.
– دار

سایت ازدواج، زناشویی ،آکا، انتخاب همسر ، همسریابی ، راهنمای ازدواج ، دانستنی های جنسی ، عقد و عروسی

  سریال حوالی پاییز روایتگر عاشقانه ای جذاب و دیدنی بود . این سریال با عشق مهران به ساره آغاز شد. اما در میانه سریال حوالی پاییز به دلیل رخ دادن ماجراهایی مهران از قصخ جدا می شود و ساره درگیر مشکلاتی می شود ….

یدالله صمدی درگذشت متاسفانه با خبر شدیم لحظاتی پیش یدالله صمدی  کارگردان قدیمی ایرانی به علت ایست قلبی دارفانی را وداع گفت . از فیلم های ساخته شده به کارگردانی یدالله صمدی  می توان به «معجزه خنده»،«آپارتمان شماره سیزده»و «مردی که زیاد می دانست»  اشاره نمود .   برای روح یدالله صمدی  آرامش و مغفرت


پروفایل تلگرام شب یلدا ۹۷

  خودارضایی مسئله ای جدید نیست و سابقه آن به هزاران سال قبل برمیگردد,حتی محدود به یک دین خاص مثل اسلام نمیشود , بلکه تمامی ادیان این عمل را ناپسند میدانند , در عصر امروز مسئله ای که در مورد خودارضایی خودنمایی میکند صحت وجود عوارض خودارضایی است .

راه حل پر پشت شدن مژه‌ها چیست مدتی است تبلیغات وسیعی در مورد انواع قطره‌ها و داروهایی می‌شود که می‌توانند , باعث بلند و پرپشت شدن مژه‌ها شوند اما هیچ‌ داروی تاییدشده علمی‌ای برای این منظور وجود ندارد… چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم

جملات فاز بالا و سنگین آرزوی کسی نباش آرزوی آدم ها قیمت دارند جایگزین دارند تاریخ مصرف دارند! . جملات فاز بالا و سنگین . اختلاف ؛ یعنی : زنی برای اجاره خانه ، کلیه اش را میفروشد ! زنی به خاطر زیبایی ، کلیه بدنش را عمل میکند ! . جملات فاز بالا و

خلاصه ماجرای قسمت اول تا قسمت پایانی سریال حوالی پاییز

آیا مهران در سریال حوالی پاییز در حادثه منا مرده است ؟

جملات فاز بالا و سنگین

قسمت آخر سریال حوالی پاییز چه روزی پخش می شود ؟

اسامی بازیگران سریال یک سانتی متر تا لبخند همراه عکس بازیگران

عکس نوشته های جذاب مخصوص شب یلدا ۹۷ برای پروفایل تلگرام

دانلود قسمت آخر سریال حوالی پاییز شبکه ۳

ماجرای کامل قسمت آخر سریال حوالی پاییز شبکه سه سیما

۳۵ اس ام اس ضد پرسپولیس خیلی باحال و جدید

عکس های بدون گریم جونگ دابین بازیگر نقش کودکی اوک نیو در سریال اوک نیو

خرید بک لینک

شعر عاشقانه

شب زفاف

جملات فاز بالا و سنگین

عکس نوشته های جذاب مخصوص شب یلدا ۹۷ برای پروفایل تلگرام

بیوگرافی و عکس های مونا کرمی بازیگر نقش شیوا در سریال حوالی پاییز

خلاصه داستان قسمت پایانی سریال کره ای اوک نیو

دانلود تیتراژ سریال حوالی پاییز با صدای سینا سرلک

نحوه دریافت کارت سوخت با سهمیه ۶۰ لیتر در سال ۹۷

لایحه سی اف تی CFT چیست و چه معنایی دارد ؟

تمامی حقوق این سایت برای رها فان محفوظ است و هرگونه کپی برداری از مطالب و قالب پیگرد قانونی دارد . طراحی و کدنویسی : شیکنا

ارگاسم هاي چندگانه به دنبال هم اتفاق می افتند، بدون این که فرد در خلال آن ها تحریک جنسی خود را از دست بدهد. خانم ها به راحتی میتوانند ارگاسم چندگانه داشته باشند اما تعداد کمی از مردان میدانند که با آموزش صحیح انها هم می‌توانند دقیقاً مانند خانم ها چندین بار در روابط زناشویی به ارگاسم برسند.درباره خانم ها،ارگاسم چندگانه به این معناست که مدت زمان کمی بعد از نخستین ارگاسم، تحریک جنسی خود را بازمی یابند، که معمولاً بلافاصله یا بعد از چند دقیقه اتفاق میوفتد. وقتی زنی در یک رابطه جنسی چندین بار به ارگاسم می‌رسد ارگاسم او چندگانه خواهد بود.

خیلی از مردان اشتباهاً تصور می‌کنند که وقتی بتوانند بعد از انزال دوباره تحریک شوند و به یک انزال دیگر دست پیدا کنند، یعنی ارگاسم چندگانه داشته اند. این اشتباه هست. س ک س چند ارگاسمه مردانه به س ک سی گفته میشود که در خلال ارگاسم ها، نعوظ یا تحریک جنسی از بین نرود. ارگاسم چندگانه فقط شامل ارگاسم هست نه انزال. تنها استثناء آن زمانی هست که انزال با آخرین ارگاسم همراه میشود.قبل از توضیح بیشتر بد نیست که با فرایند تکنیکی “چرخه تحریک جنسی” آشنا شوید.

۱- مرحله تحریک

چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم

· گرفتگی عروق

· نعوظ

· بالا رفتن ضربان قلب

· بلند شدن نسبی بیضه و افزایش سایز

· سفت شدن نوک سینه ها

۲- مرحله پایا

· بزرگ شدن بیشتر سر آلت تناسلی و بیضه ها

· بلند شدن کامل بیضه

· بنفش شدن سر آلت تناسلی

· ترشح غدد کوپر

· نفس نفس زدن

۳- مرحله ارگاسم (از دفع مایع و انزال تشکیل شده هست)

دفع مایع

· اسپرم و مایعات از رگ وابران، کیسه هاي مایع منی و غده پروستات خارج شده و در ته مجرای پیشاب در نزدیکی پروستات جمع می‌شوند.

· کشش ماهیچه اي درست قبل از رها شدن فشار و تنش

· بالا رفتن بیشتر ضربان قلب و تنفس

ضرورت انزال: هوشیاری از انزال قریب الوقوع

انزال

· عضله تنگ کننده ادرار محکم بسته میشود.

· انقباضات ریتمیک پروستات، عضلات میاندوراهی و آلت تناسلی و خارج شدن مایع منی.

· تیرگی جزئی هوشیاری

۴- مرحله تحلیل

· از بین رفتن تحریک

· خوابیدن آلت تناسلی و جمع شدن پوست بیضه

· برگشت کشش عضلانی

· پایین آمدن ضربان قلب و فشارخون

ارگاسم چندگانه دربرابر ارگاسم همراه با انزال

هر دو نوع این ارگاسم ها یکسان شروع می‌شوند: از تحریک تا نقطه اي نزدیک به انزال. در این نقطه، مرد یکسری انقباضات تناسلی را تجربه میکند که ۳ تا ۵ ثانیه طول می‌کشد. این انقباضات، ارگاسم هاي لگنی نامیده می‌شوند که ابتدا حس لرزش یا رهایی جزئی فشار را به همراه دارد. وقتی این نقطه کاملاً تشخیص داده شده و نظارت شود، می‌توان این احساسات را بیشتر و شدیدتر کرد.وقتی فرد به این نقطه می‌رسد، هدف رسیدن به انزال نیست بلکه کاهش تحریک هست، فقط به اندازه اي که بتوان میزان تحریک را بازرسی کرد. می‌توان با فشردن عضلات لگنی میزان تحریک را به خوبی نظارت کرد.

در یک ارگاسم تکی عادی که همراه با انزال هست، مرحله پایا سریعاً قبل ، ارگاسم فروکش کرده و انزال اتفاق میوفتد. در یک رابطه زناشویی با ارگاسم چندگانه، مرحله پایا پس از نخستین ارگاسم و ارگاسم هاي بعدی همچنان باقی می‌ماند. ارگاسم هاي پی در پی معمولاً کمی قوی تر از ارگاسم قبلی میباشند تا جایی که مرد تصمیم می‌گیرد در آخرین ارگاسم انزال داشته باشد. انزال کاملاً انتخابی هست. حتی پس از چند ارگاسم فرد میتواند تصمیم بگیرد که اصلاً انزال نداشته باشد که در این حالت تحریک تقریباً یک ساعت بعد فروکش می‌کند، برخلاف انزال که تحریک جنسی دفعتاً و به سرعت فرومی نشیند.

چطور ارگاسم چندگانه ممکن هست؟

“چرخه واکنش” مردها و زنها تقریباً شبیه به هم هست. تفاوت جزئی بین آن ها انزال مرد هست. زنهایی که ارگاسم هاي چندگانه دارند قادرند درصورت کاهش تحریک به مدت زمان کوتاهی بعد از نخستین ارگاسم خود، ارگاسم هاي متوالی و پی در پی داشته باشند، علت آن این هست که آن ها انزال ندارند.

انزال دوره بی پاسخی را در مردها آغاز میکند. طی این مدت، بیشتر مردها نمیتوانند به خاطر از دست دادن تنش جنسی دوباره تحریک شوند و آلت تناسلی نسبت به هرگونه تماس حساس میشود. ازآنجا که خانم ها از نظر بیولوژیکی قادر به انزال نیستند، این خصوصیت را ندارند و میتوانند بسیار آسانتر از مردها ارگاسم هاي چندگانه داشته باشند.

نخستین قدم در فهمیدن این که مردها چطور می‌توانند ارگاسم چندگانه داشته باشند این هست که بدانند ارگاسم و انزال دو اتفاق کاملاً مجزا و قابل تشخیص از همدیگر میباشند. بیشتر مردها همۀ وقت} ارگاسم و انزال را به طور همزمان تجربه کرده اند به همین علت قادر به تشخیص آن ها از هم نیستند.دومین قدم این هست که بتوانید ارگاسم و انزال را از هم تشخیص دهید.

توانایی تشخیص ایندو از هم شامل عضله لگنی میشود. این همان عضله اي هست که جریان ادرار را در نیمه راه متوقف می‌کند. اگر نگه داشتن جریان ادرار برایتان دشوار باشد یعنی عضله لگنی شما ضعیف هست. در اینصورت باید روی قوی تر کردن آن کار کنید تا بتوانید ارگاسم چندگانه داشته باشید. وقتی عضله لگنی را فشار داده و منقبض میکنید باید احساس کنید که همه ي انچه در عمق لگنتان هست به سمت بالا کشیده می‌شود.

تمرینات تنفسی

چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم

· روی یک صندلی راحت بنشینید و شانه هایتان را ریلکس کنید.

· دستها را روی شکمتان درست زیر ناف قرار دهید.

· نفس را عمیقاً توی ریه بکشید. عمیقاً از بینی نفس بکشید طوریکه شکمتان باد کند.

· نفس را به طور کامل بیرون دهید طوریکه شکم دوباره به ستون فقرات بچسبد. احساس خواهید کرد که لگن و آلت تناسلیتان به سمت بالا کشیده می‌شود.

· این حرکت را ۹ تا ۳۶ مرتبه تکرار کنید.

آماده سازی خود

توانایی داشتن ارگاسم چندگانه برای یک مرد قابلیتی درخور دقت هست اما به آماده سازی زیادی نیاز دارد. همانگونه که قبلاً هم ذکر شد، یکی از قدم هاي نخست شناخت عضله لگنی هست. برای این که با آن آشنا شوید باید یاد بگیرید که چطور آنرا به درستی بازرسی کنید. قسمتی از این نظارت کم کم زمان و با تجربه به دست می‌آید اما بخش اعظم آنرا باید با تقویت از طریق تمرین مداوم به دست آورید. این تمرینات را می‌توانید در هر مکانی بدون این که کسی متوجه شود انجام دهید.

تمرین

راحت بنشینید و مانند زمان عادی با همسر خود رابطه جنسی را شروع کنید.

درست همانجایی که نزدیک به انزلتان هست متوقف شوید. عضله لگنی خود را منقبض کرده و نگه دارید و تا ۱۰ بشمارید.

سپس خود را ریلکس کنید و چند دقیقه استراحت کنید.

دوباره شروع به رابطه جنسی کنید و اینبار کمی به نقطه انزال نزدیکتر شوید و دوباره عضله لگنی خود را منقبض کنید.

دوباره رابطه را ادامه دهید و به تحریک جنسی و احساسات خود دقت خاص داشته باشید. کلید کار این جا این هست که درباره واکنش جنسی خود بیشتر بفهمید تا بتوانید راحت تر آنرا نظارت کنید.

توقف درست قبل از انزال

دوباره به رابطه جنسی ادامه دهید، با این تفاوت که اینبار تا جایی پیش بروید که به انزال برسید. درست قبل از ارگاسم انقباضات متعددی را احساس خواهید کرد که نشاندهنده شروع انزال در ته آلت تناسلی یا حتی عمیق تر در لگنتان هست. با شروع این انقباضات یا درست قبل از شروع آن تحریک را متوقف کرده و عضله لگنی را سفت منقبض کنید. احتمالاً حس خواهید کرد که در حال انزال هستید اما باید آنرا متوقف کنید. سفت کردن و منقبض کردن درست عضله لگنی انزال را نگه می دارد.

مقدار کمی ازمایع منی خارج می‌شود اما نه با آن فشار که در ارگاسم هاي تکی تجربه میکنید. اگر پیروز شدید انزال را بعد از ارگاسم خود متوقف کنید دوباره شروع به خودارضایی کنید. تحریکتان باید بسیار بالا باشد و باید بتوانید اینکار را به مدت کوتاهی ادامه دهید تا به یک ارگاسم دیگر برسید.

اگر بار اول نتوانستید انزال خود را متوقف کنید، احتمالا یا عضله لگنیتان به اندازه کافی قوی نیست و یا در زمان مناسبی آن را منقبض نکرده اید. اگر دیر شروع به منقبض کردن آن بکنید انقباضات انزال دیگر شروع شده اند و دیگر متوقف کردن آن غیرممکن هست. با تمرین بیشتر زمانبندی آن دستتان می‌آید.

نقش شریک جنسی

تکنیک هاي زیادی برای بالا بردن موفقیت خود در ارگاسم چندگانه وجود دارد. برترین تکنیک ممکن تمرین آن با شریک جنسیتان هست. اگر بتوانید در اینکار پیروز شوید می‌توانید هم خودتان و هم شریک جنسیتان را به لذت بسیار بیشتری برسانید.

غلبه بر مشکلات

بدون شک بزرگ ترین مانعی که بیشتر مردها در ارگاسم چندگانه تجربه می‌کنند، ناتوانی در انقباض عضله لگنی در طی ارگاسم برای متوقف کردن انزال هست. ممکن هست یکسری انقباضات را حس کنید اما نباید منقبض کردن را در این نقطه رها کنید چون حتی اگر در متوقف کردن انقباضات انزالی پیروز هم شوید، چند انقباض از آن نوع را حس خواهید کرد. اگر پیروز شوید، انقباضات قبل از انزال متوقف می‌شوند و باید بتوانید دوباره تحریکتان را ادامه دهید بدون این که حستان از بین برود.

یک مشکل دیگر ناتوانی در تشخیص آغاز و پایان مرز مراحل پایا، ارگاسم و انزال هست. اگر نتوانید فرق بین ارگاسم و انزال را تشخیص دهید، که کلید کار در تجربه ارگاسم چندگانه هست، اگر پیروز هم شوید فقط تصادفی بوده هست.

برخی از مردها سعی میکنند خیلی سریع و شدید خود را تحریک کنند ولی این راه خوبی برای آگاهی از سطح هوشیاری جنسی خود نیست. اگر سعی کنید تحریک جنسی را آرامتر انجام دهید میتوانید مرز بین تحریک، مرحله پایا، و ارگاسم را خیلی راحت تر تشخیص دهید. با این روش خیلی بهتر متوجه خواهید شد که چه زمان باید عضله لگنی خود را منقبض کنید، کی تحریک را متوقف کنید، و کی عضله لگنی را ریلکس کنید و برای تجربه یک ارگاسم دیگر دوباره تحریک را آغاز کنید.

فشار لگنی بعد از تحریک فشار در ناحیه لگن نتیجه طبیعی افزایش جریان خون در ناحیه تناسلی هست. اگر میزان این فشار قابل تحمل نباشد، می‌توانید با تنفس عمیق، بلند کردن پایین تنه و ماساژ بیضه به آرامی آنرا کمتر کنید. اینکار باعث می‌شود انرژی بیضه به سایر قسمت هاي بدن منتشر شود. همین طور میتوانید ۵ تا ۱۰ دقیقه به پشت بخوابید. سایر فواید ارگاسم چند گانه

با یادگرفتن ارگاسم چندگانه می‌توانید سایر مشکلات جنسی مانند انزال زودرس را هم برطرف کنید. با این روش نه تنها میتوانید زمان رابطه زناشویی خود را بیشتر کنید بلکه استرس و اضطرابهایتان هم کمتر شده و می‌توانید بیشتر روی ارضای خود و شریک جنسیتان تمرکز کنید.

سن

ممکن هست خیلی از شما سوال کنید که آیا سن هم می‌تواند در موفقیت یا شکست این تکنیک ارگاسم چند گانه تاثیر داشته باشد یا نه. موفقیت همه ي مردها در این تکنیک یکسان نیست چون فعالیت جنسی انها و میزان آگاهیشان از سطح هوشیاری جنسی خود یکسان نیست.

اگر در رسیدن به ارگاسم هاي تکی چه به تنهایی چه همراه با شریک جنسی خود مشکلی نداشته باشید، یاد گرفتن ارگاسم چندگانه فقط نیازمند صبر، عزم و تلاش هست. اما اگر در داشتن ارگاسم هاي تکی هم مشکل دارید در ارگاسم چندگانه نیز با مشکلات و مسائل بیشتری روبه رو خواهید بود. به همین علت اگر احساس می‌کنید که در روابط جنسی خود مشکلات جدی دارید حتماً با دکتر متخصص درمیان بگذارید.

تفکرات قدیمی در مورد ارگاسم چندگانه

مسئله ارگاسم چندگانه ایده جدیدی نیست. فلاسفه چین قدیم، هزاران سال پیش آن را می شناخته اند. تعداد زیادی از رمز و رازهای جنسی هنوز ناشناخته مانده هست. باوجود این که طی دهه چهل و پنجاه محققان زیادی در اساس مسائل جنسی در غرب توانایی مردان در داشتن ارگاسم چندگانه را تایید کردند. اما حتی در این عصر میزان ناآگاهی جنسی، راهنمایی هاي غلط و سردرگمی جنسی به وفور دیده می‌شود. خط  آخر

خط آخر این که توانایی شما در داشتن ارگاسم چندگانه به آگاهی و هوشیاری کلی شما در اساس جنسی و قدرتتان در نظارت عضلات لگنی بستگی دارد. شایان ذکر هست که قابلیت ارگاسم چندگانه را نمی‌توانید یک شبه به دست آورید. بااستفاده از مطالبی که در این مطلب در مورد ارگاسم چندگانه ذکر شد، احتمالاً باید متوجه شده باشید که هفته ها یا حتی ماه ها ممکن هست طول بکشد تا بتوانید در این اساس پیروز شوید. نتیجه اي که به دست می آورید به تلاش و اراده خودتان بستگی دارد.

چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم

صفحه نخست » زناشویی » دانستنی های جنسی » بهترین روش دیر ارضا شدن (درمان انزال زودرس)

 

 

فرد باید توانایی کنترل انزال را پیدا کند تا بواسطه ی آن دیر ارضا شود یا به عبارتی از انزال زودرس جلوگیری به عمل آورده و نهایتاً مدت زمان بیشتری به رابطه ی خود ادامه دهد! انزال زودرس شایع‌ ترین مشکل جنسی مردان است که تاثیرات عمیقی بر زندگی زناشویی افراد دارد. اغلب کسانی که دچار بیماری زودانزالی هستند به دلایل مختلف اخلاقی و فرهنگی از مراجعه به پزشک امتناع می‌کنند.چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم

 

 

استفاده از متد ماستر و جانسون از دیگر راههای دیر ارضا شدن مرد است:
این شیوه شامل یادگیری تشخیص و کنترل احساسی است که منجر به ارگاسم می شود. این روش از دیر ارضا شدن نیاز به اراده و تمرین دارد ولی بسیار موثر است. ماستر و جانسون، شامل تحریک سکسی توسط خود فرد یا زوج جنسی می باشد. انجام تحریک تا رسیدن به نزدیکی قله (ارگاسم) و متوقف کردن آن است.

این کار در چند نوبت و اوقات مختلف انجام می شود و به تدریج زمان هر تحریک افزایش می یابد تا فرد احساس می کند زمان طولانی تری را صرف هر بار تحریک می نماید پس از چند نوبت و چند روز تمرین انجام نزدیکی شروع می شود. مرد به پشت می خوابد و به آرامی کار نزدیکی انجام می شود. به محض اینکه تحریک به قله نزدیک می شود با علامت دادن به زن (پارتنر) مدتی حالت ریلکس به خود گرفته و مجددا نزدیکی شروع می شود.

 

مصرف بعضی از داروها باعث بروز انزال زودرس می‌ شود

 

squeeze technique تکنیک فشردن، راهی برای دیر ارضا شدن :

روش فشردن در دهه ی ۶۰ میلادی توسط مسترز و جانسون ارائه شد. در این متد فرد و یا شریک جنسی وی را از لحاظ جنسی به آرامی تحریک می کند، سپس هنگامی که فرد به نزدیک لحظهء انزال رسید، با انگشتهای نشانه و شصت حلقه ای به دور آلت درست میکند و محکم آنرا می فشارد تا وقتی که فشار جنسی فروکش کند. سپس مجددا مراحل بالا را برای سه بار تکرار می کنند و دفعهء سوم اجازهء انزال را می دهند. با تکرار این کار ۱ تا ۲ مرتبه در هفته کنترل جنسی آنها بالا میرود و زمان نزدیکی را می توانند افزایش دهند.

 

چگونگی دیر ارضا شدن مردان و جلوگیری از زودانزالی:

البته آنچه مسلم است، این است که زنان معمولا دیرتر از مردان ارضا می‌شوند و عدم آگاهی زوجین از چگونگی ایجاد تطابق، زمان طولانی ارضا شدن زوجه و زمان کوتاه‌تر زوج، باعث نمود بیشتر و عذاب آورتر این مشکل می‌شود. در حالی که می‌توان با یک آموزش درست در این زمینه از احساس نارضایتی زوجین جلوگیری کرد.

مشکلات روانی که به اشکال مختلف می‌توانند باعث ایجاد انزال زودرس شوند زیادند. مثلا اضطراب، هیجان و استرس‌های روانی که فرد در زندگی روزمره خود دچار آنها می شود در بروز بیماری انزال زودرس نقش مهمی ایفا می‌کنند.

معمولا این هیجانات و استرس‌ها باعث می‌شوند تا فرد در حین نزدیکی توانایی خود را در راحتی و تمرکز روی رابطه جنسی از دست داده و انزال زودرس رخ دهد. یکی دیگر از مسایلی که از طریق ایجاد مشکل روانی باعث بروز انزال زودرس می‌شود، ترس از بروز اختلا‌ل نعوظ است. در واقع ترسی که فرد نسبت به از دست دادن نعوظ دارد باعث می‌شود تا به صورت ناخود آگاه انزال زودتر از موعد رخ دهد. البته در موارد نادری هم مصرف برخی داروها مثل بعضی از دارو های اعصاب باعث بروز انزال زودرس می‌ شود.

 

با تمرین و تکرار سعی کنید آستانه انزال را در خودتان معین کنید و سپس تلاش کنید تا بر روی کنترل آن اجحاف کامل پیدا کنید تا بواسطه ی آن قادر شوید مدت زمان رابطه جنسی را افزایش دهید. سعی کنید زمانیکه به آستانه انزال نزدیک می شوید کاری کنید تا برانگیختگی کمتر شود. همیشه خودتان را پایین تر از حدی نگه دارید که انزال اجباری صورت پذیرد. هرگاه که احساس کردید در حال نزدیک شدن به مرحله ی انزال هستید، حرکت دادن بدن را متوقف کنید، چند ثانیه به خود فرصت بدهید تا آرام شوید و زمانیکه تحریک اندکی کمتر شد، مجدداً به کار خود ادامه دهید.

 

منابع :

delgarm.com/tanzimekhanevadeh.com/بیتوته

این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:

نام(لازم)

ایمیل(لازم)

 

  انزال پس گرد ، یک مشکل مردانه انزال پس گرد، یک مشکل مردانه ناباروری مردانه و ایجاد استرس برای او یا همسر وی به دلایل متعددی اتفاق می‌افتد که یکی از آنها «انزال​ پس‌گرد» …

تمرینی برای رهایی از زود انزالی   نوعی تمرین روی ماهیچه‌هایی که مسئول نعوظ و انزال در مردان هستند می تواند درمانگر این مسئله باشد. برای تمرین عضله ها در حین ادرار کردن، ادرار خود …

  آیا انزال در زنان نیز وجود دارد؟   نظر غالب براین است که تحریک نقطه جی می تواند به انزال در زنان و خروج مایع هنگام ارگاسم منجر شود. البته برخی از دخترها حتی …

علایم و نشانه های ارضا شدن زنان چیست ؟   در دنیای امروز هنوز این افسانه که دخول تنها راه صحیح و پذیرفته شده برای رسیدن زنان به ارگاسم است، وجود دارد. حتی بسیاری از …

تاخیر در انزال زودرس با استفاده از کاندوم   تاخیر در انزال زودرس و طولانی شدن مدت رابطه جنسی که از طریق استفاده از کاندوم ایجاد می شود موجب افزایش لذت جنسی در طرفین رابطه …

  خودارضایی چیست ؟ خود ارضایی (استمناء برای مردان و استشهاء برای زنان) یکی از روش‌های انحرافی ارضای میل جنسی است، این عمل با انگیزش و تحریک اندام جنسی شخص از سوی خودش و یا …

تاثیر پر حرفی زنان حین رابطه جنسی و سردی مردان هنگام رابطه جنسی بیش از حد حرف نزنید و نخنید این دو عامل میتواند باعث از دست رفتن تحریک جنسی مردان شود همسرم یک لحظه …چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم

حالت های و پوزیشن های مختلف در رابطه زناشویی در این مطلب به پوزیشن های مختلف رابطه جنسی برای : برای ایجاد ارگاسم در زن ، جلوگیری از بارداری،پوزیشن های رابطه جنسی مخصوص برای باردار نمودن …

  روش هایی برای ترک خود ارضایی   ترک خود ارضایی و درمان خود ارضایی به آسانی خاموش کردن یک چراغ نیست. بلکه یک فرایندی است که نیازمند تعهد است و ممکن است شما در …

 نشانه های ارگاسم و ارضا شدن زن و مرد چیست ؟ ارضا شدن زن چگونه است , تشخیص ارضا شدن در زنان, چگونگی ارضا شدن زن , ارضای جنسی , ارگاسم, ارضا شدن در خواب, تحریک جنسی, …

چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم
چگونه به صورت طبيعي دير ارضا شويم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *