چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد

دوره مقدماتی php
چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد
چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد

دكتر مشاوره

اسفند ۲۳, ۱۳۹۵
روانشناسی

ارسال دیدگاه
8,001 بازدید

مردها همیشه یک راز هستند که زن‌ها در هنگامی که هیچ پاسخ مستقیمی در ارتباط با روابط با آنها نشان نمی‌دهند، می‌خواهند آن را لمس کنند. آنها غالباً احساسات خود و اشتیاقات خود را از طریق عملکرد بیان می‌کنند اما به‌طور مستقیم بیان نمی‌کنند که «من می‌خواهم با شما رابطه خاصی داشته باشم»، که مستلزم این است که شما بیدار باشید و احساسات آنها را درک کنید. هنگامی که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد، علائم خاصی وجود دارد که شما باید آنها را بشناسید تا حداقل فرصتی را در زمان صحیح و مکان صحیح به وی بدهید تا بتوانید با او یک رابطه خاص داشته باشید.
تمام چیزهایی که شما از یک فرد یاد می‌گیرید، مثل استاتوس فیس بوک، زمانی که هر روز با شما صرف می‌کند یا داستان‌های باز وی از علائم روابط شما هستند. این علائم باید نشان دهند که آیا شما می‌خواهید دوست دختر وی باشید یا نه. یافتن احساسات یک فرد راحت نیست، روش‌ها برای حفظ علائم و احساسات نیز در واقع سخت‌تر هستند. اگر شما بخواهید یک نتیجه مثبت داشته باشید، اجازه دهید ارتباطتان ادامه یابد و با او صحبت کنید تا رابطه‌تان را آغاز کرده و توسعه دهید.اکنون izananمی‌خواهد ۱۵ علامت اولیه‌ای که مردی  می‌خواهد در آینده با شما ازدواج کند را بشناسید. همه علائم بیان شده در واقع برای زنانی که می‌خواهند رابطه‌شان را با یک مرد متعهد توسعه دهند و در آینده با وی بمانند، متداول و لازم می‌باشد.
اندکی وقت صرف کنید و مقاله ما را بخوانید تا علائم واضح‌تری را در مورد مردان، در زمانی که می‌خواهند یک رابطه جدی را آغاز کنند، بدانید.
۱۵ علامت اولیه‌ای که او می‌خواهد با شما ازدواج داشته باشد:
۱٫ زمان زیادی را با شما سپری می‌کند.
آغاز و توسعه یک رابطه جدی در ازدواج و ایجاد رابطه بسیار مهم است، بنابراین شما باید این مسئله را مورد ملاحظه قرار دهید که چه کاری را باید جلوی یک مرد انجام دهید.
وقتی مردی زمان زیادی را برای شما صرف می‌کند، این یکی از اولین علائمی است که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد. در واقع، پسران جوان همیشه کاری را انجام می‌دهند که راحت باشد و در اطراف آنها باشد، مثل مکان‌ها، افراد و سایر چیزها. هنگامی که او شما را دوست داشته باشد به‌طور منظم به شرکت شما می‌آید تا شما را فقط برای چند ثانیه ببیند یا در زمان ناهار تماس ویدیویی برقرار می‌کند تا با شما صحبت کند. این یعنی اینکه او بسیار دلتنگ شما شده است و می‌خواهد تمام اوقات شما را ببیند و حتی ناهارش نیز به خاطر دیدن شما بیشتر به او لذت می‌دهد. تشخیص این علائم برای شما راحت است. واضح است که زمانی کهمردی به انجام دادن کارش مشغول است، زمان زیادی را برای شخص دیگری که به وی توجهی ندارد، صرف نمی‌کند. به عبارت دیگر، وی کارش را انجام می‌دهد و فقط از حلقه‌ها می‌پرد تا زمانی را با شما بگذارند و احساس خوبی را به وجود آورد. اگر وی شما را دوست نداشته باشد، بهانه‌ای می‌آورد که مشغول بوده یا حتی از تلفن شما چشم‌پوشی می کند و وانمود می‌کند که شما را ندیده است. در واقع، زمان به عنوان یک سرمایه‌گذاری در رابطه با شما در نظر گرفته می‌شود زیرا وی فرصتی برای شناخت بیشتر شما خواهد داشت. بنابراین اگر شما نیز به این رابطه علاقه‌مند باشید و بخواهید آن را توسعه دهید، زمان اندکی را آنگونه که او می‌خواهد با وی سپری کنید و اگر وی به نشان دادن برنامه‌هایش با شما در آینده ادامه دهد، منظورش این است که شما در زمانش با ارزش هستید و واقعاً برای وی مهم هستید.

۲٫به علاقه‌مندی‌هایتان علاقه‌مند باشد.
علاقه یک مرد به علایق شما، علامت دیگری است که وی می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد. مردی که دختری را دوست ندارد می‌تواند از علایق وی چشم‌پوشی کند و به هیچ چیز وی توجه نکند از جمله رنگ مورد نظر، بازی‌های ورزشی، سرگرمی‌ها و حتی شیوه مد شما.
زمانیکه مردی توجه به علایق شما را آغاز می‌کند، مطمئناً می‌خواهد در یک رابطه خاص با شما باشد. یک مثال جالب این است که وی با شما می‌ایستد و حرکات جوجه‌ها را تماشا می‌کند یا ویدیوی یک آرایش را نگاه می‌کند تا رنگ رژلب مناسب شما را انتخاب کند. یا یک نمونه واقعی نرمال این است که با دوستان شما گپ می‌زند و یا به صورت گروهی کار می‌کند که بسیار عاشقانه و در واقع لذت‌بخش است. به علاوه وی تلاش می‌کند علایق خود را به شما نشان دهد و شما را در آنها شرکت دهد، مثل شرکت در برخی از بازی‌های ورزشی، تماشای فیلم‌های وحشتناک یا حتی بازی کردن با وی. به عبارت دیگر اگر وی به اشتراک گذاشتن برخی از قسمت‌های زندگی، احساسات، کار و برنامه‌هایش را با شما آغاز کرد، وی واقعاً می‌خواهد با شما باشد.
۳٫ در ارائه احساساتتان آزاد باشید.
ممکن است کاملاً بدانید که برانگیختن احساسات یک مرد راحت نیست. این یعنی اینکه وی احساسات بیشتری را با روش‌های طبیعی واضحی ارائه می‌کند، که یکی از علائمی است که می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد. اگر وی آینده خود با شما را مورد ملاحظه قرار دهد، هیچ‌گونه حفاظی برای به اشتراک گذاشتن احساساتش با شما و صحبت کردن در مورد اینکه چه فکری می‌کند و چه احساسی در مورد شما دارد ایجاد نخواهد کرد. در نتیجه شما ممکن است طرف‌های احساساتی وی را نیز بشناسید که گاهی اوقات باعث می‌شود با وی همدردی کنید و رفتارهای عاشقانه و بچه‌گانه وی را مورد ملاحظه قرار دهید.
به علاوه، شما باید به عملکردهای خرید وی نه فقط در عبارات وی توجه کنید تا مشاهده کنید که آیا صادق است یا نه، زیرا برخی از افراد مرد هارت و پورت بیشتری نسبت به کاری که انجام می‌دهند، دارند. مثلاً، هنگامی که می‌گویند عاشق شما هستند و به‌طور منظم با شما تماس چشمی ندارند یا زمان زیادی را با شما نمی‌گذرانند به وضوح به شما دروغ می‌گویند. در اینجا یک نصیحت وجود دارد که شما باید از افراد دیگر بخواهید که نظر بدهند او چه احساسی نسبت به شما دارد و چگونه می‌تواند به صورت متفاوت با دیگران رفتار کند. شما خودتان باید احساس کنید و احساسات را بدون وابستگی به شخص دیگری تشخیص دهید.
۴٫ بازی نکردن
همان‌گونه که می‌دانید، بازی کردن کار روزانه پسرها و مردهاست حتی اگر از طرف خانواده یا دوستانشان از آنها خواسته شود آن را متوقف نمایند. آنها ممکن است کارهای احمقانه‌ای را در هنگام بازی کردن انجام دهند، مثل پاسخ ندادن به پیغام‌ها، نادیده گرفتن تماس‌ها یا کارهایی که پس از گفتن آن خارق‌العاده و عجیب به نظر می‌رسند. این یعنی اینکه هنگامی که مردی تصمیم می‌گیرد به خاطر شما بازی کند، شما واقعاً برای وی مهم هستید و او نسبت به ایجاد ارتباط با شما جدی است. متوقف کردن بازی و صرف زمان با شما از علائم واضحی است که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد.
۵٫ ندیدن بقیه زن‌ها
نگاه کردن به زن‌های دیگر ممکن است عادت مردها باشد که فقط زمانی متوقف می‌شود که احساس کنند این کار دیگر لازم و ضروری نیست، مثل زمانی که شما را دارند. بنابراین، وی هنگامی که نگاه کردن به سایر زن‌ها را متوقف می‌کند، یعنی اینکه واقعاً شما را می‌خواهد. او ممکن است آنقدر احساس کند به سمت شما جذب شده است که فقط به شما نگاه کند و به هیچ شخص دیگری نگاه نکند. وی در مورد دخترانی که رد می‌شوند هیچ بحثی نمی‌کند و در مورد اینکه اگر آنها دوست دخترش بودند از شما سؤال نمی‌کند. همچنین، فقط به چشمان شما نگاه می‌کند و می‌گوید شما را دوست دارد، در حالیکه به اشخاص دیگر در اطراف شما توجهی نمی‌کند، زیرا می‌خواهد با شما رابطه جدی داشته باشد.
به عبارت دیگر، متوقف کردن نگاه کردن به زنان دیگر، یکی از علائم واضحی است که می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد. او می‌داند شما دختری هستید که وی را به اندازه کافی شاد می‌کند بنابراین می‌خواهد زمان بیشتری را با شما صرف کند و حتی پایه‌ای را برای زندگی با شما بسازد. سپس از شما انرژی می‌گیرد و تلاش می‌کند شما را نیز خوشحال کند و در موردی که مردی تمایل ندارد زمانش را منحصراً با شما صرف کند، با زنان دیگر بازی می‌کند و شما نیز ممکن است یکی از آنها باشید.
۶٫ حسادت نشان دهید.
احساس حسادت برای شخص خاصی است که عاشق شماست. وقتی مردی دوست داشتن شما را آغاز می‌کند، هیچ شکی نیست که نسبت به مردان دیگر در زندگی شما بدجنس و حسود می‌شود. حسادت واقعاً یک جنبه منفی که بسیاری از افراد فکر می‌کنند، نیست زیرا حسادت متوسط طبیعی است حتی سالم نیز هست و همچنین یکی از علائمی است که او می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد. او می‌خواهد یک مرد منحصربه‌فرد در زندگی شما باشد. اما شما نباید حسادت مثبت را با مالکیت یا رفتار کنترل کننده اشتباه بگیرید. بنابراین اگر او از شما بخواهد روابط دیگر خود را قطع کنید یا هر حرکتی که می‌کنید را دنبال کند، یک پرچم جنگ با شما را برداشته است.
برخی مردها نیز وجود دارند که حسادت را زمانی نشان می‌دهند که نزدیک شما هستند و بقیه تلاش می‌کنند آن را متوقف کنند.
آنها فکر می‌کنند نشان دادن احساس حسادت سالم ضعیف یا بیش از حد احساسی است بنابراین نمی‌خواهند شما را بترسانند. شما نیز نیازی به آزمایش کردن احساس یک مرد ندارید زیرا آنها نسبت به شما برنده می‌شوند، یعنی اینکه شما نباید روشی اضافی برای حسودتر کردن وی نشان دهید. شما زندگی معمولی خود را انجام دهید و به این نکته توجه کنید که در هنگام صحبت کردن یا اصرار کردن به نزدیک شدن به مردان دیگر او چه واکنشی نشان می‌دهد.

۷٫ برنامه‌ریزی تاریخ‌های دقیق
یکی از اولین علائمی که او می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد، زمانی است که ذهن خود را باز می‌کند و تاریخ‌ها را با شما برنامه‌ریزی می‌کند. وی ممکن است برای یک شام قدیمی، دیدن فیلم یا انجام کار مهیجی مثل دوچرخه‌سواری با شما برنامه‌ریزی کند که بدین معناست که وی از مسیر خودش جدا شده است و یک برنامه‌ریزی مهیج انجام می‌دهد و تعهد نسبت به شما را افزایش می‌دهد.
در واقع، مردی که متعهد نباشد به تاریخ برنامه‌ها و همچنین احساسات دوست دخترش توجه نمی‌کند. اگر تاریخ‌های شما و او هر روز مشابه باشد که باعث می‌شود شما هیجان‌زده نشوید و فقط در اتاق خواب با او شریک باشید، باید این مسئله را در نظر بگیرید که رابطه شما تا چه اندازه جدی است.
مردی که تاریخ‌های واقعی را برنامه‌ریزی می‌کند تا شما را سورپرایز کند، در واقع به خلاقیت و تلاش نیاز دارد. هنگامی که مشاهده می‌کنید مردی برای تفکر در مورد چیزی که روز شما را روشن می‌سازد انرژی می‌گذارد و سورپرایزهایی مثل آب نبات محبوب شما یا یک فهرستی عالی از آهنگ‌هایی که خودش تهیه کرده است را به شما می‌دهد، می‌توانید مطمئن شوید که واقعاً می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد.

دوره مقدماتی php

۸٫ عمل بیشتر از حرف
مشاهده مردی که بیشتر حرف می‌زند و شما به‌طور مطلق در وی این مسئله را می‌بیند، قبل از اینکه تشخیص دهید وی فقط حرف می‌زند و هیچ عملی انجام نمی‌دهد، کار سخت و دشواری نیست.
گفتن فقط روشی برای جذب کردن شماست اما روشی نیست که مردها نسبت به این ارتباط تعهد داشته باشند. او به شما اجازه می‌دهد علائمی را ببینید که وی می‌خواهد هر روز با شما ارتباط داشته باشد و این را با عملکردهایش نشان می‌دهد و به موجب آن تعهد خود را نسبت به شما ارائه می‌کند. وی می‌تواند حتی در طول زمان‌های سخت که هیچ لذتی ندارد هم با شما بماند و در صورت لزوم آن را برای شما مطلوب بسازد یا در موارد بیماری از شما مراقبت کند. همچنین هنگامی که به او تلفن می‌زنید و می‌گویید به کمک نیاز دارید به سرعت به سمت شما می‌دود. این مرد واقعاً یک مرد بالغ است.
۹٫ تلاش برای تحت تأثیر قرار دادن شما
یک مرد غالباً به شما اجازه می‌دهد علائمی که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد را با تحت تأثیر قرار دادن شما یا به عبارتی سوپر قهرمان بودن برای شما، ببینید. زیرا می‌خواهد خود را به عنوان کسی به یاد شما بیاورد که هیچ کاری جز حفاظت از شما، تعمیر لوله‌هایی که چکه می‌کنند یا حتی درست کردن صبحانه در بستر برای شما، انجام نمی‌دهد… بنابراین هر وقت در مورد وی فکر می‌کند تا او را به دوستانتان معرفی کنید احساس غرور می‌کنید.
تأثیر گذاشتن بر یک دختر نه تنها نیاز به متفکر بودن دارد، بلکه شخص را از ناحیه راحتی بیرون می کشند. وی همیشه در یک شاخه احساسی قرار می‌گیرد به‌طوریکه ثابت می‌کند می‌خواهد از شما مراقبت کند، خصوصاً زمانی که در ماشین را برای شما باز می‌کند یا کت خود را بر روی شانه‌های شما می‌اندازد. اگر عملکردهای گرم وی واقعاً شما را تحت تأثیر قرار دهد، به شما تبریک می‌گوییم زیرا وی به شما تعلق دارد.
۱۰٫  حفاظت از شما
شما ممکن است که مرد را در اولین ملاقات به عنوان یک فرد خشمگین مشاهده کنید اما زمانی که محافظت از شما را آغاز می‌کند ممکن است احساس متفاوتی داشته باشید و احساس کنید که او قوی‌تر و شجاع‌تر از چیزی است که شما فکر می‌کردید و همیشه در هنگام بودن با وی احساس امنیت می‌کنید. مطمئناً می‌دانید که برای شما خواهد جنگید و خود را از لحاظ فیزیکی و احساسی در کنار شما حفظ خواهد کرد. هنگامی که یک مرد خود را به عنوان محافظ شما می‌بیند، برای حفظ شما از خطراتی که ممکن است در اطرافتان وجود داشته باشد آماده می‌بیند و از لحاظ احساسی نسبت به شما متعهد است. حفاظت همیشگی از شما یکی از علایم آشکاری است که وی می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد.
۱۱٫ بهتر شدن به دلیل جنگیدن برای شما
یکی از علائمی که او می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد این است که از شما می‌پرسد نسبت به وی چه احساسی دارید. اگر شما کسی را دوست داشته باشید، در خاطر خود به او فکر می‌کنید و او نیز در برابر شما همین کار را انجام می‌دهد و نسبت به شما متعهد است. مردان تمایل دارند ذهن خود را بسته نگه دارند، یعنی اینکه از شما سؤالاتی در مورد احساس شما نسبت به او یا موقعیت ارتباطاتتان می‌پرسد و ممکن است در تمام روز این موارد را در ذهن داشته باشد و شما را شگفت‌زده کند. در نتیجه اگر شما او را مجبور کنید برخی عادات بدش را متوقف کند، ممکن است به راحتی با شما موافقت کرده و خود را تغییر دهند.
ممکن است جنگ‌های خاصی در روابطی که در واقع تأثیرات منفی آن را نشان نمی‌دهند وجود داشته باشد، زیرا ممکن است این جنگ‌ها او را بیشتر آگاه سازند تا بهتر شود. در واقع، شما ممکن است در هنگام جنگیدن دائمی با وی در مورد چیزهای الکی احساس خستگی کنید اما باید این مورد را به عنوان یک پرچم جنگ مورد ملاحظه قرار دهید و باید به خاطر داشته باشید که زوج‌های سالم فقط در مورد موضوعات مهم بحث و جدل می‌کنند در مورد موضوعات احمقانه و الکی.
مردی که با شما توافق ندارد و خونسردانه با شما برخورد می‌کند، تواضع و فروتنی دارد و زمانی که مرد شما تلاش می‌کند در مباحث، موضوع را برای شما رشون سازد و جنگ کردن شما باعث تغییر جدی در وی می‌شود، واقعاً در مورد ارتباط با شما جدی است.
۱۲٫معرفی کردن شما به دوستان یا خاطر نشان کردن دائمی شما به دوستان یا خانواده،چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد

یکی از علائمی است که او می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد. این بدین دلیل است که زمانی که مردی به‌طور جدی در مورد شخصی فکر می‌کند، تمام وقت خود را برای یکپارچه سازی شما با دنیای خود صرف می‌کند.
به علاوه، شما باید به روشی که او شما را به خانواده و دوستان خود معرفی می‌کند توجه کنید که به وضوح نشان می‌دهد چقدر به شما احترام می‌گذارد یا نسبت به شما جدی فکر می‌کند. در واقع، مردی که نسبت به شما تعهد دارد، همیشه از با شما بودن یا به شما اشاره کردن احساس غرور می‌کند. او هیچ فرصتی را برای اینکه به شما نشان دهد شما را به عنوان همسر آینده خود می‌خواهد و باعث شود شما احساس خاص بودن داشته باشید را از دست نمی‌دهد، خصوصاً احساسات خاص بودن که در هنگام بودن با شما به وی دست می‌دهد. اگر شما با مردی بیرون رفتید و به‌طور اتفاقی دوستان وی را دیدید، اگر از معرفی شما به آنها چشم‌پوشی کرد، ممکن است در مورد رابطه با شما جدی فکر نمی‌کند. اما اگر با خوشحالی شما را به آنها معرفی کرد و شما را به عنوان یک فرد مهم به آنها نشان داد، می‌خواهد با شما رابطه داشته باشد.
۱۳٫ به اشتراک گذاشتن اهداف
مردها همیشه بلندپروازی‌ها و جاه‌طلبی‌هایی را در ذهن خود حفظ می‌کنند که به ندرت با دیگران به اشتراک می‌گذارند. اما هنگامی که مردمی واقعاً در مورد شما جدی است، صادقانه در مورد رویاها و اهدافش با شما صحبت می‌کند. این ممکن است بهترین روشی باشد که به شما اجازه می‌دهد بفهمید وی چقدر در مورد رؤیاها و اهدافش جدی است و با شما صحبت می‌کند. این ممکن است بهترین روشی باشد که به شما اجازه می‌دهد ببینید وی تا چه اندازه در مورد اهداف واضح خود در زندگی بلندپرواز است و در نتیجه شما می‌توانید وی را باور داشته باشید و در صورت لزوم او را تشویق کنید.
شما می‌توانید در مورد اهداف مشترک به عنوان کار کوچکی تفکر کنید، اما به عنوان روشی که باز می‌شود و به شما اجازه می‌دهد به آن وارد شوید نیز در نظر گرفته می‌شود. هر مردی تمرکز اصلی خود را بر روی زندگی خود قرار می‌دهد که شامل دستیابی به بالاترین موقعیت بالقوه و زندگی با شریکی که وی را حمایت کند، می‌باشد. به علاوه مردها غالباً تشخیص خود را بیشتر از طریق عملکرد نشان می‌دهند، نه کلام،‌ بنابراین یکی از علائمی که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد، در هنگام صحبت کردن اهدافش را برایتان بیان می‌کند.
از سوی دیگر، اگر مرد شما در مورد آرزوهایش برای شما صحبت نکند، ممکن است بخواهد هر چیزی را به‌طور ساده حفظ کند و چیزهایی که در آینده ماندگار خواهند بود را مورد ملاحظه قرار ندهد. به‌طور متداول مردی که فقط اطلاعات کافی به شما می‌دهد به طوریکه می‌توانید حدس بزنید در آینده می‌خواهد با شما باشد یا نه، و اگر تلاش کنید در مورد اهدافش سؤال کنید، در حالیکه به صورت سطحی با شما صحبت می‌کند، این مرد واقعاً شما را نمی‌خواهد.

۱۴٫ شما را در آینده خود دخیل می‌کند.
برنامه‌ریزی برای آینده با شما، یکی از علائم محدودی است که وی می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد و نسبت به شما متعهد است. اگر به جای «من»، «ما» گفتن را شروع کند، چیزی را در مورد شما مورد ملاحظه قرار می‌دهد و نه تنها شما بلکه آینده بیشتری را با شما می‌خواهد. در واقع، یک مرد آینده خودش را با کسی که فقط بخواهد با او زمان بگذراند حفظ نمی‌کند، مثلاً زمانی که مدتی را مشخص می‌کند تا با او سرگرم باشد یا با وی سکس داشته باشند. مردها هنوز هم راحت‌ترند به تنهایی به این دنیا وارد شوند یا با خانواده و دوستانشان باشند. اگر دختری وجود داشته باشد که منحصربه‌فرد و جذاب باشد، وی می‌خواهد او را در اطراف خود نگه دارند و تمام زمان‌های خود را در آینده با او سپری کند.
او ممکن است در برنامه‌ریزی شاد آینده خود با شما برای چیزهای بزرگی مثل یک سفر، ملاقات با خانواده و حتی خانه رویایی هر دو شما با بچه‌ها برنامه‌ریزی کند. همچنین در مورد چیزهای کوچکتری که می‌خواهد مثلاً در تعطیلات آخر هفته، هفته بعد، و ماه بعد انجام دهد فکر کند. همچنین شما را در عقاید با برنامه‌های تجاری خود، در گردهمایی‌های خانواده و دوستان و غیره شامل کند. صرف کردن لحظات برنامه‌ریزی برای آینده با شما نشان می‌دهد که وی برای ماندن با شما فکر می‌کند و هیجان دارد و خاطرات شیرین با یکدیگر را حفظ می‌کند.
۱۵٫ اشاره به ماندن با شما
در اینجا علائم مطمئن‌تر کننده‌تری نسبت به اینکه وی بیان کند می‌خواهد با شما بماند وجود ندارد. همه سؤالات، نگرانی‌ها و شک‌های شما به زودی با شنیدن این کلام از وی که می‌خواهد با شما بماند، از بین خواهد رفت. هنگامی که مردی می‌خواهد منحصربه‌فرد باشد، آن را واضح و آشکار می‌سازد. شما باید به این عبارات و عملکردها که همیشه می‌گوید شما را دوست دارد و می‌خواهد با شما باشد و زمان زیادی را با شما صرف می‌کند یا شما را در آینده حفظ خواهد کرد و نگاه کردن به زنان دیگر را متوقف می‌کند، توجه کنید، زیرا او به وضوح نسبت به شما متعهد است.
زمانی که مرد شما می‌گوید می‌خواهد با شما بماند، مطمئناً می‌دانید که به شما تعلق دارد. به علاوه، نه تنها او چنین چیزهایی را به شما می‌گوید بلکه عملکردهایی را به عنوان یک دوست واقعی برای شما انجام می‌دهد و اگر شما نیز او را دوست داشته باشید او واقعاً خوشبخت خواهد بود زیرا هدف شما برای بودن با او نیز صحیح است. گرچه، اگر شما در مورد او اطمینان نداشته باشید، در بازی‌ها تقلب نکنید و همیشه شک داشته باشید که چیز دیگری را بیشتر از شما دوست دارد، بی‌فایده است و شما را دیوانه می‌کند. در نتیجه شما کنار می‌کشید و امیدوار می‌مانید که شخص دیگری بخواهد بیشتر با شما باشد. در نتیجه شما باید یک رابطه جدی را با شخص دیگری آغاز کنید که واقعاً شما را دوست دارد و تمام ویژگی‌های ذکر شده در بالا را دارد.
با این مقاله که در مورد ۱۵ علامتی بود که او می‌خواهد در آینده با شما رابطه داشته باشد یا خیر، در صفحه اصلی روابط و تعیین مدت رابطه، امیدواریم بتوانید اولین علائمی که مردان می‌خواهند با شما ارتباط داشته باشند یا خیر را بیابید. تمام علائم اشاره شده در اینجا ممکن است برای تمام زنان لازم و ضروری باشند. در زیر نظرات و سؤالات خود را مطرح کنید و ما هرچه زودتر به شما پاسخ می‌دهیم و اگر علائم دیگری را می‌شناسید که او می‌خواهد با شما ارتباط داشته باشد را با ما به اشتراک بگذارید.

دی ۵, ۱۳۹۶

آبان ۷, ۱۳۹۶

تیر ۲۲, ۱۳۹۶

تیر ۱۵, ۱۳۹۶

تیر ۶, ۱۳۹۶

خرداد ۲۹, ۱۳۹۶

افسردگی پس از مرگ عزیز افسردگی چیست؟ چیزهای زیبا و نشاط بخش زیادی در زندگی …

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت


تصویر امنیتی
*

وب سایت پیش رو مکانی است برای پاسخ به پرسش های بی پاسخ مانده بسیاری از زنان ایرانی، راهنمای ابهام ها و سردرگمی های زنانی که مشکلاتی در خصوص پرده بکارت، سقط جنین و یا سایر مشکلات جنسی دارند. پزشکان ما در آی – زنان در ساعات 10 تا 16 پاسخگوی شما خواهند بود. همراهان عزیز وب سایت آی -زنان، به دلیل اهمیت موضوعات و مشکلات مورد بحث در وب سایت، می توانید در هر ساعت از شبانه روز به شماره همراه فوق تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح نمایید. همچنین از طریق ایمیل نیز پاسخگوی سوالات شما در سریعترین زمان خواهیم بود.

پورتال جوانان ایرانی

۱: امور مالی

 

مردی که برای ازدواج آمادگی دارد، به شما پیشنهاد خواهد کرد که یک حساب بانکی مشترک با هم باز کنید. برای خرید ماشین یا خانه حتماً با شما مشورت خواهد کرد. یا می‌بینید که نگران پس‌اندازش است و دلیل آن را هم به شما نمی‌گوید. اینها نشانه‌های بزرگی هستند که نشان می‌دهد مرد زندگی‌تان برای فراتر از رابطه‌ای که الان دارید آمادگی دارد. اگر برنامه‌ای در ذهن خود برای سپری کردن باقی عمرش در کنار شما نداشت، زیر بار چنین تعهداتی نمی‌رفت.چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد


۲: بچه‌ها

 

بااینکه شاید هنوز برای بچه‌دار شدن آماده نباشد اما ممکن است موضوع آن را به میان آورد. ممکن است درمورد بچه‌دار شدن خودش و شما شوخی کند یا درمورد اینکه بچه‌هایتان چه شکلی خواهند شد یا چطور بزرگشان خواهید کرد. اگر می‌بینید که درمورد بچه‌دار شدن با شما حرف می‌زند، چه شوخی و چه جدی، پس مطمئناً برنامه دارد که این اتفاق روزی بیفتد. بچه تعهد بسیار بزرگی است و معمولاً کسی درمورد آن بیهوده حرف نمی‌زند. حتماً آماده شروع زندگی طولانی مدت و تشکیل خانواده کنار شماست.


۳: شما همانی هستید که می‌خواهد

 

ممکن است از مردی که آماده ازدواج است بشنوید که، «تو همانی هستی که همیشه می‌خواستم». چرا؟ طرف شما به هیچ عنوان به کس دیگری برای ازدواج فکر نمی‌کند. شما مهمترین فرد در زندگی او هستید و اصلاً دلش نمی‌خواهد این وضعیت تغییر کند.

۴: خانواده

 

آیا او شما را به مراسم‌ها و مهمانی‌های خانوادگی دعوت می‌کند؟ اگر اینکار را می‌کند، پس از همین حالا شما را عضوی از خانواده خود می‌داند. او می‌خواهد با خانواده‌اش آشنا شوید و دوست دارد آنها هم شما را بشناسند. حتی ممکن است دوست داشته باشد شما هم او را با خانواده‌تان آشنا کنید. این نشانه حتمی آمادگی او برای ازدواج است.

۵: اعتماد

البته حتی در ابتدای رابطه خیلی مهم است که شروع به ایجاد اعتماد کنید. اما منظور ما از اعتماد این است که در یک نقطه از رابطه، وقتی مردی می‌فهمد که دوست دارد تا آخر عمر با یک دختر باشد، بدون تردید اعتماد کامل خود را از آنِ او خواهد کرد. این یعنی درمورد همه چیز به شما اطمینان کرده، درمورد موضوعات مهم با شما مشورت می‌کند، شما را از همه امور زندگی خود مطلع می‌سازد و دوست دارد چیزهایی که برای خودش مهم است برای شما هم مهم باشد. به نظرات شما اعتماد دارد و در امور مختلف از آنها استفاده می‌کند. ازآنجا که بیشتر مردها بسیار مغرور هستند، هیچوقت توصیه کسی را نمی‌پذیرند مگراینکه واقعاً او را دوست داشته باشند.


۶: خداحافظی با حسادت

 

همه مردها وقتی متوجه چیز مشکوکی در دختر موردعلاقه‌شان می‌شوند، حسادت می‌کند. اما مردهایی که با دختری هستند که می‌خواهند با او ازدواج کنند، کاملاً به او اعتماد خواهند کرد. درنتیجه لازم نمی‌بینند سر مسائل کوچک حسادت کنند. به عشق شما اعتماد دارد و می‌داند شما هیچوقت کاری که دوست ندارد را انجام نمی‌دهید. پس اگر او سعی نکرد هر مردی که به شما نگاه می‌کند را از روی غیرت بکشد، نگران نشوید! این احتمال هست که به رابطه‌اش با شما اعتماد کامل دارد.


۷: برای خوشحال کردنتان تلاش می‌کند

 

آیا او از نشستن با شما در مطب دکتر متنفر است؟ آیا از رفتن برای ناهار خانه خواهرتان می‌ترسد؟ مهم نیست چه موقعیتی باشد، وقتی می‌فهمد که دوست دارد با شما ازدواج کند، هر کاری که تصور کند شما را خوشحال می‌کند را علیرغم میل خود انجام خواهد داد. شاید باز کمی غر زده و شکایت کند اما تلاش خود را برای انجام آن کار به نحو احسن به کار می‌گیرد.


۸: برنامه‌ریزی برای آینده

 

مردی که آمادگی ازدواج دارد، وقتی درمورد آینده خود صحبت می‌کند حتماً از شما هم اسم خواهد آورد؛ چه برای خریدن یک خانه جدید باشد، چه رفتن به یک شهر دیگر یا عوض کردن کارش. مطمئناً از چنین مردی می‌شنوید که نگران است برنامه‌هایش برای آینده برای شما هم خوب باشد و خیلی دوست دارد نظر شما را درمورد آنها بداند.

۹: تغییرات ناگهانی

 

اگر ناگهان (به طریقی مثبت) تغییر می‌کند و عشق بیشتری به شما نشان می‌دهد، برای انجام کارهای خاص که شما دوست دارید بی اندازه به زحمت می‌افتد، و جمله «دوستت دارم» را خیلی خیلی بیشتر به زبان می‌آورد، احتمالاً آماده است که حلقه برای پیشنهاد ازدواج را از جیب خود درآورد. وقتی مردی آماده خواستگاری کردن از دختری است، بسیار احساساتی‌تر می‌شود و توجه بیشتری به شما نشان می‌دهد.


۱۰: با کلمات

 

برچسب ها : از کجا بدانیم مردی ما را برای ازدواج میخواهدازدواجتصمیم ازدواجچگونه بفهمیم پسری دختری برای ازدواج میخواهدمردمان

۳۰ اردیبهشت, ۱۳۸۷

۲۷ آذر, ۱۳۹۰

۳۰ اردیبهشت, ۱۳۸۷

واقعا يعني چي دختر ١٦ ساله مرد مي خواد خيلي زشت ما دهه ٦٠ رومون نميشد بگيم يكي خواستگاري كرده ازمون خيلي نسل بي هيايي داريم به كجا رسيدم نمي دونم

با پسری درقم اشنا شدم ولی من ساکن قم نبودم وبعد از دو هفته عاضم ابادان شدم الان بعد از گذشت مدتی پیشنهاد ازدواج داده است

سلام من ی دختر ۲۰ ساله ام ک یک ماه با ی پسری دوستی مجازی داشتم وبعد ی ماه با هم قرار گذاشتیم ولی اونجوری نبود ینی از لحاظ قیافه و اینا…ولی پسر خوبی بود پزشکی هم میخونه و مامانشم روز اول دوستیمون بهم زنگ زد و گفت ک منو میشناسه واینا…حالا من بعد اولین قراری ک گذاشتیم علاقمو بهش از دست دادم چون مثلا خ اصرار میکرد ک به هم دست بدیم البته دست هم دادیم ولی بعدش ترسیدم ک بعدش رابطه رو بزرگترش کنه و واسه همین ب همش زدم ولی خ ناراحتم ن به خاطر خودم چون علاقه ای بهش ندارم دیگه ب خاطر اینکه من بهش قول ازدواج دددم و اونم کاملا با شرایط من کنار اومده بود و خ هم درس میخوند تا توی دانشگاه من درس بخونه ب نظرتون با توجه ب همه ی اینا ک من بهش قول ازدواج دادم و قسم هم خوردم و ب هم دست هم زدیم نه بیشتر حالا اگه من بیخیالش بشم تعهدی دارم بنی خیانت کردم؟با اینکه دیگه دوسش ندارم و اینطوری آیندمونو خراب میکردم؟

سلام بنظر من اينكه بخواي باكسي كه واقعا عاشقش نيستي بموني هم به خودت ظلم كردي هم به طرف مقابلت خيانت اينه كه بخواي وارد همچين رابطه اي بشي يا ادامش بدي .

فقط میتونم بگم کلا جامعه درگیری داریم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد

دیدگاه

وبسایت

دنبال کردن

ازدواج و خانواده

نکاتی درباره نحوه علاقمند نمودن مردان در روابط

۵ خرداد, ۱۳۸۷

ازدواج و خانواده

خطرات احساسی رابطه جنسی پیش از ازدواج

۵ بهمن, ۱۳۹۲

تغذیه و تناسب اندام

همه چیز درباره سیب زمینی و انواع آن

۸ خرداد, ۱۳۸۷

سلامتی و بهداشت

۱۲ راه طبیعی برای مقابله با آلرژی ها

۳۰ فروردین, ۱۳۹۴

تغذیه و تناسب اندام

۱۱ ماده غذایی افزایش دهنده طول عمر

۲ خرداد, ۱۳۸۷

چطور کسی که عاشقش بودید را فراموش کنید

بررسی خودارضایی از نقطه نظر علمی

تنفر از والدین: چرا برخی فرزندان از والدین خود متنفر میشوند؟

وقتی مردی شما را بخواهد…

عشق یکطرفه: کسی را دوست دارید که دوستتان ندارد؟

بیشتر

سلامتی و بهداشت

انواع پر خطر ویروس HPV (پاپیلوم انسانی)، نشانه ها، تشخیص و درمان

۲۸ آبان, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

ارتباط استرس و دیابت

۲۳ آبان, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

خیانت زن به مرد در زندگی مشترک

۲۲ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور استرس ناشی از کمال‌گرایی را کاهش دهیم

۲۰ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پنج روش ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش عالی برای تقویت ناخن و افزایش زیبایی آن

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

نقش دولت ها در رشد اقتصادی

۷ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهربانی و صداقت: آیا می‌توان یکی را به‌تنهایی داشت؟

۱ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پیامدهای سرنوشت‌باوری (تقدیرگرایی)

۲۳ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چطور رابطه‌تان را با کسی که به شما آسیب زده بازسازی کنید

۲۱ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش نگهداری و تمیز کردن محصولات چرمی

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۰ هدیه ویژه آقایان برای روزهای خاص و مناسبت‌های مختلف

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

دسته‌بندی نشده / مد و مسائل زندگی

کدام کیف مردانه برای کدام موقعیت مناسب است؟

۱۸ مهر, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا خانم‌ها روی ظاهرشان بیش از حد حساس‌اند

۱۴ مهر, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

چرا رابطه‌ی جنسی وابستگی می‌آورد؟

۱ مهر, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

تاثیر استرس بر سیستم‌ایمنی بدن

۲۵ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

خودگویی منفی و تاثیرات آن

۱۳ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا نباید دنبال انتقام گرفتن باشید

۱۱ شهریور, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چرا باید زندگی شخصی‌تان را شخصی نگه دارید

۳ شهریور, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

۴۵ نکته‌ی عالی برای سلامتی

۲۹ مرداد, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

مهربانی و صداقت: آیا می‌توان یکی را به‌تنهایی داشت؟

۱ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

نقش دولت ها در رشد اقتصادی

۷ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

۱۱ روش عالی برای تقویت ناخن و افزایش زیبایی آن

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

پنج روش ست کردن لباس آقایان برای مهمانی‌های رسمی

۱۹ آبان, ۱۳۹۷

مد و مسائل زندگی

چطور استرس ناشی از کمال‌گرایی را کاهش دهیم

۲۰ آبان, ۱۳۹۷

ازدواج و خانواده

خیانت زن به مرد در زندگی مشترک

۲۲ آبان, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

ارتباط استرس و دیابت

۲۳ آبان, ۱۳۹۷

سلامتی و بهداشت

انواع پر خطر ویروس HPV (پاپیلوم انسانی)، نشانه ها، تشخیص و درمان

۲۸ آبان, ۱۳۹۷

کلیه حقوق سایت برای مردمان محفوظ است . استفاده غیر تجاری مطلب همراه با ذکر منبع و لینک مجاز می باشد.




خانه

موبایل

اگر مردی خود واقعی‌اش را نشان ندهد،به احتمال زیاد آینده‌ای برای خودش و شما نمی‌بیند‎

 

چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد

تنها سوالی که هیچوقت نمی‌شنوید مردی که به تازگی با یک دختر آشنا شده است بپرسد این است: «آیا به من متعهد می‌شود؟» به نظر می‌رسد این سوال‌ها و تردیدها متعلق به خانم‌هاست.خانم‌ها در همه سنین و فرهنگ‌ها به شدت می‌خواهند پاسخ این سوالات را در روابط خود بدانند: آیا من را دوست دارد؟ آیا به من جدی فکر می‌کند؟ آیا روزی به من متعهد خواهد شد؟  همه ما این تردیدها را در روابطمان تجربه کرده‌ایم. قابل درک است. وقتی با قلبتان وارد رابطه‌ای می‌شوید، ممکن است ماه‌ها، و سال‌‌هایی از عمرتان را بفهمید با مردی بوده‌اید که هیچوقت نمی خواسته رابطه‌اش را با شما جدی‌تر کند و شما را تا پایان عمر کنار خود داشته باشد. وضعیت شما بعد از تمام شدن این رابطه‌ها هم چندان جالب نخواهد بود.پس برای جلوگیری از اتلاف وقت و انرژی‌مان و شکسته نشدن قلبمان چه می‌توانیم بکنیم؟اینجا به ۵ علامتی اشاره می‌کنیم که نشان می‌دهد یک مرد هیچوقت به شما متعهد نخواهد شد، چه الان و چه در طولانی‌مدت.۱. هیچ چیز واقعی درمورد او نمی‌دانیدممکن است ساعت‌ها و ساعت‌ها در یک روز با یک نفر حرف بزنید ولی هیچ چیز واقعی درمورد او ندانید. ممکن است جزئیاتی درمورد زندگی‌اش بدانید ولی نمی‌دانید که حقیقتاً کیست و خود واقعی‌ای که زیر آن ظاهر که از خود نشان می‌دهد نهفته است را نمی‌شناسید.وقتی مردی درمورد زنی جدی باشد، همه چیز خود را با او در میان می‌گذارد. او را وارد دنیای خود می‌کند، نقاط آسیب‌پذیر خود را به او نشان می‌دهد. این مسئله مهمی برای یک مرد است. مردها عادت به بیرون ریختن خود و نشان دادن احساسات درونی‌شان ندارند و وقتی می‌خواهند مسائل درونی خود را با کسی درمیان بگذارند بسیار سخت‌گیر هستند.وقتی مردی برای شما درد دل می‌کند، وقتی با شما از آرزوها، ترس‌ها، امیدها و انگیزه‌هایش حرف می‌زند، یعنی رویتان سرمایه‌گذاری می‌کند. با سرمایه‌گذاری کردن روی شما یعنی خودش را به شما متعهد می‌کند.اگر مردی خود واقعی‌اش را به شما نشان ندهد، اگر اجازه ندهد ببینید که درونش چه خبر است، این احتمال زیاد است که آینده‌ای برای خودش و شما نمی‌بیند.اگر شک دارید که مردی درمورد شما جدی است یا نه، به چیزهایی که از او می‌دانید فکر کنید و ببینید ایا واقعاً می‌دانید کیست؟۲. هر چند وقت‌یکبار چند روز یا چند هفته ناپدید می‌شود، بعد طوری رفتار می‌کند که انگار اتفاق خاصی نیفتاده استاگر مردی واقعاً به شما توجه داشته باشد، جایی برای شما در زندگی‌اش باز خواهد کرد. حتی اگر کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشد و نتواند چند روزی در دسترس باشد، به شما پیام خواهد داد و خواهد گفت که بهتان فکر می‌کند.اگر بدون هیچ اطلاعی به تعطیلات در رابطه می‌رود و اصلاً نگران از دست دادن شما نیست، نشانه خوبی نیست. اگر مردی به قطع بداند که شما با وجود هر رفتار بدی که از خود نشان دهد، همیشه در دسترس او خواهید بود، هیچ احترامی برایتان قائل نشده و به شما متعهد نخواهد شد.این رفتارهای ناپدید شدنش بیشتر راهی برای این است که به شما نشان دهد این رابطه چندان جدی نیست و او آزادی دارد هر کاری که دوست دارد انجام دهد و شما برای جاهایی که می‌رود و کارهایی که می‌کند عامل تصمیم‌گیرنده نیستید.

 

اگر مردی واقعاً به شما توجه داشته باشد، جایی برای شما در زندگی‌اش باز خواهد کرد‎

 

۳. می‌گوید به دنبال رابطه نیستاین به نظر یکی از بدیهیات می‌آید ولی متاسفانه اینطور نیست. درواقع، متداول‌ترین روابط این روزها رابطه جدی نیست. یعنی با مردی آشنا شده‌اید و بیرون می‌روید و اساساً دوست‌پسر/دوست‌دختر هستید، جدا از این واقعیت که نیستید.حقیقت تلخ این است: وقتی مردی می‌گوید که رابطه نمی‌خواهد، چیزی که در واقع می‌گوید این است که رابطه با شما را نمی‌خواهد.ممکن است تصور کنید که موقعیت شما استثنا است و فرق می‌کند. ولی مطمئنتان کنیم اینطور نیست. شما هم مثل بقیه دخترهایی هستید که در این روابط غیرجدی هستند. شما دختر فوق‌العاده‌ای هستید که احتمالاً خودتان را دست‌کم گرفته  و خودش را در موقعیتی گرفتار کرده که طرفش او را بی‌هدف به دنبال خود می‌کشاند و شما هم منتظر نشسته‌اید تا او بالاخره بفهمد که چقدر «خوب‌» هستید.اگر به شما می‌گوید که نمی‌خواهد وارد رابطه‌ای شود یا برای متعهد شدن مشکل دارد، لطفاً آن را جدی بگیرید و درحق خودتان لطف کرده و از آن رابطه بیرون بیایید.۴. هیچوقت شما را به قرارملاقاتی واقعی و عاشقانه نمی‌برداگر قرار ملاقات‌های شما شامل رفتن شما به سینما و فیلم دیدن با هم یا آشپزی کردن شما برای اوست، یعنی او شما و رابطه‌تان را جدی نمی‌گیرد.وقتی مردی برای آینده‌اش روی شما سرمایه‌گذاری می‌کند، برای تحت‌تاثیر قرار دادنتان هر کاری از دستش بربیاید انجام می‌دهد و به شما نشان خواهد داد که تا چه اندازه برایش اهمیت دارید.اگر برای قرارملاقات‌هایتان حداقل‌های خود را برایتان می‌گذارد، به این معنی است که تصور می‌کند شما ارزش تلاش بیشتری را ندارید. استثناهایی هم وجود دارد؟ گاهی ‌اوقات. ولی حتی اگر مردی پول و کار نداشته باشد، باز هم می‌تواند راه‌های ارزان و خلاقانه‌ای پیدا کند که نشان دهد دوستتان دارد.وقتی مردی به دختری برای آینده خود فکر می کند، دوست دارد او را تا جایی که می‌تواند وارد دنیای خود کند. دوست دارد او را به چیزهایی که دوست دارد معرفی کند: فیلم‌ها، موسیقی، کتاب‌ها، سرگرمی‌ها. اینها چیزهایی نیست که نیاز به سرمایه‌گذاری مالی زیادی داشته باشد.اگر این فقط شما هستید که سعی می‌کند رابطه‌تان را زنده نگه دارد و کارهای خاص انجام می‌دهد، نشانه این است که او نظر جدی‌ نسبت به شما ندارد.۵. شما را به خانواده‌اش معرفی نمی‌کندخیلی از خانم‌ها به اشتباه تصور می‌کنند که وقتی مردی آنها را به دوستانش معرفی می‌کند، خیلی کار مهمی انجام داده است. البته شاید برای بعضی مردها این کار مهم باشد ولی برای بیشتر آنها اینطور نیست. ممکن است چون جذابید بخواهد با اینکار با شما پز بدهد یا کلاً معرفی کردن دخترها به دوست‌هایش مسئله مهمی برایش نیست.وقتی در رابطه‌ای هستید، موضوع آشنا شدن با خانواده‌ها باید به میان آید. ممکن است فوراً با آنها آشنا نشوید ولی باید به ترتیبی به شما بگوید که چه زمان قصد دارد این کار را انجام دهد. حداقل باید بگوید که خانواده‌اش را از وجود شما باخبر کرده است.اگر درمورد خانواده خود حرف نمی‌زند یا هر زمان که شما حرف را به خانواده‌اش می‌کشانید، صحبت را عوض می‌کند، نشانه این است که نمی‌خواهد شما را به آنها معرفی کند.همانطور که قبلاً ذکر کردیم، وقتی مردی درمورد زنی جدی فکر کند، او را وارد دنیای خود می‌کند. با دور نگه داشتن شما از خانواده‌اش می‌خواهد به شما بفهماند که شما را برای طولانی‌مدت در دنیای خود نمی‌بیند.البته باید متذکر شویم که بعضی مردها هستند که با هر دختری که آشنا می‌شوند او را به خانواده‌شان معرفی می‌کنند و این مسئله چندان مهمی برایشان نیست. و شاید خانواده‌هایشان هم به این مسئله عادت کرده‌اند. ولی اگر مردی درمورد شما جدی باشد، این جلسه آشنایی را کمی جدی‌تر از دفعات قبل خود برگزار خواهد کرد. هیجان‌زده یا شاید هم کمی عصبی خواهد بود چون واقعاً دوست دارد خانواده‌اش از شما خوششان بیاید و شما هم از آنها خوشتان بیاید. اگر به نظر می‌رسد که برای معرفی شما چندان توجهی ندارد می‌توند به این معنی باشد که هیچوقت برای آینده روی شما سرمایه‌گذاری نخواهد کرد.

 

منبع: مردمان

 


دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

تور ویژه مشهد // قیمت مناسب-*-

جدیدترین جواهرات زنانه و مردانه-*-

شماره موبایلتان را نام خودتان بگذارید 0912sara

خانه ایی مدرن و شیک داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

خوش آمدید, وارد حساب کاربری خود شدید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

zibaandishi – در سایت زیبا اندیشی می آموزیم چگونه با جنس مخالف ارتباط برقرار کنیم و یک ازدواج عاشقانه داشته باشیم، با زیبا اندیشی شما می توانید زندگی خود را متحول کنید !

زندگی بعد از طلاق برای زن – زندگی زن بعد از طلاق چگونه خواهد بود؟ – زیبا…

چگونه محبوب دلها شویم – 4 کلید طلایی برای نفوذ در دلها – زیبا اندیشی

چگونه دختری باکلاس باشیم – 10 نکته طلایی برای اینکه دختری باکلاس و باپرستیژ…

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد ؟ چگونه بفهمیم پسری قصد ازدواج دارد ؟

احتمالا برای شما هم پیش آمده که درگیر یک رابطه عاطفی هستید اما هنوز طرف مقابل حرفی از ازدواج نزده است یا از سوی او اقدامی جدی مثل پیشقدم شدن برای خواستگاری صورت نگرفته است.

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد – شما منتظرید تا طرف مقابل هر چه زودتر به خواستگاری تان بیاید. به همین دلیل به موقعیت های ازدواج دیگرتان فکر نمی کنید.

اگر خواستگاری داشته باشید علی رغم همه خوبی هایش باز هم آن را رد می کنید. فرصت های زیادی را از دست می دهید اما همچنان منتظر پیشنهاد ازدواج از سوی او می نشینید.

پسری که واقعا قصد واقعی ازدواج دارد و نمی خواهد شما را معطل خود کند، ۳ ویژگی را داراست.

این ۳ ویژگی چیست؟ نشانه های مردی که عاشق شده چیست ؟ مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد ؟ اگر پسر خواستگار واقعی شما باشد باید شرایط سنی، مالی، شغلی و … مناسبی داشته باشد.

مثلاً پسری که ۱۸ سال دارد عموما آمادگی ازدواج را ندارد.

پسری که شغل و هیچ برنامه ریزی شغلی برای خود ندارد و یا تلاشی برای یافتن شغل مناسب نمی کند نمی توانید خیلی به حرف هایش اعتماد کنید و به پای او صبر کنید. زیرا اگر طرف مقابل واقعا خواهان شما باشد برای رسیدن به شما سعی می کند ابتدا سر و سامانی به زندگی اش بدهد.

بنابراین مهم ترین ویژگی مردی که به شما پیشنهاد ازدواج می دهد، داشتن شرایط مساعد برای تشکیل خانواده است.

وقتی با مردی آشنا می شوید قبل از اینکه رابطه عاطفی بین شما شکل بگیرد از همان ابتدا هدف این رابطه را مشخص کنید.

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد ؟ پسری که نیت ازدواج دارد به 2 صورت زیر عمل می کند:

1- از همان اول رابطه با پیشنهاد ازدواج و خواستگاری جلو می آید.

2- از شما مدت زمانی را برای آشنایی بیشتر و آماده شدن شرایطش برای ازدواج مثل اتمام سربازی، تمام شدن درسش، یافتن شغل مناسب و … مهلت می خواهد.

البته در این صورت باید تلاش او را زیر ذره بین بگذارید تا خدای نکرده به شما دروغ نگوید. من نمی گویم مدام از او بازپرسی کنید: «چه می کنی، چرا شغلی پیدا نکردی، و …» نه! من به شما توصیه می کنم حواستان باشد تا به شما دروغ نگوید.

اگر به شما قول داده بعد از تمام شدن سربازی به خواستگاری تان می آید اما باز هم بهانه می آورد باید کمی به او شک کنید.

اگر به شما قول داده به دنبال شغل است اما هر روزش را به بیهودگی سپری می کند و اصلا به فکر کار کردن نیست. یا شغل پیدا کرده اما باز هم طفره می رود باید حواستان را جمع کنید.  

شما می توانید هدف او را از برقراری رابطه با خود بپرسید. 

اگر جوابش دوستی و خوشگذرانی بود که باید آن را پایان دهید.

اما اگر گفت ازدواج هست مدتی کوتاه صبر کنید و از او بپرسید که برای آینده اش چه برنامه ای دارد. فکر می کند آینده رابطه شما به کجا می رسد و اگر پاسخ چیزی جز ازدواج بود، بدانید که این رابطه سرانجامی ندارد.

شاید پسر پاسخی دو پهلو بدهد. مثلا بگوید دوست دارم با تو ازدواج کنم اما شرایطش را ندارم. در این صورت، باید بپرسید چه شرایطی نیاز دارد و برای محقق شدن این شرایط چه کارهایی کرده یا می کند؟

اگر برنامه روشنی نداشت باز هم باید بدانید که این رابطه سرانجامی ندارد. قبل از آن که وابسته همدیگر شوید، به او بگویید که تا زمان فراهم شدن شرایط، بهتر است از همدیگر جدا شوید.

در این صورت اگر پسر واقعا خواهان ازدواج با شما باشد، تلاشش را برای حفظ شما می کند.

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد ؟ آیا درباره شما به اطرافیانش اطلاع داده است  و به آنها گفته که در حال شناخت شما برای ازدواج است یا نه می ترسد کسی از رابطه شما باخبر شود؟

اگر حداقل دو، سه ماه از رابطه تان گذشته اما او هنوز درباره شما به خانواده اش چیزی نگفته است و حتی می ترسد آنها از رابطه شما خبردار شوند، بدانید که قصد ازدواج با شما را ندارد.

وقتی شما در رابطه عاطفی باشید به خواستگاران خود جواب رد می دهید. چرا که زندگی مشترک عاشقانه با طرف مقابل را با زندگی معمولی با خواستگارتان مقایسه می کنید. اما ممکن است واقعیت چیز دیگری باشد.

مردی که به خواستگاری شما آمده اعلام مسئولیت پذیری کرده و حداقل چیزی که بیشتر از فرد مورد علاقه شما دارد، این است که تصمیم جدی به ساختن یک زندگی جدید دارد.چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد

گاهی به خودتان می گویید: «تا کی باید صبر کنم؟ من به خاطر این مرد موقعیت های ازدواجم را از دست دادم نکنه مرا رها کند، اگر معطل او بنشینم سنم بالا برود و دیگر  خواستگاری نداشته باشم چه می شود و …»

بسیاری از دختر خانم های جوان وقتی به قصد ازدواج با مردی آشنا می شوند و ارتباط برقرار می کنند این نگرانی ها را دارند.

این دسته از دختران می ترسند و نگران هستند مردی که با او در ارتباط هستند که فقط به فکر خوشگذرانی خود باشد و بعد از مدتی آنها را رها کند.

احتمالا شما هم چنین دغدغه هایی ذهنی را دارید و دلتان می خواهد بدانید آیا پسر واقعا تمایل به ازدواج دارد آیا ارتباطتان به ازدواج ختم خواهد شد یا نه؟

مشخصات پسری که قصد ازدواج دارد

شما طرف مقابل را بسیار دوست دارید به عنوان همسر آینده تان انتخاب کرده اید و می خواهید هر چه زودتر رابطه تان به ازدواجی پایدار و عاشقانه منجر شود.

اما آیا پسر هم چنین حسی به شما دارد؟

از کجا بفهمید عشق و علاقه طرف مقابل واقعی است و قصد ازدواج دارد؟

تصور می کنید پسری که با او رابطه دارید واقعا عاشقتان است و شما را خوشبخت خواهد کرد.

اما شاید اینگونه نباشد و باید حتما در رابطه تان تجدیدنظر کنید و این به نفع خود شماست.

من دختران زیادی را می شناسم که خواستگاران خود را به خاطر علاقه به پسری رد کرده اند در صورتی که این علاقه یک طرفه و تنها از جانب دختره بوده است.

چگونه می توانید چنین رابطه ای را تشخیص دهید؟

شما نباید عمر و بهترین سالهای جوانی تان را به پای پسری بگذرانید که علاقه ای به شما ندارد و صرفا برای چند روز خوشگذرانی با شماست و در آخر بدون هیچ تعهدی شما را رها خواهد کرد.

هیچگاه به حرف های یک پسر نمی توان اطمینان کرد.

اگر از حرف های طرف مقابل نمی توان فهمید که واقعا خواستار ازدواج با شماست، پس چگونه از عشق و احساس واقعی او مطمئن شوید؟ چگونه بفهمیم پسری واقعا دوستمان دارد؟

در کتاب « آیا ارتباطتان به ازدواج ختم خواهد شد » نکات و تکنیک هایی آمده است که می توانید زبان بدن طرف مقابل را رمز گشایی کنید.

همچنین با خصوصیات و ویژگی های مردی که متعهد به شماست و علامت هایی که نشان می‌دهد یک مرد به فکر ازدواج با شما نیست، آشنا می شوید.

نویسنده، مدرس، سخنران و مربی دوره های ارتباطات موثر و استفاده از نیروی ذهن

زندگی بعد از طلاق برای زن – زندگی زن بعد از طلاق چگونه خواهد بود؟ – زیبا…

چگونه محبوب دلها شویم – 4 کلید طلایی برای نفوذ در دلها – زیبا اندیشی

چگونه دختری باکلاس باشیم – 10 نکته طلایی برای اینکه دختری باکلاس و باپرستیژ…

دوران بعد از طلاق – 4 اشتباه بزرگ در دوران پس از طلاق – زیبا اندیشی

برای نظر سنجی بعدی، نام، ایمیل، و وب سایت خود را ذخیره کنید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

اگر مردی که همه جور مناسب است ولی می گوید بچه در زندگی نمی خواهم ولی دختر خانوم بچه می خواهد چگونه باید رابطه را پیش برد که این خانوم به خواسته خود برسد

تغییر باور اشخاص کاری تخصصی ست و به هیچ عنوان از عهده کسی که با مفهوم خودشناسی و روانشناسی آشنا نیست بر نمی آید
به هیچ عنوان خود شما نباید در این زمنیه به صورت مسقیم تلاشی انجام بدید، بهتر است زمانی که تصمیم گرفتید برای مشاوره قبل از ازدواج به یک مشاور مراجعه کنید این موضوع را نیز بیان کنید
قطعا اگر خودتان خواسته باشید به تنهایی به نیجه دلخواه برسید نتیجه ای عکس خواهید گرفت

You have successfully joined our subscriber list.

آدرس دفتر مرکزی: آدرس: تهران، فلکه دوم صادقیه، برج گلدیس، طبقه هفتم، (پاسخگویی تنها از طریق ایمیل و یا تماس تلفنی می باشد و امکان مراجعه حضوری وجود ندارد)

شماره تماس: 25917130 021

ایمیل: info@zibaandishi.com

خوش آمدید, وارد حساب کاربری خود شدید.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

 

مطالب داغ

مشاوره خانواده و سبک زندگی:

گفتن روابط گذشته به خواستگار

عاشق شدم چیکار کنم / چند توصیه قبل عاشق شدن

چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد

ازدواج و عقد موقت پنهانی با مخالفت خانواده

خود ارضایی دختر و احتمال پاره شدن پرده بکارت

خواستگاری از دختری که قبلا برادر بزرگتر خواستگارش بوده

ازدواج به شرط بچه دار نشدن

روابط زناشویی چرا خراب و سرد می شود؟

چگونه زندگي سرشار از معنويت داشته باشیم؟

مطالب تصادفی احکام:

حرف زدن با نامحرم در روزه

ضامن چک برگشتی شرعا کیست

اموال و دارائی های شخص پس از مرتد شدن چه می شود

با یک وضو چند نماز می توان خواند

خمس حقوق که با تاخیر واریز شده

منع پدر و مادر از گوش دادن فرزند به موسیقی

چند بار شستن دست و صورت در وضو

حکم آرایش برای محارم

توصیه برای مطالعه شما:

آیا نظارت استصوابى مورد تایید امام بوده

مناجات الخائفین

علت بوی بد دهان هنگام روزه داری

امام شناسى در کلام امام رضا علیه السّلام‏

نقد سخنان مرتضی عزتی در برنامه شبکه یک / مبارزه با ربا حکم قرآن است

خواص خوردن شیر در قرآن

نجوای عجیب شهیدی که در دل شب برای مورچه ها غذا می برد؟

سوره فتح آیه 2 و گناه پیامبر

 

 

| فارسی | العربیة | اردو | English |

| تمامی حقوق شرعاً و قانوناً برای تیم هدانا محفوظ می باشد و نقل مطالب با ذكر منبع سبب امتنان است. © کپی رایت – هدانا HADANA.IR |

چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد
چگونه بفهميم مردي قصد ازدواج دارد
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *