چگونه الکي عطسه کنيم

دوره مقدماتی php
چگونه الکي عطسه کنيم
چگونه الکي عطسه کنيم

طراحی سایت در تهران

سرور مجازی

بررسی سئو

هاست


 تعداد کل بازدیدها :
1651927321

چگونه الکي عطسه کنيم

دوره مقدماتی php



عطسه کردن یک مشکل جدی نیست، ولی وقتی پشت سر هم عطسه می کنیم به ویژه وقتی که در حال انجام کاری هستیم، باعث کلافگی ما می شود. عطسه در بیشتر مواقع بر اثر حساسیت بروز می کند، ولی با استفاده از روش هایی ساده و طبیعی می توان جلوی عطسه های دنباله دار را گرفت.
سیر ـ سیر هم خاصیت آنتی باکتریایی و هم خاصیت ضدعفونی کننده دارد که به همین دلیل یک درمان بسیار قوی برای عطسه است. با له کردن ۳ یا ۴ حبه سیر و استشمام آن به طور عمیق می توان جلوی عطسه کردن را گرفت. به علاوه با این کار مجاری تنفسی تمیز می شوند. پس از انجام این کار متوجه می شویم که تنفس برایمان بسیار راحت تر شده است.
زنجبیل ـ زنجبیل به دلیل دارا بودن خاصیت ضدویروسی و ضدالتهابی برای متوقف کردن عطسه مناسب است. با مصرف یک تا دو قاشق چایخوری از آب زنجبیل ۲ بار در روز، عطسه متوقف می شود. روش دیگر این است که یک تکه کوچک از ریشه زنجبیل را به قطعات بسیار ریز برش دهیم، آنها را در یک کاسه آب بریزیم و روی حــرارت بجوشانیم. برای مزه دار کردن آن می توانیم مقداری عسل به آن اضافه کنیم و پیش از رفتن به رختخواب این چای را بنوشیم. این چای جلوی عطسه های شب هنگام را می گیرد.
چای بابونه ـ نوشیدن چای بابونه یکی از بهترین روش های متوقف کردن عطسه است. این گیاه به طور طبیعی خاصیت آنتی هیستامینی دارد. برای تهیه چای بابونه یک قاشق چایخوری از گل های بابونه خشک شده را به یک فنجان آب جوش اضافه می کنیم و آن را به مدت چند دقیقه می جوشانیم. به این چای نیز می توانیم مقداری عسل اضافه کنیم تا مزه شیرین به خود بــگیرد. با نوشیدن چای بابونه ۲ بار در روز عطسه ها پایان خواهند یافت.
ویـتامین Cـ بــدون شک ویــتامــینC می تواند جلوی عطسه های مداوم را بگیرد. ویتامین Cسیستم ایمنی بدن را تقویت می کند و ناراحتی هایی را که در اثـر حساسیــت ایــجاد می شوند ، بهبود می بخشند. نوشیدن آب مرکبات و خوردن میوه ها و سبزیجاتی که سرشار از ویتامین C هستند برای بدن بسیار مفید است.
*نوشته:Tammy Dray
*منبع:livestrong
*عکس از: thestar

code

نسخه مناسب چاپ

چگونه الکي عطسه کنيم
چگونه الکي عطسه کنيم
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *