چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه

دوره مقدماتی php
چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه
چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه

طالع بینی ازدواج ماه ها با […] تاریخ : ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷ بازدید : 2046 موضوع :

فال عشق واقعی وازدواج تاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷ بازدید : 3190 موضوع :

کانال مشاوره خانواده تاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷ بازدید : 308 موضوع :

علائم عاشق شدن پسران تاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷ بازدید : 638 موضوع :

چرا قانون جذب باعث می شود […] تاریخ : ۳۱ / ۰۴ / ۱۳۹۵ بازدید : 376 موضوع : چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه

۵ مرحله ی ساده برای […] تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵ بازدید : 677 موضوع :

دوره مقدماتی php

برای اینکه عشقتون به شما زنگ بزنه باید اول با روش هایی زنگ زدن را به او یادآوری کنین. نوین اطلس دات کام توی این مطلب به شما روش هایی رو معرفی می کنه که به عشقتون یاد بدید به شما زنگ بزنه. در کل دلیلای زیادی برای زنگ نزدن عشقتون وجود داره و قبل از اینکه بدونید چیکار کنید عشقتون بهتون زنگ بزنه باید بدونید اصلا چرا عشقتون بهتون زنگ نمیزنه. خب حالا وقت عشقتون بهتون زنگ زد راجب چی باید باهاش حرف بزنید؟ نترسید در مورد این موضوع ام به شما راهکار می دیم. یه موردای خاصی ام هستن که عشقشون رفته و به همین دلیل زنگ نمیزنه. برای این موردا هم بهتون نشون میدیم چیکار کنید که عشقتون برگرده.

روش هایی که به عشقتون یاد میده به شما زنگ بزنه

یک سری روش هایی هست که به عشقتون یاد میده به شما زنگ بزنه. اگه میخواید بدونید چیکار کنید عشقتون زنگ بزنه از نظر من این روش ها می تونه مناسب و موثر باشه. اولا که نباید سیریش بازی در بیارین و هی بهش زنگ بزنین. اینجوری بیشتر کلافه میشه و اصلا بهتون زنگ نمیزنه. بزارید دلش براتون تنگ شه و خودش تصمیم بگیره صداتونو بشنوه.

سعی کنید یه جوری نباشین انگار رو گوشی خوابیدین و منتظرین زنگ بزنه. یکم دیر جواب بدین و حتی اگه میتونین جواب ندین تا دوباره زنگ بزنه و اگه گفت چرا جواب ندادی یا زنگ نزدی بگین کار داشتم و حواسم نبودو این حرفا. این رفتارتون باعث میشه دوباره خودش به شما زنگ بزنه.

البته بعضی موقع ها هم شما زنگ بزنید. زنگ بزنید دلبری کنید و مثلا بگید دلم برات تنگ شده بود و این حرفا. با این حرفا دلشو میبرید و وقتی بعدش جواب تلفن نمیدید ذهنشو درگیر می کنید که چرا رفتاراتون اینجوریه. وقتی ذهنش درگیر شما بشه یه لحظه ام آروم نمیگیره و مطمئن باشین بیشتر زنگ میزنه.

و یه چیز خیلی مهم دیگه اینکه وقتی بهتون زنگ میزنه باید یه کاری کنین از حرف زدن با شما خوشش بیاد نه اینکه بهش گیر بدین و اعصابشو خورد کنین. یه کاری کنین دلش بخواد با شما حرف بزنه و زمانی که داره با شما حرف میزنه اصلا نفهمه چجوری میگذره. با این کار دفعه ی بعدم رغبت میکنه بهتون زنگ بزنه و از حرف زدن با شما فراری نیست.

چرا عشقم بهم زنگ نمیزنه

همونطور که گفتم خیلی مهمه که بدانید چرا عشقتون زنگ نمیزنه. پس اصلا قبل از اینکه به فکر این باشید چیکار کنید عشقتون زنگ بزنه باید از خودتون بپرسید چرا عشقم زنگ نمیزنه؟

خب وقتی عشقتون زنگ نمیزنه می تونه برای خودش دلیلای زیادی داشته باشه. یکی از این دلیلا گرفتاریشه. مخصوصا این مورد واسه ی پسرا بیشتر رایجه. عشقتون درگیره کار و درس و زندگی شخصیشه و زنگ نزدنش به این دلیل نیست که شما رو دوست نداره یا فراموشتون کرده فقط وقت نکرده بهتون زنگ بزنه و ممکنه انتظار شما یکم زیاد از حد باشه.

از گرفتاری و کار و درس که بگذریم زنگ نزدن عشقتون میتونه دلایل دیگه ام داشته باشه. مثلا بیشتر پسرا یا بعضی از دخترا اصلا حوصله ی حرف زدن پشت تلفن رو ندارن. با خودشون می گن خب چی بگیم؟ توی این مورد هنر شماس که با عشقتون در مورد چیزای جذاب صحبت کنید تا دلش بخواد به شما زنگ بزنه و باهاتون حرف بزنه.

دلیل آخرم میتونه سرد شدن عشقتون نسبت به شما باشه. امکان داره عشقتون از شما سرد شده که بهتون زنگ نمیزنه که در این صورت باید از در دیگه ای وارد بشید و دوباره دلش رو به دست بیارید. این کار هم اونقدرا که فکر می کنید سخت نیست. مطالب پایین رو بخونید تا متوجه بشید چجوری دل هر دختر یا پسری را به دست بیارید:

(برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به: به دست آوردن دل دختر مورد علاقه  و  به دست آوردن کلید قلب مرد)

با عشقم راجب چی حرف بزم

خب الان همه ی این کار هارو کردید و عشقتون زنگ زد. چی باید بگیم؟ با عشقمون راجب چی باید حرف بزنیم؟

خیلی مهمه بدونید با عشقتون راجب چی حرف بزنید چون یه مکالمه ی خوب و جذاب باعث میشه عشقتون دوباره هم زنگ بزنه و این زنگ زدنا ادامه پیدا کنه. میتونید از کارایی که توو روز میکنید بگید، در مورد اتفاقای جالبی که براتون افتاده حرف بزنید، خاطره های خنده دار تعریف کنید و از چیزهای هیجان انگیز صحبت کنید.

سعی کنید اونو هم به حرف بیارید. مثلا نظرشو بپرسید یا از عشقتون بخواید اونم در مورد کارهایی که کرده و خاطره هاش با شما صحبت کنه. وقتی اینجوری حرف بزنید مدام یه موضوعی برای حرف زدن پیدا میشه و مکالمتون طولانی و جذاب میشه. پس از یه جایی شروع کنید و مطمئن باشید بقیش حله. چون یه ضرب المثلی هست که میگه حرف حرف میاره.

وقتی بهت زنگ نمیزنه

همیشه یادتون باشه وقتی عشقت بهت زنگ نمیزنه و خبرتو نمیگیره که دلیل نمیشه دوست نداشته باشه ، شاید بلد نیست عشق بازی با همسرو ، شایدم خجالت میکشه و میگه بهتره یکم حیا کنم. در ضمن پسره که باید طالب دختر باشه اگه میتونی بهش زنگ نزن ولی یه موقع زنگ زد باهاش مهربون باش بخند شوخی کن غر نزن بذار بیاد سمتت بذار خوشش بیادخودتو اذیت نکن .

اگه بخوایم یکم به صورت علمی تر این موضوع را بررسی کنیم پیشنهاد می کنم متن زیر رو با دقت بخونید:

اغلب مردهایی که در معرض استرس شدید قرار دارند در خود فرو‌می‌روند، سکوت می‌کنند و بی‌احساس می‌شوند تا مسئله خود را به شکلی حل کنند.

از آنجایی که طبیعت اصلی مرد، مردانه و مذکر است برای مبارزه با استرس به این نیاز دارد که خود را از معرکه عقب بکشد و مدتی را به تنهایی بگذارند. این رفتار قدرت مردانه او را تشدید و تقویت می‌کند.بنابراین زمان مناسبی برای رسیدگی به واکنش‌های عاطفی و احساسی نیست. اغلب مردها در برخورد با استرس ابتدا با احساسات خود قطع رابطه می‌کنند تا بتوانند به طور عینی و منطقی با مسئله پیش آمده برخورد کنند.

زن‌‌ها از این رفتار مردها به هراس می‌افتند زیرا اگر قرار باشد زنی با احساسات خود قطع ارتباط کند باید به قدری ناراحت باشد که بخواهد کسی را رد کند اما این موضوع در مورد مردها صدق نمی‌کند در حالی‌که مردها خود به خود در واکنش به استرس با احساسات خود قطع رابطه می‌کنند.

مرد توانایی آن را دارد که در لحظه‌ای در خود فرو برود و سکوت اختیار کند به همین شکل می‌تواند در لحظه‌ای از این حال خارج شود.

وقتی مردها متعادل‌تر می‌شوند برای آنها صحبت درباره این‌که از چه موضوعی ناراحت بودند ساده‌تر می‌شود.

وقتی مرد از دنیای سکوت و تنهایی بازمی‌گردد ممکن است حرفی برای گفتن نداشته باشد زیرا ممکن است به این نتیجه رسیده باشد که دلیل و موضوعی برای ناراحت شدن وجود ندارد. در اغلب موارد وقتی مرد از سکوت و انزوا خارج می‌شود و می‌گوید که همه چیز خوب و عالیست بهتر است زنش به این گفته او اطمینان کند و در شرایط آرام قرار بگیرد.

چیکار کنم عشقم برگرده

همونطور که ابتدای مقاله گفتم مواردی هستن که عشقشون رفته و ترکشون کرده و سوال اصلیشون این نیست که چیکار کم عشقم زنگ بزنه، سوال اصلیشون اینه که چیکار کنم عشقم برگرده؟

اگه بی خیالش بشی و نری دنبالش پیش خودش میگه دوستم نداشت و میگه بهتر که رفت باید یه کاری کنی اگه نری دنبالش تا اخر عمرت حسرتشو میخوری ولی بهتره الان موضوع رو حل کنی سعی کن پیداش کنی و احساستو بهش بگی و بگو چرا میخوایش. اگه فکر میکنه خیانت کردی پس ضربه بدی خورده اشتباهت همون خیانته و دروغه بوده کاش بدونی چکارش کردی که بعد از این همه مدت داغون شده (البته اگه خیانت و دروغ بوده )

تو هرکاری ازدستت برمیاد بکن به راحتی از عشقت دست نکش چون خیلی ها هستن با وجود تمام امکانات رفاهی و تحصیلی و اجتماعی و ..تو زندگی احساس یک خلا دارن چون عشق ندارن و کسی رو که از ته قلب بخوان نیست با وجود اینکه دورشون شلوغه ولی اون کسی رو که میخوان ندارن و حسرت خورن.

فقط حرف نزن و نگو جبران میکنم آخه با حرفای قشنگ چه جبرانی عمل هم باشه نه فقط حرف توخالی که بعد از یه مدت باز همه چیز خراب بشه چون واقعا رو حرفت بمون و جبران کن بی خیالش نشو تو هم تا میتونی تلاش کن و اناامید نشو اگه واقعا صادق باشی مطمین باش درست میشه و خداکمکت میکنه

مطالب مرتبط:

برگشتن عشق رفته

دعا برای جلب توجه شخص مورد نظر

عکس معذرت خواهی از عشقم

چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه

پیام برای عاشق کردن از راه دور

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

جذب دختر با حرف زدن

آموزش عاشقانه حرف زدن 

novinatlas 1378 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

برای دسترسی بهتر , راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

جهت دریافت آخرین مطالب منتشر شده ایمیل خود را وارد نمایید تا در خبرنامه سایت عضو شوید :

از شکست عشقی درس بگیرید
از شکست عشقی درس بگیرید _ پورتال رنگی به نقل از زندگی ایده آل: شکست عشقی یکی از بدترین تجربه ها برای هر کسی است که ممکن است در زندگی به …

سلام دوستان

من دختری هستم حدود 19 ساله. دانشجو ترم سوم هستم. از ترم پیش با یه پسری که ترم های بالاتر بود آشنا شدم. باید بگم که رشته ی من روانشناسی هستش و این آقا هم هم رشته ای منه منتها در ترم بالاتر.

ایشون سردبیر انجمن روانشناسی در دانشگامون هستن. و منم چون به کارهای مربوط به انجمن علاقه داشتم شمارمو به یکی از اعضای دختر اون انجمن دادم تا منو در جلسات شرکت بده.

این آقا با این که از من چند ترم بالاتره اما ترم گذشته یه کلاس و با هم مشترک بودیم. به گفته ی خودشون از همون اول از من خوشش اومده بود و شماره ی منو از اون دختر گرفت و چندین بار به بهانه های مختلف باهام تماس گرفت و سر آخر بهم گفت که به من علاقه مند هستش و میخواد باهام بیشتر آشنا بشه و از خدا پنهون نیست از شما چه پنهون منم چون بهش علاقه داشتم درخواست شو قبول کردم.

ولی در این جا مشکلی وجود داره. من اینارو گفتم تا بهتون بگم که این آقا خودش خیلی مشتاق آشنایی با من بود و به اصطلاح اون دنبال من اومد. اما الان با هم خیلی مشکل داریم. و تو رابط مون خیلی چیزا پیش اومده که ناراحتم میکنه.چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه

ببینید بعد از آشناییمون فقط تا چند وقت ایشون بهم زنگ میزد و حالمو میپرسید و اس میداد بعد یه مدت به بهانه ی سرکار بودن و سر شلوغ بودن تلفن زدناشو اس دادناشو قطع کرد.

البته باید بگم ایشون علاوه بر درس خوندن سرکار هم میرن. اما اوایل دوستیمون همیشه وقتی از سرکار میومد زنگ میزد یا لاقل پیامک میداد اما بعد یه مدت همه ی اینا فراموش شد.

این من بودم که بهش اس میدادم حالشو میپرسیدم زنگ میزدم. تا من زنگ نمیزدم اس نمیدادم اونم هیچ کاری نمیکرد حتی چندیدن بار در طول روز بهش زنگ نزدم تا ببینم اون باهام تماس میگره حالمو یپرسه ولی انگار نه انگار.

وقتی هم بهش گله میکردم میگفت شارژ ندارم. میگفت من زیاد شارژ تو گوشیم نمیریزم و با دوستامم از راه تلگرام رابطه دارم. همه ی اینارو گفت و منم باورم میشد اما بازم دچار شک میشدم.

چون من خیلی جاه خوندم از خیلیا پرسیدم و بهم گفتن پسری که دختری رو دوست داشته باشه اون قد زود به زود دلتنگش میشه که حتی اگه نتونه در روز مدام باهاش در تماس باشه آخر شب بالاخره یه جوری از گوشی کس دیگه ای هم که شده به دختر پیام میده و حال و احوال میکنه.

ولی این آقا اصلا عین خیالش نبود البته بگم وقتی هم که من بهش زنگ میزدم رفتارش باهام کاملا خوب بود. اما خودش به هیچ عنوان پیش قدم نمیشد و خبری نمیگرفت انگار که من دنبالش اومده بودم و بهش پیشنهاد دادم.

بعد یه مدت گفتم با خودم بذار چن روز ازش خبر نگیرم ببینم چی کار میکنه. شاید باورتون نشه اما بعد دو روز که ازش خبر نگرفتم فقط یه بار بهم زنگ زد و دیگه هیچ وقت باهام تماس نگرفت.

این حرکتش به من فهموند که واقعا منو نمیخواست و بعد دیگه به مدت دو ماه با هم رابطه نداشتیم. اما از اون جایی که تولدمو میدونست تو اون دو ماه که رابطمون قطع بود روز تولدم اس داد و تولدم رو تبریک گفت ولی من از روی عصبانیت جواب ندادم.

تا این که از دوباره کلاسا شروع شد و تو دانشگاه دیدمش. وسوسه شدم بهش اس بدم و حرفای دلمو بگم و ازش بپرسم اگه واقعا منو دوست نداشت و براش بی اهمیت بودم چرا پاپیش گذاشت اس دادم و اونم با این حرف که من یه بار بهت زنگ زدم و چون تو دیگه زنگ نزدی و من فک کردم مزاحمتم و واقعا دوست دارم خودشو توجیه کرد و منم گفتم شاید راست بگه طفلک و رابطمونو سر گرفتیم.

حالا از آشتیمون حدود سه هفته ای میگذره اما از دوباره همون رفتارای قدیمیشو داره بلکه بدتر. نه تنها خودش خبر نمیگیره بلکه من یه هفته ست دارم هر روز زنگ میزنم جوابمو نمیده.

چند روز پیشم تو تلگرام عضو شدم و دلیل کاراشو پرسیدم گفت تلفناتو جواب نمیدم چون سرم شلوغه و پیش خونوادمم. آخه دوستان خودتون قضاوت کنین مگه میشه یه آدم در طول یه هفته حتی یه دقیقه هم وقت خالی نداشته باشه و همیشه یا سرش شلوغ باشه یا کسی پیشش؟!

حالا میگیم اینو راست میگه اما حتی حالا که من تو تلگرام هستم و هر روز شاهد آنلاین شدنشم میبینم بهم حتی یه پی ام هم تو تلگرام نمیده و فقط من چند باری دادم و اونم جواب داد.

و همش میگه سرم شلوغه بخدا من نمیتونم باور کنم.حس میکنم دوستم نداره و داره منو سر میدوونه من واقعا دوسش دارم و از این بی توجهیش دارم زجر میکشم .

بهشم میگم دوستم نداری میگه اشتباه میکنی دوستت دارم.بخدا خسته شدم. فکرم این چن روزه مشغوله.

خواهش میکنم با نظراتتون کمی راهنماییم کنین و منو از این سرگردونی نجات بدین.

مرتبط با عشق یک طرفه :

نمی دونم چطور به پسر مورد علاقم بفهمونم که عاشقشم

فقط می خوام بدونه که عاشقش هستم، می دونم بهش نمیرسم

چرا عاشق یه نفر شدم که میدونستم هم کفو من نیست

به صورت یک طرفه عاشق پسرهای جذاب میشم اما …

به صورت یک طرفه عاشق یه مدل شدم

اگه قرار نبود بهش برسم، پس چرا عاشقش شدم؟

خیلی سخته آدم عاشق کسی باشه و نتونه اقدامی بکنه

عاشق یکی از زن های بازیگر سینمای ایران شدم

مرتبط با شکست عشقی:

تصمیم دارم تا وقتی کسی ازم خاستگاری نکرده بهش حسی نداشته باشم

به پای عشقی که فکر میکردم درسته همه خواستگارهام رو رد کردم

چرا خدا منو به پسر مورد علاقم نرسوند ؟

عاشق پسر داییم شدم ولی اون بی توجهی می کنه

عشق یه طرفه سخته واسه دختر …

پسر مورد علاقم منو خواهر خطاب کرد

انگاری فقط اومده بود تا دلِ منو ببره

چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه

شکست عشقی برای خانم ها سخت تره

چطور بعد از شکست عشقی و عاطفی خودم رو جمع و جور کنم؟

کمک به فراموشی شکست عشقی یه دختر

تو که میدونی پس چرا دیگه میپرسی

 

خانوم راحت به دستت اورده قدر نمیدونه کات کن برا همیشه سخته اما کار نشد نداره

اینم تجربس

باقی دوستان به تفضیل برات توضیح میدن من حال نصیحت ندارم

بهتره این رابطه رو باهاش به هم بزنی بی شک شما رو این ادم به عنوان یه همسر اینده تکیه کرده بودین ولی وقتی ایشون از همین الان نسبت به شما بی توجه هستن پس موقعی که مثلا شما با هم ازدواج کردین دیگه فکر نکنم یادش باشه زنی هم وجود داره.

من همیشه گفتم دختر باید دست نیافتنی باشه مثلا یکی به شما گفت من شما رو دوست دارم هرگز به حرفش گوش نکنید و بی محلی کنید اگر برای بار دوم دوباره گفتن شما رو دوست دارن و شما هم نسبت به این فرد بی میل نیستید و دوسش دارید به هیچ عنوان نشون ندید که دوستش دارید فقط بهش بگید اگر قصدتون ازدواجه لطفا با خانواده ام در میون بزارید،فقط همین.

دخترا تا یه نفر بهتون گفت دوست دارم فوری شماره رد و بدل نکنید،یکم سر سنگین باشید تا نزد اون فرد عزیز و ارزشمند باشید،چونکه پسرا از دخترایی که زود وا میدن و با کله قبول میکنن به هیچ وجه خوششون میاد و همون طور که شما این رابطه رو راحت پذیرفتید راحت هم بهم میخوره و از همه لحاظ بد ضربه ای میخورید.

 

به اندازه کافی دیگران گفتن و گفتن که از اول نباید این رابطه رو شروع میکردی حالا که شده دیگه ادامش نده سخت هم نیست کافیه فکر کنی همچین آدمی اصلا نبوده

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه


Current ye@r *


Leave this field empty

سلام دوستان 17سالمه از 7 سالگی عاشق یک دختری شدم دختر خونه بغلیمون بود البته نمیدونستم عشق و دوست داشتن چیه تا وقتی 14 سالم شد فهمیدم عاشقشم دارم میمیرم هر روز یه برنامه میچینم برم بهش بگم ولی نمیتونم نمیدونم چی کار کنم
فقطخواستم به یکی بگم راز دلمو تا سبک شم ممنونم

سلام لطفا کمکم کنید ..من عاشق پسری هستم ک از اول برخوردش مناسب نبود میتونست با اینکه نمیخاد خیلی قشنگ و منطقی تمام کنه ولی منو دنبال خودش کشوند وارد رابطه شد حتی این اواخر به برادرش منو معرفی کرد برای ازدواج ولی همون رفتارای قبلش که چند روز درمیون جواب نمیده و یا میگه میخام تنها باشم داره ..تماس ها و محبتها از طرف من بوده بیشتر

چرا بعضی از پسرها موقع اینکه می خوان ازدواج کنن از دوست دختر قبلیشون حرف می زنن ؟ چگونه ببا این فرد باید رفتار کرد؟

منم وحشتناکه زندگیم نمیدونم والا

میخوای درست بشه

من با یه پسر دوستم خیلی هم دوسش دارم دلم میخواد مال هم باشیم اما نمیدونم اونم میخواد یا نه الانم فرصتی نیس که باهاش در این مورد حرف بزنم اما میدونم که اونم خیلی دوسم داره به نظرتون چیکار کنم که برام بمونه

اوایل ازدواج همسرم خیلی دوستم داشته اما حالا اصلا …
سن همسرم کمه و احساس میکنم ازکه من. سیر شده چه کنم

زیاد گیر ندی باهاش صادق باشی

بچه هاشوهرم خیییلی به خانواده اش وابسته اس اصلا هرچی میگن گوش میکنه منم براش مهم نیستم بیشتر دعوا هامون واسه اینه الانم قهر کردم اومدم خونه مامانم میگه برگرد میگم نمیام

بچه ها شوهرم خیلی ب خانواده اش وابسته اس هر چی میگن گوش میکنه بیشتر دعوا هامون بخاطر این بوده

چکار کنم همسرم عاشق و دل باخته من بشه

چیکار کنم خودش بیفته دنبالم؟؟

چیکار کنم بزارم خودش بیفته دنبالم؟؟؟

سلام من خانم اولم به رحمت خدا رفته دوتا بچه دارم ازش با یکی خانم ازدواج کردم با پسند خودم بعد عقد ازش نرفتم میاد حتی نمیخوام به صورتش نگاه کنم ۷ماه هست دستم به دستش نخورده ..مهریه ام زیاده هیچ چی هم ندارم چیکار کنم برام راهنمایی کنید لطفا

کمکم نمی کنید یه نظری هم به من بدید؟

سلام،،من ی کاری کردم ک خیلی ازش پشیمونم خیلی هم زبونی از همسرم عذر خواهی کردم ولی میگه دوستم نداره،،کارمون داره ب جدایی میکشه تروخدا بگید چیکار کنم،،من تازه ۹ماهه عقد کردم و نامزدم و نمیخوام این اتفاق بیفته راهنماییم کنید

سلام بچه ها ی کاری کردم اما الان پشیمونم ولی شوهرم میگه دیکه دوسم نداره میگه دیگ براش مهم نیستم تا پای طلاق رفتیم ولی نمیخوام جدا شیم،،،چیکار کنم بازم دوسم داشته باشه ،،تروخدا کمک کنید دیگه دارم دیونه میشم

تماس بگیر کمکت کنم

سلام من عاشق یه پسری هستم اونم قبلا میگفت دوستم داره اما بابام فهمید و چند وقته با هم صخبت نمیکنیم میخوام ببینم دوستم داره یا نه چیکار کنم زنگ که نمیتونم بزنم چون حس میکنم خودمو کوچیک می کنم تو کوچه میبینمش به نظرتون چی بهش بگم ؟

کم محلی کنی ولی باز طرفت نمایاد

ی سوال

سلام

توروخدا راهنماییم کنین

درود به دوستان
یه راهنمایی می‌خوام
ده سال ازدواج کردم از هر راهی فکر کنید وارد شدم که به خانمم بفهمونم که چطور باهام رفتار کنه،متاسفانه علاجی پیدا نکردم،فقط،روی،این،جمله،تاکید،داره،دیوار غرورت و اینقدر بلند بساز که صدای قلبتو نشنوه،

اونایی که میگن زن باید رام و مطبع مرد باشه تا مرد عاشقش بشه دقیقا فازشون چیه ؟ داریم راجع به یه انسان حرف میزنیم راجع به کوسفند و الاغ که حرف نمیزنیم که بگیم تورام و حرف گوش کن باش تا دوست داشته باشم . خیلی شرم اوره این نظر ، زن و مرد تو آفرینششون تفاوت دارند اما هیچ کدوم به اون یکی بزرگی و برتری ندارند . مگه برای مردا چقدر مهمه که زن‌ها چقدر دوسشون دارند ؟ مگه میکشن خودشونو که زنها بیشتر دوسشون داشته باشند؟ من این زن‌هایی که آنقدر خوار و خفیف میکنن خودشونو و باعثاعتماد به نفس کاذب مردا میشن اصلا درک نمیکنم . آدم باید با جفتش صادق و مودب و مهربون باشه ولی نباید شخصیتشو کوچک کنه .

سلام ی دختررو دوس دارم ولی نمیتونم چ جوری بهش بگم ک خودشو نزن ب اون راه

سلام عشقم ازم دوره بهم اهمیت نمیده چیکارکنم عاشقم بشه

تنوع ایجاد کن براش ولی غیر مستقیم زیاد بهش نچسب و سوال پیچش نکن ببین چی نیاز داره یه مدت تو چیزی نخواه ازش فقط به خواسته های اون توجه کن …ولی با زیرکی نه تابلو

سلام من مشکل دارم نامزدم گفته من پاهامو توی خونتون نمیذارم رو حرفش هم هست نمیدونم چیکار کنم که بیات خونمون دلم براش تنگ شده قبلا میمومد یه مشکلی پیش اومد میگه نمیام


 

تالار همدردی نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس ,  روانشناسی کودکان ,  تست روانشناسی


ازدواج , 
انجمن مشاوره , 
مشاور خانواده , 
مرکز روانپزشکی, 
مشاوره تحصیلی

تشکرشده 8 در 6 پست

تشکرشده 10,677 در 2,785 پست

تشکرشده 8 در 6 پست

تشکرشده 10,677 در 2,785 پست

تشکرشده 2,575 در 920 پست

تشکرشده 6,187 در 1,455 پست

تشکرشده 219 در 87 پست

تشکرشده 858 در 268 پست

تشکرشده 7,561 در 2,380 پست

تشکرشده 935 در 360 پست

انتخاب سریع یک انجمن
 


نمایش برچسب‌ها

کودک,  مشاوره ,  خواهر,  ازدواج , روانشناسی ,  فول تست ,  مگاروان, تربیت کودک

 

 

مشاور ,  روانشناس آنلاین ,  مشاوره,  مرکز مشاوره,  مشاوره خانواده ,  مشاورانه


 

تالار همدردی نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس ,  روانشناسی کودکان ,  تست روانشناسی


ازدواج , 
انجمن مشاوره , 
مشاور خانواده , 
مرکز روانپزشکی, 
مشاوره تحصیلی

تشکرشده 225 در 72 پست

تشکرشده 178 در 87 پست

تشکرشده 225 در 72 پست

تشکرشده 318 در 160 پست

تشکرشده 182 در 99 پست

تشکرشده 225 در 72 پست

تشکرشده 766 در 423 پست

تشکرشده 1,168 در 528 پست

تشکرشده 177 در 80 پست

انتخاب سریع یک انجمن
 


نمایش برچسب‌ها

کودک,  مشاوره ,  خواهر,  ازدواج , روانشناسی ,  فول تست ,  مگاروان, تربیت کودک

 

 

مشاور ,  روانشناس آنلاین ,  مشاوره,  مرکز مشاوره,  مشاوره خانواده ,  مشاورانه


 

تالار همدردی نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس ,  روانشناسی کودکان ,  تست روانشناسی


ازدواج , 
انجمن مشاوره , 
مشاور خانواده , 
مرکز روانپزشکی, 
مشاوره تحصیلی

تشکرشده 105 در 44 پست

تشکرشده 105 در 44 پست

تشکرشده 14,712 در 3,976 پست

تشکرشده 858 در 268 پست

تشکرشده 1,508 در 444 پست

تشکرشده 560 در 192 پست

انتخاب سریع یک انجمن
 


نمایش برچسب‌ها

کودک,  مشاوره ,  خواهر,  ازدواج , روانشناسی ,  فول تست ,  مگاروان, تربیت کودک

 

 

مشاور ,  روانشناس آنلاین ,  مشاوره,  مرکز مشاوره,  مشاوره خانواده ,  مشاورانه


 

تالار همدردی نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس ,  روانشناسی کودکان ,  تست روانشناسی


ازدواج , 
انجمن مشاوره , 
مشاور خانواده , 
مرکز روانپزشکی, 
مشاوره تحصیلی

تشکرشده 17 در 9 پست

تشکرشده 17 در 9 پست

تشکرشده 9,659 در 1,930 پست

تشکرشده 257 در 72 پست

تشکرشده 17 در 9 پست

انتخاب سریع یک انجمن
 

کودک,  مشاوره ,  خواهر,  ازدواج , روانشناسی ,  فول تست ,  مگاروان, تربیت کودک

 

 

مشاور ,  روانشناس آنلاین ,  مشاوره,  مرکز مشاوره,  مشاوره خانواده ,  مشاورانه


 

تالار همدردی نسبت به محتویات تبلیغات مسئولیتی ندارد.

چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه

مرکز مشاوره,  مشاوره,  روانشناس ,  روانشناسی کودکان ,  تست روانشناسی


ازدواج , 
انجمن مشاوره , 
مشاور خانواده , 
مرکز روانپزشکی, 
مشاوره تحصیلی

تشکرشده 25 در 14 پست

تشکرشده 25 در 14 پست

تشکرشده 950 در 237 پست

تشکرشده 338 در 108 پست

تشکرشده 25 در 14 پست

تشکرشده 950 در 237 پست

تشکرشده 271 در 78 پست

تشکرشده 135 در 55 پست

تشکرشده 338 در 108 پست

انتخاب سریع یک انجمن
 

کودک,  مشاوره ,  خواهر,  ازدواج , روانشناسی ,  فول تست ,  مگاروان, تربیت کودک

 

 

مشاور ,  روانشناس آنلاین ,  مشاوره,  مرکز مشاوره,  مشاوره خانواده ,  مشاورانه

چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه
چيكار كنم عشقم بهم زنگ بزنه
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *