پودر نارگیل چاق کننده است

دوره مقدماتی php
پودر نارگیل چاق کننده است
پودر نارگیل چاق کننده است

خواص نارگیل / فواید درخت نارگیل / خواص نارگیل برای پوست / ماسک نارگیل / خواص نارگیل در بارداری / نارگیل چاق کننده است؟ / نارگیل و بدنسازی /  یبوست و اسهال / مضرات نارگیل /

کسانی که به قدرت درمانی عناصر طبیعی ایمان دارند ، احتمالاً از مزایای سلامتی نارگیل آگاه هستند. خانه های هندی طی نسل های مختلف از خواص نارگیل به اشکال مختلف استفاده کرده اند. این یکی از میوه هایی است که می تواند برای مراقبت از تمام نیازهای شما استفاده شود.

درباره نارگیل

نارگیل میوه ای است که به  درخت Cocos nucifera تعلق دارد. این آجیل بالغ یکی از مواد مفید در آشپزخانه های هند است. صدها گونه نارگیل در سرتاسر هند یافت می شود و طعم آن با توجه به قلیائیت خاک آن متفاوت است. قسمت بیرونی آن از رنگ سبز است که با بلوغ آن قهوه ای می شود. در زیر پوسته سخت گوشت خوراکی سفید قرار دارد. نارگیل همچنین به عنوان “ناریال” به زبان هندی ، “کوباری بوندام” به زبان تلوگو ، “تنکا” در تامیل ، “کارککین” به زبان مالایایی ، “تنگینا کای” در کانادایی و “ناریکلرا” به زبان بنگالی شناخته می شود. نارگیل تازه برداشت شده حاوی آب شیرین است که برای سلامتی بسیار مفید است. نارگیل یک میوه سالم است که می توان با خیال راحت از آن به عنوان غذا استفاده کرد. این میوه نه تنها  برای مغزسالم است ، بلکه از خوردن آن در دوران بارداری نیز بی خطر است.
 

فواید سلامتی نارگیل

پودر نارگیل چاق کننده است

نارگیل حاوی مقدار زیادی چربیهای اشباع است اما اینها بی ضرر هستند. آنها حاوی تری گلیسیریدهای زنجیره متوسط ​​هستند که اسیدهای چرب با طول متوسط ​​است. این اسیدهای چرب توسط بدن به صورت متفاوت جذب می شوند. آنها مستقیماً از دستگاه گوارش به کبد می روند و بیشتر به کتون تبدیل می شوند. این خاصیت می تواند بر روی اختلالات مغزی مانند صرع و آلزایمر اثرات درمانی داشته باشد. مزایای سلامتی نارگیل شامل موارد زیر است:

دوره مقدماتی php

دارای فیبر است:

نارگیل سرشار از فیبر غذایی است و 61٪ فیبر را در اختیار شما قرار می دهد. فیبر نارگیل باعث آزاد شدن گلوکز و انتقال آن به سلول در صورت تبدیل شدن به انرژی می شود. این خاصیت کمک به از بین بردن استرس در لوزالمعده و سیستم های آنزیمی است که خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.


 دیابت را کنترل می کند:

نارگیل ترشح انسولین و استفاده از گلوکز خون را بهبود می بخشد. این میوه دیابت را تحت تأثیر مثبت هورمونهای کنترل قند خون کنترل می کند. این عمل باعث افزایش سطح قند خون می شود و به کاهش میل گلیسمی کمک می کند. نارگیل موجب هضم سریع و سایر علائم مرتبط با اختلالات گوارشی و روده می شود. ضمن داشتن فیبر در رژیم غذایی ، از جذب مواد مغذی و مواد معدنی پشتیبانی می کند. همچنین باعث کاهش استفراغ و حالت تهوع می شود.

 ضد پیری:

سیتوکینین ها ، کینتین و ترانس زیناتین موجود در نارگیل اثرات ضد ترومبوتیکی ، ضد سرطان زا و ضد پیری بر روی بدن دارند.


سیستم  ایمنی را تقویت می کند:

تغذیه نارگیل برای سیستم ایمنی بدن بسیار عالی است. این ماده ضد ویروسی ، ضد قارچی ، ضد باکتریایی و ضد انگلی است. مصرف روغن نارگیل می تواند به بدن در مقاومت در برابر ویروس ها و باکتری هایی که باعث بیماری می شوند ، کمک کند. مصرف نارگیل به شکل خام آن می تواند به درمان برخی از بدترین و انعطاف پذیرترین بیماری ها مانند عفونت های گلو ، برونشیت ، عفونت ادراری ، کج خلقی و … کمک کند.

 صرع را درمان می کند:

رژیم کتوژنیک یک رژیم کم کربوهیدرات است که برای درمان اختلالات مختلف استفاده می شود. معروف ترین کاربرد آن ، درمان صرع در کودکان است. رژیم غذایی شامل خوردن کربوهیدرات کم و مقادیر زیادی چربی است که می تواند منجر به افزایش غلظت  کتون در خون شود. این رژیم می تواند بطور چشمگیری میزان حملات تشنج در کودکان صرع را کاهش دهد.


با سرطان مبارزه می کند:

تغذیه نارگیل همچنین به اثبات رسیده است که دارای خاصیت ضد سرطانی است. به ویژه برای درمان سرطان روده بزرگ و پستان بسیار مفید است.

 مغذی و سالم:

آب نارگیل از شیر کامل مغذی و سالم تر به حساب می آید. حاوی اسید لوریک است که معادل شیر مادر محسوب می شود. این ماده به طور طبیعی استریل است زیرا از طریق فیلتر پوست نفوذ می کند. آب نارگیل دارای  ایزوتونیک طبیعی در همان سطح خون است.


 از عفونت ادراری جلوگیری می کند:

خاصیت  ادرارآور نارگیل ، عفونت های دستگاه ادراری را درمان می کند. برای خلاص شدن از عفونت به طور طبیعی جریان ادرار را بهبود می بخشد.

 کلسترول خون را بهبود می بخشد:

نارگیل به بهبود سطح کلسترول خون در بدن کمک می کند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد. چربی های اشباع شده موجود در نارگیل باعث افزایش کلسترول خوب بدن و کنترل LDL به زیر گروه خوش خیم می شود. این پیشرفت در فاکتورهای خطر قلبی عروقی از نظر تئوریک منجر به کاهش خطر ابتلا به بیماری های قلبی می شود.

 مناسب بهداشت دهان و دندان:

آب نارگیل همچنین می تواند به عنوان شستشوی خارج از بدن برای از بین بردن باکتری های دهان ، کاهش بوی بد دهان و بهبود سلامت کلی دندان مورد استفاده قرار گیرد.


 استخوان و دندان سالم:

خوردن نارگیل به طور مرتب از استخوان ها و دندان های سالم حمایت می کند. این میوه توانایی بدن را در جذب کلسیم و منگنز که به رشد استخوان کمک می کند ، بهبود می بخشد. همچنین از پوکی استخوان جلوگیری می کند ، شرایطی که استخوان ها را نازک و شکننده می کند و تراکم خود را از دست می دهد. بنابراین این میوه یک جایگزین سالم برای کسانی است که لاکتوز را تحمل نمی کنند. ( خواص نارگیل )

پودر نارگیل چاق کننده است

فواید درخت نارگیل
ریشه‏:
قابض، ادرارآور(مدر) و کرم کُش.
شیره گل:
 شیرین و مطبوع، تب‏بُر، مقوی باء(تقویت کننده ی نیروی جنسی)، نشاط آور، مدر و سمّی.
پوسته:
مدر (ادرارآور) و برطرف کننده‏ ی بوی بد
مغز:
شیرین، خنک کننده، روغنی، اشتهاآور، مقوی باء، ملین(ضد یبوست) و نیروبخش
روغن:
شیرین، ضد عفونی کننده، دافع حشرات، هضم کننده، مقوی باء، اشتهاآور و تقویت کننده موی سر

روغن نارگیل به عنوان یک نرم کننده و مرطوب کننده ی طبیعی پوست شناخته شده و خشکی پوست دست و پوسته پوسته شدن آن را درمان می کند.

روغن نارگیل را می توان به عنوان یک ضد آفتاب طبیعی استفاده کرد، روغن نارگیل باعث افزایش رطوبت و چربی موجود در پوست شده و خطر سرطان پوست را کاهش می دهد.

روغن نارگیل حاوی مقادیر بالایی آنتی اکسیدان است که چین و چروک صورت را کاهش داده و باعث جوانسازی پوست می شود.

هر روز چند قطره روغن نارگیل را بر روی پوست صورت بمالید، بگذارید 20 دقیقه بماند و سپس با آب گرم بشویید.

  • خواص گیاه آلوورا بر روی پوست
  • مصرف روزانه میوه نارگیل باعث پاکسازی پوست صورت می شود اما روغن نارگیل هم برای پاکسازی پوست مفید می باشد.

    ماسک نارگیل
    گرد نارگیل را در شیر حل کنید و خوب به هم بزنید تا خمیری شکل شود سپس آن را روی صورت مالیده و بگذارید تا خشک شود. بعد با آب ولرم بشویید. آب خیار را با خامه مخلوط کنید و به مدت نیم ساعت محلول را روی صورت بگذارید، این ماسک خاصیت آب رسانی دارد. 

    خواص نارگیل در بارداری

    علاوه بر این پژوهش های مختلف خواص بسیار زیادی را برای آب نارگیل پیشنهاد کرده است.
    وجود ریزمغذی هایی مثل پتاسیم، منیزیم، کلسیم و فسفر و نیز اسیدهای آمینه سالم به همراه کالری نسبتاً کم، این میوه و آب آن را تبدیل به یک خوراکی خوشمزه و مفید برای زنان حامله کرده است.
    علاوه بر این گفته شده است مصرف آب نارگیل می تواند در افزایش مایع آمنیوتیک موثر باشد که این موضوع به بهبود سلامتی کلی جنین کمک میکند.

    نارگیل چاق کننده است؟

    نارگیل دارای چربی های زنجیره متوسط است و علاوه بر اینکه سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد با تامین انرژی روزانه و کاهش اشتها، کالری مصرفی را کاهش داده و به لاغری و کاهش وزن کمک می کند.

    نارگیل همچنین برای کاهش چربی شکم مفید است و مصرف روزانه 200 گرم نارگیل منجر به کاهش چشمگیر BMI و دور کمر در 12 هفته می شود.پودر نارگیل چاق کننده است

    نارگیل و بدنسازی

    آب نارگیل حاوی الکترولیت های مهمی است باعث حفظ هیدراتاسیون بدن می شود و علاوه بر این نوشیدن آب نارگیل برای افزایش انرژی و کارآیی ورزشکاران و بدنسازان در طول تمرینات بدنسازی بسیار مفید است.

    مضرات نارگیل
     خوردن نارگیل برای سرمزاجان و سالمندان بسیار مفید است و اشکالی تولید نمی کند .
     خوردن نارگیل فاسد و کپک زده برای بدن مضر بوده و ایجاد استفراغ می کند .
    نارگیل به دلیل داشتن چربی زیاد و مواد مغذی، چاق کننده است.
     این میوه به دلیل گرم بودن ممکن است در گرم مزاجان مشکلاتی ایجاد کند. لذا این گونه افراد باید آن را با میوه‌های ترش، لیمو و یا هندوانه بخورند.
     نارگیل دیر هضم است، بنابراین کسانی که دچار ناراحتی های گوارشی هستند، باید هنگام مصرف آن مراقب باشند.
    با این که روغن نارگیل یک روغن گیاهی است، اما دارای مقدار زیادی چربی اشباع می باشد. به همین دلیل افراد دچار چربی خون بالا و بیماران قلبی نباید از روغن نارگیل استفاده نمایند.
     

    تمامی حقوق برای ساعت24 محفوظ استسئو سایت توسط لینک 1

    Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

    © باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

    با ما در 7 گنج همراه شويد تا با خواص و مضرات نارگيل بيشتر آشنا شويد…

    صفحه اصلی » تغذیه و سلامت 🔥 » تغذیه 🔥 » نارگیل : خواص, مضرات و طبع نارگیل / پودر نارگیل برای نوزاد / نارگیل و چاقی

    نارگیل, خواص نارگیل, مضرات نارگیل, طبع نارگیل, نارگیل و یبوست, خواص و مضرات آب نارگیل, خواص عرق نارگیل, پودر نارگیل برای نوزاد, ویتامین های موجود در روغن نارگیل, نارگیل چاق کننده است؟

    فهرست مطالب:

    نارگیل, خواص نارگیل, مضرات نارگیل, طبع نارگیل, نارگیل و یبوست, خواص و مضرات آب نارگیل, خواص عرق نارگیل, پودر نارگیل برای نوزاد, ویتامین های موجود در روغن نارگیل, نارگیل چاق کننده است؟

    نارگیل میوه ای سرشار از فیبر رژیمی است که حدود ۶۱ درصد فیبر را تامین می کند.پودر نارگیل چاق کننده است

    فیبر موجود در نارگیل باعث کاهش سرعت گلوکز و پایین آمدن قند خون میشود و موجب انتقال آن به سلول ها و تبدیل به انرژی می شود که این عمل در کاهش استرس در سیستم آنزیمی و لوزالمعده مفید بوده و خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد.

    نارگیل, خواص نارگیل, مضرات نارگیل, طبع نارگیل, نارگیل و یبوست, خواص و مضرات آب نارگیل, خواص عرق نارگیل, پودر نارگیل برای نوزاد, ویتامین های موجود در روغن نارگیل, نارگیل چاق کننده است؟

    مصرف نارگیل ترشح انسولین و استفاده از قند خون را بهبود می بخشد و با تاثیر مثبت که روی هورمون های کنترل قند خون دارد، باعث کاهش ابتلا به دیابت می شود.

    نارگیل دارای فیبر است و به همین دلیل حاوی مزایای گوارشی بوده و باعث هضم بهتر غذا می شود و از اختلالات معده و روده پیشگیری می کند.

    مصرف نارگیل در درمان تهوع و استفراغ نیز مفید است.

    سیتوکینین، کینتین و ترانسیتین موجود در نارگیل دارای اثر ضد سرطانی و ضد پیری برای بدن هستند.

    مواد مغذی موجود در نارگیل برای سیستم ایمنی بدن مفید است.

    نارگیل به دلیل دارا بودن خواص ضدویروسی، ضدقارچی، ضدباکتریایی و ضدانگلی، از بدن در برابر انواع ویروس ها و باکتری های مضر محافظت کرده و مصرف آن در درمان شدیدترین بیماری های عفونی مانند عفونت گلو، عفونت ادراری و کرم های روده مفید است.

    برای از بین بردن چربی های خطرناک شکمی نارگیل مصرف کنید ؛چربی های شکم خطرناک ترین چربی ها هستند و عامل اصلی برخی بیماری ها می باشد که مصرف روزانه ۲۰۰ گرم نارگیل باعث کاهش چشمگیر چربی های دور شکم و دور کمر در طی ۱۲ هفته می گردد.

    تحقیقات ثابت کرده است، افرادی که روزانه نارگیل مصرف میکنند در مقایسه با بقیه افراد در معرض کمتری برای ابتلا به بیماری هستند و سالم می باشند.

    نارگیل با افزایش انرژی به چربی سوزی کمک میکند ؛ تری گلیسیرید موجود در روغن نارگیل انرژی را در طی ۲۴ ساعت به میزان ۵ درصد افزایش میدهد و در طولانی مدت باعث کاهش وزن میشود.

    تحقیقات نشان می دهد نارگیل باعث کاهش اشتها می شود، به طوری که افراد بعد از مصرف نارگیل می توانند تا چندین ساعت بدون احساس گرسنگی یا کاهش قند خون سپری کنند.

    رژیم غذایی کتوژنیک یک رژیم کربو هیدرات است که برای اختلالات مختلف مورد استفاده قرار میگیرد و بهترین تاثیر آن در درمان بیماری صرع در کودکان شناخته شده است.

    رژیم غذایی که حاوی کربو هیدرات کم و مقدار چربی بسیاراست موجب افزایش غلظت کتون در خون میشود و چنانچه در بخش سلامت نمناک میخوانید مصرف منظم نارگیل میتواند به طور چشمگیری میزان تشنج در کودکان مبتلا به صرع را کاهش دهد.

    نارگیل حاوی اثرات ضدسرطانیاست و مخصوصا برای درمان سرطان کولون و سرطان سینه بسیار مفید است.

    میوه و آب نارگیل حاوی الکترولید های مهمی است که در حفظ هیدراته بدن موثر می باشد.

    افرادی که درگیر فعالیت های سنگین میشوند باید آب نارگیل را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

    پس آب نارگیل یک جایگزین عالی برای آب می باشد.

    خواص طبیعی دیورتیک نارگیل، عفونت های دستگاه ادراریرا درمان میکند و باعث میشود که به طور طبیعی از شر عفونت خلاص شوید.

    مصرف نارگیل به بهبود سطح کلسترول خون کمک میکند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

    چربی های اشباع شده در نارگیل باعث افزایش کلسترول خوب شده و کلسترول بد خون را کنترل می کند.

    این بهبود در عوامل خطر بیماری های قلبی و عروقی باعث کاهش آنها میشود.

    میوه و آب نارگیل می تواند به کاهش اسیدیته و مشکلات قلبی کمک کند.

    میوه و آب نارگیل برای افزایش سیستم ایمنی بدن و سلامتی زنان باردار و نوزاد مفید است و از بروز انواع عفونت های خطرناک پیشگیری می کند.

    همچنین باعث افزایش سطح مایع آمنیوتیک می گردد که در حفظ سلامت عمومی جنین نقش مهمی را ایفا می کند.پودر نارگیل چاق کننده است

    نارگیل حاوی مقادیر زیادی اسید لوریک است که به کشتن و دفع باکتری ها، ویروس ها، قارچ ها و عفونت کمک می کند.

    از آب نارگیل برای از بین بردن باکتری های دهان، خوشبو کردن دهان و حفظ سلامت عمومی دندان ها بعنوان دهانشویه استفاده کنید.

    مصرف روزانه و مرتب نارگیل در افزایش رشد استخوان ها مفید است.

    نارگیل باعث بهبود توانایی بدن در جذب کلسیم و منگنز شده و از پوکی استخوان جلوگیری می کند. بنابراین، جایگزینی سالم برای کسانی است که تحمل لاکتوز را ندارند.

    میوه و آب نارگیل از شیر لبنی سالم تر و مغذی تر است و همانند شیر مادر دارای اسید لوریک می باشد.

    از دیگر مزایای آن، این است که به طور طبیعی استریل شده و یک نوشیدنی طبیعی هم سطح خون به شمار می رود.

    نارگیل را در قالب روغن، در صنعت لوازم آرایشی استفاده می کنند، تا ظاهر پوست و مو را بهبود بخشند.

    استفاده از روغن نارگیل روی پوست از خشکی و پوسته پوسته شدن آن جلوگیری کرده و پوست را مرطوب و نرم نگه می دارد.

    همچنین باعث درمان عفونت و برخی بیماری های پوستی می شود.

    برای دفع سموم، قارچ ها و باکتری هایی که در لایه های بیرونی پوست کاربرد دارد، می توان از پاک کننده های نارگیل استفاده کرد که علاوه بر سم زدایی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن و حفاظت از پوست می شود.

  • پروفایل دختر یعنی عشق
  • روغن نارگیل خالص می تواند برای دست های خشک استفاده شود.

    شستن دست اغلب با صابون و شوینده های معمولی باعث خشک شدن پوست می شود و ناخوشایند است.

    به جای استفاده از کرم های گران قیمت از روغن نارگیل استفاده کنید، تا دست هایی زیبا و صاف داشته باشید.

    مصرف روغن نارگیل باعث افزایش رطوبت و چربی در پوست می شود و با مسدود کردن ۲۰ درصد از اشعه های مضر، از بروز سرطان پوست جلوگیری می کند.

    استفاده از روغن نارگیل راهی عالی برای حفظ شادابی و جوانسازی پوست است.

    مواد آنتی اکسیدانی موجود در نارگیل، با مهار کردن رادیکال های آزاد، روند پیری را کاهش می دهند.

    قبل از حمام کردن، چندین قطره روغن نارگیل را روی پوست خود بمالید، در حین دوش گرفتن، باز شدن منافذ پوست و جذب روغن از طریق پوست به صورت موثرتری انجام می شود.

    این کار را به صورت منظم انجام دهید تا پوستی شاداب و جوان داشته باشید.

    مصرف نارگیل و جذب آن، باعث سلامت و زیبایی پوست می شود.

    کافی است تا ۱ قاشق چایخوری روغن نارگیل را روی پوست ماساژ دهید، این کار موجب رفع جوش و بثورات پوستی شده و به پاکسازی پوست کمک می کند.پودر نارگیل چاق کننده است

    خوردن منظم نارگیل باعث افزایش گردش خون در سطح پوست می شود.

    سلول های پوستی ما نیاز به مقدار کافی اکسیژن دارند تا با گردش خون مناسب اکسیژن را در بردن حمل کنند که این اتفاق باعث داشتن پوستی سالم و بی عیب و نقص می شود.

    آب میوه نارگیل را با آب پرتغال ترکیب کنید و آن را روی تمام پوست خود اعمال کنید و بعد از ۲۰ دقیقه با آب سرد شستشو دهید.

    این کار را دو بار در هفته تکرار کنید تا از شر اثرات برنزه شدن خلاص شوید.

    آب میوه نارگیل برای درمان پوست چرب نیز کاربرد دارد، زیرا باعث پاک شدن چربی های پوست شده و برای رفع آکنه، لکه های سیاه و قرمز موثر است.

    نصف قاشق چای خوری زرد چوبه را با یک قاشق چای خوری پودر چوب صندل و آب نارگیل ترکیب کنید و آن را ۳ بار در هفته روی پوست خود اعمال کنید تا پوستی روشن و عاری از چربی داشته باشید.

    روغن نارگیل نیز میتواند برای پاک کردن آرایش چشم مورد استفاده قرار گیرد.

    یک تکه پنبه را به چند قطره روغن نارگیل آغشته کنید و آرایش چشم را با آن پاک کنید.

    این کار باعث هیدراته نگه داشتن پوست نیز میشود.

    روغن نارگیل نیز میتواند به عنوان اسکراب بدن استفاده شود.

    برای تهیه اسکراب خانگی مقداری روغن نارگیل و یک فنجان شکر قهوه ای بله خوبی ترکیب کنید و هم بزنید.

    سپس مقداری گوشت نارگیل خرد شده به آن اضافه کرده و خوب مخلوط کنید.

    شما همچنین می توانید ۱ قاشق غذاخوری از آب نارگیل نیز به این خمیر خود اضافه کنید و به مدت ۲ دقیقه روی پوست قرار دهید، به آرامی ماساژ دهید و سپس بشویید.

    استفاده از آب و روغن نارگیل برای درمان ریزش مو مفید می باشند.

    کافیست قبل از حمام موهای خود را با آب یا روغن نارگیل ماساژ داده و سپس بشویید.

    این کار باعث تقویت و پرپشت شدن موها شده و موها را صاف و نرم می کند.

    خواص ضدقارچی و ضدباکتریایی نارگیل برای عفونت های پوستی مفید بوده و شوره سر، خارش و شپش را، که از عوامل کاهش رشد مو هستند درمان می کند.

    نارگیل همچنین میتواند به داشتن موهای براق و ابریشمی کمک کند:ویتامین k و آهن موجود در نارگیل باعث حفظ سلامت مو شده و آن رابراق میکند.

    نارگیل, خواص نارگیل, مضرات نارگیل, طبع نارگیل, نارگیل و یبوست, خواص و مضرات آب نارگیل, خواص عرق نارگیل, پودر نارگیل برای نوزاد, ویتامین های موجود در روغن نارگیل, نارگیل چاق کننده است؟

    نارگیل دیر هضم است و در بدن خلط تولید می کند، بنابراین بهتر است با شکر خورده شود.

    چون نارگیل گرم است ممکن است در گرم مزاجان اشکالاتی تولید کند، از این نظر اینگونه افراد باید آنرا با میوه های ترش، لیمو و یا هندوانه بخورند.

    خوردن آن برای سردمزاجان و سالمندان بسیار مفید است و اشکالی تولید نمی کند.

    نارگیل, خواص نارگیل, مضرات نارگیل, طبع نارگیل, نارگیل و یبوست, خواص و مضرات آب نارگیل, خواص عرق نارگیل, پودر نارگیل برای نوزاد, ویتامین های موجود در روغن نارگیل, نارگیل چاق کننده است؟

    طبع نارگیل گرم و خشک است.

    نارگیل, خواص نارگیل, مضرات نارگیل, طبع نارگیل, نارگیل و یبوست, خواص و مضرات آب نارگیل, خواص عرق نارگیل, پودر نارگیل برای نوزاد, ویتامین های موجود در روغن نارگیل, نارگیل چاق کننده است؟

    داشتن دستگاه گوارش هیدراته برای جلوگیری یا درمان یبوست بسیار مهم میباشد.

    از خواص شیر نارگیل میتوان به داشتن مقادیر زیادی الکترولیت و اسید چرب مفید برای بدن اشاره کرد.

    الکترولیت های موجود باعث سلامت روده و جلوگیری از شرایطی مانند IBS میشود.

    نارگیل, خواص نارگیل, مضرات نارگیل, طبع نارگیل, نارگیل و یبوست, خواص و مضرات آب نارگیل, خواص عرق نارگیل, پودر نارگیل برای نوزاد, ویتامین های موجود در روغن نارگیل, نارگیل چاق کننده است؟

    مایعی که در داخل نارگیل وجود دارد شیر نارگیل گفته می شود.

    ولی باید اضافه کرد که با له کردن و چرخ کردن گوشت سفید نارگیل نیز شیری بدست می آید که به آن شیر نارگیل گفته می شود و در اکثر موارد منظور از شیر نارگیل شیری است که از گوشت نارگیل گرفته می شود.

    شیر نارگیل یک غذای کامل است که می توان آن را با شیر مادر مقایسه کرد:

    آب ۶۵ گرم

    پروتئین ۳/۲ گرم

    چربی ۲۵ گرم

    مواد نشاسته ای ۵ گرم

    کلسیم ۱۶ میلی گرم

    فسفر ۱۰۰ میلی گرم

    آهن ۱/۵ میلی گرم

    ویتامین ب ۱ ۰/۰۳ میلی گرم

    ویتامین ب ۲ ۰/۰۱ میلی گرم

    ویتامین ب ۳ ۰/۸ میلی گرم

    ویتامین ث ۲ میلی گرم

    خواص شیر نارگیل:

    ۱٫ شیر نارگیل هم ملین و هم ضد اسهال است.

    ۲٫ برای رفع اسهال خونی مفید است.

    ۳٫ برای برطرف کردن آب آوردگی بدن از شیر نارگیل استفاده کنید.

    ۴٫ شیر نارگیل ضد سم است.

    ۵٫ برای پائین آرودن تب مفید است.

    ۶٫ برای معالجه بیماریهای پوستی مفید است.

    نارگیل, خواص نارگیل, مضرات نارگیل, طبع نارگیل, نارگیل و یبوست, خواص و مضرات آب نارگیل, خواص عرق نارگیل, پودر نارگیل برای نوزاد, ویتامین های موجود در روغن نارگیل, نارگیل چاق کننده است؟

    نارگیل, خواص نارگیل, مضرات نارگیل, طبع نارگیل, نارگیل و یبوست, خواص و مضرات آب نارگیل, خواص عرق نارگیل, پودر نارگیل برای نوزاد, ویتامین های موجود در روغن نارگیل, نارگیل چاق کننده است؟

    شیر نارگیل ارزش غذای بالایی داشته و سرشار از ویتامین، املاح معدنی، آمینو اسید، کربوهیدرات، آنتی اکسیدان ، آنزیم و سایر ریز مغذی های مفید برای بدن است.

    شیر نارگیل را منبع غنی از منگنز، مس، سلنیوم و روی دانسته اند.

    آیا می دانستید شیرنارگیل بهترین جایگزین برای شیر مادر است و در مواقعی که شیر مادر وجود ندارد می توانید از آن استفاده کنید چون خاصیت های مفیدی برای نوزاد می تواند داشته باشد .

    یک کارشناس تغذیه در آمریکا گفته است که پس از مطالعات گسترده متوجه شده پس از شیر مادر، بهترین گزینه برای نوزادان و شیرخواران شیر نارگیل است.

    دکتر جوش اَکس، در این باره افزوده است:«در کشورهایی نظیر سریلانکا، مالزی، تایلند و ویتنام، در مواقعی که شیر مادر برای نوزاد وجود ندارد یا نوزاد نیاز به مکمل های اضافی دارد، شیر نارگیل به شکل گسترده ای به جای شیر گاو استفاده می شود.»

    گاهی اوقات شیر مادر برای سیر شدن نوزاد به قدر کافی نیست و باید از مکمل های اضافی یا جایگزینی برای شیر مادر استفاده شود.

    طبق مطالعات محققان، شیر دام حاوی لاکتوز (نوعی قند) است که هضم آن برای بسیاری از افراد دشوار است، درحالی که شیر نارگیل حاوی چنین ترکیبی نیست.

    شیر نارگیل همچنین فاقد کلسترول است، ارزش انرژی آن به ازای هر ۱۰۰ میلی لیتر، ۷۵ کیلوکالری بوده و کل میزان چربی موجود در آن یک تا ۳ درصد و کربوهیدرات آن، ۱۵ تا ۱۶ درصد است.

    نارگیل, خواص نارگیل, مضرات نارگیل, طبع نارگیل, نارگیل و یبوست, خواص و مضرات آب نارگیل, خواص عرق نارگیل, پودر نارگیل برای نوزاد, ویتامین های موجود در روغن نارگیل, نارگیل چاق کننده است؟

    روغن نارگیل حاوی مقدار قابل توجه ای از اسیدهای چرب با زنجیره متوسط(MFACs) که شامل؛ اسید کاپریلیک(Caprylic Acid)، اسید لوریک(Lauric Acid) و اسید کاپریک(Capric Acid) است که بیش از ۶۲ درصد از چربی های موجود در میوه نارگیل را تشکیل می دهند.

    آنتی اکسیدان ها و مواد مغذی موجود در روغن نارگیل از قبیل ویتامین های K, E و اسیدهای چرب غیر اشباع امگا ۶، اسید گاما لینولنیک و غیره باعث افزایش رشد موها بویژه موهای کرکی می گردند.

    اکثر روغن های گیاهی از قبیل روغن نارگیل، بادام، رزماری، عصاره و یا روغن گیاه نخل اره ای(Saw Palmetto) حاوی مواد مغذی از قبیل ویتامین E، D، اسید گاما لینولنیک، امگا ۳، امگا ۶ و غیره می باشند در نتیجه استعمال آن ها بر پوست سر و ابروها، باعث تغذیه بهتر و تقویت ریشه موها می گردد.

    اسید لوریک موجود در روغن نارگیل نسبت به سایر روغن های گیاهی این وظیفه را بهتر انجام می دهد.

    نارگیل, خواص نارگیل, مضرات نارگیل, طبع نارگیل, نارگیل و یبوست, خواص و مضرات آب نارگیل, خواص عرق نارگیل, پودر نارگیل برای نوزاد, ویتامین های موجود در روغن نارگیل, نارگیل چاق کننده است؟

    نارگیل حاوی چربی تری گلیسیرید با زنجیره ی متوسط  است که به سیری شما کمک می کند.

    به علاوه قند میوه، سریعاً به انرژی تبدیل می شود در حالی که چربی به آرامی هضم می شود.

    یکی از پزشکان توصیه می کند نارگیل تازه را به آبمیوه اضافه و مخلوط کنید و تکه های نارگیل را به غلات گرم و یا خشک، سالادهای تازه و غذاهای پخته شده اضافه نمایید.

    نارگیل، توسط کنترل قند خون، سبب ایجاد انرژی زایی طولانی مدت و جلوگیری از گرسنگی می شود.

    اگر شما برای کاهش وزن کربوهیدرات کمتر مصرف نمی کنید، نارگیل دارای ریز مغذی بسیار کم می باشد.

    یک قاشق غذاخوری از تکه های نارگیل شیرین نشده تنها سه و نیم گرم کربوهیدرات دارد و از آنجا که قند نارگیل به راحتی جذب می شود می توان آن را به مخلوط های تازه آماده شده و غذاهای پخته اضافه کرد.

    چون متناسب با رژیم غذایی کم کربوهیدرات شما می باشد.

    تا کنون بیش از ۳۰۰۰ نفر با این رژیم غذایی وزن خود را کاهش داده اند.

    این رژیم برای هر فرد با توجه به ویژگی ها و شرایط بدنی شخصی می شود و می تواند یک بار برای همیشه مسئله لاغری و کاهش وزن را برای شما حل کند.

    نارگیل با ویژگی کم کربوهیدرات، هنوز هم یک غذای پر کالری با مقدار زیادی چربی اشباع شده است.

    اگر شما مایل به استفاده از نارگیل در رژیم غذایی خود و کم کردن وزن هستید برای مصرف روزانه ۱۰ درصد نارگیل در رژیم غذایی خود به کار ببرید.

    گذشته از دستورالعمل های مربوط به کالری، یکی از محققان توصیه می کند مصرف خود را از روغن نارگیل به یک قاشق غذاخوری در روز (حدود ۱۲۰ کالری) و مصرف خود را از پوست شیرین نشده و یا تکه های نارگیل به دو قاشق غذاخوری در روز (حدود ۱۱۰ کالری) برسانید.

    چربی موجود در پوست نارگیل تا حدودی متفاوت تر از چربی های سنتی است که ما می خوریم و این نوع چربی یک منبع تری گلیسیرید با زنجیره ی متوسط است که ساختاری متفاوت از چربی هایی دارد که ما مصرف می کنیم.

    این به آن معنا است که با چربی های دیگر مانند روغن زیتون و گوشت متفاوت است.

    برخلاف چربی موجود در مواد غذایی دیگر، چربی پوست نارگیل به عنوان بافت چربی ذخیره می شود و برای تولید انرژی استفاده می شود و این می تواند در کاهش وزن به شما کمک کند.

    اما مطالعات بالینی، هنوز این موضوع را که نارگیل سبب کاهش وزن می شود اثبات نمی کند.

    فال pmc هفتگی جدید 🔥 فال pmc روزانه 🔥 انواع فال و طالع بینی وبسایت ویکی ویو

    / میلادی ویکی ویو / طالع بینی روزانه

    بهترین دوربین برای عکاسی خیابانی / تجهیزات عکاسی

    اگزما: علائم، عوارض، واگیر، درمان با هویج، وازلین و پماد / اگزما دست

    قانون موفقیت چهارده / موفقیت در کارو زندگی / روز شمار موفقیت

    جاهای دیدنی پورتو؛ جاذبه هایی کمتر شناخته شده که باید دید.

    روغن شترمرغ : خواص, مضرات و طبع روغن شترمرغ / روغن شترمرغ و موخوره

    تعبیر خواب برج 🌒تعبیر خواب افتادن از روی برج/تعبیر خواب فروریختن برج

    زرشک پلو با مرغ 🥘 طرز تهیه زرشک پلو با مرغ خوش طعم و مجلسی

    برندها و مراکز خرید لندن در یک نگاه

    آموزش جاسوئیچی / آموزش جاسوئیچی با مهره چوبی / جاسویچی

    تعبیر خواب اردوگاه 🌒تعبیر خواب پادگان نظامی/تعبیر خواب اردوگاه از دیدگاه آنلی بیتون

    جوجه کباب رستورانی 🥘 طرز تهیه جوجه کباب + آماده کردن سس جوجه کباب

    تعبیر خواب بازو 🌒تعبیر خواب بازوی ورم کرده/تعبیر خواب بازو به روایت از حضرت صادق

    گلدوزی با دست / طرح ساده برای گلدوزی با دست / طرح گلدوزی با دست

    الناز کیانی 🎬 بیوگرافی الناز کیانی مجری

    لباس عروس ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ / جامع ترین راهنمای خرید لباس عروس

    نوار option در فتوشاپ / پنل option در فتوشاپ / آموزش پنل option / قسمت سوم

    ریزش مو: علت و جلوگیری / درمان ریزش مو شدید در طب سنتی / قرص

    پیمان معادی 🎬 بیوگرافی پیمان معادی / بیوگرافی کامل پیمان معادی به همراه عکس

    از تمرین در پیست خاکی تا شکست طلسم ۴۵ ساله با رکورددار پرش طول زنان

    سلیمانی: داور ۲ پنالتی استقلال را نگرفت/ پرسپولیس از این داوری تحت تأثیر قرار می‌گیرد

    ۱۸ کشته و زخمی در واژگونی ون مسافربری در پاکستان

    نمودار معاملات مسکن در آینده چگونه خواهد بود؟

    الزامات پروتکل‌های بهداشتی در تاسیسات گردشگر / برپایی ۸ دوره آموزشی در هفته گردشگری

    «خرامان» بهترین فیلم جشنواره ترکیه‌ای شد

    جزئیات برگزاری بیست وپنجمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد

    آخرین آمارهای جهانی کرونا / بیش از ۳۳ میلیون مبتلا و ۹۹۸ هزار فوتی

    روغن گردو : خواص, مضرات و طبع روغن گردو / روغن گردو برای دور چشم و ابرو

    قیمه نذری 🥘 طرز تهیه قیمه نذری خوش عطر و طعم / ادویه قیمه نذری

    نارگیل خشک حاوی مواد غذایی اساسی همچون فیبر، مس،
    منگنز و سلیسیم است. برای یک زندگی سالم نارگیل خشک بهترین خشکباری است که می‌توانید
    در رژیم غذایی خود وارد کنید.

    ۱- قلب سالم

    نارگیل خشک از نظر فیبر غنی است و به سلامتی قلب
    کمک می‌کند. مردان به ۳۸ گرم فیبر و زنان به ۲۵ گرم فیبر نیاز دارند. با خوردن نارگیل خشک تمامی فیبر مورد نیاز خود را
    تأمین می‌کنید که باعث سلامتی قلب شما می شود.پودر نارگیل چاق کننده است

    ۲- بهبود عملکرد مغز

    اگر خواهان مغزی تیزهوش هستید نارگیل خشک را در
    برنامه غذایی خود وارد کنید. تحقیقات بسیاری نشان می‌دهد نارگیل خشک عملکرد مغز را
    تقویت می‌کند. نارگیل خشک می‌تواند جلوی پیشروی بیماری‌های مغزی مانند آلزایمر را بگیرد.

    ۳- سیستم ایمنی بدن را
    تقویت می‌کند

    با ۵.۲ میلی‌گرم سیلیسیم،
    نارگیل خشک سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. با خوردن نارگیل خشک خطر ابتلا به بسیاری
    از بیماری‌ها کاهش می‌یابد.

    ۴- جلوگیری از ناباروری
    مردان

    نارگیل خشک با مواد معدنی‌اش واقعاً جلوی ناباروری
    مردان را می‌گیرد. علم پزشکی در آزمایش‌های مختلف این موضوع را به اثبات رسانده است.
    با مصرف نارگیل خشک بدن سلنیوم تولید می‌کند که مانع ناباروری مردان می‌شود.

    ۵- کاهش کم خونی

    زنان به ویژه در بعضی از سنین دچار کم خونی می‌شوند.
    این به خاطر کمبود آهن در بدن است و می‌تواند مشکلات بهداشتی زیادی را به وجود بیاورد.

    نارگیل خشک که سرشار از آهن است می‌تواند جلوی کم
    خونی را بگیرد. کمی نارگیل خشک به غذای خود اضافه کنید و نتیجه آن را ببینید.

    ۶- کاهش خطر سرطان

    بسیاری از مواد غذایی موجود در نارگیل خشک می‌توانند
    با سلول‌های سرطانی مبارزه کنند. با نارگیل خشک به ویژه جلوی سرطان روده و پرستات را
    بگیرید.

    ۷- مشکلات گوارشی را
    فراموش کنید

    نارگیل خشک بسیاری از مشکلات گوارشی مانند یبوست،
    زخم اثنی‌عشر و هموروئید را برطرف می‌کند. نارگیل خشک عوارض جانبی ندارد و در هر سنی
    که باشید می‌توانید آن را مصرف کنید.

    ۸- جلوگیری از آرتروز

    با خوردن روزانه نارگیل خشک از مشکلاتی مانند آرتروز
    (درد مفاصل) و پوکی استخوان جلوگیری کنید. نارگیل خشک مواد معدنی بسیاری دارد که به
    تقویت مفاصل شما کمک می‌کند و بدن شما را سالم نگه می‌دارد.

    منبع: تبیان

    پودر نارگیل چاق کننده است

    انتهای پیام/

    چربی سوزی را با خوردن نارگیل و سیب سرعت بخشید

    آکایران :مصرف میوه‎های خاصی می‎تواند کمک به سوزاندن چربی و تسریع سرعت رسیدن به اهداف تناسب اندام شما کنند. خوب، اگر کنجکاو شده‎اید، پس ادامه متن را بخوانید تا متوجه شوید چه میوه‎های بهترین میوه‎ها در زمینه‎ی چربی سوزی هستند و می‎توانند به کاهش وزن شما کمک کنند.

    بنا به گزارش آکاایران : زمانی که بحث کاهش وزن پیش می‎آید، چیزی که شما می‎خورید و کاری که انجام نمی‎دهید به یک میزان مهم هستند. و خوردن میوه‎ها می‎تواند راهی عالی برای کاهش وزن باشد. میوه‎ها از نظر کالری کم کالری بوده و پر از مواد مغذی می‎باشند، همچنین باعث می‎شود شکم شما برای مدت زمان زیادی پر باشد. چه به عنوان صبحانه باشد، چه ناهار و شام، یا هر زمانی بین وعده‎های غذایی، شما می‎توانید از میوه‎های خوشمزه هر زمان و هرجا استفاده کنید و لذت ببرید.

     

    آووکادو در راس لیست میوه‎هایی قرار دارد که دارای محتوای چربی بالایی است، ولی در راس لیست میوه‎های چربی سوز نیز قرار دارد. دلیل آن این است که این میوه دارای مقادیر بالایی از اسید‎های چرب امگا 9 است، که اسید‎های مونو اشتباع‎ شده‎ای هستند که برای بدن شما سالم می‎باشند.آووکادو سرعت تبدیل چربی به انرزی را افزایش می دهد، بنابراین باعث بالا بردن سطح متابولیسم بدن شما می‎شود. آن‎ها همچنین کمک به افزایش هورمون‎های خاصی می‎کنند که کمک به کاهش وزن هم در زنان و هم مردان می‎‎کند. آووکادو‎ها به مغز شما اطلاع می‎دهند که شکم شما پر است، بنابراین جلوی خوردن غذاهای ناسالم گرفته می‎شود.پودر نارگیل چاق کننده است

     

    زمان صحبت در رابطه با میوه‎های چربی سوز سالم، ما نمی‎توانیم از سیب‎های جادویی غافل شویم. زمانی که بحث کاهش وزن پیش می‎آید، سیب ها کمک شایانی می‎کنند. سیب‎ها دارای محتوای بالای فیبر و کالری کمی هستند، که چنین امری باعث می‎شود خوراکی عالی باشند. این میوه دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید تا حس کنید سیر سیر هستید و از خوردن بیشتر منع شوید. آن‎ها همچنین غنی از ویتامین B و C، آنتی اکسیدان‎ها و مواد معدنی هستند که کمک به سازماندهی امور بدن شما می‎کنند.

     

    تمامی میوه‎های توتی برای بدن شما خوب هستند، ولی بلوبری‎ها بهترین آن‎ها هستند. آن‎ها دارای مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان هستند که ویژگی‎های مبارزه با چربی به آن‎‎ها می‎بخشد.مواد غذایی موجود در آن‎ها به افزایش متابولیسم بدن شما کمک می‎کند و بدن شما را در کالری سوزی موثرتر می‎سازد. آن‎ها دارای شاخص گلیسیمی پایینی هستند که به این معنا است که ذائقه‎ی شیرینی دوستی شما را به خوبی راضی می‎کنند بدون اینکه نیاز باشد قند بیشتری وارد بدن خود کنید. حتی مطالعات نشان داده است که افرادی که روزانه بلوبری مصرف کرده‎اند به نسبت آن‎هایی که مصرف نکرده‎اند بهتر وزن کم کرده‎‎اند.

     

    طبق نظر متخصصان بدن سازی، اگر شما روزانه گریپ فروت مصرف کنید، واقعا می‎توانید در تسریع روند طی کردن مسیر وزن کردن خود، بدون داشتن تغییرات زیاد در رژیم غذایی خود، موفق باشید. محتوای آبی بسیار بالای گریم فروت کمک به تمیز سازی بدن از درون می‎‎کند و همچنین شما را سیراب و سیر نگه می‎دارد. به علاوه، آنزیم‎های چربی سوزی در این میوه آن را به یک فوق غذا برای وزن کم کردن تبدیل می‎کنند. از آنجایی که انرژی زیادی برای هضم این میوه صرف می‎شود، کمک به سوزاندن کالری‎های بیشتری می‎شود.

     

    یک ماده‎ مغذی شیرین و شکم پر کن که برای پر کردن بین وعده‎‎های غذایی عالی است. نارگیل کمک می‎کند که احساس پر و سیر بودن داشته باشید، بنابراین باعث می‎شود کالری کمتری مصرف کنید. نارگیل پر از تری گلیسیرید‎های زنجیره متوسط است و سرعت متابولیسم را (تا 30 درصد) افزایش می‎دهد.

     

    طبق گفته‎ تحقیقات، آنتی اکسیدان پلی فنول‎های موجود در این میوه کمک به افزایش متابولیسم شما می‎‎کنند. همچنین به بدن شما کمک می‎کند از سموم رهایی یابد. انار‎ها می‎توانند به پایین آوردن اشتهای شما کمک کنند. برای همین است که شما باید یک لیوان آب انار در هنگام صبحانه مصرف کنید یا آن را به ظرف سالاد خود قبل از ناهار اضافه کنید. بنابراین، از این میوه‎ شیرین زیاد مصرف کنید تا ذائقه‎ی شیرینی دوست خود را نیز ارضا کرده و در نهایت در برابر حملات شدید گرسنگی مقاومت کرده باشید.

     

    شما از قبل می‎دانید که لیمو‎ها چه میوه‎های سم زدای عالی هستند. خوب، این ویژگی و موارد بیشتر باعث می‎شود این میوه جزو لیست ما قرار بگیرد.لیمو به عنوان سم زداها‎ی کبد شهرت دارد، یک کبد سالم برای حفظ قابلیت بدن در هضم غذا و چربی سوزی ضروری است. از آنجایی که لیمو‎ها جلوی تجمع چربی در بدن را می‎گیرند، در وزن کم کردن شگفت انگیز عمل می‎کنند.

     

     

    منبع :

    پودر نارگیل چاق کننده است
    پودر نارگیل چاق کننده است
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *