نهال انگور یاقوتی سیستان

دوره مقدماتی php
نهال انگور یاقوتی سیستان
نهال انگور یاقوتی سیستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان با اشاره به افزایش ۵۰ هکتاری باغات انگور گفت: ۳۸۵۰ هکتار از باغ های سیستان و بلوچستان به کشت انگور اختصاص دارد که ۲۸۵۰ هکتار آن بارور است وپیش بینی می شود امسال بیش از ۳۵هزار تن انگور در استان تولید گردد.

اردشیر شهرکی سوم خردادماه افزود: ۹۰ درصد انگور تولیدی در سیستان و بلوچستان از نوع یاقوتی و بقیه شامل انواع فخری، لعل، امیری، سنگک، غلامی، چشم گاوی، قندهاری و حاجی عباسی است. وی با بیان اینکه برداشت انگور یاقوتی در این استان از اواخر اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ادامه خواهد داشت اظهار داشت: این نوع از انگور با شرایط سخت محیطی در سیستان و بلوچستان سازگاری دارد.

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان بیان داشت: درخت انگور یاقوتی در نیمه دوم اسفند شکوفه می زند، اواخر فروردین میوه اش سبز می شود و در اردیبهشت شاهد تغییر رنگ حبه های آن هستیم.

شهرکی افزود: انگور یاقوتی به دلیل زودرس بودن از بازار مناسبی برخوردار است و درآمد خوبی عاید کشاورزان منطقه می شود.

گفتنی است بیشترین سطح زیر کشت انگور در شهرستان های حوزه سیستان شامل زهک، زابل، هیرمند، هامون ونیمروز ودر شهرستان های خاش، زاهدان، و میرجاوه می باشد.نهال انگور یاقوتی سیستان

انتهای پیام

دوره مقدماتی php



 نام
نهال : انگور یاقوتی
موارد اشاره : تازه خوری – کشمش –
آبمیوه – آبغوره
میزان تولید در هکتار : ۴۰ تن
عمر اقتصادی : بیش از ۱۰۰سال
ارتفاع از سطح دریا : ۱۲۶۵ متر
زمان رسیدن : اواسط مرداد
تحمل سرما : c15 – c18
مقدار اسید : ۷% میلی گرم در ۱۰۰
سی سی
تحمل خشکی : متحمل
مقدار قند : ۱۸ -۲۳ درجه بریکس
مشخصات انگور :
انگور یاقوتی انگوری زود رس به
رنگ قرمز با حبه های ریز با خوشه
هایی متراکم که بیشتر مصرف تازه
خوری داردو جز اولن انگورهاییست
که به بازار وارد میشود

میاندوآب , کوی رابری , نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی

04445330527
, 09141811520

نهال انگور یاقوتی سیستان

ساعت کاری 9:00 تا 21:00

تمامی حقوق سایت متعلق به رویال نهال می باشد 1396

زاهدان- ايرنا- مدير جهاد كشاورزي زابل گفت: 130 هزار اصله نهال انگور ياقوتي سالانه در نهالستان هاي اين شهرستان توليد مي شود.

تبریز – ایرنا – رییس کمیته امداد کشور با اشاره به تاسیس ۸۰ مرکز نیکوکاری…

اهواز- ایرنا – مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: ۲ فروند کشتی…

زنجان- ایرنا- مدیرکل زندان‌های استان زنجان گفت: طرح تربیت ۶۰۰ حافظ…

اردبیل – ایرنا- فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز پنجشنبه…
نهال انگور یاقوتی سیستان

استان‌ها- ایرنا- در حالی که هنوز برخی از افراد کووید ۱۹ را جدی نگرفته…

چابهار- ایرنا- وزیر راه وشهرسازی گفت: مرز ریمدان در محدوده دشتیاری…

بجنورد- ایرنا- نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: از مجموع…

کرمان – ایرنا – طرح انتقال آب از خلیج فارس به استان های کرمان و یزد،…

بندرعباس- ایرنا- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: یکی از مهم‌ترین…

بندرعباس- ایرنا- معاون آب و آبفای وزیرنیرو گفت: استفاده از آب دریا…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان:

زاهدان(پانا) _ مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی سیستان وبلوچستان با اشاره به افزایش ۵۰ هکتاری باغات انگور در این استان اعلام کرد انگور یاقوتی سیستان زودرس ترین انگور کشور راهی بازار می شود.


اردشیر شهرکی در گفت و گو با پانا، اظهار کرد: ۹۰ درصد انگور تولیدی در سیستان و بلوچستان از نوع یاقوتی و بقیه شامل انواع فخری، لعل، امیری، سنگک، غلامی، چشم گاوی، قندهاری و حاجی عباسی است.

او ادامه داد: برداشت انگور یاقوتی در این استان از اواخر اردیبهشت آغاز و تا پایان خرداد ماه ادامه خواهد داشت.
شهرکی با اشاره به ویژگی های انگور یاقوتی بیان کرد: این نوع از انگور با شرایط سخت محیطی در سیستان و بلوچستان سازگاری دارد.
مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی افزود: درخت انگور یاقوتی در نیمه دوم اسفند شکوفه می زند، اواخر فروردین میوه اش سبز می شود و در اردیبهشت شاهد تغییر رنگ حبه های آن هستیم.نهال انگور یاقوتی سیستان

او تصریح کرد: سه هزار و ۸۵۰ هکتار از باغ های سیستان و بلوچستان به کشت انگور اختصاص دارد که ۲ هزار و ۸۵۰هکتار آن بارور است و پیش بینی می شود امسال بیش از ۳۵هزار تن انگور در استان تولید شود.

زاهدان- سیستان و بلوچستان با توجه به تنوع آب و هوایی و وسعتش از ظرفیت های بی نظیر و ناشناخته ای در زمینه کشاورزی برخوردار است که یکی از این ظرفیت ها انگور یاقوتی منطقه سیستان است.

خبرگزاری مهر، گروه استان ها: استان سیستان و بلوچستان با توجه به تنوع آب و هوایی و وسعتش از ظرفیت های بی نظیر و ناشناخته ای در زمینه های مختلف برخوردار است که یکی از این ظرفیت ها موضوع تنوع محصولات کشاورزی در این استان است.

به عنوان نمونه هندوانه های با کیفیت منطقه بلوچستان که در فصل زمستان و همزمان با شب یلدا برداشت می شود یکی از این ظرفیت ها است، اما ظرفیت های کشاورزی این استان بسیار فراتر از این ها است یکی از این ظرفیت ها برداشت انگور یاقوتی در منطقه سیستان است.

انگور یاقوتی یا «مروارید سیستان» از جمله محصولاتی است که به دلیل تحمل بالای شرایط سخت محیطی مختص این منطقه است و یکی از زود رس ترین انواع انگورها در کشور است.

همین موضوع زود رس بودن این انگور و کیفیت آن باعث شده که این روزها به عنوان محصول نوبرانه در پایتخت با قیمت ۴۷ هزار تومان به فروش برسد! البته این قیمت فقط مختص پایتخت است و این محصول در خود منطقه سیستان با قیمتی بسیار پایین تر از کشاورزان خریداری می شود.نهال انگور یاقوتی سیستان

انگور یاقوتی به صورت عمده در منطقه سیستان و در سطح کمتر در شهرستان های خاش، میرجاوه، نیکشهر و ایرانشهر کشت می شود.

درخت انگور یاقوتی در نیمه دوم اسفند شکوفه می زند و در اواخر فروردین میوه اش سبز می شود و بالاخره در اردیبهشت شاهد تغییر رنگ حبه های آن هستیم  و برداشت انگور در سیستان و بلوچستان از نیمه نخست خرداد ماه آغاز می شود.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: در استان سیستان و بلوچستان ارقام متنوعی از انگور از جمله یاقوتی قرمز، یاقوتی سفید، فخری، سنگک، امیری، لعل، حاجی عباسی، چشم گاوی، قندهاری، مایه میش، غلامی و انواع مختلف دیگر کشت می شود.

وی افزود: انگور یاقوتی قرمز که رقم غالب تاکستان های منطقه سیستان است، از گروه انگورهای اروپایی «Vitis vinifera» و از انواع انگورهای بی دانه است که به مصرف تازه خوری می رسد.

انگور یاقوتی سیستان یکی از زود رس‌ترین انگور ها در سطح کشور است که هر ساله در اوخر اردیبهشت ماه و اوایل خرداد برداشت آن آغاز می‌شود که همین موضوع نیز باعث بازار پسندی بیشتر این محصول می شود

وی گفت: این صفت بی دانه بودن در انگورها بسیار اهمیت دارد و نقش زیادی در بازارپسندی این محصول دارد از این رو در حال حاضر، تحقیقات گسترده ای در دنیا روی این صفت و انگورهای حائز این ویژگی متمرکز شده است.

سیامک سرابندی خاطر نشان کرد: انگور یاقوتی قرمز منطقه سیستان بطور میانگین در خوشه ۲۳۰ عدد جبه دارد و هر یک حبه نیز دارای ۲۲ درصد مواد جامد است.

وی ادامه داد: انگور یاقوتی سیستان یکی از زود رس‌ترین انگور ها در سطح کشور است که هر ساله در اوخر اردیبهشت ماه و اوایل خرداد برداشت آن آغاز می‌شود که همین موضوع نیز باعث بازار پسندی بیشتر این محصول می شود.

وی تصریح کرد: قبل از خشکسالی ۱۸ ساله منطقه سیستان  ۲ هزار و ۶۰۰ هکتار از باغات منطقه به کشت انگور یاقوتی اختصاص داشت که متاسفانه پس از وقوع خشکسالی مقدار زیادی از آنها از بین رفت.

این کارشناس کشاورزی گفت: البته در چند سال اخیر با توجه به توسعه کشاورزی نوین در منطقه بخش قابل توجهی از این باغات احیا شده است.

در هرصورت همانطور که همه می دانند پایه و اساس کشاورزی در هر منطقه ای وجود آب در آن منطقه است که متاسفانه با توجه به وجود نزدیک به دو دهه خشکسالی در منطقه سیستان بسیاری از ظرفیت ها این منطقه مغفول مانده است.

آغاز برداشت دردانه کویر

البته در سال های اخیر با توجه به نگاه ویژه رهبر معظم انقلاب به این منطقه طرح انتقال آب با لوله در سطح ۴۶ هزار هکتار از زمین های کشاورزی دشت سیستان با تخصیص ۵۰۰ میلیون دلار آغاز به کار کرده است.

اما از نظر برخی کارشناسان حوزه کشاورزی و آب این طرح از سوی دولت با نواقصی در حال اجرا است که امیدواریم با مشاوره از این کارشناسان اصلاح شود و نتیجه مطلوب حاصل شود.

نکته بعدی که در خصوص محصولات کشاورزی استان سیستان و بلوچستان بسیار حائز اهمیت است «برند سازی» آن ها است زیرا متاسفانه بسیاری از محصولات زارعان و کشاورزان این استان با قیمتی اندک خریداری می شود و بعد از آن با بسته بندی و یا فرآوری هایی که در دیگر نقاط انجام می شود با قیمتی گزاف به فروش می رسد.

در این میان انگور یاقوتی منطقه سیستان و یا همان «مروارید قرمز سیستان» می تواند نقش به سزایی در توسعه منطقه داشته باشد.

۲۵ هزار تن انگور از باغ های سیستان و بلوچستان برداشت می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بر اساس پیش بینی ها امسال ۲۵ هزار تن انگور از تاکستان های استان برداشت می شود.

وی با اشاره به اینکه اغلب این تاکستان ها در منطقه سیستان قرار دارند، افزود: سه هزار و ۲۰۰ هکتار از باغ های سیستان و بلوچستان به کشت انگور اختصاص دارد که ۲ هزار و ۵۰۰ هکتار آن بارور است.

وی گفت: ۸۵ درصد انگور تولیدی در استان از نوع یاقوتی و بقیه شامل انواع فخری، لعل، امیری، سنگک، غلامی، شصت عروس، چشم گاوی، قندهاری و حاجی عباسی است.

رضا نجفی گفت: هم اینک در بیش از ۲۰۰ هزار هکتار از زمین های کشاورزی سیستان و بلوچستان محصولات زراعی و در ۸۰ هزار هکتار از باغ های استان انواع میوه های گرمسیری، نیمه گرمسیری و سردسیری تولید می شود

نهال انگور یاقوتی سیستان

در هر صورت این استان پهناور با داشتن ظرفیت ها و پتاسیل های بسیار بالا در حوزه کشاورزی و زیربخش های مهم آن و اقلیم بسیار مناسب تولید محصولات زراعی در فصل زمستان، میوه های گرمسیری و سردسیری و محصولات متنوع دامی و شیلات در آبهای ساحلی و دیگر زمینه ها می تواند تامین کننده نیاز عمده بازار داخل و صادرات به دیگر کشورها باشد.

همچنین قطعا استان سیستان و بلوچستان با توجه به این همه تنوع اقلیمی و همینطور محصولات کشاورزی می تواند یکی از قطب های کشاورزی کشور باشد البته به شرط اینکه زیرساخت های لازم برای این موضوع در استان ایجاد شود که این موضوع نیاز به توجه ویژه دولت به این منطقه دارد.

All Content by Mehr News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.



خرید نهال انگوریاقوتی
نام نهال : انگور یاقوتی
موارد اشاره : تازه خوری – کشمش – آبمیوه – آبغوره
میزان تولید در هکتار : 40 تن
عمر اقتصادی : بیش از 100سال
ارتفاع از سطح دریا : 1265 متر
زمان رسیدن : اواسط مرداد
تحمل سرما : c15 – c18
مقدار اسید : 7% میلی گرم در 100 سی سی
تحمل خشکی : متحمل
مقدار قند : 18 -23 درجه بریکس
مشخصات انگور :
انگور یاقوتی انگوری زود رس به رنگ قرمز با حبه های ریز با
خوشه هایی متراکم که بیشتر مصرف تازه خوری داردو جز اولین
انگورهاییست که به بازار وارد میشود.

بهترین نهال انگور مویز

پر طرفدار ترین نهال انگور ردگلوب

بهترین نهال انگور ترکمن4

نهال انگور یاقوتی سیستان

پر صرفدار ترین نهال انگور شامپاین

بهترین نهال انگور ویکتوریا

پر طرفدارترین نهال انگور فلیم سیدلس

بهترین نهال انگور لابروسکا (ویتیس)

پر طرفدارترین نهال انگور پرلت

بهترین نهال انگور موسکات الکساندریا

شرایط خرید و ارسال نهال: مشتریان عزیز می توانند به صورت مستقیم بدون واسطه به دو صورت حضوری و غیر حضوری اقدام به تهیه انواع نهال مورد نظر از
نهالستان ایران انگور نمایید مشتریان عزیز نگران بعد مسافت و خشک شدن و خطای نهال نباشید زیرا ما ابتدا روز ارسال را با شما هماهنگ نموده سپس همکاران ما نهال مورد نظر شما را پس از هرس ریشه و ضد عفونی و پرالیناژ( آغشته کردن ریشه نهال به موادی مغذی و ضدعفونی کننده.) در بسته بندی نایلونی پیچیده و لیلبل گزاری شده در اولین فرصت به مقصد ارسال مینمایند . با توجه به تجربیات سالهای گذشته سریع ترین راه ارسال نهال مورد نیاز از طریق پایانه اتوبوسرانی می باشد دراین روش نهال ها بسته بندی و بعد از تحویل به قسمت باربری ترمینال با اولین اتوبوس به دست شما عزیزان خواهد رسید . جهت سفارش می توانید با شماره تماس ۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰ تماس بگیرید و یا اطلاعت کامل تماس به همراه لیست نهال درخواستی و تعداد انرا مشخص نمایید و شماره فوق sms نمایید تا در اولین فرصت همکاران ما با شما تماس بگیرند.

شرایط پیش فروش و
شماره حساب:  مشتریان عزیز
جهت پیش خرید محصولات خصوصا ارقام کمیاب
می توانند با تماس با بخش فروش
۰۹۱۴۱۸۱۱۵۲۰ اقدام به پیش خرید نهال
نمایند . و در فصل عرضه اقدام به تحویل
محصول خود نمایند . شرایط پیش فروش شامل
واریزی حد اقل یک چهارم مبلغ فاکتور می
باشد. شماره حساب و شماره کارت جهت
مراودات مالی: شماره کارت بانک صادرات
۶۰۳۷۶۹۷۴۳۰۲۵۵۴۹۴ بنام آرمین قاسمی قبل از
واریزی وجه با مدیریت هماهنگی انجام دهید.
۰۹۳۰۱۸۱۱۵۲۰ مهندس آرمین قاسمی.

آذربایجان غربی , میاندوآب , کوی تقی آباد , روبروی منبع آب

آذربایجان غربی , میاندوآب , کوی رابری , نرسیده به ایستگاه تحقیقات کشاورزی

آذربایجان غربی , میاندوآب , خیابان 17 شهریور , ساختمان شیشه ای صاحب الزمان

آدرس نهالستان ایران انگور روی نقشه گوگل

آدرس گلخانه ایران انگور روی نقشه گوگل


آدرس دفتر ایران انگور روی نقشه گوگل

04445330527

09141811520

09301811520

09021811520

انگور یاقوتی, انگور یاقوتی به انگلیسی, انگور یاقوتی
سیاه, انگور یاقوتی زابل, انگور یاقوتی سفید, انگور یاقوتی
ایلام, انگور یاقوتی چه طبعی دارد, انگور یاقوتی ژاپنی,
انگور یاقوتی درشت, انگور یاقوتی قصرشیرین, انگور یاقوتی
در خواب, انگور یاقوتی قرمز, انگور یاقوتی سرد است یا گرم,
انواع انگور یاقوتی, ارقام انگور یاقوتی, ابیاری انگور
یاقوتی, افت انگور یاقوتی, اطلاعات انگور یاقوتی, معنی
انگور یاقوتی به انگلیسی, برداشت انگور یاقوتی ازمناطق
گرمسیری کرمانشاه, انگور یاقوتی در بارداری, خواص انگور
یاقوتی برای زن باردار, خوردن انگور یاقوتی در بارداری,
باغ انگور یاقوتی, خواص انگور یاقوتی در بارداری, برداشت
انگور یاقوتی, بیماریهای انگور یاقوتی, بذر انگور یاقوتی,
انگور یاقوتی ویکی پدیا, انگور یاقوتی سرپل ذهاب, پرورش
انگور یاقوتی, پیوند انگور یاقوتی, خواص انگور یاقوتی برای
پوست, ترشی انگور یاقوتی, تعبیرخواب انگور یاقوتی, تصاویر
انگور یاقوتی, تکثیر انگور یاقوتی, تغذیه انگور یاقوتی,
تصویر انگور یاقوتی, تعبیر انگور یاقوتی در خواب, قیمت
انگور یاقوتی در تهران, تاکستان انگور یاقوتی, ثمر انگور
یاقوتی, انگور یاقوتی جهرم, انگور یاقوتی جیرفت, تاثیر
انگور یاقوتی بر جنین, کشت انگور یاقوتی در جیرفت, جشنواره
انگور یاقوتی, انگور یاقوتی چاق کننده است

تعبیر خواب خوردن انگور یاقوتی چیست, ای لبت انگور
یاقوتی چشمانت عسل, هرس انگور یاقوتی, انگور یاقوتی+خواص,
انگور یاقوتی تعبیر خواب, تعبیر خواب خوردن انگور یاقوتی,
انگور یاقوتی و قند خون, انگور یاقوتی و فشارخون, خواص
انگور یاقوتی سیاه, انگور یاقوتی داربستی, انگور یاقوتی در
شیراز, انگور یاقوتی در شیردهی, انگور یاقوتی دیم, انگور
یاقوتی در طب سنتی, انگور یاقوتی در سیستان, انگور دانه
یاقوتی, انگور یاقوتی ریز, انگور رقم یاقوتی, انگور یاقوتی
زاهدان, انگور یاقوتی برای زن باردار, انگور یاقوتی ژاپن,
ژله انگور یاقوتی, انگور یاقوتی سیستان, انگور یاقوتی سرد
یا گرم, انگور یاقوتی سعدی, انگور یاقوتی سیستانی, انگور
یاقوتی سیویلیکا, انگور یاقوت سرخ, انگور یاقوتی شراب,
انگور یاقوتی شیراز, انگور یاقوتی برای شراب, شستن انگور
یاقوتی, شکل انگور یاقوتی, شربت انگور یاقوتی, شیره انگور
یاقوتی, شستشوی انگور یاقوتی, صادرات انگور یاقوتی, طبع
انگور یاقوتی, طبیعت انگور یاقوتی, انگور یاقوتی عکس,
انگور عسگری یاقوتی, انگور یاقوتی به عربی, عملکرد انگور
یاقوتی در هکتار, عملکرد انگور یاقوتی, عوارض انگور
یاقوتی, انگور یاقوتی فواید, فصل انگور یاقوتی, فروش انگور
یاقوتی, فواید انگور یاقوتی, کاشت انگور یاقوتی در فارس,
فیلم انگور یاقوتی, طبع انگور یاقوتی چیست؟, انگور یاقوتی
چیست

فروش انگور یاقوتی سیستان, فائزه انگور یاقوتی, انگور
یاقوتی قند دارد, انگور یاقوتی قزوین, خواص انگور یاقوتی
قرمز, ایا انگور یاقوتی قند دارد, طبع انگور یاقوتی قرمز,
تعبیر خواب انگور قرمز یاقوتی, قیمت انگور یاقوتی, انگور
یاقوتی کردستان, انگور یاقوتی کرمانشاه, انگور یاقوتی برای
کودک, انگور یاقوتی مال کجاست, کالری انگور یاقوتی, کاشت
انگور یاقوتی, کشت انگور یاقوتی, کیک انگور یاقوتی, کشمش
انگور یاقوتی, انگور یاقوتی گرم است یا سرد, انگور یاقوتی
گراش, انگور یاقوتی گرمسیری, گیاه شناسی انگور یاقوتی,
برداشت انگور یاقوتی در باغات گیلانغرب آغاز شد, انگور
یاقوتی و لاغری, لواشک انگور یاقوتی, مربای انگور یاقوتی,
ماسک انگور یاقوتی, مشخصات انگور یاقوتی, مصرف انگور
یاقوتی در بارداری, مضرات انگور یاقوتی, مقاله انگور
یاقوتی, مزاج انگور یاقوتی, مزایای انگور یاقوتی, نهال
انگور یاقوتی, نگهداری انگور یاقوتی, نهالستان انگور
یاقوتی, نهال انگور یاقوتی در اصفهان, انگور یاقوتی
ویکیپدیا, انگور یاقوتی ودیابت, ای لبت انگور یاقوتی و
چشمانت عسل, شعر ای لبت انگور یاقوتی و چشمانت عسل, خواص
انگور یاقوتی چیست, تعبیر خواب انگور یاقوتی چیست, انگور
یاقوتی چه خاصیتی دارد, انگور یاقوتی چه ویتامینی دارد

تمام حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق است به
نهالستان آرمین قاسمی

نهال انگور یاقوتی سیستان
نهال انگور یاقوتی سیستان
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *