نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

دوره مقدماتی php
نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت
نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

سبد خرید شما خالی است.

در این مقاله شما با انواع روشهای جدید و طبیعی درمان سینوزیت با روغن سیاه دانه و خواص بی نظیر آن آشنا خواهید شد

درمان التهاب سینوس ها اهمیت فراوانی دارد زیرا می تواند بر تنفس فرد اثر منفی بگذارد، همچنین باکتری ها و ویروس ها از طریق سینوس عفونی می توانند وارد مغز شوند و سبب بیماری های جدی در فرد شوند. برای اینکار بهترین کار استفاده از  درمان سینوزیت با روغن سیاه دانه است.

نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

دوره مقدماتی php

جهت خرید عسل طبیعی برای درمان سینوزیت میتونید از طریق همین سایت اقدام کنید

 

گیاه سیاه دانه می‌تواند به سرعت التهاب و باکتری‌های مضر را برطرف کند.

این دانه های خوش طعم و شفابخش حاوی مواد شیمیایی بسیار مفید به نام بتا استرول، کاروتن، اسید اولئیک، اسید لینولئک، پالمتیک، استئاریک و نیز یک روغن بسیار مفید به نام nigellone است.

 

این روغن دارای حاوی آنتی اکسیدان است و خواص ضد درد، ضد باکتری، ضد قارچ، ضد تشنج، آنتی هیستامین، ضد التهابی، ضد اسپاسمی و نیزقابلیت تقویت سیستم ایمنی بدن را دارد.

 

به جز درمان سینوزیت با روغن سیاه دانه می توان از مخلوط زنجبیل  و عسل طبیعی دکتر گیاهی  نیز برای درمان التهاب سینوزیت استفاده کرد.

هم زنجبیل و هم عسل طبیعی حاوی مواد ضدعفونی کننده و باخاصیت درمانی بالا برای رفع بیماری ها هستند، برای بهره‌مندی از خواص این داروی خانگی باید زنجبیل را خرد کرده و با مقداری عسل طبیعی دکتر گیاهی و آب گرم مخلوط کنید و روزی دوبار مصرف کنید تا سلامت خود را بدست آورید.

 

برای درمان سینوزیت با روغن سیاه دانه ، مقداری سیاهدانه را آسیاب کرده و به سرعت با سه برابر عسل طبیعی دکتر گیاهی مخلوط کنید

چون سیاهدانه پودر شده زود فاسد می‌شود و این مخلوط تا یک هفته در شیشه در دار قابل نگهداری است.

جهت درمان سینوزیت با روغن سیاه دانه ، از این مخلوط هر ۱۲ ساعت یک قاشق مربا خوری حدود یکماه بخورید،  هرگاه احساس کردید که خشکی به مخاط بینی شما غلبه کرد یعنی سینوسهای شما کاملا عفونتش خشک شده و مصرف آن را قطع  میتوانید قطع کنید

 

برای درمان سینوزیت با روغن سیاه دانه ، روغن سیاه دانه را شبها قبل از خواب فقط یک قطره داخل یکی از سوراخهای بینی بریزید و شب بعدی داخل سوراخ بینی دیگر . همچنین روغن سیاهدانه را هر ۸ ساعت یکبار سه قطره به پیشانی بمالید و ماساژ دهید. سیاهدانه بیماری سینوزیتتان را به سرعت درمان می‌ کند.

 

سیاهدانه و عسل دو مادر دارو در طب سنتی هستند. معجون دوسین یا ترکیب عسل با سیاهدانه یکی از ترکیبات معروف عسل است که برای درمان انواع بیماری‌ها ، مخصوصا بیماری‌هایی که از سردی و رطوبت بوجود می آید بسیار مفید است.

برای تهیه این آن ۱ واحد سیاهدانه نیم‌کوب را با ۳ تا ۵ واحد عسل مخلوط کنید. ( نگذارید سیاهدانه نیم‌کوب زیاد در معرض هوا قرار بگیرد ) افراد گرم مزاج یا افراد با غلبه صفرا می‌توانند ، سیاهدانه را ۲۴ ساعت در سرکه انگور طبیعی بخیسانید . سپس بگذارند در محیط خشک شود و بعد نیم‌کوب کنند و به عسل اضافه کنند.

 

استفاده از یک قاشق چایخوری سیاه‌دانه به‌همراه نصف استکان عسل طبیعی صبح و سه قاشق غذاخوری شب به درمان عفونت سینوس‌ها کمک زیادی می‌کند

همراهان عزیز سایت دکتر گیاهی ممنون میشم که شما هم نظراتتون رو با ما در میون بگذارید.اگر چنانچه تجربه بهتری دارید عنوان کنید.با تشکر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

وبسایت

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

عمده فعالیت تیم دکتر گیاهی عرضه محصولات طبیعی و ارگانیک مانند عسل است

 

  • مدل لباس دخترانه بچه گانه ۹۸
  •  

    تماس با ما

    تلفن : 09120519757

    تلگرام : admin46@

    ایمیل: info@drgiahi.com

    اینستاگرام : drgiahi2

     

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

    چرا دکتر گیاهی ؟

    فروشگاه اینترنتی دکتر گیاهی با هدف ارائه مرغوب ترین عسل شروع به کار کرده و رضایمندی شما مشتریان عزیز را در اولویت اهداف و رسالت کاری خود قرار داده است تا طعمی به یاد ماندنی از محصولات خود را برای همیشه در ذهن شما ماندگار کند.

    سلامتی خوشمزست…

    ضمانت ما

    ارسال رایگان به سراسر کشور

    ضمانت بازگشت وجه

    ضمانت کیفیت و اصل بودن

    پرداخت در محل

    نام کاربری یا آدرس ایمیل *

    گذرواژه *

    ورود مرا به خاطر بسپار

    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

    

    مطالب پر بازدید


    زکام و نزله دو بیماری نزدیک به هم هستند چون دلیل پیدایش هر دو یکی است یعنی در هر دو ریزش مایعات و رطوبات از مغز وجود دارد. در ابتدا اشاره ای می کنیم به راه های درمانی اعم از بخور و شستشو بینی و حلق و سپس به دستورات غذایی  و گیاهی که از نظر تاثیر گذاری تاثیر فراوانی خواهند داشت.

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

    سینوزیت را به روشهای زیر میتوان درمان نمود:

    الف) روغن سیاه دانه به روش زیر داخل بینی چکانده شود.

    شب اول یک قطره داخل بینی سمت راست.

    شب دوم یک قطره داخل بینی سمت چپ.

    شب سوم دو قطره داخل بینی سمت راست.

    شب چهارم دو قطره داخل بینی سمت چپ.

    شب پنجم سه قطره داخل بینی سمت راست.

    شب ششم سه قطره داخل بینی سمت چپ.

    بعداز این شش روز یک هفته قطره را قطع کرده سپس دوباره به روش بالا یکبار دیگر ادامه دهید . سپس

    در هفته چهارم استنشاق آب ولرم به همراه یک قاشق مرباخوری عسل در هردو بینی هرشب انجام

    شود.

    *توجه: مالیدن اسانس نعناع یا روغن سیاه دانه روی پبشانی  در این مدت  مفید است .

    *توجه:در هنگام استفاده از روغن سیاهدانه سر باید کاملا رو به عقب باشد یا سر در حالت سجده قرار

    گیرد.

    *توجه : منظور از تعداد قطره ها تعداد قطره ای است که واقعا داخل سینوسها شود.

    *توجه : استفاده از این قطره معمولا دارای سوزش  و ریزش خلط پشت حلق را بیشتر میکند که امری

    طبیعی است.

    ب) روش دیگر درمان استفاده از ترکیب یک لیوان آب جوشیده ولرم به همراه یک قاشق مرباخوری جوش

    شیرین جهت استنشاق شبانگاه به مدت سه شب سپس یک هفته تعطیل دوباره سه شب این کار

    انجام گردد.سپس یک هفته استشاق آب و عسل به روش بالا توصیه میشود.

    ج) روش دیگر درمان  استفاده از بخوراکالیپتوس به مدت ۱۴ شب میباشد.

    *توجه :در بین سه روش بالا روش اول از همه بهتر است. ضمنا اگر با روشهای بالا درمان کامل اتفاق

    نیفتاد باید جهت درمان تکمیلی از زالو درمانی (موسسه تحقیقات حجامت) استفاده گردد.

    موضوعات مرتبط

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

    مطالب مرتبط

    سلام دکتر ریختن روغن سیاه دانه داخل خدو دماغ مشکل ساز نیست.من از عطاری خریدم ولی گفت نریز داخل خود بینی با گوش پاک کن بمال داخل بینی بعد نفس بکش

    پاسخ پزشک:
    سلام اسپري بيني سياه دانه به نام رساسينكس در داروخانه ها وجود دارد كه شما با مراجعه به داروخانه ها ميتولنيد تهيه كنيد و هر ١٢ساعت ٢پاف در داخل بيني اسپري كنيد

    هماهنگی جهت تبلیغات: 02184215883

    مجری انحصاری نیتیو، سنجاق

    کلیه حقوق محفوظ و متعلق به مجله پزشکی دکتر سلام است بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

    اگر شما مبتلا به سینوزیت مزمن باشید ممکن است به سختی تنفس کنید ، صورت متورمی داشته باشید ، سردرد یا درد صورت نیز میتواند در شما بروز کند . تمامی این عوارض به دلیل پر شدن هوا در حفره های پشت گونه ، پیشانی و کناره های بینی و شروع به پر شدن آنها با خلط میشود . ماده …

    تمامی مطالب این سایت ترجمه شده از سایتهای خارجی معتبر مانند : ehow و wikihow بوده ، بنابراین کاملا قابل اعتماد ، انحصاری و جدید است.

    ورود

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

    نام کاربری یا نشانی ایمیل

    رمز

    مرا به خاطر بسپار

    درمان قطعی سینوزیت

    کلینیک طب سنتی   

    انجام حجامت ، زالو ، ماساژهای درمانی سیاتیک، لگن، کمر درد و ریلکسی ،شکلات داغ ،مزاج شناسی ،  طب سوزنی ، سم زدایی با دستگاهدرمان قطعی میگرن و سردردهای مزمن، ام اسماساژ ، زالو درمانی ، حجامت در منزل، تل گیری، گرفتن رگ هل یا رگ ترس، جا انداختن ناف، جا انداختن لوزه، خالی کردن لوزه، شماره تماس : 09361058023

    ———————————————————————-

    من 30 سالمه و 4 سال بود که سینوزیت داشتم همه راهها رو امتحان کردم از انواع آنتی بیوتیکها گرفته تا انواع داروهای گیاهی. هیچ نتیجه ای در این 4 سال نگرفتم سینوزیتم به شدتی بود که حتی نسیم معمولی در تابستان هم به پیشونیم می خورد سرم درد می گرفت ، نمی تونستم آب خنک بخورم ، یا دوش آب سرد بگیرم . تو ماشین همیشه شیشه ها بالا بود چون مبادا به سرم باد بخوره واقعا کلافه شده بودم ولی تنها روشی که تونست سینوزیت من رو 100% بهبود بده روش زیر بود . با نوشتن این تجربه خواستم کمکی کرده باشم به کسانیکه از بیماری دردناک رنج می برند . امیدوارم شما هم از این روش نتیجه بگیرید .فقط سعی کنید این روش رو به مدت ۷ روز بدون وقفه انجام بدید تا نتیجه لازم رو بگیرید . ضمنا اگه بعد از چند سال احساس کردید تو سرما پیشونیتون درد میگیره فقط کافیه یک یا دو بار این روش رو تکرار کنید که سردردتون از بین بره . 

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

    نکته : شاید شما در 3 یا 4 روز اول استفاده از این روش احساس کنید که کاملا خوب شدید ولی برای درمان کامل و خارج کردن تمام عفونتها ، شما باید  ۷ روز از این روش رو استفاده کنید . 

     روش درمان :

    1- یک قاشق مربا خوری عسل رو با دو قاشق مربا خوری آب مخلوط کنید و در حالت  دراز کش  دو قطره  مخلوط  آب عسل رو در هر سوراخ بینی بریزید  این کار رو می تونید با قطره چکان انجام بدید .  اینکار با یه مقدار سوزش همراه  ولی سعی کنید تحمل کنید . 10 ثانیه به صورت دراز کش و 10 ثانیه به صورت سجده . چرک و عفونت در مخاط بینی و پشت حلق شما جمع میشه و باید سعی کنید حسابی مخاط بینی و پشت حلق  خودتون رو تخلیه کنید . این ریزش چرک از راه بینی و پشت حلق تا چند دقیقه ادامه داره و شما سعی کنید به محض احساس چرک آن را تخلیه کنید .

    2-  قبل از انجام روش اول شما باید تمامی وسائل بخورتون آماده باشه تا بعد از 3 دقیقه از اتمام آب و عسل به سرعت سراغ بخور گل بابونه برید این سرعت عمل به خاطر اینکه سینوسها توسط آب و عسل حسابی تحریک شدن و این بخور گل بابونه می تونه باعث بیرون ریختن چرک و عفونت بشه ( گل بابونه زیادی رو داخل دستگاه بخور یا کتری آب می ریزید و به مدت 10 دقیقه بخور با دم و بازدم  شدید انجام میدید . در بین بخور هر وقت چرک و عفونت در مخاط بینی زیاد شد آن رو با فین کردن خالی و دوباره بخور رو ادامه می دید ) .  بعد از 10 دقیقه بخور یک حوله دور سر و پیشونیتون بکشید و یکبار دیگه چند قطره آب و عسل داخل بینی بندازید و بعد از یک دقیقه دراز کشیدن دوباره به بخور دادن ادامه بدید . اینکار به این دلیله که سینوسها به دلیل بخور دادن حسابی آماده شدن و کوچکترین تحریک می تونه باعث تخلیه شدید عفونتها از سینوسها بشه .  تو مرحله بخور هر چقدر چرک و عفونت بیشتری بیرون بریزه درمان شما با موفقیت بیشتری در حال انجامه . 

    3- بعد از گذشت 5 دقیقه از استفاده کردن بخور گل بابونه نوبت مهمترین قسمت کار میرسه . اکنون مخاط بینی شما حسابی تمیز شده و دسترسی و نفوذ بهتری روی باقیمانده عفونت در داخل سینوسهای شما وجود داره . تو این مرحله شما باید عنبر نصا را  که همون (پهن الاغ ماده) و اسم انگلیسی اون (Donkey Stool) هست رو از عطاری خریداری کنید و قسمتی از اون رو تو اسپند دود کن بزارید و روی اجاق گاز با شعله کم قرار بدید و صورتتون رو در مسیر دود قرار بدید و از راه بینی هوا را به داخل کشیده و از راه  دهان خارج کنید. حتما باید در زمان انجام اینکار چشماتون رو کامل ببندید چون این دود واسه چشمها مضره . سعی کنید اینکار رو با تنوع  انجام بدید یعنی 20 ثانیه  با دود کم اینکارو انجام بدید و 20 ثانیه با دود غلیظ طوریکه سوزش شدید در بینی خود احساس کنید شما باید تا زمانیکه عنبر نصا سیاه نشده این کار رو ادامه بدید  صولا 3 تا 4 دقیقه طول می کشه که عنبر نصا کاملا سیاه بشه . در ضمن در زمان انجام اینکار چرک وعفونت  از راه  بینی شما ترشح می شه سعی کنید در زمان احساس چرک حسابی مخاط بینی خودتون رو خالی کنید و باز به اینکار ادامه دهید . 

    4- استفاده از روغن سیاه دانه  که شبها قبل خواب فقط یک قطره داخل یکی از سوراخهای بینی بریزید و شب بعدی داخل سوراخ بینی دیگر . 

     – شما باید گزینه های 1و2و3 را پشت سر هم  و گزینه 4 رو شبها قبل از خواب انجام بدید .

     

    لطفا بعد از انجام روش گذاشتن نظرتون خیلی به دیگران کمک می کنه. موفق باشید 

    ———————————————————————–

    – به خاطر اینکه شما دیگه دچار سینوزیت نشید باید به این نکات توجه کنید :

    1- حتما حتما حتما حتما حتما زمانیکه از حمام یا استخر خارج می شید  اولین کار شما باید خشک کردن موهاتون باشه که اصلی ترین عامل ایجاد سینوزیت همین مورده.  در زمان خیس بود سرتون سینوسهای شما 20 برابر آسیب پذیرتر میشن.  

    2- دوش خیلی سرد نگرفتن . اگه شما هم مثل من علاقمند به دوش گرفتن با  آب خیلی سرد هستید سعی کنید فقط آب سرد روی بدنتون بریزه .

    3- در زمان سرما حتما از کلاه یا هد بند استفاده کنید .

    4- آب خیلی سرد ننوشید. 

    5- هیچوت در مجاورت باد کولر نباشید ولی باد خنک به صورت غیر مستقیم اشکالی نداره .

    6- مصرف نکردن اسپرها اعم از  ادکلن – خوشبو کننده هوا –  تمیز کننده ها – براق کنندها – یا تمام موادیکه بوی تند و آزار دهنده دارند .چون اینگونه موادها باعث تورم مخاط بینی و تحریک سینوسها میشن و نهایتا باعث سردردهای شدید میشه. 

     

    7- بیشتر موتور سوارها سینوزیت میگرین به خاطر اینکه باد مستقیم به پیشونی و صورت آنها می خوره و در دراز مدت باعث سینوزیت میشه . موتور سوارها حتما باید از کلاه و هد بند استفاده کنن . 

     

    8- سعی کنید صبحها صورت خودتون رو با آب ولرم بشوید و بعد از شستن صورت خیلی سریع خشکش کنید . 

     

     

     

     

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

     

    – کارهای مفید دیگه برای بهبودی  سریعتر سینوزیت :

    1- نشتن کنار آتیش با چوب جنگلی طوریکه حرارت و دود اون به صورت و پیشونی شما بخوره .

    2- استفاده از بخور اکالیپتوس .

    3- نمک دریا را از عطاری خریداری کنید و مقداری از آن را داخل آب گرم بریزید و روزی ۴ الی ۵ بار برای شستشوی مخاط بینی استفاده نمائید .

    4- استفاده از تخم مرغ آپز یا سنگ یا کسیه شن برای گرم کردن سینوسها (پیشانی و گونه ها )

    5- ورزش کردن سنگین مثل دویدن سری که  باعث دفع عفونت از بدن بشه .

    6 – دوش گرفتن با آب داغ در حدیکه بشه تحمل کرد سر و پیشونی رو زیر آب داغ ماشاژ بدید . توصیه من اینکه کم کم آب رو داغ کنید تا اذیت نشید . 

    7- انداختن 2 قطره آب سیر در هر سواخ  بینی . اینکار رو من امتحان نکردیم ولی گویا سوزش زیادی داره .

    8- گیاه آویشن + پونه + نعناء  رو توی یک قوری می ریزید و میزارید 20 دقیقه بجوشه بعد یک لیوان از آن رو با قند میل می کنید . این گیاهها خاصیت آنتی بیوتیکی دارند . 

  • پروفایل مادر برای دختر و پسرش
  • 9- استفاده روزی 2 بار از مخلوط عسل و عرق نعنا ( 5 قطره در هر سوراخ بینی )

    10- گل بابونه ي خشك رو مثل چايي دم كنيد و  روزی 2 لیوان مصرف کنید . 

    ————————————————————————————————–

    تجربه های ارسالی توسط دوستان که  زحمت کشیدن تو قسمت نظرات گذاشتن.

     

    – – نام ارسال کننده : محمد

     

    1- آخر شب بخور زیاد به مدت 20 دقیقه با گل بابونه که سینوسها کاملا آماده بشن . 

    2-  بعد یه قطره روغن بنفشه در هر سوراخ بینی . 

    وبعد به سرعت باید با یه حوله خشک کاملا سر رو بپوشونید و بخوابید . این روش رو 3 شب پشت سر هم انجام بدید . 

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

     فقط بگم که روغن بنفشه واقعا تلخی شدیدی داره و من بعدش اندکی شربت میخوردم که هوای گلوم عوض بشه. 

     

    من به مدت سه شب این کارو تکرار کردم و کاملا سینوزیتم برطرف شد. طی 15 سال گذشته دیگه سینوزیت اذیتم نکرده و اصلا اون رو حس هم نکردم . 

     

    – نام ارسال کننده :افسون

    من روش زیر رو امتحان کردم و عواقبی نداشت ولی درمان قطعی نبود بلکه قدرت پاک کنندگی سینوس ها در این روش خوبه:1- داخل مقداری آب جوش ولرم شده، چند قطره آب لیموی تازه چکانده میشه.2- سر به پایین خم میشه (بیش از حالت رکوع).3- محلول بالا به آرامی داخل سوراخ های بینی ریخته میشه (خیلی سوزناکه).4- بعد ار اتمام احساس سوزش (که باید تحمل کرد)، سر به آرامی بالا آورده میشه.5- ترشحات خودبخود از بینی آویزان میشه.6- با فین کردن به خروج ترشحات کمک میشه.7- این عمل تا زمانی که ترشحات تمام شود، ادامه پیدا میکنه.

    –  نام ارسال کننده : یک فرهنگی

     سیاهدانه را آسیاب کرده و به سرعت با سه برابر عسل مخلوط کنید چون سیاهدانه پودر شده زود فاسد می شود این مخلوط تا سه ماه قابل نگهداری است از این مخلوط هر 12 ساعت یکبار یک قاشق مربا خوری بخورید و اگر با عسل معمولا جوش می زنید بعد از آن کمی ماست یا آبغوره در آب یا آبلیمو مصرف کنید حدود یکماه تا یکماه ونیم این مخلوط را مصرف کنید هرگاه احساس کردید که خشکی به مخاط بینی شما غلبه کرد یعنی سینوسهای شما کاملا عفونتش خشک شده و دارو را به هر شب تقلیل دهید تا چند روز نهایتا مصرف را قطع کنید . این دارو زمینه بسیاری از کیستها وسرطانها را نیز از بین می برد وحتی سنگهای کلیوی را که ممکن است از وجود آنها بی خبر باشید دفع نماید .

    –  نام ارسال کننده : علیرضا

    یکی از روش های درمان سینوزیت این است که شما مقداری سیاه دانه را همراه مقداری کندور همانند اسفند دود کرده ودود آن را از طریق بینی به داخل کشیده واز طریق دهان خارج کرده  این کار را روزی دوبار در مددت 20 روز انجام دهید تا نتیجه آن را ببینید . 

    –  نام ارسال کننده : علی اکبر شایان منش

    باسلام من یک روش جالب وساده که خودم امتحان کردم روبراتون میگم وامیدوارم مشکلات دوستان عزیز روکم کنه راه راحت برای درمان سینوزیت اینه که ابتدا دولیوان اب داغ و سرد تهیه کنیم به همراه یک عدد سرنگ. بعد از اینکه بینی خود را خوب تمیز شستیم وداخل بینی رو تمیز کردیم ابتدا باسرنگ آب داغ رو (درحدی که نسوزیم ولی هرچه داغتر بهتر) به وسیله سرنگ داخل بینی بافشارملایم وارد میکنیم سپس بلافاصله اینکارو با آب سرد انجام میدیم . چندباراین کار رو انجام بدید اینکار همان طور که مشخص است روش پاستوریزاسیون می باشد که برای ازبین بردن میکروب میباشد درآخر هم کمی ازقطره های بخور اکالیپتوس به بینی بزنید بسیارعالی می شود حتی بایکبار انجام این روش متوجه خواهید شد که ترشحات بینی وحلق شما ازبین میرود با امید اینکه تمامی انسانهای روی زمین درخوبی وخوشی زندگی کنند علی اکبر شایان منش .

     

    –  نام ارسال کننده : nasrin vakili

      سلام به همه دوستان گل. من 10 سال سینوزیت داشتم و بسیار شدید شده بود طوری که از خونه بیرون رفتن واسم شروع درد بود حتی گوش درد شدیدم بهش اضافه شده بود تا اینکه به دارو گیاهی مولوی رفتم و یک قطره روغن سیاهدانه که 8ساعت یکبار باید سه قطره آن را به پیشانی بمالید و ماساژ بدهید بعد روغن بادام تلخ رو سه قطره به نوک انگشتان به پشت گوش ماساژدهید 8ساعت یکبار.صبح و اخر شب از نعنای جامد در یک ظرف آب داغ که روی اجاق گاز قرار دارد بینیتان را نزد یک بخور قرار دهید طوری که تندی نعنا را احساس کنید این کار را به مدت یک ماه انجام بدهید به صورت قطعی هم سینوزیت و هم گوش درد/گلودرد/سردرد که همه ناشی از سینوزیت هست به طور قطع درمان میشه. یک نصیحت دوستانه :برای درمان سعی کنید همیشه از دارو گیاهی استفاده کنید تا داروی شیمیای به دو دلیل عمده1-داروی گیاهی درمانش دائمی هست اما شیمیایی موقته2-داروی گیاهی عوارض نداره اما شیمیایی داره .موفق باشید عزیزان 

     

    –  نام ارسال کننده : صابری

    سلام. من سالها سینوزیت داشتم تا اینکه دوستم روشی را که از یک عطار زبده شنیده بود را به من آموزش داد و با یک بار انجام آن کلا مشکلم حل شد!اما روش کار: یک استکان آب جوش جوش را بردارید و نمک تمیز در آن حل کنید تا اینکه دیگر در آن نمک حل نشده و به اشباع برسد.بعد بگذارید آب نمک ولرم شود. حالا مقداری از آن را در کف دست ریخته و زیر دماغ بگیرید و با بینی بالا بکشید تا آب نمک کاملا داخل بینی شود و بعد آن را خارج کنید. این کار را چند بار انجام دهید. چند دقیقه بعد اخلاط بینی خارج میشوند و سر درد هم کم میشود.روز بعد سردرد کمتر میشود و به همین منوال بعد از یکی دو هفته سردرد کاملا رفع خواهد شد!

     

    –  نام ارسال کننده : یاشار

    من به همراه دوستم از گياه (كه به تركي ايت خياري ميگيم) فكر كنم همون هندوانه ابوجهل باشد. يك قطره از آب اين گياه را در بيني ريختم بطوري كه استنشاق كردم و آب بيشتر بالا نرفت پس از يك ساعت شروع به عطسه كردن مي كني و گلو ورم مي كند و خوردن غذا مشكل مي شود. مثل اينه كه سرماخوردگي شديد داري. توصيه نمي كنم كسي خودسرانه استفاده كند چون تحمل سوزشش سخته و اگر حساسيت داشته باشي بدتر مي شود. ولي من خودم خوب شدم و در مدت 3 روز از بيني چرك غليظ مثل زنگ آهن بيرون مي ريخت.

     

    –  نام ارسال کننده : نیلوفر

     

    با سلام منم 2 سال سینوزیت شدید داشتم  اما این روش خیلی عالی بود : حدود یک لیوان شیر را در ظرفی جوشانده و همزمان با آن یک تکه سنگ آب ندیده استفاده نشده را هم روی گاز داغ میکنید بعد سنگ را درون شیر انداخته وبخور میدهید.این کار رو موقع خواب انجام دهید و صبح تمام عفونتها خارج میشود.و بهتر است یک هفته این عمل را انجام دهید

    –  نام ارسال کننده : 121212

    با سلام منم چند سالی بود که سینوزیت داشتم از دکتر جمشید خدادادی پرسیدم که بهترین راه برای درمان چیه ایشون هم فرمودن بخور گل بابونه بگیرم و هر بار بعد از بخور 5 مرتبه عرق نعناع با عسل تو بینی بریزم -یک قاشق مربا خوری با یه قاشق غذا خوری عرق نعناع مخلوط میکنی و هر بار سه قطره توی هر کدوم از سوراخ های بینی میریزی -تکررش هر 2 دقیقه یک بار و 5بار در یک روز هستش تا یک هفتهضمنا خوردن سه روز سیب با هسته و پوست وابوعسل و لیمو تازه برای خروج تمام عفونت ها از بدن موثر من امتحان کردم

     

    –  نام ارسال کننده : رهگذر

    درود خدمت شما و همگی دوستانمطالب بسیار مفیدی ارائه کردین خیلی بهره بردم و چیزی که میتونم بگم باتوجه به اینکه نزدیک بیست سال هست با سینوزیت حاد درگیر هستم این هست که اکثر این روشها و روشهای موجود در نت بیشتر جنبه تسکین دهنده و یا دفع عغونت هست چون دسته ای از سینوزیت مربوط به تجمع عامل قارچی و آلرژی در حفره های بالایی سینوسهاست که خب تخلیه اونها با هر روشی میسّر نیست،روشی که بنده استفاده کردم و هنوز هم سالی چندبار انجام میدم بخور پیاز و استفاده از سرم نمکی هست به اینصورت که اول باید آب جوش بیاد و بعد پیاز بریده شده و کاملا تمیز رو با یک عدد رنده درشت بالای ظرف آب جوش(موقعیت بخور دادن خارج از آشپزخانه) رنده کنید و همزمان با فواصل زمانی دلخواه و قابل تحمّل بخار محلول حاصله رو بخور بدید و بعد از اینکه بصورت کامل مخاط بینی و سینوسی تحریک و آماده تخلیه شد بخور رو تمام کنید بلافاصله بعد از تخلیه اخلاط از سرم نمکی مخصوص شستشو استفاده کنید تا چرکهای شل شده و سایر ترشحات به راحتی تخلیه بشن،دلیل استفاده این روش هم این هست که وقتی گاز پیاز که منشا گوگردی داره با آب ترکیب شه هنگام بخور این گازه به محض ورود به مخاط بینی تبدیل اسیدسولفوریک شده که با سوزش بسیار شدیدی همراه هست که همین امر هم باعث تخلیه سینوسها ظرف مدت چندروز میشه به همین خاطر افرادی که مشکل تنفسی یا بیماریهای چشمی دارند یا عمل چشم انجام دادن به هیچ وجه امتحان نکنند چون چشمها باید در طول بخور زیر ملافه یا پتو کاملا باز باشند تا کلیه مخاط سینوسی به طور یکنواخت تخلیه بشند،شاد و پیروز باشید

     

    ضمنا اگر کسی تجربه ای دیگری برای بهبود سینوزیت داره لطفا تو قسمت نظرات بزاره تا دیگران استفاده کنن . ممنون

    موفق باشید. 

     

    مراحل درمان درد گردن 

    1- استفاده از چسبهای ضد درد که در داروخانه ها موجوده. سعی کنید یک عدد چسب رو روی خود گردن و یکی دیگه رو زیر چسب قبلی بزنید . باید گردن و بین کتف شما توسط چسب پوشانده بشه . (اینکار به این دلیله که تو گرما و حرارت ترمیم مفاصل و عظلات شما چند برابر سریعتر انجام می شه ) ضمنا هر چند روز یکبار بعد از حمام باید تعویض بشه تا زمان درمان 30 روزه 

    2- حذف یا اصلاح روشهایکه باعث درد گردن شما شده . اگه با کامپیوتر کار می کنید باید مانیتور روبروی صورت شما باشه – اگه کتاب یا موبایل نگاه می کنید باید روبروی شما یا درازکش انجام بدید . به هر حال به هیچ عنوان نباید گردنتون رو طولانی مدت خم نگه دارید . 

    3- خوردن قرص یا کپسول گلوکوزامین : این دارو برای درمان آرتروز و سایدگی مفاصل استفاده می شه .این کپسول تاثیرش برای بهبود هر چه سریعتر فوق العاده است . روزی دو عدد و مدت یکماه استفاده می کنید 

    4- خوردن روزی 20 عدد سنجد یا پودر سنجد که در عطاریها موجوده که می تونید پودرشو با شیر و عسل مخلوط و میل کنید .

    5- انجام ورزشهای گردن 15 دقیقه صبح و 15 دقیقه بعداز ظهر طوریکه عظلات گردنتون خسته بشه .

    (انجام روشهای تقویت ماهیچه گردن طبق توضیحات زیر)

    -ایستاده بایستید و هر دو شانه را همزمان بدون فشار زیاد نزدیک لاله گوش بیارید و 10 ثانیه مکث کنید و بعد بیاریدش پایین . 

    – روش تمرین بالا رو انجام بدید ولی چرخش جهت عقربهای ساعت  و بلعکس رو بهش اضافه کنید .یعنی هر دو شانه ها همزمان نزدیک لاله گوش می شه و با چرخش به پایین میره . 

    -بعد از دو هفته تمرینات بالا این تمرین رو هم به تمرینهای ورزشی اضافه کنید . کف دستتون رو روی پیشونیتون میزارد و 5 ثانیه فشار کم رو به جلو به کف دستتون می یارید . بعد می تونید کف دست رو به سمت راست سر یعنی بالای گوش بزارید و 5 ثانیه فشار کم به دستتون وارد کنید و بلعکس کف دست چپ روی قسمت چپ سر

    نکته:  به هیچ عنوان روش ورزشی آخر رو روز اول ایجاد درد گردنتون انجام ندید بدلیل اینکه ماهیچه های گردن  شما قوی نیستند و فشار روی مهرهای گردن وارد میشه و درد گردن رو بیشتر می کنه . 

     

    بعد از انجام یکماه روشهای بالا مطمئن باشید هیچ گردن درد دیگه ای نخواهید داشت .

    ما در سایت دکتر گیاهی حدود 40 نوع عسل طبیعی رو قرار دادیم تا شما با خیال راحت بتونید ‏عسل 100% طبیعی سفارش بدید . همین الان به سایت دکتر گیاهی برید و عسلی که دوست ‏دارید رو تهیه کنید آدرس ما : http://drgiahi.com/natural-honey-types شماره عزیزان جهت مشاوره و یا خرید عسل طبیعی با شماره تلفن :09120519757 تماس بگیرید.

    کد: 139710223398010588

    دوشنبه 24 دی 97، 10:34

    دوشنبه 97/10/24،

    بهشهر

    , (اخبار رسمی):
    برای درمان سینوزیت یکی از بهترین داروهای روغن بنفشه پایه کنجد است. روش‌های مختلفی برای استفاده از این روغن توسط اساتید طب سنتی تدوین شده است.

    خرید اینترنتی روغن بنفشه توسکا به دلیل ارائه خدمات آنلاین از جمله پرداخت آنلاین برای خریداران مناسب و آسان است. یکی از زمینه‌هایی که برای فروش بهتر از روغن بنفشه توسکا در نظر گرفته شده است خرید اینترنتی روغن بنفشه بوده است.

    در این خرید مشتریان بدون نیاز به رفت و آمد به مراکز فروش و فروشگاه‌های این روغن، می‌توانند به راحتی خرید خود را طریق اینترنت به انجام رسانند. کلیه خدماتی که در سایت محصولات گیاهی توسکا برای خرید اینترنتی روغن بنفشه انجام می‌شود به صورت آنلاین است.

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

    روغن‌های گیاهی توسکا از چه مزیت‌هایی برخوردار هستند؟

    یکی از دغدغه‌هایی که خریداران روغن‌های گیاهی همیشه دارند اصل بودن و کیفیت محصول است. قطعا خریدار روغن گیاهی برای بر طرف کردن یک مشکل و یا بیماری قصد خرید دارد و برایش مهم است که هزینه و وقتی که صرف استفاده از محصولات گیاهی می‌کند باعث بهبود بیماری یا برطرف شدن مشکل شود.

    روغن گیاهی مانند دارو است و باید طبق اصول استاندارد تولید شده باشد. گروه توسکا روغن‌های گیاهی خود را کاملا به صورت سنتی و با استفاده از روش‌های علمی تولید می‌کند. البته مشتری هم باید اطلاعات کافی در مورد خرید روغن بنفشه اصل داشته باشد.

    خواص روغن بنفشه

    روغن بنفشه در پایه‌های مختلفی مانند روغن کنجد، روغن زیتون و بادام تولید می‌شود. هر کدام از آن‌ها دارای خواص منحصر به فردی است.

    روغن بنفشه پایه کنجد دارای گرمای بیشتری است و با توجه به اینکه هم کنجد و هم گل بنفشه دارویی برای بیماری‌های سر و مغز مفید است، ترکیب این دو می‌تواند خواص این روغن را برای رفع مشکلات مغز و سر مانند سینوزیت، میگرن، ضربه مغزی و کما افزایش دهد.

    همچنین روغن بنفشه پایه زیتون با توجه به خاصیت ضد التهابی روغن زیتون برای مصارف موضعی مفید بوده و برای برطرف کردن مشکلات پوستی مانند جوش، جای جوش، اگزما، خشکی پوست موثر است.

    روغن بنفشه برای درمان سینوزیت چگونه استفاده کنیم؟

    برای درمان سینوزیت با روغن بنفشه یکی از بهترین داروهای روغن بنفشه پایه کنجد است. روش‌های مختلفی برای استفاده از این روغن توسط اساتید طب سنتی تدوین شده است.

    روش اول: به مدت چهل شب و هر شب یک قطره در بینی چپ و یک قطره در بینی راست ریخته شود.

    روش دوم: شب اول یک قطره در بینی چپ، شب دوم یک قطره در بینی راست، شب سوم دو قطره در بینی چپ و شب چهارم دو قطره در بینی راست، شب پنجم سه قطره در بینی چپ و شب ششم سه قطره در بینی راست ریخته شود سپس یک هفته استراحت و همان روش دوباره تکرار شود.

    برای ریختن روغن بنفشه پایه کنجد نیز روش‌های مختلفی وجود دارد که بهترین آن‌ها این است که بعد از ریختن روغن بنفشه در بینی به حالت سجده رفته و به مدت پنج دقیقه صبر کنیم. روش دیگر باید طاق باز خوابیده و سر خود را از بالشت پایین بیاندازیم تا برای سر، شیب ایجاد شود و روغن به انتهای بینی برود.

    در بعضی موارد برای بیمار ایجاد عطسه، حالت سرماخوردگی خفیف و زکام، آبریزش شدید بینی و حتی کمی لخته خون به وجود می‌آید. این امر کاملا طبیعی بوده و خود این عوامل در جهت بهبهودی سینوزیت مفید هستند.

    نحوه خرید اینترنتی روغن بنفشه اصل

    برای خرید روغن بنفشه می‌توان از طریق شماره 09179396980 با مسئول فروش فروشگاه اینترنتی توسکا تماس گرفته یا به صورت آنلاین محصول مورد نظر خود را سفارش داده و از طریق پست تحویل گرفت.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    برای خرید و مشاوره در مور محصولات می توانید با شماره های 09023396980 و 09179396980 تماس حاصل نمایید. محصولات شرکت شامل: پکیج ضد لک 8 کاره شمعدانی، پکیج ضد جوش 10 کاره شمعدانی، کرم زیبایی چند منظوره روبینا گلد و روبینا سیلور شمعدانی، روغن ضد ریزش و تقویت مو کویین، روغن خراطین و زالو گامنو، شیافت ماریانا دکتر آز شمعدانی، صمغ عربی با اسانس متفاوت، انواع روغن گیاهی شامل روغن بنفشه، روغن بابونه، روغن گلسرخ، روغن جوانه گندم و….. می باشد.

    صنایع غذایی و کشاورزی

    خیابان دکتر شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری،خیابان هشتم، پلاک 16، واحد 1

    [email protected]

    Copyright © 2013 – 2020 Akhbar Rasmi
    |
    All Rights Reserved

    مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

    سلام دوستان در این ویدئو با روشهای درمان سینوزیت توسط روغن سیاهدانه آشنا میشید.امیدوارم که براتون مفید باشه

    ما در سایت دکتر گیاهی حدود 40 نوع عسل طبیعی رو قرار دادیم تا شما با خیال راحت بتونید ‏عسل 100% طبیعی سفارش بدید . همین الان به سایت دکتر گیاهی برید و عسلی که دوست ‏دارید رو تهیه کنید

    آدرس ما :

    http://drgiahi.com/natural-honey-types

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

    شماره تماس:09196913011

    برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

    مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

    سلام دوستان در این ویدئو با روشهای درمان سینوزیت توسط روغن سیاهدانه آشنا میشید.امیدوارم که براتون مفید باشه

    ما در سایت دکتر گیاهی حدود 40 نوع عسل طبیعی رو قرار دادیم تا شما با خیال راحت بتونید ‏عسل 100% طبیعی سفارش بدید . همین الان به سایت دکتر گیاهی برید و عسلی که دوست ‏دارید رو تهیه کنید

    آدرس ما :

    http://drgiahi.com/natural-honey-types

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

    شماره تماس:09196913011

    برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

    استفاده از نسخه های طب سنتی به صورت بخور، درمان استنشاقی و خوراکی در رفع عفونت های سینوسی فصل پاییز و زمستان تاثیر چشمگیری دارد.

    به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا، یونس حیدری پژوهشگر طب سنتی گفت: سینوزیت بیشتر در افرادی اتفاق می افتد که در مجاورت هوای سرد و گرم قرار دارند که توصیه می شود این افراد به کمک کلاه یا پارچه پشمی پیشانی خود را محافظت کنند، همچنین استفاده از آب یخ، نوشابه های گاز دار، مصرف غذاهای با طبع سرد مانند سرکه، ترشی، دوغ و ماست، استفاده از عطرهای محرک و تند و مواد شوینده شیمیایی مانند جرم گیرها موجب تشدید، تحریک و عفونت سینوس ها می شود.

     

     

    88492747

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت

    88830950

    info@bornanews.ir

    تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

    تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت
    نحوه استفاده از روغن سیاه دانه برای سینوزیت
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *