نتايج قرعه كشي ماست سون كاله

دوره مقدماتی php
نتايج قرعه كشي ماست سون كاله
نتايج قرعه كشي ماست سون كاله

ماست سون کم چرب از محصولات گروه ماست سون، با چربی 2.5% است.
این ماست با همان طعم همیشگی، برای کسانی تولید شده است که به طعم ویژه‌ی ماست سون علاقه‌مندند اما
به هر دلیلی از خوردن ماست های پرچرب پرهیز می کنند. ماست سون علاوه بر خوشمزگی منحصر به فرد، دارای
نشانگر رنگی سبز است و از نظر سازمان غذا و دارو در گروه محصولات کاملا سلامت دسته بندی می شود.

7 جایزه 10،000،000 تومانی

چرخ شانس رو بچرخون و امتیاز جمع کن

تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت سولیکو – کاله
است

همان‌طور که در مطالب قبلی مشاهده کردید، کمپین بازاریابی یک فعالیت کوتاه‌مدت است که در طی آن با استفاده از کانال‌های جذب مشتری و با توجه به بودجه مناسب، پیام بازاریابی سازمان به مخاطب در جامعه هدف منتقل می‌شود. ساختار یک کمپین تبلیغاتی نیز چهارچوب خاصی دارد که در مطالب پیشین به آن اشاره کرده بودیم. در این مطلب کمپین تبلیغاتی ماست سون کاله را در قالب این ساختار تحلیل می‌کنیم.

دوره مقدماتی php

برای تدوین یک کمپین تبلیغاتی موفق می‌توان از یک مدل ساده مانند مدل 5M استفاده کرد. این مدل از 5 المان، ماموریت (Mission)، رسانه (Media)، پیام (Message)، پول (Money) و ارزیابی اثربخشی (Measurement) تشکیل‌شده است که در زیر به معرفی هر یک از آن‌ها و استفاده آن‌ها در قالب این کمپین می‌پردازیم.

کاله شرکت ایرانی تولید فراورده‌های لبنی است که مرکز آن در آمل، مازندران قرار دارد. این شرکت که بزرگترین شرکت مجموعه کمپانی سولیکو است در سال ۱۳۶۹ به دست غلامعلی سلیمانی در آمل تأسیس شد. این شرکت فراورده‌های لبنی مانند انواع شیر به همراه مکمل‌های آن، کره، پنیر، ماست، دوغ تولید می‌کند. کاله با داشتن ۱۶ گروه تولیدی حجم زیادی از بازار لبنی ایران را در اختیار دارد تا جایی که بزرگترین تولیدکننده فراورده‌های لبنی در کشور و بزرگ‌ترین واحد صادرکننده فراورده‌های لبنی ایران خوانده شده است. این شرکت در راستای برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی موفق جزء نوآوران به حساب می‌آید. از آخرین کمپین‌های تبلیغاتی موفق این برند می‌توان به کمپین لاکتیویا و کمپین پنیر سفید آمل اشاره کرد که تحلیل آن در مطالب قبلی موجود است.
هدف از انجام این کمپین تثبیت موقعیت یک محصول قدیمی یعنی همان ماست سون است. این محصول به نسبت یک محصول قدیمی برای شرکت کاله به حساب می‌آید. کاله با استراتژی تثبیت موقعیت این محصول قدیمی و اقدام به موقع برای پیشی گرفتن از رقبای دیگر اقدام به برگزاری این کمپین نمود.

۷ ویژگی تغذیه‌ای، مزایای ماست سون هستند که نام این محصول نیز تا حدودی برگرفته از آنهاست. این هفت ویژگی عبارتند از: تقویت سیستم ایمنی بدن با اسید CLA (اسیدلینولئیک) موجود در سون، استحکام و تقویت استخوان‌ها با کلسیم قابل جذب موجود در سون، تقویت عضلات با پروتئین‌های قابل جذب موجود در سون، بهبود رشد کودکان با ترکیبات و مواد مغذی موجود در سون، بهبود سیستم گوارشی با باکتری‌های مفید موجود در سون، پوست و موی زیبا با ویتامین‌های گروه B و اسید لاکتیک موجود در سون، احساس شادابی و نشاط با تجربه بافت و طعم بی‌نظیر سون.
این کمپین شامل یک قرعه‌کشی بزرگ است. تاریخ شروع کمپین نیز ۹ تیرماه بود. جایزه قرعه کشی ماست سون ۷ جایزه ۷۰ میلیون تومانی است.
صفحه لندینگی مخصوص به این کمپین به‌محض لانچ کمپین راه‌اندازی شده است. این صفحه شامل اطلاع‌رسانی در خصوص محصول و قرعه‌کشی برای این کمپین است. در خصوص این چالش در بخش رسانه بیشتر توضیح خواهیم داد.
علاوه بر این در صفحه اینستاگرام کاله هم اطلاعات مربوط به کمپین و مسابقات و برندگانش به صورت مرتب اعلام می‌شود.نتايج قرعه كشي ماست سون كاله

طبق شعار برند کاله که ارتقای سطح سبد غذایی خانوار است، تمامی محصولاتش نیز متناسب با کل خانواده است. با توجه به همین موضوع بازار هدف این کمپین تمامی افراد خانواده (با تاکید بر افراد تصمیم گیرنده برای خرید) است.

این تحلیل شامل ریسک‌های عمومی و ریسک‌های صنعت است:

یکی از مهم‌ترین بخش‌های کمپین تبلیغاتی؛ انتخاب و بهره‌گیری از رسانه‌های متناسب با اهداف کمپین و اثرگذار روی مخاطب است. در این مرحله لازم است هر شرکت تبلیغاتی رسانه‌های مناسب با استراتژی کمپین را انتخاب کند. غالب استفاده کاله در این کمپین‌ از تبلیغات محیطی بوده است. در مورد این کمپین نیز رسانه‌های زیر به کار گرفته شده‌اند:

ازجمله رسانه‌هایی که بنا بر اهداف و استراتژی این کمپین انتخاب شده‌اند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بعد از تدوین برنامه تبلیغاتی، هر برند یا شرکت تبلیغاتی برگزارکننده کمپین برای آن‌ها، باید بودجه موردنظر برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی را برآورد کند. با توجه به جوایز در نظر گرفته شده برای این کمپین و تعداد زیاد بیلبوردها و تبلیغات در تلویزیون بودجه این کمپین به نسبت زیاد برآورد می‌شود با این حال نمی‌توان نظر قطعی داد.

یکی از گام‌های مهم در تدوین برنامه کمپین تبلیغاتی ارزیابی اثربخشی آن است. در این بخش نحوه ارزیابی اهداف بازاریابی باید به‌صورت شفاف بیان شود. ارزیابی اثربخشی یک کمپین تبلیغاتی در یافتن نواقص کمپین و رفع آن‌ها نقش بسزایی دارد.
شاید اگر این کمپین در حوزه دیجیتال انجام می‌شد می‌توانست تاثیرگذاری بیشتری بر مخاطب داشته باشد و حتی می‌شد با استفاده از یک هشتگ مناسب و ربط دادن کمپین در حوزه محیطی به حوزه دیجیتال نرخ آگاهی و درگیری مخاطبان را افزایش داد. (البته یک هشتگ #عشقـباماست در زیر پست‌های مربوط به این کمپین در اینستاگرام کاله استفاده شد اما چون به خوبی وایرال نشده تنها ۳۱ بار در اینستاگرام به اشتراک گذاشته شده که بسیار کم است.)  در واقع با استفاده از فضای اینستاگرام، اینفلوئنسرها و مسابقات اینستاگرامی شاید می‌شد با بودجه کمتر، نرخ درگیری مخاطب بالاتری به دست آورد.
تبلیغ تلویزیونی این کمپین نیز به دلیل شعرگونه بودن و استفاده از هشتگ کمپین در آن، مناسب بود. این ویدیو در شبکه آپارت نزدیک به ۶۲۰۰ بار دیده شده است.

شرکت تبلیغاتی سی‌سرو، همواره یکی‌ از پیشگامان در عرصه دیجیتال مارکتینگ بوده و بررسی تخصصی بازار را برای مشتریان خود آسان‌تر از قبل کرده است. شرکت تبلیغاتی سی‌سرو، با بهره‌گیری از تیمی مجرب، به شما در اجرای کمپین‌های تبلیغاتی موفق یاری می‌رساند و آماده ارائه خدمات به برندها در هر صنعتی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

تحقیق دانش ایجاد می کند و دانش قدرت است! با ما همراه باشید

واتس اپ

فرم تماس

۲۲۰۴۵۶۲۲


نظرات کاربران

نظری ثبت نشده است.

ما در شبکه های اجتماعی

عضویت در خبرنامه

7 جایزه 70000000 تومانی قرعه کشی ماست سون کاله

نتايج قرعه كشي ماست سون كاله
نتايج قرعه كشي ماست سون كاله
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *