موز و ماست برای لاغری

دوره مقدماتی php
موز و ماست برای لاغری
موز و ماست برای لاغری

آیا تلاش می کنید وزن خود را کاهش دهید ؟ بیشتر ما بارها و بارها از دست دادن وزن را تجربه کرده ایم . برای کاهش وزن و نگه داشتن آن، ضروری است رژیم غذایی طبیعی و آسانی را دنبال کنیم. غذاهای سالم را انتخاب کنید. موز یک گزینه سالم است که به کاهش وزن کمک می کند. متخصصان توضیح می دهند که چگونه قند خون ، سلامت هاضمه را تنظیم می کنند. این فواید شگفت انگیز با هم کار می کنند تا نتایج کاهش وزن را بالا ببرند. خوب، آن ها چطور کار می کنند ؟ آن ها غنی از فیبر و ویتامین هستند و کالری کمی دارند. آن ها هم چنین به انقباض عضلانی که اغلب با ورزش همراه است کمک می کنند. به علاوه، آن ها در معده منبسط می شوند و احساس پری ایجاد می کنند. احتمالا تعجب می کنید که چطور می توانید شروع کنید ، با ادامه مطالعه این بخش از تناسب اندام و لاغری در نمناک از آن ها در 10 روش منحصر به فرد استفاده کنید.

این میوه خوش مزه و غنی برای اضافه کردن به هر وعده غذایی مناسب است. آن ها به شما احساس خوبی می دهند و وزن را کاهش خواهند داد .مطمئن شوید که آن ها را با غذاهای سالم دیگر ترکیب کرده و برای نتیجه بهتر ورزش کنید.

آیا برنامه صبحگاهی روزانه شلوغی دارید ؟ جو دو سر یک راه آسان برای خوردن یک صبحانه خوش مزه و قابل هضم است. یک موز پوست کنده را به جو خود اضافه کنید تا طعم بهتری داشته باشد . تنها چیزی که نیاز دارید یک میوه خرد شده چند قطره عسل، یک فنجان شیر بادام و نصف فنجان جو است. تمام این مواد را با هم در یک شیشه مخلوط کنید. آن را شب در یخچال قرار دهید. صبح، صبحانه تازه ای نوش جان خواهید کرد.

بسیار خوب، پس بیایید بگوییم برای آماده کردن یک وعده غذایی کامل در صبح وقت دارید. پنکیک موز یک جایگزین سالم تر برای پنکیک های استاندارد ترکیبی است. آن ها ساده هستند و مواد افزودنی ندارند. یک میوه بزرگ با دوعدد تخم مرغ را در مخلوط کن ترکیب کنید. یک – هشتم قاشق چای خوری بکینگ پودر را برای پف کردن اضافه کنید. ترکیب را تا زمانی که صاف شود هم بزنید پس از آن، آن را داخل ماهی تابه بریزید و درست کنید !

موز و ماست برای لاغری

دوره مقدماتی php

شکلات دوست دارید ؟ این دستور غذا برای شما مناسب است. سس شکلات با 2 قاشق سوپ خوری روغن نارگیل آب شده و 1 و نیم قاشق سوپ خوری پودر کاکائو درست کنید. مطمئن شوید شیرین نیست. میوه رسیده موز را به صورت تکه های 1 اینچی ببرید. پس از آن، به سادگی یک خلال دندان به هر بخش موز بچسبانید و آن ها را در مخلوط شکلات فرو ببرید، هم چنین می توانید آن ها را در مغز مورد علاقه خود فرو برید.

اسموتی برای میان وعده و یا صبحانه عالی هستند می توانید از موز یخ زده یا تازه برای این دستور غذا استفاده کنید. با این حال ، استفاده از ترکیبات تازه آسان تر است. دوتا از میوه های رسیده را خرد کنید . آن ها را با استفاده از شیر بادام و شیرین کننده مورد علاقه خود به مخلوط کن اضافه و مخلوط را ترکیب کنید تا کاملا صاف شود. حتی می توانید پودر پروتیین مورد علاقه خود را به مخلوط اضافه کنید. انجام این کار قوام بیشتری به نوشیدنی می دهد.

غلات :

غلات پر از فیبر هستند و آماده کردن آن آسان است. غلات سالم مورد علاقه خود را حتی با ریختن مقداری از میوه های گرمسیری تازه خرد شده به خصوص موز، سالم تر کنید.

جانشینی عالی برای دسر است. حتی می توانید یک موز هم برای کاهش وزن اضافه کنید.اگر گیاهخوار هستید یا نمی توانید لاکتوز بخورید این دستور بسیار عالی است . تنها دو میوه موز یخ زده را بردارید و آن ها را به مخلوط کن اضافه کنید. کاکائو و شیر بادام را مخلوط کنید.از این کرم شیرین لذت ببرید.

نان معمولا با کاهش وزن همراه نیست، بنابراین آن را به روش سالم مصرف کنید ، نان موز چربی کم تر ی نسبت به نان های دیگر دارد.

نگران نباشید ،میوه شیرین موز را هر زمانیکه خواستید به دستور غذا اضافه نکنید .این دسرسوشی است. اگر می خواهید راهی خوب برای خوردن موز برای کاهش وزن داشته باشید، آن است . آن را در مخلوط آبکی و شکلاتی مورد علاقه خود غلط داده و آن را لوله کنید.

این میان وعده کلاسیک به دوران کودکی مربوط می شود. به علاوه، ساده است. میوه موز را تکه تکه کنید می توانید میوه ها را یک طرف به کره بادام زمینی و طرف دیگر در کره آجیل فروبرید. این را به عنوان یک وعده غذای سریع و سالم بخورید تا احساس پری و رضایت کنید.

ماست یکی دیگر از میان وعده های غذایی است. با این حال مهم است که به ماست سالم یونان پایبند باشید. میوه ها را به ماست اضافه کنید تا از فواید آن لذت ببرید. از موز برای کاهش وزن در این دستور پخت غذای خوش مزه استفاده کنید. این میوه های مناطق گرمسیری شامل چندین ویتامین و مواد مغذی ضروری هستند که بدن را در شکل و عملکرد درست نگه می دارند. متخصصان می گویند که آن ها یکی از بهترین غذاها در رژیم غذایی هستند. این مهم است اگر می خواهید وزن کم کنید. موز نیز می تواند به میان وعده های مورد علاقه شما، صبحانه و دسرها افزوده شود. از آن در دستور العمل های مد روز استفاده کنید. این کار شما را سالم و خوشحال خواهد کرد.

فکرش را هم نمی‌کردید نه؟ اینکه با خوردن موز در عرض سه روز سه کیلو لاغر شوید. ما هم فکرش را هم نمی‌کردیم. اما حالا فقط فکر نه، می‌توانید عمل کنید.

در مورد موثر بودن موز در فرایند کاهش وزن اختلاف‌نظرهایی وجود دارد. برخی ادعا می‌کنند موز سرشار از کربوهیدرات است و نمی‌تواند به کم کردن وزن کمک کند. برخی دیگر بر این باورند که موز سرشار از مواد مغذی است و به کاهش وزن و داشتن وزن متناسب کمک می‌کند.

اگرچه موز میزان  کربوهیدرات یا قند بالایی دارد، اثر چندانی بر سطح قندخون بدن نمی‌گذارد. کم بودن میزان گلوکز آن باعث می‌شود قند خون نسبت به سایر غذاها به میزان قابل قبولی بالا رود. از طرفی گلوکز پایین برای کنترل گرسنگی بسیار مفید است.  و این از عوامل کلیدی در کاهش وزن است.

فیبر بالا و گلوکز پایین موجود در موز باعث می‌شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید. موز کالری و چربی بسیار کمی دارد و سرشار از مواد مغذی با ارزش است. به علاوه مزه فوق‌العاده‌ای دارد که آن را به یک غذای عالی برای رژیم غذایی تبدیل می‌کند.

بسیاری از افراد گیاه‌خوار، هر هفته ۱۰ تا ۱۲ عدد موز می‌خورند و در عین حال وزن ایده‌آل بدنشان را حفظ می‌کنند. مهم این است که آنها غذاهای چرب زیادی مصرف نمی‌کنند. وقتی غذای چرب را همراه با غذاهای قنددار مانند موز ترکیب می‌کنیم، به شکل چربی در بدن انباشته می‌شوند. بنابراین می‌توان گفت که اگر مصرف چربی‌مان را کنترل کنیم، بدون احساس گناه یا بالا رفتن وزن می توانیم از این میوه خوشمزه لذت ببریم. در حقیقت ما با قرار دادن این میوه خارق‌العاده در رژیم غذایی، فرآیند گوارش، حذف سموم اضافی و لطافت پوست‌مان را بهبود می‌بخشیم.

موز و ماست برای لاغری

موز فواید شگفت‌انگیز دیگری هم دارد. گذشته از آنکه سرشار از پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است، عاری از چربی یا کلسترول بوده و برای قلب، استخوان‌ها ، سیستم عصبی و کلیه‌ها مفید است همچنین مصرف منظم آن می‌تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود ببخشد.

رژیم غذایی موز، یک رژیم خوشمزه و سریع برای کاهش وزن، بدون نیاز به خوردن غذاهای خسته‌کننده و بی‌مزه است. موز می تواند به تولید سروتونین در بدن که به عنوان هورمون شادی شناخته می شود، کمک کند. بنابر این وقتی که رژیم موز می گیریم، احساس افسردگی نخواهیم کرد و این یک عامل مهم در هر رژیم غذایی موفق است. استفاده از این رژیم بسیار آسان است و به کمک آن می‌توانید تنها در عرض سه تا چهار روز سه تا چهار کیلو لاغر شوید.

برنامه غذایی سه روزه لاغری با موز

به مدت سه تا چهار روز ، هر روز ۳ تا ۵ موز را با ۳ تا ۴ فنجان شیر کم‌چرب مخلوط کنید. همچنین اگر ماست دوست دارید می‌توانید به جای شیر از آن استفاده کنید. می‌توانید آنها را جداگانه مصرف کرده یا با هم مخلوط کنید. برای درست کردن یک معجون خوشمزه فقط کافی‌ است یک عدد موز، یک فنجان شیر و چند تکه یخ را با هم مخلوط کنید. یا به جای استفاده از یخ، می‌توانید موز را از چند ساعت قبل در فریزر  بگذارید. این رژیم ساده به شما کمک می‌کند که در عرض ۳ تا ۴ روز از شر حدود ۳ کیلو از وزن‌تان خلاص شوید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

مخلوط ماست و موز به ایجاد یک خواب راحت کمک می کند. این مخلوط با آزاد کردن سرتونین در خون به آرامش و خواب راحت کمک می کند.

خواب راحت با زندگی های پر دغدغه امروزه  قدری مشکل است. مخلوط ماست و موز می تواند به خواب راحت کمک کند. علت را در این مقاله مطالعه کنید.

برسی ها نشان میدهند محصولات لبنی کم چرب می‌تواند یکی از انتخاب ها باشد مانند مصرف پنیر کم چرب با نان سبوس دار و یا مصرف سیب به همراه پنیر و یا مصرف مخلوط موز با ماست کم چرب که همگی علاوه بر مقوی بودن باعث افزایش میزان سروتونین در خون و ایجاد خوابی راحت در افراد می شود.

موزدلیل داشتن پتاسیم زیاد ضد سرطان بوده و غذای خوبی برای ماهیچه ها می باشد.

موز به دلیل مقدار زیاد آهنی که دارد، محرّک تولید هموگلوبین در خون می گردد و در نتیجه، در موارد کم خونی بسیار موثر است

موز و ماست برای لاغری

موز حاوی مقدار فراوانی «فروکتوالیگوساکارید» است که این ماده، پروبیوتیک های مفید برای دستگاه گوارش را به تحرک وامی دارد. فروکتوالیگوساکارید همچنین قابلیت جذب کلسیم در بدن را تقویت می کند.

موز دارای اثر آنتی اسید طبیعی در بدن است. بنابراین، خوردن موز باعث آرامش فعالیت معده می گردد

موز رسیده که سرشار از پتاسیم می باشد، دارای قابلیت جویدن و هضم آسانی نیز می باشد. یک موز رسیده نیاز روزانه یک فرد بزرگسال به پتاسیم را به میزان 11 درصد تأمین می کند

 موز می تواند به کسانی که در تلاش برای ترک سیگارند کمک کند. ویتامین B6 و B12 ، پتاسیم و منیزیم موجود در موز به بدن در رهایی از اثرات کنار گذاشتن نیکوتین کمک می کند.

میوه نارس و گل های پخته موز برای درمان بیماری قند مفید است. شیره گل های موز برای درمان اسهال خونی استفاده می شود و ساقه و ریشه آن برای رفع اختلالات خونی مفید است.

غنی بودنش از پتاسیم در واقع یک شانس بزرگ برای ورزشکاران است. و فیبر فراوانش برای رودۀ کم کار بسیار مفید و کاراست.

 موز خشک شده مطمئناً سرشار از کربوهیدرات هاست. کربوهیدارت ها در موز خشک شده به دو شکل کربوهیدرات ساده (خصوصاً فروکتُز) و کربوهیدرات پیچیده (آمیدون) موجودند.

موز حاوی مقدار اندک اما مورد نیاز ویتامین «آ» برای بدن است که این میزان برای حفاظت از چشم ها، حفظ بینایی و همینطور بهبود بینایی در شب حیاتی است.

موز خشک شده عصرانه ای بسیار مناسب برای بچه هاست. این ماده غذایی انرژی مورد نیازشان را تأمین می کند نه چربی را، بر خلاف یک نان شکلاتی که سرشار از چربی و فاقد املاح معدنی است.

موز تقویت کننده معده و نیروی جنسی است.

هنگامی که با استرس مواجه می شویم، سوخت و ساز بدنمان افزایش می یابد و در نتیجه، سطح پتاسیم بدنمان کاهش پیدا می کند. موز با مقدار زیاد پتاسیمی که دارد می تواند این تعادل را دوباره برقرار سازد.

موز درمان زخم معده و روده می باشد

جوشانده موز اثر قطع خونریزی دارد

 موز به طور مسلم یک عامل شفابخش نیرومندی وجود دارد که برای بهبود سلول های فرسوده زخم ها و همچنین جلوگیری از التهاب معده بسیار مفید است.

به دلیل کم بودن مقدار سدیم و زیاد بودن مقدار پتاسیم موز، این میوه برای افراد دارای فشار خون بالا بسیار ایده آل است. پتاسیم موز به طرق مختلف به کاهش فشار خون کمک می کند

 یکی از سریعترین روشهای رفع خماری و خمودگی، خوردن یک لیوان مخلوط شیر، موز و عسل است. موز معده را آرامش می بخشد و با کمک عسل، سطح قند خون را بالا می آورد و در همان حال، شیر نیز به تنظیم آب بدن کمک می کند.

در طب سنتی هند موز نارس را ایجادکننده یبوست می دانند. در واقع موز در صورتی که رسیده باشد، ملین است و در عین حال برای درمان اسهال ساده و اسهال خونی مفید است و بهبود زخم های روده را تسریع می کند.

 

سقف متحرک

خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

خرید بلیط هواپیما

دستگاه جوجه کشی

سئو سایت

تور مشهد

قهوه گانودرما

موز و ماست برای لاغری

خرید فالوور اینستاگرام

خرید فالوور ایرانی

خرید فالوور ایرانی

Ucuz Takipçi Satın Al

خرید لایک اینستاگرام

دانلود آهنگ جدید

اثاث كشی منزل

خرید بک لینک

خرید فالوور اینستاگرام

خرید ملک در ترکیه

  • نقاشی زن قاجاری
  • درمان بواسیر

    رپورتاژ آگهی

    کلینیک پوست

    خرید رپورتاژ آگهی

    کلیه حقوق این سایت متعلق به «پارس نیوز» و هرگونه استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

    ورود / عضویت

    هیچ محصولی در لیست علاقه مندی ها نیست.


    مشاهده لیست دلخواه


    پرداخت

    موز و ماست برای لاغری

    ورود / عضویت

    هیچ محصولی در لیست علاقه مندی ها نیست.


    مشاهده لیست دلخواه


    پرداخت

     

    انگشتر نقره برگ رومی دوحلقه

    190000 تومان

    گوشواره نقره شیپوری

    90000 تومان

    انگشتر نقره کهربایی مربعی

    270000 تومان

     

    معرفی سه رژیم موز فوق العاده عالی برای لاغری

    یکی از رژیم های مرسوم در ژاپن رژیم موز می باشد. که در صبحانه حدودا دو تا سه عدد موز مصرف می شود. اگرچه راه های زیادی برای انجام این رژیم وجود دارد. شما در این رژیم به جای مصرف غذا از موز مصرف می کنید که باعث می شود کاهش چند کیلو در چند روز می شود. برخی از افراد تنها از موز برای صبحانه استفاده می کنند و در بقیه ساعات روز به رژیم عادی خود باز می گردند و برخی افراد خوردن دیگر غذاها را برای چند روز متوقف کرده و در عوض موز مصرف می کنند.

     رژیم لاغری سه روزه موز (رژیم شیر موز)

    رژیم سه روزه موز که اغلب از آن به عنوان رژیم شیر موز یاد می شود یکی از آسان ترین و محدود ترین رژیم های موز می باشد. رژیم روزانه شیر موز حاوی سه موز و سه لیوان شیر کم چرب یا ماست می باشد. مقدار غذای تعیین شده را به ۵ تا ۶ سهم تقسیم کنید و آن ها را در فاصله زمانی معین در طول روز مصرف کنید برای پیشگیری از احساس گرسنگی شدید وعده های غذایی را تفکیک کنید. میوه ها و لبنیات می توانند جدا از یکدیگر مصرف شوند. علاوه بر این در طول روز مقدار زیادی آب و چایگیاهی بدون شکر بنوشید. این عمل باعث می شود شکم شما تمیز شود. آخرین وعده شما نباید بیش از سه ساعت قبل از رفتن به رختخواب به طول بیانجامد. شما با استفاده از این رژیم می توانید حدود ۳ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید. همچنین می توانید موز ها را قبل مصرف در فریزر قرار دهید سپس با شیر ترکیب کنید تا بستنی خوشمزه ای تهیه کرده باشید. 

     

     

    انگشتر نقره دوحلقه تاج

    330000 تومان

    موز و ماست برای لاغری

    انگشتر نقره سولیتر

    245000 تومان

    انگشتر نقره دست ساز گل

    65000 تومان

     

    رژیم هفت روزه موز

    رژیم موز هفت روزه به اندازه رژیم موز سه روزه محدود نیست و در آن مقدار مصرف میوه محدود نمی باشد با استفاده از این رژیم قادر خواهید بود ۴ کیلوگرم از وزن خود را از دست بدهید. شما مجاز به مصرف روزانه ۱.۵ کیلوگرم موز رسیده پوست کنده می باشید. به محض اینکه احساس گرسنگی کردید یک موز بخورید و اگر احساس گرسنگی شما شدید بود می توانید به وعده غذایی خود یک عدد تخم مرغ آب پز اضافه کنید. تنها مجاز به مصرف چای گیاهی و آب می باشید. در طول این هفت روز تنها مجاز به مصرف دو عدد تخم مرغ آب پز خواهید بود. 

    با استفاده از این رژیم ۴ روزه موز و پنیر قادر خواهید بود تا حدود ۲ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید. موز و پنیر هر دو دارای ویژگی ها و خواص عالی هستند از این رو استفاده از این رژیم موز در کاهش وزن بسیار موثر خواهد بود.روز های اول و سوم: پنیربرای صبحانه حدود ۱۲۰ گرم پنیر با چربی کم به همراه میوه و برای ناهار ۱۲۰ گرم پنیر و سالاد سبزیجات بدون روغن مصرف کنید. می توانید برای شام ۱۲۰ گرم پنیر به همراه گریپ فروت مصرف کنید.روزهای دوم و چهارم: موزبرای صبحانه حدود ۱۲۰ گرم ماست با چربی کم یا پنیر به همراه موز و برای ناهار ۲ عدد موز به همراه ۱ عدد تخم مرغ آب پز همچنین در شب می توانید برای شام ۲۰۰ گرم گوشت پخته شده بدون چربی و ۱ تا ۲ عدد موز مصرف کنید. 

  • دانلود شعر و قصه های تصویری کودکانه
  •  همانطور که مشاهده کردید موز علاوه بر اینکه سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها می باشد در کاهش وزن نیز موثر می باشید اگر می خواهید در طول روزهای کم وزن خود را کاهش دهید رژیم موز بسیار موثر می باشد.

    فیلدهای اجباری مشخص شده اند

    برای دیدگاه های بعدی نام، ایمیل، و وب سایت من را ذخیره کنید.

    با عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات و تخفیف ها مطلع شوید.


    تهران -شهرک غرب- دادمان – خ میلاد پ8
    آدرس ایمیل: info@decoricor.com
    تلفن تماس: 02191016070
    پشتیبانی :09194489197
    ساعت کاری : شنبه تا 5 شنبه ساعت 9 تا 5


    کد تایید *

    سلامت نیوز: رژیم های متعددی برای کاهش وزن وجود دارند؛ اما هررژیم غذایی را که انتخاب می کنید، باید توجه داشته باشید که سالم و اصولی باشد و هیچ آسیبی به بدن تان وارد نکند.به گزارش سلامت نیوز به نقل از زندگی آنلاین، یکی از این رژیم های سالم که شاید چیز زیادی راجع به آن نشنیده باشید، رژیم ماست است. رژیم ماست علاوه بر لاغری و کاهش وزن، به احیا روده کمک کرده و مشکلات دستگاه گوارش رفع شود. ماست باعث بهبود پوست، تقویت استخوان ها، تسریع روند جذب ویتامین ها و مواد معدنی شده و موجب کاهش وزن می گردد.این رژیم، یک رژیم لاغری مناسب است که با رعایت آن، احساس گرسنگی نخواهید کرد و خیلی سریع به کاهش وزن خواهید رسید. در ادامه این مقاله با ویژگی های مختلف رژیم ماست آشنا شده و در نهایت یک برنامه غذایی ۷ روزه برای لاغری با ماست دریافت خواهید کرد.

    فواید رژیم ماست برای لاغریکاهش وزن آسانارزان و خوشمزهاز بین برنده چربی های شکمکمک به جذب ویتامین ها و مواد معدنی بیشتر غذاهادارای باکتری های مفید برای دستگاه گوارشافزایش سلامت بدنریکاوری سریع تر عضلات بعد از ورزشحاوی مقادیر زیادی پروتئین، کلسیم و ویتامین دی

    نکات منفی رژیم ماستبدون نظارت پزشک نمی توانید برای طولانی مدت آن را ادامه دهیدبرای افرادی که قادر به هضم لبنیات نیستند یا به لاکتوز حساسیت دارند مناسب نیست

    ویژگی های رژیم ماستماستی که مصرف می کنید نباید مقدار زیادی شکر داشته باشد؛ بنابراین همیشه از ماست ساده استفاده کنیدنباید همراه ماست از شیرینی، غذاهای سرخ کرده، و پر چرب و پر ادویه استفاده کنیداگر احساس گرسنگی کردید، می توانید به غذای خود میوه و سبزیجات اضافه کنیدهر زمان که خواستید می توانید رژیم را متوقف کنید

    مواد مورد نیاز برای رژیم ماستمصرف ۵۰۰ میلی لیتر ماست در روز (خانگی یا آماده)نوشیدن دو لیتر آب در روزانجام این دو کار تا ۷ روزبرنامه غذایی رژیم ماستروز اول رژیم – صبحانه۲/۱ فنجان چای سبز گرم بدون شکر۱۲۵ گرم ژله ماستی با ۲/۱ فنجان توت تازه (هر نوع توتی که دوست دارید)نهار۱۲۵ گرم ماست ساده بدون طعم و ادویه + قارچ پخته، گوجه، ریحان و کمی پنیر۲/۱ فنجان گوشت بوقلمون پخته (بدون پوست و استخوان)نهار دوم۱ فنجان آب انار۱۲۵ گرم ماستشام۲/۱ فنجان چای سبز بدون شکر۱۲۵ گرم ماست با مارچوبه پخته۱ فنجان آب پرتقال

    موز و ماست برای لاغری

    روز دوم رژیم-صبحانه۲/۱ فنجان چای سیاه گرم۱۰۰ گرم ماست با کمی غلات صبحانه (۲/۱ فنجان یا کمتر)نهارسوپ ماست شامل ۱۷۵ گرم ماست و خیار، جعفری، شود و پیازچه خرد شده، کمی نمک، ۱ قاشق چایخوری روغن زیتون و ۲/۱ فنجان سینه مرغ خرد شده (بدون پوست)۱ فنجان آب سیبنهار دوم۱ سیب۱ کیوی۱۰۰ گرم ماستشام۱ سهم سالاد سبزیجات۱۲۵ گرم ماست۲/۱ فنجان گوجه فرنگی و بوقلمون پخته شده

    روز سوم رژیم-صبحانه۲/۱ فنجان چای گرم (سیاه یا سبز)۱۲۵ گرم ماست با تمشک یا توت فرنگی۱ فنجان آب انارنهار۱ سهم کدو و بادمجان پخته شده با سیر، جعفری و کمی نمک و فلفل۱۲۵ گرم ماست۱ کف دست گوشت چرخ شده مرغ یا بوقلمون پخته شدهنهار دوم۱ گریپ فروت۱۲۵ گرم ماستشام۲/۱ فنجان چای سبز بدون شکر۱ سهم سالاد سبزیجات۱۲۵ گرم ماست

    روز چهارم رژیم-صبحانه۲/۱ فنجان چای سبز۱۲۵ گرم ماست۱ فنجان توت وحشی

    نهار۱۲۵ گرم ماست۱ فنجان لوبیا سبز پخته۴/۳ فنجان بوقلمون پخته (بدون پوست و استخوان)

    نهار دوم۱۲۵ گرم ماست۱ فنجان آب سیب۲/۱ انبه

    شام۱۲۵ گرم ماست۱ فنجان سالاد خیار و گوجه فرنگی با ۲/۱ قاشق چایخوری خردل، ۱ قاشق چایخوری روغن زیتون و کمی نمک و فلفلروز پنجم رژیم-صبحانه۲/۱ فنجان چای سیاه گرم۱۲۵ گرم ماست با دانه های خوراکی۱ فنجان آب پرتقالنهار۱۲۵ گرم ماست۲/۱ فنجان سینه مرغ پخته۱ فنجان قارچ پخته شده با پیاز و کمی نمک و فلفل۱ عدد کیوینهار دوم۱ مشت میوه خشک۱۲۵ گرم ماست۱ فنجان آب معدنی با لیموشام۱ سیب زمینی پخته با ۱۲۵ گرم ماست و مارچوبه پخته۱ سهم سالاد سبزیجات با ۱ قاشق چایخوری روغن زیتون، نمک و جعفری۱ فنجان آب گریپ فروت

    روز ششم رژیم-صبحانه۲/۱ فنجان آب گرم۱۲۵ گرم ماست۱ فنجان آناناس، سیب و گلابی خرد شدهنهار۱۲۵ گرم ماست۱ فنجان سینه مرغ پخته با جعفری، ۱ قاشق چایخوری روغن زیتون و سیر۱ فنجان آب پرتقالنهار دوم۱۲۵ گرم ماست۲/۱ انبهشام۱۲۵ گرم ماست با کشمش و غلات صبحانه۱ گوجه، ۱ خیار و ۲/۱ فنجان قارچ خرد شده همراه با آب لیمو و جعفری۱ فنجان چای سبز گرم

    روز هفتم رژیم-صبحانه۲/۱ فنجان چای سبز با لیمو۱۲۵ گرم ماست۱ موز قاچ شده با ۲/۱ فنجان شاتوتنهار۱۲۵ گرم ماست۱ سهم بوقلمون پخته شده با مارچوبه، گوجه فرنگی، ۱ قاشق چایخوری روغن زیتون و سیر۱ فنجان آب انارنهار دوم۱۲۵ گرم ماست۱ و نیم مشت آجیل و کشمششام۱۰۰ گرم ماست۱ سهم ماهی سالمون پخته شده با لیمو، جعفری، فلفل و کمی نمک۱ فنجان مارچوبه پخته شده با ۲۵ گرم ماست و دانه های خوراکیمیزان مواد اولیه مورد نیاز برای رژیم ماستژله ماستی: ۱۲۵ گرم-ماست: ۳٫۵ کیلوگرمپنیر: یک بسته کوچک -غلات صبحانه: یک بسته کوچکقارچ: ۷۰۰ گرم -گوجه فرنگی: ۱ کیلوگرمریحان: ۱ بسته-مارچوبه: ۱ کیلوگرمجعفری: ۱ بسته -شوید: ۱ بستهپیازچه: ۱ بسته-سیب: ۳ عددکیوی: ۲ عدد – سبزیجات مخصوص سالاد: ۱ بستهتمشک یا توت فرنگی: ۲۰۰ گرمکدو-بادمجانسیر-گریپ فروت: ۱ عددتوت وحشی: ۲۰۰ گرم-لوبیا سبز: ۳۰۰ گرمانبه: ۱ عدد-شاتوت: ۱۰۰ گرمموز: ۱ عدد-پیاز: ۲۰۰ گرممیوه های خشک: ۱ بسته کوچکسیب زمینی: ۳۰۰ گرم-سالاد سبزیجات: ۵۰۰ گرمآناناس-گلابی: ۳۰۰ گرمچای سیاه-چای سبزآب انار: ۶۰۰ میلی لیتر-آب سیب: ۴۰۰ میلی لیترآب پرتقال: ۶۰۰ میلی لیتر-آب معدنی: ۱ بطریآب گریپ فروت: ۲۰۰ میلی لیتر-توت تازه: ۱۰۰ گرمبوقلمون: ۹۰۰ گرم-سینه مرغ: ۸۰۰ گرمسالمون: ۳۰۰ گرم-گوشت چرخ کرده کم چرب مرغ یا بوقلموننمک: ۱ بسته-روغن زیتون: ۱ بطریفلفل: ۱ بسته-خردل: ۱ بستهدانه های خوراکی مورد علاقه تان: ۱ بسته-کشمش: ۱ بستهآب لیمو: ۱ پاکت کوچک یا آب ۱ لیموی تازه-آجیل: ۱ بسته کوچک

    در این مطلب می‌خواهیم چند رژیم لاغری که به سرعت به کاهش وزن شما کمک می‌کند را معرفی کنیم.

    به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛  یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های خانم‌ها قبل از رسیدن مناسبت‌های خاصی مثل یک مهمانی یا مراسم عروسی و عید نوروز، لاغر کردن اندام هاست. در این میان بسیاری از افراد به دنبال راه‌های سریع و رژیم‌های کوتاه مدت و معجزه‌گر می‌گردند و به نوعی می‌خواهند در کوتاه‌ترین زمان بیشترین نتیجه را بگیرند.

     

    شاید شما هم این مطلب را شنیده باشید که رژیم  باعث ایجاد آسیب‌های جبران ناپذیری به بدن می‌شود. علت آن نیز کاملا مشخص است عدم تامین منابع غذایی و ویتامین‌ها و از دست دادن آب بدن باعث بروز این مشکلات می‌شود.

    حالا تحت  شرایطی برای کاهش وزن عجله دارید و تصمیم گرفته اید که یکی از این رژیم‌ها را استفاده کنید. به شما اکیدا توصیه می‌کنم  بیش از یک دوره رژیم را تکرار نکنید و اگر قصد تکرار داشتید چند ماه به بدنتان فرصت بدید

    موز و ماست برای لاغری

     
    رژیم غذایی تخم مرغ: 
    کم کردن ۳ کیلو وزن، تنها در ۳ روز با رژیم لاغری تخم مرغ
    شما می‌توانید با این دستور العمل غذایی در ۳ روز ۳ کیلو گرم وزن کم کنید.
    روز اول رژیم لاغری با تخم مرغ: 
    صبحانه: ۲ عدد تخم مرغ آب پز.
    ۲ عدد گوجه فرنگی
    یک فنجان چای سبز بدون قند و شکر.
     
    ناهار: ۲ عدد سفیده تخم مرغ
    ۱۲۰ گرم ماهی پخته و آب پز شده
    و یک لیوان چای سبز
     
    میان وعده: یک عدد سیب
     
    شام: هویج بخار پز شده
    کلم بروکلی
    گل کلم
    لوبیا سبز
    نخود فرنگی
    یک فنجان چای سبز 
     
    روز دوم رژیم لاغری با تخم مرغ:
    صبحانه: دوعدد تخم مرغ آب پز
    یک عدد موز
    یک فنجان چای سبز
     
    ناهار: دو عدد سفیده تخم مرغ آب پز
    ۱۲۰ گرم مرغ آب پز بدون پوست
    یک لیوان چای سبز
     
    شام: یک تکه نان سوخاری همراه با تخم مرغ
    ۱۲۰ گرم پنیر لور
    یک فنجان شیر کم چرب
     
    روز سوم رژیم لاغری با تخم مرغ: 
    صبحانه: دو عدد تخم مرغ آب پز
    یک لیوان آب گوجه فرنگی
     
    ناهار:دو عدد سفیده تخم مرغ
    ۱۳۰ گرم گوشت قرمز پخته شده
    یک فنجان چای سبز
     
    شام: دو عدد سیب زمینی پخته شده
    کاهو
    یک لیوان چای سبز
      
    رژیم لاغری ۷ روزه سوپ کلم:
    در این رژیم غذای شما می‌توانید سوپ کلم را به میزان نامحدود مصرف کنید و در کنار آن:
    روز اول: هر گونه میوه به جز موز را مصرف کنید.
    روز دوم: سبزیجات بصورت نا محدود، سیب زمینی پخته با کره
    روز سوم: هرگونه میوه جز موز + سبزیجات پخته بصورت نامحدود
    روز چهارم: تا ۸ عدد موز + شیر بدون چربی بصورت نا محدود
    روز پنجم: مقدار زیادی گوشت گاو به همراه گوجه فرنگی + ۶-۸ لیوان آب
    روز ششم: گوشت گاو + سبزیجات بصورت نامحدود
    روز هفتم: برنج قهوه ای+ آب میوه‌های شیرین نشده، ولی در این روز از سوپ کلم بعنوان میان وعده استفاده کنید.
     
    موارد غیر مجاز در این رژیم: مصرف نان / الکل / نوشابه‌های گازدار
    نحوه تهیه سوپ کلم: سوپ کلم ترکیبی از انواع سبزیجات کم کالری با گوجه فرنگی
     رژیم شکم و پهلو:
    این رژیم فقط باید بین ۷ تا ۱۰ روز انجام شود و نه بیشتر، چون بیش از این مدت زمان عوارضی در بر خواهد داشت. همچین اگر کلسترول دارید یا بیمار هستید، اصلا نباید این رژیم را بگیرید.
     
    صبحانه: ۲ عدد تخم مرغ آب‌پز +‌قهوه یا چای + ۱ عدد سیب
    تخم مرغ‌ها را کامل بخورید و زرده‌ها را سرخود دور نریزید. 
    سیب را با میوه دیگری جایگزین نکنید. سیب خاصیت آنتی‌باکتریال دارد و در مقابل بیماری‌ها بیمه‌تان می‌کند.
     
    ناهار: گوشت قرمز یا ماهی کبابی یا آب‌پز به مقدار دل‌خواه (زیاده روی نکنید، قرار است سیر نشوید نه اینکه تا مرز انفجار بخورید!) + سالاد فصل بدون سس مایونز + نصف لیوان آب کرفس (به جای آب کرفس نمی‌توانید کرفس بخورید.)
     
    شام: گوشت قرمز یا ماهی یا مرغ (کبابی یا آب‌پز) سبزیجات تازه و جوانه‌ها + چای یا قهوه + لیمو ترش تازه
    تعادل بین گوشت‌ها را رعایت کنید. اگر برای ناهار گوشت‌قرمز می‌خورید، سعی کنید برای شام ماهی یا مرغ بخورید.
    اگر یک شب گوشت قرمز می‌خورید، یک شب مرغ، شب سوم حتما ماهی بخورید حتی اگر ماهی دوست ندارید.
    وعده‌های غذایی این رژیم را باید بدون نان بخورید.
     
    میان وعده: ۱ لیوان آب گوجه فرنگی یا شیر کم‌چرب یا یک عدد موز کوچک
    این میان وعده را یا در فاصله صبحانه تا ناهار بخورید، یا در فاصله ناهار تا شام.
    به جای آب گوجه فرنگی نمی‌توانید خود گوجه را بخورید.
    به جای موز هم میوه دیگری را جایگزین نکنید. موز هم به انقباض ماهیچه‌ای کمک می‌کند و هم سوخت و‌ساز بدنتان را افزایش می‌دهد.

    این رژیم شامل سه روز مصرف موادغذایی با کالری بسیار کم است که در چهار روز آینده کالری مصرفی حدود ۱۲۰۰ کیلوکالری – ۱۵۰۰ کیلوکالری است. در اینجا برنامه غذایی سه روزه ذکر شده است:

    روز اول:
    صبحانه: ۱ کف دست نان سبوس دار با ۲ قاشق غذاخوری کره بادام زمینی، ۱/۲ گریپ فروت، ۱ فنجان قهوه یا چای.
    ناهار: یک کف دست نان سبوس دار، ۱/۲ فنجان ماهی تن، ۱ فنجان قهوه یا چای
    شام: ۸۵ گرم گوشت، ۱ فنجان لوبیا سبز، ۱ سیب کوچک، ۱/۲ موز، ۱ فنجان بستنی وانیلی.
     
    روز دوم:
    صبحانه: ۱ تکه نان تست (سبوس دار)، ۱ تخم مرغ پخته شده، ۱/۲ موز.
    ناهار: ۱ تخم مرغ پخته، یک فنجان پنیر خامه ای، ۵ کراکر نمکی.
    شام: ۲ عدد هات داگ، ۱/۲ فنجان هویج و ۱/۲ فنجان کلم بروکلی، ۱/۲ موز، ۱/۲ فنجان بستنی وانیلی.
     
    روز سوم:
    صبحانه: ۱ قوطی کبریت پنیر +۵ کراکر نمکی و یک سیب
    ناهار: ۱ کف دست نان سنگگ، یک تخم مرغ 
    شام: یک فنجان ماهی تن، ۱/۲ موز، ۱ فنجان بستنی وانیلی. میان وعده بین وعده‌های غذایی مجاز نیست. قهوه سیاه و چای سبز بدون شکر مجاز است.
     
    دلیل این که این رژیم غذایی باعث کاهش سریع وزن می‌شود این است که این برنامه کم کالری است. این برنامه رژیم غذایی طولانی مدت نیست و نباید بیش از سه روز دنبال شود.

    روز اول:
    صبحانه:یک فنجان قهوه یک حبه قند
    نهار: ۳ عدد تخم مرغ سفت اسفناج پخته یک عدد گوجه فرنگی
    شام: ۳۰۰ گرم گوشت پخته یا کبابی کاهو آب لیمو
     
    روز دوم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه یک حبه قند
    نهار:۱۰ ورق کالباس مرغ یک لیوان ماست کم چربی
    شام: ۳۰۰ گرم گوشت پخته یا کبابی کاهو آب لیمو
     
    روز سوم:
    صبحانه: یک فنجان چای دو عدد خرما
    نهار: نصف سینه مرغ پخته یا کبابی کاهو سس آب لیمو
    شام:سالاد کرفس گوجه فرنگی آب لیمو
     
    روز چهارم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه یک حبه قند یک ورق نان تست
    نهار:یک لیتر آب میوه ترجیحا سیب یا هویج یک لیوان ماست
    شام: ۳ عدد تخم مرغ سفت هویج رنده شده ۲۰۰ گرم پنیر رژیمی یا کم نمک
     
    روز پنجم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه یک حبه قند یک ورق نان تست
    نهار:یک ماهی پخته یا کبابی کامل یک قاشق چایخوری کره آبلیمو
    شام:۳۰۰ گرم گوشت پخته یا کبابی کاهو کرفس
     
    روز ششم:
    صبحانه: یک فنجان چای دو عدد خرما
    نهار:۱۰ ورق کالباس مرغ یک لیوان ماست کم چربی
    شام: نصف سینه مرغ پخته یا کبابی کاهو آب لیمو روغن زیتون
     
    روز هفتم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه یک حبه قند یک ورق نان تست
    نهار: ۳ عدد تخم مرغ سفت یک ورق کالباس کاهو
    شام:سالاد کلم گوجه فرنگی سس آبلیمو یک عدد میوه
     
    روز هشتم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه یک حبه قند
    نهار: نصف سینه مرغ پخته یا کبابی کاهو آب لیمو
    شام: ۳۰۰ گرم گوشت پخته یا کبابی کاهو آب لیمو یک عدد میوه
     
    روز نهم:
    صبحانه:یک لیوان شیر
    نهار: نصف سینه مرغ پخته یا کبابی کاهو آب لیمو
    شام:سالاد کاهو خیار گوجه فرنگی سس آبلیمو یک عدد میوه
     
    روز دهم:
    صبحانه:یک فنجان قهوه یک حبه قند یک ورق نان تست
    نهار:یک لیتر آب میوه ترجیحا سیب یا هویج یک لیوان ماست
    شام:یک عدد تخم مرغ سفت یک هویج پخته شده و رنده شده ۲۰۰ گرم پنیر رزیمی یا کم نمک
     
    روز یازدهم:
    صبحانه: یک فنجان قهوه یک حبه قند یک ورق نان تست
    نهار:یک عدد ماهی پخته یا کبابی یک قاشق چایخوری کره آبلیمو
    شام: ۳۰۰ گرم گوشت پخته یا کبابی کاهو کرفس
     
    روز دوازدهم:
    صبحانه:یک فنجان چای دو عدد خرما
    نهار: ۳ عدد تخم مرغ سفت یک عدد هویج پخته و رنده شده
    شام: نصف سینه مرغ پخته یا کبابی بدون پوست کاهو آب لیمو
     

    روز اول:
    صبحانه:یک لیوان شیر. نهار:گوشت یا مرغ کبابی یا پخته سالاد کاهو (خیار –گوجه فرنگی-سس آبلیمو) شام:سوپ آبمرغ یا گوشت ۳ ورق نان تست ۳ عدد میوه
     
    روز دوم:
    صبحانه: یک فنجان چای یک ورق نان تست عسل. نهار: ۵ ورق کالباس مرغ گوجه فرنگی یک عدد خیار شور ۳ ورق نان تست شام: نصف سینه مرغ سالاد کاهو یک عدد خیار شور ۳ ورق نان تست
     
    روز سوم:
    صبحانه:یک لیوان شیر .نهار:گوشت یا مرغ کبابی سالاد خیار و گوجه فرنگی شام:سوپ مرغ ۲ ورق نان تست ۲ عدد میوه

    منبع: بیتوته

     

    88492747

    88830950

    info@bornanews.ir

    تهران – خیابان شهید مطهری – خیابان فجر – خیابان نظری – انتهای خیابان دلفان – نبش اتوبان مدرس – پلاک 50

    تمام حقوق برای خبرگزاری برنا محفوظ است. استفاده از مطالب با ذکر منبع آزاد است.

    موز و ماست برای لاغری
    موز و ماست برای لاغری
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *