موز برای لاغری شکم

دوره مقدماتی php
موز برای لاغری شکم
موز برای لاغری شکم

آیا تلاش می کنید وزن خود را کاهش دهید ؟ بیشتر ما بارها و بارها از دست دادن وزن را تجربه کرده ایم . برای کاهش وزن و نگه داشتن آن، ضروری است رژیم غذایی طبیعی و آسانی را دنبال کنیم. غذاهای سالم را انتخاب کنید. موز یک گزینه سالم است که به کاهش وزن کمک می کند. متخصصان توضیح می دهند که چگونه قند خون ، سلامت هاضمه را تنظیم می کنند. این فواید شگفت انگیز با هم کار می کنند تا نتایج کاهش وزن را بالا ببرند. خوب، آن ها چطور کار می کنند ؟ آن ها غنی از فیبر و ویتامین هستند و کالری کمی دارند. آن ها هم چنین به انقباض عضلانی که اغلب با ورزش همراه است کمک می کنند. به علاوه، آن ها در معده منبسط می شوند و احساس پری ایجاد می کنند. احتمالا تعجب می کنید که چطور می توانید شروع کنید ، با ادامه مطالعه این بخش از تناسب اندام و لاغری در نمناک از آن ها در 10 روش منحصر به فرد استفاده کنید.

این میوه خوش مزه و غنی برای اضافه کردن به هر وعده غذایی مناسب است. آن ها به شما احساس خوبی می دهند و وزن را کاهش خواهند داد .مطمئن شوید که آن ها را با غذاهای سالم دیگر ترکیب کرده و برای نتیجه بهتر ورزش کنید.

آیا برنامه صبحگاهی روزانه شلوغی دارید ؟ جو دو سر یک راه آسان برای خوردن یک صبحانه خوش مزه و قابل هضم است. یک موز پوست کنده را به جو خود اضافه کنید تا طعم بهتری داشته باشد . تنها چیزی که نیاز دارید یک میوه خرد شده چند قطره عسل، یک فنجان شیر بادام و نصف فنجان جو است. تمام این مواد را با هم در یک شیشه مخلوط کنید. آن را شب در یخچال قرار دهید. صبح، صبحانه تازه ای نوش جان خواهید کرد.

بسیار خوب، پس بیایید بگوییم برای آماده کردن یک وعده غذایی کامل در صبح وقت دارید. پنکیک موز یک جایگزین سالم تر برای پنکیک های استاندارد ترکیبی است. آن ها ساده هستند و مواد افزودنی ندارند. یک میوه بزرگ با دوعدد تخم مرغ را در مخلوط کن ترکیب کنید. یک – هشتم قاشق چای خوری بکینگ پودر را برای پف کردن اضافه کنید. ترکیب را تا زمانی که صاف شود هم بزنید پس از آن، آن را داخل ماهی تابه بریزید و درست کنید !

موز برای لاغری شکم

دوره مقدماتی php

شکلات دوست دارید ؟ این دستور غذا برای شما مناسب است. سس شکلات با 2 قاشق سوپ خوری روغن نارگیل آب شده و 1 و نیم قاشق سوپ خوری پودر کاکائو درست کنید. مطمئن شوید شیرین نیست. میوه رسیده موز را به صورت تکه های 1 اینچی ببرید. پس از آن، به سادگی یک خلال دندان به هر بخش موز بچسبانید و آن ها را در مخلوط شکلات فرو ببرید، هم چنین می توانید آن ها را در مغز مورد علاقه خود فرو برید.

اسموتی برای میان وعده و یا صبحانه عالی هستند می توانید از موز یخ زده یا تازه برای این دستور غذا استفاده کنید. با این حال ، استفاده از ترکیبات تازه آسان تر است. دوتا از میوه های رسیده را خرد کنید . آن ها را با استفاده از شیر بادام و شیرین کننده مورد علاقه خود به مخلوط کن اضافه و مخلوط را ترکیب کنید تا کاملا صاف شود. حتی می توانید پودر پروتیین مورد علاقه خود را به مخلوط اضافه کنید. انجام این کار قوام بیشتری به نوشیدنی می دهد.

غلات :

غلات پر از فیبر هستند و آماده کردن آن آسان است. غلات سالم مورد علاقه خود را حتی با ریختن مقداری از میوه های گرمسیری تازه خرد شده به خصوص موز، سالم تر کنید.

جانشینی عالی برای دسر است. حتی می توانید یک موز هم برای کاهش وزن اضافه کنید.اگر گیاهخوار هستید یا نمی توانید لاکتوز بخورید این دستور بسیار عالی است . تنها دو میوه موز یخ زده را بردارید و آن ها را به مخلوط کن اضافه کنید. کاکائو و شیر بادام را مخلوط کنید.از این کرم شیرین لذت ببرید.

نان معمولا با کاهش وزن همراه نیست، بنابراین آن را به روش سالم مصرف کنید ، نان موز چربی کم تر ی نسبت به نان های دیگر دارد.

نگران نباشید ،میوه شیرین موز را هر زمانیکه خواستید به دستور غذا اضافه نکنید .این دسرسوشی است. اگر می خواهید راهی خوب برای خوردن موز برای کاهش وزن داشته باشید، آن است . آن را در مخلوط آبکی و شکلاتی مورد علاقه خود غلط داده و آن را لوله کنید.

این میان وعده کلاسیک به دوران کودکی مربوط می شود. به علاوه، ساده است. میوه موز را تکه تکه کنید می توانید میوه ها را یک طرف به کره بادام زمینی و طرف دیگر در کره آجیل فروبرید. این را به عنوان یک وعده غذای سریع و سالم بخورید تا احساس پری و رضایت کنید.

ماست یکی دیگر از میان وعده های غذایی است. با این حال مهم است که به ماست سالم یونان پایبند باشید. میوه ها را به ماست اضافه کنید تا از فواید آن لذت ببرید. از موز برای کاهش وزن در این دستور پخت غذای خوش مزه استفاده کنید. این میوه های مناطق گرمسیری شامل چندین ویتامین و مواد مغذی ضروری هستند که بدن را در شکل و عملکرد درست نگه می دارند. متخصصان می گویند که آن ها یکی از بهترین غذاها در رژیم غذایی هستند. این مهم است اگر می خواهید وزن کم کنید. موز نیز می تواند به میان وعده های مورد علاقه شما، صبحانه و دسرها افزوده شود. از آن در دستور العمل های مد روز استفاده کنید. این کار شما را سالم و خوشحال خواهد کرد.

آیا موز چاق کننده است ؟ سوال متداولی است که ذهن همه افرادی را که به دنبال رژیم های لاغری هستند به خود جلب کرده است . اما به واقع موز چاق کننده نیست بلکه موز یک چربی سوز بسیار موثر و قوی است .

بعضی مردم اینطور فکر میکنند چون موز بافت کرم رنگی دارد که در مقایسه با دیگر میوه های آبدار چاق کننده است.در حقیقت موز کمی بیشتر از 100 کالری دارد.این یعنی بیشتر از نصف کالری یک نوشیدنی انرزی زا .

 موز و پوست داخلی آن سرشار از پتاسیم، املاح معدنی، فیبر، ویتامین A، B و آنتی اکسیدان است. وجود پتاسیم فراوان در موز از آن یکی از بهترین چربی سوزهای دنیا را می سازد. موز با افزایش متابولیسم بدن و افزایش انرژی بدن از پرخوری جلوگیری کرده و مدت زمان طولانی تری شما را سیر نگه می دارد. زمانی که موز وارد بدن می شود شروع به سوزاندن چربی ها می کند.

رژیم غذایی دکتر کرمانی

رژیم موز ؛ رژیم غذایی کاهش وزن موز و شیر در ژاپن توسط همسر یک داروساز برای کمک به کاهش وزنش ابداع شد. بعد از اینکه مشخص شد هیتوشی واتانابه ( داروساز ) حدود ۱۸٫۵ کیلو با آن رژیم کم کرده است به مرور زمان این رژیم شهرت یافت و حتی کتاب آن چاپ شد. با این حال آیا رژیم موز هنگام صبح برای کاهش وزن موثر است یا خیر؟ در ادامه به بررسی و چگونگی کاهش وزن توسط رژیم موز خواهیم پرداخت.

 

مانند بسیاری از رژیم های غذایی این رژیم آن چنان سخت گیر نیست. بر اساس گفته سومیکو واتانابه ( ابداع کننده این رژیم ) آنهایی که این رژیم را دنبال می کنند هنگام صبح جز موز چیز دیگری نباید بخورند و از نوشیدنی شیر نیز استفاده کنند. نهار شامل یک موز دیگر می شود، شاید در کنار آن سالاد باشد اما میان وعده ها فقط موز است. در طول روز هم تنها باید آب بنوشید. شام هرچه دوست داشتید باشد اما دسر هم چیزی جز موز نخواهد بود.

موز برای لاغری شکم

 

در این برنامه غذایی هیچ محدودیتی در مصرف موز وجود ندارد. در وعده صبحانه هر تعداد که بخواهید موز میل کنید. با این حال به غیر از موز، غذاهایی که هنگام نهار می خورید باید کنترل شده و متعادل باشد و در وعده شام نیز برای آنچه می خورید محدودیتی وجود ندارد. موز به عنوان بخش اصلی صبحانه است و آب هم تنها مایعاتی است که اجازه مصرفش را دارید. در کل، غذاهایی که در این رژیم اجازه مصرف آن را دارید عبارتند از:

 

علاوه بر باید و نبایدهای غذایی این رژیم، رژیم موز برای رسیدن به کاهش وزن دیگر شرایط را نیز تحمیل می کند. شام باید قبل از ساعت ۸ شب خورده شود و قبل از نیمه شب باید بخوابید. زمان بندی این رژیم با کار یا درس بعضی افراد تداخل دارد از این رو برای آنها رعایت چنین مواردی دشوار است به همین دلیل قالب زمان بندی رژیم متناسب با افرادی که ساعات خاصی کار می کردند تنظیم شده است. برخی وب سایت هایی که از این رژیم حمایت می کنند روی آرام خوردن موزها و خوب چشیدنشان تاکید دارند.

ارزش غذایی موز غیرقابل انکار است. موزها سرشار از ویتامین، به خصوص ویتامین C و B6 هستند. یک موز معمولی ۳ درصد از پروتئین مورد نیاز  بدن در روز را تامین می کند. البته این مقدار برای هر موز آن چنان زیاد نیست اما اگر رژیم موز را دنبال کنید تنها چند موز نمی خورید و هر روز مجبورید مقدار زیادی موز بخورید. با این حال موز پاسخگوی تمام نیازهای بدن نیست.

 

موز سرشار از فیبر خوراکی است. فیبر خوراکی برای کسانی که مواظب سایز میان تنه خود هستند اهمیت دارد چون سبب هضم دیگر مواد غذایی می شود. فیبر خوراکی در برابر هضم شدن در روده مقاومت می کند و این قابلیت را دارد که قبل از هضم تمام کالری هایش در کنار دیگر مواد از دستگاه گوارش خارج شود. در واقع چنین اتفاقی سبب می شود مواد مغذی دیگر غذاهایی که خوردید بی اثر شود؛ در نتیجه چاق کنندگی شان را کمتر می کند.  متخصصان تغذیه قبول دارند بیشتر افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند همان افرادی هستند که در رژیمشان از کربوهیدرات ساده بالایی استفاده می کردند و باید حالا به فکر افزایش مصرف فیبر خوراکی خود باشند.

 

موز در بین غذاهای دیگر بیشترین نشاسته مقاوم را، در خود دارد. نشاسته مقاوم نوعی از فیبر است. دستگاه گوارش انسان کار سختی برای هضم و تجزیه نشاسته دارد. نشاسته مقاوم، در برابر هضم مقاومت می کند. زمانی که این نشاسته در معده آرام می گیرد، فیبر مقاوم تخمیر می شود. در نتیجه این تخمیر، محصولات تجزیه متنوعی تولید می شوند که سبب افزایش فرآیند طبیعی چربی سوزی در بدن می شود. فیبر خوراکی و نشاسته مقاوم حجم غذای درون معده را افزایش می دهند در نتیجه احساس سیری بالا می رود و وسوسه خوردن میان وعده در بین وعده های اصلی کمتر می شود.

 

این رژیم بدون مشکل نیست. با اینکه افزایش مصرف فیبر خوراکی و و یتامین C یک نقص به حساب نمی آید اما مخالفان این رژیم آن را به نداشتن اثبات علمی، آزمایشگاهی و بی تاثیر بودن آن در کاهش وزن متهم کردند. این رژیم بیشتر بر پایه یک نوع غذا است و برای تغییر سبک زندگی و یا استفاده طولانی مدت مناسب نیست. موز به تنهایی توانایی برآورده کردن تمام نیازهای بدن در طول روز را ندارد. برای مثال موز هیچ گاه ویتامین های محصولات گوشتی به خصوص ویتامین B12 را ندارد.

یکی از مشکلات وارد به رژیم موز این است که می گویند موز بسیار سالم است بنابراین هر تعداد خواستید بخورید.  هر موز به صورت کلی ۶۰ تا ۱۸۰ کالری دارد. خوردن ۱۰ عدد موز در طول روز  ۱۸۰۰ کالری وارد بدن می کند بدون اینکه متوسط نیاز پروتئین و کلسیم بدن را دریافت کرده باشید. در واقع هر رژیمی که به شما اجازه دهد بدون محدودیت از یک غذا بخورید شک کنید چون هر غذایی که بیش از حد مصرف شود قابلیت افزایش وزن را دارد. همچنین اصلا مشخص نیست چرا در این رژیم گفته می شود آب باید در دمای اتاق باشد!

 

رژیم موز در سال ۲۰۰۸ جنجال زیادی به پا کرد. حتی مدتی ژاپن با مشکل کمبود موز مواجه شد چون این رژیم در آن منطقه طرفداران زیادی پیدا کرده بود. بیش از ۷۵۰٫۰۰۰ کتاب با موضوع رژیم موز به فروش رسید و شهرت این رژیم در تلویزیون و اینترنت سبب شد در آمریکا نیز محبوب شود. با این حال عمر چنین رژیم هایی زیاد نیست.

 

رژیم موز مانند دیگر رژیم های کم کالری سبب کاهش وزن می شود اما آیا هدف از رژیم گرفتن تنها کاهش وزن است؟ اگر خوب به این موضوع فکر کنیم می بینیم هدف از رژیم گرفتن کاهش وزن نیست بلکه رسیدن به سلامتی است. کاهش وزن از راه های ناسالم هم بدست می آید اما سلامتی خیر.

رژیم موز و دیگر رژیم هایی که با خواندن یک نوع غذای تکراری می خواهند شما را به کاهش وزن برسانند ارزش حتی یک روز رعایت کردن را هم ندارند چون آخرین چیزی که برای این نوع رژیم ها اهمیت دارد سلامتی شما است. رژیم غذایی یک نوع سبک زندگی است و باید آن را به صورت طولانی ادامه داد نه فقط چند ماه.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظر شما

موز برای لاغری شکم

ایمیل

من روز اولمه که این رژیم رو گرفتم و امید وارم جواب بده اخه عروسی دعوتم و اندامم تو این ایام قرنطینه یکم شل و ول شده

دوست خوبم،تو رژیم های محدود کنه امکان بازگشت وزن وجود داره. برای رسیدن به وزن ایده آل داشتن یه رژیم اصولی که عادت های بد غذایی رو به عادت های خوب غذایی تبدیل کنه مهمه.و در کنار اینها به بدنتون و سلامتیتون آسیبی هم وارد نمیکنه. برای اطلاعات بیشتر روی صفحه ثبت نام رژیم کاهش وزن کلیک کنید.

سلام من این رژیم رو گرفتم (۴ روز کامل) الان ک روز پنجمه دارم استراحت میکنم تا دوباره این رژیم رو بگیرم
چند روز استراحت برای استراحتم کافیه تا بتونم دوباره رژیم و ادامه بدم؟
و ی سوال دیگه اینکه ایا بیشتر از ۴ روز میتونم این رژیم و بگیرم و بعدش استراحت کنم؟

دوست عزیز، رژیم های تک غذایی فقط به عنوان یک رژیم شوک چند روزه میتونین استفاده بشه.ادامه این رژیم باعث کمبود ویتامین ها و مواد معدنی در بدن میشه و مشکلاتی مثل ریزش مو، مشکلات گوارشی و سو تغذیه رو به دنبال داره

[…] منبع […]

برای دریافت مشاوره خرید رژیم دکتر کرمانی شماره همراه خود را ثبت کنید ما با شما تماس می‌گیریم

کلیه حقوق متعلق به مجموعه به اندام دکتر کرمانی می باشد.

رژیم غذایی دکتر کرمانی

یکی از حقایق اولیه درباره ی سالم غذا خوردن، این است که میوه برای سلامتی مفید است.

بنابراین شاید خیلی عجیب به نظر برسد که بسیاری از برنامه های غذای کم کربوهیدرات می گویند باید از خوردن موز دست بکشید.

بالاخره موز هم یک میوه است اما به میوه ای شهرت دارد که سرشار از قند و کالری است.

موز برای لاغری شکم

هر ماه بیش از ۷۰٫۰۰۰ مرتبه در گوگل سرچ می شود که یک موز چقدر کالری دارد.

حتی برخی از مربیان ورزشی نیز توصیه می کنند این میوه را از برنامه غذایی تان حذف کنید.

خوردن موز در یک برناکه غذایی کتوژنیک؟ اصلا حرفش را هم نزنید.

دلیلش چیست؟ یک موز متوسط، حاوی ۲۷ گرم کربوهیدرات، بیش از دو برش نان سفید و همچنین ۱۴ گرم قند است.

این قند به حالت فروکتوز خود را نشان می دهد، قند ساده ای که بدن به سرعت هضم می کند.

می تواند منجر به بالا رفتن شدید قند خون و انسولین شود.

همچنین این موز متوسط ۱۰۵ کالری دارد.

اما اگر از طرفداران موز هستید، مجبور نیستید برای کاهش چند کیلوگرم، این میوه زرد رنگ را فدا کنید:

موز قرار نیست به تنهایی تلاش هایتان برای کاهش وزن را بی ثمر کند.

همانطور که یک غذا به تنهایی نمی تواند باعث کاهش وزن شود، یک غذا به تنهایی نمی تواند موجب اضافه وزنتان شود.

با اینکه موز حاوی قند است اما این قند، طبیعی است.

بنابراین نمی توان آن را مانند قند اضافه شده دانست.

همچنین این میوه را باید منبعی غنی از پتاسیم و حاوی فیبر، ویتامین C، B6 و آنتی اکسیدان های ضد التهاب دانست.

فیبر موجود در موز، می تواند به کاهش وزن کمک کند.

بر اساس تحقیقات، افزایش فیبر دریافتی به ۳۰ گرم در روز کمک می کند بتوانید کاهش وزن مناسبی داشته باشید.

یک موز متوسط حاوی ۳٫۱ گرم فیبر است.

این یعنی قند خونتان مانند دیگر غذاهای حاوی قند بالا به صورت ناگهانی بالا نخواهد رفت.

به همین خاطر بعد از خوردن یک موز احساس سنگینی نمی کنید و بعد از ۳۰ دقیقه، دوباره گرسنه نیستید.

موز خود را با پروتئین و مقداری چربی از کره بادام زمینی یا بادام دریافت کنید.

با این کار، قدرت ماندگاری انرژیِ میوه ای که خوردید را افزایش می دهید.

سعی کنید موز را قبل یا بعد از ورزش بخورید تا به شما انرژی دهد و در ریکاوری کمکتان کند.

موز دشمنتان نیست. اگر می خواهید وزن کم کنید به جای یک میوه روی کل برنامه غذایی و ورزشتان تمرکز کنید.

چنین نگرشی شما را خیلی جلوتر خواهد برد.

پیشنهاد به اندام : چرا خوردن موز قبل از ورزش خوب است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

موز برای لاغری شکم

نظر شما

ایمیل

برای دریافت مشاوره خرید رژیم دکتر کرمانی شماره همراه خود را ثبت کنید ما با شما تماس می‌گیریم

کلیه حقوق متعلق به مجموعه به اندام دکتر کرمانی می باشد.

لاغری در پاییز با این شاه‌میوه‌ها!

تغذیه در کاهش وزن اهمیت زیادی دارد؛ این میوه‌های پاییزی و زمستانی به شما قول لاغری می‌دهند!

به گزارش مجله پیام دلتا، اگرچه باید برای رژیم لاغری، مقدار کالری‌های روزانه خود را بشمارید اما یک رژیم غذایی مناسب مثلا سالاد میوه، بدن شما را از غذاهای مغذی که موجب چربی‌سوزی و ساخت ماهیچه می‌شود، محروم نمی‌کند.

بنابراین، یادتان باشد مصرف برخی میوه‌های پاییزی موادی دارند که موجب لاغری و چربی‌سوزی می‌شوند که ما در ادامه تعدادی از آنها را برای شما معرفی می‌کنیم.

موز برای لاغری شکم

بعضی از میوه‌ها قند دارند و باعث چاقی موضعی می‌شوند و بعضی دیگر برعکس لاغر می‌کنند اما آیا تا کنون درباره میوه‌های پاییزی که چربی را بسوزانند، چیزی شنیده‌اید اصلا  این میوه‌ها را می‌شناسید؟

هنگامی که شما شروع به کاهش وزن می‌کنید، تمام چیزهایی که می‌خورید در این مسئله اثر دارند؛ ما در ادامه میوه‌هایی را معرفی می‌کنیم که در لاغری بدن و به خصوص از بین بردن چربی شکم و پهلو موثر هستند. پژوهش‌های اخیر نشان می‌دهد که مصرف گروهی از میوه‌ها می‌تواند سوخت و ساز بدن را بالا ببرد و در نتیجه شما را لاغرتر کند.

چربی شکم که در نواحی دور کمر جمع می‌شود، به نگرانی و دغدغه‌ی بسیاری تبدیل شده است. نه تنها چربی شکم جذابیت را از بدن می‌گیرد، بلکه خطر بالا رفتن فشار خون، دیابت و بیماری‌ کبد چرب را افزایش می‌دهد. بسیاری از افراد برای سوزاندن چربی‌های شکم به رژیم‌های غذایی لاغری روی می‌آورند اما این کار به تنهایی کافی نیست.

بهترین راه لاغری و چربی‌سوزی شکم انتخاب هوشمندانه‌ی مواد غذایی و ورزش منظم است. میوه‌های پاییزی در کنار انجام تمرینات ورزشی مناسب می‌توانند در این زمینه به شما کمک زیادی کنند.

سیب یکی دیگر از میوه‌های چربی‌سوز است.

سیب دارای فیبر خوراکی، فلاونوئید، فیتواسترول و بتاکاروتن است که باعث ایجاد احساس سیری می‌شود و از پرخوری جلوگیری می‌کند. بر اساس یک تحقیق در برزیل، زنانی که روزانه ۳ سیب یا بیشتر می‌خورند، لاغری و کاهش وزن بیشتری نسبت به زنانی دارند که اصلا سیب نمی‌خورند.

ترکیبات طبیعی موجود در سیب که به نام پکتین اسید شناخته می‌شوند، به لاغری کمک می‌کنند. میوه‌هایی که سرشار از پکتین هستند، معمولا باید بیشتر جویده شوند و وقتی پکتین در معده حل می‌شود، ماده‌ی ژل‌مانندی می‌سازد که چربی و کلسترول خوراکی را تسخیر می‌کند.

آووکادو علاوه بر داشتن اسیدهای غیراشباع چندپیوندی، منبع غنی از فیبر (۱۱ تا ۱۷ گرم در هر آووکادو) است که آن را به یک غذای فوق‌العاده برای جلوگیری از گرسنگی و انباشت چربی تبدیل کرده است؛ پس حتما روزانه نصف فنجان آووکادو بخورید.

کیوی سرشار از ویتامین C، ویتامین E، ویتامین K، فولات، پتاسیم و فیبر است. این میوه یک درمانگر فوق‌العاده قوی در کاهش وزن، فشار خون و کلسترول است. کیوی می‌تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود ببخشد و کیفیت خواب و سروتونین را متعادل نگه دارد.

این میوه برای مبارزه و از بین بردن انگل بسیار مفید است. اگر مشکلات کلیوی و هضم غذا نیز دارید، از این میوه استفاده کنید. پاپایا می‌تواند نفخ و یبوست را به خوبی درمان کند و از بهترین میوه‌های لاغر‌کننده شکم است.

طی مطالعات انجام‌شده گریپ‌فروت در کاهش فشار خون بسیار مفید است البته سطح کلسترول را نیز متعادل نگه می‌دارد. این میوه یک رژیم غذایی بزرگ در کاهش وزن و یکی از بهترین میوه‌های لاغر‌کننده شکم محسوب می‌شود.

پرتقال سرشار از فلاونوئیدها و دیگر ترکیبات مرتبط با خواص آنتی‌اکسیدانی و ضد التهابی است. پرتقال جهت کاهش فشار خون و بهبود بیماری قلب و عروق مفید است. با مصرف این میوه در انواع سالاد و دسرهای رژیمی می‌توانید به راحتی وزن کم کنید.

لیمو یکی از منابع بزرگ و مفید ویتامین C و تیامین است.

آهن و منیزیم در لیمو به وفور یافت می‌شود. فیبر و ویتامین B6، کلسیم و پتاسیم که در لاغر شدن بسیار مهم هستند، در لیمو بسیار زیاد وجود دارد و از بهترین میوه‌های لاغر‌کننده بدن و شکم است. این ماده‌ی غذایی نیز به عنوان یک رژیم مناسب در کاهش وزن به شما کمک می‌کند.

انار هم از میوه‌هایی است که سرشار از آنتی‌اکسیدان است و به لاغری و سوزاندن چربی‌ها کمک می‌کند. همچنین انار از میوه‌هایی است که اشتهای شما را کاهش می‌دهد؛ به همین دلیل یک لیوان آب انار قبل از ناهارتان میل کنید یا به سالادتان این میوه را اضافه کنید.

موز سرشار از فیبرهای سالمی است که اشتهای شما را کم و موجب چربی‌سوزی می‌شود.

فیبرهای غیر قابل هضم موجود در موز از جذب کربوهیدرات‌های بدن جلوگیری می‌کند. این عامل باعث می‌شود، بدن از ذخیره چربی‌ها به جای کربوهیدرات‌ها برای تولید انرژی استفاده کند.

پتاسیم موجود در موز به ساخت ماهیچه کمک می‌کند و موجب لاغری می‌شود. شما می‌توانید این میوه را به راحتی در ماست، میلک‌شیک و شیر بریزید و از طعم و خاصیت آن لذت ببرید.

خرمالو هم یک میوه بسیار مفید برای افرادی است که تمایل به لاغری و کاهش وزن دارند؛ این میوه کالری کمی دارد و مصرف آن حس سیری در فرد ایجاد می‌کند.

خرمالو سرشاز از ویتامین A وC، ضد سرماخوردگی، آنفولانزا و عفونت ریه است؛ همچنین این میوه به دلیل داشتن مقادیر بالایی از آنتی اکسیدان، ضد سرطان است و موجب تقویت بینایی می‌شود.

خیار یک میوه‌ی طراوت‌بخش و کم‌کالری و همچنین یک چربی‌سوز شکم است. ۱۰۰ گرم خیار حاوی حدودا ۹۶ درصد آب و ۴۵ کالری انرژی است. خیار همچنین سرشار از مواد معدنی، فیبر خوراکی و ویتامین است. خوردن یک بشقاب سالاد خیار روشی موثر و سالم برای لاغری و دفع سموم آزاد‌شده از سیستم گوارش است.

موز برای لاغری شکم

یک گوجه‌فرنگی بزرگ فقط ۳۳ کالری انرژی دارد. گوجه‌فرنگی دارای ترکیب شناخته‌شده‌ی فراوانی است که به کاهش چربی خون کمک و در نتیجه چربی شکم را کنترل می‌کند. این ترکیب همچنین با بیماری‌های مزمن مرتبط با چاقی مبارزه می‌کند.

چند خوراکی مفید برای تقویت ریه‌ها در مقابل کرونا

ویتامین D و تقویت سیستم ایمنی

تاثیر ویتامین D بر ریزش مو

۲۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۱:۲۶ ب٫ظ

ممنون

پاسخ

۲۹ شهریور ۱۳۹۸ در ۱۲:۰۴ ب٫ظ

  • علت درد زیر شکم در سه ماه اول بارداری
  • واقعا عالی و بی نظیر است.

    پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه

    نام

    ایمیل

    وب‌ سایت

    مغز بادام بر دو نوع است: شیرین و تلخ. مغز بادام شیرین، طعم ملایم و خوشمزه‌ای دارد و به سهو…

    اشخاص ممنوع المعامله به کسانی گفته می‌شود که از انجام دادن معامله یا مداخله در اموال خود به طور کلی یا نسبت به موردی خاص توسط قانون‌گذار منع شده‌اند.


    به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اگر شما دچار افزایش وزن هستید و می خواهید از دست چربی شکمی رها شوید، راه و روش های طبیعی را درپیش بگیرید.
    مشکل افزایش وزن و چاقی در کشورهای صنعتی بسیار شایع است به عنوان مثال سال 2008 در آمریکا حدود 8 / 33 درصد بزرگسالان و 17 درصد کودکان دچار چاقی بودند.
    همه دست اندرکاران بخش بهداشتی و درمانی متفق القول هستند که بدن انسان فقط هنگامی وزن طبیعی خود را بازمی یابد که سالم باشد و سالم بودن بدن مستلزم رعایت اصول تندرستی و مصرف مقدار فراوان سبزی ها و میوه هاست.
    به گزارش سایت “هلثی فود استیل” مصرف مخلوط موز می تواند چربی شکم را آب کند و شما را از چند کیلو وزن اضافی برهاند.

    مخلفات مخلوط موز برای آب کردن چربی شکمی :
    یک موز رسیده
    یک قاشق بزرگ زنجبیل( یا زنجفیل) پوست کنده
    یک لیوان توت یخ زده
    دو قاشق بزرگ آرد دانه تازه برزگ (کتان)

    روش تهیه مخلوط موز :
    مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید.
    مخلوط موز را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

    فواید مخلوط موز :
    موز سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان، قند طبیعی و فیبر است که همه این مواد برای بدن مفید است و باعث افزایش کارایی آن می شود. موز همچنین باعث تنظیم قند خون می شود و به هضم و جذب مواد غذائی بسیار کمک می کند و بدن را نیز از ریزپسماندها و مواد سمی پاک می کند و چربی هائی را که در اطراف شکم جمع شده است، آب می کند و کاهش می دهد. موز گذشته از این فواید، باعث احساس سیری می شود و شما را از خوردن میان وعده ها یا غذاهای آماده یا چرب یا بسیار شیرین و متعاقب آن افزایش وزن بازمی دارد. 

    موز برای لاغری شکم

    زنجبیل نیز برای بدن انسان بسیار مفید است. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف زنجبیل متابولیسم (سوخت و ساز) بدن را بهبود و تسریع می بخشد و باعث آب شدن چربی شکمی می شود و اشتهای انسان را تنظیم می کند و باعث رفع یبوست می شود.
    آخرین گزارش مجله “بیوتک بیزینس ویک” نشان می دهد که زنجبیل باعث احساس سیری می شود و مصرف یک لیوان چای زنجبیل پیش از غذا باعث کاهش احساس گرسنگی می شود و متعاقب آن فرد را از خوردن غذای بسیار بازمی دارد.
    214-211-9 

    

    اگر می‌خواهید وزن کم کنید به جای یک میوه روی کل برنامه غذایی و ورزشتان تمرکز کنید

     

    یکی از حقایق اولیه‌ای که هر کسی درباره سالم غذا خوردن می‌آموزد این است که میوه برای سلامت مفید است؛ بنابراین شاید خیلی عجیب به نظر برسد که بسیاری از برنامه‌های غذای کم کربوهیدرات می‌گویند باید از خوردن موز دست بکشید.

    موز برای لاغری شکم

     

    بالاخره موز هم یک میوه است، اما به میوه‌ای شهرت دارد که سرشار از قند و کالری است. هر ماه بیش از ۷۰.۰۰۰ مرتبه در گوگل سرچ می‌شود که یک موز چقدر کالری دارد و حتی برخی از مربیان ورزشی نیز توصیه می‌کنند این میوه را از برنامه غذایی حذف کنید. خوردن موز در یک برناکه غذایی کتوژنیک؟ اصلا حرفش را هم نزنید.

     

    چرا یک موز متوسط حاوی ۲۷ گرم کربوهیدرات است، بیش از دو برش نان سفید و همچنین ۱۴ گرم قند. این قند به حالت فروکتوز خود را نشان می‌دهد، قند ساده‌ای که بدن بدن به سرعت هضم می‌کند و می‌تواند منجر به بالا رفتن شدید قند خون و انسولین شود. همچنین این موز متوسط ۱۰۵ کالری دارد.

     

    اما اگر از طرفداران موز هستید مجبور نیستید برای کاهش چند کیلو این میوه زرد رنگ را فدا کنید: موز قرار نیست به تنهایی تلاش هایتان برای کاهش وزن را بی ثمر کند. همانطور که یک غذا به تنهایی نمی‌تواند باعث کاهش وزن شود یک غذا به تنهایی نمی‌تواند موجب شود وزنتان افزایش پیدا کند.

     

    بالاخره با اینکه موز حاوی قند است این قند طبیعی است بنابراین نمی‌توان آن را مانند قند اضافه شده دانست، همچنین این میوه را باید منبعی غنی از پتاسیم و حاوی فیبر، ویتامین C، و B۶ و آنتی اکسیدان‌های ضد التهاب دانست.

     

    فیبر موجود در موز در واقع می‌تواند به کاهش وزن کمک کند. بر اساس تحقیقات افزایش فیبر دریافتی به ۳۰ گرم در روز کمک می‌کند بتوانید کاهش وزن مناسبی داشته باشید. یک موز متوسط حاوی ۳.۱ گرم فیبر است این یعنی قند خونتان مانند دیگر غذا‌های حاوی قند بالا به صورت ناگهانی بالا نخواهد رفت. به همین خاطر بعد از خوردن یک موز احساس سنگینی نمی‌کنید و بعد از ۳۰ دقیقه دوباره گرسنه نیستید.

     

    موز خود را با پروتئین و مقداری چربی از کره بادام زمینی یا بادام دریافت کنید با این کار قدرت ماندگاری انرژِی میوه‌ای که خوردید را بیشتر هم کرده اید. سعی کنید موز را قبل یا بعد از ورزش بخورید تا به شما انرژی دهند و در ریکاوری کمکتان کنند.

     

    موز دشمنتان نیست. اگر می‌خواهید وزن کم کنید به جای یک میوه روی کل برنامه غذایی و ورزشتان تمرکز کنید. چنین نگرشی شما را خیلی جلوتر خواهد برد.

     

    منبع: بهداشت نیوز

     

    تجویز انواع سمعک نامرئی و هوشمند

    دریافت سود روز شمار بدون ریسک

    مشاور و راهنمای خرید دمنوش و جوشانده

    کاندوم متناسب با نیازت رو اینجا پیداکن

    کاملترین درگاه رزرو تورهای داخلی و خارجی

    تخته نرد خاتم، بهترین انتخاب برای هدیه

    باغ رستوران پیشنهادی مرجانه گلچین در فشم

    لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

    موز برای لاغری شکم

    موهات می تونه ساعت ها مثل حالت اول بمونه

    راهنمای انتخاب و خرید محصولات زناشویی

    آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز

    مطمئن ترین درگاه خرید لپ تاپ های استوک

    کم شنوایی وناشنوایی در کودکان وخرید سمعک

    حس می کنی دچار کم شنوایی شدی؟

    Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

    ورود / عضویت

    هیچ محصولی در لیست علاقه مندی ها نیست.


    مشاهده لیست دلخواه


    پرداخت

    موز برای لاغری شکم

    ورود / عضویت

    هیچ محصولی در لیست علاقه مندی ها نیست.


    مشاهده لیست دلخواه


    پرداخت

     

    انگشتر نقره برگ رومی دوحلقه

    190000 تومان

    گوشواره نقره شیپوری

    90000 تومان

    انگشتر نقره کهربایی مربعی

    270000 تومان

     

    معرفی سه رژیم موز فوق العاده عالی برای لاغری

    یکی از رژیم های مرسوم در ژاپن رژیم موز می باشد. که در صبحانه حدودا دو تا سه عدد موز مصرف می شود. اگرچه راه های زیادی برای انجام این رژیم وجود دارد. شما در این رژیم به جای مصرف غذا از موز مصرف می کنید که باعث می شود کاهش چند کیلو در چند روز می شود. برخی از افراد تنها از موز برای صبحانه استفاده می کنند و در بقیه ساعات روز به رژیم عادی خود باز می گردند و برخی افراد خوردن دیگر غذاها را برای چند روز متوقف کرده و در عوض موز مصرف می کنند.

     رژیم لاغری سه روزه موز (رژیم شیر موز)

    رژیم سه روزه موز که اغلب از آن به عنوان رژیم شیر موز یاد می شود یکی از آسان ترین و محدود ترین رژیم های موز می باشد. رژیم روزانه شیر موز حاوی سه موز و سه لیوان شیر کم چرب یا ماست می باشد. مقدار غذای تعیین شده را به ۵ تا ۶ سهم تقسیم کنید و آن ها را در فاصله زمانی معین در طول روز مصرف کنید برای پیشگیری از احساس گرسنگی شدید وعده های غذایی را تفکیک کنید. میوه ها و لبنیات می توانند جدا از یکدیگر مصرف شوند. علاوه بر این در طول روز مقدار زیادی آب و چایگیاهی بدون شکر بنوشید. این عمل باعث می شود شکم شما تمیز شود. آخرین وعده شما نباید بیش از سه ساعت قبل از رفتن به رختخواب به طول بیانجامد. شما با استفاده از این رژیم می توانید حدود ۳ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید. همچنین می توانید موز ها را قبل مصرف در فریزر قرار دهید سپس با شیر ترکیب کنید تا بستنی خوشمزه ای تهیه کرده باشید. 

     

     

    انگشتر نقره دوحلقه تاج

    330000 تومان

    موز برای لاغری شکم

    انگشتر نقره سولیتر

    245000 تومان

    انگشتر نقره دست ساز گل

    65000 تومان

     

    رژیم هفت روزه موز

    رژیم موز هفت روزه به اندازه رژیم موز سه روزه محدود نیست و در آن مقدار مصرف میوه محدود نمی باشد با استفاده از این رژیم قادر خواهید بود ۴ کیلوگرم از وزن خود را از دست بدهید. شما مجاز به مصرف روزانه ۱.۵ کیلوگرم موز رسیده پوست کنده می باشید. به محض اینکه احساس گرسنگی کردید یک موز بخورید و اگر احساس گرسنگی شما شدید بود می توانید به وعده غذایی خود یک عدد تخم مرغ آب پز اضافه کنید. تنها مجاز به مصرف چای گیاهی و آب می باشید. در طول این هفت روز تنها مجاز به مصرف دو عدد تخم مرغ آب پز خواهید بود. 

    با استفاده از این رژیم ۴ روزه موز و پنیر قادر خواهید بود تا حدود ۲ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید. موز و پنیر هر دو دارای ویژگی ها و خواص عالی هستند از این رو استفاده از این رژیم موز در کاهش وزن بسیار موثر خواهد بود.روز های اول و سوم: پنیربرای صبحانه حدود ۱۲۰ گرم پنیر با چربی کم به همراه میوه و برای ناهار ۱۲۰ گرم پنیر و سالاد سبزیجات بدون روغن مصرف کنید. می توانید برای شام ۱۲۰ گرم پنیر به همراه گریپ فروت مصرف کنید.روزهای دوم و چهارم: موزبرای صبحانه حدود ۱۲۰ گرم ماست با چربی کم یا پنیر به همراه موز و برای ناهار ۲ عدد موز به همراه ۱ عدد تخم مرغ آب پز همچنین در شب می توانید برای شام ۲۰۰ گرم گوشت پخته شده بدون چربی و ۱ تا ۲ عدد موز مصرف کنید. 

  • عکس تبریک تولد برادر فوت شده
  •  همانطور که مشاهده کردید موز علاوه بر اینکه سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها می باشد در کاهش وزن نیز موثر می باشید اگر می خواهید در طول روزهای کم وزن خود را کاهش دهید رژیم موز بسیار موثر می باشد.

    فیلدهای اجباری مشخص شده اند

    برای دیدگاه های بعدی نام، ایمیل، و وب سایت من را ذخیره کنید.

    با عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات و تخفیف ها مطلع شوید.


    تهران -شهرک غرب- دادمان – خ میلاد پ8
    آدرس ایمیل: info@decoricor.com
    تلفن تماس: 02191016070
    پشتیبانی :09194489197
    ساعت کاری : شنبه تا 5 شنبه ساعت 9 تا 5


    کد تایید *

    آیا موز باعث چاقی شما می شود ؟ شما احتمالا بارها از متخصصین تغذیه شنیده باشید، که باید از خوردن موز ،به خصوص هنگامی که در رژیم غذایی برای کاهش وزن هستید، اجتناب کنید چون حاوی مقادیر زیاد

    آیا موز باعث چاقی شما می شود ؟ شما احتمالا بارها از متخصصین تغذیه شنیده باشید، که باید از خوردن موز ،به خصوص هنگامی که در رژیم غذایی برای کاهش وزن هستید، اجتناب کنید چون حاوی مقادیر زیادی از قند است و من می دانم که مردم زیادی، از خوردن موز دچار هراس می شوند، چون معتقدند که این میوه آنها را چاق می کند ، در حالی که این درست است که موزها حاوی قند هستند، آنها می توانند فقط باعث افزایش وزن شما شوند، اگر شما مراقب نباشید، که چقدر کالری مصرف می کنید و آنها را با چربی ها ترکیب می کنید.

     لاغری سریع در 3 روز با موز

    میوه خورها کسانی هستند که فقط میوه های تازه و ایده آلی برای حفظ بدن خود می خورند آنها بیشتر تناسب اندام دارند و در واقعیت،هر هفته از ده ها موزاستفاده می کنند راز آنها این است که از غذاهای چرب زیادی استفاده نمی کنند که وقتی با مواد غذایی شیرینی مثل موز می خورید،به سلول های چربی متصل نشوند بنابراین می توان گفت، که اگر شما میزان چربی ای را که استفاده می کنید،کنترل کنید، می توانید با خیال راحت و بدون احساس عذاب وجدان،از این میوه خوشمزه استفاده کنید درحقیقت، با اضافه کردن این میوه، به رژیم غذایی خود ،هضم را بهبود می بخشید، سموم اضافی را از بین می برید و باعث درخشش پوستتان می شود ، بحث این بخش از تناسب اندام و کاهش وزن مامامی در مورد برنامه ای است برای  در 3 روز با خوردن موز .

    رژیم لاغری 3 روزه با این میوه

    موز برای لاغری شکم

    موزها مزایای شگفت انگیز بسیار زیادی دارند که خلاصه کردن آنها در چند جمله، کار دشواری است اما به برخی از اصلی ترین آنها خواهیم پرداخت :

    اگر از آنچه می خورید متنفر باشید، بدن شما نیز در برابر آن مقاومت می کند و از مواد مغذی که باید از آن جذب کند، را دفع می کند به عبارت دیگر،اگر از وعده های غذایی خود لذت ببرید،با مواد غذایی که میل می کنید، احساس راحتی و خوشحالی کنید،چربی فقط ذوب می شود و شما احساس قدرت و انرژی می کنید پیروی کردن از این رژیم غذایی، بسیار راحت و آسان است فقط 3،4روز زمان می برد و شما می توانید، تا 4 کیلوگرم وزن کم کنید. 

     لاغری 4 کیلویی تنها در سه روز با میوه موز

    برای 3 تا 4 روز آینده، 3 تا 5 موز را با 3یا 4 فنجان شیر کم چرب مخلوط کنید و میل کنید اگر شیر دوست ندارید، میتوانید شیر بادام را که اخیرا خیلی محبوب هم شده است امتحان کنید در صورت تمایل می توانید ماست ساده را نیز جایگزین کنید همچنین می توانید، آنها را به طور جداگانه بخورید. می توانید فقط یک موز و یک فنجان شیر را با چند قطعه یخ مخلوط کنید و بنوشید اگر موزها را قبل از استفاده فریز کنید و شیر را بجوشانید، یک بستنی خوشمزه به دست می آورید که یک معجون و درمان گر عالی در یک روز داغ تابستان است.  

     با موز تنها در سه روز وزن خود را کاهش دهید

    این نسخه از رژیم غذایی موز، میتواند شما را بسیار لاغر کند نه تنها به کاهش وزن کمک میکند، بلکه یک پاک کننده طبیعی نیز می باشد همه ی آن چیزی که شما نیاز دارید، موز ، چای سبز و دو عدد تخم مرغ است.هر روز به هر میزانی که دوست دارید، چای بنوشید و برای متعادل کردن مصرف پروتئین در این 7 روز، تخم مرغ را به آن اضافه کنید پس از اتمام این رژیم غذایی، مطمئن شوید که به تدریج به عادت غذا خوردن معمولی خود برمی گردید ، به خودتان 2یا 3 روز استراحت بدهید ، تا بدنتان ریکاوری شود.از خوردن غذاهای فرآوری شده، چربی ، قند یا الکل اجتناب کنید و در عوض، خوردن سبزیجات و میوه های تازه را شروع کنید دفعات غذایی خود را افزایش و حجم آنها را کاهش دهید.

    برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.

    مطالب منتشر شده در این مجله تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

    موز برای لاغری شکم
    موز برای لاغری شکم
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *