مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی

دوره مقدماتی php
مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی
مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی

سالاد اندونزی

سالاد اندونزی یکی از معروف ترین و خوشمزه ترین سالادهای کشور اندونزی است که به خاطر طعم خوبش در سراسر جهان فراگیر شده است. این سالاد خوشمزه در میان مردم کشور عزیزمان ایران هم طرفداران بسیاری دارد و در اکثر رستوران ها و فست فودها سرو می شود.

با مقدار موادی که در این دستور آشپزی قرار گرفته است می توانید برای ۴ نفر سالاد اندونزی تهیه کنید. در صورتی که می خواهید مقدار کمتر یا بیشتری سالاد اندونزی تهیه کنید کافیست مقدار مواد را ضرب یا تقسیم کنید. با آموزش آشپزی سالاد اندونزی با پارسی دی همراه باشید.

مواد لازم برای ۴ نفر

مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی

دوره مقدماتی php

دستور تهیه

ابتدا هویج ها را بخارپز می کنیم به این صورت که یک قابلمه و یک آبکش فلزی انتخاب می کنیم که آبکش کاملا در داخل قابلمه قرار نگیرد بلکه لبه های آبکش روی لبه های قابلمه بیفتد سپس در قابلمه ۱الی ۲ لیوان اب میریزیم و صبر می کنیم تا بجوش بیاید

بعد آبکش فلزی را روی قابلمه قرار می دهیم(دقت کنید آب داخل قابلمه نباید با آبکش فلزی برخورد کند چون دیگر میشود هویج آبپز نه بخار پز)و هویج ها را سالم و یا از وسط نصف می کنیم و در آبکش قرار می دهیم و در قابلمه را می گذاریم تا هویج با بخار آب قابلمه پخته شود.

ما هویج ها را بخارپز می کنیم تا فیبر موجود در آن حفظ شود.برگ کلم های سفید و قرمز را می شوییم و روی تخته ریز با برش های نازک و رشته ای خرد می کنیم و یا با رنده قسمت درشت یا ریز آن رنده می کنیم.

نازک رشته ای خرد کردن کلم ها باعث زیبا و شکیل تر شدن سالاد شما میشود. نخود فرنگی ها را اگر تازه پاک کرده اید بشورید و در قابلمه ای آب بریزید و کمی نمک بپاشد و ۱۰ دقیقه بگذارید با حرارت متوسط خوب پخته شود.

(فقط در این زمان به آن سر بزنید تا له نشوند)ذرت را نیز مانند نخود فرنگی در شیر جوش بریزید با کمی آب می گذاریم به مدت ۵ دقیقه بپزد. در کاسه ای بزرگ کلم سفید و قرمز خرد شده را به همراه ذرت و نخود فرنگی کنسروی یا پخته شده می ریزیم

و هویچ های بخار پز شده را روی مواد رنده می کنیم.خیار شورها را در ظرفی می گذاریم و با رنده قسمت متوسط و یا بزرگ آن رنده می کنیم تا در سالاد مشخص باشد و آب اضافه آن را خارج می کنیم به مواد داخل کاسه می افزاییم

و کالباس را نیز با قسمت درشت رنده می کنیم و یا روی تخته با چاقو نازک و رشته ای برش می دهیم و به همراه  کشمش پلویی به مواد سالاد اضافه می کنیم و نمک ، فلفل سیاه و سس مایونز با مواد مخلوط می کنیم تا کاملا با سس آغشته شود

و در ظرف مورد نظر می ریزیم و سلفون می کشیم و به مدت ۱ الی ۲ ساعت در یخچال قرار می دهیم تا خنک شود.نوش جان. نکته در این نوع سالاد شما میتوانید هر کدام از این مواد را حذف کنید و جایگزین دیگری قرار دهید و مواد را کاملا با ذائقه خودتان هماهنگ کنید. مطالب پیشنهادی

سالاد اندونزی همانطور که از نامش مشخص است یک سالاد اندونزیایی است. البته سالادی که ما ایرانیان تهیه می کنیم با سالاد اصلی متفاوت است. این موضوع به این دلیل است که ذائقه ما با ذائقه مردم اندونزی متفاوت است. با مواد لازم ذکر شده در این دستور آشپزی می توانید برای ۶ نفر سالاد اندونزی تهیه نمایید. با دستور پخت و طرز تهیه سالاد اندونزی در ادامه با همدوره همراه باشید.

ابتدا باید کلم برگ های قرمز و سفید را به صورت رشته ای برش بزنید. برای این منظور می توانید از ابزار برش سبزجات استفاده کنید یا اینکه برگ کلم را روی یک سطح صاف بگذارید و با کارد برش های نازک و کنار هم بزنید ( مثل اسلایس کردن گوجه فرنگی )

اگر به خوبی و به صورت نازک کلم برگ ها را برش بزنید سالاد شما جلوه زیباتری خواهد داشت. در این مرحله می توانیم از کنسرو ذرت و نخود فرنگی استفاده کنیم یا اینکه آنها اگر به صورت خام در منزل دارید می توانید آبپز کنید و به کلم ها اضافه کنید.

هویج ها را بهتر است بخارپز کنیم چون پختن هویج به صورت آبپز باعث می شود فیبر آن از بین برود. پس از بخارپز کردن هویج ها ، آنها را روی مواد دیگر سالاد رنده می کنیم. در مرحله بعد خیار شور را با رنده متوسط به طوری که در سالاد دیده شود روی دیگر مواد رنده می کنیم.

مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی

کالباس را هم می توانیم به صورت سرخ شده در سالاد بریزیم هم به صورت خام که به ذائقه و طبع شما بستگی دارد. بهتر است کالباس را هم به صورت نازک و بلند مانند کلم برگ ها برش بزنید و به مواد دیگر سالاد اندونزی اضافه کنید.

در مرحله پایانی نمک و فلفل را به همراه سس مایونز به سالاد اضافه می کنیم. اگر دوست داشتید می توانید در این مرحله سس را کم یا زیاد کنید. پس از اینکه مواد سالاد را خوب مخلوط کردید روی ظرف سالاد  سلفون بکشید و به مدت حداقل ۲ ساعت در یخچال قرار دهید.

در این سالاد مانند سالاد ماکارونی دست شما برای تغییر مواد باز است و می توانید مواد غذایی که مایل نیستید مصرف کنید را از مواد لازم حذف کنید و مواد غذایی مورد علاقه خودتان را جایگزین کنید. به طور مثال می توانید کالباس را از مواد سالاد حذف کنید و از گوشت مرغ استفاده نمایید.

سالاد اندونزی همانند سالاد ماکارونی از خوشمزه ترین و خوش طعم ترین سالاد ها می باشد که ظاهر بسیار زیادی دارد. سالاد اندونزی از سالاد های خارجی در کشورمون است و با روش و موادی تهیه می شود که با ذائقه ما ایرانیان سازگار است و همانند یکی از گزینه های سالاد بار رستورانها و هتل هاست. در این آموزش آشپزی بارونک ، با مواد لازم ذکر شده می توانید سالاد اندونزی خوشمزه و لذیذ برای 5 نفر درست کنید.

ابتدا کلم برگ های قرمز و سفید را که از قبل شسته و آبکش کرده ایم به صورت رشته های بسیار ظریف و باریک برش می زنیم و داخل ظرفی مناسبی می ریزیم. البته می شود سالاد اندونزی را تنها با کلم سفید هم درست کرد ولی برای زیباتر شدن سالاد از دو رنگ کلم استفاده می کنیم.

در این مرحله اگر نخود فرنگی و ذرت را به صورت خام در منزل خود دارید می توانید آن ها را پس از آبپز کردن به ظرف کلم ها استفاده کنید در غیر اینصورت از کنسرو آماده نخود فرنگی و ذرت استفاده کنید. هویج ها را هم به صورت جداگانه آبپز کنید و بعد از رنده کردن به مواد سالاد اندونزی اضافه کنید.

خیارشو را هم با رنده به صورت متوسط روی مواد دیگر سالاد رنده می کنیم تا داخل سالاد به خوبی دیده شود. بعد کالباس ها را هم به صورت نواری و نازک برش بزنید و به مواد ددیگر سالاد اضافه کنید. البته با توجه به ذائقه خود می توانید کالباس ها را بعد از سرخ کردن به سالاد اضافه کنید.

سپس سس مایونر را به همراه نمک و فلفل و چند قاشق سرکه سفید به سالاد اضافه می کنیم دقت کنید که مقدار سس نباید به اندازی باشه که کف ظرف سالاد جمع شود باید در حدی باشد ک مواد سالاد را کاور کند و سرکه را برای تعادل در مزه ها به سالاد اضافه می کنیم و نباید به حدی باشد که سالاد ترش نشود من دو قاشق غذاخوری ریختم.

مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی

در انتها همه مواد سالاد اندونزی را به خوبی باهم مخلوط می کنیم و روی ظرف را با یک محافظ غذا می پوشونیم یا اینکه سلفون می کشیم و برای 2 ساعت در یخچال قرار بدهید تا همه مواد سالاد اندونزی خنک و مزه دار شود و بعد سرو می کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وبسایت

کلیه حقوق این وب سایت متعلق به بارونک می باشد

امتیاز دهید


3.2
از

268

سالاد اندونزی همین طور که از اسمش مشخصه از اندونزی به کشور ما اومده اما ما هم یه خرده تغییرات توی موادش اعمال کردیم و مدل ایرانی اون رو تهیه می کنیم! این سالاد خوشمزه و جذاب هم کنار غذاهای گرم و گوشتی میچسبه و هم میتونه خودش یک وعده شام سبک و رژیمی باشه. اگه سالاد اندونزی رو خوشگل تزیین کنین، یه سالاد مجلسی و هیجان انگیز هم هست که جلوه ی عالی و طرفدارای زیادی هم داره. سالاد اندونزی رو بهتره یا کلا رشته ای برش بزنین یا کلا نگینی، تا ظاهرش منظم و شیک باشه. البته به خاطر تنوع سبزیجاتش خودش رنگارنگ و دوست داشتنیه و خیلی لازم نیست برای تزیینش سختی بکشین.

طعم سالاد اندونزی فوق العادست و البته مثل سالاد ماکارونی، سالاد روسی، سالاد فصل و خیلی سالادهای دیگه میشه توی مواد اولیه‌ش دست و دل باز بود و با سبزیجات مختلف تهیه‌ش کرد. هر ادویه یا سسی که دوست دارین هم میتونین بهش اضافه کنین. پس مجبور نیستین همه ی مواد لازم رو تهیه کنین. هر کدوم رو که نداشتین با هر نوع سبزیجاتی که طعمشو دوست دارین جایگزین و طعم سالاد رو با ذائقه ی خودتون تنظیم کنین. ما هم توی قسمت نکات این مطلب انواع مختلف این سالاد رو آوردیم و راهنمایی هایی که ممکنه به دردتون بخوره نوشتیم که دیگه برای تهیه نکردن این سالاد بهونه ای باقی نمونه! بریم سراغ مراحل و طرز تهیه ی سالاد اندونزی.

 

مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی

 

 

برای تهیه سالاد ابتدا باید نخود فرنگی و ذرت را جداگانه بپزید. هم چنین میتوانید از کنسرو آن ها استفاده کنید. اگر دوست دارید در این سالاد از هویج پخته استفاده کنید، در این مرحله آن را بپزید تا تمام مواد مورد نیاز سالاد آماده شود.

 

کلم سفید و قرمز را به صورت رشته ای یا نگینی خرد کنید. اگر از هویج پخته استفاده می کنید به صورت نگینی و اگر هویج خام است آن را رنده ی درشت کنید.

 

کالباس را نیز نگینی یا رشته ای خرد کنید. سپس آن را به همراه کلم های خرد شده، ذرت، نخود فرنگی، خیارشور و هویج در یک ظرف نسبتا بزرگ بریزید تا برای مخلوط کردن سالاد اندونزی راحت باشید.

 

 

سس مایونز را به همراه روغن زیتون به سالاد اضافه کنید و خوب بهم بزنید تا سس کاملا به خورد سالاد برود. سالاد را قبل از سرو بهتر است به مدت یک الی دو ساعت در یخچال قرار دهید تا خنک و خوشمزه تر شود. نوش جان.

 

 

 

– برای تهیه سالاد اندونزی با کشمش می بایست کشمش را از قبل به مدت یک الی دو ساعت در یک ظرف آب بریزید تا کاملا خیس بخورَد. سپس آن را آبکش کرده و به سالاد اضافه کنید. برای طعم دهی بیشتر به کشمش ها میتوانید سس مایونز، سرکه، نمک، فلفل و ادویه های دلخواه را به آن ها اضافه کنید و به مدت نیم تا یک ساعت در یخچال بگذارید تا استراحت کند. البته سالاد اندونزی با کشمش و گردو هم طرافداران زیادی دارد که برای استفاده بهتر از گردو در این سالاد؛ میتوانید آن را به مخلوط سس مایونز و کشمش اضافه کنید تا نرم و طعم دار شود.

– سالاد اندونزی رژیمی فرق چندانی با دستور گفته شده ندارد و فقط بهتر است از سس مایونز، کشمش و انواع مواد با کالری بالا در آن استفاده نشود.

– در صورتی که میخواهید سس مایونز را از این سالاد حذف کنید، میتوانید ماست های ترش را جایگزین نمایید.

– برای تهیه سالاد اندونزی مجلسی فقط لازم است زیبایی و تزیینات سالاد شما خاص باشد. هم چنین برای مهمانی ها میتوانید سالاد اندونزی قالبی تهیه کنید. برای این کار فقط کافیست یک ظرف مستطیل شکل را نم دار کنید و یک کیسه ی فریزر در آن قرار دهید. آب باعث می شود کیسه تکان نخورد.

مواد سالاد را برش های ریز بزنید و سس را اضافه کنید. حالا سالاد را در قالب بریزید و به کمک پشت قاشق آن را به ظرف فشار دهید تا سالاد شکل قالب را بگیرد. پس از دو الی سه ساعت که سالاد را در یخچال قرار دادید به آرامی و به کمک کیسه فریزر از قالب خارج و تزیین نمایید.

 

 

– سالاد اندونزی با شوید و جعفری تازه هم تهیه می شود. میتوانید به مقدار دلخواه آن ها را به مواد سالادتان اضافه کنید.

– این مطلب دستور تهیه سالاد اندونزی با کلم برگ سفید و قرمز بود. اما سالاد اندونزی با کلم بروکلی و گل کلم هم تهیه می شود که میتوان کلم را پخته یا خام در این سالاد مصرف کرد.

– اگر دوست دارید سالاد سالم تری داشته باشید میتوانید کالباس یا ژامبون را حذف کرده و سالاد اندونزی با مرغ ریش ریش شده یا گوشت درست کنید.

– سالاد اندونزی با سیب زمینی پخته و سالاد اندونزی با ماکارونی دو نوع محبوب دیگر از این سالاد هستند. در این نوع سالاد، می بایست اول از همه ماکارونی یا سیب زمینی را بپزید و بعد سبزیجات را خرد کنید. همچنین به این نوع سالاد، گوجه فرنگی هم میتوان اضافه کرد.

– طرز تهیه سالاد اندونزی با قارچ هم که بسیار پرطرفدار است، نکته خاصی ندارد. فقط باید اول قارچ را کمی تفت دهید و بعد سالاد را آماده کنید.

– در صورت تمایل میتوانید به مواد سالاد به میزان دلخواه سرکه نیز اضافه کنید.

خییییلی عاااللیییی بود،تشکر…خیلی وقته دنبال همچین سالادی بودم…

ممنون خیلی عالی بود.امکانش هست که هویج نریزیم?

خیلی دنبالش بودم، ممنون از لطفتون.

ممنون

دیدگاه

نام (ضروری)

مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی

ایمیل (منتشر نخواهد شد) (ضروری)

وب سایت

برای دریافت جدیدترین دستور های آموزش آشپزی ثبت نام کنید

آموزش آشپزی | کیک و شیرینی و دسر | تزیین غذا | رژیم چاقی و لاغری

| ترجمه تخصصی | ترجمه مقاله

غذای اصلی | کیک و شیرینی | تغذیه و سلامتی | Feed

© 2016 ایران کوک: هر گونه کپی برداری از مطالب سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد لازم به ذکر است که مسئولیت عواقب پزشکی در خصوص بخش رژیم های غذایی بر عهده خوانندگان محترم می باشد.

سالاد اندونزی در کنار سالادهای معروفی مثل سالاد الویه و سالاد ماکارونی یکی از پر طرفدارترین سالادهای خارجی در کشورمان است. این سالاد خوشمزه با روش و موادی تهیه می شود که با ذائقه ایرانیان سازگار است و به همین جهت جای خود را در میان سالادهای ایرانی باز کرده است. این سالاد را بیشتر در رستوران ها و فست فودها سرو می کنند که البته شما با این آموزش می توانید این سالاد خوشمزه را در منزل تهیه و سرو نمایید.

کلم برگ قرمز :•: 1 لیوان

کلم برگ سفید :•: 2 لیوان

مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی

کالباس :•: 200 گرم

کنسرو ذرت :•: 1/2 لیوان

نخود فرنگی :•: 1 لیوان

هویج :•: 2 عدد

خیار شور :•: 4 عدد

سس مایونز :•: به میزان لازم

آموزش آشپزی و دستور تهیه سالاد اندونزی مجلسی و خوشمزه

برای تهیه سالاد اندونزی ابتدا کلم ها را به صورت رشته های باریک با دقت برش می زنیم و داخل ظرف مناسبی می ریزیم ، سپس نخود فرنگی و هویج را به صورت جداگانه آبپز می کنیم و بعد از رنده کردن هویج مواد را به کلم اضاف می کنیم.

سپس کالباس و خیارشور را خرد می کنیم و داخل مواد سالاد اندونزی می ریزیم و خوب مواد را با هم مخلوط می کنیم. حالا نوبت چاشنی سالاد است. سس مایونز ، نمک و فلفل را به سالاد اندونزی اضافه می کنیم و  خوب مخلوطش می کنیم.

سپس درب ظرف سالاد را می بندیم و به مدت 3 ساعت داخل یخچال قرار می دهیم تا خوب سرد شود ، سپس سالاد اندونزی ما آماده سرو است. در صورتی که تمایل به استفاده از کالباس ندارید می توانید از مرغ پخته شده استفاده نمایید.

اگر دوست داشته باشید برای طعم بهتر می توانید کشمش هم داخل سالاد اندونزی بریزید. برای تزیین سالاد هم می توانیم مانند سالاد الویه و سالاد ماکارونی از روش های بسیار استفاده کنیم که بستگی به سلیقه شما دارد !

این سالاد یکی از محبوب ترین سالادها در رستوران ها و اغذیه فروشی ها می باشد و محتی می تواند با سالاد فصل رقابت کند.

تبلیغات کلیکی گوگل در مقایسه با تبلیغات کلیکی سایت های ایرانی

بسیاری از کارشناسان حوزه دیجیتال مارکتینگ بر این واقعیت اذعان دارند که گوگل ادز بهترین و موثرترین نوع تبلیغات اینترنتی است. اما سیستم‌های تبلیغاتی دیگری نیز وجود دارند، که مانند گوگل ادز در خانواده سیستم‌های تبلیغات کلیکی قرار می‌گیرند.

در این پست می‌خواهیم درباره این سوال مهم کسب و کارهای ایرانی بحث کنیم که:

تبلیغات کلیکی گوگل موثرتر است یا سیستم‌های تبلیغات کلیکی ایرانی؟

پاسخ به برخی از سوال ها به قدری واضح و شفاف است که حقیقتا جایی برای توضیح و تفسیر باقی نمی گذارد. بهترین مقیاس برای ارزیابی موفقیت و محبوبیت هر کمپین تبلیغاتی تجربیات کاربران مختلف در استفاده از سیستم‌های تبلیغاتی مختلف است. ما روزانه زیر بمباران انواع مختلف تبلیغات هستیم که در بسیاری از مواقع، هیچ نیازی به آنها نداریم! این تبلیغات از پیامک های مزاحم گرفته تا بنرهای بی کیفیت، برای تبلیغ محصولاتی که هرگز علاقه ای به خرید آن نداشته ایم؛ گسترده است!

مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی

در دنیای آنلاین، البته اوضاع تبلیغات اجباری به مراتب گرم تر و قطعا آزار دهنده تر است. ارائه­ی تبلیغاتی غیر واقعی، وارد شدن به وب سایت های بی ارتباط با موضوع جستجو و در نهایت ورود به وب سایت هایی مملو از تبلیغات آزار دهنده برای محصولاتی بی کیفیت؛ تنها بخشی از نشانه های ناکارآمدی سیستم های تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی است. البته که این وضعیت با کمی تفاوت در وب سایت های خارجی نیز صادق است.

مزایای گوگل ادز در مقایسه با تبلیغات کلیکی وب سایت های ایرانی چیست؟

 

آژانس تبلیغاتی جی ادز از چندین سال گذشته فعالیت در زمینه تبلیغات گوگل ادوردز را شروع کرده است و سعی کرده این خدمات را با بهترین کیفیت و منصفانه ترین قیمت، به کسب و کارها و صاحبین وب سایت های ایرانی، ارائه دهد. جی ادز همچنین گام‌های خوبی در زمینه آموزش تبلیغات در گوگل برداشته است. پس شما می‌توانید با خیال راحت با شماره ۶۶۵۶۵۰۰۰ تماس حاصل نمایید و کارشناسان جی ادز را در جریان نوع کسب و کار خود قرار دهید تا مناسب ترین پلن‌های تبلیغات گوگل را به شما پیشنهاد دهیم.

کسب و کارهای ایرانی می توانند با دریافت مشاوره های تخصصی، از مزایای گوگل ادوردز بهره مند گردند. در شرایط سخت اقتصادی برای کسب و کارهای نو پای ایرانی، قطعا گوگل ادز موثرترین، کاربردی ترین و اقتصادی ترین راهکار تبلیغاتی است.

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

سالاد اندونزی طرز تهیه سالاد اندونزی با کلم سفید آموزش سالاد اندونزی با مرغ , میل کردن سالاد به همراه غذا یکی از دوست داشتنی ترین لذت هایی است که همه مردم آن را تجربه کرده اند. از آنجایی که تهیه سالاد به روش های بسیار زیادی قابل انجام است هر کسی با توجه به ذائقه  خود، به سالاد مورد علاقه ی خود روی می آورد. در آموزش آشپزی قصد داریم یکی از سالادهای غیر بومی را آموزش دهیم. سالاد اندونزیایی که البته با کمی تغییرات آن را خواهیم گفت چرا که ذائقه ما ایرانی ها کمی با ذائقه مردم اندونزی متفاوت است.


 


 


 

مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی

مواد لازم برای تهیه این سالاد اندونزیایی که به شرح زیر اعلام می شود


 


 


 


 


 

1) اقدام به برش زدن کلم برگ ها کنید. ( هم قرمز و هم سفید ) بهتر است این کار را به صورت رشته ای انجام دهید. اگر وسیله ی برش سبزیجات دارید هم می توانید از آن استفاده کنید. دقت داشته باشید که اگر با دقت کلم برگ ها را برش بزنید سالاد شما رنگ و بوی بهتری به خود خواهد گرفت.

2) حال می بایست کنسرو ذرت و نخود فرنگی را به کلم ها بیفزائید. اگر در خانه این دو مواد را به صورت خام دارید، قبلش آنها را آبپز کنید و سپس به کلم اضافه کنید. سپس بروید به سراغ بخار پز کردن هویج ها.

3) بعد از آنکه هویج ها به خوبی بخارپز شده اند، بهتر است آنها را روی مواد دیگر سالاد رنده کنید. حال باید خیارشور را نیز با رنده ی متوسط به طوری که در سالاد دیده شود، رنده کنید و سپس روی دیگر مواد بریزید.


 


 

4) اضافه کردن سالاد هم دلبخواه است. می توانید آن را هم به صورت خام و هم به صورت سرخ شده اضافه کنید. همینطور توصیه می کنیم که بهت است کالباس نازک نازک برش داده شده باشد. بعد از انجام اینکارها آن را به بقیه مواد اضافه کنید.

5) در آخر هم می توانید نمک و فلفل را اضافه کنید. اضافه کردن سس هم به سلیقه ی خودتان بستگی دارد. بعد از آنکه به خوبی همه مواد را در ظرف سالاد مخلوط کرده اید، روی ظرف را سلفون کشیده و به مدت 2 ساعت در یخچال بگذارید. به این ترتیب شما برای حداقل 2 وعده سالاد خوشمزه ی اندونزیایی خواهید داشت.


 


 


 

مواد لازم برای تهیه سالاد اندونزیایی به روش دوم


 


 


 


 

1) سیب زمینی ها را داخل قابلمه آب جوش و در مدت زمان ۱۰ دقیقه بپزید تا کاملا نرم شوند. سپس آنها را آبکشی کنید و بگذارید تا خنک شود. سپس آنها را داخل کاسه سالاد بریزید و آناناس، هویج، جوانه لوبیا،  پیازچه، کدو، کرفس، بادام زمینی و تکه های فیله مرغ را به آن اضافه نمایید . مواد را خوب هم بزنید تا مخلوط شوند.


 

2) برای تهیه سس ، کره بادام زمینی را داخل کاسه کوچکی قرار داده و به آرامی سویا سس و روغن زیتون را به آن اضافه کنید. سپس فلفل چیلی قرمز ، روغن کنجد و آب لیمو را با مواد ترکیب نمایید و هم بزنید تا مواد کاملا مخلوط شوند.


 


 

3) سس تند را روی سالاد بریزید و به آرامی هم بزنید تا تمامی مواد به آن آغشته شوند. می توانید سالاد مرغ اندونزی را با برش لیمو تزئین نموده و سرو نمایید. حتی می توانید آناناس تازه و یا کنسروی شیرین را آبکش نموده و زیر شیر آب سرد بشویید و به سالاد اندونزی اضافه کنید البته این مورد کاملا سلیقه ای است.


 

طرز تهیه سالاد اندونزی با کلم سفید , آموزش سالاد اندونزی با مرغ و کشمش

مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی

طرز تهیه سالاد اندونزی با کلم سفید , آموزش سالاد اندونزی با مرغ و کشمش

طرز تهیه سالاد اندونزی با کلم سفید , آموزش سالاد اندونزی با مرغ و کشمش


 


 

دیدگاه

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

کلیه حقوق مادی و معنوی برای روزگار محفوظ است. هرگونه کپی از مطالب یا قسمتی از یک مطلب بدون ذكر منبع و لینک فعال به همان مطلب در روزگار پیگرد قانونی دارد

مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی
مواد لازم برای تهیه ی سالاد اندونزی
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *