معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

دوره مقدماتی php
معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی
معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

معانی کلمات خارجی نوشته شده روی لباسشویی های سامسونگ و ال جی

 

معانی کلمات روی لباسشویی ها, معنی و مفهوم برنامه های ماشین لباسشویی, آشنایی با معنی کلمات روی ماشین لباسشویی های سامسونگ, مفهوم کلمات روی ماشین لباسشویی های ال جی, معانی کلمات خارجی نوشته شده روی لباسشویی های سامسونگ و ال جی, برنامه های شستشویی ماشین لباسشویی ها, کدام برنامه های ماشین لباسشویی مخصوص کدام نوع لباس هاست؟ , معانی کلمات خارجی روی لباسشویی ها, توضیحات کلمات روی لباسشویی ها

 

معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

سلام ماشین لباس شوی 7کیلوی ال جی مدل f10c3qdp2صفحه نمایشگر زمان نداره.میخواستم بدونم زمانشو رو چه اساسی تنظیم میکنه؟یا اصلا چیزی به اسم زمان تو این نوع ماشین کاربردی داره؟چطوری باید بدونم چقد طول میکشه شستشوش.

دوره مقدماتی php

درود
دستگاه را روی برنامه Synthetic تنظیم نمایید.

ببخشید لباسشویی 7 کیلویی ال جی دارم دکمه blanket نداره متاسفانه میشه راهنمایی بفرمایید پتوهای مسافرتی ام رو با چه سیستمی از دستگاه میتونم بشورم؟؟؟

درود
میتوانید از برنامه شستشوی hand Wash استفاده نمایید.

سایت بسیار زیبایی دارید
موفق باشید

سایت زیبایی است
موفق باشید

با سلام ۳ماهه ماشین ظرف شویی رو خریداری کردیم چهارمین دفعه هست که خراب میشود از هر جا پیگیری کردم نتیجه نداشت
دو بار پمپ آب کشی خراب شده الان هم بعد چند دقیقه کار الارم E15 میده و چراغ check water روشن و چشمک میزند
لطفا یک راهنمایی بفرمایید.آخر تکلیف ما چیه

درود
احتمالا فیلتر شیر برقی گرفتگی دارد و یا اینکه خود شیربرقی مشکل دارد. چک شود.

وقت بخیر. خسته نباشید. من ماشین لباسشویی ال جی رو دارم. گزینه synthetic که برای لباس های معمولی هست رو انتخاب می کنم. شستشوش 3ساعت طول میکشه. این زمان نرمال؟

درود
در هنگام انتخاب این برنامه، روی صفحه نمایش چه تایمی نشان داده میشود؟
اگر تایم نشان داده شده با مدت زمان شستشو برابر باشد ، این زمان نرمال است در غیر این صورت مشکلی وجود دارد.

سلام، خسته نباشید، میخواستم بدونم اگر وسط شستشوی لباس، آب خانه قطع بشه ، باید ماشین لباسشویی را خاموش کنم ؟ یا نه
ممنون

سلام. من ماشین لباسشویی الجی دارم. بعد از اتمام کار چند تا بوق میرنه آیا میشه این صدا رو قطع کرد؟ تو دفترچه که چیزی ننوشته

درود
دوست عزیز لطفا به مطلب قطع و وصل صدای صفحه کلید ماشین لباسشویی ال جی در سایت ما مراجعه نمایید.

ایمیلتان منتشر نمیشودفیلدهای الزامی علامت دار شده اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب سایت

 − 
3
 = 

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

۰۲۱۵۷۴۲۸

24 ساعته

معنی کلمات روی ماشین لباسشویی

تمام لوازم خانگی مورد استفاده، دارای نام و نشانه هایی هستند که هریک دارای کاربرد و معنی خاص خود می باشند. با یادگیری و فهمیدن هریک از این علائم به راحتی می توانید با وسیله برقی خود کار کرده و از تمام امکانات آن به خوبی بهره ببرید. مرکز تعمیرات لوازم خانگی کالا تعمیر، با ارائه این مقاله سعی داشته تا شما مصرف کنندگان را با معنی کلمات روی ماشین لباسشویی آشنا ساخته تا نهایت استفاده لازم را از این لوازم خانگی پر مصرف داشته باشید.

 

معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

هریک از لغات به کار رفته شده بر روی ماشین لباسشویی کاربری خاص خود را دارند

با استفاده از هر یک کلمه های به کار برده شده رو لباسشویی، لباس های سالمی داشته باشید

تمام موارد ذکر شده بالا کلمات درج شده بر روی پنل های انواع ماشین لباسشویی در برند های مختلف هستند که همانند دفترچه راهنما در اختیار شما کاربران قرار دادیم که با مطالعه و یادگیری هر یک آنها، می توانید بهترین استفاده ممکن را از ماشین لباسشویی خود داشته باشید. این نکته را هم باید اضافه کنیم که استفاده اشتباه از هر یک از دکمه های نام برده شده علاوه بر خرابی لباس ها، باعث خرابی وسیله نیز می شود و باید هزینه اضافه بابت تعمیر ماشین لباسشویی خود پرداخت کنید.

کالاتعمیر; مرکز تخصصی تعمیرات ماشین لباسشویی در تهران ارائه کلیه خدمات تعمیر لباسشویی در محل و منزل شما

02154837

آموزش تعمیر لوازم خانگی

معنی کلمات خارجی روی ماشین لباسشوییمعنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جیمعنی کلمات روی ماشین لباسشویی بوشمعنی کلمات روی ماشین لباسشویی دوومعنی کلمات روی ماشین لباسشویی سامسونگمعنی کلمات ماشین لباسشویی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

کالا تعمیر یک برند قدیی و معتبر در زمینه تعمیر لوازم خانگی می باشد که اکنون با 30 سال سابقه کار مستمر، بیش از 10 نمایندگی رسمی تعمیرات لوازم خانگی برندهای معتبر لوازم خانگی و بیش از 400 تعمیرکار حرفه ای و کاربلد در سراسر تهران و حومه به ارائه خدمات تعمیر لوازم خانگی در محل شما و با قطعات اصلی مشغول است. با گذشت زمان و در راستای نیاز مشتریان به خدمات آنلاین وبسایت کالاتعمیر راه اندازی شد و اکنون شما می توانید به صورت اینترنتی درخواست خدمات خود را ثبت کنید تا از نزدیکترین نمایندگی و تعمیرگاه مجاز ما برای ارائه سرویس با شما تماس برقرار کنند.

معنی کلمات نوشته شده روی لباسشویی : ما در این مطلب برای اشنایی بیشتر و کاربرد راحت‌تر ماشین لباسشویی برای شما معانی کلمات روی لباسشویی را به همراه مختصری از تعاریف ان‌ها قرار دادیم. تمامی تصاویر و کلمات بر روی لوازم خانگی از معانی خاصی برخوردار هستند که برای اسانی درک و اشنایی با طریقه کار کردن ان دستگاه در نظر گرفته شده است، پس در ادامه با ما همراه باشید .

یکی از مواردی که کمتر به آن توجه می شود و گاهی موجب بروز مشکلات عدید در عملکرد شست وشو لباسشویی می گردد تراز نبودن لباسشویی می باشد؛ زیرا تراز نبودن لباسشویی در تخیله آب، پخش شدن شوینده ها و خشک کنندگی آن اختلال ایجاد می کند پس اگر احساس می کنید در حین نصب لباسشویی به این مورد زیاد توجه نکرده اید به شما توصیه می کنیم تا به مقاله نحوه تراز کردن صحیح ماشین لباسشویی نگاهی بیندازید.

TUB CLEAN / Drum Clean : این فناوری با استفاده از اب 60 درجه سانتیگراد، همه الودگی ها ، جرم ها و میکروب ها را از دیگ ماشین لباسشویی پاک می کند. با این قابلیت ابتدا دیگ ماشین تا میزان مشخصی از اب پر میشود و سپس دمای اب را به 60 درجه می رساند. در این حالت تمام باکتری ها و میکروب ها چسبیده به دیگ خیس شده و سپس بوسیله یک چرخش قوی از دیگ جدا می شوند.

چگونه ماشین لباسشویی را جرم گیری و تمیز کنیم؟

معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

امیدواریم که در این پست توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد لباسشویی ها در اختیار شما قرار بدیم . اگر در این باره سوال یا نظری دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید. یا برای دریافت سریع و دقیق از انجمن لباسشویی استفاده کنید

 

لطفا سوالاتی که نیاز به پاسخ متوالی دارند را در انجمن جستجو کنید و درصورت عدم وجود ان را در انجمن مربوطه مطرح نمایید.

عالی بود

سلام ببخشیدلباسشویی ما وقتی کار میکنه علامتPEمیادچشمک میزنی بعدش دیگه بازنمیکنه میخواستم ببینم مشکلی داره الجی هم هستش همش یه سال خریدم

سلام وقتتون بخیر .
نمایش ارور PE در لباسشویی ال جی نمایانگر وجود اشکال در سنسور میزان سطح اب یا هیدروستات می باشد . ماشین را یک دقیقه از برق بکشید بعد از یک دقیقه ماشین را به برق بزنید و سپس مراحل شست شو را دوباره تکرار کنید.
اگر مشکل حل نشد احتمالا ایراد از هیدروستات و سیم هایی است که به هیدروستات رفته اند و شما باید از تعمیر کار کمک بگیرید . اگر میتونید خودتون سیم ها را هم چک کنید .

سلام زمان شستشو رو چجوری باید تنظیم کرد ال جی۹ کیلو

سلام وقت بخیر . لطفا مدل دقیق لباسشویی رو بفرمایید. برای هر برنامه ای خود لباسشویی زمان خاصی براش برنامه ریزی کرده و شما فقط برنامه مورد نظر را انتخاب می کنید و زمان را نمی توانید تغییر بدید .

سلام . برای ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ‌مدل WM_382N1برنامه شست و شوی اتوماتیک چه گزینه میتونیم استفاده کنیم
ممنون میشم راهنمایی کنید

سلام وقت بخیر . این مدل منتاژ ایران است و در لینک پایین دفترچه راهنمای اون قرار داده شده https://www.lg.com/ir/support/support-product/lg-WM-382NT ، موفق باشید .

عالی بود

سلام Tub Clean معنیش چیه

سلام . برای پاک کردن دیگ ماشین لباسشویی بهترین راهکار استفاده از تکنولوژی بی نظیر « +TUB CLEAN» است . این فناوری با استفاده از آب 60 درجه ی سانتیگراد همه ی آلودگی ها و جرم ها و میکروب ها را از بین می برد . اساس کار به این صورت است که ابتدا دیگ تا میزان مشخصی از آب پر می شود و سپس دمای آب را به درجه حرارت 60 درجه می رسانند . در این حالت تمام باکتری ها و میکروبهای چسبیده به دیگ خیس شده و سپس بوسیله ی یک چرخش قوی از دیگ جدا می شوند .

چرا مال من دوبار خشککن یا فقط خشککن نداره😢

سلام . لباسشوییتون خشک کن نداره ؟ جه مدلیه ؟

سلام و خسته نباشید در گزینه های ماشین لباسشویی من کلمهpump هم است معنیش چیست؟ لباسشویی LG است و مدلش قدیمیه

سلام . این همون پمپ و حالت اماده سازی لباسشویی برای شروع به کار است .
این دکمه کار میکنه ؟ تا حالا استفاده کردید ؟

سلام لباسشویی 9کیلویی الجی خریدم روی صفحه کلماتش هم ب زبان عربی هست هم انگلیسی.این ینی چی؟لباسشوییم تقلبیه؟

سلام دوست عزیز . خیر تقلبی نیست چونکه سفارش عربه اکثرا دو زبانه هستند .

سلام و خسته نباشید لباسشویی من اصلا کار نمیکنه فقط کلمه tub cleanروشن میشه مشکل از چیه

سلام وقت بخیر . لباسشویی شما باید از نزدیک بررسی شود . از تعمیرکار کمک بگیرید .

سلام یه هفته میشه لباسشویی ما موقع تخلیه کار نمیکنه

سلام. دلایل زیادی برای تخلیه نشدن اب ماشین لباسشویی وجود دارد . لباسشویی شما باید از نزدیک به طور کامل بررسی بشه .
احتمال داره که مشکل از شیلنگ تخلیه اب باشه . مورد بعدی خرابی پمپ تخلیه است که باید بررسی بشه . و یا ممکنه فیلتر تخلیه مسدود شده باشه .اگر خودتون نمی تونید بررسی کنید با تعمیرکار تماس بگیرید .

سلام ماشین لباسشویی رو برنامه ی Automatic میزارم یا کلا برنامه های دیگراول هنگام شستشو لباسها خیس نشدن با مواد شوینده ترکیب میشن ینی آب ب مقدار کافی نیس بنظرم ک کف جمع شه زمانشم کمتراز یکساعت نمیتونم کم کنم چ باید کرد؟معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

سلام دوست عزیز . ااگر شیر آب باز است و شلنگ متصل به آن پیچ‌خوردگی ندارد، ممکن است مشکل از شیر ورودی باشد.. ان را بررسی کنید و اگر شیر ورودی نیاز به تعویض دارد ان را عوض کنید .این مشکل میتونه از کم بودن فشار اب هم باشه . ما در مطلب پایین این مشکل را کامل بررسی کریدیم و راه حل هم معرفی کردیم .روی لینک زیر کلیک کنید https://www.salambaba.com/blog/34361/ .

با سلام.لباسشویی من آبجی هست و موقع آبکشی آب داخل لباسشویی خالی نمیکنه…مشکل از چیه؟

سلام وقتتون بخیر . برای حل مشکل لباسشوییتون به مطلب پایین مراجعه کنید https://www.salambaba.com/blog/34361/ .

سلام ببخشیدلباسشویی من LGهس رفته روگذینه فقط شستشووخشک کن چجوری لغوش کنم؟لطفاجواب بدین

سلام وقت بخیر . ما نمی دانیم مدل لباسشویی شما چیه . اما روی صفحه دیجیتالی دستگاه غیر فعال شدن یک دکمه نمایش داده میشه .

سلام.برنامه cotton intensive چقدر از نظر زمانی انجام میشود؟ بیشتر از یکساعت میشه ک ماشین داره کار میکنه.WFU-6081WT

چرا روی لباسشویی پاکشوما نوشته شده یک تا هشت توضیح میخام

سلام وقتتون بخیر . دوست عزیز ما این برند رو کار نمی کنیم و اطلاعاتی هم در موردش نداریم . شما باید از نمایندگی کمک بگیرید .

سلام لباسشویی من زیرووات هست فقط اعداد روش هست برای شست وشوی سریع رو کدوم عدد قرار بدم.

سلام وقت بخیر . ما این برند رو کار نمی کنیم و متاسفانه اطلاعاتی هم در موردش نداریم .

  • مدل فرشینه بافی با تور
  • سلام لباسشويي ما خشك كن خالي نوشته ولي اصلا كار نميكنه ال جي هست ٨كيلويي ما زمستون به خشك كن خالي نياز داريم الان ميشه منو راهنمايي كنيد خشك كن خاليش چطور هستش ؟؟

    سلام دوست عزیز . لطفا مدل دقیق لباسشوییتون رو بفرمایید .
    فقط چند مدل خاص از لباسشویی ها خشک کن کامل دارند و لباسشویی شما خشک کن کامل ندارند. در بقیه لباسشویی ها در اخر کار باز هم لباس ها نم دارند . و برای این کار باید چرخه 1.5 ساعت را انتخاب کنید و لازم نیست کار خاصی انجام بدید و دکمه خاصی را بزنید .

    سلام لباسشویی من مدل تکنوگاز9کیلویی میشه دفترچه وبرام ارسال کنید

    سلام وقت بخیر . این اصطلاحات رو مطالعه بفرمایید http://homepars.com/2015-11-04-20-12-39.html .

    سلام.من لباسشویی ال جی دارم و بخارشور داره ولی گزینه بخارشور رو دستگاه نیست چجوری باید فعالش کنم.گوشه ماشین سمت چپ نوشته true steam

    سلام وقت بخیر . لباسشویی رو روشن کرده سپس دکمه چرخشی رو روی heavy duty قرار بدید و روی صفحه دکمه steam رو صفحه روشن می شود سپس دکمه start رو بزنید .

    سلام وقت بخیر ماشین خشک کن درست کار نمیکنه سامسونگ هستش

    سلام وقت بخیر . دستگاه باید از نزدیک بررسی بشه . شما باید از تعمیرکار کمک بگیرید .

    سلام لباسشوی من midea هستش من میخوام هم بشوره هم خشک کنه رو چه درجه ای بزارم لباسشویم لمسی نیست دکمه داره ؟

    سلام وقت بخیر. بیشتر لباسشویی ها خشک کن کامل ندارند و در نهایت کمی نم خواهند داشت. و معمولا روی برنامه کامل 1.5 ساعت این کار را انجام می دهد. زمان هم که روی صفحه نوشته می شود.معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    لباس شویی بوش سری 4 خریدم روی برنامه woolشیتشو رو انجام نمی دهد مشکل چیست لطفا راهنمایم کنید

    سلام وقتتون بخیر . لباسشویی را از برق بکشید و دوباره وصل کنید ببینید درست میشه یا نه .

    سلام روی ماشین لباسشویی من هفت دقیقه اخرموقع خشک کردن مینویسه LE

    سلام وقت بخیر . لباسشویی مشکل داره ؟ اگر در عملکردش مشکلی نداره نگران نباشید .

    سلام خسته نباشین لباسشویی من الجی ۸کیلویی است تمیزنمیشوره ممنون میشم راهنمایم کنین ازخریدش حدود۱۰/۱۱ماه میگذره

    سلام وقت بخیر . لباسشویی شما از اول هم این مشکل رو داشت ؟ شما باید از تعمیرکار کمک بگیرید چون دستگاه باید از نزدیک بررسی شود ، موفق باشید .

    لباس شویی ال جی هم عربی نوشته روی صفحه منو هم انگلیسی چرا یعنی اصل نی

    سلام وقت بخیر . چرا اصل است . بیشتر لوازم دارای منو انگلیسی و عربی هستند .

    سلام وقت بخیر لباس شویی من دوو هست موقه خشک کن خیلی میلرزه صدا میده, مشکلش چیه? 3تا پیچ پشتشم باز کردن

    سلام وقت بخیر . احتملا لباسشویی شما تراز نیست . اون رو تراز کنید . برای این کار از یک تراز استفاده کنید و پایه های اون رو باز و بسته کنید تا تراز بشه .
    اگر باز هم مشکل داشت باید از تعمیرکار کمک بگیرید تا اون رو از نزدیک بررسی کنه ، موفق باشید .

    این پیچ ها به موتور وصل هستند باید درشون بیارید…براجابجایی هستن…مگه دفترچه نخوندید تاحالا
    براهمین میلرزه

    میشه ویدیو طرز استفاده از ماشین لباسشویی ال جی ۸ کیلویی با درب صفینه ای A+++رو بذارید با زبان فارسی تا ما بهتر راهشو ببینیم که چطور استفاده کنیم.خیلی ممنونم بابت زحماتتون

    سلام وقت بخیر . چشم اگر در دسترس باشه حتما قرار میدیم .

    سلام.لباسشویی من سامسونگ8کیلویی eco bubble هست روش مفهوم عربی هم داره.
    لباسهارو وقتی درمیارم خیلی چروک هستش کدوم دکمه رو بزنم که اتو شده دربیاد؟

    سلام وقت بخیر
    بررسی کنید که شلنگ آب سرد و گرم در پشت ماشین لباسشویی‌تان به همان شیر ورودی متصل باشند زیرا در صورت معکوس بودن، دمای شستشو برعکس تنظیمات عمل می‌کند و لباس‌ها دچار چین و چروک می‌شوند.
    اگر مخزن ماشین لباسشویی بیش از حد پر باشد، به علت حجم بالا لباس‌ها چروک می‌شوند. به یاد داشته باشید بهترین میزان پر کردن لباسشویی، سه چهارم مخزن آن است. بنابراین از پر کردن زیادی مخزن خودداری کنید.
    تا جایی که می‌توانید سعی کنید لباس‌ها را بلافاصله پس از اتمام کار ماشین لباسشویی از آن خارج و پهن کنید. ماندن لباس‌ها در مخزن دستگاه تاثیر زیادی در چروک شدنشان دارد.
    برای شستشوی لباس‌ها در ماشین لباسشویی به برچسب جنس آنها توجه کنید و با توجه به جنسشان، دمای مناسب شستشویشان را تنظیم کنید. به طور کلی آب گرم (۶۰ درجه فارنهایت به بالا) برای کاهش چین و چروک، بهتر است و بلعکس آب سرد باعث افزایش چین و چروک پارچه‌ها می‌شود.
    دور خشک‌کن بالا، استفاده از کلید “Dry” یا همان خشک‌کن ۱۰۰% و تنظیم چرخه ماشین لباسشویی روی حالت سرد “Cold” باعث ایجاد چروک روی لباس‌ها می‌شوند. ماشین لباسشویی خود را از این تنظیمات خارج کنید.
    موفق باشید .

    سلام لوله تخلیه رو درست پشت ماشین نصب کنید
    لوله باید کمی بالا باشه

    سلام لباسشویی من ال جی هس گذینهrinse+spinمیخاسم بدونم معنیش میشه شست و شو ابکشی؟داره تو دیکشنری معنیش و میزنه ابکشی و خشک کن

    سلام وقت بخیر . بله به معنی ابکشی و خشک کن است .

    سلام.لباسشویی پاکشوما مدل WFU-6081WT خریدم،روی برنامه COTTON INTENSIVE گذاشته شده الان بیشتراز یکساعته درحال شستن و آبکش کردنه!!!! چقدر مگه باید اینکار انجام بشه؟چجوری لغوش کنم؟؟؟

    سلام و درود . برنامه رو نمیشه متوقف کنید بزارید تموم بشه . 1.5 ساعت است .

    سلام‌ لباسشویی بوش دارم هنگامی که رو گزینه spinکه همون خشک‌کن دستی باشه. اول یه نمودار میاد که ۱۳ دقه رو نشون میده بعد یهوه میره رو ۵ دقه همیشه هم ایطور نیس. ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام وقت بخیر. لباشیویی شما هوشمند است و به طور خودکار تشخیص میدهد که به این صورت برنامه را اجرا کند.

    باور کنید اکثر ماشین لباسشویی هایی که وارد میشوند تقلبی هستند مینویسن بخار شور.اینونتر.گیربکسی و…..ولی اگه ماشین را باز کنید میبینی همش دروغ .حقه بازی است.من نمیدانم این افرادی که دروغ میگویند چطور این پول را به اولادشان می دهند .لعنت خدا اگه هستش.بر کسانی که به مردم دروغ میگویند

    با عرض سلام و وقت بخیر ممنونم بابت نظر شما بابت موضوعی که در بازار موجود داره واقعاً متاسفیم. متاسفانه در بسیاری از موارد مشتریان خودشان خواهان این اجناسن. ولی خوشبختانه فروشگاه ما در مورد اصالت کالا و تامین‌کننده که باهاشون کار می‌کنیم بسیار بسیار حساس و تحت هیچ شرایطی کالای غیر اصل ارسال نخواهد شد.

    سلام روز بخیر ماشین لباسشویی من LG هشت کیلویی میخواستم دمای اب و تغییر بدم برای ضدعفونی شدن لباسها اما از ۶۰درجه بالاتر نمیره امکانش هست جودب بدید؟

    سلام وقت بخیر. لباسشویی گرم کن بالای 60 درجه ندارد. و امکان افزایش دما وجود ندارد. چون کار غیره استانداردی است به لباسها اسیب وارد میکنه.

    سلام و روزتون بخیر من لباسشویی سامسونگ خریدم سال ۹۶ هشت کیلویی ولی نصف این اصطلاحات که شما میگید رو نداره اصلأ چیزی برای لباسهای که نیاز به اتو کشی ندارن توش نیست و این واقعا خیلی بده . ممنون از شما

    سلام ،ببخشيد لباسشويي من دوو هست وقتي روشن ميكنم دكمه پلي رو كه ميزنم بعداز ١٠ ثانيه LEمينويسه رو صفحش .همش هم بوق بوق ميزنه،ممنون ميشم دليليشرو بهم بگين

    کد خطای ماشین لباسشویی LE سامسونگ: به این معنی است میزان اب موجود در لباسشویی کافی نیست برای شروع شستشو. بررسی کنید که شیرهای آبرسانی کاملاً باز شده باشد. اطمینان حاصل کنید که آب شما کافی باشد
    خطای خطای ماشین لباسشویی Daewoo = LE عیب یابی: درب ماشین لباسشویی باز است واشر تشخیص داده است: ماشین لباسشویی درب را به صورت باز یا قفل تشخیص داده است . باید به تعمیر کار مراجعه کنید.

    سلام لباسشویی ۸کیلویی ال جی دارم تمام اتومات دو جا برای پودر لباسشویی دارد تو هردو قسمت پودر که می ریزم سری اول همه پودر را خالی میکند اگر بخواهم مرحله اول شستشو و مرحله دوم درست صورت بگیره باید چکار کنم

    سلام وقت بخیر.شما باید دو مرحله پودر بریزید.و در مرحله اخر ابکشی مایع خوش بو کننده یا نرم کننده .

    لباسشویی ال جی ۸کیلویی مدل کره خریدم مدلش اینهFH4j3TDNpoهرچی سرچ میکنم این مدلی نیس میخاستم ببینم تقلبیه یان قسمت برچسب انرژی کلمات عربی نوشته..

    درود بر شما
    این مدل قدیمی هست و اطلاع خیلی دقیقی در دسترس نداریم اما به احتمال خیلی زیاد اصلی است.

    لباسشويي من 8 كيلويي الجي دكمه crease care داره يعني ضد چروك ولي دكمه رو ميزنم روشن نميشه دليلش چيه؟

    دورود برشما
    چندسانیه دستتون را روی دکمه نگه دارید و برخی از لباسشویی خو برنامه ی جداگانه دارند.
    درصورت نتیجه نگرفتن با سرویس کارباتجربه هماهنگی کنید.
    موفق باشید

    لباسشويي من الجي ٨ كيلويي دكمه ضد چروك crease care ميزنم روشن نميشه كلا از اول همينجوري بود چجورط بايد روشنش كنم؟

    دورود برشما
    چندسانیه دستتون را روی دکمه نگه دارید و برخی از لباسشویی خو برنامه ی جداگانه دارند.
    درصورت نتیجه نگرفتن با سرویس کارباتجربه هماهنگی کنید.
    موفق باشید

    سلام .معنی کلمه mix که نوشتین لباس های مخلوط میشه توضیح بیشتر بدین چه نوع لباس هایی؟منظور مشکی با رنگی یا مثلا کتان با حریر؟واینکه اگر احتمال بدیم لباسی ممکنه رنگ بده گزینه ای نیست که باهاش لباس رو بشوریم؟

    درود برشما
    کلمه ی mix در لباسشویی ها به معنی توانایی شستشوی لباس های نخی و کتان با همدیگر است.پس به معنی مخلوط لباس های رنگی و غیر رنگی نیست اصلا.
    موفق باشید

    سلام دیشب ماشین لباسشویی ال جی رو روی intensiveتنظیم کردم دورش که تموم نمیشه و پاز میشه هیچ در ماشین هم باز نمیشه نه با خاموش کردن نه با پاز کردن لطفا کمکم کنید

    درود برشما
    لطفا به سرویس کار معتبر مراجعه نمایید.
    موفق باشید

    نام من، ایمیل، و وب سایت را در این مرورگر برای دفعه بعد که نظر میدهم ذخیره کنم.

    معنی کلمات نوشته شده روی لباسشویی : ما در این مطلب برای اشنایی بیشتر و کاربرد راحت‌تر ماشین لباسشویی برای شما معانی کلمات روی لباسشویی را به همراه مختصری از تعاریف ان‌ها قرار دادیم. تمامی تصاویر و کلمات بر روی لوازم خانگی از معانی خاصی برخوردار هستند که برای اسانی درک و اشنایی با طریقه کار کردن ان دستگاه در نظر گرفته شده است، پس در ادامه با ما همراه باشید .

    یکی از مواردی که کمتر به آن توجه می شود و گاهی موجب بروز مشکلات عدید در عملکرد شست وشو لباسشویی می گردد تراز نبودن لباسشویی می باشد؛ زیرا تراز نبودن لباسشویی در تخیله آب، پخش شدن شوینده ها و خشک کنندگی آن اختلال ایجاد می کند پس اگر احساس می کنید در حین نصب لباسشویی به این مورد زیاد توجه نکرده اید به شما توصیه می کنیم تا به مقاله نحوه تراز کردن صحیح ماشین لباسشویی نگاهی بیندازید.

    TUB CLEAN / Drum Clean : این فناوری با استفاده از اب 60 درجه سانتیگراد، همه الودگی ها ، جرم ها و میکروب ها را از دیگ ماشین لباسشویی پاک می کند. با این قابلیت ابتدا دیگ ماشین تا میزان مشخصی از اب پر میشود و سپس دمای اب را به 60 درجه می رساند. در این حالت تمام باکتری ها و میکروب ها چسبیده به دیگ خیس شده و سپس بوسیله یک چرخش قوی از دیگ جدا می شوند.

    چگونه ماشین لباسشویی را جرم گیری و تمیز کنیم؟

    معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    امیدواریم که در این پست توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد لباسشویی ها در اختیار شما قرار بدیم . اگر در این باره سوال یا نظری دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید. یا برای دریافت سریع و دقیق از انجمن لباسشویی استفاده کنید

     

    لطفا سوالاتی که نیاز به پاسخ متوالی دارند را در انجمن جستجو کنید و درصورت عدم وجود ان را در انجمن مربوطه مطرح نمایید.

    عالی بود

    سلام ببخشیدلباسشویی ما وقتی کار میکنه علامتPEمیادچشمک میزنی بعدش دیگه بازنمیکنه میخواستم ببینم مشکلی داره الجی هم هستش همش یه سال خریدم

    سلام وقتتون بخیر .
    نمایش ارور PE در لباسشویی ال جی نمایانگر وجود اشکال در سنسور میزان سطح اب یا هیدروستات می باشد . ماشین را یک دقیقه از برق بکشید بعد از یک دقیقه ماشین را به برق بزنید و سپس مراحل شست شو را دوباره تکرار کنید.
    اگر مشکل حل نشد احتمالا ایراد از هیدروستات و سیم هایی است که به هیدروستات رفته اند و شما باید از تعمیر کار کمک بگیرید . اگر میتونید خودتون سیم ها را هم چک کنید .

    سلام زمان شستشو رو چجوری باید تنظیم کرد ال جی۹ کیلو

    سلام وقت بخیر . لطفا مدل دقیق لباسشویی رو بفرمایید. برای هر برنامه ای خود لباسشویی زمان خاصی براش برنامه ریزی کرده و شما فقط برنامه مورد نظر را انتخاب می کنید و زمان را نمی توانید تغییر بدید .

    سلام . برای ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ‌مدل WM_382N1برنامه شست و شوی اتوماتیک چه گزینه میتونیم استفاده کنیم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام وقت بخیر . این مدل منتاژ ایران است و در لینک پایین دفترچه راهنمای اون قرار داده شده https://www.lg.com/ir/support/support-product/lg-WM-382NT ، موفق باشید .

    عالی بود

    سلام Tub Clean معنیش چیه

    سلام . برای پاک کردن دیگ ماشین لباسشویی بهترین راهکار استفاده از تکنولوژی بی نظیر « +TUB CLEAN» است . این فناوری با استفاده از آب 60 درجه ی سانتیگراد همه ی آلودگی ها و جرم ها و میکروب ها را از بین می برد . اساس کار به این صورت است که ابتدا دیگ تا میزان مشخصی از آب پر می شود و سپس دمای آب را به درجه حرارت 60 درجه می رسانند . در این حالت تمام باکتری ها و میکروبهای چسبیده به دیگ خیس شده و سپس بوسیله ی یک چرخش قوی از دیگ جدا می شوند .

    چرا مال من دوبار خشککن یا فقط خشککن نداره😢

    سلام . لباسشوییتون خشک کن نداره ؟ جه مدلیه ؟

    سلام و خسته نباشید در گزینه های ماشین لباسشویی من کلمهpump هم است معنیش چیست؟ لباسشویی LG است و مدلش قدیمیه

    سلام . این همون پمپ و حالت اماده سازی لباسشویی برای شروع به کار است .
    این دکمه کار میکنه ؟ تا حالا استفاده کردید ؟

    سلام لباسشویی 9کیلویی الجی خریدم روی صفحه کلماتش هم ب زبان عربی هست هم انگلیسی.این ینی چی؟لباسشوییم تقلبیه؟

    سلام دوست عزیز . خیر تقلبی نیست چونکه سفارش عربه اکثرا دو زبانه هستند .

    سلام و خسته نباشید لباسشویی من اصلا کار نمیکنه فقط کلمه tub cleanروشن میشه مشکل از چیه

    سلام وقت بخیر . لباسشویی شما باید از نزدیک بررسی شود . از تعمیرکار کمک بگیرید .

    سلام یه هفته میشه لباسشویی ما موقع تخلیه کار نمیکنه

    سلام. دلایل زیادی برای تخلیه نشدن اب ماشین لباسشویی وجود دارد . لباسشویی شما باید از نزدیک به طور کامل بررسی بشه .
    احتمال داره که مشکل از شیلنگ تخلیه اب باشه . مورد بعدی خرابی پمپ تخلیه است که باید بررسی بشه . و یا ممکنه فیلتر تخلیه مسدود شده باشه .اگر خودتون نمی تونید بررسی کنید با تعمیرکار تماس بگیرید .

    سلام ماشین لباسشویی رو برنامه ی Automatic میزارم یا کلا برنامه های دیگراول هنگام شستشو لباسها خیس نشدن با مواد شوینده ترکیب میشن ینی آب ب مقدار کافی نیس بنظرم ک کف جمع شه زمانشم کمتراز یکساعت نمیتونم کم کنم چ باید کرد؟معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    سلام دوست عزیز . ااگر شیر آب باز است و شلنگ متصل به آن پیچ‌خوردگی ندارد، ممکن است مشکل از شیر ورودی باشد.. ان را بررسی کنید و اگر شیر ورودی نیاز به تعویض دارد ان را عوض کنید .این مشکل میتونه از کم بودن فشار اب هم باشه . ما در مطلب پایین این مشکل را کامل بررسی کریدیم و راه حل هم معرفی کردیم .روی لینک زیر کلیک کنید https://www.salambaba.com/blog/34361/ .

    با سلام.لباسشویی من آبجی هست و موقع آبکشی آب داخل لباسشویی خالی نمیکنه…مشکل از چیه؟

    سلام وقتتون بخیر . برای حل مشکل لباسشوییتون به مطلب پایین مراجعه کنید https://www.salambaba.com/blog/34361/ .

    سلام ببخشیدلباسشویی من LGهس رفته روگذینه فقط شستشووخشک کن چجوری لغوش کنم؟لطفاجواب بدین

    سلام وقت بخیر . ما نمی دانیم مدل لباسشویی شما چیه . اما روی صفحه دیجیتالی دستگاه غیر فعال شدن یک دکمه نمایش داده میشه .

    سلام.برنامه cotton intensive چقدر از نظر زمانی انجام میشود؟ بیشتر از یکساعت میشه ک ماشین داره کار میکنه.WFU-6081WT

    چرا روی لباسشویی پاکشوما نوشته شده یک تا هشت توضیح میخام

    سلام وقتتون بخیر . دوست عزیز ما این برند رو کار نمی کنیم و اطلاعاتی هم در موردش نداریم . شما باید از نمایندگی کمک بگیرید .

    سلام لباسشویی من زیرووات هست فقط اعداد روش هست برای شست وشوی سریع رو کدوم عدد قرار بدم.

    سلام وقت بخیر . ما این برند رو کار نمی کنیم و متاسفانه اطلاعاتی هم در موردش نداریم .

  • خواص زردچوبه با عسل
  • سلام لباسشويي ما خشك كن خالي نوشته ولي اصلا كار نميكنه ال جي هست ٨كيلويي ما زمستون به خشك كن خالي نياز داريم الان ميشه منو راهنمايي كنيد خشك كن خاليش چطور هستش ؟؟

    سلام دوست عزیز . لطفا مدل دقیق لباسشوییتون رو بفرمایید .
    فقط چند مدل خاص از لباسشویی ها خشک کن کامل دارند و لباسشویی شما خشک کن کامل ندارند. در بقیه لباسشویی ها در اخر کار باز هم لباس ها نم دارند . و برای این کار باید چرخه 1.5 ساعت را انتخاب کنید و لازم نیست کار خاصی انجام بدید و دکمه خاصی را بزنید .

    سلام لباسشویی من مدل تکنوگاز9کیلویی میشه دفترچه وبرام ارسال کنید

    سلام وقت بخیر . این اصطلاحات رو مطالعه بفرمایید http://homepars.com/2015-11-04-20-12-39.html .

    سلام.من لباسشویی ال جی دارم و بخارشور داره ولی گزینه بخارشور رو دستگاه نیست چجوری باید فعالش کنم.گوشه ماشین سمت چپ نوشته true steam

    سلام وقت بخیر . لباسشویی رو روشن کرده سپس دکمه چرخشی رو روی heavy duty قرار بدید و روی صفحه دکمه steam رو صفحه روشن می شود سپس دکمه start رو بزنید .

    سلام وقت بخیر ماشین خشک کن درست کار نمیکنه سامسونگ هستش

    سلام وقت بخیر . دستگاه باید از نزدیک بررسی بشه . شما باید از تعمیرکار کمک بگیرید .

    سلام لباسشوی من midea هستش من میخوام هم بشوره هم خشک کنه رو چه درجه ای بزارم لباسشویم لمسی نیست دکمه داره ؟

    سلام وقت بخیر. بیشتر لباسشویی ها خشک کن کامل ندارند و در نهایت کمی نم خواهند داشت. و معمولا روی برنامه کامل 1.5 ساعت این کار را انجام می دهد. زمان هم که روی صفحه نوشته می شود.معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    لباس شویی بوش سری 4 خریدم روی برنامه woolشیتشو رو انجام نمی دهد مشکل چیست لطفا راهنمایم کنید

    سلام وقتتون بخیر . لباسشویی را از برق بکشید و دوباره وصل کنید ببینید درست میشه یا نه .

    سلام روی ماشین لباسشویی من هفت دقیقه اخرموقع خشک کردن مینویسه LE

    سلام وقت بخیر . لباسشویی مشکل داره ؟ اگر در عملکردش مشکلی نداره نگران نباشید .

    سلام خسته نباشین لباسشویی من الجی ۸کیلویی است تمیزنمیشوره ممنون میشم راهنمایم کنین ازخریدش حدود۱۰/۱۱ماه میگذره

    سلام وقت بخیر . لباسشویی شما از اول هم این مشکل رو داشت ؟ شما باید از تعمیرکار کمک بگیرید چون دستگاه باید از نزدیک بررسی شود ، موفق باشید .

    لباس شویی ال جی هم عربی نوشته روی صفحه منو هم انگلیسی چرا یعنی اصل نی

    سلام وقت بخیر . چرا اصل است . بیشتر لوازم دارای منو انگلیسی و عربی هستند .

    سلام وقت بخیر لباس شویی من دوو هست موقه خشک کن خیلی میلرزه صدا میده, مشکلش چیه? 3تا پیچ پشتشم باز کردن

    سلام وقت بخیر . احتملا لباسشویی شما تراز نیست . اون رو تراز کنید . برای این کار از یک تراز استفاده کنید و پایه های اون رو باز و بسته کنید تا تراز بشه .
    اگر باز هم مشکل داشت باید از تعمیرکار کمک بگیرید تا اون رو از نزدیک بررسی کنه ، موفق باشید .

    این پیچ ها به موتور وصل هستند باید درشون بیارید…براجابجایی هستن…مگه دفترچه نخوندید تاحالا
    براهمین میلرزه

    میشه ویدیو طرز استفاده از ماشین لباسشویی ال جی ۸ کیلویی با درب صفینه ای A+++رو بذارید با زبان فارسی تا ما بهتر راهشو ببینیم که چطور استفاده کنیم.خیلی ممنونم بابت زحماتتون

    سلام وقت بخیر . چشم اگر در دسترس باشه حتما قرار میدیم .

    سلام.لباسشویی من سامسونگ8کیلویی eco bubble هست روش مفهوم عربی هم داره.
    لباسهارو وقتی درمیارم خیلی چروک هستش کدوم دکمه رو بزنم که اتو شده دربیاد؟

    سلام وقت بخیر
    بررسی کنید که شلنگ آب سرد و گرم در پشت ماشین لباسشویی‌تان به همان شیر ورودی متصل باشند زیرا در صورت معکوس بودن، دمای شستشو برعکس تنظیمات عمل می‌کند و لباس‌ها دچار چین و چروک می‌شوند.
    اگر مخزن ماشین لباسشویی بیش از حد پر باشد، به علت حجم بالا لباس‌ها چروک می‌شوند. به یاد داشته باشید بهترین میزان پر کردن لباسشویی، سه چهارم مخزن آن است. بنابراین از پر کردن زیادی مخزن خودداری کنید.
    تا جایی که می‌توانید سعی کنید لباس‌ها را بلافاصله پس از اتمام کار ماشین لباسشویی از آن خارج و پهن کنید. ماندن لباس‌ها در مخزن دستگاه تاثیر زیادی در چروک شدنشان دارد.
    برای شستشوی لباس‌ها در ماشین لباسشویی به برچسب جنس آنها توجه کنید و با توجه به جنسشان، دمای مناسب شستشویشان را تنظیم کنید. به طور کلی آب گرم (۶۰ درجه فارنهایت به بالا) برای کاهش چین و چروک، بهتر است و بلعکس آب سرد باعث افزایش چین و چروک پارچه‌ها می‌شود.
    دور خشک‌کن بالا، استفاده از کلید “Dry” یا همان خشک‌کن ۱۰۰% و تنظیم چرخه ماشین لباسشویی روی حالت سرد “Cold” باعث ایجاد چروک روی لباس‌ها می‌شوند. ماشین لباسشویی خود را از این تنظیمات خارج کنید.
    موفق باشید .

    سلام لوله تخلیه رو درست پشت ماشین نصب کنید
    لوله باید کمی بالا باشه

    سلام لباسشویی من ال جی هس گذینهrinse+spinمیخاسم بدونم معنیش میشه شست و شو ابکشی؟داره تو دیکشنری معنیش و میزنه ابکشی و خشک کن

    سلام وقت بخیر . بله به معنی ابکشی و خشک کن است .

    سلام.لباسشویی پاکشوما مدل WFU-6081WT خریدم،روی برنامه COTTON INTENSIVE گذاشته شده الان بیشتراز یکساعته درحال شستن و آبکش کردنه!!!! چقدر مگه باید اینکار انجام بشه؟چجوری لغوش کنم؟؟؟

    سلام و درود . برنامه رو نمیشه متوقف کنید بزارید تموم بشه . 1.5 ساعت است .

    سلام‌ لباسشویی بوش دارم هنگامی که رو گزینه spinکه همون خشک‌کن دستی باشه. اول یه نمودار میاد که ۱۳ دقه رو نشون میده بعد یهوه میره رو ۵ دقه همیشه هم ایطور نیس. ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام وقت بخیر. لباشیویی شما هوشمند است و به طور خودکار تشخیص میدهد که به این صورت برنامه را اجرا کند.

    باور کنید اکثر ماشین لباسشویی هایی که وارد میشوند تقلبی هستند مینویسن بخار شور.اینونتر.گیربکسی و…..ولی اگه ماشین را باز کنید میبینی همش دروغ .حقه بازی است.من نمیدانم این افرادی که دروغ میگویند چطور این پول را به اولادشان می دهند .لعنت خدا اگه هستش.بر کسانی که به مردم دروغ میگویند

    با عرض سلام و وقت بخیر ممنونم بابت نظر شما بابت موضوعی که در بازار موجود داره واقعاً متاسفیم. متاسفانه در بسیاری از موارد مشتریان خودشان خواهان این اجناسن. ولی خوشبختانه فروشگاه ما در مورد اصالت کالا و تامین‌کننده که باهاشون کار می‌کنیم بسیار بسیار حساس و تحت هیچ شرایطی کالای غیر اصل ارسال نخواهد شد.

    سلام روز بخیر ماشین لباسشویی من LG هشت کیلویی میخواستم دمای اب و تغییر بدم برای ضدعفونی شدن لباسها اما از ۶۰درجه بالاتر نمیره امکانش هست جودب بدید؟

    سلام وقت بخیر. لباسشویی گرم کن بالای 60 درجه ندارد. و امکان افزایش دما وجود ندارد. چون کار غیره استانداردی است به لباسها اسیب وارد میکنه.

    سلام و روزتون بخیر من لباسشویی سامسونگ خریدم سال ۹۶ هشت کیلویی ولی نصف این اصطلاحات که شما میگید رو نداره اصلأ چیزی برای لباسهای که نیاز به اتو کشی ندارن توش نیست و این واقعا خیلی بده . ممنون از شما

    سلام ،ببخشيد لباسشويي من دوو هست وقتي روشن ميكنم دكمه پلي رو كه ميزنم بعداز ١٠ ثانيه LEمينويسه رو صفحش .همش هم بوق بوق ميزنه،ممنون ميشم دليليشرو بهم بگين

    کد خطای ماشین لباسشویی LE سامسونگ: به این معنی است میزان اب موجود در لباسشویی کافی نیست برای شروع شستشو. بررسی کنید که شیرهای آبرسانی کاملاً باز شده باشد. اطمینان حاصل کنید که آب شما کافی باشد
    خطای خطای ماشین لباسشویی Daewoo = LE عیب یابی: درب ماشین لباسشویی باز است واشر تشخیص داده است: ماشین لباسشویی درب را به صورت باز یا قفل تشخیص داده است . باید به تعمیر کار مراجعه کنید.

    سلام لباسشویی ۸کیلویی ال جی دارم تمام اتومات دو جا برای پودر لباسشویی دارد تو هردو قسمت پودر که می ریزم سری اول همه پودر را خالی میکند اگر بخواهم مرحله اول شستشو و مرحله دوم درست صورت بگیره باید چکار کنم

    سلام وقت بخیر.شما باید دو مرحله پودر بریزید.و در مرحله اخر ابکشی مایع خوش بو کننده یا نرم کننده .

    لباسشویی ال جی ۸کیلویی مدل کره خریدم مدلش اینهFH4j3TDNpoهرچی سرچ میکنم این مدلی نیس میخاستم ببینم تقلبیه یان قسمت برچسب انرژی کلمات عربی نوشته..

    درود بر شما
    این مدل قدیمی هست و اطلاع خیلی دقیقی در دسترس نداریم اما به احتمال خیلی زیاد اصلی است.

    لباسشويي من 8 كيلويي الجي دكمه crease care داره يعني ضد چروك ولي دكمه رو ميزنم روشن نميشه دليلش چيه؟

    دورود برشما
    چندسانیه دستتون را روی دکمه نگه دارید و برخی از لباسشویی خو برنامه ی جداگانه دارند.
    درصورت نتیجه نگرفتن با سرویس کارباتجربه هماهنگی کنید.
    موفق باشید

    لباسشويي من الجي ٨ كيلويي دكمه ضد چروك crease care ميزنم روشن نميشه كلا از اول همينجوري بود چجورط بايد روشنش كنم؟

    دورود برشما
    چندسانیه دستتون را روی دکمه نگه دارید و برخی از لباسشویی خو برنامه ی جداگانه دارند.
    درصورت نتیجه نگرفتن با سرویس کارباتجربه هماهنگی کنید.
    موفق باشید

    سلام .معنی کلمه mix که نوشتین لباس های مخلوط میشه توضیح بیشتر بدین چه نوع لباس هایی؟منظور مشکی با رنگی یا مثلا کتان با حریر؟واینکه اگر احتمال بدیم لباسی ممکنه رنگ بده گزینه ای نیست که باهاش لباس رو بشوریم؟

    درود برشما
    کلمه ی mix در لباسشویی ها به معنی توانایی شستشوی لباس های نخی و کتان با همدیگر است.پس به معنی مخلوط لباس های رنگی و غیر رنگی نیست اصلا.
    موفق باشید

    سلام دیشب ماشین لباسشویی ال جی رو روی intensiveتنظیم کردم دورش که تموم نمیشه و پاز میشه هیچ در ماشین هم باز نمیشه نه با خاموش کردن نه با پاز کردن لطفا کمکم کنید

    درود برشما
    لطفا به سرویس کار معتبر مراجعه نمایید.
    موفق باشید

    نام من، ایمیل، و وب سایت را در این مرورگر برای دفعه بعد که نظر میدهم ذخیره کنم.

    معنی کلمات نوشته شده روی لباسشویی : ما در این مطلب برای اشنایی بیشتر و کاربرد راحت‌تر ماشین لباسشویی برای شما معانی کلمات روی لباسشویی را به همراه مختصری از تعاریف ان‌ها قرار دادیم. تمامی تصاویر و کلمات بر روی لوازم خانگی از معانی خاصی برخوردار هستند که برای اسانی درک و اشنایی با طریقه کار کردن ان دستگاه در نظر گرفته شده است، پس در ادامه با ما همراه باشید .

    یکی از مواردی که کمتر به آن توجه می شود و گاهی موجب بروز مشکلات عدید در عملکرد شست وشو لباسشویی می گردد تراز نبودن لباسشویی می باشد؛ زیرا تراز نبودن لباسشویی در تخیله آب، پخش شدن شوینده ها و خشک کنندگی آن اختلال ایجاد می کند پس اگر احساس می کنید در حین نصب لباسشویی به این مورد زیاد توجه نکرده اید به شما توصیه می کنیم تا به مقاله نحوه تراز کردن صحیح ماشین لباسشویی نگاهی بیندازید.

    TUB CLEAN / Drum Clean : این فناوری با استفاده از اب 60 درجه سانتیگراد، همه الودگی ها ، جرم ها و میکروب ها را از دیگ ماشین لباسشویی پاک می کند. با این قابلیت ابتدا دیگ ماشین تا میزان مشخصی از اب پر میشود و سپس دمای اب را به 60 درجه می رساند. در این حالت تمام باکتری ها و میکروب ها چسبیده به دیگ خیس شده و سپس بوسیله یک چرخش قوی از دیگ جدا می شوند.

    چگونه ماشین لباسشویی را جرم گیری و تمیز کنیم؟

    معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    امیدواریم که در این پست توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد لباسشویی ها در اختیار شما قرار بدیم . اگر در این باره سوال یا نظری دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید. یا برای دریافت سریع و دقیق از انجمن لباسشویی استفاده کنید

     

    لطفا سوالاتی که نیاز به پاسخ متوالی دارند را در انجمن جستجو کنید و درصورت عدم وجود ان را در انجمن مربوطه مطرح نمایید.

    عالی بود

    سلام ببخشیدلباسشویی ما وقتی کار میکنه علامتPEمیادچشمک میزنی بعدش دیگه بازنمیکنه میخواستم ببینم مشکلی داره الجی هم هستش همش یه سال خریدم

    سلام وقتتون بخیر .
    نمایش ارور PE در لباسشویی ال جی نمایانگر وجود اشکال در سنسور میزان سطح اب یا هیدروستات می باشد . ماشین را یک دقیقه از برق بکشید بعد از یک دقیقه ماشین را به برق بزنید و سپس مراحل شست شو را دوباره تکرار کنید.
    اگر مشکل حل نشد احتمالا ایراد از هیدروستات و سیم هایی است که به هیدروستات رفته اند و شما باید از تعمیر کار کمک بگیرید . اگر میتونید خودتون سیم ها را هم چک کنید .

    سلام زمان شستشو رو چجوری باید تنظیم کرد ال جی۹ کیلو

    سلام وقت بخیر . لطفا مدل دقیق لباسشویی رو بفرمایید. برای هر برنامه ای خود لباسشویی زمان خاصی براش برنامه ریزی کرده و شما فقط برنامه مورد نظر را انتخاب می کنید و زمان را نمی توانید تغییر بدید .

    سلام . برای ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ‌مدل WM_382N1برنامه شست و شوی اتوماتیک چه گزینه میتونیم استفاده کنیم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام وقت بخیر . این مدل منتاژ ایران است و در لینک پایین دفترچه راهنمای اون قرار داده شده https://www.lg.com/ir/support/support-product/lg-WM-382NT ، موفق باشید .

    عالی بود

    سلام Tub Clean معنیش چیه

    سلام . برای پاک کردن دیگ ماشین لباسشویی بهترین راهکار استفاده از تکنولوژی بی نظیر « +TUB CLEAN» است . این فناوری با استفاده از آب 60 درجه ی سانتیگراد همه ی آلودگی ها و جرم ها و میکروب ها را از بین می برد . اساس کار به این صورت است که ابتدا دیگ تا میزان مشخصی از آب پر می شود و سپس دمای آب را به درجه حرارت 60 درجه می رسانند . در این حالت تمام باکتری ها و میکروبهای چسبیده به دیگ خیس شده و سپس بوسیله ی یک چرخش قوی از دیگ جدا می شوند .

    چرا مال من دوبار خشککن یا فقط خشککن نداره😢

    سلام . لباسشوییتون خشک کن نداره ؟ جه مدلیه ؟

    سلام و خسته نباشید در گزینه های ماشین لباسشویی من کلمهpump هم است معنیش چیست؟ لباسشویی LG است و مدلش قدیمیه

    سلام . این همون پمپ و حالت اماده سازی لباسشویی برای شروع به کار است .
    این دکمه کار میکنه ؟ تا حالا استفاده کردید ؟

    سلام لباسشویی 9کیلویی الجی خریدم روی صفحه کلماتش هم ب زبان عربی هست هم انگلیسی.این ینی چی؟لباسشوییم تقلبیه؟

    سلام دوست عزیز . خیر تقلبی نیست چونکه سفارش عربه اکثرا دو زبانه هستند .

    سلام و خسته نباشید لباسشویی من اصلا کار نمیکنه فقط کلمه tub cleanروشن میشه مشکل از چیه

    سلام وقت بخیر . لباسشویی شما باید از نزدیک بررسی شود . از تعمیرکار کمک بگیرید .

    سلام یه هفته میشه لباسشویی ما موقع تخلیه کار نمیکنه

    سلام. دلایل زیادی برای تخلیه نشدن اب ماشین لباسشویی وجود دارد . لباسشویی شما باید از نزدیک به طور کامل بررسی بشه .
    احتمال داره که مشکل از شیلنگ تخلیه اب باشه . مورد بعدی خرابی پمپ تخلیه است که باید بررسی بشه . و یا ممکنه فیلتر تخلیه مسدود شده باشه .اگر خودتون نمی تونید بررسی کنید با تعمیرکار تماس بگیرید .

    سلام ماشین لباسشویی رو برنامه ی Automatic میزارم یا کلا برنامه های دیگراول هنگام شستشو لباسها خیس نشدن با مواد شوینده ترکیب میشن ینی آب ب مقدار کافی نیس بنظرم ک کف جمع شه زمانشم کمتراز یکساعت نمیتونم کم کنم چ باید کرد؟معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    سلام دوست عزیز . ااگر شیر آب باز است و شلنگ متصل به آن پیچ‌خوردگی ندارد، ممکن است مشکل از شیر ورودی باشد.. ان را بررسی کنید و اگر شیر ورودی نیاز به تعویض دارد ان را عوض کنید .این مشکل میتونه از کم بودن فشار اب هم باشه . ما در مطلب پایین این مشکل را کامل بررسی کریدیم و راه حل هم معرفی کردیم .روی لینک زیر کلیک کنید https://www.salambaba.com/blog/34361/ .

    با سلام.لباسشویی من آبجی هست و موقع آبکشی آب داخل لباسشویی خالی نمیکنه…مشکل از چیه؟

    سلام وقتتون بخیر . برای حل مشکل لباسشوییتون به مطلب پایین مراجعه کنید https://www.salambaba.com/blog/34361/ .

    سلام ببخشیدلباسشویی من LGهس رفته روگذینه فقط شستشووخشک کن چجوری لغوش کنم؟لطفاجواب بدین

    سلام وقت بخیر . ما نمی دانیم مدل لباسشویی شما چیه . اما روی صفحه دیجیتالی دستگاه غیر فعال شدن یک دکمه نمایش داده میشه .

    سلام.برنامه cotton intensive چقدر از نظر زمانی انجام میشود؟ بیشتر از یکساعت میشه ک ماشین داره کار میکنه.WFU-6081WT

    چرا روی لباسشویی پاکشوما نوشته شده یک تا هشت توضیح میخام

    سلام وقتتون بخیر . دوست عزیز ما این برند رو کار نمی کنیم و اطلاعاتی هم در موردش نداریم . شما باید از نمایندگی کمک بگیرید .

    سلام لباسشویی من زیرووات هست فقط اعداد روش هست برای شست وشوی سریع رو کدوم عدد قرار بدم.

    سلام وقت بخیر . ما این برند رو کار نمی کنیم و متاسفانه اطلاعاتی هم در موردش نداریم .

  • مدل تاتو بدن ظریف دخترانه
  • سلام لباسشويي ما خشك كن خالي نوشته ولي اصلا كار نميكنه ال جي هست ٨كيلويي ما زمستون به خشك كن خالي نياز داريم الان ميشه منو راهنمايي كنيد خشك كن خاليش چطور هستش ؟؟

    سلام دوست عزیز . لطفا مدل دقیق لباسشوییتون رو بفرمایید .
    فقط چند مدل خاص از لباسشویی ها خشک کن کامل دارند و لباسشویی شما خشک کن کامل ندارند. در بقیه لباسشویی ها در اخر کار باز هم لباس ها نم دارند . و برای این کار باید چرخه 1.5 ساعت را انتخاب کنید و لازم نیست کار خاصی انجام بدید و دکمه خاصی را بزنید .

    سلام لباسشویی من مدل تکنوگاز9کیلویی میشه دفترچه وبرام ارسال کنید

    سلام وقت بخیر . این اصطلاحات رو مطالعه بفرمایید http://homepars.com/2015-11-04-20-12-39.html .

    سلام.من لباسشویی ال جی دارم و بخارشور داره ولی گزینه بخارشور رو دستگاه نیست چجوری باید فعالش کنم.گوشه ماشین سمت چپ نوشته true steam

    سلام وقت بخیر . لباسشویی رو روشن کرده سپس دکمه چرخشی رو روی heavy duty قرار بدید و روی صفحه دکمه steam رو صفحه روشن می شود سپس دکمه start رو بزنید .

    سلام وقت بخیر ماشین خشک کن درست کار نمیکنه سامسونگ هستش

    سلام وقت بخیر . دستگاه باید از نزدیک بررسی بشه . شما باید از تعمیرکار کمک بگیرید .

    سلام لباسشوی من midea هستش من میخوام هم بشوره هم خشک کنه رو چه درجه ای بزارم لباسشویم لمسی نیست دکمه داره ؟

    سلام وقت بخیر. بیشتر لباسشویی ها خشک کن کامل ندارند و در نهایت کمی نم خواهند داشت. و معمولا روی برنامه کامل 1.5 ساعت این کار را انجام می دهد. زمان هم که روی صفحه نوشته می شود.معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    لباس شویی بوش سری 4 خریدم روی برنامه woolشیتشو رو انجام نمی دهد مشکل چیست لطفا راهنمایم کنید

    سلام وقتتون بخیر . لباسشویی را از برق بکشید و دوباره وصل کنید ببینید درست میشه یا نه .

    سلام روی ماشین لباسشویی من هفت دقیقه اخرموقع خشک کردن مینویسه LE

    سلام وقت بخیر . لباسشویی مشکل داره ؟ اگر در عملکردش مشکلی نداره نگران نباشید .

    سلام خسته نباشین لباسشویی من الجی ۸کیلویی است تمیزنمیشوره ممنون میشم راهنمایم کنین ازخریدش حدود۱۰/۱۱ماه میگذره

    سلام وقت بخیر . لباسشویی شما از اول هم این مشکل رو داشت ؟ شما باید از تعمیرکار کمک بگیرید چون دستگاه باید از نزدیک بررسی شود ، موفق باشید .

    لباس شویی ال جی هم عربی نوشته روی صفحه منو هم انگلیسی چرا یعنی اصل نی

    سلام وقت بخیر . چرا اصل است . بیشتر لوازم دارای منو انگلیسی و عربی هستند .

    سلام وقت بخیر لباس شویی من دوو هست موقه خشک کن خیلی میلرزه صدا میده, مشکلش چیه? 3تا پیچ پشتشم باز کردن

    سلام وقت بخیر . احتملا لباسشویی شما تراز نیست . اون رو تراز کنید . برای این کار از یک تراز استفاده کنید و پایه های اون رو باز و بسته کنید تا تراز بشه .
    اگر باز هم مشکل داشت باید از تعمیرکار کمک بگیرید تا اون رو از نزدیک بررسی کنه ، موفق باشید .

    این پیچ ها به موتور وصل هستند باید درشون بیارید…براجابجایی هستن…مگه دفترچه نخوندید تاحالا
    براهمین میلرزه

    میشه ویدیو طرز استفاده از ماشین لباسشویی ال جی ۸ کیلویی با درب صفینه ای A+++رو بذارید با زبان فارسی تا ما بهتر راهشو ببینیم که چطور استفاده کنیم.خیلی ممنونم بابت زحماتتون

    سلام وقت بخیر . چشم اگر در دسترس باشه حتما قرار میدیم .

    سلام.لباسشویی من سامسونگ8کیلویی eco bubble هست روش مفهوم عربی هم داره.
    لباسهارو وقتی درمیارم خیلی چروک هستش کدوم دکمه رو بزنم که اتو شده دربیاد؟

    سلام وقت بخیر
    بررسی کنید که شلنگ آب سرد و گرم در پشت ماشین لباسشویی‌تان به همان شیر ورودی متصل باشند زیرا در صورت معکوس بودن، دمای شستشو برعکس تنظیمات عمل می‌کند و لباس‌ها دچار چین و چروک می‌شوند.
    اگر مخزن ماشین لباسشویی بیش از حد پر باشد، به علت حجم بالا لباس‌ها چروک می‌شوند. به یاد داشته باشید بهترین میزان پر کردن لباسشویی، سه چهارم مخزن آن است. بنابراین از پر کردن زیادی مخزن خودداری کنید.
    تا جایی که می‌توانید سعی کنید لباس‌ها را بلافاصله پس از اتمام کار ماشین لباسشویی از آن خارج و پهن کنید. ماندن لباس‌ها در مخزن دستگاه تاثیر زیادی در چروک شدنشان دارد.
    برای شستشوی لباس‌ها در ماشین لباسشویی به برچسب جنس آنها توجه کنید و با توجه به جنسشان، دمای مناسب شستشویشان را تنظیم کنید. به طور کلی آب گرم (۶۰ درجه فارنهایت به بالا) برای کاهش چین و چروک، بهتر است و بلعکس آب سرد باعث افزایش چین و چروک پارچه‌ها می‌شود.
    دور خشک‌کن بالا، استفاده از کلید “Dry” یا همان خشک‌کن ۱۰۰% و تنظیم چرخه ماشین لباسشویی روی حالت سرد “Cold” باعث ایجاد چروک روی لباس‌ها می‌شوند. ماشین لباسشویی خود را از این تنظیمات خارج کنید.
    موفق باشید .

    سلام لوله تخلیه رو درست پشت ماشین نصب کنید
    لوله باید کمی بالا باشه

    سلام لباسشویی من ال جی هس گذینهrinse+spinمیخاسم بدونم معنیش میشه شست و شو ابکشی؟داره تو دیکشنری معنیش و میزنه ابکشی و خشک کن

    سلام وقت بخیر . بله به معنی ابکشی و خشک کن است .

    سلام.لباسشویی پاکشوما مدل WFU-6081WT خریدم،روی برنامه COTTON INTENSIVE گذاشته شده الان بیشتراز یکساعته درحال شستن و آبکش کردنه!!!! چقدر مگه باید اینکار انجام بشه؟چجوری لغوش کنم؟؟؟

    سلام و درود . برنامه رو نمیشه متوقف کنید بزارید تموم بشه . 1.5 ساعت است .

    سلام‌ لباسشویی بوش دارم هنگامی که رو گزینه spinکه همون خشک‌کن دستی باشه. اول یه نمودار میاد که ۱۳ دقه رو نشون میده بعد یهوه میره رو ۵ دقه همیشه هم ایطور نیس. ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام وقت بخیر. لباشیویی شما هوشمند است و به طور خودکار تشخیص میدهد که به این صورت برنامه را اجرا کند.

    باور کنید اکثر ماشین لباسشویی هایی که وارد میشوند تقلبی هستند مینویسن بخار شور.اینونتر.گیربکسی و…..ولی اگه ماشین را باز کنید میبینی همش دروغ .حقه بازی است.من نمیدانم این افرادی که دروغ میگویند چطور این پول را به اولادشان می دهند .لعنت خدا اگه هستش.بر کسانی که به مردم دروغ میگویند

    با عرض سلام و وقت بخیر ممنونم بابت نظر شما بابت موضوعی که در بازار موجود داره واقعاً متاسفیم. متاسفانه در بسیاری از موارد مشتریان خودشان خواهان این اجناسن. ولی خوشبختانه فروشگاه ما در مورد اصالت کالا و تامین‌کننده که باهاشون کار می‌کنیم بسیار بسیار حساس و تحت هیچ شرایطی کالای غیر اصل ارسال نخواهد شد.

    سلام روز بخیر ماشین لباسشویی من LG هشت کیلویی میخواستم دمای اب و تغییر بدم برای ضدعفونی شدن لباسها اما از ۶۰درجه بالاتر نمیره امکانش هست جودب بدید؟

    سلام وقت بخیر. لباسشویی گرم کن بالای 60 درجه ندارد. و امکان افزایش دما وجود ندارد. چون کار غیره استانداردی است به لباسها اسیب وارد میکنه.

    سلام و روزتون بخیر من لباسشویی سامسونگ خریدم سال ۹۶ هشت کیلویی ولی نصف این اصطلاحات که شما میگید رو نداره اصلأ چیزی برای لباسهای که نیاز به اتو کشی ندارن توش نیست و این واقعا خیلی بده . ممنون از شما

    سلام ،ببخشيد لباسشويي من دوو هست وقتي روشن ميكنم دكمه پلي رو كه ميزنم بعداز ١٠ ثانيه LEمينويسه رو صفحش .همش هم بوق بوق ميزنه،ممنون ميشم دليليشرو بهم بگين

    کد خطای ماشین لباسشویی LE سامسونگ: به این معنی است میزان اب موجود در لباسشویی کافی نیست برای شروع شستشو. بررسی کنید که شیرهای آبرسانی کاملاً باز شده باشد. اطمینان حاصل کنید که آب شما کافی باشد
    خطای خطای ماشین لباسشویی Daewoo = LE عیب یابی: درب ماشین لباسشویی باز است واشر تشخیص داده است: ماشین لباسشویی درب را به صورت باز یا قفل تشخیص داده است . باید به تعمیر کار مراجعه کنید.

    سلام لباسشویی ۸کیلویی ال جی دارم تمام اتومات دو جا برای پودر لباسشویی دارد تو هردو قسمت پودر که می ریزم سری اول همه پودر را خالی میکند اگر بخواهم مرحله اول شستشو و مرحله دوم درست صورت بگیره باید چکار کنم

    سلام وقت بخیر.شما باید دو مرحله پودر بریزید.و در مرحله اخر ابکشی مایع خوش بو کننده یا نرم کننده .

    لباسشویی ال جی ۸کیلویی مدل کره خریدم مدلش اینهFH4j3TDNpoهرچی سرچ میکنم این مدلی نیس میخاستم ببینم تقلبیه یان قسمت برچسب انرژی کلمات عربی نوشته..

    درود بر شما
    این مدل قدیمی هست و اطلاع خیلی دقیقی در دسترس نداریم اما به احتمال خیلی زیاد اصلی است.

    لباسشويي من 8 كيلويي الجي دكمه crease care داره يعني ضد چروك ولي دكمه رو ميزنم روشن نميشه دليلش چيه؟

    دورود برشما
    چندسانیه دستتون را روی دکمه نگه دارید و برخی از لباسشویی خو برنامه ی جداگانه دارند.
    درصورت نتیجه نگرفتن با سرویس کارباتجربه هماهنگی کنید.
    موفق باشید

    لباسشويي من الجي ٨ كيلويي دكمه ضد چروك crease care ميزنم روشن نميشه كلا از اول همينجوري بود چجورط بايد روشنش كنم؟

    دورود برشما
    چندسانیه دستتون را روی دکمه نگه دارید و برخی از لباسشویی خو برنامه ی جداگانه دارند.
    درصورت نتیجه نگرفتن با سرویس کارباتجربه هماهنگی کنید.
    موفق باشید

    سلام .معنی کلمه mix که نوشتین لباس های مخلوط میشه توضیح بیشتر بدین چه نوع لباس هایی؟منظور مشکی با رنگی یا مثلا کتان با حریر؟واینکه اگر احتمال بدیم لباسی ممکنه رنگ بده گزینه ای نیست که باهاش لباس رو بشوریم؟

    درود برشما
    کلمه ی mix در لباسشویی ها به معنی توانایی شستشوی لباس های نخی و کتان با همدیگر است.پس به معنی مخلوط لباس های رنگی و غیر رنگی نیست اصلا.
    موفق باشید

    سلام دیشب ماشین لباسشویی ال جی رو روی intensiveتنظیم کردم دورش که تموم نمیشه و پاز میشه هیچ در ماشین هم باز نمیشه نه با خاموش کردن نه با پاز کردن لطفا کمکم کنید

    درود برشما
    لطفا به سرویس کار معتبر مراجعه نمایید.
    موفق باشید

    نام من، ایمیل، و وب سایت را در این مرورگر برای دفعه بعد که نظر میدهم ذخیره کنم.

    معنی کلمات نوشته شده روی لباسشویی : ما در این مطلب برای اشنایی بیشتر و کاربرد راحت‌تر ماشین لباسشویی برای شما معانی کلمات روی لباسشویی را به همراه مختصری از تعاریف ان‌ها قرار دادیم. تمامی تصاویر و کلمات بر روی لوازم خانگی از معانی خاصی برخوردار هستند که برای اسانی درک و اشنایی با طریقه کار کردن ان دستگاه در نظر گرفته شده است، پس در ادامه با ما همراه باشید .

    یکی از مواردی که کمتر به آن توجه می شود و گاهی موجب بروز مشکلات عدید در عملکرد شست وشو لباسشویی می گردد تراز نبودن لباسشویی می باشد؛ زیرا تراز نبودن لباسشویی در تخیله آب، پخش شدن شوینده ها و خشک کنندگی آن اختلال ایجاد می کند پس اگر احساس می کنید در حین نصب لباسشویی به این مورد زیاد توجه نکرده اید به شما توصیه می کنیم تا به مقاله نحوه تراز کردن صحیح ماشین لباسشویی نگاهی بیندازید.

    TUB CLEAN / Drum Clean : این فناوری با استفاده از اب 60 درجه سانتیگراد، همه الودگی ها ، جرم ها و میکروب ها را از دیگ ماشین لباسشویی پاک می کند. با این قابلیت ابتدا دیگ ماشین تا میزان مشخصی از اب پر میشود و سپس دمای اب را به 60 درجه می رساند. در این حالت تمام باکتری ها و میکروب ها چسبیده به دیگ خیس شده و سپس بوسیله یک چرخش قوی از دیگ جدا می شوند.

    چگونه ماشین لباسشویی را جرم گیری و تمیز کنیم؟

    معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    امیدواریم که در این پست توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد لباسشویی ها در اختیار شما قرار بدیم . اگر در این باره سوال یا نظری دارید میتوانید در قسمت نظرات مطرح کنید. یا برای دریافت سریع و دقیق از انجمن لباسشویی استفاده کنید

     

    لطفا سوالاتی که نیاز به پاسخ متوالی دارند را در انجمن جستجو کنید و درصورت عدم وجود ان را در انجمن مربوطه مطرح نمایید.

    عالی بود

    سلام ببخشیدلباسشویی ما وقتی کار میکنه علامتPEمیادچشمک میزنی بعدش دیگه بازنمیکنه میخواستم ببینم مشکلی داره الجی هم هستش همش یه سال خریدم

    سلام وقتتون بخیر .
    نمایش ارور PE در لباسشویی ال جی نمایانگر وجود اشکال در سنسور میزان سطح اب یا هیدروستات می باشد . ماشین را یک دقیقه از برق بکشید بعد از یک دقیقه ماشین را به برق بزنید و سپس مراحل شست شو را دوباره تکرار کنید.
    اگر مشکل حل نشد احتمالا ایراد از هیدروستات و سیم هایی است که به هیدروستات رفته اند و شما باید از تعمیر کار کمک بگیرید . اگر میتونید خودتون سیم ها را هم چک کنید .

    سلام زمان شستشو رو چجوری باید تنظیم کرد ال جی۹ کیلو

    سلام وقت بخیر . لطفا مدل دقیق لباسشویی رو بفرمایید. برای هر برنامه ای خود لباسشویی زمان خاصی براش برنامه ریزی کرده و شما فقط برنامه مورد نظر را انتخاب می کنید و زمان را نمی توانید تغییر بدید .

    سلام . برای ماشین لباسشویی ۸ کیلویی ‌مدل WM_382N1برنامه شست و شوی اتوماتیک چه گزینه میتونیم استفاده کنیم
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام وقت بخیر . این مدل منتاژ ایران است و در لینک پایین دفترچه راهنمای اون قرار داده شده https://www.lg.com/ir/support/support-product/lg-WM-382NT ، موفق باشید .

    عالی بود

    سلام Tub Clean معنیش چیه

    سلام . برای پاک کردن دیگ ماشین لباسشویی بهترین راهکار استفاده از تکنولوژی بی نظیر « +TUB CLEAN» است . این فناوری با استفاده از آب 60 درجه ی سانتیگراد همه ی آلودگی ها و جرم ها و میکروب ها را از بین می برد . اساس کار به این صورت است که ابتدا دیگ تا میزان مشخصی از آب پر می شود و سپس دمای آب را به درجه حرارت 60 درجه می رسانند . در این حالت تمام باکتری ها و میکروبهای چسبیده به دیگ خیس شده و سپس بوسیله ی یک چرخش قوی از دیگ جدا می شوند .

    چرا مال من دوبار خشککن یا فقط خشککن نداره😢

    سلام . لباسشوییتون خشک کن نداره ؟ جه مدلیه ؟

    سلام و خسته نباشید در گزینه های ماشین لباسشویی من کلمهpump هم است معنیش چیست؟ لباسشویی LG است و مدلش قدیمیه

    سلام . این همون پمپ و حالت اماده سازی لباسشویی برای شروع به کار است .
    این دکمه کار میکنه ؟ تا حالا استفاده کردید ؟

    سلام لباسشویی 9کیلویی الجی خریدم روی صفحه کلماتش هم ب زبان عربی هست هم انگلیسی.این ینی چی؟لباسشوییم تقلبیه؟

    سلام دوست عزیز . خیر تقلبی نیست چونکه سفارش عربه اکثرا دو زبانه هستند .

    سلام و خسته نباشید لباسشویی من اصلا کار نمیکنه فقط کلمه tub cleanروشن میشه مشکل از چیه

    سلام وقت بخیر . لباسشویی شما باید از نزدیک بررسی شود . از تعمیرکار کمک بگیرید .

    سلام یه هفته میشه لباسشویی ما موقع تخلیه کار نمیکنه

    سلام. دلایل زیادی برای تخلیه نشدن اب ماشین لباسشویی وجود دارد . لباسشویی شما باید از نزدیک به طور کامل بررسی بشه .
    احتمال داره که مشکل از شیلنگ تخلیه اب باشه . مورد بعدی خرابی پمپ تخلیه است که باید بررسی بشه . و یا ممکنه فیلتر تخلیه مسدود شده باشه .اگر خودتون نمی تونید بررسی کنید با تعمیرکار تماس بگیرید .

    سلام ماشین لباسشویی رو برنامه ی Automatic میزارم یا کلا برنامه های دیگراول هنگام شستشو لباسها خیس نشدن با مواد شوینده ترکیب میشن ینی آب ب مقدار کافی نیس بنظرم ک کف جمع شه زمانشم کمتراز یکساعت نمیتونم کم کنم چ باید کرد؟معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    سلام دوست عزیز . ااگر شیر آب باز است و شلنگ متصل به آن پیچ‌خوردگی ندارد، ممکن است مشکل از شیر ورودی باشد.. ان را بررسی کنید و اگر شیر ورودی نیاز به تعویض دارد ان را عوض کنید .این مشکل میتونه از کم بودن فشار اب هم باشه . ما در مطلب پایین این مشکل را کامل بررسی کریدیم و راه حل هم معرفی کردیم .روی لینک زیر کلیک کنید https://www.salambaba.com/blog/34361/ .

    با سلام.لباسشویی من آبجی هست و موقع آبکشی آب داخل لباسشویی خالی نمیکنه…مشکل از چیه؟

    سلام وقتتون بخیر . برای حل مشکل لباسشوییتون به مطلب پایین مراجعه کنید https://www.salambaba.com/blog/34361/ .

    سلام ببخشیدلباسشویی من LGهس رفته روگذینه فقط شستشووخشک کن چجوری لغوش کنم؟لطفاجواب بدین

    سلام وقت بخیر . ما نمی دانیم مدل لباسشویی شما چیه . اما روی صفحه دیجیتالی دستگاه غیر فعال شدن یک دکمه نمایش داده میشه .

    سلام.برنامه cotton intensive چقدر از نظر زمانی انجام میشود؟ بیشتر از یکساعت میشه ک ماشین داره کار میکنه.WFU-6081WT

    چرا روی لباسشویی پاکشوما نوشته شده یک تا هشت توضیح میخام

    سلام وقتتون بخیر . دوست عزیز ما این برند رو کار نمی کنیم و اطلاعاتی هم در موردش نداریم . شما باید از نمایندگی کمک بگیرید .

    سلام لباسشویی من زیرووات هست فقط اعداد روش هست برای شست وشوی سریع رو کدوم عدد قرار بدم.

    سلام وقت بخیر . ما این برند رو کار نمی کنیم و متاسفانه اطلاعاتی هم در موردش نداریم .

  • مدل گوشواره طلای بلند
  • سلام لباسشويي ما خشك كن خالي نوشته ولي اصلا كار نميكنه ال جي هست ٨كيلويي ما زمستون به خشك كن خالي نياز داريم الان ميشه منو راهنمايي كنيد خشك كن خاليش چطور هستش ؟؟

    سلام دوست عزیز . لطفا مدل دقیق لباسشوییتون رو بفرمایید .
    فقط چند مدل خاص از لباسشویی ها خشک کن کامل دارند و لباسشویی شما خشک کن کامل ندارند. در بقیه لباسشویی ها در اخر کار باز هم لباس ها نم دارند . و برای این کار باید چرخه 1.5 ساعت را انتخاب کنید و لازم نیست کار خاصی انجام بدید و دکمه خاصی را بزنید .

    سلام لباسشویی من مدل تکنوگاز9کیلویی میشه دفترچه وبرام ارسال کنید

    سلام وقت بخیر . این اصطلاحات رو مطالعه بفرمایید http://homepars.com/2015-11-04-20-12-39.html .

    سلام.من لباسشویی ال جی دارم و بخارشور داره ولی گزینه بخارشور رو دستگاه نیست چجوری باید فعالش کنم.گوشه ماشین سمت چپ نوشته true steam

    سلام وقت بخیر . لباسشویی رو روشن کرده سپس دکمه چرخشی رو روی heavy duty قرار بدید و روی صفحه دکمه steam رو صفحه روشن می شود سپس دکمه start رو بزنید .

    سلام وقت بخیر ماشین خشک کن درست کار نمیکنه سامسونگ هستش

    سلام وقت بخیر . دستگاه باید از نزدیک بررسی بشه . شما باید از تعمیرکار کمک بگیرید .

    سلام لباسشوی من midea هستش من میخوام هم بشوره هم خشک کنه رو چه درجه ای بزارم لباسشویم لمسی نیست دکمه داره ؟

    سلام وقت بخیر. بیشتر لباسشویی ها خشک کن کامل ندارند و در نهایت کمی نم خواهند داشت. و معمولا روی برنامه کامل 1.5 ساعت این کار را انجام می دهد. زمان هم که روی صفحه نوشته می شود.معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    لباس شویی بوش سری 4 خریدم روی برنامه woolشیتشو رو انجام نمی دهد مشکل چیست لطفا راهنمایم کنید

    سلام وقتتون بخیر . لباسشویی را از برق بکشید و دوباره وصل کنید ببینید درست میشه یا نه .

    سلام روی ماشین لباسشویی من هفت دقیقه اخرموقع خشک کردن مینویسه LE

    سلام وقت بخیر . لباسشویی مشکل داره ؟ اگر در عملکردش مشکلی نداره نگران نباشید .

    سلام خسته نباشین لباسشویی من الجی ۸کیلویی است تمیزنمیشوره ممنون میشم راهنمایم کنین ازخریدش حدود۱۰/۱۱ماه میگذره

    سلام وقت بخیر . لباسشویی شما از اول هم این مشکل رو داشت ؟ شما باید از تعمیرکار کمک بگیرید چون دستگاه باید از نزدیک بررسی شود ، موفق باشید .

    لباس شویی ال جی هم عربی نوشته روی صفحه منو هم انگلیسی چرا یعنی اصل نی

    سلام وقت بخیر . چرا اصل است . بیشتر لوازم دارای منو انگلیسی و عربی هستند .

    سلام وقت بخیر لباس شویی من دوو هست موقه خشک کن خیلی میلرزه صدا میده, مشکلش چیه? 3تا پیچ پشتشم باز کردن

    سلام وقت بخیر . احتملا لباسشویی شما تراز نیست . اون رو تراز کنید . برای این کار از یک تراز استفاده کنید و پایه های اون رو باز و بسته کنید تا تراز بشه .
    اگر باز هم مشکل داشت باید از تعمیرکار کمک بگیرید تا اون رو از نزدیک بررسی کنه ، موفق باشید .

    این پیچ ها به موتور وصل هستند باید درشون بیارید…براجابجایی هستن…مگه دفترچه نخوندید تاحالا
    براهمین میلرزه

    میشه ویدیو طرز استفاده از ماشین لباسشویی ال جی ۸ کیلویی با درب صفینه ای A+++رو بذارید با زبان فارسی تا ما بهتر راهشو ببینیم که چطور استفاده کنیم.خیلی ممنونم بابت زحماتتون

    سلام وقت بخیر . چشم اگر در دسترس باشه حتما قرار میدیم .

    سلام.لباسشویی من سامسونگ8کیلویی eco bubble هست روش مفهوم عربی هم داره.
    لباسهارو وقتی درمیارم خیلی چروک هستش کدوم دکمه رو بزنم که اتو شده دربیاد؟

    سلام وقت بخیر
    بررسی کنید که شلنگ آب سرد و گرم در پشت ماشین لباسشویی‌تان به همان شیر ورودی متصل باشند زیرا در صورت معکوس بودن، دمای شستشو برعکس تنظیمات عمل می‌کند و لباس‌ها دچار چین و چروک می‌شوند.
    اگر مخزن ماشین لباسشویی بیش از حد پر باشد، به علت حجم بالا لباس‌ها چروک می‌شوند. به یاد داشته باشید بهترین میزان پر کردن لباسشویی، سه چهارم مخزن آن است. بنابراین از پر کردن زیادی مخزن خودداری کنید.
    تا جایی که می‌توانید سعی کنید لباس‌ها را بلافاصله پس از اتمام کار ماشین لباسشویی از آن خارج و پهن کنید. ماندن لباس‌ها در مخزن دستگاه تاثیر زیادی در چروک شدنشان دارد.
    برای شستشوی لباس‌ها در ماشین لباسشویی به برچسب جنس آنها توجه کنید و با توجه به جنسشان، دمای مناسب شستشویشان را تنظیم کنید. به طور کلی آب گرم (۶۰ درجه فارنهایت به بالا) برای کاهش چین و چروک، بهتر است و بلعکس آب سرد باعث افزایش چین و چروک پارچه‌ها می‌شود.
    دور خشک‌کن بالا، استفاده از کلید “Dry” یا همان خشک‌کن ۱۰۰% و تنظیم چرخه ماشین لباسشویی روی حالت سرد “Cold” باعث ایجاد چروک روی لباس‌ها می‌شوند. ماشین لباسشویی خود را از این تنظیمات خارج کنید.
    موفق باشید .

    سلام لوله تخلیه رو درست پشت ماشین نصب کنید
    لوله باید کمی بالا باشه

    سلام لباسشویی من ال جی هس گذینهrinse+spinمیخاسم بدونم معنیش میشه شست و شو ابکشی؟داره تو دیکشنری معنیش و میزنه ابکشی و خشک کن

    سلام وقت بخیر . بله به معنی ابکشی و خشک کن است .

    سلام.لباسشویی پاکشوما مدل WFU-6081WT خریدم،روی برنامه COTTON INTENSIVE گذاشته شده الان بیشتراز یکساعته درحال شستن و آبکش کردنه!!!! چقدر مگه باید اینکار انجام بشه؟چجوری لغوش کنم؟؟؟

    سلام و درود . برنامه رو نمیشه متوقف کنید بزارید تموم بشه . 1.5 ساعت است .

    سلام‌ لباسشویی بوش دارم هنگامی که رو گزینه spinکه همون خشک‌کن دستی باشه. اول یه نمودار میاد که ۱۳ دقه رو نشون میده بعد یهوه میره رو ۵ دقه همیشه هم ایطور نیس. ممنون میشم راهنمایی کنید

    سلام وقت بخیر. لباشیویی شما هوشمند است و به طور خودکار تشخیص میدهد که به این صورت برنامه را اجرا کند.

    باور کنید اکثر ماشین لباسشویی هایی که وارد میشوند تقلبی هستند مینویسن بخار شور.اینونتر.گیربکسی و…..ولی اگه ماشین را باز کنید میبینی همش دروغ .حقه بازی است.من نمیدانم این افرادی که دروغ میگویند چطور این پول را به اولادشان می دهند .لعنت خدا اگه هستش.بر کسانی که به مردم دروغ میگویند

    با عرض سلام و وقت بخیر ممنونم بابت نظر شما بابت موضوعی که در بازار موجود داره واقعاً متاسفیم. متاسفانه در بسیاری از موارد مشتریان خودشان خواهان این اجناسن. ولی خوشبختانه فروشگاه ما در مورد اصالت کالا و تامین‌کننده که باهاشون کار می‌کنیم بسیار بسیار حساس و تحت هیچ شرایطی کالای غیر اصل ارسال نخواهد شد.

    سلام روز بخیر ماشین لباسشویی من LG هشت کیلویی میخواستم دمای اب و تغییر بدم برای ضدعفونی شدن لباسها اما از ۶۰درجه بالاتر نمیره امکانش هست جودب بدید؟

    سلام وقت بخیر. لباسشویی گرم کن بالای 60 درجه ندارد. و امکان افزایش دما وجود ندارد. چون کار غیره استانداردی است به لباسها اسیب وارد میکنه.

    سلام و روزتون بخیر من لباسشویی سامسونگ خریدم سال ۹۶ هشت کیلویی ولی نصف این اصطلاحات که شما میگید رو نداره اصلأ چیزی برای لباسهای که نیاز به اتو کشی ندارن توش نیست و این واقعا خیلی بده . ممنون از شما

    سلام ،ببخشيد لباسشويي من دوو هست وقتي روشن ميكنم دكمه پلي رو كه ميزنم بعداز ١٠ ثانيه LEمينويسه رو صفحش .همش هم بوق بوق ميزنه،ممنون ميشم دليليشرو بهم بگين

    کد خطای ماشین لباسشویی LE سامسونگ: به این معنی است میزان اب موجود در لباسشویی کافی نیست برای شروع شستشو. بررسی کنید که شیرهای آبرسانی کاملاً باز شده باشد. اطمینان حاصل کنید که آب شما کافی باشد
    خطای خطای ماشین لباسشویی Daewoo = LE عیب یابی: درب ماشین لباسشویی باز است واشر تشخیص داده است: ماشین لباسشویی درب را به صورت باز یا قفل تشخیص داده است . باید به تعمیر کار مراجعه کنید.

    سلام لباسشویی ۸کیلویی ال جی دارم تمام اتومات دو جا برای پودر لباسشویی دارد تو هردو قسمت پودر که می ریزم سری اول همه پودر را خالی میکند اگر بخواهم مرحله اول شستشو و مرحله دوم درست صورت بگیره باید چکار کنم

    سلام وقت بخیر.شما باید دو مرحله پودر بریزید.و در مرحله اخر ابکشی مایع خوش بو کننده یا نرم کننده .

    لباسشویی ال جی ۸کیلویی مدل کره خریدم مدلش اینهFH4j3TDNpoهرچی سرچ میکنم این مدلی نیس میخاستم ببینم تقلبیه یان قسمت برچسب انرژی کلمات عربی نوشته..

    درود بر شما
    این مدل قدیمی هست و اطلاع خیلی دقیقی در دسترس نداریم اما به احتمال خیلی زیاد اصلی است.

    لباسشويي من 8 كيلويي الجي دكمه crease care داره يعني ضد چروك ولي دكمه رو ميزنم روشن نميشه دليلش چيه؟

    دورود برشما
    چندسانیه دستتون را روی دکمه نگه دارید و برخی از لباسشویی خو برنامه ی جداگانه دارند.
    درصورت نتیجه نگرفتن با سرویس کارباتجربه هماهنگی کنید.
    موفق باشید

    لباسشويي من الجي ٨ كيلويي دكمه ضد چروك crease care ميزنم روشن نميشه كلا از اول همينجوري بود چجورط بايد روشنش كنم؟

    دورود برشما
    چندسانیه دستتون را روی دکمه نگه دارید و برخی از لباسشویی خو برنامه ی جداگانه دارند.
    درصورت نتیجه نگرفتن با سرویس کارباتجربه هماهنگی کنید.
    موفق باشید

    سلام .معنی کلمه mix که نوشتین لباس های مخلوط میشه توضیح بیشتر بدین چه نوع لباس هایی؟منظور مشکی با رنگی یا مثلا کتان با حریر؟واینکه اگر احتمال بدیم لباسی ممکنه رنگ بده گزینه ای نیست که باهاش لباس رو بشوریم؟

    درود برشما
    کلمه ی mix در لباسشویی ها به معنی توانایی شستشوی لباس های نخی و کتان با همدیگر است.پس به معنی مخلوط لباس های رنگی و غیر رنگی نیست اصلا.
    موفق باشید

    سلام دیشب ماشین لباسشویی ال جی رو روی intensiveتنظیم کردم دورش که تموم نمیشه و پاز میشه هیچ در ماشین هم باز نمیشه نه با خاموش کردن نه با پاز کردن لطفا کمکم کنید

    درود برشما
    لطفا به سرویس کار معتبر مراجعه نمایید.
    موفق باشید

    نام من، ایمیل، و وب سایت را در این مرورگر برای دفعه بعد که نظر میدهم ذخیره کنم.

     هیچ محصولی وجود ندارد

    ثبت سفارش و پرداخت

    کانال های تلگرام سیف کالا ، فروشگاه اینترنتی بندر گناوه

      کانال سیف کالا جانبی موبایل اسباب بازی پوشاک آرایشی و بهداشتی  قطعات و یدکی

    برچسب ها

    معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    از راهنمایی سودمندتون متشکرم

    سلامنحوه و زمان استفاده از دکمه ی ( temp)در لباسشویی سامسونگ مدل fuzzy w8080و همچنین دلیل باز نشدن درب ماشین لباسشویی بعد از اتمام کار شستشوممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    فروشگاه ما را دنبال کنید

    ثبت نام در خبرنامه فروشگاه

    درباره ی ما

    دریافت اپلیکیشن اندروید سیف کالا از کافه بازار

    فروشگاه اینترنتی سیف کالا تلاش می‌کند دوستی خوش‌سلیقه برای شما باشد؛ کالاهایی که در فروشگاه اینترنتی سیف کالا می‌بینید با دقت انتخاب شده‌اند‌ و با همین دقت و جزئیات معرفی و ارائه و تحویل داده می‌شوند. جزییات برای ما مهم‌اند؛ در دنیای شتاب‌زده‌ای که ما را احاطه کرده‌ است، فروشگاه اینترنتی سیف کالا از شما دعوت می‌کند تا مکث کنید، برندها و محصولات برتر و خاص را بیشتر بشناسید و با خرید از بین آنها با سلیقه‌ی شخصی‌تان، از سبک متمایز خود و کودکانتان، فضای خانه و محل کارتان و … لذت ببرید.

    خانه » قطعات » قطعات یدکی یخچال فریزر بدون برفک یا نفراست » معانی کلمات روی لباسشویی ها

    معانی کلمات خارجی نوشته شده روی لباسشویی های سامسونگ و ال جی

    Cotton=لباس های کتان و پنبه ای

    Cotton eco =لباس های کتان با صرفه جویی انرژی

    ُSynthetic =لباس های معمولی

    معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    Delicate =لباس های حریر و ظریف

    Wool  =لباس های پشمی و نخی

    Hand wash = لباس های ظریف مانند شستشوی دستی

    Quick 30 =شستشوی سریع در ۳۰ دقیقه

    Rinse +Spin= ابکشی و خشک کن

    Drain =فقط تخلیه

    Pre Wash =شستشوی اولیه برای خیس کردن لباس ها

    Rinse+ = یک بار ابکشی اضافه

    Crease Care =ضد چروک برای اتوکشی اسان

    Souk = زمان اضافه برای لباس کثیف تر ( خیساندن لباس)

    Duvet =لباس های مخمل

    Refresh =  شستشو با بخار فقط برای ۳ تکه لباس (برنامه ضد چروک)

    Time Save =صرفه جویی در زمان ،مدت زمان برنامه را کاهش میدهد

    Skin Care =لباس های که با پوست مستقیما در تماس می باشند

    Easy Care = ضد چروک برای اتو کشی اسان

    Black Care = لباس های مشکی

    blanket      =پتو یا لباسها یا پارچه های ضخیم

    سایت www.pyadak.com مرجعی برای سیوالات درباه لوازم خانگی

     

    Favorit = قابل برنامه ریزی برای استفاده دلخواه مشتری

    Mix =لباس های مخلوط

    Alergy Care = شستشوی ضد الرژی

    Silent Wash =شستشوی بدون صدا

    Intensive 60=شستشوی متمرکز برای لباس کثیف در ۶۰ دقیقه

    Time Delay = تاخیر در شروع کار ماشین

    معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    Intensive= شستشویی متمرکز برای لباس های کثیف

    Spine = خشک کن

    Rinse hold = توقف در زمان ابکشی تا کاربر مجدد دستور را اجرا کند

    Medic rinse =جهت بهرگیری بهتر در زمان ابکشی

    Bio care = شستشوی لباس لکه دار

    Temp =تغییر دما

    Wash +Dry = شستشو و خشک کن

    Boiling care =لباس بیمار شستشو با بالاترین دما

    Bed cover =شستشوی رو تختی و تکه های بزرگ

    Bulky = شستشوی تکه های بزرگ

  • مدل روسری نخی مشکی قواره بزرگ
  • Dry =خشک کن ۱۰۰درصد

    Dark wash =لباس های تیره

    Sports wear=لباس های ورزشی

    Steam wear=شستشو با بخار

    Rinse++= دو بار ابکشی اضافه

    No spin =بدون خشک کن

    Wash +Dry= شستشو و خشک کن

    Dry Only =خشک کن تنها

    Cupboard dry =خشک کردن پارچه های کتان و نخی

    Iron Dry =پارچه نخی کتان اماده برای اتو کشی

    معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    Low temp =مناسب برای لباس های بدون نیاز به اتو

    Eco dry =خشک کردن اقتصادی

    fading clothes= محو رنگ لباس

     

     

    فوق العاده بود ممنون

    سلام .
    سپاس از نظر پر مهر شما . لطف ما را در پربار کردن سایت با پیشنهاد و انتقاد یاری کنید .

    معنى blanket روکه ماشین لباسشویى LG هست رومعنى نکردین ،پنج کیلوییش،ممنون میشم ،بغیه عالى بود،

    درود
    کلمه ی BLANKET به معنی پتو و پارچه های ضخیم است

    سلام میشه معنای fading clothes رو بگین

    درود و سلام .
    لطفا بفرمایید در کدام برند هست این اپشن ؟
    ولی معنی ان میشود محو لباس .که منظور رنگ پریدگی لباسهای روسن در برابر لباس های تاریک در لباسشویی هست .قاطی شدن رنگها .البته زیاد مطمین نیستم از این برداشت خودم .لطفا مدل و اسم لباسشویی را برای ما بفرستید تا بررسی کنیم .یا اگر متن انگلیسی دارید بفرستید .

    سلام
    من پتو گلبافت رو با کدوم برنامه باید بشورم؟

    درود
    با برنامه blanket
    توجه داشته باشید بهتر برنامه خشکن را برای شستن پتو حذف کنید .

    سلام.ممنون از سایت خوبتو میخواستم بدونم منظور از Iron dray چیست؟ یعنی کلید لباسشویی در این وضعیت قرار بدی لباسشویی ه کار خاصی انجام میده؟.

    درود
    در حالت اتوی اسان ، در بعضی از لباسشویی ها یک پمپ لباسشویی دومی وجود دارد که در هنگام چرخش دیگ در حالت ابکشی و خشک کن ، یک مقدار کمی اب از بالای دیگ بروی لباسها
    میپاشد تا با مرطوب کردن انها از چروک شدن انها جلوگیری کند .

    ببخشید تصحیح میکنم
    Nor
    Rins
    Dry
    Rap
    Wash

    درود
    دوست عزیز در دفتر چه راهنمای استفاده کننده معانی این کلمه ها هست .
    rins=ابکشی
    dry=خشک کردن
    wash =شستشو

    باتشکر از زحماتتون

    delicate. به چه معناست

    درود
    معنی داخل سایت هست
    Delicate =لباس های حریر و ظریف

    برای شستن پرده از چه درچه ای استفاده شود

    درود
    اگر جنس پرده از مواد حساس به گرما باشد و زود چروک شود بهتر با منوی که درجه اب ان رد هست شسته شود یا منوی delicate که برای لباس های ظریف مناسب هست استفاده شود .

    برای شستن پرده از چه درچه ای استفاده شود خواش میکنم جواب بدید

    درود
    اگر جنس پرده از مواد حساس به گرما باشد و زود چروک شود بهتر با منوی که درجه اب ان رد هست شسته شود یا منوی delicate که برای لباس های ظریف مناسب هست استفاده شود .

    سلام برای شستن روتخنی براماشین لباسشویی۷کیلوالحی گزینه بلنکدنیست blankdنیستش ایابایدازduvetاستفاده کنم.اگ میشه زودترپاسخ بدیدممنون چجوری بشورمش

    درود
    متاسفانه ما مسایل فنی رو بلد هستیم و این مسایل رو بهتر از خانم های خانه دار که بیشتر با برنامه های لباسشویی در عمل کار دارند بپرسید .

    سلام
    ماشین ما belanket نداره
    پاکشوما ۷ کیلویی
    برا شستن پتو چکار کنم؟
    گزینه pump برا چیه؟؟

    درود
    پتو را نباید با ماشین ۷ کیلویی شستشوی کامل کرد .یعنی میشود شست به شرط انکه روی حالت خشکن نرود .چون احتمال اسیب دیدن لباسشویی زیاد است .
    گزینه پمپ هم احتمالا برای تخلیه باشد .ولی بهتر است به دفترچه لباسشویی مراجعه کنید .چون اینکلمات قراردادی هستند .

    ایا درسته که میگن روی گزینه کوایک۳۰….بیشترین مقدار اب و انرژی مصرف میشه و اقتصادی نیس؟

    درود
    نخیر .

    با سلام و احترام
    خواهشمند است بفرمایید به چه صورتی می توانیم ماشین لباسشویی LG را ضد عفونی کرد. آیا دکمه ای بر روی ماشین هست یا اینکه باید از قسمت های شستشو استفاده کرد (البته بدون انداختن لباس در ماشین)؟
    با تشکر فراوان

    درود
    مگر چه مشکلی پیش امده که میخواهید ضد عفونی کنید .تقریبا تمام مواد شوینده به نوعی ضد عفونی نیز میکنند .شما میتوانید لباسشویی خالی را با مواد شوینده کافی در یک برنامه ای مثل کتان روشن کنید

    سلام مرسی از ترجمه هاتون یک سوال داشتم روی زبانه هایintensive وcrease careرا با یک خط به هم وصل شده و علامت ستاره گذاشته یعنی چی ویاروی medicrinse وpre washعلامت قفل است یعنی چی

    درود
    یعنی اگر ان دوتا دکمه را باهم فشار دهید قفل کودک فعال میشود و اکر دوباره بگیرید غیر فعال

    سایتتون خیلی خوبه مچکرم از راهنمایی هاتون 😍

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وبسایت

    مفهوم کلمات روی لباسشویی ،در این مطلب برای آشنایی بیشتر و کاربرد راحت تر ماشین لباسشویی برای شما معانی کلمات روی لباسشویی را به همراه مختصری از تعاریف قرار دادیم. تمامی تصاویر و کلمات بر روی لوازم خانگی از معانی خاصی برخوردار هستند که برای آسانی درک و آشنایی با طریقه کار کردن با ماشین لباسشویی در نظر گرفته شده است.

    توجه: مفهوم کلمات روی لباسشویی ؛اگر روی تامیر ماشین لباسشویی شما فقط اسم وجود دارد، و نام برنامه نوشته نشده، روی درب جا پودری توضیحات برای شما توسط سازنده لباسشویی درج شده است.

    امیدواریم که تونسته باشیم اطلاعات مفیدی در مورد لباسشویی ها در اختیارتون قرار دهیم.

    تمام حقوق برای فروشگاه میهن کالا محفوظ است. استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی میهن کالا ممنوع و پیگرد قانونی دارد.

    لباسشویی های اتوماتیک امروزی با انجام تمامی مراحل شستشو آنهم تنها با فشار دادن چند دکمه، شما را از اتلاف زمان بسیار و انجام دادن کاری پرزحمت آسوده کرده اند. با این حال، در صورتی که طرز کار با ماشین لباسشویی ال جی را بلد نباشید و در انتخاب برنامه شستشوی مناسب دچار اشتباه شوید، ممکن است به لباس های خود آسیب رسانده و حتی موجب استهلاک بیش از اندازه دستگاه شوید.

    در این مطلب از کاراباما قصد داریم تا به صورت کامل و با ارائه تصاویر راهنما، نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰٫۵ کیلویی را به همراه معنی کلمات روی لباسشویی ال جی، انواع تنظیمات برنامه شستشوی لباسشویی ال جی و… را برای شما عزیزان توضیح دهیم.

    محتویات این مقاله:

    در این مطلب چند نمونه از صفحه کاربری یا همان دکمه های ماشین لباسشویی ال جی را که در جلوی دستگاه قرار دارند، برای شما آورده ایم که از مدل ها و ظرفیت های مختلف از جمله لباسشویی ال جی ۶، ۷، ۸، ۹، و ۱۰٫۵ کیلویی انتخاب شده اند و بر اساس آنها، معنی کلمات روی ماشین لباسشویی ال جی و تمامی برنامه های شستشوی لباسشویی ال جی را شرح خواهیم داد، تا نحوه کار با ماشین لباسشویی ال جی را به خوبی یاد گرفته و امکان کار با تمامی مدل ها را داشته باشید. زیرا همچنان که خواهید دید، شباهت های بسیاری در میان مدل های مختلف ال جی وجود دارد و بنابراین با خواندن کامل این متن، روش استفاده از لباسشویی ال جی را صرف نظر از مدل آن فرا خواهید گرفت.

    پس از نصب صحیح لباسشویی ال جی، نوبت به استفاده از آن می رسد. ممکن است این کار ساده بنظر بیاید. اما بسیاری از افراد، نحوه کار با لباسشویی ال جی خود را به درستی نمی دانند و یا فکر می کنند که روش آنها درست است! عمدتا در انتخاب بهترین برنامه شستشوی ماشین لباسشویی برای شستن پتو، حوله، کفش و… دچار اشتباه شده و مثلا به لباس های حساس و ظریف خود با انتخاب برنامه نامناسب آسیب می زنند. برخی نیز مراقبت از دستگاه را به خوبی نمی دانند و هرگونه اشتباهی اعم از قرار دادن البسه زیاد درون دستگاه، وزنه های سنگین بر روی لباسشویی و… را مرتکب شده و موجب بروز مشکل و خرابی لباسشویی ال جی خود می شوند.معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    اگر لباسشویی ال جی شما دچار مشکل شده و یا از کار ایستاده است، پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر ابتدا به مطلب عیب یابی لباسشویی ال جی مراجعه کنید تا در صورت امکان خودتان مشکل دستگاه را برطرف کنید. در صورتی که تسلط فنی برای انجام اینکار را ندارید و یا قادر به رفع مشکل نبودید، می توانید با مراجعه به صفحه تعمیر لباسشویی ال جی و یا تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۴۵۸۴ درخواست تعمیرات خود را ثبت نمایید تا متخصص کاراباما در زمانی که شما مشخص میکنید برای کمک به منزلتان مراجعه کند.

    روش کار با لباسشویی ال جی به این صورت است که ابتدا با در نظر گرفتن ظرفیت دستگاه (۶، ۷، ۸، ۹ و یا ۱۰٫۵ کیلویی) مقدار مناسب لباسها را در داخل دیگ دستگاه قرار داده و سپس درب آن را می بندیم. سپس به مقدار مناسب پودر لباسشویی و یا مواد مشابه آن (مایع و قرص شستشو) را در محفظه جاپودری لباسشویی ال جی می ریزیم. البته مایع را می توان در داخل دیگ هم ریخت و قرص را باید حتما در داخل دیگ قرار داد. در صورتی که بخواهیم چند مرتبه شستشو و یا پیش شستشو داشته باشیم، بخش های کوچکتر محفظه جاپودری را هم باید پودر بریزیم. همچنین برای نرم کننده هم قسمت مخصوصی تعبیه شده است، که در صورت نیاز به استفاده از نرم کننده باید در این قسمت مایع نرم کننده ریخته شود.

    حال با زدن دکمه power یا همان استارت لباسشویی را روشن می کنیم و با توجه به نوع لباسها، جنس آنها و میزان کثیفی لباسها برنامه شستشوی مناسب را انتخاب می کنیم (تمامی برنامه های شستشوی لباسشویی ال جی در ادامه مطلب توضیح داده شده است). علاوه بر انتخاب برنامه، امکان افزودن تنظیمات اضافی همچون آبکشی اضافی، خشک کن و غیره برای سیکل شستشو وجود دارد، که برای اینکار باید معنی گزینه های ماشین لباسشویی و کارایی دکمه های لباسشویی ال جی را به خوبی بدانید. در ادامه به این موارد خواهیم پرداخت.

    در نهایت با انتخاب دکمه Start یا شروع، فرآیند شستشو به صورت اتوماتیک آغاز می گردد و تنها پس از اتمام کامل سیکل شستشو، درب دستگاه را می توان باز نمود.

    توجه کنید که در بسیاری از مدل های لباسشویی، در اواسط فرآیند شستشو امکان توقف وجود ندارد. پس از شروع سیکل، باز کردن درب لباسشویی برای اضافه یا کم نمودن لباس ممکن نیست و باز کردن محفظه جاپودری هم اشتباه است. البته به تازگی در برخی از مدل های جدید لباسشویی ال جی، قابلیت توقف در اواسط کار و اضافه و کم کردن لباسهای داخل دستگاه نیز افزوده شده است.

    در این قسمت تمامی برنامه های شستشوی لباسشویی ال جی ظرفیت های ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰٫۵ کیلویی به همراه مشخصات و تنظیمات آن ها را آورده ایم :

    جنس لباس مناسب: برای لباسهای رنگی سبک (پیراهن، لباس شب، پیژامه و…) و لباسهای کتان سفید نسبتا کثیف (لباس زیر) – دمای مناسب: ۶۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۹۵ درجه) – در این برنامه شستشو به کمک حرکات متفاوت دیگ عملکرد بهتری از لباسشویی دیده می شود.

    مشابه با برنامه پنبه ای است که در برخی مدل ها cotton+ نامگذاری شده است – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۶۰ درجه) – با مصرف حداقل انرژی عملکرد شستشوی بهینه را ارائه میکند.

    جنس لباس مناسب: پلی آمید، اکریلیک، پلی استر – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۶۰ درجه) – این برنامه مناسب پیراهن های پرمصرف روزانه که نیازی به اتو ندارند مناسب است.

    جنس لباس مناسب: انواع لباس به جز لباس های خاص (ابریشمی/ ظریف، لباس ورزشی، لباس های تیره، پشمی، پر/ پرده ها) – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه) – برای شستشوی خودکار البسه گوناگون به طور همزمان.

    جنس لباس مناسب: برای لباس بچه نسبتا کثیف – دمای مناسب: ۶۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۹۵ درجه) – حذف لکه های چربی و آبکشی بهتر برای اقلام بزرگ چون روکش لحاف، متکا و غیره.

    جنس لباس مناسب: برای لباس هایی که مستقیما با پوست در تماس هستند (مثل لباس زیر، حوله، دستمال، ملحفه، بالش و روکش متکا) – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۶۰ درجه) – حذف موثر مواد شوینده از روی لباس.

    جنس لباس مناسب: برای لباس های پنبه ای، لباس زیر، روکش بالشت، روتختی و البسه کودک – دمای مناسب: ۶۰ درجه سانتیگراد – این برنامه البسه را در دمای بالا می شوید.

    جنس لباس مناسب: برای موارد داخل رختخواب (مثل پر، بالش، پتو و روکش مبلمان) کثیف – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه) – این برنامه برای موارد بزرگی چون پتو، لحاف و غیره مناسب است.

    جنس لباس مناسب: این برنامه مناسب لباسهای ورزشی و کفش کتانی است – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه)

    این برنامه با اسم gentle care هم نامگذاری شده است – جنس لباس مناسب: برای لباسهای ظریفی که به آسانی خراب می شوند – دمای مناسب: ۳۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه) – مناسب برای لباس های زیر، بلوز و لباس های ظریف.

    جنس لباس مناسب: برای البسه پشمی قابل شستشو با ماشین لباسشویی – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه) – حتما از مواد شوینده مخصوص البسه پشمی قابل شستشو با ماشین استفاده کنید.

    جنس لباس مناسب: برای البسه رنگی که نسبتا کثیف هستند – دمای مناسب: ۳۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه) – این برنامه شستشوی خودکار و سریعی برای میزان لباسهای کم و نسبتا کثیف ارائه می نماید.

    جنس لباس مناسب: برای لباسهای پنبه ای و ترکیبی (برنامه ویژه ۶۰ دقیقه ای برای لباسهای معمولی) – دمای مناسب: ۶۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۶۰ درجه) – برای شستشوی خودکار و بهتر با حداقل مصرف انرژی این برنامه توصیه می شود.

    جنس لباس مناسب: برای البسه عادی قابل شستشو – قابل استفاده برای لباسهایی که فقط به آبکشی نیاز دارند، یا افزودن آبکشی به البسه ای که برای آنها نرم کننده به کار رفته است.

    جنس مناسب لباس: برای البسه مخلوط پنبه، لباس های پلی استر، بلوز – دمای مناسب: ۲۰ درجه سانتی گراد – حداکثر ۳ یا ۴ تکه لباس – این برنامه به صورت سریع و در عرض ۸۰ دقیقه برای تعداد کمی لباس نسبتا کثیف، فرآیند شستشو و خشک کن را اجرا می کند.

    جنس مناسب لباس: برای لباسهایی با پارچه مخلوط پنبه و لباسهای غیر ظریف – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (۳۰ درجه تا ۶۰ درجه) – این برنامه قابلیت پاک کردن لکه از جمله لکه نوشیدنی، قهوه، آبمیوه، خاک و غیره را دارد (دمای شستشو به تدریج و مرحله به مرحله زیاد شده تا لکه های مختلف را پاک نماید).

    جنس مناسب لباس: برای لباسهای پنبه ای ترکیبی، پلی استر ترکیبی، بلوز و غیره – دمای مناسب: ۴۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۶۰ درجه) – این برنامه با حداقل انرژی و ارتعاش و مصرف الکتریسیته برای استفاده در شب مناسب است.

    جنس مناسب لباس: البسه تیره رنگ پنبه ای یا ترکیبی – دمای مناسب: ۲۰ درجه سانتیگراد (سرد تا ۴۰ درجه) – این برنامه مانع از تغییر رنگ البسه می شود و برای لباسهایی که احتمال سفید شدن دارند مناسب است (از مواد شوینده ویژه استفاده کنید).معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    در صورتی که هیچ برنامه خاصی را دانلود نکرده باشید، این گزینه به صورت پیشفرض بر روی برنامه آبکشی+خشک کن (Rinse+Spin) قرار دارد.

    این برنامه مشابه با برنامه پر یا Duvet در لباسشویی های ال جی و غیره است. در برخی مدل ها نیز با نام bedcover نامگذاری شده است- برای شستشوی روتختی، ملافه، رولحافی و غیره مناسب است. توصیه می شود فقط یک نوع کالا و زیر ۲ کیلوگرم را با این برنامه بشورید تا بهترین نتیجه را بدست آورید.

    مطالب مرتبط :

    کدخطا یا ارورهای لباسشویی ال جی

    دفترچه راهنمای لباسشویی ال جی

    حال که کلیت طرز استفاده از ماشین لباسشویی ال جی و برنامه های شستشوی آن را توضیح دادیم، لازم است تا با معنی کلمات روی لباسشویی ال جی نیز آشنا شده و کارکرد دکمه های ماشین لباسشویی ال جی را به خوبی بدانیم تا بتوانیم استفاده صحیح و کاملی از دستگاه داشته باشیم.

    در اینجا با بررسی بیش از ده ها مدل مختلف از لباسشویی های ال جی و پنل کنترلی هر یک، چهار مدل مختلف از آنها را برای شما عزیزان انتخاب کردیم و قصد داریم تا معنی علامت ها و طرز استفاده از دکمه های لباسشویی ال جی را توضیح دهیم. در این بخش دکمه های اصلی را در هر پنل توضیح داده ایم و کاربرد دکمه های لباسشویی ال جی که در همه مدل ها یکسان هستند را به بخش بعدی موکول کرده ایم. تکرار می کنیم که به دلیل تشابه و یکسان بودن لغات و واژه های روی لباسشویی ال جی، استفاده از این آموزش برای تمامی مدل ها و ظرفیت های ۶، ۷، ۸، ۹ و ۱۰٫۵ کیلویی امکان پذیر است.

    ۱- دکمه پاور (Power) :

    با فشردن این کلید لباسشویی روشن و خاموش می شود.

  • عکس اسم سمانه و رضا
  • ۲- دکمه شروع/ توقف (Start/Pause) :

    با فشار دادن دکمه شروع یا توقف، امکان آغاز سیکل شستشو و یا متوقف ساختن آن را دارید. در صورتی که عمل توقف انتخاب شده باشد و یا در پایان سیکل شستشو باشید، به مدت ۱ الی ۲ دقیقه درب باز نخواهد شد.

    ۳- صفحه نمایش (Display) :

    ۴- ولوم برنامه ها (Program Knob) :

    برنامه های مختلف بر اساس نوع لباس ها وجود دارند که به کمک ولوم چرخشی قابل انتخاب هستند. با انتخاب هر یک از برنامه ها لامپ مربوط به آن روشن می شود.

    ۵- تنظیمات دلخواه (Options) :

    این بخش امکان انتخاب تنظیمات اضافی را به صورت دلخواه به شما می دهد که در صورت انتخاب شدن هر یک، چراغ مربوط به آن روشن می شود. با استفاده از این کلیدها می توانید تنظیمات دلخواه را پس از انتخاب برنامه اصلی شستشو اعمال نمایید.

    ۱- عادی یا نرمال: پارچه های پنبه ای و کتان مانند حوله های پنبه ای، تیشرت و البسه کتان – این گزینه را برای کاهش زمان و انرژی مصرفی در هنگام سیکل خشک کردن لباس ها انتخاب کنید.

    ۲- آماده اتو: برای البسه کتان و پنبه ای که در انتهای سیکل آماده اتو باشند – برای اینکه لباسها آماده و به راحتی قابل اتو باشند، خشک کردن را در شرایط مرطوب اتمام می کند.معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی

    ۳- دمای پایین: برای پارچه های حساس و ظریف و الیاف مصنوعی مناسب برای برنامه های ضد چروک و ترکیبی – برای کاهش صدمات وارده به لباسها در دمای پایین خشک می کند.

    ۴- نرمال بهینه: مشابه با برنامه خشک کن عادی با قابلیت مصرف انرژی کمتر.

    نکته:

    معنی نشانه ها یا علائم روی ماشین لباسشویی ال جی در این مدل:

    شکل a: پیش شستشو یا Pre Wash

    شکل b: ضد چین و چروک یا Crease Care

    شکل c: آبکشی اضافی یا +Rinse

    شکل d: افزودن البسه یا Add Item

    شکل e: شستشوی دیگ یا Tub Clean

    شکل f: خشک کردن یا Dry

    ۱- ولوم یا گردونه برنامه ها

    ۲- دکمه شروع/ مکث

    ۳- دکمه خشک کن یا چرخش

    ۴- دکمه انتخاب دما

    ۵- دکمه روشن/ خاموش

    ۶- دکمه آبکشی بهداشتی

    ۷- دکمه پیش شستشو یا خیس خوردن

    ۸- دکمه حداکثر توان

    ۹- دکمه ضد چروک

    ۱۰- دکمه های مربوط به قفل کودک

    ۱۱- دکمه های مربوط به شستشوی دیگ

    ۱۲- دکمه تاخیر زمانی

    نکته:

    معنی نشانه ها یا علائم روی ماشین لباسشویی ال جی در نمایشگر این مدل:

    شکل a: پیش شستشو یا Pre Wash

    شکل b: شستشوی بهداشتی یا Medic Rinse

    شکل c: برنامه دلخواه یا Favorite

    شکل d: تاخیر زمانی یا Time Delay

    شکل e: شستشو یا Wash

    شکل f: شستشوی تمام قدرت یا Intensive

    شکل g: شستشوی سریع یا Turbo Wash

    شکل h: شستشو و مکث یاRinse+hold

    نکته:

    ۱- ولوم انتخاب برنامه ها

    ۲- دکمه شروع/ توقف

    ۳- دکمه خشک کن یا چرخش و تخلیه

    ۴- دکمه آبکشی بهداشتی

    ۵- دکمه عملکرد شستشوی قوی (حداکثر توان)

    ۶- دکمه آبکشی اضافی

    ۷- دکمه پیش شستشو یا خیس خوردن

    ۸- دکمه ضد چروک و چین خوردگی

    ۹- قفل کودک

    ۱۰- دکمه روشن/ خاموش

    ۱۱- دکمه تاخیر زمانی

    در بخش قبل با چهار نمونه از پنل های کنترلی ال جی آشنا شدیم و معنی کلمات روی ماشین لباسشویی را بیان کردیم و در ارتباط با کارایی دکمه های اصلی لباسشویی مطالبی را گفتیم. در این قسمت آموزش عملکرد دکمه های لباسشویی ال جی را که در تمامی مدل ها یکسان اند، قرار داده و نیز طرز استفاده از دکمه های لباسشویی ال جی را به صورت مرحله ای بیان کرده ایم.

    با استفاده از این دکمه می توانید لباسشویی را به گونه ای تنظیم نمایید که پس از مدت زمان معلومی، به صورت اتوماتیک شروع به کار نموده و شستشو را انجام دهد. درواقع با این کار تاخیر زمانی در آغاز شستشو ایجاد می کنید.

    مراحل کار: ابتدا دستگاه را روشن کرده و سپس برنامه مورد نظر شستشو را انتخاب کنید. اکنون کلید تاخیر زمانی که با اسامی مختلفی چون Delay End، Time Delay، Delay و یا صرفا شکل یک ساعت بر روی دستگاه مشخص شده را بفشارید و زمان مورد نظر خود را انتخاب کنید. در پایان دکمه شروع/ مکث را فشار دهید.

    معمولا در صورتی که البسه خیلی کثیف باشند، استفاده از گزینه پیش شستشو یا خیس خوردن مناسب است. در این مواقع باید پودر شستشو نیز در قسمت مخصوص در محفظه جاپودری جهت پیش شستشو اضافه شود.

    مراحل کار: پس از روشن کردن دستگاه و انتخاب برنامه شستشو، دکمه پیش شستشو یا Pre Wash را بفشارید. در برخی مدلها لازم است تا به مدت ۳ ثانیه این دکمه را نگه دارید. سپس دکمه شروع/ توقف را بفشارید.

    در صورتی که قصد دارید از چین و چروک لباسها جلوگیری کنید، استفاده از گزینه ضد چروک لباسشویی توصیه می شود.

    مراحل کار: پس از روشن کردن دستگاه و انتخاب برنامه شستشو، دکمه ضد چروک یا Crease Care را انتخاب کنید و سپس دکمه شروع/ توقف را بفشارید. البته در برخی مدلها لازم است تا این کلید را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید.

    برای پاکیزگی بیشتر در حالت آبکشی، استفاده از گزینه شستشوی بهداشتی یا Medic Rinse توصیه می شود. از این قابلیت برای افزایش تاثیر تمیزی البسه در تمامی برنامه ها به جز Wool، Delicate، Sports Wear، Duvet، Quick 30 و Intensive 60 می توان استفاده کرد.

    هنگام شستشوی البسه زیاد یا لباس هایی که خیلی کثیف هستند، با انتخاب گزینه حداکثر توان یا Intensive می توانید تاثیر شستشو را افزایش دهید. انتخاب این گزینه با توجه به برنامه انتخابی سبب افزایش مدت زمان شستشو می شود.

    دکمه انتخاب دما، دمای فرآیندهای شستشو و خشک کنی را برای برنامه انتخاب شده تعیین می کند. این دکمه را تا انتخاب دمای مناسب خود فشار دهید تا چراغ دمای مورد نظر روشن شود. تمامی سیکل های خشک کن از آب سرد شیر استفاده می کنند. دمای فرآیند را با توجه به نوع البسه خود و به کمک برچسب مشخصات آنان انتخاب نمایید، تا بهترین نتایج شستشو را شاهد باشید.

    با استفاده از این گزینه امکان تعیین دور چرخش لباسشویی را برای برنامه های مختلف جهت آبگیری و خشک کردن دارید. با زدن کلید چرخش یا Spin به صورت مداوم، تا رسیدن به دور بر دقیقه مدنظر خود و سپس انتخاب دکمه شروع، می توانید آبگیری را تنظیم کنید. همچنین در صورتی که دستگاه را بر روی حالت بدون چرخش یا No Spin قرار داده باشید، همچنان لباسشویی به مقدار کمی خواهد چرخید تا سریعا آب تخلیه شود.

    به کمک این دکمه می توانید یک مرتبه مراحل آبکشی البسه را افزایش دهید.

    به کمک این دکمه این امکان را خواهید داشت تا پس از شروع یک فرآیند شستشو، البسه جدید به داخل سبد اضافه یا کم کنید.

    مراحل کار: وقتی که ال ای دی روشن است، کلید افزودن لباس یا Add Item را فشار دهید. لباس ها را اضافه یا کم کنید و سپس دکمه شروع/ مکث را بفشارید. به دلایل ایمنی، زمانی که سطح آب در داخل سبد بالا بوده و یا دما آب بالا باشد، درب همچنان قفل می ماند و امکان اضافه کردن لباس وجود ندارد.

    این دکمه به شما این امکان را می دهد تا تنظیمات برنامه دلخواه خود را یکبار برای همیشه در دستگاه ذخیره نموده و برای دفعات بعدی سریعا به آن دسترسی داشته باشید.

    مراحل کار: دستگاه را روشن کرده و یک برنامه را انتخاب کنید. سپس تنظیمات اضافی و گزینه های دلخواه (نحوه شستشو، تعداد آبکشی، ضد چروک و…) را انتخاب کنید. اکنون کلید Favorite را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید. تنظیمات شما ذخیره شده اند. برای استفاده مجدد، پس از روشن کردن دستگاه کلید Favorite را انتخاب کرده و دکمه شروع/ مکث را فشار دهید.

    دکمه های ترکیبی ماشین لباسشویی ال جی:

    برخی قابلیت های ماشین لباسشویی ال جی با فشار دادن یا نگه داشتن همزمان چند دکمه فعال می شود. توضیحات این ویژگی ها و طرز استفاده از آنان در ادامه آورده شده است.

    در صورتی که قصد دارید تا فرزندان تنظیمات دستگاه را با فشار دادن دکمه ها تغییر ندهند، استفاده از قابلیت قفل کودک بسیار کاربردی است. قفل کودک تمامی دکمه های دستگاه به جز دکمه روشن/ خاموش را از کار می اندازد. حتی با خاموش شدن دستگاه و روشن شدن مجدد آن، قابلیت قفل کودک فعال است و تا غیر فعال نکردن آن به این حالت باقی خواهد ماند.

    مراحل کار: برای فعال و یا غیر فعال نمودن قفل کودک کلید یا کلیدهای مربوط به آن را به مدت ۳ ثانیه نگه دارید. پس از فعال شدن عبارت CL بر روی نمایشگر ظاهر می گردد و در هنگام غیر فعال شدن قفل کودک، زمان باقی مانده از شستشو نشان داده می شود.

    مطلب مرتبط : قفل کودک لباسشویی ال جی

    شستشوی دیگ برنامه ویژه ایست که به کمک آن داخل دیگ لباسشویی را تمیز می کنید. در این برنامه به کمک میزان بیشتری از آب با دمای بالا و در سرعت چرخش بالا، تمامی نقاط داخلی دیگ لباسشویی تمیز می شوند.

    مراحل کار: ابتدا هرگونه لباس و چیزی را از داخل دیگ بیرون آورید و درب را خالی ببندید. سپس در قسمت اصلی پودر ریزی محفظه جاپودری از پودر مخصوص ضد رسوب و تمیز کننده استفاده کنید. دستگاه را روشن کرده و کلید یا کلیدهای شستشوی دیگ یا Tub Clean را ۳ ثانیه نگه دارید. عبارت tcl بر روی نمایشگر ظاهر خواهد شد. دکمه شروع/ مکث را انتخاب کنید. پس از پایان فرآیند درب دستگاه را باز بگذارید تا خشک شدن سریعتر اتفاق بیوفتد.

    در صورتی که پاسخ سوال خود را در این مطلب نیافتید، آن را در قسمت نظرات کاربران مطرح کنید تا کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان ممکن شما را راهنمایی کنند.

    سلام وقتتون بخیر.میشه راهنمایی کنید که چطور فقط از خشک کن استفاده کنم؟

    شرکت نگار پشتیبان با چندین سال سابقه درخشان درزمینه ارائه خدمات پس از فروش و تعمیرات لوازم‌خانگی به معتبرترین برندهای روز دنیا به میزان گسترده‌ای از تجربه و دانش دست پیداکرده است و قصد دارد با کمک گرفتن از پلتفرم کاراباما خدمات سرویس، نگهداری و تعمیرات لوازم‌خانگی را با داشتن متخصصین دوره‌دیده در سریع‌ترین زمان ممکن و بالاترین کیفیت ارائه نماید.

    ©2019 – karabama | All right reserved

    بعد از ثبت درخواست، کارشناسان در سریعترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

    بعد از ثبت درخواست، کارشناسان در سریعترین زمان ممکن جهت هماهنگی با شما تماس خواهند گرفت.

    معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی
    معنی کلمه خشک کن لباسشویی به انگلیسی
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *