معجون کنجد و عسل و زعفران

دوره مقدماتی php
معجون کنجد و عسل و زعفران
معجون کنجد و عسل و زعفران

این محصول معجون عسل و کنجد و زعفران نیکا ، با وزن 320 گرم و در بسته بندی بطری پت می باشد که در محیطی خشک و خنک و دور از نور مستقیم به مدت 24 ماه قابل نگهداری می باشد.

از آنجایی که عسل سرشار از مواد مغذی است، یک منبع طبیعی برای دریافت انرژی به حساب می آید. شکر فراوری نشده موجود در عسل مستقیماً وارد جریان خون می شود به همین دلیل انرژی شما را به سرعت افزایش می دهد و برای زمان هایی که مشغول کار و یا ورزش کردن هستید و احساس خستگی می کنید بسیار مناسب است.

عسل به علت خاصیت جذب آنی، ترشحات پوستی را جذب کرده و به بافت های پوششی (اپی تلیال) غذا می رساند و ناهمواری های پوستی را برطرف می نماید. امروزه از عسل در ساختن لوازم آرایشی و زیبایی استفاده می کنند و کرم ها، لوسیون ها و نرم کننده های لب بسیاری از این ماده مغذی به بازارعرضه شده است

 

معجون کنجد و عسل و زعفران

دوره مقدماتی php

شرکت آرین فراوران سلامت نیکا، فعالیت خود را در حوزه ی بسته بندی، فراوری و تولید محصولات سلامت محور آغاز نموده است.هدف این شرکت ارائه ی محصولات با کیفیت ایرانی در بسته بندی های درخور توجه در بازارهای جهانی است که سبب ایجاد اشتغال برای کشور شود. عسل های نیکا از نظر کیفی و استاندارد های مربوطه توسط آزمایشهای تخصصی، مورد بررسی و تأیید قرار گرفته اند و به صورت طبیعی و با حفظ ارزش های غذایی ویژه، در بازار ارائه می گردد.

 

بروزرسان با ارائه ی انواع عسل، و به منظور رفاه حال مصرف کنندگان امکان خرید اینترنتی از طریق بازار آنلاین بروزرسان و ارائه ی خدمات ارسال رایگان با ماشین های یخچال دار تا درب منزل، سعی بر این دارد که گامی جدید در راه اصلاح تغذیه جامعه ی ایرانی بردارد .

دیدگاه شما برای ما مهم است.

دیدگاه خود را بنویسید

امتیاز شما به : معجون عسل و کنجد و زعفران نیکا 320 گرمی

فاقد برنامه تأمین

فاقد برنامه تأمین

فاقد برنامه تأمین

۳۷,۰۰۰
تومان

۳۱,۴۵۰
تومان

فاقد برنامه تأمین

فاقد برنامه تأمین

فاقد برنامه تأمین

فاقد برنامه تأمین

۳۵۸,۵۰۰
تومان

۳۲۲,۶۵۰
تومان

فاقد برنامه تأمین

۱۵۵,۰۰۰
تومان

۱۴۷,۲۵۰
تومان

فاقد برنامه تأمین

فاقد برنامه تأمین

مواد لازم : ،عسل،کنجد سفید، زعفرون دم کرده

طرز تهیه: زعفران دم کرده را به دو قاشق مرباخوری عسل و یک قاشق غذاخوری کنجد اضافه کرده خوب بهم بزنید. البته مقدار زعفران نباید آنقدر زیاد باشد که عسل را شل کند. مثلا دو قاشق مرباخوری زعفران دم کرده برای یک شیشه کوچک کافی است. یک ساعت که از ترکیب این مواد گذشت کنجدها روی معجون می‌آیند ،هر وقت خواستید میل کنید، ان را به آرومی هم بزنید و نوش جان کنید.و در یخچال نگهداری کنید و روزی یک قاشق از این معجون مقوی، مفید و در عین حال کم کالری را بنوشید. *از انجایی که دانه کنجد و عسل دارای مواد معدنی بسیاری مانند مس، منیزیم، کلسیم، آلومینیوم، کرم، کلرورسدیم، سیلیس، آهن، فسفر، نیکل و ماده پروتئینی مهم لیزین، هورمون نباتی (لیستسن)، چربی و۶۰ درصد روغن می‌باشد.و لیستین موجود در کنجد یک نوع چربی حاوی فسفر است که نه تنها یکی از ضروری ترین مواد مورد نیاز اعصاب است بلکه مغز و غدد بدن نیز نیاز زیادی به آن دارند حتی تقویت حافظه انسان نیز نیاز زیادی به این ماده دارد.لذا راز موفقیت و پیشرفت‌ها مستلزم همین لیستین است.مقدار خوراک طبی آن برای هر نفر معمولی ۱۵ گرم است. البته در خوردن آن نباید زیاده روی شود زیرا کنجد دیر هضم است و افراط در خوردن باعث خارش اعضا و بوی بد دهان می‌شود.برای خنثی کردن این آثار نامطلوب باید کنجد را با عسل مصرف کرد.زیرا نتیجه آزمایش‌ها و تحقیقات دانشمندان، نشان دهنده این است که عسل نقش به سزایی در تقویت حافظه دارد. وجود ویتامینD موجود در عسل کلسیم و فسفر بدن را تنظیم می‌کند، در نتیجه حافظه تقویت ،می‌شود. از طرفی صمغ موجود در عسل نمی‌گذارد جدار عروق سفت شود و آن را نرم نگه می‌دارد و در نتیجه مواد غذایی بهتر به مغز و اعصاب می‌رسد و مطالب بهتر در حافظه می‌ماند..و مهمترین خاصیت زعفران كه از قدیم الایام از آن استفاده می‌شده است درمان افسردگی وتقویت مغز می‌باشد .و نیز باعث هضم غذا و اثر مسكن درد دارد، ونیز خون ساز است و گردش خون را آسان و كبد را تصفیه وقوی می‌سازد، این سه ماده طلایی ارزشمند در کنار هم میتواند علاوه بر تقویت حافظه و درمان شگفت انگیز ان خواص ارزشمند دیگری را هم دارا می باشد : این معجون منبع آهن گیاهی است که برای رفع خستگی مفید است همچنین مصرف ان برای افرادی که مبتلا به کم‌خونی فقر آهن هستند می‌تواند بسیار مۆثر باشد.و یکی از منابع بسیار مفید برای جذب آهن، روی و کلسیم به شمار می‌آید. این معجون آثار ضدالتهابی و آنتی‌اکسیدانی شناخته‌شده‌ای دارد. مصرف آن باعث کاهش میزان تری‌‌گلیسیرید، کلسترول بد یا LDL و قندخون و افزایش HDL یا همان کلسترول خوب می‌شود و تمام این موارد به کاهش خطر بروز بیماری‌های قلبی – عروقی کمک خواهد کرد. مصرف این معجون باعث افزایش سطح ویتامینEدر بافت‌ها هم می‌شود بررسی‌ها نشان داده‌اند مصرف این معجون در بهبود روند بیماری پارکینسون تاثیرگذار است و به رشد سلول‌های عصبی مرکزی کمک می‌کند و همچنین باعث افزایش قدرت بینایی می‌شود. کلسیم موجود در این معجون برای داشتن استخوان‌ها و دندان‌های سالم موثر است و در انعقاد خون، کاهش فشارخون و عملکرد عضلات نقش دارد. در نهایت به‌عنوان منبع آهن در درمان کم‌خونی نقش دارد و ویتامین‌های گروه B موجود در آن نیز به بهبود سوخت و ساز بدن کمک می‌کند. بیایید این معجون طلایی را بهترین اتفاق زندگی خود حساب کنید و با مصرف آن حافظه هامون رو تقویت کنیم و با مصرف آن از بیماریهای زیادی در امان بمانم.معجون عسل و زعفران و کنجد،این سه با هم معجزه میکنند،امتحان کنید تا باور کنید ..

 


Powered By
 

BLOGFA.COM

معجونی شفابخش باکنجد،زعفران وعسل
برای تقویت حافظه و تقویت قلب.

ابتدا به مغزتان بیشتر اهمیت دهید..

۱٫ برای حافظهٔ کوتاه مدت: قهوه بنوشید.
قهوهٔ تازه جوش بهترین سوخت مغز است. همچنین نشان داده شده که قهوه فرایند پیری را کند می‌کند و حافظهٔ کوتاه مدت را تقویت می‌کند. همچنین محققین انگلیسی‌ دریافتند فقط روزی یک فنجان قهوه توان حل مسائل و توجه را بهبود میبخشد.

۲٫ برای شادی مغز: سالاد اسفناج بخورید.
اسفناج منبع غنی از ویتامین ب – که ریشهٔ اصلی مواد موثر هورمون‌های احساس خوب(خوشی‌) است. بر اساس تحقیقات کمبود ویتامین ب۶ موجب عصبانیت، بیقراری و افسردگی است.

۳٫ برای سریع فکر کردن(سرعت انتقال): ماهی سالمن بخورید.
بهترین منبع امگا ۳ ،آبزیان هستند ، به‌ خصوص ماهیان چرب ، که برای افزایش حافظه,تقویت حافظه,بسیار مناسب هستند. از بین آبزیان بهترین ماهی سالمون است نیاسین موجود در سالمن به عدم پیشرفت بیماری الزیمر و کاهش مشکلات شناختی‌ کمک بسیار شایانی می‌کند.

معجون کنجد و عسل و زعفران

۴٫ برای قدرت بخشیدن به مغز: سالاد کاهو و سرکه و روغن زیتون بخورید.روغن زیتون و کاهو و سرکه موجب کاهش سرعت هضم پروتئین و کربوهیدراتها است که همین امر موجب تثبیت قند خون و بالا نگاه داشتن سطح انرژی میشود

۵٫ برای تمرکز مغزچای نعنا بنوشید،نعنا موجب فوکوس و افزایش عملکرد و افزایش هوشیاری وکاهش فشارهای عصبی میشود.و نیز آویشن هم خاصیت محرک سیستم عصبی مرکزی و مقوی اعصاب و قدرت تحریک کنندگی بالایی که به سبب وجود تیمول که ازمواد موثره این گیاه محسوب میشود تاثیری ماندگار درتقویت قوای فکری و مغزی و کمک به این قسمت از بدن دارد.آویشن به علت عطر نافذ به صورت دمکرده یا جوشانده مصرف گردیده و همچنین موجب ضد عفونی کردن مجاری تنفسی و سینوسهاو درمان برونشیت و آسم (تنگی نفس )بسیار موثر است .

۶٫ برای احساس قویتر و حافظهٔ بلند مدت مغز : یک روز در میان یک قاشق مرباخوری در روز تخم کتان بخورید.تخم کتان دارای اسید آلفالینولوئیک است که به فعالیت قشر (کورتکس) مغز بسیارکمک میکند.یعنی بخشی از مغز که به فرآیند احساس(حس) کمک چشمگیری میکند.

۷٫چغندر(لبو) :با مقدار زیاد فسفر و قند این گیاه کمک زیادی به مغز و درک مطالب و خاطرات و ثبت و ضبط مطالب می کند . از سوی دیگر در درمان کم خونی و ضعف عمومی بدن بویژه در ناحیه سلولهای مغزی کمک می نماید ،میزان فسفر ۱۰۰ گرم ریشه چغندر ۶۰میلی گرم است .

مصرف کندر موجب افزایش حافظه و تقویت ضریب هوشی بسیار زیاد افراد می‌شود،بهترین راه مصرف کندر :آنرا کوبیده و هر روز صبح ناشتا یک قاشق مربا خوری از آنرا در یک استکان آب حل کرده و مصرف نمایید.و یامیتوانید آنرا در دهان گذاشته و به صورت آدامس از آن استفاده نمایید اما کمی تلخ میباشد.

مریم گلی: گیاهی برای تقویت حافظه ی شما:مریم گلی حافظه ی شما را از نابودی نجات می دهد. به خاطر اینکه می تواند از اکسایش مواد چرب در سیستم عصبی پیشگیری کرده و روند تخریب سلول های عصبی را به تعویق می اندازد. در نتیجه باعث بهبود و تقویت حافظه میشود. بر اساس نتایج بررسی های متعدد، مریم گلی برای مقابله با آلزایمر بسیار موثر است. بیماری آلزایمر در نتیجه ی کاهش سطح یکی از انتقال دهنده های عصبی بروز می کند که مریم گلی این روند را کاهش می دهد. به خاطر اینکه قادر است از ترشح آنزیم مسئول این تخریب جلوگیری کند.

******************************
معجونی شفابخش باکنجد،زعفران و عسل
در حد معجزه برای تقویت حافظه و تقویت قلب.

همه ما در زندگی ماشینی کنونی به دنبال راه طبیعی برای سالم زندگی کردن هستیم.یکی ازمواردی که خیلی از ما با آن سر و کار داریم،قدرت تفکر ،تمرکز،آرامش اعصاب و روان است. اما این زندگی ماشینی یه جورهایی حافظه همه مون رو مختل کرده. قرص های مسکن، آلودگی هوا، استرس و اضطراب و …روی حافظه تأثیر می ذاره.ولی دیگر نگران نباشید.معجون عسل و کنجد تمام نیاز بدن شما برای داشتن ذهنی آرام و پرقدرت را برطرف خواهد کرد.این معجون به عقیده پزشکان طب سنتی که می گن ، اگه به جادوگری محکومش نمیکردند،معتقد بوده که برای تقویت حافظه،در حد معجزه است.

خواص ،عسل ، کنجد و زعفران روی حافظه
نتیجه آزمایش‌ها و تحقیقات دانشمندان، نشان دهنده این است که عسل نقش به سزایی در تقویت حافظه دارد. وجود ویتامینD موجود در عسل کلسیم و فسفر بدن را تنظیم می‌کند، در نتیجه حافظه تقویت می‌شود. از طرفی صمغ موجود در عسل نمی‌گذارد جدار عروق سفت شود و آن را نرم نگه می‌دارد و کمک به تحریک سلولهای مغزی میکند که در نتیجه مواد غذایی بهتر به مغز و اعصاب می‌رسد و مطالب بهتر در حافظه می‌ماند. و دانه کنجد دارای مواد معدنی بسیاری مانند مس، منیزیم، کلسیم، آلومینوم، کرم، کلرورسدیم، سیلیس، آهن، فسفر،نیکل و ماده پروتئینی مهم لیزین،هورمون نباتی (لیستسن)، چربی و۶۰ درصد روغن میباشد.و عصاره زعفران،هم حاوی کروستین یا کروسین ،میباشد و فعالیت آنتی اکسیدانی قوی ان،در درمان تقویت حافظه،تقویت قلب.واختلالات تحلیل عصبی مغز ازجمله بیماری آلزایمر،پارکینسون واسکلروز بسیار مفید میباشد،و حال اگر این سه گیاه را باهم ترکیب کنیم ،معجونی فوق العاده مقوی،مفید درحد معجزه برای قلب وحافظه میباشد.

درست کردن این معجون بسیار ساده است ..
مواد لازم : عسل + کنجد سفید + زعفران دم کرده

طرز تهیه: زعفران دم کرده را به دو قاشق غذاخوری عسل و یک قاشق غذاخوری کنجد اضافه کرده خوب بهم بزنید. البته مقدار زعفران نباید آنقدر زیاد باشد که عسل را شل کند. مثلا یک قاشق مرباخوری زعفران برای این مقدار کافی است. نیم ساعت که از ترکیب این مواد گذشت کنجدها روی معجون می‌آیند و فقط هنگام مصرف آن را خوب بهم بزنید و روزی یک قاشق مرباخوری از این معجون فوق العاده مقوی ومفید میل کنید.مقدار خوراک طبی ان برای هر نفر معمولی ۱۵ گرم است. لطفا درخوردن آن زیاده روی نشود زیرا کنجد دیر هضم است و افراط در خوردن باعث خارش اعضا و بوی بد دهان می شود.حتما از این معجون مصرف کنید ،خیلی چیزها باید یادمون بمونه.یه وقت نکنه دچار فراموشی بشیم.از این معجونی ،قبل از ناشتا و یا قبل از خواب یک قاشق غذاخوری تا یکماه میل کنید تا معجزه ان را ببینید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وبسایت

“;

//Print Page
window.print();

//Restore orignal HTML
document.body.innerHTML = oldPage;

}

در عصر تکنولوژی وآلودگی هایی زیادی که پیرامون آن ایجاد شده است دغدغه انسان کنونی راه طبیعی برای سالم زندگی کردن است، یکی از مواردی که بیشتر دنبال آن می گردیم قدرت تفکر، تمرکز، آرامش اعصاب و روان است. در ادامه شما را با معجون کنجد و عسل و زعفران آشنا خواهیم کرد که برای داشتن ذهنی آرام و پرقدرت به شما کمک شایانی خواهد کرد، همچنین برای تقویت حافظه از معجون کنجد و عسل و زعفران استفاده کنید.

نتیجه آزمایش‌ها و تحقیقات دانشمندان، نشان دهنده این است که عسل نقش به سزایی در تقویت حافظه دارد. وجود ویتامینD موجود در عسل کلسیم و فسفر بدن را تنظیم می‌کند، در نتیجه حافظه تقویت می‌شود. از طرفی صمغ موجود در عسل نمی‌گذارد جدار عروق سفت شود و آن را نرم نگه می‌دارد و در نتیجه مواد غذایی بهتر به مغز و اعصاب می‌رسد و مطالب بهتر در حافظه می‌ماند.

دانه کنجد دارای مواد معدنی بسیاری مانند مس، منیزیم، کلسیم، آلومینیوم، کُرم، کلرورسدیم، سیلیس، آهن، فسفر، نیکل و ماده پروتئینی مهم لیزین، هورمون نباتی (لیستسن)، چربی و۶۰ درصد روغن می‌باشد. لیستین موجود در کنجد یک نوع چربی حاوی فسفر است که نه تنها یکی از ضروری ترین مواد مورد نیاز اعصاب است بلکه مغز و غدد بدن نیز نیاز زیادی به آن دارند حتی تقویت حافظه انسان نیز نیاز زیادی به این ماده دارد. ۲۸ درصد مغز را لیستین تشکیل میدهد و مغز انسان بیش از سایر حیوانات از این ماده تشکیل شده است لذا راز موفقیت و پیشرفت‌ها مرهون همین لیستین است. مقدار خوراک طبی آن برای هر نفر معمولی ۱۵ گرم است. این گیاه خستگی فکری را کاهش داده و بهترین غذا برای افرادی است که باید کارهای فکری مانند طراحی و درس خواندن انجام دهند. البته در خوردن آن نباید زیاده روی شود زیرا کنجد دیر هضم است و افراط در خوردن باعث خارش اعضا و بوی بد دهان می‌شود.برای خنثی کردن این آثار نامطلوب باید کنجد را با مکمل‌های دیگری مانند عسل مصرف کرد.

🔹   عسل طبیعی🔹   کنجد🔹   مقداری زعفران دم کرده

🔹   مقداری زعفران دم کرده را به عسل و کنجد اضافه کرده خوب بهم بزنید. البته مقدار زعفران نباید آنقدر زیاد باشد که عسل را شل کند. مثلا یک قاشق غذاخوری زعفران برای یک شیشه کوچک کافی است. نیم ساعت که از ترکیب این مواد گذشت کنجدها روی معجون می‌آیند و فقط هنگام مصرف آن را خوب بهم بزنید و روزی یک قاشق از این معجون مقوی، مفید و در عین حال کم کالری را بنوشید.

معجون کنجد و عسل و زعفران

خواندن مطالب زیر به شما پیشنهاد می شود:

مصرف عسل، کیوی و پرتقال در هوشیاری ذهن نقش مهمی بر عهده دارد

مویز و عسل دو معجزه خوراکی برای تقویت قوای جنسی تا تقویت حافظه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

 بله، مرا به لیست ایمیل خودتان اضافه کنید

عسلکده،7روز هفته پاسخگوی شما هستیم

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

فروشگاه اینترنتی عسل طبیعی عسلکده ، با بیش از 25 سال سابقه درخشان در زمینه پرورش زنبور عسل و تولید فرآورده های آن (عسل طبیعی ، گرده گل کوهستان ، بره موم و ژل رویال ایرانی ) و کسب جوایز و تقدیر نامه های متعدد ، با عرضه بهترین محصولات زنبور عسل در خدمت شما مشتریان عزیز می باشد و از آن جا که تمام عسل ها تولید زنبورستان های گروه عسلکده می باشد ، شما می توانید به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای از زنبوردار نمونه خراسان خرید کنید . اگر به دنبال عسل 100 در صد طبیعی هستید ، فروشگاه عسلکده با فروش عسل طبیعی و فرآورده های زنبور عسل در خدمت شما می باشد که با ارسال رایگان ، ضمانت برگشت بی چون و چرا و اشانتیون های ویژه و استثنایی می تواند بهترین عسلهای 100 درصد طبیعی را به شما عرضه نماید. برخی از اهداف عسلکده : • آگاهی کاربران نسبت به فواید فرآورده های زنبور عسل • رضایت مشتری ، ارتقاء کیفیت و افزایش تولید • جایگزینی عسل طبیعی به جای قند های مصنوعی • دسترسی آسان به محصول و ارسال سریع سفارشات • رساندن عسل طبیعی و بکر مناطق حفاظت شده به دست مشتریان • حذف واسطه ها ودلالها در پروسه رساندن محصول به مشتری

معجون کنجد و عسل یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین خوراکی های عسلی است. تهیه این معجون بسیار ساده است و شما به راحتی با صرف زمان کمی می توانید این معجون بی نظیر را تهیه کنید.این معجون از گذشته تا به امروز به‌عنوان یک تقویت کننده حافظه مورد شناخت قرار گرفته و هم اکنون نیز از خواص آن در طب سنتی اسلامی استفاده می شود. امام صادق علیه السلام در مورد این معجون و تأثیر آن بر افزایش حافظه تاکید فراوان داشته اند.با دلگرم همراه باشید.

معجون کنجد و عسل و زعفران

مخلوطی از عسل و کنجد را اگر هر روز مصرف کنیم برای سلامت کلی انسان بسیار مفید است علاوه بر خاصیت آن عطر و طعم شگفت انگیز دارد.این ترکیب اغلب در رژیم های غذایی و در بسیاری از رژیم غذایی مدیترانه ای وجود دارد.

کنجد بسیار مفید است و یک منبع ایده آل از ویتامین ها و مواد معدنی است: آهن، منیزیم، کلسیم، منگنز، مس و فسفر است. این شامل اسیدهای چرب امگا 3 و امگا 6 و مقدار زیادی از ویتامین های E، A و گروه B است.

این گیاه خستگی فکری را کاهش داده و بهترین غذا برای افرادی است که باید کارهای فکری مانند طراحی و درس خواندن انجام دهند. لیستین موجود در کنجد یک نوع چربی حاوی فسفر است که نه تنها یکی از ضروری ترین مواد مورد نیاز اعصاب است بلکه مغز و غدد بدن نیز نیاز زیادی به آن دارند حتی تقویت حافظه انسان نیز نیاز زیادی به این ماده دارد. 28 درصد مغز را لیستین تشکیل میدهد و مغز انسان بیش از سایر حیوانات از این ماده تشکیل شده است لذا راز موفقیت و پیشرفت‌ها مرهون همین لیستین است.مقدار خوراک طبی آن برای هر نفر معمولی ۱۵ گرم است. البته در خوردن آن نباید زیاده روی شود زیرا کنجد دیر هضم است و افراط در خوردن باعث خارش اعضا و بوی بد دهان می‌شود.برای خنثی کردن این آثار نامطلوب باید کنجد را با مکمل‌های دیگری مانند عسل مصرف کرد.

نتیجه آزمایش‌ها و تحقیقات دانشمندان، نشان دهنده این است که عسل نقش به سزایی در تقویت حافظه دارد. وجود ویتامین D موجود در عسل کلسیم و فسفر بدن را تنظیم می‌کند، در نتیجه حافظه تقویت می‌شود. از طرفی صمغ موجود در عسل نمی‌گذارد جدار عروق سفت شود و آن را نرم نگه می‌دارد و در نتیجه مواد غذایی بهتر به مغز و اعصاب می‌رسد و مطالب بهتر در حافظه می‌ماند.

مقداری زعفران دم کرده را به عسل و کنجد( 1 قاشق غذاخوری کنجد را با 1 قاشق غذا خوری عسل مخلوط کنید تا مثل حلوا شود) اضافه کرده خوب بهم بزنید. البته مقدار زعفران نباید آنقدر زیاد باشد که عسل را شل کند. مثلا یک قاشق غذاخوری زعفران برای یک شیشه کوچک کافی است. نیم ساعت که از ترکیب این مواد گذشت کنجدها روی معجون می‌آیند و فقط هنگام مصرف آن را خوب بهم بزنید و روزی یک قاشق از این معجون مقوی، مفید و در عین حال کم کالری را بنوشید.این مقدار دارای حدود 150 کالری، 8 گرم چربی، 21گرم کربوهیدرات ، 1 گرم فیبر، و 3 گرم پروتئین دارد.بهترین زمان مصرف آن در صبح با معده خالی است انرژی کافی را برای روز آینده تامین میکند.

مخلوط کنجد همراه با عسل خاصیت درمانی بسیار زیادی دارد. تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش میل شیرینی جات، یبوست را درمان می کند، مشکلات معده را تسکین می دهد، و برای ورم معده، کولیت و زخم , تقویت استخوانها,افزایش استقامت بدن و سلامت پوست و مو و تقویت حافظه بسیار مفید است.

در کنار کنجد، عسل نیز از دیرباز به‌عنوان یک دارو و ماده غذایی استفاده می‌شود. عسل یک ماده شیرین طبیعی است که به‌وسیله زنبورهای عسل از شهد گل‌ها، ترشحات بخش‌های زنده گیاهان و یا مواد دفعی حشرات که ناشی از مکیدن بخش زنده گیاهان ( عسلک) می‌باشد، تولید می‌شود. در سال‌های اخیر بیش از ۲۰۰ ترکیب مفید در عسل شناسایی‌شده است، عسل یک محلول فوق اشباع قندی است که فروکتوز و گلوکز مواد اصلی تشکیل‌دهنده آن می‌باشند. عسل همچنین حاوی مواد معدنی، پروتئین، اسیدهای آمینه آزاد، آنزیم و ویتامین می‌باشد.

آنتی‌اکسیدان‌ها به عنوان مهم‌ترین ترکیبات موجود در عسل نقش مهمی در حفاظت از موجودات زنده در برابر انواع آسیب ‌ها دارند و از بروز بسیاری از بیماری‌های مزمن مانند سرطان، بیماری‌های قلب و عروق و دیابت پیشگیری می‌کنند. علاوه بر این عسل خواص ضد میکروبی داشته و از فساد ترکیبات غذایی می‌کاهد. سال‌هاست که مصرف انواع معجون‌ها به شکل ترکیب مواد مغذی متفاوت و سالم به دلیل اثرات تقویت‌کننده‌ای که دارند، رواج دارد؛ اما متأسفانه امروزه شاهد آن هستیم که نسل جوان میان وعده‌های ناسالم باارزش غذایی کم و انواع اسنک‌ها را جایگزین معجون‌های اصیل ایرانی کرده‌اند.

با توجه به توضیحات ذکرشده در رابطه با عسل و کنجد، ترکیب این دو ماده غذایی به شکل انواع معجون‌ها، برخلاف خوراکی‌ها و اسنک‌های موجود در بازار با مقادیر زیاد طعم‌دهنده، رنگ مصنوعی و مواد نگه‌دارنده می‌توان میان‌وعده‌ای مطابق با سلیقه ایرانی تهیه کرد. محصولات متنوع شرکت عقاب از قبیل کنجد، ارده و کرم کنجد جایگزین‌های مناسبی در تهیه‌ی انواع این معجون‌ها است.

کنجدهای ساده و برشته عقاب در بسته‌بندی‌های ۲۰ و ۱۲۰ گرمی و همچنین ۵ کیلوگرمی مطابق با استانداردهای روز دنیا و زیر نظر متخصصین شرکت عقاب تهیه و به بازار عرضه می‌شوند که از ترکیب آن‌ها با عسل و افزودن طعم‌دهنده‌های دیگری همچون زعفران، زنجبیل یا دارچین به‌دلخواه می‌توان میان وعده‌ای مقوی و خوش‌طعم تهیه کرد. متخصصین مجرب عقاب همواره در تلاش‌اند تا ترکیبات غذایی متنوع بر پایه کنجد را برابر با استانداردهای ملی و جهانی تولید و در اختیار ایرانیان قرار دهند تا بتوانند انتخاب‌های غذایی سالم را در جامعه ترویج دهند.

خواهشمنديم اگر سوال يا نکته‌اي براي مطلب کنجد و عسل

در ذهن شما باقي مانده است، آن‌را در قسمت نظرات با ما و ساير کاربران به اشتراک بگذاريد.

منبع:شهدینه گل ها

مجله اینترنتی دلگرم

مرجان امینی

معجون کنجد و عسل و زعفران

احتمالا بارها در مورد خواص و فواید عسل و زعفران و همچنین ارده که پایه آن را کنجد تشکیل می‌دهد، شنیده‌اید و خوانده‌اید اما در این بلاگ قصد داریم تا با جزئیات بیشتر به شرح فواید این سه ماده مقوی در قالب محصولی با نام ارده عسلی زعفرانی (حلوای عقاب) بپردازیم و تاثیر هر کدام را بر پیشگیری از سرطان بررسی کنیم.

امروزه مرگ ناشی از ابتلا به سرطان، به سرعت در حال رشد است. در این میان باید به دنبال رژیم غذایی مناسب بود و از مصرف غذاهای ناسالم پرهیز کرد. در این بلاگ قصد داریم تا شما را با معجونی آشنا کنیم که از آن با عنوان “معجون ضد سرطان” یاد می‌شود. این معجون ترکیبی از سه ماده مفید از جمله ارده (کنجد آسیاب شده)، عسل و زعفران است. در ادامه به صورت جداگانه هر یک از این مواد را بررسی و در نهایت آن را در قالب یک معجون به شما معرفی می کنیم.

همانطور که در بلاگ‌های گذشته اشاره کردیم، پایه ارده نیز مانند عمده محصولات حلوای عقاب، کنجد است. این ماده مغذی و البته خوشمزه، از کنجد آسیاب شده به عمل می‌آید و درست همانند کنجد، دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی است. آنتی‌اکسیدان موجود در ارده، همانند تمامی آنتی‌اکسیدان‌ها، با فعالیت رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کند و خطر ابتلای فرد به انواع بیماری‌ها، خصوصاً بیماری‌های مزمن مثل سرطان را کاهش می‌دهد.

خواص بی‌شمار عسل بر هیچ‌کس پوشیده نیست! خاصیت ضدباکتری و آنتی‌اکسیدانی نمونه‌ای از خواص فراوان عسل است. علاوه ‌بر این، بالا بردن ایمنی بدن و خاصیت ضدسرطانی، عسل را به ماده‌ای محبوب برای مصرف روزانه بدل کرده است. خاصیت آنتی‌اکسیدانی عسل با آنتی‌اکسیدان موجود در بسیاری از میوه‌ها و سبزیجات برابری و از فعالیت رادیکال‌های آزاد که باعث آسیب به سلول‌های در حال رشد می‌شود، جلوگیری می‌کند و انسان را از ابتلا به سرطان و دیگر بیماری‌های مزمن مصون نگاه می‌دارد.

یکی از ویژگی‌های این ادویه ارزشمند، خوش‌طعم و خوش‌عطر، خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالای آن است؛ همین ویژگی کافی است تا زعفران را به ماده‌ای جنگنده علیه فعالیت رادیکال‌های آزاد تبدیل کند. طبق تحقیقات انجام شده، دانشمندان دریافته‌اند که زعفران می‎‌‌تواند روند رشد و پیشرفت تومورهای سرطانی را کُند و حتی در بعضی موارد، آن را متوقف کند. علاوه‌بر این مصرف مداوم زعفران، از جهش ژن‌هایی که باعث ابتلای افراد به سرطان می‌شود، جلوگیری می‌کند. همچنین طبق نتایج به دست آمده، زعفران می‌تواند به طور انتخابی مانع رشد سلول‌های سرطانی شده و در عین حال دیگر سلول‌های سالم و طبیعی را به حال خود رها کند. از دیگر مزایای گنجاندن زعفران در برنامه غذایی، می‌توان به کاهش عوارض مخرب و منفی ناشی از شیمی درمانی اشاره کرد. در کنار خواص پیشگیرانه، حفاظت از بافت رگ‌ها و قلب از دیگر فواید زعفران برای سلامتی است.

معجون کنجد و عسل و زعفران

ارده عسل زعفرانی یک نمونه از چندین محصول کنجدی کارخانه حلوای عقاب محسوب می‌شود. این ترکیب سه‌گانه خوشمزه، کاملا طبیعی است و همان‌طور که از نامش پیدا است، مواد اصلی تشکیل‌دهنده آن کنجد آسیاب شده (ارده)، عسل و زعفران است. این ترکیب مغذی همانند دیگر فرآورده‌های کنجدی، تمامی خواص کنجد و همچنین عسل را داراست.  خاصیت ضدسرطانی، آرام‌بخشی و تقویت حافظه زعفران نیز از دیگر خواصی است که فواید ارده عسل زعفرانی را چندین برابر می‌کند. همانطور که پیشتر اشاره کرده‌ایم، خاصیت مشترک هر سه ماده استفاده شده در ارده عسل زعفرانی، خاصیت ضدسرطانی است که ابتلا به سرطان و بیماری‌های مزمن را کاهش می‌‌دهد و مصرف روزانه آن توصیه می‌شود.

80 سال است که شرکت حلوای عقاب، به برندی بی‌رقیب در تولید محصولات کنجدی، خصوصا حلوا و ارده بدل شده و می‌کوشد تا با تولید محصولات کنجدی با بالاترین کیفیت و در بسته‌بندی‌های کوچک و بزرگ، با توجه به مصارف متعدد، به اعتماد و حسن نیت مشتریانش پاسخی درخور بدهد.

معجون کنجد و عسل و زعفران
معجون کنجد و عسل و زعفران
0

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *