معجون ماست و موز برای لاغری

دوره مقدماتی php
معجون ماست و موز برای لاغری
معجون ماست و موز برای لاغری

آیا تلاش می کنید وزن خود را کاهش دهید ؟ بیشتر ما بارها و بارها از دست دادن وزن را تجربه کرده ایم . برای کاهش وزن و نگه داشتن آن، ضروری است رژیم غذایی طبیعی و آسانی را دنبال کنیم. غذاهای سالم را انتخاب کنید. موز یک گزینه سالم است که به کاهش وزن کمک می کند. متخصصان توضیح می دهند که چگونه قند خون ، سلامت هاضمه را تنظیم می کنند. این فواید شگفت انگیز با هم کار می کنند تا نتایج کاهش وزن را بالا ببرند. خوب، آن ها چطور کار می کنند ؟ آن ها غنی از فیبر و ویتامین هستند و کالری کمی دارند. آن ها هم چنین به انقباض عضلانی که اغلب با ورزش همراه است کمک می کنند. به علاوه، آن ها در معده منبسط می شوند و احساس پری ایجاد می کنند. احتمالا تعجب می کنید که چطور می توانید شروع کنید ، با ادامه مطالعه این بخش از تناسب اندام و لاغری در نمناک از آن ها در 10 روش منحصر به فرد استفاده کنید.

این میوه خوش مزه و غنی برای اضافه کردن به هر وعده غذایی مناسب است. آن ها به شما احساس خوبی می دهند و وزن را کاهش خواهند داد .مطمئن شوید که آن ها را با غذاهای سالم دیگر ترکیب کرده و برای نتیجه بهتر ورزش کنید.

آیا برنامه صبحگاهی روزانه شلوغی دارید ؟ جو دو سر یک راه آسان برای خوردن یک صبحانه خوش مزه و قابل هضم است. یک موز پوست کنده را به جو خود اضافه کنید تا طعم بهتری داشته باشد . تنها چیزی که نیاز دارید یک میوه خرد شده چند قطره عسل، یک فنجان شیر بادام و نصف فنجان جو است. تمام این مواد را با هم در یک شیشه مخلوط کنید. آن را شب در یخچال قرار دهید. صبح، صبحانه تازه ای نوش جان خواهید کرد.

بسیار خوب، پس بیایید بگوییم برای آماده کردن یک وعده غذایی کامل در صبح وقت دارید. پنکیک موز یک جایگزین سالم تر برای پنکیک های استاندارد ترکیبی است. آن ها ساده هستند و مواد افزودنی ندارند. یک میوه بزرگ با دوعدد تخم مرغ را در مخلوط کن ترکیب کنید. یک – هشتم قاشق چای خوری بکینگ پودر را برای پف کردن اضافه کنید. ترکیب را تا زمانی که صاف شود هم بزنید پس از آن، آن را داخل ماهی تابه بریزید و درست کنید !معجون ماست و موز برای لاغری

شکلات دوست دارید ؟ این دستور غذا برای شما مناسب است. سس شکلات با 2 قاشق سوپ خوری روغن نارگیل آب شده و 1 و نیم قاشق سوپ خوری پودر کاکائو درست کنید. مطمئن شوید شیرین نیست. میوه رسیده موز را به صورت تکه های 1 اینچی ببرید. پس از آن، به سادگی یک خلال دندان به هر بخش موز بچسبانید و آن ها را در مخلوط شکلات فرو ببرید، هم چنین می توانید آن ها را در مغز مورد علاقه خود فرو برید.

دوره مقدماتی php

اسموتی برای میان وعده و یا صبحانه عالی هستند می توانید از موز یخ زده یا تازه برای این دستور غذا استفاده کنید. با این حال ، استفاده از ترکیبات تازه آسان تر است. دوتا از میوه های رسیده را خرد کنید . آن ها را با استفاده از شیر بادام و شیرین کننده مورد علاقه خود به مخلوط کن اضافه و مخلوط را ترکیب کنید تا کاملا صاف شود. حتی می توانید پودر پروتیین مورد علاقه خود را به مخلوط اضافه کنید. انجام این کار قوام بیشتری به نوشیدنی می دهد.

غلات :

غلات پر از فیبر هستند و آماده کردن آن آسان است. غلات سالم مورد علاقه خود را حتی با ریختن مقداری از میوه های گرمسیری تازه خرد شده به خصوص موز، سالم تر کنید.

جانشینی عالی برای دسر است. حتی می توانید یک موز هم برای کاهش وزن اضافه کنید.اگر گیاهخوار هستید یا نمی توانید لاکتوز بخورید این دستور بسیار عالی است . تنها دو میوه موز یخ زده را بردارید و آن ها را به مخلوط کن اضافه کنید. کاکائو و شیر بادام را مخلوط کنید.از این کرم شیرین لذت ببرید.

نان معمولا با کاهش وزن همراه نیست، بنابراین آن را به روش سالم مصرف کنید ، نان موز چربی کم تر ی نسبت به نان های دیگر دارد.

نگران نباشید ،میوه شیرین موز را هر زمانیکه خواستید به دستور غذا اضافه نکنید .این دسرسوشی است. اگر می خواهید راهی خوب برای خوردن موز برای کاهش وزن داشته باشید، آن است . آن را در مخلوط آبکی و شکلاتی مورد علاقه خود غلط داده و آن را لوله کنید.

این میان وعده کلاسیک به دوران کودکی مربوط می شود. به علاوه، ساده است. میوه موز را تکه تکه کنید می توانید میوه ها را یک طرف به کره بادام زمینی و طرف دیگر در کره آجیل فروبرید. این را به عنوان یک وعده غذای سریع و سالم بخورید تا احساس پری و رضایت کنید.

ماست یکی دیگر از میان وعده های غذایی است. با این حال مهم است که به ماست سالم یونان پایبند باشید. میوه ها را به ماست اضافه کنید تا از فواید آن لذت ببرید. از موز برای کاهش وزن در این دستور پخت غذای خوش مزه استفاده کنید. این میوه های مناطق گرمسیری شامل چندین ویتامین و مواد مغذی ضروری هستند که بدن را در شکل و عملکرد درست نگه می دارند. متخصصان می گویند که آن ها یکی از بهترین غذاها در رژیم غذایی هستند. این مهم است اگر می خواهید وزن کم کنید. موز نیز می تواند به میان وعده های مورد علاقه شما، صبحانه و دسرها افزوده شود. از آن در دستور العمل های مد روز استفاده کنید. این کار شما را سالم و خوشحال خواهد کرد.

فکرش را هم نمی‌کردید نه؟ اینکه با خوردن موز در عرض سه روز سه کیلو لاغر شوید. ما هم فکرش را هم نمی‌کردیم. اما حالا فقط فکر نه، می‌توانید عمل کنید.

در مورد موثر بودن موز در فرایند کاهش وزن اختلاف‌نظرهایی وجود دارد. برخی ادعا می‌کنند موز سرشار از کربوهیدرات است و نمی‌تواند به کم کردن وزن کمک کند. برخی دیگر بر این باورند که موز سرشار از مواد مغذی است و به کاهش وزن و داشتن وزن متناسب کمک می‌کند.

اگرچه موز میزان  کربوهیدرات یا قند بالایی دارد، اثر چندانی بر سطح قندخون بدن نمی‌گذارد. کم بودن میزان گلوکز آن باعث می‌شود قند خون نسبت به سایر غذاها به میزان قابل قبولی بالا رود. از طرفی گلوکز پایین برای کنترل گرسنگی بسیار مفید است.  و این از عوامل کلیدی در کاهش وزن است.

فیبر بالا و گلوکز پایین موجود در موز باعث می‌شود برای مدت طولانی‌تری احساس سیری کنید. موز کالری و چربی بسیار کمی دارد و سرشار از مواد مغذی با ارزش است. به علاوه مزه فوق‌العاده‌ای دارد که آن را به یک غذای عالی برای رژیم غذایی تبدیل می‌کند.

بسیاری از افراد گیاه‌خوار، هر هفته ۱۰ تا ۱۲ عدد موز می‌خورند و در عین حال وزن ایده‌آل بدنشان را حفظ می‌کنند. مهم این است که آنها غذاهای چرب زیادی مصرف نمی‌کنند. وقتی غذای چرب را همراه با غذاهای قنددار مانند موز ترکیب می‌کنیم، به شکل چربی در بدن انباشته می‌شوند. بنابراین می‌توان گفت که اگر مصرف چربی‌مان را کنترل کنیم، بدون احساس گناه یا بالا رفتن وزن می توانیم از این میوه خوشمزه لذت ببریم. در حقیقت ما با قرار دادن این میوه خارق‌العاده در رژیم غذایی، فرآیند گوارش، حذف سموم اضافی و لطافت پوست‌مان را بهبود می‌بخشیم.معجون ماست و موز برای لاغری

موز فواید شگفت‌انگیز دیگری هم دارد. گذشته از آنکه سرشار از پتاسیم ، ویتامین B و منیزیم است، عاری از چربی یا کلسترول بوده و برای قلب، استخوان‌ها ، سیستم عصبی و کلیه‌ها مفید است همچنین مصرف منظم آن می‌تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود ببخشد.

رژیم غذایی موز، یک رژیم خوشمزه و سریع برای کاهش وزن، بدون نیاز به خوردن غذاهای خسته‌کننده و بی‌مزه است. موز می تواند به تولید سروتونین در بدن که به عنوان هورمون شادی شناخته می شود، کمک کند. بنابر این وقتی که رژیم موز می گیریم، احساس افسردگی نخواهیم کرد و این یک عامل مهم در هر رژیم غذایی موفق است. استفاده از این رژیم بسیار آسان است و به کمک آن می‌توانید تنها در عرض سه تا چهار روز سه تا چهار کیلو لاغر شوید.

برنامه غذایی سه روزه لاغری با موز

به مدت سه تا چهار روز ، هر روز ۳ تا ۵ موز را با ۳ تا ۴ فنجان شیر کم‌چرب مخلوط کنید. همچنین اگر ماست دوست دارید می‌توانید به جای شیر از آن استفاده کنید. می‌توانید آنها را جداگانه مصرف کرده یا با هم مخلوط کنید. برای درست کردن یک معجون خوشمزه فقط کافی‌ است یک عدد موز، یک فنجان شیر و چند تکه یخ را با هم مخلوط کنید. یا به جای استفاده از یخ، می‌توانید موز را از چند ساعت قبل در فریزر  بگذارید. این رژیم ساده به شما کمک می‌کند که در عرض ۳ تا ۴ روز از شر حدود ۳ کیلو از وزن‌تان خلاص شوید.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

ممکن است که طیف زیادی از نوشیدنی‌ها وجود داشته باشند که به آنها “اسموتی سبز” گفته شود؛ اما یک معجون لاغری و اسموتی سبز واقعا سالم و مغذی، باید از سبزیجات تازه مثل اسفناج، کلم، کاهو، کلم بروکلی و … به همراه میوه‌ها تهیه شده باشد. 

اکثر این مواد به دلیل داشتن فیبر زیاد و کالری کم باعث کاهش وزن دائمی شما شده و چربی بدن را کاهش می‌دهند.

تفاوت عمده‌ای که بین اسموتی و آبمیوه‌ها وجود دارند، میزان فیبر آنها است که آبمیوه فیبری ندارد اما اسموتی غنی از فیبر است.

فیبر یکی از بزرگترین کلیدهای پاکسازی بدن از فلزات سنگین و سموم است که ممکن است بیماریهای مختلفی برای بدن ایجاد کند. همچنین فیبر باعث می‌شود که شما دیرتر گرسنه شده و غذای کمتری هم مصرف کنید.

در اینجا 10 تا از معروفترین اسموتیهای جهان که با اسفناج تهیه می‌شوند را به شما آموزش می‌دهم. معجون‌های لاغری که در دنیا بسیار طرفدار دارند.معجون ماست و موز برای لاغری

البته شما می‌توانید قبل از آن مقاله اسموتی چیست را مطالعه کنید تا با طرز ساخت انواع اسموتی و چند معجون لاغری آشنا شوید.

بیایید شروع به ساخت این اسموتی‌های سالم کنیم.

 

برای تهیه این معجون لاغری به مواد زیر نیاز است:

7 فنجان اسفناج خرد شده یا حدود یک دسته متوسط

6 فنجان کاهوی خرد شده یا حدودا یک کاهوی کوچک

2 فنجان آب تصفیه شده سرد

یک و نیم فنجان کرفس خرد شده یا حدود 2 ساقه متوسط

1 عدد سیب متوسط

1 عدد گلابی متوسط

1 عدد موز

1/2 فنجان گشنیز تازه

1/2 فنجان جعفری تازه

2 عدد لیمو ترش تازه (آب لیمو ترش)

برای تهیه این معجون لاغری اسموتی سبز، آب را داخل مخلوط کن ریخته و اسفناج را به آن اضافه کنید تا یکدست شود.

 

کرفس، سیب، گلابی و گیاهان دیگر را به ترتیب به مخلوط اضافه کنید و یکدست نمایید.

در انتها هم لیمو و موز را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید.

این اسموتی که توسط کیمبرلی اسنایدر، یک متخصص تغذیه ساخته شده طرفداران زیادی در بین بازیگران هالیوود دارد.

 

اسموتی سبز درخشان نه تنها پوست شما را شفاف و سالم می‌کند، بلکه یک معجون لاغری فوق العاده است که باعث کاهش و ثابت نگه داشتن وزن شما می‌شود و به هضم و افزایش انرژی بدن شما کمک می‌کند.

این معجون لاغری یکی از راههای ساده برای بیشترین جذب مواد معدنی و ویتامینهای درون میوه و سبزیجات است.

 

برای تهیه این اسموتی به:

معجون ماست و موز برای لاغری

2 عدد سیب سبز با پوست

3 فنجان اسفناج تازه

1 عدد خیار پوست کنده

1 ساقه کرفس

1 قاشق غذاخوری زنجبیل تازه

1/3 فنجان جعفری

1 فنجان آبلیمو تازه

این اسموتی سبز دکتر اُز که برای شروع روز شما معرفی شده، یک معجون لاغری بدون گلوتن و 100% وگان و پر از فیبر، ویتامین و مواد معدنی است که به عنوان یک صبحانه کامل و یک میان وعده شگفت انگیز کار می‌کند.

اگر از طعم این اسموتی خوشتان نمی‌آید می‌توانید از یک موز هم برای بهتر شدن طعم آن استفاده کنید.

  • خواص گانودرما موکا
  • خواص خیار، کرفس، جعفری در کنار هم به عنوان سم زدای بدن، بسیار قوی عمل می‌کنند و سموم و مواد زاید بدن شما را از خون و روده شما حذف می‌کند.

    در کنار سم زدایی این معجون لاغری، وزن شما را کم کرده و سوخت و ساز شما را نیز زیاد می‌کند تا چربی سوزی بدن شما افزایش یابد.

     

    اگر کسی را دوست دارید اسموتی سبز و نارنجی را به او بدهید!!

    چه چیزی برای ساخت این اسموتی نیاز دارید؟

    یک و نیم فنجان آب تصفیه شده

    4 مشت اسفناج

    4 برگ کاهو

    2 عدد نارنگی

    2 عدد موز

    معجون ماست و موز برای لاغری

    یک تکه متوسط زنجبیل

    1 عدد خیار

    بیایید این اسموتی را بسازیم.

    برای تهیه این اسموتی هم کافی است اسفناج، زنجبیل و آب را در یک مخلوط کن بریزید و یکدست کنید و سپس باقی مواد را به آن اضافه کرده ومخلوط نمایید.

    این اسموتی هم آماده شد.

    لذت ببرید.

    این اسموتی سبز طعم خاص و فوق العاده ای بخاطر زنجبیل دارد. این مخلوط هم به دلیل داشتن ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری بدن برای شما بسیار مفید است.

     

    موز و نارنگی، تلخی اسفناج را به مقدار زیادی می‌گیرد. خیار و کاهو هم جزو آبرسانهای بدن هستند.

     

    فیبر و مواد مغذی اسفناج این اسموتی را به یک نوشیدنی بسیار عالی برای کاهش وزن تبدیل می‌کند. فیبر و سلولز کاهو هم باعث هضم بهتر شما و کاهش وزن و همچنین تثبیت وزن می‌شود.

     

    نارنگی هم کالری کمی دارد و فیبری که در آن است هوس شما به غذا خوردن را کاهش می‌دهد. کنترل اشتها را موز هم که در این ترکیب وجود دارد انجام می‌دهد.

     

    برای تهیه معجون لاغری توت فرنگی و اسفناج به موارد زیر نیاز است:

    1 و نیم عدد موز رسیده

    حدود 9 عدد توت فرنگی متوسط

    2 عدد نارنگی

    3 فنجان کوچک اسفناج

    1 فنجان آب سرد

    1 فنجان یخ

    این اسموتی سبز توت فرنگی و معجون لاغری بدن شما را به طور معجزه آسایی سم زدایی می‌کند و فقط به چند ماده ساده نیاز است.

    در این اسموتی سبز، اسفناج دو برابر موارد دیگر فیبر دارد و باعث می‌شود که هوس شما به غذاها و مواد قندی در شما کم می‌شود و شما احساس سیری زیادی خواهید کرد و وزن شما به طور قابل توجهی کاهش می‌یابد.

     

    این معجون لاغری، یک خوراکی پر از پروتئین است:

    1 قاشق غذاخوری کره بادام زمینی

    2/3 فنجان ماست چکیده

    1/2 موز

    3/4 فنجان آب

    1 قاشق پودر وانیل

    1 دسته اسفناج

     

    تنها سه کار باید انجام بدهید.

    همه مواد را داخل مخلوط کن بریزید، همه مواد را مخلوط کنید و بعد میل کنید.

    همین!

    این اسموتی هم بسیار سالم و پر از اسفناج، یک صبحانه کامل است که شما را تا نهار سیر نگه می‌دارد. کره بادام زمینی، ماست و موز به خوبی طعم تلخ اسفناج را از بین می‌برد.

    موز هضم غذا را کند کرده، وزنتان را کم می‌کند و باعث سالم شدن روده می‌شود.

    استفاده از موز در این اسموتی نفخ شما را از بین می‌برد. کره بادام زمینی و ماست در این اسموتی باعث کالری سوزی شما هم می‌شود.

     

    2 عدد سیب بزرگ

    1 عدد موز

    2 دسته اسفناج

    ماست چکیده 1/3 لیوان

    1 فنجان آب سرد یا آب سیب

    این اسموتی سبز اسفناج و سیب هم یک صبحانه کامل و کامل است که سیب و موز آن طعم خوبی به این نوشیدنی می‌دهد و تلخی اسفناج را از بین میبرد.

    ماست موجود در این اسموتی هم یک پروتئین فوق العاده است و بافت این اسموتی را بسیار خوب می‌کند.

    این اسموتی سبز، کاملا کم کالری است و وزن شما را بسیار کم می‌کند.

    فیبرهای محلول در این معجون لاغری باعث کند شدن هضم شده و شما را به مدت زمان زیادی سیر نگه می‌دارد و سوخت و ساز بدنتان را افزایش می‌دهد.

     

    برای تهیه این اسموتی به مواد زیر نیاز دارید:

    2 عدد خرما

    1/2 فنجان آبجوش

    2 فنجان کوچک اسفناج

    1 عدد موز

    1 گلابی

    1 و نیم فنجان شیر

    کمی یخ

    با دو عدد خرمایی که در این اسموتی سبز گلابی و اسفناج استفاده می‌کنید طعم آن را بسیار خوب کرده و طعم تلخ اسفناج را از بین می‌برد.

    گلابی و موز هم که به مقدار کافی مواد مغذی و پروتئین دارد و در کنار شیر یک غذای کامل است.

    فیبر بالای هر کدام از این مواد باعث می‌شود که در زمان طولانی‌تر احساس سیری می‌کنید. این اسموتی همچنین باعث سلامت دستگاه گوارش شما و کاهش وزن بدن می‌شود.

    فروکتوز و گلوکز میوه‌های این اسموتی باعث تقویت انرژی طبیعی می‌شود و هوس خوردن غذا را در شما کاملا کنترل می‌کند.

     

    این اسموتی دتوکس سبز هم بسیار ساده و راحت است.

    3/4 فنجان توت فرنگی

    1/2 موز

    1 فنجان شیر بدون چرب

    1 مشت اسفناج

    1 قاشق غذاخوری تخم کتان

     

    ابتدا شیر را در مخلوط کن بریزید و سپس تکه های موز، اسفناج و تخم کتان را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید. بعد از آن توت فرنگی و خیار را اضافه کنید و دوباره مواد را مخلوط کنید تا یکدست شود.

    این تمام کاری است که باید انجام دهید و این اسموتی آماده است.

     

    این اسموتی یک سمزدای عالی برای بدن شما انجام می‌دهد و باعث افزایش سلامت شما می‌شود.

    اسموتی گفته شده بسیار خوشمزه است که می‌توانید آن را در طول روز هم استفاده کنید و لذت ببرید. طعم توت فرنگی، مزه تلخ اسفناج را از بین می‌برد و تخم کتان هم به عنوان یک منبع بسیار خوب پروتئین و فیبر برای بدن عمل می‌کند.

     

    خیار در این اسموتی دارای آب زیادی است و کالری بسیار کمی دارد و باعث پر شدن معده و دیرتر گشنه شدن شما می‌شود و همین مسئله باعث کم شدن وزنتان می‌گردد.

    دانه‌های کتان دارای مقادیر زیادی اسیدهای چرب امگا 3 هستند و باعث تقویت سوخت و ساز بدن شده و سرعت کالری سوزی بدنتان را زیاد می‌کنند.

     

    برای درست کردن این اسموتی سبز نیز شما به:

    1 و نیم فنجان انگور سبز

    1 فنجان کوچک اسفناج

    1 عدد موز

    1 فنجان چای سبز

     

    این معجون لاغری که نام آن اسموتی چای سبز است هم بسیار ساده و راحت تهیه می‌شود و فقط کافی است که تمام مواد را داخل مخلوط کن بریزید و با هم مخلوط کنید.

    همین و تمام.

    این معجون لاغری، خود یک صبحانه کامل است و همینطور در طول روز هم می‌توانید از آن به عنوان یک میان وعده عالی استفاده نمایید.

    در این اسموتی طعم تلخ اسفناج توسط انگور و موز متعادل می‌شود.

    انگور چربی سوزی بدن و بخصوص کبد را به شدت افزایش می‌دهد. این کار باعث سالم شدن کبد و کم شدن وزن شما می‌شود.

    مواد موجود در چای سبز هم تاثیر زیادی بر روی متابولیسم شما می‌گذارد و سلولهای چربی را تجزیه و کاهش می‌دهد.

     

    تا اینجا سعی شد تمام مواد لازم برای همه اسموتیها به راحتی در دسترس باشند و بتوانید راحت همه را درست کنید.

    بیایید آخرین معجون لاغری و اسموتی را با هم بررسی کنیم.

     

    برای این اسموتی سبز ساده هم به مواد زیر نیاز دارید:

    1 عدد گریپ فروت متوسط

    1 عدد سیب بزرگ

    2 فنجان اسفناج

    1 عدد موز بزرگ

    2 – 3 تکه یخ

    1/2 فنجان شیر بادام، آب یا آب پرتقال

    1/2 قاشق چایخوری زنجبیل تازه

    این معجون لاغری هم فقط نیاز دارد که تمام مواد را درون مخلوط کن بریزید و همه را با هم مخلوط کنید تا یکدست شوند.

    اسموتی سبز گریپ فروت هم می‌تواند یک میان وعده عالی و هم یک صبجانه کامل باشد.

    گریپ فروت پر از فیبر است و شما را تا زمان زیادی سیر نگه می‌دارد و باعث می‌شود که سمت تنقلات نروید.

    برخی از ترکیبات موجود در گریپ فروت میزان قند را ثابت نگه داشته و باعث مصرف چربی بدن می‌شود.

     

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    ادامه مطلب

    مشکل لاغری شکم و پهلو مشکل اساسی بیشتر افرادی که اضافه وزن دارند است. اما گاهی با چند روش ساده لاغری شکم و پهلو می‌توانید مشکل چربی اضافه شکم را برطرف کنید. 

    ادامه مطلب

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


    Only fill in if you are not human

    خواص گیاهان دارویی در طب سنتی

     

    رازهای ساده خانگی برای داشتن پوست سالم

     

    روتین مراقبت از پوست

     

    کاهش وزن سریع فقط با 3 قدم ساده!

     

    8 قدم برای پاکسازی و جوانسازی پوست

     

    رژیم کتوژنیک برای کاهش وزن: راهنمای قطعی

    Summer 25% discount on all last year’s products home decor

    مخلوط ماست و موز به ایجاد یک خواب راحت کمک می کند. این مخلوط با آزاد کردن سرتونین در خون به آرامش و خواب راحت کمک می کند.

    خواب راحت با زندگی های پر دغدغه امروزه  قدری مشکل است. مخلوط ماست و موز می تواند به خواب راحت کمک کند. علت را در این مقاله مطالعه کنید.

    برسی ها نشان میدهند محصولات لبنی کم چرب می‌تواند یکی از انتخاب ها باشد مانند مصرف پنیر کم چرب با نان سبوس دار و یا مصرف سیب به همراه پنیر و یا مصرف مخلوط موز با ماست کم چرب که همگی علاوه بر مقوی بودن باعث افزایش میزان سروتونین در خون و ایجاد خوابی راحت در افراد می شود.

    موزدلیل داشتن پتاسیم زیاد ضد سرطان بوده و غذای خوبی برای ماهیچه ها می باشد.

    موز به دلیل مقدار زیاد آهنی که دارد، محرّک تولید هموگلوبین در خون می گردد و در نتیجه، در موارد کم خونی بسیار موثر استمعجون ماست و موز برای لاغری

    موز حاوی مقدار فراوانی «فروکتوالیگوساکارید» است که این ماده، پروبیوتیک های مفید برای دستگاه گوارش را به تحرک وامی دارد. فروکتوالیگوساکارید همچنین قابلیت جذب کلسیم در بدن را تقویت می کند.

    موز دارای اثر آنتی اسید طبیعی در بدن است. بنابراین، خوردن موز باعث آرامش فعالیت معده می گردد

    موز رسیده که سرشار از پتاسیم می باشد، دارای قابلیت جویدن و هضم آسانی نیز می باشد. یک موز رسیده نیاز روزانه یک فرد بزرگسال به پتاسیم را به میزان 11 درصد تأمین می کند

     موز می تواند به کسانی که در تلاش برای ترک سیگارند کمک کند. ویتامین B6 و B12 ، پتاسیم و منیزیم موجود در موز به بدن در رهایی از اثرات کنار گذاشتن نیکوتین کمک می کند.

    میوه نارس و گل های پخته موز برای درمان بیماری قند مفید است. شیره گل های موز برای درمان اسهال خونی استفاده می شود و ساقه و ریشه آن برای رفع اختلالات خونی مفید است.

    غنی بودنش از پتاسیم در واقع یک شانس بزرگ برای ورزشکاران است. و فیبر فراوانش برای رودۀ کم کار بسیار مفید و کاراست.

     موز خشک شده مطمئناً سرشار از کربوهیدرات هاست. کربوهیدارت ها در موز خشک شده به دو شکل کربوهیدرات ساده (خصوصاً فروکتُز) و کربوهیدرات پیچیده (آمیدون) موجودند.

    موز حاوی مقدار اندک اما مورد نیاز ویتامین «آ» برای بدن است که این میزان برای حفاظت از چشم ها، حفظ بینایی و همینطور بهبود بینایی در شب حیاتی است.

    موز خشک شده عصرانه ای بسیار مناسب برای بچه هاست. این ماده غذایی انرژی مورد نیازشان را تأمین می کند نه چربی را، بر خلاف یک نان شکلاتی که سرشار از چربی و فاقد املاح معدنی است.

    موز تقویت کننده معده و نیروی جنسی است.

    هنگامی که با استرس مواجه می شویم، سوخت و ساز بدنمان افزایش می یابد و در نتیجه، سطح پتاسیم بدنمان کاهش پیدا می کند. موز با مقدار زیاد پتاسیمی که دارد می تواند این تعادل را دوباره برقرار سازد.

    موز درمان زخم معده و روده می باشد

    جوشانده موز اثر قطع خونریزی دارد

     موز به طور مسلم یک عامل شفابخش نیرومندی وجود دارد که برای بهبود سلول های فرسوده زخم ها و همچنین جلوگیری از التهاب معده بسیار مفید است.

    به دلیل کم بودن مقدار سدیم و زیاد بودن مقدار پتاسیم موز، این میوه برای افراد دارای فشار خون بالا بسیار ایده آل است. پتاسیم موز به طرق مختلف به کاهش فشار خون کمک می کند

     یکی از سریعترین روشهای رفع خماری و خمودگی، خوردن یک لیوان مخلوط شیر، موز و عسل است. موز معده را آرامش می بخشد و با کمک عسل، سطح قند خون را بالا می آورد و در همان حال، شیر نیز به تنظیم آب بدن کمک می کند.

    در طب سنتی هند موز نارس را ایجادکننده یبوست می دانند. در واقع موز در صورتی که رسیده باشد، ملین است و در عین حال برای درمان اسهال ساده و اسهال خونی مفید است و بهبود زخم های روده را تسریع می کند.

     

    سقف متحرک

    خرید اینترنتی بلیط اتوبوس

    خرید بلیط هواپیما

    دستگاه جوجه کشی

    سئو سایت

    تور مشهد

    قهوه گانودرما

    معجون ماست و موز برای لاغری

    خرید فالوور اینستاگرام

    خرید فالوور ایرانی

    خرید فالوور ایرانی

    Ucuz Takipçi Satın Al

    خرید لایک اینستاگرام

    دانلود آهنگ جدید

    اثاث كشی منزل

    خرید بک لینک

    خرید فالوور اینستاگرام

    خرید ملک در ترکیه

  • خواص دارویی رازیانه برای لاغری
  • درمان بواسیر

    رپورتاژ آگهی

    کلینیک پوست

    خرید رپورتاژ آگهی

    خرید باتری اصلی گوشی

    کلیه حقوق این سایت متعلق به «پارس نیوز» و هرگونه استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است

    ورود / عضویت

    هیچ محصولی در لیست علاقه مندی ها نیست.


    مشاهده لیست دلخواه


    پرداخت

    معجون ماست و موز برای لاغری

    ورود / عضویت

    هیچ محصولی در لیست علاقه مندی ها نیست.


    مشاهده لیست دلخواه


    پرداخت

     

    انگشتر نقره برگ رومی دوحلقه

    190000 تومان

    گوشواره نقره شیپوری

    90000 تومان

    انگشتر نقره کهربایی مربعی

    270000 تومان

     

    معرفی سه رژیم موز فوق العاده عالی برای لاغری

    یکی از رژیم های مرسوم در ژاپن رژیم موز می باشد. که در صبحانه حدودا دو تا سه عدد موز مصرف می شود. اگرچه راه های زیادی برای انجام این رژیم وجود دارد. شما در این رژیم به جای مصرف غذا از موز مصرف می کنید که باعث می شود کاهش چند کیلو در چند روز می شود. برخی از افراد تنها از موز برای صبحانه استفاده می کنند و در بقیه ساعات روز به رژیم عادی خود باز می گردند و برخی افراد خوردن دیگر غذاها را برای چند روز متوقف کرده و در عوض موز مصرف می کنند.

     رژیم لاغری سه روزه موز (رژیم شیر موز)

    رژیم سه روزه موز که اغلب از آن به عنوان رژیم شیر موز یاد می شود یکی از آسان ترین و محدود ترین رژیم های موز می باشد. رژیم روزانه شیر موز حاوی سه موز و سه لیوان شیر کم چرب یا ماست می باشد. مقدار غذای تعیین شده را به ۵ تا ۶ سهم تقسیم کنید و آن ها را در فاصله زمانی معین در طول روز مصرف کنید برای پیشگیری از احساس گرسنگی شدید وعده های غذایی را تفکیک کنید. میوه ها و لبنیات می توانند جدا از یکدیگر مصرف شوند. علاوه بر این در طول روز مقدار زیادی آب و چایگیاهی بدون شکر بنوشید. این عمل باعث می شود شکم شما تمیز شود. آخرین وعده شما نباید بیش از سه ساعت قبل از رفتن به رختخواب به طول بیانجامد. شما با استفاده از این رژیم می توانید حدود ۳ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید. همچنین می توانید موز ها را قبل مصرف در فریزر قرار دهید سپس با شیر ترکیب کنید تا بستنی خوشمزه ای تهیه کرده باشید. 

     

     

    انگشتر نقره دوحلقه تاج

    330000 تومان

    معجون ماست و موز برای لاغری

    انگشتر نقره سولیتر

    245000 تومان

    انگشتر نقره دست ساز گل

    65000 تومان

     

    رژیم هفت روزه موز

    رژیم موز هفت روزه به اندازه رژیم موز سه روزه محدود نیست و در آن مقدار مصرف میوه محدود نمی باشد با استفاده از این رژیم قادر خواهید بود ۴ کیلوگرم از وزن خود را از دست بدهید. شما مجاز به مصرف روزانه ۱.۵ کیلوگرم موز رسیده پوست کنده می باشید. به محض اینکه احساس گرسنگی کردید یک موز بخورید و اگر احساس گرسنگی شما شدید بود می توانید به وعده غذایی خود یک عدد تخم مرغ آب پز اضافه کنید. تنها مجاز به مصرف چای گیاهی و آب می باشید. در طول این هفت روز تنها مجاز به مصرف دو عدد تخم مرغ آب پز خواهید بود. 

    با استفاده از این رژیم ۴ روزه موز و پنیر قادر خواهید بود تا حدود ۲ کیلوگرم از وزن خود را کم کنید. موز و پنیر هر دو دارای ویژگی ها و خواص عالی هستند از این رو استفاده از این رژیم موز در کاهش وزن بسیار موثر خواهد بود.روز های اول و سوم: پنیربرای صبحانه حدود ۱۲۰ گرم پنیر با چربی کم به همراه میوه و برای ناهار ۱۲۰ گرم پنیر و سالاد سبزیجات بدون روغن مصرف کنید. می توانید برای شام ۱۲۰ گرم پنیر به همراه گریپ فروت مصرف کنید.روزهای دوم و چهارم: موزبرای صبحانه حدود ۱۲۰ گرم ماست با چربی کم یا پنیر به همراه موز و برای ناهار ۲ عدد موز به همراه ۱ عدد تخم مرغ آب پز همچنین در شب می توانید برای شام ۲۰۰ گرم گوشت پخته شده بدون چربی و ۱ تا ۲ عدد موز مصرف کنید. 

  • عکس لاتاری گرین کارت آمریکا
  •  همانطور که مشاهده کردید موز علاوه بر اینکه سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها می باشد در کاهش وزن نیز موثر می باشید اگر می خواهید در طول روزهای کم وزن خود را کاهش دهید رژیم موز بسیار موثر می باشد.

    فیلدهای اجباری مشخص شده اند

    برای دیدگاه های بعدی نام، ایمیل، و وب سایت من را ذخیره کنید.

    با عضویت در خبرنامه از جدیدترین محصولات و تخفیف ها مطلع شوید.


    تهران -شهرک غرب- دادمان – خ میلاد پ8
    آدرس ایمیل: info@decoricor.com
    تلفن تماس: 02191016070
    پشتیبانی :09194489197
    ساعت کاری : شنبه تا 5 شنبه ساعت 9 تا 5


    کد تایید *


    به گزارش پایگاه خبری شبکه العالم، اگر شما دچار افزایش وزن هستید و می خواهید از دست چربی شکمی رها شوید، راه و روش های طبیعی را درپیش بگیرید.
    مشکل افزایش وزن و چاقی در کشورهای صنعتی بسیار شایع است به عنوان مثال سال 2008 در آمریکا حدود 8 / 33 درصد بزرگسالان و 17 درصد کودکان دچار چاقی بودند.
    همه دست اندرکاران بخش بهداشتی و درمانی متفق القول هستند که بدن انسان فقط هنگامی وزن طبیعی خود را بازمی یابد که سالم باشد و سالم بودن بدن مستلزم رعایت اصول تندرستی و مصرف مقدار فراوان سبزی ها و میوه هاست.
    به گزارش سایت “هلثی فود استیل” مصرف مخلوط موز می تواند چربی شکم را آب کند و شما را از چند کیلو وزن اضافی برهاند.

    مخلفات مخلوط موز برای آب کردن چربی شکمی :
    یک موز رسیده
    یک قاشق بزرگ زنجبیل( یا زنجفیل) پوست کنده
    یک لیوان توت یخ زده
    دو قاشق بزرگ آرد دانه تازه برزگ (کتان)

    روش تهیه مخلوط موز :
    مخلفات را در مخلوط کن بریزید و به هم بزنید سپس مصرف کنید.
    مخلوط موز را می توان به جای صبحانه یا ناهار یا شام مصرف کرد .

    فواید مخلوط موز :
    موز سرشار از پتاسیم، آنتی اکسیدان، قند طبیعی و فیبر است که همه این مواد برای بدن مفید است و باعث افزایش کارایی آن می شود. موز همچنین باعث تنظیم قند خون می شود و به هضم و جذب مواد غذائی بسیار کمک می کند و بدن را نیز از ریزپسماندها و مواد سمی پاک می کند و چربی هائی را که در اطراف شکم جمع شده است، آب می کند و کاهش می دهد. موز گذشته از این فواید، باعث احساس سیری می شود و شما را از خوردن میان وعده ها یا غذاهای آماده یا چرب یا بسیار شیرین و متعاقب آن افزایش وزن بازمی دارد. معجون ماست و موز برای لاغری

    زنجبیل نیز برای بدن انسان بسیار مفید است. برخی تحقیقات نشان می دهد که مصرف زنجبیل متابولیسم (سوخت و ساز) بدن را بهبود و تسریع می بخشد و باعث آب شدن چربی شکمی می شود و اشتهای انسان را تنظیم می کند و باعث رفع یبوست می شود.
    آخرین گزارش مجله “بیوتک بیزینس ویک” نشان می دهد که زنجبیل باعث احساس سیری می شود و مصرف یک لیوان چای زنجبیل پیش از غذا باعث کاهش احساس گرسنگی می شود و متعاقب آن فرد را از خوردن غذای بسیار بازمی دارد.
    214-211-9 

    رژیم لاغری برای لاغر شدن و کاهش وزن ممکن است با مشکلاتی نظیر تحمل کردن گرسنگی و نخوردن طیف گسترده ای از مواد غذایی باشد. این بار با رژیم غذایی جنرال موتورز به راحتی و بدون تحمل گرسنگی در یک هفته 8 کیلو وزن تان را کم کنید

    آیا به دنبال سریع‌ترین راه برای کم کردن وزن هستید؟ آیا در آینده نزدیک میهمانی بزرگی در پیش دارید و دوست دارید در لباسی که به تازگی خریده‌اید متناسب به نظر برسید؟ آیا طی چند هفته آینده یک قرار خیلی مهم دارید؟ دلیل اینکه می‌خواهید وزنتان را پایین بیاورید، هر چه که باشد، این مقاله بهترین راهنمای شما با نکاتی عالی است که کمکتان می‌کند به راحتی در یک هفته وزنتان را پایین بیاورید.

    بیشتر بدانید : رژیم لاغری آسان، برای کاهش اشتها چه بخوریم؟

    خیلی مهم است که درست‌ترین روش کاهش وزن را برای متناسب کردن خودتان پیدا کنید و هیچوقت به سراغ قرص‌ها و مکمل‌های لاغری که این روزها تبلیغات آن را همه جا می‌بینید، نروید. اگر بتوانید یک رژیم‌غذایی سالم و درست را با یک برنامه تمرینی ترکیب کنید، آنوقت این می‌تواند برگ عبورتان برای سریع‌ترین راه برای کاهش وزن به طور طبیعی باشد. اولین و مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که به هیچ عنوان نباید وعده‌های غذایی را حذف کنید یا وعده‌های نامنظم داشته باشید. اگر فکر می‌کنید که نخوردن یک یا دو وعده غذایی و خوردن یک وعده سنگین در روز کمکتان می‌کند، اشتباه می‌کنید. همچنین باید حتماً هدف واقع‌بینانه برای کاهش وزنتان داشته باشید و سعی کنید به آن هدف برسید. همیشه به خاطر داشته باشید که تا حد مشخصی می‌توانید با ورزش سخت و یک برنامه‌غذایی متعادل و سالم به بدنتان فشار بیاورید.معجون ماست و موز برای لاغری

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : کاهش وزن با 10 روش بدون رژیم و گرسنگی

    یکی از متداول‌ترین برنامه های غذایی افرادی که دوست دارند وزن کم کنند رژیم‌غذایی جنرال موتورز است که یکی از بهترین برنامه‌های غذایی است که می‌توانید از منابع مختلف پیدا کنید زیرا سریع‌ترین و طبیعی‌ترین راه برای کم کردن وزن را بدون مصرف مکمل‌های غذایی یا قرص‌های لاغری به شما پیشنهاد می‌دهد. جنرال موتورز یکی از کمپانی‌های بزرگ تولیدکننده ماشین است که یک برنامه‌غذایی به نام رژیم‌غذایی جنرال موتورز یا رژیم‌غذایی GM ارائه کرده است که کمپانی‌های بسیار و موسسات آموزشی بسیاری آن را دنبال می‌کنند زیرا این برنامه‌غذایی به ارتقاء سلامت کسانیکه در شرکت‌ها، مدارس، دانشگاه‌ها و صنایع دیگر فعالیت دارند کمک می‌کند. این برنامه‌غذایی برای همه گروه‌های سنی مناسب شناخته شده و حتی گفته شده که خیلی افراد توانسته‌اند با این رژیم در یک هفته تا ۸ کیلو از وزن خود را پایین بیاورند.خیلی‌ از شما شاید تا امروز به دنبال راه‌های مختلف بوده‌اید که بدون سختی کشیدن وزنتان را پایین بیاورید. شاید ورزش‌های مختلف از یوگا گرفته تا دویدن و بدنسازی را امتحان کرده باشیید اما نتوانسته‌اید از شر چربی‌های اضافه بدنتان خلاص شوید. اگر اضافه‌وزنتان یکی از اصلی‌ترین نگرانی‌های شماست، برنامه‌غذایی جنرال‌موتورز می‌تواند پاسخی برای این مشکل شما باشد.

    اگر برای شروع کردن برنامه‌غذایی جنرال موتورز آماده‌اید، اولین کاری که لازم است انجام دهید این است که ذهنتان را برای این برنامه آماده کنید. فقط زمانی می‌توانید در برنامه کاهش وزنتان موفق شوید و به سریعترین روش وزنتان را پایین بیاورید که ذهنی آرام و کنترل‌شده داشته باشید. این برنامه‌غذایی برای یک هفته است و در آن فقط می‌توانید از موادغذایی که تجویز شده استفاده کنید. گفته می‌شود که اگر این رژیم را دقیق اجرا کنید می‌توانید بین ۵ تا ۸ کیلو از وزنتان را پایین بیاورید.مهمترین چیزی که باید مدنظر قرار دهید این است که به هیچ عنوان نباید گرسنه بمانید. گرسنگی کشیدن دقیقاً نتیجه عکس می‌دهد و در آخر برنامه به جای اینکه وزنتان پایین آمده باشد، بالا هم خواهد رفت. این برنامه میزان و نوع دقیقی از مواد غذایی را به شما پیشنهاد می‌دهد تا مطمئن شوید که همیشه سیر هستید. خیلی از کسانیکه این رژیم را گرفته‌اند متعجب بوده‌اند که چطور برنامه‌ غذایی که از آنها گرسنگی کشیدن نمی‌خواهد اینقدر موثر وزنشان را پایین می‌آورد. اما جای نگرانی نیست، فقط کافی است که به دستورات این برنامه‌غذایی گوش کرده و به دقت آنها را اجرا کنید.

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری جنرال موتورز 2017، در یک هفته 8 کیلو وزن کم کنید!! !!

    روز اول مهمترین روز این رژیم لاغری است چون تازه می‌خواهید در دنیایی قدم بگذارید که بفهمید چطور می‌توانید وزنتان را پایین بیاورید. این رژیم می‌گوید که روز اول برنامه شما باید مختص میوه‌ها باشد. می‌توانید تا هر اندازه‌ای که می‌توانید از هر میوه‌ای که دوست داشتید به جز موز بخورید. میوه‌هایی مثل هندوانه و طالبی بسیار عالی هستند. همچنین باید بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب مصرف کنید و واقعاً به هیج ماده‌غذایی دیگری دست هم نزنید، حتی سبزیجات خام یا پخته. اگر می‌خواهید این برنامه برایتان موثر باشد، فقط باید در طول روز اول از انواع میوه‌های مختلف تا جایی که دوست داشتید استفاده کنید. هر زمان که احساس گرسنگی کردید یک میوه بخورید و البته آب بنوشید.

    روز دوم این امکان را به شما می‌دهد که در طول روز تا جایی که دوست دارید سبزیجات مصرف کنید، چه به صورت خام و چه پخته. البته دقت کنید که برای پختن سبزیجات به هیچ عنوان نباید از روغن استفاده کنید. دقت کنید که سیب‌زمینی هم جز‌ء این سبزیجات به حساب می‌آید و بهتر است آن را به صورت آب‌پز یا بخارپز در ابتدای روز مصرف کنید که کربوهیدرات آن در طول روز بسوزد و مصرف شود. بعضی از بهترین سبزیجاتی که می‌توانید برای روز دوم برنامه‌ غذایی‌تان استفاده کنید عبارتند از: لوبیا پخته، هویج خام یا پخته، بروکلی، خیار، کاهو، کلم پخته و خام و امثال آن. البته دستگاه گوارشتان در این روز کمی متفاوت‌تر از روزهای عادی عمل خواهد کرد و ممکن است دفعات بیشتری به دستشویی بروید. یادتان نرود که ۸ تا ۱۲ لیوان آب روزانه‌تان را روز دوم هم حتماً مصرف کنید.

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : پرطرفدارترین رژیم لاغری برای کاهش وزن را بشناسید

    روز سوم برنامه‌ غذایی جنرال موتورز به شما اجازه می‌دهد کل روز هم از سبزیجات و هم میوه‌ها استفاده کنید. اما توجه داشته باشید که سیب‌زمینی را از سبزیجات و موز را از میوه‌ها مصرف نکنید. می‌توانید صبح رژیم میوه و عصر رژیم سبزیجات را داشته باشید و یا برعکس. ترکیب اینها با هم به خود شما بستگی دارد. مصرف ۸ تا ۱۲ لیوان آب را فراموش نکنید.

    روز چهارم شاید برای خیلی‌ها جذاب باشد. در طول روز می‌توانید ۸ تا ۱۲ عدد موز و تا ۳ لیوان شیر مصرف کنید. ممکن است نگران شوید که شاید این برنامه باعث گرسنگی‌تان شود اما برعکس آخر روز کاملاً احساس سیری خواهید داشت. باید این سهم موز و شیرتان را طوری در طول روز تقسیم کنید که به هیچ عنوان در هیچ ساعتی احساس گرسنگی نکنید. مثلاً یک عدد موز و یک لیوان شیرتان را صبح، یک لیوان شیر و چند عدد موز را در ظهر، ۳ عدد موز را عصر و یک لیوان شیر و باقیمانده موزها را شب مصرف کنید. اگر این برنامه را رعایت کنید به هیچ عنوان در طول روز احساس گرسنگی نخواهید کرد.

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری 3 روزه برای کاهش وزن!!!

    روز پنجم روزی است که می‌توانید کمی برای خودتان میهمانی بگیرید. در این روز می‌توانید یک فنجان برنج برای ناهار و شش تا هفت گوجه فرنگی در طول روز بخورید. از آنجا که احتمال دارد در بدنتان میزان بالایی اسید اوره تولید شود، بهتر است مصرف آب را به ۱۲ تا ۱۵ لیوان برسانید.

    در این روز هم این امکان را دارید که برای ناهار یک فنجان برنج مصرف کنید و باقیمانده روز را مثل روز سبزیجات بگذرانید. دقت کنید که در این روز هم بین ۸ تا ۱۲ لیوان آب بنوشید. مطمئناً در این احساس سبکی بیشتری می‌کنید و جای شک نیست که دستگاه گوارشتان هم تقویت شده است.

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : بدترین های رژیم لاغری برای کاهش وزن!!

    این آخرین روز برنامه‌غذایی جنرال موتورز است. در این روز اجازه دارید یک فنجان برنج و هر چقدر دوست دارید سبزیجات و آبمیوه موردعلاقه‌تان را بخورید. این بهترین روز کل هفته‌تان خواهد بود.

    مطمئناً متوجه کاهش وزن بسیار خوبی در بدنتان خواهید شد و کاری هم جز دنبال کردن یک برنامه میوه و سبزیجات و آب نکرده‌اید. این برنامه‌غذایی فواید دیگری هم برای شما خواهد داشت. خواهید دید که پوستتان بسیار شفاف‌تر از قبل شده و دستگاه گوارشتان هم بسیار بهتر از قبل عمل می‌کند. بهترین چیزی که نصیبتان می‌شود این است که بین ۵-۴ کیلو یا حتی بیشتر وزن کم کرده‌اید. برای همه آنهایی که برای کم کردن اضافه‌وزنشان به خودشان گرسنگی می‌دهند این سالم‌ترین و سریع‌ترین راه برای پایین آوردن وزن است.

    توجه: پیش از هر رژیم غذایی برای کاهش وزن، حتما با پزشک خود مشورت کنید.

      بیشتر بدانید : لاغری با 13 روش پانزده دقیقه ای!!

    بیشتر بدانید : فواید آب کرفس برای لاغری، آب کرفس واقعا لاغر مان می کند؟

    بیشتر بدانید : چگونه در عرض یک ماه لاغر شویم؟

    بیشتر بدانید : رژیم لاغری ای که ملیکا شریفی نیا 20 کیلو وزن اش را کم کرد!!

    بیشتر بدانید : 5 رژیم لاغری معروف ستارگان هالیوودی

    بیشتر بدانید : لاغری با نخوردن برنج کته، دروغ یا واقعیت؟

    بیشتر بدانید : برای لاغر شدن قبل از خواب چی بخوریم؟

    بیشتر بدانید : یک رژیم 3 روزه با 4.5 کیلوگرم کاهش وزن!

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : با رژیم غذایی نظامی!! معجون ماست و موز برای لاغری

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم لاغری چرخشی، یک رژیم موفق برای لاغر شدن

    اگر می خواهید بیشتر بدانید : رژیم با 4 مدل سوپ!!

    گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : mardoman.net

    All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

    رژیم شیر و موز بگیرید؛ یک رژیم لاغری که این بار فقط با نوشیدنی همراه است؛ حتما شما هم درباره رژیم های مختلف غذایی مثل رژیم شیر، رژیم کتوژنیک یا دانمارکی چیز هایی شنیده‌اید و این را هم می‎دانید که موز یک منبع غذایی غنی از پتاسیم است که به عنوان یک وعده غذایی کامل محسوب می‌شود؛ حالا فکرش را بکنید، شیر و موز در کنار هم قرار بگیرند؛ این یعنی یک معجزه خوشمزه! با مجله دلتا همراه باشید.

    هر دو ماده غذایی یعنی شیر و موز بسیار پر خاصیت هستند؛ درباره فواید شیر و موز چه می‌دانید؟ موز منبع غنی از فیبر و پتاسیم است که می‌تواند احساس سیری زیادی به شما بدهد. شیر هم به عنوان یک ماده لبنی سرشار از کلسیم و پروتئین شناخته می‌شود که به کاهش فشار خون و تنظیم انسولین بدن کمک می‌کند؛ تصور کنید ترکیب این دو ماده در کنار هم چه می‌کند؟

    شاید بعد از رژیم شیر و لبنیات دیگر نوبت این معجون لاغری رسیده است؛ رژیم شیر و موز توسط فردی به نام دکتر جورج هاروپ نوشته شده است. این فرد در سال ۱۹۳۴، این رژیم را فقط برای افراد دیابتی تنظیم کرد اما پس از مدتی یکی از محبوب‌ترین رژیم های غذایی دنیا همین ترکیب شیر با موز شد. یکی از مزیت های این رژیم لاغری سرعت آن است که البته نباید بیشتر از ۴ روز از این رژیم غذایی استفاده کنید.

    همانطور که گفتیم، این رژیم لاغری چهار روزه است؛ یعنی شما به مدت ۴ روز میزان کالری کمی را با مقدار مواد مغذی بالا مصرف می‌کنید. در اثر پیروی از چنین رژیم لاغری، سوخت و ساز بدن بالا می‌رود و چربی های اضافه شکم، پهلو و تمام نقاط بدن آب می‌شوند.معجون ماست و موز برای لاغری

    نگران نباشید اگر می‌خواهید در رژیم و سبک غذایی خودتان تغییر ایجاد کنید، از این رژیم استفاده کنید؛ لاغری به سبک معجون و آبمیوه آماده پذیرایی از شما است.

    برای شروع چربی‌سوزی و لاغری با شیر و موز، هر روز دو تا سه عدد موز را با شیر میل کنید؛ البته در این رژیم غذایی باید از شیر پرچرب استفاده کنید؛ زیرا باعث می‌شود که در حین لاغری و کاهش وزن، چربی مورد نیاز بدن هم کم نشود و مشکلات پوستی مثل افتادگی و شل شدن پوست هم نداشته باشید.

    دست شما در این رژیم باز است؛ شیر، موز یا شیر و موز؟ انتخاب با شما است؛ شما می‌توانید شیر و موز را با هم مخلوط کنید یا اینکه آنها را جداگانه بخورید؛ البته استفاده از این رژیم در طولانی مدت می‌تواند به بدن شما آسیب برساند؛ پس برای اینکه کمتر گرسنه شوید، می‌توانید به این رژیم لاغری، مکمل های پروتئینی و فیبر طبیعی اضافه کنید.

    یک برنامه غذایی یک روزه آماده پذیرایی از شما است که البته شما می‌توانید آن را به صورت چرخشی اجرا کنید؛ صبحانه، ناهار، میان وعده و شام را مهمان این رژیم باشید.

    شما می‌توانید صبح را ( ساعت ۶ تا ۷:۳۰ ) با یک لیوان آب به همراه یک یا دو قاشق تخم شنبلیله که از شب قبل خیس شده است، شروع کنید؛ صبر کنید صبحانه شما هنوز تمام نشده است؛ در ادامه برنامه لاغری یعنی نزدیک به ساعت ۷ تا ۸:۳۰ صبح یک لیوان شیر پرچرب به همراه موز و یک تخم ‌مرغ آب‌پز می‌تواند شما را سر حال نگه دارد، برای میان وعده هم می‌توانید یک لیوان چای سبز به همراه ۲ عدد بادام داشته باشید.

    تا به حال یک وعده غذایی متفاوت و آن هم با آبمیوه و معجون شیر موز را امتحان کرده ‌اید؟ اگر به امتحان کردن این رژیم لاغری چهار روزه علاقه دارید، بین ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۳:۳۰ یک لیوان شیر پرچرب به همراه یک عدد موز میل کنید، برای تجربه یک عصرانه دلپذیر و مقوی هم می‌توانید بین ساعت ۴ تا ۴:۳۰ بعد از ظهر از یک لیوان آبمیوه تازه و یک لیوان آب آناناس استفاده کنید.

    اگر می‌خواهید چربی‌سوزی بیشتری داشته باشید، یک شام سبک انتخاب کنید و خوردن این وعده غذایی را به آخر شب موکول نکنید؛ مثلا می‌توانید بین ساعت ۷ تا ۷:۳۰ یک لیوان کوچک سبزی ‌های سرخ شده به همراه موز و یک لیوان شیر گرم کم‎ چرب بخورید البته می‌توانید میوه یا موز سرخ شده را هم برای لاغری امتحان کنید.

    همانطور که گفتیم، ممکن است این رژیم در کوتاه مدت نتیجه خوبی داشته باشد اما اگر بخواهید از آن به مدت طولانی مثلا دو هفته و به صورت مداوم استفاده کنید؛ قطعا بدن شما با کمبود ویتامین مواجه خواهد شد.

    مضرات نوشیدن آب یخ

    علت افزایش وزن بعد از ورزش چیست؟

    تاثیر ویتامین D بر ریزش مو

    ۱۷ آذر ۱۳۹۸ در ۰:۰۶ ق٫ظ

    بسیار عالی

    پاسخ

    ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در ۱۰:۵۲ ق٫ظ

    احسنت

    پاسخ

    ۱۵ آذر ۱۳۹۸ در ۸:۳۹ ق٫ظ

    بسیار مقوی

    معجون ماست و موز برای لاغری

    پاسخ

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    دیدگاه

    نام

    ایمیل

    وب‌ سایت

    در اینکه خانواده کلم‌ها برای سلامتی بسیار مفیدند شکی نیست؛ کلم بروکلی در این خانواده، حکم …

    اشخاص ممنوع المعامله به کسانی گفته می‌شود که از انجام دادن معامله یا مداخله در اموال خود به طور کلی یا نسبت به موردی خاص توسط قانون‌گذار منع شده‌اند.

    معجون ماست و موز برای لاغری
    معجون ماست و موز برای لاغری
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *