مضرات نبات داغ

دوره مقدماتی php
مضرات نبات داغ
مضرات نبات داغ

بررسی نبات ?⭕️

❎به نظر شما آیا نبات همان مضرات شکرصنعتی را دارد⁉️?

?بررسی نبات و شکر صنعتی?

?✍لازم است بدانید که؛در روند ساخت شکر سفید، ریشه چغندر یا چغندر و نی شکر با آب پخته می شود.

❌اکسید کلسیم به آن اضافه و با درجۀ حرارت زیاد ۳۸۰ درجه می جوشد?

مضرات نبات داغ

دوره مقدماتی php

??در این حالت آلبومینها، مینرالها و ویتامین ها به کلی از بین می روند⁉️

??در ادامه با تغییرات آلکالبین و حرارت زیاد و با اضافه کردن اسیدکربنیک- بی اکسید سولفوریک و کربنات کلسیم ترکیب می شود و برای تصفیه احتیاج به اسیدکربنیک، اسیدسولفوریک و موارد شیمیائی دیگر دارد.

??که درنهایت ماده ای بی خاصیت و سفید رنگ وشیرین مزه میماند که در طول تصفیه تمام خواص خود را از دست داده و در طول فرآیند، مملو از مواد شیمیایی سمی شده است.?

⛔️و اما نبات امروزی…‼️⛔️?

?✍بدانید که؛نبات اگر از شکر سرخ باشد، مورد تایید است✅

?ومزاج آن نسبت به شکر گرم تر است و خاصیت درمانی دارد.?

??اما نبات های امروزیِ موجود دربازار از شکری ساخته شده که جزو مضرترین خوراکی هاست‼️⛔️

❌شکری که در فرآیند تصفیه خواص خود را از دست داده و حامل مواد شیمیایی مضر است.

✅?ولی به دلیل گرم تر بودن می توان گفت کمی از قند و شکر بهتر است.?

?آیا میدانستید با خوراندن نبات به نوزاد?علاوه بر مضرات جدی نبات?

❌آسیب جبران ناپذیر به کبد و دستگاه گوارش او میزنید?⁉️

telegram.me/joinchat/CjnRmTvyORgyVu1lZ_1sNQ

برچسب زده شده با :شکر سفید شیرینی جات نبات

۰۹ مهر ۱۳۹۷

۰۸ مهر ۱۳۹۷

۲۲ دی ۱۳۹۶

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://ninisoal.com/




خانه

موبایل

 

خواص درمانی نبات• نبات بسیار مقوی، نشاط آور، ضد نفخ، ملین و مدر است.

• نباتی که از نیشکر تهیه شده، از دیر هضم شدن غذا جلوگیری می کند.

مضرات نبات داغ

 

• نبات زعفرانی تسکین درد معده و دردهای ناشی از انقباض ماهیچه هاست.

• در گذشته برای افرادی که به علت کهولت سن دچار کم حواسی می شدند،چای نبات و آب جوش نبات داغ توصیه می شده است.

 

• برای درمان تنگی نفس، تپش قلب و کرم های کدو  یا کرمک در انتهای روده بزرگ نیز شکل های متفاوت مصرف نبات توصیه می شود.

• نبات داغ در تسکین درد پشت،کمر، ناحیه شکم و پا درد بسیار موثر است.

• از آنجا که از نشانه های بلغم، نقرس، فلج شدن قسمتی از بدن، پیسی، لقوه و رعشه است، مصرف مرتب نبات، چای نبات، آب جوش نبات و نبات داغ جهت رفع بلغم پیشنهاد می شود.

• کسانی که تکرر ادرار دارند یا مثانه ی آن ها ضعیف شده و اصطلاحا به ضعف مثانه دچار شده اند، در روز مقداری نبات در دهان خود قرار داده و کم کم آب نبات را فرو برند،این روش در طب سنتی بسیار تاکید شده است.

• ماده ی اولیه نبات با قند و شکر یکسان و از نوع ساکاروز است، به همین دلیل خاصیت ملین و ضدنفخ بالایی دارد.

 

سایر خواص نبات نبات در مقایسه با انواع آبنبات ها خاصیت ملین و ضد نفخ بالایی داشته و ماده اولیه آن با قند و شکر یکسان و از نوع ساکاروز است. نبات در مقایسه با قند نیز طبع گرم تری دارد و اگر آن را بسوزانید تبدیل به یک ماده قهوه ای مایل به سیاه با مزه ای تلخ می شود، که به دلیل قابض بودن برای درمان اسهال بسیار نافع است.

-نبات به واسطه دارا بودن مقدارزیادی ساکارز خیلی سریع جذب بدن شده به خاطر تقویت عضلات باعث افزایش سوخت و ساز چربی ها و مواد پروتینی در بدن می شود و چنانچه یک تکه کوچک از آن در دهان گذاشته و به مرور مکیده شود سرفه را قطع و خشونت صوت و سینه و درد ان را بر طرف میکند.

در مجموع نبات  طبق تحقیقاتی که تا به حال انجام شده بسیار مقوی, نشاط آور، ضد نفخ، ملین و مدّر می باشد علاوه بر این از گذشته های خیلی دور در درمان دل درد نیز چای نبات تجویز بسیار موثری داشته است. نبات زعفرانی جهت رفع خستگی های مفرط جسمی و فکری ناشی از کار و فعالیت جنسی زیاد بسیار موثر بوده و هنگامی که چای نبات ، قهوه شیرین شده با نبات، شیر نبات و یا هر نوع نوشیدنی گرم دیگر میل شود آرامش و نشاط را برای شما به ارمغان می آورد.-از فوائد نبات رفع خواب آلودگی بخصوص هنگام رانندگی می باشد، لذا به رانندگان محترم توصیه می شود هنگام رانندگی حتما از چای نبات استفاده کنند استفاده از یک ترکیب ساده چای نبات برای رفع خستگی و خواب آلودگی بسیار موثر بوده و احتمالات تصادفی که به جهت خواب آلودگی و خستگی هستند را کاهش می دهد.

-یکی از خواص و فایده های مهم نبات جلوگیری از جاری شدن آب دهان می باشد، بخصوص افرادی که آب دهانشان در خواب جاری می شود توصیه می شود از ترکیب های مختلف نبات، نبات زعفرانی، نبات سفید بصورت شاخه یا نبات چوبی در نوشیدنی های گرم استفاده کنند چای نبات می تواند علاج خوبی برای رفع جاری شدن آب دهان افراد در خواب و در بیداری باشد.

منبع :برگرفته از rasekhoon.net


نگران ریزش موهای خود نباشید

موهایی پرپشت و زیبا داشته باشید

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

X

– ǁی
15 ј .

– ѐ 50
.

ی
ǘ “takhfif”
.

* ی ј
ی 92
100 .
 


ǘ

مضرات نبات داغ

 


 

پشتيبانی سايت magiran.com (در ساعات
اداری): 77512642  021
تهران، صندوق پستی 111-15655
فقط در مورد خدمات سايت با ما تماس بگيريد. در مورد محتوی اخبار و مطالب
منتشر شده در
اطلاعی نداريم! 

ی magiran.com
ʝ
 
 


استفاده از نبات برای نفخ و دل درد کودک

نبات در مقایسه با انواع آبنبات ها خاصیت ملین و ضد نفخ بالایی داشته و ماده اولیه آن با قند و شکر یکسان و از نوع ساکاروز است. نبات در مقایسه با قند نیز طبع گرم تری دارد و اگر آن را بسوزانید تبدیل به یک ماده قهوه ای مایل به سیاه با مزه ای تلخ می شود، که به دلیل قابض بودن برای درمان اسهال بسیار نافع است.

برای رفع دل درد نوزاد حتما از نبات سفید بدون زعفران استفاده کنید.


گاهی علت نفخ و دل درد نوزاد این است که فرایند شیردهی خوب انجام نمی شود و یا آروغ بچه را خوب نمی گیرند و بچه دچار نفخ شده است، لذا توصیه می شود در فرایند شیردهی نکات زیر رعایت شود:

مضرات نبات داغ

مادران باید در موقعیت راحتی به نوزاد شیر بدهند. باید بنشینند و تکیه بدهند و بالشی زیر دستشان بگذارند و به نوزاد شیر بدهند تا هم خودشان در شرایط مناسبی باشند و خسته نشوند و هم نوزاد راحت باشد و با آرامش شیر بخورد، به اصطلاح مادران باید روی یک تخت چهار بالش بنشیند و بچه شیر بدهند چرا که شیر دهی یک مکانیسم ذهنی – جسمی می باشد.

همچنین به زور نباید سینه را داخل دهان کودک گذاشت چرا که نوزادان مقدار کمی شیر که می خورند، نفس می گیرند و مجدداً شیر می خورند و این امر نیاز به صبر و حوصله مادر دارد.

ضمناً برای جلوگیری از پس زدن سینه مادر توصیه می شود مادران اولاً بهداشت سینه شان را خوب رعایت کنند ثانیاً احوال و تغذیه مناسب آنان باعث طعم مطبوع شیر و علاقه مندی کودک به آن می گردد.

پس از شیردادن حتماً آروغ نوزاد را بگیرید. سر نوزاد را روی شانه خود قرار دهید و آرام آرام به پشت او بزنید تا باد گلو بزند.
برای رفع نفخ نوزادان نیز مادر هر روز یک لیوان جوشانده رازیانه و زیره همراه با عسل میل کنند. به نوزاد هم می توانید بجای داروهای شیمیایی همچون گريپ ميكسچر، عرق نعناع یا عرق زنیان گرم کرده که با کمی ترنجبین شیرین کرده اید بخورانید.

همچنین مادران می توانند برای رفع نفخ در نوزاد، خودشان نیز عرق نعناع استفاده کنند و گاهی اوقات یک قاشق چای خوری کوچک هم در گلوی بچه بریزند تا نوزاد با آن آشنا شود. 


لطفاً درباره این مطلب نظر بدهید …

تمامي حقوق مادي و معنوي سايت براي ني ني نما محفوظ مي باشد و استفاده از مطالب فقط بادرج نام و لينک سايت مجاز است.

مضرات نبات داغ

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

کاهش درد

 

فواید و مضرات آب قند برای نوزادان    به کرات مشاهده کرده ایم که هنگامی که نوزاد دچار دل درد یا مشکلی می شود مادر بزرگها سفارش می کنند چند قطره آب قند در دهان نوزاد بچکانید،اما نوزادان چند ماه ؟ و این کار به راستی فایده دارد؟

مطالعات نشان میدهد که نوشیدن مقدار کمی آب قند قبل از واکسناسیون باعث کاهش احساس درد کودکان می شود.همان طور که می دانیم مقدار کمی آب قند به پایین رفتن دارو کمک می کند و این مرتبه تحقیقات جدید نشان میدهد که درد ناشی از واکسناسیون را نیز کاهش میدهد. ساکاروز یا گلوکز به همراه سایر روش های کاهنده درد مثل شیر دهی و یا مکیدن می تواند در هنگام ایمنی سازی کودک موثر واقع شود. منظور از مکیدن ، مکیدن پستانک یا یکی از انگشتان کودک توسط خودش می باشد . البته مقدار دقیق مصرف آب قند قبل از واکسناسیون مشخص نشده ولی تاثیر آن در کاهش درد ثابت شده است. استفاده از آب قند در هنگام ختنه نوزادان نیز رواج دارد. این کار با فرو کردن انگشتان دستکش در آب قند صورت می گیرد زیرا همان طور که می دانیم آب قند خاصیت بیهوش کننده دارد. آب قند در موارد دیگری نیز کاربرد دارد. مثلا در هنگام بخیه کردن کودک برای حفظ آرامش او ، پستانک را در اب قند فرو کرده و داخل دهانش می گذارند. 

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

آب جوش نبات برای نوزاد , نبات داغ برای نوزاد , آب قند برای نوزاد , نبات برای نوزاد , عوارض نبات

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

مضرات نبات داغ
مضرات نبات داغ
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *