مضرات ماءالشعير براي مردان

دوره مقدماتی php
مضرات ماءالشعير براي مردان
مضرات ماءالشعير براي مردان

در سلامت ۲۷ مهر ۱۳۹۵ ۱ نظر 24,978 بازدید

دلستر یکی از نوشیدنی هایی است که مانند نوشابه بر سر سفره های شام و ناهار پیدا می شود. اما به نظر شما خواص دلستر چیست ؟

طبق بررسی های بدست امده دلستر نسبت به نوشابه های گاز دار دیگر خیلی بهتر است. از خواص دلستر اینست که دلستر حاوی مالت جو، گلوکز، ویتامین‌های گروه B، ویتامین C، اسیدهای آمینه و آب کربوناته می باشد. هر ۱۰۰ سی سی دلستر لایت حدود ۱۷ کالری و هر ۱۰۰ سی سی دلستر معمولی حدود ۲۵ کالری انرژی دارد.

یکی از خواص دلستر برطرف کردن خستگی است. رشد بدن به خصوص سلول‌های مغزی در کودکان از دیگر خواص دلستر است. یکی از خواص دلستر که خیلی هم مهم است دفع رسوبات کلیه و جلو‌گیری از تشکیل سنگ‌های کلیوی و ادراری و درمان سنگ کلیه و سنگ مثانه است.

مضرات ماءالشعير براي مردان

دوره مقدماتی php

ضد عفونی کردن روده از مهمترین خواص و فواید دلستر است. مادران شیر ده توجه داشته باشند که با مصرف دلستر مقدار شیرشان افزایش پیدا می کند.

با توجه به خواصی که از دلستر گفتیم باید یاد اوری کنیم که مصرف آن به جای نوشابه‌های کولا یا پرتقالی گازدار مناسب است. اما در مصرف دلستر هم نباید زیاده روی کنید.

یکی از مضرات دلستر این است که زیاده‌ روی در مصرف دلستر مناسب نیست. چون دلستر دارای قند و گازCO2 میباشد و این قند برای سلامتی ما مضر است. به عنوان مثال قند و اسید موجود در دلستر سبب پوسیدگی دندان‌ها می‌ گردد. همچنین یکی از مضرات دلستر این است که قند ان باعث ایجاد کالری اضافی و چاقی می‌شود.

یکی دیگر از مضرات دلستر این است که مصرف دلستر و نوشابه های گازدار برای کسانیکه مشکلات معده دارند ضرر دارد . چون گاز انها CO2 دارد.

یکی دیگر از مضرات دلستر این است که برای کسانی که معده های حساسی دارند ورود این اسید در معده( اگر چه ضعیف است)، میزان اسیدیته ی معده را بالا می برد و دو اثر دارد:

۱- ممکن است فرد دچار التهاب ها یا زخم های گوارشی  بشود.

۲- پس از مدتی به دلیل هضم سریع تر غذا به کمک این اسید اضافی معده تنبل شده و در صورت نخوردن نوشابه به راحتی نمی تواند غذا را هضم کند. یعنی معده به این نوشیدنی گاهی عادت می کند. به طوری که نمی تواند بدون ان غذا را حذف کند.

۶ آبان ۱۳۹۷

۴ آبان ۱۳۹۷

۱۴ مهر ۱۳۹۷

آیا دلستر باعث دفع کلسیم بدن می شود؟

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد .بخش ‌های مورد نیاز علامت‌ گذاری شده ‌اند * *

دیدگاهdocument.getElementById(“comment”).setAttribute( “id”, “3123cc875ae323da5da3324beab0a121” );document.getElementById(“4e81bb8490”).setAttribute( “id”, “comment” );

نام *

ایمیل *

وب سایت

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2018, All Rights Reserved. | Powered by saten

فال کارت یک فال جدید ، ارائه شده از سایت نیک صالحی می باشد و طرح ، شرح و  تعداد کارتها کاملا اختصاصی می باشد. این فال برای اولین بار  توسط سایت نیک صالحی تولید شده ، و هیچ ارتباطی به فالهای مشابه ندارد. فال کارت متشکل از ۶۰ کارت ، یعنی چهار گروه ۱۵ تایی می باشد که برای گرفتن فال  به طور تصادفی سه ، پنج الی هفت کارت را از میان آنها انتخاب میکنیم .

برای گرفتن فال کارت ابتدا به مدت چند ثانیه افکار خود را متمرکز کرده و به چیزی فکر نکنید .

در پایین صفحه ۶۰ کارت در چهار دسته ی پانزده تایی ، به پشت ، نمایش داده شده ، شما باید از بین آنها هفت کارت انتخاب کنید که بعد از انتخاب هر کارت در قسمت نتیجه ی فال ،  توضیحات آن  ظاهر میشود . (دقت  کنید که با هر کلیک فقط و فقط یک کارت ظاهر میشود  ، شما میتوانید تعبیر آن را یکی یکی و یا پس از پایان هفت انتخاب از قسمت نتیجه ی فال مطالع کنید .

مضرات ماءالشعير براي مردان

جهت گرفتن دوباره فال  روی دکمه فال مجدد ، در پایین همین صفحه کلیک کنید و  مراحل بالا را تکرار کنید .

 

بیننده گرامی ،  اعتقاد به فال و فالگیری چیزی جز جهل و خرافه پرستی نیست ، لطفا به این قسمت فقط و فقط به عنوان سرگرمی نگاه کنید. 

ضمنا سایت نیک صالحی ، هیچ گونه فعالیتی در زمینه گرفتن فال به صورت حضوری و تلفنی ندارد .

©باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت niksalehi.com مجاز میباشد .

مضرات ماءالشعير براي مردان
مضرات ماءالشعير براي مردان
9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *