مضرات صابون گوگرد براي صورت

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

آبا می دانید ترنس چیست ؟ آیا ترنس همان تراجنسی است؟ تا چه حد با ترنسکشوال (Transsexual)، آشنایی دارید؟ تفاوت بین ترنسکشوال را با همجنسگرایی می دانید یا شما هم فکر می کنید این دو مسئله، یکی هستند؟ جالب است بدانید که ترنس ها در چه شرایطی زندگی می کنند  و روحیات آنها چگونه است. در این مقاله از می خواهیم به بررسی ترنس ، انواع آن ، درمان هورمونی آن و شرایط لازم برای انجام عمل جراحی تغییر جنسیت بپردازیم. اگر می

این زائده گوشتی نرم که بر روی اندام تناسلی ظاهر می شود، زگیل تناسلی خفیف نام دارد. یک عفونت منتقله از راه جنسی ( STI ) ناشی از ویروس پاپیلوم انسانی یا همان HPV می باشد که این روزها زیاد به گوش تان خورده است. زگیل تناسلی خفیف ممکن است باعث درد، ناراحتی و خارش شود. زگیل تناسلی خفیف چیست؟ زگیل های تناسلی به خصوص برای زنان بسیار خطرناک هستند چرا که برخی انواع اچ پی وی می توانند باعث ایجاد سرطان واژن و سرطان

در چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی اینفلوئنسرهای آرایشی و بهداشتی مژه هایی را تحت عنوان مژه مگنتی یا مژه مغناطیسی یا حتی مژه آهنربایی معرفی کرده اند. در این پست قصد داریم ببینیم که مژه های مگنتی که افرادی مثل صدف بیوتی یا هدی بیوتی به شدت این روزها در حال معرفی اونها هستن، دقیقا چی هستن و چه کاربردی دارند. مژه مگنتی (مژه مغناطیسی) چیست؟ یکی از مشکلات مژه های مصنوعی استفاده نسبتا دشوار و برخی عوارض اونهاست. بیشتر مژه های برای

کچلی ریش نوعی بیماری قارچی پوست است که باعث ریزش قسمتی ار موهای صورت می شود.این عفونت به دو صورت عمیق و سطحی ممکن است رخ دهد،در این مقاله شما را روش درمان گچلی ریش بیشتر آشنا می کند.

در مورد آرتروز شانه چقدر اطلاعات دارید؟ آیا می دانید با کمک چه تمریناتی می توانید علائم این عارضه را کاهش دهید؟ آرتروز بر روی هر مفصلی از

آیا تاکنون توده ای خمیری در زیر پوستتان که به راحتی حرکت می‌کند را مشاهده کرده ‌اید؟ اگر پاسخ شما بلی است، باید بدانید که احتمالاً به لیپوم

دوره مقدماتی php

شرکت داروسازی دکتر عبیدی به مناسبت روز جهانی بیماری فیبریلاسیون دهلیزی، در راستای مسئولیت اجتماعی خود و با هدف آگاهی‌رسانی درباره این بیماری، روز شنبه هفدهم شهریورماه 1397

وقتی نوزاد نمی تواند بطور طبیعی در طول زایمان طبیعی خارج شود، پزشک ممکن است یک روش کمکی را آزمایش کند. یکی از این روش ها، زایمان طبیعی

آیا می دانستید که بسیاری از نشانه های قابل مشاهده پیری را می توان به کاهش میزان حجم ربط داد، در حالی که بافت چهره تحليل مي رود

در مورد اضافه وزن در بارداری چه می دانید؟ آیا تا به حال به این مشکل مواجه شده اید؟ چاقی و اضافه وزن در

دوران بارداری یکی از مهمترین بخش های زندگی زناشویی است. در این عرصه از زندگی، زنان باردار دچار تغییراتی در جسم و روان خود

آش اسفناج با گشنیز، برای سردردهایی كه ناشی از سوء هاضمه و اختلال دستگاه گوارشی است، مفید می باشد.

نوشیدن نوشابه ‌درهنگام تشنگی یک اشتباه برای جبران آب از دست رفته بدن است زیرا آسیب فراوانی به کلیه‌ها وارد می‌کند و به مرور از کار افتادگی کلیه‌ها می شود.

یک چرت 20 دقیقه ای برای بدن لازم است.
خواب کوتاه نیمروزی علاوه‌ بر کاهش استرس و افزایش شادابی در فرد، احتمال مرگ و میرناشی ازسکته قلبی را کاهش میدهد.

روزانه 30 دقیقه داخل وان حمام با محلول سرکه سیب و اب وارم بنشینید.
برای درمان مشکلات زنانه مفید است.

جالب است بدانید جنین در داخل رحم مادر نسبت به نور محیط واکنش دارد، همچنین مزه غذاها را نیز احساس می‌کند و همراه با مادر نگران می‌شود

یکی از مهمترین و قدرتمندترین عضلات بدن،عضله های قسمت چهار سر ران هستند که نقش باز و بسته کردن زانو را نیز دارند،در این

مفصل ها محل اتصال دو استخوان به یکدیگر هستند. مفصل زانو یکی از مهم ترین مفصل ها در بدن به شمار می آید. به

بازنشر مطالب فقط با ذکر لینک مستقیم مجاز است

با رازهای زیبایی برخی از ملکه های زیبایی در رقابت های دختر شایسته در طی سال های مختلف آشنا شوید.

با نکات مفید و عالی برای استفاده از موچین در حین برداشتن و شکل دادن به ابروها بیشتر آشنا شوید.

سلنا گومز بازیگر و خواننده مطرح آمریکایی به تازگی عکسی از موهای کوتاه شده اش در صحنه یکی از پروژه های کاری افشا نشده ی خود منتشر کرده است که می توانید تصاویر آن را در پرشین وی ببینید.

با بالا رفتن سن کم کم نشانه هایی از چین و چروک بر روی پوست ظاهر می شوند که می توان با تغییر در سبک زندگی و مصر مواد غذایی سالم و طبیعی این چین و چروک ها را دور زد.

بسیاری از افراد از شوینده های شیمیایی برای شست و شوی موهایشان استفاده می کنند که این شوینده ها به مرور به موها آسیب می زنند، از این رو پرشین وی استفاده از شوینده های گیاهی را به شما توصیه می کند.

اگر دلتان می خواهد در فصل بهار و عید نیز پوست زیبا داشته باشید بهتر است در انتخاب لوازم آرایشی خود دقت کنید و لوازم آرایشی متناسب با پوست صورت و فصل بهار را انتخاب کنید تا پوستتان زیبا بماند.

امروزه بسیاری از بانوان به زیبایی ناخن های خود اهمیت می دهند زیرا ناخن در زیبایی دست ها تاثیر مستقیم دارد، اما برای داشتن ناخن های زیبا باید نکات ظریفی را رعایت کرد که در ادامه به آن ها اشاره شده است.

Copyright (c) 2006-2017 persianv.com All Rights Reserved

© کلیه حقوق متعلق به سایت پرشین وی می باشد. باز نشر مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد .

توسط
ملیکا بینا
·
منتشر شده ۱۳۸۹/۰۶/۲۱
· بروز رسانی شده ۱۳۸۹/۱۰/۱۸

صورت جوشی مشکل بسیاری از جوانان است. آکنه که مردم آن را با عنوان جوش غرور جوانی می‌شناسند یکی از شایع‌ترین بیماری‌های پوستی است. این بیماری، شایع‌ترین علت مراجعه بیماران به متخصصان پوست است.

این بیماری در بسیاری از جوانان در سنین بلوغ پدید می‌آید و شدت آن در افراد مختلف متفاوت است و اکثرا پس از سن ۲۵ سالگی بهبود می‌یابد.
جوش‌های غرور به صورت دانه‌های قرمز، جوش‌های سر سیاه و توده‌های سفتِ زیر پوستی در ناحیه گونه، بینی، پیشانی، پشت گردن، قسمت فوقانی پشت و سینه ظاهر می‌شوند.
این جوش‌ها در پایه یک مو به وجود می‌آیند و ناشی از آماس، التهاب و انسداد مجرای غده چربی کنار مو هستند.
علت چیست؟

پیدایش آکنه ناشی از یک علت خاص نیست بلکه چندین عامل در پیدایش و شدت آن نقش دارند. ارث، میکروب‌ها، نوع غذا، مشکلات عصبی و روحی، تغییرات غددی هورمونی، نوع پوست، بهداشت صورت، مصرف برخی داروها و بعضی از بیماری‌ها از جمله عواملی است که در ایجاد این بیماری نقش دارد.
۱۰ فرمان

آکنه یک بیماری است که برای درمان آن باید به پزشک مراجعه و داروهای مناسب را مصرف کرد. درمان آکنه حداقل ۶ ماه طول می‌کشد و تازه احتمال عود آن نیز وجود دارد. در حقیقت آکنه بیماری بسیار سمجی است و مثل کنه به پوست می‌چسبد. اما در کنار دارو یک‌سری اقدامات و توصیه‌های بهداشتی ساده نیز وجود دارد که با انجام آن می‌توان آسانتر از بیماری کنه‌ای مثل آکنه راحت شد.

۱٫ دستکاری نکنید. سعی کنید جوش‌ها را دستکاری نکنید و نخواهید با فشار دست آنها را خالی کنید.

۲٫ آرام باشید. سعی کنید خواب مرتب داشته باشید. استراحت کافی داشته باشید و حتی الامکان از فشارهای روحی و عصبی بپرهیزید.

۳٫ صورت خود را بشویید. برای شستشو از صابون اسیدی (گوگردی) استفاده کنید. ابتدا صورت خود را خوب صابون بزنید تا از کف پوشیده شود.

۴. پوست را ماساژ دهید. هفته ای یک یا دو بار ماساژ با مواد اسیدی نظیر سرکه سیب در کاهش چربی پوست و بهبود جوشها موثر است.

۵٫ چربی نخورید. از مصرف غذاهای چرب، سس مایونز، خامه، شکلات، گردو، فندق، موز، تخم مرغ و نارگیل، خودداری کنید.

۶. میوه و سبزی بخورید. سعی کنید سبزی و میوه بخصوص سبزی‌های حاوی ویتامینA مثل هویج، اسفناج، شاهی و گوجه‌فرنگی را زیاد مصرف کنید.

۷٫ داغ نشوید. گرما میزان جوش‌های آکنه را بیشتر می‌کند پس زیاد در محیط‌های گرم نمانید.

۸٫ ضد آفتاب بزنید. در مورد آفتاب نظرات متفاوت است برخی معتقدند اشعه آفتاب تاثیر خوبی در بهبود جوش‌های غرور جوانی دارد و برخی معتقدند که نور آفتاب پس از مدتی موجب تشدید آکنه می‌شود. اما مطمئن باشید از زدن ضد آفتاب ضرر نمی‌کنید.

۹٫ ورزش کنید. ورزش حتی جوش صورت را نیز خوب می‌کند. ورزش و استحمام باعث باز شدن منافذ پوست، بهبود جریان خون آن و رفع چربی می‌شود که نتیجه آن شادابی پوست و بهبود جوش‌هاست.

۱۰٫ نقاشی نکنید! مصرف مواد آرایشی و کرم‌های چرب، آکنه را تشدید می‌کند پس سعی کنید صورت خود را کمتر نقاشی کنید.

منبع : جام جم آنلاین

برچسب‌ها 10 فرمان برای غلبه بر جوش صورتآکنهجوشجوش صورتدرمان آکنهدرمان جوشعلت آکنه، پوست


۱۳۹۰/۰۴/۰۴

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۰/۰۴/۰۴


۱۳۹۱/۰۹/۰۶

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۹۱/۰۹/۰۶


۱۳۸۹/۱۱/۱۲

 توسط
ملیکا بینا
· Published ۱۳۸۹/۱۱/۱۲

سفیده تخم مرغ روزی نیم ساعت هم جوشو کم میکنه هم باعث میشه پوستتون جمع بشه

[پاسخ]

سلام خسته نباشید
من ۱۹ سالمه .طی سه ماه صورتم پر از جوش شد البته قبلش هم جوش میزدم ولی نه به این شدت.به طوریکه جای جوش ها مونده.رفتم دکتر جوش ها شدتش کم شده و مشکلم هم تخمدان پلی کیستیکه .الان جای جوش هام مونده باید چیکار کنم ؟ممنون

[پاسخ]

سلام.تو رو خدا کمکم کنید من چند ساله جوش میزنم شدید اگر راه تاثیر پذیری سراغ دارید بگید,ممنون

[پاسخ]

من هر یه ماه جوش میزنه یه جام اونم عمقی الانم زر دماغم با لای دهانم چی کار کنم.؟؟؟؟؟؟؟؟/

[پاسخ]

ببیند جوش اگه دستکاری شه به سختی میتونید اونو درمان کنید ولی اگه به اون دست نزنید اونم هی بدتر میشه بخاطر همین که کسایی که تا سن ۲۵ سالگی جوش روی صورتشون میمونه. اگه درروز ۳ بار صورتون رو بشویید اصلا تا یک ماه صواتون خوب میشه البته از صابون خوب باید استفاده کنید مثل صابون :آلوه ورا،گوگرد،سیره،آنتی بیوتیک و..

[پاسخ]

مهرشاد پاسخ در تاريخ بهمن ۲۶ام, ۱۳۹۲ ۲۰:۴۸:

واقعا راست میگی دمت گرم صورتم داره خوب میشه مرسی از راهنمایت

[پاسخ]

نشاط پاسخ در تاريخ مهر ۱۵ام, ۱۳۹۳ ۲۰:۵۲:

واقعا عالیه بخور دادن هم خیلی خوبه

[پاسخ]

امیدوارم نتیجه بده

[پاسخ]

ممنونم ا زراهنماییتون

[پاسخ]

[پاسخ]

salam khaste nabashid man 19 salame va avalin barame k ba sham puste suratamo eslah kardam ama az ruzi k eslah kardam jush zadam vase darmane in jush ha chikar mitunam bokonam? mitarsam har 1 mah yebar k mikham intori eslah konam jush bezanam

[پاسخ]

کتی پاسخ در تاريخ تیر ۲۶ام, ۱۳۹۲ ۰۱:۰۴:

سلام میتونی از لیمو ترش استفاده کنی حتی پوستت هم لطیف میشود

[پاسخ]

مرسی خوب بود اما لطفا توضیحات کاملتر باشه

[پاسخ]

سلام من همین امروز صورتمو اصلاح کردم تقریبا چن باری الکل سفید کشیدم وفوق العاده نگران هستم که جوش بزنم

[پاسخ]

ملیکا بینا پاسخ در تاريخ اردیبهشت ۹ام, ۱۳۹۱ ۱۴:۱۱:

سلام-ژل اکنومیس -موفق و تندرست باشید

[پاسخ]

شما در مطلب (از بین بردن جوش و جای جوش) گفتید که زرده تخم مرغ و نارگیل و موز ،گردو برای کاهش جوش و از بین بردن آن موثر است ولی در این پست و مطلب گفتید این مواد را نخورید که فکر کنم این پست شما اشتباه باشد و این مواد مفید باشد چون خودم مصرف نارگیل و موز وگردو را امتحان کردم و جوش هایم بهتر شد به خصوص نارگیل و روغن نارگیل.

[پاسخ]

دوست عزیز مطالب پر باری دارید،اما خوب بود هماهنگتر عمل میکردید .در پست بالا براثربد موزو تخم مرغ بر جوش صورت تاکیدشده،در یک پست دیگربراثرخوب همین مواد بر جوش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[پاسخ]

man mamolan toy hich site nazar nemizaram vali in site degi kheli tarkonde.mamnon az rahnamayeton

[پاسخ]

سلام ممنون از اطلاعاتتون خیلی به دردم خورد چون من مشکل زیاد داشتم بازم ممنون

[پاسخ]

نظر

وبسایت

دنبال کردن

بیشتر

پوست

ماسک بوتاکس خانگی

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

پوست

درمان خانگی میخچه

۱۱ اسفند, ۱۳۹۶

مو

پیشنهادهای عالی برای موهای خشک و وز

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

تغذیه

خواص روغن بادام

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

رموز همسرداری / روانشناسی

آیا ﺳﻮﺍﺩ ﺭﺍﺑﻄﻪ داریم؟!

۱۶ تیر, ۱۳۹۶

آرایش / پرسش و پاسخ / مو

پاسخ به سوالات شما(رنگ مو)

۵ فروردین, ۱۳۹۰

زیبایی / سلامت

جراحی زیبایی بینی

۲۸ شهریور, ۱۳۸۹

آرایش / پرسش و پاسخ / زیبایی / مو

پرسش و پاسخ(رنگ مو)

۲۳ مهر, ۱۳۸۹

پوست / سلامت

روش‌های درمانی تعریق زیاد کف دست و پا

۲۴ فروردین, ۱۳۹۰

آرایش / زیبایی / مو

ترکیب رنگ ها و رنساژ مو

۱۸ مهر, ۱۳۸۹

زیباشو دات کام © 2018. حق کپی رایت محفوظ است

10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *