مضرات زياد خوردن آب کرفس

دوره مقدماتی php
مضرات زياد خوردن آب کرفس
مضرات زياد خوردن آب کرفس

مضرات زياد خوردن آب کرفس

دوره مقدماتی php

آرایش

مدل مو

مدل لباس

اخبار

سبزی خردکن

کرفس در طب سنتی

اسم من ((کرفس )) است !
 ضد رماتیسم هستم و درد مفاصل را علاج مى کنم .
ضماد برگ و ریشه ام ، ورم را مى خواباند.
عروق را باز مى کنم و تقویت کننده ى بى مانندى براى قلب و ریه هستم .
براى رفع پیچش معده مرا توصیه کنید…
اگر مردم خاصیت کرفس را مى دانستند تمام مزارع را به کاشتن آن اختصاص ‍ مى دادند.

ضرب المثل فرانسوى
اسم من کرفس است . در فارسى به من کرفش و کرسب مى گفتند و اعراب مرا معرب کرده کرفس نامیده اند. من داراى انواع و اقسام مى باشم اما در بین آنها دو نوع در تغذیه و بقیه در مداوا به کار مى روند. در من ویتامین هاى آ – ب و ث و املاح سدیم – پتاسیم – فسفر و آهک نهفته است – عطر مطبوع ، طعم گوارا و خواص انکارپذیر من ، مرا بین سبزیها ممتاز کرده است .
نوع خورشتى مرا همه مى شناسند و احتیاج به معرفى ندارد و نوع دیگر من که در تغذیه به کار مى آید، کرفس سنگ است که مانند کلم سنگ در جزو ریشه هاى خوراکى است و شباهت زیاد به آن دارد و اخیرا در ایران کاشته شده و گاهگاهى در سبزى فروشى ها دیده مى شود و با آن مى توان خورشت کرفس پلو درست کرد و نیز مى توان آن را در سالاد، ترشى و مخلوط شور به کار برد و از عطر مطبوع آن استفاده کرد. مهمترین نوع دوایى من کرفس آبى یا کرفس مردابى است که بطور خودرو در کنار مردابها مى روید. اعراب به آن ((کرفس الماء)) و ((قرة العین )) مى گویند. نوع دیگر من کرفس عطرى است که به علت داشتن عطر زیاد به کرفس مشک معروف است .

انواع ما به علت داشتن ویتامین ((ث )) لثه ها را محکم مى کنیم ، و از خونریزى و رقت خون جلوگیرى مى نماییم . اشتها را زیاد مى نماییم و براى مبتلایان به بیمارى هاى روماتیسم – نقرس – درد مفاصل و تصلب شرائین غذاى مفیدى هستیم و این دسته از بیماران هم مى توانند مرا در غذاى خود داخل کنند و هم مى توانند آب مرا گرفته یک فنجان در روز میل نمایند. من تب بر – بادشکن و ضد نفخ هستم و به داروهاى مسهل کمک مى نمایم . کلیه و مثانه را زهکشى و از سنگ پاک مى کنم و بعلاوه مجارى ادرار را ضد عفونى مى نمایم خوردن من جهت تنگى نفس – درد پهلو – سکسکه و زخم روده و درد شکم مفید است ، و لیزى معده را از بین مى برم . من گرفتگى جگر را باز مى کنم و براى حصبه و بیماریهاى روده مفید مى باشم ، مسکن دردهاى پشت – خاصره و عرق النساء هستم . ضماد برگ – ریشه و ساقه و برگ من ضد ورم مى باشد. مالیدن این ضماد به مدت یک دقیقه جرب و سایر امراض جلدى را درمان مى کند و با گوگرد و بوره جهت سیاهى پوست و لکه هاى پوستى مفید است . زیاده روى در خوردن من و جوشانده بذر و ریشه انواع دارویى من جهت زنان باردار و بچه شیر ده خوب نیست ، زیرا محرک شهوت بوده و عادت ماهانه آور و مسقط جنین است ، و چنانچه باعث سقط جنین نشود نوزاد آن ناقص الخلقه و یا کودن خواهد شد. اسانس یا بهتر بگویم ، جوهر من فرار و زود جذب است و همراه خود مواد مقید و مضر سایر داروها را حل کرده و به سرعت به یاخته ها مى رساند و به همین جهت است که خوردن من قبل از نیش عقرب و بعد از آن خطرناک بوده و علاج را مشکل مى کند. من عروق را باز مى کنم و مقوى قلب و ریه هستم . جوشانده ى برگ من گرفتگى صدا را باز مى کند و آواز را تصفیه مى نماید. کمپرس جوشانده ى من براى دست و پاى سرمازده و براى درمان اولسر و سایر زخم ها مفید است . بذر من در باز کردن گرفتگى هاى معده قوى تر از سایر قسمت هاى من است – این بذر اشتهاآور بوده به هضم غذا کمک مى کند و فضولات را از معده و رحم بیرون مى کند و جهت استسقاء مفید است . خوردن این بذر جهت شش چندان خوب نیست ، چون پنج گرم بذر کوبیده را در پارچه اى ریخته و آن را در نیم لیتر آب انگور آویزان نمایید، تا مواد مفید آن حل شود، این محلول جهت تقویت معده و رفع باد بسیار سودمند خواهد بود. مرباى ریشه و برگ من با عسل مسکن قى و مقوى معده است . ترشى من بازکننده و مقوى معده مى باشد، و اشتها را تحریک مى کند. جوشانده بذر و بیخ نوع کوهى من ، در باز کردن ادرار و عادت ماهانه اثر بیشترى دارد.

کرفس سنگ که به آن کرفس شلغمى و کرفس صخرى مى گویند، در کتب قدیم تحت نام ((فطرالسالیون )) ذکر شده قوى تر از کرفس خورشتى است . بادشکن و قاطع لیزى معده است . جهت درد پهلو و پیچش معده توصیه شده و در باز کردن ادرار و حیض قوى تر از انواع دیگر است .

زبان خوراکیها
غیاث الدین جزایری

خواص کرفس بسیار است چنانچه کرفس را سلطان سبزی ها می نامند. در میان هزاران خواص کرفس می توان درمان انواع بیماری های داخلی و پوستی را به دست آورد . فواید برگ و آب کرفس برای تناسب اندام و زیبایی در سرتاسر جهان شناخته و مورد استفاده قرار می گیرد. در اینجا لیستی از خواص و فواید کرفس و آب کرفس برای درمان انواع بیماری ها و سلامت بدن را به شما معرفی می کنیم.

خوردن کرفس شما را از دردهای معده، فشار خون بالا، بوی بد دهان، یبوست، ناراحتی های اعصاب، عفونت مجاری ادراری، آرتروز، روماتیسم نجات می دهد.

پیشینیان کشورمان در گذشته به کرفس، اسامی دیگری نسبت می دادند و این گیاه به کرسب یا کرفش معروف بود اما با گذشت زمان این اسامی تغییر یافته و این روزها همگی آن را با نام کرفس می شناسیم. کرفس انواع متفاوتی مثل ریشه ای، برگی، دمبرگی، آبی و کرفس مشک دارد.

کرفس گیاهی از خانواده ی چتریان است و در سراسر جهان می روید. کرفس سرشار از ویتامین B6، منیزیم، کلسیم و فسفر است. ویتامین های A و K، پتاسیم، منگنز و فیبر غذایی از دیگر مواد مفید موجود در کرفس هستند.

کرفس چربی اشباع شده وکلسترول بسیار پایینی دارد. این گیاه را می توان تا هفت هفته در دمای 0 تا 2 درجه ی سانتی گراد نگه داشت؛ گیاه در این شرایط خواص غذایی خود را حفظ می کند.

برگ کرفس حاوی مقدار قابل توجهی ویتامین A  (بتاکاروتن) است در حالی که ساقه کرفس منبع ویتامین هایB6,B2,B1 ویتامین C و همچنین پتاسیم، اسید فولیک، کلسیم، منیزیوم، آهن، فسفر، سدیم و چند نوع از اسیدهای امینه ضروریست. هورمونهای گیاهی موجود در گیاه کرفس به همراه روغن های ضروری آن نه تنها طعم معطری به کرفس می دهند، بلکه در کنار بقیه املاح و ویتامین ها کرفس را به معجونی تبدیل می نمایند که در حقیقت می تواند داروی هردردی باشد.

کرفس حداقل هشت ترکیب ضد سرطانی را در خودش جای داده است و از رشد تومورهای سرطانی پیشگیری می کند و می تواند تخریب ناشی از رادیکال های آزاد را به حداقل برساند.

گیاه کرفس منبعی فوق العاده از ویتامین ث است. این ویتامین به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک می کند. مصرف سبزیجات و میوه های غنی از ویتامین ث می تواند علایم سرماخوردگی را کاهش دهد یا از شدت این بیماری بکاهد. بیش از 20 نتیجه تحقیقاتی معتبر نشان می دهد که ویتامین ث بهترین ویتامین برای جنگ با سرماخوردگی است و همینطور با تخریب ناشی از رادیکال های آزاد مقابله می کند.

کرفس به طور طبیعی ملین خوبی است و برای درمان یبوست داروی گیاهی موثری به شمار می رود. بنابراین به افراد مبتلا به یبوست توصیه می شود در این فصل بیش از هر چیز کرفس بخورند.

از جمله فواید کرفس و آب کرفس میتوان به کاهش وزن و لاغری اشاره کرد. اگر اضافه وزن دارید به جای دنبال کردن رژیم های سفت و سخت در روز چندبار آب کرفس بخورید. بدین ترتیب اشتهای شما برای خوردن شیرینی جات و غذاهای چرب و سنگین کم می شود و به تدریج با مصرف غذای کمتر به وزن دلخواهتان می رسید.

  رادیکال های آزاد می توانند با اکسیداسیون کلسترول احتمال بروز حمله قلبی و سکته مغزی را افزایش دهند. بنابراین مصرف ویتامین ث در سلامت قلب و عروق تاثیرگذار است و شما را از بیماری های قلبی، سکته و سرطان دور نگه می دارد. پس میتوانیم نتیجه بگیریم که یکی دیگر از خواص کرفس کاهش ابتلا به حمله قلبی و سکته مغزی ست.

یکی دیگر از خواص کرفس کاهش فشار خون است پس اگر نگران بالارفتن فشار خونتان هستید بهتر است بدانید که کرفس پتانسیل کاهش فشار خون را هم دارد و در طب سنتی چینی ها به عنوان داروی ضدفشار خون تجویز می شده است. تحقیقات اخیر دانشمندان هم این خاصیت کرفس را تایید می کند.مضرات زياد خوردن آب کرفس

اگر مدام عصبی هستید و به قرص های آرامش بخش پناه می برید بهتر است کرفس را بیشتر در برنامه غذایی تان بگنجانید.از دیگر خواص کرفس میتوان به آرامش بخش بودن آن اشاره کرد.

 در واقع کرفس ترکیبی را در خود جای داده که می تواند به آرامش ماهیچه های اطراف سرخرگ ها کمک کرده و به آنها اجازه می دهد کمی گشاد شوند. وقتی داخل سرخرگ ها فضای بیشتری وجود داشته باشد، خون می تواند با فشار کمتری به جریان درآید. این یکی از خواص کرفس است که سبب پایین آمدن سطح هورمون استرس هم می شود و استرس یکی از عوامل بالارفتن فشار خون است.

شما احتمالا با جستجوی کلمات زیر وارد مقاله شده اید چنانچه مطلب مرتبط با جستجوی شما نبوده همان کلمه را در جستجوی سایت وارد کنید

خوردن روزانه کرفس چه فوایدی دارد؟ , نحوی پخت کرفس برای حفظ خوا آن , خورشت کرفس باعث سردرد میشه؟ , کرفس خواص درمانی زیادی دارد , آب کرفس و آب سیب برای کلیه , آیا جوانه کرفس خاصیت دارد؟ , آیا کرفس برای قلب ضرر دارد , خنده و گریه ضرر و فایده , علت مضر بودن ساقه کاهو , التهاب پوست کرفس خوردن , خواص کرفس و کاهو و کدو , آیا کرفس خام ضرر دارد , عوارض زیاد خوردن کرفس , خواص و مضرات آب کرفس , اثر کرفس بر زخم معده , اب کرفس از کجا بخریم , فواید خوردن عرق کرفس , خواص کرفس و آب کرفس , خواص داروئی آب کرفس , خواص کرفس بر لاغری , خواص آب کرفس وسیب , حدیث در مورد کرفس , خواص کرفس بارداری , آب کرفس برای قلب , ماندگاری آب کرفس , خواص اب کرفس خام , خواص گیاه کرویز , مشخصات کرفس خوب , فواید عرق کرفس , مزایای آب کرفس , خواص دانه کرفس , خاصیت عرق کرفس , خواص عرق کرفس , آب کرفس و سیب , فواید اب کرفس , کرفس برای قلب , طبع کرفس چیست , خاصیت اب کرفس , خواص اب کرفس , خاصیت آبکرفس , خواص آب کرفز , خاصیت کرفص , کرفس چیست , خواص كرفس , عرق کرفس

سلامت ، درمان بیماری ها ، مقالات پزشکی ، اطلاعات دارویی ، تغذیه ، رژیم درمانی

کرفس با توجه به خواص و فواید زیادی که دارد اگر بی رویه مصرف شود زمینه ساز بروز بسیاری از بیماری های خطرناک در بدن می شود.

استفاده از رژیم های غلط، عوارضی همچون گود رفتن زیر چشم ها، لاغر شدن صورت، بالا رفتن چربی خون، عصبی شدن، زود رنج شدن، کم شدن آب زیر پوست را رخ می دهند.

استفاده روزانه از آب کرفس به هیچ عنوان به افراد توصیه نمی شود چرا که کرفس از سبزی هایی است که ( اگزالات) فراوانی دارد و تجمع اگزالات در بدن، به خصوص در افرادی که کلیه و مثانه سنگ ساز دارند، می تواند باعث به وجود آمدن یا بزرگ تر شدن سنگ های اگزالاته شود.

دریافت بیش از اندازه اگزالات عاملی مهم در از بین رفتن عناصر ۲ ظرفیتی مانند کلسیم، روی، فسفر، منیزیم و منگنز است که برای بدن بسیار ضروری هستند و کمبود آنها نیز بسیار خطرناک است.مضرات زياد خوردن آب کرفس

کسانی که مبتلا به صرع هستند نباید کرفس مصرف کنند.

کسانی که دچار اسهال هستند باید از خوردن کرفس خودداری کنند

مصرف کرفس و تخم کرفس برای زنان باردار نیز توصیه نشده است و موجب سقط جنین شود. همچنین ممکن است منجر به صرعی شده کودک شود .
افراد حساس به نور از خوردن بیش از اندازه دانه کرفس خودداری کنند.
تخم کرفس برای ریه مضر است.

مضرات آب کرفس

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل (بدون www) *

در صورتی که کسی به نظر من پاسخ دهد به ایمیل من ارسال شود.

دعا زبان بند ، حذف موقت اکانت اینستاگرام ، متن اینستاگرام ، تعبیرخواب خون ، رمان بدون سانسور ، علیرضا آذر

نقشه سایت | چکیده سایت |
کپی برداری مطالب آزاد است اما درج منبع نشانه معرفت شماست! |
بهینه سازی و صعود توسط میهن بک لینک (خرید بک لینک)




خانه

موبایل

 

 

مضرات زياد خوردن آب کرفس

 

 

كرفس گیاهی است علفی، به ارتفاع 20 تا 60 سانتی متر كه ساقه‌ای منشعب دارد. برگ‌های آن شفابخش و ضخیم و گل‌های آن كوچك و به رنگ سفید یا سفید مایل به سبز است. قسمت مورد استفاده این سبزی قسمت‌های مختلف آن بویژه ریشه و برگ آن است. در بسیاری از مناطق ایران از جمله در سیستان، خوی و بندر عباس می‌روید.

 

 

جالب است بدانید كه فرانسوی‌ها یك ضرب‌المثل جالب به كرفس نسبت داده‌اند كه می‌گوید، اگر مردم خاصیت كرفس را می‌دانستند تمام مزارع را به كاشتن آن اختصاص می‌دادند.

 

 

کرفس سرشار از املاح و ویتامین

 

 

 

 

در گذشته پارسیان به كرفس،كرفش و كرسب نیز می‌گفته‌اند و اعراب آن را معرب كرده و كرفس نامیده‌اند. كرفس دارای انواع و اقسام گوناگونی است، اما در بین آنها دو نوع در تغذیه و بقیه در مداوا به كار می‌روند. در كرفس ویتامین‌های آ ‌- ب -‌ وث و املاح سدیم ‌ پتاسیم و فسفر نهفته است. عطر مطبوع، طعم گوارا و خواص انكارناپذیر كرفس، آن را از بین سبزی‌های دیگر ممتاز كرده است. مهم‌ترین نوع دارویی كرفس، كرفس آبی یا كرفس مرداب است كه به طور خودرو در كنار مرداب‌ها می‌روید. نوع دیگر آن كرفس عطری است كه به علت داشتن عطر زیاد به كرفس مشك معروف است.

 

روزی یك لیوان آب كرفس

 

 

 

برای این‌كه به روده‌های خسته و پیر كمك شود، توصیه می‌شود كه هر روز یك لیوان عصاره كرفس مصرف شود. از این طریق روده به روش طبیعی تخلیه می‌شود.( البته برگ‌ها را همیشه مصرف كنید)

 

 

دانشمندان بر این عقیده‌اند كه كرفس بهترین ماده غذایی است برای عفونت مجاری ادرار و اسید اوریك بالا از طریق تمیز‌كردن كلیه و مجاری ادرار محسوب می‌شود در واقع ترپین، ماده معطر كرفس است كه مانع ماندن سنگ كلیه در مجاری ادرار یا آلودگی میكروبی و درد می‌شود. بعلاوه كرفس عروق را باز می‌كند و برای تقویت قلب و ریه مفید است. كمپرس جوشانده كرفس برای دست و پای سرما زده و نیز برای درمان سایر زخم‌ها مفید است. جالب آن كه بذر كرفس در باز كردن گرفتگی‌های معده قوی‌تر از سایر قسمت‌های آن است. این بذر اشتها آور بوده و به هضم غذا كمك می‌كند.

 

کرفس و تقویت لثه‌ها

 

 

انواع كرفس به علت داشتن ویتامین «ث» لثه‌ها را محكم می‌كند و از خونریزی و رقت خون جلوگیری می‌كند. اشتها را زیاد می‌كند و برای مبتلایان به بیماری‌های رماتیسم، نقرس، درد مفاصل و تصلب شرایین، غذای مفیدی محسوب می‌شود و این دسته از بیماران هم می‌توانند آن را در غذای خود داخل كرده و هم می‌توانند آب آن را گرفته یك فنجان در روز میل كنند. كرفس تب بر، باد شكن و ضد نفخ است و كلیه‌ها و مثانه را زهكشی كرده و دشمن سنگ كلیه است.

 

مضرات زياد خوردن آب کرفس

 

 


خوراکی های پرخاصیت

باز نشر مطالب بیتوته تنها با ذکر نام و آدرس سایت مجاز می باشد .

نشانی و تماس با مراکز لیزر موهای زائد سراسر کشور

تهران اسکین – زیبایی ، پوست و لیزر موهای زاید در کشور | دستگاه لیزر مو |بهترین کلینیک لیزر مو

محتوای این صفحه

تنها مرکز معرفی بهترین مراکز تخصصی پوست و لیزر موهای زائد در سراسر کشور (با کیفیت یکسان)

**************************************

مضرات زياد خوردن آب کرفس

نشانی و شماره تماس دهها مرکز لیزر موی معتبر در تهران و شهرهای بزرگ ایران (برای دیدن مراکز لیزر ادامه نوشته را ببینید یا روی شهر مورد نظرتان در لیست زیر کلیک کنید)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شریعتی(دولت) ; (دستگاه الکساندرایت اسکلپیون Mediosta 2018) 

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد پونک تهران ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکس دایود پلاتینیوم2017)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شریعتی تهران ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود 2017)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اصفهان؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاههای دایود و الکساندرایت آپوجی آمریکا قویترین تکنولوژی دنیا)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد مشهد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود 2017)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد اهواز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد رشت ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکس دایود پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد شیراز ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکس دایود پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکس دایود پلاتینیوم)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد زنجان ؛ اینجا کلیک کنید(مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد همدان؛ اینجا کلیک کنید (مرکز جدید به زودی اطلاع رسانی خواهد شد)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بابل ؛ اینجا کلیک کنید

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد سنندج (کردستان) ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت 2018)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرج ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه الکساندرایت)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد کرمان ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود)

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد یزد ؛ اینجا کلیک کنید (با دستگاه دایود )

**************************************

سایت گروه پزشکان تهران اسکین سایتی است شخصی که توسط متخصصین پوست و مو و پزشکان زیبایی اداره میشود.

هدف ما در این سایت اطلاع رسانی صحیح و دقیق و علمی در حیطه پوست و مو و لیزر است. سایت تهران اسکین با همکاری موسسه پژوهشی قلم زرین به شماره ثبت 33660 به عنوان یکی از بزرگترین منابع تخصصی اطلاع رسانی لیزر و زیبایی در کشور فعالیت علمی و تحقیقاتی می کند.

سایت لیزر،پوست و زیبایی تهران اسکین با همکاری بهترین متخصصین پوست و زیبایی در تمامی کشور امکانات مشابه لیزر موهای زائد را در بهترین مطب های پزشکی در سطح کشور ارائه دهد.سایت تهران اسکین در حال حاضر دارای  4 مطب تخصصی همکار فعال در تهران و چندین مطب همکار فعال در شهرستانهای ایران است.

برای دیدن نشانی مراکز لیزر لطفا ادامه نوشته را ببینید.

شریعتی (دولت)

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه الکساندرایت اسکلپیون Mediostar Next Pro  2018 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر خانم دکتر نفیسه جوادی جراح زیبایی و پوست و متخصص لیپوساکشن و زیبایی می باشد.

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر الکس در شعبه شمال تهران اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز تخصصی: شریعتی، بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت، کوچه امامزاده جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14،طبقه اول واحد 1

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 10 صبح الی 7 بعدازظهر):

22636862_0217610748_0902

پونک

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه الکس دایود پلاتینیوم 2017 ارائه می شود. این مرکز زیر نظر دکتر  امینی علوی می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر دایود و الکس در شعبه غرب تهران اینجا کلیک کنید)

دکتر  امینی علوی (پزشک عمومی)

  پوست ،مو و زیبایی

 

مضرات زياد خوردن آب کرفس

نشانی مرکز تخصصی پونک: انتهای اشرفی اصفهانی چهار دیواری روبروی ایستگاه بی آر تی اشرفی اصفهانی ساختمان شادی طبقه فوقانی داروخانه دکتر واقفی،مطب خانم دکتر امینی

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 10 صبح الی 8 بعدازظهر)

021-44813133

44834176_021

شریعتی

در این مرکز خدمات لیزر با دستگاه دایود، ارائه می شود. این مرکز زیر نظر دکتر  سارا خانجانی می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر دایود در شعبه شریعتی اینجا کلیک کنید)

دقت کنید که لیزر موهای زائد در این مرکز با دستگاه دایود است واگر تمایل دارید برای لیزر با دستگاه الکساندرایت در تهران نوبت بگیرید با شعبه جردن یا پونک تماس بگیرید.

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):

021-22896851

021-22896841

اصفهان

 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه دایود (olive) سوپرانو و همچنین الکساندرایت آپوجی (apogee) ساخت کمپانی سایناشور آمریکا (برترین برند تولید کننده لیزر در دنیا)،خدمات تزریق بوتاکس وژل و لاغری موضعی، مشاوره تغذیه،خدمات تناسب اندام و لاغری و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

 

نشانی مرکز اصفهان: دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان99، طبقه 1 واحد 13 نشانی لیزر اصفهان روی نقشه گوگل (کلیک کنید)

دقت کنید که لیزر موهای زائد در این مرکز با دستگاه دایود و الکساندرایت است.شما میتوانید با مشاوره تلفنی با این مرکز بهترین انتخاب درمانی را داشته باشید.

شماره های تماس (شنبه-چهارشنبه از 10 صبح الی 7 بعدازظهر):

031-36633126

031-36639913

مشهد

در این مرکز تخصصی خدمات لیزر با دستگاه دایود با تکنولوژی لیزر دایود الیو ، این شعبه زیر نظر دکتر زهرا خانی متخصص پوست و جراح پوست,مو,زیبایی و لیزر می باشد.

(برای مشاهده لیست قیمت های لیزر دایود در مشهد اینجا کلیک کنید)

دکتر زهرا خانی متخصص و جراح پوست و زیبایی

  متخصص پوست ، مو، زیبایی و لیزر درمانی

شماره های تماس و نشانی (شنبه-پنجشنبه از 10 صبح الی 8 شب):

مشهد,احمد آباد,خیابان عرف,عارف 3,پلاک 26

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):.

09150784617

051-38463883

اهواز

در این مرکز خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه دایود با تکنولوژی سوپرانو ،خدمات تزریق بوتاکس وژل  و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود.

این شعبه زیر نظر دکتر محمد علی زکی زاده می باشد. (برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در اهواز اینجا کلیک کنید)

نشانی مرکز شماره 4:

اهواز،سپيدار، سه راهي باهنر، جنب داروخانه دكتر قبله شناس، مطب دكتر زكى زاده

شماره های تماس (صبح ها 9 الی 13 و عصرها 17 الی 21)

خانم زمانى: 09169247020

ساير شماره ها:

061-32910880

06132270070


رشت

در این مرکز، خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد الکس دایود پلاتینیوم ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر معصومه امامی سیکارودی می باشد.

(برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر رشت اینجا کلیک کنید)

دکتر معصومه امامی سیگارودی

عضو انجمن لیزر ایران

فارغ التحصیل رشته پوست،مو و زیبایی از دانشگاه YSMU

نشانی مرکز تخصصی رشت: رشت،گلسار،نبش خیابان 86،برج کاوه،بلوک 2 ، طبقه 5

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 7 بعدازظهر):

01333111257

شیراز

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد پلاتینیوم (الکس دایود) ارائه می شود.

این مطب زیر نظر خانم دکتر شایسته حاجیان می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر شیراز اینجا کلیک کنید.

دکتر شایسته حاجیان

دارای مدرک پوست و زیبایی از پاریس

نشانی مرکز تخصصی شیراز: شیراز-خیابان قصر دشت -نرسیده به چهارراه زرگری-نبش کوچه 54-ساختمان گلبرگ -طبقه چهارم-واحد43

شماره های تماس (شنبه-پنجشنبه از 9 صبح الی 1:30 و بعدازظهر ها ساعت 4:30 الی 9شب):

07136280810

07136280782

09337108359

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد بوشهر 

به زودی شعبه جدید افتتاح می شود !

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه لیزر موهای زائد دایود با تکنولوژی الکس دایود (پلاتینیوم ) ارائه می شود. این مطب زیر نظر (شعبه جدید به زودی افتتاح می شود )می باشد.

برای دیدن لیست قیمت های لیزر موهای زائد در شهر بوشهر  اینجا کلیک کنید.

 مرکز تخصصی زنجان: شعبه قبلی جابجا شده و به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه الکساندرایت/ان-دی-یاگ کلاریتی دارای FDA آمریکا مدل 2016 ،خدمات تزریق بوتاکس وژل، رفع تتو ،درمان بیماری های پوستی و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن با تکنولوژی پیشرفته  ارائه می شود. این مطب به زودی فعال میشود .

همدان

مطب تخصصی لیزر موهای زائد همدان: به زودی شعبه جدید فعال می شود 

در حال حاضر مجموعه تهران اسکین در همدان شعبه ای ندارد. 

بابل

سنندج

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه اختصاصی لیزر الکساندریت/ان دی یاگ ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر غزال آقایی می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

شماره های تماس و نشانی:

08733560110 و 09188788242
سنندج، انتهای خیابان تعریف (تاج)، بالاتر از شهید قاضی، ساختمان پزشکان امانیه، طبقه 3، واحد 4 

ساعت کار روزانه از 10 صبح تا 8 عصر

کرج

در این مطب خدمات لیزر با دستگاه اختصاصی لیزر الکساندریت،خدمات تزریق بوتاکس وژل و مشاوره و همچنین خدمات جوانسازی پوست صورت و بدن ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر حمید مشکی می باشد.

برای دیدن لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

شماره های تماس و نشانی:

02633419204
کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، فاز دو، بین خیابان 206 و 208، بالای املاک کلید طلایی، جنب بانک ملی، پلاک 495/1، طبقه 2، واحد 4 

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر محمد علی کریمیان میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر محمد علی کریمیان

شماره های تماس و نشانی:

0343247013009335742306

کرمان بلوارجهاد کوچه جهاد شش، طبقه بالای عینک مجلل

در این مطب خدمات لیزر موهای زائد با دستگاه اختصاصی لیزر دایود (olive) با تکنولوژی سوپرانو آمریکا ارائه می شود. این مطب زیر نظر دکتر سعید ثوابی نسب متخصص پوست و مو میباشد.

برای مشاهده لیست قیمت ها و سایر اطلاعات در مورد انواع دستگاههای مورد استفاده اینجا کلیک کنید.

دکتر سعید ثوابی نسب

شماره های تماس و نشانی:

035-37264114
یزد -بلوار طالقانی-کوچه مجاهد- ساختمان پزشکان حکیم -طبقه دوم

با عرض سلام.مگه قیمتها توی مطب تغییر میکنه.من در شعبه اصفهان رفتم زیر بغل در سایت ۵۰ هزار تومان بود در مطب از من۵۵ گرفتن.ایا این کارشون درسته؟

سلام دوست عزیز
قیمت های درج گردیده کاملا صحیح و پایه قیمت ها می باشد. این قیمت برای سال گذشته بوده است و قیمت حال حاضر 55 هزارتومان می باشد. هم چنین گاهی اوقات تراکم موهای برخی افراد زیاد تر می باشد و یا جثه فردی نسبت به استاندارد مراکز بزرگتر است. در این صورت قیمت نهایی در این موارد کمی بیشتر از قیمت های درج گردیده، محاسبه می گردد.
از توجه و دیدگاهتان سپاسگزاریم.

قرعه کشی با احتمال برنده شدن 100 درصد!
الکساندرایت 2018
تنها لیزر کاملا استریل دنیا!
تنها لیزر بدون درد ایران

مهم نیست که در کدام شهر هستید و چقدر میخواهید خرج زیباییتان کنید!
همیشه بهترین مراکز لیزر موهای زائد را در این سایت ببینید.

سایت فوق تخصصی بهترین مراکز لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کشور و تنها مرجع مستقیم پوست و مو در کشور که توسط چندین متخصص پوست و مو اداره میشود
__________________________________
مطب تخصصی شماره 1 (تهران):
نشانی و شماره های تماس:
خ شریعتی،بالاتر از مترو قلهک،روبروی خ دولت،کوچه امامزاده،جنب فروشگاه جانبو،پلاک 14، طبقه 1،واحد1 22636862_021
09027610748
*********************************************
مطب تخصصی شماره 2 (تهران) :زیر نظر دکتر امینی علوی
نشانی و شماره های تماس:
پونک، انتهای اشرفی اصفهانی، چهاردیواری، روبروی ایستگاه بی آر تی اشرفی اصفهانی، ساختمان شادی، طبقه فوقانی داروخانه دکتر واقفی
44813133_021
44834176_021
*********************************************
مطب تخصصی اصفهان: زیر نظر دکتر مهسا سعیدیان
نشانی و شماره های تماس:
اصفهان،دروازه شيراز ، چهارباغ بالا ، كوچه مسجدالرضا(قبل شركت زمزم)، ساختمان 99، طبقه 1 واحد13
09103498783 – 36639913
*********************************************
مرکز تخصصی کرج: زیر نظر دکتر حمید مشکی — کرج، مهرشهر، بلوار شهرداری، فاز دو، بین خیابان 206 و 208، بالای املاک کلید طلایی، جنب بانک ملی، پلاک 495/1، طبقه 2، واحد 4
ساعت کار روزانه از 10 صبح تا 8 عصر
شماره های تماس:
02633419204 و 02633412944
*********************************************
همه شعب در این نوشته نیست، برای دیدن نشانی و اطلاعات بقیه شعب تهران و شهرستانها، اینجا کلیک کنید

قرعه کشی با احتمال برنده شدن 100 درصد!
الکساندرایت 2018
تنها لیزر کاملا استریل دنیا!
تنها لیزر بدون درد ایران

سایت تهران اسکین

بزرگترین سایت معرفی بهترین مراکز لیزر موهای زائد در کشور

Welcome, Login to your account.

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

مضرات زياد خوردن آب کرفس
مضرات زياد خوردن آب کرفس
10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *