مضرات جوانه يونجه

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی



هادی کاظمی و سمانه پاکدل دو بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران به تازگی با یکدیگر ازدواج کردند. سحر…

علت بیماری و علت فوت سیدضیاءالدین دری Ziaeddin Dorri چیست؟ حتی فوت نابهنگام خالق سریال «کیف انگلیسی»…

این روزها یک زوج جوان تلویزیون را قرق کرده‌اند. زوج جوان سریال پرحاشیه پدر را می‌گویم: ریحانه پارسا …

به بهانه برگزاری نشست سراسری رئیسان بنیادهای نخبگان استانی‌ با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و…

دوره مقدماتی php

نازنین پیرکاری در برنامه اورانیوم نازنین پیرکاری بازیگر زن، تهیه کننده و مجری تلویزیون با حضور در بر…

نظرات

قانون تصادف با عابر پیاده در کوچه ، قانون تصادف با عابر …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

طرح ۵۱ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی مبنی بر «ممنوعیت واگذاری …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

پنجمین روز از بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی امروز (پنجشنبه) برگزار شد و …

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

امام کاظم(ع) در یک روایت به یکی از عوامل زمینه‌ساز به وجود …

۲ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

۲ نظر

نظرات

هادی کاظمی و سمانه پاکدل دو بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران …

نظرات

۳ نظر

۱ نظر

۹ نظر

۷ نظر

۷ نظر

۶ نظر

۱ نظر

۱ نظر

کیمیا علیزاده، بانوی تکواندو کار کشورمان خبر ازدواجش را اعلام کرد. کیمیا …

نظرات

نظرات

نظرات

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

۲ نظر

نظرات

سوزش سردل یکی از مواردی است که برخی از بزرگسالان در طول …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

خودروسازان و قطعه‌سازان از شنبه سوم شهریور به مدت یک هفته به …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

سرهنگ یونس منفرد فرمانده انتظامی شهرستان اهر ماجرای اسیدپاشی یک زن را …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نمایی متفاوت از خط ساحلی بندرعباس ،استان هرمزگان  

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

ایده های تزیین در آشپزی. از درست کردن تخم‌مرغ قلبی‌شکل تا اردور …

نظرات

۶ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آیین افتتاحیه هجدهمین دوره …

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

نظرات

یک فرد ایرانی که فوتبال‌دوستان قبلا هم نام او را شنیده‌اند و …

نظرات

۲ نظر

۱ نظر

نظرات

نظرات

نظرات

۶ مرداد ۱۳۹۷

۳۰ خرداد ۱۳۹۷

۱۶ فروردین ۱۳۹۷

۲۶ اسفند ۱۳۹۶

۱۵ اسفند ۱۳۹۶

۱۵ اسفند ۱۳۹۶

۲۷ بهمن ۱۳۹۶

۲۰ بهمن ۱۳۹۶

۱۹ بهمن ۱۳۹۶

۱۹ بهمن ۱۳۹۶

۱۶ بهمن ۱۳۹۶

۸ بهمن ۱۳۹۶

کلیه حقوق مادی و معنوی سایت ساتین محفوظ است، استفاده از مطالب فقط با ذکر منبع با لینک مستقیم بلامانع است.

© Copyright 2018, All Rights Reserved. | Powered by saten

بیماری های فراوانی هستند که به دلیل کمبود برخی مواد غذایی در بدن بوجود می آیند. بیماری رماتیسم مفصلی که مفصل ها را درگیر می کند و درد مفاصل را به دنبال دارد. بیشتر زنان دیده می شود بنابراین داشتن یک رژیم غذایی مناسب می تواند شما را از این بیماری مزمن در امان نگه دارد.

اگر غذاهایی که با بادمجان تهیه می شوند را بشماریم قطعا تعداد آنها بسیار زیاد خواهد بود. از خورشت و حلیم بادمجان گرفته تا انواع غذاهای ترکی که مصرف بادمجان در آن ها زیاد است. با ما همراه باشید تا با خواص این سبزی خوشمزه و دوست داشتنی بیشتر آشنا شوید.

روش های مختلفی برای مصرف میوه ها وجود دارد از مربا کردن تا خشک کردن روش های مختلفی هستند که می توان از طریق آن میوه ها را مصرف کرد. ما تصمیم داریم در این مطلب به مزایای مصرف میوه ها به صورت خشک شده بپردازیم . با ما همراه باشید.

Copyright (c) 2006-2017 persianv.com All Rights Reserved

© کلیه حقوق متعلق به سایت پرشین وی می باشد. باز نشر مطالب تنها با ذکر منبع مجاز می باشد .




خانه

موبایل

کنترل سطوح کلسترول در بدن ، یکی از مزیت های جالب جوانه و دانه یونجه محسوب می شود

  

هم جوانه و هم برگ یونجه که متعلق به گیاه یونجه می باشند سالهاست که برای اهداف درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. بسیاری از خواص عجیب و مزیت های جوانه و برگ های یونجه در پژوهش ها و بررسی های متعددی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. بنابراین، یونجه یک راز محسوب نمی شود ، چون دیگر خیلی ها به مزیت های آن آگاهند. چین باستان استفاده از یونجه را برای درمان انواع بیماری ها مانند مشکلات معده روده ای، سنگ های کلیه ای و دیگر موارد شروع کرده بود. در این مقاله می خواهیم به چند مورد از مزیت های جوانه و برگ یونجه اشاره کنیم.یونجه به عنوان گیاهی مغذی شناخته شده است. یونجه پر از املاح معدنی ، ویتامین ها ودیگر مواد مغذی می باشد که موجب رشد و تقویت استخوان های شما می شوند. یونجه منبع غنی ویتامین K، ویتامین E، ویتامین C، ویتامین B6، ویتامین B1، ویتامین A و دیگر ویتامین ها و املاح معدنی می باشد که سالهاست به عنوان یک درمان خانگی مورد استفاده قرار می گیرد.خوب حالا در مورد مزیت های جوانه و برگ یونجه صحبت می کنیم:1-کاهش سطوح کلسترول بالا در بدن:کنترل سطوح کلسترول در بدن ، یکی از مزیت های جالب جوانه و دانه یونجه محسوب می شود. یونجه باعث کاهش سطوح کلسترول بد و افزایش کلسترول خوب در بدن می شود. در نتیجه، مصرف منظم یونجه به کاهش احتمال بیماری های قلبی کمک فراوانی میکند.2-کمک به سم زدایی بدن:یونجه با داشتن خواص سم زدایی، به عنوان یک تمیز کننده و سم زدایی بدن در نظر گرفته می شود. تجمع سم ها در بدن ممکن است منجر به تاثیرات پیشرفته ای بر سلامتی و زیبایی داشته باشد. خوردن یونجه یا مصرف منظم مکمل های یونجه می تواند این سموم را از بدن دفع کند.3-درمان مشکلات گوارشی:یونجه دارای خواص فراوانی می باشد که میتواند به کاهش احتمال عفونت مجاری ادراری کمک کند.4-درمان سنگ های کلیه:آیا در مورد مزیت های یونجه در مورد کلیه چیزهایی شنیده اید؟ چون این گیاه غنی از ویتامین E،C،A و روی می باشد، در درمان سنگ های کلیه بسیار اثربخش می باشد. برای درمان و پیشگیری از سنگ های کلیه هم می توانید از جوانه و هم برگ های آن استفاده کنید.

 

یونجه با داشتن خواص سم زدایی، به عنوان یک تمیز کننده و سم زدایی بدن در نظر گرفته می شود

  5- کاهش احتمال ابتلا به سرطان:پیشگیری از سرطان، یکی از مزیت های جالب یونجه محسوب میشود که تصمیم گرفتم آن را با شما به اشتراک بگذارم. سرطان بیماری کشنده ای می باشد که هر ساله صدها نفر جان خود را به خاطر این بیماری از دست می دهند. یونجه دارای کاوانانین و اسید آمینو می باشد که نقش مهمی در پیشگیری از سرطان بازی میکنند.6-کاهش احتمال ابتلا به بیماری های قلبی:تصلب شرائین ممکن است منجر به بیماری های قلبی شود. یونجه می تواند از تصلب شرائین پیشگیری کند و موجب کاهش بیماری های قلبی شود. یونجه به عنوان یک رقیق کننده خون نیز در نظر گرفته می شود.7-تقویت سیستم ایمنی بدن:مصرف یونجه با تقویت سیستم ایمنی بدن می تواند به افزایش مقاومت طبیعی بدن در برابر بیماری ها کمک کند. این هم یکی دیگر از مزیت های یونجه محسوب می شود.8-پیشگیری از روماتیسم و مسمومیت:یونجه به دلیل داشتن مواد مغذی ضروری دارای خواص ضد روماتیسمی می باشد. استفاده از یونجه می تواند از سنگ های کلیه، ورم، سنگ مثانه، آرتروز، آرتریت، مسمومیت ناشی از فلزات سمی، زخم های واریسی و غیره پیشگیری کند.9-کنترل اشتها :می توانید با یونجه چای درست کنید. جای یونجه پر از مواد مغذی می باشد. برای کنترل اشتها می توانید قبل از هر وعده غذایی ، یک فنجان چای یونجه مصرف کنید. با این کار نه تنها اشتهای خود را کنترل می کنید، بلکه از شر بسیاری از بیماری ها هم راحت می شوید.10- کمک به کاهش وزن:یونجه دارای خواص سم زدایی می باشد. بنابراین هم باعث تمیز کردن بدن و هم باعث تقویت سیستم گوارشی می شود. یونجه حاوی مقدار فراوانی فیبر و پروتئین نیز می باشد. پس یونجه میان وعده ایده آلی برای افرادی که میخواهند وزن کم کنند محسوب می شود.

 

یونجه دارای خواص سم زدایی می باشد

   11- کاهش سطح فشار خون:سطح فشار خون بالا در بدن در صورت مراقبت نکردن بسیار خطرناک می باشد. نوشیدن یک فنجان چای یونجه می تواند به کاهش سطح فشار خون کمک کند.12- درمان و پیشگیری از کم خونی:کم خونی به وسیله کمبود آهن و تولید خون ضعیف به وجود می آید. خوشبختانه، یکی از مزیت های جالب یونجه هم درمان و پیشگیری از کم خونی می باشد. مصرف یونجه میتواند تولید خون را تقویت کند . افرادی که دارای سطح آهن کم در بدن می باشند باید یونجه را در رژیم غذایی خود بگنجانند.13-درمان دیابت:مصرف یونجه می تواند از دیابت نوع دو پیشگیری کند و حتی آن را درمان کند، چون باعث کاهش سطوح قند خون می شود.14- افزایش تولید شیر مادر:بعد از بارداری هر زنی باید یونجه مصرف کند، چون باعث افزایش تولید شیر می شود. ترکیبات موجود در یونجه برای سلامتی بسیار مفید می باشند.اگر چه در مورد مزیت های یونجه صحبت کردیم، اما مصرف بیش از حد یونجه میتواند موجب شکسته شدن سلول های قرمز خون شود. برای جلوگیری از عوارض جانبی آن می توانید از کپسول یا چای یونجه استفاده کنید. زنان باردار بهتر است از مصرف یونجه در دوران بارداری خودداری کنند.منبع: nemoneha.com


منبع = هلپ کده9

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *