ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

دوره مقدماتی php
ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون
ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به گروه صنعتی گلرنگ است. ۱۳۹۶ © توسعه توسط گلرنگ سیستم

وقتی صحبت از رشد مو می‌شود، مهم‌ترین چیز صبر است. اینکه هیچ کار اشتباه و خاصی انجام نداده باشید وشاهد ریختن موهایتان باشید بسیار سخت و دردناک است. گاهی اوقات 9 ماه بلکه سال‌ها طول می‌کشد تا موهای شما به اندازه دلخواه شما برسند. شاید برایتان سوال شده باشد که چرا رشد موی برخی افراد بسیار سریع است. این مسئله تا حدودی به زنتیک مرتبط است ولی راهکارهایی هم برای تقویت موها و کمک به رشد آن‌ها وجود دارند. حالا سوال این است: “خانم‌ها برای سرعت بخشیدن به روند رشد مو چه کاری باید انجام دهند؟ ” یکی از راه های درمانی مزوتراپی است که هم روشی پر هزینه و هم تا حدودی دردناک است زیرا از طریق تزریق به پوست سر انجام می‌شود. یکی از روش‌های ارزان و بی خطر، استفاده از درمان های خانگی ساده است که به تقویت و رشد موهایتان کمک می کند.

آلوئه ورا راهی بسیار عالی برای مشکل بالا است که اغلب مورد غفلت واقع می‌شود. آلوئه ورا دارای یک منبع گسترده از اسیدهای آمینه و آنزیم های پروتئولیتیک است که به طور موثری به بهبود سلامت پوست سر و تقویت رشد مو کمک می‌کند. برای اینکه روند رشد مو بسیار ساده تر شود، لیستی از 15 روش مختلف استفاده از آلوئه ورا برای تقویت رشد مو را برای شما جمع آوری کرده ایم ولی ابتدا ببینیم که آلوئه ورا چه فایده‌ای برای مو دارد.

بسیاری از افراد از سؤال می‌کنند “آلوئه ورا برای موهایتان مناسب است؟” و “آلوئه ورا چه تاثیری در موهای شما دارد؟” پاسخ به سوال اول این است: بله! آلوئه ورا برای موهای شما عالی است! شاید این گونه به نظر برسد که دراینجا اغراق می‌کنم ، اما آلوئه ورا یکی از جادویی‌ترین و مفیدترین موادی است که می توانید به عنوان ماسک بر روی موهای خود بگذارید. اگراین حرف را باور نمی کنید، اجباری نیست اما نمی توانید واقعیت‌های را مورد بحث قرار دهید:

بسیاری از روشهای درمانی که در آن از آلوئه ورا استفاده می شود کاملا جدید است. می توانید با برش یک برگ آلوئه ورا ژل خود را خارج کرده و با استفاده از یک قاشق ، ژل را بیرون بیاورید. ژل به دست آمده را درون مخلوط کن مواد غذایی بریزید تا یک مخلوط یکنواخت حاصل شود.

ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

دوره مقدماتی php

آلوئه ورا میتواند هم برای موهای خشک و هم برای موهای چرب استفاده شود ولی ترکیب آن با روغن کرچک فقط برای موهای خشک توصیه می‌شود.

مواد مورد نیاز‌:

1 فنجان ژل آلوئه ورا تازه

2 قاشق غذاخوری روغن کرچک

2 قاشق غذاخوری پودر شنبلیله

کلاه دوش

حوله

مراحل تهیه:

ماسک بالا را یک الی دوبار در هفته تکرار کنید.

روغن کرچک یک روش درمانی عالی برای رشد مو است که در ضمن افزودن حجم ، به رشد مو کمک می کند. روغن به همراه آلوئه ورا به تحریک رشد مجدد مو  کمک می‌کند و همچنین مانع از ریزش مو می‌شود. در این روش درمانی آلوئه ورا به تحریک رشد مو از فولیکول‌های خفته مو در پوست سر شما کمک می‌کند. علاوه بر کمک به تغذیه و وضعیت رشته های مو همچنین از شکنندگی و ترک برداشتن وتکه تکه شدن تارهای موهایتان جلوگیری می کند.

روغن نارگیل و عسل ترکیبی با خاصیت نرم کنندگی است که به رطوبت موهای شما کمک می‌کند. این ماسک به حفظ موهای شما کمک خواهد کرد. بنابراین مجبور نیستید که همه‌ی موهای خود را بپوشانید و به شما امکان می‌دهد طول موهای خود را حفظ کنید.

5 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

2 قاشق غذاخوری عسل

کلاه دوش

این ماسک را یک بار در هفته استفاده کنید.

زرده تخم مرغ حاوی تمام چربی‌های مفید برای تغذیه است که این ماده را به یک نرم کننده مناسب تبدیل می‌کند. در ترکیب با روغن زیتون و آلوئه ورا به تغذیه موهای شما و تسریع رشد موهای شما کمک می‌کند. برای از بین رفتن بوی تخم مرغ می‌توانید چند قطره گلاب به ماسک اضافه کنید.

مواد مورد نیاز :

4 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا تازه

3 قاشق غذاخوری روغن زیتون

1 عدد زرده تخم مرغ

کلاه دوش

مراحل تهیه:

ماسک بالا را یک بار در هفته می‌توانید استفاده کنید.

این یکی از قوی ترین روش های رشد مو است. به مهار ریزش مو کمک کرده و  باعث تقویت رشد مجدد مو می گردد. آب پیاز یک ماده عالی برای رشد مو است که باعث تحریک پوست سر و فولیکول های مرده روی آن می‌شود. استفاده منظم از این ماسک طول و ضخامت شگفت انگیزی به موهای شما می‌بخشد. فقط مراقب باشید! آب پیاز قوی است و می تواند پوست شما را تحریک کند.

ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

مواد لازم:

1 فنجان آب پیاز

1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

مراحل تهیه :

یک بار در هفته از این ماسک استفاده کنید تا تاثیر آن را ببینید.

شیر نارگیل دارای خواص مرطوب کنندگی وحالت  دهندگی فوق العاده ای است که به شما در حفظ سلامت مو هایتان کمک می کند. همچنین یک منبع عالی از مواد مغذی است که به تغذیه پوست سر و موها کمک می کند. روغن نارگیل موجود در این ماسک امکان نفوذ عمیق این ماسک در تار موهارا فراهم می آورد تا بتوانند از آن طریق تغذیه کنند.

مواد لازم:

4 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

4 قاشق غذاخوری شیر نارگیل

1 قاشق غذاخوری روغن نارگیل

  • طرز تهیه خوراک لوبیا قارچ
  • مراحل تهیه ماسک:

    این ماسک را هم مانند سایر ماسک‌ها یک بار در هفته استفاده کنید.

    معمولاً از ژل ختمی برای حالت دادن و تقویت مو استفاده می‌شود. هنگامی که در ترکیب با ژل آلوئه ورا استفاده می‌شود ، ضمن حفظ بافت مو، به تقویت رشد مو کمک می‌کند.

    مواد لازم:

    2 قاشق غذاخوری ژل گل ختمی ( برای تهیه ژل ختمی در خانه، گل خشک‌ شده آن را از عطاری‌ها تهیه کنید و بجوشانید. سپس گل‌ها را داخل یک پارچه تمیز بریزید و گره بزنید. با فشار دادن پارچه گره زده شده، ژل ختمی خارج می‌شود.)

    1 لیوان ژل آلوئه ورا

    مراحل تهیه:

    این ماسک فقط به کسانی که موهای چرب دارند، توصیه می‌شود.

    مواد لازم :

    2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا تازه

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

    1 قاشق غذاخوری آب لیمو

    مراحل تهیه:

    حنا یک ماده عالی برای حفظ سلامتی پوست سر است. همچنین به حالت طبیعی و نرم شدن موها کمک می‌کند. استفاده از این مخلوط نه تنها باعث تقویت رشد مو می‌شود بلکه ضمن پوشاندن موهای خاکستری، رنگ قرمز رنگی به موهای شما می‌بخشد.

    مواد لازم:

    2 فنجان برگ تازه حنا

    2 قاشق غذاخوری ماست

    1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا تازه

    1 قاشق غذاخوری روغن زیتون

    مراحل تهیه:

    به علت قوی بودن این ماسک را هر دو هفته یک بار تکرار کنید.

    ویتامین E یک آنتی اکسیدان عالی است که با خنثی کردن رادیکالهای آزاد به جلوگیری از آسیب دیدن پوست سر و موهایتان کمک می کند. این کار به سالم ماندن موهای شما کمک  می‌کند و هر چقدر زمان بیشتری برای قرارگرفتن ماسک روی موهایتان اختصاص دهید موهایتان سریع‌تر بلند شده و به اندازه دلخواه شما می‌رسد.

    مواد لازم:

    1 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

    1 قاشق غذاخوری آب لیمو

    1 قاشق غذاخوری روغن ویتامین E

    2 قاشق غذاخوری روغن بادام

    مراحل تهیه:

    این ماسک به منظور بهبود سلامت پوست سر شما در مواجهه با مواردی مانند شوره سر و سوزش پوست سر است. این ماسک سلامت فولیکول های موهای شما را برای تقویت رشد مو تضمین می کند. البته این ماسک هم به علت وجود سرکه سیب به کسانی که موهای خشک دارند، توصیه نمی‌شود.

    مواد لازم:

    1 فنجان ژل آلوئه ورا تازه

    2 قاشق غذاخوری سرکه سیب

    1 قاشق غذاخوری عسل

    مراحل تهیه:

    جایگزینی شامپو با مواد طبیعی به بهبود سلامتی مو کمک می‌کند. جوش شیرین یک پاک کننده عالی است که باعث می‌شود احساس پاکیزگی عمیقی برای موهای شما به ارمغان آورد. در حالی که سایر مواد موجود در این روش درمانی به مرطوب شدن موهای شما و تقویت سلامت پوست سر کمک می‌کند.

    مواد لازم:

    4 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

    2 قاشق غذاخوری عسل

    2 قاشق غذاخوری جوش شیرین

    1 قاشق غذاخوری شیر نارگیل

    مراحل تهیه ماسک مو:

    از این ماسک میتوانید هفته ای یک بار به عنوان شامپو طبیعی استفاده کنید.

    این درمان با رطوبت رسانی ونرم کنندگی عمیق باعث درخشندگی موها شده و در عین حال از مسائلی مانند شکستگی و شکافته شدن موها نیز جلوگیری می کندکه این  مساله به حفظ طول مو کمک می کند.

    مواد لازم:

    1/2فنجان شی باتر ( شی باتر یک گیاه استرالیایی است که روغنی که از این گیاه به دست می‌آید حالت جامد دارد. این روغن را میتوانید از عطاری های معتبر و روغن فروشی ها تهیه کنید.)

    2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا تازه

    1 قاشق غذاخوری روغن زردآلو

    1 قاشق غذاخوری روغن انگور

    5 قطره روغن اسانس اسطوخودوس

    1/2 قاشق غذاخوری روغن ویتامین E

    مراحل تهیه:

    این یکی از بهترین درمان هایی است که می توانید برای درمان شوره سر و حالت دادن به موهای خود استفاده کنید. شنبلیله به دلیل داشتن توانایی درمان شوره و در عین حال رطوبت رسانی به موهای شما محبوب است. یک پوست سر سالم پایه و اساس موهای سالم است.

    مواد مورد نیاز:

    2 قاشق غذاخوری تخم شنبلیله

    2 قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا تازه

    مراحل وطرز تهیه :

    این مخلوط سلامت موهای شما را بهبود می بخشد و در عین حال آسیب را نیز به حداقل می رساند. چای سبز یکی از غنی ترین منابع آنتی اکسیدان است که به خنثی کردن رادیکال های آزاد آسیب پذیر کمک می کند. همچنین به تسکین پوست سر و مواردی مانند شوره سر و شرایط پوستی مانند پسوریازیس و اگزما کمک می کند.

    مواد لازم:

    1/2 فنجان چای سبز تازه دم کرده

    1/2 لیوان ژل آلوئه ورا تازه

    طرز تهیه :

    در نظر داشته باشید تمام ماسک های آلوئه ورا معرفی شده در بالا فقط در صورتی موثر هستند که مداوم استفاده شوند. اگر درمان های طبیعی را انتخاب میکنید باید برای نتیجه گرفتن صبر و حوصله داشته باشید. پس اگر در دفعات اول نتیجه نگرفتید، نا امید نشوید و ادامه دهید. معمولا اکثر ماسک ها اثر خود را بین 2 تا 3ماه می‌گذارند. ممکن است در موارد خاص بعضی افراد به آلوئه ورا حساسیت داشته باشند. در این صورت استفاده از هیچکدام از ماسک‌های بالا به این افراد توصیه نمی‌شود.

    نظرات و سوالات خود در بخش زیر مطرح کنید.

    منبع: stylecraze.com

    ترکیب آلئورا با زرده تخم مرغ شیر روغن زیتون و عسل فوق العاده موهارو نرم میکنه من موهام وز و فرو خشکه امتحان کردم عالی بود

    آلوئه ورا یکی از شناخته شده ترین گیاهان در جهان است که ارزش تغذیه ای و پزشکی زیادی دارد  و در تولید لوازم آرایش از آن استفاده می شود.اما آیا میدانستید که آلوئه ورا تاثیر زیادی در سلامت موهای شما دارد  و می توانید از آن در تهیه ماسک مو استفاده کنید؟از زمان های گذشته تا کنون از آلوئه ورا در مراقبت های زیبایی و پزشکی استفاده می شده است . دلیل استفاده از آلوئه ورا برای زیبایی ،  محتوای بالای آب در آن و همچنین تاثیر آن در از بین رفتن  اثرات نامطلوب رادیکال های آزاد است .

    در واقع، ترکیبات موجود در آلوئه ورا در دهه های اخیر در صنایع آرایشی بسیار ارزشمند بوده است، زیرا آنها دارای اثر بخشی مثبتی در محصولات زیبایی هستند. با این حال، بسیاری از مردم ترجیح می دهند از آلوئه ورا  در حالت طبیعی خود استفاده کنند، زیرا این موثرترین روش استفاده از آن است.به همین دلیل است که در اینجا 5 دستور العمل عالی برای تولید ماسک مو از ژل آلوئه ورا را به شما آموزش می دهیم.

    ترکیبی از توانایی های مرطوب کننده و ترمیم کننده آلوئه ورا با اسید های چرب ضروری روغن نارگیل، درمان زیبایی برای موهای فرسوده و خشک را ارائه می دهد.آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی عمیقا  باعث تغذیه مو، حذف سلول های مرده پوست از سطح و رشد سالم موها می شود.

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

    آلوئه ورا را با روغن نارگیل به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.موهای خود را به چند دسته تقسیم کنید و مخلوط مواد را به نوک ساقه ها بمالید.و به مدت 1 ساعت اجازه دهید که روی سر شما بماند.سپس بشویید و این ماسک را هفته ای یک بار استفاده کنید.

    عسل ،حاوی ترکیبات ضد باکتری و ضد قارچی است که به توقف عفونت مو و پوست سر کمک می کند.همراه با مواد غذایی تغذیه ای  آلوئه ورا، کمک می کند تا از موهای خود محافظت کنید و مانع از ریزش بیش از حد آن ها می شود.در واقع، این یکی از بهترین گزینه ها برای احیای موهای چرب محسوب می شود زیرا تولید طبیعی چربی  را بدون دخالت در فعالیت غدد سباسه تنظیم می کند.

    آلوئه ورا را با عسل مخلوط کنید و به موهای خود بمالید و ماساژ دهید .مطمئن شوید ماسک به تمام سطح موهای شما برسد.20 دقیقه صبر کنید و سپس بشویید. این ماسک را 3 بار در هفته استفاده کنید.

    این درمان مو، ساخته شده با آلوئه ورا و آب لیمو، یکی از بهترین گزینه ها برای مقابله با اختلالات pH در مو است.این دو ماده باعث تقویت فولیکول های مو می شوند و باعث می شوند موها بدون هیچ گونه مشکلی برای مدت طولانی عمر کنند.

    مواد فوق را با یکدیگر مخلوط کنید.و به تمام قسمت های موهای خود بمالید و پس از 20-30 دقیقه بشویید.این ماسک را در هفته یکبار مصرف کنید.

    پروتئین های تخم مرغ در  ترکیب با  آب آلوئه ورا به یک تسکین دهنده  قوی برای افرادی که مشکل ریزش بیش از حدمو دارند ،تبدیل می شوند.جذب از طریق فولیکول های مو به طور عمیق رشته های مو را تغذیه می کند، در عین حال آنها را تقویت می کند و از رشد طبیعی مو حمایت می کنند.در عین حال باعث نرمی و شفافیت موها می شود و از چرب شدن بیش از حد موها جلوگیری می کند.

    ابتدا یک عدد تخم مرغ را درون کاسه ای مخلوط کنید و آلوئه ورا را به آن اضافه کنید.و به خوبی با هم مخلوط کنید و به تمام موهای خود بمالید و پس از 30 دقیقه بشویید.این ماسک را در هفته 3 بار استفاده کنید.

    اگر شما خاک رس و گیاه آلوئه ورا و مقداری روغن زیتون را با یکدیگر ترکیب کنید، می توانید یک ماسک مو  که  باعث از  بین رفتن سلول های مرده پوست که در موهای شما انباشته می شود، آماده کنید. همچنین این ماسک باعث  کنترل رشد مو در هنگام ریزش نیز می شود و به افزایش اکسیژن در فولیکول های مو کمک می کند.همچنین از چرب شدن موها نیز جلوگیری می کند.

    تمام مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا ماده ای صاف و یکدست به وجود آید. ترکیب حاصله را به موهای خود بمالید وپس از 30 دقیقه آن را بشویید .این ماسک را هفته ای یک بار استفاده کنید.همانطور که می بینید، آلوئه ورا یک محصول عالی برای مراقبت از مو است.این دستورالعمل های عالی را امتحان کنید و آنها را در بخشی از روال زیبایی خود قرار دهید.

    موسیقی متن فصل دوم سریال Stranger Things را بصورت کامل گوش کنید !

    معرفی اپلیکیشن های آهنگسازی ios ؛ S-Modular سینتی سایزر نیمه ماژولار برای آیپد





    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    ما گاهی وارونه نگاه می کنیم شاید اینگونه بهتر ببینیم



    نام کاربری یا نشانی ایمیل


    رمز عبور

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

    مرا به خاطر بسپار


    نام‌کاربری


    ایمیل

    تأیید ثبت نام برای شما ایمیل خواهد شد.


    شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
    بهاره قاسم پور

    در این مقاله قصد داریم شما را با طرز تهیه ماسک آلوورا برای مو بیشتر آشنا کنیم.

    در ادامه چند ماسک آلوورا برای مو را به شما معرفی می کنیم. فقط به یاد داشته باشید که باید از آلوئه ورا تازه یا ژل آن در دستورهای گفته شده استفاده کنید.

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

    مواد لازم:

    طرز تهیه:

    مواد لازم:

    طرز تهیه:

    مواد لازم:

    طرز تهیه:

    مواد لازم:

    طرز تهیه:

    مواد لازم:

    طرز تهیه:

    مواد لازم:

    طرز تهیه:

    بیشتر بخوانید: نحوه استفاده از روغن نارگیل برای مو

    مواد لازم:

    طرز تهیه:

    مواد لازم:

    طرز تهیه:

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

    بیشتر بخوانید: ماسک صورت با سفیده تخم مرغ

    ترجمه شده در سایت خلایق
    منبع:

    beautyepic.com


    ۱۳۹۶-۱۰-۰۴

     شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
    سید مالک میرزایی
    · Published ۱۳۹۶-۱۰-۰۴


    ۱۳۹۷-۰۳-۱۰

     شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
    اکبر جودکی
    · Published ۱۳۹۷-۰۳-۱۰


    ۱۳۹۷-۰۳-۳۱

     شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
    اکبر جودکی
    · Published ۱۳۹۷-۰۳-۳۱


    ۱۳۹۷-۰۳-۲۷

  • عکسهای عشق بازی دونفره
  •  شما اکنون در سایت خلایق هستید: نوشته ی
    سمانه طبسی
    · Published ۱۳۹۷-۰۳-۲۷

    مشاوره چشم پزشکی توسط متخصصین مرکز چشم پزشکی بصیر

    باز نشر مطالب تنها با ذکر نام سایت خلایق و ذکر آدرس و درج بک لینک khalayegh.com مجاز است.

    

    خانهموبایل

    زیبایی و سلامت مو با آلوئه ورا

     

    آلوئه ورا گیاهی است با برگ‌های پهن و دارای بویی مطبوع و آرامش بخش. این گیاه فواید درمانی و زیبایی بسیاری دارد که یکی از آن‌ها اثرگذاری فوق‌العاده روی مو است.

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

     

    آلوئه ورا ماده‌ای فوق‌العاده برای تقویت مو

    ژل (ماده لزج) گیاه آلوئه ورا، PH سلول های موها را در حد متعادل نگه می دارد، لذا رشد موها را افزایش می دهد و باعث می شود موها سالم تر و محکم تر رشد کنند. آلوئه ورا حاوی آنزیم هایی است که تولید و رشد موهای جدید را تحریک می کنند.

     

    این آنزیم ها سرعت جریان خون را افزایش می دهند، بنابراین پاپیلای پوستی (زائده بافتی ریشه موی سر) را فعال نموده و سبب افزایش تغذیه فولیکول های مو می گردد. در واقع آلوئه ورا به عنوان یک ماده جادویی در جهت افزایش و رشد موها شناخته شده است.

     

    خاصیت نرم کننده‌گی آلوئه ورا

    آلوئه ورا برای براق شدن و کنترل خشکی مو بسیار مناسب است. به جهت خاصیت نرم کنندگی و درخشان کردن مو، از آلوئه ورا در بسیاری از شامپوها و محصولات تقویتی و زیبایی مو استفاده می‌شود.

     

    پاکسازی عمقی مو با آلوئه ورا

    آلوئه ورا به طور موثر فولیکول های مو را پاکسازی کرده، لایه های اضافی (روغن) و باقی مانده سایر محصولات مو را تمیز می کند، ولی با وجود اثر پاکسازی کننده ای که دارد، صدمه ای به ریشه مو نمی زد.

     

    آلوئه ورا برخلاف سایر محصولات شیمیایی که برای موها موجود است، ملایم است و سلامت موهای شما را حفظ می کند. استفاد از آلوئه ورا یک راه عالی برای داشتن موهایی سالم تر، درخشان تر و نرم تر است.

     

    تهیه ماسک موی خانگی با آلوئه ورا 

    استفاده از آلوئه ورا چه تنهایی و چه به صورت ترکیب با مواد دیگر می تواند به افزایش رشد، سلامت و زیبایی مو کمک کند، اما ترکیب آن با برخی دیگر از مواد طبیعی، می‌تواند تغذیه‌ای کامل برای موی شما باشد.

    ماسک موی آلوئه ورا

     

    ماسک موی شماره 1

    مواد لازم:

    – ژل آلوئه ورا (6 قاشق غذا خوری)

    – خاک رس (1 قاشق غذاخوری)

    – روغن زیتون (1 قاشق غذا خوری)

     

    طرز تهیه و نحوه‌ی استفاده: تمام مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا ماده ای صاف و یکدست به وجود آید. موهای خود را به خوبی به این مواد آغشته کنید و پس از 30 دقیقه آن را بشویید. این ماسک را هفته ای یک بار استفاده کنید.

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

     

    ماسک موی شماره 2

    مواد لازم:

    – ژل آلوورا (2 قاشق غذا خوری)

    – روغن نارگیل (3 قاشق غذا خوری)

    – عسل (2 قاشق غذا خوری)

     

    طرز تهیه و نحوه‌ی استفاده: تمام مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید تا ماده ای صاف و یکدست به وجود آید. موهای خود را به خوبی به این مواد آغشته کنید و ماساژ دهید. اجازه دهید این ماسک تا 30 دقیقه روی موهایتان بماند و سپس بشویید.

     

    ماسک موی شماره 3

  • طرز تهیه آبگوشت بزباش کرمانی
  • مواد لازم:

    – برگ حنا (دو فنجان)

    – ماست (2 قاشق غذا خوری)

    – ژل آلوورا (2 قاشق غذا خوری)

    – روغن زیتون (1 قاشق غذا خوری)

     

    طرز تهیه و نحوه‌ی استفاده: ابتدا برگ‌های حنا را دو ساعت در آب خیس کنید. سپس همه ی مواد را با هم محلوط کرده و موها را به این ماسک آغشته کنید. این ماسک مو را میتوان ۴۵ دقیقه تا دو ساعت روی موها نگه داشت.

     

    ماسک موی شماره 4

    مواد لازم:

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

    – روغن کرچک (۲ قاشق غذاخوری)

    – ژل آلوئه ورا تازه (۱ فنجان)

    – پودر ریحان (۱ فنجان)

    – پودر شنبلیله (۲ قاشق غذاخوری)

     

    طرز تهیه و نحوه‌ی استفاده: ابتدا روغن کرچک و ژل آلوئه ورا را با هم ترکیب کنید. سپس پودر ریحان و شنبلیله را به آنها اضافه کنید. آنها را خوب با هم مخلوط کرده تا خمیری یک دست به دست آید. سپس مخلوط را بر روی سر و موهای خود بمالید. بگذارید مخلوط چند ساعت بر روی سر شما باقی بماند. سپس موهای خود را بشویید. این کار را 1 تا 2 بار در هفته انجام دهید.

     

    نکات مهم

    – اولین بار این ژل را روی قسمت کوچکی از پوست خود ماساژ داده و تا دو ساعت صبر کنید. اگر قرمزی یا مشکل خاصی نداشته باشد شما به گیاه آلوئه ورا حساسیت ندارید و به راحتی می توانید از آن بهره ببرید.

    – سعی کنید از ماسک‌ها بر زوی موی تمیز استفاده کنید.

    – پس از آغشته کردن مو به ماسک، سرتان را با یک کلاه رنگ بپوشانید.

    – استفاده از آلوئه ورا در کنار کرم هیدروکورتیزون بسیار خطرناک می باشد. دقت کنید زمان استفاده از هرکدام این مواد از دیگری استفاده نکنید.

     

     

    گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

     

    رازهای زیبایی

    شروع ثبت نام کلاسهای کنکور 1400

    با کیفیت ترین برندهای رنگ مو ارزان قیمت

    برترین برند های عینک آفتابی زنانه و مردانه

    استایلت رو زیباتر از همیشه بساز

    کلاسهای رفع اشکال همه‌ی دروس کنکور

    جامع ترین پکیج آموزش،تست ورفع اشکال کنکور

    عطرو دکلن اصل بابهترین قیمت رو از اینجابخر

    هر آنچه برای سئوی حرفه ای سایت نیاز دارید!

    برندهای باکیفیت اتو مو،سشوار و برس حرارتی

    ارسال باکس گل به سراسر ایران

    جوانسازی و کلاژن سازی پوست/*کاملا گیاهی

    میخوای از همیشه زیباتر باشی؟

    Makan Inc.‎| All Rights Reserved – © 2013 – 2020

    ماسک آلوئه ورا نه تنها به سلامت مو کمک می کند بلکه استفاده از آن درخشندگی و رطوبت مو را چندین برابر می کند. آلوئه ورا یکی از مواد تشکیل دهنده ای است که در بیشتر محصولات دارویی و آرایشی همچون محصولات مراقبت از مو استفاده می شود. شما می توانید از ژل آلوئه ورا برای موهای خود استفاده کنید و آن را از داروخانه ها یا عطاری ها تهیه نمایید. با اینحال در منزل نیز می توانید این ژل را به طور مستقیم از گیاه آلوئه ورا استخراج نمایید. ژل آلوئه ورا را می توان به جای نرم کننده معمولی مورد استفاده قرار داد.

    1. برگ آلوئه ورا را برش دهید:
    آلوئه ورا گیاهی است با برگ های ضخیم که درونشان ماده ای ژله ای شکل قرار دارد که این ماده ژله ای با متعادل نگه داشتن PH مو باعث افزایش رشد و محکم شدن مو می شود. می دانید که موها بعد از رنگ کردن مو کدر و شکننده می شوند ولی با استفاده از این ژل موی شما شفافیت و درخشندگی و نرمی روز اول اش را بدست می آورد و موی بسیار زیباتری خواهید داشت. شما می توانید گیاه آلوئه ورا را به صورت آنلاین یا از گلخانه ها تهیه نمایید. برای استخراج عصاره این گیاه، آن را از پایین تا وسط برش دهید. چاقو را به آرامی حرکت دهید تا نلغزد.

    • مطمئن شوید از چاقوی تیزی استفاده می کنید زیرا به کمک تیغه کهنه نمی توان عصاره این گیاه را به درستی بیرون آورد.2. ژل به دست آمده را بر دارید:
    از یک قاشق غذاخوری برای برداشتن دو قاشق غذاخوری از این ژل استفاده نمایید. سعی کنید ژل داخل برگ را کاملا تمیز نمایید. ژل زردرنگی نزدیک دو انتهای برگ خواهد بود. این ژل را جمع آوری نکنید زیرا تنها به ژل صاف و بدون رنگ آلوئه ورا نیاز خواهید داشت. ژل به دست آمده را در ظرف کوچکی بریزید تا بتوانید آن را در حمام مورد استفاده قرار دهید.

    • بسته به اندازه گیاهی که ژل را از آن بیرون می آورید ممکن است بتوانید آلوئه ورای کافی از برگ به دست آورید. با اینحال اگر گیاه شما کوچک تر باشد مجبور خواهید بود ژل بعدی را از برگ های دیگر جمع آوری نمایید تا بتوانید دو قاشق غذاخوری از آن را به دست آورید.3. ژل را در حمام بزنید:
    زمانی که دوش می گیرید می توانید ژل را به صورت نرم کننده معمولی روی موهای خود بزنید. آن را روی موهای خود بزنید و از ریشه تا نوک موها حرکت نمایید.

    • دقیقا همانطور که از نرم کننده معمولی استفاده می کنید از این ژل هم استفاده نمایید. به عنوان مثال اگر نرم کننده را برای چند دقیقه روی موهای خود می گذارید این ژل را هم همان اندازه روی موهای خود قرار دهید.4. ژل را بشویید:
    بعد از اینکه ژل را روی موهای خود زدید، چند دقیقه منتظر بمانید و سپس موهای خود را شستشو دهید. مطمئن شوید که کل ژل به خصوص آن هایی که به مو چسبیده است را می شویید.

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

    1. ژل آلوئه ورا را برای اثر بیشتر تقویت مو با آب ترکیب نمایید:
    دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا و دو قاشق غذاخوری آب را به کاسه ای اضافه کنید. از قاشق برای ترکیب کردن این دو ماده استفاده نمایید. این مواد را تا جایی ترکیب کنید که مایع نرم و یکنواختی داشته باشید.

    • شما می توانید ژل آلوئه ورا را از داروخانه ها تهیه کنید. اگر دوست داشتید می توانید این ژل را به طور مستقیم از خود گیاه بیرون بکشید.2. روغن های ضروری را به آن اضافه کنید:
    اگر دوست ندارید یا روغن مناسب در دسترس ندارید مجبور نیستید این روغن ها را به ترکیب اضافه کنید. با اینحال روغن های ضروری به نرم کننده شما مزایای بیشتری می دهند و بوی آن را بهبود می بخشند. اگر دوست داشتید می توانید از روغن هایی همچون اسطوخودوس استفاده نمایید. چند قطره از این روغن ها را به ترکیب آلوئه ورا و آب اضافه نمایید.3. این ترکیبات را درون بطری اسپری بریزید :
    ترکیب آب و آلوئه ورا را درون بطری اسپری بریزید. آن را تکان دهید تا همه مواد تشکیل دهنده به خوبی با هم ترکیب شوند. تکان دادن را ادامه دهید تا این ترکیب به طور کامل یکدست شود.4. از این ژل به جای اسپری موی معمولی استفاده کنید:
    بعد از دوش گرفتن و شستن موها برای تقویت مو هایتان از این ژل به جای اسپری معمولی مو استفاده نمایید. آن را روی موهای خود بزنید؛ بنابراین به مروز زمان موهای نرم تری خواهید داشت.

    1. روغن نارگیل را در مایکروویو گرم نمایید:
    هرچقدر روغن نارگیل نیاز داشتید استفاده کنید. این موضوع به مقدار ماسکی که می خواهید درست کنید بستگی خواهد داشت. روغن نارگیل را در کاسه کوچک و مناسب برای مایکرویو قرار دهید و آن را در مایکرویو بگذارید.

    • باید تا زمانی روغن را در این دستگاه بگذارید که شکل مایع به خود بگیرد. زمان آب شدن این روغن به مایکرویو و مقدار روغن بستگی خواهد داشت.

    • روغن را برای مدت زمان کوتاهی همچون 10 ثانیه بپزید و آن را بررسی کنید. اگر لازم بود دوباره آن را در مایکرویو بگذارید.2. آن را با ژل آلوئه ورا ترکیب نمایید:
    یک قاشق غذاخوری از ژل آلوئه ورا را با روغن نارگیل ترکیب نمایید. شما می توانید این ژل را از داروخانه ها یا به صورت آنلاین تهیه کنید یا ژل را از برگ های گیاه بیرون بیاورید.3. مواد تشکیل دهنده را با هم ترکیب کنید:
    از چنگال استفاده کنید. به آرامی مواد را هم بزنید. آن ها را تا زمانی هم بزنید که ترکیب یکدستی داشته باشید. زمانی که این مواد را ترکیب می کنید ممکن است حباب بزند اما جای نگرانی نیست.4. ژل را به موهای خود بزنید:
    بعد از اینکه موهای خود را با شامپو شستشو دادید، مقدار کوچکی از ژل را روی کف دست بریزید. آن را روی موهای خود بزنید. از ریشه ها کار را آغاز کنید و به سمت نوک موها بیایید. موهای خود را بشویید و نرم کنید.

    • اگر ترکیب از موهایتان افتاد می توانید آن را با حوله بپوشانید.5. اجازه دهید ژل به مدت 10 دقیقه روی موهایتان بماند:
    زمان را تنظیم کنید و 10 دقیقه منتظر بمانید. بعد از گذشت 10 دقیقه، دوباره دوش بگیرید و موهای خود را به طور کامل شستشو دهید؛ با تکرار ماسک آلوئه ورا به مرور زمان موهایتان نرم خواهد شد و شادابی به موهایتان باز خواهد گشت.
    منبع: سایت wikihow

    مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزش رنگ کردن مو از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید رنگ کردن مو رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش رنگ مو آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

    فرمول های ترکیب رنگ مو ماهاگونی

    رفع تناژ بد رنگ مو

    باید ها و نباید های دکلره مو

    رنگ کردن موهای سفید در خانه

    ثبت نام دوره های آموزشی

    مدرک رسمی فنی و حرفه ای

    درباره ما
    تماس با ما
    نمایش مجوزها
    کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلندمحفوظ می باشد.

    آلوورا گیاهی است که صدها فایده برای انسان دارد. چه برای سلامتی و چه برای زیبایی پوست و مو . در صورتی که اکثرا فکر میکنند آلوئه ورا فقط برای پوست مفید است. در این بخش از سایت مدل 24 طرز تهیه 5 ماسک مو با آلوورا را برای شما آماده کرده ایم. سعی کنید حتما حداقل یکی از این ماسک ها را در منزل تهیه کرده و برای زیبایی مو از آن استفاده کنید.

    ماسک مو آلوورا برای موی سر خواص زیادی دارد. از فواید آلوورا برای مو میتوان به پاکسازی عمقی چربی مو، درمان خارش پوست سر، تقویت مو، بهبود رشد مو و … اشاره کرد.

    ماسک مو آوورا و آبلیمو برای مقابله با اختلالات pH در مو عالیست. این ماسک مو فولیکول های مو را تقویت کرده و دشمن قارچ و باکتری های مو است.

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

    مواد لازم

    ۳ قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

    ۲ قاشق غذا خوری آبلیمو

    برای تهیه این ماسک مو با آلوئه ورا ، مواد اولیه را با هم حسابی مخلوط کنید. بعد آن را به همه قسمت های موی خود بمالید. حدود ۲۰-۳۰ دقیقه صبر کرده و بعد موها را بشویید. این ماسک مو را در هفته یکبار مصرف کنید.

    برای درمان ریزش بیش از حد مو از ماسک آلوورا و تخم مرغ استفاده کنید. این ماسک مو با جذب از طریق فولیکول های مو به طور عمیق رشته های مو را تغذیه و  تقویت می کند. همچنین موجب نرمی و شفافیت موها خواهد شد.

    مواد لازم

    ۴ قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

    ۱ عدد تخم مرغ

    برای تهیه این ماسک مو ب آلوورا ابتدا یک عدد تخم مرغ را در کاسه ای ریخته و هم بزنید. بعد آلوئه ورا را به آن اضافه کرده و با هم مخلوط کنید. حالا این ماسک مو را به همه موهای خود مالیده و ۳۰ دقیقه صبر کنید. در نهایت موهایتان را بشویید. این ماسک مو را در هفته ۳ بار استفاده کنید تا نتیجه اش را ببینید.

    برای از بین رفتن سلول های مرده پوست که در موهای شما انباشته شده از ماسک مو آوورا و خاک رس استفاده کنید. این ماسک مو همچنین به افزایش اکسیژن در فولیکول های مو و کنترل چرب شدن مو کمک می کند.

    مواد لازم

    ۶ قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا

    ۱ قاشق غذاخوری خاک رس

    ۱ قاشق غذا خوری روغن زیتون

    برای تهیه این ماسک مو با آلوورا باید همه مواد را به خوبی با هم مخلوط کنید تا ماده ای صاف و یکدست حاصل شود. حالا آن را به موهای خود مالیده و بعد از ۳۰ دقیقه آن را بشویید. این ماسک را هفته ای یک بار استفاده کنید.

    آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی موجود در این ماسک مو باعث تغذیه مو، حذف سلول های مرده پوست از سطح و رشد سالم موها خواهند شد.

    مواد لازم

    ۳ قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا

    ۲ قاشق غذا خوری روغن نارگیل

    برای تهیه این ماسک مو با آلوورا باید آلوئه ورا را با روغن نارگیل به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید. سپس موهای خود را به چند دسته تقسیم کرده و مخلوط را به نوک ساقه ها بمالید. ۱ساعت بعد موهایتان را بشویید. این ماسک را هفته ای یک بار استفاده کنید تا نتیجه اش را ببینید.

    ماسک مو با آلوئه ورا و عسل خاصیت ضد باکتری و ضد قارچی داشته و عفونت مو و پوست سر را متوقف میکند. این ماسک مو مانع از ریزش بیش از حد مو شده و برای احیای موهای چرب مناسب است.

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون

    مواد لازم

    ۳ قاشق غذا خوری ژل آلوئه ورا

    ۳ قاشق غذا خوری عسل

    برای تهیه این ماسک مو با آلوورا باید آلوئه ورا را با عسل مخلوط کرده و به موهای خود بمالید. بعد از گذشت ۲۰ دقیقه موهایتان را بشویید. این ماسک را ۳ بار در هفته استفاده کنید تا کم کم نتیجه اش را ببینید.

    این را هم بخوانید : طرز تهیه ماسک نشاسته یکی از انواع ماسک صورت

    منبع : http://model24.ir

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

  • عکس کشور اتریش
  • وب‌سایت

    این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

    خريد بک لينکخريد رپورتاژ ترمیم مو دانلود آهنگ جدیدكنكور آسان استاوج يادگيريكنكور آسان استمهندس امير مسعودیانتشارات گیلناتشک خوشخوابتالاردانلود آهنگ جدید

    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون
    ماسک مو با آلوورا و روغن زیتون
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *