قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل

دوره مقدماتی php
قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل
قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل

کد: 139710303416510555

یک‌شنبه 30 دی 97، 12:34

یک‌شنبه 97/10/30،

مشهد

, (اخبار رسمی):
جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می‌رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره‌ای را عرضه کرده است.

دوره مقدماتی php

برای خرید جینسینگ و سایر داروهای گیاهی، گیاهان دارویی و محصولات طبیعی، نام «فروشگاه اینترنتی درمانگیاه» را به خاطر داشته باشید

جینسینگ (جین سینگ، جین سنگ) چیست؟

قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل

قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng باید دقت شود که جین سینگ ریشه‌ی گیاهی است که در کف جنگل‌های آسیای شرقی به خصوص کره و هنگ کنگ می‌روید. جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره‌ای است که توسط درمانگیاه تهیه و ارائه شده است.

جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می‌شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می‌کرده‌اند. چینی‌ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلول‌ها و بافت‌های بدن می‌شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

خرید جینسینگ سفید یا جینسینگ قرمز؟

جسنسینگ سفید و قرمز در واقع هر دو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره‌ای (سفید و قرمز) متفاوت است. جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می‌رسد. به عبارتی دیگر، جین سینگ قرمز تفاله عصاره‌گیری شده جینسینگ سفید است.

البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی‌شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

خواص جینسینگ

جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

قیمت جینسینگ

قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن لازم است، این قیمت مقرون به صرفه است.

خرید جینسینگ سفید از درمانگیاه

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران به خرید جینسینگ اصل کره‌ای، ریشه جین سینگ سفید کره‌ای را تأمین کرده و هم اکنون می‌توان آن را به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کرد. با خرید از درمانگیاه ریشه‌های خام جین سنگ به خریدار ارسال می‌شود تا بتوانند بنا به سلیقه خود، نوع مصرف آن را انتخاب کنند.

نحوه مصرف جینسینگ

برای مصرف این محصول می‌توان به چند روش عمل کنید:

1-  دمنوش جینسینگ

برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کرد. سپس آن را بنا به ذائقه خود با شکر یا عسل و … مصرف کرد. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره‌گیری، کاملا استخراج نمی‌شود، لذا میتوان از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جین سینگ استفاده کرد. برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کرد.

2- کپسول جینسینگ

برای تهیه کپسول جین سینگ باید ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کرد (برای تهیه کپسول خالی می‌توان به نزدیک‌ترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه کرد). سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسول‌ها را بست. برای تقویت اثرات جین سینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کرد.

3- سالاد جین سینگ

برای تهیه سالاد جین سینگ، می‌توان جین سنیگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کرد. سپس آن را برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کرد. باید دقت کرد که آبی که جین سینگ در آن خیس خورده است، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آن را نباید دور ریخت و باید مصرف شود.

عوارض جینسینگ

عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جین سینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است. این موضوع می‌تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بی‌خوابی شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی‌های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آن را تشدید می‌کند.

علاقه‌مندان برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن می‌توانند به سایت درمانگیاه مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تهیه و تأمین گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و محصولات طبیعی استاندارد، با کیفیت و مرغوب برای مشتریان محترم در سراسر ایران تأسیس شده است.

قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل

بهداشت و درمان

|
سلامت و زیبایی

خیابان دکتر شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری،خیابان هشتم، پلاک 16، واحد 1

[email protected]

Copyright © 2013 – 2020 Akhbar Rasmi
|
All Rights Reserved

پودر چاقی جینسینگ چاق کننده صورت بدن جنسینگ اصل
پودرچاقی جینسینگ برای افزایش وزن برای لاغری مفید است.

با راه اندازی فروشگاه گیاهان دارویی سعی بر این شده است که محصولات طبیعی و ارگانیک را در خدمت شما عزیزان قرار بدهیم

Mapper since: December 16, 2019

قرص چاقی جینسینگ نی نی سایت

قرص جینسینگ برای خانمها

تداخل دارویی قرص جینسینگ

قیمت جینسینگ
خواص جینسینگ و 3 روش استفاده آن – ایران عسل
به عنوان یک داروی طبیعی برای کاهش وزن و رفع چاقی جینسینگ یکی از بهترین …. شکل های مختلفی از این گیاه مانند قرص جینسینگ، پودر، روغن و ریشه خام آن در …
خواص، قیمت و نحوه مصرف جینسینگ اصل کره‌ای را بشناسید …
جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد.
پودر و قرص چاقی جنسینگ – کیمیا طب
از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه.
آشنایی با مضرات و خواص جینسینگ – هفت گنج
Dec 12, 2018 – جینسینگ سالهاست که در آسیا و شمال آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد و از … انجام شده که اثرات ضد دیابت و ضد چاقی در موش های بالغ را اندازه گیری کرد. … شما می توانید جینسینگ را در قالب خشک شده، پودر، کپسول و قرص پیدا کنید.
با سلام. می خواستم بپرسم آیا قرص چاقی جینسینگ به … – تبیان
با سلام. می خواستم بپرسم آیا قرص چاقی جینسینگ به کلیه یا کبد ضرری میرساند و مقدار مصرف روزانه کپسول های آن در روز چقدر است؟ – تبیان.
کپسول چاق کننده جینسینگ | تاجر جینسینگ
کپسول چاق کننده جینسینگ : این مدل از جینسینگ به گونه ای فرآوری شده است که کلیه مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنید بیشتر جذب بدن شود.
قرص چاقی جینسینگ – آپارات
مضرات قرص های چاقی · دکتر علی یگانه ( فلوشیپ زانو و لگن). 1226 بازدید ۳ هفته پیش. قرص چاقی گیاهی دراگون | چاقی صورت | داروی گیاهی چاقی بدون …
آیا قرص جینسینگ چاق کننده است و برای چاق شدن چه قرص گیاهی …
آیا قرص جینسینگ چاق کننده است؟ آیا قرص جینسینگ باعث لاغری میشود؟ برای چاق شدن چه قرص گیاهی ای موثر است؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ …
تشخیص جنسینگ اصل و تقلبی – کپسول گیاهی جینسینگ …
با استفاده از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق … کپسول چاقی جینسینگ چاق کننده کل بدن به صورت یک نواخت.
قرص و پودر افزایش وزن اصلی | افزایش افزایش اشتهاوافزایش…‎
قرص چاقی و پودر چاقی اصلی با تضمین افزایش وزن ده کیلو در ماه مناسب تمام سنین با قیمت واقعی. قرص چاقی اصلی نمایندگی مستقیم شرکت ساسان طب مناسب افزایش اشتها و افزایش وزن. تلفن تماس سفارش. تضمین بهترین کیفیت.
قرص های افزایش وزنقرص آدیوس گلدقرص لاغری گلوریا

قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل

کپسول چاق کننده و افزایش وزن گیاهی جینسینگ اصل

قیمت: 58000 تومان

کپسول افزایش وزن و چاق کننده جینسینگ طلایی ساخت کره :این کپسول یک مکمل چاقی و افزایش وزن تضمینی است که بدون عوارض و بدون بازگشت میباشد.کپسول گیاهی و چاقی جنسینگ طلایی :با استفاده از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق بمانید.بهترین مکمل چاقی گیاهی را امتحان کنید.چاق کننده کل بدن به صورت یک نواخت.یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را “جنسه” و “جنسا” می نامند.

خرید کپسول چاق کننده و افزایش وزن گیاهی جینسینگ اصل

قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل

نام و نام خانوادگی

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

شماره تلفن ثابت یا همراه

ایمیل

آدرس شما

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز  1234567891011121314151617181920304050100

nasrinshop

جین سنگ سفید کره ای – بسته 2 عددی (حدود 50 گرم)

75,000 تومان

9 در انبار

جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره ای را به شما عرضه کرده است.

کلمات کلیدی متن: قیمت جینسینگ | عوارض جینسنگ و لاغری | طریقه مصرف جینسینگ برای اسپرم | جینسینگ از کجا بخریم | فرق جینسینگ سفید و قرمز | خواص جینسینگ برای مردان | خرید اینترنتی جینسنگ | کپسول و قرص جینسنگ

قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل

قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng بدانید: جین سینگ ریشه ی گیاهی است که در کف جنگلهای آسیای شرقی بخصوص کره و هنگ کنگ میروید.

جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره ای است که توسط درمانگیاه برای شما تهیه و ارائه شده است.

جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می کرده اند. چینی ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلولها و بافتهای بدن می شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

جنسینگ سفید و قرمز در واقع هردو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره ای (سفید و قرمز) متفاوت است.

جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می رسد. به عبارتی دیگر، جنسینگ قرمز تفاله عصاره گیری شده جینسینگ سفید است.

البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

 

البته در چین نوعی جینسینگ قرمز وجود دارد که حاصل پروردن جینسنگ سفید در محلولی الکلی به مدت چندین سال (مثل ترشی سیر و یا سایر ترشی های ایرانی) است.

جینسینگ سفید در اثر قرار گرفتن طولانی مدت در الکل، مواد موثره خود را به الکل می دهد و از لحاظ دارویی بسیار قویتر می شود.

اگر عباراتی مثل جینسینگ 6 ساله و امثال آن را شنیده باشید، اشاره به همین موضوع و تعداد سالهایی دارد که جینسینگ در الکل نگهداری شده است (دقیقا شبیه سیرترشی ایرانی که حاصل قرار دادن سیر در سرکه به مدت چندین سال است).

اما متاسفانه این نوع جینسینگ قرمز در ایران وجود ندارد و آنچه در ایران به نام جینسینگ قرمز وجود دارد، همان ریشه های عصاره گیری شده جینسینگ است که در اثر عصاره گیری با الکل و گرما، به رنگ قرمز در می آید.

قیمت جینسینگ سفید و قرمز معمولا مشابه هم است.

 

خواص جنسینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه شما نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن دارید، این قیمت مقرون به صرفه است. برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن به سایت درمانگیاه که در زیر معرفی شده است مراجعه کنید.

 

جینسینگ از کجا بخریم ؟ شاید این سوال باعث شده که شما به این صفحه بیایید.

فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران گرامی به خرید جینسینگ اصل کره ای، ریشه جین سینگ سفید کره ای را برای شما تأمین نموده و هم اکنون می توانید آنرا به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کنید.

ما برای شما ریشه های خام جین سنگ را ارسال می کنیم که بتوانید بنا به سلیقه خودتان، نوع مصرف آنرا انتخاب کنید.

علاوه بر این، جهت اطمینان از اصل بودن محصول  (چرا که محصولات پودر شده نمی توانند اعتماد و اطمینان مشتری را از اصالت و خلوص محصول حاصل کنند و با توجه به قیمت جینسینگ که نسبتا بالاست، اطمینان از اصل بودن آن مهم است) ما ریشه خالص و پودر نشده جینسینگ را به شما تقدیم می کنیم.

برای مصرف این محصول می توانید به چند روش عمل کنید:

 

برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کنید.

سپس آنرا بنا به ذائقه خودتان با شکر یا عسل و … مصرف کنید. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره گیری، کاملا استخراج نمی شود، لذا می توانید از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جینسنگ استفاده کنید.

برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسـنگ، می توانید از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کنید.

قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل

 

برای تهیه کپسول جینسنگ بایستی ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کنید (برای تهیه کپسول خالی می توانید به نزدیکترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه نمایید).

سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسولها را ببندید.

برای تقویت اثرات جین سینگ، می توانید از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کنید.

 

برای تهیه سالاد جین سنگ، می توانید جین سنگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کنید. سپس آنرا برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کنید.

دقت کنید که آبی که جین سنگ را در آن خیس کرده اید، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آنرا دور نریزید و مصرف کنید. همچنین با توجه به قیمت جینسنگ که نسبت به سایر گیاهان دارویی بالاتر است، بهتر است تا حد ممکن از آن استفاده بهینه کنید.

 

عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جینسینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است.

این موضوع می تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بیخوابی شما شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آنرا تشدید می کند.

  • عکس دختر افغانی با لباس محلی
  • لذا اگر نگران ایجاد عوارض جینسینگ هستید، این موارد را رعایت کنید. هرچند این عوارض جینسینگ در افراد بسیار کمی و آن هم به ندرت ایجاد می شوند.

     

    اگر تمایل دارید به جای استفاده از گیاه خام جینسینگ، یک محصول فرآوری شده توسط کارخانجات داروسازی را که از این گیاه تولید شده است مصرف کنید، می توانید از بین محصولاتی که در زیر معرفی می شود یکی یا چندتا را انتخاب کنید.

    تمام محصولاتی که ما به شما معرفی می کنیم مورد تایید وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بوده و دارای پروانه بهداشتی معتبر هستند.

    بعضی از این محصولات عبارتند از:

     

    کپسول روجینسینگ از محصولات شرکت قائم دارو است و حاوی پودر خالص ریشه جینسینگ کره ای است.

    این محصول برای تقویت عمومی بدن، رفع خستگی مزمن، تقویت جنسی و افزایش قدرت نعوظ آقایان کاربرد دارد.

    اگر تمایل به آشنایی با این محصول دارید و یا میخواهید آنرا سفارش دهید بر روی لینک زیر کلیک کنید:

     

    قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل

    اگر شما پدر یا مادر باشید، احتمالا با تولیدات باکیفیت شرکت سندروس بخصوص شربت سندروس که اشتها آوری بسیار پرمصرف برای کودکان هست، آشنا هستید.

    این شرکت داروسازی هم اکنون اقدام به تولید یک محصول باکیفیت دیگر از گیاه جینسنگ، به نام کپسول جینسینگ و آرژنین سندروس نموده است.

    در تولید این محصول علاوه بر عصاره جینسینگ، از گیاهان دارچین و زنجبیل و همچنین ال آرژنین استفاده شده است.

    گیاهان جینسنگ، دارچین و زنجبیل هرکدام به نوعی باعث افزایش قدرت جنسی و بهبود میل جنسی در آقایان و خانمها می شوند و ال آرژنین به کار رفته در این محصول نیز با بهبود خون رسانی به اندام های جنسی، باعث افزایش قدرت نعوظ در آقایان و برانگیختگی بیشتر در خانمها می شود.

    برای خواندن اطلاعات کامل درباره این محصول و یا ثبت سفارش اینترنتی آن، بر روی لینک زیر کلیک کنید

     

    هورنی بیت یک محلول خوراکی است که در ویال های 12 میلی لیتری و در بسته بندی ده عددی تولید شده است.

    این محلول با استفاده از عصاره جینسینگ و چندین گیاه دیگر به همراه ال آرژنین تولید شده است و قدرت بسیار خوبی در تقویت نعوظ و افزایش میل جنسی در مردان دارد.

    برای استفاده از آن باید نیم ساعت قبل از رابطه جنسی، یک ویال آنرا بخورید.

    با کلیک بر روی لینک زیر می توانید اطلاعات کاملی درباره هورنی بیت بدست بیاورید

    نیاز به مشاوره پزشک دارد

    بروشور ندارد

    ندارد

    یک سال (حدودا)

    نیاز به مشاوره پزشک دارد

    تماما گیاهی

    abbasian – ژانویه 22, 2019

    سیروس – جولای 12, 2019

    من ک تازه گرفتم امیدوارم ک جواب بده

    مجتبی – سپتامبر 2, 2019

    سلام من این محصول رو یک هفته میشه تهیه کردم پودر کردم داخل کپسول خالی ریختم روزی دوعدد مصرف میکنم تأثیراتی که تا الان دیدم فوق‌العاده روی پوستم که پوست خشک دارم همیشه پوستم خشکی میزد عالی نشون داد و این که روی موهام تا الان شادابی و تیره تر شدن موی سر تا ببینم تاثیرات دیگرش بعد از مدت دیگه چی نشون میده

    م م – سپتامبر 29, 2019

    سلام خسته نباشید من هم تازه پودر جینسینگ خریداری کردم بشدت لاغرم و طبع گرمی دارم ینی نمیتونم گرمی بخورم زیاد و اشتها ندارم اصلا… میخام چاق شم توروخدا راهنماییم کنید پودر جینسینگ به تنهایی چاق کننده هست؟؟؟؟ الان پودرها رو تو کپسول ها با وانیل ترکیب کردم و درست کردم فقط نمیدونم برا چاقی روزی چنتا و کِی بخورم؟؟؟؟؟ تا چه مدت؟ وآیا اگر چاق کرد بازگشت داره یا نه؟؟؟؟؟لطفا راهنماییم کنید

    ar1471334 – ژانویه 30, 2020

    سلام من تازه این محصدل رو دریافت کردم تاًیرش فوق العادس ولی یه بار مصرف کردن کمه

    شیدا – ژانویه 31, 2020

    سلام آیا این محصول برا چاق شدن خوبه

    درمانگیاه (مالک تایید شده) – ژانویه 31, 2020

    با سلام

    بله میتوان از جینسینگ برای چاق شدن و افزایش وزن استفاده کرد. پیشنهاد ما این است که برای افزایش وزن جینسینگ سفید را در پودر چاق کننده مُسَمِّن نیاک مخلوط کنید تا اثر سریعتر و بهتری را دریافت کنید.

    علاوه بر آن میتونید از قرص اشتها آور شیکوریدینهم استفاده کنید.

    اعظم مددی – فوریه 1, 2020

    بسیار موثر بوده و یک بار مصرف کردن هم کنه عالی از اصالت محصول هم خیالتان راحت باشه

    حامد – می 11, 2020

    سلام . ایا جینسینگ شما به صوت خام هست یا پخته شده ؟

    درمانگیاه (مالک تایید شده) – می 11, 2020

    با سلام جینسینگ خام هست. ‌ ریشه خود گیاه جینسنگ است که خشک شده و به شما تقدیم می‌شود.

    امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

    امتیاز شما

    درمانگیاه در نگاه اول شبیه به یک داروخانه آنلاین یا یک عطاری اینترنتی به نظر می رسد.

    اما بطور دقیقتر، درمانگیاه یک پایگاه جامع مرتبط با گیاهان دارویی است که ضمن ارائه بهترین محصولات، خدمات و فرآورده های تولیدشده از گیاهان دارویی، سایر محصولات مرتبط با این گیاهان ارزشمند همچون اسانس و عصاره، دستگاهها و تجهیزات مرتبط، کتابها و جزوات چاپی و الکترونیکی، گیاهان خامِ  ضدعفونی و استاندارد شده و همچنین دانش فنی مرتبط با صنایع وابسته به گیاهان دارویی و معطر را به هموطنان محترم ارائه می دهد.

    این کالاها و خدمات روز به روز در حال افزایش بوده و توسط تیمهای متخصص و فروشندگان مختلف که از سراسر کشور به جمع درمانگیاهی ها افزوده می شوند، ارائه می شود.

    تمامی حقوق این سایت برای داروخانه آنلاین درمانگیاه محفوظ است.

    داده کافی برای نمایش نمودار وجود ندارد.

    منتشر شده در: گروه تبلیغات دیوار تمام شهرها و یزد
    قرص چأقی گیاهی جینسینگ اصل

    قرص چاقی جینسینگ یک قرص کاملا گیاهی است که کمک میکند براحتی در یک ماه ۱۰ الی ۱۲ کیلو به وزن خودتان بدون بازگشت، افزایش وزن داشته باشد.
    مکمل های چاقی جینسینگ بصورت کاملا عمومی بروی بدن تاثیر میگذارند.
    قرص جینسینگ هیچگونه عوارضی ندارد و کاملا بی ضرر است.
    قرص چاقی جینسینگ معجزه میکند
    اگر وزن شما پایین است
    اگر به غذا میلی ندارید
    اگر میخواهید براحتی چاق بشوید
    جین سینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.
    قرص جینسینگ بسیار اشتها اور بوده و باعث میشود براحتی غذا میل نمایید و همچنین باعث جذب بدن میشود.

    در ریشه جینسینگ ترکیبات گیاهی قدرتمندی وجود دارد که باعث کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی در بدن می شود

    قرص جنسینگ کره ای اصلی
    جوابدهی کاملا تضمینی
    چاق کننده
    افزایش اشتها
    تقویت عمومی بدن
    تقویت پوست و مو و حافظه
    افزایش شیردهی مادران
    ضد ریزش مو

    قرص جینسینگ بصورت قرص ۶۰ عددی(یکماه)

    قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل

    اگر سوالی بود در خدمتم

    منتشر شده توسط: javad..

    سلام پیچ اینستاگرام فروشی دارم ۲کا کسی میخواد بگه
    منتشر شده توسط: ɪᵃˡᶦⷮᴀⷶᷜ

    کارخانه ملامین شیرکوه یزد
    آدرس کارخانه: یزد، ۳۰ کیلومتری جاده یزد- شیراز، اسلامیه
    تلفن کارخانه:۳۲۶۶۲۵۸۴ ۰۳۵
    فاکس: ۳۲۶۶۲۱۴۰ ۰۳۵
    فروش: ۰۹۱۳۱۵۱۱۷۴۳ (آقای فلاح‌زاده)

    شرکت کاوش رسانه ایده‌کاو
    نوع فعالیت: بازاریابی در تلگرام و مجری سامانه کاوالا، کاوشگر کالا و خدمات
    آدرس: یزد، دانشگاه یزد، مجتمع فناوری، ساختمان فناوری ۲، واحد ۲۰۶
    تلفن ثابت: ۰۳۵ ۳۸۳۳۵۴۷۵
    تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۴۰۰۲۳۷

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    فرستادن دیدگاه

    هدف ما در ایده‌کاو، بازاریابی با داده‌های ارزشمندی است که روزانه در شبکه‌های اجتماعی تولید می‌شود. از آنجایی که تقریبا تمامی داده‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌شوند، پس از چند روز عملا دور ریخته می‌شوند، ما در کاوالا می‌خواهیم از این داده‌ها برای توسعه کسب و کارهای استفاده کنیم.

    © 2019 کاوالا | kavala



    لطفا پیش از انجام معامله و هر نوع پرداخت وجه، از صحت کالا یا خدمات ارائه شده، به صورت حضوری اطمینان حاصل نمایید.

    قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل
    قیمت قرص چاقی جینسینگ اصل
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *