قيمت قرص جينسينگ

دوره مقدماتی php

خواص دارویی و گیاهی

ترب یک موتور جست و جوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جست و جو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

ترب یک موتور جست و جوی هوشمند است که با استفاده از آن می توانید کالای مورد نظر خود را در همه فروشگاه های اینترنتی به صورت همزمان جست و جو کنید، به مقایسه‌ی قیمت کالا در فروشگاه ها بپردازید و از فروشگاه های مطمئن خرید کنید.

ترب را دنبال کنید تا از تغییرات قیمت کالای مورد علاقه خود سریع‌تر باخبر شوید

مرورگر شما قادر به پخش ویدیو نمی باشد.

مشاوره تلفنی متخصص گیاهان دارویی و طب سنتی محمد صدیقی

دوره مقدماتی php

– 09120580638-02165114469–09155077358

—مشاوره طب سنتی انلاین در تلگرام

 – ایدی پاسخگو سوالات پزشکی @Kh_sedighi

— عطاری شاه جهان — 

کانال طب سنتی:https://telegram.me/atarishahjahan

,فروش عمده جینسینگ ,فروشگاه جینسینگ ,مصرف جینسینگ برای تقویت قوای جنسی اشتباه است ,جنسینگ نارین گل ,جینسینگ سرخ (کره ای اصل) ,به وبلاگ عطاری حکیم خوش آمدید ,جینسینگ،فروش جینسینگ،خرید جینسینگ،خواص ,قیمت جینسینگ ,جنسینگ کره ای ,قرص جینسینگ تقویت کننده قوای جنسی و جسمی آقایان ساخت ,رد جینسینگ مولتی ویتامین ویتامین هاوس ,جینسینگ 1000میلی گرم + لسیتین مارنیز ,جینسینگ قرمز ,ریشه جینسینگ سفید کره ای ,ginseng research کپسول جینسینگ هاگین ,ginseng research کپسول جینسینگ جنتامین ,آمپول خوراکی رد جینسینگ ,جینسینگ قرمز کره ای عسلی ,جینسینگ کره ای قرمز ,خرید دمنوش چای جینسینگ رفاه ,تصاویر برای خرید جینسینگ تهران,جینسینگ قرمز ,کپسول جینسینگ پلاس ای اس آی ,کپسول جینسینگ کره ای میسون نچرال ,بذر جنسینگ قرمز خرید و فروش بذر جنسینگ ,جینسینگ کمپلکس و رویال ژلی GINSENG COMPLEX + ,پونیک دارو ,کپسول جینسینگ 1000 مارنیز ,جینسینگ و خواص آن ,نرم کننده جینسینگ شون(بسیار قوی) ,جستجوهای مربوط به خرید جینسینگ تهران-,جینسینگ سرخ (کره ای اصل) ,ginseng research کپسول جینسینگ جنتامین ,ginseng research کپسول جینسینگ هاگین ,فروشگاه جینسینگ ,فروش عمده جینسینگ ,فروش بونسای جنسینگ,تصاویر برای خرید جینسینگ کرج,کرم آبرسان پوست جینسینگ ,جینسینگ و تاثیر آن بر رشد و تقویت مو ,خرید ,فروش مکمل بدنسازی مجاز ,فروش روغن های تخصصی ,فروشگاه برگ سبز؛ فروش فرآورده های گیاهی ,افزایش وزن 5 الی7 کیلو فقط در عرض 40 روز با مکمل فرشته ,بنسای,شعب نیوشانیک ,عطاری خراسانی ,داروخانه اینترنتی مکمل شاپ ,قیمت روغن جینسینگ ,چی برای افزایش هوشیاری خوبه؟ کپسول جینسینگ یا؟ ,جینسینگ گیاهی پر انرژی و شاداب! ,خواص جینسینگ چیست؟ ,جین سینگ “پادشاه گیاهان بوته ای ,علی کافه مدل BLACK GOLD ,اسپری ضد ریزش مو ریکاپیل رپید ایتالیا ,تخفیف تی بگ های چای سبز در طعم های مختلف ,خواص گیاه جینسینگ ,شیدو,بذر ,خرید و فروش و قیمت انواع کرم پودر در شیپور,جستجوهای مربوط به خرید جینسینگ کرج

برای ارسال نظر لطفا وارد حساب کاربری خود شوید.

سبد خرید شما خالی است!

امتیاز :

4 از 51 نظر

 

پودر ژله رویال + پودر جینسینگ

ژله رویال مایعی شیری رنگ و غلیظ است که غذای سلطنتی ملکه کندو محسوب می شود. مصرف همین ماده راز طول عمر ملکه زنبور عسل است. همچنین تمامی لارو های از تخم بیرون آمده نیز تا سه روز از ژله رویال استفاده می کنند تا به صورت کامل رشد و تکامل پیدا کنند. این ماده اعجاب آور یکی از شگفتی های خداوند است که بر روی انسان نیز تاثیرات فراوانی دارد. ژله رویال دارای ویتامین های A ,B,C,D,E است و از بابت ویتامینی غنی است. هنوز تمامی موارد مربوط به ژل رویال شناخته نشده است. دانشمندان اذعان دارند که هنوز نیمی از مواد درونی ژل رویال ناشناخته مانده است.

با صدای ایران عسل ژل رویال را بشناسید

ژل رویال به صورت مایع از کندو خارج می شود اما برای نگهداری باید آن را در دمای زیر صفر نگه داشت. به علت مشکلات حمل و نقل و همچنین نگهداری از این محصول با ارزش در منزل، شرکت شهدینه گلها با استفاده از تکنولوژی های پیشرفته اقدام به پودر کردن این مایع پس از خارج کردن آب موجود در آن نموده است. پودر کردن ژل رویال که با کشیدن آب موجود در آن انجام می شود، هیچگونه تاثیری بر خواص ژل رویال نمی گذارد و در عین حال باعث آسان شدن نگهداری این محصول می گردد. در صورتی که ژل رویال به صورت خام در اختیار مصرف کننده قرار گیرد، ممکن است بر اثر بی احتیاطی این ماده حیات بخش، فاسد شود.

خواص فوق العاده ژل رویال باعث شده تا این ماده در ساخت انواع محصولات دارویی، آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار گیرد. امروزه از ژل رویال به صورت خاص در درمان نازایی استفاده می شود. همچنین کاربردهای این ماده در درمان سرطان به صورت تجربی به اثبات رسیده است. بیماری های مختلف دیگری مثل آلزایمر، پوکی استخوان، کبد چرب و … نیز تحت تاثیر ژل رویال قرار می گیرند. البته مشخص است که استفاده موردی و تک دوره ای ژل رویال نمی تواند درمان بیماری های حادی که علم نوین از درمان آن عاجز است را در پی داشته باشد. مداومت و نظم در مصرف بسیار مهم و حائز اهمیت است.

شرکت شهدینه گلها علاوه بر عرضه ژله رویال به صورت پودر خالص، این محصول را به صورت کپسول جینسینگ و ژله رویال نیز عرضه کرده است. جینسینگ گیاهی مقوی و انرژی زا است که خواص فراوانی دارد. همانطور که ژله رویال یک غذای شاهانه در کندو محسوب می شود، این گیاه نیز در گذشته متعلق به پادشاهان چین بوده است و افراد عادی حق جمع آوری و استفاده از آن را نداشته اند. ترکیب مساوی پودر ژله رویال و جینسینگ باعث شده تا خواص هر دو ماده در یک کپسول گنجانده شود. این محصول یک محصول کامل برای درمان بسیاری از بیماری ها است. به دلیل خواص جینسینگ و ژل رویال، می توان این ماده را یک ماده موثر در تقویت قوای جنسی دانست. 

موارد مصرف ژله رویال با جینسینگ: این ژله یک ماده ارزشمند مکملیی است که در بهبود بسیاری از ناتوانی ها وامراض موثر است از جمله یائسگی، ناتوانی جنسی، نازائی، خستگی مفرط، لک و چروک پوست، دیابت، تحریک سیستم دفاعی بدن، تعادل هورمونی، مبارزه با عفونت های ویروسی و باکتریایی، عدم فعالیت غدد درون ریز، انسداد شریان ها، کلسترول بالا، فشار خون، آسم، کنترل وزن، استخوان های ضعیف یا شکستگی، کمبود رشد، عفونت مثانه، تورم، کم خونی، مشکلات کبدی، سرطان، انواع آرتریت، کم حافظگی، سوتغذیه، خستگی روحی، خستگی یا ضعف چشم ها، تقویت و نیروزائی و از پیری جلوگیری وبر طراوت و شادابی پوست می افزاید . ژله رویال سرشار از ویتامین B12 و هورمونهای آمیزشی است.مصرف آن در انسان موجب تحریکات جنسی و بهبود نازایی می شود. 20 میلی گرم ژله رویال و یک لیوان شیر گاو، صبح و شبها قبل از خواب به مدت یک ماه برای بهبود ناباروری مفید است. گاماگلوبین موجود در ژله رویال موجب تقویت سیستم ایمنی بدن در مقابله با عفونت هاست. ژله رویال از نظر اسید پانتوتنیک (ویتامین B12) بسیار غنی بود و این ماده یکی از اصلی ترین عوامل در واکنشهای بیولوژیکی و شیمیایی درون سلولی است، این اسید در سلولها نقش فرماندهی را بر عهده دارد. دیگر استفاده اصلی ژله رویال در مصارف آرایشی است.کرِمهایی که با ژله رویال مخلوط می گردند، اثر فوق العاده ای روی پوست می گذارند. سایر خواص بهبودی آن عبارتند از: محرک عمومی بدن، تنظیم کننده متابولیسم، پیشگیری کننده از تمام بیماریهای عفونی، تقویت کننده عمومی بدن، ضد کم خونی، تنظیم کننده فشار خون، نیروزا و طراوت بخش، تقویت کننده قوای جنسی بوده و از تکثیر سلولهای سرطانی جلوگیری می نماید. خواص جینسینگ عبارتند از: * افزایش توان ذهنی * افزایش قدرت جسمانی * بهبود فعالیت حافظه * افزایش شادابی و نشاط * افزایش قدرت تحمل و پایداری * از بین بردن استرس * مقابله با پیری و عوارض آن * تقویت سیستم ایمنی بدن * تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن * جلوگیری از سردرد * بهبود بی خوابی و بد خوابی * كاهش عوارض یائسگی * برطرف ساختن یا بهبود مشكلات جنسی * رفع خستگی، ضعف و بی حالی * افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی * تنظیم فشار خون (كاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن) * تنظیم سطح قند خون بدن * مقابله با افسردگی * تقویت ‌کننده قوای عمومی بدن و به ‌ویژه تقویت ‌کننده توانایی جنسی مردان * کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان خواص فوق به دلیل وجود تركیباتی خاص به نام جینسینوساید( ginsenoside ) در ریشه این گیاه است. هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد. لذا می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه خواص بهبودی و مکملیی ریشه آن نیز افزایش می یابد. ریشه جینسینگ می تواند بیشتر از صدها سال زندگی كند. ولی به تدریج تغییراتی در ساختار آن حاصل می گردد. شواهد به دست آمده حاكی از آن است كه این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای بهبود بیمارانی كه از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شكایت دارند نیز پیشنهاد می شود. همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.

برای مطالعه اطلاعات بیشتر در مورد ژل رویال کلیک کنید

هر کپسول به همراه شربت عسل (عسل حل شده در آب ولرم) میل شود

کپسول ژل رویال و جینسینگ برای زنان باردار، شیرده، کودکان و افرادی که از آسپرین و داروهای رقیق‌کننده (وارفارین) و کاهنده فشارخون استفاده می‌کنند  توصیه نمی شود.

 هر 12 ساعت یک عدد

این محصول هیچ گونه عوارض جانبی ندارد

کلیه حقوق برای ایران عسل محفوظ است. @ 1396

35000

  تومان

 

document.write(Item_Code_Text); 342

پرداخت در محل برای ارسال پستی

document.write(‘پرسش خود را مطرح کنید’);

تمامی حقوق وب سایت متعلق به دو ایکس کالا است

10

دوره مقدماتی php

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *