قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

دوره مقدماتی php
قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس
قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

 لکه های قرمز رنگ و زائده های فلس مانند نقره ای ایجاد شده در نقاط مختلف بدن، خارش ها و التهابات پوستی مداوم که منجر به بی خوابی های شبانه و کلافگی در طول روز میشوند و خشکی بیش از حد پوست اینها آزاردهنده ترین نشانه های بیماری پسوریازیس هستند.بیماری پسوریازیس از جمله بیماریهایی است که به دلیل رابطه ی مستقیم با ظاهر افراد، میتواند تاثیرات منفی بر روی اعتماد به نفس و روحیه ی افراد داشته باشد و حتی در موارد پیشرفته ی بیماری میتواند منجر به منزوی شدن فرد مبتلا و دوری او از فضای جامعه و جمعهای دوستانه شود.از طرفی یکی از بزرگترین چالشهایی که در برابر افراد مبتلا به بیماری پسوریازیس وجود دارد هزینه های زیاد درمان و تامین داروی با کیفیت و مناسب میباشد که خیلی از افراد مبتلا نمیتوانند از عهده ی تامین آن برآیند. چرا که عمدتا داروهای مرتبط با پوست گران بوده و تحت پوشش بیمه هم نیستند.اغلب مبتلایان به پسوریازیس که با ما هم در ارتباط هستند، از استرس و هیجانات زیاد نیز رنج می برند که این خود باعث تشدید علائم بیماری می گردد.پسوریازیس نام یک بیماری شایع خود ایمنی میباشد که افراد مختلفی در هر شرایط سنی امکان ابتلا به آن را دارند. در واقع پسوریازیس یک اختلال پوستی به حساب می آید که پیشتر در مطلبی راجع به پسوریازیس به صورت کامل راجع به آن صحبت کردیم و در ادامه به بررسی گانودرما و پسوریازیس پرداخته و با نحوه ی تاثیر گانودرما بر پسوریازیس بیشتر آشنا حواهیم شد.

گانودرما نام یک قارچ با زادگاه چینی و طول عمری در حدود ۴۰۰۰ سال است که به دلیل دارا بودن خواص فراوان درمانی و تقویتی، همواره در جوامع و فرهنگهای مختلف دنیا در کانون توجه بوده و از آن استفاده های فراوانی میشده است.از جمله خواص گانودرما میتوان به پیشگیری و کمک به درمان ۳۰ نوع مختلف بیماری، خاصیت سمزدایی فوق العاده، منبع غنی آنتی اکسیدان و ارزش غذایی بالا و منبع غنی ویتامین و املاح معدنی موردنیاز بدن اشاره کرد.

برای اینکه متوجه بشیم که بیماری پسوریازیس چیست اول از همه باید با مفهوم بیماریهای خود ایمنی آشنا شویم.بیماریهای خود ایمنی به آن دسته از بیماریها اطلاق میشود که در آنها سیستم ایمنی بدن یا همان گلوبولهای سفید خود بدن مارا به عنوان مشکل و اختلال شناسایی میکنند و در نهایت به بدن خود ما حمله میکنند.در بیماری پسوریازیس، حمله ی سیستم ایمنی بدن به سلولهای پوستی اتفاق میفتد و در نتیجه ی آن التهاب و زائده های پوستی بر روی بدن دیده میشود.

خوبه که بدونیم گانودرما بخاطر داشتن ترکیبات منحصر بفرد و همچنین تاثیرات مثبتی که بر روی بدن میگذارد میتواند در درمان و کنترل بیماری پسوریازیس نقش مهمی داشته باشد و از این رو نوشتن نام گانودرما و پسوریازیس در کنار یکدیگر نمیتواند بی دلیل باشد.در روشهای درمانی بیماری پسوریازیس می‌توان علائم و نشانه‌های بیماری را کاهش دهد، که معمولا” باعث می‌شود فرد احساس بهتری داشته باشد.اما یکی از موثرترین روشهای درمانی این بیماری، درمان از طریق طب سنتی و گیاه درمانی است که از جمله پرکاربرد ترین و اثربخش ترینِ این مکملها و داروهای گیاهی برای درمان و کنترل بیماری پسوریازیس میتوان به قارچ گانودرما اشاره کرد.

گانودرما با تنظیم و متعادل سازی سیستم ایمنی بدن باعث کاهش زخم های ناشی از بیماری شده و حمله سیستم ایمنی بدن به سلولهای خودی را تا حد زیادی کنترل کرده و باعث کاهش این حملات میشود.همچنین گانودرما به دلیل داشتن ترکیبات منحصر بفردی از جمله تری ترپن که خود ماده ای ضد آلرژی و ضد التهاب میباشد به طرز چشمگیری باعث کاهش التهاب ناشی از حملات سیستم ایمنی بدن به سلول های خودی شده و بخاطر داشتن مقادیر بسیار زیاد آنتی اکسیدان و خاصیت بازسازی کننده کمک بسیار زیادی به بهبود التهابات ناشی از آن میکند.از طرفی قرار گرفتن قهوه در کنار گانودرما باعث افزایش ترشح هورمون کورتیزول میشود که خود عامل مهمی در کاهش التهاب میباشد.قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

پسوریازیس هم مانند بسیاری از بیماریهای خود ایمنی میتواند بر اثر اتفاقات استرس زا بوجود بیاید و در واقع استرس یک محرک بسیار قوی برای بیماری پسوریازیس به شمار می آید و افزایش مقدار استرس میتواند شدت بیماری را بیشتر کند. گانودرما با خاصیت آرامش بخشی خود به طور چشمگیری باعث کاهش میزان استرس و تنشهای عصبی و افزایش آرامش بیشتر میشود.

دوره مقدماتی php

در لینک زیر یکی از مقالات دانشگاهی بین المللی درباره تاثیر گانودرما و پسوریازیس را مشاهده خواهید کرد:

اثر سیتوکین های گانودرما بر درمان پسوریازیس

جالب است که بدانیم قارچ گانودرما دارای چندین و چند گونه میباشد که از میان آنها تنها گونه ی لوسیدوم است که دارای تمامی خواص یاد شده از گانودرما می باشد و مصرف برخی از گونه های آن نه تنها سودمند نبوده بلکه میتواند آسیبهای جدی را به بدن نیز وارد بکند.

خوب است که بدانید تنها شرکت ایرانی که برای اولین بار اقدام به واردات قارچ گانودرما لوسیدوم اصلی کرده است و به صورت کاملا انحصاری تمامی امتیازات مربوط به آن را دارا میباشد شرکت دکتر بیز است، که در حال حاضر و به شکلی کاملا علمی و استاندارد انواع محصولات گانودرما را تهیه و عرضه میکند.

راهنمای خرید گانودرما

خوب است که بدانیم بهترین روش مصرف گانودرما ترکیب آن با قهوه هست. زیرا کافئین طبیعی و خواص طبیعی موجود در قهوه علاوه بر اینکه جذب گانودرما را در بدن سریعتر میکند باعث افزایش قدرت آن و اضافه شدن خواص مضاعفی به آن نیز میشود. و از طرفی مصرف خالی گانودرما چه به صورت پودر شده و چه به صورت کپسول میتواند به اندامهای درونی بدن و علی الخصوص کبد آسیبهای جدی وارد کند.

خرید قهوه گانودرما

مصرف کافه موکا گانودرما که ترکیبی از قهوه، کاکائو و قارچ گانودرما لوسیدوم میباشد منجر به ایجاد تعادل در سیستم ایمنی بدن شده و علاوه بر کاهش شدت حملات ناشی از بیماری های خود ایمنی، باعث بهبود فرآیند اکسیژن رسانی به پوست و بازیابی و بازسازی سلولی آن میشود.

شامپو بدن گانودرما با دارا بودن عصاره ی طبیعی قارچ گانودرما لوسیدوم علاوه بر نرم کردن پوست بدن و دادن خاصیت ابریشمی به پوست میتواند در کنار مصرف قهوه گانودرما، در بهبود التهابات پوستی ناشی از بیماری هم موثر و مفید باشد.

صابون گانودرما که مخصوص شستشوی پوست دست و صورت بوده نیز میتواند باعث متعادل شدن PH پوست شده و مانع از خشکی بیش از حد آن شود. همچنین مصرف آن منجر به کاهش التهابات پوستی در ناحیه دست و صورت نیز میشود.

نکته ی بسیار مهم در رابطه با گانودرما این است که بدانیم گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی میباشد که به طور طبیعی، خواص فراوان و متنوع و مواد لازم برای بدن را در خود جای داده است. که فقط بخش کوچکی از آنها میتواند باعث پیشگیری و کنترل بیماری شما شود و مصرف آن میتواند در کنار سایر فعالیتهایی که فرد مبتلا برای درمان بیماری خود انجام میدهد بسیار کمک کننده باشد و منجر به کاهش عوارض بیماری، افزایش سرعت بهبودی و عدم پیشرفت بیماری شود.

شما با مصرف گانودرما در کنار تاثیر آن بر بیماری تان، از خواص فراوان و متنوع دیگری نیز بهره مند خواهید شد که منجر به ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها می شود.لازم به ذکر است که مصرف گانودرما فقط مخصوص افراد دارای بیماری و یا اختلالی خاص نیست و کلیه افراد جامعه (البته به غیر از موارد منع مصرف) میتوانند از آن استفاده کرده و از تمام خواص گانودرما برای ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ها بهره مند شوند.

تاثیر گانودرما بر پسوریازیس محدود نمی شود بلکه مصرف قارچ گانودرما به عنوان یک مکمل غذایی طبیعی باعث ارتقای سطح سلامتی و منجر به پیشگیری و کمک به درمان بیماریها و اختلالات گوناگونی شود که در زیر به تعدادی از آنها اشاره میکنیم:

سایت تخصصی Ganuderma.ir به عنوان اولین و معتبرترین سایت تخصصی و فروشگاه محصولات معتبر گانودرما در ایران شناخته میشود که با فراگیری جدیدترین علوم حوزه ی گانوتراپی و دارا بودن تیم مشاوره و پشتیبانی مجرب اقدام به توزیع هر چه مطلوبتر و حرفه ای تر فرآورده های گانودرما آن هم به شکلی کاملا مستقیم و بدون واسطه می نماید. ضمنا سایت Ganuderma.ir اصل بودن و مجوز دار بودن محصولات عرضه شده خود را تضمین می نماید.

همه ی شما عزیزان از این پس میتوانید با ثبت سفارش از Ganuderma.ir عضو باشگاه مشتریان ما با نام “گانو اکانت” شده و علاوه بر دریافت امتیازات و خدمات مخصوص اعضای باشگاه، سلامتی را به خود و عزیزانتان هدیه دهید.

برخی از مهمترین ویژگیهای کلیدی Ganuderma.ir :

و برنامه هایی که به زودی افتتاح می شود…

سلام واقعا پسوریازیس با قارچ گانودرما معالجه میشود؟

خوبه که بدونیم قارچ گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی فوق العاده میباشد که در وحله ی اول باعث پیشگیری و کمک به درمان بیماری و مانع از گسترش بیماری میشود و مصرف بلند مدت آن میتواند منجر به درمان شود.

من ۲۰ سالی هست که داالصدف یا همان پسوریازیس دارم . انواع درمانها را انجام داده ام که عوارض زیادی داشتند . اکنون که این متن را مینویسم به مدت دو هفته است که قارچ گانودرما را مصرف میکنم . آثار زخم و پوسته پوسته شدن دستها و سر انگشتانم تقریلا از بین رفته . کماکان ادامه میدهم تا ببینم آیا کاملا این مریضی محو خواهد شد یا نه

سلام و عرض ارادت خدمت شما ممنونیم از اینکه تجربه ی خود را با ما در میان می گذارید

سلام خسته نباشید من نزدیک به ۱ ساله رو پوست سرم لک هایه دایره شکل به رنگ سفید و قرمز دارم رفتم دکتر فکر گفت قارچ پوستی هست ولی فکر نمیکنم قارچ پوستی باشه فکر کنم لک و پیس یا پسوزریاس هست بعد این که حالا اگه قارچ پوستی یا لک اینا یا پسوزریاس باشه من با مصرف قارچ گانودرما میتونم امیدوار باشم خوب بشه یا خیر همچین اتفاقی نمیوفته ممنون میشم کمکم کنین چون از لحاظ روحی خسته شدم انقدر درمان کردم خوب نشدم

اگر قارچ پوستی باشه مصرف قهوه ی گانودرما خیلی نمیتونه کمکتون کنه چون قارچ مربوط به سطح خارجی پوستتون هست ولی اگر پسوریازیس باشه مصرف گانودرما میتونه تاثیر مثبت بر روی بیماریتون بزاره و بیماری رو کنترل کنه تا پیشرفت نکنه.قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

داداش یعنی شما واقعا خوب شدین؟؟؟واقعا تاثیر داره؟

برای درمان پیورازیس از چه نوع محصول این قارچ باید استفاده کرد، شامپو ، یا قهوه یا کپسول؟

همانطور که در متن توضیح داده شد مصرف قارچ گانودرما به صورت خالی توصیه نمیشود و بهترین و ایده آل ترین روش مصرف آن به صورت قهوه ی گانودرما هست. استفاده کردن از صابون و شامپو هم در کنار نوشیدن قهوه ها میتواند اثر بخشی بیشتری داشته باشد

سلام میخواستم بدونم برای درمان پسوریازیس با گانودرما طول دوره درمان چقدر هست و اینکه هر بسته قهوه برای چه مدت هست

تمامی بسته های قارچ گانودرما حاوی ۲۰ ساشه قهوه ی گانودرما میباشد که روزانه حداقل ۱ساشه و حداکثر ۲ ساشه ی آن باید مصرف شود. با توجه به اینکه تاثیرگذاری گانودرما در افراد مختلف، متفاوت است نمیتوان زمان دقیق و قطعی برای دوره ی مصرف هر فرد مشخص کرد ولی حداقل ۶ ماه مصرف در نظر گرفته میشود.

سلام من چند تا سوال داشتم. من در حال حاضر دو هفتس که روزی ۲ عدد قهوه موکا استفاده می کنم برای درمان پسوریازیسم.سوالم اینه: ۱_بعد از مصرف ۶ ماه به طور مرتب آیا باید خوردن روزی ۲ عدد قهوه را ادامه بدم یا می تونم قطع کنم؟ ۲_آیا کبد چرب هم درمان میشه؟ ۳_توی لاغری هم تاثیر داره؟ ۴_من که الان قهوه موکا می خورم می تونم قهوه را تغییر بدم یا تا آخر موکا بخورم یا باید هر از گاهی عوض بشه؟

مشاوره ی درست و طریقه ی مصرف درست اینه: برای مصرف روزی ۲ساشه در رابطه با بیماری پسوریازیس؛ صبح ۱ساشه کافه سوپریم و عصر ۱ساشه کافه موکا ( البته لازم به ذکر است که مصرف کافه سوپریم برای افراد با فشار خون بالا و دارای ناراحتی قلبی ممنوعیت دارد)

مصرف قهوه گانودرما قطعا بر روی کبد چرب تاثیرگذار خواهد بود و همزمان میتونه باعث کنترل و تنظیم سایر اختلالات بدن از جمله اختلالات هورمونی هم بشه

گانودرما به دلیل دارا بودن ژرمانیوم ارگانیک میتونه باعث افزایش جریان خون در بدن بشه که نتیجه ی آن چربی سوزی طبیعی و لاغری در بدن است

مصرف ۶ ماه حداقل زمان در نظر گرفته شده است چرا که تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوته؛ بعد از رسیدن به نتیجه ی دلخواه مصرف رو با مشورت با مشاورین ادامه بدین

  • لاغری با فلفل قرمز
  • سلام عرض ادب، من چند ساله که داخل سرم پوست پوست میشه و قرمز هست به طورى که در هنگام تشدید بادست خراش میکنم میریزه. پوسته پوسته میشه. اول یه نقطه خیلى کوچیک بود رفتم دکتر پوست برام یه محلول ترکیبى نوشتن با شامپو که بدتر شدم و پخش شد جاهاى دیگه سرم که بعد مدتى اون نقطه خوب شد ولی جاهاى دیگر از سرم گرفتارش شد که الان بیش از چند نقطه هست هرشامپو و داروى استفاده کردم فایده نداشته متاسفانه. الان هم فقط با لوسیون کلوبتازول کنترل میکنم و دوش میگیرم که تا مدت سه روز خوب هست بعد از سه روز دوباره تشدید میشه.سوالم اینه بعضى از پزشکان گفتن پسوریازیس هست بعضى ها هم گفتن نیست. بنظرتون چکار باید کنم از کدوم قهوه استفاده کنم آیا این قارچ هاى گانودرما که معرفى کردین باز فقط کنترل میکنه یا درمان قطعى هست

    ابتدا باید دلیل این اتفاق مشخص بشه و معلوم بشه که اصلا ریشه ی بیماریتون چی هست ( قارچ پوستی، پسوریازیس یا … ) و بعد مشخص بشود که مصرف گانودرما میتواند تاثیرگذار باشد یا خیر. گانودرما دارو نیست بلکه یک مکمل غذایی بسیار پر کاربرد و پرخاصیت هست و کار اصلی اون پیشگیری و کنترل بیماری و اختلالات مختلف (نزدیک به ۳۰ نوع) میباشد

    سلام من ۳۰ روزه دارم قهوه گانودرما لوسیدیم استفاده میکنم پسوریازیس دارم رو پیشونیم حالتش تعییر کرده ولی هنوز خوب نشدم جقدر باید مصرف کنن تا کامل رفع شه؟؟ایا سبدس برنج هم باید عصرانه استفاده کنم حتما؟؟

    ۳۰ روز مدت زمان کمی برای بیماری پسوریازیس هست، با توجه به اینکه تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست و به عوامل مختلفی از جمله سن، ژنتیک و مقدار پیشرفته بودن بیماری و … بستگی داره نمیتوان بازه ی زمانی دقیقی رو مشخص کرد ولی حداقل زمان لازم رو ۶ ماه در نظر میگیریم

    سلام ۴ ماه دهرم از این محصول استفاده میکنم حداقل روزی یک یا دوبار اصلا بهبوی پیدا نکردم حتی کمی بیشتر شد

    تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست و در بازه های زمانی مختلفی این تاثیرات خودشون رو نشون میدن، و با توجه به بازه ها و مراحل تاثیرگذاری گانودرما نمیشه گفت زمان ۴ ماه زمان زیاد و قابل توجهی برای مصرف گانودرما باشه البته این موضوع به این هم مربوط میشه که برای چه منظوری گانودرما رو مصرف میکنید. انتخاب نوع طعم و دوز مصرفیتون با توجه به مشکلتون موضوع بسیار مهمی هست جهت مشاوره ی دقیق تر لطفا با شماره های قرار داده شده توی سایت تماس بگیرید

    سلام خیلی ممنونم از سایت خوبتون من یه سوال داشتم من بیماری پسوریازیس دارم از چه نوع گانودرما باید استفاده کنم ممنون میشم راهنمایی کنید اگر امکان داره جواب رو برام Gmail کنید مچکرم

    بهتره که مصرف رو با طعم موکا شروع کنید. جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

    واقعا میترسم اینم بگیریم مثله بقیه درمانها که گفتن قطعی ولی کلک پول بود و بازی روانی با ما بیمارا

    قارچ گانودرما دارو نیست که درمان بکند بلکه یک مکمل غذایی ست که میتواند در کنترل بیماری ها و اختلالات مختلف نقش داشته باشد و مانع از پیشرفت بیماری شود. البته تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت است و نمیتوان مقدار اثر بخشی یکسانی را برای همه ی افراد تعریف کرد. با توجه به این توضیحات اگر تمایل داشتین میتونید مصرف قهوه های گانودرما را شروع کنید.قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    سلام من۶ ماه برای پسوریازیس روزی یکی موکا و یک روز سوپریم استفاده می‌کردم بعد ۶ ماه ۲ ماهم صب موکا عصر شکلات داغ استفاده کردم خوب که نشد هیچی بدترم شد امروز دیگه نمیخوام استفاده کنم به من گفتن ۶ ماه حداقل ۵۰ درصد بهنر می‌شود ولی ۵۰ درصد بهتر نشد الان میگن ۱ سال استفاده کن خوب میشه دیگه نمیتونم ریسک کنم

    مطمئنن شما قهوه ی گانودرما ی مصرفی خودتون رو از جای دیگری تهیه کردین چون اگر از سایت ما که در حال حاضر اولین و تنها سایت تخصصی گانوتراپی در ایران هست ثبت سفارش میکردین قطعا به شما گفته میشد که: ۱. تاثیر گانودرما در افراد مختلف متفاوت هست و به عواملی از جمله سن، ژنتیک، مقدار پیشرفته بودن بیماری و … بستگی داره ۲. گانودرما دارو نیست که درمان کنه بلکه یک مکمل غذایی هست که بیماری رو کننرل میکنه ۳. الگوی مصرفیتون که درواقع همون دوز مصرفی و طعم مصرفی هستش هم میتونه در طول مصرف تغییر بکنه که باید توسط مشاور به شما گفته بشه. جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده بر روی سایت تماس گرفته یا از طریق پیج اینستاگرام دایرکت بدین

    سلام خسته نباشید من بیماری پسوریازیس دارم و فقط انگشتای دستم درگیره و از فروردین شروع میشه تا مهر و در ۶ ماه بعدی سال کاملا خوب میشه با این شرایط بهتره که از کدوم محصول استفاده کنم

    بهتره که با طعم موکا مصرف رو شروع کنید. جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

    سلام چرا با این همه ادعای کارشناسان شرکت بیز رو محصول نوشته این شرکت ادعای درمان برای این محصول نداره

    برای اینکه این محصول دارو نیست که درمان کند بلکه یک مکمل غذایی هست که میتواند باعث پیشگیری، کنترل و عدم پیشرفت بیماری بشود. افرادی که ادعای درمان میکنند در رابطه با مصرف گانودرما که تعدادشون هم کم نیست مخصوصا در شبکه های اجتماعی مختلف مانند اینستاگرام ، افرادی غیر متخصص و با دانش غیز کافی در این زمینه هستند. خود ماهم بارها در سایت به این موضوع اشاره کردیم که گانودرما یک مکمل غذایی است نه یک دارو برای درمان

    سلام به چه صورا میتونم در خصوص درمان پسوریازیس و نوع و میزان مصرف گانودرما مشاوره بگیرم لطفا راهنمایی کنید

    جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

    سلام من شوهرم پسوریازیس داره وخیلی برای درمانش دکتر رفته پمادساختنی وقرص دادن بهش وقتی مصرف میکنه خوبه وقتی قطع میکنه دوباره اون زخمها پیدامیشه توبدن وصورت وسرش آیاواقعا گانودرما درمان میکنه یا بازم الکی پول دادن به تبلیغاته واینکه گرون هم هستن ووضع مالی خوبی هم نداریم خواهش میکنم کمکم کنید

    پسوریازیس یک بیماری خود ایمنی هست که بر اثر حمله ی سیستم های ایمنی بدن به سلولهای پوستی اتفاق می افتد. کرمهای مختلف میتوانند بر روی سطح پوست تاثیر بگذارند و التهابات پوستی رو کاهش بدهند ولی ریشه ی اصلی بیماری درون بدن کماکان باقی می ماند. گانودرما به دلیل دارا بودن مولفه های طبیعی که دارد میتواند باعث تنظیم سیستم ایمنی بدن بشود و تا حدودی بیماری را کنترل کند البته گانودرما دارونیست که بیماری را درمان کند و یک مکمل غذایی است که به کنترل و عدم پیشرفت بیماری کمک میکند. جهت مشاوره تخصصی فقط با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرین.

    باسلام من پسوریازیس دارم۲۰ ساله اگه بخوام ۶ ماه از محصول شما استفاده کنم هزینه اش چقدره؟

    جهت مشاوره تخصصی لطفا فقط با شماره های قرار داده شده در داخل سایت تماس بگیرید

    سلام دوست عزیز بله من تمام بدنم پر بود بعد ۲ ماه مصرف همشون حتی داخل سرم رفتن

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    شرکت دکتر بیز تنها تولید کننده محصولات گانودرما با کیفیت و دارای گواهینامه ها و استاندارد های داخلی و بین المللی در ایران می باشد. قهوه گانودرما دکتر بیز با قیمت مصوب (289هزار و 298 هزار تومان) و حاشیه سود مشخص توسط شرکت عرضه می شود. بنابراین فروش محصولات گانودرما با قیمت های پایین، آن هم به صورت دائمی تاییدی بر عرضه محصولات کم کیفیت، تقلبی یا دستکاری شده می باشد.

    در این منابع احتمال فروش این محصولات بسیار است:

    پسوریازیس یک بیماری مزمن پوستی است که در آن، بدن بیمار با تولید آنتی بادی به تشکیل بیش از حد سلول های پوستی می پردازد. این بیماری درمان قطعی ندارد اما گروهی محقق چینی با مطالعه‌ی خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس به این نتیجه رسیده اند که این قارچ باعث درمان و کنترل این بیماری تا حدود بسیار زیادی می شود.

    اگر از پزشکان طب سنتی بپرسید به شما خواهند گفت که هر چیزی راه حلی دارد و درمان  هر بیماری و دوای هر درد در دل طبیعت و مواد طبیعی نهفته است. قارچ گانودرما لوسیدوم ( ملقب به ریشی و لینگژی) قارچی بسیار خوش رنگ و زیباست که قدمتی طولانی در طب سنتی چینی در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله بیماری های قلبی و عروقی، دیابت، چربی خون و بسیاری از بیماری های عصبی  داشته است. قارچ گانودرما با دارا بودن مقدار فراوان آنتی اکسیدان، تری ترپن ها، و بتاگلوکان و دیگر عناصر لازم برای تبدیل کردن آن به یک قارچ جان افزا، باعث تقویت سیستم ایمنی و درمان بسیاری از بیماری های پوستی می گردد. این قارچ نه تنها بیماری های پوستی بلکه بسیاری از بیماری ها و سرطان ها را درمان می کند و موجب افزایش طول عمر می شود. از این روست که در چین به قارچ جاودانگی شهرت دارد. بیاید تا کمی بیشتر در مورد قارچ گانودرما و پسوریازیس بدانیم.

    پسوریازیس یک بیماری خودایمنی است که در آن با تشکیل آنتی بادی فرمان های سیستم ایمنی با اختلال روبرو شده و گلبول های سفید به سلول های خود بدن حمله می کنند، و و باعث تشکیل سلول های پوستی به مقدار زیاد و تجمع آن روی سطح پوست می شوند. پوست اضافی به رنگ قرمز به همراه پولک های نقره ای تشکیل می‌ شود که به آنها عموما پلاک می‌گویند. این پلاک ها نتیجه ی التهاب و تولید و تجمع پوست است. در این بیماری سیستم ایمنی بدن دستور تولید بیش از حد سلول های پوستی را می دهد. به طور معمول پوست مرده در بدن هر ۲۸ تا ۳۰ روز با سلول های جدید جایگزین شده و سلول های نو بر سطح پوست قرار می گیرند در حالی که در بیماری پسوریازیس سلول های پوستی هر دو تا سه روز تولید میشوند و فرصت جایگزینی به سلول ها داده نمی‌شود در نتیجه  چندین لایه پوست روی هم تجمع پیدا میکنند و تبدیل به پلاک می‌شوند. این پلاک ها معمولا روی آرنج زانو ها و پشت بیماران هستند اما ممکن است در هر نقطه‌ای از بدن تشکیل شوند. پسوریازیس یک بیماری واگیر دار نیست و صرفا یک بیماری خود ایمنی است که شخص خود بیمار با آن دست و پنجه نرم میکند. پس جای نگرانی نیست و لزومی به محدود کردن بیمار از تماس با بقیه نیست.

    مطالعات نشان داده که علل دیگر این بیماری می تواند:

    ۱.استرس ۲.عفونت ۳.آسیب رسیدن به پوست و ۴.ژنتیک باشد.قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    ۱.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در تقویت سیستم ایمنی بدن: کسانی که دارای بیماری هایی نظیر اچ ای وی هستند، به دلیل ضعیف بودن سیستم ایمنی بدن، بیشتر در معرض این بیماری قرار میگیرند. از جمله خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس این است که با تقویت سیستم ایمنی بدن از تولید آنتی بادی ها جلوگیری کرده و ایجاد و تشکیل پلاک ها بر روی پوست را کاهش می دهد.

    ۲.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در پیشگیری از استرس: قارچ گانودرما با دارا بودن ترکیبات آلی آلکالوئید ها و خاصیت ارامش بخش و ضد اضطراب میتواند از روند پیشروی بیماری جلوگیری کرده و پلاک های پوستی را کاهش دهد.

    ۳.خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در جلوگیری از زخم و آسیب رسیدن به پوست:  وجود مقدار فراوان آنتی اکسیدان در قارچ گانودرما و خاصیت قارچ گانودرما در تقویت و رطوبت رسانی به پوست باعث شده تا از آسیب رسیدن به پوست در مقابل عوامل بیرونی جلوگیری به عمل آید.

    ۴. خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس در پیشگیری از عفونت: کسانی که مبتلا به عفونت و التهابات در نقاط مختلف بدن از جمله عفونت های گلو و  تنفسی هستند بیشتر مستعد این بیماری اند. قارچ گانودرما با دارا بودن ترکیبات ضد عفونی کننده و ضد باکتری از ایجاد عفونت در بدن جلوگیری می کند.

    در آزمایش های انجام شده توسط گروهی محقق چینی در مورد تاثیر قارچ گانودرما و پسوریازیس گروهی زن و مرد مورد آزمایش قرار گرفتند. در یکی از این ازمایش ها به دو بیمار زن و مرد مبتلا به بیماری پسوریازیس، کپسول محتوای قارچ گانودرما داده شده بود تا دو مرتبه در روز یک بار در صبح و یک بار در شب به صورت خوراکی مصرف شود. در بیمار مرد مصرف یک ماهه کپسول، تاثیر قارچ گانودرما بر پسوریازیس ناحیه ی آرنج را به طور قابل محسوسی نشان داد اما در کیس دیگر بعد از پنج و نیم ماه مصرف  کپسول، تاثیر قارچ گانودرما بر پسوریازیس در ناحیه ی پای بیمار زن مثبت بود. نتایج، نشان دهنده ی خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس و بهبود وضعیت بیماران بعد از مصرف کپسول حاوی مشتقات قارچ گانودرما بود. تاثیر قارچ گانودرما بر پسوریازیس بسته به شدت و مدت بیماری متغیر است. همانطور که در آزمایش نشان داده شده بود گاها بیماری با مصرف تنها یک ماه درمان می یابد اما در برخی موارد نیاز است تا چند ماه درمان ادامه یابد. از فاکتور های تاثیر گذار در تاثیر قارچ گانودرما بر پسوریازیس می توان به جنس، سن، مدت بیماری و شدت آن اشاره کرد.

    با مصرف مرتب قارچ گانودرما نه تنها وضعیت بیماری شما بهبود میابد بلکه از شر ویزیت های دکتر و مصرف دارو های شیمیایی و هزینه های سرسام آور این دارو ها در امان خواهید ماند. این قارچ هیچ مضراتی نداشته و کافی است خودتان برای مدت کوتاهی مصرف کنید تا خواص قارچ گانودرما برای پسوریازیس را مشاهده کنید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    قارچ گانودرما دارای فواید بسیار زیادی است. در این متن به بررسی اثرات قارچ گانودرما بر سیستم ایمنی افراد… ادامه مطلب

    گانودرما قارچی ست که به دلیل خواص معجزه آسایی که بر سلامتی می گذارد شهرت یافته است، از تاثیر… ادامه مطلب

    شاید همه ی ما فکر کنیم چربی خون یک چیز بد و اضافی است و بدن ما به آن… ادامه مطلب

    امروزه با وجود پیشرفت علم و تکنولوژی، پروسه درمان برخی بیماری ها همچنان با چالش مواجه است و گاهی… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما لوسیدیوم، دارویی با مزایای فراوان دارو های گیاهی که اساس مراقبت های درمانی را از آغاز بشریت تا… ادامه مطلب

    وقتی صحبت از عملکردهای اصلی بدن پیش می آید خواب نیز همانند خوردن و نفس کشیدن از عملکردهای حیاتی… ادامه مطلب

    از اولین روز بشر در سراسر جهان داروهای گیاهی اساس مراقبت های بهداشتی را تشکیل می دادند. به همین… ادامه مطلب

    آیا کنجکاوید بدانید قارچ گانودرما در ایران هم موجود است؟ در جواب باید بگوییم بله! گانودرما، قارچی است که… ادامه مطلب

    گانودرما لوسیدوم گونه ای از قارچ هاست  که از طرف شرکت های آرایشی و بهداشتی و مراقبتی به دلیل… ادامه مطلب

    قارچ گانوردما از مواد غذایی بسیار ارزشمند محسوب می شود ولی در مصرف آن باید احتیاط کرد زیرا ممکن است،… ادامه مطلب

    درباره ما

    تماس با ما

    قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    سوالات متداول

    نظرات مشتریان ما

    نمایندگی فروش قارچ گانودرما در کرج

    خانه » مقالات » فواید قارچ گانودرما برای درمان بیماری پسوریازیس

    یکی از بیماری های مزمن پوستی پسوریازیس می باشد. در این بیماری بدن فرد شروع به تولید آنتی بادی و تشکیل سلول های پوستی به مقدار زیاد می کند. با وجود پیشرفت علم پزشکی برای درمان این بیماری پوستی مزمن هنوز درمان قطعی وجود ندارد.

    برخی از محققان چینی اعتقاد دارند که یکی از گیاهان دارویی به نام قارچ گانودرما تا حدودی به کنترل و درمان این بیماری کمک می کند. اگر قصد خرید قارچ گانودرما برای این بیماری را دارید با ما همراه باشید تا تأثیر مصرف قارچ گانودرما بر بیماری پسوریازیس را تا حدودی مورد بررسی قرار دهیم.

    بسیاری از پزشکان طب سنتی عقیده دارند که درمان هر بیماری روش ها و راه حل های مختلفی دارد و می توان در دل طبیعت به دنبال روش های درمان بیماری های مختلف از جمله پسوریازیس پرداخت. یکی از گیاهان دارویی که برای بسیاری از بیماری ها از جمله پسوریازیس مؤثر می باشد قارچ گانودرما است، این قارچ یکی از گونه های قارچ های خوش رنگ و زیبا است که دارای قدمتی طولانی در طب سنتی چینی می باشد. در طب سنتی از این قارچ برای درمان بیماری های مختلف از جمله بیماری های قلبی عروقی، دیابت، چربی خون و بسیاری از دیگر بیماری های عصبی استفاده شده است.قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    مقادیر زیاد آنتی اکسیدان، تری ترپن، بتاگلوکان و دیگر عناصر لازم در این قارچ وجود دارند که باعث شده است این قارچ به گیاه جان افزا تبدیل شود. با مصرف این قارچ قادر خواهید بود تا سیستم ایمنی بدن خود را تا حد قابل توجهی تقویت کنید و در نهایت بیماری های پوستی مختلف خود را درمان کنید. این قارچ تنها برای بیماری های پوستی مؤثر نیست، بلکه برای درمان سرطان ها و بیماری های مختلف نیز مورد استفاده قرار می گیرد و افزایش طول عمر انسان را به همراه خواهد داشت. قارچ گانودرما در چین به قارچ جاودانگی مشهور می باشد. در ادامه در رابطه با نحوه تأثیرگذاری قارچ گانودرما بر بیماری پسوریازیس بیشتر بحث خواهیم نمود.

    یکی از انواع بیماری های خود ایمنی که در آن آنتی بادی ها به مقدار زیاد تولید می شوند و فرمان های سیستم ایمنی بدن را دچار اختلال می کند و باعث می شود گلبول های سفید خون به سلول های بدن حمله کنند، در نهایت سلول های پوستی به مقدار زیاد تولید شده و روی سطح پوست تجمع خواهند کرد. پوست اضافه تولید شده به رنگ قرمز به همراه پولک های نقره ای مشاهده می شوند که به این پولک های نقره ای معمولاً پلاک گفته می شود. پلاک ها در نتیجه التهاب، تولید و تجمع پوست ایجاد می شوند. سیستم ایمنی بدن در افراد مبتلا به این بیماری دستور تولید سلول های پوستی را به میزان زیاد می دهد.

    به طور طبیعی هر ۲۸ تا ۳۰ روز سلول های جدید جایگزین پوست مرده می شوند و سلول های جدید روی سطح پوست قرار می گیرند اما در افراد مبتلا به اختلال پسوریازیس سلول های جدید به فاصله ۲ تا ۳ روز تولید می شوند از این رو به سلول های جدید فرصت جایگزینی داده نمی شود و در نهایت چندین لایه پوست روی یکدیگر جمع شده و به پلاک تبدیل می شوند.

    این پلاک ها معمولاً روی آرنج، زانوها و پشت بیمار تولید می شوند اما احتمال دارد در دیگر بخش های بدن نیز قابل مشاهده باشند. این اختلال یک بیماری واگیردار نیست و همانند ایدز یک بیماری خود ایمنی می باشد که تنها فرد بیمار را درگیر می کند. نیازی به محدود کردن فرد بیمار از ارتباط برقرار کردن با دیگران احساس نمی شود.

    بر اساس مطالعات و پژوهش های انجام شده دیگر دلایل ابتلا به اختلال پسوریازیس دیگر موارد از جمله استرس، عفونت، آسیب دیدگی پوست و ژنتیک می باشد.

    از آنجا که سیستم ایمنی بدن افراد مبتلا به بیماری های خود ایمنی همچون ایدز ضعیف می باشد، این افراد بیشتر در معرض ابتلا به بیماری پسوریازیس قرار می گیرند. مصرف قارچ گانودرما باعث می شود سیستم ایمنی بدن شما تقویت شود و در نهایت از تولید آنتی بادی ها پیشگیری کند و تشکیل پلاک ها روی پوست بیمار را تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

    ترکیبات آلی آلکالوئیدهای موجود در قارچ گانودرما و همچنین خواص آرامش بخش و ضد اضطراب این قارچ از روند پیشروی بیماری تا حد قابل توجه پیشگیری می کند و تولید پلاک های پوستی را به میزان زیادی کاهش می دهد.

    از آنجا که آنتی اکسیدان به میزان زیاد در قارچ گانودرما وجود دارد و همچنین خواص قارچ گانودرما جهت تقویت و افزایش رطوبت پوستی مشهور می باشد مصرف قارچ گانودرما از آسیب دیدن پوست در برابر عوامل خارجی پیشگیری می کند و در نهایت به درمان بیماری پسوریازیس تا حد زیادی کمک می کند.

    افرادی که در بخش های مختلف بدن همچون گلو و دستگاه تنفسی به عفونت مبتلا شده اند بیشتر در معرض ابتلا به بیماری پسوریازیس قرار می گیرند. خواص ضد عفونی کننده و ضد باکتری قارچ گانودرما از عفونت پیشگیری کرده و در آخر باعث سهولت درمان بیماری پسوریازیس خواهد شد.

    با مصرف قارچ گانودرما بیماری شما بهبود یافته و نیازی به مراجعه به پزشک و مصرف داروهای شیمیایی و پرداخت هزینه های بسیار زیاد برای درمان بیماری پسوریازیس نخواهید داشت. یکی از نکات جالب در رابطه با مصرف قارچ گانودرما این است که هیچ گونه ضرری به همراه نخواهد داشت. تنها کافیست برای درمان این بیماری برای مدت زمان کوتاهی قارچ گانودرما را مصرف نمایید تا تاثیرات قابل توجه مصرف این قارچ را روی بیماری خود مشاهده نمایید.

    هرچند مصرف قارچ گانودرما برای درمان پسوریازیس با عوارض جدی همراه نمی باشد اما بهتر است قبل از اینکه مصرف آن را آغاز نمایید با پزشک خود مشورت کرده و دستورهای لازم در رابطه با طریقه مصرف قارچ گانودرما را از پزشک متخصص خود دریافت نمایید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    قارچ گانودرما یکی از شگفت انگیزترین قارچ ها با خاصیت ها و تاثیرات دارویی فراوان می باشد که به دلیل همین خواص منحصر به فردی که دارد امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. عمر این قارچ بسیار طولانی می باشد و بیش از ۱۰ هزار سال است که در کشورهای آسیایی و امروزه در بیشتر کشورها در طب سنتی استفاده می شود. قارچ گانودرما لوسیدوم به صورت خوراکی و دارویی مصرف می شود. و امروزه از این قارچ در درمان بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس استفاده می کنند.

    یکی از بهتری و موثرترین روشها برای درمان بیماری های پوستی استفاده از طب سنتی و داروهای گیاهی می باشد. که گیاه و قارچ گانودرما لوسیدوم یکی از اعجاب انگیزترین و بهترین راهها و روش های دارویی گیاهی برای درمان انواع بیماری های پوستی از جمله پسوریازیس، می باشد. که می توان به روش های مختلفی از آن استفاده کرد مانند مکمل و یا پودری در کنار قهوه و یا به صورت خشک شده.

    قارچ گانودرما به دلیل مقادیر بالای آنتی اکسیدان هایی که دارد با تقویت سیستم ایمنی بدن به درمان بیماری خود ایمنی پسوریازیس کمک می کند. قارچ گانودرما به دلیل خواص ضد التهابی که دارد برای درمان خشکی پوست و خارش ناشی از پسوریازیس مفید است.

    پسوریازیس یک بیماری مزمن پوستی می باشد که باعث می شود بدن فرد مبتلا به این بیماری به تولید بیش از حد معمول سلول های پوستی از طریق تولید آنتی بادی بپردازد. برای بیماری پسوریازیس درمان قطعی یافت نشده است اما بسیاری از متخصصین طب سنتی و محققین چینی با آزمایشات خود به این نتیجه رسیده اند که قارچ گانودرما لوسیدوم، تاثیر بسیار زیادی در کنترل و درمان این بیماری دارد.

    از آنجا که پسوریازیس یک بیماری خودایمنی می باشد با تشکیل آنتی بادی های فراوان سیستم ایمنی دچار اختلال می شود و در نتیجه ی آن گلبول های سفید خون به سلول های خود بدن حمله می کنند و باعث تجمع و تشکیل سلول های پوستی به مقدار بسیار زیادی بر روی سطح پوست می شوند.قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    در پسوریازیس سیستم ایمنی با دستور بیش از حد تولید سلول های پوستی باعث ایجاد پلاک می شود که نتیجه ی تجمع و التهاب پوست است که به رنگ قرمز می باشند به همراه پولک هایی نقره ای رنگ. حال قارچ گانودرما لوسیدوم با ترکیبات خاص و فوق العاده خود مانند، تری ترپن ها، بتاگلوکان و همچنین آنتی اکسیدان های فراوانی که دارد در کنار دیگر عناصر شگفت انگیز خود باعث تقویت سیستم ایمنی و در نتیجه درمان بیماری های پوستی می شود.

    تاثیر قارچ گانودرما لوسیدوم بر درمان بیماری پسوریازیس با توجه به شدت و همچنین مدت بیماری متغیر می باشد. در بعضی موارد تنها با مصرف یک ماه از قارچ گانودرما بیماری درمان پیدا می کند. اما در بعضی موارد نیز نیاز به مصرف مداوم گانودرما برای بهبود بیماری می باشد. تاثیرات قارچ گانودرما به عواملی مانند جنسیت، شدت و مدت بیماری و همچنین سن فرد بیمار بستگی دارد. بنابراین با مصرف مرتب و مداوم این قارچ علاوه بر بهبود پیدا کردن بیماری، دیگر به مصرف انواع داروهای شیمیایی، ویزیت های مداوم دکترها و هزینه های بسیاری که به همراه دارد نیازی نیست.

    از مهمترین علت های ایجاد این بیماری فاکتورهایی مانند عفونت، ژنتیک، آسیب رسیدن به پوست فرد، استرس و اضطراب و همچنین آسیب دیدن سیستم ایمنی می باشد. و قارچ گانودرما لوسیدوم با تاثیراتی که بر درمان هریک از این فاکتورها دارد باعث درمان و کنترل بیماری پسوریازیس می شود. که در ادامه به تاثیرات گانودرما به درمان هریک از آنها می پردازیم.

    یکی از علت های ایجاد بیماری پسورزیانس، عفونت می باشد. افرادی که مبتلا به انواع عفونت ها و التهابات در نقاط قسمت های مختلف بدن می باشند و دارای عفونت های ریوی، گلو و تنفسی می باشند بیشتر احتمال مبتلا به این بیماری را دارند و مستعد آن می باشند. قارچ گانودرما لوسیدوم با خواص بی نظیر خود مانند ترکیبات و خاصیت های ضد باکتریایی و ضد عفونی کننده از ایجاد انواع عفونت ها جلوگیری می کند. و در نتیجه احتمال ابتلا به این بیماری بسیار کاهش می یابد.

    یکی از خواص قارچ گانودرما برای جلوگیری از بیماری پسوریازیس جلوگیری از زخم و آسیب رسیدن به پوست بدن است. وجود مقادیر فراوان ترکیباتی مانند آنتی اکسیدان ها در این قارچ شگفت انگیز و همچنین خاصیت قارچ گانودرما لوسیدوم در ایجاد رطوبت لازم برای پوست و تقویت آن باعث مقاومت و حفاظت از سطح پوست در برابر آسیب های احتمالی و عوامل بیرونی می شود.

    از دیگر تاثیرات قارچ گانودرما پیشگیری از افسردگی، اضطراب و استرس می باشد. که این خاصیت خود در پیشگیری از بیماری پسوریازیس تاثیر بسزایی دارد. قارچ گانودرما لوسیدوم با ترکیبات خاصی که دارد مانند ترکیبات آلی آلکالوئیدها و همچنین خاصیت های ضد اضطرابی و آرام بخشی که دارد می تواند در پیشروی پسورزیاس و باعث کم شدن پلاک های ایجاد شده بر روی سطح پوست می شود. بنابراین می توان با مصرف مداوم و به اندازه ی قارچ گانودرما باعث جلوگیری از افسردگی و اضطراب شد و هم از ایجاد این بیماری و پیشروی آن جلوگیری کرد.

    از خواص بسیار مهم قارچ گانودرما تقویت سیستم ایمنی بدن می باشد. افرادی که مبتلا به بیماری اچ ای وی می باشند بیشتر از دیگر افراد در معرض ابتلا به این بیماری، به دلیل سیستم ایمنی ضعیف می باشند. و گانودرما با تقویت سیستم ایمنی بدن از ایجاد پلاک ها بر روی پوست از طریق جلوگیری از تولید آنتی بادی ها جلوگیری می کند و در نتیجه از ایجاد این بیماری و پیشروی آن جلوگیری می کند.

    برای درمان بیماری پسوریازیس می توان از قارچ گانودرما به صورت پودری، کپسول، قرص و اسپری استفاده کرد. و بهترین روش مصرف و استفاده از آن روش دم کردن این قارچ در دمای ملایم به صورت دمنوش و چایی می باشد.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    در این قسمت از مقاله می‌خواهیم در ارتباط با یک قارچ از انواع قارچ‌ها که بسیار معتبر و معروف… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما یکی از قارچ‌های بسیار ارزشمند جهان است که با کلاهک به رنگ‌های قرمز، قرمز مایل به قهو‌ه… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما یک نوع قارچ دارویی است، قارچ های دارویی ترکیبی از مواد ضد باکتری ، ضد قارچ و… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما قارچی چتری شکل است که در طبیعت، بر روی تنه درخت در کوهستان رشد می کند و… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما لوسیدوم که از تیره گانودرماتاسه می باشد، عمر یک ساله دارد و در موارد درمانی کاربرد های… ادامه مطلب

    یکی از معضلاتی که بشر همواره با آن مواجه بوده است، آسیب های وارده از محیط اطراف اوست. بیماری… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما که به آن رِی شی یا جان افزا نیز گفته می ‌شود از مواردی است که در… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما یکی از قارچ های دارویی می باشد که در چندین نوع و رنگ مختلف یافت می شود… ادامه مطلب

    قارچ گانودرما لوسیدوم یک قارچ خالص و اصل است که سالیان سال است در قاره آسیا و بسیاری از… ادامه مطلب قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    قارچ گانودرما دارای خواص منحصر به فردی است که کمک زیادی به تقویت سیستم ایمنی بدن می کند و… ادامه مطلب

    صفحه اصلی

    مقالات

    ارتباط با ما

    درباره ما

    تلفن: ۰۹۱۲۰۴۶۹۶۲۲

    ایمیل: info@ganodermaonline.irروز و ساعات کاری: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 17 و پنجشنبه‌ها 9 الی 13

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

    پسوریازیس یک بیماری عود کننده مزمن پوستی است که به صورت لکه های قرمز با فلس های سفید-نقره ای خود را نشان می دهد که به آن ها پلاک پسوریاتیک می گویند. این پلاک ها به دلیل التهاب و تولید بیش از حد پوست ایجاد می شوند. این پلاک ها در هر ناحیه از بدن می توانند ایجاد شوند اما معمولا در آرنج و بازو دیده می شوند. پسوریازیس می تواند منجر به التهاب مفاصل شود که به آن آرتریت پسوریاتیک می گویند. در آمریکا براورد شده است که ۲ درصد از جمعیت مبتلا به این بیماری هستند.

    علائم بیماری پسوریازیس با تجویز مقدار موثر عصاره گانودرما به بیمار کاهش یافته است و این مقدار با افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 همراه بوده که موجب بهبود بیماری گردیده است.قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    پسوریازیس یک اختلال پوستی بوده که با التهاب و تکثیر غیر طبیعی بافت پوست همراه است. مطالعات متعدد نشان داده است که لنفوسیت های T و سیتوکین ها نفش مهمی در بیماری زایی آن ایفا می کنند.

    مطالعه حاضر نقش عصاره گانودرما لوسیدوم را در درمان بیماری پسوریازیس مورد بررسی قرار داده است. مشاهده شده است که عصاره قارچ موجب افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 شده است. افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 نقش مهمی در درمان پسوریازیس دارد که بیشتر مربوط به ویژگی های ضد التهابی می شود.
    علائم التهابی می تواند با کاهش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 همراه باشد که ممکن است با عصاره گانودرما لوسیدوم درمان شود. این اتفاق ممکن است در بیماری های دیگری همچون بیماری های التهابی روده، ام اس و التهاب ناشی از پیوند عضو و عفونت های ویروسی هم دیده شود.

    در این مطالعه، یکی از اجزای گانودرما لوسیدوم که تحت عنوان “جزء سوم” یا “F3” نامیده می شود، شامل یک گلیکوپروتئین با باقیمانده های قند فوکوز است. در برخی نمونه ها، باقیمانده های فوکوز به واسطه پیوند های α-۱،۲-فوکوزیدیک و α-۳،۴-فوکوزیدیک در نزدیکی انتهای آزاد زنجیره قندی قرار می گیرند. در سایر نمونه ها، گلیکوپروتئین حاوی فوکوز می تواند شامل گلوکز، مانوز، N-استیل گلوکز آمین، گزیلوز و گالاکتوز باشد. یک بخش اسید آمینه ای هم می تواند در برگیرد و ممکن است شامل تغییراتی باشد که ویژگی های گلوکوپروتئین حاوی فوکوز را تحت تاثیر قرار ندهد.

    تاثیر F3 بر بیان سیتوکین های IL-1Ra و IL-10 از سلول های طحال موش
    نتایج نشان می دهد که F3 می تواند موجب تحریک بیان سیتوکین های IL-1Ra و IL-10 در سلول های طحال موش شود.

    تاثیر تیمار F3 بر سطح سرمی سیتوکین های IL-1Ra و IL-10 از موش نژاد BALB/c
    نتایج نشان می دهد که ۱ و ۳ ساعت پس از تیمار با F3، موش افزایش معنا داری را در سطح سرمی سیتوکین های IL-1Ra و IL-10 نشان داد. یافته های حاضر نشان می دهد که F3 بیان سرمی سیتوکین ها را تغییر می دهد که با علائم پسوریازیس مرتبط است.

    تاثیر تیمار F3 بر بیماران مبتلا به پسوریازیس
    به دو بیمار مبتلا به پسوریازیس کپسول F3 به صورت خوراکی دو بار در روز، یک بار صبح و یک بار عصر داده شد. هر کپسول F3 دارای ۱۷۵ میلی گرم F3 به همراه سایر افزودنی های بی اثر می باشد. بهبود علائم پوستی هم در بیمار مرد و هم زن پس از درمان با F3 قابل توجه بود.

    چه شکل از گانودرما لوسیدوم برای مصرف مناسب است؟

    بهترین گونه گانودرما را می توانید از اینجا تهیه کنید.

     

    نحوه مصرف گانودرما لوسیدوم برای بهبود پسوریازیس به چه صورت است؟
    بهترین روش مصرف عصاره گیری (دم کردن ملایم-جهت مشاهده اینجا کلیک کنید) می باشد.

    منبع: Compositions and methods for treating psoriasis by Ganoderma lucidum (Reishi) polysaccharides (United States Patent 7947283)

    از سال 95 که متوجه ارزش دارویی قارچ‌ها شدم و جای خالیشون رو حس کردم تصمیم گرفتم که شروع کنم به تولید قارچ و همینطور ترجمه مقالات معتبر درباره آنها و راهنمایی دیگر علاقه‌مندان به فعالیت در این حوزه.

    سلام، من اگه قارچ كامل گانودرما رو بخرم چجوري بايد استفاده كنم؟

    سلام و عرض ادب، به یکی از روش های ذکر شده در لینک زیر:https://ghar.ch/category/روش-های-مصرف-قارچ-گانودرما-لوسیدوم

    سلام چند درصد روی پسوریازیس تاثیر داره؟

    با سلام
    اکثر مشتریان پسوریازیس ما نتیجه گرفته و رضایت کامل از گانودرما را دارند.
    با تشکر از نظردهی شما.

    قارچ گانودرما اصلی وقلابی داره هرجا یه قیمتی داره

    سلام
    کاملا درسته این موضوع
    گانودرمای اصل با کیفیت دارای پوسته جگری رنگ با مقداری اسپور قهوه ای رنگ نشسته روی چتر می‌باشد.
    در صورتیکه نیاز به به اطمینان از اصل بودن قارچ دارید آن را به شکل کامل و نه پودر خریداری فرمایید و یا در یکی از آزمایشگاه های شناسایی مورد آزمایش قرار بدهید.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

    قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    دفتر مرکزی: تبریز – خیابان ۷ تیر – ۱۸ متری بیلانکوه – پلاک ۹۲ – طبقه اول

    تلفن: ٠٩١٤٧٨٠٠٩٢٤

    شنبه تا چهارشنبه : ۱۰:۰۰-۲۲:۰۰

    پنجشنبه و تعطیلات: ۱۲:۰۰-۲۲:۰۰

    فروشگاه «قار.چ» فعالیت خود را از سال ٩٥
    آغاز و در این مدت موفق به تولید و ارایه قارچ‌ گانودرما لوسیدوم با بهترین کیفیت شده است.

    window.dataLayer = window.dataLayer || [];
    function gtag(){dataLayer.push(arguments);}
    gtag(‘js’, new Date());

    gtag(‘config’, ‘UA-101791727-1’);


    نام کاربری یا آدرس ایمیل *


    گذرواژه *

  • عکس نوشته پاك مهر
  • مرا به خاطر بسپار

    ورود


    گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟


    کلمه کاربری یا ایمیل *


    رمز عبور *


    ورود

     پیک تهران و سفارشات پستی رایگان ارسال می شود 

    پسوریازیس (Psoriasis) که با نام‌های بیماری صدف پوستی یا صدفک هم شناخته می‌شود یک بیماری خود ایمنی پوستی است یعنی در این بیماری سیستم ایمنی سیگنال‌های نادرست ارسال می‌کند و به همین دلیل رشد سلول‌های پوست افزایش می‌یابد. در حالت طبیعی بدن، سلول‌های پوست از عمق و از لایه‌های زیرین به سمت روی پوست حرکت می‌کنند و به صورت سلول‌های مرده از بدن خارج می‌شوند. ولی در بیماری پسوریازیس با رشد بیشتر سلول‌ها، چندین لایه سلول مرده روی پوست جمع می‌شود که حالتی فلسی و پوسته پوسته به وجود می‌آورند.قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    سلول‌ها در سطح پوست بدن، چرخه زندگی سریع‌تری دارند و با سرعت زیاد تولید می‌شوند. به همین دلیل بافت زمخت، ضخیم و نقره‌ای رنگی به وجود می‌آورند که باعث خارش، التهاب و قرمزی پوست می‌شود. هدف از درمان پسوریازیس توقف رشد سریع سلول‌هاست. باید متذکر شد پسوریازیس  بیماری واگیردار و مسری نیست. ولی می‌تواند به بخش‌های دیگر بدن نیز آسیب برساند و  برای خود فرد خطرناک شود. این بیماری ممکن است در مواقع مختلف تشدید شده، بهبود پیدا ‌کند یا مجدد بروز کند.

    گفته شده است که دلیل اصلی بیماری پسوریازیس به وراثت باز می‌گردد. به این معنا که از بدو تولد در ژن فرد وجود دارد، ولی بروز آن قطعی نیست. برخی از عوامل مانند عفونت، تحریکات موضعی، داروهای خاص، آسیب پوست، آب و هوا، سیگار، الکل و استرس می‌تواند این بیماری را نمایان کند. علائم شایع  اغلب در ناحیه آرنج، زانو و سر دیده می‌شود.

    علائم  در افراد مختلف متفاوت است، ولی نشانه‌های رایج آن را می‌توان در موارد زیر دسته‌بندی کرد:

    با توجه به محل بروز علائم و درصد شیوع آن، در دسته‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود که در این مقاله به ذکر نام دسته ها بسنده می کنیم :

     

    درمان پسوریازیس با گانودرما

     

    یکی از ساده‌ترین راه‌های درمان بیماری پسوریازیس استفاده از کرم‌های مرطوب کننده است. البته که در موارد حاد این محصولات تأثیری ندارند ولی در پسوریازیس خفیف می‌تواند از خشکی، فلسی شدن و ترک پوست جلوگیری کند. در موارد شدیدتر برای درمان‌های موضعی از کرم و پمادهای حاوی ترکیبات نفتی از جمله دیررانول، تزارتون و ترکیبات ویتامین دی مانند کلسپتریول، کلسیتریول یا تاکالسیتول استفاده می‌شود. همچنین پماد حاوی ترکیب کورتیکواستروئید نیز در برنامه درمانی قرار می‌گیرد. البته لازم به ذکر است که با مصرف این پمادها پسوریازیس فقط تا حدی کنترل شده و درمان نمی‌شود و باید به دنبال راهکار اساسی تری بود .

    گانودرما بخاطر داشتن ترکیبات منحصر بفرد و همچنین تاثیرات مثبتی که بر روی بدن میگذارد میتواند در درمان و کنترل بیماری پسوریازیس نقش مهمی داشته باشد.

    به طوری که علائم بیماری پسوریازیس با تجویز مقدار موثر عصاره گانودرما به بیمار کاهش می یابد و این مقدار با افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 همراه بوده که موجب بهبود بیماری گردیده است. همچنین مطالعات متعدد نشان داده است که لنفوسیت های T و سیتوکین ها نفش مهمی در بیماری زایی آن ایفا می کنند.

    مطالعه حاضر نقش عصاره گانودرما لوسیدوم را در درمان بیماری پسوریازیس مورد بررسی قرار داده است. مشاهده شده است که عصاره قارچ موجب افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 شده است. افزایش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 نقش مهمی در درمان پسوریازیس دارد که بیشتر مربوط به ویژگی های ضد التهابی می شود.
    علائم التهابی می تواند با کاهش بیان ژن های IL-1Ra و IL-10 همراه باشد که ممکن است با عصاره گانودرما لوسیدوم درمان شود. این اتفاق ممکن است در بیماری های دیگری همچون بیماری های التهابی روده، ام اس و التهاب ناشی از پیوند عضو و عفونت های ویروسی هم دیده شود.

    پسوریازیس و گانودرما

     

    در کنار گانودرما به عنوان راه حل درمانی ، می‌توان با رعایت برخی نکات ساده درمان را تسریع بخشید. البته این موارد به تنهایی باعث درمان نمی‌شوند ولی می‌توانند کمک کننده باشند. این نکات عبارتند از:

    قرار گرفتن زیر نور آفتاب به میزان کم، می‌تواند باعث تسکین پوست شود اما استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید.

    دوش گرفتن به آرامش پوست ملتهب کمک می‌کند و سلول‌های خشک شده روی سطح پوست را می‌شوید. از صابون‌های خشک و عطری که چربی پوست را از بین می‌برند، استفاده نکنید. توصیه می‌شود در استحمام از آب ولرم به جای آب داغ استفاده کنید. همچنین می‌توانید از خواص روغن‌های گیاهی طبعیی برای نرم کردن و رطوبت رسانی به پوست بهره‌مند شوید.

    رسیدن به وزن متناسب می‌تواند باعث بهبود در تاثیرگذاری روش‌های درمان شود.

    ویتامین‌ها در روند بهبود تأثیرگذار هستند. روغن ماهی، امگا ۳، ویتامین دی، شیر سویا و آلوئه ورا نیز باعث بهبود بروز علائم می‌شوند.

    از فست فود،  مواد غذایی فرآوری شده ، گوشت قرمز و چربی‌های اشباع شده دوری کنید و به دنبال تغذیه سالم باشید. پروتئین‌های خالصی مانند مواد غذایی حاوی اسید چرب امگا ۳ مانند ماهی سالمون، میگو، تخم کتان و سویا مفید هستند

    اگر از بیماران پسوریازیس بپرسیم چه عاملی باعث تشدید بیماری شما می شود، اکثر آنها پاسخ خواهند داد: استرس. از طرف دیگر وجود این بیماری به خودی خود برای فرد مبتلا، ایجاد استرس می کند.  در این شرایط، پیدا کردن روش هایی برای کم کردن و کنترل استرس از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه استرس و اضطراب می‌تواند باعث وخیم شدن اوضاع شود.

    این مورد نیز مانند مورد قبلی از عوامل تحریک بیماری به شمار می‌رود. اگر به بیماری پسوریازیس مبتلا هستید و به درمان فکر میکنید ، به هیچ وجه به سراغ این دو مورد نروید.

    سلام حدود ۳ ماه پیش ازتون قارچ خریده بودم خواستم ازتون کلی تشکر کنم لطف بزرگی برای من بودید ، برای پسوریازیسم استفاده کردم خیلی خیلی بهتر شدم پسوریازیس من به حدی شدید بود که تا مرز انصراف از کارم رسیده بودم ! اعتماد به نفسمو از دست داده بودم و افسردگی غالب شده بود بهم ! یه دنیا ازتون ممنونم .

    سلام طرز استفادش چطوریه؟

    سلام و احترام روزانه ۲ گرم به مدت ۲-۳ ساعت دم و میل میفرمایید ، با توجه به طبع سرد قارچ ، بهتر از باگرمی هایی نظیر ” عسل ، شیره انگور و.. مطابق میل ترکیب شود

    سلام گلم آیا ناخنتون درگیر بوده

    قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    ۲۴ ساعته پاسخگوی شما هستیم

    فروشگاه  گانودرم از سال 1395 در زمینه ی تولید و عرضه قارچ های خوراکی و دارویی در ایران فعالیت می کند . از جمله محصولات فروشگاه گانودرم میتوان به قارچ گانودرما ،قارچ شیتاکه ، قارچ دم بوقلمون ، قارچ صدفی و نگینی  اشاره نمود. ما کوچکترین عضو خانواده قارچ شناسی ایران هستیم  و برای تامین نیاز کاربران و آشنایی هر چه بیشتر جامعه ایرانی با این نوع محصولات دارویی و پی بردن به ارزش های غذایی آن ها می کوشیم . محصولات فروشگاه گانودرم حاصل سالها تجربه و تلاش مستمر ، دقیق آکادمیک است.

    کاربران گرامی حتما قبل از مصرف محصولات با پزشک خود مشورت نمایند

    .

    سومین کلاس آموزشی آکادمی طبایع با موضوع

    تناسب اندام و چاقی و لاغری از دیدگاه طب سنتی

    اگر این روزها کمی در فضای مجازی و اینترنت گشت و گذار کرده باشید، قطعاً با تبلیغاتی چون گانودرما، اکسیر جادویی تمام بیماری‌ها و مشکلات جسمی، قهوه گانودرما و تقویت سیستم ایمنی بدن یا حتی گانودرما، قاتل افسردگی و خستگی و مواردی مشابه این برخورد کرده باشید، این تبلیغات آنقدر در فضای مجازی گسترش پیدا کرده که می‌توان گفت که برنامه اینستاگرام نیز تبدیل به اسپانسر انحصاری تبلیغات گانودرما شده است.

    پس تاکنون هر آنچه درباره قارچ گانودرما شنیده اید را فراموش کنید و در ادامه این پست با ما همراه باشید تا ببینیم در پس ماجرای این قارچ و در حد فاصل تبلیغات تا واقعیت چه می‌گذرد!

    منبع: سایت سازمان غذا و دارو به نقل از دکتر کیانوش جهانپور، رئیس مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت و سخنگوی سازمان غذا و داروقهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    در صورتی که این مطلب برای شما مفید بود از ما حمایت کنید.

    چرا باید حمایت کنم؟

    دایی بنده پی‌سی داشتند و با مصرف قارچ گانودرما و یک نوع کرم کاملا خوب شدند و الان بجای قهوه اسپرسو از این نوع مصرف می‌کنند ک بدن پاکی داشته باشند

    بله، همینطور که در بالا اشاره شد، این نوع قارچ روی تعداد انگشت شماری از بیماری ها اثربخش بوده و هنوز به مرحله ای از قطعیت نرسیده که برای اکثر بیماری ها، خصوصاً بیماری های مرتبط با سیستم ایمنی با اطمینان خاطر تجویز بشه و حتی ما شاهد مراجعه کنندگانی هم بودیم که با مصرف گانودرما وضعیت بیماریشون وخیم تر شده. پس در مصرف آن باید جوانب احتیاط را رعایت کرد

    خدایش اگه راسته من استفاده کنم چون منم لک وپیس دارم

    بله استفاده کردن و جواب گرفتن

    توچقدرتابلویی😂😂😂

    سلام .حتی فروشندگان قهوه گانودرمانمی دانندچرابسته ها بیست عددی است .این بخاطراین هست که بعدازاستفاده ده روزاستراحت کنیم یعنی ده روزنخوریم . من چهارماه پشت سرهم خوردم الان یبوست شدیددارم ولی یک خاصیت خوبش این بودکه دیسکم خوب شد.

    مصرف لبنیات رو کم کن وسعی کن ورزش کنی ومیوه وآب زیاد استفاده کنید

    برای مادر خود خریدم…و بیماری پسوریاسیس ان بعد از چهارده سال که به صورت زخم بروی کمر داشت و همچنین سر بهبود پیدا کرد و خوب شد …درمانی که با هیچ دکتر و دوای ساختگی و قرص و دارو خوب نمی شد، بااین قهوه گانودرما خوب شد.

    سلام من هم یکی از استفاده کننده های قهوه ی گانودرما بودم که برای دیابت نوع ۲ گفته بودند اثر بخشه ولی ۶ ماه خوردم هیچ تاثیری روی دیابتم نداشت ولی کبد چرب و سنگ کلیه وتو دی سینه داشتم خوب شدم

    این گانودرمای مسخره تمام سیستم بدن منوبهم ریخته. خونریزی معده ودل دردای ‌شدیدامونموبریده. خدالعنت کنه بیز روبااون قهوه های گانودرما.

    باسلام اگر در مطالبی که در مورد بی تاثیر بودن مصرف گانودرما بر بیماری دیابت نوع ٢ تاکید میکنید پس چرا در شبکه های تلویزیون صدا و سیما تبلیغات میکنن? یعنی شماها از اطبا چینی بیشتر سرتون میشه? که چند صد سال قدمت داره? مردم از نداری و گران بودن داروها به اینگونه داروها پناه آوردن اگه فایده هم نداشته باشه از داروهای شیمیای که چندین جارو آسیب میزنه بهتره

    سلام، شما مطلب بالا رو با دقت بخونید، ما راجع به واقعیت قارچ گانودرما و برخی از خواص اون صحبت کردیم و اشاره کردیم این قارچ در درمان شماری از افراد موثر بوده اما در برخی خیر، و هنوز شواهد کافی راجع به اون وجود نداره و ماده ای که روی همه افراد اثر درمانی مشابه نداره و کاملاً با قطعیت تمام باعث درمان کامل یک بیماری نشده و حتی مشخص نیست برندهای موجود در بازار تقلبین یا اصل، رو چطور میشه به همه افراد تجویز کرد؟ و طبیعتاً هر تبلیغی مبنی بر صحت اون نیست.

    گانودرمای واقعی و مطمئن در ایران فقط گانودرمای سارین فام است که فک‌کنم در صفادشت کارخانه دارند و کاملا علمی تولید می کنند.

    سلام ،بنده تقریبا حدود ۵ماه هست که بدلیل حساسیت به گلوتن از قهوه گانودرما هرروز یکساعت قبل از صبحانه استفاده میکنم ،که خوشبختانه نسبت به ۱۱ماه قبل بهتر شدم . مصرف قهوه گانودرما واقعا عالی هست ،چرا که من تا یکسال قبل از حساسیت شدی پوستی ناشی از گلوتن رنج میبردم وحتی شبها از خارش بدن که منجر به زخم می شد ، خیلی اذیت میشدم ،وهیچ دکتری هم این مشکل من را تشخیص نداد وفقط دکترسپهر متخصص پوست توانست تشخیص دهد. این قهوه واقعا بدردم خورد والان خوشبختانه بهبودی حاصل گشته است

    درود من بیماری پسوریازیس داشتم با مصرف سوپریم گانودرما درمان شدم البته بعد از حدود ۳ ماه مصرف مداوم بهتر شدم و بعد از ۸ ماه از بین رفت و همچنان مصرف میکنم .و سیستم ایمنی و خلق و خوی نیز. تاثیر بسیار مثبتی داشته.و به همه مردم چه بیمار و چه سالم توصیه میکنم

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    از تیم طبایع برای تولید محتوای جدید حمایت می‌کنم.

    چرا حمایت کنم؟

    | طب سنتی برای همه © 1398 – تمامی حقوق محفوظ است. |

    قهوه گانودرما از قارچ جان‌افزا یا قارچ ریشی با نام علمی Ganoderma_lucidum قارچی یک ‌ساله، بدست می آید. در برخی منابع با عنوان گیاه پادشاهان یا پادشاه گیاهان از آن نام می برند، قارچ گانودرما سابقه ای ۵۰۰۰ ساله دارد. نام های دیگر این قارچ؛ قارچ جان افزا و اکسیر جوانی است. نام محلی این قارچ در چین، لینگ زی؛ در ژاپن، ریشی و در کره، یونگ زهی می‌باشد.

     

     

    برای آشنایی بیشتر با قارچ گانودرما پیشنهاد می کنیم ویدئوی زیر را مشاهده کنید:قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

     

    از قارچ جان‌افزا برای تقویت دستگاه ایمنی بدن و درمان عفونت‌های ویروسی مانند آنفلوآنزا و اختلالات ریوی مانند آسم و برونشیت استفاده می‌شود.

    گانودرما مواد فعال بیولوژیک همچون انواع استرول‌ها، پروتئین‌ها، پلی ساکاریدها، تری ترپنوئیدها و ملانین دارد که پلی ساکاریدها و تری ترپنوئیدهای آن به علت خاصیت ضد سرطانی، اهمیت زیادی دارد. اسپور این قارچ نیز دارای ترکیبات فعال با خاصیت درمانی می‌باشد.

    بر اساس تحقیقات این قارچ باعث ايجاد تعديل در سيستم ايمني می شود، التهاب را از بين مي برد، توليد انرژي توسط ميتوکندري سلول ها را افزايش مي دهد و راديکال هاي آزاد را نیز از بين مي برد.

    خود قارچ گانودرما و هاگ آن، به بهبود برخی از بیماری ها و سلامتی بشر کمک مي کند. بزرگترين مزيت این قارچ، تقویت سيستم ايمني است. همچنین اين قارچ به بدن کمک مي کند تا با انواع فشارهاي فيزيکي مانند تروما، بيخوابي، تب، مسموميت، استرس رواني، عفونت، يا تشعشعات خود را تطبيق دهد.

    گفته می شود قارچ گانودرما مانند يک تنظيم کننده عمل مي کند که سيستم ايمني بدن انسان را تنظيم مي کند. هدف اصلي اين گياه رديابي پاتوژن هايي مانند باکتري ها و ديگر ويروس هايي است که به بدن حمله مي کنند. اگر سيستم ايمني بدن مورد تهديد قرار گيرد ويروس، انگل، باکتري و قارچ هايي توليد مي کند که باعث بيماري مي شوند. استفاده مکرر از آنتي بيونيک ها، عوامل ضد ويروسي و داروهاي ضدقارچ باعث مي شود ميکروب ها نسبت به اين داروها مقاوم شوند. اما مصرف قارچ گانودرما اين مشکلات را برطرف مي کند. اين گياه به عنوان يک مکمل براي رفع عوارض جانبي ناشي از شيمي درماني در درمان سرطان ها محبوبيت بسياري يافته است.

    ويژگي هاي ضداسترس در قارچ گانودرما باعث تقويت حافظه، کاهش تنش و تقويت قدرت تمرکز مي شود. علاوه بر اينکه، این قارچ براي درمان بيماري هايی مانند آلزايمر و زوال عقل که سالمندان را تحت تاثير قرار مي دهد بسيار مفيد است.

    بعضي دیگر از فوايد سلامتي قارچ گانودرما عبارتند از تاثيرات آنتي اکسيدان روي بدن، تاثيرات مثبت روي سيستم گردش خون و سيستم تنفسي. به علاوه، تحقيقات نشان داده که اين گياه قادر به کاهش فشار خون بالا، متعادل ساختن سطح کلسترول و کاهش علائم برونشيت، آسم و ديگر مشکلات ريوي است.

     

    خواص دارویی قارچ گانودرما چیست؟

     

    قهوه گانودرما نوشیدنی است که برخی از طرفداران آن می گویند طیف وسیعی از مزایای سلامتی را ارائه می دهد ولی بیشتر، توسط افرادی استفاده می شود که دوست دارند میزان مصرف روزانه قهوه خود را کاهش دهند و در کنار آن از مزایای سلامتی بی شمار گانودرما بهره مند شوند.

     

    با وجود ادعای بازاریابان در مورد فواید قهوه گانودرما، اما هیچ منبع علمی تأثیرات سلامتی قهوه گانودرما را اثبات نمی کند و تا به امروز ،هیچ مطالعه ی علمی، اثرات سلامتی قهوه گانودرما را آزمایش نکرده است. با این حال، تحقیقات اولیه نشان می دهد که گانودرما به تنهایی، مزایای سلامتی خاصی را دارد.

    علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که نوشیدن قهوه، به طور کلی، ممکن است اثرات مفیدی داشته باشد به عنوان مثال، گزارشی در سال ۲۰۰۶ در علوم غذایی و تغذیه بیان نمود که مصرف قهوه ممکن است به جلوگیری از چندین بیماری مزمن (از جمله دیابت و بیماری پارکینسون) کمک کند ولی در همین تحقیق نشان داده شد كه مصرف قهوه با افزایش فشار خون بالا (یك عامل اصلی خطر برای بیماری های قلبی) مرتبط است. در حالی که گفته می شود گانودرما به فشار خون بالا و بیماری های قلبی کمک می کند (منبع: verywellhealth).

    گفته می شود بهترین حالتی که قارچ گانودرما بیشترین خواص خود را آزاد می کند با قهوه است. برای درست کردن قهوه گانودرما می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

    ۱-یک قاشق چای خوری از پودر قارچ گانودرما و ۳۲ اونس آب در یک ظرف بریزید و اجازه دهید تا بجوشد.

    ۲- دما را کم کنید تا به مدت ۱۰ تا ۲۰ دقیقه جوشیده شود.

    ۳- به اندازه ۵-۱۰ قاشق غذاخوری دانه های قهوه را اضافه کنید و در فرنچ پرس (وسیله ای که جهت ساخت قهوه فرانسوی استفاده می شود). سپس مخلوط آب و پودر قارچ را به آن اضافه کنید و اجازه دهید به مدت ۴ دقیقه در مایع بماند.

    ۴- سپس مخلوط را به ظرف بازگردانید و دمای متوسطی به آن بدهید. می توانید یک قاشق غذاخوری روغن نارگیل و یا برخی از کره ها و یا در بهترین حالت خامه و یا شیر بادام هم به صورت اختیاری به مخلوط اضافه کنید.

    ۵- با استفاده از یک مخلوط کن مواد را با هم مخلوط کنید؛ قهوه گانودرما آماده است.قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

     

    درست است که قارچ گانودرما و فرآورده‌های  آن به طور کلی امن و غیرسمی ارزیابی می‌شوند و اینکه گانودرما برای درمان دامنه‌ی گسترده‌ای از بیماری‌ها اثبات شده است و مقالات علمی بسیاری در جهان در ۲۰ سال گذشته در این باره ارائه شده است، اما این به این معنی نیست که آن را به شکلی نادرست یا در حجم غیرمعقول استفاده کنید، پس پیش از مصرف توصیه می‌شود حتما موارد زیر را بررسی کنید زیرا ممکن است عوارض جانبی وجود داشته باشد:

     

     

     

    اگرچه ممکن است از طعم قهوه گانودرما لذت ببرید، اما عجله نکنید. تحقیقات زیادی وجود دارد که هنوز هم باید در مورد قهوه گانودرما انجام شود و تأثیرات آن در آزمایشات بالینی در مقیاس بزرگ بررسی شود.

    اگر هنوز هم قصد تهیه قهوه گانودرما را به عنوان یک قسمت منظم از رژیم غذایی خود دارید ، حتماً ابتدا با پزشک خود صحبت کنید.

  • عکس نوشته فاطمه خُسنی (حُسنا)
  • تمامی نکات گفته شده، به این معنی نیست که گانودرما برای هر بیماری، درمان است زیرا نظر پزشک درباره مصرف آن بسیار مهم است، پس پیشنهاد می کنیم قبل از مصرف پودر و یا قارچ خشک گانودرما حتماً با پزشک مشورت کنید و سپس اقدام به مصرف این محصولات کنید.

    اگر تمایل دارید قارچ گانودرما را پرورش دهید و یا با نحوه کشت و پرورش آن آشنا شوید بر لینک های زیر کلیک کنید:

     

     

    کتاب آموزشی کشت و پرورش گانودرما 

    فیلم آموزشی رایگان کشت و پرورش گانودرما

     

    خیلی مطلب خوبی بود دوستان ما خیلی از این قهوه تعریف می کنن همیشه

    لطف دارید

    سلام میخواستم اطلاعاتی در مورد نحوه خرید کمپوست قارچ گانودرما کسب کنم و اینکه قیمت آن در حال حاضر چقدر است؟قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس

    اقا محمد عزیز سلام قرار است ان شالله به زودی یک دوره کامل از صفر تا صد پرورش قارچ گانودرما از تولید کمپوست تا تولید و برداشت قارچ به صورت تئوری و عملی در سایت قرارداده شود ات دوستان عزی باگذراندن این دوره به طور کامل با پرورش این قارچ اشنا شده و برای خودشان اقدام به تولید ان نمایند.

    سلام. من پدر سرطان معده داره و شیمی درمانی هم نمیشه. شما کدوم مدل از گانودرما رو پیشنهاد میدید؟ هات چاکلت بهشون بدم یا خود قارچ رو جدا تهیه کنم بدم بخورن؟

    برای مشکلات معده فقط لاته خوبه روزی یک ساشه صبح ناشتا میل کنه و اثر بهبودی از ۶ ماه به بعد ظاهر میشه اگر زخم معده و عفونت داره نیم ساعت بعد از صبحانه با معده پر مصرف کنید اصلا آب معدنی مصرف نکنند و فقط آب تصفیه شده مصرف کنند نوشیدن دمنوش بابونه نیم ساعت قبل از خواب خوبه و به جای روغن نباتی از روغن زیتون یا کنجد استفاده کنند

    قبل از خوردن این دعا رو بخونه بسم الله الرحمن الرحیم خداوندا من شما شفا دهنده تمام بیماریها میدانم پس بحق اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم اثر بهبودی این دارو را زودتر در بدنم آشکار کن و لباس بیماری و گناه را از من برکن و لباس سلامتی و پاکی را بر من بپوشان نمازهاشون رو اول وقت بخونن و بعد از هر نمازی ۷۰ بار استغفار کنند

    ان شاالله پدرتان زودتر سلامتیشون رو به دست بیاورد و التماس دعا

    سلام بسیار عالی بود. تبریک میگم بهتون خیلی کامل و جامع نوشتید. موفق باشید

    ممنون از لطف شما جناب گرشاسبی

    سلام من حدود شش سال است به بیماری برص مبتلا شدم وحدود ۷۰ درصد بدنم سفید شده برای درمان برص در حد من تجویز میشود ومیتواند پوست را به حالت قبل برگرداند؟

    لطفا تماس بگیرید

    سلام. تو یه تعداد از پیج‌های اینستاگرامی تبلیغات وسیعی در مورد تاثیر قهوه گانودرما تو درمان ویتیلیگو و پسوریازیس میکنن. ایا ادعای اونا مبنای علمی و یا عملی داره یا فقط هدف فروش محصول هست؟؟ در کل تا حالا اثر اثبات شده‌ای تو درمان ویتیلرگو داشته؟؟؟

    دوست عزیز سلام اثرات بالینی ان قابل اثبات است و مورد تایید قرار گرفته است.

    خوب ۲نفر رو معرفی کننین که قبل وبعد درمان عکس داشته باشه درمان چی وکشک چی فقط هدف فروش محصول باتبلیغات قوی همین

    دوست گرامی جناب پروفسور عزیز دوست داشتیم کمی بیشتر دقت می کردید که ما نه تولید کننده قهوه هستیم و نه فروشنده قهوه که بخاهیم با این مقالات فروش را بالا ببریم بلکع تیم ما یک تیم اموزشی است که در زمینه تولید خود قارچ گانودرما آموزش می دهیم. ولی پیشنهاد می کنم در کانال های تلگرامی ویدئو های افرادی را که با مصرف این قهوه ها رو به بهبودی هستند و یا بهبود کامل پیدا کرده اند ببینید و بازم قضاوت کنید

    نمیدونم پروفسری یا ی شخص عادی. اما این بدون با این قارچی که ایران تونسته هم کشت کنه و هم فراوری کنه. بهت قول میدم ۲ سال دیگه داروخونه ای وجود نداره. چون من به چشم خودم دیدم که چطور درمان قطعی میکنه. بهت پیشنهاد میدم استفاده کنی. تا به راز این محصول پی ببری

    سلام آیا این قارچ برای بیماران دیابتی که دارو مصرف میکنند نفر است؟

    میشه کمک کنید؟خانمی ۷۱ساله دچار ارتروز شدید زانو و سابقه پرفشاری خون هستند و هرروز هم یه قرص فشار میخورن.ایا خوردن قهوه ها بهبود میده وضعیتشون رو؟لطفا اگر متخصصی رو اطرافتون میشناسید ازش بپرسید چون من به کسی دسترسی ندارم.متشکرم

    خواهر عزیز برای اطلاعات بیشتر بنده کارشناس و مشاور در تشخیص بیماریهایی هستم که با ۴ محصول شرکت dr.biz قهوه و گانودرما درمان میشه باید اول به یک سری سوالات و اطلاعات از شما بگیرم تا بتونم شما را درست راهنمایی کنم

    میشه کمکم کنید؟خانمی ۷۱ساله دچار ارتروز شدید زانو و سابقه پرفشاری خون هستند و هرروز هم یه قرص فشار میخورن.ایا خوردن قهوه ها بهبود میده وضعیتشون رو؟لطفا اگر متخصصی رو اطرافتون میشناسید ازش بپرسید چون من به کسی دسترسی ندارم.متشکرم

    سلام وقت بخیر. ایشون چون فشار خون دارن باید از نوع قهوه موکا گانودرما استفاده کنن و بی هیچ شکی خدمتتون عرض میکنم که مشکل مفاصلشون تا حد بسیار زیادی رفع میشه. حتما این محصول رو تهیه کنن و روزی یک ساشه بنوشن. نوشیدن روزی هفت لیوان آب در این دوران الزامیه.

    اصلا نمیتونه قهوه موکا استفاده کنند اینکه گفتم اطلاعات شاید مشکلات دیگری هم شاید داشته باشند وگرنه فقط برای آرتروز هات چکلت یا سوپریم میتونند استفاده کنند

    سلام ، خوشحالم انسانهای خوب در دنیای ما زیادن. منم تمایل دارم تولید قارچ گانودرمارو در فاز خانگی شروع کنم. تا ببینیم پروژه چطور پیش خواهد رفت. البته شدیدا به کمک و کسب اطلاعات دقیق و تهیه کردن بذر استریل نیازمندم. با تشکر تاپدوق. مازندران، ساری.

    جناب تاپدوق عزیز سلام لطف شما مستدام پرورش قارچ گانودرما کار راحتی است البته اگر اصولش را یاد بگیرید شما در وهله اول پیشنهاد می کنم کمپوست آماده را بخرید و فقط کار پرورش را انجام بدهید چون پرورش قارچ گانودرما نیازی به تجهیزات خاصی ندارد و در مرحله بعد به فکر تولید کمپوست باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

    مقاله خوبی بود. سپاس

    سلام انشالله که همیشه موفق و پایدار باشیدبنده قند ناشتام ۱۱۳ هست به نظرتون روی قند هم تاثیر داره.برای افراد دیابتی چی؟

    سلام بله روی قند تاثیر داره برای اطلاعات بیشتر باید مشاوره بگیرید.

    سلام من دچار لک بارداری شدم انواع درمان ها رو انجام دادم ولی لک صورتم برگشته میخوام ببینم من هم میتونم از قهوه گانودرمااستفاده کنم ؟ولطفا اگر تهران پزشکی هست که میشه مشورت بگیریم رو معرفی کنید .باتشکر

    سرکار خانم قدمیالی با سلام برای مشاوره رایگان می توانید از یکی از کاربران سایت که در این باره اطلاعات دارند و نتایج خوبی گرفتند تماس بگیرید. سرکارخانم حیدری ۰۹۰۱۶۶۰۲۸۴۴ تماس بگیرید.

    سلام با اینکه ایران در حد صادرات تولید میکنه نمیدونم چرا اطلاعات زیادی در مورد تولید و عرضه به بازار تو نت پیدا نکردم// که در صورت تولید جایی ازمون بخرن…چه جوری باید فروخت…فقط دیوار و شیپور یعنی مثلا

    سلام.بعد از پنج روز از مصرف قهوه موکا گانودرما دچار کهیر شدم و قارچ رو تهیه کردم و میزان پنج گرم از قارچ رو بصورت دمنوش خوردم اینبار کهیرم بیشتر شد با توجه به سطر آخر توضیحات شما بنده نسبت به این قارچ حساسیت دارم ؟آیا مصرف این قارچ را باید کنار بگذارم؟لطفا راهنمایی بفرمایید.

    دوست عزیز باید از افرادی که در این زمینه متخصص هستند مشورت بگیرید ولیکن یک موضوع اینکه وقتی بدن در حال سم زدایی است چون این سم از بافت ها وارد خون می شود تا ازخون دفع گردد برای همین ممکن است برای مدتی عوامل بیماری تشدید شود که به نظر می رسد وضعیت بدن بدتر شده است در حالیکه اینطور نیست وباید فرصت بدید تا سم زدایی کامل شود و این دوره می تواند بین ۵ تا ۳۰ روز طول بکشد در عین حال پیشنهاد می کنیم که این قارچ را برای اطمینان بیشتر می توانید در منزل خودتان تولید کنید که از سلامت قارچ مطمون باشید و باز یا فرد متخصص مشورت کنید و البته لازم است میزان مصرف را از کم شروع کنید مثلا میزان مصرف را در ۵ روز اول ۲ گرم ۵ روز دوم ۳ گرم و ۵ روز سوم ۳ گرم ….ادامه دهید و حداکثر از ۵ گرم در روز بیشتر مصرف نکنید . قایل اموزشی پرورش قارچ گانودرما در منزل را ببینید. از لینک زیرپرورش قارچ گانودرما در منزل

    حتما قبل از مصرف کردن با پزشک و مشاوری که در این زمینه تخصص داره صحبت کنید در تشخیص یک بیماری که برای شما مهمه امکان داره شما بیماریهای آشکار و پنهان دیگری داشته باشید و هر ۴ محصول قهوه و گانودرما برای همه بیماریها خوب نیست و اثر سو داره مثلا افرادی که فشار خون دارند اصلا نمیتونند از سوپریم استفاده کنند باعث سرگیجه میشه ، ( مادر بنده هم آسم داره و هم میگرن عصبی داره اما نمیشه هر دوی این بیماریها را با یک دارو درمان کرد باید اول بیماری که خفیفتر ( میگرن ) رو درمان کرد بعد سراغ بیماری وخیمتر ( آسم ) رفت

    سلام،مادر من دیابت داره ولی نه درحد انسولبن و همچنین تیروئید داره که دکتر گفته نه کم کاره نه پرکار.ندول چرک و خون هستش.چه نوع گانودرما باید مصرف کنه؟

    اگر کسی قهوه گانودرما میخواست یا نیاز به اطلاعات بیشتری داشت میتونه به ایدی تلگرا.م بنده به آدرس

    پیام دهید

    سلام من کبد چرب و فشارخون بالا دارم کدام محصول را و چگونه مصرف کنم؟

    پیشنهاد ما استفاده از خود قارچ گانودرما و نوع پرورشی آن است و نه نوع خودرو و جنگلی چون می توانید با اطمینان مصرف کنید. شما می توانید در منزل هم خودتان آن را پرورش دهید پیشنهاد می کنم ویدئوی آموزشی زیر را ببینید.پرورش قارچ گانودرما در منزل

    سلام فرق قهوه سوپریم ساده با جینیسنگ دارش چیه؟

    درود بر شما سوپریم نوع ساده نداره سوپریم فقط با جنسیگ تولید میشه

    سلام.وقتتون بخیر ممنون از ارائه اطلاعات مفیدتون… خانمی ۲۴ساله که مبتلا به زگیل تناسلی هست ونیاز به تقویت سیستم ایمنی داره باید از کدوم یک ازانواع این قهوه استفاده کنه؟؟واینکه این تبلیغات گسترده ای که توی اینستاگرام میشه حقیقت داره و اینکه چطور میشه اعتمادکرد و سفارش داد و ایاممکنه جنس تقلبی ب دستمون برسه ؟؟؟خیلی ممنون میشم راهنماییم کنید و اگر جایی مطمعن میشناسید بگید تاازاونجا سفارش بدم.. باتشکر

    درود بر شما بله با توجه خاصیت آداپتوژنی گانودرما که در واقع به واصطه ژرمانیوم ارگانیم و گانودریک اسید میاد تعادل سازی میکنه و سایر مولفه های فعال خودش زگیل تناسلی رو بهه صورت ریشه ایی از بین میبره. در تمامی کیلینیکها در بهترین حالت اقدام به فریز کردن میکنند که خب این سطحی هست چون ویروسش پابرجاست اما گانودرما ریشه ایی مشکل رو حل میکنه. اطلاعات بیشتری خواستید در خدمتتون هستم البته با کسب اجازه از استاد الماسی گرامی

    سلام جناب آقای مهرداد لطفا نحوه ارتباط با شما به چه صورتی میباشد سوالم در خصوص درمان زگیل تناسلی توسط گانودرما میباشد. ممنون خواهم شد که با ایمیل بنده در ارتباط باشید تا بتونم از نظرات شما استفاده نمایم

    کبد من چرب گرید۱ آیا با مصرف این گیاه درس میشه ممنون.

    درود بر شما بله کار گانودرما تنظیم انزیمهای کبدی و پاکسازی بدن و کبد و کلیه از سموم انباشته و کبد چرب هست

    با سلام.من ۳۷ سالمه و قند من ۳ ماه پیش که آزمایش دادم ۲۲۰ بود.داروی شیمیایی استفاده نمیکنم و فقط داروی گیاهی مصرف میکنم.میخواستم بدونم این قارچ واقعا قند رو کاهش میده؟ و قیمت و نحوه خریدش چطوره؟ممنون

    سلام دوست من منم شرایط شما رو دارم اگه نتیجه مطلوبی از دارویی خاص گرفتید به منم کمک کنید

    سلام من در حال حاضر از قهوه فوری سوپریم از محصولات دکتر بیز استفاده میکنم البته صبح ناشتامن وهمسرم استفاده میکنیم طعمش عالیه همسرم کبد چرب دارن وبدنش قارچ پوستی زده وداره قارچ پوستی کم میشه ومشکل ناباروری هم دارن میخواستم بدونم که چه مدت باید استفاده کنیم تا نتیجه بگیریم ممنونم

    درود برشما برای کبد چرب حداقل ۶ ماه ولی چون مشکل ناباروری هم فرمودید تا ۱ سال هم مصرف بفرمایید البته در مورد ناباروری باید بگم به بهبودش کمک میکنه

    سلام ..مادر من چند ساله ب بیماری برص دچار هستن و الان بالای ۸۰٪ بدنشونو لک گرفته…این قارچ برای ایشونم موثره واقعا؟ و اگه‌هست ، لطفا بگین ب چ شکلی استفاده کنن بهتره؟ ممنون میشم

    معمولا به صورت جوشانده بهتر از مصرف این قارج نتیجه خواهید گرفت برای اطلاعات بیشتر با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.

    سلام میخواستم بپرسم به نظرتون برای من کدوم قهوه (سوپریم یا موکا)مناسبه من درگیر عوارض یائسگی هستم مشکل نفخ و یبوست مزمن دارم پوکی استخوان و خودایمنی تیرویید (هاشیموتو) دارم پوست صورتم لکه های مقاوم داره کمی مشکل اضافه وزن دارم و استرس و فراموشی های کوچولو و عصبی هم هستم ممنون میشم راهنماییم کنین کدوم نوع قهوه رو استفاده کنم

    سلام برای خواهرم که ویتیلیگو دارن می خواستم بدونم تا چه مدت باید استفاده کنن و روزانه چقدر باید استفاده بشه؟ لطفا عوارض اولیه را بفرمائید. در ضمن ایشون یک بچه یکسال و نه ماهه دارن که هنوز شیر مادر را تغذیه می کنن و هنگام زایمان پتاسیم دفع می کردن و فشار بالا داشتن و از بعد از زایمان دچار کهیر شدن و در فواصل نامنظم بدنشون ورم میکنه که دکترا گفتن عوارض کهیر هست.

    سرکار خانم ریحانی اجازه بدید در مورد بیماری های پسوریازیس و وتیلیگو توضیج بیشتری بدهیم.

    کهیر، واکنش آلرژیک به شکل ورم، دانه های گرد سرخ رنگ بر روی پوست است که با خارش شدید همراه می باشد. کهیر ناراحتی پوستی بسیار شایعی است که در حدود ۲۰ درصد از افراد در دوره ای از زندگی خود به آن دچار می شوند. این بیماری پوستی زمانی ایجاد می شود که عاملی باعث فعال شدن ماست سل ها که یکی از انواع سلول های ایمنی پوست هستند، شود. سپس این سلول ها مواد شیمیایی طبیعی آزاد می کنند. انواع کهیر شامل موارد زیر هستند: ۱٫ کهیر حاد ۲٫ کهیر مزمن ۳٫ کهیر فیزیکی که در اثر برخی تحریکات فیزیکی مانند گرما، سرما یا نور خورشید ایجاد می شود.

    در حالی که همه انواع کهیر، ظاهر یکسانی دارند، این ضایعات پوستی اغلب در پاسخ به محرک های متفاوت ایجاد می شوند. برای پیشگیری، باید عواملی که موجب بروز این ضایعات در شما می شوند، را شناسایی کنید.

    • بيماري ويتيليگو علت وجود بيماري ويتيليگو بيشتر تحت تاثير ٣ عامله كه اين سه عامل ٣ ضلع يك مثلث هستند. ١- استرس ٢- كبد ٣- سيستم ايمني البته از آفتاب و گرما و ضربه خوردن به پوست هم بايد دوري شود اما ويتيليگو يا كلا بگيم خانواده پسوريازيس يك بيماري خود ايمني هست. يعني سيستم ايمني برعليه سلول ها حمله ميكنه .يعني هرچه قدر هم كه كبد را سلامت نگه داري تا سيستم ايمني اصلاح نشه و نتوني از استرس دوري كني هيچوقت تاثير ندارد. البته به ياد داشته باشيد تا استرس را از بين نرود درمان بي فايده است چون استرس سيستم ايمني و كبد را تحت الشعاع قرار ميدهد و كاركردشون را مختل ميكند

    مصرف قارچ گانودرما سیستم ایمنی بده را تقویت نموده و به درمان این این بیماری کمک شایانی می کند شاهد این درمان افرادی هستند که با مصرف این قارچ درمان شده اند

    به زودی مقاله ای در این زمینه منتشر می شود پیشنهاد یکی از کاربران سایت که انواع روش های مصرف را تجربه کرده و بهترین نتیجه را از این روش گرفته اند به شرح زیر است : که شما هر روز مقدار کمی از این قارچ ( یک قاشق چای خوری پودر قارچ را) در یک ظرف پیرکس حدود بیست دقیقه حوشانده و بعد از آن همرا با قهوه فوری یا بدون قهوه (کمی مزه تلخ دارد) مصرف کنید. با پزشک خود نیز در این زمینه مشورت کنید

    پیروز سلامت باشید

    من به این دارو نیاز دارم ولی ایران نیستم چطور میتونم بخرم

    سلام ،وقتتون‌بخیر ، ببخشید من سوالم اینه ، سی دو سالمه کلیه هام سنگ‌ساز هستند و الانم حدود یک ماه هست که رفلکس معده و التهاب مری دارم که البته خدا رو شکر رو به بهبودم ، استرس و‌تنش هم که‌همیشه باهامه ، میخواستم بدونم چه نوع قهوه ای از گانادورما برام خوبه ؟؟؟؟؟

    شما می توانید با مشورت پزشک خودتان قارچ را به صورت دمنوش مستقیما مصرف کنید که تاثیر بهتری دارید.

    سلام من فشار خون دومم بالاست ، قهوه گانودرما موكا استفاده ميكنم، ايا كافيينش اين رو تشديد نميكنه؟

    سلام من روماتیسم ودرد زانو دارم والان چهل روزه قهوه موکا مصرف میکنم احساس میکنم درد هام بیشترشده نمیدونم مصرفش روقطع کنم یانه خیلی استرس دارم

    سلام من روماتیسم ودرد زانو دارم الان چهل روزه قهوه گانودرما موکا مصرف میکنم دردام بیسترشده خیلی استرس گرفتم همش میگم نکنه بیماریم تشدید شده هنوزبه روماتولوژی مراجعه نکردم گفتم اول اینو مصرف کنم بلکه خوب بشم ولی تا الان بهترنشدم ودردم هم بیشترشده به نظرتون قطعش کنم شاید بهم نساخته

    با سلام مادر من مشکل فشار خون و چربی و دیابت و آرتروز دارن و برای هر کدام دارو مصرف می کننن ، کدوم مدل از قهوه براشون موثرتر هست و اینکه آیا بطور مدام باید استفاده کنن؟

    پیشنهاد ما مصرف خود قارچ گانودرما است تا قهوه و برای نحوه مصرف این مقاله را بخوانید

    نحوه مصرف قارچ گانودرما

    سلام جناب اقای مهندس الماسی من ۵۱ سال دارم و حدود ۳۰ سال هست که سرددرد میگرنی دارم ایا برای من مفید هست ؟ لطفا پاسخ مرا به ایمیل من جواب دهید ممنون میشوم

    جناب اقای مجتهد زاده سلام

    در این مورد نقالات علمی زیادی منتشر شده است ولیکن شما باید با پزشک مشورت کنید و ترجیحا هم خود قارچ را به صورت دمونش توصیه می شود تا قهوه در مرود نحوه مصرف مقاله یزر را مطالعه نمایید.نحوه مصرف قارچ گانودرما

    سلام جناب مهندس الماسي من ۴۹سالمه وحدود۲۰سال كم كاري تيروييددارم ولوتيروكسين ميخورم چندسالي هست كه دچارارتروزشديد مفصل وتنگي كانال نخاعي وپوكي استخوان شدم قارچ گانودرما راتهيه كردم وبه قطعات كوچك برش دادم لطفا بنده راراهنمايي بفرماييدنحوه مصرف اين قارچ باتوجه به بيماري كه دارم چگونه باشه واينكه ايا كم كاري تيروييد درمان كامل ميشه وتاچه مدت ازاين قارچ براي درمان استفاده كنم ايابالوتيروكسين مصرفش ضرر نداره و اينكه خود قارچ رو به صورت خالص مصرف كنم بهتره يا با قهوه؟ ممنون ميشم بنده راراهنمايي بفرماييد

    سرکار خانم پروین عزیز شما باید با پزشک خود مشورت کنید ولی یک توصیه کلی اینکه شما بهتر است خود قارچ را به صورت دمنوش مصرف کنید در صورتیکه از قارچ تهیه شده مطمئن هستید می توانید روزانه دو گرم ان را در آبجوش و در یک قوری به مدت حداقل نیم ساعت بجوشانید تا مواد موثره این قارچ در آب ازاد شوند چون این قارچ دارای یک پوسته کیتینی است که با حرارت دیدن در اب به مدت طولانی حل می شود و مواد موثره آزاد می شوند و بعد به صورت دمنوش یا به همراه شیرین کننده ها طبیعی مثل عسل مصرف کنید چون مزه آن کمی تلخ است . با این وجود با پزشک خود مشورت کنید موفق باشید

    خيلي ممنون بابت پاسخگوييتون. ببخشيد از كجا بفهميم قارچ واقعا مرغوبه؟ و اگه بخوايم از طريق شما تهيه كنيم قارچ ها كيلويي چنده؟ ويدويي كه تو كانال راجب پروش قارچ گذاشتيد رو ديدم خيلي عالي بود فقط اون كمپوست و بذرش رو ازكجا بايد تهيه كنيم؟ ما چون شهرستانيم مقدور نيست كلاس هاي شما رو شركت كنيم سپاس از سايت خوبتون

    خيلي ممنونم بابت پاسخگوييتون. ببخشيد از كجا بفهميم قارچ واقعا مرغوبه؟ و اگه بخوايم از طريق شما تهيه كنيم قارچ ها كيلويي چنده؟ ويدويي كه تو كانال راجب پروش قارچ گذاشتيد رو ديدم خيلي عالي بود فقط اون كمپوست و بذرش رو ازكجا بايد تهيه كنيم؟ ما چون شهرستانيم مقدور نيست كلاس هاي شما رو شركت كنيم سپاس از سايت خوبتون

    سرکار خانم پرورین کمپوست را واحد هایی که تولید بذر قارچ را انجام می دهند می توانید تیه کنید قیمت کمپوست در حال حاضر هر کیلو ۲ هزار تومان است. ما بنا نداریم تبلیغ شرکت خاصی را انجام دهیم ولی شما می توانید از دانشگاه فردوسی مشهد سفارش کمپوست را بدهید. دقیقا به خاطر اینکه دوستان و کاربران عزیز سایت دیتا قارچ بحث کلاس حضوری مشکل داشتند این دوره آموزشی ا به صورت انلاین روی سایت قرارر گرفته و نیازی نیست که مسافت زیادی را برای آموزش طی کنید بلکه کافی است از طریق سایت این آموزش را بهرید و حتی منتظر ارسال پستی نمی شوید بلافاصله بعد از خرید می توانید ۴ ساعت آموزش را دانلود کنید و اگر بهر دلیل پاک شد هر چند بار که لازم بود می توانید آن را دانلود کنید و ضمن آموزش کار تولید قارچ را شروع کنید.

    ما تیم آموزشی هستیم و محصولی برای فروش عرضه نمی کنیم شما می توانید با شماره ۰۹۰۲۹۱۱۴۳۱۵ آقای چناری تماس بگیرید.

    سلام من زگیل تناسلی دارم از چ نوع قهوه گانودرمایی باید استفاده کنم؟

    سلام اقای مهندس من دیابت نوع۲ دارم ولی خیلس ریاد نیست میخوام ازاین قارچ استفاده کنم البته فکر نمیکنم بتونم خود پودر قارچ را بخورم ولی قهوه راچرا شما کدام نوع را پیشنهاد میکنید وایا تاثیری برای من داره

    سرکارخانم خسروی سلام به نظر من می توانید خود قارچ را هم به عنوان دمنوش مصرف کنید با این وجود با یک پزشک مشورت کنید.

    سلام وزن من ۱۱۰ کیلو گرم هست وآیا برای کاهش وزن میتونه کمک کنه ؟اگر جواب مثبته چه نوعی تا چه مدت باید مصرف بشه وبهترین زمان مصرف در طول روز چه زمانی هست ؟ با تشکر

    سلام وزن من حدود ۱۱۰ کیلو گرم هست آیا برای کاهش وزن موثر هست ؟اگر جواب مثبته چه نوعی وچه مدت باید مصرف بشه ؟ وبهتر زمان برای مصرف قهوه گائودرما چه زمانی از طول روزه؟

    سلام خسته نباشید ،میخواستم بدونم قهوه گانودرما برای درمان کلی طبخال هم خوبه ،ضمن اینکه کبد چرب خفیف هم دارم و بخاطر کیست ساز بودن سینه ها دکتر گفته کافئین مصرف نکنم ،شما کدوم قهوه رو توصیه میکنید؟؟

    سلام وقتتون بخیر میخواستم بدونم قیمت تهیه ی قارچش چقدره؟ واینکه من الآن حدود دوماهه بیخودی بدنم کهیر میزنه وقتی قرص میخورم خوب میشه اما باز میزنه وهر روز تکرار میشه ..آیا این محصول برای کهیر هم خوبه؟ وکلا قهوش رومصرف کنم بهتره یاقارچشو؟ ممنون میشم پاسخ بدید

    دوست عزیز قیمت این قارچ در حال حاضر از ۵۰۰ و۶۰۰ هزارتومن در هر کیلو متغیر است و قارچ گانودر ما در تقویت سیستم ایمنی بدن بسیار موثر است و باعث می شود که سیستم ایمنی بدن در این زمینه فعال تر شده و خود به حل مشکلات اقدام نماید. پیشنهاد می کنم این ویدئو را ببینید از لینک زیرقارچ گانودرما

    سلام.ببخشید من مشکل تخمدان پلی کیستیک دارم و صورتم خیلی جوش میزنه و لکه هاش تا مدت زیادی میمونه .از کدوم محصول باید استفاده کنم؟

    با عرض سلام من مدتي هستش كه دچار فشار خون شدم دارو استفاده ميكنم از افسردگي و تپش قلب هم رنج ميبرم ميخواستم بدونم ميتونم از اين محصولات استفاده كنم و به چه صورت

    سلام ایاواقعاگانودرمابرای درمان پیسی موثره؟کسی تابحال تاثیرش رودیده؟دراینصورت خودقارچ گانودرمایاقهوه کدومش تاثیره داره و ب چ صورت؟برادرمن لکه هاروی صورتش ظاهرشده لطفاراهنمایی کنید تشکر

    سلام سرکار خانم محمدی عزیز

    بیماری های پوستی مثل پیسی یا میتیلیگو و پساریوریس از جمله بیماری های خود ایمنی سیستم بدن ما هستند که سیستم ایمنی به سلول های پوستی حمله می کند و قارچ گانودرما با تقویت سیستم ایمنی به حل مشکل این بیماری در ما کمک می کند و پیشنهاد می کنم که خود قارچ را طبق دستورالعمل مقاله نحوه مصرف قارچ گانتودرما مصرف کنید. سلامت باشید.

    سلام سرکار خانم فاطمه برای مشکل ارتروز پدر خودم کافه سوپریم رو واسش خریدم و به مدت سه ماه استفاده کرد و تاثیر فوق العاده ای رو به همراه داشت

    تشکراقای الماسی ک ب سوالم جواب دادین.مصرف قارچ گانوردمابایدب چ صورت باشه خوردنی یااستعمال؟دقیقابگیدک ب چ صورت وچ مقداربایداستفاده بشه. و این قارچ درالمان هم پیدامیشه؟

    سلام خواهش می کنم بله این قارچ در خارج از ایران هم به صورت فرآوری شده و به صورت قرص و گپسول و هم خود قارچ موجود است ضمن اینکه فکر کنم در سایت آمازون نیز موجود است.

    سلام. من چندتا بیماری با هم دارم که همه هم مربوط به سیستم ایمنی بدنم هست ( برص، بهق، التهاب شبکیه، ضعف پاها، مشکوک به ms)و اونقدر دکتر رفتم که خسته شدم و دیگه نمیرم و در حال حاضر هم دارویی مصرف نمیکنم. الان ۱۰ روزی هست که پودر قارچ گانودرما را گرفتم و با چای یا نسکافه دو بار در روز و نصف قاشق مرباخوری مصرف میکنم احساس میکنم که انرژیم یه کم بیشتر شده. حالا به نظر شما مصرف پودرش برای مشکلات من موثره؟ و اینکه ۲ گرم از پودرش چقدر از قاشق مرباخوری یا غذاخوری هست؟ چون تهیه قهوه اش خیلی گران بود من پودرش را خریدم.لطفا بدون اینکه بگید با پزشک مشورت کنم کمکم کنید. اب از سرم گذشته. خیلی ممنون

    سرکار سارا خانم سلام ضمن ارزوی سلامتی برای شما درمان به وسیله گانودرما یکی از بهترین رو.ش هاست مقاله زیر برا بخوانیدنحوه مصرف قارچ گانودرما

    یک نکته اینکه مواد موثره قارچ گانودرما در پوسته کیتینی محبوس شده اند و برای همین هم باید جوشانده شوند تا این پوسته در آب حل شود تا مواد موثره آزاد شود و برای همین حداقل یک ساعت این قارچ را در آب بجوشانید و بعد مصرف کنید و مصرف جوشانده بهتر از پودر قارچ است. شما می توانید از هفته اول دو گرم و هفته دوم سه گرم و …حداکثر تا ۵ گرم در روز در هفته پنجم به بعد افزایش دهید و بیشتر از ین در روز پیشنهاد نمی شود و به جای عجله و مصرف بالاتر باید با صبر و حوصله زمان بیشتری مصرف کنید و ممکن است به احتمال خیلی کم اوائل کمی هم عوارضی را ببینید و این طبیعی است البته شما مثل اینکه این مورد را نداشته اید . امیدوارم که ما را از نتیجه سلامتی کامل خود با خبر کنید.

    سلام خیلی ممنون از راهنماییتون. من قارچ را به صورت پودر شده گرفتم و روی بسته اش نوشته روزی ۲ تا ۳ گرم همراه قهوه یا هر دمنوش دیگری. به نظر شما اگر با قهوه یا چای بخورم ایا تاثیری دارد؟ و اینکه اگر ۲ گرم از پودر را برای همان روز با اب بجوشانم و بخورم ایا میتواند مفید باشد؟ در ضمن من هم این ۱۰ روزی که قارچ را مصرف میکنم احساس افت فشار خون دارم اما با خوردن گرمیجات و نبات بهتر میشوم.خیلی ممنون که اینقدر دقیق و با حوصله پاسخ سوالات ما را میدهید. خدا به شما خیر و برکت دهد

    سلام علت اینکه پیشنهاد می شود باقهوه مصرف شود به علت کمی مزه تلخ آن است و علت تلخی ترکیبات مفید آلکالویید هاست. بله جوشانده برای هر روز بهتر است تازه باشد. مصرف با نبات منعی ندارد فقط دوز مصرف را تا دو هفته بالا نبرید. موفق باشید

    سلام پس بنظرشما برای درمان پیسی خودقارچ گانودرمابهترازپود ان میباشد؟ برای اینک اطلاعات دقیق تری دراین زمینه داشته باشم ازکجابایدپیگیری کنم راهنمایی کنید ممنون میشم من قم هستم

    بله خیلی خوب جواب داده مقاله نحوه مصرف را در سایت دیتاقارچ مطالعه کنید.

    سلام مادرمن حدود۱ساله که میگرن شدیدداره طوریه که اگرتواتاق حرف بزنیم عصبی میشه میگه فقط سکوت کنیدکه سرم دردمیکنه خیلی ومشکل گوارشی هم داره غذا رو درست هضم نمیکنه یبوست داره واقعااین قارچ گانودرما مشکل مادرم برطرف میکنه سردردش خوب میشه

    با سلام میخوام یه گلخانه پرورش قارچ گانودرما بزنم ,اطلاعاتی در این زمینه ندارم لطفا راهنمایی بفرمائید

    سلام علیکم ببخشید مادرم در ریه ضایعه ای دارد که بیشتر گفته شده سرطانی است لطفا بفرمایید کدام نوع قارچ را باید محیا کنم ضمنا در خصوص تاثیر گذاری آلزایمر هم نوع مورد نظر را لطف کنید بیان کنید اگر هم نیازه بیشتر راهنمایی شوم شماره بفرمایید بسیار سپاسگذارم ممنون از وقتی که میگذارید

    دوست عزیز ضمن ارزوی سلامتی برای مادر عزیزتان پیشنهاد می کنم از قارچ گانودرما پرورشی مصرف کنید در مورد نحوه مصرف این مقاله را بخوانید و با پزشک خود حتما مشورت کنید.نحوه مصرف قارچ گانودرما برای درمان بیماری ها

    سلام من مشکل معده دارم لاته گانودرما رو در چه زمانی مصرف کنم بهتره؟خودم حس میکنم اگه ناشتا نباشم بهتره ولی مشاور گفته ناشتا مشرف کنم.

    این قارچ برای کسانی که مشکل زخم معده دارند خطرناکه ممکنه موجب مرگ بشه …همین طوری فامیل ما را کشت …خواهشا مراقب باشید

    سلام خسته نباشید وقت بخیر ببخشید بنده نزدیک۴سالی میشه بیماری پوستی برص یاهمون ویتلیگو گرفتم روی پلک چشم چپم اندازه یه بندناخون سفید شده حتی پشت باسنم بنظرتو چندماه قهوه گاندورما مصرف کنم تا سفیدی از بدنم بره؟

    سلام دختر۹ساله منم همین بیماری رو داره ولی من فک نکنم بااین چیزا خوب بشه اگه نتیجه گرفتید لطفا به منم خبر بدید.

    سلام خسته نباشید من نتیجه گرفتم و بسیار عالی بود

    باسلام، من چند سالی هست که دچار فتق دیسک کمر شدم، الان با ورزش، خیلی بهتر شدم ولی بازهم درد دارم، اسیدمعده خیلی زیاد وبه خاطر کم تحرکی، ۶کیلو اضافه وزن پیدا کردم که با ورزش از بین نرفته،توده در سینه،و سالهاست که کمبود آهن شدید دارم، کدوم نوع از گانودرما را شما پیشنهاد میکنید؟

    سرکار خانم سمیه پیشنهاد می کنم خود قارچ گانودرما را مصرف کنید البته نظر پزشک خود را هم در این زمینه جویا شوید و برای اطلاع از نحوه مصرف این مقاله را بخوانید.روش مصرف قارچ گانودرما در درمان بیماری ها

    بابا عرض سلام خدمت خواهر سمیه .اگرتوده ای در ناحیه سینه دارید حتما باید تحت عمل جراحی قرار بگیرید و به امید بهبودی با داروی خوراکی نباشید.حتما ،تاکید میکنم در اسرع وقت با یک جراح حاذق مشورت کنید

    سلام، وقت بخیر من تازگیا متوجه شدم که زگیل تناسلی دارم، بعدمطالعات در این مورد متوجه شدم که عامل این بیماری وجود ویروس hpv هستش که علم پزشکی هنوز راه درمانی برای اون پیدا نکرده جز فریز کردن و جراحی و …. که برای از بین بردن زگیل هستش ولی خود ویروس در بدن جا میومنه، میخاستم بدونم قارچ گانودرما توان ازبین بردن این ویروس رو داره؟ اگه داره از کجا میتون تهیه کنم (چون این بیماری واگیرداره بایستی از بین بره چون موجب سرایت به شریک جنسی میشود) ممنون از وقتی که میذارین برای پاسخ گویی

    بله میتونه کمکتون کنه همکارای من نتیجه گرفتن

    با طب سنتی حکیم خیراندیش یا تبریزیان درمان میشید

    سلام من زگیل دارم آیا قرض شو بخورم یا قهوه گانودرما آیا موثر هست؟؟از کجا باید تهیه کنم

    دوست عزیز فقط مراجعه کن ب پزشک با قهوه این چیزا خوب نمیشه

    قهوه خالی که نیست قارچ گانودرما توشه

    سلام من بیماری اسکل ودرمی دارم که نقص سیستم ایمنی بدنه، آیا گانو درما عملکرد سیستم ایمنی را تصحیح می کنه یا سیستم ایمنی را تقویت می کنه، این دو متفاوتند بیماری من به این صورت است که سیستم ایمنی صحیح عمل نمیکند و به خود بافت های بدن حمله می کنه و اونها رو از بین میبره اگر باعث عملکرد درست سیستم ایمنی بشه خوبه. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    سلام تقویت میکنه ینی حملات شما رو کمتر میکنه اما تصحیح نمیکنه

    طب اسلامی مثل آب خوردن اسکلرو درمی رو درمان میکنه…. بشرطی که به نماینده های رسمی طب اسلامی در هر شهر و استانی مراجعه کنید… تاکید میکنم فقط به نمایندگان رسمی طب اسلامب مراجعه کنید… و نه به هر کسی که ادعای طب اسلامی داشته باشه…. نمایندگان رسمی همه شهرها از طرف دفتر رسمی استاد تبریزیان در لیستی ارائه شده ….

    سلام. ببخشید این گیاه آیا برای مشکلات لنفاوی،، لنف ادم ورم پا ک ۲۰ سال هست گرفتارش شدم رو درمان میکنه و چگونه، لطفا با دلیل و سند محکم بیان کنید ممنون.

    سلام.این قهوه رو به من برای پسوریازیس تجویز کردن،میگن معجزه میکنه.ایا برای پسوریازیس هم مفیده؟؟کسی برای این بیماری استفاده کرده؟؟

    سلام شما می تونید خود قارچ یا قهوه را مصرف کنید بله هر دو موثر است و علت تاثیر وجود قارچ گانودرماست و می توانید خود قارچ را هم مصرف کنید.

    سلام خسته نباشید .بنده از درمان های مختلف واقعا خسته شدم به بیماری آرتریت پسوریازیس دچار شدم و درد شدید مفصلی دارم جوون هستم و برام مشکله تو این سن توانایی هام رو از دست بدم به طوری که حتی یه کیسه میوه رو توان ندارم بلند کنم خواهش میکنم کمکم کنید آیا گانودرما مفیده برام؟ چکار کنم به چه روشی مصرف کنم

    سلام قهوه گانودرما کدوم نوعش برای سندرم تنبلی تخمدان مؤثره؟

    بسیار عالی هستش

    سلام میخواهم قارچ گانودرما را برای درمان پسواریازیس میخواهم تهیه کنم میتونید لطف کنید یه شماره تماس بفرمایید که بتونم قارچ سفارش بدم

    سلام ما بسته آموزشی پرورش این قارچ را در اختیارتون قرا میدیم. اما می تونید با شماره ۰۹۰۳۱۳۶۷۷۳۰ تماس بفرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

    سلام خواهر بنده مبتلا به کسیت ۲.۵ سانتی متر در تخمدان راست و کیست سینه هستند . آیا استفاده از قارچ گانودرما مفید است ؟ درزمینه استفاده از این قارچ و نحوه مصرف آن با کدام پزشک باید مشورت کرد و از کجا باید تهیه کرد ؟ با سپاس

    باسلام ممنون بابت سایت پرمحتواتون پدر بنده عمل باز قلب داشتند حدود ده سال پیش.الانم دیابت دارن.و البته مبتلا به نقرس هستند. بنظر شما امکان استفاده دارند؟ و اینکه میفرمایین با پزشک معالج مشورت کنن.آخه خودتونم میدونین پزشکان طب سنتی و گیاهی رو رد میکنن.و فقط داروهای تجویزی خودشونو تاکید به مصرف میکنن. چیکار کنیم.خیلی دوست دارم پدرم انقدر ناراحتی نکشه.ممنون

    با سلام دو تا سوال از حضورتون دارم اگه قارچ رو به صورت پودر شده بخریم و روزی دو گرم مصرف کنیم مشکلی نیست؟ یعنی اینکه اگه پودر شده شو برا مصرف دو ماه بخریم خواصش به مرور از بین نمیره؟ و اگه به مرور خواصش از بین میره چطور بفهمیم قارچی که خریدیم تازه اس یا کهنه؟ و سوال بعدی اینکه بعضیا ادعا می کنن مخلوط کردن قارچ گانودرما با قهوه و غیره یا حتی مصرف اون با آب جوش خواص و آنتی اکسیدانهاشو از بین می بره؟ آیا این موضوع صحت داره سپاس فراوان

    سرکار خانم آرزو سلام ۱) اگر این قارچ به درستی خشک شود به شکلی که هیچ رطوبتب در قارچ باقی نماند قابلیت نگه داری از شش ماه تا حتی دو سال را دارد. ۲) با مصرف روز دوگرم شروع کنید و در هفته های سوم و بعدی هفته ای یک گرم به مصرف اضافه کنید. ۳)بهتر است که قارچ گانودرما را شحصا تهیه کنید و مصرف کنید و می توانید همراه با عسل زنجبیل و.. مصرف کنید ۴) خیر این موضع صحیح نیست چون مواد موثره قارچ گانودرما (آکالویید ها، تریتپتن ها، ژرمانیوم اسید ها و…)در یک پوست کیتینی هستند که این پوسته باید در آب جوش حل شود تا این مواد موئثره آزاد گردد و پیشنهاد می کنم حتما در آب جوش به مدت حداقل نیم ساعت بجوشانید برای اطلاعات بیشتر مقاله زیر را به طور کامل بخوانید.نحوه مصرف قارچ کانودرما

    سلام آیا این قارچ برای بیماران دیابتی که دارو مصرف میکنند مفید است؟

    بله قطعا مفید است حتی دیابتو درمان میکنه. بدن بطور طبیعی انسولین ایجاد میکنه

    شاخودت به شخصه استفاده کردی و نتیجه گرفتی یا فقط شنیدی؟

    من. به نظرم خوبه که واسه بیماران پسوریازیس یه امیدی میده که شروع کنم این قهوه گانودرما بعد از،این همه ناامیدی وغصه خوردن

    افراد دياليزي ميتوانند گانودرما استفاده كنند

    سلام…قارچ گانودرما برای برطرف کردن لک صورت ناشی از کبد چرب هم موثر هست؟ کدام نوعش؟

    سلام بله من پیشنهاد می کنم از خود قارچ استفاده کنید تاقهوه در مورد نحوه استفاده این لینک را ببینید

    مصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    قارچ گانودما کبد چرب و مشکلات ناشی از کبد چرب رو برطرف میکنه

    سلام،من ۲۵ سالمه ،چند سال جوش صورت و کمر میزنم زیاد زیاد،جاشونم مونده،این قارچ گانودرما به درد درمان قطعی جوش من میخورع!

    سلام و احترام کپسول گانودرما در کشورهای مختلف عرضه میشود و من بدلیل دسترسی راحت تر به آن دوست داشتم آنرا تهیه کنم آیا به دلیل اینکه دم نمیشود اثرگذاری کمتری دارد؟ سپاس از توجه شما.

    سرکار خانم مارینا سلام در مورد نحوه مصرف این مقاله را هم بخوانید.مصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    سلام خسته نباشید .بنده از درمان های مختلف واقعا خسته شدم به بیماری آرتریت پسوریازیس دچار شدم و درد شدید مفصلی دارم جوون هستم و برام مشکله تو این سن توانایی هام رو از دست بدم به طوری که حتی یه کیسه میوه رو توان ندارم بلند کنم خواهش میکنم کمکم کنید آیا گانودرما مفیده برام؟ چکار کنم به چه روشی مصرف کنم

    آقای بختیاری عزیز تاثیر درمان خود قارچ گانودرما (و تاکید می کنم نه قهوه آن) در بیماری های پوستی تایید و اثبات شده است البته پیشنهاد می کنم که از پودر قارچ گانودرما (بخرید و خودتان حتما پودر کنید) استفاده کنید و برای نحوه مصرف این مقاله را ببینید.مصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    با سلام. آیا میتوان پودر قارچ گانودرمارو مخلوط با عسل مصرف کرد ؟ چون تو بعضی سایتها و کانالهای تلگرام تاکید کردند که فقط قهوه های گانودرما مصرف شود.مصرف گانودرمل به تنهایی سمی و مضر است. باتشکر از جناب مهندس الماسی.

    آقا محمدرضا ی عزیز سلام بله در مورد نحوه مصرف قارچ گانودرما این مقاله را بخوانیدمصرف گانودرما؛ نکاتی که درباره نحوه مصرف گانودرما باید بدانید

    مورد دوم اینکه اینکه گفته می شود قارچ گانودرما تاثیری ندادرید و سمی است و باید فراوری شود و دستگاههای خاصی را میخاد و …… موارد دیگه از طرف کسانی عنوان می شود که قصد فروش قهوه را دارند و این در حالی است که این قهوه ها اگر درستبگویند حدود دو گرم قارچ گانودرما دارد و ماده موثره آن قارچ است و نه قهوه قهوه خاصیت درمانی چندانی ندارد و گواه صحبت های من افرادی هستند که با مصرف خود قارچ کانودرما درمان شده اند و شما با یک چستجو و سرچ در گروههایی که در این باره وجود دارد می توانید به صحت این موضوع پی ببرید. تصور کنید مردم متوجه شوند و بخواهند خود قارچ گانودرما را مستقیم مصرف کنند تا از عوارض مصرف قهوه در آمان باشند ببینید چه بر سر کسب و کار این دوستان میاد و به آنها حق می دهید که به هر دروغی متوسل شوند.

    سلام خدمت آقای مهندس.از کجا که مورد اطمینان باشه میشه قارچ یا پودرش رو تهیه کرد؟لطفا راهنمایی میفرمایین

    سلام قارچ را خودتون از پرورش دهنده خرید کنید و در خانه پودر کنید اینطوری مطمئن تر خواهید بود. قارچی بخرید که ظاهری سالم و کلاهکی سالم داشته باشد.

    سلام و عرض خسته نباشید خانم بنده دیابت دارد. حال جهت کاهش دیابت و ان شاء الله درمان دیابت اش قهوه گانودرما را مصرف کنه یا خود قارچ را؟ برای خرید جای مطمئنی سراغ دارید؟ تشکر

    سلام خواص گانودرما بر دیابت اثبات شده ولی شما برای مصرف باید با پزشک و یا مشاور درمان صحبت کنید.

    درود بر جناب آقای مهندس الماسی عزیز باتشکر بخاطر وقتی که صرف میکنید و پاسخ سوالات را میدهید. باتوجه به اینکه قارچ گانودرما خواص بیشماری بر سلامتی انسان دارد، آیا بر حیوانات نیز تاثیر درمانی دارد؟

    سلام برای کبد چرب کدومشو باید استفاده کرد؟

    سلام قارچ گانودرما برای بیماری های مختلف، اثبات شده، ولی برای هر نوع بیماری پزشک شما و یا مشاور درمان شما باید تجویز کند.

    سلام حضور استاد محترم،من مبتلا به بیماری دیسترفی عضلانی هستم لطفا راهنمایی کنیدآیا مصرف این قارچ تاثیری در روند بیماری من دارد یا نه؟ اگر بخواهم تهیه کنم و راهنمایی بیشتر بخام چگونه با شما در ارتباط باشم …و ایا برای جبران توان اقتصادی میتونم خودم در منزل آماده کنم؟ ممنونم

    سلام بله میتونید در منزل پرورش دهید . این ویدئو را ببینید:

    آیا پرورش قارچ گانودرما کار آسانی است؟

    جهت آموزش پرورش قارچ گانودرما:

    آموزش پرورش قارچ گانودرما

    سلام ایا قارچ گانودرما بیماری دیابت نوع یک ک انسولین مصرف میکنن را درمان میکند؟؟

    سلام این قارچ در درمان بسیاری از بیماری ها از جمله این بیماری موثر است ولی برای مقدار و نحوه مصرف باید با پزشک و یا مشاور درمان مشورت کنید.

    سلام پسر ۹ساله ای مبتلا به آتروفی مخچه پیشرونده هست ایا مصرف قارچ گانودرما تاثیری در بهبود بیماری داره؟ خود قارچ یا پودرش عطاریها دارن؟؟

    سلام دیتا قارچ در زمینه پرورش قارچ گانودرما، فعالیت داره و شما باید در مورد زمینه های درمانی با مشاوران درمانی و پزشکان صحبت کنید

    سلام.ایاقهوه گانودرما میگرن رو صددرصد درمان میکنه اخه من زیاددکتررفتم وهمشون گفتن میگرن درمان نداره وفقط باید مسکن مصرف کنی لطفاجواب بدیدکدوم قهوش مناسبه میگرنه

    سلام شکلات داغ همراه با پودر گانودرما مصرف کنید دو نفر میگرن داشتند والان بعد از حدود دو ماه مصرف حملات میگرنشون به هفته ای یک یا دوبار در حد یک ساعت کاهش یافته به امید خدا بهبود پیدا میکنند تا پایان دوره مصرف.

    سلام بنده برای سفیدی مو و ریزش مو و کک مک صورت میخوام بدونم قهوه مؤثرتر هست یا پودر قارچ گانودرما

    سلام در منابع مختلف تاثیر پودر قارچ گانودرما بر پوست و مو بیان شده، ولی شما باید حتماً با پزشک معالج خود و یا مشاور درمانی خود مشورت کنید.

    سلام دوستم برای سفیدی مو ،سبوس برنج لایه دوم (لایه اول شلتوک نه)خیلی عالیه توصیه میکنم استفاده کنید.

    سلام عزیز برای کک و مک از دستور سرکه انگبین با نعنا استافاده کنید تا ۱۲۰روز که سودای باعث لک ها رفع بشند و سپس دو دوره حجامت عام .برای سفیدی موها میتونید هر روز یک هلیله سیاه یا پانزده عدد سیاه دانه بجوید تا رنگ موها برگردد انشاالله.برای ریزش مو هم اصلاح تغزیه براساس مزاجتون و استفاده موضعی از روغن کندش.

    سلام.خسته نباشید میخواستم بپرسم چرا مشاورین بیز تاکید دارن که پودر یا خود قارچ گانودرما پوسته ای سمی و خطرناک دارد و باید به صورت صنعتی جدا شود و فرآوری شود و با قهوه ترکیب شود؟من قصد خرید قارچ رو دارم از حرف هاشون ترسیدم راستش.آیا پوسته ی قارچ سمی است؟

    دوست عزیز سلام مسلماً دوستانی که با قهوه گانودرما تحت درمان قرار می گیرند و بهبود می یابند پس از مدتی به دنبال ریشه اصلی درمان و بهبودشان می روند، و این همان پودر گانودرما هست نه قهوه . چنین مطلبی صحت ندارد، ممکن است مشاوران درمان هر شرکتی به دلیل اینکه بیماران با فهمیدن این موضوع، پودر خالص گانودرما تهیه می کنند و خودشان روش درمان را پیش می گیرند چنین مطلبی را ارائه می کنند، ضمن اینکه به این نکته هم توجه داشته باشید مصرف بیش از حد پودر گانودرمای خالص هم عوارض برای بیمار دارد و ممکن است یکی از دلایلی هم که این مطلب گفته می شود، همین باشد.

    سلام دوستان بنده ۵ ساله دیابت و فشارخون دارم و برای فشار روزی دوتا لوزار۲۵ و برای دیابت روی دوعدد متفورمن دوعد پوگلیتازون ۳۰ دوتا گالگا و درکنارش شنبلیله گزنه بوقناق و پودر سوپر دیاب مصرف کردم ولی قندم روه افزایش بود تا ۳۲۰ هم ناشتا داستم ولی قند دوساعت بعد ناشتا و ناهارم بیشتر میشد تا اینکه ۱۱ اذر ۹۷ با قهوه گانودرما اشنا شدم یک روز قبل مصرف رفتم چک اپ کامل دادم با پرهیز سه روزه و ناشتای ۱۳ ساعته قند ناشتا ۱۶۵ و کراتنن ۱.۰۳و انزیمهای کبدی بالای ۳۵ بود از روز ۱۳ اذر شروع کروم به مصرف گانودرما روزای اول قندم بیشتر شد با مشاور صحبت کردم گفتش طبیعیه کم کم اثرات خوبش شروع میشه تا ۵ ماه تاثیرات خیلی کمی داشت تا جایی که قند ناشتام نزدیکای ۱۴۰ تا ۱۵۵ بود اما از ماه هفتم معجزه شده و قند ناشتا ۹۸ و قند دوساعت بعد صبحانه و ناهار و شام زیر ۱۳۰ شده دقیق هفت ماه بعد مصرف روز ۱۳ تیر دوباره چک اپ گرفتم قند ناشتا ۱۰۹ و کراتنین ۰/۹۷ و هر دو انزیم کبدی ۲۲ و چربی hdl بهتر شده فشار خون اکثر اوقات ۱۲ روی ۸ حتی گاهی ۱۱.۵ روی ۷.۵ و قبلا همیشه فشارم با دوتا قرص ۱۴.۵ روی ۱۱.۵ بود از روزی که تاثیرات قهوه گانودرما رو دیدم به حدود ۵۰ نفر اشنایان معرفی کروم شکر خدا همه راضی هستن البته من منکر نیستم که خود پودر قهوه شاید بهتر باشه و چون مصرف نکردم نمیتونم نظر بدم و لی شکر خدا خورون قهوه گانودرما برام معجزه کرده البته خوردن قهوه راحتتره و اونایی هم که پودشو دران یعی کنن با قهوه مصرف کنن اگه براشون قهوه مشکلی ایجاد نمیکنه من از نوع قهوه لاته استفاده کردم و خدا روشاکرم بابت این قارچ جان افزا

    افراد دیالیزی نمیتونن مصرف کنن

    سلام آیا قارچ گانودرما برای درمان آلزایمر تاثیری داره؟

    سلام بله برای یک سری از بیماری های عصبی از جمله آلزایمر هم موثر و مفید است، اما برای میزان و نحوه مصرف باید با پزشک و یا مشاور درمان مشورت کنید

    درکت میکنم من هم سن کمی دارم ولی روماتیسم مفصلی دارم و هیچ کس هم درک نمیکنه دردی که میکشیم،هر چی میتونی از غذاهایی با طبع سرد دوری کن و غذاهایی با طبع گرم بخور

    سلام ببخشید کدوم قهوه برای بیماری آسم مفید است؟

    سلام مقاله را با دقت بخونید متوجه میشید که چیزی باعث درمان میشه، چی هست، قهوه یا گانودرما؟؟؟

    خود گانودرما را باید اسیاب کنید استفاده کنید.محصولات بیز همش برای تبلیغ خودشونه و بسیار گرون.از هرجایی که میدونید و مطمئن هست قارچ را بگیرید آسیاب کنید حالت ریش ریش داره و هر روز یک گرم بجوشانید حسابی و بعد بخورید.من خیلی مطالعه کردم به دلیل مشکلاتی که دارم .خدا را شکر خیلی بهتر شدم.من از یکنفر تو بجنورد خریدم و برام پست کرد.

    سلام خانم شکوفه خود قارچ ریش ریش نیست و بسیار سفت هت مثل تنه درخت درضمن نمیشه خود قارچ و استفاده کرد چون باید دز مصرفی مشخص باشد و از حدی زیادتر و کمتز استفاده نشود

    با سلام. برای بیماری پوستی مورفه آ که یک بیماری پوستی خودایمنی است مفید می باشد یا خیر؟

    سلام خواص گانودرما برای بسیاری از بیماری های پوستی اثبات شده است.

    سلام آقای مهندس من میخواستم بپرسم که گانودرما برای درمان زگیل تناسلی هم تاثیر داره ، دوستم هم می پرسه برای سینوس پیلونت دار (مو برگشتی) چطور تاثیر داره. ممنون منتظر جوابتون هستم . با تشکر

    سلام بله گانودرما برای درمان بیماری های پوستی هم موثر است.

    باسلام ببخشید بنده یک سال پیش به علت بزرگ شدن طحال عمل کردم و طحالمو برادشتم و مشکل کید چرب را دارم میخواستم بدونم گانودرما میتونه برا درمان کبد به من کمک کنه و آیا برا اینکه طحال ندارم مشکلی برام پیش نمیاره؟

    سلام شما باید برای اینکه تداخل مصرف را بدونید با مشاوره های درمان و یا پزشک مشورت کنید چون فعالیت کاری ما در این زمینه نیست.

    سلام وخسته نباشید. آیا قهوه گانودرما در درمان نقرس تأثیر دارد؟ ممنونم از لطف شما

    سلام مقاله را با دقت بخونید متوجه میشید که چیزی باعث درمان میشه، چی هست، قهوه یا گانودرما؟؟؟ برای درمان بیماری تان با گانودرما با مشاور درمان یا پزشک مشورت کنید

    سلام و خسته نباشید آیا قهوه گانودرما برای درمان زگیل تناسلی موثره؟

    من ۳۳ سالمه اتروفی عضلانی دارم دکتر جوابم کرد گفت برو ورزش کن و چندتا قرص کلسیم و ویتامین نوشت ایا قهوه گانودرما میتونه باعث بهبود این بیماری بشه بهترین زمان مصرف کی خوبه معده پر یا خالی؟

    بهبود کامل نه اما کمک کننده ست

    جناب الماسی محترم عذرخواهی میکنم خود شما برای فروش قارچ را دارید؟ چون من از جایی که تهیه میکنم خیلی دور هست و تا به دستم میرسه ۳ روز زمان میبره.اگر شما داشته باشید که خیلی عالی میشه

    سی دی آموزشی شما به تمام سوالات لازم جهت آماده سازی،تولید و فروش و سایر نکات ریز مورد نیاز پاسخ داده است؟ و بعد از خرید سی دی آیا راهی برای رفع اشکال با شما وجود دارد؟ و در آخر آیا امکان تخفیف وجود دارد ؟! لطفا سریعا پاسخ دهید

    سلام بله یک بسته آموزشی هست که صفر تا صد پرورش قارچ گانودرما از جمله تجهیزات مورد نیاز برای سالن، وسایل اندازه گیری لازم، شرایط محیطی لازم برای پرورش، تک تک مراحل پرورش ، برداشت و خشک کردن و فروش این قارچ را دارد. پس از خرید اینترنتی، در صفحه ای که باز می شود می تونید فایل ها رو دانلود کنید و به صورت سی دی و ارسال پستی نیست. پس از خرید بسته آموزشی اگر سوالی و یا مشکلی پیش امد می تونید با ارسال پیام در واتس اپ و یا تماس با شماره ۰۹۱۳۶۷۵۵۸۸۰ ، به جواب برسید. موفق باشید. باز اگر سوالی بود با شماره ذکر شده تماس بگیرید.

    سلام جناب برا درمان بزرگی پروستات هم خوبه ؟؟ میتونه سرطان پروستات رو ریشه کن کنه؟؟؟

    سلام دوستم برای سفیدی مو ،سبوس برنج لایه دوم (لایه اول شلتوک نه)خیلی عالیه توصیه میکنم استفاده کنید.

    سلام مهندس الماسی خداقدوت ضمن تشکر خواستم بپرسم . بنده ۲ روزپیش در جنگل روی تنه یک درخت تنومند قارچی بشکل نیم دایره و برنگ قهوهای و نارنجی تیره پیدا کردم آیا می توانم آنرت مصرف کنم ؟

    سلام شنناسایی قارچ های سمی از خوراکی بسیار مشکل است و حتی با تجربه ترین افراد هم ممکن است، خطا کنند، ریسک نکنیدو مصرف نکنید ممکن است سمی باشد و کشنده.

    سلام من میخواستم از دمنوش کوما ک قارچ گانودرما داره برای بیماری پیسی استفاده کنم ممنون میشم اگر کسی تجربه کرده تجربیاتشو ب من منتقل کنه ممنون…

    سلام شما باید از قهوه موکا که حاوی قارچ گانودرما هست استفاده کنید

    به من گفتند برای بیماری پوستی برص که لکه های سفید روی دستها و گردن ایجاد میشود، قهوه گانودرما و سبوس برنج استفاده شود. آیا درست است؟ اگر درست است دستور مصرف چگونه است؟

    با سلام و درود فراوان اینجانب اکبر میرزاخانی حکیم طب سنتی و بیش از ۸سال است که با محصول گانو درما آشنا هستم و این محصول طبق ازمایشهایی که صورت گرفته محصولی هوشمند است و کار اصلیش پاکسازی سلولهای حاصل از سموم و بوده و حتی سلولهای بیمار را پاک و زنده مینماید یعنی با بلعیدن باکتریهای مضر و سموم آنها را با عرق بدن به بیرون هدایت میکند و سلولها زنده و جوان میشوند. و برای بیشتر بیماریهای مفید بوده و درمان میکند فقط باید طبق اصول و دستور حکمای آموزش دیده باید مصرف شود.

    و در حرف آخرم بنده به تحقیفات وزارت بهداشت اطمینان ندارم به دلیل اینکه دانش پزشکی در برابر دانش طب سنتی خیلی پایین تر است و آنها هیچ سوادی در این زمینه ندارند و چگونه میتوانند برسی نمایند…

    طب سنتی که …. فقط اسهال و و یبوست رو خوب میکنه. پس تکنولوژی و علم پزشکی مدرن چی … اینقدر بیماران رو سر کیسه نکنید.اگه …. سواد داشتی می فهمیدی که طب حدید فوقالعاده داره پیشرفت میکنه.. نمونش خیراندیش کلاشه.ادعا میکنه تو ۶ ماه ام اس رو درمان میکنه. اخه …… ، اگه اینطور بود که این خارجی ها میومدن، میبردنت تا بیماری ام اس رو درمان کنی. ترو خدا گول آدمهای بیسواد رو نخورید. از مغزتان استفاده کنید .

    منم اعتقاد زیادی به طب سنتی ندارم، به قول دوستمون طب سنتی در حد درمان اسهال و یبوست هستش پاکسازی بدن از سموم هم خیلی حرف مسخره ای هست! میشه اسم اون سموم رو بگین؟ کدوم آزمایشات؟؟

    با سلام بنده و همسرم درمان نازایی میکنیم آیا این گیاه میتواند در درمان نازایی مردان (حرکت اسپرم و تعداد و میزان لختگی اسپرم) موثر باشد.متشکرم

    سلام فقط در حرکت و سرعت اسپرم موثره و تاثیری در تعداد ندارد نمیتونه تعداد و افزایش بده

    سلام مشکل چسبندگی رحم داریم ایا این قارچ مناسبه مقدار مصرف ان چقدره واز کجا میشه تهیه کرد

    سلام خدا قوت آیا قارچ گانودرما تاثیرش بر گره تیروئید ثابت شده………آیا کسی تاثیرش تجربه کرده لطفاً راهنمایی بفرمایید……

    با عرض سلام، گانودرما براي درمان زگيل تناسلي تاثير داره؟ لطفاً هركسي استفاده كرده وجواب گرفته نظرشو بده

    با سلام و ادب مدتی است مشکل بیماری پسوریازیس دارم و پوست نواحی مختلف بدن سرخ شده و موجب اذیتممی شئد به پزشک مراجعه کردم آمپول آلتبر تجویز کرده ولی بهبود کامل حاصل نشده لطفا” راهنمایی ام کنید . ممنونم از ارشادات شما

    سلام من کیست ۵ سانتی در تخمدان راستم دارم. بهم قهوه فوری سوپریمم گانودرما رو توصیه کردن.آیا تاثیر گذار هست این قهوه ؟؟؟

    سلام ..خسته نباشید .. من هفت هشت سال هست که مریضی پوستی روی ناحیه ی صورتم دارم و تاحالا نتونستم درمانش کنم .. در فضای مجازی یه بنده خدایی این قهوه رو بهم پیشنهاد داده و گفته صددرصد درمان میشی و خیالت راحت .. حاالا هزینه ی این قهوه رو یک تومن بهم گفته برای طول درمان چهارماه .. به نظرتون خریداری کنم ازش یا نه این قهوه برای عارضه های پوستی خوب نیست؟!!

    سلام،وقت بخیر ببخشید من دچار اگزمای پوستی هستم و تنبلی تخمدان هم دارم،از عوارض تنبلی تخمدانم خیلی اذیتم،این قارچ کمکی بهم میکنه،بهتره خودش رو تهیه کنم یا قهوه گانودرما رو؟توروخدا کمکم کنید،خسته شدم از این شرایط…

    سلام آیا گانودرما برای بیماری ام اس مفیده؟ به چه شکل و چند فنجان قهوه در روز باید مصرف بشه؟

    سلام بنده نزدیک ۲ ساله که زگیل تناسلی دارم. ایا مصرف گانودرما واقعن میتونه کمکم کنه! لطفا راهنماییم کنین

    سلام. من هم مینور هستم و هم فقرآهن دارم . دچار آرتروز و درد مفاصل هم هستم این قهوه می تونه کمکی به من بکنه در تسکین درد

    سلام بله کمک میکنه چون آب بین مفصل های شما رو میکشه و درد رو کم میکنه و برای تاثیر زودتر من صابون لجن دریایی رو هم توصیه میکنم

    سلام من خودم می فروشم از این نوع قهوه ها مشتری هام خیلی راضی هستند خودم زانو درد داشتم خیلی بهتر شدم و همینطور سردرد.

    ایا کسی که بیماری سکه ای یا تاسی سر وابرو داره این داروموثر است

    من خودم یه دوره ی ۶۰ روزه این قهوه محصول دکتر بیز رو مصرف کردم اما برام مشکل به وجود اورد که خداروشکر زود جلوش رو گرفتم و مشکلم رفع شد البته من به کسی که ازش این قهوه رو گرفتم این قضیه رو گفتم و گفت یا درست مصرف نکردی یا باید بذاری دورت کامل شه حالا دیگه راست میگن یا نه خدا عالم

    البته اینم بگم من دیگه دنباله مشکل اصلیمو که به خاطرش قهوه خورده بودم رو نگرفتم که ببینم ایا واقعا مصرف این دوره ی ۶۰ روزه روش تاثیر داشته یا نه

    اما وظیفم دونستم تجربه ی خودمو باشما به اشتراک بذارم

    ممنون از شما که تجربه هاتون را به اشتراک می گذارید.

    سلام من هم از دکتر بگیر قهوه تهیه کردم به نظر شما مصرف کنم یا نه ممنون میشم اگه پاسخ بدید

    سلام من هم به تازگی تهیه کردم اما همور مصرف تکردم لطف میکنید بفرمایی که آیا مصرف کنم یا خیر و اینکه مشولی که برای شما به وجود آورد چی بود ممنون میشم اگه جواب بدید

    من دچار کهیر مزمن هستم شاید دهها بار تست آلرژی دادم و چندین و چند راه درمانی رو امتحان کردم که همه بسیار موقت بوده و بدنم سریع به همشون عادت میکنه و دوباره میزنه،،، ترو به بزرگی خدا قسمتون میدم هرراه کار تازه ای هست منو هم درجریان بذارید که واقعا خسته شدم ، دلم میخواد پوستم رو با ناخن هام تکه تکه کنم تا از دست این خارش لعنتی خلاص بشم،

    با سلام من در دوران کودکی دچار همچین مشکلی بودم و انقدر خارش شدید بود که هر از گاهی خون می اومد. اون موقع من مادرم نمک دریا رو توی آب حل می کرد و روی اون قسمت ها میزد کمی سوزش داشت ولی به مرور زمان کامل برطرف شد.

    سلام من هروقت کهیر می زنم روی کهیر بادکش گرم می زارم بعد با تیغ حجامت روش رو چندتا خراش می دم بعد دوباره باد کش گرم روش میزارم چنددقیقه تا کمی خون بیاد بعد تمیز می کنم. باااین روش کهیرام خوب شده تا چند ماهی راحت میشم البته اون روز تخم مرغ. کرفس ماهی ‌لبنیات مصرف نمی کنم چون ممکنه آلرژی بده

    قرص لوراتادین و زیر نظر پزشک حتما بخورین- کاسنی – خاکشیر- شاهتره احتمالا به چیزی حساسیت دارین

    سلام ببخششید کسی میدونه قارچ شی یا که رو از کجا تهیه میشه کرد

    خودش رو نميدونم ولي كپسول پاورفيت از همين قارچ كه من ميخورم

    من ۳۳ سالمه برا درمان پسوریازیس خوردم فایده که نداشت دچار پرفشاری خون وعفونت معده شده ام گول این تبلیغات الکیو نخوریدبا جون خودتون بازی نکنید بخدا قسم مریضی ها دیگه میاد سراغتون اصلا هم تاثیر نداره همش تبلیغ دروغه

    ممنون از توضیحاتتون عباس آقای عزیز منم مثل شما پسو دارم و میخاستم قهوه گانودرما سفارش بدم داشتم تحقیق میکردم که کامنت شما خیلی به کارم اومد. تشکر از اشتراک نظرتون

    همون زگیل تناسلی میشه؟؟؟؟

    سلام خیلی ممنون بابت مطلب خوبتون من یه سوالی داشتم این قهوه گانودرما باتوجه به فعالیت ضد ویروسی که داره مخصوصا برای اختلالات ریوی نمیشه تست حیوانی برای بیماری کووید ۱۹ گذاشت؟ الان دو مورد گربه مبتلا به کرونا گزارش شده پس میشه تست حیوانی انجام داد

    سلام بله ممکن است نتایج قابل توجهی داشته باشد ولی این امر مربوط به متخصصین و پژوهشگران مربوطه می باشد.

    سلام خواهر من سالها بااین مشکل روبرو بود خوردن اناریارب انار در زمانیکه انارنبود موجب تسکین چندروزه آن میشد. بنظرم درمان کننده قطعی نبود ولی بعد از دوسه سال مداومت درخوردن انار برطرف شد. شما باید عامل بروز کهیر را پیدا کنید. انشاالله سلامت باشید.

    عزیزم از کاسنی و شاه تره استفاده کن عالیه خوب میشی از عطاری که بخری مقدار مصرفشم میگه

    سلام من برای جوش گرفتم الان یه ماه دارم میخورم وای جوشام بدتر شده.به نظر شما دلیلش چیه.ادامهدبدم؟ه

    سلام ممکنه جواب سوال بنده رو بدهید آیا برای درمان بیماری پنیک موثر است یا خیر لطفا توضیح دهید میخوام اقدام به خرید کنم فقط نظر کارشناسی رو بهم بدبد درود بر شما

    من شدیدا نسبت به آفتاب حساسیت داشتم دکترهای زیادی رفتم دارو و پماد و ضد آفتاب زیادی مصرف کردم ولی فایده ای نداشت یا دکترم یه این نتیجه رسیدیم که کلا حتی ۵دقیقه در معرض آفتاب نیاید قرار بگیرم ولی از وقتی که با گانو درما آشنا شدم در کمتر از یک ماه پس از مصرف گانو درما حساسیتم از بین رفت و حالا منم مثل خیلیها میتونم از آفتاب لذت ببرم و هیچ نوع نگرانی یا هراسی نداشته باشم

    من بوسیله گانودرما قندو فشارخون را تنظیم کردم

    سلام پودر گانودرما لوسيديوم اصل از كجا ميشه گرفت گانودرما دكتر بيز داري پودر خشك هست ك ب مرور زمان صورت رو خيلي تپل ميكنه

    سلام در مورد نحوه کار شرکت های تولید کننده قهوه گانودرما، از خود شرکت ها و یا مشاوران آنها باید سوال کنید هر چند ممکن است بنابر سیاست این شرکت ها، مواد اولیه حقیقی استفاده شده را به شما نگویند. اسپور قارچ گانودرما هم مانند اسپور سایر قارچ ها، برای برخی از افراد ممکن است حساسیت زا باشد، مثلا اسپور قارچ صدفی، حساسیت بسیار بیشتری نسبت به سایر قارچ ها برای برخی افراد ایجاد می کند. موفق باشید.

    برای زگیل مقعدی هم استفاده از این قهوه قارچ گانودرما توصیه میشود؟

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه

    وب‌ سایت

    آیا حساب کاربری ندارید؟

    سال پیش خیلی اتفاقی وارد این صنعت شدم و همیشه دوست داشتم چیز جدیدی را یاد بگیرم و هنوز هم باید خودم را دانشجوی این رشته بدانم و دوست دارم هر انچه را در این 15 سال یادگرفته ام به علاقه مندان یاد بدهم و به نظرم اگه با هم پیشرفت کنیم موفق تریم.

    دوست عزیز سلام باید نقشه قفسه بندی سالن شما کشیده شود، سپس س…

    خانم افشاری سلام در صورتی که با روش کوک اوت بتوانید سالن را…

    دوست عزیز سلام جهت راهنمایی و دریافت مشاوره با شماره 0913675…

    آیا حساب کاربری ندارید؟

    قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس
    قهوه گانودرما برای بیماری پسوریازیس
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *