قرص جینسینگ قرمز برای چیست

دوره مقدماتی php
قرص جینسینگ قرمز برای چیست
قرص جینسینگ قرمز برای چیست

بسیاری از مردان با افزایش سن علائم اختلال نعوظ را تجربه می کنند، این اختلال – که به عنوان ناتوانی جنسی نیز شناخته شده – ناتوانی گاه به گاه (یا طولانی مدت) برای رسیدن به حالت نعوظ یا ماندن در این حالت می باشد.

در صورتی که اختلال نعوظ به صورت مکرر رخ دهد باعث کاهش کیفیت رابطه جنسی شده و نیاز به اقدامات درمانی دارد و برخی روش ها از جمله تغییر سبک زندگی، دارو درمانی یا درمان های جایگزین می توانند به بهبود عملکرد جنسی طبیعی فرد کمک کنند.

اختلال نعوظ می تواند به دلیل مشکلات فیزیولوژیکی رخ دهد. در بسیاری موارد بیماری هایی همچون دیابت، آسیب عصبی یا بیماری قلبی ممکن است زمینه ساز این اختلال باشند.

تغییر سبک زندگی از جمله کاهش وزن، ورزش کردن و ترک سیگار و الکل اغلب به درمان اختلال نعوظ کمک می کنند اما ممکن است کافی نباشند.

خوشبختانه داروها در اغلب موارد موثر هستند. تزریق داروهایی گشاده کننده عروق خونی روش دیگر برای درمان این اختلال می باشد و مصرف مکمل های گیاهی خاص مانند جینسینگ نیز می تواند کمک کننده باشد.

قرص جینسینگ قرمز برای چیست

دوره مقدماتی php

توصیه می شود قبل از مصرف هر نوع مکمل حتما با پزشک مشورت شود.

جینسینگ قرمز کره ای گیاهی است که در آسیا رشد کرده و گاهی به نام جینسینگ آسیایی، جینسینگ چینی یا جینسینگ پاناکس نیز شناخته می شود.

این نوع جینسینگ را نباید با جینسینگ سیبری یا جینسینگ آمریکایی اشتباه گرفت. جینسینگ سیبری و آمریکایی گیاهان دیگری بوده و کاربردهای متفاوتی دارند.

ریشه جینسینگ به عنوان یک درمان خانگی طبیعی و به شکل مکمل استفاده می شود. جینسینگ با کیفیت معمولا با قیمت بالایی به فروش می رسد زیرا مدت زمان کاشت تا برداشت این گیاه طولانی بوده و قبل از استفاده، نیاز است گیاه جینسینگ 5 سال رشد کند.

ریشه جینسینگ خشک و تصفیه نشده جینسینگ سفید و ریشه جینسینگ بخار پز و خشک شده جینسینگ قرمز نامیده می شود.

جینسینگ قرمز کره ای باعث افزایش هوشیاری فرد شده و به صورت بالقوه به بهبود اختلال نعوظ کمک می کند.

این گیاه از سرماخوردگی پیشگیری کرده و برای کاهش شدت علائم بیماری قلبی مفید است.

جینسینگ قرمز کره ای توسط سازمان غذا و دارو (FDA) برای درمان اختلال نعوظ تایید نشده است.

مصرف جینسینگ می تواند با برخی داروها تداخل داشته و اثر کافئین را افزایش دهد.

جینسینگ قرمز کره ای از قرن ها پیش در طب سنتی چینی به عنوان مکمل مفید برای سلامت عمومی بدن استفاده می شده است. از جمله کاربردهای این گیاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

گفته شده ریشه جینسینگ به بدن انسان شباهت زیادی داشته و شاخه ها در حقیقت دست و پای آن هستند. به نظر می رسد به دلیل همین شباهت است که عطاری های سنتی از جینسینگ به عنوان درمانی برای کل بدن استفاده می کنند.

امروز تحقیقات متعددی در حال مطالعه روی اثر جینسینگ به عنوان درمان خانگی و طبیعی می باشند.

جینسینگ قرمز از دیرباز برای درمان ناتوانی های جنسی استفاده می شده و امروزه محققان، مطالعات علمی متعدد روی این مورد انجام داده اند.

به عنوان مثال در مطالعه ای روی 45 مرد با اختلال نعوظ، مشخص شد مردانی که به مدت 8 هفته و 3 بار در روز 900 میلی گرم جینسینگ قرمز کره ای مصرف کردند نسبت به افرادی که شبه دارو مصرف می کردند بهبود قابل توجهی در علائم اختلال نعوظ احساس شده است.

محققان با مشاهده نتایج این مطالعه به این نتیجه رسیدند جینسینگ قرمز ممکن است یک درمان جایگزین موثر برای ناتوانی جنسی باشد.

بسیاری از زنان در دوران یائسگی دچار کاهش عملکرد جنسی می شوند، به همین دلیل در مطالعه ای دیگر به بررسی اثر جینسینگ قرمز کره ای روی 32 زن یائسه پرداخته شد.

در این آزمایش به گروهی از زنان هر روز 3 کپسول جینسینگ و به گروه دیگر شبه دارو داده شد. نتایج نشان داد عملکرد جنسی در خانم هایی که مکمل جینسینگ مصرف کردند افزایش یافته و عوارض جانبی نیز به دنبال نداشته است.

محققان با مشاهده نتایج این آزمایش به این نتیجه رسیدند جینسینگ قرمز ممکن است برای بهبود عملکرد جنسی زنان نیز مفید باشد.

برخی تحقیقات نشان داده مصرف جینسینگ ممکن است برای افراد مبتلا به سرطان مفید باشد. جینسینگ می تواند از سرطان روده بزرگ پیشگیری کرده و ترکیب آن با شیمی درمانی در افراد مبتلا به سرطان به حال بهتر بیماران کمک می کند.

علاوه بر این، برخی تحقیقات نشان داده جینسینگ می تواند از رشد تومورها پیشگیری کرده و گسترش سلول های سرطانی را متوقف کند.

نتایج تحقیقات دیگر حاکی از آن است جینسینگ می تواند به کاهش خستگی مزمن ناشی از بیماری سرطان کمک کند.

مصرف جینسینگ همچنین از سرماخوردگی پیشگیری کرده، برای کاهش شدت علائم بیماری قلبی مفید است و به افزایش هوشیاری، کاهش استرس و بهبود استقامت بدنی کمک می کند.

هنگام خرید مکمل های جینسینگ مطمئن شوید نوع جینسینگ روی بسته محصول ذکر شده باشد. جینسینگ در هر دو نوع سفید و قرمز عرضه می شود اما بیشتر تحقیقات روی جینسینگ قرمز انجام شده است.

جینسینگ قرمز به صورت مایع، پودر یا کپسول در دسترس است و با استفاده از ریشه خشک جینسینگ می توان چای یا دمنوش جینسینگ تهیه کرد.

در مورد دوز مناسب جینسینگ با پزشک مشورت کنید و هرگز در مصرف این گیاه زیاده روی نکنید.

قرص جینسینگ قرمز برای چیست

استفاده کوتاه مدت جینسینگ قرمز معمولا برای اکثر مردم بی خطر است اما مصرف طولانی مدت آن ممکن است عوارض جانبی به دنبال داشته باشد.

شایع ترین عارضه جانبی جینسینگ قرمز اختلالات خواب است اگرچه عوارض جانبی این گیاه در همه افراد مشاهده نخواهد شد.

برخی عوارض کمتر شایع جینسینگ عبارتند از:

مصرف جینسینگ با برخی داروها ممکن است تداخل داشته باشد. در صورتی که یکی از داروهای زیر را مصرف می کنید قبل از مصرف جینسینگ قرمز با پزشک مشورت کنید:

از ترکیب جینسینگ و کافئین خودداری کنید زیرا جینسینگ می تواند اثر کافئین را تشدید کند.

جینسینگ نسبتا مقرون به صرفه است و به راحتی می توان آن را خریداری کرد. این ماده به صورت کپسول، پودر، چای یا نوشیدنی های جینسینگ قابل مصرف است و به عنوان مکمل انرژی نیز از آن استفاده می شود.

جینسینگ به تنهایی نمی تواند به درمان اختلال نعوظ کمک کند، بعضی تحقیقات تایید کرده اند که مصرف جینسینگ تنها در کنار رژیم غذایی سالم و تمرینات ورزشی می تواند برای درمان اختلال نعوظ موثر باشد.

همچنین جینسینگ توسط اداره غذا و دارو تایید نشده است. مانند اغلب مکمل های طبیعی اثر دارویی جینسینگ به طور کامل کشف نشده است. هنگام استفاده از آن احتیاط کرده و همواره قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید.

اگرچه جینسینگ برای درمان اختلال نعوظ مفید است اما همانند دیگر مکمل ها نباید جایگزین درمان های پزشکی شود. همچنین مصرف این گیاه ممکن است در برخی افراد اثری نداشته باشد.

با تحقیقات بیشتر درباره جینسینگ، ممکن است روزی از آن به عنوان راه حل ایمن و موثر برای درمان اختلال نعوظ استفاده شود.

  • طرز تهيه ژله شير عسلي
  • منبع: healthline

    فال حافظ

    متن عاشقانه متن زیبا

    صفحه اصلیتبلیغاتتماس با مادرباره ما

    مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
    هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
    استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

    جینسینگ یا جینسنگ به (انگلیسی : Ginseng) یکی از محبوب ترین داروهای گیاهی در جهان به شمار می رود که برای قرن ها در آسیا و آمریکا برای درمان سردرد شدید، سو هاضمه، ناباروری در مردان و همچنین استرس و افسردگی استفاده می شود.

    اسم جنسینگ از عبارتی چینی به معنی ریشه های مرد گرفته شده است که احتمالا به خاطر شباهت ریشه های عجیب این گیاه به پا های انسان می باشد. گیاه جینسینگ در فصل پاییز برداشت می شود.

    در ادامه همراه کوکا باشید تا با تمامی فواید دمنوش ریشه گیاه جینسینگ در طب سنتی، نحوه و مقدار استفاده روزانه آن بیشتر آشنا شوید؛

    نکته مهم (تست عدم حساسیت) : پیش از مصرف هرگونه ماسک بر روی صورت و نواحی حساس بدن، با مالیدن مقداری کمی از آن بر روی پوست دست خود و صبر کردن به مدت حداقل 20 دقیقه، از نداشتن حساسیت نسبت به آن اطمینان حاصل نمایید.

    جینسنگ حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان هاست که به کاهش رادیکال های آزاد بدن کمک کرده و با رفع چین و چروک باعث جوان سازی پوست صورت می شود.

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    برخی مطالعات نشان داده که استفاده موضعی از چای جینسینگ لکه های تیره پوستی را از بین برده و پوست شما را شفاف تر و درخشان تر می کند.

    مصرف منظم جینسینگ به بهبود گردش خون در پوست صورت کمک کرده و به همین دلیل یکی از بهترین گیاهان دارویی برای درمان آکنه و جوش صورت شناخته می شود.

    ماسک جینسینگ و عسل برای پوست

    روغن جینسینگ را با عسل و آب مخلوط کرده و دو بار در هفته بر روی پوست صورت بمالید، بگذارید خشک شود و سپس با آب بشویید.

    جینسینگ به افزایش جریان خون در پوست سر کمک کرده و با تقویت فولیکول های مو باعث افزایش رشد مو می شود.

    ماسک جینسینگ برای مو

    هر شب مقداری روغن جینسینگ را بر روی پوست سر و مو ها ماساژ دهید تا به افزایش رشد آن ها کمک کند.

    جینسینگ گردش خون و همچنین جذب اکسیژن توسط خون را بهبود بخشیده و با تقویت فولیکول ها از ریزش مو جلوگیری می کند.

    جینسنگ قرمز باعث افزایش فعالیت جنسی و درمان اختلالات نعوظ در مردان می شود. گیاه جینسینگ یکی از دارو های سنتی چینی است که برای افزایش میل جنسی مردان تجویز شده است.

    گیاه جینسینگ باعث افزایش تعداد و تحرک بیشتر اسپرم ها شده و با درمان اختلالات نعوظ  به تقویت قوای جنسی و درمان ناباروری در آقایان کمک می کند.

    در تحقیقاتی که 60 شرکت کننده مرد در آن حضور داشتند نشان داده شد که بعد از 12 هفته مصرف جینسینگ، نعوظ بهتری صورت می گیرد.

    تحقیقات نشان داده که جینسینگ علائم یائسگی مانند گرگرفتگی، تعریق شبانه، نوسانات خلقی، تحریک پذیری، اضطراب، افسردگی، خشکی واژن، کاهش میل جنسی، افزایش وزن، بی خوابی و ریزش مو را کاهش می دهد.

    تحقیقات نشان می دهد که جینسینگ به دلیل خواص ضد ویروسی و ضد التهابی قوی که دارد به پاک سازی دستگاه تنفسی کمک کرده و برای پیشگیری و درمان آنفلونزا مفید است.

    یکی از مزایای جینسینگ این است که به افزایش متابولیسم بدن کمک کرده و با کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری باعث لاغری و کاهش وزن افراد چاق می شود.

    مطالعات متعدد نشان داده که جینسینگ سطح قند خون افراد مبتلا به دیابت نوع دو را کاهش می دهد و به عنوان درمان طبیعی برای این بیماری به کار می رود.

    علاوه بر این جینسنگ حساسیت به انسولین را بهبود بخشیده و به کاهش سطح قند خون و هیپرگلیسمی در افراد دیابتی کمک می کند.

    تحقیقاتی که در سال 2014 انجام شده نشان می دهد که مصرف جینسینگ باعث کاهش قند خون ناشتا در افراد دیابتی و افراد سالم می شود.

    البته ناگفته نماند که جینسینگ می تواند در بعضی افراد باعث هیپوگلیسمی یا کاهش شدید قند خون شود، پس بهتر است پیش از مصرف جنسینگ حتما با پزشک خود نیز مشورت کنید.

    جینسینگ برای تقویت حافظه و بهبود توانایی های شناختی مفید می باشد، همچنین آنتی اکسیدان های موجود در جینسینگ از ابتلا به زوال عقل و آلزایمر پیشگیری می کند.

    تحقیقات نشان داده که جینسینگ می تواند به عنوان یک مکمل گیاهی برای افزایش ظرفیت جسمی و روانی در ورزشکاران و بدنسازان استفاده شود.

    جینسینگ می تواند انرژی شما را در طول تمرینات بدنسازی افزایش داده و باعث افزایش عضله سازی بدن شود.

    مطالعات نشان داده که مصرف جینسینگ خستگی ناشی از بیماری مالتیپل اسکلروزیس یا ام اس را درمان می کند.

    گیاه جینسینگ به دلیل مقادیر بالای گلیکوزید های موجود در آن دارای خواص ضد التهابی طبیعی بوده و خطر ابتلا به بیماری های التهابی مانند آرتریت روماتوئید را کاهش می دهد.

    مطالعات نشان داده که جینسینگ به بهبود تعادل هورمون ها در بدن و افزایش سطح انرژی کمک کرده و با کاهش عصبانیت، استرس و اضطراب، خطر ابتلا به افسردگی را کاهش می دهد.

    مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها و ترکیبات فنولی موجود در جینسینگ به کاهش رادیکال های آزاد بدن کمک کرده و خطر ابتلا به تومور و سرطان به ویژه سرطان سینه، پروستات، پوست، کولورکتال، ریه و کبد را کاهش می دهند.

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    چای جینسینگ کره ای به دلیل خواص آرام بخش طبیعی که دارد می تواند به درمان فشار خون بالا کمک کند.

    برخی تحقیقات اولیه نشان می دهد که جینسینگ به کاهش کلسترول بالای خون کمک می کند.

    مقادیر بالای آنتی اکسیدان های موجود در گیاه جینسینگ به سلامت قلب کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را بهبود می بخشد.

    تحقیقات اولیه نشان داده که مصرف روزانه جینسینگ قرمز به مدت 10 هفته به دلیل خواص ضد میکروبی که دارد به کاهش باکتری های عامل بوی بد دهان کمک کرده و آن را درمان می کند.

    دمنوش جینسینگ به افزایش تولید پپسین در معده کمک می کند که باعث بهبود هضم غذا شده، نفح شکم را کاهش می دهد و علائم بیماری کرون را بهبود می بخشد.

    جینسینگ دارای خواص آرام بخش و ضد درد طبیعی بوده و به درمان سریع درد مزمن بدن کمک می کند.

    جینسینگ دارای خاصیت دیورتیک است و با بهبود عملکرد کبد به عنوان یکی از بهترین دارو های گیاهی برای پاک سازی و سم زدایی خون شناخته می شود.

    مطالعات نشان می دهد که جینسینگ به دلیل خواص ضد باکتریایی که دارد به سم زدایی و پاک سازی ریه ها کمک کرده و بیماری های انسداد مزمن ریوی و فیبروز کیستیک را درمان می کند.

    زیاده روی در مصرف جینسینگ می تواند باعث آلرژی و حساسیت شود که به صورت تپش قلب، سنگینی در قفسه سینه، فشار خون بالا، سرگیجه، بی خوابی، اضطراب، بی قراری، تهوع، استفراغ، درد شکم، اسهال و خونریزی دستگاه گوارش، حساسیت به لمس شدن سینه های خانم ها و یا تغییر در سیکل قاعدگی مشخص می شود.

    هنوز اطلاعاتی از اثر جینسینگ بر روی جنین، زنان باردار و زنان شیرده در دسترس نیست به همین دلیل متخصصان توصیه می کنند که زنان در دوران بارداری و شیردهی از مصرف جینسینگ اجتناب کنند یا قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنند.

  • طريقه ي مصرف قرص ويتامين c
  • هنوز تحقیقاتی از اثر جینسینگ بر روی نوزادان و کودکان منتشر نشده به همین دلیل بهتر است از مصرف جینسینگ برای نوزادان، کودکان و حتی نوجوانان خودداری کنید.

    هنوز اثر مصرف جینسینگ بر روی دیابت نوع یک بررسی نشده است پس توصیه می شود که افراد مبتلا به این بیماری قبل از مصرف جینسینگ با پزشک خود مشورت کنند.

    جینسینگ ممکن است با دارو های ضد افسردگی مانند مونوآمین اکسیداز ها، دارو های دیابت، فشار خون و قلب، آسپیرین و وارفارین تداخل دارویی ایجاد کند.

    طبیعت جینسینگ گرم و خشک می باشد. جینسنگ حاوی مقادیر بالای آنتی اکسیدان ها، ویتامین C، جین سنوزید، پلی استیلن، ترکیبات پلی فنلی و پلی ساکارید هاست.

    جینسنگ نامی برای 11 گونه ی گیاهان همیشه سبز از سرده پاناکس از خانواده آرالیاسیه می‌باشد. سابقه ی مصرف جینسینگ به بیش از 5000 سال پیش برمی گردد، در این زمان جنسینگ اغلب در کوه های چین می رویید و از آن به عنوان یک داروی جوان کننده و یا یک ماده ترکیبی با صابون و لوسیون استفاده می شد.

    جینسنگ آمریکایی، جینسینگ ژاپنی، جینسینگ سیبری، سنچی جینسینگ، جینسینگ هیمالیایی، دارف جینسینگ، جینسینگ پرویی و جینسینگ هندی از انواع آن محسوب می شوند.

    جینسینگ را به صورت چای و دمنوش استفاده می کنند.

    امروزه قرص و کپسول جینسینگ به بازار عرضه شده و برای افرادی که بوی آن را دوست ندارند مناسب می باشد.

    پودر، عصاره و روغن جینسینگ را برای تهیه انواع ماسک و محصولات زیبایی پوست و مو به کار می برند. همچنین پودر جینسینگ را می توان برای تهیه انواع آبمیوه و اسموتی های انرژی زا استفاده کرد.

    مواد لازم

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    نحوه درست کردن

    یک قاشق چای خوری ریشه جینسینگ خرد شده را به همراه ادویه های معطر در یک فنجان آب جوش بریزید و بگذارید 5 دقیقه بماند تا دم بکشد. دمنوش جینسینگ آماده است می توانید از عسل برای شیرین کردن آن استفاده کرده و بنوشید.

    روش دیگری که برای تهیه چای جینسینگ پیشنهاد شده، این است که یک قاشق چای خوری ریشه جینسینگ خرد شده را در یک قوی حاوی آب جوش بریزید و بگذارید به مدت 15 تا 20 دقیقه بجوشد تا عصاره آن در بیاید.

    با مشورت پزشک

    منابع : medicalnewstoday – stylecraze

    فال حافظ

    متن عاشقانه متن زیبا

    صفحه اصلیتبلیغاتتماس با مادرباره ما

    مطالب بخش سلامت و پزشکی سایت کوکا فقط جنبه اطلاع رسانی و آموزشی دارند. این مطالب توصیه پزشکی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان کرد.

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب کوکا به هر نحو غیر مجاز می باشد.
    هر گونه کپی برداری از محتوای سایت کوکا پیگرد قانونی دارد.
    استفاده از مطالب سایت کوکا در سایت های خبر خوان و دارای آی فریم نیز اکیدا ممنوع است.

    سبد خرید شما خالی است!

    گیاه جینسینگ به دلیل خواص آن در بازیابی و تقویت سلامت عمومی بدن انسان، معروف است. جینسینگ یکی از محبوب ترین درمان های خانگی برای رفع بسیاری از مشکلات به شمار می آید. گفته می شود که هم جینسینگ آمریکایی و هم جینسینگ آسیایی می توانند انرژی را تقویت کرده، سطح قند و کلسترول خون را پایین آورده و استرس را کاهش می دهند. همچنین این گیاه دارای خاصیت آرام بخشی بوده و در درمان دیابت موثر است، اما یکی از معروف ترین خواص جینسینگ، توانایی آن در رفع ناتوانی جنسی در مردان است. با این مقاله همراه باشید تا با انواع مختلف جینسینگ، ویژگی ها و مزایای آن و نحوه استفاده از این گیاه بسیار مفید آشنا شوید.

    جینسینگ نام گیاهی با یازده گونه مختلف است که دارای رشد آهسته بوده و ریشه های گوشتی دارد. این گیاه از ریشه هایی چنگال مانند و به رنگ روشن، ساقه ای نسبتا بلند و برگ هایی سبز به شکل بیضی تشکیل شده است. 

    انواع جینسینگ در کدام کشورهای جهان پیدا می شوند و کدام یک دارای بهترین خواص درمانی و بیشترین مزایا برای سلامتی انسان هستند؟ در این بخش از مقاله، به این پرسش ها پاسخ داده می شود. 

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    1- جینسینگ آسیایی یا جینسینگ کره ای

    این نوع جینسینگ که به نام جینسینگ چینی نیز معروف است، در واقع بهترین شکل موجود از گیاه جینسینگ بوده و بیشتر از هر نوع دیگری، توسط گیاه شناسان و عطاران توصیه می شود. جینسینگ کره ای دارای تراکم بیشتری نسبت به دیگر انواع این گیاه و همچنین مواد مغذی بیشتری نسبت به آنهاست. 

    جینسینگ کره ای سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی است. زمانی که گیاه جینسینگ کره ای شش ساله می شود، به بالاترین میزان کیفیت می رسد. برخی از مزایای عمده استفاده از آن، شامل شکل دادن به بدن و تقویت سیستم ایمنی است. جینسینگ آسیایی یک محرک بسیار قویست، بنابراین اگر به دنبال راهی برای خلاصی از استرس هستید، استفاده از جینسینگ آسیایی یا کره ای، پاسخ مشکل شما نیست. 

    به دلیل تفاوت در سطح جینسنوسیدهای موجود در انواع مختلف جینسینگ آسیایی، ویژگی های هر کدام از آنها با هم متفاوت است. برای مثال، جینسنوسیدهای Rg1 و Rb1 که به مقدارهای یکسان در جینسینگ کره ای یافت می شوند، می توانند خواص کاملا متفاوتی را به گیاه جینسینگ ببخشند. 

    این باور وجود دارد که Rg1 محرک سیستم عصبی مرکزی باشد. این عامل ضد خستگی و ضعف بوده و عملکرد ذهنی انسان را بالا می برد. از سوی دیگر، Rb1 آرام کننده سیستم عصبی مرکزی است. این عامل، بیشتر به دلیل خواص آرامش بخشی و تسکین دهندگی، کاربرد دارد. Rb1 عملکردهای مغزی و ذهنی را آهسته کرده و سهولت می بخشد.  

    اما مهمترین خاصیت جینسینگ کره ای، توانایی آن در برطرف کردن ناتوانی جنسی، بهبود دادن عملکردهای ذهنی و رفع و پیش گیری از سکته ها، سرماخوردگی و آنفولانزا است. 

    2- جینسینگ آمریکایی

    جینسینگ آمریکایی دارای کیفیت بالاتری نسبت به جینسینگ سیبری بوده و از نظر خواص درمانی، کمی پایین تر از جینسینگ آسیایی قرار می گیرد. دنباله آمریکایی که در ادامه نام این جینسینگ می آید، به گونه این گیاه اشاره داشته و ارتباطی به منطقه رشد آن ندارد، چرا که گیاه جینسینگ، در صورتی که شرایط لازم فراهم شود، می تواند در هر منطقه ای رشد کند. 

    جینسینگ آمریکایی از نظر داشتن مزایا و خواص در رتبه دوم قرار داشته و معمولا در هر منطقه ای که رشد کند، به تولید انبوه می رسد. همچنین به دلیل گران بودن جینسینگ کره ای، نوع آمریکایی این گیاه، غالبا به عنوان مواد اولیه در داروها مورد استفاده قرار می گیرد. جینسینگ آمریکایی یک ماده بسیار موثر و مفید برای عملکرد سیستم ایمنی، رفع سرطان، درمان دیابت نوع دو و همچنین پیشگیری و برطرف کردن سرماخوردگی و آنفولانزا است. 

    3- جینسینگ سیبری

    همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، جینسینگ سیبری، در نظر توانایی در درمان بیماری ها و تقویت بدن، در رتبه آخر نسبت به جینسینگ کره ای و آمریکایی قرار می گیرد. از این جینسینگ هنوز هم نه به صورت گسترده، اما برای افزایش انرژی و بالا بردن قدرت حیات استفاده می شود. 

    مزایا و فواید زیادی به جینسینگ نسبت داده شده و از این گیاه به طور سنتی برای درمان شماری از بیماری ها بهره برده می شود. یافتن دلایل مفید بودن جینسینگ در رفع بیماری ها، به انجام مطالعات و تحقیقات بیشتر نیاز دارد. با این حال، ثابت شده است که وجود جینسنوسیدها یا عوامل شیمیایی یافت شده در جینسینگ، با تاثیرات درمانی این گیاه دارویی مرتبط است. 

    محصولات جینسینگ در میزان کیفیت و ویژگی های درمانی متفاوت هستند. بنابراین، شدیدا توصیه می شود که پیش از خرید این محصولات، مواد تشکیل دهنده آنها را به دقت بررسی کرده و از تاثیرات آن بر بدن خود آگاه باشید. بهتر است بدانید که برخی از این محصولات، دارای مقادیر کم یا ناچیز از جینسینگ بوده و برخی دیگر، حاوی مواد دیگری نیز هستند. به هر حال، تحقیقات و مطالعاتی که در طی سال ها انجام شده اند، وجود مزایای زیر را با مصرف جینسینگ مرتبط می دانند:

    یکی از مشهورترین خواص جیسینگ، توانایی آن در تقویت قوای جنسی و درمان ناتوانی جنسی در مردان است. در سال ۲۰۰۲ مطالعه ای که در کره انجام گرفت، نشان داد که ۶۰٪ از مردانی که از جیسینگ استفاده کرده بودند، بهبودهایی را در علائم بیماری خود مشاهده کرده اند. در این آزمایش، آقایان تصدیق کردند که با استفاده از گیاه جینسینگ، نعوظ های موفق را با سهولت بیشتری نسبت به مردانی که از جینسینگ استفاده نکرده بودند، تجربه کرده اند. آنها همچنین بیان کردند که پس از مصرف جینسینگ، این حالت در آنها قوی تر و طولانی تر شده و کیفیت رابطه جنسی بعد از مصرف جینسینگ، بهبود چشمگیری یافته است. همه این موارد به دلیل افزایش اسید نیتریک موجود در بدن، توسط جینسینگ است. 

    به عنوان یک داروی طبیعی برای کاهش وزن و رفع چاقی جینسینگ یکی از بهترین گزینه های شماست. مصرف جینسینگ و بخصوص نوشیدن چای آن، باعث کاهش طبیعی و تدریجی وزن شما می شود. 

    دمنوش جینسینگ به شدت بر روی روند کاهش وزن شما اثرگذار بوده و آن را ساده می کند. نوشیدنی جینسینگ برای لاغری، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد که این موضوع، از ذخیره شدن چربی در بدن و در نتیجه چاق شدن، جلوگیری می کند. دمنوش جینسینگ انرژي مورد نیاز بدن شما را تامین کرده و آن را در حالت فعال نگه می دارد. به علاوه، جینسینگ گلوکز و قند خون را تحت کنترل درمی آورد. اگر سطح گلوکز در بدن پایین تر باشد، آنگاه بدن چربی کمتری ذخیره خواهد کرد. 

    جینسینگ در کاهش دردهای قاعدگی زنان بسیار موثر است. این باور وجود دارد که وجود این خاصیت در جینسینگ با تاثیرات آرام بخشی و تسکین دهندگی آن در ارتباط است که به نوبه خود باعث کاهش بروز اسپاسم در دوران قاعدگی می شوند. مصرف دمنوش جینسینگ در دوران قاعدگی، دردهای مرتبط با آن را به شکل چشم گیری کاهش می دهد. همچنین جینسینگ در رفع علائم پیش از قاعدگی، که بعضی از خانم ها را به شدت آزار می دهد، بسیار مفید است. این گیاه، خلق و خو را متعادل کرده و جدای از کاهش دردهای قاعدگی، سطح انرژی خانم ها را در این دوران بالا می برد. 

    جینسینگ در جوانسازی پوست و صاف و درخشان کردن آن بسیار موثر است. جینسینگ حاوی مقدار زیادی مواد مغذی گیاهی و آنتی اکسیدان است که باعث افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز در پوست می شوند. آنتی اکسیدان های موجود در این گیاه، پوست شما را از شر رادیکال های آزاد خلاص کرده و چین و چروک های آن را به طور طبیعی برطرف می کنند.  

    پوست غالبا توسط شرایط محیطی و نور آفتاب آسیب می بیند و این عوامل، بیشتر کلاژن را تحت تاثیر قرار می دهند. جینسینگ باعث رشد مجدد کلاژن موجود در لایه میانی پوست شده و آن را متناسب می سازد. مصرف جینسینگ همچنین باعث می شود که پوست شما لطیف تر، روشن تر و بدون لکه به نظر برسد. به این دلیل که جینسینگ متابولسیم پوستی را تقویت می کند، باعث رفع سلول های مرده پوست شده و باعث آشکار شدن سلول های جدید و تازه می شود. 

    استفاده موضعی از برگ های جینسینگ پوست شما را سالم تر و جذاب تر می کند. به علاوه، اگر از اختلالات پوستی مثل آکنه یا اگزما در عذاب هستید، مصرف جینسینگ می تواند در حل این مشکلات به شما کمک کند. 

    آیا انواع درمان ها را برای رفع سیاهی زیر چشم امتحان کرده و به نتیجه نرسیده اید؟ خبر خوب برای شما این است که جینسینگ می تواند در ناپدید کردن این دایره های تیره و بد شکل به شما کمک کند. همچنین اگر با مشکل پف زیر چشم هم مواجه هستید، مصرف جینسینگ را برای درمان آن از یاد نبرید.  

    اگر شما هم از جمله افرادی که هستید که دغدغه ریزش موهای سر و طاس شدن را دارند، به شما توصیه می کنیم که برای رشد مجدد موهای خود از جینسینگ استفاده کنید. آنچه که این داروی گیاهی برای افزایش موهای سر انجام می دهد، افزایش تولید سلول های پاپیلای پوستی است. 

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    در کنار این مورد، جینسینگ، عمر این سلول ها را بیشتر کرده و از مردن آنها جلوگیری می کند. همچنین با فراهم کردن جریان خون در پوست سر، تکثیر این سلول ها ساده تر می شود. بنابراین، استفاده منظم از جینسینگ می تواند از ریختن موهای سر شما جلوگیری کرده و عمدتا با بازسازی سلول های پاپیلای پوستی، طاسی سر شما را درمان کند. 

    جینسینگ با مهار کردن چرخه رشد تومور، مانع بزرگتر شدن آن می گردد. محققان به این نتیجه رسیده اند که جینسنوسیدهای موجود در گیاه جینسینگ، می توانند سلول های سرطانی در پروستات، رحم و ریه را، بیشتر از انواع دیگر سرطان، مهار کنند. همچنین مشاهده شده است که مصرف جینسینگ پس از تشخیص سرطان پستان در خانم ها، می تواند شانس زنده ماندن آنها را افزایش دهد. 

    در مطالعات متعددی بیان شده است که مصرف جینسینگ، بخصوص جینسینگ آمریکایی می تواند در کاهش قند خون موثر بوده و به کنترل دیابت نوع ۲ کمک کند. جینسنوسیدهای موجود در این گیاه، بر روی تولید انسولین در پانکراس اثر گذاشته و با استفاده از مکانیزم های دیگری، مقاومت انسولین در بیماران دیابتی را بهبود می دهد. بنابراین اگر به دنبال یک روش خانگی و طبیعی برای مقابله با دیابت هستید، مصرف جینسینگ را از یاد نبرید. 

    فشار خون بالا یا پرفشاری خون، یک عارضه بسیار جدی بوده و باعث بیماری های خطرناکی مانند نارسایی کلیه در فرد می شود. برای جلوگیری از چنین موقعیت ها و عوارض خطرناکی، مصرف جینسینگ به عنوان یک داروی طبیعی و موثر عمل می کند. 

    جینسینگ دارای یک توانایی منحصر به فرد در بهبود عملکرد ریه هاست. این گیاه، با کاهش چشمگیری باکتری های ریه ها، از ابتلای آنها به فیبروز کیستیک، که یک اختلال ریوی بسیار شایع است، پیشگیری می کند. 

    تحقیقاتی که بر روی تاثیرات جینسینگ بر روی موش ها انجام گرفته است، بیان می کنند که احتمالا ارتباطی میان مصرف این گیاه و درمان و پیشگیری از آنفولانزا و ویروس سینسیشیال تنفسی وجود دارد. یافته ها نشان می دهند که عصاره جینسینگ قرمز می تواند بقایای سلول های مخاطی ریه را که توسط ویروس های آنفولانزا عفونی شده اند، بهبود بخشند. 

  • چیکار کنم جنین خوب وزن بگیره
  • از آنجا که جینسینگ دارای المان هایی است که می توانند ذهن شما را فعال و پر انرژی نگه دارند، مصرف این گیاه در کاهش استرس نیز موثر است. همانطور که پیش از این نیز گفته شد، جینسینگ آمریکایی دارای مقادیر قابل توجهی Rb1 است که به آرام کردن مغز و رفع استرس کمک می کند. همچنین مصرف منظم دمنوش جینسینگ، ذهن و بدن را سرشار از آنتی اکسیدان هایی می کند که در رفع رادیکال های آزاد موجود در بدن، بسیار موثرند. در این صورت، بدن از نظر فیزیکی و ذهنی، متعادل می شود. 

    جینسینگ می تواند باعث تحریک فعالیت فیزیکی و ذهنی در افراد شود. مطالعه ای انجام شده است که نشان می دهد مصرف جینسینگ باعث ایجاد نتایج رضایت بخشی در بیماران سرطانی که دچار ضعف و خستگی هستند، می شود. با این حال خواص تقویت انرژی جینسینگ تنها در افرادی که در حال گذراندن دوره درمان هستند، مشاهده شده است و این گیاه، بهبود چشم گیری را در افرادی که درمان را به پایان رسانده اند، نشان نمی دهد. 

    جینسینگ به صورت رایج برای کاهش التهاب و تورم استفاده می شود. تحقیقات نشان داده اند که جینسنوسیدهای موجود در این گیاه، باعث ایجاد مسیرهای هدفی در سیستم ایمنی بدن می شوند که می توانند التهاب را کاهش دهند. 

    جینسینگ توسط چینیان باستان کشف شد و این مردمان دریافتند که مصرف جینسینگ برای لاغری و کاهش وزن یک راه بسیار موثر به شمار می آید. شما می توانید این داروی گیاهی را در رژیم روزانه خود جای داده و تاثیرات شگفت انگیز آن را بر روی سلامت و رسیدن به وزن ایده آل مشاهده کنید. اما در ابتدا بهتر است بدانید که سه نوع جینسینگ با توجه به ویژگی ها و میزان رشد آنها وجود دارند.

    جینسینگ تازه- زمانی که این گیاه چهار سال یا کمتر دارد، از آن به عنوان جینسینگ تازه نام برده می شود. 

    جینسینگ سفید- این مورد در واقع ریشه طبیعی و خشک شده گیاه جینسینگ است. 

    جینسینگ قرمز- پختن جینسینگ سفید با بخار، باعث قرمز شدن آن می شود. 

    به علاوه تمامی ویژگی هایی که پیشتر در این مقاله به آنها اشاره شد، این گیاه دارای برخی ویژگی های خاص مرتبط با کاهش وزن نیز هست که در ادامه به آنها اشاره می شود:

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    جینسینگ باعث کم شدن اشتهای شما می شود. با مصرف این گیاه، چندان احساس گرسنگی نخواهید داشت و در نتیجه، کمتر غذا خواهید خورد. نکته مهم تر این است که جینسینگ، متابولیسم بدن را افزایش می دهد. جینسینگ، هورمون هایی مانند انسولین را که در سوخت و ساز لیپید و چربی درگیر هستند، تنظیم می کند و در نتیجه زمانی که همه مقدار چربی مصرفی هضم شود، دیگر هیچ میزانی از آن در بدن ذخیره نمی گردد. 

    بدون در نظر گرفتن اینکه به بیماری دیابت مبتلا هستید یا خیر، اگر از ریشه گیاه جینسینگ به مدت هشت هفته استفاده کنید، سطح قند خون در بدن شما پایین آمده و مقداری از چربی اضافی را از دست خواهید داد. جینسنوسیدهای موجود در این گیاه، باعث افزایش جذب گلوکز و پایین آمدن میزان رسوب این ماده می شوند. در کنار این ویژگی، این ماده باعث سوختن چربی ها و در نتیجه لاغر شدن بدن می شود.

    اما برای کاهش وزن بهتر است از چه محصول این گیاه مفید استفاده کنید؟ به طور خاص، عصاره دانه جینسینگ برای کاهش وزن بسیار موثر و مفید است. همچنین، عصاره سرکه جینسینگ یا جینسام، با تقویت متابولیسم به کاهش وزن شما بسیار کمک می کند. 

    روده های شما دارای میکروارگانیسم های سالمی است که عمل هضم غذا را ساده تر می کنند. اما در افراد چاق، میکروب های موجود در روده، مسیر جذب و ذخیره چربی را هموار می کنند. این موضوع باعث ذخیره مداوم چربی شده و روند کاهش وزن را باز هم دشوارتر می سازد. این شکل از چاقی را می توان با مصرف عصاره جینسینگ قرمز یا سیاه که میکروفلور روده را در مسیر کاهش وزن قرار می دهند، درمان کرد. به علاوه، جینسینگ سفید یا عصاره آن باعث تاخیر در جذب چربی در بدن شده و دفع آن را تسهیل می کند. 

    جینسینگ یک ماده بسیار موثر در افزایش نیروی حیات و انرژی شماست و زمانی که انرژی بیشتری داشته باشید، برای فعالیت و ورزش کردن نیز انگیزه و توان بیشتری خواهید داشت. یکی از مشکلات رایج افراد چاق، این است که خیلی زود خسته می شوند و در نتیجه، قادر نیستند که به خوبی ورزش کنند. جینسینگ، با افزایش انرژی شما این مشکل شما را حل کرده و در نتیجه چربی بیشتری در نتیجه فعالیت های شما سوزانده خواهد شد. 

    به منظور کاهش وزن، توصیه می شود که مصرف شما از ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ میلی گرم جینسینگ در روز باشد. با این حال، بهتر است برای گنجاندن هر ماده جدیدی از جمله جینسینگ در رژیم غذایی خود، ابتدا با پزشکتان مشورت کنید. 

    شما می توانید از گیاه جینسینگ و عسل در دمنوش، از قطعات آن در غذا و از پودر جینسینگ به عنوان یک جویدنی مانند آدامس استفاده کنید. برش زدن ریشه های جینسینگ و افزودن آن به آب جوش، پیش از گوشت و سبزیجات غذا، یک روش ساده برای پخت خوراک با این گیاه است. اما رایج ترین و موثرترین دستورهای موجود از جینسینگ به منظورکاهش وزن و رفع چاقی، شامل دمنوش و سوپ آن است. 

    آب را در یک ظرف به جوش آورده و سپس ریشه های جینسینگ را به آن اضافه کنید. در صورتی که ریشه های این گیاه را قبل از ریختن در آب جوش، قطعه قطعه کنید، طعم و بوی جینسینگ در نوشیدنی شما قوی تر خواهد شد. اجازه دهید جینسینگ به مدت ۳۰ دقیقه تا یک ساعت به آرامی در آب بجوشد. این مدت زمان، به اندازه ریشه های مورد استفاده بستگی داشته و اگر از ریشه های برش نخورده استفاده کنید، به زمان بیشتری برای جوشیدن نیاز دارد. 

    سپس ظرف را از روی حرارت برداشته و نوشیدنی را درون لیوان ریخته و زمانی که از داغی افتاد، عسل را به آن اضافه کنید. عسل، علاوه بر افزودن مزایای بی نظیر به این نوشیدنی، طعم تلخ جینسینگ را نیز کاهش می دهد. در صورت تمایل می توانید در این مرحله دارچین را هم اضافه کنید. دارچین علاوه بر عطر شیرین بسیار دلنشین، یک ماده مفید برای کاهش وزن نیز هست. برای رسیدن به بهترین نتایج، یک فنجان از این نوشیدنی را در هنگام صبح و یک فنجان از آن را بعد از ظهر میل کنید. 

    برای درست کردن سوپ جینسینگ، به سادگی این گیاه را به سوپ مرغ خود افزوده و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. این سوپ نه تنها دارای تمامی مزایای مرتبط با جینسینگ است، بلکه وجود مرغ، آن را سرشار از پروتئین کرده و روند لاغر شدن شما را ساده تر می سازد. برای تهیه این سوپ بهتر است از سینه مرغ استفاده کنید. 

    یکی دیگر از راه های مصرف جینسینگ خشک و سپس پودر کردن آن است. در این صورت برای بهره مندی از این گیاه مفید، می توانید پودر آن را بر روی غذا یا سالاد خود بپاشید. اضافه کردن قطعات جینسینگ به مواد اولیه برخی از غذاها هم، یک روش دیگر برای گنجاندن این گیاه در رژیم غذایی است. برای انجام این کار، درست مانند برش زدن سبزیجات، ریشه جینسینگ را هم قطعه قطعه کرده و پیش از سبزیجات دیگر مورد استفاده، به غذای خود بیفزایید. در کنار همه این موارد، برای بهره مندی از مزایای جینسینگ در روند کاهش وزن، بهتر است مصرف روزانه دمنوش آن را از یاد نبرید. 

    شما می توانید از فروشگاه های معتبر آنلاین یا برخی از فروشندگان گیاهان دارویی، اقدام به خرید جینسینگ کنید. شکل های مختلفی از این گیاه مانند قرص جینسینگ، پودر، روغن و ریشه خام آن در فروشگاه ها موجود هستند، بنابراین قبل از خرید هر کدام از شکل های آن، نخست نیازهای خود را در نظر بگیرید. مثلا اگر قرار است جینسینگ را در غذاهای خود استفاده کنید، بهتر است ریشه آن را خریداری نمایید. 

    همه عوارض مصرف جینسینگ شناخته شده نیستند. با اینکه اینطور به نظر می رسد که مصرف جینسینگ کاملا ایمن است، اما عواض جانبی زیر در برخی از موارد، گزارش داده شده اند:

    • سردرد

    • مشکلات مربوط به خواب

    • مشکلات گوارشی

    • تغییر در فشار خون و قند خون

    • تحریک پذیری

    • عصبانیت و دلشوره

    • تاری دید

    • واکنش های شدید پوستی

    • ورم

    • اسهال

    • خونریزی 

    • سرگیجه

    • خشکی دهان

    • کاهش طپش قلب

    • تشنج

    • هذیان گویی

    خانم ها ممکن است با مصرف این گیاه، تورم در سینه ها و خونریزی از واژن را مشاهده کنند.

     

    ارسال رایگان بدون محدودیت مبلغ خرید

    قیمت رقابتی نسبت به سایر همکاران

    محصول با کیفیت و بسته بندی استاندارد

    گارانتی بی قید و شرط محصول

    فروشگاه مركزي :اصفهان خيابان جي خيابان پروين بازار گياهان دارويي غرفه ي شماره ي ٣


    تلفن:

    03191014550

    موبایل:
    09138610971

    کلیه حقوق برای ایران عسل محفوظ است. @ 1396


    @shider_store
    مارا در اینستاگرام دنبال کنید

    قرص رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین و مینرال ویتامین هوس، با افزایش توان فیزیکی بدن به بهبود عملکرد جنسی، رفع خستگی، تامین ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن کمک می کند. عصاره جینسینگ قرمز داخل این مکمل، توان و قدرت سیستم قلبی و عروقی را افزایش داده و فشار خون را تنظیم می کند.

    روزی ۲ بار، هر بار یک کپسول با آب فراوان

    درجای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود

    – در کودکان و زنان باردار و شیرده با احتیاط مصرف شود.(خصوصا در ۳ ماه اول بارداری)
    – در صورت مصرف هرگونه دارو، قبل از مصرف با پزشک مشورت نمایید.
    – مقدار توصیه شده را بدون مشورت با پزشک و یا داروساز خود افزایش ندهید.
    – در بیماران با سابقه آلرژی یا آسم با احتیاط مصرف شود.

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    افرادی که وارفارین مصرف می کنند، باید هنگام مصرف فرآورده های حاوی عصاره جینسینگ، تست پایش نسبت نرمال شده بین المللی (International Normalized Ratio) را در فواصل زمانی کمتری انجام دهند.

    مصرف فرآورده های حاوی عصاره جینسنگ غالبا اثرات جانبی به همراه ندارد. گاهی واکنشهای حساسیتی در مصرف با این فرآورده دیده می شود. در این صورت مصرف فرآورده را بلافاصله قطع کرده و با پزشک یا داروساز خود تماس بگیرید. سایر عوارض جانبی که به ندرت ممکن است ایجاد شوند شامل تغییرات فشار خون، اسهال، سردرد و کاهش اشتها می باشد.

    جینسنگ در دسته گیاهان چند ساله و دائمی قرار می گیرد. بسیار کند رشد بوده و به سالها وقت برای بلوغ خود نیازمند است. ریشه ای بزرگ و گوشتی داشته که طول آن به 5 الی 7 سانتیمتر و ضخامت آن به حدود 1 الی 2/5 سانتیمتر می‌رسد. بخش اصلی آن حالتی دوکی شکل دارد و ریشه های کوچکی اطراف آن دیده می شود. ریشه این گیاه در بین 3 تا 7 سالگی قابل برداشت است و در صورت گذشت سالیان بسیار دراز به تدریج فرسوده شده، تغییر شکل داده و منفذدار و چوبی می شود.
    این گیاه معمولا در سال چهارم از زندگی خود شروع به گل دادن می کند و ریشه ی آن نیز پس از سپری کردن حدوداً 4 تا 6 سال از عمر خود، به بلوغ می رسد. هر چه سن ریشه این گیاه بیشتر شود تجمع جینسینوسایدها نیز در آن افزایش یافته و خواص درمانی، دارویی و آنتی اکسیدانی آن بیشتر می شود. ریشه گیاه جینسنگ حاوی ساپونین های تری ترپنی ، روغن های ضروری ، پلی ساکاریدها، پپتیدوگلیکان ها، ترکیبات نیتروژنی،  اسیدهای چرب،کربوهیدرات ها و ترکیبات  فنولی است. مهمترین اجزاء این گیاه، جینسینوسایدها (ساپونین ها) هستند که ساختار تری‌ترپنی دارند و فعالیت های فارماکولوژیکی گیاه جینسنگ مربوط به این ترکیبات است. گیاه جینسنگ نوعی آداپتوژن محسوب می شود. جینسنگ گیاهی باخواص آنتی اکسیدانی است که موجب افزایش مقاومت بدن در برابر عوامل استرس‌زا ، تروما، اضطراب، ضعف و خستگی می شود. عصاره این گیاه از طریق محور هیپوتالاموس- هیپوفیز- آدرنال عمل می‌کند و باعث تقویت عملکرد سیستم ایمنی می شود. تا کنون حدود 30 نوع مختلف آن از ریشه این گیاهان تخلیص شده و مورد بررسی قرار گرفته شده است. خواص گیاه جینسینگ:

    1.گشایش ذهن، بهبود فعالیت حافظه، افزایش سرعت عمل محاسبات و کمک به عملکرد مغز: جینسینوسایدها به عنوان محافظت کننده سلول های عصبی در مقابل ایسکمی مغزی می توانند سبب افزایش سنتز BDNF و مانع از فعالیت کاسپاز-3 شوند.
    2. افزایش قدرت جسمانی ، رفع خستگی، ضعف و بی حالی: ورزشکاران از این خاصیت به منظور افزایش استقامت وکارایی سیستم ماهیچه ای استفاده گسترده ای می کنند.
    3. افزایش شادابی، نشاط و مقابله با استرس و فشارهای روحی
    4. افزایش قدرت تحمل و پایداری و مقابله با پیری، فرسودگی و عوارض ناشی از افزایش سن: به جهت وجود سالیسیلیک اسید و انیلیک اسید با خواص آنتی اکسیدانی بالا.
    5.تقویت سیستم ایمنی بدن: جینسنگ با افزایش میزان گلبول های سفید در بدن، به مقابله با میکروارگانیسم ها کمک می کند.
    6.تنظیم سوخت و ساز و متابولیسم بدن و کاهش سطح قند خون.
    7. جلوگیری از سردرد ، بی خوابی و بد خوابی
    8. کاهش اثرات ناشی از یائسگی مانند گرگرفتگی، استرس، افسردگی و بی خوابی در زنان بالای 50 سال.
    9. افزایش میل جنسی: برطرف ساختن و بهبود مشکلات جنسی در هر دو جنس، افزایش تعداد و کیفیت اسپرم و مایع منی و قدرت بارورسازی در مردان و رفع کمبود میل جنسی در بانوان که اصطلاحاً به آن سرد مزاجی می‌گویند. جینسنگ با تحریک ترشح نیتریک اکساید، فشار خون در آلت مردان را افزایش داده و سبب افزایش لذت و بهبود عملکرد جنسی می گردد.
    10.کمک به کاهش عوارض شیمی درمانی و پرتو درمانی: جینسنگ با تقویت سیستم ایمنی در کاهش عوارض جانبی شیمی درمانی موثر است. همچنین با ممانعت از تشکیل رگ های خونی جدید ، سبب مرگ سلولهای بد خیم شده و از تکثیر آنها جلوگیری می نماید. بررسی ها نشان می دهد که مصرف جینسنگ می تواند از خستگی و کاهش میزان هماتوکریت در خلال پرتو درمانی جلوگیری نموده و به بیمار کمک می کند که بر احساس خستگی و ضعف مفرط ناشی از داروهای شیمیایی غلبه نماید.
    11. کمک به تقویت سیستم ایمنی در بیماران HIV: جنسینگ از زمره گیاهان موثر در درمان HIV محسوب می شود، چرا که ایمنی بدن را بالا برده و مانع از توسعه ویروس عامل ایدز می‌شود.

    ویتامین هاوس در سال 1995 تأسیس شد و از ژوئیه سال 2000 هنگامی که خدمات پزشکی و دارویی تقسیم شده بود، ما شروع به پیشبرد فعالیت های تجاری غذا در مقیاس کامل کردیم. بنابراین،  ما به عنوان یکی از بهترین مارک های مکمل و غذای کاربردی در کره قرار داریم که در بیش از 7،600 داروخانه، 1،000 بیمارستان و بسیاری از فروشگاه های اینترنتی و شبکه های تلویزیونی تلویزیونی یافت می شود.ما تولید و توزیع بیش از 500 نوع محصولات به مشتریان و شرکای ما در سراسر جهان. با این حال، ما نه تنها محصول برند، بلکه خدمات OEM و ODM نیز ارائه می دهیم. و ما به طور مداوم برای دستیابی به یک مزیت رقابتی با حفظ کیفیت محصولات پایدار از طریق تحقیق و توسعه و پشتیبانی فنی پیشرفته برای هدف گذاری متمرکز خواهیم شد
    حتی اکنون، ما همچنان تلاش های خود را برای تولید محصولات سازگار  با محیط زیست و ارائه خدمات رضایت بخش به مشتریان ادامه می دهیم

    لطفا کد زیر را در بخش مربوطه وارد نمایید

    لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید – حداقل 5 کاراکتر

    حداقل 8 کاراکتر

    قرص رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین و مینرال ویتامین هوس، با افزایش توان فیزیکی بدن به بهبود عملکرد جنسی، رفع خستگی، تامین ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن کمک می کند. عصاره جینسینگ قرمز داخل این مکمل، توان و قدرت سیستم قلبی و عروقی را افزایش داده و فشار خون را تنظیم می کند.

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    ۱۰۷,۰۰۰ تومان ۱۰۳,۵۰۰ تومان

    موجود در انبار

    در فروشگاه اینترنتی دیده‌ام

    قرص رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین مینرال به خوبی اثرات منفی ناشی از یائسگی مانند گر گرفتن، استرس و افسردگی را برطرف می‌نماید. باعث بهبود خلق و خو می‌شود و سرد مزاجی بین زوجین را نیز برطرف می‌نماید. رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین و مینرال باعث افزایش انرژی و جوانی در افراد شده و بدین طریق با پیری و کهولت سن مقابله می‌نماید.

    جینسینگ یک نوع ریشه است که شامل ساقه زیر زمینی، ریشه اصلی و ریشه‌های فرعی است. و در اطراف هر یک از ریشه‌های فرعی تعداد زیادی ضمائم مو مانند قرار گرفته است. رشد کامل گیاه جینسینگ 6 سال به طول می‌انجامد. هر چه سن ریشه این گیاه بیشتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز در آن افزایش می‌یابد. لذا می‌توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه، خواص درمانی و دارویی آن افزایش می‌یابد. جینسینگ قرمز کره ای که برای تهیه “رد جینسینگ پاور مولتی ویتامین” مورد استفاده قرار می‌گیرد، دارای ریشه ای به طول 10-7 سانتیمتر با چند ریشه فرعی و یک ریزوم برگ است و وزن کلی آن حدود 40 تا 120 گرم است. از سال هفتم به بعد رشد گیاه جینسینگ بسیار کند شده و گیاه به تدریج شکل مریض و بیمارگونه به خود می‌گیرد.

    ریشه جینسینگ بسته به فرایند خشک کردن، به دو گروه جینسینگ سفید و جینسینگ قرمز تقسیم می‌شود. جینسینگ سفید ریشه جینسینگ تازه است که بعد از پوست کندن خشک می‌شود اما جینسینگ قرمز بدون پوست کندن توسط بخار خشک می‌شود. در پروسه بخار زدن برای تهیه جینسینگ قرمز، نشاسته جینسینگ ژلاتینه می‌شود که باعث افزایش میزان ساپونین‌ها و فعال شدن اجزای ترکیبی موثر آن می‌شود.

    ریشه گیاه جینسینگ حاوی ساپونین‌های تری ترپنی، روغن‌های ضروری، پلی استیلن، پلی ساکارید، پپتیدوگلیکان، ترکیبات نیتروژنی، اسیدهای چرب، کربوهیدرات‌ها و ترکیبات فنولی است. مهمترین جزء فعال این گیاه جینسینوسایدها (ساپونین‌ها) هستند که ساختار تری ترپنی دارند و فعالیت‌های فارماکولوژیکی گیاه جینسینگ مربوط به این ترکیبات است. گیاه جینسینگ نوعی آداپتوژن محسوب می‌شود. جینسینگ، گیاهی با خواص آنتی اکسیدان است که موجب افزایش مقاومت بدن در برابر عوامل استرس زا، تروما، اضطراب، ضعف و خستگی می‌شود. عصاره این گیاه از طریق محور هیپوتالاموس- هیپوفیز- آدرنال عمل می‌کند و باعث تقویت عملکرد سیستم ایمنی می‌شود.

    عصاره جینسینگ قرمز، هویج، نخود سفید، گوجه فرنگی،کدو حلوایی، کلم بروکلی، ریشه کرفس، مامه فرگتوز، خربزه، لیمو، هلو، کیوی، سیب، ویتامین A، ویتامینB1 ، ویتامینB6 ، ویتامین B12، ویتامین B2، ویتامین C، ویتامین D، ویتامین E، اسید فولیک، پانتوتنیک اسید، نیاسین، آهن، زینک، کرومیوم، منگنز، بیوتین، کلسیم، منیزیم، سلنیم، آیودین

    روزانه 2 بار هر بار 1 قرص میل شود.

    افرادی که وارفارین مصرف می‌کنند، باید هنگام مصرف فرآورده‌های حاوی عصاره جینسینگ، تست پایش نسبت نرمال شده بین المللی (International Normalized Ratio) را در فواصل زمانی کمتری انجام دهند.

    در صورت مشاهده واکنش‌های حساسیتی در مصرف این مکمل، مصرف را قطع کرده و با پزشک یا داروساز تماس بگیرید.

    عوارض جانبی که به ندرت ممکن است ایجاد شود شامل تغییرات فشار خون، اسهال، سردرد و کاهش اشتها است.

    از مصرف این دارو در دوران بارداری و شیردهی خودداری شود. (خصوصا در 3 ماه اول بارداری)

    *نیاز مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

    **درصد مصرف روزانه از طرف شرکت سازنده مشخص نشده است.

    g = گرم  /  mg = میلی گرم  /  µg یا mcg = میکروگرم  /  IU = واحد بین المللی

    کلمات مرتبط: جینسینگ، جنسینگ، جین سینگ

    8809353372039

    افزایش توان فیزیکی بدن

    مواد معدنی

    1228180439

    انواع ویتامین ها

    قرص

    بزرگسالان

    30 عدد

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    جینسینگ کره‎ای

    مقوایی

    ایران

    سام آرین اکسیر

    ویتامین هوس

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    دیدگاه شما *

  • عکس تولدم مبارک برای پروفایل

  • توسط زهره زارعدر تاریخ 26 آوریل 2020

    ببخشید این محصول اگر فشار خون داشته باشیم مصرفش مشکلی نداره؟


    توسط مهسادر تاریخ 27 آوریل 2020

    سلام این قرص باعث افزایش وزن میشه؟
    چون من خیلی لاغرم هم میخام وزن ام زیاد بشه و هم انرژی زا باشه


    توسط ملیحه حکمتدر تاریخ 28 آوریل 2020

    به نظرتون این قرص برای پسر ۱۶ ساله که خیلی ضعف بدنی داره خوبه؟ احساس خستگی رو رفع می کنه؟


    توسط مینا یاسینیدر تاریخ 30 آوریل 2020

    چند روزیه میخورم و احساس می کنم رخوت و سستی بدنم از بین رفته، تو روابطم باهمسرم هم تاثیر داشته، ازش راضی ام


    توسط همایون حسنیدر تاریخ 21 می 2020

    خسته نباشید. این قرص در انزال تاخیر ایجاد می کنه؟

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    داروخانه آنلاین مثبت سبز بهمن ماه 1394 فعالیت خود را پیرامون اطلاع رسانی و خرید آنلاین دارو، محصولات آرایشی بهداشتی و زیبایی آغاز نموده است، این مجموعه افتخار دارد با دارا بودن مجوز رسمی از وزارت بهداشت بدون مراجعه حضوری مشتریان، امکانات یک داروخانه اینترنتی را از مرحله انتخاب محصول، خرید و تحویل فراهم آورد. داروخانه آنلاین ما به شما کمک می‌کند تا در وقت و هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. شما مخاطبین محترم میتوانید با مقایسه قیمت و مشخصات محصولات در زمان خرید از داروخانه آنلاین مثبت سبز بهترین لذت خرید اینترنتی خود را تجربه کنید.

    0 محصول

    کد: 139710303416510555

    یک‌شنبه 30 دی 97، 12:34

    یک‌شنبه 97/10/30،

    مشهد

    , (اخبار رسمی):
    جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می‌رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره‌ای را عرضه کرده است.

    برای خرید جینسینگ و سایر داروهای گیاهی، گیاهان دارویی و محصولات طبیعی، نام «فروشگاه اینترنتی درمانگیاه» را به خاطر داشته باشید

    جینسینگ (جین سینگ، جین سنگ) چیست؟

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng باید دقت شود که جین سینگ ریشه‌ی گیاهی است که در کف جنگل‌های آسیای شرقی به خصوص کره و هنگ کنگ می‌روید. جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره‌ای است که توسط درمانگیاه تهیه و ارائه شده است.

    جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می‌شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می‌کرده‌اند. چینی‌ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلول‌ها و بافت‌های بدن می‌شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

    خرید جینسینگ سفید یا جینسینگ قرمز؟

    جسنسینگ سفید و قرمز در واقع هر دو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره‌ای (سفید و قرمز) متفاوت است. جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می‌رسد. به عبارتی دیگر، جین سینگ قرمز تفاله عصاره‌گیری شده جینسینگ سفید است.

    البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی‌شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

    خواص جینسینگ

    جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

    قیمت جینسینگ

    قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن لازم است، این قیمت مقرون به صرفه است.

    خرید جینسینگ سفید از درمانگیاه

    فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران به خرید جینسینگ اصل کره‌ای، ریشه جین سینگ سفید کره‌ای را تأمین کرده و هم اکنون می‌توان آن را به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کرد. با خرید از درمانگیاه ریشه‌های خام جین سنگ به خریدار ارسال می‌شود تا بتوانند بنا به سلیقه خود، نوع مصرف آن را انتخاب کنند.

    نحوه مصرف جینسینگ

    برای مصرف این محصول می‌توان به چند روش عمل کنید:

    1-  دمنوش جینسینگ

    برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کرد. سپس آن را بنا به ذائقه خود با شکر یا عسل و … مصرف کرد. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره‌گیری، کاملا استخراج نمی‌شود، لذا میتوان از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جین سینگ استفاده کرد. برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کرد.

    2- کپسول جینسینگ

    برای تهیه کپسول جین سینگ باید ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کرد (برای تهیه کپسول خالی می‌توان به نزدیک‌ترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه کرد). سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسول‌ها را بست. برای تقویت اثرات جین سینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کرد.

    3- سالاد جین سینگ

    برای تهیه سالاد جین سینگ، می‌توان جین سنیگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کرد. سپس آن را برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کرد. باید دقت کرد که آبی که جین سینگ در آن خیس خورده است، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آن را نباید دور ریخت و باید مصرف شود.

    عوارض جینسینگ

    عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جین سینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است. این موضوع می‌تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بی‌خوابی شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی‌های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آن را تشدید می‌کند.

    علاقه‌مندان برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن می‌توانند به سایت درمانگیاه مراجعه کنند.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تهیه و تأمین گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و محصولات طبیعی استاندارد، با کیفیت و مرغوب برای مشتریان محترم در سراسر ایران تأسیس شده است.

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    بهداشت و درمان

    |
    سلامت و زیبایی

    خیابان دکتر شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری،خیابان هشتم، پلاک 16، واحد 1

    [email protected]

    Copyright © 2013 – 2020 Akhbar Rasmi
    |
    All Rights Reserved

    ایسنا/خراسان شمالی معاون مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: متاسفانه در بین مردم به غلط از جینسینگ برای تقویت قوای جنسی و ناباروری در مردان استفاده می‌شود که ریشه پزشکی ندارد.

    معاون مرکز تحقیقات گیاهان دارویی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: متاسفانه در بین مردم به غلط از جینسینگ برای تقویت قوای جنسی و ناباروری در مردان استفاده می‌شود که ریشه پزشکی ندارد.

    پیمان آل شیخ در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، با اشاره به اینکه این گیاه در داروخانه‌ها به صورت شربت، قرص و کپسول به فروش می‌رسد، تاکید کرد: متاسفانه فروش این گیاه بدون تجویزپزشک آزاد است و آنچه که درعطاری‌ها به نام این گیاه به فروش می‌رسد تقلبی است، از این رو توصیه می‌شود جینسینگ با تجویز پزشک و از داروخانه‌ها تهیه شود.

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    وی با بیان اینکه این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعف قوای ذهنی و جسمی موارد استفاده فراوانی دارد، خاطرنشان کرد: جینسینگ به گیاه جوانی معروف است و یکی از موارد رایج استفاده از آن رفع ضعف عمومی بدن و تقویت و افزایش قوای جسمی و ذهنی است.

    آل شیخ افزود: این گیاه دارویی عمدتا نقش حفاظتی و پیشگیری کننده داشته و کمتر به عنوان علاج قطعی و سریع در درمان بیماری‌ها به کار گرفته می‌شود و درصورت استفاده مرتب و نسبتا طولانی مدت موجب افزایش قوای جسمانی و ذهنی، مقابله با استرس، شادابی و طول عمر می‌شود.

    وی تصریح کرد: مصرف خودسرانه این گیاه سبب اختلال در سیسم قلبی و صفراوی، آلرژی و گرگرفتگی می شود و افرادی که مشکلات کبدی، صفراوی و قلبی دارند تنها با تجویز پزشک خود می‌توانند این دارو را استفاده کنند.

    به گفته وی، جینسینگ از خانواده پاناکس، گیاهی است که مرغوب ترین گونه آن در منطقه جنوب شرق آسیا رشد می کند اما گونه‌های سیبریایی و آمریکایی آن به دلیل داشتن قیمت پایین تر و و عوارض کمتر در صنایع داروسازی استفاده بیشتری دارد.


    انتهای پیام

    قرص رد جینسینگ قرمز پاور مولتی ویتامین

    106,970 تومان

    1 در انبار

    قرص رد جینسینگ قرمز پاور مولتی ویتامین هاوس، یک محصول گیاهی است که برای تقویت عمومی بدن ، افزایش تمرکز، حافظه و توان ذهنی، رفع خستگی مزمن و کسلی، بهبود عملکرد جنسی و رفع مشکلات یائسگی مثل گرگرفتگی کاربرد دارد.

    کلمات کلیدی متن: قرص رد جینسینگ | قرص جینسینگ قرمز | قیمت و خرید قرص ردجینسینگ |

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    قرص رد جینسینگ که از جینسینگ قرمز کره ای تولید شده است، یکی از محصولات گیاهی لابراتوار Vitamin House است که به عنوان تقویت کننده جنسی، درمان خستگی مزمن، رفع گر گرفتگی و مشکلات یائسگی، تقویت عمومی بدن و درمان زودانزالی در مردان تولید شده است.

    کلیه خواص جینسینگ قرمز به خوبی در این قرص موجود است و تقویت آن با ویتامین های B1 و B2 از جمله مزایای قرص ردجینسینگ پاور مولتی ویتامین مینرال محسوب می شود.

    در صورتی که به دنبال یافتن یک داروی گیاهی مناسب برای بهبود عملکرد جنسی و یا درمان خستگی مزمن و ضعف عضلانی هستید قرص جینسینگ قرمز ردجینسینگ پاور مولتی ویتامین مینرال مناسب شماست.

    همچنین اگر میخواهید مشکلات ناشی از گرگرفتگی دوران یائسگی را بهبود ببخشید و یا با افزایش توان جسمی و ذهنی، قدرت عملکرد بدنی و ذهنی و تمرکز خود را بالا ببرید، قرص ردجینسینگ پاور مولتی ویتامین یک انتخاب مناسب برای شما محسوب می شود.

    جینسینگ قرمز نوع فرآوری شده از جینسینگ سفید است که در اثر عصاره گیری و یا بخار دهی به جینسینگ سفید تولید می شود.

    همچنین گاهی اوقات جینسیگ سفید را به مدت شش سال در الکل خیسانده و پس از آن از الکل بعنوان عصاره جینسینگ و از جینسینگ آن بعنوان رد جینسینگ استفاده می شود.

     

     

    قرص رد جینسینگ قرمز را باید روزانه دو بار هر بار یک قرص بعد از وعده غذایی و با یک لیوان آب میل کنید.

     

     

    قرص رد جینسنیگ در جای خشک و خنک و دور از دسترس کودکان نگهداری شود.

     

    داروخانه آنلاین درمانگیاه علاوه بر قرص ردجینسنیگ ، محصولات متنوع دیگری را که از گیاه جینسنگ تولید شده اند را در اختیار شما قرار داده است.

    در زیر به چند نمونه از این موارد اشاره می شود:

     

    در صورتی که میخواهید علاوه بر قرص رد جینسینگ قرمز از خود گیاه جینسینگ هم استفاده کنید، ریشه جینسینگ سفید کره ای اصل در داروخانه آنلاین درمانگیاه در اختیار شما قرار دارد.

    برای آشنایی با این محصول و یا خرید اینترنتی آن بر روی لینک زیر کلیک کنید.

     

     

    روجینسینگ یک کپسول ایرانی است که از ریشه جینسینگ کره ای توسط شرکت داروسازی قائم دارو تولید شده است. تقاوت آن با قرص رد جینسینگ قرمز در آن است که در این محصول بجای استفاده از عصاره پودری جینسینگ، از پودر خود ریشه گیاه استفاده شده است.

    اگر میخواهید با این محصول آشنا شوید بر روی لینک زیر کلیک کنید

     

    کپسول جینسینگ و آرژنین از محصولات برند سندروس آمریکا و برای تقویت عمومی بدن و تقویت قوای جسمی و جنسی تولید شده است.

    برای مطالعه بیشتر دباره این کپسول و یا سفارش آن در کنار قرص رد جینسیگ قرمز می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست

    نیاز به مشاوره پزشک دارد

    بروشور دارد

    دارد

    یک سال (حدودا)

    تماما گیاهی

    نقد بررسی یافت نشد…

    امتیاز شماامتیاز …عالیخوبمعمولیبد نیستضعیف

    امتیاز شما

  • عکس پروفایل کیاندخت
  • درمانگیاه در نگاه اول شبیه به یک داروخانه آنلاین یا یک عطاری اینترنتی به نظر می رسد.

    اما بطور دقیقتر، درمانگیاه یک پایگاه جامع مرتبط با گیاهان دارویی است که ضمن ارائه بهترین محصولات، خدمات و فرآورده های تولیدشده از گیاهان دارویی، سایر محصولات مرتبط با این گیاهان ارزشمند همچون اسانس و عصاره، دستگاهها و تجهیزات مرتبط، کتابها و جزوات چاپی و الکترونیکی، گیاهان خامِ  ضدعفونی و استاندارد شده و همچنین دانش فنی مرتبط با صنایع وابسته به گیاهان دارویی و معطر را به هموطنان محترم ارائه می دهد.

    این کالاها و خدمات روز به روز در حال افزایش بوده و توسط تیمهای متخصص و فروشندگان مختلف که از سراسر کشور به جمع درمانگیاهی ها افزوده می شوند، ارائه می شود.

    تمامی حقوق این سایت برای داروخانه آنلاین درمانگیاه محفوظ است.

    قرص جینسینگ قرمز برای چیست
    قرص جینسینگ قرمز برای چیست
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *