قرص جينسينگ براي چاقي

دوره مقدماتی php
قرص جينسينگ براي چاقي
قرص جينسينگ براي چاقي

سبد خرید شما خالی است!

گیاه جینسینگ به دلیل خواص آن در بازیابی و تقویت سلامت عمومی بدن انسان، معروف است. جینسینگ یکی از محبوب ترین درمان های خانگی برای رفع بسیاری از مشکلات به شمار می آید. گفته می شود که هم جینسینگ آمریکایی و هم جینسینگ آسیایی می توانند انرژی را تقویت کرده، سطح قند و کلسترول خون را پایین آورده و استرس را کاهش می دهند. همچنین این گیاه دارای خاصیت آرام بخشی بوده و در درمان دیابت موثر است، اما یکی از معروف ترین خواص جینسینگ، توانایی آن در رفع ناتوانی جنسی در مردان است. با این مقاله همراه باشید تا با انواع مختلف جینسینگ، ویژگی ها و مزایای آن و نحوه استفاده از این گیاه بسیار مفید آشنا شوید.

جینسینگ نام گیاهی با یازده گونه مختلف است که دارای رشد آهسته بوده و ریشه های گوشتی دارد. این گیاه از ریشه هایی چنگال مانند و به رنگ روشن، ساقه ای نسبتا بلند و برگ هایی سبز به شکل بیضی تشکیل شده است. 

انواع جینسینگ در کدام کشورهای جهان پیدا می شوند و کدام یک دارای بهترین خواص درمانی و بیشترین مزایا برای سلامتی انسان هستند؟ در این بخش از مقاله، به این پرسش ها پاسخ داده می شود. 

قرص جينسينگ براي چاقي

دوره مقدماتی php

1- جینسینگ آسیایی یا جینسینگ کره ای

این نوع جینسینگ که به نام جینسینگ چینی نیز معروف است، در واقع بهترین شکل موجود از گیاه جینسینگ بوده و بیشتر از هر نوع دیگری، توسط گیاه شناسان و عطاران توصیه می شود. جینسینگ کره ای دارای تراکم بیشتری نسبت به دیگر انواع این گیاه و همچنین مواد مغذی بیشتری نسبت به آنهاست. 

جینسینگ کره ای سرشار از آنتی اکسیدان ها، ویتامین ها و مواد معدنی است. زمانی که گیاه جینسینگ کره ای شش ساله می شود، به بالاترین میزان کیفیت می رسد. برخی از مزایای عمده استفاده از آن، شامل شکل دادن به بدن و تقویت سیستم ایمنی است. جینسینگ آسیایی یک محرک بسیار قویست، بنابراین اگر به دنبال راهی برای خلاصی از استرس هستید، استفاده از جینسینگ آسیایی یا کره ای، پاسخ مشکل شما نیست. 

به دلیل تفاوت در سطح جینسنوسیدهای موجود در انواع مختلف جینسینگ آسیایی، ویژگی های هر کدام از آنها با هم متفاوت است. برای مثال، جینسنوسیدهای Rg1 و Rb1 که به مقدارهای یکسان در جینسینگ کره ای یافت می شوند، می توانند خواص کاملا متفاوتی را به گیاه جینسینگ ببخشند. 

این باور وجود دارد که Rg1 محرک سیستم عصبی مرکزی باشد. این عامل ضد خستگی و ضعف بوده و عملکرد ذهنی انسان را بالا می برد. از سوی دیگر، Rb1 آرام کننده سیستم عصبی مرکزی است. این عامل، بیشتر به دلیل خواص آرامش بخشی و تسکین دهندگی، کاربرد دارد. Rb1 عملکردهای مغزی و ذهنی را آهسته کرده و سهولت می بخشد.  

اما مهمترین خاصیت جینسینگ کره ای، توانایی آن در برطرف کردن ناتوانی جنسی، بهبود دادن عملکردهای ذهنی و رفع و پیش گیری از سکته ها، سرماخوردگی و آنفولانزا است. 

2- جینسینگ آمریکایی

جینسینگ آمریکایی دارای کیفیت بالاتری نسبت به جینسینگ سیبری بوده و از نظر خواص درمانی، کمی پایین تر از جینسینگ آسیایی قرار می گیرد. دنباله آمریکایی که در ادامه نام این جینسینگ می آید، به گونه این گیاه اشاره داشته و ارتباطی به منطقه رشد آن ندارد، چرا که گیاه جینسینگ، در صورتی که شرایط لازم فراهم شود، می تواند در هر منطقه ای رشد کند. 

جینسینگ آمریکایی از نظر داشتن مزایا و خواص در رتبه دوم قرار داشته و معمولا در هر منطقه ای که رشد کند، به تولید انبوه می رسد. همچنین به دلیل گران بودن جینسینگ کره ای، نوع آمریکایی این گیاه، غالبا به عنوان مواد اولیه در داروها مورد استفاده قرار می گیرد. جینسینگ آمریکایی یک ماده بسیار موثر و مفید برای عملکرد سیستم ایمنی، رفع سرطان، درمان دیابت نوع دو و همچنین پیشگیری و برطرف کردن سرماخوردگی و آنفولانزا است. 

3- جینسینگ سیبری

همانطور که پیش از این نیز اشاره شد، جینسینگ سیبری، در نظر توانایی در درمان بیماری ها و تقویت بدن، در رتبه آخر نسبت به جینسینگ کره ای و آمریکایی قرار می گیرد. از این جینسینگ هنوز هم نه به صورت گسترده، اما برای افزایش انرژی و بالا بردن قدرت حیات استفاده می شود. 

مزایا و فواید زیادی به جینسینگ نسبت داده شده و از این گیاه به طور سنتی برای درمان شماری از بیماری ها بهره برده می شود. یافتن دلایل مفید بودن جینسینگ در رفع بیماری ها، به انجام مطالعات و تحقیقات بیشتر نیاز دارد. با این حال، ثابت شده است که وجود جینسنوسیدها یا عوامل شیمیایی یافت شده در جینسینگ، با تاثیرات درمانی این گیاه دارویی مرتبط است. 

محصولات جینسینگ در میزان کیفیت و ویژگی های درمانی متفاوت هستند. بنابراین، شدیدا توصیه می شود که پیش از خرید این محصولات، مواد تشکیل دهنده آنها را به دقت بررسی کرده و از تاثیرات آن بر بدن خود آگاه باشید. بهتر است بدانید که برخی از این محصولات، دارای مقادیر کم یا ناچیز از جینسینگ بوده و برخی دیگر، حاوی مواد دیگری نیز هستند. به هر حال، تحقیقات و مطالعاتی که در طی سال ها انجام شده اند، وجود مزایای زیر را با مصرف جینسینگ مرتبط می دانند:

یکی از مشهورترین خواص جیسینگ، توانایی آن در تقویت قوای جنسی و درمان ناتوانی جنسی در مردان است. در سال ۲۰۰۲ مطالعه ای که در کره انجام گرفت، نشان داد که ۶۰٪ از مردانی که از جیسینگ استفاده کرده بودند، بهبودهایی را در علائم بیماری خود مشاهده کرده اند. در این آزمایش، آقایان تصدیق کردند که با استفاده از گیاه جینسینگ، نعوظ های موفق را با سهولت بیشتری نسبت به مردانی که از جینسینگ استفاده نکرده بودند، تجربه کرده اند. آنها همچنین بیان کردند که پس از مصرف جینسینگ، این حالت در آنها قوی تر و طولانی تر شده و کیفیت رابطه جنسی بعد از مصرف جینسینگ، بهبود چشمگیری یافته است. همه این موارد به دلیل افزایش اسید نیتریک موجود در بدن، توسط جینسینگ است. 

به عنوان یک داروی طبیعی برای کاهش وزن و رفع چاقی جینسینگ یکی از بهترین گزینه های شماست. مصرف جینسینگ و بخصوص نوشیدن چای آن، باعث کاهش طبیعی و تدریجی وزن شما می شود. 

دمنوش جینسینگ به شدت بر روی روند کاهش وزن شما اثرگذار بوده و آن را ساده می کند. نوشیدنی جینسینگ برای لاغری، سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد که این موضوع، از ذخیره شدن چربی در بدن و در نتیجه چاق شدن، جلوگیری می کند. دمنوش جینسینگ انرژي مورد نیاز بدن شما را تامین کرده و آن را در حالت فعال نگه می دارد. به علاوه، جینسینگ گلوکز و قند خون را تحت کنترل درمی آورد. اگر سطح گلوکز در بدن پایین تر باشد، آنگاه بدن چربی کمتری ذخیره خواهد کرد. 

جینسینگ در کاهش دردهای قاعدگی زنان بسیار موثر است. این باور وجود دارد که وجود این خاصیت در جینسینگ با تاثیرات آرام بخشی و تسکین دهندگی آن در ارتباط است که به نوبه خود باعث کاهش بروز اسپاسم در دوران قاعدگی می شوند. مصرف دمنوش جینسینگ در دوران قاعدگی، دردهای مرتبط با آن را به شکل چشم گیری کاهش می دهد. همچنین جینسینگ در رفع علائم پیش از قاعدگی، که بعضی از خانم ها را به شدت آزار می دهد، بسیار مفید است. این گیاه، خلق و خو را متعادل کرده و جدای از کاهش دردهای قاعدگی، سطح انرژی خانم ها را در این دوران بالا می برد. 

جینسینگ در جوانسازی پوست و صاف و درخشان کردن آن بسیار موثر است. جینسینگ حاوی مقدار زیادی مواد مغذی گیاهی و آنتی اکسیدان است که باعث افزایش متابولیسم یا سوخت و ساز در پوست می شوند. آنتی اکسیدان های موجود در این گیاه، پوست شما را از شر رادیکال های آزاد خلاص کرده و چین و چروک های آن را به طور طبیعی برطرف می کنند.  

پوست غالبا توسط شرایط محیطی و نور آفتاب آسیب می بیند و این عوامل، بیشتر کلاژن را تحت تاثیر قرار می دهند. جینسینگ باعث رشد مجدد کلاژن موجود در لایه میانی پوست شده و آن را متناسب می سازد. مصرف جینسینگ همچنین باعث می شود که پوست شما لطیف تر، روشن تر و بدون لکه به نظر برسد. به این دلیل که جینسینگ متابولسیم پوستی را تقویت می کند، باعث رفع سلول های مرده پوست شده و باعث آشکار شدن سلول های جدید و تازه می شود. 

استفاده موضعی از برگ های جینسینگ پوست شما را سالم تر و جذاب تر می کند. به علاوه، اگر از اختلالات پوستی مثل آکنه یا اگزما در عذاب هستید، مصرف جینسینگ می تواند در حل این مشکلات به شما کمک کند. 

آیا انواع درمان ها را برای رفع سیاهی زیر چشم امتحان کرده و به نتیجه نرسیده اید؟ خبر خوب برای شما این است که جینسینگ می تواند در ناپدید کردن این دایره های تیره و بد شکل به شما کمک کند. همچنین اگر با مشکل پف زیر چشم هم مواجه هستید، مصرف جینسینگ را برای درمان آن از یاد نبرید.  

اگر شما هم از جمله افرادی که هستید که دغدغه ریزش موهای سر و طاس شدن را دارند، به شما توصیه می کنیم که برای رشد مجدد موهای خود از جینسینگ استفاده کنید. آنچه که این داروی گیاهی برای افزایش موهای سر انجام می دهد، افزایش تولید سلول های پاپیلای پوستی است. 

قرص جينسينگ براي چاقي

در کنار این مورد، جینسینگ، عمر این سلول ها را بیشتر کرده و از مردن آنها جلوگیری می کند. همچنین با فراهم کردن جریان خون در پوست سر، تکثیر این سلول ها ساده تر می شود. بنابراین، استفاده منظم از جینسینگ می تواند از ریختن موهای سر شما جلوگیری کرده و عمدتا با بازسازی سلول های پاپیلای پوستی، طاسی سر شما را درمان کند. 

جینسینگ با مهار کردن چرخه رشد تومور، مانع بزرگتر شدن آن می گردد. محققان به این نتیجه رسیده اند که جینسنوسیدهای موجود در گیاه جینسینگ، می توانند سلول های سرطانی در پروستات، رحم و ریه را، بیشتر از انواع دیگر سرطان، مهار کنند. همچنین مشاهده شده است که مصرف جینسینگ پس از تشخیص سرطان پستان در خانم ها، می تواند شانس زنده ماندن آنها را افزایش دهد. 

در مطالعات متعددی بیان شده است که مصرف جینسینگ، بخصوص جینسینگ آمریکایی می تواند در کاهش قند خون موثر بوده و به کنترل دیابت نوع ۲ کمک کند. جینسنوسیدهای موجود در این گیاه، بر روی تولید انسولین در پانکراس اثر گذاشته و با استفاده از مکانیزم های دیگری، مقاومت انسولین در بیماران دیابتی را بهبود می دهد. بنابراین اگر به دنبال یک روش خانگی و طبیعی برای مقابله با دیابت هستید، مصرف جینسینگ را از یاد نبرید. 

فشار خون بالا یا پرفشاری خون، یک عارضه بسیار جدی بوده و باعث بیماری های خطرناکی مانند نارسایی کلیه در فرد می شود. برای جلوگیری از چنین موقعیت ها و عوارض خطرناکی، مصرف جینسینگ به عنوان یک داروی طبیعی و موثر عمل می کند. 

جینسینگ دارای یک توانایی منحصر به فرد در بهبود عملکرد ریه هاست. این گیاه، با کاهش چشمگیری باکتری های ریه ها، از ابتلای آنها به فیبروز کیستیک، که یک اختلال ریوی بسیار شایع است، پیشگیری می کند. 

تحقیقاتی که بر روی تاثیرات جینسینگ بر روی موش ها انجام گرفته است، بیان می کنند که احتمالا ارتباطی میان مصرف این گیاه و درمان و پیشگیری از آنفولانزا و ویروس سینسیشیال تنفسی وجود دارد. یافته ها نشان می دهند که عصاره جینسینگ قرمز می تواند بقایای سلول های مخاطی ریه را که توسط ویروس های آنفولانزا عفونی شده اند، بهبود بخشند. 

  • لکه بینی در دوران حاملگی نشانه چیست
  • از آنجا که جینسینگ دارای المان هایی است که می توانند ذهن شما را فعال و پر انرژی نگه دارند، مصرف این گیاه در کاهش استرس نیز موثر است. همانطور که پیش از این نیز گفته شد، جینسینگ آمریکایی دارای مقادیر قابل توجهی Rb1 است که به آرام کردن مغز و رفع استرس کمک می کند. همچنین مصرف منظم دمنوش جینسینگ، ذهن و بدن را سرشار از آنتی اکسیدان هایی می کند که در رفع رادیکال های آزاد موجود در بدن، بسیار موثرند. در این صورت، بدن از نظر فیزیکی و ذهنی، متعادل می شود. 

    جینسینگ می تواند باعث تحریک فعالیت فیزیکی و ذهنی در افراد شود. مطالعه ای انجام شده است که نشان می دهد مصرف جینسینگ باعث ایجاد نتایج رضایت بخشی در بیماران سرطانی که دچار ضعف و خستگی هستند، می شود. با این حال خواص تقویت انرژی جینسینگ تنها در افرادی که در حال گذراندن دوره درمان هستند، مشاهده شده است و این گیاه، بهبود چشم گیری را در افرادی که درمان را به پایان رسانده اند، نشان نمی دهد. 

    جینسینگ به صورت رایج برای کاهش التهاب و تورم استفاده می شود. تحقیقات نشان داده اند که جینسنوسیدهای موجود در این گیاه، باعث ایجاد مسیرهای هدفی در سیستم ایمنی بدن می شوند که می توانند التهاب را کاهش دهند. 

    جینسینگ توسط چینیان باستان کشف شد و این مردمان دریافتند که مصرف جینسینگ برای لاغری و کاهش وزن یک راه بسیار موثر به شمار می آید. شما می توانید این داروی گیاهی را در رژیم روزانه خود جای داده و تاثیرات شگفت انگیز آن را بر روی سلامت و رسیدن به وزن ایده آل مشاهده کنید. اما در ابتدا بهتر است بدانید که سه نوع جینسینگ با توجه به ویژگی ها و میزان رشد آنها وجود دارند.

    جینسینگ تازه- زمانی که این گیاه چهار سال یا کمتر دارد، از آن به عنوان جینسینگ تازه نام برده می شود. 

    جینسینگ سفید- این مورد در واقع ریشه طبیعی و خشک شده گیاه جینسینگ است. 

    جینسینگ قرمز- پختن جینسینگ سفید با بخار، باعث قرمز شدن آن می شود. 

    به علاوه تمامی ویژگی هایی که پیشتر در این مقاله به آنها اشاره شد، این گیاه دارای برخی ویژگی های خاص مرتبط با کاهش وزن نیز هست که در ادامه به آنها اشاره می شود:

    قرص جينسينگ براي چاقي

    جینسینگ باعث کم شدن اشتهای شما می شود. با مصرف این گیاه، چندان احساس گرسنگی نخواهید داشت و در نتیجه، کمتر غذا خواهید خورد. نکته مهم تر این است که جینسینگ، متابولیسم بدن را افزایش می دهد. جینسینگ، هورمون هایی مانند انسولین را که در سوخت و ساز لیپید و چربی درگیر هستند، تنظیم می کند و در نتیجه زمانی که همه مقدار چربی مصرفی هضم شود، دیگر هیچ میزانی از آن در بدن ذخیره نمی گردد. 

    بدون در نظر گرفتن اینکه به بیماری دیابت مبتلا هستید یا خیر، اگر از ریشه گیاه جینسینگ به مدت هشت هفته استفاده کنید، سطح قند خون در بدن شما پایین آمده و مقداری از چربی اضافی را از دست خواهید داد. جینسنوسیدهای موجود در این گیاه، باعث افزایش جذب گلوکز و پایین آمدن میزان رسوب این ماده می شوند. در کنار این ویژگی، این ماده باعث سوختن چربی ها و در نتیجه لاغر شدن بدن می شود.

    اما برای کاهش وزن بهتر است از چه محصول این گیاه مفید استفاده کنید؟ به طور خاص، عصاره دانه جینسینگ برای کاهش وزن بسیار موثر و مفید است. همچنین، عصاره سرکه جینسینگ یا جینسام، با تقویت متابولیسم به کاهش وزن شما بسیار کمک می کند. 

    روده های شما دارای میکروارگانیسم های سالمی است که عمل هضم غذا را ساده تر می کنند. اما در افراد چاق، میکروب های موجود در روده، مسیر جذب و ذخیره چربی را هموار می کنند. این موضوع باعث ذخیره مداوم چربی شده و روند کاهش وزن را باز هم دشوارتر می سازد. این شکل از چاقی را می توان با مصرف عصاره جینسینگ قرمز یا سیاه که میکروفلور روده را در مسیر کاهش وزن قرار می دهند، درمان کرد. به علاوه، جینسینگ سفید یا عصاره آن باعث تاخیر در جذب چربی در بدن شده و دفع آن را تسهیل می کند. 

    جینسینگ یک ماده بسیار موثر در افزایش نیروی حیات و انرژی شماست و زمانی که انرژی بیشتری داشته باشید، برای فعالیت و ورزش کردن نیز انگیزه و توان بیشتری خواهید داشت. یکی از مشکلات رایج افراد چاق، این است که خیلی زود خسته می شوند و در نتیجه، قادر نیستند که به خوبی ورزش کنند. جینسینگ، با افزایش انرژی شما این مشکل شما را حل کرده و در نتیجه چربی بیشتری در نتیجه فعالیت های شما سوزانده خواهد شد. 

    به منظور کاهش وزن، توصیه می شود که مصرف شما از ۵۰۰ تا ۱۵۰۰ میلی گرم جینسینگ در روز باشد. با این حال، بهتر است برای گنجاندن هر ماده جدیدی از جمله جینسینگ در رژیم غذایی خود، ابتدا با پزشکتان مشورت کنید. 

    شما می توانید از گیاه جینسینگ و عسل در دمنوش، از قطعات آن در غذا و از پودر جینسینگ به عنوان یک جویدنی مانند آدامس استفاده کنید. برش زدن ریشه های جینسینگ و افزودن آن به آب جوش، پیش از گوشت و سبزیجات غذا، یک روش ساده برای پخت خوراک با این گیاه است. اما رایج ترین و موثرترین دستورهای موجود از جینسینگ به منظورکاهش وزن و رفع چاقی، شامل دمنوش و سوپ آن است. 

    آب را در یک ظرف به جوش آورده و سپس ریشه های جینسینگ را به آن اضافه کنید. در صورتی که ریشه های این گیاه را قبل از ریختن در آب جوش، قطعه قطعه کنید، طعم و بوی جینسینگ در نوشیدنی شما قوی تر خواهد شد. اجازه دهید جینسینگ به مدت ۳۰ دقیقه تا یک ساعت به آرامی در آب بجوشد. این مدت زمان، به اندازه ریشه های مورد استفاده بستگی داشته و اگر از ریشه های برش نخورده استفاده کنید، به زمان بیشتری برای جوشیدن نیاز دارد. 

    سپس ظرف را از روی حرارت برداشته و نوشیدنی را درون لیوان ریخته و زمانی که از داغی افتاد، عسل را به آن اضافه کنید. عسل، علاوه بر افزودن مزایای بی نظیر به این نوشیدنی، طعم تلخ جینسینگ را نیز کاهش می دهد. در صورت تمایل می توانید در این مرحله دارچین را هم اضافه کنید. دارچین علاوه بر عطر شیرین بسیار دلنشین، یک ماده مفید برای کاهش وزن نیز هست. برای رسیدن به بهترین نتایج، یک فنجان از این نوشیدنی را در هنگام صبح و یک فنجان از آن را بعد از ظهر میل کنید. 

    برای درست کردن سوپ جینسینگ، به سادگی این گیاه را به سوپ مرغ خود افزوده و از مزایای بی نظیر آن بهره مند شوید. این سوپ نه تنها دارای تمامی مزایای مرتبط با جینسینگ است، بلکه وجود مرغ، آن را سرشار از پروتئین کرده و روند لاغر شدن شما را ساده تر می سازد. برای تهیه این سوپ بهتر است از سینه مرغ استفاده کنید. 

    یکی دیگر از راه های مصرف جینسینگ خشک و سپس پودر کردن آن است. در این صورت برای بهره مندی از این گیاه مفید، می توانید پودر آن را بر روی غذا یا سالاد خود بپاشید. اضافه کردن قطعات جینسینگ به مواد اولیه برخی از غذاها هم، یک روش دیگر برای گنجاندن این گیاه در رژیم غذایی است. برای انجام این کار، درست مانند برش زدن سبزیجات، ریشه جینسینگ را هم قطعه قطعه کرده و پیش از سبزیجات دیگر مورد استفاده، به غذای خود بیفزایید. در کنار همه این موارد، برای بهره مندی از مزایای جینسینگ در روند کاهش وزن، بهتر است مصرف روزانه دمنوش آن را از یاد نبرید. 

    شما می توانید از فروشگاه های معتبر آنلاین یا برخی از فروشندگان گیاهان دارویی، اقدام به خرید جینسینگ کنید. شکل های مختلفی از این گیاه مانند قرص جینسینگ، پودر، روغن و ریشه خام آن در فروشگاه ها موجود هستند، بنابراین قبل از خرید هر کدام از شکل های آن، نخست نیازهای خود را در نظر بگیرید. مثلا اگر قرار است جینسینگ را در غذاهای خود استفاده کنید، بهتر است ریشه آن را خریداری نمایید. 

    همه عوارض مصرف جینسینگ شناخته شده نیستند. با اینکه اینطور به نظر می رسد که مصرف جینسینگ کاملا ایمن است، اما عواض جانبی زیر در برخی از موارد، گزارش داده شده اند:

    • سردرد

    • مشکلات مربوط به خواب

    • مشکلات گوارشی

    • تغییر در فشار خون و قند خون

    • تحریک پذیری

    • عصبانیت و دلشوره

    • تاری دید

    • واکنش های شدید پوستی

    • ورم

    • اسهال

    • خونریزی 

    • سرگیجه

    • خشکی دهان

    • کاهش طپش قلب

    • تشنج

    • هذیان گویی

    خانم ها ممکن است با مصرف این گیاه، تورم در سینه ها و خونریزی از واژن را مشاهده کنند.

     

    ارسال رایگان بدون محدودیت مبلغ خرید

    قیمت رقابتی نسبت به سایر همکاران

    محصول با کیفیت و بسته بندی استاندارد

    گارانتی بی قید و شرط محصول

    فروشگاه مركزي :اصفهان خيابان جي خيابان پروين بازار گياهان دارويي غرفه ي شماره ي ٣


    تلفن:

    03191014550

    موبایل:
    09138610971

    کلیه حقوق برای ایران عسل محفوظ است. @ 1396

    Mapper since: December 16, 2019

    قرص چاقی جینسینگ نی نی سایت

    قرص جینسینگ برای خانمها

    تداخل دارویی قرص جینسینگ

    قیمت جینسینگ
    خواص جینسینگ و 3 روش استفاده آن – ایران عسل
    به عنوان یک داروی طبیعی برای کاهش وزن و رفع چاقی جینسینگ یکی از بهترین …. شکل های مختلفی از این گیاه مانند قرص جینسینگ، پودر، روغن و ریشه خام آن در …
    خواص، قیمت و نحوه مصرف جینسینگ اصل کره‌ای را بشناسید …
    جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد.
    پودر و قرص چاقی جنسینگ – کیمیا طب
    از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه.
    آشنایی با مضرات و خواص جینسینگ – هفت گنج
    Dec 12, 2018 – جینسینگ سالهاست که در آسیا و شمال آمریکا مورد استفاده قرار می گیرد و از … انجام شده که اثرات ضد دیابت و ضد چاقی در موش های بالغ را اندازه گیری کرد. … شما می توانید جینسینگ را در قالب خشک شده، پودر، کپسول و قرص پیدا کنید.
    با سلام. می خواستم بپرسم آیا قرص چاقی جینسینگ به … – تبیان
    با سلام. می خواستم بپرسم آیا قرص چاقی جینسینگ به کلیه یا کبد ضرری میرساند و مقدار مصرف روزانه کپسول های آن در روز چقدر است؟ – تبیان.
    کپسول چاق کننده جینسینگ | تاجر جینسینگ
    کپسول چاق کننده جینسینگ : این مدل از جینسینگ به گونه ای فرآوری شده است که کلیه مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنید بیشتر جذب بدن شود.
    قرص چاقی جینسینگ – آپارات
    مضرات قرص های چاقی · دکتر علی یگانه ( فلوشیپ زانو و لگن). 1226 بازدید ۳ هفته پیش. قرص چاقی گیاهی دراگون | چاقی صورت | داروی گیاهی چاقی بدون …
    آیا قرص جینسینگ چاق کننده است و برای چاق شدن چه قرص گیاهی …
    آیا قرص جینسینگ چاق کننده است؟ آیا قرص جینسینگ باعث لاغری میشود؟ برای چاق شدن چه قرص گیاهی ای موثر است؟ در این مقاله به این سوالات پاسخ …
    تشخیص جنسینگ اصل و تقلبی – کپسول گیاهی جینسینگ …
    با استفاده از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق … کپسول چاقی جینسینگ چاق کننده کل بدن به صورت یک نواخت.
    قرص و پودر افزایش وزن اصلی | افزایش افزایش اشتهاوافزایش…‎
    قرص چاقی و پودر چاقی اصلی با تضمین افزایش وزن ده کیلو در ماه مناسب تمام سنین با قیمت واقعی. قرص چاقی اصلی نمایندگی مستقیم شرکت ساسان طب مناسب افزایش اشتها و افزایش وزن. تلفن تماس سفارش. تضمین بهترین کیفیت.
    قرص های افزایش وزنقرص آدیوس گلدقرص لاغری گلوریا

    قرص جينسينگ براي چاقي

    179,000 تومان

    افزایش یکنواخت وزن بدن

    افزایش قدرت جسمانی و جنسی

    افزایش شادابی و نشاط

    افزایش قدرت تحمل و پایداری

    قرص جينسينگ براي چاقي

    از بین بردن استرس

    مقابله با پیری و عوارض آن

    تقویت سیستم ایمنی بدن

    تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن

    هم اکنون در انبار موجود نیست – اما میتوانید این محصول را پیش خرید کنید

    کپسول چاق کننده جینسینگ

     

    کپسول چاق کننده جینسینگ : این مدل از جینسینگ به گونه ای فرآوری شده است که سیستم گوارشی را تقویت و باعث می شود کلیه مواد غذایی که در طول روز مصرف می کنید بیشتر جذب بدن شود.

    همچنین آرامش عصبی و روحی را در پی دارد(تقویت اعصاب) بیشتر جهت افزایش وزن و چاق شدن به طور طبیعی بکار میرود و به همین دلیل خواص کلی آن با سایر جینسینگ ها متفاوت است.

    این نوع جینسینگ بیشتر در جهت رشد و زیاد شدن وزن و حجم بدن و توسعه تدریجی عضلات قوی و هیکل ایده آل استفاده می شود.

    همچنین این محصول برای ورزشکاران و کلیه افرادی که فعالیت بدنی زیادی دارند توصیه می شود.

    با استفاده از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق بمانید.

    بهترین مکمل چاقی گیاهی را امتحان کنید.

    چاق کننده کل بدن به صورت یک نواخت.

    افزایش قدرت جسمانی و جنسی

    افزایش شادابی و نشاط

    افزایش قدرت تحمل و پایداری

    از بین بردن استرس

    مقابله با پیری و عوارض آن

    تقویت سیستم ایمنی بدن

    تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن

    افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی

    تنظیم فشار خون (کاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن)

    تقویت ‌کننده قوای عمومی بدن و به ‌ویژه تقویت ‌کننده توانایی جنسی مردان

    کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان

    قرص جينسينگ براي چاقي

    خواص فوق به دلیل وجود ترکیباتی خاص به نام جینسینوساید(ginsenoside) در ریشه این گیاه است.

    هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد. لذا می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه خواص درمانی و دارویی ریشه آن نیز افزایش می یابد.

    شواهد به دست آمده حاکی از آن است که این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای درمان بیمارانی که از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شکایت دارند نیز پیشنهاد می شود.

    همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.

    مطلب مهم این است که علی رغم داشتن خواص درمانی، این گیاه عمدتاً نقش حفاظتی و پیشگیری کننده دارد و کمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری ها موثر است.

    این محصول موجب اضاف وزن بصورت ماهیه می شود و چربی اضافی برای شما در بر نخواهد داشت.

    کپسول چاق کننده جینسینگ

    هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    نام *

  • عکس پروفایل تولدت مبارک خواهرم
  • ایمیل *

    دیدگاه شما *

    کد: 139710303416510555

    یک‌شنبه 30 دی 97، 12:34

    یک‌شنبه 97/10/30،

    مشهد

    , (اخبار رسمی):
    جینسینگ سفید ریشه گیاه Panax ginseng است که برای تقویت جنسی، افزایش انرژی عمومی بدن، افزایش وزن، کاهش اثرات پیری و به تأخیر انداختن روند پیری به کار می‌رود. فروشگاه اینترنتی درمانگیاه ریشه جین سنگ سفید اصل کره‌ای را عرضه کرده است.

    برای خرید جینسینگ و سایر داروهای گیاهی، گیاهان دارویی و محصولات طبیعی، نام «فروشگاه اینترنتی درمانگیاه» را به خاطر داشته باشید

    جینسینگ (جین سینگ، جین سنگ) چیست؟

    قرص جينسينگ براي چاقي

    قبل از خرید جینسینگ سفید Ginseng باید دقت شود که جین سینگ ریشه‌ی گیاهی است که در کف جنگل‌های آسیای شرقی به خصوص کره و هنگ کنگ می‌روید. جینسینگ سفید نوع اصلی جین سنگ کره‌ای است که توسط درمانگیاه تهیه و ارائه شده است.

    جین سینگ سفید به عنوان یک گیاه تقویت کننده عمومی بدن شناخته می‌شود. امپراطورهای قدیم چین از آن برای افزایش انرژی استفاده می‌کرده‌اند. چینی‌ها معتقدند جین سینگ باعث تأخیر در بروز پیری در سلول‌ها و بافت‌های بدن می‌شود. لذا به نام گیاه جوانی مشهور شده است.

    خرید جینسینگ سفید یا جینسینگ قرمز؟

    جسنسینگ سفید و قرمز در واقع هر دو یک نوع گیاه هستند. نام علمی این گیاه Panax ginseng است. البته جین سینگ کانادایی با جین سینگ کره‌ای (سفید و قرمز) متفاوت است. جین سینگ قرمز، همان جین سینگ سفید است که پس از عملیات استخراج عصاره، به فروش می‌رسد. به عبارتی دیگر، جین سینگ قرمز تفاله عصاره‌گیری شده جینسینگ سفید است.

    البته این به معنای بی ارزش بودن جین سینگ قرمز نیست. بلکه به دلیل شرایط خاص عصاره گیری از جینسینگ سفید، تمام مواد دارویی از آن خارج نمی‌شود. لذا در جین سینگ قرمز هم مقدار زیادی از ترکیبات دارویی وجود دارد. منتها ارزش جینسینگ سفید بالاتر است.

    خواص جینسینگ

    جین سینگ اگرچه در ایران به عنوان یک گیاه تقویت جنسی شناخته می‌شود، اما این، تنها اثر این گیاه نیست. قرص جینسینگ برای چاقی هم در دنیا کاربرد فراوانی دارد. سایر خواص مهم جین سنگ عبارتند از:

    قیمت جینسینگ

    قیمت جینسینگ به دلیل کمیاب بودن آن و همچنین به دلیل سختی کار تولید و برداشت آن، معمولا بالا است. اما با توجه به اینکه نیاز به مصرف مقدار بسیار اندکی از آن لازم است، این قیمت مقرون به صرفه است.

    خرید جینسینگ سفید از درمانگیاه

    فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تسهیل دسترسی کاربران به خرید جینسینگ اصل کره‌ای، ریشه جین سینگ سفید کره‌ای را تأمین کرده و هم اکنون می‌توان آن را به صورت اینترنتی از درمانگیاه خریداری کرد. با خرید از درمانگیاه ریشه‌های خام جین سنگ به خریدار ارسال می‌شود تا بتوانند بنا به سلیقه خود، نوع مصرف آن را انتخاب کنند.

    نحوه مصرف جینسینگ

    برای مصرف این محصول می‌توان به چند روش عمل کنید:

    1-  دمنوش جینسینگ

    برای تهیه دمنوش جین سینگ باید دو گرم از آن را در یک فنجان یا پنج گرم از آن را در یک قوری ریخته و به مدت حداقل نیم ساعت دم کرد. سپس آن را بنا به ذائقه خود با شکر یا عسل و … مصرف کرد. با توجه به توضیحات قبلی که عصاره جین سنگ با یک بار دم کردن و یا عصاره‌گیری، کاملا استخراج نمی‌شود، لذا میتوان از قطعات استفاده شده برای دمنوش، تا حداکثر سه بار برای تهیه دوباره دمنوش جین سینگ استفاده کرد. برای تقویت اثرات و همچنین دلپذیر کردن طعم دمنوش جینسینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل در دمنوش استفاده کرد.

    2- کپسول جینسینگ

    برای تهیه کپسول جین سینگ باید ابتدا چند عدد کپسول خالی تهیه کرد (برای تهیه کپسول خالی می‌توان به نزدیک‌ترین فروشگاه کالای پزشکی مراجعه کرد). سپس جین سینگ را در آسیاب برقی آشپرخانه پودر کرده و این پودر را در کپسول ریخته و درب کپسول‌ها را بست. برای تقویت اثرات جین سینگ، می‌توان از وانیل، دارچین یا زنجبیل به نسبت یک چهارم همراه با سه چهارم جین سینگ استفاده کرد.

    3- سالاد جین سینگ

    برای تهیه سالاد جین سینگ، می‌توان جین سنیگ درمانگیاه را ابتدا به مدت سه ساعت در آب سرد خیس کرد. سپس آن را برش داده و در سالادها به عنوان ماده افزودنی به سالاد استفاده کرد. باید دقت کرد که آبی که جین سینگ در آن خیس خورده است، یک نوشیدنی انرژی بخش و بسیار مفید است. لذا آن را نباید دور ریخت و باید مصرف شود.

    عوارض جینسینگ

    عوارض جین سینگ معمولا زیاد نیستند. شاید مهمترین موردی که باید در خرید جین سینگ و مصرف این گیاه به آن توجه کرد، خاصیت محرک و افزایش دهنده سطح هوشیاری است. این موضوع می‌تواند در صورت مصرف بیش از حد، سبب بی‌خوابی شود. همچنین مصرف همزمان جین سینگ با نوشیدنی‌های کافئین دار مثل قهوه، اثرات آن را تشدید می‌کند.

    علاقه‌مندان برای دانستن قیمت جینسینگ و یا خرید اینترنتی آن می‌توانند به سایت درمانگیاه مراجعه کنند.

    ### پایان خبر رسمی

    اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

    فروشگاه اینترنتی درمانگیاه با هدف تهیه و تأمین گیاهان دارویی، داروهای گیاهی و محصولات طبیعی استاندارد، با کیفیت و مرغوب برای مشتریان محترم در سراسر ایران تأسیس شده است.

    قرص جينسينگ براي چاقي

    بهداشت و درمان

    |
    سلامت و زیبایی

    خیابان دکتر شریعتی، خیابان خواجه عبدالله انصاری،خیابان هشتم، پلاک 16، واحد 1

    [email protected]

    Copyright © 2013 – 2020 Akhbar Rasmi
    |
    All Rights Reserved

    منتشر شده در: دیوار یزد
    توجه توجه توجه
    قرص چأقی گیاهی جینسینگ.

    قرص چاقی جینسینگ یک قرص کاملا گیاهی است که کمک میکند براحتی در یک ماه ۹ الی ۱۱ کیلو به وزن خودتان بدون بازگشت، افزایش وزن داشته باشد.
    مکمل های چاقی جینسینگ بصورت کاملا عمومی بروی بدن تاثیر میگذارند.
    قرص جینسینگ هیچگونه عوارضی ندارد و کاملا بی ضرر است.
    قرص چاقی جینسینگ معجزه میکند
    اگر وزن شما پایین است
    اگر به غذا میلی ندارید
    اگر میخواهید براحتی چاق بشوید
    جین سینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.
    قرص جینسینگ بسیار اشتها اور بوده و باعث میشود براحتی غذا میل نمایید و همچنین باعث جذب بدن میشود.

    در ریشه جینسینگ ترکیبات گیاهی قدرتمندی وجود دارد که باعث کاهش اشتها، افزایش متابولیسم بدن و چربی سوزی در بدن می شود

    قرص جنسینگ کره ای اصلی
    جوابدهی کاملا تضمینی
    چاق کننده
    افزایش اشتها
    تقویت عمومی بدن
    تقویت پوست و مو و حافظه
    افزایش شیردهی مادران
    ضد ریزش مو

    ارسال به سراسر ایران

    قرص جينسينگ براي چاقي

    منتشر شده توسط: ●•ミ★★●●

    استخدام ۳ نفر تایپیست و ۲ مترجم زبان انگلیسی غیرحضوری

    شرایط استخدام:

    نداشتن سابقه کیفری
    حداقل سن ۱۵ و حداکثر ۶۰ سال
    آشنا به تایپ و کامپیوتر و زبان انگلیسی

    حقوق و مزایا:

    پرداخت حقوق به صورت منظم
    امکان تسویه روزانه و هفتگی

    جهت همکاری در تلگرام پیام بدهید و رزومه و میزان آشنایی خود با کامپیوتر و اینترنت و زبان انگلیسی را بیان کنید. باتشکر
    ۰۹۳۷۶۵۲۳۵۲۱
    منتشر شده توسط: Spring

    این آگهی در دسته‌بندی‌های زیر منتشر شده است. برای مشاهده آگهی‌های بیشتر روی نام هر دسته کلیک فرمایید.

    کارخانه ملامین شیرکوه یزد
    آدرس کارخانه: یزد، ۳۰ کیلومتری جاده یزد- شیراز، اسلامیه
    تلفن کارخانه:۳۲۶۶۲۵۸۴ ۰۳۵
    فاکس: ۳۲۶۶۲۱۴۰ ۰۳۵
    فروش: ۰۹۱۳۱۵۱۱۷۴۳ (آقای فلاح‌زاده)

    شرکت کاوش رسانه ایده‌کاو
    نوع فعالیت: بازاریابی در تلگرام و مجری سامانه کاوالا، کاوشگر کالا و خدمات
    آدرس: یزد، دانشگاه یزد، مجتمع فناوری، ساختمان فناوری ۲، واحد ۲۰۶
    تلفن ثابت: ۰۳۵ ۳۸۳۳۵۴۷۵
    تلفن همراه: ۰۹۱۲۱۴۰۰۲۳۷

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    فرستادن دیدگاه

    هدف ما در ایده‌کاو، بازاریابی با داده‌های ارزشمندی است که روزانه در شبکه‌های اجتماعی تولید می‌شود. از آنجایی که تقریبا تمامی داده‌هایی که در شبکه‌های اجتماعی ایجاد می‌شوند، پس از چند روز عملا دور ریخته می‌شوند، ما در کاوالا می‌خواهیم از این داده‌ها برای توسعه کسب و کارهای استفاده کنیم.

    © 2019 کاوالا | kavala

     

     

    از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را “جنسه” و “جنسا” می نامند.

    به فرانسوی و انگلیسی Ginseng و Asiatic ginseng و chinese ginseng گفته می شود. گیاهی است از خانواده عَشقه Araliaceae است که نام علمی آن Panax ginseng می باشد.

    قرص جينسينگ براي چاقي

    جینسینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.

    سایر خواص جینسینگ عبارتست از:

    * افزایش وزن بدون چربی اضافه – چاق کننده صورت
    * افزایش قدرت جسمانی و جنسی
    * افزایش شادابی و نشاط
    * افزایش قدرت تحمل و پایداری
    * از بین بردن استرس
    * مقابله با پیری و عوارض آن
    * تقویت سیستم ایمنی بدن
    * تنظیم سوخت و ساز (متابولیسم) بدن
    * افزایش قدرت سیستم قلبی و عروقی
    * تنظیم فشار خون (کاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزایش دهنده فشار خون در صورت پایین بودن آن)
    * تقویت کننده قوای عمومی بدن و به ویژه تقویت کننده توانایی جنسی مردان
    * کاهش میزان و شدت سرماخوردگی در فصل زمستان

    خواص فوق به دلیل وجود ترکیباتی خاص به نام جینسینوساید( ginsenoside ) در ریشه این گیاه است. هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد. لذا می توان گفت با افزایش تدریجی سن گیاه خواص درمانی و دارویی ریشه آن نیز افزایش می یابد.

    شواهد به دست آمده حاکی از آن است که این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای درمان بیمارانی که از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شکایت دارند نیز پیشنهاد می شود. همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.

    مطلب مهم این است که علی رغم داشتن خواص درمانی، این گیاه عمدتاً نقش حفاظتی و پیشگیری کننده دارد و کمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری ها موثر است.

    این محصول موجب اضافه وزن بصورت ماهیه میشود و چربی اضافی برای شما در بر نخواهد داشت
    GINSENG پودر چاق کننده و افزایش وزن گیاهی جینسینگ اصل
    پودر افزایش وزن و چاق کننده جینسینگ طلایی ساخت کره :
    این پودر یک مکمل چاقی و افزایش وزن تضمینی است که بدون عوارض و بدون بازگشت میباشد.
    پودر گیاهی و چاقی جنسینگ طلایی :
    با استفاده از این قرص های چاق کننده به صورت دائمی بدون هیچگونه عوارض و بازگشت چاق شوید و چاق بمانید.
    بهترین مکمل چاقی گیاهی را امتحان کنید.
    پودر چاقی جینسینگ چاق کننده کل بدن به صورت یک نواخت.
    یکی از گیاهان نیروزا و مقوی که شهرت زیادی در جهان دارد “جینسینگ” می باشد که بهتر است آن را “گیاه جوانی” یا “نوش دارو” بنامیم. در کتاب های سنتی و به عربی ریشه گیاه را “جنسه” و “جنسا” می نامند.
    جینسینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.
    خواص فوق به دلیل وجود ترکیباتی خاص به نام جینسینوساید( ginsenoside ) در ریشه این گیاه است. هر چه ریشه این گیاه پیرتر شود، تجمع جینسینوسایدها نیز افزایش می یابد.
    شواهد به دست آمده حاکی از آن است که این گیاه برای از بین بردن آثار ناشی از خستگی و ضعفِ قوای ذهنی و جسمی موثر است و برای درمان بیمارانی که از دردهای سینه (بیماری های ریوی) شکایت دارند نیز پیشنهاد می شود. همچنین این گیاه قادر به از بین بردن تومورها و افزایش طول مدت زندگی افراد است.
    مطلب مهم این است که علی رغم داشتن خواص درمانی، این گیاه عمدتاً نقش حفاظتی و پیشگیری کننده دارد و کمتر به عنوان درمان قطعی و سریع بیماری ها موثر است.
    این محصول موجب اضافه وزن بصورت ماهیه میشود و چربی اضافی برای شما در بر نخواهد داشت.

     

    افزایش وزن افراد لاغر
    – تأمین انرژی و پروتئین مورد نیاز برای افراد مبتلا به سوء تغذیه
    – کمک به افزایش وزن بدن و حجم عضلات در مراحل ابتدایی بدنسازی
    – دارای 22% پروتئین از مخلوط پروتئین های whey و شیر
    – حاوی مجموعه آنزیمی برای کمک به هضم و جذب هرچه بهتر پروتئین ها
    – دارای 12 نوع ویتامین برای تأمین 100% نیاز روزانه

    موارد مصرف :

    این محصول به علت داشتن کالری بالا و مجموعه ویتامین ها و مواد معدنی به افراد با فعالیت عادی دچار کمبود وزن شدید هستند ، کمک می کند تا به وزن ایده آل برسند . مجموعه آنزیمی موجود در آن نیز به هضم و جذب بهتر مواد مغذی کمک می کند .

    روش مصرف :

    مناسب برای دوره سبک ورزشی می باشد و 2 پیمانه قبل صبحانه ، 2 پیمانه میان وعده صبح ، 2 پیمانه 3 ساعت قبل تمرین و 3 پیمانه نیم ساعت بعد از تمرین مصرف شود .

    هشدار مصرف :

    در صورت حساسیت به هر یک از اجزای این محصول از مصرف آن خودداری نموده و با پزشک مشورت نمایید
    مصرف این فرآورده در افرادی که داروهای آنتی پیرین وتئوفیلین استفاده می کنند، مجاز نمی باشد.

     

    Colories 45kcal
    Total fat 1.5g
    Total carbohydrate 4g
    Sugar 1g
    Protein 3g
    Csmu 3g
    Ginseng 1.5g
    Sodium 130mg
    Zinc 20mg
    Vitamin c 60mg
    Vitamin A 2500lu
    Vitamin D 200lu
    Vitamin E 20lu
    Vitamin B6 1mg
    Vitamin B12 3mcg

    Vitamin B6 2.5mg
    Niacin 4.5mg
    Blotin 30mg
    Pantothenic acid 10mg
    Beta atanine 100mg
    Claycine 50mg
    Histidin 25mg
    Inositol 75mg

     

     


    قرص چاقی جینسینگ برای افزایش وزن برای کسانی که لاغرهستند مفید است.

    قرص چاقی جینسینگ یک قرص کاملا گیاهی است که کمک میکند براحتی در یک ماه 12 الی 15 کیلو به وزن خودتان بدون بازگشت، افزایش وزن داشته باشد.

    مکمل های چاقی جینسینگ بصورت کاملا عمومی بروی بدن تاثیر میگذارند.

    قرص جینسینگ هیچگونه عوارضی ندارد و کاملا بی ضرر است.

    قرص جينسينگ براي چاقي


    قرص چاقی جینسینگ معجزه میکند


    اگر وزن شما پایین است


    اگر به غذا میلی ندارید


    اگر میخواهید براحتی چاق بشوید

    جین سینگ گیاهی نیرو بخش بوده و در حفظ سلامتی بدن و هماهنگی فعالیت های حیاتی آن نقش به سزایی دارد. لازم به ذکر است که خواص این گیاه در ریشه آن وجود دارد.


    قرص مکملی جینسینگ را پیشنهاد میکنیم


    یک پیشنهاد ویژه برای کسانی که دوستشان دارید.



    قرص معجزه ای جینسینگ برای افزایش وزن

    اگر شما دوست دارید وزن خودتان را افزایش دهید یک روش آن استفاده از مکمل است

    مکمل جینسینگ بسیار اشتها اور بوده و باعث میشود براحتی غذا میل نمایید و همچنین باعث جذب بدن میشود


    معمولا با یک الی دو دوره استفاده میتوانید به نتیجه دلخواه خودتان دست یابید.

    پس بطور کلی برای افزایش چاقی بسیار موثر خواهد بود


    مناسب برای افزایش حجم صورت – باسن – شکم، دست



     

     قرص بسیار مناسب برای افزایش وزن مناسب خانمها و آقایانمیزان تاثیر پذیری تضمینی 12 الی 15 کیلو در یک ماهاشتها آورافزایش وزن 100 درصد تضمینیمناسب کلیه سنین با تاییدیه وزارت بهداشت

    بسیار قوی و قیمت مناسب حداقل به میزان 3 دوره 25 الی 30 کیلو افزایش وزن پیدا خواهید کرد

    مناسب برای تمام سنین( ترجیحا 12 سال به بالا مصرف نمایند)


    60 عدد

    قیمت ماه قبل کالا: 99,000 تومان

    قیمت امروز کالا : 88,000 تومان

    قرص جينسينگ براي چاقي
    قرص جينسينگ براي چاقي
    0

    دوره مقدماتی php

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *